Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz

Marketing menších a středních firem

Audiokniha MP3 Vladimír John, čte Marie Tomsová, Pavel Tesař Marketing menších a středních firem přináší 8 důležitých rad pro podnikatele, kteří se rozhodli své podnikání podpořit marketingovými aktivitami, a chtějí to dělat efektivně. Praxe totiž ukazuje, že mnoho a mnoho podnikatelů vyhazuje spoustu peněz za aktivity, které by měly přinášet větší zisky, a které ze zisku mnohdy naopak ukrajují. Přitom je to docela jednoduché. Je prostě potřeba vědět, jak na to. A s tím pomůže podnikatelům audiokniha věnovaná právě marketingu. Obsah:- Spojte své jméno s názvem firmy - Stanovte si cílovou skupinu - Nastavte si jasnou strategii marketingu- Vytvořte si komunikační mix- Komunikujte vždy jeden produkt - Budujte svou značku- Nezanedbávejte stálé zákazníky- Vyhodnocujte výsledky marketingových aktivit - Nejčastější chyby v marketingu

Podívejte se také Akvizice a fúze menších a středních firem

cena 97.0 Kč
Detail

Marketing menších a středních firem

Audiokniha na CD - autor Vladimír John, čte Pavel Tesař Marketing menších a středních firem přináší 8 důležitých rad pro podnikatele, kteří se rozhodli své podnikání podpořit marketingovými aktivitami, a chtějí to dělat efektivně. Praxe totiž ukazuje, že mnoho a mnoho podnikatelů vyhazuje spoustu peněz za aktivity, které by měly přinášet větší zisky, a které ze zisku mnohdy naopak ukrajují. Přitom je to docela jednoduché. Je prostě potřeba vědět, jak na to. OBSAH: Spojte své jméno s názvem firmy Stanovte si cílovou skupinu Nastavte si jasnou strategii marketingu Vytvořte si komunikační mix Komunikujte vždy jeden produkt Budujte svou značku Nezanedbávejte stálé zákazníky Vyhodnocujte výsledky marketingových aktivit Nejčastější chyby v marketingu

Podívejte se také Ovládnutí a převzetí firem (978-80-7400-442-1)

cena 97.0 Kč
Detail

Akvizice a fúze menších a středních firem

Audiokniha na CD - autor Vladimír John, čte Helena Brabcová Co pojmy akvizice a fúze znamenají, jaký mají význam v podnikání a jak je úspěšně realizovat, to vše se dozvíte právě v tomto díle. Rady podnikatelům, kteří chtějí skokově rozšířit své podnikání a koupit fungující firmu či firmy bezpečně. OBSAH: Vytvořte si svou akviziční strategii Myslete na organizační náročnost celého procesu Dobře počítejte a připravte si finanční rezervy Hledejte synergie Pozor na obory podnikání náchylné na krize Analýze kupované firmy věnujte dostatek času Uzavřete dohodu o mlčenlivosti Nezapomeňte na dohodu o porozumění a společném postupu Nepodceňujte proces předání společnosti RADA NA ZÁVĚR: Jak dobře prodat firmu

Podívejte se také Diagnostika a vitalizace firem a organizací (978-80-247-5323-2)

cena 97.0 Kč
Detail

Akvizice a fúze menších a středních firem

Audiokniha MP3 Vladimír John, čte Helena Brabcová, Jan Šťastný Co pojmy akvizice a fúze znamenají, jaký mají význam v podnikání a jak je úspěšně realizovat, to vše se dozvíte právě v tomto díle. Rady podnikatelům, kteří chtějí skokově rozšířit své podnikání a koupit fungující firmu či firmy bezpečně.

Objev podobné jako Akvizice a fúze menších a středních firem

cena 97.0 Kč
Detail

Marketing menších a středních firem - Vladimír John - audiokniha

Audiokniha: Marketing menších a středních firem přináší 8 důležitých rad pro podnikatele, kteří se rozhodli své podnikání podpořit marketingovými aktivitami, a chtějí to dělat efektivně. Praxe totiž ukazuje, že mnoho a mnoho podnikatelů vyhazuje spoustu peněz za aktivity, které by měly přinášet větší zisky, a které ze zisku mnohdy naopak ukrajují. Přitom je to docela jednoduché. Je prostě potřeba vědět, jak na to. A s tím pomůže podnikatelům audiokniha věnovaná právě marketingu. Obsah: Spojte své jméno s názvem firmy Stanovte si cílovou skupinu Nastavte si jasnou strategii marketingu Vytvořte si komunikační mix Komunikujte vždy jeden produkt Budujte svou značku Nezanedbávejte stálé zákazníky Vyhodnocujte výsledky marketingových aktivit Nejčastější chyby v marketingu

Objev podobné jako Marketing menších a středních firem - Vladimír John - audiokniha

cena 249.0 Kč
Detail

Akvizice a fúze menších a středních firem - Vladimír John - audiokniha

Audiokniha: Co pojmy akvizice a fúze znamenají, jaký mají význam v podnikání a jak je úspěšně realizovat, to vše se dozvíte právě v tomto díle. Rady podnikatelům, kteří chtějí skokově rozšířit své podnikání a koupit fungující firmu či firmy bezpečně.

Objev podobné jako Akvizice a fúze menších a středních firem - Vladimír John - audiokniha

cena 97.0 Kč
Detail

Personální práce v malých a středních firmách (978-80-247-3823-9)

Elektronická kniha - autor Josef Koubek, 288 stran Praktická příručka uznávaného českého odborníka je určena vlastníkům a manažerům malých a středních firem, které nemají specializovaný útvar personalistiky nebo zkušeného personalistu. Nové vydání je obohaceno o další návodné materiály pro personální práci a nově se zabývá například řízením intelektuálního kapitálu podniku, koncepcí celkové/souhrnné odměny, řízením talentů, společenskou odpovědností podniků či participací a zapojováním pracovníků. Knížka výborně poradí a pomůže při běžné personální práci, při plánování pracovníků, jejich získávání a výběru, hodnocení a řízení pracovního výkonu, motivování, vzdělávání a odměňování. V příloze najdete vzory formulářů a dokumentů, jako třeba příklad popisu a specifikace pracovního místa, příklady dotazníků pro uchazeče o zaměstnání nebo příklad formuláře pro hodnocení pracovníků.

Objev podobné jako Personální práce v malých a středních firmách (978-80-247-3823-9)

cena 339.0 Kč
Detail

Marketing obchodní firmy (978-80-247-2049-4)

Elektronická kniha - autor Marcela Zamazalová, 240 stran Manažeři a majitelé obchodních firem a vysokoškolští studenti se v této na trhu ojedinělé publikaci dozví, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat marketingový mix. Kniha šitá na míru pro českého čtenáře vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem v ČR. Po přiblížení situace v sektoru obchodu v ČR se dozvíte o rozdílech v situaci a v používání vhodných přístupů u moderních retailingových firem s převahou zahraničního kapitálu a u malých a středních obchodních firem s převážně českou kapitálovou účastí. Seznámíte se s charakteristikou současného zákazníka a s jeho spotřebním chováním a rozhodováním, dále s vhodnými segmentačními kritérii trhu či marketingovými nástroji obchodníka. Zjistíte, jaká specifika by měl mít marketingový mix obchodní firmy ve srovnání s mixem výrobní firmy. Marketingový mix...

Objev podobné jako Marketing obchodní firmy (978-80-247-2049-4)

cena 271.0 Kč
Detail

Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)

Kniha - autor Marek Moudrý, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných...

Objev podobné jako Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)

cena 259.0 Kč
Detail

Firma ()

Audiokniha MP3 - autor John Grisham, čte Martin Písarík Přijetí do této nenápadné právnické firmy je splněný senMemphiská právnická firma Bendini, Lambert a Locke se specializuje na daňovou problematiku – je malá, nenápadná, ale velice úspěšná. Svým zaměstnancům nabízí možnost rychle zbohatnout, ale také si je pečlivě vybírá. Na seznamu kandidátů se objeví i mladý, chytrý a ctižádostivý Mitch McDeere.Ten nezaváhá a s novým firemním BMW, novým domem a krásnou manželkou Abby se vydá vstříc hvězdné kariéře. Jednoho dne ho však vyhledá FBI a naznačí mu, že velké firemní zisky neplynou jen z legálních obchodů a všichni právníci, kteří chtěli z firmy odejít, zahynuli za podivných okolností…Kultovní právnický thriller Johna Grishama nabízí i po dvaceti letech od vydání stále žhavé téma – svědčí o tom také americký dvaadvacetidílný televizní seriál, natočený společností AXN (Sony Pictures Entertainment) v roce 2011.Jedná se o reedici - 2. vydání tohoto napínavého...

Objev podobné jako Firma ()

cena 379.0 Kč
Detail

Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)

Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do...

Objev podobné jako Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)

cena 189.0 Kč
Detail

Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)

Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do...

Objev podobné jako Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)

cena 189.0 Kč
Detail

Tenda AP5 (AP5)

WiFi Access Point s WiFi 4, 802.11/b/g/n, až 300 Mb/s, Single-band, 2 × LAN až 100 Mbit, 3 ks × externí anténa, WEP 64bit, WEP 128bit, WPA, WPA2, WPA-PSK a WPA2-PSK, Odnímatelná anténa Špičkový bezdrátový přístupový bod Tenda AP5 je vhodný jak do menších a středních firem, tak i do domácností. Podporuje 5 pracovních režimů a snoubí tak v sobě funkce hned několika zařízení. Špičkový bezdrátový přístupový bod Tenda AP5 je vhodný jak do menších a středních firem, tak i do domácností. Podporuje 5 pracovních režimů a snoubí tak v sobě funkce hned několika zařízení. O kvalitní šíření signálu rychlostí až 300 Mb/s se postará trojice odnímatelných antén s výkonem 5 dBi. Zařízení je vybaveno novým chipsetem Broadcom, který s sebou přináší vysokou reálnou přenosovou rychlost, stabilitu a také "zelený Wi-Fi režim" snižující aktivní spotřebu energie.Klíčové vlastnosti WiFi Access Point Tenda AP55 módů provozu včetně Switch nebo Extender režimuNový, rychlý čipset...

Objev podobné jako Tenda AP5 (AP5)

cena 769.0 Kč
Detail

Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě - Seth Godin

MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce.Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat lhát, zahlcovat lidi spamem a stydět se za práci, kterou děláte. Je čas přestat utrácet peníze za ukradenou pozornost, dlouhodobě se to nevyplatí. Je čas přestat si plést analýzy sociálních médií se skutečnými zákazníky. Je čas být vidět. K tomu se nejprve potřebujete naučit, jak se máte dívat.

Objev podobné jako Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě - Seth Godin

cena 312.0 Kč
Detail

100 nejlepších malých a středních pivovarů (978-80-88073-09-3)

Kniha - 208 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Kniha mapuje historii a současnost nejlepších malých a středních českých pivovarů. Smyslem publikace je seznámit čtenáře s těmi výrobci, kteří obohacují náš trh kvalitními produkty a vytvářejí tím tolik žádoucí protiváhu velkým výrobním kolosům. Tato kniha není pouhou encyklopedií nebo bedekrem, protože vznik většiny pivovarů, které se v knize představí, je doprovázen i zajímavým příběhem. Výjimečnost knihy spočívá v tom, že volbu pivovarů, které se v publikaci objevují, garantovali přední čeští odborníci. Kniha vyjde v celobarevném provedení v pevné vazbě a ve vysoké polygrafické kvalitě.

Objev podobné jako 100 nejlepších malých a středních pivovarů (978-80-88073-09-3)

cena 190.0 Kč
Detail

Firma - DVD (P01271)

Film na DVD - Mitch McDeere, mladý právník, vstupuje do firmy kde ho má čekat slibná kariéra. Jenže brzy jsou jeho dva společníci zavražděni. Případ začne vyšetřovat FBI a Mitchův dosavadní hladký život se rázem změní. Mitch McDeere je vynikající a velice ambiciózní absolvent práv z Harvardu. Hnán spalující touhou pohřbít svůj dělnický původ vstupuje do malé úspěšné firmy v Memphisu, která jemu a jeho ženě nabídla život na hodně vysoké noze. Jenže jednoho dne ho agenti FBI seznámí s důkazy o korupci a vraždě ve firmě a vše je jinak. Mitch se vydává hledat pravdu uprostřed nelítostného boje mezi FBI, mafií a silou, která se nezastaví před ničím, co by mohlo poškodit její zájmy - firmou.

Objev podobné jako Firma - DVD (P01271)

cena 89.0 Kč
Detail

Šlabikár multi level marketingu

Audiokniha MP3 - Čtení z knihy Jána Zbojka, který se specializuje na finanční gramotnost a osobní rozvoj. - Ján Zbojek, čte Ján Zbojek Šlabikár multi level marketingu: audiokniha obsahuje čtení z knihy autora, jímž je Ján Zbojek, který se specializuje na finanční gramotnost a osobní rozvojAudiokniha poskytuje úplne nový kybernetický pohľad na Multi level marketing. Spôsob systémového nazerania odhaľuje základné princípy podnikania v MLM. Kto pochopí "Systémový koláč MLM" a bude dodržiavať jeho prvky, musí dosiahnúť úspech. Šlabikár je koncipovaný ako učebnica a je dokonale prizpôsobený na stredoeurópske pomery.Prispôsobuje sa bežnému mysleniu a správaniu našichu ľudí, ktorí si chcú len privyrobiť, ale aj tým, ktorí to myslia s podnikaním v MLM vážne. Poskytuje množstvo praktických skúseností a rád. Zároveň poukazuje na najčastejšie chyby pri práci a ponúka návrhy na ich riešenie.Titul Šlabikár Multi Level Marketingu je vhodný doplnok pre tých, ktorí si chcú...

Objev podobné jako Šlabikár multi level marketingu

cena 129.0 Kč
Detail

Absolutní základy moderního marketingu

Audiokniha MP3 Dan Miller, čte Vítězslav Kryške "Změňte svůj marketing, změňte svůj život!" Ať prodáváte jakýkoliv výrobek nebo službu, vaše schopnost účinně vstoupit na trh je jednou z nejdůležitějších schopností, kterou se můžete naučit. v "Absolutních základech moderního marketingu" se během 70 minut naučíte: - jak si určit a najít ideálního zákazníka - co jsou tzv."horká tlačítka", která rozhodují z 80% o tom, zda zákazník nakoupí - jak přilákat významnější a ziskovější zákazníky - jak dramaticky zvýšit prodej - jak získat převahu nad konkurencí Marketing nemusí být složitý, použijete-li jednoduché dovednosti, které se naučíte v tomto programu. Buďte nejlepší v tom, co děláte, a změní to váš život. Přineste opravdový užitek svým zákazníkům a odměna vás nemine. Získejte znalostí o efektivním marketingu, abyste dosáhli excelentních výsledků! Dan Miller je kanadským specialistou na řízení firem a budování týmů. Za svou práci získal bezpočet...

Objev podobné jako Absolutní základy moderního marketingu

cena 290.0 Kč
Detail

Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)

Kniha - autor Seth Godin, 208 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce. Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat...

Objev podobné jako Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)

cena 299.0 Kč
Detail

Jak podnikat bez rizika: Odhalená pravda o rizicích podnikání (978-80-88189-00-8)

Kniha - autor Vladimír John, 228 stran, česky Série deseti nejzajímavějších podnikatelských témat vyšla pod názvem „Odhalená pravda o rizicích podnikání“ (2014 a 2015). Jednoduchou a efektivní formou těchto audioknih a e-booků se podnikatelé mohou dozvědět, jak se vyhnout nejčastějším chybám a ochránit tak své podnikání před riziky, krizí, či dokonce bankrotem. Jsou to například audioknihy: Desatero dobrého podnikatele, Jak dostat firmu z krize, Jak zvyšovat firemní zisk snižováním nákladů, Jak bezpečně investovat do nemovitostí, Jak efektivně krotit firemní pohledávky, Akvizice a fúze menších a středních firem a další. Celý tento vzdělávací projekt pro podnikatele nyní Vladimír John rozvíjí celosvětově pod názvem Meriglobe Business Academy.

Objev podobné jako Jak podnikat bez rizika: Odhalená pravda o rizicích podnikání (978-80-88189-00-8)

cena 197.0 Kč
Detail

Strategie digitálního marketingu: Komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing (978-80-7508-714-0)

Kniha - autor Simon Kingsnorth, 384 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato kniha je praktickým návodem pro každého marketéra, manažera či studenta marketingu, který potřebuje vybudovat racionální marketingovou strategii pro dosažení měřitelných a optimalizovaných výsledků. Obsahuje také případové studie, novinky z oblasti automatizace marketingu a rady týkající se ochrany dat a soukromí. Dokážete krátce shrnout, čeho chcete v blízké budoucnosti dosáhnout? Pokud ne, nemáte strategii. Pokud to formulovat dokážete, ale nevíte, jak se pohnout z místa, pak ji také nemáte. Pokud máte vizi i jasnou představu, jak jí docílit, pak strategii máte. Abyste ale dosáhli žádoucích výsledků, musí být vaše strategie založena na výzkumu a podporována vedením společnosti. Tato kniha vás provede klíčovými kroky k vybudování a realizaci účinné strategie. Strategie digitálního marketingu poskytuje srozumitelný, strukturovaný návod, který vás krok za krokem provede...

Objev podobné jako Strategie digitálního marketingu: Komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing (978-80-7508-714-0)

cena 459.0 Kč
Detail

Marketing (80-7168-979-3)

Kniha - autor Jitka Vysekalová, 248 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT.

Objev podobné jako Marketing (80-7168-979-3)

cena 218.0 Kč
Detail

Podnikání malých a středních podniků na jednotném trhu EU (978-80-7357-467-3)

Kniha - autor Vladimír Vojík, 264 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá O důležitosti MSP a jejich podpory i v ČR svědčí značná aktivita MPO ČR, které každoročně mapuje situaci MSP a vytvořilo a pravidelně aktualizuje Koncepci podpory MSP. Z této koncepce vyplývá, že v období let 2007–2013 nabídne ČR příležitost, která se v podobném rozsahu nebude již zřejmě opakovat.

Objev podobné jako Podnikání malých a středních podniků na jednotném trhu EU (978-80-7357-467-3)

cena 293.0 Kč
Detail

Firma v krizi - Štěpán Klein

Každý rok se 25 % malých a středních firem potýká s nějakou vážnější formou krize. Přitom každá krize firmu zpomaluje a vrací její vývoj zpět. Tento poměr se v podmínkách ekonomické krize ještě zvyšuje. Kniha Firma v krizi se zaměřuje na klíčové faktory, které pomohou každému podnikateli včas identifikovat klíčové faktory krize, vyhnout se jí nebo ji zvládnout, a vydat se na cestu dalšího růstu. Kniha Firma v krizi se zaměřuje na praktické postupy, které může použít každý podnikatel k lepšímu zvládání krizí. Kniha je určena všem podnikatelům.

Objev podobné jako Firma v krizi - Štěpán Klein

cena 447.0 Kč
Detail

Jak dostat firmu z krize

Audiokniha MP3 Vladimír John, čte Helena Brabcová, Alexej Pyško, Tomáš Borůvka Jak už název napovídá, jde o téma velmi aktuální. Kniha je určena všem podnikatelům, kteří se v krizi buď ocitli a řeší jak se z ní dostat ven nebo těm, kteří se jí snaží předejít. Nabízí ucelený pohled na krizi firmy, její signály, formy krize a hlavně možnosti řešení jak krizi čelit a jak se jí ideálně vyhnout. Obsah: - Co je to krize firmy a jak se projevuje - Nejčastější signály krize firmy - Jednoduchá analýza aktiv a pasiv - Jak nalézt příčiny krize - Jaká jsou řešení krize - Jak si vypracovat strategický plán boje proti krizi - Jak se chovat v krizi a jak realizovat plán boje proti krizi Rada na závěr: - Podnikání by mělo přinášet radost

Objev podobné jako Jak dostat firmu z krize

cena 97.0 Kč
Detail

Jak dostat firmu z krize

Audiokniha na CD - autor Vladimír John, čte Alexej Pyško Tato audiokniha je určena všem podnikatelům, kteří se v krizi buď ocitli a řeší jak se z ní dostat ven nebo těm, kteří se jí snaží předejít. Nabízí ucelený pohled na krizi firmy, její signály, formy krize a hlavně možnosti řešení jak krizi čelit a jak se jí ideálně vyhnout. OBSAH: Co je to krize firmy Nejčastější signály krize Jaká jsou řešení krize Jak si vypracovat strategický plán boje proti krizi Jak se chovat v krizi RADA NA ZÁVĚR: Podnikání musí přinášet radost

Objev podobné jako Jak dostat firmu z krize

cena 97.0 Kč
Detail

Event marketing (80-247-0646-6)

Elektronická kniha - autor Petr Šindler, 236 stran Jak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých sportovních utkání a dalších eventů? Jak v rámci firemní marketingové komunikace a značkové strategie plánovat, inscenovat a realizovat zážitky? Jak vyvolat psychické a emocionální podněty, které podpoří image firmy a produktů, a tím obchodní záměry? Více se dozvíte v první publikaci o event marketingu v češtině. Autor se také zabývá integrací event marketingu do marketingového komunikačního mixu. Krok za krokem prochází pomocí příkladů úspěšných akcí známých firem procesem plánování, organizování a vyhodnocování výjimečných událostí a zvláštních představení, které spojují zvolené komunikační sdělení s prožitkem vnímaným všemi smysly. Publikace obsahuje velké množství barevných fotografií, obrázků a grafů.

Objev podobné jako Event marketing (80-247-0646-6)

cena 314.0 Kč
Detail

MARKETING FOR SMALL AND MEDIUM ENTERPRISES

Audiokniha MP3 Vladimir John, čte Wendy Lloyd, Rupert Degas Marketing of small and medium businesses provides 8 important tips for entrepreneurs who have decided to support their business by marketing activities and who want to do it efficiently. Experience shows that too many entrepreneurs waste a lot of money on activities that are supposed to bring more profit, but they are taking a heavy cut from the profit instead. It is quite simple, really. You just need to know how. And the e-book focused on marketing will help entrepreneurs to do just that.

Objev podobné jako MARKETING FOR SMALL AND MEDIUM ENTERPRISES

cena 97.0 Kč
Detail

Tash Sultana - Terra Firma (2 LP)

Typ: 12" vinylová deska;Album;Otevírací obal;LP deska Interpret / Téma: Tash Sultana Rychlost: 33 1/3 RPM Země interpreta: Austrálie Žánr: Soul;Pop;Rock;Funk Barva: Černá Dekáda interpreta: 2020 - 2029;2010 - 2019 Subžánr: Alternative Rock;Psychedelic Rock Země původu: Německo Rok vydání: 2021.0 Balení obsahuje: LP Datum vydání: 2021-02-19 Složení setu: 2 ks Barva podle výrobce: Black Vydavatelství: Lonely Lands Records Varianta: Terra Firma (2 LP)

Objev podobné jako Tash Sultana - Terra Firma (2 LP)

cena 769.0 Kč
Detail

Firma (4K ULTRA HD BLU-RAY)

4K Blu-ray film Firma HD [1993]. Český dabing. České titulky. HDR. Dolby Digital. Edice k 30. výročí. Na 3 Oscary nominovaný Tom Cruise podává nejlepší výkon jeho herecké kariéry ve strhující adaptaci podle knižního bestselleru. Mitch McDeere (Tom Cruise) - ambiciózní mladý právník - chce zapomenout na svůj dělnický původ. Nastoupí proto k malé prosperující firmě, která jemu i jeho manželce (Jeanne Tripplehornová) nabízí možnost života ve stylu boháčů. Když uvnitř firmy dojde k vraždě a je vyšetřovaná také rozsáhlá korupce, rozhodne se Mitch vše objasnit. Hrozí mu však smrtelné nebezpečí, neboť se ocitá mezi FBI, mafií a silou, která se nezastaví před ničím - Firmou. V tomto skvělém filmu natočeném (1993) podle světového bestselleru předvedl Tom Cruise zatím nejlepší herecký výkon své kariéry. Navíc film režíroval držitel Oscara Sydney Pollack a kromě Gene Hackmana zde uvidíte i další vynikající herce.

Objev podobné jako Firma (4K ULTRA HD BLU-RAY)

cena 529.0 Kč
Detail

Silicon Power Firma F80 16GB (SP016GBUF2F80V1S)

Flash disk USB 2.0, kapacita 16 GB, s poutkem na klíče, stylový, kov, stříbrná barva Vynikající design, umělecký skvost - tak by se dal nazval flash disk Silicon Power Firma F80 v kovovém provedení, které vůbec jako flash disk nevypadá. Model je vybaven otvorem, který slouží pro snadné uchopení prstem nebo se dá ideálně připojit na klíče od bytu či k autu a mít tak tento praktický doplněk neustále při sobě. Univerzální barva, stříbřitě šedá, se bude hodit k jakémukoliv outfitu, všude zabodujete. Samozřejmostí je i vysoce kvalitní a odolné provedení z robustní slitiny zinku, která po pískování dostala delikátní kovový lesk a odolává poškrávání a nezvhledným otiskům prstů, kterým se při každodenním používáním flash disku jinak nevyhnete. Chladný vzhled dodává specifický nádech luxusního doplňku, na kterém můžete mít svá data neustále při sobě, aniž by svými malými rozměry a hmotností jen 5,9 g jakkoliv překážel. Také se již nemusíte bát,...

Objev podobné jako Silicon Power Firma F80 16GB (SP016GBUF2F80V1S)

cena 149.0 Kč
Detail

Silicon Power Firma F80 8GB (SP008GBUF2F80V1S)

Flash disk USB 2.0, kapacita 8 GB, s poutkem na klíče, stylový, kov, stříbrná barva Vynikající design, umělecký skvost - tak by se dal nazval flash disk Silicon Power Firma F80 v kovovém provedení, které vůbec jako flash disk nevypadá. Model je vybaven otvorem, který slouží pro snadné uchopení prstem nebo se dá ideálně připojit na klíče od bytu či k autu a mít tak tento praktický doplněk neustále při sobě. Univerzální barva, stříbřitě šedá, se bude hodit k jakémukoliv outfitu, všude zabodujete. Samozřejmostí je i vysoce kvalitní a odolné provedení z robustní slitiny zinku, která po pískování dostala delikátní kovový lesk a odolává poškrávání a nezvhledným otiskům prstů, kterým se při každodenním používáním flash disku jinak nevyhnete. Chladný vzhled dodává specifický nádech luxusního doplňku, na kterém můžete mít svá data neustále při sobě, aniž by svými malými rozměry a hmotností jen 5,9 g jakkoliv překážel. Také se již nemusíte bát,...

Objev podobné jako Silicon Power Firma F80 8GB (SP008GBUF2F80V1S)

cena 129.0 Kč
Detail

Silicon Power Firma F80 32GB (SP032GBUF2F80V1S)

Flash disk USB 2.0, kapacita 32 GB, s poutkem na klíče, stylový, kov, stříbrná barva Vynikající design, umělecký skvost - tak by se dal nazval flash disk Silicon Power Firma F80 v kovovém provedení, které vůbec jako flash disk nevypadá. Model je vybaven otvorem, který slouží pro snadné uchopení prstem nebo se dá ideálně připojit na klíče od bytu či k autu a mít tak tento praktický doplněk neustále při sobě. Univerzální barva, stříbřitě šedá, se bude hodit k jakémukoliv outfitu, všude zabodujete. Samozřejmostí je i vysoce kvalitní a odolné provedení z robustní slitiny zinku, která po pískování dostala delikátní kovový lesk a odolává poškrávání a nezvhledným otiskům prstů, kterým se při každodenním používáním flash disku jinak nevyhnete. Chladný vzhled dodává specifický nádech luxusního doplňku, na kterém můžete mít svá data neustále při sobě, aniž by svými malými rozměry a hmotností jen 5,9 g jakkoliv překážel. Také se již nemusíte bát,...

Objev podobné jako Silicon Power Firma F80 32GB (SP032GBUF2F80V1S)

cena 179.0 Kč
Detail

Ubiquiti EdgeRouter X (ER-X)

Router 2 × LAN, procesor s frekvencí 880 MHz, porty RJ-45 5 ks, PPTP, L2TP EdgeRouter X je výkonný desktopový router od výrobce Ubiquiti ze zbrusu nové řady produktů EdgeMAX. EdgeRouter X je výkonný desktopový router od výrobce Ubiquiti ze zbrusu nové řady produktů EdgeMAX. Disponuje pěti ethernetovými porty a dvoujádrovým procesorem o výkonu 880 MHz. Je tak vhodný do menších a středních firem, kde zabezpečí směrování ve vaší podnikové síti. Router garantuje vysokou propustnost až 1 milion paketů za sekundu a dosahuje 99,9% uptime, hravě se tak vyrovná mnohem dražším routerům. Navíc disponuje funkcí pasivní PoE, která umožňuje praktické napájení síťovým kabelem.Nejlepší poměr cena/výkon na trhuVysoká bezpečnost a široké možnosti administraceVýkonný procesor a Edge OS pro snadnou správu zařízeníPokročilé možnosti směrováníKompaktní roměry a možnost připevnění na zeďParametry jako profesionálJádro tohoto routeru...

Objev podobné jako Ubiquiti EdgeRouter X (ER-X)

cena 1399.0 Kč
Detail

Personální práce v malých a středních firmách - Josef Koubek - e-kniha

eBook: Praktická příručka uznávaného českého odborníka je určena vlastníkům a manažerům malých a středních firem, které nemají specializovaný útvar personalistiky nebo zkušeného personalistu. Nové vydání je obohaceno o další návodné materiály pro personální práci a nově se zabývá například řízením intelektuálního kapitálu podniku, koncepcí celkové/souhrnné odměny, řízením talentů, společenskou odpovědností podniků či participací a zapojováním pracovníků. Knížka výborně poradí a pomůže při běžné personální práci, při plánování pracovníků, jejich získávání a výběru, hodnocení a řízení pracovního výkonu, motivování, vzdělávání a odměňování. V příloze najdete vzory formulářů a dokumentů, jako třeba příklad popisu a specifikace pracovního místa, příklady dotazníků pro uchazeče o zaměstnání nebo příklad formuláře pro hodnocení pracovníků.

Objev podobné jako Personální práce v malých a středních firmách - Josef Koubek - e-kniha

cena 339.0 Kč
Detail

Mezinárodní marketing (978-80-7400-441-4)

Kniha - 320 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Mezinárodní marketing v klasickém pojetí připomíná středoškolskou matematiku a pracuje s jednoduchými, přehledně strukturovanými modely a pojmy. Jejich součástí je zejména rozhodování o tom, na který zahraniční trh vstoupit a jakým způsobem, rozhodování o marketingovém programu či organizaci mezinárodního marketingu. Analyzovány musí být ale i další procesy či faktory, ať už jde o legislativu země, kam chceme vyvážet, vliv lobbingu, dominanci tuzemských výrobců či sociálně kulturní odlišnosti, problémy při výzkumu trhu a mnohé další. Reálná skutečnost je ale v současnosti ještě mnohem složitější. Probíhající proces globalizace s mnoha destabilizačními komponentami a megaintegrace limitují možnosti aplikace klasických modelů v mezinárodním marketingu. Kniha přibližuje mezinárodní marketing komplexně, v širších souvislostech, a poukazuje na nové trendy v této oblasti. Pozornost je věnována například otázce...

Objev podobné jako Mezinárodní marketing (978-80-7400-441-4)

cena 389.0 Kč
Detail

Online marketing (978-80-251-4155-7)

Elektronická kniha - autor kolektiv, 216 stran Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání?Současné trendy očima předních expertůSlýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání?Zde jste na správné adrese! 23 českých i světových skutečných expertů nabízí pohled na svou specializaci. Lidé z Google, H1.cz, nezávislí experti z celé Evropy, ale i velkých amerických agentur vás provedou základy SEO, placené reklamy, remarketingem,...

Objev podobné jako Online marketing (978-80-251-4155-7)

cena 189.0 Kč
Detail

Mezinárodní marketing (978-80-271-3006-1)

Elektronická kniha - autor Hana Machková, 208 stran, česky Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe.

Objev podobné jako Mezinárodní marketing (978-80-271-3006-1)

cena 254.0 Kč
Detail

Základy marketingu (978-80-247-5869-5)

Elektronická kniha - autor Miroslav Karlíček, 288 stran Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy? Co je to marketingové prostředí a jak jej lze zkoumat? Jakou marketingovou strategii zvolit? Jak vytvořit ten správný „produkt“, jakou mu dát cenu,...

Objev podobné jako Základy marketingu (978-80-247-5869-5)

cena 253.0 Kč
Detail

Konec marketingu (978-80-271-1296-8)

Elektronická kniha - autor Carlos Gil, 200 stran, česky Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh. Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na...

Objev podobné jako Konec marketingu (978-80-271-1296-8)

cena 297.0 Kč
Detail

Obsahový marketing (978-80-251-4152-6)

Elektronická kniha - autor Josef Řezníček, Tomáš Procházka, 224 stran Vytváříte obsah svého webu zatím nepravidelně a chtěli byste tuto činnost provádět cíleně a strategicky? Hledáte dlouhodobě udržitelnou a efektivní strategii online marketingu, která vám sníží náklady na propagaci? Udělejte ze svých stránek uznávanou autoritu ve vašem oboru díky nově vytvořenému obsahu, který budou milovat návštěvníci i vyhledávače! Naučte se, jak pomocí promyšlené obsahové strategie získat více návštěvníků a zákazníků pro svůj web díky poutavým článkům, videím, elektronickým publikacím a dalším formám obsahu. Kniha vás provede základy obsahového marketingu, pomůže vám sestavit vlastní obsahovou strategii a odhalí techniky efektivní organizace činností v týmu. Ukáže vám také pokročilé techniky propagace obsahu a způsoby měření jeho úspěšnosti. Autoři vám v knize mimo jiné prozradí: Proč a jak...

Objev podobné jako Obsahový marketing (978-80-251-4152-6)

cena 249.0 Kč
Detail

Marketing management (978-80-247-4150-5)

Elektronická kniha - autor Philip Kotler, Kevin Lane Keller, 816 stran Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována i sociálním médiím a komunikaci.Všechna témata jsou aktualizována a doplněna o nové přístupy, myšlenky a příklady z praxe. Na konci kapitol najdete případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové,...

Objev podobné jako Marketing management (978-80-247-4150-5)

cena 1947.0 Kč
Detail

Internetový marketing (978-80-251-4311-7)

Elektronická kniha - autor Viktor Janouch, 376 stran Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat.Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google AdwordsChcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat.Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům:Reklama na InternetuMarketingová...

Objev podobné jako Internetový marketing (978-80-251-4311-7)

cena 339.0 Kč
Detail

Sportovní marketing (978-80-271-0560-1)

Elektronická kniha - autor Vilém Kunz, 176 stran Cílem knihy je přiblížit stěžejní proměny profesionálního světa sportu a hlouběji analyzovat jejich dopady na oblast sportovního marketingu, včetně možností efektivního využívání některých jeho moderních nástrojů. Kromě hlavních teoretických východisek kniha přináší mnoho inspirativních příkladů ze zahraničního i tuzemského prostředí. Při zpracování publikace autor využil poznatků získaných jak v rámci své vědecko-výzkumné činnosti, tak i v rámci spolupráce s některými předními sportovními kluby v České republice. Publikace se jako první u nás komplexně věnuje možnostem využití principů konceptu společenské odpovědnosti organizací (CSR) v oblasti sportu. Všímá si hlavních podpůrných argumentů pro spojení CSR a sportu, stejně jako klíčových interních a externích motivů sportovních organizací k jejich zapojení do CSR aktivit. Blíže jsou představeny CSR iniciativy...

Objev podobné jako Sportovní marketing (978-80-271-0560-1)

cena 229.0 Kč
Detail

Aplikovaný marketing (978-80-8168-382-4)

Kniha - autor Milan Oreský, 352 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Zámerom vysokoškolskej učebnice je predložiť aktuálne a autentické poznatky aplikovaného marketingu z vybraných oblastí, ktoré predstavujú teoretické výstupy vedeckej práce pedagógov katedry marketingu, ale ide aj o poznatky vyplývajúce z praxe. Výber okruhov aplikovaného marketingu sa zameriava na aktuálne témy (energeticky úsporné produkty, sociálne médiá, nehnuteľnosti, vzdelávanie, finančné produkty, farmácia, ekologický marketing a pod.), ktoré budú v slovenskej ekonomike a spoločnosti rezonovať i v budúcnosti. Cieľom učebnice je nielen poskytnúť nové poznatky, ale predovšetkým podnietiť aktivitu študentov, aby s citom a so zodpovednosťou využívali a aplikovali marketing v praxi v duchu moderných výziev 21. storočia a privádzali marketingovú prax k princípom udržateľnosti a spoločenskej zodpovednosti.

Objev podobné jako Aplikovaný marketing (978-80-8168-382-4)

cena 300.0 Kč
Detail

Internetový marketing (999-00-016-9152-3)

Elektronická kniha - autor Viktor Janouch, 305 stran, česky Zvyšte profit díky SEO, Skliku, Google Adwords, Facebooku či YouTubeMarketing na Internetu vyžaduje připravené lidi! Marketérům už nestačí pouze znalosti marketingu. Musejí mít povědomí o technických aspektech, aby věděli, jak nejlépe tento marketing provádět.Zkušený lektor a vyučující vám vysvětlí všechny technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Kniha je tak vhodná nejenom pro všechny tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty. Dozvíte se mimo jiné:- Jak marketing na Internetu funguje- Jak provádět optimalizaci webů pro vyhledávače (SEO)- Jak tvořit text orientovaný na zákazníka (copywriting)- Jak budovat zpětné odkazy- Jak na inzeráty a reklamní kampaně v PPC systémech- Jak na podporu prodeje v e-shopu a ve...

Objev podobné jako Internetový marketing (999-00-016-9152-3)

cena 199.0 Kč
Detail

Mezinárodní marketing (978-80-247-5366-9)

Elektronická kniha - autor Hana Machková, 200 stran Nové vydání reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Autorka se zabývá mezinárodním marketingem komplexně — od analýzy prostředí přes strategické plánování až po marketingový mix. Výklad doplňují příklady a případové studie.

Objev podobné jako Mezinárodní marketing (978-80-247-5366-9)

cena 254.0 Kč
Detail

Základy marketingu (978-80-247-5869-5)

Kniha - autor Miroslav Karlíček, 288 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Praktická příručka o marketingu, kompletně přepracovaná a doplněná o nejnovější trendy v oboruChcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu.Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy

Objev podobné jako Základy marketingu (978-80-247-5869-5)

cena 259.0 Kč
Detail

Internetový marketing (978-80-251-5016-0)

Kniha - autor Viktor Janouch, 344 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto přepracovaném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Své internetové aktivity se také naučíte měřit a vyhodnocovat.

Objev podobné jako Internetový marketing (978-80-251-5016-0)

cena 369.0 Kč
Detail

Internetový marketing (978-80-251-4311-7)

Elektronická kniha - autor Viktor Janouch, 376 stran Přilákejte návštěvníky a maximalizujte zisk pomocí knihy Internetový marketingZvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google AdwordsChcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách?Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům:- Reklama na Internetu- Marketingová komunikace- Podpora prodeje- Public Relations- Přímý marketing- Internetové komunikační prostředky- Vyhodnocování marketingové komunikaceKniha je vhodná nejenom pro všechny pracovníky marketingových a obchodních oddělení, tvůrce, správce a...

Objev podobné jako Internetový marketing (978-80-251-4311-7)

cena 339.0 Kč
Detail

Strategický marketing (978-80-247-4670-8)

Elektronická kniha - autor Dagmar Jakubíková, 368 stran Kniha se komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií, jejich implementaci a kontrole. Je určena marketingovým praktikům, manažerům, podnikatelům a studentům VŠ. Srozumitelně vysvětluje jednotlivé etapy strategického řídícího procesu, tedy situační analýzu včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizaci a kontrolu, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Zcela nově se kniha věnuje implementaci marketingových strategií, možnostem organizace marketingu ve firmě a marketingové...

Objev podobné jako Strategický marketing (978-80-247-4670-8)

cena 421.0 Kč
Detail

Podívejte se také