Marketing služeb - efektivně a moderně - miroslava vaštíková - e-kniha

Produkt Marketing služeb - efektivně a moderně - miroslava vaštíková - e-kniha sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Marketing služeb - efektivně a moderně - miroslava vaštíková - e-kniha upraviť a produkt hľadať znova.

Marketing služeb - efektivně a moderně - Miroslava Vaštíková - e-kniha

Marketing služeb - efektivně a moderně - Miroslava Vaštíková - e-kniha
Detail

eBook:,V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice v této oblasti nemá na trhu konkurenci. Je určena zejména marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru, zejména měst a obcí, a studentům VŠ. Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi objasňuje nejprve základní pojmy a vztahy související se službami a hodnocením vlivu vlastností služeb na marketingovou činnost organizace. Následně přibližuje celý průběh strategického marketingového plánování a použití jednotlivých nástrojů marketingového mixu služeb. Obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, internetové marketingové komunikaci. Samostatné kapitoly se zabývají kvalitou ve službách, specifiky marketingu neziskových organizací, které rovněž poskytují služby, a marketingem obcí. Nové vydání knížky je rozšířeno např. o strategii balíčků služeb a strategii obrany proti krizi a pro zvýšení konkurenceschopnosti služeb včetně závěrů vlastního výzkumu, více se zaměřuje na moderní formy komunikace, jako jsou sociální sítě, a přináší informace o specifikách marketingu veřejného sektoru, zejména obcí. Knížka také obsahuje řadu nových příkladů z praxe. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing služeb - efektivně a moderně - Miroslava Vaštíková - e-kniha , Marketing služeb - efektivně a moderně (978-80-247-5037-8)

Marketing služeb efektivně a moderně - Miroslava Vaštíková

Marketing služeb efektivně a moderně - Miroslava Vaštíková
Detail

V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice v této oblasti nemá na trhu konkurenci. Je určena zejména marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru, zejména měst a obcí, a studentům VŠ. Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi objasňuje nejprve základní pojmy a vztahy související se službami a hodnocením vlivu vlastností služeb na marketingovou činnost organizace. Následně přibližuje celý průběh strategického marketingového plánování a použití jednotlivých nástrojů marketingového mixu služeb. Obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, internetové marketingové komunikaci. Samostatné kapitoly se zabývají kvalitou ve službách, specifiky marketingu neziskových organizací, které rovněž poskytují služby, a marketingem obcí. Nové vydání knížky je rozšířeno např. o strategii balíčků služeb a strategii obrany proti krizi a pro zvýšení konkurenceschopnosti služeb včetně závěrů vlastního výzkumu, více se zaměřuje na moderní formy komunikace, jako jsou sociální sítě, a přináší informace o specifikách marketingu veřejného sektoru, zejména obcí. Knížka také obsahuje řadu nových příkladů z praxe. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing služeb efektivně a moderně - Miroslava Vaštíková , Siva a parvati josef fric e kniha

Marketing služeb - efektivně a moderně (978-80-247-5037-8)

Marketing služeb - efektivně a moderně (978-80-247-5037-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Miroslava Vaštíková, 272 stran V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice je určena marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru a studentům VŠ. Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, internetové marketingové komunikaci. Zabývá se rovněž kvalitou ve službách, specifiky marketingu neziskových organizací či marketingem obcí. Nové vydání knížky je rozšířeno o strategii balíčků služeb a strategii obrany proti krizi a pro zvýšení konkurenceschopnosti služeb včetně závěrů vlastního výzkumu, více se zaměřuje na moderní formy komunikace. (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing služeb - efektivně a moderně (978-80-247-5037-8) , Moučníky moderně i tradičně: moderně i tradičně (978-80-7371-137-5)

Základy marketingu - Miroslav Karlíček - e-kniha

Základy marketingu - Miroslav Karlíček - e-kniha
Detail

eBook:,Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy? Co je to marketingové prostředí a jak jej lze zkoumat? Jakou marketingovou strategii zvolit? Jak vytvořit ten správný „produkt“, jakou mu dát cenu, jak ho propagovat a jak zajistit jeho dostupnost? (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Základy marketingu - Miroslav Karlíček - e-kniha , Tlustoprdka no a co renata nazlerova e kniha

Online marketing - e-kniha

Online marketing - e-kniha
Detail

eBook:,Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání? Zde jste na správné adrese! 23 českých i světových skutečných expertů nabízí pohled na svou specializaci. Lidé z Google, H1.cz, nezávislí experti z celé Evropy, ale i velkých amerických agentur vás provedou základy SEO, placené reklamy, remarketingem, videomarketingem, webovou analytikou či sociálními sítěmi. Kniha se věnuje mimo jiné těmto tématům: - Od filozofie a historie SEO až po současnost a konkrétní techniky linkbuildingu - PPC reklamě ve vyhledávání, obsahu, ale také RTB či remarketingu - Úvodu do webové analytiky, Google Analytics a problematice měření konverzí - Teorii i praxi v marketingu na sociálních sítích, včetně profesní sítě LinkedIn - Content marketingu a konkrétním technikám videomarketingu - Brandingu za pomocí nástrojů internetového marketingu - Využití mobilních aplikací jako nástroje internetového marketingu (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Online marketing - e-kniha , Blato pot a slzy bear grylls e kniha

Event marketing - Petr Šindler - e-kniha

Event marketing - Petr Šindler - e-kniha
Detail

eBook:,Jak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých sportovních utkání a dalších eventů? Jak v rámci firemní marketingové komunikace a značkové strategie plánovat, inscenovat a realizovat zážitky? Jak vyvolat psychické a emocionální podněty, které podpoří image firmy a produktů, a tím obchodní záměry? Více se dozvíte v první publikaci o event marketingu v češtině. Autor se také zabývá integrací event marketingu do marketingového komunikačního mixu. Krok za krokem prochází pomocí příkladů úspěšných akcí známých firem procesem plánování, organizování a vyhodnocování výjimečných událostí a zvláštních představení, které spojují zvolené komunikační sdělení s prožitkem vnímaným všemi smysly. Publikace obsahuje velké množství barevných fotografií, obrázků a grafů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Event marketing - Petr Šindler - e-kniha , Marketing menších a středních firem

Internetový marketing - Viktor Janouch - e-kniha

Internetový marketing - Viktor Janouch - e-kniha
Detail

eBook:,Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google AdwordsChcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách?Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům:- Reklama na Internetu- Marketingová komunikace- Podpora prodeje- Public Relations- Přímý marketing- Internetové komunikační prostředky- Vyhodnocování marketingové komunikaceKniha je vhodná nejenom pro všechny pracovníky marketingových a obchodních oddělení, tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty.O autorovi:Viktor Janouch je konzultantem a lektorem v oblasti marketingu, především marketingu na Internetu. Je autorem českého bestselleru Internetový marketing, jehož druhé vydání držíte v ruce. Kromě toho napsal řadu odborných článků a několik let vyučoval na Univerzitě Pardubice, kde také získal doktorát v oboru marketingová komunikace. Věnuje se rovněž řízení projektů a je specialistou na PPC v cizích jazycích. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Internetový marketing - Viktor Janouch - e-kniha , Balíček e-kniha a audiokniha houževnatost za výhodnou cenu

Strategický marketing - Dagmar Jakubíková - e-kniha

Strategický marketing - Dagmar Jakubíková - e-kniha
Detail

eBook:,Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Publikace je určena jak marketingovým praktikům, manažerům a podnikatelům, tak studentům vysokých škol a MBA studií i dalším lidem, kteří mají zájem hlouběji proniknout do tajů marketingu. Upozorňuje na důležitou úlohu strategického řízení v životě firem a organizací a na jeho provázanost s marketingem. Přehledně zasvěcuje do problematiky strategického marketingu, vysvětluje jeho obsah a důležitost v rámci každého podnikání. Od podstaty strategického marketingu se dostáváme k jednotlivým etapám strategického řídícího procesu, kterými jsou situační analýza včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizace a kontrola, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Zcela nově se kniha věnuje implementaci marketingových strategií, možnostem organizace marketingu ve firmě a marketingové kontrole. Srozumitelný výklad je doplněn příklady z praxe reálných firem. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Strategický marketing - Dagmar Jakubíková - e-kniha , Neziskove organizace teorie a myty vladimir hyanek e kniha

Sportovní marketing - Vilém Kunz - e-kniha

Sportovní marketing - Vilém Kunz - e-kniha
Detail

eBook:,Cílem knihy je přiblížit stěžejní proměny profesionálního světa sportu a hlouběji analyzovat jejich dopady na oblast sportovního marketingu, včetně možností efektivního využívání některých jeho moderních nástrojů. Kromě hlavních teoretických východisek kniha přináší mnoho inspirativních příkladů ze zahraničního i tuzemského prostředí. Při zpracování publikace autor využil poznatků získaných jak v rámci své vědecko-výzkumné činnosti, tak i v rámci spolupráce s některými předními sportovními kluby v České republice. Publikace se jako první u nás komplexně věnuje možnostem využití principů konceptu společenské odpovědnosti organizací (CSR) v oblasti sportu. Všímá si hlavních podpůrných argumentů pro spojení CSR a sportu, stejně jako klíčových interních a externích motivů sportovních organizací k jejich zapojení do CSR aktivit. Blíže jsou představeny CSR iniciativy mezinárodních řídících sportovních institucí, významných ligových soutěží v zámoří či v Evropě či některých předních sportovních klubů u nás i v zahraničí. Autor navíc přináší i praktická doporučení týkající se zejména efektivního zavádění principů CSR do řízení sportovních organizací, včetně představení jednotlivých fází a kroků implementačního procesu. Zároveň je i prostřednictvím výsledků řady respektovaných výzkumů ukázáno, že implementace CSR do řízení sportovních organizací může přinášet benefity nejen okolní společnosti, ale též sportovním organizacím samotným. Publikace je určena současným a budoucím marketingovým manažerům sportovních organizací, kteří si chtějí osvojit moderní techniky v oblasti marketingové komunikace, public relations či sportovního sponzoringu. Vedle toho mohou publikaci využít i marketingoví či CSR manažeři podniků, kteří se ve svých CSR politikách či marketingových programech snaží zaměřit na podporu sportu a pohybových aktivit. Kniha bude přínosná i pro ty čtenáře, kteří se zabývají sportovním managementem, sociologií či ekonomikou sportu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Sportovní marketing - Vilém Kunz - e-kniha , Lekar pacient a michael balint martina pacesova e kniha

Mezinárodní marketing - Hana Machková - e-kniha

Mezinárodní marketing - Hana Machková - e-kniha
Detail

eBook:,Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují krátké případové studie. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Mezinárodní marketing - Hana Machková - e-kniha , Houbarka viktorie hanisova e kniha

Marketing bez reklamy - Magdalena Čevelová - e-kniha

Marketing bez reklamy - Magdalena Čevelová - e-kniha
Detail

eBook:,Chcete mít dostatek zakázek, a přitom neutratit ani korunu za reklamu? Jste-li živnostník, nezávislý profesionál nebo malá firma, je to docela dobře možné. Kniha Marketing bez reklamy vám představí 10 postupů, které mohou být pro vaše podnikání dokonce účinnější než placená inzerce, a krok za krokem vás provede jejich používáním. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing bez reklamy - Magdalena Čevelová - e-kniha , Korist paul finch e kniha

Toto je marketing - Seth Godin - e-kniha

Toto je marketing - Seth Godin - e-kniha
Detail

eBook:,Či už ste zakladateľom technologického startupu, malým podnikateľom, alebo súčasťou veľkej korporácie, táto kniha vám môže pomôcť robiť prácu, na ktorú budete hrdí. Veľkí marketéri nevyužívajú spotrebiteľov, aby vyriešili problémy svojej spoločnosti; práve naopak – pomocou marketingu riešia problémy iných ľudí. Nezáleží na tom, aký je váš produkt, alebo služba. Táto kniha vám pomôže prekoncipovať spôsob, akým seba a svoje služby a produkty prezentujete svetu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Toto je marketing - Seth Godin - e-kniha , Madarsko richard prazak e kniha

Marketing symfonických orchestrů - Radim Bačuvčík - e-kniha

Marketing symfonických orchestrů - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Tato monografie se zabývá možnostmi zavádění marketingových principů do řízení regionálních symfonických orchestrů. Situaci sleduje na příkladu symfonických orchestrů sídlících ve čtyřech moravských krajských městech, Filharmonie Brno, Moravské filharmonie Olomouc, Filharmonie Bohuslava Martinů Zlín a Janáčkovy filharmonie Ostrava. Zkoumá souvislosti mezi kulturním prostředím v těchto čtyřech městech, charakteristikami publika jednotlivých orchestrů, jejich produkty, prostředím konání koncertů, specifiky cenotvorby a používanými nástroji marketingové komunikace. Jádro studie tvoří dvě výzkumné sondy do postojů filharmonického publika a obecné veřejnosti k vážné hudbě a k symfonickým orchestrům. Takto získané informace jsou konfrontovány s informacemi ze samotných institucí, vlastním pozorováním marketingových aktivit a s poznatky prezentovanými v cizojazyčné odborné literatuře na téma uměleckého či kulturního marketingu. Studie si všímá dílčích aspektů marketingového řízení regionálních symfonických orchestrů, tedy proměn jejich marketingového prostředí, především prostředí společenského a konkurenčního, možností segmentace publika, otázky tvorby produktu a jeho zákaznických benefitů, podmínek konzumace hudby a jejích ekonomických a společenských nákladů, možností propagace vážné hudby a podmínek financování její produkce včetně využití nástrojů fundraisingu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing symfonických orchestrů - Radim Bačuvčík - e-kniha , Buzicci jan folny e kniha

Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha

Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha
Detail

eBook:,Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Dále v knize naleznete případové studie, které představují široké spektrum poznatků z oblasti uplatnění emocí v marketingu v tom nejširším slova smyslu. Knížk a je určena všem marketérům z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a zvláště marketingovou komunikací. A také všem zvídavým lidem, kteří se chtějí dozvědět, jak to s působením emocí – nejen v nákupním chování – je. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha , Hadka petra nachtmanova e kniha

Tohle je marketing! - Seth Godin - e-kniha

Tohle je marketing! - Seth Godin - e-kniha
Detail

eBook:,MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce. Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat lhát, zahlcovat lidi spamem a stydět se za práci, kterou děláte. Je čas přestat utrácet peníze za ukradenou pozornost, dlouhodobě se to nevyplatí. Je čas přestat si plést analýzy sociálních médií se skutečnými zákazníky. Je čas být vidět. K tomu se nejprve potřebujete naučit, jak se máte dívat. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Tohle je marketing! - Seth Godin - e-kniha , Slib lisa kleypas e kniha

Marketing obchodní firmy - Marcela Zamazalová - e-kniha

Marketing obchodní firmy - Marcela Zamazalová - e-kniha
Detail

eBook:,Manažeři a majitelé obchodních firem a vysokoškolští studenti se v této na trhu ojedinělé publikaci dozví, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat marketingový mix. Kniha šitá na míru pro českého čtenáře vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem v ČR. Po přiblížení situace v sektoru obchodu v ČR se dozvíte o rozdílech v situaci a v používání vhodných přístupů u moderních retailingových firem s převahou zahraničního kapitálu a u malých a středních obchodních firem s převážně českou kapitálovou účastí. Seznámíte se s charakteristikou současného zákazníka a s jeho spotřebním chováním a rozhodováním, dále s vhodnými segmentačními kritérii trhu či marketingovými nástroji obchodníka. Zjistíte, jaká specifika by měl mít marketingový mix obchodní firmy ve srovnání s mixem výrobní firmy. Marketingový mix obchodní firmy zahrnuje distribuční politiku (lokalizace obchodní je dnotky, metody prodeje), cenovou politiku (cenové řady, srážky a slevy), sortimentní politiku (maloobchodní značky, poskytované služby) a komunikační mix (podpora prodeje, in-store marketing, merchandising). A na závěr se dozvíte jak budovat vztahy se stálými zákazníky. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing obchodní firmy - Marcela Zamazalová - e-kniha , Kra pavel obluk e kniha

Marketing pro každého - Táňa Tučková - e-kniha

Marketing pro každého - Táňa Tučková - e-kniha
Detail

eBook:,MARKETING PRO KAŽDÉHO Unikátní příručka pro podnikatele, marketéry i laiky. Z moderního marketingu přináší to nejpodstatnější a učí „marketingově myslet“. Ukazuje důležitost, smysl a použitelnost marketingu v běžném životě každého člověka a upozorňuje na konkrétní postupy, které z nás můžou udělat lacinou kořist obchodníků. E-book obsahuje: 40 stran nabušených odbornými informacemi, fakty, myšlenkami a argumenty expertů 35 odkazů na další zdroje informací 4 videa s příklady a odborným výkladem 10 tipů na 10 TOP on-line koučů marketingu (jména, specializace, kontakty) (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing pro každého - Táňa Tučková - e-kniha , Site petra dvorakova e kniha

Marketing neziskových organizací - Radim Bačuvčík - e-kniha

Marketing neziskových organizací - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha podává ucelený pohled na to, jak v současné době funguje marketing a marketingová komunikace v prostředí neziskových organizací. Je doplněna řadou aktuálních případových studií, které ilustrují, s jakými příležitostmi a překážkami se nekomerční organizace setkávají, když chtějí zavádět marketingové přístupy známé z komerční sféry. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing neziskových organizací - Radim Bačuvčík - e-kniha , Balíček e-kniha a audiokniha konec prokrastinace za výhodnou cenu

Miroslav Krobot: Nečíst - Miroslav Krobot - e-kniha

Miroslav Krobot: Nečíst - Miroslav Krobot - e-kniha
Detail

eBook:,Útržky, úvahy, nonsensy, povídky. Myslí charismatického režiséra a herce putují fascinující postavy i vzpomínky: Český dobrodruh Eskymo Welzl si podává dveře s Jackem Kerouacem, Rolling Stones s maminčiným životopisem. Divokou krásu Jeseníků střídají parky Olomouce či divadlo v Chebu. Osobitý styl jednoho z nejvýraznějších mužů českého divadla a filmu vám odemkne dveře do světa fantazie, v němž je radost se ztratit. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Miroslav Krobot: Nečíst - Miroslav Krobot - e-kniha , Balíček e-kniha a audiokniha nastavení mysli za výhodnou cenu

Zoopisník Miroslava Bobka - Miroslav Bobek - e-kniha

Zoopisník Miroslava Bobka - Miroslav Bobek - e-kniha
Detail

eBook:,Zoopisník ředitele Zoo Praha obsahuje přes sedmdesát kapitol, ve kterých vás autor seznámí s mnoha pozoruhodnými zvířaty a lidmi. Poznáte zákulisí pražské zoologické zahrady a seznámíte se s dobrodružným světem pouští a pralesů. Více i méně vážná témata, která autor podává neotřelou a odlehčenou formou, zakončují překvapivé pointy a poprvé je doplňují zcela unikátní fotografie. Víte, kudy cestují kvakoši? Jak to bylo s lanovkou v pražské zoo? Kdo založil muzeum bobků? Kdy se slaví Světový den luskounů? Jak se daří pražským koním Převalského v Mongolsku? Který živočich je nejrychlejší? Kudy v Kamerunu jezdí Toulavý autobus? Kolik má Zoo Praha zvířecích obyvatel? To všechno a mnohem víc se dozvíte, když si přečtete nový Zoopisník Miroslava Bobka. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Zoopisník Miroslava Bobka - Miroslav Bobek - e-kniha , Balíček e-kniha a audiokniha válka umění za výhodnou cenu

Samomluvy Miroslava Macka - Miroslav Macek - e-kniha

Samomluvy Miroslava Macka - Miroslav Macek - e-kniha
Detail

eBook:,Miroslav Macek o sobě rád říká, že je snob. Mnoho takových vzdělaných a zábavných snobů není. A už vůbec ne takových, kteří umějí vyprávět. Miroslav Macek vypráví s gustem, moudře a vtipně, kouzelnou poetickou češtinou o svém dětství, rodičích, prarodičích, studiích, svých láskách, manželkách i dětech a pochopitelně i o dobrém jídle a pití, jak to jen gourmet umí. Miroslav Macek svou knihu představuje takto: „Vážení a milí, na světě je konečně knížka, ve které vyprávím o všelikých zajímavostech, které mne potkaly cestou od narození (téměř) do smrti, a které by Vám, jak doufám, mohly poskytnout jak zábavu, tak i trochu poučení. V knize jsou též ukázky z mé letité novinové a časopisecké tvorby, výběr z překladů poezie i prózy a také něco z vlastního literárního šuplíku.“ (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Samomluvy Miroslava Macka - Miroslav Macek - e-kniha , Zle rostliny a dalsi botanicka zverstva amy stewart e kniha

Obsahový marketing - Tomáš Procházka, Josef Řezníček - e-kniha

Obsahový marketing - Tomáš Procházka, Josef Řezníček - e-kniha
Detail

eBook:,Vytváříte obsah svého webu zatím nepravidelně a chtěli byste tuto činnost provádět cíleně a strategicky? Hledáte dlouhodobě udržitelnou a efektivní strategii online marketingu, která vám sníží náklady na propagaci? Udělejte ze svých stránek uznávanou autoritu ve vašem oboru díky nově vytvořenému obsahu, který budou milovat návštěvníci i vyhledávače! Naučte se, jak pomocí promyšlené obsahové strategie získat více návštěvníků a zákazníků pro svůj web díky poutavým článkům, videím, elektronickým publikacím a dalším formám obsahu. Kniha vás provede základy obsahového marketingu, pomůže vám sestavit vlastní obsahovou strategii a odhalí techniky efektivní organizace činností v týmu. Ukáže vám také pokročilé techniky propagace obsahu a způsoby měření jeho úspěšnosti. Autoři vám v knize mimo jiné prozradí: – Proč a jak z vaší firmy udělat uznávané informační médium – Jak vytvořit persony a určit vhodný tón komunikace – Jak vám pomůže vypravěčství vytvořit s návštěvníky emocionální vazbu – Jak sestavit vhodný tým pro obsahový marketing – Jaké používat programy, které vám tvorbu a organizaci obsahu usnadní – Jak jednotlivé formy obsahu efektivně propagovat – Jak stanovit cíle, jak je měřit a jak vyhodnocovat výsledky Kniha obohatí všechny majitele webových stránek, podnikatele a vedoucí pracovníky, kteří hledají nové způsoby, jak získat více návštěvníků a zákazníků na Internetu. Web ke knize přímo z dílny autorů: http://marketingobsahem.cz O autorech: Josef Řezníček již několik let řídí tým internetových marketérů na Včeliště.cz a pomáhá webovým stránkám být na Internetu vidět. Kromě optimalizace pro vyhledávače se věnuje také obsahovému marketingu. Věří, že obsahový marketing je budoucí cestou, jak efektivně propagovat myšlenky, služby a produkty na Internetu. Tomáš Procházka pracuje pro Včeliště.cz jako SEO konzultant a ve volném čase se stará o své vlastní internetové projekty. Od roku 2008 se věnuje internetovému marketingu a výdělečným affiliate webům. Postupem času se propracoval až k zaměření na obsahový marketing. Copywriting, SEO a obsahový marketing chápe jako jeden komplexní obor. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Obsahový marketing - Tomáš Procházka, Josef Řezníček - e-kniha , Mstitel jan erik fjell e kniha

Marketing v cestovním ruchu - Dagmar Jakubíková - e-kniha

Marketing v cestovním ruchu - Dagmar Jakubíková - e-kniha
Detail

eBook:,Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí "Cs". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a další lidé, kteří se zabývají možnostmi využití marketingu v cestovním ruchu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing v cestovním ruchu - Dagmar Jakubíková - e-kniha , Anna boleynova alison weirova e kniha

Marketing... je věda kreativní - Radomila Soukalová - e-kniha

Marketing... je věda kreativní - Radomila Soukalová - e-kniha
Detail

eBook:,Pomůcka pro pochopení logiky marketingového myšlení a jeho uvádění do praxe. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing... je věda kreativní - Radomila Soukalová - e-kniha , Stin minulosti kristin colli e kniha

Marketing na Facebooku a Instagramu - Tereza Semerádová - e-kniha

Marketing na Facebooku a Instagramu - Tereza Semerádová - e-kniha
Detail

eBook:,Efektivní reklama na sociálních sítích krok za krokem Facebook a Instagram umožňuje i těm nejmenším firmám oslovit potenciální zákazníky. Tato kniha je prakticky orientovaným průvodcem, zaměřeným na celkový proces online komunikace, od založení firemních účtů, až po nastavení dynamických reklam a jejich optimalizaci. Podrobné návody krok za krokem umožní i naprostému laikovi zvládnout obě marketingová prostředí na pokročilé úrovni. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing na Facebooku a Instagramu - Tereza Semerádová - e-kniha , Sbirka kosti kathy reichs e kniha

Výzvy marketingu v současné krizi - Jiří Boháček - e-kniha

Výzvy marketingu v současné krizi - Jiří Boháček - e-kniha
Detail

eBook:,Tato publikace je sestavená pracovníky katedry marketingu VŠEM v Praze a má ukázat, jak se marketing s pomocí inovativních přístupů v současné době vyrovnává s faktem vleklé krize světové ekonomiky. Je třetí odbornou publikací nové edice J@K a je určena podnikatele, marketéry, pracovníky reklamních a komunikačních agentur a všechny ostatní, kteří se zajímají o efektivní marketing v období ekonomické krize. Na 165 stranách se dozvíte např.:Jaké jsou cesty a vize marketingu pro optimalizaci výkonuJak na marketing na sociálních sítíJaké jsou strategie nízkonákladového marketinguJak úspěšně využít QR kódyJaká je marketingová segmentace trhu s biopotravinamiJak využít sociální sítěJaká jsou specifika marketingu sportovních akcíZnalosti si doplní především:PodnikateléManažeři firemPracovníci prodejních a marketingových odděleníPracovníci reklamních, mediálních, PR a komunikačních agenturStudenti marketingových a ekonomických směrůPřípadně ostatní, pro které je znalost marketingu profesní nutností nebo jen zajímavým oborem. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Výzvy marketingu v současné krizi - Jiří Boháček - e-kniha , Pan selfridge lindy woodhead e kniha

Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller - e-kniha

Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller - e-kniha
Detail

eBook:,Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována sociálním médiím a komunikaci vůbec. Všechna témata knihy jsou aktualizována, přepracována a doplněna o nové přístupy a myšlenky a mnoho nových příkladů z praxe. Na konci každé kapitoly najdete nové případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum a odhad poptávky přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie a programy až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu zahrnujícího uvádění nových tržních nabídek, účast na globálních trzích a řízení holistické marketingové organizace. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller - e-kniha , Temne leto dan simmons e kniha

Marketing kulturního dědictví a umění - Radka Johnová - e-kniha

Marketing kulturního dědictví a umění - Radka Johnová - e-kniha
Detail

eBook:,Manažeři a pracovníci kulturních organizací a studenti vysokých škol dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci, nabízí osvědčené postupy, jak aplikovat marketingové přístupy v organizacích spravujících kulturní dědictví s důrazem na muzea, galerie, památky, knihovny, kulturní a informační centra. Autorka, s mnoha zkušenostmi z praxe a akademické sféry, si všímá i trhů s uměním a možností využít umění v korporátní image firmy. Čtenáři pochopí, že zákaznická orientace těchto kulturních organizací je v současném konkurenčním světě nutností, a dozví se, jak s minimálními náklady využít maximum marketingových možností i v takto specifickém sektoru. Srozumitelný výklad doplňuje mnoho příkladů ze světového i domácího marketingu. Zpracování cvičení na koncích kapitol dovede pracovníky organizace k ucelenému marketingovému auditu, vytvoře ní strategie a marketingového plánu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing kulturního dědictví a umění - Radka Johnová - e-kniha , Vreteno osudu otomar dvorak e kniha

Krédo - Miroslav Pindiak - e-kniha

Krédo - Miroslav Pindiak - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha sa zaoberá takmer všetkými známymi náboženstvami sveta. Postupne prechádza vývojom človeka a jeho náboženským myslením. Krok po kroku predstavuje náboženstvá Sumeru, Egypta, Blízkeho Východu, Indie, ale aj Grékov, Rimanov, Keltov, Germánov, Ugrofínov, Slovanov, Aztékov, Inkov a iných národov Mezoameriky. Odkrýva filozofické cesty Buddhizmu, Konfucionizmu aj Taoizmu, predstvavuje Japonský Šintoizmus aj staroiránsky Zoroastrianizmus. Kniha je obohatená nie len o viac ako 1.500 pomenovaní bohov, ale hľadá aj vzájomné spojitosti, či rozdiely medzi nimi. Celé toto snaženie vrcholí oboznámením sa s troma abrahámovskými náboženstvami (judaizmus, kresťanstvo, islam) ich vznikom, zmenami a interakciami. Posledná kapitola v sebe nesie rozporuplnú polemiku o existencii zla vo svete, o postavení náboženstva v dobe vedy a darwinizmu. Postavené je aj do polemiky s ateizmom, Dalajlámom a v neposlednom rade aj do konfrontácie s morálkou. Obstojí náboženstvo tlakom zmien ľudského myslenia? (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Krédo - Miroslav Pindiak - e-kniha , Ota pavel aleksander kaczorowski e kniha

Baronka - Miroslav Jandovský - e-kniha

Baronka - Miroslav Jandovský - e-kniha
Detail

eBook:,Příběh mladého muže a zralé ženy v kulisách truchlivé doby.Na přelomu čtyřicátých a padesátých let se na šumavské vesnici setkává začínající učitel, mladý a nesmělý Tomáš Mrázek, s baronkou, jíž nastupující komunistický režim postavil do pozice společenského outsidera. Nešlo však jen o všeobecně váženou paní baronku – ani na vzdáleném jihočeském venkově si nemohl být nikdo jistý, nedopadne-li na něj „revoluční spravedlnost“. Mrázka ovlivňuje osud strýce, jenž byl za války členem odboje, bohužel řízeného ze Západu, baronka je zase trestána za svůj původ a dobře si uvědomuje, že v nastupujícím režimu nemá šanci. Dvě postavy – každá s jinou historickou perspektivou, které by se v dřívějších dobách neměly šanci potkat – se v nové dějinné situaci mění na pouhé figurky na historické šachovnici, a byť se snaží navzájem si pomáhat a posilovat svůj vztah, tíživá doba si přece jenom vybírá svou daň… (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Baronka - Miroslav Jandovský - e-kniha , Zamrzla produktivita milos toman e kniha

Nepobozkaná - Miroslava Varáčková - e-kniha

Nepobozkaná - Miroslava Varáčková - e-kniha
Detail

eBook:,Reedícia čitateľmi najobľúbenejšieho románu Miroslavy Varáčkovej, držiteľky Panta Rhei Awards za mládežnícku knihu roka 2017! Dominika má sladkých šestnásť a na krku... nič. Na obzore žiaden frajer, žiadne rande a už by bodol aj prvý bozk. Veď je posledná „nepobozkaná“ druháčka! No potom sa z čista jasna zjaví na obzore Šarkan. Sexy štvrták, s ktorým musí nasilu stráviť nácvik na jeho stužkovú a dobrovoľne chodí k nemu na kurz sebaobrany. Šarkan jej úplne poblázni hlavu, no Domča si nie je istá, či práve tento chalan s krásnymi očami a nevyspytateľnou povahou jej má strhnúť nálepku „nepobozkanej“. Dominika chce naozaj zažiť nezabudnuteľné prvé rande, prvé bozky a kolotoč neopakovateľných zážitkov. Bude Šarkan ten pravý? (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Nepobozkaná - Miroslava Varáčková - e-kniha

Fotorádce - Miroslav Jílek - e-kniha

Fotorádce - Miroslav Jílek - e-kniha
Detail

eBook:,Fotorádce je o základních pravidlech pořizování snímků a také o zpracování černobílé fotografie. Jedná se o učebnici, ve které jsou uvedena základní historická data, nejznámější autoři, rozdělení a popisy přístrojů, druhů fotografie, materiálů a různých fotografických technik. Publikace je zaměřena na praktické rady včetně postupů a důležitých informací, které se dají velice obtížně obstarat. Nyní s barevnými přílohami! (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Fotorádce - Miroslav Jílek - e-kniha

Seržant - Miroslav Žamboch - e-kniha

Seržant - Miroslav Žamboch - e-kniha
Detail

eBook:,Realita světa obyvatelného lidmi je křehká, síly chaosu, magií živené nestability, nadány vlastní inteligencí číhají na sebemenší příležitost, jak zvrhnout rovnováhu ve svůj prospěch. Zákony lidí jsou neúprosné a ne vždy spravedlivé, vše je podřízeno jedinému: zachovat svět. Hranice střeží vojáci a ti i přes nejmodernější techniku a nejsofistikovanější válečnou magii umírají často a rychle. Navíc, ne vždy nebezpečí přichází zvnějšku. Nezapomeňte, musíte dobře vědět, co použít – zda meč, zákopnickou lopatku, velkorážnou karabinu nebo svůj mozek. Zmýlit se nesmíte ani jednou, protože v tom případě jste mrtví. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Seržant - Miroslav Žamboch - e-kniha

Tragéd - Miroslav Tota - e-kniha

Tragéd - Miroslav Tota - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha je dramatickou zpovědí fiktivního divadelního herce, třetího pokračovatele slavného hereckého rodu. Hlavní hrdina se svěřuje se svým pohnutým osudem od dětství až po tragický konec. Vypráví o životě na divadelních prknech, vztahu k rodině, lásce k divadlu i o nepřízni osudu, která jej celý život provází. Při čtení příběhu může čtenář nabýt pochybnosti, zda se skutečně jedná o smyšlený životní příběh nějakého anonymního umělce, nebo zda nemůže být tato zpověď založena na reálných základech. Je jen na něm, jak se svými pochybnostmi naloží. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Tragéd - Miroslav Tota - e-kniha

Lissarius - Miroslava Dvořáková - e-kniha

Lissarius - Miroslava Dvořáková - e-kniha
Detail

eBook:,Lissarius Arci-Nubiel, první císařův sekretář, se netěší té nejlepší pověsti. Sari je byrokrat bez srdce a bez špetky fantazie. Nemá čas na přátele (ne že by o nějaké stál), ani na ženy (až na jednu jedinou, která ho nenávidí). Jeho práce je nevděčná a náročná, proto nedělá kompromisy. Teprve ve chvíli, kdy má podepsat rozsudek k eliminaci uprchlého kadeta Chřtánu, Sari zaváhá. Vědomý hrozící zkázy dává poprvé v životě přednost instinktu před paragrafy. Jen hrstka nejmocnějších tuší, že císařova dovolená a stále častěji hlášené otřesy v Chřtánu spolu souvisejí. Sari je ochoten spojit se s kýmkoliv, třeba i s nechvalně proslulými Arci-Quinny, jen aby zkázu odvrátil. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Lissarius - Miroslava Dvořáková - e-kniha

Arrakiel - Miroslava Dvořáková - e-kniha

Arrakiel - Miroslava Dvořáková - e-kniha
Detail

eBook:,Vítejte na Mizeonu, domově démonů zrozených z Krvavého deště, kde čas plyne pomalu, vzduch je sladký a víno perlivé. Arrakiel Arci-Quinn, příslušník císařovy rodiny, je obviněn z vraždy přítele a odsouzen k exkomunikaci. Při nucených pracích v klempířské dílně dochází k závěru, že jeho proces měl zakrýt mnohem závažnější malér. Utíká z Mizeonu, ale namísto úspěšné kariéry mezi smrtelníky upřednostní pátrání po příteli, za jehož vraždu byl potrestaný, byť se to zdá nemožné. A mezitím se mezi mizeonskou nobilitou rozšíří zvěsti, že relikviář v Chřtánu se otřásá. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Arrakiel - Miroslava Dvořáková - e-kniha

Psychopatologie - Miroslav Orel - e-kniha

Psychopatologie - Miroslav Orel - e-kniha
Detail

eBook:,Druhé vydání hojně využívané publikace nabízí stručný přehled o dnes stále aktuálnějším oboru. Přístupnou a čtivou formou přináší základní informace o široké oblasti duševních poruch všem, kdo knihu vezmou do ruky buď kvůli splnění svých studijních povinností, nebo kvůli potřebám své profese, nebo třeba jen ze zájmu. Znalost základů psychopatologie patří k nepostradatelným předpokladům pro práci ve všech pomáhajících profesích, tj. u psychologů, sociálních pracovníků, zdravotníků, pedagogů a dalších. Od doby prvního vydání se objevily nové vědecké poznatky a přibyly nové okolnosti, mimo jiné došlo ke změnám legislativy (občanského zákoníku) a byla vydána pátá verze Diagnostického a statistického manuálu DSM-5. Celý text knihy byl proto revidován, doplněn a zpřesněn. Rozšířeny byly některé poznatky neurověd týkající se stavby a fungování mozku, zcela nová je kapitola o hraničních stavech psychiatrie, které za určitých okolností mohou být funkční a poruchovými se stávají jen někdy. Objevují se tu také témata krize, truchlení, agrese a stresové reakce, s nimiž se dnes v pomáhajících profesích setkáváme zcela běžně. Přibylo i rámcové seznámení s modelem genderu. Tato moderní a přehledná publikace, doplněná řadou ilustrací, vychází z klinické praxe i z výuky v rámci univerzity, a tvoří tedy kompendium širokého oboru. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Psychopatologie - Miroslav Orel - e-kniha

Vyšívání - Miroslava Kubišová - e-kniha

Vyšívání - Miroslava Kubišová - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha pojednává o základních technikách vyšívání a je určena pro ty, kteří nemají s těmito pracemi žádné nebo jen malé zkušenosti. V knize najdeme 50 základních vyšívacích stehů a jejich uplatnění při zdobení dárku či zdůraznění detailu na oděvu, bytového doplňku, prádla a jiného textilu. Vždyť vyšívání již dávno není jenom záležitostí naší minulosti. Při této aktivní odpočinkové činnosti můžeme vytvářet moderní vzory a navíc se ještě nabíjíme pozitivní energií. Tak steh po stehu přibývá krásná výšivka připomínající malbu, jen místo štětce máme jehlu a místo barev vyšívací bavlnku. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Vyšívání - Miroslava Kubišová - e-kniha

Psychopatologie - Miroslav Orel - e-kniha

Psychopatologie - Miroslav Orel - e-kniha
Detail

eBook:,Psychopatologie se zabývá psychickými poruchami. Věnuje se jak příčinám, průběhu a prognóze, tak diagnostice, třídění, léčbě a prevenci duševních poruch a stavů.Počty lidí s nějakou formou narušení psychického stavu mají celosvětově stoupající tendenci. Znalost základů psychopatologie tak dnes patří k nepostradatelným předpokladům pro práci ve všech pomáhajících profesích (u psychologů, sociálních pracovníků, zdravotníků, pedagogů apod.). Poznatky o duševních poruchách jsou nezbytné pro studující příslušných oborů, mohou však být k užitku i zájemcům z řad širší veřejnosti.Moderní a přehledná publikace přibližuje základní témata obecné i speciální psychopatologie. Vychází z klinické praxe i z výuky v rámci univerzity, a tvoří tedy kompendium širokého oboru. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Psychopatologie - Miroslav Orel - e-kniha

Mainstream - Miroslav Pech - e-kniha

Mainstream - Miroslav Pech - e-kniha
Detail

eBook:,Současný mladý český pár - Matěj je začínající spisovatel, Klára je na mateřské s dvouměsíční Sárou. Vše by mělo být fajn, jenže Matěj najednou o Klářině minulosti zjistí něco, co mu vyrazí dech. Něco se naruší, zvolna se roztočí spirála pochybností, která se jako naostřená vývrtka začne zarývat do míst, kde to dost bolí. Hlavní hrdinové se vydávají na výlet poznat sami sebe, obnažit svou podstatu. A to doslova. K románu, který si premiéru odbyl počátkem tohoto roku překvapivě v Polsku, je v tomto vydání přidáno několik temně laděných povídek. Mainstream je silný a znepokojivý společenský horor, kde hranice mezi tím, co je skutečné a co se zrodilo z našeptávání paranoiou ovládané mysli, je stejně tenká jako hranice mezi láskou a nenávistí, pravdou a lží, dobrem a zlem. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Mainstream - Miroslav Pech - e-kniha

Somatopatologie - Miroslav Orel - e-kniha

Somatopatologie - Miroslav Orel - e-kniha
Detail

eBook:,Autoři vycházejí ze soudobých odborných poznatků medicíny a předkládají je přijatelnou formou v podobě stručného kompendia tohoto rozsáhlého oboru. Publikace se může stát zdrojem poznání pro studenty psychologie, pedagogiky a dalších nemedicínských oborů či pro jejich absolventy, kteří pracují s druhými lidmi a kteří se s nemocí setkávají. Osloví i zájemce z řad širší veřejnosti. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Somatopatologie - Miroslav Orel - e-kniha

Platnéřství - Miroslav Mudra - e-kniha

Platnéřství - Miroslav Mudra - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha je určena nejen těm, kdo se zajímají o výrobu a použití zbroje či historický šerm, ale je i pro kováře a další aktivní řemeslníky. Zabývá se ochrannou zbrojí - zejména v Evropě - z hlediska výroby, jejího používání, a to jak v minulosti, tak i v současnosti. S pomocí vynikajících ilustracích poskytuje historický přehled typů zbrojí. Nespornou výhodou proti mnoha jiným publikacím je řada informací o technologických postupech výroby, údržby a restaurování zbroje. Nedílnou součástí knihy jsou i ukázky z platnéřské dílny současnosti. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Platnéřství - Miroslav Mudra - e-kniha

Predátoři - Miroslav Žamboch - e-kniha

Predátoři - Miroslav Žamboch - e-kniha
Detail

eBook:,Lidé už dávno ovládli svou planetu a chtějí víc, ovládnout vesmír - i čas. Možnost podívat se do minulosti je tak lákavá - spatřit svět před stamilióny lety. Svět rodících se kontinentů, svět patřící největším predátorům, co kdy na Zemi žili. Cestovatelé v čase ale netuší, že se vydávají někam, kam nepatří. Do prostoru a času, kde se setkají s něčím, s čím si nedokáží poradit ani jejich nejmodernější zbraně. Tam, kde je něco, co nás může zabít všechny. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Predátoři - Miroslav Žamboch - e-kniha

Sádrokarton - Miroslav Nyč - e-kniha

Sádrokarton - Miroslav Nyč - e-kniha
Detail

eBook:,Publikace shrnuje současnou úroveň znalostí o sádrokartonových konstrukcích a materiálech. Seznámíte se zde s mnohostranným použitím výrobků na bázi sádry ve stavebnictví, často v aplikacích, které nás při běžném pohledu ani nenapadnou. Moderně pojatá koncepce odborné knihy představuje detailně strukturovaný text (druhy sádrokartonových desek, rozměrové tolerance, použití, profily, šrouby, tmely, vlastnosti, montáž, chyby při montáži atd.) v kombinaci se srozumitelným a jednoduchým výkladem tak, aby kniha byla zajímavá pro širokou veřejnost. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Sádrokarton - Miroslav Nyč - e-kniha

Farmakokinetika - Miroslav Dostálek - e-kniha

Farmakokinetika - Miroslav Dostálek - e-kniha
Detail

eBook:,Po více než 20 letech vychází nová ucelená monografie, zabývající se problematikou farmakokinetiky. Autoři zachytili poslední poznatky v oboru a podařilo se jim je spojit do jednotného celku, který zahrnuje více možných pohledů na danou problematiku.Struktura knihy je poněkud odlišná od obvyklého členění látky u obdobných prací a byla zvolena tak, aby kniha obsahovala co možná nejpřehlednější komplexní informace.Kniha je určena především vysokoškolským posluchačům základní a klinické farmakologie humánního či veterinárního lékařství a farmacie. Je vhodná jak pro pregraduální, tak postgraduální studium. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Farmakokinetika - Miroslav Dostálek - e-kniha

Lampa - Miroslav Pavlíček - e-kniha

Lampa - Miroslav Pavlíček - e-kniha
Detail

eBook:,Napínavý příběh ze současného Rožnova p. R., který je zde nazván Ražkov. Příběh, který se jistě mohl stát. Nebo se skutečně stal?! Kdo ví… (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Lampa - Miroslav Pavlíček - e-kniha

Pascal - Miroslav Virius - e-kniha

Pascal - Miroslav Virius - e-kniha
Detail

eBook:,Chcete-li začít s programováním, máte v ruce správnou knihu. Je určena naprostým začátečníkům, kteří sice umějí pracovat s počítačem, ale nikdy neprogramovali. Najdete v ní kurs programovacího jazyka Pascal, který navrhl prof. N. Wirth speciálně pro výuku programování, ale v němž byla napsána řada běžně používaných aplikací. Na začátku si vysvětlíme několik nezbytných pojmů a pak už napíšeme první program. Naučíme se, jak ho přeložit, jak ho spustit a jak ho ladit – tedy jak v něm hledat a odstraňovat chyby. Postupně se seznámíme se všemi základními konstrukcemi jazyka Pascal, jako jsou příkazy, datové typy, podprogramy apod. Dostaneme se i k základům objektově orientovaného programování, bez něhož bychom se nemohli pustit do vytváření grafického uživatelského rozhraní („oken“). Přitom napíšeme několik jednoduchých, ale užitečných programů. Projdete-li celou tuto knihu, stanou se z vás mírně pokročilí programátoři. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Pascal - Miroslav Virius - e-kniha

Symposion - Miroslav Jandovský - e-kniha

Symposion - Miroslav Jandovský - e-kniha
Detail

eBook:,Když se sejdou spisovatel, sochař a malíř a dáma s rozhledem, pak se vedou zajímavé řeči. V knize Symposion – svým názvem odkazující na diskuse starořeckých filozofů – zachytil Miroslav Jandovský své rozhovory se sochařem Miloslavem Chlupáčem a jeho ženou Marií o věcech banálních i světodějných. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Symposion - Miroslav Jandovský - e-kniha

Entasis - Miroslav Fišmeister - e-kniha

Entasis - Miroslav Fišmeister - e-kniha
Detail

eBook:,Jubilejní desátá básnická sbírka brněnského autora, jednoho z nejvýznamnějších hlasů generace narozené v 70. letech minulého století, je možná více experimentální než Dvojí dech, knížka devátá. Stále si však ponechává rysy hravosti, plachosti, niternosti – a taky onen úhel vidění světa očima dětí. Střídmě do něj zapojuje i angličtinu: Anyone for tenis? / Já dnes ne: síť / je příliš blízko. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Entasis - Miroslav Fišmeister - e-kniha

Ačkoli - Miroslav Holub - e-kniha

Ačkoli - Miroslav Holub - e-kniha
Detail

eBook:,Ačkoli (1969), osmá sbírka Miroslava Holuba je pokládána za vrchol jeho tvorby. Kromě klasické formy básní se tu objevuje i útvar lyrické prózy, jakýsi miniesej. Dosud poměrně optimistický tvůrce tu odhaluje prázdnotu pod povrchem věcí, často s krajní ironií, zvláště v částech reagujících drastickými, až boschovsky temnými metaforami na realitu po srpnu 1968. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Ačkoli - Miroslav Holub - e-kniha
Marketing služeb - efektivně a moderně (978-80-247-5037-8), siva a parvati josef fric e kniha, Moučníky Moderně i tradičně: Moderně i tradičně (978-80-7371-137-5), tlustoprdka no a co renata nazlerova e kniha, blato pot a slzy bear grylls e kniha, Marketing menších a středních firem, Balíček e-kniha a audiokniha Houževnatost za výhodnou cenu, neziskove organizace teorie a myty vladimir hyanek e kniha, lekar pacient a michael balint martina pacesova e kniha, houbarka viktorie hanisova e kniha, korist paul finch e kniha, madarsko richard prazak e kniha, buzicci jan folny e kniha, hadka petra nachtmanova e kniha, slib lisa kleypas e kniha, kra pavel obluk e kniha, site petra dvorakova e kniha, Balíček e-kniha a audiokniha Konec prokrastinace za výhodnou cenu, Balíček e-kniha a audiokniha Nastavení mysli za výhodnou cenu, Balíček e-kniha a audiokniha Válka umění za výhodnou cenu, zle rostliny a dalsi botanicka zverstva amy stewart e kniha, mstitel jan erik fjell e kniha, anna boleynova alison weirova e kniha, stin minulosti kristin colli e kniha, sbirka kosti kathy reichs e kniha, pan selfridge lindy woodhead e kniha, temne leto dan simmons e kniha, vreteno osudu otomar dvorak e kniha, ota pavel aleksander kaczorowski e kniha, zamrzla produktivita milos toman e kniha