Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz

Internetový marketing - Viktor Janouch - e-kniha

eBook: Zvyšte profit díky SEO, Skliku, Google Adwords, Facebooku či YouTubeMarketing na Internetu vyžaduje připravené lidi! Marketérům už nestačí pouze znalosti marketingu. Musejí mít povědomí o technických aspektech, aby věděli, jak nejlépe tento marketing provádět.Zkušený lektor a vyučující vám vysvětlí všechny technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Kniha je tak vhodná nejenom pro všechny tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty. Dozvíte se mimo jiné:- Jak marketing na Internetu funguje- Jak provádět optimalizaci webů pro vyhledávače (SEO)- Jak tvořit text orientovaný na zákazníka (copywriting)- Jak budovat zpětné odkazy- Jak na inzeráty a reklamní kampaně v PPC systémech- Jak na podporu prodeje v e-shopu a ve vztahu B2B- Jak se prosadit na sociálních sítích- Jak na virální marketing a e-mailingPraktické ukázky zahrnují tyto technologie a služby: Seznam Sklik, Google Adwords, AdFox, ETARGET, Google Analytics, Facebook, YouTube, Twitter, Lidé.cz, SEO, RSS a další. DVD obsahuje:- Videotutoriály, přednášky a školení v češtině- Výukové materiály a přehledové studie- Softwarové nástroje pro blogování, e-mailing či PPC kampaně- Užitečné odkazy na blogy a další zdroje informací o marketinguO autorovi:Viktor Janouch je konzultant a lektor v oblasti marketingu, především marketingu na Internetu. Vyučuje na Univerzitě Pardubice a pořádá otevřené i firemní semináře a kurzy. Věnuje se také řízení projektů, optimalizaci a copywritingu. Jako autor má na svém kontě řadu odborných článků a knihu Internet marketing.

Podívejte se také Robot Viktor - modrý (8590756018906)

cena 199.0 Kč
Detail

Internetový marketing - Viktor Janouch - e-kniha

eBook: Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google AdwordsChcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách?Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům:- Reklama na Internetu- Marketingová komunikace- Podpora prodeje- Public Relations- Přímý marketing- Internetové komunikační prostředky- Vyhodnocování marketingové komunikaceKniha je vhodná nejenom pro všechny pracovníky marketingových a obchodních oddělení, tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty.O autorovi:Viktor Janouch je konzultantem a lektorem v oblasti marketingu, především marketingu na Internetu. Je autorem českého bestselleru Internetový marketing, jehož druhé vydání držíte v ruce. Kromě toho napsal řadu odborných článků a několik let vyučoval na Univerzitě Pardubice, kde také získal doktorát v oboru marketingová komunikace. Věnuje se rovněž řízení projektů a je specialistou na PPC v cizích jazycích.

Podívejte se také dva druhy pravdy michael connelly e kniha

cena 339.0 Kč
Detail

Internetový marketing - Viktor Janouch

Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google Adwords Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70?% přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům: - Reklama na Internetu - Marketingová komunikace - Podpora prodeje - Public Relations - Přímý marketing - Internetové komunikační prostředky - Vyhodnocování marketingové komunikace Kniha je vhodná nejenom pro všechny pracovníky marketingových a obchodních oddělení, tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty. O autorovi: Viktor Janouch je konzultantem a lektorem v oblasti marketingu, především marketingu na Internetu. Je autorem českého bestselleru Internetový marketing, jehož druhé vydání držíte v ruce. Kromě toho napsal řadu odborných článků a několik let vyučoval na Univerzitě Pardubice, kde také získal doktorát v oboru marketingová komunikace. Věnuje se rovněž řízení projektů a je specialistou na PPC v cizích jazycích.

Podívejte se také ego je vas nepritel ryan holiday e kniha

cena 357.0 Kč
Detail

Internetový marketing - Viktor Janouch

Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto přepracovaném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Své internetové aktivity se také naučíte měřit a vyhodnocovat.

Objev podobné jako Internetový marketing - Viktor Janouch

cena 447.0 Kč
Detail

Internetový marketing (978-80-251-5016-0)

Kniha - autor Viktor Janouch, 344 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto přepracovaném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Své internetové aktivity se také naučíte měřit a vyhodnocovat.

Objev podobné jako Internetový marketing (978-80-251-5016-0)

cena 369.0 Kč
Detail

Internetový marketing (978-80-251-4311-7)

Elektronická kniha - autor Viktor Janouch, 376 stran Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat.Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google AdwordsChcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat.Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům:Reklama na InternetuMarketingová...

Objev podobné jako Internetový marketing (978-80-251-4311-7)

cena 339.0 Kč
Detail

Internetový marketing s You Tube - Michael Miller

Máte už marketingovou strategii v oblasti videa? Dokážete své výrobky a služby prodat pomocí videa na největším světovém videoportálu? Objevte také nový propagační a prodejní kanál, jehož popularita v Česku stoupá raketovým tempem. K zahájení internetového marketingu na YouTube a přilákání nových zákazníků vám postačí nízkonákladové video a úspěšná marketingová strategie. Tento průvodce vás vybaví obojím. Poskytne vám cenné informace a zaručené návody, jež vám pomohou YouTube a video začlenit do vaší marketingové strategie a zlepšit tak povědomí o značce, výrobcích či službách a zvýšit návštěvnost vašeho webu.

Objev podobné jako Internetový marketing s You Tube - Michael Miller

cena 399.0 Kč
Detail

Internetový marketing (999-00-016-9152-3)

Elektronická kniha - autor Viktor Janouch, 305 stran, česky Zvyšte profit díky SEO, Skliku, Google Adwords, Facebooku či YouTubeMarketing na Internetu vyžaduje připravené lidi! Marketérům už nestačí pouze znalosti marketingu. Musejí mít povědomí o technických aspektech, aby věděli, jak nejlépe tento marketing provádět.Zkušený lektor a vyučující vám vysvětlí všechny technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Kniha je tak vhodná nejenom pro všechny tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty. Dozvíte se mimo jiné:- Jak marketing na Internetu funguje- Jak provádět optimalizaci webů pro vyhledávače (SEO)- Jak tvořit text orientovaný na zákazníka (copywriting)- Jak budovat zpětné odkazy- Jak na inzeráty a reklamní kampaně v PPC systémech- Jak na podporu prodeje v e-shopu a ve...

Objev podobné jako Internetový marketing (999-00-016-9152-3)

cena 199.0 Kč
Detail

Internetový marketing (978-80-251-4311-7)

Elektronická kniha - autor Viktor Janouch, 376 stran Přilákejte návštěvníky a maximalizujte zisk pomocí knihy Internetový marketingZvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google AdwordsChcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách?Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům:- Reklama na Internetu- Marketingová komunikace- Podpora prodeje- Public Relations- Přímý marketing- Internetové komunikační prostředky- Vyhodnocování marketingové komunikaceKniha je vhodná nejenom pro všechny pracovníky marketingových a obchodních oddělení, tvůrce, správce a...

Objev podobné jako Internetový marketing (978-80-251-4311-7)

cena 339.0 Kč
Detail

Online marketing - e-kniha

eBook: Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání? Zde jste na správné adrese! 23 českých i světových skutečných expertů nabízí pohled na svou specializaci. Lidé z Google, H1.cz, nezávislí experti z celé Evropy, ale i velkých amerických agentur vás provedou základy SEO, placené reklamy, remarketingem, videomarketingem, webovou analytikou či sociálními sítěmi. Kniha se věnuje mimo jiné těmto tématům: - Od filozofie a historie SEO až po současnost a konkrétní techniky linkbuildingu - PPC reklamě ve vyhledávání, obsahu, ale také RTB či remarketingu - Úvodu do webové analytiky, Google Analytics a problematice měření konverzí - Teorii i praxi v marketingu na sociálních sítích, včetně profesní sítě LinkedIn - Content marketingu a konkrétním technikám videomarketingu - Brandingu za pomocí nástrojů internetového marketingu - Využití mobilních aplikací jako nástroje internetového marketingu

Objev podobné jako Online marketing - e-kniha

cena 189.0 Kč
Detail

Internetová publicistika - Vojtěch Bednář - e-kniha

eBook: Praktický průvodce pro publicisty přibližuje technické nástroje k publikování on-line a funkční a obchodní modely on-line médií. Popisuje základní pravidla pro tvorbu textu k on-line publikaci a poskytuje čtenářům ucelený pohled na internetová média nejen v českém prostředí. Přináší informace potřebné k samostatné tvorbě a publikaci autorských děl na webu i ke spolupráci s redakcemi on-line médií.Publikaci jistě ocení všichni studenti žurnalistiky a mediálních studií, publicisté pracující s on-line médii a píšící pro ně a lidé zajímající se o problematiku fungování žurnalistiky v prostředí internetu.

Objev podobné jako Internetová publicistika - Vojtěch Bednář - e-kniha

cena 237.0 Kč
Detail

Sportovní marketing - Vilém Kunz - e-kniha

eBook: Cílem knihy je přiblížit stěžejní proměny profesionálního světa sportu a hlouběji analyzovat jejich dopady na oblast sportovního marketingu, včetně možností efektivního využívání některých jeho moderních nástrojů. Kromě hlavních teoretických východisek kniha přináší mnoho inspirativních příkladů ze zahraničního i tuzemského prostředí. Při zpracování publikace autor využil poznatků získaných jak v rámci své vědecko-výzkumné činnosti, tak i v rámci spolupráce s některými předními sportovními kluby v České republice. Publikace se jako první u nás komplexně věnuje možnostem využití principů konceptu společenské odpovědnosti organizací (CSR) v oblasti sportu. Všímá si hlavních podpůrných argumentů pro spojení CSR a sportu, stejně jako klíčových interních a externích motivů sportovních organizací k jejich zapojení do CSR aktivit. Blíže jsou představeny CSR iniciativy mezinárodních řídících sportovních institucí, významných ligových soutěží v zámoří či v Evropě či některých předních sportovních klubů u nás i v zahraničí. Autor navíc přináší i praktická doporučení týkající se zejména efektivního zavádění principů CSR do řízení sportovních organizací, včetně představení jednotlivých fází a kroků implementačního procesu. Zároveň je i prostřednictvím výsledků řady respektovaných výzkumů ukázáno, že implementace CSR do řízení sportovních organizací může přinášet benefity nejen okolní společnosti, ale též sportovním organizacím samotným. Publikace je určena současným a budoucím marketingovým manažerům sportovních organizací, kteří si chtějí osvojit moderní techniky v oblasti marketingové komunikace, public relations či sportovního sponzoringu. Vedle toho mohou publikaci využít i marketingoví či CSR manažeři podniků, kteří se ve svých CSR politikách či marketingových programech snaží zaměřit na podporu sportu a pohybových aktivit. Kniha bude přínosná i pro ty čtenáře, kteří se zabývají sportovním managementem, sociologií či ekonomikou sportu.

Objev podobné jako Sportovní marketing - Vilém Kunz - e-kniha

cena 229.0 Kč
Detail

Základy marketingu - Miroslav Karlíček - e-kniha

eBook: Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy? Co je to marketingové prostředí a jak jej lze zkoumat? Jakou marketingovou strategii zvolit? Jak vytvořit ten správný „produkt“, jakou mu dát cenu, jak ho propagovat a jak zajistit jeho dostupnost?

Objev podobné jako Základy marketingu - Miroslav Karlíček - e-kniha

cena 305.0 Kč
Detail

Mezinárodní marketing - Hana Machková - e-kniha

eBook: Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují krátké případové studie.

Objev podobné jako Mezinárodní marketing - Hana Machková - e-kniha

cena 254.0 Kč
Detail

Event marketing - Petr Šindler - e-kniha

eBook: Jak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých sportovních utkání a dalších eventů? Jak v rámci firemní marketingové komunikace a značkové strategie plánovat, inscenovat a realizovat zážitky? Jak vyvolat psychické a emocionální podněty, které podpoří image firmy a produktů, a tím obchodní záměry? Více se dozvíte v první publikaci o event marketingu v češtině. Autor se také zabývá integrací event marketingu do marketingového komunikačního mixu. Krok za krokem prochází pomocí příkladů úspěšných akcí známých firem procesem plánování, organizování a vyhodnocování výjimečných událostí a zvláštních představení, které spojují zvolené komunikační sdělení s prožitkem vnímaným všemi smysly. Publikace obsahuje velké množství barevných fotografií, obrázků a grafů.

Objev podobné jako Event marketing - Petr Šindler - e-kniha

cena 314.0 Kč
Detail

Konec marketingu - Gil Carlos - e-kniha

eBook: Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh. Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na to, jak snadné je oslovit potenciální zákazníky, klíčový vztah mezi značkou a spotřebitelem stále potřebuje lidský dotek.

Objev podobné jako Konec marketingu - Gil Carlos - e-kniha

cena 297.0 Kč
Detail

Strategický marketing - Dagmar Jakubíková - e-kniha

eBook: Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Publikace je určena jak marketingovým praktikům, manažerům a podnikatelům, tak studentům vysokých škol a MBA studií i dalším lidem, kteří mají zájem hlouběji proniknout do tajů marketingu. Upozorňuje na důležitou úlohu strategického řízení v životě firem a organizací a na jeho provázanost s marketingem. Přehledně zasvěcuje do problematiky strategického marketingu, vysvětluje jeho obsah a důležitost v rámci každého podnikání. Od podstaty strategického marketingu se dostáváme k jednotlivým etapám strategického řídícího procesu, kterými jsou situační analýza včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizace a kontrola, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Zcela nově se kniha věnuje implementaci marketingových strategií, možnostem organizace marketingu ve firmě a marketingové kontrole. Srozumitelný výklad je doplněn příklady z praxe reálných firem.

Objev podobné jako Strategický marketing - Dagmar Jakubíková - e-kniha

cena 421.0 Kč
Detail

Krysař - Viktor Dyk - e-kniha

eBook: Jednoho dne se v hanzovním městě Hameln objeví krysař. Všichni ho jako cizince považují za někoho méněcenného. V podobné situaci vyloučení je také rybář Sepp Jörgen, který není hloupý, ale jeho údělem je příliš pomalé přemýšlení. Co mu lidé řeknou jeden den, uvědomí si až druhý, a tak se tento rybář stává centrem výsměchu okolí. Krysařovi je jedno, za co ho lidé mají, dokud se nezamiluje do Agnes, měšťanky, která jej od jeho příchodu ve svém domku ubytovala. Ona jeho lásku opětuje. Náhle zjistí, že čeká nechtěné dítě s bývalým milencem. Mezi všemi tak nastává konflikt. Krysař svůj úkol vyhubit všechny krysy ve městě splní díky své kouzelné píšťale, kterou dokáže lákat jakoukoliv živou bytost. Radním se to však nelíbí a chtějí mu dát méně peněz, protože si myslí, že je nabyl příliš snadno. On se brání tím, že je placen za práci a ne za způsob, kterým ji vykonal. Spor vyvrcholí hádkou v městské hospodě U Žíznivého člověka, což nebývá zvykem, neboť všichni obyvatelé si obou radních nesmírně cení a mají je v úctě. Po této hádce a poté co zjistí, že Agnes čeká dítě svého milého Kristiána, rozhodne se město opustit. Než to však udělá, táhne ho něco zpět do hostince. Tam se setká s pomocníkem ďábla, který mu nabízí věčný život, když bude se svojí píšťalou škodit lidem. Krysař nabídku razantně odmítá a opouští město. Láska k Agnes je silnější než jeho vůle a přinutí ho vrátit se. Nikde ji nemůže najít, a když zjistí, že se ze žalu zabila skokem do propasti a její matka se z toho zbláznila, rozhodne se celé město pomocí své píšťaly odvést na okraj propasti hory Koppel. Učiní tak ne pro peníze, které mu měly být vyplaceny, ale ze zármutku ze zklamané lásky. Během tónů jeho písně se ve všech lidech probouzí dávno zapomenuté touhy, a proto ho následují k hoře Koppel, kde ukončí svůj život v propasti s nadějí, že se dle pověsti dostanou do Sedmihradské země, kde je všeho dostatek, pohoda a odpuštění. Krysař doufá, že se opět setká se svou láskou Agnes, jež byla jediná, která v něm během jeho životního putováním probudila city. Ve vesnici zůstane živ jen rybář Jörgen, který vše pochopí až následujícího dne a chce též ukončit svůj neveselý život plný pohany a výsměchu. Od tohoto činu ho odvrátí kojenec, kterého nalezne opuštěného a hladového ve městě. Jörgen se vydá hledat matku, která by se o holčičku postarala.

Objev podobné jako Krysař - Viktor Dyk - e-kniha

cena 99.0 Kč
Detail

Drakkar - Viktor Labský - e-kniha

eBook: Dobrodružná novela pro mládež. Hlavními hrdiny jsou dva čtrnáctiletí vikingští hoši, jeden svobodný a druhý otrok. Navzdory zákazu jdou lovit ryby daleko do hor. Když se příští den vrátí, zjistí, že jejich osada byla vyvražděna. Zdá se, že i oni sami jsou tak odsouzeni k záhubě, neboť jsou bez prostředků a blíží se severská zima. Doprovodné kresby Petra Horáčka navazují na burianovskou tradici české knižní ilustrace.

Objev podobné jako Drakkar - Viktor Labský - e-kniha

cena 169.0 Kč
Detail

Krysař - Viktor Dyk - e-kniha

eBook: Novoklacistická novela podle německé pověsti o krysaři, který zachránil město Hammeln od krys, ale nedostal sjednanou od¬měnu, proto zavedl zvukem píšťaly obyvatele do propasti a pomstil se tak za jejich proradnost a lakotu. Přežil jen blázen a nemluvně, tedy dva symbolické významy toho, co popírá rozum.

Objev podobné jako Krysař - Viktor Dyk - e-kniha

cena 49.0 Kč
Detail

Krysař - Viktor Dyk - e-kniha

eBook: Novela Krysař Viktora Dyka nejdříve vycházela v časopisu Lumír pod názvem Pravdivý příběh (1911–1912). Pod názvem Krysař byla vydána poprvé v roce 1915. Inspirací byla Dykovi stará německá pověst o krysařovi, který pomohl městu Hameln vyčistit město od krys. Když poté za svoji práci nedostal zaplaceno, odvedl za trest obyvatelům města jejich děti. V Dykově ztvárnění se z pověsti stal romantický příběh osudové lásky a vzpoury proti měšťácké zkaženosti. Jeho krysař je tajemná postava, která osaměle putuje městy a dokáže svou píšťalou ovládat kromě krys i všechno živé. Pak se však zamiluje do Agnes a ta jeho lásku opětuje. Ve městě žije také rybář Sepp Jörgen, který je kvůli svému pomalému myšlení celým městem, stejně jako krysař, opovrhován. Krysař svoji zakázku pro město splní, ale měšťané se zdráhají vyplatit mu odměnu. A pak se dozví, že Agnes čeká díte s bývalým milencem. Zoufalý nad zklamaním z lásky i z obyvatel města se krysař rozhodne pro pomstu. Mámení jeho píšťaly odolává jen Sepp Jörgen…

Objev podobné jako Krysař - Viktor Dyk - e-kniha

cena 139.0 Kč
Detail

Marketing bez reklamy - Magdalena Čevelová - e-kniha

eBook: Chcete mít dostatek zakázek, a přitom neutratit ani korunu za reklamu? Jste-li živnostník, nezávislý profesionál nebo malá firma, je to docela dobře možné. Kniha Marketing bez reklamy vám představí 10 postupů, které mohou být pro vaše podnikání dokonce účinnější než placená inzerce, a krok za krokem vás provede jejich používáním.

Objev podobné jako Marketing bez reklamy - Magdalena Čevelová - e-kniha

cena 199.0 Kč
Detail

Marketing pro každého - Táňa Tučková - e-kniha

eBook: MARKETING PRO KAŽDÉHO Unikátní příručka pro podnikatele, marketéry i laiky. Z moderního marketingu přináší to nejpodstatnější a učí „marketingově myslet“. Ukazuje důležitost, smysl a použitelnost marketingu v běžném životě každého člověka a upozorňuje na konkrétní postupy, které z nás můžou udělat lacinou kořist obchodníků. E-book obsahuje: 40 stran nabušených odbornými informacemi, fakty, myšlenkami a argumenty expertů 35 odkazů na další zdroje informací 4 videa s příklady a odborným výkladem 10 tipů na 10 TOP on-line koučů marketingu (jména, specializace, kontakty)

Objev podobné jako Marketing pro každého - Táňa Tučková - e-kniha

cena 180.0 Kč
Detail

Toto je marketing - Seth Godin - e-kniha

eBook: Či už ste zakladateľom technologického startupu, malým podnikateľom, alebo súčasťou veľkej korporácie, táto kniha vám môže pomôcť robiť prácu, na ktorú budete hrdí. Veľkí marketéri nevyužívajú spotrebiteľov, aby vyriešili problémy svojej spoločnosti; práve naopak – pomocou marketingu riešia problémy iných ľudí. Nezáleží na tom, aký je váš produkt, alebo služba. Táto kniha vám pomôže prekoncipovať spôsob, akým seba a svoje služby a produkty prezentujete svetu.

Objev podobné jako Toto je marketing - Seth Godin - e-kniha

cena 249.0 Kč
Detail

Marketing obchodní firmy - Marcela Zamazalová - e-kniha

eBook: Manažeři a majitelé obchodních firem a vysokoškolští studenti se v této na trhu ojedinělé publikaci dozví, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat marketingový mix. Kniha šitá na míru pro českého čtenáře vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem v ČR. Po přiblížení situace v sektoru obchodu v ČR se dozvíte o rozdílech v situaci a v používání vhodných přístupů u moderních retailingových firem s převahou zahraničního kapitálu a u malých a středních obchodních firem s převážně českou kapitálovou účastí. Seznámíte se s charakteristikou současného zákazníka a s jeho spotřebním chováním a rozhodováním, dále s vhodnými segmentačními kritérii trhu či marketingovými nástroji obchodníka. Zjistíte, jaká specifika by měl mít marketingový mix obchodní firmy ve srovnání s mixem výrobní firmy. Marketingový mix obchodní firmy zahrnuje distribuční politiku (lokalizace obchodní je dnotky, metody prodeje), cenovou politiku (cenové řady, srážky a slevy), sortimentní politiku (maloobchodní značky, poskytované služby) a komunikační mix (podpora prodeje, in-store marketing, merchandising). A na závěr se dozvíte jak budovat vztahy se stálými zákazníky.

Objev podobné jako Marketing obchodní firmy - Marcela Zamazalová - e-kniha

cena 271.0 Kč
Detail

Tohle je marketing! - Seth Godin - e-kniha

eBook: MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce. Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat lhát, zahlcovat lidi spamem a stydět se za práci, kterou děláte. Je čas přestat utrácet peníze za ukradenou pozornost, dlouhodobě se to nevyplatí. Je čas přestat si plést analýzy sociálních médií se skutečnými zákazníky. Je čas být vidět. K tomu se nejprve potřebujete naučit, jak se máte dívat.

Objev podobné jako Tohle je marketing! - Seth Godin - e-kniha

cena 297.0 Kč
Detail

Marketing neziskových organizací - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Kniha podává ucelený pohled na to, jak v současné době funguje marketing a marketingová komunikace v prostředí neziskových organizací. Je doplněna řadou aktuálních případových studií, které ilustrují, s jakými příležitostmi a překážkami se nekomerční organizace setkávají, když chtějí zavádět marketingové přístupy známé z komerční sféry.

Objev podobné jako Marketing neziskových organizací - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Marketing symfonických orchestrů - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Tato monografie se zabývá možnostmi zavádění marketingových principů do řízení regionálních symfonických orchestrů. Situaci sleduje na příkladu symfonických orchestrů sídlících ve čtyřech moravských krajských městech, Filharmonie Brno, Moravské filharmonie Olomouc, Filharmonie Bohuslava Martinů Zlín a Janáčkovy filharmonie Ostrava. Zkoumá souvislosti mezi kulturním prostředím v těchto čtyřech městech, charakteristikami publika jednotlivých orchestrů, jejich produkty, prostředím konání koncertů, specifiky cenotvorby a používanými nástroji marketingové komunikace. Jádro studie tvoří dvě výzkumné sondy do postojů filharmonického publika a obecné veřejnosti k vážné hudbě a k symfonickým orchestrům. Takto získané informace jsou konfrontovány s informacemi ze samotných institucí, vlastním pozorováním marketingových aktivit a s poznatky prezentovanými v cizojazyčné odborné literatuře na téma uměleckého či kulturního marketingu. Studie si všímá dílčích aspektů marketingového řízení regionálních symfonických orchestrů, tedy proměn jejich marketingového prostředí, především prostředí společenského a konkurenčního, možností segmentace publika, otázky tvorby produktu a jeho zákaznických benefitů, podmínek konzumace hudby a jejích ekonomických a společenských nákladů, možností propagace vážné hudby a podmínek financování její produkce včetně využití nástrojů fundraisingu.

Objev podobné jako Marketing symfonických orchestrů - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha

eBook: Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Dále v knize naleznete případové studie, které představují široké spektrum poznatků z oblasti uplatnění emocí v marketingu v tom nejširším slova smyslu. Knížk a je určena všem marketérům z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a zvláště marketingovou komunikací. A také všem zvídavým lidem, kteří se chtějí dozvědět, jak to s působením emocí – nejen v nákupním chování – je.

Objev podobné jako Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha

cena 421.0 Kč
Detail

AI Marketing Playbook - Ladislava Knihová - e-kniha

eBook: Kniha je nepostradatelným průvodcem marketérů a všech, kteří chtějí využít nezměrný potenciál rychle se rozvíjející umělé inteligence. Téma je zpracováno zejména s ohledem na tvorbu obsahu pro marketingové kampaně, popisky zboží v e-shopech, atraktivní posty pro sociální sítě, ale také aplikace pro generování grafiky, videí a podcastů (Midjourney, CANVA, Deeply). Autorka knihy vám pomocí názorných příkladů ukáže, jak zúročit přínosy umělé inteligence a nezaspat v dynamické době plné inovativních nástrojů. Mimo jiné se seznámíte s tím, jak funguje ChatGPT a jak efektivně zadávat prompty pro dosažení těch nejlepších výsledků.

Objev podobné jako AI Marketing Playbook - Ladislava Knihová - e-kniha

cena 305.0 Kč
Detail

Vita Humana - Viktor Ulip - e-kniha

eBook: Co bylo na počátku všeho? Jaký je původ lidstva? Na podobné otázky lidé hledají odpovědi od nepaměti. Blížili se snad pravdě antičtí filosofové, náboženští dogmatici či evoluční vědci? Co když se mýlí úplně všichni? Možnost přesvědčit se o této lidské pomýlenosti dostane jen jeden z nás. Člověk obyčejný, ničím nevynikající… Klidný život mladého učitele začnou narušovat podivné události stojící na počátku cesty, kterou by si hlavní hrdina nedokázal ani představit. Povede se mu nahlédnout za obzor?

Objev podobné jako Vita Humana - Viktor Ulip - e-kniha

cena 249.0 Kč
Detail

Turecké zrcadlo - Viktor Horváth - e-kniha

eBook: Román Turecké zrcadlo je dobrodružnou výpravou do 16. století na území dnešního Maďarska, do země položené mezi dvě říše, jejímž pánem je právě teď sultán Sulejman Nádherný, pán všech pánů tohoto světa a Majitel lidských hrdel. Procházíme světem osmanských bejů a uherských šlechticů, ulicemi raně novověkého Pětikostelí korzují kupci, měšťané, vesničtí starostové, čas od času sem zabloudí anděl, džin nebo podivný létající stroj. Kráčejí tu velbloudi, větve stromů se ohýbají pod tíhou meruněk a trsů datlí, lesem slídí lapkové, ve městě stavějí první mešitu a turecké lázně. Kouzlo knihy, kterou maďarský spisovatel Viktor Horváth uhranul svět, tkví ve způsobu, jakým čtenáře provádí někdejším světem obyvatel Panonské nížiny, totiž z perspektivy příslušníka osmanské vojenské aristokracie. Jeho očima náhle spatřujeme zemi plnou nebezpečí, kde vládne rozvrat a zmatek. V porovnání s kultivovanou civilizací Osmanské říše něco nepochopitelného. Vše, co nám je povědomé a známé, se mávnutím kouzelného proutku stává exotickým a cizím. „Abych mohl napsat tuto knihu, musel se ze mě stát osmanský Turek. Četl jsem korán, svaté texty. To je velmi důležité. Tehdejší svět byl svatý, každičká součást života souvisela s Bohem,“ říká spisovatel o knize, která vyšla přeložena do mnoha jazyků, za niž posbíral náruč prestižních ocenění a která se stala světovým bestsellerem.

Objev podobné jako Turecké zrcadlo - Viktor Horváth - e-kniha

cena 189.0 Kč
Detail

Smrt panenky - Viktor Dyk - e-kniha

eBook: Výběr Dykových povídek, jež spojuje téma smrti a lásky, zahajuje smrt z nedostatku lásky v titulní povídce Smrt panenky a uzavírá smrt z přílišné lásky, jíž není možné naplnit (Povídka o sentimentálním krokodýlovi). V povídce Smutná láska najdeme smrt, díky níž je možné věčně milovat, zatímco v povídce Stud je kromě dlouhého umírání stářím popsána i myšlenka smrti, aby mohl jiný milovat. Autor je známější jako básník, ale i tyto povídky, které vybrala a uspořádala Monika S. Benešová a do současného jazyka citlivě adaptoval Karel Marek, jistě stojí za přečtení. Byť vznikaly před více než sto lety, city a pocity jsou stále tytéž, ať jsou vyjádřeny v jakékoli době.

Objev podobné jako Smrt panenky - Viktor Dyk - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

HTML - tvorba jednoduchých internetových stránek - Slavoj Písek - e-kniha

eBook: Každý z uživatelů internetu jednou zatouží po tom, aby si vytvořil vlastní www stránku. Jak rychle a efektivně svoji touhu po vlastních webových stránkách realizovat vysvětluje již druhé, aktualizované a doplněné vydání této čtenářsky velmi úspěšné publikace. Kniha je určena naprostým začátečníkům, kteří se chtějí seznámit s úplnými základy tvorby HTML dokumentů. Nedílnou součástí knihy je také množství praktických příkladů, které mohou být zajímavou inspirací při tvorbě prvních vlastních internetových stránek. Cílem knihy je, aby čtenář po jejím přečtení dokázal vytvářet vlastní stránky, které si co do zajímavosti nijak nezadají se stránkami běžně dostupnými na našich toulkách internetem.Kniha obsahuje tato témata:První webová stránkaTvorba stránek na plný plynPokročilé formátování textuObrázky a klikací mapyKaskádové stylyTabulky a rámyKniha vám odpoví na otázky:Co budeme pro tvorbu vlastních stránek potřebovat?Co jsou formátovací značky v HTML dokumentu?Jak využíváme barvy a písma?Co jsou hypertextové odkazy a záložky?Jak umístíme obrázek na webovou stránku?Jak zveřejníme své webové stránky?

Objev podobné jako HTML - tvorba jednoduchých internetových stránek - Slavoj Písek - e-kniha

cena 149.0 Kč
Detail

Cesta do hlubin internetového trolla - David Gruber - e-kniha

eBook: Je to váš antistres proti konfliktům a sprostotě. V dnešní době bují jeden nový typ konfliktů – sprostota na internetu, zejména v diskusích. Nadešel čas zamyslet se – a nemstít se sobě samému za chyby, závistivost a hulvátství druhých.

Objev podobné jako Cesta do hlubin internetového trolla - David Gruber - e-kniha

cena 199.0 Kč
Detail

Strategický marketing - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček - e-kniha

eBook: Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. V novém vydání autoři věnují větší pozornost udržitelnému rozvoji a reagují na změny probíhající všude kolem nás – na vliv nových technologií a s nimi spojeného průmyslu 4.0 a umělé inteligence. V návaznosti na tyto změny se mění i marketing a na výsluní se dostávají tzv. digitální marketing a zákaznická oddělení. Výklad pokrývá všechna témata strategického marketingu v logické návaznosti: od vysvětlení podstaty strategického řízení firem přes jednotlivé etapy strategického řídicího procesu až po propojení strategického řízení se strategickým marketingem. Autoři vycházejí ze svých praktických zkušeností z dlouholeté pedagogické i profesní praxe. Publikace je určena vlastníkům firem, manažerům, marketingovým pracovníkům, studentům vysokých škol a MBA programů a všem zájemcům, kteří se chtějí blíže seznámit se strategickým marketingem.

Objev podobné jako Strategický marketing - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček - e-kniha

cena 509.0 Kč
Detail

Marketing v cestovním ruchu - Dagmar Jakubíková - e-kniha

eBook: Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí "Cs". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a další lidé, kteří se zabývají možnostmi využití marketingu v cestovním ruchu.

Objev podobné jako Marketing v cestovním ruchu - Dagmar Jakubíková - e-kniha

cena 314.0 Kč
Detail

Mezinárodní marketing - Hana Machková, Martin Machek - e-kniha

eBook: Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe.

Objev podobné jako Mezinárodní marketing - Hana Machková, Martin Machek - e-kniha

cena 254.0 Kč
Detail

Marketing... je věda kreativní - Radomila Soukalová - e-kniha

eBook: Pomůcka pro pochopení logiky marketingového myšlení a jeho uvádění do praxe.

Objev podobné jako Marketing... je věda kreativní - Radomila Soukalová - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Specifika marketingu luxusních značek - Květa Olšanová - e-kniha

eBook: Tato publikace si klade za cíl představit klíčové výzvy a příležitosti pro řízení luxusních značek s ohledem na specifický charakter tohoto odvětví. V první části knihy jsou představeny vlastnosti jednotlivých skupin luxusních značek i vybraných nezávislých značek tohoto sektoru. Další kapitoly vám představí specifika řízení luxusních značek včetně aktuálních příkladů z praxe jejich managementu. Poslední rozsáhlá část se věnuje současným výzvám, které luxusní značky postupně implementují do svého řízení, přičemž jsou prezentovány s ohledem na uvedená specifika jejich řízení a také prostřednictvím aktuálních případových studií. Díky této knize získáte základní přehled o světě luxusních značek, způsobu a specifikách jejich řízení a výzvách, které stejně jako jiná odvětví svět luxusu čekají. V knize jsou použity odkazy na poznatky světově uznávaných autorů i výsledky vlastních výzkumů a případové studie značek.

Objev podobné jako Specifika marketingu luxusních značek - Květa Olšanová - e-kniha

cena 288.0 Kč
Detail

Obsahový marketing - Tomáš Procházka, Josef Řezníček - e-kniha

eBook: Vytváříte obsah svého webu zatím nepravidelně a chtěli byste tuto činnost provádět cíleně a strategicky? Hledáte dlouhodobě udržitelnou a efektivní strategii online marketingu, která vám sníží náklady na propagaci? Udělejte ze svých stránek uznávanou autoritu ve vašem oboru díky nově vytvořenému obsahu, který budou milovat návštěvníci i vyhledávače!Naučte se, jak pomocí promyšlené obsahové strategie získat více návštěvníků a zákazníků pro svůj web díky poutavým článkům, videím, elektronickým publikacím a dalším formám obsahu. Kniha vás provede základy obsahového marketingu, pomůže vám sestavit vlastní obsahovou strategii a odhalí techniky efektivní organizace činností v týmu. Ukáže vám také pokročilé techniky propagace obsahu a způsoby měření jeho úspěšnosti.Autoři vám v knize mimo jiné prozradí:– Proč a jak z vaší firmy udělat uznávané informační médium– Jak vytvořit persony a určit vhodný tón komunikace– Jak vám pomůže vypravěčství vytvořit s návštěvníky emocionální vazbu– Jak sestavit vhodný tým pro obsahový marketing – Jaké používat programy, které vám tvorbu a organizaci obsahu usnadní– Jak jednotlivé formy obsahu efektivně propagovat– Jak stanovit cíle, jak je měřit a jak vyhodnocovat výsledkyKniha obohatí všechny majitele webových stránek, podnikatele a vedoucí pracovníky, kteří hledají nové způsoby, jak získat více návštěvníků a zákazníků na Internetu.Web ke knize přímo z dílny autorů:http://marketingobsahem.czO autorech:Josef Řezníček již několik let řídí tým internetových marketérů na Včeliště.cz a pomáhá webovým stránkám být na Internetu vidět. Kromě optimalizace pro vyhledávače se věnuje také obsahovému marketingu. Věří, že obsahový marketing je budoucí cestou, jak efektivně propagovat myšlenky, služby a produkty na Internetu.Tomáš Procházka pracuje pro Včeliště.cz jako SEO konzultant a ve volném čase se stará o své vlastní internetové projekty. Od roku 2008 se věnuje internetovému marketingu a výdělečným affiliate webům. Postupem času se propracoval až k zaměření na obsahový marketing. Copywriting, SEO a obsahový marketing chápe jako jeden komplexní obor.

Objev podobné jako Obsahový marketing - Tomáš Procházka, Josef Řezníček - e-kniha

cena 249.0 Kč
Detail

O smyslu života - Viktor E. Frankl - e-kniha

eBook: Držíte v rukou nové vydání tří přednášek Viktora Frankla z roku 1946, které mají obrovskou sílu a jsou překvapivě aktuální a které shrnují celé myšlení tohoto velkého lékaře a psychoterapeuta. Jejich smyslem je ukázat, že život má navzdory všemu smysl – navzdory bídě, smrti, utrpení, nemoci, osudu – a je možné mu říci Ano. Mnoho lidí po celém světě skličuje poznání, že materiální blahobyt sám o sobě není tím, co by jejich životu dávalo smysl. Viktor Frankl říká, že je to sám život, kdo nám klade otázky, na něž máme odpovídat. A jedině když na ně odpovídáme, máme možnost naplnit smysl života. Frankl rozvíjí své základní přesvědčení, že být člověkem znamená být schopen zvolit si, jak budeme v různých situacích reagovat, jak k nim budeme přistupovat. Důkazem toho jsou jeho vlastní bolestivé zkušenosti se ztrátou, hladem a strachem ze smrti, ve kterých přese všechno dokázal nalézt i naději, přátelství a smysluplné zkušenosti. V každé krizi se skrývá také příležitost – a to prokázat svou vlastní lidskost.

Objev podobné jako O smyslu života - Viktor E. Frankl - e-kniha

cena 169.0 Kč
Detail

Jak začít prodávat na internetových bazarech - Jan Kadlčík - e-kniha

eBook: Máte byt plný věcí, které už nepotřebujete nebo nechcete a kterých byste se rádi zbavili? Pokud je vám ale líto je rozdat nebo vyhodit, můžete se pokusit je prodat a získat tak nazpátek nějaké peníze. Že ale nevíte jak to? Nebo již na internetových bazarech prodáváte a nedaří se vám tak, jak byste si přáli? Pak je tato jednoduchá příručka přesně pro vás. Začátečníky povede krok za krokem k jejich prvním prodejním úspěchům, a těm pokročilejším ukáže, jak se vyvarovat nejčastějším chybám, které dělá většina prodejců, a jak upravit své inzeráty, aby skutečně fungovaly. Co se tedy díky této knize naučíte? - jak napsat co nejlepší texty a titulky inzerátů- jak nafotit ty nejlepší prodejní fotografie- jak zvolit tu nejvhodnější cenu pro naše nabízené předměty- jak správně komunikovat se zájemci- jak posilovat vaši důvěryhodnost na internetu- jak využít prodejní triky ke zlepšení prodejů Pro naprosté nováčky jsou navíc připraveny kapitoly o tom: - jak si vytvořit vlastní e-mailovou adresu a založit bankovní účet- jak se zaregistrovat na nejznámějších internetových bazarech- jak vystavit své první inzeráty a jak je následně spravovat

Objev podobné jako Jak začít prodávat na internetových bazarech - Jan Kadlčík - e-kniha

cena 199.0 Kč
Detail

Zmoudření Dona Quijota - Viktor Dyk - e-kniha

eBook: Zmoudření Dona Quijota je tragédie o pěti dějstvích, zpracovaná podle humoristického Cervantesova románu z počátku 17. století. Šlechtic Don Quijot de la Mancha žije v zapadlé španělské vsi. Přečetl mnoho rytířských románů a ty mu pomátly hlavu. Don Quijot zatouží také po činech... Don Quijote během svých cest a po návratu domu vystřízliví. "Představoval jsem si vše jinak," pravil slábnoucím hlasem a zemřel. Neměl sil, aby viděl svět reálně.

Objev podobné jako Zmoudření Dona Quijota - Viktor Dyk - e-kniha

cena 99.0 Kč
Detail

Vlajka Viktora Vaňka - Naďa Reviláková - e-kniha

eBook: Dospívající Hanku opět čeká vzrušující pátrání v naší nedávné historii – tentokrát to bude přelomový rok 1968 a také 50. léta. To vše o prázdninách na táboře, kde si původně chtěla užívat vysněné chvilky se svým klukem. Jenže se omylem přihlásila na úplně jiný tábor... Ten navíc vede obávaný Velitel, který zakazuje vycházky i mobily. I kvůli němu a jeho dramatické minulosti Hanka pochopí, že svoboda rozhodně není samozřejmost a že stojí za to si jí vážit.

Objev podobné jako Vlajka Viktora Vaňka - Naďa Reviláková - e-kniha

cena 249.0 Kč
Detail

Čistý, skromný život - Viktor Špaček - e-kniha

eBook: Povídky vymodelované citlivýma rukama sochaře Muž, který jednou večer v pantoflích otevře dveře a zjistí, že za nimi je milenec jeho manželky a s ním vše, co se snaží sám před sebou skrýt. Zapřisáhlý starý mládenec, který se honosí svou vyrovnaností, a přitom v kapse ohmatává lahvičku se sebevražedným prostředkem. Čtyřicetiletá účetní s domovem jako klícka — nebo je to vlastně klec? Přestože spisovatel a výtvarník Viktor Špaček umí napsat živé postavy, jaké známe z vlastního života, v těchto povídkách-portrétech nejde pouze o podobizny. Jejich ambicí je zároveň ztvárnit určitý postoj, jaký lidé zaujímají v té které životní situaci. Postavy jsou zachycovány většinou zevnitř, z okruhu svých myšlenek, v nichž problémy a traumata úspěšně či neúspěšně zpracovávají. To, že si přitom často nevidí dál než na špičku nosu, jim přirozeně vůbec nebrání v přesvědčení o své pravdě. Řešení, která nakonec volí, bývají logická a dalo by se říct „normální“. Normální však je i to, že šílenství není daleko. ––– Předlohy hledám zásadně sám v sobě. Spoléhám přitom na to, že se mi strašně rychle mění osobnost. No… vtip je asi v tom, že on se ten člověk svou vyrovnaností „honosí“ upřímně. Takže vlastně „navenek jinak“ nevypadá. Ten člověk prostě nelže, i když každému na nos hned nevěší, že by se třeba chtěl zabít… Ano, všichni jsme takoví.

Objev podobné jako Čistý, skromný život - Viktor Špaček - e-kniha

cena 229.0 Kč
Detail

Rozcestí mimo civilizaci - Viktor Labský - e-kniha

eBook: Soubor devíti povídek a novel vznikl na základě osobních autorových cestovatelských zkušeností, a to na místech s nedotčenou přírodou. Příběhy tedy čtenáře zavedou na Aljašku, do Yukonu, do provincií Ontario, Alberta, Britská Kolumbie, do Velkého kaňonu v Arizoně, na západní pobřeží Mexika, na tichomořské ostrovy Maui a Fatu Hiva. Exotická lokalita v nich není scénou pro nečekaná dramata, nýbrž skutečným životním rozcestím pro jednotlivé aktéry. Labského zajímá člověk v extrémních situacích, do nichž se často nedostal vlastní vinou.

Objev podobné jako Rozcestí mimo civilizaci - Viktor Labský - e-kniha

cena 180.0 Kč
Detail

The Pied Piper - Viktor Dyk - e-kniha

eBook: Básník, prozaik, dramatik a publicista Viktor Dyk se v této novele (časopisecky 1911–1912, knižně 1915) inspiroval starou saskou pověstí, již použil jako volný rámec pro vyprávění o tajemném poutníkovi, který na žádost občanů očistí svou píšťalou hanzovní město Hammeln od krys, avšak rozčarován malodušností konšelů a zrazen v lásce, zneužije píšťaly a odvede za trest celé město do zkázy. Protipólem postavy krysaře, osudově formovaného hrdiny, osamělého a neklidného snivce ztělesňujícího svět buřičů, je v knize rybář Sepp Jörgen, jenž se s realitou smiřuje a záchranou kojence dá vyrůst nové naději. Dyk v této novele, jež odráží novoklasicistní směřování jeho pozdní tvorby, tak dokázal využít staré předlohy k vytvoření svrchovaného prozaického díla o konfliktu iluze a skutečnosti. Jeho tajuplná atmosféra předznamenává pozdější baladickou prózu 30. let.

Objev podobné jako The Pied Piper - Viktor Dyk - e-kniha

cena 200.0 Kč
Detail

Milníky mimo civilizaci - Viktor Labský - e-kniha

eBook: Druhý povídkový soubor s názvem Milníky mimo civilizaci volně navazuje na předchozí autorovu sbírku povídek a novel Rozcestí mimo civilizaci. I v něm jde autorovi o dramata s mnoha zápletkami bezmála detektivními, o nečekané konce, o konflikty charakterů v extrémních situacích, o srážku minulosti s přítomností.

Objev podobné jako Milníky mimo civilizaci - Viktor Labský - e-kniha

cena 150.0 Kč
Detail

Moderní retail marketing - Hana Volfová, Eva Jaderná - e-kniha

eBook: Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu. Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu. Kniha je ideální jako učebnice pro studenty marketingových oborů, své uplatnění však najde také u široké odborné veřejnosti.

Objev podobné jako Moderní retail marketing - Hana Volfová, Eva Jaderná - e-kniha

cena 280.0 Kč
Detail

Marketing na Facebooku a Instagramu - Tereza Semerádová - e-kniha

eBook: Efektivní reklama na sociálních sítích krok za krokem Facebook a Instagram umožňuje i těm nejmenším firmám oslovit potenciální zákazníky. Tato kniha je prakticky orientovaným průvodcem, zaměřeným na celkový proces online komunikace, od založení firemních účtů, až po nastavení dynamických reklam a jejich optimalizaci. Podrobné návody krok za krokem umožní i naprostému laikovi zvládnout obě marketingová prostředí na pokročilé úrovni.

Objev podobné jako Marketing na Facebooku a Instagramu - Tereza Semerádová - e-kniha

cena 249.0 Kč
Detail

Podívejte se také