Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Marketing služeb - efektivně a moderně (978-80-247-5037-8)
Elektronická kniha - autor Miroslava Vaštíková, 272 stran V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice je určena marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru a studentům VŠ. Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, internetové marketingové komunikaci. Zabývá se rovněž kvalitou ve službách, specifiky marketingu neziskových organizací či marketingem obcí. Nové vydání knížky je rozšířeno o strategii balíčků služeb a strategii obrany proti krizi a pro zvýšení konkurenceschopnosti služeb včetně závěrů vlastního výzkumu, více se zaměřuje na moderní formy komunikace.
Podívejte se také Marketing management (978-80-247-4150-5)
Marketing služeb efektivně a moderně - Miroslava Vaštíková
V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice v této oblasti nemá na trhu konkurenci. Je určena zejména marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru, zejména měst a obcí, a studentům VŠ. Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi objasňuje nejprve základní pojmy a vztahy související se službami a hodnocením vlivu vlastností služeb na marketingovou činnost organizace. Následně přibližuje celý průběh strategického marketingového plánování a použití jednotlivých nástrojů marketingového mixu služeb. Obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, internetové marketingové komunikaci. Samostatné kapitoly se zabývají kvalitou ve službách, specifiky marketingu neziskových organizací, které rovněž poskytují služby, a marketingem obcí. Nové vydání knížky je rozšířeno např. o strategii balíčků služeb a strategii obrany proti krizi a pro zvýšení konkurenceschopnosti služeb včetně závěrů vlastního výzkumu, více se zaměřuje na moderní formy komunikace, jako jsou sociální sítě, a přináší informace o specifikách marketingu veřejného sektoru, zejména obcí. Knížka také obsahuje řadu nových příkladů z praxe.
Podívejte se také Event marketing (80-247-0646-6)
Marketing služeb - efektivně a moderně - Miroslava Vaštíková - e-kniha
eBook: V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice v této oblasti nemá na trhu konkurenci. Je určena zejména marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru, zejména měst a obcí, a studentům VŠ. Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi objasňuje nejprve základní pojmy a vztahy související se službami a hodnocením vlivu vlastností služeb na marketingovou činnost organizace. Následně přibližuje celý průběh strategického marketingového plánování a použití jednotlivých nástrojů marketingového mixu služeb. Obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, internetové marketingové komunikaci. Samostatné kapitoly se zabývají kvalitou ve službách, specifiky marketingu neziskových organizací, které rovněž poskytují služby, a marketingem obcí. Nové vydání knížky je rozšířeno např. o strategii balíčků služeb a strategii obrany proti krizi a pro zvýšení konkurenceschopnosti služeb včetně závěrů vlastního výzkumu, více se zaměřuje na moderní formy komunikace, jako jsou sociální sítě, a přináší informace o specifikách marketingu veřejného sektoru, zejména obcí. Knížka také obsahuje řadu nových příkladů z praxe.
Podívejte se také Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0)
Podívejte se také
- Tohle je marketing! (978-80-271-2567-8)
- Nasladko: zdravo, ľahko, moderne (978-80-8142-851-7)
- Rychle a bezbolestně (978-80-247-4287-8)
- Věčná noc (978-80-253-5037-9)
- Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)
- Jóga, očista a rituály (978-80-247-5813-8)
- CIO a podpora byznysu (978-80-247-4050-8)
- Skútry Manet a Tatran (978-80-247-4724-8)
- Terezka a Šáša Šišulác (978-80-247-4360-8)
- Pleteme copy a copánky (978-80-247-5491-8)
- Manažerské účetnictví a controlling (978-80-247-4133-8)
- Java 8 (978-80-247-4638-8)
- Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)
- Jídelníček kojenců a malých dětí (978-80-247-4737-8)
- Zpěvy Čech, Moravy a Slezska (978-80-247-4810-8)
- INTRASTAT a DPH v příkladech (978-80-247-3073-8)
- Vedení lidí, týmů a firem (978-80-247-3664-8)
- Rétorika (978-80-247-3031-8)
- Cardmaking (978-80-247-5574-8)
- Scrapbooking (978-80-247-3990-8)
Strategický marketing (978-80-247-4670-8)
Elektronická kniha - autor Dagmar Jakubíková, 368 stran Kniha se komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií, jejich implementaci a kontrole. Je určena marketingovým praktikům, manažerům, podnikatelům a studentům VŠ. Srozumitelně vysvětluje jednotlivé etapy strategického řídícího procesu, tedy situační analýzu včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizaci a kontrolu, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Zcela nově se kniha věnuje implementaci marketingových strategií, možnostem organizace marketingu ve firmě a marketingové...
Objev podobné jako Strategický marketing (978-80-247-4670-8)
Algoritmy pro život (978-80-755-5037-8)
Elektronická kniha - Skoncujte s nerozhodností díky bestselleru Algoritmy pro život aneb Jak využít počítačové algoritmy při každodenním rozhodování. - autor Brian Christian Skoncujte s nerozhodností díky bestselleru Algoritmy pro životBojujete často s nerozhodností a kladete si otázky jako: Čemu se mám v práci věnovat nejdřív? Bude lepší zaparkovat na prvním volném místě, nebo jet dál do centra? Kolik bytů mám projít před rozhodnutím o koupi? Půjdeme večer do restaurace, nebo se najíme doma? Najdu dvě stejné ponožky? Nejste sami.Jakkoli to zní překvapivě, v běžném životě neustále řešíme obdobu nejtěžších problémů, jimiž se zabývají informatici. Od počítačů neočekáváme váhání, neefektivitu ani lítost nad špatným rozhodnutím – proč tedy nevyužít počítačových postupů pro optimalizaci našich každodenních rozhodnutí? V této důvtipné knize se mimo jiné dozvíte:• Jaké algoritmy využíváme intuitivně a jaké bychom k nim měli přidat.• Co stojí za to udělat a kdy to...
Objev podobné jako Algoritmy pro život (978-80-755-5037-8)
Marketing management (978-80-247-4150-5)
Elektronická kniha - autor Philip Kotler, Kevin Lane Keller, 816 stran Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována i sociálním médiím a komunikaci.Všechna témata jsou aktualizována a doplněna o nové přístupy, myšlenky a příklady z praxe. Na konci kapitol najdete případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové,...
Objev podobné jako Marketing management (978-80-247-4150-5)
Základy marketingu (978-80-247-5869-5)
Elektronická kniha - autor Miroslav Karlíček, 288 stran Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy? Co je to marketingové prostředí a jak jej lze zkoumat? Jakou marketingovou strategii zvolit? Jak vytvořit ten správný „produkt“, jakou mu dát cenu,...
Objev podobné jako Základy marketingu (978-80-247-5869-5)
Základy marketingu (978-80-247-5869-5)
Kniha - autor Miroslav Karlíček, 288 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Praktická příručka o marketingu, kompletně přepracovaná a doplněná o nejnovější trendy v oboruChcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu.Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy
Objev podobné jako Základy marketingu (978-80-247-5869-5)
Mezinárodní marketing (978-80-247-5366-9)
Elektronická kniha - autor Hana Machková, 200 stran Nové vydání reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Autorka se zabývá mezinárodním marketingem komplexně — od analýzy prostředí přes strategické plánování až po marketingový mix. Výklad doplňují příklady a případové studie.
Objev podobné jako Mezinárodní marketing (978-80-247-5366-9)
Marketing obchodní firmy (978-80-247-2049-4)
Elektronická kniha - autor Marcela Zamazalová, 240 stran Manažeři a majitelé obchodních firem a vysokoškolští studenti se v této na trhu ojedinělé publikaci dozví, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat marketingový mix. Kniha šitá na míru pro českého čtenáře vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem v ČR. Po přiblížení situace v sektoru obchodu v ČR se dozvíte o rozdílech v situaci a v používání vhodných přístupů u moderních retailingových firem s převahou zahraničního kapitálu a u malých a středních obchodních firem s převážně českou kapitálovou účastí. Seznámíte se s charakteristikou současného zákazníka a s jeho spotřebním chováním a rozhodováním, dále s vhodnými segmentačními kritérii trhu či marketingovými nástroji obchodníka. Zjistíte, jaká specifika by měl mít marketingový mix obchodní firmy ve srovnání s mixem výrobní firmy. Marketingový mix...
Objev podobné jako Marketing obchodní firmy (978-80-247-2049-4)
Emoce v marketingu (978-80-247-4843-6)
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, kolektiv a, 296 stran Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli — od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Knížka je určena všem lidem z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a...
Objev podobné jako Emoce v marketingu (978-80-247-4843-6)
Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0)
Elektronická kniha - autor Dagmar Jakubíková, 320 stran Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí "Cs". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a...
Objev podobné jako Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0)
Marketing kulturního dědictví a umění (978-80-247-2724-0)
Elektronická kniha - autor Radka Johnová, 288 stran Manažeři a pracovníci kulturních organizací a studenti vysokých škol dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci, nabízí osvědčené postupy, jak aplikovat marketingové přístupy v organizacích spravujících kulturní dědictví s důrazem na muzea, galerie, památky, knihovny, kulturní a informační centra. Autorka, s mnoha zkušenostmi z praxe a akademické sféry, si všímá i trhů s uměním a možností využít umění v korporátní image firmy. Čtenáři pochopí, že zákaznická orientace těchto kulturních organizací je v současném konkurenčním světě nutností, a dozví se, jak s minimálními náklady využít maximum marketingových možností i v takto specifickém sektoru. Srozumitelný výklad doplňuje mnoho příkladů ze světového i domácího marketingu. Zpracování cvičení na koncích kapitol dovede...
Objev podobné jako Marketing kulturního dědictví a umění (978-80-247-2724-0)
Slovník politického managementu a volebního marketingu (978-80-247-4013-3)
Elektronická kniha - autor Jan Kubáček, 104 stran Přinášíme slovník zahrnující téměř sto odborných hesel z oblasti politického managementu, politického a volebního marketingu a politické komunikace. Většina uvedených termínů nebyla dosud v českém prostředí v takovéto šíři systematicky definována a analyzována. Publikace obohacuje představenou teorii a historický exkurz u jednotlivých témat desítkami praktických příkladů z mnoha zemí světa a konkrétních politických situací, především pak z amerického a britského prostředí, kde jsou tyto oblasti marketingu a komunikace nejrozvinutější a nejrozšířenější. Autor sleduje především současnou praxi a nejmodernější trendy v oblasti politického managementu a politické komunikace.Knihu lze doporučit zájemcům o politické dění, zákulisí tvorby politických rozhodnutí a idejí a zároveň všem, kteří se věnují politickým vědám, žurnalistice, moderním komunikačním a prezentačním technikám, ale i sociologii, reklamě či sociální a...
Objev podobné jako Slovník politického managementu a volebního marketingu (978-80-247-4013-3)
Marketing a strategické řízení ve veřejných službách (978-80-247-4819-1)
Elektronická kniha - autor Jakub Slavík, 192 stran Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají. Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky orientovaného strategického řízení a na jednoduchých příkladech a případových studiích ukazuje, jak je aplikovat v prostředí veřejných služeb. I ve veřejných službách totiž funguje marketingové řízení se všemi zákonitostmi jako u kteréhokoliv výrobku nebo komerční služby. Tato problematika je ovšem v české manažerské literatuře zcela výjimečná — k veřejným službám se přistupuje především z pohledu veřejných financí, ne zákaznických vztahů. Uživatelé veřejných sužeb jsou dnes povzbuzováni k tomu, aby vyžadovali hodnotu za peníze, ale dodavatelé ji často...
Objev podobné jako Marketing a strategické řízení ve veřejných službách (978-80-247-4819-1)
Revmatoidní artritida moderně (978-80-7345-751-8)
Kniha - autor Marta Olejárová; Mária Filková, 304 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Kniha MUDr. Marty Olejárové, CSc., a doc. MUDr. Márie Filkové, Ph.D., zkušených autorek a specialistek v oboru revmatologie, se vyznačuje moderním konceptem zaměřeným na potřeby komplexní péče o toto onemocnění v běžné klinické praxi. Revmatoidní artritida (RA) je nejčastější chronické zánětlivé onemocnění kloubů autoimunitního původu. Díky své prevalenci, zdravotní závažnosti i společensko-ekonomickým dopadům jde o jednu ze stěžejních diagnóz oboru revmatologie i moderní medicíny jako takové. Intenzivní výzkum významně posunul pochopení podstaty této nemoci a odhalil intenzivní imunologické změny, k nimž dochází měsíce až roky před vypuknutím nemoci, proto jsme v posledních třech dekádách byli svědky epochálního objevu biologické léčby, která se během relativně krátké doby stala běžnou rutinní praxí. Trvale je vyvíjen tlak na časnou diagnostiku RA, která se postupně...
Objev podobné jako Revmatoidní artritida moderně (978-80-7345-751-8)
Gizka a Peter spolu v kuchyni: Retro recepty známej svokry a moderné recepty obľúbeného šéfkuchára (978-80-573-0266-7)
Kniha - autor Gizka Oňová; Peter Varga, 120 stran, slovensky, pevná bez přebalu lesklá Priaznivcov dobrého a kvalitného jedla je veľa a stále pribúdajú. Domáce varenie je totiž najlepší spôsob stravovania tak z finančného, ako aj zo zdravotného hľadiska. Spoločné varenie bolo pre nás oboch veľmi zábavné a zároveň inšpiratívne. Ak naše recepty oslovia mladú aj staršiu generáciu, splnil sa náš zámer: spájať rôzne generácie v jednej kuchyni.
Objev podobné jako Gizka a Peter spolu v kuchyni: Retro recepty známej svokry a moderné recepty obľúbeného šéfkuchára (978-80-573-0266-7)
Konec marketingu (978-80-271-1296-8)
Elektronická kniha - autor Carlos Gil, 200 stran, česky Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh. Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na...
Objev podobné jako Konec marketingu (978-80-271-1296-8)
Tohle je marketing! (978-80-271-2567-8)
Elektronická kniha - autor Seth Godin, 208 stran, česky MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce. Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou....
Objev podobné jako Tohle je marketing! (978-80-271-2567-8)
Event marketing (80-247-0646-6)
Elektronická kniha - autor Petr Šindler, 236 stran Jak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých sportovních utkání a dalších eventů? Jak v rámci firemní marketingové komunikace a značkové strategie plánovat, inscenovat a realizovat zážitky? Jak vyvolat psychické a emocionální podněty, které podpoří image firmy a produktů, a tím obchodní záměry? Více se dozvíte v první publikaci o event marketingu v češtině. Autor se také zabývá integrací event marketingu do marketingového komunikačního mixu. Krok za krokem prochází pomocí příkladů úspěšných akcí známých firem procesem plánování, organizování a vyhodnocování výjimečných událostí a zvláštních představení, které spojují zvolené komunikační sdělení s prožitkem vnímaným všemi smysly. Publikace obsahuje velké množství barevných fotografií, obrázků a grafů.
Objev podobné jako Event marketing (80-247-0646-6)
Java 8 (978-80-247-4638-8)
Elektronická kniha - autor Rudolf Pecinovský, 656 stran Java 8 je druhým dílem populární učebnice programování, která je na našem trhu zcela ojedinělá. Na rozdíl od ostatních učebnic se totiž nesoustředí na výuku syntaxe jazyka a práce s knihovnami, ale učí čtenáře doopravdy programovat. Učí jej, jak má při programování myslet a pomůže všem, kteří potřebují získat hlubší vhled do problematiky objektově orientovaného programování a návrhu architektury objektově orientovaných programů.
Objev podobné jako Java 8 (978-80-247-4638-8)
Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)
Kniha - autor Seth Godin, 208 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce. Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat...
Objev podobné jako Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)
Ortopedie (978-80-247-4357-8)
Elektronická kniha - autor kolektiv a, 1192 stran Základní publikace v oboru, která je určena nejen ortopédům a protetikům, ale současně také lékařům oborů tematicky souvisejících, jako je např. traumatologie, všeobecná chirurgie, revmatologie, onkologie, dětské a dorostové lékařství. Kniha je zcela nezbytná rovněž pro lékaře a pracovníky v oblasti fyziatrie - léčebné rehabilitace. První vydání monografie bylo oceněno kromě jiného Cenou rektora UK, Cenou Hlávkova nadačního fondu i Cenou Grady. Druhé vydání monografie je doplněno o aktuální poznatky a trendy v celém oboru, zcela nově byla zařazena např. traumatologie. Čtenář v knize najde mnoho nových obrázků (nyní i barevných), fotografií a literárních pramenů. Publikace obsahuje téměř 1200 názorných kreseb, fotografií a rtg snímků a na 60 přehledných tabulek. Je to unikátní a komplexní přehled informací z celého spektra oboru ortopedie a traumatologie pohybového aparátu. Kniha je rozdělena do dvou celků, v...
Objev podobné jako Ortopedie (978-80-247-4357-8)
Volejbal (978-80-247-2744-8)
Elektronická kniha - autor Zdeněk Haník, kolektiv a, 344 stran Osobnost českého volejbalu s kolektivem spolupracovníků přináší hráčům, trenérům, učitelům a všem volejbalovým fandům jedinečný způsob výkladu volejbalové techniky. Kniha mapuje trénink volejbalových dovedností současně ze tří úhlů, z pohledu zkušeného trenéra Rady, bývalého hráče a zároveň začínajícího trenéra Doskákala a sportovního teoretika Nezažila. Tito tři pánové se snaží v rozhovoru dojít k podstatě dílčích problémů, a tak čtenáře zajímavě provázejí nácvikem základních odbití, herních činností, součinnosti a základů herních kombinací. Na více než 130 barevných fotografiích a 120 herních schématech pak své zkušenosti přenášení do praktických aplikací a cvičení. Díky svému zpracování umožňuje kniha lépe pochopit výklad jak samotným hráčům, tak jejich trenérům, učitelům a rodičům.
Objev podobné jako Volejbal (978-80-247-2744-8)
Odvaha (978-80-247-4782-8)
Elektronická kniha - autor Franz Hölzl, Nadja Raslan, 112 stran Jak můžete získat větší odvahu, zbavit se obav a více si užívat života? Tato knížka vám pomůže zjistit, jak jste odvážní, jaké strachy vás blokují a jak je můžete omezit. Dozvíte se, jak posilovat svou sebedůvěru, jak získat odhodlanost k dosažení cílů, které jsou pro vás důležité, a jak s odvahou překonávat překážky a řešit problémy. Abyste dospěli k nezávislým rozhodnutím, je třeba užívat rozumu i intuice, a tato knížka vám ukáže, jak obojí propojit. Jak si stanovit konkrétní cíle, jak věci správně naplánovat a překonat vnitřní překážky při cestě k nim. Vezměte život do svých rukou a buďte svobodnější a spokojenější.
Objev podobné jako Odvaha (978-80-247-4782-8)
Bazény (978-80-247-3888-8)
Elektronická kniha - autor Michal Vlášek, 112 stran Kniha srozumitelnou formou otázek a odpovědí provede čtenáře procesem výstavby bazénu od prvotního zvážení, zda si bazén postavit, přes nutná jednání s úřady, až po návrh bazénu se správnou filtrací a ostatními technologiemi. Pomůže zvolit nejen správnou velikost bazénu podle počtu koupajících se osob a způsobu s jakým bude bazén využíván, ale čtenář se dozví i jaké jsou možnosti ohřevu bazénové vody pomocí solárních panelů, tepelných čerpadel a dalších zařízení. Autor v knize také odpovídá na dotazy ohledně možných způsobů zakrytí bazénu a to hlavně za pomoci zastřešení. Po přečtení této knihy nebudete zaskočeni při jednáních s dodavatelem vašeho nového bazénu a můžete také ušetřit až desetitisíce korun.
Objev podobné jako Bazény (978-80-247-3888-8)
Scrapbooking (978-80-247-3990-8)
Elektronická kniha - autor Sylva Šporková, 112 stran Scrapbooking je výtvarná technika zejména o vytváření vlastních uměleckých fotoalb. Tato technika zažívá u nás opravdový boom. Kromě různých druhů fotoalb, které jsou základem scrapbookingu, jsou do knihy zařazeny i jiné techniky, které jsou v zahraniční literatuře známé jako cardmaking - různá přání, děkovné kartičky, obálky, a scrapart - jakékoliv jiné dekorace vytváření scarpbookovými materiály a pomůckami - dózy, krabičky, zápisníky, obaly, koláže). Výpravná celobarevná publikace je určená jak pro začátečníky, kteří se v ní dozvědí, jak pracovat s různými pomůckami a nářadím spolu se základními postupy, tak i pro pokročilé, ti tu najdou různé "vychytávky", s pomocí nichž budou moci obohatit svoje dosavadní tvoření.
Objev podobné jako Scrapbooking (978-80-247-3990-8)
Cardmaking (978-80-247-5574-8)
Elektronická kniha - autor Jitka Ščerbová, 64 stran Autorka v knize seznamuje s 20 cardmakingovými styly, představuje jejich hlavní prvky a uvádí též další zdroje inspirace z mezinárodního cardmakingového designu.
Objev podobné jako Cardmaking (978-80-247-5574-8)
Rétorika (978-80-247-3031-8)
Elektronická kniha - autor Buchtová Božena Šmajsová, 232 stran Druhé, aktualizované vydání úspěšné publikace přibližuje význam jazykové komunikace jak z hlediska běžného dorozumívání mezi lidmi, tak z hlediska správné mluvy odborné. Renomovaná autorka klade důraz na techniku mluveného projevu, na formy řečnických projevů a na psychologické aspekty rétorických dovedností. Připomíná nezbytnost péče o mluvené slovo v dnešní uspěchané informační společnosti. Nezapomíná ani na emoční stránku jazyka, na jeho skryté významy a role, na formy jeho užití ve společenském životě. Knihu ocení učitelé, studenti středních a vysokých škol, ale i všichni ti, kdo vystupují na veřejnosti.
Objev podobné jako Rétorika (978-80-247-3031-8)
Fimo (978-80-247-3312-8)
Elektronická kniha - autor Petra Nemravová, 112 stran Publikace, která přináší ucelený přehled o základních technikách práce s polymerovou hmotou (FIMO atd.) speciálně se zaměřující na výrobu korálků a šperků. Polymerová hmota je materiál, jehož používání se v současné době rozvíjí a získává stále větší oblibu výtvarníků a všech, kteří se věnují ručním pracím. Zájemce po prostudování této knihy bude schopen na pokročilé úrovni pracovat s polymerovou hmotou. V knize nalezne ucelený popis materiálu a pomůcek, které na českém trhu dosud nejsou zmapovány.Kniha obsahuje návody a obrazové postupy jednotlivých technik využívaných k výrobě konkrétních projektů. Slouží také jako základ k dalšímu experimentování s touto mnohostranně použitelnou hmotou. Publikace je na trhu ojedinělá svou komplexností a reflexí českého trhu s polymerem. Dosud neexistuje kniha českého autora, která by tuto tematiku rozvíjela a zároveň reflektovala dostupnost materiálu a pomůcek.
Objev podobné jako Fimo (978-80-247-3312-8)
Sexuologie (978-80-247-2492-8)
Elektronická kniha - autor Petr Weiss, 744 stran Interdisciplinárně pojatá monografie o lidské sexualitě, sepsaná předními odborníky z řad sexuologů, psychiatrů, psychologů, urologů, gynekologů, chirurgů či antropologů přináší komplexní pohled na somatosexuální i psychosexuální vývoj člověka od prenatálního období až po stáří. Najdete zde odpovědi na otázky týkající se sexuální orientace a sexuální identity, sexuálních dysfunkcí, parafilií, jejich diagnostiky a léčby, kulturně podmíněných odlišností i vrozených evolučních determinant lidského sexuálního chování. Knihu jistě ocení odborníci z řad lékařů. Detaily knihy: Autor: Petr Weiss Rok vydání: 2010 ISBN: 978-80-247-2492-8 Počet stran: 744
Objev podobné jako Sexuologie (978-80-247-2492-8)
Psychopatologie (978-80-247-5516-8)
Elektronická kniha - autor Miroslav Orel, 344 stran, česky Druhé vydání úspěšné publikace nabízí stručný přehled o dnes stále aktuálnějším oboru psychopatologie. Čtivou formou přináší základní informace o oblasti duševních poruch všem, kdo knihu vezmou do ruky buď kvůli splnění svých studijních povinností, nebo kvůli potřebám své profese, nebo jen ze zájmu. Detaily knihy: Autor: Miroslav Orel Rok vydání: 2016 ISBN: 978-80-247-5516-8 Počet stran: 344
Objev podobné jako Psychopatologie (978-80-247-5516-8)
Psychodidaktika (978-80-247-3341-8)
Elektronická kniha - autor Jiří Škoda, Pavel Doulík, 208 stran Procesy učení a vyučování jsou mnohem složitější, než se původně zdálo. Jejich zákonitosti je však nutné poznat a naučit se je efektivně využívat v pedagogické praxi.Moderní publikace zkušených pedagogů analyzuje mechanismy a typy paměti, fyziologické faktory, které ovlivňují proces zapamatování, vztah mezi pamětí a učením. Dále se autoři zabývají styly učení, problematikou individuální charakteristiky učícího se jedince a didaktickou rekonstrukcí (didaktická transformace učiva, přibližování vnitřních poznatkových systémů učícího se jedince k aktuálnímu stavu poznání). Podstatná část knihy je věnována metodám efektivního učení a vyučování a jejich praktickému využití.Publikace je určena především studentům pedagogických oborů, učitelům a všem zájemcům o efektivní učení.
Objev podobné jako Psychodidaktika (978-80-247-3341-8)
Salsa (978-80-247-3479-8)
Elektronická kniha - autor Šárka Kociánová, 104 stran Jedinečná instruktážní celobarevná publikace vás provede krok za krokem tajemstvím salsy, fascinujícího a smyslného tance, jímž žije nejen Latinská Amerika, ale stále více mu přichází na chuť i Evropa. Všem nadšeným milovníkům tanečních kroků pomohou se zvládnutím tohoto ohnivého tance profesionální tanečníci, nadšení propagátoři salsy. Krásné fotografie zprostředkovávají osobitým způsobem ducha podmanivého tance a zároveň životního stylu plného barev, slunce a exotických koktejlů.
Objev podobné jako Salsa (978-80-247-3479-8)
Celulitida (978-80-247-3932-8)
Elektronická kniha - autor Alice Schmidtová, Erika Hübelová, 188 stran Toužíte po perfektní postavě? Obáváte se zdánlivě neřešitelných problémů, které s sebou může přinášet moderní doba? Také pro vás je celulitida strašákem, noční můrou, proti které je velmi těžké bojovat? Pak je tato publikace určena právě vám. Autorky vycházejí ze své dlouhodobé praxe a předkládají informace o příčinách, možnostech prevence a léčby "pomerančové kůže". Pomoci může nejen pravidelný pohyb, ale i zdravá a vyvážená strava - proto je nové vydání velmi úspěšného titulu doplněno jak novými cviky proti celulitidě, tak chutnými a jednoduchými recepty s dostatečným obsahem ovoce a zeleniny.
Objev podobné jako Celulitida (978-80-247-3932-8)
Košíkářství (978-80-247-0876-8)
Elektronická kniha - autor Gabriela Marková, 180 stran Košíkářství patří mezi jedno z nejstarších řemesel. Spektrum používaných materiálů se ale v posledních letech velice rozšířilo a pletení košíků je dnes spíše činností provozovanou pro zábavu. Ten, kdo by se rád pustil do výroby svého vlastního koše, najde v této knize všechny důležité informace — přehled potřebných pomůcek, popis používaných materiálů a jejich charakteristiku a hlavně podrobné návody na výrobu koše. Všechny postupy jsou pro lepší názornost zachyceny na ilustracích a doprovodných fotografiích.
Objev podobné jako Košíkářství (978-80-247-0876-8)
Mozaikování (978-80-247-3284-8)
Elektronická kniha - autor Kateřina Konířová, 64 stran Kniha je věnována technice mozaikování. Mozaika je výzdoba poskládaná z drobných segmentů - mozaikových kamenů, které mohou být ze skla, kamínků, keramiky, porcelánu i dalších materiálů. Postupně se seznámíte s několika způsoby osazení mozaikových kamenů, naučíte se zacházet s nářadím a orientovat se v lepidlech. Podrobně jsou vysvětleny techniky vytváření mozaiky na plochých i oblých podkladech, nástěnné mozaiky, mozaiková světla a mikromozaiky. Najdete tu také inspiraci pro mozaikovou adventní dekoraci.
Objev podobné jako Mozaikování (978-80-247-3284-8)
Snowboarding (978-80-247-5053-8)
Elektronická kniha - autor Dalibor Dvořák, kolektiv a, 112 stran Snowboarding se již neoddiskutovatelně zařadil mezi masově rozšířené zimní sporty, a tím se jeho výuka stala významnou a neodmyslitelnou součástí služeb lyžařských škol. Publikace přináší jednoduchý, ale přitom jasný a názorný metodický návod pro výuku snowboardingu od úplných začátečníků po pokročilé jezdce, kteří se nejlépe cítí na hraně nebo si ve snowparku chtějí užít skoky a jibbing... Na tvorbě knihy se společně podíleli nejen zkušení učitelé a lektoři z komerční praxe z Asociace profesionálních učitelů lyžování a Asociace profesionálních lyžařských škol, ale i snowboardoví odborníci ze Svazu lyžařů České republiky a zástupci vysokoškolských zařízení. Byly použity i poznatky od zahraničních kolegů pracujících a vyučujících po celém světě, kteří jsou s vývojem a trendy v oblasti snowboardingu v přímém kontaktu. Základní metodika výuky je popsána i v angličtině.
Objev podobné jako Snowboarding (978-80-247-5053-8)
Farmakologie (978-80-247-5558-8)
Elektronická kniha - autor kolektiv a, 1008 stran Monografie pokrývá všechny oblasti jak obecné, tak i speciální farmakologie. Je určena jak pro pregraduální vzdělávání, tak i pro postgraduální odborníky širokého okruhu specializací. Koncepčně se jedná o spojení klasického přístupu farmakologického a farmakoterapeutického. Tomu odpovídá i výběr autorů, kteří vesměs pocházejí z klinických pracovišť. Monografie se dělí na obecnou a speciální část a uvádí základní informace prakticky o všech léčivých látkách, které jsou v současné době u nás používány. Publikace obsahuje rozsáhlou obrazovou dokumentaci a více než 300 přehledných tabulek, které sumarizují a zpřehledňují velký rozsah uváděných informací. Obecná farmakologie obsahuje 8 kapitol. Jsou zde podrobně vysvětleny obecné farmakodynamické a farmakokinetické pochody, které tvoří základ pro představu o pohybu léčivé látky v organismu až k místu jejího působení, a přispívají tak i ke správnému výběru...
Objev podobné jako Farmakologie (978-80-247-5558-8)
Neplodnost (978-80-247-4555-8)
Elektronická kniha - autor Zdenka Ulčová-Gallová, 152 stran Proč jsou některé ženy a někteří muži neplodní? Jaké jsou metody vyšetření a léčby snížené plodnosti? Pro všechny, kteří se snaží stát rodiči, je tu již druhé, doplněné vydání úspěšné knihy Neplodnost — Útok imunity. Renomovaná česká autorka s kolegou genetikem píše o protilátkách proti spermiím, proti vajíčku, o imunologických vztazích mezi embryem a matkou, imunitním systému embrya, plodu a novorozence, o některých genetických souvislostech. Pozornost věnuje i příčinám potrácivosti jak ze strany matky, tak plodu. Odpovídá na nejčastější otázky z Poradny pro imunologii reprodukce a vše doplňuje příklady z praxe, obrazovým materiálem a ukázkami ze své beletrie. Detaily knihy: Autor: Zdenka Ulčová-Gallová Rok vydání: 2013 ISBN: 978-80-247-4555-8 Počet stran: 152
Objev podobné jako Neplodnost (978-80-247-4555-8)
Nudle (978-80-247-2786-8)
Elektronická kniha - autor Tomáš Kalina, 72 stran Rychlé, jedlé a chutné - to jsou nudlové recepty. Když se navíc inspirujeme japonskou, thajskou, čínskou či evropskou kuchyní, neustále objevujeme a vytváříme nové kombinace chutí. Fantazii se vůbec meze nekladou a mnohdy nás hotové jídlo přímo překvapí. Dokládá to 30 osvědčených receptů v českém a anglickém jazyce od zkušeného šéfkuchaře z mezinárodního hotelu.
Objev podobné jako Nudle (978-80-247-2786-8)
Nina (978-80-247-4597-8)
Elektronická kniha - autor Petra Braunová, Nina Divíšková, 224 stran Populární herečka Nina Divíšková, kterou známe ze seriálů Ulice nebo Vyprávěj, svěřila svůj zajímavý životní příběh zkušené autorce Petře Braunové a vznikla tak kniha Nina. Přestože je Nina duší brněnský patriot, osud ji nasměroval jinam. Po studiích na DAMU působila v ostravském Divadle Petra Bezruče a poté v Praze v Činoherním klubu. Na divadelních prknech ztvárnila desítky zajímavých rolí, hrála v televizních inscenacích a objevila se i na filmovém plátně. Jednou z nezapomenutelných postav je matka hlavního hrdiny v divadelní hře a filmu Příběhy obyčejného šílenství Petra Zelenky. Nina je manželkou herce a režiséra Jana Kačera, se kterým má tři dcery. Kniha vás překvapí upřímností a nadhledem, s jakým Nina svůj leckdy nelehký životní běh prožila, dozvíte se, proč její pouť na prkna, která znamenají svět, málem skončila v druhém ročníku DAMU a jak tato křehká žena v nouzi dokázala obléknout...
Objev podobné jako Nina (978-80-247-4597-8)
Myšlenkové mapy pro studenty: Učte se efektivně a nastartujte svou kariéru (978-80-265-0267-8)
Kniha - autor Michal Černý; Dagmar Chytková, 168 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Schopnost učit se efektivně a pamatovat si spoustu informací můžete stále zlepšovat. Myšlenkové mapy jsou výborným nástrojem pro studenty, protože rozvíjí kreativitu a zajišťují přechod od memorování k pochopení učiva. Neslouží primárně k tomu, aby se člověk dobře naučil na zkoušky, ale měly by rozvíjet myšlení jako takové. Schopnost rychlé analýzy, hledání systému a souvislostí nebo třeba práce s asociacemi jsou důležité pro život a práci po škole. Autoři se věnují především oblastem, které souvisejí s vysokoškolským studiem. Na příkladech popisují, jak pomocí myšlenkových map: - číst odborné texty - psát odborné texty - psát poznámky z přednášek - dělat zápisky z humanitních knih a článků - dělat zápisky z přírodovědných knih a článků - připravovat prezentace - organizovat čas - pracovat na projektech a mnoho dalšího. Kniha bude zdrojem inspirace pro každého, kdo se...
Objev podobné jako Myšlenkové mapy pro studenty: Učte se efektivně a nastartujte svou kariéru (978-80-265-0267-8)
Dotýkání dovoleno! (978-80-247-5008-8)
Elektronická kniha - autor Monika Nevolová, 112 stran Tato kniha byla napsána proto, aby vrátila doteky do našich životů a abychom si uvědomili, proč často hladíme plyšáka, ale ne sebe navzájem. Zaměřuje se na nedomazlenost ve vztazích a v komunikaci a nedomazlenost jako vyjádření vztahu k sobě. Je určena všem, kteří chtějí říct nedomazlenosti sbohem.
Objev podobné jako Dotýkání dovoleno! (978-80-247-5008-8)
Jak flirtovat (978-80-247-3705-8)
Elektronická kniha - autor Nina Deissler, 160 stran Jak zapůsobit? Co říci? Jak ukázat své přednosti? Známá expertka na flirtování prozrazuje, jak snadno a šarmantně navazovat kontakty a vztahy. Odhalí tajemství, jak využívat pohledy, hlas a řeč těla při komunikaci se ženami a s muži, jaké jsou nejlepší strategie pro každou situaci a místo, jak rozpoznat správnou příležitost, jak probudit zájem a mnoho dalších cenných tipů. Díky této knížce se pro ostatní stanete partnerem, o němž sní, a budete k sobě přitahovat ty, kteří se k vám nejlépe hodí. Už se nebudete trápit kvůli promarněným příležitostem, protože flirtování se lze naučit!
Objev podobné jako Jak flirtovat (978-80-247-3705-8)
Finanční management (978-80-247-4047-8)
Elektronická kniha - autor Petra Růčková, Michaela Roubíčková, 296 stran Výhodou publikace je komplexnost a šíře zpracovaných poznatků z oblasti řízení financí.Prezentuje nejen základní teoretické přístupy, ale i jejich uplatnění a projevy v praxi. Autorky upozorňují na specifika realizace finančního managementu v ČR a odlišnosti vzhledem k zahraničí. Pozornost je zaměřena na aspekty vzniku a vývoje korporací, zdroje financování, metody hodnocení investic apod. Jako nedílnou součást správy korporací obsahuje kniha také problematiku dividendové politiky. Nezbytnou součástí rozhodovacího procesu je také finanční analýza vnitřních a vnějších podmínek fungování podniku, prognóza těchto podmínek a hodnocení nejistot či rizik spojených s budoucími aktivitami podniku. Plánování je proces, který bezprostředně na finanční analýzu navazuje. Zpracovávat podnikatelský plán bez předchozí analýzy podniku a jeho okolí, včetně analýzy finanční je téměř nerealizovatelné.
Objev podobné jako Finanční management (978-80-247-4047-8)
Metabolický syndrom (978-80-247-4092-8)
Elektronická kniha - autor Štěpán Svačina, Miroslav Souček, Alena Šmahelová, Richard Češka, 72 stran Publikace předkládá obsah oblíbených a hojně navštěvovaných přednáškových cyklů v tištěné podobě! Čtyři autoři - čtyři témata stručně a přehledně zpracovaná, včetně bohaté obrazové schematické dokumentace. Poslední poznatky, ideální do praxe... Určeno jako postgraduální vzdělávání zejména praktickým lékařům, internistům, endokrinologům, diabetologům.
Objev podobné jako Metabolický syndrom (978-80-247-4092-8)
Rozesmátá zahrada (978-80-247-4612-8)
Elektronická kniha - autor Zuzana Pospíšilová, Cecílie Černochová, 72 stran Tak jako si na zahradě můžete postupně přivonět k nejrůznějším květinám, můžete si v téhle knížce stránku po stránce přečíst spoustu veselých básniček o květinách, stromech, keřích a houbách. Listovat touto bohatě ilustrovanou knihou je jako rozeběhnout se po pestré zahradě.
Objev podobné jako Rozesmátá zahrada (978-80-247-4612-8)
Marketingová komunikace (978-80-247-5769-8)
Elektronická kniha - autor Miroslav Karlíček, 224 stran Publikace srozumitelně a s důrazem na místní podmínky představuje nástroje marketingové komunikace a jejich aplikace. Kniha je jedinečná příklady z české praxe a komplexním pohledem na marketingovou komunikaci. V novém vydání najdete výrazně aktualizovanou problematiku on-line marketingu, mnoho novinek a nové příklady.
Objev podobné jako Marketingová komunikace (978-80-247-5769-8)
Histologický atlas (978-80-247-2393-8)
Elektronická kniha - autor Zdeněk Vacek, 136 stran Atlas představuje základní učební pomůcku pro studenty magisterského i bakalářského studia na lékařských fakultách, pro studenty vysokých škol zdravotnických s Mgr. a Bc. studijním programem v oborech všeobecná sestra a porodní asistentka, studenty VOŠ zdravotnických s výukou předmětu histologie a histologická technika s teoretickou a praktickou částí. Publikace představuje komparativní základ normální mikroskopické struktury tkání a orgánů pro poznání chorobných změn v histologickém preparátu. Čtenář v něm nalezne 158 mimořádně kvalitních barevných vyobrazení s vysvětlujícím textem. Detaily knihy: Autor: Zdeněk Vacek Rok vydání: 2008 ISBN: 978-80-247-2393-8 Počet stran: 136
Objev podobné jako Histologický atlas (978-80-247-2393-8)
Sociální psychologie (978-80-247-1428-8)
Kniha - autor Jozef Výrost; Ivan Slaměník, 416 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Druhé, rozšířené vydání úspěšné publikace Sociální psychologie přináší informace o základech, vývoji i nejnovějších objevech v oboru. Autoři srozumitelnou a přehlednou formou vymezují předmět sociální psychologie, pojednávají mimo jiné o sociálním chování, o sociální inteligenci, komunikaci i sociálních skupinách. Kniha je určena nejen studentům psychologie, sociologie, andragogiky a ostatních humanitních oborů a odborné veřejnosti z řad psychologů a souvisejících profesí, ale i laickým čtenářům, kteří touží lépe porozumět tajům rychle se rozvíjejícího oboru.
Objev podobné jako Sociální psychologie (978-80-247-1428-8)
Podívejte se také
- Ortopedie (978-80-247-4357-8)
- Bazény (978-80-247-3888-8)
- Volejbal (978-80-247-2744-8)
- Fimo (978-80-247-3312-8)
- Sexuologie (978-80-247-2492-8)
- Odvaha (978-80-247-4782-8)
- Celulitida (978-80-247-3932-8)
- Salsa (978-80-247-3479-8)
- Psychodidaktika (978-80-247-3341-8)
- Košíkářství (978-80-247-0876-8)
- Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry (978-80-8168-407-4)
- Marketing menších a středních firem
- Mezinárodní marketing (978-80-7400-441-4)
- Internetový marketing (978-80-251-4311-7)
- Aplikovaný marketing (978-80-8168-382-4)
- Sportovní marketing (978-80-271-0560-1)
- Internetový marketing (978-80-251-5016-0)
- Mezinárodní marketing (978-80-271-3006-1)
- Online marketing (978-80-251-4155-7)
- Stomatologie I: pro SZŠ a VOŠ (978-80-247-5826-8)
- Algoritmy v jazyku C a C++ (978-80-247-3929-8)