Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz

Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0)

Elektronická kniha - autor Dagmar Jakubíková, 320 stran Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí "Cs". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a...

Podívejte se také Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0)

cena 314.0 Kč
Detail

Marketing v cestovním ruchu - Dagmar Jakubíková - e-kniha

eBook: Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí "Cs". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a další lidé, kteří se zabývají možnostmi využití marketingu v cestovním ruchu.

Podívejte se také ekonomika cestovniho ruchu

cena 314.0 Kč
Detail

Management kvality služeb v cestovním ruchu (978-80-247-5021-7)

Elektronická kniha - autor Kateřina Ryglová, 192 stran Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu . Prezentuje zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a přináší cenná doporučení pro podnikatelskou praxi. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány.

Podívejte se také Nové trendy v nabídce cestovního ruchu (978-80-247-4603-6)

cena 246.0 Kč
Detail

Marketing v cestovním ruchu - Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2. vydání - Dagmar Jakubíková

Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí "Cs". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a další lidé, kteří se zabývají možnostmi využití marketingu v cestovním ruchu.

Objev podobné jako Marketing v cestovním ruchu - Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2. vydání - Dagmar Jakubíková

cena 369.0 Kč
Detail

Strategický marketing - Dagmar Jakubíková - e-kniha

eBook: Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Publikace je určena jak marketingovým praktikům, manažerům a podnikatelům, tak studentům vysokých škol a MBA studií i dalším lidem, kteří mají zájem hlouběji proniknout do tajů marketingu. Upozorňuje na důležitou úlohu strategického řízení v životě firem a organizací a na jeho provázanost s marketingem. Přehledně zasvěcuje do problematiky strategického marketingu, vysvětluje jeho obsah a důležitost v rámci každého podnikání. Od podstaty strategického marketingu se dostáváme k jednotlivým etapám strategického řídícího procesu, kterými jsou situační analýza včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizace a kontrola, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Zcela nově se kniha věnuje implementaci marketingových strategií, možnostem organizace marketingu ve firmě a marketingové kontrole. Srozumitelný výklad je doplněn příklady z praxe reálných firem.

Objev podobné jako Strategický marketing - Dagmar Jakubíková - e-kniha

cena 421.0 Kč
Detail

Management kvality služeb v cestovním ruchu - Kateřina Ryglová, Ida Rašovská - e-kniha

eBook: Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z jiných oblastí služeb, protože principy kvality služeb a hodnocení zákazníky jsou stejné pro všechny typy služeb. Kvalita služeb je jednou z oblastí, ve které máme stále značné rezervy. Na trhu přitom dosud chyběla publikace, která by se kvalitě služeb komplexně věnovala, a tato nová knížka mezeru na trhu vyplňuje. Uznávaní autoři představují modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikují je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu (cestovních kancelářích a agenturách, hotelnictví a gastronomii, dopravě atd.) a v destinacích. Prezentují zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a na jejich základě přinášejí cenná doporučení pro podnikatelskou praxi, např. jaké jsou hlavní faktory kvality v dílčích odvětvích CR dle jejich vlivu na celkovou spokojenost klienta, ukazatele kvality pro různé typy destinací apod. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány.

Objev podobné jako Management kvality služeb v cestovním ruchu - Kateřina Ryglová, Ida Rašovská - e-kniha

cena 246.0 Kč
Detail

Strategický marketing - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček - e-kniha

eBook: Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. V novém vydání autoři věnují větší pozornost udržitelnému rozvoji a reagují na změny probíhající všude kolem nás – na vliv nových technologií a s nimi spojeného průmyslu 4.0 a umělé inteligence. V návaznosti na tyto změny se mění i marketing a na výsluní se dostávají tzv. digitální marketing a zákaznická oddělení. Výklad pokrývá všechna témata strategického marketingu v logické návaznosti: od vysvětlení podstaty strategického řízení firem přes jednotlivé etapy strategického řídicího procesu až po propojení strategického řízení se strategickým marketingem. Autoři vycházejí ze svých praktických zkušeností z dlouholeté pedagogické i profesní praxe. Publikace je určena vlastníkům firem, manažerům, marketingovým pracovníkům, studentům vysokých škol a MBA programů a všem zájemcům, kteří se chtějí blíže seznámit se strategickým marketingem.

Objev podobné jako Strategický marketing - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček - e-kniha

cena 509.0 Kč
Detail

Nechtěný - Dagmar Galas - e-kniha

eBook: Adrian dostal do vínku téměř vše - lásku, zdraví, pěknou tvář, bohatství. Bohužel k tomu ale také obrovskou dávku smůly. Ve třech letech jej opouští matka, v pěti letech přijde o otce a je umístěn do dětského domova. Protože má navíc zvláštní talent být ve špatnou chvíli na špatném místě, jeho život se stává spirálou událostí vedoucích až na úplné dno. Zlomí ho události, nebo najde sílu jim čelit?

Objev podobné jako Nechtěný - Dagmar Galas - e-kniha

cena 129.0 Kč
Detail

Marketing podnikov cestovného ruchu (978-80-8168-812-6)

Kniha – autor Marian Gúčik, 200 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá - autor Marian Gúčik, 200 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Za štvrťstoročie fungovania slovenskej ekonomiky v podmienkach trhového hospodárstva sa vytvorili podmienky aj na uplatňovanie marketingu v podnikovom riadení. Cieľom predkladanej publikácie je prispieť k rozvoju marketingového riadenia podnikov cestovného ruchu bez ohľadu na ich veľkosť a predmet podnikania. Z obsahového hľadiska je publikácia venovaná mikromarketingu producentov služieb cestovného ruchu, sprostredkovateľom služieb cestovného ruchu a marketingu atraktivít cestovného ruchu. Len v nevyhnutnej miere si všíma aj problematiku marketingu cieľového miesta cestovného ruchu. Kniha je určená nielen tým, ktorí podnikajú v rôznych odvetviach služieb cestovného ruchu (ubytovacie a pohostinské zariadenia, cestovné kancelárie a cestovné agentúry, návštevnícke atraktivity), ale aj výkonným zamestnancom, ktorí...

Objev podobné jako Marketing podnikov cestovného ruchu (978-80-8168-812-6)

cena 428.0 Kč
Detail

Případ Kondelík - Dagmar Mocná - e-kniha

eBook: Publikace je souborem úvah o knize, která stála u zrodu jedné ze zásadních diskuzí o české povaze. Autorka popisuje kladné i záporné reakce, které vyvolalo její první vydání. Zároveň konfrontuje hlavního hrdinu Herrmannova románu s dalšími známými postavami české literatury a hodnotí motiv každodenního měšťanského života v české románové tvorbě.

Objev podobné jako Případ Kondelík - Dagmar Mocná - e-kniha

cena 180.0 Kč
Detail

Výmarská republika - Dagmar Moravcová - e-kniha

eBook: Autorka analyzuje příčiny ztroskotání výmarské demokracie na vnitropolitické, zahraničněpolitické, hospodářské a kulturní rovině od konce první světové války do jmenování Adolfa Hitlera říšským kancléřem v lednu 1933. V jednotlivých kapitolách se soustřeďuje na podstatné faktory ovlivňující vývoj demokratického politického systému. V centru pozornosti je i zahraniční politika, kdy vztahy k dalším evropským státům sleduje v kontextu mezinárodněpolitického postavení Německa. Ve druhé části práce kriticky rekapituluje dosavadní výzkum dějin Výmarské republiky včetně různorodé interpretace řady osob a událostí.

Objev podobné jako Výmarská republika - Dagmar Moravcová - e-kniha

cena 160.0 Kč
Detail

Účetnictví pro střední a vyšší odborné školy v hotelnictví a cestovním ruchu (978-80-7373-036-9)

Kniha - česky Učebnice základů účetnictví „šitých na míru“ RVP a tematických plánů hotelových škol seznamuje žáky s významem účetnictví pro řízení firmy v oblasti hotelnictví a cestovního ruchu. Obsahuje také procvičovací příklady s řešením, kontrolní otázky, shrnutí v závěru kapitol, přílohy (např. ukázky různých formulářů, směrná účtová osnova) a výsledky a řešení úloh. Má schvalovací doložku MŠMT.

Objev podobné jako Účetnictví pro střední a vyšší odborné školy v hotelnictví a cestovním ruchu (978-80-7373-036-9)

cena 151.0 Kč
Detail

Znalostní management v cestovním ruchu - Martina Hoffmannová, Ema Šimková

Monografie se zaměřuje na jeden z hlavních prvků v oblasti managementu znalostí, a tím je transfer znalostí a řízení transferu znalostí. Předmětem zájmu je významný zdroj znalostí pro cestovní ruch, kterým je akademická obec. Publikace tak reaguje na aktuální trendy, kdy schopnost, resp. nutnost měnit se a flexibilně reagovat na změny okolí vychází ze schopnosti učit se. Znalosti jsou proto v současnosti jedním z nejdůležitějších zdrojů organizace. Cílem monografie je popsat transfer znalostí z akademického prostředí směrem k podnikům cestovního ruchu a zdůvodnit nutnost vytváření efektivního systému sdílení a transferu znalostí nejen v podnicích, ale zejména v rámci destinace cestovního ruchu. Snahou je kriticky posoudit, v čem jsou akademické znalosti pro podniky cestovního ruchu přínosem a zda jsou použitelné v praxi. Výstupem monografie je návrh modelu transferu znalostí v destinaci cestovního ruchu a naznačení směrů dalšího výzkumu v oblasti transferu znalostí zejména z akademické sféry směrem k podnikům cestovního ruchu.

Objev podobné jako Znalostní management v cestovním ruchu - Martina Hoffmannová, Ema Šimková

cena 178.0 Kč
Detail

Cestovní ruch pod dohledem třetí říše - Ivan Jakubec, Jan Štemberk - e-kniha

eBook: Cestovní ruch a druhá světová válka, to je na první pohled paradoxní spojení. Historici Ivan Jakubec a Jan Štemberk však revidují zažitou představu, že tehdy nebyla na cestování vhodná doba. Kniha se zaměřuje na protektorát Čechy a Morava, ale autoři se zabývají i oddělenými částmi Československa a zahrnují kontext říše. Jejich mimořádně erudovaná pramenná práce věnuje pozornost státní politice, administrativě, antisemitským opatřením i dopravě, stravování a ubytování. Publikace, doprovázená dobovými fotografiemi a reklamními materiály a doplněná barevnou obrazovou přílohou, představuje zásadní posun v bádání o tomto dosud málo zmapovaném fenoménu._x000D_ _x000D_

Objev podobné jako Cestovní ruch pod dohledem třetí říše - Ivan Jakubec, Jan Štemberk - e-kniha

cena 270.0 Kč
Detail

Za vším hledej ženu - Dagmar Remešová - e-kniha

eBook: Tři kamarádky, tři osudy. Krásná Alex, potrhlá Marta a svéhlavá Irena. Tři naprosto jiné příběhy a jiné pohledy na život, a přesto je mezi nimi to nejpevnější pouto, které nemůže přetrhnout nic. Ani muž, ani muž a ani muž. A každá z nich má svůj sen. Podnikavá Irena touží po vlastním domě a podřizuje tomu vše. Lékárnice Marta touží po moderování v rádiu a jde do toho po hlavě s hadrem a kýblem v ruce. Alex neprožívá s přítelem Jakubem zrovna šťastné období, a když potkává o mnoho let staršího charizmatického ředitele Alberta, zasahuje ji Amorův šíp a ona podléhá jeho vražednému šarmu. Brzy ovšem naráží na jeho sebestřednost a tvrdou nekompromisní slupku. V tu chvíli přicházejí na pomoc kamarádky, vymýšlejí past a roztáčejí kolotoč překvapení a náhod…

Objev podobné jako Za vším hledej ženu - Dagmar Remešová - e-kniha

cena 239.0 Kč
Detail

Management kvality služeb v cestovním ruchu - Kateřina Ryglová, Ida Rašovská

Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z jiných oblastí služeb, protože principy kvality služeb a hodnocení zákazníky jsou stejné pro všechny typy služeb. Kvalita služeb je jednou z oblastí, ve které máme stále značné rezervy. Na trhu přitom dosud chyběla publikace, která by se kvalitě služeb komplexně věnovala, a tato nová knížka mezeru na trhu vyplňuje. Uznávaní autoři představují modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikují je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu (cestovních kancelářích a agenturách, hotelnictví a gastronomii, dopravě atd.) a v destinacích. Prezentují zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a na jejich základě přinášejí cenná doporučení pro podnikatelskou praxi, např. jaké jsou hlavní faktory kvality v dílčích odvětvích CR dle jejich vlivu na celkovou spokojenost klienta, ukazatele kvality pro různé typy destinací apod. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány.

Objev podobné jako Management kvality služeb v cestovním ruchu - Kateřina Ryglová, Ida Rašovská

cena 259.0 Kč
Detail

Dagmar Pecková Ty vole se neříká Provedení: E-kniha

Proč si tuto knihu přečíst Kniha Ty vole se neříká od operní pěvkyně Dagmar Peckové je otevřená, syrově upřímná a místy drsná zpověď o životě ženy, která se vymanila ze svazujících škatulek, pravidel i předsudků. Nabízí autentický vhled do zákulisí světa klasické hudby, ale hlavně do života samotné autorky – od dětství, přes kariéru, vztahy, mateřství až po společenské postoje. Proč si tuto knihu přečíst Upřímnost bez příkras: Nezkrášlené příběhy o umělecké kariéře, selháních, osobních výhrách i pádech. Inspiraci: Pecková ukazuje, že i z nesnadných životních okolností se dá vyrůst do osobní i profesní svobody. Humor a nadhled: I vážná témata jsou často podaná s ironickým odstupem a sebereflexí. Pohled do zákulisí operního světa: Včetně absurdních i krásných momentů z mezinárodních scén. Pro koho je kniha určena Pro čtenáře, které zajímá život silných žen a skutečné příběhy bez cenzury. Pro fanoušky klasické hudby a opery, kteří chtějí vidět, co se děje „za oponou“. Pro všechny, kdo hledají inspiraci a motivaci jít si za svým navzdory okolnostem. Pro lidi, kteří se nebojí konfrontace s realitou, i když někdy bolí. Nahlédnout do knihy „Máme na ni svoje škatuličky. Takže na scénu přichází operní pěvkyně Dagmar Pecková. Ale i když mě do toho šuplíku operních div budete strkat, tak ho nedovřete – a když, tak vám z něj stejně vylezu.“ Doporučení nakladatele "Nakladatelství KAZDA představuje tuto knihu jako výjimečné literární svědectví silné ženy, která se nebojí mluvit nahlas. Knihu doporučuje všem, kdo hledají osobnost, jež umí říct pravdu i za cenu, že se to někomu nebude líbit. Vydání knihy je doprovázeno apelací, že klasická hudba, kultura i osobní příběhy mají stále co říct – jen je potřeba jim naslouchat." - Michaela a Václav Kazdovi O autorce Dagmar Pecková Je nositelkou Thálie v oboru opera za rok 1999, držitelkou nejvyššího krajského vyznamenání – Ceny za zásluhy o Pardubický kraj – či nejvyššího ocenění horní komory Parlamentu ČR – Stříbrné medaile předsedy Senátu. Narodila se v Chrudimi. Studovala na Pražské konzervatoři. Během své více než čtyřicetileté a úspěšné profesionální kariéry se představila na nejvýznamnějších světových operních scénách i koncertních pódiích. Opakovaně vystupovala na nejprestižnějších světových festivalech. Spolupracovala s navýsost respektovanými a nejlepšími orchestry i dirigenty po celé zeměkouli. Téměř třicet alb vydala u společnosti Supraphon, Hänssler Classic, Teldec, Warner Music a Naxos. Je držitelkou tří Zlatých desek Supraphonu. V roce 2017 založila v rodném městě hudební festival Zlatá Pecka a je hlavním uměleckým garantem nejen festivalu, ale i projektů, které podporují mladé instrumentální a pěvecké talenty. Profesionálně a úspěšně se věnuje také činohře na českých scénách. Za roli Marie Callas v divadelní hře Terrence McNallyho byla v roce 2022 nominována v širší nominaci na Cenu Thálie za činohru.

Objev podobné jako Dagmar Pecková Ty vole se neříká Provedení: E-kniha

cena 255.0 Kč
Detail

Okno s dívkou a ptáčkem - Dagmar Digma Čechová - e-kniha

eBook: Když devatenáctiletého Reného pošle jeho matka na letní převýchovu k otci, nemůže se mu pomstít víc. Pocit frustrace nezmenšuje ani to, že to znamená strávit prázdniny na úchvatném pobřeží Normandie. Dokud se ovšem neobjeví záhadná anglická dívka Gale, která mu nejdříve totálně zamotá hlavu, a pak jednoho dne… nečekaně zemře.Po pár letech se René i díky nově objevenému smyslu života v podobě kreslení obrazů přes tragickou událost přece jen dostane. Alespoň do chvíle, kdy se k němu začnou dostávat podivné informace. Jak to vlastně tehdy v domku s oknem, za nímž dívku s ptáčkem pozoroval, bylo? Podaří se mu dopátrat pravdy o smrti milované dívky?

Objev podobné jako Okno s dívkou a ptáčkem - Dagmar Digma Čechová - e-kniha

cena 189.0 Kč
Detail

Cestovní ruch (978-80-7402-216-6)

Kniha - autor Alena Lachmanová, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Výuka pokrývá tato témata: Cestovní ruch a jeho úloha v moderní společnosti Typologie cestovního ruchu Cestovní kanceláře a cestovní agentury Informační a rezervační technologie v cestovním ruchu Dopravní procesy v cestovním ruchu Ubytovací služby v cestovním ruchu Stravovací služby v cestovním ruchu Průvodcovské a animační služby Destinační management Marketing cestovního ruchu Služby pasových a celních orgánů Mezinárodní turismus

Objev podobné jako Cestovní ruch (978-80-7402-216-6)

cena 189.0 Kč
Detail

Substance Use in a Comparative Perspective - Arnošt Veselý, Dagmar Dzúrová - e-kniha

eBook: Práce publikovaná v anglickém jazyce je věnována problematice užívání a zneužívání návykových látek ve vybraných postkomunistických zemích střední a východní Evropy. Prezentuje data o užívání skupiny návykových látek (alkoholu, tabáku, drog) i srovnatelné údaje o zdravotních a sociálních důsledcích jejich užívání, umožňuje srovnání rozdílů mezi jednotlivými zeměmi na tomto poli a jejich vývojové trendy po roce 1989. Metodologický přístup autorů, založený na kvantitativní i kvalitativní analýze, činí z díla nejen autoritativní popis daného stavu v jednotlivých oblastech, ale i zdroj pro hlubší pochopení souvislostí užívání návykových látek z hlediska společenských věd a veřejného zdravotnictví. Poznatky v něm shrnuté tak mohou být podnětem pro další studijní a vědecké účely, v praxi pak pro oblast sociální a zdravotní politiky.

Objev podobné jako Substance Use in a Comparative Perspective - Arnošt Veselý, Dagmar Dzúrová - e-kniha

cena 180.0 Kč
Detail

Strategický marketing - Strategie a trendy - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček

Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. V novém vydání autoři věnují větší pozornost udržitelnému rozvoji a reagují na změny probíhající všude kolem nás – na vliv nových technologií a s nimi spojeného průmyslu 4.0 a umělé inteligence. V návaznosti na tyto změny se mění i marketing a na výsluní se dostávají tzv. digitální marketing a zákaznická oddělení.Výklad pokrývá všechna témata strategického marketingu v logické návaznosti: od vysvětlení podstaty strategického řízení firem přes jednotlivé etapy strategického řídicího procesu až po propojení strategického řízení se strategickým marketingem. Autoři vycházejí ze svých praktických zkušeností z dlouholeté pedagogické i profesní praxe.Publikace je určena vlastníkům firem, manažerům, marketingovým pracovníkům, studentům vysokých škol a MBA programů a všem zájemcům, kteří se chtějí blíže seznámit se strategickým marketingem.

Objev podobné jako Strategický marketing - Strategie a trendy - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček

cena 536.0 Kč
Detail

Lázeňství - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček, Jan Tluchoř, Vildová Eliška - e-kniha

eBook: Publikace zkušených autorů je jedinou komplexní knihou na téma lázeňství a řízení lázní na českém trhu. Autoři, kteří se problematikou lázeňství, podnikání, managementu i marketingu dlouhodobě zabývají a mají bohaté teoretické i praktické zkušenosti, se v knize věnují především marketingovému řízení lázeňských organizací a podniků, spolu s uplatněním nejnovějších poznatků. Postupují od představení lázní a lázeňství v Evropě a České republice a služeb lázeňských zařízení, přes management lázeňských podniků, marketingový výzkum, analýzu prostředí a výběr cílových trhů, až po celý marketingový mix – produkt, cenu, distribuci a komunikaci. Speciální pozornost autoři věnují interní a externí komunikaci v lázeňských organizacích a lázeňských hotelích. Výklad je doplněn mnoha příklady z české i zahraniční praxe, včetně obrazové dokumentace. Kniha je určena především studentům vysokých škol, vyšších odborných škol a středních škol, kteří studují cestovní ruch, pracovníkům lázeňských organizací a hotelů a všem dalším, kteří mají zájem se hlouběji seznámit s implementací marketingového řízení v lázeňství.

Objev podobné jako Lázeňství - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček, Jan Tluchoř, Vildová Eliška - e-kniha

cena 339.0 Kč
Detail

Cestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi (978-80-247-4039-3)

Elektronická kniha - autor Kateřina Ryglová, Michal Burian, Ida Vajčnerová, 216 stran Prakticky zaměřená publikace s mnoha příklady je určena zejména podnikatelům v cestovním ruchu, pracovníkům veřejné správy a vzhledem k tomu, že představuje i teoretická východiska, tak i studentům středních a vysokých škol. Kniha pojednává o jednotlivých oblastech cestovního ruchu (CR): počínaje ubytovacími a stravovacími službami přes dopravní služby až po služby průvodců a cestovní kanceláře a agentury. Dále se věnuje řízení destinace a financování rozvoje CR a legislativním podmínkám CR, aplikuje principy marketing managementu do cestovního ruchu a přibližuje specifické techniky a formy CR. Čtivá publikace shrnuje všechny důležité oblasti cestovního ruchu (teoretické východisko plus praktická aplikace) a poskytuje tak čtenářům komplexní přehled od obecných zákonitostí až po specifické nástroje řízení cestovního ruchu.

Objev podobné jako Cestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi (978-80-247-4039-3)

cena 254.0 Kč
Detail

Vrozené anomálie hlavy a krku - Janka Jakubíková - e-kniha

eBook: Vysoce odborná monografie zahrnuje vrozené anomálie v oblasti hlavy a krku, i dosud v literatuře nepopsané, podle nejnovějších poznatků - uvádí etiologii, příznaky, diagnostiku a možnosti léčby.V úvodu každé kapitoly je stručný intrauterinní a postnatální vývoj, protože jeho znalost je důležitá k pochopení vzniku jednotlivých anomálií. U jednotlivých anomálií jsou zařazeny i syndromy, což umožňuje čtenáři zaměřit se na odhalení anomálií i jiných orgánů.U anomálií hltanu, hrtanu, průdušnice, jícnu a krku jsou zvláště u malých dětí nejzávažnějšími příznaky stridor a dysfagie. V přehledných tabulkách je uvedena diferenciální diagnostika těchto symptomů. To vše pomáhá lékaři ke stanovení správné diagnózy a léčebného postupu.Publikace je určena kromě lékařů ORL také pediatrům a neonatologům. Ocení ji zvláště lékaři, kteří se připravují na složení specializačních zkoušek.Jedinečnost knihy je v bohaté barevné obrazové dokumentaci (fotografie anomálií, endoskopické a radiodiagnostické nálezy).

Objev podobné jako Vrozené anomálie hlavy a krku - Janka Jakubíková - e-kniha

cena 467.0 Kč
Detail

Nové trendy v nabídce cestovního ruchu (978-80-247-4603-6)

Elektronická kniha - autor Halina Kotíková, 208 stran Kniha je první na našem trhu, která se věnuje novým trendům v nabídce cestovního ruchu a představuje je na konkrétních příkladech ze zahraničí i z ČR. Je určena pracovníkům a podnikatelům v cestovním ruchu, pracovníkům veřejné správy a místních samospráv, studentům VŠ a odborným organizacím v cestovním ruchu. V první části knihy jsou stručně a přehledně uvedena teoretická východiska. Druhá část popisuje nové produkty z hlediska motivace účastníků cestovního ruchu, např. cestovní ruch dobrodružný, kulinářský, filmový, dobrovolnický, cestování za zdravím a léčbou a jiné. Ve třetí části se seznámíte s novými trendy v nabídce cestovního ruchu z pohledu nově definovaných cílových skupin, např. cestovní ruch osob se zdravotním postižením, cestovní ruch seniorů, cestování „halal“ a „košer“ nebo cestovní ruch sexuálních menšin a další. Nechte se inspirovat novými náměty, příklady a informacemi k dalšímu rozvoji...

Objev podobné jako Nové trendy v nabídce cestovního ruchu (978-80-247-4603-6)

cena 246.0 Kč
Detail

Dagmar Pecková Ty vole se neříká - podepsaná kniha

Proč si tuto knihu přečíst S knihou humorných minipříběhů „Ty vole se neříká“ máte příležitost nahlédnout do vnitřního světa operní divy Dagmar Peckové. Představuje v ní 101 kratičkých příběhů ze svého života. Jde o humorné střípky, ve kterých se zamýšlí nad šílenostmi puberty, naivními představami o životě u divadla, cestou na světová jeviště, půtkami s podprůměrností i pomocí velkorysých. Vzpomínky najednou utvoří kratičké kapitolky života. Vtipné i smutné. I ty, které možná měly zůstat zapomenuty. Popisují život na výsluní se všemi stíny na duši. Nahlédnout do knihy Dagmar Pecková Je nositelkou Thálie v oboru opera za rok 1999, držitelkou nejvyššího krajského vyznamenání – Ceny za zásluhy o Pardubický kraj – či nejvyššího ocenění horní komory Parlamentu ČR – Stříbrné medaile předsedy Senátu. Narodila se v Chrudimi. Studovala na Pražské konzervatoři. Během své více než čtyřicetileté a úspěšné profesionální kariéry se představila na nejvýznamnějších světových operních scénách i koncertních pódiích. Opakovaně vystupovala na nejprestižnějších světových festivalech. Spolupracovala s navýsost respektovanými a nejlepšími orchestry i dirigenty po celé zeměkouli. Téměř třicet alb vydala u společnosti Supraphon, Hänssler Classic, Teldec, Warner Music a Naxos. Je držitelkou tří Zlatých desek Supraphonu. V roce 2017 založila v rodném městě hudební festival Zlatá Pecka a je hlavním uměleckým garantem nejen festivalu, ale i projektů, které podporují mladé instrumentální a pěvecké talenty. Profesionálně a úspěšně se věnuje také činohře na českých scénách. Za roli Marie Callas v divadelní hře Terrence McNallyho byla v roce 2022 nominována v širší nominaci na Cenu Thálie za činohru.

Objev podobné jako Dagmar Pecková Ty vole se neříká - podepsaná kniha

cena 319.0 Kč
Detail

Bino Farma v cestovním kufříku

Tato skvělá hračka seznámí dítě zábavnou formou se životem na farmě. Po otevření se dá jedna strana rozložit a slouží jako hrací plocha. Najdete zde rozličná zvířátka, jako je pejsek, ovečka, kravička, kačenka, prasátko a další. Zvířátka jsou robustní, vyrobena z masivního dřeva.

Objev podobné jako Bino Farma v cestovním kufříku

cena 369.0 Kč
Detail

Dagmar Pecková Ty vole se neříká Provedení: Tištěná kniha

Proč si tuto knihu přečíst Kniha Ty vole se neříká od operní pěvkyně Dagmar Peckové je otevřená, syrově upřímná a místy drsná zpověď o životě ženy, která se vymanila ze svazujících škatulek, pravidel i předsudků. Nabízí autentický vhled do zákulisí světa klasické hudby, ale hlavně do života samotné autorky – od dětství, přes kariéru, vztahy, mateřství až po společenské postoje. Proč si tuto knihu přečíst Upřímnost bez příkras: Nezkrášlené příběhy o umělecké kariéře, selháních, osobních výhrách i pádech. Inspiraci: Pecková ukazuje, že i z nesnadných životních okolností se dá vyrůst do osobní i profesní svobody. Humor a nadhled: I vážná témata jsou často podaná s ironickým odstupem a sebereflexí. Pohled do zákulisí operního světa: Včetně absurdních i krásných momentů z mezinárodních scén. Pro koho je kniha určena Pro čtenáře, které zajímá život silných žen a skutečné příběhy bez cenzury. Pro fanoušky klasické hudby a opery, kteří chtějí vidět, co se děje „za oponou“. Pro všechny, kdo hledají inspiraci a motivaci jít si za svým navzdory okolnostem. Pro lidi, kteří se nebojí konfrontace s realitou, i když někdy bolí. Nahlédnout do knihy „Máme na ni svoje škatuličky. Takže na scénu přichází operní pěvkyně Dagmar Pecková. Ale i když mě do toho šuplíku operních div budete strkat, tak ho nedovřete – a když, tak vám z něj stejně vylezu.“ Doporučení nakladatele "Nakladatelství KAZDA představuje tuto knihu jako výjimečné literární svědectví silné ženy, která se nebojí mluvit nahlas. Knihu doporučuje všem, kdo hledají osobnost, jež umí říct pravdu i za cenu, že se to někomu nebude líbit. Vydání knihy je doprovázeno apelací, že klasická hudba, kultura i osobní příběhy mají stále co říct – jen je potřeba jim naslouchat." - Michaela a Václav Kazdovi O autorce Dagmar Pecková Je nositelkou Thálie v oboru opera za rok 1999, držitelkou nejvyššího krajského vyznamenání – Ceny za zásluhy o Pardubický kraj – či nejvyššího ocenění horní komory Parlamentu ČR – Stříbrné medaile předsedy Senátu. Narodila se v Chrudimi. Studovala na Pražské konzervatoři. Během své více než čtyřicetileté a úspěšné profesionální kariéry se představila na nejvýznamnějších světových operních scénách i koncertních pódiích. Opakovaně vystupovala na nejprestižnějších světových festivalech. Spolupracovala s navýsost respektovanými a nejlepšími orchestry i dirigenty po celé zeměkouli. Téměř třicet alb vydala u společnosti Supraphon, Hänssler Classic, Teldec, Warner Music a Naxos. Je držitelkou tří Zlatých desek Supraphonu. V roce 2017 založila v rodném městě hudební festival Zlatá Pecka a je hlavním uměleckým garantem nejen festivalu, ale i projektů, které podporují mladé instrumentální a pěvecké talenty. Profesionálně a úspěšně se věnuje také činohře na českých scénách. Za roli Marie Callas v divadelní hře Terrence McNallyho byla v roce 2022 nominována v širší nominaci na Cenu Thálie za činohru.

Objev podobné jako Dagmar Pecková Ty vole se neříká Provedení: Tištěná kniha

cena 319.0 Kč
Detail

Cestovní ruch pro střední školy a pro veřejnost (978-80-7373-151-9)

Kniha - 160 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice je určena studentům středních odborných a vyšších odborných škol se zaměřením na cestovní ruch, obchodním akademiím pro volitelný předmět cestovní ruch, pro posluchače rekvalifikačních kurzů a též pro odbornou veřejnost v cestovním ruchu. Ve výkladu jsou zpočátku vysvětleny základní pojmy a v dalších kapitolách je cestovní ruch probírán ze všech důležitých aspektů. Výkladový text je doplněn řadou příkladů z praxe a modelovými situacemi z průvodcovské činnosti. Prověření znalostí umožňují otázky a úkoly průběžně zařazované v textu a v závěru kapitol. Třetí, upravené vydání vychází z novelizovaného zákona o cestovním ruchu, který nabyl účinnosti 1. 7. 2018.

Objev podobné jako Cestovní ruch pro střední školy a pro veřejnost (978-80-7373-151-9)

cena 189.0 Kč
Detail

Česko – anglický odborný konverzační slovník cestovního ruchu (978-80-88220-02-2)

Kniha - autor Bohuslav Balcar, 330 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Česko-anglická verze slovníku, který byl již vydán ve verzi česko-německé. Tematické členění, přinášející veškeré infor-mace o cestovním ruchu – jak teoretické, tak praktické – nezbytné pro pracovníky v tomto odvětví, studenty odborných škol se zaměřením na cestovní ruch resp. hotelnictví i pro samotné účastníky cestovního ruchu. Uživatelé slovníku mají možnost získat v jednotlivých kapitolách velmi obsáhlou slovní zásobu ve všech stěžejních tématech, týkajících se aktivního využití volného času a cestování – dovolená u moře, dovolená na horách v zimě i v létě, pěší turistika, vodácký sport, letecká a železniční doprava, cestování automobilem, cestovní formality, ubytovací a stravovací služby vč. obsáhlé podkapitoly o gastronomii, lázeňství, poznávání historických památek, kulturní programy, pojištění v cestovním ruchu, a d. Samostatnou kapitolu tvoří česko-anglický seznam světových...

Objev podobné jako Česko – anglický odborný konverzační slovník cestovního ruchu (978-80-88220-02-2)

cena 203.0 Kč
Detail

Evropská ekonomická integrace a cestovní ruch - Petr Houška, Zdenka Petrů

Publikace seznamuje čtenáře se systémem organizace spolupráce v cestovním ruchu mezi jednotlivými členskými zeměmi Evropské unie a stručně vysvětluje vývoj integrace v globální ekonomice a postavení služeb v tomto procesu. Definuje pozici konkrétních orgánů Evropské unie a jednotlivých členských zemí na poli cestovního ruchu v rámci společného trhu a hodnotí význam cestovního ruchu pro ekonomiku EU. Dále nás autoři seznamují se základními koncepčními dokumenty EU pro oblast cestovního ruchu a podávají přehled evropské legislativy související s vnitřním trhem EU a poskytováním služeb. Zmiňována je rovněž problematika udržitelnosti v cestovním ruchu, tak jak je nahlížena Evropskou komisí. V závěru publikace shrnuje problematiku financování rozvoje cestovního ruchu s využitím nástrojů EU.Oba autoři se dané problematice dlouhodobě věnují jak profesně, tak v rámci své pedagogické činnosti a ve své publikaci předkládají její podrobný a komplexní přehled.

Objev podobné jako Evropská ekonomická integrace a cestovní ruch - Petr Houška, Zdenka Petrů

cena 254.0 Kč
Detail

Cestovní právo (978-80-7400-878-8)

Kniha - autor Renata Králová; Klára Dvořáková, 632 stran, česky Cestovní právo je nejrozsáhlejší publikací věnovanou právu souvisejícímu s cestovním ruchem v České republice. Kniha je určena podnikatelům na trhu cestovního ruchu, jejich právníkům a všem, kteří se nespokojí jen s obecným úvodem do problematiky. Text pracuje se zněním relevantních právních předpisů k dubnu 2022. Zohledňuje důležité novely zákona o některých podmínkách podnikání a o výkonu některých činností v oblasti cestovního ruchu z roku 2018 a 2021 i novelu zákona o dani z přidané hodnoty účinnou od 1. 1. 2022. Zapracovány jsou také právně problematické situace z doby pandemie covid-19. Problematika je vysvětlena s přihlédnutím k českým, zahraničním i unijním rozsudkům a praktickým zkušenostem autorek. Čtenář se dozví, jaké právní podmínky je potřeba splnit pro jednotlivé druhy podnikání v cestovním ruchu, jaké smlouvy je potřeba uzavřít se zákazníky a s obchodními partnery, jaká práva a...

Objev podobné jako Cestovní právo (978-80-7400-878-8)

cena 1300.0 Kč
Detail

Strategický marketing (978-80-247-4670-8)

Elektronická kniha - autor Dagmar Jakubíková, 368 stran Kniha se komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií, jejich implementaci a kontrole. Je určena marketingovým praktikům, manažerům, podnikatelům a studentům VŠ. Srozumitelně vysvětluje jednotlivé etapy strategického řídícího procesu, tedy situační analýzu včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizaci a kontrolu, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Zcela nově se kniha věnuje implementaci marketingových strategií, možnostem organizace marketingu ve firmě a marketingové...

Objev podobné jako Strategický marketing (978-80-247-4670-8)

cena 421.0 Kč
Detail

Vybrané kapitoly z německé morfologie pro cestovní ruch (978-80-7465-462-6)

Kniha - autor Jana Ondráková, 152 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace je studijní oporou pro studenty se zaměřením na cestovní ruch. Autorka adekvátně vybrala témata, která jsou důležitá pro komunikaci budoucích pracovníků v cestovním ruchu. Značná část textu je proto věnována např. zeměpisným názvům, s nimiž mají studenti možnost se podrobně seznámit, ale zároveň jsou výběrově zastoupeny i další gramatické jevy, nezbytné pro komunikaci s klienty v daném oboru. Učební text využívá pozitivního transferu (podobnosti gramatických jevů) a zároveň poukazuje i na úskalí transferu negativního, tedy interference, mylné představy o podobnosti jazyků. To platí ovšem nejen pro srovnání s českým jazykem, ale i s jazykem anglickým. Autorka ve všech těchto jazycích vhodně uvádí příklady pozitivního i negativního transferu.

Objev podobné jako Vybrané kapitoly z německé morfologie pro cestovní ruch (978-80-7465-462-6)

cena 122.0 Kč
Detail

Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)

Kniha - autor Marek Moudrý, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných...

Objev podobné jako Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)

cena 259.0 Kč
Detail

Zeměpis cestovního ruchu - Milan Holeček

Učebnice pro hotelové i jiné střední školy zabývající se problematikou cestovního ruchu a pro volitelné předměty i semináře ze zeměpisu na středních školách, pomůcka pro přípravu i praxi průvodců cestovního ruchu. Kromě obecných problémů cestovního ruchu se zabývá zejména regionálním zeměpisem cestovního ruchu Česka, Evropy a všech světadílů. Druhé vydání je ve všech kapitolách zaktualizováno a rozšířeno. 4. vydání

Objev podobné jako Zeměpis cestovního ruchu - Milan Holeček

cena 176.0 Kč
Detail

Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)

Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do...

Objev podobné jako Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)

cena 189.0 Kč
Detail

Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)

Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do...

Objev podobné jako Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)

cena 189.0 Kč
Detail

Průvodcovské činnosti (978-80-247-4807-8)

Elektronická kniha - autor Věra Seifertová, kolektiv a, 204 stran Zcela nová, prakticky zaměřená a na našem trhu ojedinělá publikace je určena průvodcům, podnikatelům a pracovníkům v cestovním ruchu, pracovníkům veřejné správy a studentům odborných škol zaměřených na cestovní ruch a průvodcovské služby. Zkušení autoři se zabývají činnostmi a technikami jednotlivých kategorií průvodců (vedoucí skupiny, delegát, animátor, horský vůdce atd.), využitím moderních technologií při jejich práci, možnostmi získávání zakázek, obchodními a marketingovými znalostmi a dovednostmi průvodců. Věnují se též legislativní úpravě a vzdělávání průvodců v ČR a mezinárodnímu rozměru průvodcovské činnosti z pohledu mezinárodních organizací i z pohledu mezinárodních norem a smluv. Opomenut není ani význam přírodního a kulturního dědictví pro práci průvodce. Zajímavý je úvod knihy, který přibližuje historické kořeny činnosti průvodců a na konkrétních příkladech mapuje zatím...

Objev podobné jako Průvodcovské činnosti (978-80-247-4807-8)

cena 229.0 Kč
Detail

Česko Školní atlas: pro základní školy a víceletá gymnázia (978-80-7393-510-8)

Kniha - 36 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Páté vydání oblíbeného školního atlasu Česka nabízí kromě nepostradatelných obecně zeměpisných a politických map řadu tematických map, založených na nejnovějších statistických údajích. K těm nejzajímavějším tématům jistě bude patřit satelitní snímek celého území státu, mapy a grafy sledující nejmodernější trendy – vzdělanost, vybavení internetem, růst dopravy, trendy v cestovním ruchu, fotografická dvoustrana apod. Vnitřní stránky obálky jsou věnovány procvičování učiva formou otázek a odpovědí a doplňování do omyvatelné obrysové mapy. Atlas schválen jako učebnice MŠMT. Z obsahu: 26 stran přehledných map Česka obecně zeměpisná a administrativní mapa satelitní pohled na Českou republiku historie, obyvatelstvo, hospodářství, cestovní ruch… ČR v Evropě fotografická příloha rejstřík úkoly k procvičení učiva oceněn jako Mapa roku 2006 a 2013

Objev podobné jako Česko Školní atlas: pro základní školy a víceletá gymnázia (978-80-7393-510-8)

cena 162.0 Kč
Detail

Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)

Kniha - autor Dagmar Jakubíková; Eliška Vildová; Petr Janeček; Jan Tluchoř, 368 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace zkušených autorů je jedinou komplexní knihou na téma lázeňství a řízení lázní na českém trhu. Autoři, kteří se problematikou lázeňství, podnikání, managementu i marketingu dlouhodobě zabývají a mají bohaté teoretické i praktické zkušenosti, se v knize věnují především marketingovému řízení lázeňských organizací a podniků, spolu s uplatněním nejnovějších poznatků. Postupují od představení lázní a lázeňství v Evropě a České republice a služeb lázeňských zařízení, přes management lázeňských podniků, marketingový výzkum, analýzu prostředí a výběr cílových trhů, až po celý marketingový mix – produkt, cenu, distribuci a komunikaci. Speciální pozornost autoři věnují interní a externí komunikaci v lázeňských organizacích a lázeňských hotelích. Výklad je doplněn mnoha příklady z české i zahraniční praxe, včetně obrazové dokumentace....

Objev podobné jako Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)

cena 344.0 Kč
Detail

Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě - Seth Godin

MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce.Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat lhát, zahlcovat lidi spamem a stydět se za práci, kterou děláte. Je čas přestat utrácet peníze za ukradenou pozornost, dlouhodobě se to nevyplatí. Je čas přestat si plést analýzy sociálních médií se skutečnými zákazníky. Je čas být vidět. K tomu se nejprve potřebujete naučit, jak se máte dívat.

Objev podobné jako Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě - Seth Godin

cena 312.0 Kč
Detail

Dior Miss Dior Blooming Bouquet toaletní voda v cestovním obalu 20 ml

Miss Dior Blooming Bouquet se objevuje v nové variantě Roller-Pearl. Jemný a elegantní skleněný flakon s unikátním aplikátorem v podobě delikátní kuličky pro jednoduchý nový způsob aplikace vůní. Miss Dior Blooming Bouquet Roller-Pearl je vzácným klenotem pro dodatečnou a okamžitou aplikaci vůně. PRECIZNÍ APLIKACE NA MÍRU: Skleněná kulička přináší ideální množství vůně přesně na zvolené místo. SAMETOVÝ DOTEK: Luxusní smyslná, velmi lehká a svěží textura. CESTOVÁNÍ: Vůni o velikosti 20ml si můžete vzít kamkoliv. Flakon je hermeticky uzavřený. Miss Dior Blooming Bouquet je svěží a zářivou vůní, připomínající šaty vyšité tisíci květinami. Tento květinový buket je poctou Christianu Diorovi a jeho vášni pro květiny. Srdcem je jemná pivoňka a akord damašské růže, zdokonalený zářivým kalábrijským bergamotem. Poetická stopa je ozdobena bílým pižmem. Jarní květinový podpis pro hravou a kouzelnou Miss Dior. „Květiny jsou po ženách tím nejkrásnějším, co Bůh stvořil." Christian Dior

Objev podobné jako Dior Miss Dior Blooming Bouquet toaletní voda v cestovním obalu 20 ml

cena 1400.0 Kč
Detail

Kniha obřadů - Sandra Ingermanová - e-kniha

eBook: PROVÁDÍME OBŘADY, abychom vyznačili důležité události a oslavili svátky – náš moderní přístup však pouze klouže po povrchu jejich skutečného potenciálu. S Knihou obřadů šamanská učitelka Sandra Ingermanová předkládá bohatý a praktický zdroj pro vytváření obřadů plných radosti, smyslu a magie. „Dychtivě se snažíme spojit s něčím širším než jen s tím, co prožíváme prostřednictvím svých běžných smyslů v materiálním světě,“ píše Sandra. „Prováděním obřadů vstoupíte do krásné a kreativní síly, kterou jste si možná nikdy ani nepředstavovali.“ Kniha obřadů splétá šamanská učení s příběhy, příklady a nápomocnými vhledy a zabývá se: součástmi obřadu – včetně stanovení si silných záměrů, opuštění všedních starostí, přípravy prostoru a hladkého vyřešení neočekávaného, pokyny pro samostatnou práci, pro práci v komunitě a prostřednictvím virtuálních obřadů, invokací elementů, přírodního světa, duchů předků a božské energie, obřady pro svatby, narození, přechodové rituály, pohřby, úctyhodné zakončení a nové začátky, obřady pro energetickou rovnováhu – léčení a požehnání, vyřešení posvátných smluv, zbavení se omezujících představ, vytváření modlitebních stromů atd., životem samotným jako obřadem – jak celý svůj život prostoupit obřadnou praxí od péče o zahradu nebo renovace vlastního domova či kanceláře až po pomoc s léčením naší planety.

Objev podobné jako Kniha obřadů - Sandra Ingermanová - e-kniha

cena 220.0 Kč
Detail

Motýlí kniha - kolektiv autorů - e-kniha

eBook: Představte si, že vaše kůže je křehká jako motýlí křídla. I šev na oblečení vás poraní. Občas nemůžete polknout, jícnem nic neprojde. Jaké to je, žít s takovou křehkostí, by vám pověděla Olga Joklová, která takzvanou nemocí motýlích křídel trpěla. Bohužel už to osobně udělat nemůže. Olga strávila většinu svého života tím, že upřímně o svém onemocnění mluvila a snažila se tak pomoci všem, kteří se s ním narodili, a otevřít oči těm, kteří nemají o podobné bolesti tušení. Olga si své myšlenky a postřehy zapisovalado nejrůznějších deníků a sešitů. Na její záznamy nyní vlastními povídkami navazují Petr Borkovec, Marek Šindelka, Lucie Faulerová, Jakub König, Jonáš Zbořil, Anna Bolavá a A. Gravensteen. Ilustracemi je doprovodil Lukáš Musil. Vznikl tak pestrý povídkový soubor, který je zároveň vzpomínkou na jednu neobyčejnou ženu a poctou všem křehkým a statečným. Jeho koupí přispějete organizaci Debra, která lidem s nemocí motýlích křídel pomáhá prožít co nejvíce a trpět co nejméně.

Objev podobné jako Motýlí kniha - kolektiv autorů - e-kniha

cena 169.0 Kč
Detail

Kniha dní - Patti Smith - e-kniha

eBook: Osobitá a dojemná kniha od autorky titulů Just Kids a M Train obsahuje na 365 fotografií a zamyšlení, jež dokládají jedinečnou estetiku Patti Smith. Inspirací pro vznik tohoto díla byl autorčin populární profil na Instagramu. V roce 2018 zveřejnila na této sociální síti první snímek. Pod obrázkem byla krátká zpráva: "Zdravím všechny." Patti Smith, která dříve fotila na polaroid, začala na Instagram přidávat fotky z mobilu, na nichž se objevují děti, topení, boty nebo její habešská kočka Cairo. Sledující těmto miniaturním vhledům do autorčina světa ihned propadli, ať už se jednalo o záběry kávy, rozečtených knih, obrázky z hudebních turné, železničních stanic a zapadlých kaváren nebo o náhrobky jejích hrdinů - Williama Blakea, Dylana Thomase, Sylvie Plathové, Simone Weilové či Alberta Camuse. Po nějaké době tak vznikl ucelený příběh o životě zasvěceném umění, který si získal více než milion sledujících. Kniha také obsahuje staré fotografie, které nejsou k vidění nikde jinde - perly jako dar k výročí, matčina klíčenka či manželova kytara Mosrite. Svůj notes má Patti Smith vždycky po ruce, aby v rozmanitých a zároveň intimních zápisech mohla čtenářům poskytnout zprávy o svých cestách po celém světě. Kniha dní a 365 fotografií, jež obsahuje, nabízí jedinečný způsob, jak nahlédnout do velké mysli vizionářky, básnířky, spisovatelky, umělkyně. Je plná naděje, žalu i hravosti, a proto může být inspirativním dílem pro dnešní nejistou dobu.

Objev podobné jako Kniha dní - Patti Smith - e-kniha

cena 349.0 Kč
Detail

Zkus cestu s Dagmar - Soňa Bulbeck, Dagmar Honyisová

EXKLUZIVNÍ cestovatelský deník, který vás s Dagmar zavede na mnoho míst, včetně Nového Zélandu, malebné země Pána prstenů, Holandska, země barevných tulipánů, Mexika, země exotiky, Sardinie, kouzelného ostrova dlouhověkosti. Autorka, která se narodila ve malém městě v České republice, je osamělou cestovatelkou: strávila čtrnáct let svého života na cestách! Její příběhy si můžete pohodlně přečíst ve svém křesle, nechávajíce se jimi unést, abyste objevili zvláště poutavý příběh. Dagmar v tomto deníku sdílí své zážitky, pocity a vědomosti vždy s pozitivním myšlením. S jejími příběhy bude možné pochopit, jak setkání s jinými kulturami může změnit váš život od základů! "Vyzkoušejte cestu s Dagmar" je ideální pro všechny, kteří milují cestování a objevování nových míst, protože cestování se stává nástrojem pro osobní změnu. Kromě toho je kniha obohacena více než 90 originálními a barevnými fotografiemi: průvodcem krásou zemí, které autorka navštívila. Kniha je určena všem, kteří často cestují nebo se připravují na svou první cestu! NENÍ TO JAKÁKOLI KNIHA! Je to cesta proměnou! Co najdete v této knize? O tom, jak se česká dívka dostala na Nový Zéland a jak tam žije, studuje a pracuje. Jaké to je žít, vařit a spát ve voze po dobu 47 dnů a zda jsem se někdy cítila vystrašená. Proč by bylo skvělé žít v Mexiku. Jak obtížné je odmítnout cyklistiku v Nizozemsku. Proč turisté vidí Sardinii jinak než místní. Jak porozumět tomu, co je v životě důležité, a najít sebe sama. A mnoho dalších zajímavých faktů, tipů a receptů na přežití v jakékoli zemi na světě.

Objev podobné jako Zkus cestu s Dagmar - Soňa Bulbeck, Dagmar Honyisová

cena 447.0 Kč
Detail

Beat|kniha útekov - Viliam Klimáček - e-kniha

eBook: Tragikomický román o šesťdesiatych rokoch dvadsiateho storočia opisuje nástup rokenrolu a elektrických gitár v malom meste na Slovensku. Doteraz najosobnejší text autora opisuje jeho brata, rockového gitaristu, ktorý prejde mnohými skupinami od bigbeatových až po barové kapely, aby nakoniec v osemdesiatych rokoch emigroval do Západného Nemecka, kde spácha samovraždu. Kniha je zároveň aj príbehom mnohých ľudí, ktorí chceli opustiť komunistické Československo, ohradené elektrickým plotom a miestami zámerne pripomína romány Julesa Verna: útek ponorkou, balónom, obrneným autom... Román, jemne balansujúci medzi čiernym humorom a melanchóliou, je poctou básnikom Beat generation aj nespočetným rockovým skupinám, pri ktorých hudbe dospeli viaceré generácie dnešných Slovákov. Viliam Klimáček (1958), dramatik, básnik, prozaik, režisér, scenárista a herec divadla GUnaGU, autor kníh pre deti a mládež. Narodil sa v Trenčíne, žil na Starej Turej, býva v Bratislave. Vyštudoval medicínu a po deväťročnej praxi zo zdravotníctva odišiel. Založil divadlo GUnaGU, v ktorom režíruje. Píše aj pre iné domáce a zahraničné divadlá, tiež pre rozhlas, televíziu a film. Napísal vyše šesťdesiat divadelných hier, vyšla mu dvadsiatka kníh. Konceptuálne rozprávky Noha k nohe zaradila poľská sekcia IBBY do Kánonu 100 najkrajších detských kníh sveta, román Námestie kozmonautov bol vo finále Anasoft litera 2008, Horúce leto 68 vyšlo v Arabských emirátoch, Francúzsku, Litve a v USA.

Objev podobné jako Beat|kniha útekov - Viliam Klimáček - e-kniha

cena 319.0 Kč
Detail

Cestovní ruch pod dohledem třetí říše (9788024641706)

Elektronická kniha - autor Jan Štemberk a Ivan Jakubec, 310 stran, česky Cestovní ruch a druhá světová válka, to je na první pohled paradoxní spojení. Historici Ivan Jakubec a Jan Štemberk však revidují zažitou představu, že tehdy nebyla na cestování vhodná doba. Kniha se zaměřuje na protektorát Čechy a Morava, ale autoři se zabývají i oddělenými částmi Československa a zahrnují kontext říše. Jejich mimořádně erudovaná pramenná práce věnuje pozornost státní politice, administrativě, antisemitským opatřením i dopravě, stravování a ubytování. Publikace, doprovázená dobovými fotografiemi a reklamními materiály a doplněná barevnou obrazovou přílohou, představuje zásadní posun v bádání o tomto dosud málo zmapovaném fenoménu.

Objev podobné jako Cestovní ruch pod dohledem třetí říše (9788024641706)

cena 270.0 Kč
Detail

Dagmar Pecková - Šaty noty boty - Michaela Zindelová, Dagmar Pecková

Dagmar Pecková by si dost možná zasloužila označení chameleon. Jaká tedy vlastně je?Má své vize, které chce uskutečnit. Nevzdává se. Srší nápady. Bývá pokaždé jiná: jednou něžná se zavřenýma očima a pohledem dovnitř duše, jindy ohnivý „Beran“. Rázná, ale zároveň empatická. Ví, co chce. Přímá, jako když vyšije. Životní názory má jasně dané a nebojí se je říkat nahlas. A když to nejde tudy, půjde to jinou cestou… I když se jeví všem na první pohled jako energický extrovert, je to naopak.Dalo by se říct, že je taková křížovka s tajenkou, podobně jako tato kniha. Nejprve se něco o Dáše dozvíte v úvodu a poté projdete kapitolkami, kde nesou své příběhy její šaty. Šaty a Dášin životní styl nám posloužily jako odrazový můstek k něčemu schovanému uvnitř. Až pak se vám složí výsledný obrázek, jako byste skládali puzzle…

Objev podobné jako Dagmar Pecková - Šaty noty boty - Michaela Zindelová, Dagmar Pecková

cena 178.0 Kč
Detail

Šlabikár multi level marketingu

Audiokniha MP3 - Čtení z knihy Jána Zbojka, který se specializuje na finanční gramotnost a osobní rozvoj. - Ján Zbojek, čte Ján Zbojek Šlabikár multi level marketingu: audiokniha obsahuje čtení z knihy autora, jímž je Ján Zbojek, který se specializuje na finanční gramotnost a osobní rozvojAudiokniha poskytuje úplne nový kybernetický pohľad na Multi level marketing. Spôsob systémového nazerania odhaľuje základné princípy podnikania v MLM. Kto pochopí "Systémový koláč MLM" a bude dodržiavať jeho prvky, musí dosiahnúť úspech. Šlabikár je koncipovaný ako učebnica a je dokonale prizpôsobený na stredoeurópske pomery.Prispôsobuje sa bežnému mysleniu a správaniu našichu ľudí, ktorí si chcú len privyrobiť, ale aj tým, ktorí to myslia s podnikaním v MLM vážne. Poskytuje množstvo praktických skúseností a rád. Zároveň poukazuje na najčastejšie chyby pri práci a ponúka návrhy na ich riešenie.Titul Šlabikár Multi Level Marketingu je vhodný doplnok pre tých, ktorí si chcú...

Objev podobné jako Šlabikár multi level marketingu

cena 129.0 Kč
Detail

Podívejte se také