Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Obsahový marketing - Tomáš Procházka, Josef Řezníček - e-kniha
eBook: Vytváříte obsah svého webu zatím nepravidelně a chtěli byste tuto činnost provádět cíleně a strategicky? Hledáte dlouhodobě udržitelnou a efektivní strategii online marketingu, která vám sníží náklady na propagaci? Udělejte ze svých stránek uznávanou autoritu ve vašem oboru díky nově vytvořenému obsahu, který budou milovat návštěvníci i vyhledávače!Naučte se, jak pomocí promyšlené obsahové strategie získat více návštěvníků a zákazníků pro svůj web díky poutavým článkům, videím, elektronickým publikacím a dalším formám obsahu. Kniha vás provede základy obsahového marketingu, pomůže vám sestavit vlastní obsahovou strategii a odhalí techniky efektivní organizace činností v týmu. Ukáže vám také pokročilé techniky propagace obsahu a způsoby měření jeho úspěšnosti.Autoři vám v knize mimo jiné prozradí:– Proč a jak z vaší firmy udělat uznávané informační médium– Jak vytvořit persony a určit vhodný tón komunikace– Jak vám pomůže vypravěčství vytvořit s návštěvníky emocionální vazbu– Jak sestavit vhodný tým pro obsahový marketing – Jaké používat programy, které vám tvorbu a organizaci obsahu usnadní– Jak jednotlivé formy obsahu efektivně propagovat– Jak stanovit cíle, jak je měřit a jak vyhodnocovat výsledkyKniha obohatí všechny majitele webových stránek, podnikatele a vedoucí pracovníky, kteří hledají nové způsoby, jak získat více návštěvníků a zákazníků na Internetu.Web ke knize přímo z dílny autorů:http://marketingobsahem.czO autorech:Josef Řezníček již několik let řídí tým internetových marketérů na Včeliště.cz a pomáhá webovým stránkám být na Internetu vidět. Kromě optimalizace pro vyhledávače se věnuje také obsahovému marketingu. Věří, že obsahový marketing je budoucí cestou, jak efektivně propagovat myšlenky, služby a produkty na Internetu.Tomáš Procházka pracuje pro Včeliště.cz jako SEO konzultant a ve volném čase se stará o své vlastní internetové projekty. Od roku 2008 se věnuje internetovému marketingu a výdělečným affiliate webům. Postupem času se propracoval až k zaměření na obsahový marketing. Copywriting, SEO a obsahový marketing chápe jako jeden komplexní obor.
Podívejte se také tomas repka kniha
PRAGANO - Tomáš Procházka - e-kniha
eBook: Hokejový svátek, který v květnu 2024 hostila Praha a Ostrava, se proměnil v nečekaný, ale o to sladší a zářivější triumf domácí reprezentace. Našim hráčům, vedeným novým trenérem Radimem Rulíkem, se před bojem o mety nejvyšší příliš nevěřilo. Neuvěřitelné se však stalo skutečností! Směs týmové soudržnosti, bojovnosti, obětavosti, nezbytného štěstí, ale také nezpochybnitelné kvality dovedla české hokejisty na samotný vrchol. Základní skupinou prošli tak, jak potřebovali, ve čtvrtfinále vrátili Američanům předchozí porážky na domácích šampionátech, v semifinále zasypali do té doby suverénní Švédy kanonádou gólových střel… a v napínavém finále dokázali přehrát vynikající Švýcary. Pod rozhodující trefou je podepsán ten, od kterého to celý národ čekal: David Pastrňák. Avšak nejen on a další velká jména z NHL, také všichni ostatní hráči včetně těch, kteří do závěrečných zápasů z nejrůznějších důvodů třeba ani nezasáhli, si zaslouží náš vděk a obdiv. V tomhle týmu byl zkrátka hvězdou v dobrém slova smyslu každý: od gólmana Dostála až po náhradníky. Totéž platí pro realizační tým… a v neposlední řadě pro skvělé fanoušky, kteří proměnili sebe v pověstného sedmého hráče a celé Česko v hokejové království. Cestu za zlatem zasvěceně a čtivě popisuje publicista a bývalý hokejista Tomáš Procházka, který má k této hře celoživotní vztah. Jeho text je doplněn fotografiemi, statistikami, soupiskami a celou řadou zajímavostí a postřehů. Kniha PRAGANO – Český triumf na hokejovém MS 2024 navazuje na jeho úspěšné publikace Nagano 1998 aneb Turnaj století očima šampionů a Praha 1985 – Zlato z domácího šampionátu.
Podívejte se také tz one tomas zahradnicek
Nagano 1998 - Tomáš Procházka - e-kniha
eBook: Lední hokej prožíval na olympiádě v Naganu 1998 svůj Turnaj století. Čeští hokejisté si na něm splnili sen a vstoupili do historie. A drtivá většina národa nikdy nezapomene na chvíle štěstí a hrdosti na rodnou zemi. Je to nádherný příběh sportovního umění, štěstí, kterému šli naši hráči naproti, a sebevědomí spojeného s pokorou. S odstupem třiadvaceti let, ale jako by se odehrál včera, ho vyprávějí hráči, kteří se na tomto mimořádném triumfu podíleli: brankář Dominik Hašek, obránce Jiří Šlégr a útočník Martin Procházka. Doplňují je oba žijící členové trenérského triumvirátu Slavomír Lener a Vladimír Martinec – a všech pět vzpomíná také na Ivana Hlinku. A nakonec jsou tu rozhovory s dalšími dvěma hokejovými legendami: hráčskou představuje útočník Jiří Holík, který byl od olympijského zlata jen krůček, rozhlasovou Aleš Procházka, jehož hlas znají z vysílání Československého a Českého rozhlasu všichni, kteří v uplynulých desetiletích propadli kouzlu tohoto nádherného sportu.
Podívejte se také dva druhy pravdy michael connelly e kniha
Podívejte se také
- fisher price choditko masinka tomas 2v1
- ego je vas nepritel ryan holiday e kniha
- Tomas Rajlich (978-80-7437-229-2)
- fisher price masinky tomas a percy 2v1
- Balíček e-kniha a audiokniha Houževnatost za výhodnou cenu
- Marketing menších a středních firem
- Josef Hlinomaz vypráví
- Suk Josef, Josef Hála: 3 generace - CD (LT0132-2)
- Suk Josef, Josef Hála: Píseň lásky - CD (LT0012-2)
- Balíček e-kniha a audiokniha Nastavení mysli za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Válka umění za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Konec prokrastinace za výhodnou cenu
- Entrepreneur extraordinary Tomas Bata (978-80-906540-6-8)
- MARKETING FOR SMALL AND MEDIUM ENTERPRISES
- Event marketing (80-247-0646-6)
- Betlém Josef Lada (8595138595891)
- Josef Somr: Josef Somr: Pohádky z Krakonošovy zahrádky 2 - CD (859415658372)
- Balíček e-kniha a audiokniha Mít vše hotovo za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Nikdy nedělej kompromis za výhodnou cenu
- Suk Josef & Hála Josef: Skladby pro housle a klavír - CD (SU3473-2)
Dědečkovy pohádky - Zdeněk Řezníček - e-kniha
eBook: Víte, kolik zlatých vlasů měl děd Vševěd a nepřekvapí vás ani šaty, co najde Popelka v oříšku? Možná je vám ale záhadou, odkud vzal ježek bodlinky nebo jak došlo k tomu, že je zebra pruhovaná. A už jste slyšeli o tom, jak to dopadlo s Lucinkou, která šla hledat ztracené mléko? Ne? Pak se nechte půvabnými pohádkovými příběhy z této knihy přenést na venkovský dvorek i do vzdálené Afriky a se zatajeným dechem si přečtěte všechny ty příběhy, které jste dosud nikdy neslyšeli.
Objev podobné jako Dědečkovy pohádky - Zdeněk Řezníček - e-kniha
Procházky Olomoucí - Tomáš Kryl - e-kniha
eBook: Krok za krokem olomouckými ulicemi Zažijte královské město Olomouc jinak! Olomouc to není jen katedrála svatého Václava nebo výstaviště Flora. Olomouc to je pestrá architektura, bohatá historie, součást Seznamu světového kulturního dědictví UNESCO. Kniha vám nabízí sedm tematických procházek Olomoucí, díky kterým odhalíte i méně známá olomoucká zákoutí. Vydejte se po stopách Habsburků, odhalte místa, která upadla v zapomnění. Objevte dochované, zapomenuté nebo jen našim očím rafinovaně skryté pevnostní objekty. A to je teprve začátek!
Objev podobné jako Procházky Olomoucí - Tomáš Kryl - e-kniha
Praha 1985 - Zlato z domácího šampionátu - Tomáš Procházka - e-kniha
eBook: Jsou okamžiky, na které si sportovní fanoušek vzpomene takříkajíc na smrtelné posteli. Pokud jde o hokej, nemůže mezi nimi chybět triumf na Mistrovství světa 1985 v Praze. Jednoznačným hegemonem byla tehdy sovětská Sborná; také Kanada a USA přivezly mimořádně silné výběry, nabité hráči, kteří se později stali legendami. Češi a Slováci přesto očekávali maximum od vlastní reprezentace… … která jejich naděje nezklamala! Do paměti se nesmazatelně vryl druhý zápas se Sovětským svazem, který „naši“ vyhráli 2:1. A po kanonádě proti Američanům neoficiální finále, v němž do kanadské branky dostal puk hned třikrát Jiří Šejba. Právě tento hrdina šampionátu je jednou z osobností, které oslovil Tomáš Procházka, publicista a bývalý hokejista. V rozhovoru s ním na pražské zlato zavzpomínali i další vynikající útočníci z obou částí tehdejší federace, Pavel Richter a kapitán týmu Dárius Rusnák, obránce zastupuje jeden z objevů mistrovství Antonín Stavjaňa. Za ním a jeho kolegy z defenzívy pak čaroval legendární Jiří Králík, po právu vyhlášený nejlepším brankářem turnaje. Na šestici, aby byl naplněn pomyslný hokejový počet, doplňuje sestavu neméně proslulý rozhlasový reportér a člen Síně slávy Aleš Procházka, autorův otec. V knize díky tomu nechybí ani velmi osobní vzpomínky otce i syna na nezapomenutelné jarní dny roku 1985. Titul Praha 1985 – Zlato z domácího šampionátu navazuje na úspěšnou publikaci Tomáše Procházky Nagano 1998 aneb Turnaj století očima šampionů a vychází při příležitosti letošního Mistrovství světa v ledním hokeji, které se opět koná v Praze.
Objev podobné jako Praha 1985 - Zlato z domácího šampionátu - Tomáš Procházka - e-kniha
Obsahový marketing (978-80-251-4152-6)
Elektronická kniha - autor Josef Řezníček, Tomáš Procházka, 224 stran Vytváříte obsah svého webu zatím nepravidelně a chtěli byste tuto činnost provádět cíleně a strategicky? Hledáte dlouhodobě udržitelnou a efektivní strategii online marketingu, která vám sníží náklady na propagaci? Udělejte ze svých stránek uznávanou autoritu ve vašem oboru díky nově vytvořenému obsahu, který budou milovat návštěvníci i vyhledávače! Naučte se, jak pomocí promyšlené obsahové strategie získat více návštěvníků a zákazníků pro svůj web díky poutavým článkům, videím, elektronickým publikacím a dalším formám obsahu. Kniha vás provede základy obsahového marketingu, pomůže vám sestavit vlastní obsahovou strategii a odhalí techniky efektivní organizace činností v týmu. Ukáže vám také pokročilé techniky propagace obsahu a způsoby měření jeho úspěšnosti. Autoři vám v knize mimo jiné prozradí: Proč a jak...
Objev podobné jako Obsahový marketing (978-80-251-4152-6)
Umění neúspěchu - Tomáš Studeník, Josef Hynek - e-kniha
eBook: Autoři, zakladatelé vědy o selhání v Česku, nabízejí netradiční, vědecko-zábavný pohled na život včetně desatera jak jej žít šťastně. Namísto slepé honby za úspěchem doporučují přijmout a vytěžit náhody, nehody a vlastní chyby.
Objev podobné jako Umění neúspěchu - Tomáš Studeník, Josef Hynek - e-kniha
Sportovní trénink - Josef Dovalil, Tomáš Perič - e-kniha
eBook: Sport je bezpochyby jedním z fenoménů naší doby. Obdivujeme výkony špičkových sportovců na olympijských hrách a světových šampionátech, organizace významných mezinárodních soutěží se stává "politikemm", které "hýbee" celou společností. Sport se stal významnou součástí zdravého způsobu života velkého množství obyvatel, příjemnou a užitečnou náplní volného času.V této publikaci se čtenáři seznámí se základy sportovního tréninku, s jeho teoretickými východisky i s praktickou realizací vlastní tréninkové činnosti, najdou zde informace o zvyšování výkonnosti a poznatky z různých vědních oborů, jako jsou například fyziologie, psychologie, biomechanika apod. Kniha je určena širší trenérské veřejnosti, trenérům různých kvalifikačních úrovní, studentům tělovýchovných oborů a dalším zájemcům z řad odborné veřejnosti. Měla by sloužit jako úvod do jejich celoživotního studia této velmi rozsáhlé, ale ve svých důsledcích nádherné vědy.
Objev podobné jako Sportovní trénink - Josef Dovalil, Tomáš Perič - e-kniha
Hokejbal - Tomáš Perič, Josef Kadaně, Miroslav Přerost - e-kniha
eBook: Všem trenérům hokejbalu, učitelům tělocviku i ostatním zájemcům je určena první kniha o tomto kolektivním sportu. Autoři, zkušení trenéři, provádějí čtenáře krok za krokem technikou hry a nácvikem základních útočných i obranných herních činností jednotlivce, hrou brankáře a nezapomínají ani na trénink a historii hokejbalu. Publikace navíc obsahuje množství fotografií a schémat herních situací.
Objev podobné jako Hokejbal - Tomáš Perič, Josef Kadaně, Miroslav Přerost - e-kniha
Řez ovocných dřevin - Tomáš Nečas, Josef Sus - e-kniha
eBook: Publikace od našich předních ovocnářů je určena zahrádkářům a pěstitelům ovocných stromů, kteří si nevědí rady s jejich ošetřováním, ale i studentům zahradnických škol a majitelům sadů - ti se zde seznámí s různými efektivními způsoby řezu jednotlivých ovocných dřevin, s jejich zapěstováním, tvarováním a řezem na trvalém stanovišti. Kniha pomocí názorných kreseb a fotografií objasňuje principy a podstatu řezu, včetně stručných teoretických základů. Pomůže s volbou vhodného pěstitelského tvaru, čtenáři se dozví, jak předejít nejčastějším chybám, jak ošetřovat stromům rány, jak s řezem sladit další pěstitelské zásahy a jak v sadě nebo na zahradě udržet zdravé a plodící stromy. Na rozdíl od mnoha jiných publikací na trhu zahrnuje i téma řezu přeroubovaných stromů.
Objev podobné jako Řez ovocných dřevin - Tomáš Nečas, Josef Sus - e-kniha
Samo a Kris v Hoteli u krvavého steaku - Tomáš Jurkovič Procházka - e-kniha
eBook: Samuel Novák a Kristián Remenár sú dvaja uzavretí dospievajúci mladí ľudia. Obaja študujú v prvom ročníku Strednej odbornej školy odboru kuchár, kde zažívajú mnohé konfliktné situácie, výsmech a šikanu od problematických spolužiakov. Jedného marcového dňa si na nástenke prečítajú, že študenti z odboru kuchár a odboru čašník pôjdu na dvojtýždňovú súvislú prax do Hotela u krvavého steaku, o ktorom nikto dovtedy nepočul a nie je ani na internete.Ani spolužiak Marek, ktorého otec vlastní celú hotelovú sieť nikdy o tomto tajuplnom hoteli nepočul. Do Samovho života zasiahne láska, keď mu spolužiačka Alena Karnasová povie, že ho miluje práve pre jeho úprimnosť. V škole sa objaví záhadný zlodej, ktorý začne kradnúť študentom na internáte peniaze. Samo začne mávať čudné sny, ktorých pôvod si nedokáže vysvetliť. Čo čaká Sama, Krisa, Alenu a ostatných na praxi v záhadnom hoteli? Ako je možné, že o tomto pohostinskom zariadení nie je nikde ani zmienka? Nájdu utiahnutí chalani Samo a Kris v Hoteli u krvavého steaku svoj skutočný osud? O autorovi Tomáš (Jurkovič) Procházka vyštudoval Hotelovú akadémiu Ľudovíta Wintera v Piešťanoch. Aktívne sa venuje práci s mládežou. Pôsobil ako animátor vo viacerých letných táboroch. Pracoval pre nadáciu Úsmev ako dar. Robil dobrovoľníka v trnavskom detskom domove. Dva roky sa venuje skautingu. Tohto roku pôsobí ako pomocný vedúci skautského oddielu Federácie skautov Európy v Trnave. Ústredným motívom jeho tvorby je tajomstvo. Jednoduchým a priamym spôsobom vyjadruje témy s hlbokým obsahom.
Objev podobné jako Samo a Kris v Hoteli u krvavého steaku - Tomáš Jurkovič Procházka - e-kniha
Obsahový rozbor současné angličtiny - Vilém Mathesius - e-kniha
eBook: Práce zakladatele naší anglistiky, významného českého jazykovědce a jedné z ústředních postav Pražského lingvistického kroužku Viléma Mathesia (1882-1945), vyšla poprvé roku 1961 péčí Josefa Vachka a stala se v pravém slova smyslu prací klasickou. Ani po více jak půlstoletí neztratila v řadě ohledů nic ze své ceny a její nové ediční zpřístupnění tak jistě ocení nejen studenti anglistiky, ale i zájemci o obecnou jazykovědu.
Objev podobné jako Obsahový rozbor současné angličtiny - Vilém Mathesius - e-kniha
Hledání rovnováhy aneb Život soudce - Tomáš Němeček, Josef Baxa - e-kniha
eBook: Josef Baxa je uznávaný český soudce, který založil a šestnáct let řídil nejmladší ústavní instituci – Nejvyšší správní soud. V období komunismu prokázal profesní odvahu, po revoluci se podílel na rehabilitacích, očistě a reformách justice. Zasloužil se o vznik plzeňské právnické fakulty i o pozdější rozkrytí tamní plagiátorské aféry. Bilanční rozhovor, který s ním vede právník a oceňovaný novinář Tomáš Němeček, mapuje celoživotní cestu muže, pro nějž je hledání spravedlnosti posláním.
Objev podobné jako Hledání rovnováhy aneb Život soudce - Tomáš Němeček, Josef Baxa - e-kniha
Online marketing - e-kniha
eBook: Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání? Zde jste na správné adrese! 23 českých i světových skutečných expertů nabízí pohled na svou specializaci. Lidé z Google, H1.cz, nezávislí experti z celé Evropy, ale i velkých amerických agentur vás provedou základy SEO, placené reklamy, remarketingem, videomarketingem, webovou analytikou či sociálními sítěmi. Kniha se věnuje mimo jiné těmto tématům: - Od filozofie a historie SEO až po současnost a konkrétní techniky linkbuildingu - PPC reklamě ve vyhledávání, obsahu, ale také RTB či remarketingu - Úvodu do webové analytiky, Google Analytics a problematice měření konverzí - Teorii i praxi v marketingu na sociálních sítích, včetně profesní sítě LinkedIn - Content marketingu a konkrétním technikám videomarketingu - Brandingu za pomocí nástrojů internetového marketingu - Využití mobilních aplikací jako nástroje internetového marketingu
Objev podobné jako Online marketing - e-kniha
Stavební příručka - Josef Remeš, Ivana Utíkalová, Petr Kacálek, Lubor Kalousek, Tomáš Petříček - e-kniha
eBook: V druhém aktualizovaném vydání najdete podklady pro projektování dle nových legislativních předpisů a další potřebné informace, které v prvním vydání chyběly. Autoři přinášejí ucelený a přehledně rozčleněný výběr z nejdůležitějších požadavků a to na základě vlastních projekčních zkušeností, ale i zkušeností čtenářů prvního vydání. Najdete zde vymezení stavebních ploch, minimální světlé výšky, krytí inženýrských sítí i třídy betonu a oceli a mnoho dalších důležitých legislativních požadavků.
Objev podobné jako Stavební příručka - Josef Remeš, Ivana Utíkalová, Petr Kacálek, Lubor Kalousek, Tomáš Petříček - e-kniha
Internetový marketing - Viktor Janouch - e-kniha
eBook: Zvyšte profit díky SEO, Skliku, Google Adwords, Facebooku či YouTubeMarketing na Internetu vyžaduje připravené lidi! Marketérům už nestačí pouze znalosti marketingu. Musejí mít povědomí o technických aspektech, aby věděli, jak nejlépe tento marketing provádět.Zkušený lektor a vyučující vám vysvětlí všechny technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Kniha je tak vhodná nejenom pro všechny tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty. Dozvíte se mimo jiné:- Jak marketing na Internetu funguje- Jak provádět optimalizaci webů pro vyhledávače (SEO)- Jak tvořit text orientovaný na zákazníka (copywriting)- Jak budovat zpětné odkazy- Jak na inzeráty a reklamní kampaně v PPC systémech- Jak na podporu prodeje v e-shopu a ve vztahu B2B- Jak se prosadit na sociálních sítích- Jak na virální marketing a e-mailingPraktické ukázky zahrnují tyto technologie a služby: Seznam Sklik, Google Adwords, AdFox, ETARGET, Google Analytics, Facebook, YouTube, Twitter, Lidé.cz, SEO, RSS a další. DVD obsahuje:- Videotutoriály, přednášky a školení v češtině- Výukové materiály a přehledové studie- Softwarové nástroje pro blogování, e-mailing či PPC kampaně- Užitečné odkazy na blogy a další zdroje informací o marketinguO autorovi:Viktor Janouch je konzultant a lektor v oblasti marketingu, především marketingu na Internetu. Vyučuje na Univerzitě Pardubice a pořádá otevřené i firemní semináře a kurzy. Věnuje se také řízení projektů, optimalizaci a copywritingu. Jako autor má na svém kontě řadu odborných článků a knihu Internet marketing.
Objev podobné jako Internetový marketing - Viktor Janouch - e-kniha
Internetový marketing - Viktor Janouch - e-kniha
eBook: Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google AdwordsChcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách?Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům:- Reklama na Internetu- Marketingová komunikace- Podpora prodeje- Public Relations- Přímý marketing- Internetové komunikační prostředky- Vyhodnocování marketingové komunikaceKniha je vhodná nejenom pro všechny pracovníky marketingových a obchodních oddělení, tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty.O autorovi:Viktor Janouch je konzultantem a lektorem v oblasti marketingu, především marketingu na Internetu. Je autorem českého bestselleru Internetový marketing, jehož druhé vydání držíte v ruce. Kromě toho napsal řadu odborných článků a několik let vyučoval na Univerzitě Pardubice, kde také získal doktorát v oboru marketingová komunikace. Věnuje se rovněž řízení projektů a je specialistou na PPC v cizích jazycích.
Objev podobné jako Internetový marketing - Viktor Janouch - e-kniha
Sportovní marketing - Vilém Kunz - e-kniha
eBook: Cílem knihy je přiblížit stěžejní proměny profesionálního světa sportu a hlouběji analyzovat jejich dopady na oblast sportovního marketingu, včetně možností efektivního využívání některých jeho moderních nástrojů. Kromě hlavních teoretických východisek kniha přináší mnoho inspirativních příkladů ze zahraničního i tuzemského prostředí. Při zpracování publikace autor využil poznatků získaných jak v rámci své vědecko-výzkumné činnosti, tak i v rámci spolupráce s některými předními sportovními kluby v České republice. Publikace se jako první u nás komplexně věnuje možnostem využití principů konceptu společenské odpovědnosti organizací (CSR) v oblasti sportu. Všímá si hlavních podpůrných argumentů pro spojení CSR a sportu, stejně jako klíčových interních a externích motivů sportovních organizací k jejich zapojení do CSR aktivit. Blíže jsou představeny CSR iniciativy mezinárodních řídících sportovních institucí, významných ligových soutěží v zámoří či v Evropě či některých předních sportovních klubů u nás i v zahraničí. Autor navíc přináší i praktická doporučení týkající se zejména efektivního zavádění principů CSR do řízení sportovních organizací, včetně představení jednotlivých fází a kroků implementačního procesu. Zároveň je i prostřednictvím výsledků řady respektovaných výzkumů ukázáno, že implementace CSR do řízení sportovních organizací může přinášet benefity nejen okolní společnosti, ale též sportovním organizacím samotným. Publikace je určena současným a budoucím marketingovým manažerům sportovních organizací, kteří si chtějí osvojit moderní techniky v oblasti marketingové komunikace, public relations či sportovního sponzoringu. Vedle toho mohou publikaci využít i marketingoví či CSR manažeři podniků, kteří se ve svých CSR politikách či marketingových programech snaží zaměřit na podporu sportu a pohybových aktivit. Kniha bude přínosná i pro ty čtenáře, kteří se zabývají sportovním managementem, sociologií či ekonomikou sportu.
Objev podobné jako Sportovní marketing - Vilém Kunz - e-kniha
Základy marketingu - Miroslav Karlíček - e-kniha
eBook: Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy? Co je to marketingové prostředí a jak jej lze zkoumat? Jakou marketingovou strategii zvolit? Jak vytvořit ten správný „produkt“, jakou mu dát cenu, jak ho propagovat a jak zajistit jeho dostupnost?
Objev podobné jako Základy marketingu - Miroslav Karlíček - e-kniha
Mezinárodní marketing - Hana Machková - e-kniha
eBook: Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují krátké případové studie.
Objev podobné jako Mezinárodní marketing - Hana Machková - e-kniha
Event marketing - Petr Šindler - e-kniha
eBook: Jak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých sportovních utkání a dalších eventů? Jak v rámci firemní marketingové komunikace a značkové strategie plánovat, inscenovat a realizovat zážitky? Jak vyvolat psychické a emocionální podněty, které podpoří image firmy a produktů, a tím obchodní záměry? Více se dozvíte v první publikaci o event marketingu v češtině. Autor se také zabývá integrací event marketingu do marketingového komunikačního mixu. Krok za krokem prochází pomocí příkladů úspěšných akcí známých firem procesem plánování, organizování a vyhodnocování výjimečných událostí a zvláštních představení, které spojují zvolené komunikační sdělení s prožitkem vnímaným všemi smysly. Publikace obsahuje velké množství barevných fotografií, obrázků a grafů.
Objev podobné jako Event marketing - Petr Šindler - e-kniha
Konec marketingu - Gil Carlos - e-kniha
eBook: Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh. Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na to, jak snadné je oslovit potenciální zákazníky, klíčový vztah mezi značkou a spotřebitelem stále potřebuje lidský dotek.
Objev podobné jako Konec marketingu - Gil Carlos - e-kniha
Strategický marketing - Dagmar Jakubíková - e-kniha
eBook: Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Publikace je určena jak marketingovým praktikům, manažerům a podnikatelům, tak studentům vysokých škol a MBA studií i dalším lidem, kteří mají zájem hlouběji proniknout do tajů marketingu. Upozorňuje na důležitou úlohu strategického řízení v životě firem a organizací a na jeho provázanost s marketingem. Přehledně zasvěcuje do problematiky strategického marketingu, vysvětluje jeho obsah a důležitost v rámci každého podnikání. Od podstaty strategického marketingu se dostáváme k jednotlivým etapám strategického řídícího procesu, kterými jsou situační analýza včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizace a kontrola, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Zcela nově se kniha věnuje implementaci marketingových strategií, možnostem organizace marketingu ve firmě a marketingové kontrole. Srozumitelný výklad je doplněn příklady z praxe reálných firem.
Objev podobné jako Strategický marketing - Dagmar Jakubíková - e-kniha
Rok s pandemií covid-19 - Milan Zajíček, Martin Šmíd, Tomáš Diviák, Josef Šlerka - e-kniha
eBook: Kniha je sborníkem z konference pořádané Centrem pro modelování společenských a biologických procesů (BISOP) v polovině června 2021, jde tedy o jakýsi snímek stavu věcí, poznání a společenské diskuse v době jejího konání. První část představuje obecné texty, které mohou čtenáři posloužit k orientaci v problematice. V druhé části lze najít příspěvky věnující se konkrétním problémům nastalým v souvislosti s pandemií z pohledu matematického modelování, logistiky, psychologie a sociologie. Příspěvky v závěrečné části se věnují zhodnocení dopadů pandemie a možnostem, jak se z nich poučit. Je na čtenáři, aby posoudil, co z obsahu knihy s časovým odstupem obstálo a co nikoli, v každém případě jde o zajímavý dokument o působení jedné vědecké iniciativy.
Objev podobné jako Rok s pandemií covid-19 - Milan Zajíček, Martin Šmíd, Tomáš Diviák, Josef Šlerka - e-kniha
Oracle - David Procházka - e-kniha
eBook: Databázový systém Oracle je jedním z nejdokonalejších systémů pro správu obsáhlých datových struktur. Jde o nejpokrokovější a moderní databázi s řadou nadstandardních možností a přístupem z různých programátorských prostředí. Nad databází funguje pokročilý dotazovací jazyk PL/SQL a možnost tvořit vlastní vnitřní architekturu procedur a obslužných algoritmů, jež se o vaše data postarají. Publikace vás provede od instalace a základního nastavení Oracle, až po správu a ladění databázového systému. Nevyhne se ani dotazovacímu jazyku PL/SQL a práci s procedurálním programováním. Součástí publikace je i návod, jak se spojit s databázovým serverem z různých programátorských prostředí.
Objev podobné jako Oracle - David Procházka - e-kniha
Ear - Jan Procházka - e-kniha
eBook: A paranoid thriller of life under surveillance in Communist Czechoslovakia. A deputy minister in the Communist Party, Ludvík enjoys all the luxuries that political success affords him, but he must be careful since he knows the secret police have bugged his apartment. Penned under the oppressive watch of Soviet authorities in 1960s Czechoslovakia—but touching on still-current themes of surveillance and paranoia—this darkly comic, cinematic thriller is as tense and timely as ever. Author Jan Procházka knew firsthand the gnawing terror of life in a surveillance state. A promising Party member who became persona non grata after the Soviet occupation of Czechoslovakia, his own apartment was discovered to contain no less than twelve hidden microphones.
Objev podobné jako Ear - Jan Procházka - e-kniha
SEO - David Procházka - e-kniha
eBook: Technologie Search Engine Optimization (zkráceně SEO) je metodika vytváření a upravování webových stránek takovým způsobem, aby jejich forma a obsah byly vhodné pro automatizované zpracování v internetových vyhledávačích. Cílem pak je získat ve výsledku hledání ve vyhledávačích, které odpovídá obsahu, pro danou webovou stránku vyšší pozici a tím četnější a zároveň cílené návštěvníky. Tato publikace se zabývá komplexním pohledem na propagaci vlastních webových stránek na internetu za účelem maximalizace návštěvnosti. Zabývá se jak bezplatnými způsoby propagace a sledování návštěvnosti webových portálů, tak placenými službami velkých internetových vyhledávačů a katalogů.
Objev podobné jako SEO - David Procházka - e-kniha
Vorkuta - Petr Procházka - e-kniha
eBook: Vorkuta je ponuré a mrazivé město, založené v období Stalinových čistek, které původně sloužilo jako jeden z nejvíce obávaných gulagů té doby.Příběh se odehrává na začátku devadesátých let, kdy dojde ke zmizení Kataríny Lazinské. Zdánlivě jednoduchého případu se ujímá velitel kriminální policie Jurij Orlov. Pátrání nikam nevede, stopy nejsou téměř žádné a pohřešovaných dívek přibývá. Městem se šíří strach a Jurij začíná tušit, že to bude nejtěžší případ v celé jeho dlouhé kariéře.
Objev podobné jako Vorkuta - Petr Procházka - e-kniha
Marketing bez reklamy - Magdalena Čevelová - e-kniha
eBook: Chcete mít dostatek zakázek, a přitom neutratit ani korunu za reklamu? Jste-li živnostník, nezávislý profesionál nebo malá firma, je to docela dobře možné. Kniha Marketing bez reklamy vám představí 10 postupů, které mohou být pro vaše podnikání dokonce účinnější než placená inzerce, a krok za krokem vás provede jejich používáním.
Objev podobné jako Marketing bez reklamy - Magdalena Čevelová - e-kniha
Marketing pro každého - Táňa Tučková - e-kniha
eBook: MARKETING PRO KAŽDÉHO Unikátní příručka pro podnikatele, marketéry i laiky. Z moderního marketingu přináší to nejpodstatnější a učí „marketingově myslet“. Ukazuje důležitost, smysl a použitelnost marketingu v běžném životě každého člověka a upozorňuje na konkrétní postupy, které z nás můžou udělat lacinou kořist obchodníků. E-book obsahuje: 40 stran nabušených odbornými informacemi, fakty, myšlenkami a argumenty expertů 35 odkazů na další zdroje informací 4 videa s příklady a odborným výkladem 10 tipů na 10 TOP on-line koučů marketingu (jména, specializace, kontakty)
Objev podobné jako Marketing pro každého - Táňa Tučková - e-kniha
Toto je marketing - Seth Godin - e-kniha
eBook: Či už ste zakladateľom technologického startupu, malým podnikateľom, alebo súčasťou veľkej korporácie, táto kniha vám môže pomôcť robiť prácu, na ktorú budete hrdí. Veľkí marketéri nevyužívajú spotrebiteľov, aby vyriešili problémy svojej spoločnosti; práve naopak – pomocou marketingu riešia problémy iných ľudí. Nezáleží na tom, aký je váš produkt, alebo služba. Táto kniha vám pomôže prekoncipovať spôsob, akým seba a svoje služby a produkty prezentujete svetu.
Objev podobné jako Toto je marketing - Seth Godin - e-kniha
Marketing obchodní firmy - Marcela Zamazalová - e-kniha
eBook: Manažeři a majitelé obchodních firem a vysokoškolští studenti se v této na trhu ojedinělé publikaci dozví, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat marketingový mix. Kniha šitá na míru pro českého čtenáře vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem v ČR. Po přiblížení situace v sektoru obchodu v ČR se dozvíte o rozdílech v situaci a v používání vhodných přístupů u moderních retailingových firem s převahou zahraničního kapitálu a u malých a středních obchodních firem s převážně českou kapitálovou účastí. Seznámíte se s charakteristikou současného zákazníka a s jeho spotřebním chováním a rozhodováním, dále s vhodnými segmentačními kritérii trhu či marketingovými nástroji obchodníka. Zjistíte, jaká specifika by měl mít marketingový mix obchodní firmy ve srovnání s mixem výrobní firmy. Marketingový mix obchodní firmy zahrnuje distribuční politiku (lokalizace obchodní je dnotky, metody prodeje), cenovou politiku (cenové řady, srážky a slevy), sortimentní politiku (maloobchodní značky, poskytované služby) a komunikační mix (podpora prodeje, in-store marketing, merchandising). A na závěr se dozvíte jak budovat vztahy se stálými zákazníky.
Objev podobné jako Marketing obchodní firmy - Marcela Zamazalová - e-kniha
Tohle je marketing! - Seth Godin - e-kniha
eBook: MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce. Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat lhát, zahlcovat lidi spamem a stydět se za práci, kterou děláte. Je čas přestat utrácet peníze za ukradenou pozornost, dlouhodobě se to nevyplatí. Je čas přestat si plést analýzy sociálních médií se skutečnými zákazníky. Je čas být vidět. K tomu se nejprve potřebujete naučit, jak se máte dívat.
Objev podobné jako Tohle je marketing! - Seth Godin - e-kniha
Marketing neziskových organizací - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Kniha podává ucelený pohled na to, jak v současné době funguje marketing a marketingová komunikace v prostředí neziskových organizací. Je doplněna řadou aktuálních případových studií, které ilustrují, s jakými příležitostmi a překážkami se nekomerční organizace setkávají, když chtějí zavádět marketingové přístupy známé z komerční sféry.
Objev podobné jako Marketing neziskových organizací - Radim Bačuvčík - e-kniha
Marketing symfonických orchestrů - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Tato monografie se zabývá možnostmi zavádění marketingových principů do řízení regionálních symfonických orchestrů. Situaci sleduje na příkladu symfonických orchestrů sídlících ve čtyřech moravských krajských městech, Filharmonie Brno, Moravské filharmonie Olomouc, Filharmonie Bohuslava Martinů Zlín a Janáčkovy filharmonie Ostrava. Zkoumá souvislosti mezi kulturním prostředím v těchto čtyřech městech, charakteristikami publika jednotlivých orchestrů, jejich produkty, prostředím konání koncertů, specifiky cenotvorby a používanými nástroji marketingové komunikace. Jádro studie tvoří dvě výzkumné sondy do postojů filharmonického publika a obecné veřejnosti k vážné hudbě a k symfonickým orchestrům. Takto získané informace jsou konfrontovány s informacemi ze samotných institucí, vlastním pozorováním marketingových aktivit a s poznatky prezentovanými v cizojazyčné odborné literatuře na téma uměleckého či kulturního marketingu. Studie si všímá dílčích aspektů marketingového řízení regionálních symfonických orchestrů, tedy proměn jejich marketingového prostředí, především prostředí společenského a konkurenčního, možností segmentace publika, otázky tvorby produktu a jeho zákaznických benefitů, podmínek konzumace hudby a jejích ekonomických a společenských nákladů, možností propagace vážné hudby a podmínek financování její produkce včetně využití nástrojů fundraisingu.
Objev podobné jako Marketing symfonických orchestrů - Radim Bačuvčík - e-kniha
Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha
eBook: Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Dále v knize naleznete případové studie, které představují široké spektrum poznatků z oblasti uplatnění emocí v marketingu v tom nejširším slova smyslu. Knížk a je určena všem marketérům z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a zvláště marketingovou komunikací. A také všem zvídavým lidem, kteří se chtějí dozvědět, jak to s působením emocí – nejen v nákupním chování – je.
Objev podobné jako Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha
AI Marketing Playbook - Ladislava Knihová - e-kniha
eBook: Kniha je nepostradatelným průvodcem marketérů a všech, kteří chtějí využít nezměrný potenciál rychle se rozvíjející umělé inteligence. Téma je zpracováno zejména s ohledem na tvorbu obsahu pro marketingové kampaně, popisky zboží v e-shopech, atraktivní posty pro sociální sítě, ale také aplikace pro generování grafiky, videí a podcastů (Midjourney, CANVA, Deeply). Autorka knihy vám pomocí názorných příkladů ukáže, jak zúročit přínosy umělé inteligence a nezaspat v dynamické době plné inovativních nástrojů. Mimo jiné se seznámíte s tím, jak funguje ChatGPT a jak efektivně zadávat prompty pro dosažení těch nejlepších výsledků.
Objev podobné jako AI Marketing Playbook - Ladislava Knihová - e-kniha
Úsvit - Jiří W. Procházka - e-kniha
eBook: Spolu se svým mužem přišla vybudovat utopický svět uprostřed čisté přírody. Helena, aspirující lékařka a také manželka ředitele fabriky na umělá vlákna, brzy porodí a její rodinu čeká růžová budoucnost v moderním městě, které vyrůstá v podhůří slovenských Tater. Všechny iluze a myšlenky na budoucnost ovšem brzy zastíní nález mrtvého novorozence – hermafrodita. Tvrdohlavá a empatická Helena kvůli bezpečí vlastního dítěte potřebuje zjistit, co se stalo, a odmítá se spokojit s nápadně rychlým řešením…. Psychologické detektivní drama režiséra Matěje Chlupáčka a scenáristy Mira Šifry, inspirované skutečnou historií intersex lidí v 30. letech, do knižní podoby převedl Jiří Walker Procházka.
Objev podobné jako Úsvit - Jiří W. Procházka - e-kniha
Sociální pedagogika - Miroslav Procházka - e-kniha
eBook: Sociální pedagogika je disciplína, studijní obor i předmět individuálního zájmu, jenž se stal v současné době velmi frekventovaným. Přinášíme vám proto ucelenější přehled problematiky, která je předmětem zájmu sociální pedagogiky a pokoušíme se tak o komplexní pohled na minulost i současnost tohoto oboru. Kniha se zaměřuje zejména na oblasti, jako je vliv prostředí a výchovy, sleduje dále rozmanitost výchovných vlivů jednotlivých sociálních prostředí a koncentruje se na některé činnosti, v nichž se realizuje sociálně pedagogická praxe. Důraz sociální pedagogiky na otázky výchovného vlivu sociálního prostředí vám umožní porozumět problémům současné rodiny, školy a vlivu vrstevníků na děti a mládež. Autor v přehledové publikaci nezapomněl ani na témata negativních sociálních vlivů a na sociální prevenci.
Objev podobné jako Sociální pedagogika - Miroslav Procházka - e-kniha
Procházky Prahou - Klára Hašová - e-kniha
eBook: Další poetický průvodce fotografky, spisovatelky a instagramové influencerky Kláry Hášové Vám nabídne sedm procházkových okruhů její milovanou Prahou, prostřednictvím Klářiných krásných fotografií a citlivých, ale i veselých zamyšlení. S Klárou si můžete prohlédnout třeba mramorovou mísu, levitující nad trávníkem v zachradách Pražského hradu; navštívit místo, kde choval Rudolf II. svého milovaného lva, dar od tureckého sultána; dozvědět se, proč Jan Nepomucký nabádal zlatníka, aby ukradl zlatou lampu nad stříbrným sarkofágem samotného světce; objevit tajná schodiště vedoucí na ochoz Filosofického sálu Strahovské knihovny, nebo ochutnat víno ze Svatováclavské vinice na úbočí u Pražského hradu, která je nejstarší v Česku a daří se na ní Ryzlinku rýnskému a Rulandskému modrému. Vydejte se na kterýkoli z vycházkových okruhů a užijte si své pražské dobrodružství!
Objev podobné jako Procházky Prahou - Klára Hašová - e-kniha
Jak zbohatnout - Vladimír Procházka - e-kniha
eBook: Udělejte vše pro to, aby vaše peníze pracovaly za vás a vy jste mohli strávit život jinak, než prací pro peníze. Třeba cestováním, hraním se svými dětmi nebo hledáním dárků pro své milované, udělejte to hned. Odhalte filosofii trefy a odpálkujte chudobu mimo životní hrací plochu jednou pro vždy. Poctivě analyzujte situace, abyste se vyhnuli chybám. Život není tanec, krok zpátky udělat nelze. Využijte každé příležitosti a pravidel, která jsou popsaná v této knize...
Objev podobné jako Jak zbohatnout - Vladimír Procházka - e-kniha
Kolymský přízrak - Petr Procházka - e-kniha
eBook: Ve slepém rameni řeky Kolym byla nalezena těla několika nezletilých chlapců. K tomuto děsivému případu je povolán zpět do služby bývalý elitní detektiv Viktor Krutov. Čeká ho bezesporu nejsložitější vyšetřování v jeho životě, ve kterém bude muset čelit nejenom hrůzným nálezům a politickým překážkám, ale také svému podlomenému zdraví. Mrazivý thriller, odehrávající se ve východní části Ruska, je plný napětí, nečekaných zvratů a překvapivých odhalení.
Objev podobné jako Kolymský přízrak - Petr Procházka - e-kniha
Rozchodové řízení - Petr Procházka - e-kniha
eBook: Jak se vyrovnat s rozchodem? Jednoduše ho neakceptovat a pokusit se nekompromisně získat svou ex zpět. Takový je cíl hlavního hrdiny Erika. Své úsilí musí navíc znásobit, když se dozvídá, že si jeho bývalá bude za pár týdnů brát někoho jiného. V odboji proti svatbě Erik využívá všechny možné prostředky – peníze, služby hackerů, přátele, a to bez ohledu na vedlejší škody. Dokonce se rozhodne nevěstu demonstrativně unést přímo ve svatební den. Podaří se mu uspět, nebo to celé skončí katastrofou?
Objev podobné jako Rozchodové řízení - Petr Procházka - e-kniha
Outlook 2010 - David Procházka - e-kniha
eBook: Tato publikace vás seznámí s kompletním ovládáním programu Microsoft Outlook 2010 a ukáže vám řadu nových a nadstandardních funkcí. Je určena jak novým, tak i stávajícím uživatelům a napsána co možná nejpochopitelnějším způsobem. Obsahuje mnoho obrázků, tipů a triků pro zjednodušení práce s programem. Microsoft Outlook je jeden z nejlepších programů pro organizaci elektronické pošty, kontaktů, kalendáře a úkolů, jaký lze na softwarovém trhu sehnat. Využívá se zejména ve firmách, ale také v domácnostech. Ve spojení s Exchange serverem dokáže zajistit synchronizaci dat mezi více počítači, pracovními týmy rozmístěnými v různých lokacích a také mezi mobilními telefony. Outlook je využíván řediteli, manažery, sekretářkami, studenty a kýmkoli, kdo chce mít přehled v e-mailech, schůzkách a v osobním adresáři. Microsoft Outlook 2010 je revoluční, neboť přináší zcela nové uživatelské rozhraní, na které většina stávajících uživatelů nebyla zvyklá.
Objev podobné jako Outlook 2010 - David Procházka - e-kniha
Windows Vista - David Procházka - e-kniha
eBook: Patříte-li mezi nové uživatele nejnovějšího operačního systému z dílny Microsoftu a nechcete se ztratit ve zcela novém uživatelském rozhraní a všech novinkách, které tento revoluční operační systém přináší, pak jistě využijete tuto drobnou knížečku, jež vás krok za krokem provede základními postupy práce, a to od instalace až po pokročilejší nastavení systému. Výklad je bohatě ilustrován a umožní vám snadno a rychle začít používat nejnovější Windows.
Objev podobné jako Windows Vista - David Procházka - e-kniha
Windows 7 - David Procházka - e-kniha
eBook: Jste úplní začátečníci a potřebujete poradit s novou verzí Windows? Pak je pro vás tato kniha ta pravá. Bleskově a přehledně vás provede operačním systémem Windows 7 od jeho instalace, přes seznámení s jeho ovládáním, nastavení periferií a systémových služeb, až po řešení některých problémů. Kniha je psána srozumitelnou řečí, tak, aby v ní našli smysluplné informace i lidé, kteří si s počítačem zrovna „netykají“. Zároveň se kniha ale nevyhýbá ani podrobnějším postupům a návodům. Windows 7 přináší výhody a pokrokové prvky předchozí verze a zároveň opravuje chyby, kterých se programátoři dopustili. Přitom navazuje na rychlost a stabilitu Windows XP, přináší stovky vylepšení a nových řešení.
Objev podobné jako Windows 7 - David Procházka - e-kniha
Literary Theory - Martin Procházka - e-kniha
eBook: Učebnice zachycující základní momenty myšlení o literatuře a umění v anglicky mluvících zemích v období renesance, klasicismu, romantismu, ve viktoriánské době a v první polovině 20. stol (tzv. nová kritika) s přesahy k antice (Platón, Aristotelés, Horatius, Pseudolonginos) a k moderním i současným přístupům v Čechách a ve Francii (strukturalismus, dekonstrukce, feministická kritika a gender studies). Historický přehled doplňují stručná pojednání o základních literárněteoretických pojmech. Učebnice je určena studentům humanitních oborů na VŠ.
Objev podobné jako Literary Theory - Martin Procházka - e-kniha
PHP 6 - David Procházka - e-kniha
eBook: Chcete-li se naučit vytvářet profesionální dynamické webové stránky, pak držíte v ruce tu správnou knihu – upravené vydání úspěšné učebnice programovacího jazyka PHP, rozšířené o novinky verze 6. U čtenáře se samozřejmě nepředpokládá žádná předchozí znalost PHP, vhodná je ovšem orientace v hypertextovém prostředí a znalost jazyka HTML. V první části knihy se velmi podrobně seznámíte se základy PHP, naučíte se pracovat s proměnnými, výrazy, datovými typy, funkcemi a dalšími prvky jazyka. Samostatná kapitola je věnována práci s třídami a objekty, jež byla v PHP 6 podstatně rozšířena. Poté vás čeká vytváření vlastních funkcí, jejich používání a řízení programu pomocí podmínek, cyklů a dalších konstrukcí. Na těchto základech staví další kapitoly, zabývající se konkrétními problémy a aplikacemi, které jsou v PHP nejčastěji řešeny. Velmi podrobně je zpracována obsluha formulářů a interakce s databázemi.
Objev podobné jako PHP 6 - David Procházka - e-kniha
Strategický marketing - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček - e-kniha
eBook: Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. V novém vydání autoři věnují větší pozornost udržitelnému rozvoji a reagují na změny probíhající všude kolem nás – na vliv nových technologií a s nimi spojeného průmyslu 4.0 a umělé inteligence. V návaznosti na tyto změny se mění i marketing a na výsluní se dostávají tzv. digitální marketing a zákaznická oddělení. Výklad pokrývá všechna témata strategického marketingu v logické návaznosti: od vysvětlení podstaty strategického řízení firem přes jednotlivé etapy strategického řídicího procesu až po propojení strategického řízení se strategickým marketingem. Autoři vycházejí ze svých praktických zkušeností z dlouholeté pedagogické i profesní praxe. Publikace je určena vlastníkům firem, manažerům, marketingovým pracovníkům, studentům vysokých škol a MBA programů a všem zájemcům, kteří se chtějí blíže seznámit se strategickým marketingem.
Objev podobné jako Strategický marketing - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček - e-kniha
Marketing v cestovním ruchu - Dagmar Jakubíková - e-kniha
eBook: Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí "Cs". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a další lidé, kteří se zabývají možnostmi využití marketingu v cestovním ruchu.
Objev podobné jako Marketing v cestovním ruchu - Dagmar Jakubíková - e-kniha
Podívejte se také
- Mezinárodní marketing (978-80-7400-441-4)
- Internetový marketing (978-80-251-4311-7)
- Marketing management (978-80-247-4150-5)
- Aplikovaný marketing (978-80-8168-382-4)
- Sportovní marketing (978-80-271-0560-1)
- Internetový marketing (978-80-251-5016-0)
- Mezinárodní marketing (978-80-271-3006-1)
- Online marketing (978-80-251-4155-7)
- Rozmarné léto: čte Josef Somr
- Suk Josef, Panenka Jan, Chuchro Josef: Kompletní koncerty (4x CD) - CD (SU4107-2)
- Marketing neziskových organizací (978-80-875-0001-9)
- Marketing bez reklamy (999-00-017-5020-6)
- Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)
- Marketing symfonických orchestrů (978-80-875-0003-3)
- Tohle je marketing! (978-80-271-2567-8)
- Toto je marketing (978-80-566-1627-7)
- Ahome Plecháček se jménem Josef (23196)
- Divadlo, divadlo, divadlo Josef Kajetán Tyl
- Josef (978-80-727-2442-0)
- ...Mluviti stříbro - Josef Vinklář - Vzpomínkové vyprávění
- Straňanka, Poncar Josef, Vacek Karel, Vejvoda Jaromír, Frajárka, Posádková hudba Brno, Zíma Josef: K (8594030607381)
- Stagg SPC030 E (SPC030 E)