Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Marketing obchodní firmy - Marcela Zamazalová - e-kniha
eBook: Manažeři a majitelé obchodních firem a vysokoškolští studenti se v této na trhu ojedinělé publikaci dozví, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat marketingový mix. Kniha šitá na míru pro českého čtenáře vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem v ČR. Po přiblížení situace v sektoru obchodu v ČR se dozvíte o rozdílech v situaci a v používání vhodných přístupů u moderních retailingových firem s převahou zahraničního kapitálu a u malých a středních obchodních firem s převážně českou kapitálovou účastí. Seznámíte se s charakteristikou současného zákazníka a s jeho spotřebním chováním a rozhodováním, dále s vhodnými segmentačními kritérii trhu či marketingovými nástroji obchodníka. Zjistíte, jaká specifika by měl mít marketingový mix obchodní firmy ve srovnání s mixem výrobní firmy. Marketingový mix obchodní firmy zahrnuje distribuční politiku (lokalizace obchodní je dnotky, metody prodeje), cenovou politiku (cenové řady, srážky a slevy), sortimentní politiku (maloobchodní značky, poskytované služby) a komunikační mix (podpora prodeje, in-store marketing, merchandising). A na závěr se dozvíte jak budovat vztahy se stálými zákazníky.
Podívejte se také Velká kniha o řízení firmy (978-80-247-4337-0)
Marketing obchodní firmy (978-80-247-2049-4)
Elektronická kniha - autor Marcela Zamazalová, 240 stran Manažeři a majitelé obchodních firem a vysokoškolští studenti se v této na trhu ojedinělé publikaci dozví, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat marketingový mix. Kniha šitá na míru pro českého čtenáře vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem v ČR. Po přiblížení situace v sektoru obchodu v ČR se dozvíte o rozdílech v situaci a v používání vhodných přístupů u moderních retailingových firem s převahou zahraničního kapitálu a u malých a středních obchodních firem s převážně českou kapitálovou účastí. Seznámíte se s charakteristikou současného zákazníka a s jeho spotřebním chováním a rozhodováním, dále s vhodnými segmentačními kritérii trhu či marketingovými nástroji obchodníka. Zjistíte, jaká specifika by měl mít marketingový mix obchodní firmy ve srovnání s mixem výrobní firmy. Marketingový mix...
Podívejte se také dva druhy pravdy michael connelly e kniha
Online marketing - e-kniha
eBook: Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání? Zde jste na správné adrese! 23 českých i světových skutečných expertů nabízí pohled na svou specializaci. Lidé z Google, H1.cz, nezávislí experti z celé Evropy, ale i velkých amerických agentur vás provedou základy SEO, placené reklamy, remarketingem, videomarketingem, webovou analytikou či sociálními sítěmi. Kniha se věnuje mimo jiné těmto tématům: - Od filozofie a historie SEO až po současnost a konkrétní techniky linkbuildingu - PPC reklamě ve vyhledávání, obsahu, ale také RTB či remarketingu - Úvodu do webové analytiky, Google Analytics a problematice měření konverzí - Teorii i praxi v marketingu na sociálních sítích, včetně profesní sítě LinkedIn - Content marketingu a konkrétním technikám videomarketingu - Brandingu za pomocí nástrojů internetového marketingu - Využití mobilních aplikací jako nástroje internetového marketingu
Podívejte se také ego je vas nepritel ryan holiday e kniha
Podívejte se také
- Balíček e-kniha a audiokniha Houževnatost za výhodnou cenu
- Marketing menších a středních firem
- Rozeznění času: Implicitní estetika Marcela Prousta (978-80-275-0809-9)
- Balíček e-kniha a audiokniha Nastavení mysli za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Válka umění za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Konec prokrastinace za výhodnou cenu
- Skryté bohatství firmy (80-86851-17-6)
- MARKETING FOR SMALL AND MEDIUM ENTERPRISES
- Event marketing (80-247-0646-6)
- Balíček e-kniha a audiokniha Mít vše hotovo za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Nikdy nedělej kompromis za výhodnou cenu
- Mezinárodní marketing (978-80-7400-441-4)
- Internetový marketing (978-80-251-4311-7)
- Marketing management (978-80-247-4150-5)
- Aplikovaný marketing (978-80-8168-382-4)
- Sportovní marketing (978-80-271-0560-1)
- Internetový marketing (978-80-251-5016-0)
- Mezinárodní marketing (978-80-271-3006-1)
- Online marketing (978-80-251-4155-7)
- Marketing neziskových organizací (978-80-875-0001-9)
Marketing menších a středních firem
Audiokniha MP3 Vladimír John, čte Marie Tomsová, Pavel Tesař Marketing menších a středních firem přináší 8 důležitých rad pro podnikatele, kteří se rozhodli své podnikání podpořit marketingovými aktivitami, a chtějí to dělat efektivně. Praxe totiž ukazuje, že mnoho a mnoho podnikatelů vyhazuje spoustu peněz za aktivity, které by měly přinášet větší zisky, a které ze zisku mnohdy naopak ukrajují. Přitom je to docela jednoduché. Je prostě potřeba vědět, jak na to. A s tím pomůže podnikatelům audiokniha věnovaná právě marketingu. Obsah:- Spojte své jméno s názvem firmy - Stanovte si cílovou skupinu - Nastavte si jasnou strategii marketingu- Vytvořte si komunikační mix- Komunikujte vždy jeden produkt - Budujte svou značku- Nezanedbávejte stálé zákazníky- Vyhodnocujte výsledky marketingových aktivit - Nejčastější chyby v marketingu
Objev podobné jako Marketing menších a středních firem
Marketing menších a středních firem
Audiokniha na CD - autor Vladimír John, čte Pavel Tesař Marketing menších a středních firem přináší 8 důležitých rad pro podnikatele, kteří se rozhodli své podnikání podpořit marketingovými aktivitami, a chtějí to dělat efektivně. Praxe totiž ukazuje, že mnoho a mnoho podnikatelů vyhazuje spoustu peněz za aktivity, které by měly přinášet větší zisky, a které ze zisku mnohdy naopak ukrajují. Přitom je to docela jednoduché. Je prostě potřeba vědět, jak na to. OBSAH: Spojte své jméno s názvem firmy Stanovte si cílovou skupinu Nastavte si jasnou strategii marketingu Vytvořte si komunikační mix Komunikujte vždy jeden produkt Budujte svou značku Nezanedbávejte stálé zákazníky Vyhodnocujte výsledky marketingových aktivit Nejčastější chyby v marketingu
Objev podobné jako Marketing menších a středních firem
Fit s Marcelou - Marcela Hrbáčková - e-kniha
eBook: Racionální jídelníček pro každého - nepřejí se a můžete jíst skoro všechno K ladným křivkám je potřeba se projíst. A o tom je tahle knížka. Zbavte se strachu z jídla, naučte se dobře a kvalitně stravovat tak, abyste získali potřebnou energii. K tomu přidejte dobrý pocit ze sebe sama. Cesta ke krásnému, zdravému a spokojenému tělu totiž vede hlavně přes ledničku. Chci vám teď předat své znalosti a zkušenosti, které jsem za dobu svého působení ve fitness a nutričním poradenství nasbírala.
Objev podobné jako Fit s Marcelou - Marcela Hrbáčková - e-kniha
Fit s Marcelou 2 - Marcela Hrbáčková - e-kniha
eBook: Spousta dalších receptů pro zdraví a linii První a druhý díl kuchařky Fit s Marcelou dělí dva roky a jeden porod. Autorka Marcela Hrbáčková pro vás opět nachystala recepty, které potěší nejen vaše chuťové buňky, ale také zdraví. Kromě vaření si můžete s Marcelou i zacvičit a tři druhy cvičení doplnila také o rady, jak jíst před nebo po tréninku. A protože bez mlsání by to nebylo ono, najdete zde spoustu zdravých dobrot, které vám pomohou udržet štíhlou linii a dodat tělu vše potřebné.
Objev podobné jako Fit s Marcelou 2 - Marcela Hrbáčková - e-kniha
Internetový marketing - Viktor Janouch - e-kniha
eBook: Zvyšte profit díky SEO, Skliku, Google Adwords, Facebooku či YouTubeMarketing na Internetu vyžaduje připravené lidi! Marketérům už nestačí pouze znalosti marketingu. Musejí mít povědomí o technických aspektech, aby věděli, jak nejlépe tento marketing provádět.Zkušený lektor a vyučující vám vysvětlí všechny technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Kniha je tak vhodná nejenom pro všechny tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty. Dozvíte se mimo jiné:- Jak marketing na Internetu funguje- Jak provádět optimalizaci webů pro vyhledávače (SEO)- Jak tvořit text orientovaný na zákazníka (copywriting)- Jak budovat zpětné odkazy- Jak na inzeráty a reklamní kampaně v PPC systémech- Jak na podporu prodeje v e-shopu a ve vztahu B2B- Jak se prosadit na sociálních sítích- Jak na virální marketing a e-mailingPraktické ukázky zahrnují tyto technologie a služby: Seznam Sklik, Google Adwords, AdFox, ETARGET, Google Analytics, Facebook, YouTube, Twitter, Lidé.cz, SEO, RSS a další. DVD obsahuje:- Videotutoriály, přednášky a školení v češtině- Výukové materiály a přehledové studie- Softwarové nástroje pro blogování, e-mailing či PPC kampaně- Užitečné odkazy na blogy a další zdroje informací o marketinguO autorovi:Viktor Janouch je konzultant a lektor v oblasti marketingu, především marketingu na Internetu. Vyučuje na Univerzitě Pardubice a pořádá otevřené i firemní semináře a kurzy. Věnuje se také řízení projektů, optimalizaci a copywritingu. Jako autor má na svém kontě řadu odborných článků a knihu Internet marketing.
Objev podobné jako Internetový marketing - Viktor Janouch - e-kniha
Internetový marketing - Viktor Janouch - e-kniha
eBook: Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google AdwordsChcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách?Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům:- Reklama na Internetu- Marketingová komunikace- Podpora prodeje- Public Relations- Přímý marketing- Internetové komunikační prostředky- Vyhodnocování marketingové komunikaceKniha je vhodná nejenom pro všechny pracovníky marketingových a obchodních oddělení, tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty.O autorovi:Viktor Janouch je konzultantem a lektorem v oblasti marketingu, především marketingu na Internetu. Je autorem českého bestselleru Internetový marketing, jehož druhé vydání držíte v ruce. Kromě toho napsal řadu odborných článků a několik let vyučoval na Univerzitě Pardubice, kde také získal doktorát v oboru marketingová komunikace. Věnuje se rovněž řízení projektů a je specialistou na PPC v cizích jazycích.
Objev podobné jako Internetový marketing - Viktor Janouch - e-kniha
Sportovní marketing - Vilém Kunz - e-kniha
eBook: Cílem knihy je přiblížit stěžejní proměny profesionálního světa sportu a hlouběji analyzovat jejich dopady na oblast sportovního marketingu, včetně možností efektivního využívání některých jeho moderních nástrojů. Kromě hlavních teoretických východisek kniha přináší mnoho inspirativních příkladů ze zahraničního i tuzemského prostředí. Při zpracování publikace autor využil poznatků získaných jak v rámci své vědecko-výzkumné činnosti, tak i v rámci spolupráce s některými předními sportovními kluby v České republice. Publikace se jako první u nás komplexně věnuje možnostem využití principů konceptu společenské odpovědnosti organizací (CSR) v oblasti sportu. Všímá si hlavních podpůrných argumentů pro spojení CSR a sportu, stejně jako klíčových interních a externích motivů sportovních organizací k jejich zapojení do CSR aktivit. Blíže jsou představeny CSR iniciativy mezinárodních řídících sportovních institucí, významných ligových soutěží v zámoří či v Evropě či některých předních sportovních klubů u nás i v zahraničí. Autor navíc přináší i praktická doporučení týkající se zejména efektivního zavádění principů CSR do řízení sportovních organizací, včetně představení jednotlivých fází a kroků implementačního procesu. Zároveň je i prostřednictvím výsledků řady respektovaných výzkumů ukázáno, že implementace CSR do řízení sportovních organizací může přinášet benefity nejen okolní společnosti, ale též sportovním organizacím samotným. Publikace je určena současným a budoucím marketingovým manažerům sportovních organizací, kteří si chtějí osvojit moderní techniky v oblasti marketingové komunikace, public relations či sportovního sponzoringu. Vedle toho mohou publikaci využít i marketingoví či CSR manažeři podniků, kteří se ve svých CSR politikách či marketingových programech snaží zaměřit na podporu sportu a pohybových aktivit. Kniha bude přínosná i pro ty čtenáře, kteří se zabývají sportovním managementem, sociologií či ekonomikou sportu.
Objev podobné jako Sportovní marketing - Vilém Kunz - e-kniha
Základy marketingu - Miroslav Karlíček - e-kniha
eBook: Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy? Co je to marketingové prostředí a jak jej lze zkoumat? Jakou marketingovou strategii zvolit? Jak vytvořit ten správný „produkt“, jakou mu dát cenu, jak ho propagovat a jak zajistit jeho dostupnost?
Objev podobné jako Základy marketingu - Miroslav Karlíček - e-kniha
Mezinárodní marketing - Hana Machková - e-kniha
eBook: Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují krátké případové studie.
Objev podobné jako Mezinárodní marketing - Hana Machková - e-kniha
Event marketing - Petr Šindler - e-kniha
eBook: Jak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých sportovních utkání a dalších eventů? Jak v rámci firemní marketingové komunikace a značkové strategie plánovat, inscenovat a realizovat zážitky? Jak vyvolat psychické a emocionální podněty, které podpoří image firmy a produktů, a tím obchodní záměry? Více se dozvíte v první publikaci o event marketingu v češtině. Autor se také zabývá integrací event marketingu do marketingového komunikačního mixu. Krok za krokem prochází pomocí příkladů úspěšných akcí známých firem procesem plánování, organizování a vyhodnocování výjimečných událostí a zvláštních představení, které spojují zvolené komunikační sdělení s prožitkem vnímaným všemi smysly. Publikace obsahuje velké množství barevných fotografií, obrázků a grafů.
Objev podobné jako Event marketing - Petr Šindler - e-kniha
Konec marketingu - Gil Carlos - e-kniha
eBook: Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh. Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na to, jak snadné je oslovit potenciální zákazníky, klíčový vztah mezi značkou a spotřebitelem stále potřebuje lidský dotek.
Objev podobné jako Konec marketingu - Gil Carlos - e-kniha
Strategický marketing - Dagmar Jakubíková - e-kniha
eBook: Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Publikace je určena jak marketingovým praktikům, manažerům a podnikatelům, tak studentům vysokých škol a MBA studií i dalším lidem, kteří mají zájem hlouběji proniknout do tajů marketingu. Upozorňuje na důležitou úlohu strategického řízení v životě firem a organizací a na jeho provázanost s marketingem. Přehledně zasvěcuje do problematiky strategického marketingu, vysvětluje jeho obsah a důležitost v rámci každého podnikání. Od podstaty strategického marketingu se dostáváme k jednotlivým etapám strategického řídícího procesu, kterými jsou situační analýza včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizace a kontrola, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Zcela nově se kniha věnuje implementaci marketingových strategií, možnostem organizace marketingu ve firmě a marketingové kontrole. Srozumitelný výklad je doplněn příklady z praxe reálných firem.
Objev podobné jako Strategický marketing - Dagmar Jakubíková - e-kniha
Obchodní němčina - Věra Kozáková - e-kniha
eBook: Učebnice Obchodní němčina je určena všem zájemcům o získání znalosti odborného jazyka používaného ve světě obchodu. S její pomocí lze rozvinout kvalitu písemného projevu a rovněž schopnost vést obchodní jednání v daném jazyce. Každá kapitola obsahuje: - výklad problematiky - frazeologii - poznámky ke gramatice a stylu jazyka používaného ve světě obchodu - cvičení - texty k poslechovým cvičením - dialogy Nahrávka napomůže utvrzení slovní zásoby a procvičení výslovnosti, najdete zde dialogy, fráze a další poslechová cvičení. Na konci učebnice je zařazen přehled nepravidelných sloves, německo-český a česko-německý odborný slovník a klíč ke cvičením. Témata jsou seřazena podle logického průběhu projednání obchodního případu – seznámíte se s tím, jak mají být strukturovány žádosti, objednávky, kupní smlouvy, projdete problematiku dodacích podmínek, způsob platby, reklamace, pojištění, pocvičíte si zákonitosti obchodního jednání.
Objev podobné jako Obchodní němčina - Věra Kozáková - e-kniha
Obchodní války - Stanislava Janáčková - e-kniha
eBook: Pojem „obchodní války“ plní v poslední době stránky tisku jakožto nová hrozba pro světový obchod, spojovaná zejména s nástupem americké administrativy v čele s prezidentem Trumpem. Zapomíná se přitom, že „volný světový obchod“ je bohužel jen chiméra, o které mnozí rádi mluví, ale nikdo ji neprovozuje v praxi. Je to bohulibá představa, která v novodobé společnosti nebyla nikdy naplněna. Je to teoretická cesta k všeobecné prosperitě, na které bohužel číhají mnohá úskalí. Politika nové americké administrativy je především snahou o realističtější reflexi změn, které v posledních desetiletích proběhly ve světové ekonomice a ve světovém obchodě. Je to, za prvé, důsledek dlouhodobých obchodních a finančních nerovnováh, nahromaděných za několik desetiletí procesu, obvykle nazývaného „globalizací“. Ale, za druhé, dnes již nejde jen o trvající obchodní a finanční nerovnováhy. Stále více se ukazuje, že prezidentu Trumpovi spíše než nevyvážený obchod dělá starost růst hospodářské i technologické moci Číny, která by brzy mohla USA ohrozit i jako velmoc politická a vojenská. A také, že cla jsou Trumpovou administrativou používána nejen jako ekonomický, ale též jako mocenský nástroj – k řešení nových problémů, které Spojeným státům přináší současný multipolární svět. Skutečnost, že státy brání především své zájmy, není v mezinárodní politice nic nového. Kořeny dnešních obchodních sporů sahají až do poslední třetiny minulého století, do éry, kdy svět byl ještě převážně „bipolární“ a kdy začaly nabývat na síle procesy, dnes nazývané „globalizací“. Pod tento všezahrnující a zároveň mnoho neříkající pojem lze schovat řadu složitých stránek pokračující internacionalizace hospodářského života. Z nich nás bude zajímat především ekonomická i technologická emancipace určitých částí světové ekonomiky, které v předchozí minulosti poněkud „zaspaly“ proces industrializace – zatímco v posledních desetiletích ho o to razantněji doháněly. Jejich úspěšná industrializace zcela změnila jejich pozici ve světové ekonomice (a také ve světových mocenských vztazích). V prvé řadě to platí pro Čínu. Čína a další, zejména ekonomiky jihovýchodní Asie (v poslední době výrazněji také Indie, a do jisté míry i Brazílie), se dostaly na novou, podstatně vyšší úroveň pomocí úspěšné obchodní strategie „růstu taženého exportem“. Výsledkem jejich razantního vstupu na světové trhy byl celkový pokles chudoby ve světovém měřítku – ale zároveň vznik značně nerovnovážného stavu mezi, velmi zjednodušeně řečeno, třemi skupinami zemí. Jsou zde země „vyspělého světa“, z nichž USA díky mezinárodnímu obchodu po několik desetiletí žily a dovážely na dluh, zatímco ztrácely pracovní místa v primárním a sekundárním sektoru ekonomiky – a v poslední době již začaly ztrácet i svůj technologický náskok. Vyspělá Evropa se zatím uzavírala do sebe a nedokázala čelit svému relativnímu zaostávání v produktivitě, růstu i obchodě. Druhá skupina – nově se industrializující země – byla úspěšná, ale životně závislá na exportu (a beztrestně provozovala protekcionismus i regulaci kurzů svých měn). Dnes se však již mění v „technologického tygra“, který začíná ohrožovat i pozici Spojených států. Třetí skupina méně vyspělých zemí nedokázala do vlaku „růstu taženého exportem“ naskočit a zůstala stranou, „zakletá“ ve své zaostalosti. Jde především o Afriku, o muslimské země Středního východu a o část Jižní Ameriky. Obyvatelé těchto zemí nenacházejí cestu, jak ve vlasti zvýšit svou prosperitu, a svou masovou migrací ohrožují vyspělý svět – a to ekonomicky i kulturně. Vznikl tak vysoce nerovnovážný, multipolární svět, skrývající mnohá nová nebezpečí. Z hlediska mezinárodního obchodu nejznámější nerovnováha vznikla, a trvá, mezi Spojenými státy a Čínou. O nic lépe se však s pokračujícím vzestupem dříve zaostávajících ekonomik nedokázala vyrovnat ani Evropská unie. Ta sice netrpěla tak velkou obchodní nerovnováhou, ale zato utrpěla největší pokles svého podílu na světovém HDP a světovém exportu. K tomu si přidala ještě zničující vnitřní nerovnováhy ve svém jádru – v eurozóně. I proto je dnes nejpomaleji rostoucí částí světa. V období od finanční krize roku 2008 situaci ještě vyostřila snaha vyspělých zemí zastavit krizi naléváním peněz do ekonomiky. Vyspělé země se zadlužily a potřebovaly by „vyrůst z dluhů“ pomocí podpory exportu. Nastává tak zesílený boj o konkurenceschopnost v mezinárodním obchodě. Přebytek či deficit obchodní bilance se stává politickým tématem. Čína, ale i Německo, jsou méně úspěšnými konkurenty pranýřovány za své exportní přebytky. Méně konkurenceschopné země mají problém plně využít své kapacity a pracovní sílu. Za předpokladu dané celkové poptávky v ekonomice (pokud je omezena příjmy z ekonomického výkonu země) pak dovoz konkuruje domácí výrobě a domácímu růstu. To u méně konkurenceschopných ekonomik vyvolává tlak na umělé zvyšování celkové domácí poptávky pomocí dluhů – soukromých i vládních. Centrální banky tomu napomáhají umělými peněžními transfuzemi a udržováním
Objev podobné jako Obchodní války - Stanislava Janáčková - e-kniha
Marketing bez reklamy - Magdalena Čevelová - e-kniha
eBook: Chcete mít dostatek zakázek, a přitom neutratit ani korunu za reklamu? Jste-li živnostník, nezávislý profesionál nebo malá firma, je to docela dobře možné. Kniha Marketing bez reklamy vám představí 10 postupů, které mohou být pro vaše podnikání dokonce účinnější než placená inzerce, a krok za krokem vás provede jejich používáním.
Objev podobné jako Marketing bez reklamy - Magdalena Čevelová - e-kniha
Marketing pro každého - Táňa Tučková - e-kniha
eBook: MARKETING PRO KAŽDÉHO Unikátní příručka pro podnikatele, marketéry i laiky. Z moderního marketingu přináší to nejpodstatnější a učí „marketingově myslet“. Ukazuje důležitost, smysl a použitelnost marketingu v běžném životě každého člověka a upozorňuje na konkrétní postupy, které z nás můžou udělat lacinou kořist obchodníků. E-book obsahuje: 40 stran nabušených odbornými informacemi, fakty, myšlenkami a argumenty expertů 35 odkazů na další zdroje informací 4 videa s příklady a odborným výkladem 10 tipů na 10 TOP on-line koučů marketingu (jména, specializace, kontakty)
Objev podobné jako Marketing pro každého - Táňa Tučková - e-kniha
Toto je marketing - Seth Godin - e-kniha
eBook: Či už ste zakladateľom technologického startupu, malým podnikateľom, alebo súčasťou veľkej korporácie, táto kniha vám môže pomôcť robiť prácu, na ktorú budete hrdí. Veľkí marketéri nevyužívajú spotrebiteľov, aby vyriešili problémy svojej spoločnosti; práve naopak – pomocou marketingu riešia problémy iných ľudí. Nezáleží na tom, aký je váš produkt, alebo služba. Táto kniha vám pomôže prekoncipovať spôsob, akým seba a svoje služby a produkty prezentujete svetu.
Objev podobné jako Toto je marketing - Seth Godin - e-kniha
Tohle je marketing! - Seth Godin - e-kniha
eBook: MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce. Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat lhát, zahlcovat lidi spamem a stydět se za práci, kterou děláte. Je čas přestat utrácet peníze za ukradenou pozornost, dlouhodobě se to nevyplatí. Je čas přestat si plést analýzy sociálních médií se skutečnými zákazníky. Je čas být vidět. K tomu se nejprve potřebujete naučit, jak se máte dívat.
Objev podobné jako Tohle je marketing! - Seth Godin - e-kniha
Marketing neziskových organizací - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Kniha podává ucelený pohled na to, jak v současné době funguje marketing a marketingová komunikace v prostředí neziskových organizací. Je doplněna řadou aktuálních případových studií, které ilustrují, s jakými příležitostmi a překážkami se nekomerční organizace setkávají, když chtějí zavádět marketingové přístupy známé z komerční sféry.
Objev podobné jako Marketing neziskových organizací - Radim Bačuvčík - e-kniha
Marketing symfonických orchestrů - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Tato monografie se zabývá možnostmi zavádění marketingových principů do řízení regionálních symfonických orchestrů. Situaci sleduje na příkladu symfonických orchestrů sídlících ve čtyřech moravských krajských městech, Filharmonie Brno, Moravské filharmonie Olomouc, Filharmonie Bohuslava Martinů Zlín a Janáčkovy filharmonie Ostrava. Zkoumá souvislosti mezi kulturním prostředím v těchto čtyřech městech, charakteristikami publika jednotlivých orchestrů, jejich produkty, prostředím konání koncertů, specifiky cenotvorby a používanými nástroji marketingové komunikace. Jádro studie tvoří dvě výzkumné sondy do postojů filharmonického publika a obecné veřejnosti k vážné hudbě a k symfonickým orchestrům. Takto získané informace jsou konfrontovány s informacemi ze samotných institucí, vlastním pozorováním marketingových aktivit a s poznatky prezentovanými v cizojazyčné odborné literatuře na téma uměleckého či kulturního marketingu. Studie si všímá dílčích aspektů marketingového řízení regionálních symfonických orchestrů, tedy proměn jejich marketingového prostředí, především prostředí společenského a konkurenčního, možností segmentace publika, otázky tvorby produktu a jeho zákaznických benefitů, podmínek konzumace hudby a jejích ekonomických a společenských nákladů, možností propagace vážné hudby a podmínek financování její produkce včetně využití nástrojů fundraisingu.
Objev podobné jako Marketing symfonických orchestrů - Radim Bačuvčík - e-kniha
Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha
eBook: Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Dále v knize naleznete případové studie, které představují široké spektrum poznatků z oblasti uplatnění emocí v marketingu v tom nejširším slova smyslu. Knížk a je určena všem marketérům z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a zvláště marketingovou komunikací. A také všem zvídavým lidem, kteří se chtějí dozvědět, jak to s působením emocí – nejen v nákupním chování – je.
Objev podobné jako Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha
AI Marketing Playbook - Ladislava Knihová - e-kniha
eBook: Kniha je nepostradatelným průvodcem marketérů a všech, kteří chtějí využít nezměrný potenciál rychle se rozvíjející umělé inteligence. Téma je zpracováno zejména s ohledem na tvorbu obsahu pro marketingové kampaně, popisky zboží v e-shopech, atraktivní posty pro sociální sítě, ale také aplikace pro generování grafiky, videí a podcastů (Midjourney, CANVA, Deeply). Autorka knihy vám pomocí názorných příkladů ukáže, jak zúročit přínosy umělé inteligence a nezaspat v dynamické době plné inovativních nástrojů. Mimo jiné se seznámíte s tím, jak funguje ChatGPT a jak efektivně zadávat prompty pro dosažení těch nejlepších výsledků.
Objev podobné jako AI Marketing Playbook - Ladislava Knihová - e-kniha
Požitkářka - Marcela Mlynářová - e-kniha
eBook: Jak už jsme u Marcely Mlynářové zvyklí, i tato knížka s názvem Požitkářka nabízí úsměvné zážitky a neobyčejné postřehy z obyčejného života. Díky tomu, že popisuje svým originálním a vtipným způsobem události většině z nás blízké, získala si tato autorka zvláště mezi čtenářkami nezměrnou oblibu.Kniha je vyzdobena půvabnými ilustracemi Terezy Budilové.
Objev podobné jako Požitkářka - Marcela Mlynářová - e-kniha
Metalex - Marcel Gause - e-kniha
eBook: Už při vyslovení názvu Metalex jistě poskočí srdce každého motoristického fanouška, který vyrůstal v Československu v poslední třetině 20. století. Celý svět tehdy znal závodní vozy Ferrari, Lotus nebo McLaren, které ovládaly okruhy formule 1, ale zajímavé věci se děly i za "železnou oponou". Pod křídly Metalexu se před téměř půlstoletím sešla parta nadšenců, jež mohla nabídnout mnohem víc než pouhý zápal pro věc: byli to ti nejlepší českoslovenští konstruktéři i jezdci, kteří společně dokázali vytvořit mnoho precizně zpracovaných a vždy novátorsky řešených konstrukcí závodních a sportovních automobilů a motocyklů a udávat tak tón motoristickému sportu ve střední a východní Evropě. Díky vyspělé technologické základně a kvalifikovanému personálu byli schopni realizovat sériovou výrobu pozoruhodných strojů, které pak stály u zrodu různých národních i mezinárodních soutěžních seriálů. Za volanty z dílen Metalexu se tak bez nadsázky zrodila celá tehdejší československá jezdecká elita.
Objev podobné jako Metalex - Marcel Gause - e-kniha
Závislák - Marcel Trunec - e-kniha
eBook: Průřez zhruba čtyřiceti let jednoho málem zmařeného života. Autobiografický, dost drsný životní příběh proložený často humornými zážitky ovlivněnými jak závislostmi na alkoholu a hracích automatech, tak i dobou a politickým děním. V knize se dočtete, jak lehce může člověk do jakékoliv závislosti spadnout, jak těžké je s ní bojovat a že je třeba se znovu a znovu sbírat ze dna a pokoušet se nad tragickým osudem zvítězit.
Objev podobné jako Závislák - Marcel Trunec - e-kniha
Společenská odpovědnost firem - Vilém Kunz - e-kniha
eBook: Publikace poskytuje ucelený obraz o základních principech, oblastech, nástrojích či přístupech k problematice společenské odpovědnosti firem (CSR). Teoretická východiska jsou v knize doplněna i o výsledky řady výzkumů realizovaných k problematice CSR v České republice i ve světě. Kniha přináší také návod jakým způsobem implementovat CSR do organizace, stejně jako se snaží poukázat na hlavní možné výhody, které může CSR přinášet. Čtenáři mohou v knize najít i případové studie přibližující konkrétní přístupy vybraných organizací k CSR. Každá z nich nejen, že komplexně popisuje CSR politiku těchto organizací, ale také následně detailně představuje vybranou CSR aktivitu, která může být inspirativní pro další představitele podnikatelského sektoru. Kniha je určena nejen manažerům a podnikatelům, kteří chtějí implementovat CSR do firemních strategií nebo jiným způsobem rozšířit své aktivity v této oblasti, ale například i studentům vysokých škol s ekonomickým zaměř ením.
Objev podobné jako Společenská odpovědnost firem - Vilém Kunz - e-kniha
Účetnictví v obchodní činnosti - autorů - e-kniha
eBook: Obchodní činnost nabízí mnoho příležitostí, ale zároveň vyžaduje i četné znalosti včetně povědomí o obchodních rizicích. Tato kniha se nejprve na začátku zabývá daňovou evidencí v obchodních firmách a v dalších kapitolách začíná účetnictví tématem platebních vztahů, a to včetně zahrnutí problematiky pohledávek. Záležitostem kolem pohybu zboží a jeho účetního vyjádření, vč. obchodní marže, oceňování, evidence apod. patří další kapitoly. Podpora prodeje je zdůrazněna zejména kapitolou věnovanou reklamě a obdobným aktivitám. Sem patří do určité míry i slevy, přičemž současně je třeba je zařadit i do oblasti obchodních rizik. V rámci obchodních rizik nebylo vynecháno téma škod, ztrát a reklamací. Finanční efekt, snížení rizik a činnost managementu se promítá do procesu kalkulací, který nachází v obchodní činnosti své specifické místo. Na konci procesu (a zároveň i v posledních kapitolách) stojí pak realizace, prodej, činnost obchodního zastoupení v účetnictví a účetní operace související s uzavřením účetního období. Závěr knihy je pak věnován tématu informačních systémů v obchodě.
Objev podobné jako Účetnictví v obchodní činnosti - autorů - e-kniha
Zákon o obchodních korporacích 2014 - e-kniha
eBook: Upravené vydání Zákona o obchodních korporacích včetně důvodové zprávy, která je vodítkem k výkladu a odůvodněním jednotlivých paragrafů. Každý paragraf je prolinkovaný s příslušnou částí důvodové zprávy a zpět. Zákon zásadně mění úpravu práva obchodních společností, družstev a spolků (dříve občanských sdružení) v České republice.Vše v praktickém elektronickém zpracování pro tablet, chytrý telefon nebo čtečku. Elektronická kniha umožňuje vytvářet si vlastní záložky, poznámky, zvýrazňovat části textu a odkazy.Praktické víc než používaná úplná znění v sešitovém vydání.
Objev podobné jako Zákon o obchodních korporacích 2014 - e-kniha
Strategický marketing - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček - e-kniha
eBook: Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. V novém vydání autoři věnují větší pozornost udržitelnému rozvoji a reagují na změny probíhající všude kolem nás – na vliv nových technologií a s nimi spojeného průmyslu 4.0 a umělé inteligence. V návaznosti na tyto změny se mění i marketing a na výsluní se dostávají tzv. digitální marketing a zákaznická oddělení. Výklad pokrývá všechna témata strategického marketingu v logické návaznosti: od vysvětlení podstaty strategického řízení firem přes jednotlivé etapy strategického řídicího procesu až po propojení strategického řízení se strategickým marketingem. Autoři vycházejí ze svých praktických zkušeností z dlouholeté pedagogické i profesní praxe. Publikace je určena vlastníkům firem, manažerům, marketingovým pracovníkům, studentům vysokých škol a MBA programů a všem zájemcům, kteří se chtějí blíže seznámit se strategickým marketingem.
Objev podobné jako Strategický marketing - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček - e-kniha
Marketing v cestovním ruchu - Dagmar Jakubíková - e-kniha
eBook: Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí "Cs". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a další lidé, kteří se zabývají možnostmi využití marketingu v cestovním ruchu.
Objev podobné jako Marketing v cestovním ruchu - Dagmar Jakubíková - e-kniha
Mezinárodní marketing - Hana Machková, Martin Machek - e-kniha
eBook: Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe.
Objev podobné jako Mezinárodní marketing - Hana Machková, Martin Machek - e-kniha
Marketing... je věda kreativní - Radomila Soukalová - e-kniha
eBook: Pomůcka pro pochopení logiky marketingového myšlení a jeho uvádění do praxe.
Objev podobné jako Marketing... je věda kreativní - Radomila Soukalová - e-kniha
Specifika marketingu luxusních značek - Květa Olšanová - e-kniha
eBook: Tato publikace si klade za cíl představit klíčové výzvy a příležitosti pro řízení luxusních značek s ohledem na specifický charakter tohoto odvětví. V první části knihy jsou představeny vlastnosti jednotlivých skupin luxusních značek i vybraných nezávislých značek tohoto sektoru. Další kapitoly vám představí specifika řízení luxusních značek včetně aktuálních příkladů z praxe jejich managementu. Poslední rozsáhlá část se věnuje současným výzvám, které luxusní značky postupně implementují do svého řízení, přičemž jsou prezentovány s ohledem na uvedená specifika jejich řízení a také prostřednictvím aktuálních případových studií. Díky této knize získáte základní přehled o světě luxusních značek, způsobu a specifikách jejich řízení a výzvách, které stejně jako jiná odvětví svět luxusu čekají. V knize jsou použity odkazy na poznatky světově uznávaných autorů i výsledky vlastních výzkumů a případové studie značek.
Objev podobné jako Specifika marketingu luxusních značek - Květa Olšanová - e-kniha
Obsahový marketing - Tomáš Procházka, Josef Řezníček - e-kniha
eBook: Vytváříte obsah svého webu zatím nepravidelně a chtěli byste tuto činnost provádět cíleně a strategicky? Hledáte dlouhodobě udržitelnou a efektivní strategii online marketingu, která vám sníží náklady na propagaci? Udělejte ze svých stránek uznávanou autoritu ve vašem oboru díky nově vytvořenému obsahu, který budou milovat návštěvníci i vyhledávače!Naučte se, jak pomocí promyšlené obsahové strategie získat více návštěvníků a zákazníků pro svůj web díky poutavým článkům, videím, elektronickým publikacím a dalším formám obsahu. Kniha vás provede základy obsahového marketingu, pomůže vám sestavit vlastní obsahovou strategii a odhalí techniky efektivní organizace činností v týmu. Ukáže vám také pokročilé techniky propagace obsahu a způsoby měření jeho úspěšnosti.Autoři vám v knize mimo jiné prozradí:– Proč a jak z vaší firmy udělat uznávané informační médium– Jak vytvořit persony a určit vhodný tón komunikace– Jak vám pomůže vypravěčství vytvořit s návštěvníky emocionální vazbu– Jak sestavit vhodný tým pro obsahový marketing – Jaké používat programy, které vám tvorbu a organizaci obsahu usnadní– Jak jednotlivé formy obsahu efektivně propagovat– Jak stanovit cíle, jak je měřit a jak vyhodnocovat výsledkyKniha obohatí všechny majitele webových stránek, podnikatele a vedoucí pracovníky, kteří hledají nové způsoby, jak získat více návštěvníků a zákazníků na Internetu.Web ke knize přímo z dílny autorů:http://marketingobsahem.czO autorech:Josef Řezníček již několik let řídí tým internetových marketérů na Včeliště.cz a pomáhá webovým stránkám být na Internetu vidět. Kromě optimalizace pro vyhledávače se věnuje také obsahovému marketingu. Věří, že obsahový marketing je budoucí cestou, jak efektivně propagovat myšlenky, služby a produkty na Internetu.Tomáš Procházka pracuje pro Včeliště.cz jako SEO konzultant a ve volném čase se stará o své vlastní internetové projekty. Od roku 2008 se věnuje internetovému marketingu a výdělečným affiliate webům. Postupem času se propracoval až k zaměření na obsahový marketing. Copywriting, SEO a obsahový marketing chápe jako jeden komplexní obor.
Objev podobné jako Obsahový marketing - Tomáš Procházka, Josef Řezníček - e-kniha
Marketing menších a středních firem - Vladimír John - audiokniha
Audiokniha: Marketing menších a středních firem přináší 8 důležitých rad pro podnikatele, kteří se rozhodli své podnikání podpořit marketingovými aktivitami, a chtějí to dělat efektivně. Praxe totiž ukazuje, že mnoho a mnoho podnikatelů vyhazuje spoustu peněz za aktivity, které by měly přinášet větší zisky, a které ze zisku mnohdy naopak ukrajují. Přitom je to docela jednoduché. Je prostě potřeba vědět, jak na to. A s tím pomůže podnikatelům audiokniha věnovaná právě marketingu. Obsah: Spojte své jméno s názvem firmy Stanovte si cílovou skupinu Nastavte si jasnou strategii marketingu Vytvořte si komunikační mix Komunikujte vždy jeden produkt Budujte svou značku Nezanedbávejte stálé zákazníky Vyhodnocujte výsledky marketingových aktivit Nejčastější chyby v marketingu
Objev podobné jako Marketing menších a středních firem - Vladimír John - audiokniha
Šedivějící hodnoty? - Marcela Petrová - e-kniha
eBook: Práce se věnuje současným podobám stárnutí v české společnosti a analýze vlivu věku na participaci. Výsledky kvantitativních analýz jsou rozčleněny do čtyř kapitol, které se věnují participaci na různých oblastech společnosti.
Objev podobné jako Šedivějící hodnoty? - Marcela Petrová - e-kniha
Holá slova - Marcel Beaujard - e-kniha
eBook: Český překlad druhé sbírky poezie francouzského básníka a výtvarníka Marcela Beaujarda, doplněný o 43 kolorovaných miniatur autora.
Objev podobné jako Holá slova - Marcel Beaujard - e-kniha
Odstíny mlhy - Marcel Beaujard - e-kniha
eBook: Marcel Beaujard se narodil v roce 1946 v Paříži, kde stále žije. Je známý také svou malířskou a sochařskou tvorbou, zájem o poezii se u něho poprvé výrazně projevuje na sklonku sedmdesátých let, kdy napsal své první verše. Soustavná výtvarná a literární činnost umožňuje uzrání jeho individuální filozofické, poetické a duchovní koncepce umění. Podle hodnocení ilustrátora tohoto souboru Jaroslava Macka "Marcel Beaujard je básník každé chvilky neskutečna všedního života ve smyslu nostalgie po podstatných pojmech naší každodenní existence a její souvztažnosti s uplývaním kosmického času. Jeho osobní dílo je jakoby vybroušené z polostínu jeho komplexní osobnosti do vzácného kamene s mnohonásobnými zářivými fasetami."
Objev podobné jako Odstíny mlhy - Marcel Beaujard - e-kniha
Temná tajemství - Marcel Moss - e-kniha
eBook: Dorota žije už osmnáct let pod jednou střechou s despotickým manželem, přesto se snaží dělat vše pro to, aby nebylo na veřejnosti nic znát. Potají však hledá co nejméně bolestivou cestu, jak se od agresivního muže osvobodit.Jakub a Alicja prožívají krizi, a tak se pokusí vrátit svému manželství ztracenou jiskru společnou dovolenou u moře. Dvojice se na místě seznámí s tajemným párem, který obrátí vzhůru nohama nejen rutinní prázdninový pobyt, ale i celé jejich životy.Osmnáctiletá Naďa se poprvé setká se svou biologickou matkou, která ji opustila krátce po porodu. Ani v nejmenším si neuvědomuje, jakému nebezpečí vystaví tímto setkáním své blízké.Tři zápletky se spolu v nejméně očekávaném okamžiku spojují. Každý z aktérů zahájí sám za sebe nelítostný boj o to, aby jeho vlastní temná tajemství nikdy nespatřila světlo světa. Komu se to podaří, a kdo za své lži krutě zaplatí?
Objev podobné jako Temná tajemství - Marcel Moss - e-kniha
Zodpovědně lehkomyslná - Marcela Mlynářová - e-kniha
eBook: Oblíbená autorka řady populárních knih (Chalupářkou z donucení, Důchodkyně nestřílejte, V padesáti na začátku, Asi nejsem ženská, Z lodiček do holin, Dvakrát dole, jednou nahoře aj.) přichází s novým titulem. Opět v něm otevřeně a bez servítek komentuje dění kolem sebe i ve světě a vypráví nenapodobitelným stylem o svých pozoruhodných příhodách, o dobrodružných cestách po krásách naší země, o radostech a strastech prožívaných na své chalupě, o životních vrcholech, pádech a zvratech. Autorka potvrzuje, že není podstatný věk, ale přístup k životu, a navzdory všem ranám osudu je třeba vždy hledat to dobré a nikdy se nevzdávat. Kniha je vyzdobena půvabnými ilustracemi Terezy Budilové.
Objev podobné jako Zodpovědně lehkomyslná - Marcela Mlynářová - e-kniha
Rozcouraná duše - Marcela Mlynářová - e-kniha
eBook: Oblíbená autorka řady úspěšných knih líčí své pojetí aktivního života ženy po šedesátce. Má čas na sebe i na své záliby, je vyzbrojena šarmem i elegancí a především díky životním zkušenostem je schopná vnímat svět kolem sebe s humorným nadhledem. Autorčiny úsměvné příhody potvrzují, že není podstatný věk, ale přístup k životu.
Objev podobné jako Rozcouraná duše - Marcela Mlynářová - e-kniha
Vánoční tajnosti - Tif Marcelo - e-kniha
eBook: Lily se nemůže dočkat vánočních prázdnin, které naposledy stráví jako středoškolačka. Všude jsou hromady sněhu a sváteční nálada v městečku Holly, kde si přivydělává ve slavném hotelu, hřeje víc než huňatý svetr. Lily chce taky prorazit jako knižní blogerka, plány jí však naruší nový spolupracovník – protivně hezký Teddy. Ti dva by snad nemohli být odlišnější, když si ale omylem prohodí telefony, zjistí, co před sebou skrývají. Dokážou je jejich tajemství – a nenadálá sněhová bouře – svést dohromady?
Objev podobné jako Vánoční tajnosti - Tif Marcelo - e-kniha
Čarodějnický slabikář - Marcela Košanová - e-kniha
eBook: Čarodějnictví – už jen to pouhé slovo navozuje tajemnou atmosféru a přináší mlhavý opar strachu a vzrušujícího neznáma. Láká, ale také trochu děsí. Zrodilo se v dávných dobách lidstva, bylo uctíváno i zatracováno, potlačováno i oslavováno; a ať chceme či nechceme, je tu s námi dodnes. Tato kniha není zevrubnou učebnicí magie, ale je i návodem, jak na to, abychom dosáhli splnění svých přání.
Objev podobné jako Čarodějnický slabikář - Marcela Košanová - e-kniha
Československé sajdkáry - Marcel Malypetr - e-kniha
eBook: Tato publikace je úplně první knihou u nás, která se jako hlavním tématem zabývá československými sajdkáry, jinak řečeno postranními vozíky k motocyklům. Tato, dnes již trochu zapomenutá vozidla, byla kdysi velice populární a mnoho našich rodičů a prarodičů na ně dodnes s nostalgií vzpomíná. Dnes už jsou převážně jen hobby záležitostí, ale i v dnešní přetechnizované době poskytují svým majitelům spoustu nevšedních zážitků.O čem všem se v knize dočtete? Nejdříve se podíváme trochu do historie, jak vlastně sajdkár vznikl, jaké jiné konstrukční varianty se nabízely, a pak jejich nepřeberné množství utřídíme a srovnáme do určitých kategorií. Řekneme si také něco z teorie sajdkáru, tzn. něco o jeho vlastnostech, o možnostech a o vlivu seřízení na jízdní vlastnosti. Pro ty, kteří to se sajdkáry myslí vážně bude určitě zajímavá kapitola o aktuálně platné legislativě nebo pár pouček pro jízdu se sajdkárou.
Objev podobné jako Československé sajdkáry - Marcel Malypetr - e-kniha
Skútr Čezeta - Marcel Malypetr - e-kniha
eBook: Druhé vydání knihy Skútr Čezeta vzniklo na základě četných dotazů čtenářů, kteří požadovali doplnění informací týkajících se provozu těchto krásných a čím dál populárnějších veteránů. Vzhledem k "pokročilému věkuu" těchto strojů jsou už také s jejich "životyy" spojeny poruchy, které vyžadují opravy, seřizování, renovace a další úpravy. V knize najdete kromě praktických rad i informace o vzniku a historii skútrů Čezeta.Pro zájemce uvádíme podrobná technická data všech typů, seřizovací tabulky i přehled všech použitých karburátorů, což určitě ocení všichni řidiči i renovátoři. Kniha je určena všem, jimž se líbí ojedinělý design strojů Čezeta, ať už se jedná o příznivce či sběratele. Určitě potěší také ty čtenáře, kteří se chtějí dozvědět více o historii skútrů v našich zemích. Zároveň se mohou seznámit s přehledem všech typů Čezet i s jejich technickými údaji.
Objev podobné jako Skútr Čezeta - Marcel Malypetr - e-kniha
Československé motorarity - Marcel Malypetr - e-kniha
eBook: Tuto hodně specifickou a rozmanitou kategorii zastupuje především dálník, který vymyslel a pojmenoval významný český inženýr a pilot Jan Anderle. Najdete zde dálníky jeho následovníků, ale také specifická vozidla renomovaných československých firem, různá tříkolová vozidla, jako tříkolky, rikši, invalidní vozidla i tzv. vozítka, o které nebyla v poválečném období nouze. Velice zdařilý model vozítka konstruktéra Miloše Schütze zdobí obálku této knihy. Celá jedna kapitola je věnována kapotovanému motocyklu, u nás dnes tak populárnímu "Nanuku", který se stále ve větším počtu objevuje na veteránských srazech. Vaší pozornosti by neměly uniknout ani současné moderní dálníky a tříkolky, které se už dávno vzdálily původnímu určení a staly se hobby vozidly vyšší cenové kategorie.
Objev podobné jako Československé motorarity - Marcel Malypetr - e-kniha
Skútr Čezeta - Marcel Malypetr - e-kniha
eBook: Komu se líbí ojedinělý design Čezety, kdo je příznivec či sběratel motocyklů a skútrů ČZ, jistě přivítá informace otištěné hned v úvodu nového vydání: konstruktérovi Čezet, panu Jaroslavu Františku Kochovi byl v jeho rodné obci Mcely odhalen památník. Dále se dočtete o zcela nových poznatcích z konstrukce předsériového provedení, které ještě nikde nebyly publikovány a dokladují nám, jak se konstrukce skútru i funkce některých konstrukčních prvků změnila. Největší novinkou v tomto vydání jsou ovšem informace o snahách obnovit výrobu skútrů Čezeta, které najdete v kapitole „Čezeta žije“. Nová Čezeta bude elektroskútr s parametry srovnatelnými s jinými vyspělými značkami. Nic z předchozího vydání tu nechybí. Technicky založení čtenáři zde najdou technická data všech typů, ale také seřizovací tabulky skútrů Čezeta i přehled všech použitých karburátorů, které určitě ocení všichni řidiči i renovátoři. A ti, kteří při svých jízdách opravují, seřizují a jinak vylaďují své miláčky, tu najdou nepřeberné množství praktických rad, jak odstranit někdy až záhadné závady.
Objev podobné jako Skútr Čezeta - Marcel Malypetr - e-kniha
Ukaž mi - Marcel Moss - e-kniha
eBook: Lukáš se potýká s problémy v osobním i profesním životě. V soukromí se hroutí jeho letitý vztah, v zaměstnání musí čelit útokům agresivní šéfové. Veškeré dosavadní jistoty mu mizí před očima. Sklíčený Lukáš jednoho dne uposlechne radu přítele a stáhne si do mobilu seznamovací aplikaci UKAŽ MI. Její uživatelé se ucházejí o přízeň tajemné Královny. Aplikace je založena na soutěži, která spočívá v plnění důmyslných, mnohdy erotických úkolů. Hlavní výhrou není nic jiného, než osobní setkání s Královnou. Lukáš se s Královnou intenzivně sbližuje. Má pocit, že je jedinou osobou, která mu opravdu rozumí. Když už se zdá, že je láskyplné setkání na dosah, iluzi přeruší kriminální zápletka. Začíná opravdová noční můra. Spirála krystalického zla dovede Lukáše až k poznání hrůzné pravdy.
Objev podobné jako Ukaž mi - Marcel Moss - e-kniha
Podívejte se také
- Marketing bez reklamy (999-00-017-5020-6)
- Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)
- Marketing symfonických orchestrů (978-80-875-0003-3)
- Tohle je marketing! (978-80-271-2567-8)
- Toto je marketing (978-80-566-1627-7)
- Slavné plzeňské firmy a podnikatelé (978-80-7640-002-3)
- Plánování a tvorba hodnoty firmy (978-80-247-2432-4)
- Manažerem firmy o jedné osobě (978-80-856-2455-7)
- Stagg SPC030 E (SPC030 E)
- Stagg SMD3 E (SMD3 E)
- Stagg SMD1 E (SMD1 E)
- Marketing... je věda kreativní (978-80-875-0071-2)
- Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)
- Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0)
- Firmy, které se rozhodly být skvělé (978-80-271-3026-9)
- Finanční analýza a hodnocení výkonnosti firmy (978-80-7400-538-1)
- Jak z dobré firmy udělat skvělou (978-80-247-2545-1)
- Fieldmann FZN 6005-E (FZN6005-E)
- Fieldmann FDU 2003-E (FDU2003-E)
- Fieldmann FZS 2050-E (FZS2050-E)
- Fieldmann FDB 2004-E (FDB2004-E)
- Fieldmann FZS 2002-E (FZS2002-E)