Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Marketing a management muzeí a památek - Ladislav Kesner - e-kniha
eBook: Jak mohou muzea a památky vytvářet zájem a poptávku publika a naplňovat své poslání ve vztahu k veřejnosti i hodnotám, jež mají ochraňovat? Jakým dilematům a rizikům čelí kulturní organizace u nás i ve světě? Jsou zahraniční modely a zkušenosti aplikovatelné v českých podmínkách? To jsou jen některé z důležitých otázek, na které se snaží najít odpověď tato první česká monografie o marketingu a strategickém řízení muzeí a památek. Autor věnuje zvláštní pozornost procesům spotřeby kulturních statků, vnímání muzejních objektů a expozic a analýze produktu muzeí a památek jako východisku marketingové činnosti kulturních organizací. Podrobně se zabývá kulturní kompetencí jako kritickým faktorem, který ovlivňuje poptávku současného publika po muzeu, a ukazuje, že organizace prezentující kulturní dědictví mohou v konkurenci stále širšího spektra volnočasových aktivit obstát jen tehdy, pokud svým divákům otevřou cestu k výjimečným prožitkům. Kniha je určena především pracovníkům muzeí, galerií, památkových objektů a dalších tzv. kulturních destinací, zřizovatelům těchto institucí, pracovníkům státní správy a samosprávy, profesionálům z oblasti turistického průmyslu, učitelům a studentům.
Podívejte se také Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)
Marketing a management muzeí a památek (80-247-1104-4)
Elektronická kniha - autor Ladislav Kesner, 304 stran Jak mohou muzea a památky vytvářet zájem a poptávku publika a naplňovat své poslání ve vztahu k veřejnosti i hodnotám, jež mají ochraňovat? Jakým dilematům a rizikům čelí kulturní organizace u nás i ve světě? Jsou zahraniční modely a zkušenosti aplikovatelné v českých podmínkách? To jsou jen některé z důležitých otázek, na které se snaží najít odpověď tato první česká monografie o marketingu a strategickém řízení muzeí a památek. Autor věnuje zvláštní pozornost procesům spotřeby kulturních statků, vnímání muzejních objektů a expozic a analýze produktu muzeí a památek jako východisku marketingové činnosti kulturních organizací. Podrobně se zabývá kulturní kompetencí jako kritickým faktorem, který ovlivňuje poptávku současného publika po muzeu, a ukazuje, že organizace prezentující kulturní dědictví mohou v konkurenci stále širšího spektra volnočasových aktivit obstát jen tehdy, pokud svým divákům otevřou cestu...
Podívejte se také Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-061-1)
Ženy a management - Zdeněk Dytrt - e-kniha
eBook: Se ženami, nebo bez nich? Česká republika je již několik let v recesi. To, co českou ekonomiku významně poškozuje a způsobuje zaostávání za okolními státy, je mimo jiné také problematická hierarchie hodnot a preferencí jak mezi manažery, tak v celé populaci. Je otázkou, zda tento „posunutý“ žebříček hodnot nesouvisí i s tím, že v rozhodovacích procesech ve výkonnějších ekonomikách, než je ta naše, je daleko vyváženější zastoupení žen i mužů. Jsou to ženy, které mohou zachránit svět? Co přináší? Myšlenku rovných šancí pro každého člověka, tedy i právo žen podílet se vyrovnaným způsobem na životě společnosti, je třeba doplnit tím, na co slyší muži, kteří v této chvíli rozhodují – tedy konkrétními benefity a čísly dokazujícími, že větší účast žen v managementu představuje skutečný přínos a podmínku úspěšnosti v budoucnosti. Společnou ambicí autorů tohoto sborníku je tuto debatu alespoň otevřít. Kniha autorského kolektivu kolem doc. Zdenka Dytrta přináší příspěvky například na následující témata: - Absence kvalitativních hodnot v managementu - Zastoupení žen ve vedení vysokých škol v ČR - Ženy ve veřejné správě Publikace obsahuje také konkrétní příklady z praxe českých podniků nebo náhled na situaci v ostatních státech: - Ženy v managementu firmy Petrof - Řešení genderových problémů ve společnosti Atas - Dopady zavedení genderových kvót ve správních radách v Norsku doc. Ing. Zdenek Dytrt, CSc přednáší předmět Manažerská etika na Univerzitě T. Bati ve Zlíně a na Univerzitě Pardubice. Ve spolupráci s fakultami obou univerzit pořádá konference a kulaté stoly se zaměřením na význam etiky v ekonomice. Před 15 lety založil občanské sdružení Etika podnikání a veřejné správy, kterého je předsedou. Sdružení vydalo doposud devět dílů knižní publikace Manažerská etika – inspirace pro 21. století, ve kterých významní odborníci prezentují své názory na vývoj managementu.
Podívejte se také Marketing management (978-80-247-4150-5)
Podívejte se také
- Marketing menších a středních firem
- Management a hospodaření muzeí (9788024636535)
- Balíček e-kniha a audiokniha Houževnatost za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Nastavení mysli za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Válka umění za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Konec prokrastinace za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Mít vše hotovo za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Nikdy nedělej kompromis za výhodnou cenu
- E-mail management (978-80-856-2445-8)
- E-mail management (999-00-033-5983-4)
- Ženy a management (978-80-265-0150-3)
- Stírací a nalepovací kniha Příroda: Stieracia a nalepovacia kniha Príroda
- Stírací a nalepovací kniha Svět: Stieracia a nalepovacia kniha Svet
- Ema a kouzelná kniha
- Produkční a provozní management (978-80-271-1385-9)
- Paní Trumberryová si dává hádat: čtou Jiřina Jirásková a Ladislav Mrkvička
- Marketing služeb - efektivně a moderně (978-80-247-5037-8)
- Stírací a nalepovací kniha Na cestách: Stieracia a nalepovacia kniha Na cestách
- Kniha smíchu a zapomnění (9788071083672)
- Kniha kódů a šifer (9788073638504)
Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Eva Karasová, Jaroslava Kynclová
Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera a styly vedení. Zorientují se v systému organizace managementu v hotelnictví. Seznámí se také s významem hotelových řetězců.
Objev podobné jako Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Eva Karasová, Jaroslava Kynclová
Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-061-1)
Kniha - autor Jaroslava Kynclová; Eva Karásková, 152 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera a styly vedení. Zorientují se v systému organizace managementu v hotelnictví. Seznámí se také s významem hotelových řetězců.
Objev podobné jako Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-061-1)
Management - Ladislav Blažek - e-kniha
eBook: Praktická a čtivá publikace se zaměřuje na klíčové oblasti managementu. Je určena studentům vysokých škol a MBA studií, manažerům a podnikatelům. Nejprve se seznámíte s problematikou organizování. Manažer musí totiž dobře rozumět prostředí, ve kterém lidé pracují, a musí být schopen realizovat jeho změnu - reorganizaci. Dále se dozvíte, jak správně rozhodovat, tzn. určit cíl a zvolit správnou cestu pro jeho dosažení. Nakonec se naučíte efektivně motivovat a vést své spolupracovníky pro dosažení vytyčených cílů. Kniha obsahuje mnoho příkladů. Důraz je kladen na aplikaci poznatků v praxi.
Objev podobné jako Management - Ladislav Blažek - e-kniha
AI Marketing Playbook - Ladislava Knihová - e-kniha
eBook: Kniha je nepostradatelným průvodcem marketérů a všech, kteří chtějí využít nezměrný potenciál rychle se rozvíjející umělé inteligence. Téma je zpracováno zejména s ohledem na tvorbu obsahu pro marketingové kampaně, popisky zboží v e-shopech, atraktivní posty pro sociální sítě, ale také aplikace pro generování grafiky, videí a podcastů (Midjourney, CANVA, Deeply). Autorka knihy vám pomocí názorných příkladů ukáže, jak zúročit přínosy umělé inteligence a nezaspat v dynamické době plné inovativních nástrojů. Mimo jiné se seznámíte s tím, jak funguje ChatGPT a jak efektivně zadávat prompty pro dosažení těch nejlepších výsledků.
Objev podobné jako AI Marketing Playbook - Ladislava Knihová - e-kniha
Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller - e-kniha
eBook: Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována sociálním médiím a komunikaci vůbec. Všechna témata knihy jsou aktualizována, přepracována a doplněna o nové přístupy a myšlenky a mnoho nových příkladů z praxe. Na konci každé kapitoly najdete nové případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum a odhad poptávky přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie a programy až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu zahrnujícího uvádění nových tržních nabídek, účast na globálních trzích a řízení holistické marketingové organizace.
Objev podobné jako Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller - e-kniha
Slovník politického managementu a volebního marketingu - Jan Kubáček - e-kniha
eBook: Přinášíme téměř sto odborných hesel z oblasti politického managementu, politického a volebního marketingu a politické komunikace. Většina termínů nebyla dosud u nás v takovéto šíři systematicky definována a analyzována. Autor sleduje nejmodernější trendy politického managementu a politické komunikace.
Objev podobné jako Slovník politického managementu a volebního marketingu - Jan Kubáček - e-kniha
Trauma, tíseň, extáze, prázdnota - Ladislav Kesner
Bohatě ilustrovaná publikace věnovaná proměnám „formulí patosu“, tj. emocionální řeči lidského těla, jak ji zachycuje výtvarné umění a vizuální kultura v posledních zhruba sto dvaceti letech. Autor originálně rozpracovává psychologickou teorii umění a model umělecké historie významného německého historika umění a kultury Abyho Warburga (1866?1929) a rozšiřuje ji do současnosti. Warburgův pojem „formule patosu“ (Pathosformeln) se v jeho práci stává průsečíkem, v němž ožívají a vzájemně se protínají velká témata humanitních a sociálních disciplín, ale také věd zabývajících se lidskou myslí: otázky mechanismů, skrze něž obrazy působí na své diváky, vzájemného ovlivňování biologických a kulturních aspektů tělesného výrazu a prožívání emocí, vztahu mentálních a materiálních reprezentací či racionality a afektu. Odkazují ale i k eticko-politickým dimenzím těchto otázek, které jsou dnes stejně palčivé jako za Warburgova života a souvisí kupříkladu s potřebou porozumět tomu, jak je lidské vědomí manipulováno obrazy.Kniha navazuje na stejnojmennou výstavu pořádanou Západočeskou galerií v Plzni počátkem roku 2018.
Objev podobné jako Trauma, tíseň, extáze, prázdnota - Ladislav Kesner
Management a hospodaření muzeí - František Ochrana, Michal Plaček, Milan Jan Půček, Antonín Šimčík - e-kniha
eBook: Kniha zkoumá problém řízení a hospodaření muzeí a snaží se ukázat muzeum jako kulturní instituci, která může být analyzována z historického, muzeologického, kulturního, funkčního, sociologického, statistického, ekonomického, manažerského, marketingového i administrativně správního aspektu. Publikace má vedle teoretického přínosu také přínos praktický – teoretické závěry opírající se o empirické prozkoumání reality fungování muzeí mohou být zdrojem informací, jak naplňovat úkoly muzeí uložené legislativou, jak efektivně chránit sbírku a účelně s ní nakládat, jak hospodárně pracovat s rozpočtem a majetkem muzea, jak motivovat a vést zaměstnance a jak účinně provádět prezentaci a marketing muzea. V neposlední řadě mohou být výsledky zkoumání využity také jako zdroj informací pro předkladatele vládních návrhů zákonů, které se týkají zakládání a řízení muzeí a jejich hospodaření.
Objev podobné jako Management a hospodaření muzeí - František Ochrana, Michal Plaček, Milan Jan Půček, Antonín Šimčík - e-kniha
Ženy a management (978-80-265-0150-3)
Elektronická kniha - autor Zdenek Dytrt, 200 stran Se ženami, nebo bez nich? Česká republika je již několik let v recesi. To, co českou ekonomiku významně poškozuje a způsobuje zaostávání za okolními státy, je mimo jiné také problematická hierarchie hodnot a preferencí jak mezi manažery, tak v celé populaci. Je otázkou, zda tento „posunutý“ žebříček hodnot nesouvisí i s tím, že v rozhodovacích procesech ve výkonnějších ekonomikách, než je ta naše, je daleko vyváženější zastoupení žen i mužů. Jsou to ženy, které mohou zachránit svět? Co přináší? Myšlenku rovných šancí pro každého člověka, tedy i právo žen podílet se vyrovnaným způsobem na životě společnosti, je třeba doplnit tím, na co slyší muži, kteří v této chvíli rozhodují – tedy konkrétními benefity a čísly dokazujícími, že větší účast žen v managementu představuje skutečný přínos a podmínku úspěšnosti v budoucnosti. Společnou ambicí autorů tohoto sborníku je tuto debatu alespoň...
Objev podobné jako Ženy a management (978-80-265-0150-3)
Ženy a management: Kreativita, inovace, etika, kvalitativní management (978-80-265-0150-3)
Kniha - autor Zdenek Dytrt, 200 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Se ženami, nebo bez nich? Česká republika je již několik let v recesi. To, co českou ekonomiku významně poškozuje a způsobuje zaostávání za okolními státy, je mimo jiné také problematická hierarchie hodnot a preferencí jak mezi manažery, tak v celé populaci. Je otázkou, zda tento „posunutý“ žebříček hodnot nesouvisí i s tím, že v rozhodovacích procesech ve výkonnějších ekonomikách, než je ta naše, je daleko vyváženější zastoupení žen i mužů. Jsou to ženy, které mohou zachránit svět? Co přináší? Myšlenku rovných šancí pro každého člověka, tedy i právo žen podílet se vyrovnaným způsobem na životě společnosti, je třeba doplnit tím, na co slyší muži, kteří v této chvíli rozhodují – tedy konkrétními benefity a čísly dokazujícími, že větší účast žen v managementu představuje skutečný přínos a podmínku úspěšnosti v budoucnosti. Společnou ambicí autorů tohoto sborníku je tuto debatu alespoň...
Objev podobné jako Ženy a management: Kreativita, inovace, etika, kvalitativní management (978-80-265-0150-3)
Online marketing - e-kniha
eBook: Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání? Zde jste na správné adrese! 23 českých i světových skutečných expertů nabízí pohled na svou specializaci. Lidé z Google, H1.cz, nezávislí experti z celé Evropy, ale i velkých amerických agentur vás provedou základy SEO, placené reklamy, remarketingem, videomarketingem, webovou analytikou či sociálními sítěmi. Kniha se věnuje mimo jiné těmto tématům: - Od filozofie a historie SEO až po současnost a konkrétní techniky linkbuildingu - PPC reklamě ve vyhledávání, obsahu, ale také RTB či remarketingu - Úvodu do webové analytiky, Google Analytics a problematice měření konverzí - Teorii i praxi v marketingu na sociálních sítích, včetně profesní sítě LinkedIn - Content marketingu a konkrétním technikám videomarketingu - Brandingu za pomocí nástrojů internetového marketingu - Využití mobilních aplikací jako nástroje internetového marketingu
Objev podobné jako Online marketing - e-kniha
Time management - e-kniha
eBook: Míváte často pocit, že pořád jen stíháte neúprosně ubíhající čas? Honíte se od jedné schůzky k druhé? Nikdy vám nezbude volná chvilka na to, do čeho se už dlouho chcete pustit? Pokud ano, je nejvyšší čas začít se věnovat účinnému řízení času. V této příručce se naučíte, jak si smysluplně plánovat svůj denní a týdenní program. Dozvíte se, jak si stanovovat cíle, určovat správné priority, lépe se vypořádávat se žrouty času a pracovat účelněji i účinněji. Vedle osvědčených technik pro řízení času vám zde představíme celou řadu moderních elektronických pomůcek, které vám usnadní plánování - ať už to jsou mobilní a chytré telefony nebo Outlook. Na konci knihy pak najdete praktická cvičení a kontrolní seznamy. Naučit se dobře řídit svůj čas a dosáhnout v těchto snahách určité dokonalosti se vám rozhodně nepodaří ze dne na den. Je to úkol na celý život. Když se ale začnete řídit základními pravidly, první úspěchy na sebe nenechají dlouho čekat. S trochou disciplíny budete brzy méně ve stresu a najdete více času a volnosti dělat to, na čem vám opravdu záleží. Tak, abyste si každý den skutečně užívali, mohli pracovat na velkých změnách a krůček po krůčku se přibližovali svým životním cílům.
Objev podobné jako Time management - e-kniha
Marketing a strategické řízení ve veřejných službách - Jakub Slavík - e-kniha
eBook: Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají. Zaujme i všechny další čtenáře, jimž není kvalita veřejných služeb lhostejná a kteří se v tomto směru angažují. Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky orientovaného strategického řízení a na jednoduchých příkladech a případových studiích ukazuje, jak je aplikovat v prostředí veřejných služeb a co se může stát, nejsou-li tyto principy využívány. I ve veřejných službách funguje marketingové řízení se všemi zákonitostmi jako u kteréhokoliv výrobku nebo komerční služby. Marketingové řízení veřejných služeb je však o to komplikovanější, že jejich uživatel a jejich objednavatel (plátce) často nejsou tytéž osoby či organizace a že jejich zájmy mohou být protichůdné. Přesto je třeba s nimi nakládat jako se zákazníky a dodat jim hodnotu za peníze. Tato problematika je v české manažerské literatuře zcela výjimečná – k veřejným službám se přistupuje především z pohledu veřejných financí, ne zákaznických vztahů. Uživatelé veřejných sužeb jsou dnes povzbuzováni k tomu, aby vyžadovali hodnotu za peníze, ale dodavatelé ji často neumějí dodat a prezentovat.
Objev podobné jako Marketing a strategické řízení ve veřejných službách - Jakub Slavík - e-kniha
Management a hospodaření muzeí (9788024636535)
Elektronická kniha - autor František Ochrana, Michal Plaček, Milan Jan Půček a Antonín Šimčík, 244 stran, česky Kniha zkoumá problém řízení a hospodaření muzeí a snaží se ukázat muzeum jako kulturní instituci, která může být analyzována z historického, muzeologického, kulturního, funkčního, sociologického, statistického, ekonomického, manažerského, marketingového i administrativně správního aspektu. Publikace má vedle teoretického přínosu také přínos praktický – teoretické závěry opírající se o empirické prozkoumání reality fungování muzeí mohou být zdrojem informací, jak naplňovat úkoly muzeí uložené legislativou, jak efektivně chránit sbírku a účelně s ní nakládat, jak hospodárně pracovat s rozpočtem a majetkem muzea, jak motivovat a vést zaměstnance a jak účinně provádět prezentaci a marketing muzea. V neposlední řadě mohou být výsledky zkoumání využity také jako zdroj informací pro předkladatele vládních návrhů zákonů, které se týkají zakládání a...
Objev podobné jako Management a hospodaření muzeí (9788024636535)
Internetový marketing - Viktor Janouch - e-kniha
eBook: Zvyšte profit díky SEO, Skliku, Google Adwords, Facebooku či YouTubeMarketing na Internetu vyžaduje připravené lidi! Marketérům už nestačí pouze znalosti marketingu. Musejí mít povědomí o technických aspektech, aby věděli, jak nejlépe tento marketing provádět.Zkušený lektor a vyučující vám vysvětlí všechny technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Kniha je tak vhodná nejenom pro všechny tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty. Dozvíte se mimo jiné:- Jak marketing na Internetu funguje- Jak provádět optimalizaci webů pro vyhledávače (SEO)- Jak tvořit text orientovaný na zákazníka (copywriting)- Jak budovat zpětné odkazy- Jak na inzeráty a reklamní kampaně v PPC systémech- Jak na podporu prodeje v e-shopu a ve vztahu B2B- Jak se prosadit na sociálních sítích- Jak na virální marketing a e-mailingPraktické ukázky zahrnují tyto technologie a služby: Seznam Sklik, Google Adwords, AdFox, ETARGET, Google Analytics, Facebook, YouTube, Twitter, Lidé.cz, SEO, RSS a další. DVD obsahuje:- Videotutoriály, přednášky a školení v češtině- Výukové materiály a přehledové studie- Softwarové nástroje pro blogování, e-mailing či PPC kampaně- Užitečné odkazy na blogy a další zdroje informací o marketinguO autorovi:Viktor Janouch je konzultant a lektor v oblasti marketingu, především marketingu na Internetu. Vyučuje na Univerzitě Pardubice a pořádá otevřené i firemní semináře a kurzy. Věnuje se také řízení projektů, optimalizaci a copywritingu. Jako autor má na svém kontě řadu odborných článků a knihu Internet marketing.
Objev podobné jako Internetový marketing - Viktor Janouch - e-kniha
Internetový marketing - Viktor Janouch - e-kniha
eBook: Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google AdwordsChcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách?Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům:- Reklama na Internetu- Marketingová komunikace- Podpora prodeje- Public Relations- Přímý marketing- Internetové komunikační prostředky- Vyhodnocování marketingové komunikaceKniha je vhodná nejenom pro všechny pracovníky marketingových a obchodních oddělení, tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty.O autorovi:Viktor Janouch je konzultantem a lektorem v oblasti marketingu, především marketingu na Internetu. Je autorem českého bestselleru Internetový marketing, jehož druhé vydání držíte v ruce. Kromě toho napsal řadu odborných článků a několik let vyučoval na Univerzitě Pardubice, kde také získal doktorát v oboru marketingová komunikace. Věnuje se rovněž řízení projektů a je specialistou na PPC v cizích jazycích.
Objev podobné jako Internetový marketing - Viktor Janouch - e-kniha
Sportovní marketing - Vilém Kunz - e-kniha
eBook: Cílem knihy je přiblížit stěžejní proměny profesionálního světa sportu a hlouběji analyzovat jejich dopady na oblast sportovního marketingu, včetně možností efektivního využívání některých jeho moderních nástrojů. Kromě hlavních teoretických východisek kniha přináší mnoho inspirativních příkladů ze zahraničního i tuzemského prostředí. Při zpracování publikace autor využil poznatků získaných jak v rámci své vědecko-výzkumné činnosti, tak i v rámci spolupráce s některými předními sportovními kluby v České republice. Publikace se jako první u nás komplexně věnuje možnostem využití principů konceptu společenské odpovědnosti organizací (CSR) v oblasti sportu. Všímá si hlavních podpůrných argumentů pro spojení CSR a sportu, stejně jako klíčových interních a externích motivů sportovních organizací k jejich zapojení do CSR aktivit. Blíže jsou představeny CSR iniciativy mezinárodních řídících sportovních institucí, významných ligových soutěží v zámoří či v Evropě či některých předních sportovních klubů u nás i v zahraničí. Autor navíc přináší i praktická doporučení týkající se zejména efektivního zavádění principů CSR do řízení sportovních organizací, včetně představení jednotlivých fází a kroků implementačního procesu. Zároveň je i prostřednictvím výsledků řady respektovaných výzkumů ukázáno, že implementace CSR do řízení sportovních organizací může přinášet benefity nejen okolní společnosti, ale též sportovním organizacím samotným. Publikace je určena současným a budoucím marketingovým manažerům sportovních organizací, kteří si chtějí osvojit moderní techniky v oblasti marketingové komunikace, public relations či sportovního sponzoringu. Vedle toho mohou publikaci využít i marketingoví či CSR manažeři podniků, kteří se ve svých CSR politikách či marketingových programech snaží zaměřit na podporu sportu a pohybových aktivit. Kniha bude přínosná i pro ty čtenáře, kteří se zabývají sportovním managementem, sociologií či ekonomikou sportu.
Objev podobné jako Sportovní marketing - Vilém Kunz - e-kniha
Základy marketingu - Miroslav Karlíček - e-kniha
eBook: Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy? Co je to marketingové prostředí a jak jej lze zkoumat? Jakou marketingovou strategii zvolit? Jak vytvořit ten správný „produkt“, jakou mu dát cenu, jak ho propagovat a jak zajistit jeho dostupnost?
Objev podobné jako Základy marketingu - Miroslav Karlíček - e-kniha
Mezinárodní marketing - Hana Machková - e-kniha
eBook: Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují krátké případové studie.
Objev podobné jako Mezinárodní marketing - Hana Machková - e-kniha
Event marketing - Petr Šindler - e-kniha
eBook: Jak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých sportovních utkání a dalších eventů? Jak v rámci firemní marketingové komunikace a značkové strategie plánovat, inscenovat a realizovat zážitky? Jak vyvolat psychické a emocionální podněty, které podpoří image firmy a produktů, a tím obchodní záměry? Více se dozvíte v první publikaci o event marketingu v češtině. Autor se také zabývá integrací event marketingu do marketingového komunikačního mixu. Krok za krokem prochází pomocí příkladů úspěšných akcí známých firem procesem plánování, organizování a vyhodnocování výjimečných událostí a zvláštních představení, které spojují zvolené komunikační sdělení s prožitkem vnímaným všemi smysly. Publikace obsahuje velké množství barevných fotografií, obrázků a grafů.
Objev podobné jako Event marketing - Petr Šindler - e-kniha
Konec marketingu - Gil Carlos - e-kniha
eBook: Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh. Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na to, jak snadné je oslovit potenciální zákazníky, klíčový vztah mezi značkou a spotřebitelem stále potřebuje lidský dotek.
Objev podobné jako Konec marketingu - Gil Carlos - e-kniha
Strategický marketing - Dagmar Jakubíková - e-kniha
eBook: Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Publikace je určena jak marketingovým praktikům, manažerům a podnikatelům, tak studentům vysokých škol a MBA studií i dalším lidem, kteří mají zájem hlouběji proniknout do tajů marketingu. Upozorňuje na důležitou úlohu strategického řízení v životě firem a organizací a na jeho provázanost s marketingem. Přehledně zasvěcuje do problematiky strategického marketingu, vysvětluje jeho obsah a důležitost v rámci každého podnikání. Od podstaty strategického marketingu se dostáváme k jednotlivým etapám strategického řídícího procesu, kterými jsou situační analýza včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizace a kontrola, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Zcela nově se kniha věnuje implementaci marketingových strategií, možnostem organizace marketingu ve firmě a marketingové kontrole. Srozumitelný výklad je doplněn příklady z praxe reálných firem.
Objev podobné jako Strategický marketing - Dagmar Jakubíková - e-kniha
Harfy ve sbírce Národního muzea – Českého muzea hudby - Daniela Kotašová - e-kniha
eBook: Publikace se zaměřuje na prezentaci sbírky harf v Národním muzeu – Českém muzeu hudby (dále NM ČMH). Její základ tvoří katalog, který doprovází text s těžištěm v české problematice a v historii, s níž harfy v muzejní sbírce bezprostředně souvisejí. Smyslem tedy není všeobecné pojednání o vývoji harfy a jejích historicky významných stadiích, ale zaměření na česká specifika, charakteristická pro dějiny nástroje na našem území, která se jakkoliv vztahují k nástrojům ve sbírce NM ČMH. Kniha je určena muzejním pracovníkům, restaurátorům, konzervátorům, výrobcům harf, hudebním historikům, ale i praktickým hudebníkům – harfistům, zájemcům o hudební nástroj z hlediska užitého umění, běžným návštěvníkům muzeí a širší laické veřejnosti. This publication focuses on the presentation of the harp collection at the National Museum – Czech Museum of Music. At the core of the publication is a catalogue, which is accompanied by a text that concentrates mainly on issues specific to this country and on historical questions that are directly applicable to the harps in the museum collection. The purpose therefore is not a general discussion of the harp’s development and of its historically important phases, but rather to concentrate on specific local issues that are characteristic of the history of the instrument in this country and that are in any way relevant to the instruments in the collection of the National Museum. This book is intended for museum workers, instrument restorers and preservers, harp makers, and music historians as well as for practical musicians – harpists, those interested in the harp from the perspective of the applied arts, ordinary museum visitors, and the broader lay public.
Objev podobné jako Harfy ve sbírce Národního muzea – Českého muzea hudby - Daniela Kotašová - e-kniha
Management a marketing sportu - Eva Čáslavová
Posláním předkládané knihy je poskytnout ucelený výklad poznatků moderního managementu sportu a ukázat na to, jak je aplikačně využívá české prostředí sportu. Je určena především pro studenty oborů management sportu v České republice, dále pak i zájemcům o moderní management ze sportovních organizací (jak ziskového charakteru – obchodních společností, tak neziskového charakteru – spolků, atp.) Výklad je koncipován na základě moderních poznatků managementu sportu ve světové literatuře, prezentovaných na konferencích oborové asociace – WASM (Světová asociace managementu sportu) a EASM (Evropská asociace managementu sportu). Text současně zahrnuje změny, které se vyskytly v českém sportovním prostředí v posledních letech a ovlivnily fungování sportovních organizací. Tematický sled jednotlivých kapitol se věnuje manažerským činnostem v oblasti tělesné výchovy a sportu. Ze sekvenčních manažerských činnosti jsou to plánování a organizování v oblasti sportu, ze specifických manažerských činností – marketing sportu, reklama ve sportu a sponzorování ve sportu. Poslední kapitola je určena spíše pracovníkům sportovním praxe. Tato kapitola se snaží přehlednou formou nabídnout poznatky v manuálu pro řízení neziskové sportovní organizace.
Objev podobné jako Management a marketing sportu - Eva Čáslavová
Marketing bez reklamy - Magdalena Čevelová - e-kniha
eBook: Chcete mít dostatek zakázek, a přitom neutratit ani korunu za reklamu? Jste-li živnostník, nezávislý profesionál nebo malá firma, je to docela dobře možné. Kniha Marketing bez reklamy vám představí 10 postupů, které mohou být pro vaše podnikání dokonce účinnější než placená inzerce, a krok za krokem vás provede jejich používáním.
Objev podobné jako Marketing bez reklamy - Magdalena Čevelová - e-kniha
Marketing pro každého - Táňa Tučková - e-kniha
eBook: MARKETING PRO KAŽDÉHO Unikátní příručka pro podnikatele, marketéry i laiky. Z moderního marketingu přináší to nejpodstatnější a učí „marketingově myslet“. Ukazuje důležitost, smysl a použitelnost marketingu v běžném životě každého člověka a upozorňuje na konkrétní postupy, které z nás můžou udělat lacinou kořist obchodníků. E-book obsahuje: 40 stran nabušených odbornými informacemi, fakty, myšlenkami a argumenty expertů 35 odkazů na další zdroje informací 4 videa s příklady a odborným výkladem 10 tipů na 10 TOP on-line koučů marketingu (jména, specializace, kontakty)
Objev podobné jako Marketing pro každého - Táňa Tučková - e-kniha
Toto je marketing - Seth Godin - e-kniha
eBook: Či už ste zakladateľom technologického startupu, malým podnikateľom, alebo súčasťou veľkej korporácie, táto kniha vám môže pomôcť robiť prácu, na ktorú budete hrdí. Veľkí marketéri nevyužívajú spotrebiteľov, aby vyriešili problémy svojej spoločnosti; práve naopak – pomocou marketingu riešia problémy iných ľudí. Nezáleží na tom, aký je váš produkt, alebo služba. Táto kniha vám pomôže prekoncipovať spôsob, akým seba a svoje služby a produkty prezentujete svetu.
Objev podobné jako Toto je marketing - Seth Godin - e-kniha
Marketing obchodní firmy - Marcela Zamazalová - e-kniha
eBook: Manažeři a majitelé obchodních firem a vysokoškolští studenti se v této na trhu ojedinělé publikaci dozví, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat marketingový mix. Kniha šitá na míru pro českého čtenáře vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem v ČR. Po přiblížení situace v sektoru obchodu v ČR se dozvíte o rozdílech v situaci a v používání vhodných přístupů u moderních retailingových firem s převahou zahraničního kapitálu a u malých a středních obchodních firem s převážně českou kapitálovou účastí. Seznámíte se s charakteristikou současného zákazníka a s jeho spotřebním chováním a rozhodováním, dále s vhodnými segmentačními kritérii trhu či marketingovými nástroji obchodníka. Zjistíte, jaká specifika by měl mít marketingový mix obchodní firmy ve srovnání s mixem výrobní firmy. Marketingový mix obchodní firmy zahrnuje distribuční politiku (lokalizace obchodní je dnotky, metody prodeje), cenovou politiku (cenové řady, srážky a slevy), sortimentní politiku (maloobchodní značky, poskytované služby) a komunikační mix (podpora prodeje, in-store marketing, merchandising). A na závěr se dozvíte jak budovat vztahy se stálými zákazníky.
Objev podobné jako Marketing obchodní firmy - Marcela Zamazalová - e-kniha
Tohle je marketing! - Seth Godin - e-kniha
eBook: MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce. Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat lhát, zahlcovat lidi spamem a stydět se za práci, kterou děláte. Je čas přestat utrácet peníze za ukradenou pozornost, dlouhodobě se to nevyplatí. Je čas přestat si plést analýzy sociálních médií se skutečnými zákazníky. Je čas být vidět. K tomu se nejprve potřebujete naučit, jak se máte dívat.
Objev podobné jako Tohle je marketing! - Seth Godin - e-kniha
Marketing neziskových organizací - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Kniha podává ucelený pohled na to, jak v současné době funguje marketing a marketingová komunikace v prostředí neziskových organizací. Je doplněna řadou aktuálních případových studií, které ilustrují, s jakými příležitostmi a překážkami se nekomerční organizace setkávají, když chtějí zavádět marketingové přístupy známé z komerční sféry.
Objev podobné jako Marketing neziskových organizací - Radim Bačuvčík - e-kniha
Marketing symfonických orchestrů - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Tato monografie se zabývá možnostmi zavádění marketingových principů do řízení regionálních symfonických orchestrů. Situaci sleduje na příkladu symfonických orchestrů sídlících ve čtyřech moravských krajských městech, Filharmonie Brno, Moravské filharmonie Olomouc, Filharmonie Bohuslava Martinů Zlín a Janáčkovy filharmonie Ostrava. Zkoumá souvislosti mezi kulturním prostředím v těchto čtyřech městech, charakteristikami publika jednotlivých orchestrů, jejich produkty, prostředím konání koncertů, specifiky cenotvorby a používanými nástroji marketingové komunikace. Jádro studie tvoří dvě výzkumné sondy do postojů filharmonického publika a obecné veřejnosti k vážné hudbě a k symfonickým orchestrům. Takto získané informace jsou konfrontovány s informacemi ze samotných institucí, vlastním pozorováním marketingových aktivit a s poznatky prezentovanými v cizojazyčné odborné literatuře na téma uměleckého či kulturního marketingu. Studie si všímá dílčích aspektů marketingového řízení regionálních symfonických orchestrů, tedy proměn jejich marketingového prostředí, především prostředí společenského a konkurenčního, možností segmentace publika, otázky tvorby produktu a jeho zákaznických benefitů, podmínek konzumace hudby a jejích ekonomických a společenských nákladů, možností propagace vážné hudby a podmínek financování její produkce včetně využití nástrojů fundraisingu.
Objev podobné jako Marketing symfonických orchestrů - Radim Bačuvčík - e-kniha
Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha
eBook: Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Dále v knize naleznete případové studie, které představují široké spektrum poznatků z oblasti uplatnění emocí v marketingu v tom nejširším slova smyslu. Knížk a je určena všem marketérům z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a zvláště marketingovou komunikací. A také všem zvídavým lidem, kteří se chtějí dozvědět, jak to s působením emocí – nejen v nákupním chování – je.
Objev podobné jako Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha
Fenomén Praděd - Vlastivědné muzeum Jesenicka - e-kniha
eBook: Vydejte se za poznáním tajemných zákoutí nejvyšší hory Jeseníků! Čekají na vás zajímavá místa a stavby, vodní toky i okolní sídla. Dozvíte se vše o mytickém duchu hor, který prý v hoře sídlí, i o zajímavých osobnostech spojených s tímto podmanivým místem. Zjistíte, jaké turistické a sportovní možnosti Praděd nabízí a necháte se okouzlit úchvatnými fotografiemi a ilustracemi. Průvodcem na objevitelských cestách vám bude specialista na oblast Jesenicka, který zná Praděd i jeho okolí jako své boty. Matěj Matela vyrostl a žije v Jeseníkách, díky čemuž má k tomuto regionu velmi silný vztah a opravdu dobře ho zná. Je pracovníkem Vlastivědného muzea Jesenicka, které se na přípravě této knihy také podílelo (www.muzeumjesenik.cz).
Objev podobné jako Fenomén Praděd - Vlastivědné muzeum Jesenicka - e-kniha
Sport a muzeum - Jan Lomíček - e-kniha
eBook: Publikace se věnuje problematice proměn sportovně-tělovýchovných muzeí v českých zemích. Zaměřuje se na vývoj státního muzea tělesné výchovy a sportu, které by letos oslavilo sedmdesáté výročí existence, a peripetie jeho fungování od devadesátých let, které vyvrcholily zánikem ústřední stálé expozice dějin tělesné výchovy a sportu v ČR. Její více než dvacetiletou absenci v současné době nahrazují lokální stálé expozice a síně slávy. Současný stav sportovně-tělovýchovného muzejnictví u nás publikace srovnává se situací v zemích V4 a v závěru rozebírá možné perspektivy, které se v oblasti muzejní prezentace témat spojených s historií tělesné výchovy, sportu a olympismu nabízejí do budoucna.
Objev podobné jako Sport a muzeum - Jan Lomíček - e-kniha
Paměť Národního muzea - Libor Jůn - e-kniha
eBook: Monografie Paměť Národního muzea představuje největší muzeum České republiky v netradiční perspektivě, prostřednictvím egodokumentů (paměti, deníkové záznamy, rozhovory), které konfrontuje s dokumenty legislativní povahy či úředními dokumenty. Dějiny Národního muzea jsou sledovány v kontextu událostí politických dějin, ale s důrazem na individuální prožitek a perspektivu jednotlivých pracovníků muzea, kteří se podíleli na jeho každodenním životě. V podobě i formulacích dokumentů je možno sledovat hlavní rysy vývoje způsobů vyjadřování i vzájemné komunikace mezi muzejníky navzájem, ale i vůči nadřízeným orgánům, stejně jako přesahy do širšího kontextu politických a kulturních dějin Československa v rozmezí let 1918-1990.
Objev podobné jako Paměť Národního muzea - Libor Jůn - e-kniha
Muzea a galerie - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Monografie se zabývá otázkou, jaký je vztah lidí k muzeím, památkám a výtvarnému umění. Jednotlivé kapitoly se blíže zabývají tím, s čím vším zájem o muzea a výtvarné umění a ochota navštěvovat jejich prezentace může souviset. Je zde zkoumán vliv návštěv těchto kulturních zařízení v dětství s rodiči či jinými příbuznými (tedy jinými slovy vliv výchovy a rodiny), to, zda se o výstavy a výtvarné umění zajímají též známí a přátelé respondentů (tedy vliv společenského prostředí), preference konkrétních typů muzejních prezentací a druhů výtvarného umění, okolnosti návštěv obou typů kulturních prezentací (s kým je respondenti navštěvují, kdo je iniciátorem návštěv), asociace, které si lidé s těmito oblastmi kultury spojují a konečně souvislosti všech výše zmíněných proměnných s rodinným stavem, vzděláním či profesí, jíž se člověk věnuje.
Objev podobné jako Muzea a galerie - Radim Bačuvčík - e-kniha
Hurá do muzea - Pavlína Pitrová - e-kniha
eBook: Prozkoumej pestrý svět muzejních sbírek! Co je to muzeum? Co tam můžete vidět? Kdo zde pracuje? Jak vznikají sbírky? Nejen to se dozvíte, když se s námi vydáte na poznávací výlet do výstavních síní, depozitářů či skanzenů. Zjistíte, kdy muzea začala vznikat a proč jsou tak důležitá. Cesta povede napříč staletími i vědními obory. Seznámíte se s nejvýznamnějšími sběrateli a dozvíte se, jaké muzejní poklady můžete ve sbírkách najít. Bonus! Mapa významných muzeí v České republice a Evropě.
Objev podobné jako Hurá do muzea - Pavlína Pitrová - e-kniha
Projektový management - Jan Doležal - e-kniha
eBook: Od roku 2016, kdy vzniklo první vydání této knihy, došlo ve světě i u nás ke skutečně masivnímu nástupu agilních přístupů, technik a nástrojů a celkově ke sblížení projektového a produktového managementu. V této souvislosti došlo i k významným modernizacím všech světových standardů a metodik projektového řízení. Proto vzniklo druhé vydání, které všechny tyto trendy reflektuje. Pokud hledáte publikaci, která shrnuje většinu světových znalostí a trendů v oboru projektového řízení a vývoje produktu, doplněnou o praktické zkušenosti z řízení tuzemských i mezinárodních projektů, našli jste tu pravou. Kniha přináší aktuální přehled metod a technik projektového řízení, včetně agilních či hybridních přístupů. Srozumitelný, čtivý a prakticky zaměřený výklad je doplněn mnoha obrázky, příklady a případovými studiemi. Kromě praktického pomocníka projektových manažerů získáte zároveň i univerzální učebnici, ať už se připravujete ke zkoušce IPMA©, PMI©, nebo studujete na některé z vysokých škol.
Objev podobné jako Projektový management - Jan Doležal - e-kniha
Destinační management - Andrea Holešinská - e-kniha
eBook: Předkládá komplexní zpracování problematiky destinačního managementu. Čtenářům jsou představeny základní (teoretická) východiska řízení, včetně mechanismu řízení, tedy procesu řízení, a tyto jsou následně propojeny s četnými zahraničními (teoretickými) poznatky o řízení destinace. Výsledkem je ucelený pohled na praktickou rovinu destinačního managementu, a to jak z procesní stránky, tak ze stránky konkurenceschopnosti a udržitelnosti. Velký prostor je věnován specifikům destinačního managementu (tj. principu 3K - kooperace, koordinace, komunikace). Závěrem jsou prezentovány praktické poznatky o vývoji destinačního managementu v zahraničí a v ČR.
Objev podobné jako Destinační management - Andrea Holešinská - e-kniha
Osobnostní management - Jan Barták - e-kniha
eBook: Všechny živé organismy mají geneticky zakódovanou potřebu žít a přežít. U člověka je touha po svobodném rozvoji a seberealizaci umocněna schopností adaptovat se na měnící se podmínky, a dokonce je v podobě inovací i měnit, aktivně se podílet na kultivaci života. Být člověkem není podle rakouského psychiatra Viktora Frankla fakt, ale možnost. Máme hodně vykonavatelů, ale málo tvůrců. Vykonavatel dělá, co se mu řekne, aniž by o smyslu svěřené činnosti přemýšlel, mechanicky se opírá o dané standardy, kategorie, unifikované postupy. Tvůrce se nespokojuje s tím, co je, hledá a nalézá nová řešení, jak dělat věci lépe a úspěšněji. Díky motivaci, kritickému myšlení a kreativitě vytváří hodnoty. Bonusem je mu seberealizace ze smysluplné činnosti. Klíčem k našemu uplatnění je pochopení Komenského triády „chtít, umět a moci“. Z ní vychází i tato kniha. Nestačí „umět“, chybí-li nám vůle k činu. Nestačí „moci“, pokud se nám otevírá spektrum možností, o něž nestojíme. Hodnota zmíněné triády spočívá v souhře jejích článků k dosažení synergických efektů. Vede nás k tomu, co dělá člověka člověkem – dospět prostřednictvím sebepoznání, sebehodnocení a seberozvoje k seberealizaci. Osobnostní management vychází tomuto úsilí vstříc radou i pomocí každému, kdo o to stojí. Kniha je primárně zaměřena na studující sociálních věd, humanitních oborů (zejména pedagogiky a andragogiky), managementu, řízení lidských zdrojů a personalistiky, ale může oslovit každého, kdo chce prožít plnohodnotný, smysluplný život, případně k němu inspirovat druhé.
Objev podobné jako Osobnostní management - Jan Barták - e-kniha
Projektový management - Alena Svozilová - e-kniha
eBook: Již třetí vydání uznávané publikace se podrobně věnuje všem fázím řízení projektu a specifickým oblastem integrovaného řízení projektu tak, aby předkládané poznatky byly bezprostředně využitelné v praxi. Nové vydání je doplněno o řadu metod, zkušeností i témat - například o nové procesní modely, aktuální softwarovou podporu pro řízení projektů, specifika mezinárodního prostředí a nové pohledy na outsourcing. Aktualizovaná je fáze plánování projektu, proces řízení kvality projektu a řada dalších témat. Autorka, která je vynikající projektovou manažerkou a konzultantkou se zkušenostmi v předních českých a světových firmách, v knize prakticky objasňuje základní principy a úkony řízení projektů v souladu se světovými trendy moderního projektového managementu. Díky velmi praktickému přístupu celé knihy, velkému množství návodů, postupů, rad a řadě názorných obrázků, tabulek a přehledů mají čtenáři možnost skutečně pochopit a zvládnout zásady projektového řízení a aplikovat je úspěšně v praxi. Publikace vychází z metodologií předních světových teoretiků a profesionálních organizací projektových manažerů Je určena projektovým manažerům, vedoucím projektů, podnikatelům a studentům.
Objev podobné jako Projektový management - Alena Svozilová - e-kniha
Projektový management - Jan Doležal - e-kniha
eBook: Publikace je ojedinělá tím, že shrnuje nástroje, metody a postupy moderního projektového managementu nejen v souladu s hlavními oborovými standardy (PMI, IPMA, Prince 2), ale také dle praktických zkušeností autorů s jejich aplikací v tuzemských i mezinárodních projektech. Jedná se tak o unikátní propojení rozsáhlých teoretických vstupů a dlouhodobé zkušenosti s řízením projektů nejrůznějších velkostí a oborů lidské činnosti (IT, strojírenství, logistika, energetika, veřejná správa, neziskové projekty atd.). Čtenář může použít tuto knihu jako pomocníka při přípravě a realizaci projektu jakékoliv velikosti, při nastavování či optimalizaci systému řízení projektů v organizaci, při přípravě na certifikační zkoušku IPMA, PMI nebo Prince2 či pro studium projektového řízení na vysoké škole. Výklad je veden podle životního cyklu projektu a dále se autoři věnují nastavení systému řízení projektů, řízení portfolia a programů i měkkým dovednostem projektového manažera. U každého relevantního tématu jsou přitom vysvětleny rozdíly v pojetí jednotlivých standardů. Ukázány jsou také rozdíly při aplikaci na různé velikosti a typy projetků. Srozumitelný, čtivý a prakticky zaměřený výklad je doplněn mnoha obrázky, příklady a případovými studiemi. Publikace je určena zejména projektovým i liniovým manažerům malých, středních i velkých firem, zájemcům o certifikaci některého ze standardů a studentům VŠ.
Objev podobné jako Projektový management - Jan Doležal - e-kniha
Mezinárodní management - Pavel Štrach - e-kniha
eBook: Moderní publikace poskytuje komplexní obraz o důvodech vzniku, funkci, vnitřních řídících a rozhodovacích procesech, produktech a budoucnosti nadnárodních firem v kontextu současných světových událostí a reálií České republiky. Kniha je určena zejména managementu nadnárodních firem, personalistům, studentům vysokých škol a MBA studií a firemním poradcům. Věnuje se prostředí mezinárodního managementu, mezinárodnímu obchodu, strategiím nadnárodních firem, globálním produktům a lokálním trhům, přímým zahraničním investicím, mezinárodnímu managementu lidských zdrojů, inovacím, výzkumu a vývoji. Každá z kapitol je zakončena případovou studií s otázkami k zamyšlení. Autor je uznávaný odborník v oblasti mezinárodního managementu, vede Institut managementu a marketingu na VŠ Škoda Auto Vysoké škole a učí na dalších vysokých školách v ČR a v zahraničí.
Objev podobné jako Mezinárodní management - Pavel Štrach - e-kniha
Life management - Dita Zandl - e-kniha
eBook: · Jste pořád ve shonu a nestíháte nic, co si plánujete?· Cítíte se unaveni a bez nálady?· Jste ve špatné fyzické kondici a máte nadváhu?· Hledáte často klíče, složenky, vizitky nebo různé materiály?· Máte doma nebo v kanceláři nepořádek?· Odkládáte většinu úkolů na poslední chvíli?· Máte na konci pracovního dne pocit, že jste nic neudělali?Pokud jste na většinu otázek odpověděli kladně, pak je tato kniha určena právě vám! Life management je jasným a srozumitelným návodem, jak si v současném hektickém světě vytvořit fungující a jednoduchý životní styl, který vám umožní při menším stresu žít spokojený a hodnotný život.Oproti time managementu je life management rozšířen o problematiku fyzické a psychické energie, pořádku a mezilidských vztahů. Velmi čtivá a srozumitelná kniha nabízí konkrétní rady a příklady, jak získat více fyzické a psychické energie a použít ji k dalším změnám ve svém životě. Tyto změny zahrnují prostředí domácnosti a kanceláře, organizaci času a zlepšení mezilidských vztahů. Nakonec se také dozvíte, jaké jsou předpoklady vašeho psychického a osobnostního růstu a dalšího zlepšování. Kniha je jedinou ucelenou publikací na toto téma na českém trhu a ocení ji zejména manažeři, podnikatelé, studenti a vůbec všichni, kteří chtějí být nejen úspěšní, ale i spokojení v práci i osobním životě.
Objev podobné jako Life management - Dita Zandl - e-kniha
Management inovací - Jaromír Veber - e-kniha
eBook: Společenská situace se v posledních desetiletích významně mění: vyvíjejí se nové produkty a technologie, objevují se nové pohledy na podnikání. Mění se ovšem i lidé - jejich priority, zájmy, vzorce chování. Ruku v ruce s těmito změnami musí jít i změny v řízení, a to jak na podnikové úrovni, tak úrovni národohospodářské. Monografie autorského týmu pod vedením Jaromíra Vebera Management inovací si klade za cíl upozornit na význam inovací pro konkurenceschopnost podniků i celých ekonomik, upozornit na nové přístupy inovací a v neposlední řadě připomenout zejména metody, jejichž opodstatněnost potvrdila praxe. Zároveň autoři měli na zře¬teli i tu skutečnost, že inovační úsilí, jako nástroj podpory prosperity, by nemělo být spojováno pouze s materiální výrobou, ale mělo by zasáhnout prakticky do všech dalších oblastí (materiálních i nemateriálních služeb), až po státní a veřejnou správu. Inovace jsou v současnosti vnímány jako významný faktor ekonomického rozvoje, a to zejména díky svému pozitivnímu vlivu na posilování konkurenceschopnosti. Přitom můžeme tento pozitivní vliv vnímat jak z pohledu makroekonomického, tj. jako posilování národní a mezinárodní konkurenceschopnosti, tak z pohledu mikroekonomického – posilování podnikové konkurenceschopnosti. Za přibližně stoletou historii od upozornění J. A. Schupmetera, které se týkalo významu „destrukčních větrů“, jimiž inovace posouvají hospodářský vývoj kupředu, ekonomická teorie i praxe zaznamenala celou řadu poznatků a užitečných zkušeností, které vedly jak k posunům v jednání managementu firem, tak v aktivitách exekutivy vyspělých zemí (zejména ve směru podpory inovací). Kniha Management inovací je rozdělena do dvou základních částí. V první části, která má charakter makroekonomického pohledu na inovace, jejich význam a podporu, je nejprve naznačen význam inovací pro konkurenceschopnost, dále je blíže specifikováno soudobé vymezení pojmu inovací a managementu inovací, jejich vztah k obecnějšímu pojmu změny a managementu změn. Samostatné kapitoly pojednávají o podporách inovací a ochraně duševního vlastnictví (průmyslových práv). Druhá část publikace je věnována mikroekonomickému pohledu na inovace – koncipování podnikových inovačních strategií, realizačnímu cyklu inovací v podnicích. Analyzuje ekonomické aspekty spojené s inovacemi, zejména možnosti financování inovací a ekonomické přístupy k hodnocení inovačních projektů. V závěru této části je pojednáno o metodách a kontrolních mechanismech, které mohou být na podnikové úrovni uplatňovány ve vztahu k řízení inovací.V poslední kapitole, jež má charakter appendixu, se autorský tým zamýšlí nad soudobými záměry německých národohospodářů, které se týkají transformace německé ekonomiky na čistou energii a na tzv. Průmysl 4.0.
Objev podobné jako Management inovací - Jaromír Veber - e-kniha
Povídky: Spisy Ladislava Grosmana - Ladislav Grosman - e-kniha
eBook: Druhý svazek spisů přináší všechny povídky z prvního vydání knihy Nevěsta, v exilu vydanou povídkovou knihu Hlavou proti zdi, texty publikované pouze časopisecky a zejména dosud nevydané povídky z autorových rukopisů. Ve svých prózách se Grosman vrací na Slovensko doby meziválečné a válečné, zachycuje poválečnou všednodennost a evokuje život v Izraeli v letech sedmdesátých. Tím nejcennějším v tomto svazku je Grosmanovo zobrazení zaniklého meziválečného světa slovenských Židů, v němž prožil své dětství. Knihu uspořádal, k vydání připravil a edičně komentoval Jiří Opelík.
Objev podobné jako Povídky: Spisy Ladislava Grosmana - Ladislav Grosman - e-kniha
E-mail management - David Gruber - e-kniha
eBook: Hutně na malém a snadno čtivém prostoru vše podstatné a důležité pro výrazné ušetření času a nervů na e-mailech (jejich čtení i psaní i vychování si e-mailových partnerů). Více v podrobném popisu. Co tam všechno je:Neskutečná stresující záplava textů v dnešní době, její příčiny – a bude hůř!Určete si, kde se nacházíte na škále puntičkář…bordelář – a přizpůsobte tomu svůj systém.Možnosti softwaru pro elektronickou poštu, zejména nastavení filtrování zpráv.Jak si vytvořit systém složek v poštovním softwaru – podle toho, jaký jste typ.Optimalizovaný systém dvě kontroly denně, tři kontroly, čtyři kontroly… až po okamžité kontroly hned po přijetí mailu. Aneb: Přerušíte milování kvůli mailování?Příklad pohodového zvládání záplavy – můj osobní lékař.Kontroly mailů i SMS a „screen-out time“. Synonymicky též „screen hygiene“, „screen silence“.E-mail přišel – a co s ním? Úplná paleta od naprostého ignorování po pečlivé nastudování. Úleva při využití rychločtení a rychlostudia.Jak si stanovíte hraniční čas pro vyřízení mailu na jeden vrz nebo pro vrácení se k němu později.Tři kardinální filtrové otázky (= síto) pro vaši úsporu času.Píšeme e-mail jako první i jako druzí: Oslovení, optimalizace předmětu e-mailu, stručnost, kopie, alibistické nadbytečné kopie a nadbytečné přílohy. Surovci nadbytečných příloh a kopií – řekněte jim to!E-mailová etika. Dvojsečné případy „mrtvého brouka“. Nutnost pokrýt všechny body e-mailového partnera.Jak označovat body e-mailu. Jak odpovídat – nad tělo mailu pisatele, pod tělo, do těla…Vychovejte si své stálejší e-mailové partnery; nejen jako šéf, ale i jako běžný pracovník. Bude se vám lépe žít, volněji dýchat. Získáte sladký pocit dobrého stíhání, čisté hlavy.Co studují zdarma desetileté děti státních škol v USA a co mj. studují někteří čeští top manažeři za sto tisíc korun na den…Řada dalších vychytávek. Čtěte sami – a doporučte i těm, s nimiž častěji mailujete.A pozor: Kniha se dá aktualizovat podle vašich reakcí!
Objev podobné jako E-mail management - David Gruber - e-kniha
E-mail management - David Gruber - e-kniha
eBook: Tato e-kniha nebude dlouhá. Není totiž větší blbost než zahlcenému člověku, který kvůli každodenní záplavě e-mailů nestíhá a šetří každou minutou, nabízet jako lék další hodiny čtení něčeho. Takže – opět vás čeká „jen“ kostka – tj. maximum užitečného za minimum času. Ale slibuji, že v závislosti na vaší zpětné vazbě po čtení – na vašich mailech, telefonátech, připomínkách na kurzech – ji budu rozšiřovat. Ovšem jen v takové míře, v jaké si to budete přát vy, mailující lidé. Věnuji se mail managementu profesionálně nejdéle v této zemi. Mail management se samovolně a logicky stával stále větší a větší součástí mých kurzů racionálního čtení, tak jak již brzy po roce 1990 postupně ubývalo papírových dopisů a přibývalo těch elektronických. Celé toto know-how se nachází někde na průniku racionálního čtení a time managementu. Už v devadesátých letech minulého století mi principál jazykové školy v anglickém Brightonu poradil i pěkný název jednodenního nebo dvoudenního kurzu speciálně na toto téma. A od té doby jej mám ve svém portfoliu: Dealing Daily Dose of E-mails. Stále se jej snažím aktualizovat. Nejen moje vlastní zkušenosti s mail managementem - osobní, učitelské, koučovací, ale hlavně zkušenosti řady mých žáků, kteří zvládají a stíhají, samozřejmě dalece převyšují tuto“ e-knihu v kostce“. Budete-li toho všeho chtít využít ve svůj prospěch, věnujte, prosím, pozornost seznamu literatury na konci této e-knihy a dalším tipům na rozšíření, navíc nad tuto kostku.
Objev podobné jako E-mail management - David Gruber - e-kniha
Podívejte se také
- Management cestovních kanceláří a agentur (978-80-247-3751-5)
- Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry (978-80-8168-407-4)
- Ladislav Pohrobek (1440–1457): Uherský a český král (978-80-88030-12-6)
- Management kvality a rizik psychiatrické péče (978-80-271-2275-2)
- Znalostní management a proces jeho zavádění (978-80-247-1978-8)
- Raketa: Kniha a stavebnicové kostky (9789463786096)
- dva druhy pravdy michael connelly e kniha
- ROJAPLAST Zahradní domek OSCAR E-A (OSCARA)
- Sociální vztahy v organizaci a jejich management (978-80-247-4211-3)
- ROJAPLAST Podlahová konstrukce pro domky pro domky Archer A, Oscar E-A, Luke A, Chester A (BASEA)
- Národní umělec Ladislav Pešek vzpomíná ()
- Ladislav Špaček - Úspěšný obchodní zástupce
- ego je vas nepritel ryan holiday e kniha
- Jak se dělá e-kniha: Příprava elektronických publikací ve formátech EPUB a MOBI (978-80-87855-15-7)
- Kniha náboženských a filosofických sekt a škol (978-80-200-3233-1)
- Kniha mlčení. Básnické a filosofické texty staré Číny
- Kyvadlo Základní kniha: Praltické rady a tabulky (8595637003873)
- Střet králů: Píseň ledu a ohně - Kniha druhá
- Myslivost 2. díl: Myslivecký management chovu a lovu zvěře (978-80-901775-9-8)
- milenci v roce 2042 chrudina ladislav
- Kolekce Ladislav Pešek (4DVD) - DVD (FHV7163)
- Týdenní diář 2023 Ladislav PVC Bordó