Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Internetový marketing - Viktor Janouch - e-kniha
eBook: Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google AdwordsChcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách?Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům:- Reklama na Internetu- Marketingová komunikace- Podpora prodeje- Public Relations- Přímý marketing- Internetové komunikační prostředky- Vyhodnocování marketingové komunikaceKniha je vhodná nejenom pro všechny pracovníky marketingových a obchodních oddělení, tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty.O autorovi:Viktor Janouch je konzultantem a lektorem v oblasti marketingu, především marketingu na Internetu. Je autorem českého bestselleru Internetový marketing, jehož druhé vydání držíte v ruce. Kromě toho napsal řadu odborných článků a několik let vyučoval na Univerzitě Pardubice, kde také získal doktorát v oboru marketingová komunikace. Věnuje se rovněž řízení projektů a je specialistou na PPC v cizích jazycích.
Podívejte se také Robot Viktor - modrý (8590756018906)
Internetový marketing - Viktor Janouch - e-kniha
eBook: Zvyšte profit díky SEO, Skliku, Google Adwords, Facebooku či YouTubeMarketing na Internetu vyžaduje připravené lidi! Marketérům už nestačí pouze znalosti marketingu. Musejí mít povědomí o technických aspektech, aby věděli, jak nejlépe tento marketing provádět.Zkušený lektor a vyučující vám vysvětlí všechny technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Kniha je tak vhodná nejenom pro všechny tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty. Dozvíte se mimo jiné:- Jak marketing na Internetu funguje- Jak provádět optimalizaci webů pro vyhledávače (SEO)- Jak tvořit text orientovaný na zákazníka (copywriting)- Jak budovat zpětné odkazy- Jak na inzeráty a reklamní kampaně v PPC systémech- Jak na podporu prodeje v e-shopu a ve vztahu B2B- Jak se prosadit na sociálních sítích- Jak na virální marketing a e-mailingPraktické ukázky zahrnují tyto technologie a služby: Seznam Sklik, Google Adwords, AdFox, ETARGET, Google Analytics, Facebook, YouTube, Twitter, Lidé.cz, SEO, RSS a další. DVD obsahuje:- Videotutoriály, přednášky a školení v češtině- Výukové materiály a přehledové studie- Softwarové nástroje pro blogování, e-mailing či PPC kampaně- Užitečné odkazy na blogy a další zdroje informací o marketinguO autorovi:Viktor Janouch je konzultant a lektor v oblasti marketingu, především marketingu na Internetu. Vyučuje na Univerzitě Pardubice a pořádá otevřené i firemní semináře a kurzy. Věnuje se také řízení projektů, optimalizaci a copywritingu. Jako autor má na svém kontě řadu odborných článků a knihu Internet marketing.
Podívejte se také dva druhy pravdy michael connelly e kniha
Internetový marketing - Viktor Janouch
Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto přepracovaném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Své internetové aktivity se také naučíte měřit a vyhodnocovat.
Podívejte se také ego je vas nepritel ryan holiday e kniha
Podívejte se také
- Ahome Plecháček se jménem Viktor (23230)
- Balíček e-kniha a audiokniha Houževnatost za výhodnou cenu
- Marketing menších a středních firem
- Balíček e-kniha a audiokniha Nastavení mysli za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Válka umění za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Konec prokrastinace za výhodnou cenu
- Viktor a Biktop (978-80-7558-177-8)
- Sheen Viktor: Příběhy a sny - CD (669267-2)
- Viktor & Rolf Flowerbomb EdP 30 ml W (2360019)
- MARKETING FOR SMALL AND MEDIUM ENTERPRISES
- Event marketing (80-247-0646-6)
- Balíček e-kniha a audiokniha Mít vše hotovo za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Nikdy nedělej kompromis za výhodnou cenu
- Viktor & Rolf Flowerbomb Midnight EdP 100 ml W (2360020)
- Preiss Viktor: Bezvýznamná žena (2x CD) - CD (JM010-2)
- Mezinárodní marketing (978-80-7400-441-4)
- Internetový marketing (978-80-251-4311-7)
- Marketing management (978-80-247-4150-5)
- Aplikovaný marketing (978-80-8168-382-4)
- Sportovní marketing (978-80-271-0560-1)
Internetový marketing - Viktor Janouch
Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat.
Objev podobné jako Internetový marketing - Viktor Janouch
Internetový marketing (978-80-251-4311-7)
Elektronická kniha - autor Viktor Janouch, 376 stran Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat.Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google AdwordsChcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat.Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům:Reklama na InternetuMarketingová...
Objev podobné jako Internetový marketing (978-80-251-4311-7)
Internetový marketing (999-00-016-9152-3)
Elektronická kniha - autor Viktor Janouch, 305 stran, česky Zvyšte profit díky SEO, Skliku, Google Adwords, Facebooku či YouTubeMarketing na Internetu vyžaduje připravené lidi! Marketérům už nestačí pouze znalosti marketingu. Musejí mít povědomí o technických aspektech, aby věděli, jak nejlépe tento marketing provádět.Zkušený lektor a vyučující vám vysvětlí všechny technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Kniha je tak vhodná nejenom pro všechny tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty. Dozvíte se mimo jiné:- Jak marketing na Internetu funguje- Jak provádět optimalizaci webů pro vyhledávače (SEO)- Jak tvořit text orientovaný na zákazníka (copywriting)- Jak budovat zpětné odkazy- Jak na inzeráty a reklamní kampaně v PPC systémech- Jak na podporu prodeje v e-shopu a ve...
Objev podobné jako Internetový marketing (999-00-016-9152-3)
Internetový marketing (978-80-251-5016-0)
Kniha - autor Viktor Janouch, 344 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto přepracovaném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Své internetové aktivity se také naučíte měřit a vyhodnocovat.
Objev podobné jako Internetový marketing (978-80-251-5016-0)
Internetový marketing (978-80-251-4311-7)
Elektronická kniha - autor Viktor Janouch, 376 stran Přilákejte návštěvníky a maximalizujte zisk pomocí knihy Internetový marketingZvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google AdwordsChcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách?Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům:- Reklama na Internetu- Marketingová komunikace- Podpora prodeje- Public Relations- Přímý marketing- Internetové komunikační prostředky- Vyhodnocování marketingové komunikaceKniha je vhodná nejenom pro všechny pracovníky marketingových a obchodních oddělení, tvůrce, správce a...
Objev podobné jako Internetový marketing (978-80-251-4311-7)
Jak začít prodávat na internetových bazarech - Jan Kadlčík - e-kniha
eBook: Máte byt plný věcí, které už nepotřebujete nebo nechcete a kterých byste se rádi zbavili? Pokud je vám ale líto je rozdat nebo vyhodit, můžete se pokusit je prodat a získat tak nazpátek nějaké peníze. Že ale nevíte jak to? Nebo již na internetových bazarech prodáváte a nedaří se vám tak, jak byste si přáli? Pak je tato jednoduchá příručka přesně pro vás. Začátečníky povede krok za krokem k jejich prvním prodejním úspěchům, a těm pokročilejším ukáže, jak se vyvarovat nejčastějším chybám, které dělá většina prodejců, a jak upravit své inzeráty, aby skutečně fungovaly. Co se tedy díky této knize naučíte? - jak napsat co nejlepší texty a titulky inzerátů- jak nafotit ty nejlepší prodejní fotografie- jak zvolit tu nejvhodnější cenu pro naše nabízené předměty- jak správně komunikovat se zájemci- jak posilovat vaši důvěryhodnost na internetu- jak využít prodejní triky ke zlepšení prodejů Pro naprosté nováčky jsou navíc připraveny kapitoly o tom: - jak si vytvořit vlastní e-mailovou adresu a založit bankovní účet- jak se zaregistrovat na nejznámějších internetových bazarech- jak vystavit své první inzeráty a jak je následně spravovat
Objev podobné jako Jak začít prodávat na internetových bazarech - Jan Kadlčík - e-kniha
The Pied Piper - Viktor Dyk - e-kniha
eBook: Básník, prozaik, dramatik a publicista Viktor Dyk se v této novele (časopisecky 1911–1912, knižně 1915) inspiroval starou saskou pověstí, již použil jako volný rámec pro vyprávění o tajemném poutníkovi, který na žádost občanů očistí svou píšťalou hanzovní město Hammeln od krys, avšak rozčarován malodušností konšelů a zrazen v lásce, zneužije píšťaly a odvede za trest celé město do zkázy. Protipólem postavy krysaře, osudově formovaného hrdiny, osamělého a neklidného snivce ztělesňujícího svět buřičů, je v knize rybář Sepp Jörgen, jenž se s realitou smiřuje a záchranou kojence dá vyrůst nové naději. Dyk v této novele, jež odráží novoklasicistní směřování jeho pozdní tvorby, tak dokázal využít staré předlohy k vytvoření svrchovaného prozaického díla o konfliktu iluze a skutečnosti. Jeho tajuplná atmosféra předznamenává pozdější baladickou prózu 30. let.
Objev podobné jako The Pied Piper - Viktor Dyk - e-kniha
Zmoudření Dona Quijota - Viktor Dyk - e-kniha
eBook: Zmoudření Dona Quijota je tragédie o pěti dějstvích, zpracovaná podle humoristického Cervantesova románu z počátku 17. století. Šlechtic Don Quijot de la Mancha žije v zapadlé španělské vsi. Přečetl mnoho rytířských románů a ty mu pomátly hlavu. Don Quijot zatouží také po činech... Don Quijote během svých cest a po návratu domu vystřízliví. "Představoval jsem si vše jinak," pravil slábnoucím hlasem a zemřel. Neměl sil, aby viděl svět reálně.
Objev podobné jako Zmoudření Dona Quijota - Viktor Dyk - e-kniha
Čistý, skromný život - Viktor Špaček - e-kniha
eBook: Povídky vymodelované citlivýma rukama sochaře Muž, který jednou večer v pantoflích otevře dveře a zjistí, že za nimi je milenec jeho manželky a s ním vše, co se snaží sám před sebou skrýt. Zapřisáhlý starý mládenec, který se honosí svou vyrovnaností, a přitom v kapse ohmatává lahvičku se sebevražedným prostředkem. Čtyřicetiletá účetní s domovem jako klícka — nebo je to vlastně klec? Přestože spisovatel a výtvarník Viktor Špaček umí napsat živé postavy, jaké známe z vlastního života, v těchto povídkách-portrétech nejde pouze o podobizny. Jejich ambicí je zároveň ztvárnit určitý postoj, jaký lidé zaujímají v té které životní situaci. Postavy jsou zachycovány většinou zevnitř, z okruhu svých myšlenek, v nichž problémy a traumata úspěšně či neúspěšně zpracovávají. To, že si přitom často nevidí dál než na špičku nosu, jim přirozeně vůbec nebrání v přesvědčení o své pravdě. Řešení, která nakonec volí, bývají logická a dalo by se říct „normální“. Normální však je i to, že šílenství není daleko. ––– Předlohy hledám zásadně sám v sobě. Spoléhám přitom na to, že se mi strašně rychle mění osobnost. No… vtip je asi v tom, že on se ten člověk svou vyrovnaností „honosí“ upřímně. Takže vlastně „navenek jinak“ nevypadá. Ten člověk prostě nelže, i když každému na nos hned nevěší, že by se třeba chtěl zabít… Ano, všichni jsme takoví.
Objev podobné jako Čistý, skromný život - Viktor Špaček - e-kniha
Le Chasseur de rats - Viktor Dyk - e-kniha
eBook: Básník, prozaik, dramatik a publicista Viktor Dyk se v této novele (časopisecky 1911–1912, knižně 1915) inspiroval starou saskou pověstí, již použil jako volný rámec pro vyprávění o tajemném poutníkovi, který na žádost občanů očistí svou píšťalou hanzovní město Hameln od krys, avšak rozčarován malodušností konšelů a zrazen v lásce, zneužije píšťaly a odvede za trest celé město do zkázy. Protipólem postavy krysaře, osudově formovaného hrdiny, osamělého a neklidného snivce ztělesňujícího svět buřičů, je v knize rybář Sepp Jörgen, jenž se s realitou smiřuje a záchranou kojence dá vyrůst nové naději. Dyk v této novele, jež odráží novoklasicistní směřování jeho pozdní tvorby, tak dokázal využít staré předlohy k vytvoření svrchovaného prozaického díla o konfliktu iluze a skutečnosti. Jeho tajuplná atmosféra předznamenává pozdější baladickou prózu 30. let. Překlad do francouzštiny pod vedením Xaviera Galmiche a s revizí Aurélie Rouget-Garma, doslov napsal Xavier Galmiche.
Objev podobné jako Le Chasseur de rats - Viktor Dyk - e-kniha
Resonances science - Viktor Fatuev, Elena Vasil'eva, Azamat Kade - e-kniha
eBook: Proceedings includes materials of the international scientific conference «Resonances science», held in Czech Republic, Karlovy Vary-Russia, Moscow, August 29-30, 2017. The main objective of the conference - the development community of scholars and practitioners in various fields of science. Conference was attended by scientists and experts from Russia, Kazakhstan, Kyrgyzstan.
Objev podobné jako Resonances science - Viktor Fatuev, Elena Vasil'eva, Azamat Kade - e-kniha
Embracing Hope - Viktor E. Frankl
'Viktor Frankl gives us the gift of looking at everything in life as an opportunity' - Edith Eger, bestselling author of The ChoiceAn inspirational new collection on turning tragedy into triumph by Holocaust survivor and multi-million copy bestselling author of Man's Search for Meaning. During his lifetime, world renowned psychiatrist and Auschwitz survivor Viktor Frankl had an unshakably optimistic outlook on life. He believed that regardless of circumstance, we can all find meaning and fulfilment in our lives, even in the face of great adversity.But how much influence do we have on shaping our own lives? How do we seize opportunities and create a meaningful life? And in doing so, can we still respect the dignity of others and tolerate all views?Published in English for the first time, Embracing Hope shows that by exercising our freedoms, we have a duty and responsibility to ourselves, to others and to the world around us. This collection of timeless lessons offers hope and consolation, admonition and warning, and reveals how to turn tragedy into triumph and lead a fulfilled, purposeful life.
Objev podobné jako Embracing Hope - Viktor E. Frankl
Léčba smyslem - Viktor E. Frankl
Tato kniha je výsledkem série přednášek, kterou měl autor v letním semestru roku 1966 na Jižní metodistické univerzitě v texaském Dallasu. Ústředním pojmem přednášek je logoterapie – psychoterapie zaměřená na hledání smyslu lidského života. Frankl zde zdůrazňuje systematickou povahu logoterapie, která předpokládá svobodu vůle, vůli ke smyslu a smysl života. Zaměřuje se na konkrétní logoterapeutické techniky a také na aplikační oblasti logoterapie, jež léčí různé typy neuróz. Logoterapie je kladena do kontextu jiných psychoterapeutických škol a závěrečná kapitola knihy se věnuje i jejímu vztahu k teologii. Viktor E. Frankl (1905–1997) byl profesorem neurologie a psychiatrie na Vídeňské univerzitě a profesorem logoterapie na United States International University v Kalifornii a dalších amerických univerzitách. Je tvůrcem tzv. logoterapie a existenciální analýzy jakožto „třetího vídeňského směru psychoterapie“, který se zaměřuje na hledání smyslu v lidském životě. Ve svých knihách Frankl mj. využil své zkušenosti vězně nacistických koncentračních táborů. V Portále vyšly jeho knihy Utrpení z nesmyslnosti života a Teorie a terapie neuróz. Pozor! Kniha Léčba smyslem, vydaná původně anglicky jako The Will to Meaning (1988), vychází česky poprvé. Dříve vydaná Franklova kniha Vůle ke smyslu, původně vydaná německy pod názvem Der Wille zum Sinn (1972), je sice taky přepisem různých přednášek (z let 1946-1971), jedná se však o jinou knihu!
Objev podobné jako Léčba smyslem - Viktor E. Frankl
Vůle ke smyslu - Viktor E. Frankl
Vůle ke smyslu představuje autorský výbor z Franklových přednášek, které měl mezi lety 1946 a 1980. Jejich základní téma je následující: Člověk je tvor hledající smysl (logos) a poskytnout člověku pomoc v jeho hledání je jedním z úkolů psychoterapie – a to především Franklem koncipované logoterapie. Výbor doplňuje příspěvek Franklovy žačky Elisabeth S. Lukasové o validizaci účinků logoterapie a Logo-test k měření životní smysluplnosti a jejího opaku – existenciální frustrace. Jedná se o jednu z nejznámějších Fraklových knih, která byla v tomto vydání obohacena o stať „Alpinismus a patologie ducha doby“. Viktor E. Frankl (1905–1997) byl profesorem neurologie a psychiatrie na Vídeňské univerzitě a profesorem logoterapie na United States International University v Kalifornii a dalších amerických univerzitách. Je tvůrcem tzv. logoterapie a existenciální analýzy jakožto „třetího vídeňského směru psychoterapie“, který se zaměřuje na hledání smyslu v lidském životě. Ve svých knihách Frankl mj. využil své zkušenosti vězně nacistických koncentračních táborů.
Objev podobné jako Vůle ke smyslu - Viktor E. Frankl
O smyslu života - Viktor E. Frankl
Držíte v rukou nové vydání tří přednášek Viktora Frankla z roku 1946, které mají obrovskou sílu a jsou překvapivě aktuální a které shrnují celé myšlení tohoto velkého lékaře a psychoterapeuta. Jejich smyslem je ukázat, že život má navzdory všemu smysl – navzdory bídě, smrti, utrpení, nemoci, osudu – a je možné mu říci Ano.Mnoho lidí po celém světě skličuje poznání, že materiální blahobyt sám o sobě není tím, co by jejich životu dávalo smysl. Viktor Frankl říká, že je to sám život, kdo nám klade otázky, na něž máme odpovídat. A jedině když na ně odpovídáme, máme možnost naplnit smysl života.Frankl rozvíjí své základní přesvědčení, že být člověkem znamená být schopen zvolit si, jak budeme v různých situacích reagovat, jak k nim budeme přistupovat. Důkazem toho jsou jeho vlastní bolestivé zkušenosti se ztrátou, hladem a strachem ze smrti, ve kterých přese všechno dokázal nalézt i naději, přátelství a smysluplné zkušenosti.V každé krizi se skrývá také příležitost – a to prokázat svou vlastní lidskost.
Objev podobné jako O smyslu života - Viktor E. Frankl
Teorie a terapie neuróz - Viktor E. Frankl
Po obecném výkladu neuróz autor dělí duševní poruchy na endogenní psychózy, psychosomatická onemocnění, funkční onemocnění a neurózy reaktivní, iatrogenní, psychogenní, noogenní a kolektivní. Výraz „noogenní neurózy“ odráží Franklovo přesvědčení, že i problémy duchovního rázu či existenciální krize se mohou zdát zdrojem neurotických obtíží. Kolektivní neurózy zase znamenají neurotické poruchy typické pro ducha doby, v níž daný člověk žije. V druhé části knihy autor představuje dvě hlavní metody léčby noogenních neuróz – logoterapii jakožto terapii vycházející z duchovních zdrojů a existenciální analýzu coby terapii zaměřenou na duchovní oblast a na osobní duchovní existenci. Kniha je doprovázena mnoha kazuistikami.Viktor E. Frankl (1905–1997) byl profesorem neurologie a psychiatrie. Je tvůrcem tzv. logoterapie a existenciální analýzy jakožto „třetího vídeňského směru psychoterapie“, který se zaměřuje na hledání smyslu v lidském životě. Ve svých knihách Frankl mj. využil své zkušenosti vězně nacistických koncentračních táborů. V Portále vyšla jeho kniha Utrpení z nesmyslnosti života.
Objev podobné jako Teorie a terapie neuróz - Viktor E. Frankl
Man´s Search For Meaning - Viktor E. Frankl
Over 16 million copies sold worldwide 'One of the most remarkable books I have ever read' Susan Jeffers One of the outstanding classics to emerge from the Holocaust, Man's Search for Meaning is Viktor Frankl's story of his struggle for survival in Auschwitz and other Nazi concentration camps. Today, this remarkable tribute to hope offers us an avenue to finding greater meaning and purpose in our own lives.
Objev podobné jako Man´s Search For Meaning - Viktor E. Frankl
Sencor 5000WDB internetové rádio
SENCOR SIR 5000WDB je stolní internetové rádio, na kterém velmi jednoduše naladíte víc než 26 000 stanic pomocí bezdrátového připojení k internetu. A to není vše, je vybavené tunery pro příjem klasických FM rádií i pro digitální příjem rozhlasového vysílání DAB. Hledat a ladit můžete buď jedinečným otočným knoflíkem (vzhledem k retro designu rádia je to příjemně nostalgické), nebo dálkovým ovládáním, respektive ještě díky WiFi i v aplikaci AirMusic na vašem chytrém zařízení. Nalaďte se buď přes Bluetooth nebo prostřednictvím WiFi – na displeji se okamžitě dozvíte jakou stanici, jakého interpreta a skladbu právě posloucháte. S internetovým rádiem SENCOR SIR 5000WDB navíc můžete ještě streamovat do domácí nebo firemní sítě, a to díky podpoře UPnP a DLNA. Širokou škálu funkcí snadno ovládnete pomocí modře podsvíceného 2,4″ TFT LCD displeje, který nabízí skvělý kontrast, nižší spotřebu energie i prodlouženou životnost. Velmi příjemný je i decentní retro design přístroje, a především české menu, které zvyšuje komfort ovládání. SENCOR SIR 5000WDB je stolní internetové rádio, na kterém velmi jednoduše naladíte víc než 26 000 stanic pomocí bezdrátového připojení k internetu.
Objev podobné jako Sencor 5000WDB internetové rádio
Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)
Kniha - autor Marek Moudrý, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných...
Objev podobné jako Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)
Denver IR-122 Internetové rádio
Poslechněte si nejčerstvější zprávy z celého světa díky internetovému rádiu Denver IR-122. Stylové a kompaktní rádio, které si díky své velikosti najde svoje místo v ložnici, kuchyni nebo obývacím pokoji, jednoduše připojíte k síti pomocí bezdrátového připojení Wi-Fi, nebo spárujete se svým chytrým telefonem přes Bluetooth.2,4" barevný TFT displejWi-Fi připojení (802.11 b/g/n)duální budík s funkcí opakovaného buzeníspárování smartphonu a streamování hudby přes Bluetoothčasovač vypnutívýstup signálu LINE-OUT 3,5 mm - můžete připojit například ke svému audio systému bez internetového rádiaUpnP - připojte se ke svému PC a přehrávejte hudbumenu v CZ i SKmaximální výstupní výkon 20W (2W RMS)napájecí adaptér 230 V součástí balenírozměry: 19 x 11,7 x 12,5 cm (šxhxv) Sluchátkový výstup: Ano Typ: Internetové rádio Provoz na baterie: Ne USB: Ne Balení obsahuje: Adaptér Hmotnost netto (kg): 0.6 Bluetooth: Ano Ethernet: Ne CD-R/RW: Ne Výstupy: Sluchátkový jack 3,5 mm TRS Displej: Ano Vestavěný reproduktor: Ano WiFi: Ano Napájení: Adaptér Barva: Černá Výkon (Watt): 20.0 Hloubka (cm): 10.0 Výška (cm): 13.0 Šířka (cm): 19.0 AUX IN: Ne
Objev podobné jako Denver IR-122 Internetové rádio
Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)
Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do...
Objev podobné jako Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)
Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)
Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do...
Objev podobné jako Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)
Yekta Uzunoglu: Výpověď: s předmluvou Františka Janoucha (80-86903-56-7)
Kniha - autor Petr Žantovský, 168 stran, česky, brožovaná bez přebalu matná V červenci 2007 Městský soud v Praze očistil po třinácti letech v plném rozsahu Dr. Uzunoglu v kauze se zřetelným politicko-ekonomicko-policejním pozadím. Knižní rozhovor Petra Žantovského s Yektou Uzunoglu, dokončený na podzim 2007, je strhující, zároveň však i tristní a šokující výpovědí o tom, kde se nachází česká společnost téměř dvacet let po sametové revoluci a jaké bylo pozadí naší polistopadové transformace. Dr. Uzunoglu v rozhovoru vzpomíná na dětství, mládí a svou činnost v bývalém Československu, Německu a Francii. Mezi ně patřila např. účast v organizaci Lékaři bez hranic, se kterou působil jako lékař ve válečných konfliktech v Íránu a Iráku, nebo založení Kurdského institutu v Německu a ve Francii, s nimiž jsou spojeny otázky kurdského národa, jazyka, kultury a postavení Kurdů v soudobém světě. Knihu doplňují obrazové a textové přílohy: např. otevřený dopis „Žalujeme“...
Objev podobné jako Yekta Uzunoglu: Výpověď: s předmluvou Františka Janoucha (80-86903-56-7)
Kenwood CR-ST100S Black Internetové rádio
Kompaktní inteligentní rádio s DAB+, internetovým rádiem, FM-RDS, Spotify Connect, Bluetooth, USB, Wi-Fi a barevným displejem TFT. Svou oblíbenou hudbu můžete navíc poslouchat přes Bluetooth nebo přes Wi-Fi prostřednictvím Spotify Connect. Své MP3 přehrajete i připojením USB klíče, nebo z jiného externího zařízení připojeného přes 3,5 mm jack konektor. Vestavěný reproduktor: Ano Výška (cm): 14.5 Hloubka (cm): 11.5 Země původu: Čína Rádio: FM;DAB Sluchátkový výstup: Ne Dálkové ovládání: Ano USB: Ano Výstupy: Line OUT CD-R/RW: Ne Bluetooth: Ano Displej: Ano Provoz na baterie: Ne WiFi: Ano Barva: Černá Typ: Internetové rádio Adaptér součástí: Ano Hmotnost netto (kg): 1.7 Výkon (Watt): 10.0 Napájení: Adaptér AUX IN: Ano Šířka (cm): 24.5 Balení obsahuje: Manuál Barva podle výrobce: Black
Objev podobné jako Kenwood CR-ST100S Black Internetové rádio
Kenwood CR-ST100S White Internetové rádio
Kompaktní inteligentní rádio s DAB+, internetovým rádiem, FM-RDS, Spotify Connect, Bluetooth, USB, Wi-Fi a barevným displejem TFT. Svou oblíbenou hudbu můžete navíc poslouchat přes Bluetooth nebo přes Wi-Fi prostřednictvím Spotify Connect. Své MP3 přehrajete i připojením USB klíče, nebo z jiného externího zařízení připojeného přes 3,5 mm jack konektor. Provoz na baterie: Ne Adaptér součástí: Ano Napájení: Adaptér Rádio: FM;DAB Displej: Ano Země původu: Čína CD-R/RW: Ne Typ: Internetové rádio Šířka (cm): 24.5 Hloubka (cm): 11.5 Bluetooth: Ano Výška (cm): 14.5 Balení obsahuje: Manuál Výkon (Watt): 10.0 Barva: Bílá USB: Ano Sluchátkový výstup: Ne WiFi: Ano Výstupy: Line OUT Hmotnost netto (kg): 1.7 Dálkové ovládání: Ano Vestavěný reproduktor: Ano AUX IN: Ano Barva podle výrobce: White
Objev podobné jako Kenwood CR-ST100S White Internetové rádio
EMOS Držák internetové antény, 16x25cm J60110
Univerzální držák antén s křížem pro instalaci na zeď. Vhodný zejména pro antény menších rozměrů, např. WiFi antény. Průměr trubky je 28mm, výška 160mm a délka od základny (zdi) je 250mm. Držák je povrchově upraven galvanickým zinkováním.
Objev podobné jako EMOS Držák internetové antény, 16x25cm J60110
Solight Držák internetové antény, 10x25cm 5O10
Univerzální držák antén s křížem pro instalaci na zeď. Vhodný zejména pro antény menších rozměrů, např. WiFi antény. Průměr trubky je 28mm, výška 100mm a délka od základny (zdi) je 250mm. Držák je povrchově upraven galvanickým zinkováním.
Objev podobné jako Solight Držák internetové antény, 10x25cm 5O10
Lenco PIR-645WH White Internetové rádio
Lenco PIR-645BK je plně přenosné SMART rádio, které vám umožní poslouchat rozhlasové stanice z celého světa. Rádio DAB+ přijímá frekvence DAB+ i FM bez rušení. Své 4 oblíbené rozhlasové stanice si můžete uložit přímo do paměti jako předvolby. Disponuje připojením Bluetooth 4.2, takže svůj oblíbený seznam skladeb můžete streamovat i z chytrého telefonu nebo tabletu. Přes AUX vstup lze připojit další zdroje hudby pomocí 3,5mm konektoru, připojit můžete také sluchátka. Pro pohodlí ovládejte radiobudík z postele pomocí přiloženého dálkového ovladače. Funkce duálního budíku umožňuje nastavit dva různé časy buzení. Rádio má funkci hodin, které jsou snadno čitelné na 2,4" TFT displeji. Typ: Internetové rádio CD-R/RW: Ne WiFi: Ano Barva: Bílá Vestavěný reproduktor: Ano Dálkové ovládání: Ano Hloubka (cm): 11.5 Displej: Ano Balení obsahuje: Manuál;USB kabel Barva podle výrobce: White Země původu: Čína Šířka (cm): 26.0 Rádio: FM;DAB+ Výstupy: Sluchátkový jack 3,5 mm TRS Podporované formáty: MP3;AAC;WAV Ethernet: Ne Napájení: Adaptér nebo Baterie Adaptér součástí: Ano USB: Ne Výška (cm): 18.0 AUX IN: Ano Provoz na baterie: Ano Bluetooth: Ano Typ baterie: Integrované Výkon (Watt): 6.0 Sluchátkový výstup: Ano
Objev podobné jako Lenco PIR-645WH White Internetové rádio
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě - Seth Godin
MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce.Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat lhát, zahlcovat lidi spamem a stydět se za práci, kterou děláte. Je čas přestat utrácet peníze za ukradenou pozornost, dlouhodobě se to nevyplatí. Je čas přestat si plést analýzy sociálních médií se skutečnými zákazníky. Je čas být vidět. K tomu se nejprve potřebujete naučit, jak se máte dívat.
Objev podobné jako Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě - Seth Godin
Kniha obřadů - Sandra Ingermanová - e-kniha
eBook: PROVÁDÍME OBŘADY, abychom vyznačili důležité události a oslavili svátky – náš moderní přístup však pouze klouže po povrchu jejich skutečného potenciálu. S Knihou obřadů šamanská učitelka Sandra Ingermanová předkládá bohatý a praktický zdroj pro vytváření obřadů plných radosti, smyslu a magie. „Dychtivě se snažíme spojit s něčím širším než jen s tím, co prožíváme prostřednictvím svých běžných smyslů v materiálním světě,“ píše Sandra. „Prováděním obřadů vstoupíte do krásné a kreativní síly, kterou jste si možná nikdy ani nepředstavovali.“ Kniha obřadů splétá šamanská učení s příběhy, příklady a nápomocnými vhledy a zabývá se: součástmi obřadu – včetně stanovení si silných záměrů, opuštění všedních starostí, přípravy prostoru a hladkého vyřešení neočekávaného, pokyny pro samostatnou práci, pro práci v komunitě a prostřednictvím virtuálních obřadů, invokací elementů, přírodního světa, duchů předků a božské energie, obřady pro svatby, narození, přechodové rituály, pohřby, úctyhodné zakončení a nové začátky, obřady pro energetickou rovnováhu – léčení a požehnání, vyřešení posvátných smluv, zbavení se omezujících představ, vytváření modlitebních stromů atd., životem samotným jako obřadem – jak celý svůj život prostoupit obřadnou praxí od péče o zahradu nebo renovace vlastního domova či kanceláře až po pomoc s léčením naší planety.
Objev podobné jako Kniha obřadů - Sandra Ingermanová - e-kniha
Motýlí kniha - kolektiv autorů - e-kniha
eBook: Představte si, že vaše kůže je křehká jako motýlí křídla. I šev na oblečení vás poraní. Občas nemůžete polknout, jícnem nic neprojde. Jaké to je, žít s takovou křehkostí, by vám pověděla Olga Joklová, která takzvanou nemocí motýlích křídel trpěla. Bohužel už to osobně udělat nemůže. Olga strávila většinu svého života tím, že upřímně o svém onemocnění mluvila a snažila se tak pomoci všem, kteří se s ním narodili, a otevřít oči těm, kteří nemají o podobné bolesti tušení. Olga si své myšlenky a postřehy zapisovalado nejrůznějších deníků a sešitů. Na její záznamy nyní vlastními povídkami navazují Petr Borkovec, Marek Šindelka, Lucie Faulerová, Jakub König, Jonáš Zbořil, Anna Bolavá a A. Gravensteen. Ilustracemi je doprovodil Lukáš Musil. Vznikl tak pestrý povídkový soubor, který je zároveň vzpomínkou na jednu neobyčejnou ženu a poctou všem křehkým a statečným. Jeho koupí přispějete organizaci Debra, která lidem s nemocí motýlích křídel pomáhá prožít co nejvíce a trpět co nejméně.
Objev podobné jako Motýlí kniha - kolektiv autorů - e-kniha
Kniha dní - Patti Smith - e-kniha
eBook: Osobitá a dojemná kniha od autorky titulů Just Kids a M Train obsahuje na 365 fotografií a zamyšlení, jež dokládají jedinečnou estetiku Patti Smith. Inspirací pro vznik tohoto díla byl autorčin populární profil na Instagramu. V roce 2018 zveřejnila na této sociální síti první snímek. Pod obrázkem byla krátká zpráva: "Zdravím všechny." Patti Smith, která dříve fotila na polaroid, začala na Instagram přidávat fotky z mobilu, na nichž se objevují děti, topení, boty nebo její habešská kočka Cairo. Sledující těmto miniaturním vhledům do autorčina světa ihned propadli, ať už se jednalo o záběry kávy, rozečtených knih, obrázky z hudebních turné, železničních stanic a zapadlých kaváren nebo o náhrobky jejích hrdinů - Williama Blakea, Dylana Thomase, Sylvie Plathové, Simone Weilové či Alberta Camuse. Po nějaké době tak vznikl ucelený příběh o životě zasvěceném umění, který si získal více než milion sledujících. Kniha také obsahuje staré fotografie, které nejsou k vidění nikde jinde - perly jako dar k výročí, matčina klíčenka či manželova kytara Mosrite. Svůj notes má Patti Smith vždycky po ruce, aby v rozmanitých a zároveň intimních zápisech mohla čtenářům poskytnout zprávy o svých cestách po celém světě. Kniha dní a 365 fotografií, jež obsahuje, nabízí jedinečný způsob, jak nahlédnout do velké mysli vizionářky, básnířky, spisovatelky, umělkyně. Je plná naděje, žalu i hravosti, a proto může být inspirativním dílem pro dnešní nejistou dobu.
Objev podobné jako Kniha dní - Patti Smith - e-kniha
Beat|kniha útekov - Viliam Klimáček - e-kniha
eBook: Tragikomický román o šesťdesiatych rokoch dvadsiateho storočia opisuje nástup rokenrolu a elektrických gitár v malom meste na Slovensku. Doteraz najosobnejší text autora opisuje jeho brata, rockového gitaristu, ktorý prejde mnohými skupinami od bigbeatových až po barové kapely, aby nakoniec v osemdesiatych rokoch emigroval do Západného Nemecka, kde spácha samovraždu. Kniha je zároveň aj príbehom mnohých ľudí, ktorí chceli opustiť komunistické Československo, ohradené elektrickým plotom a miestami zámerne pripomína romány Julesa Verna: útek ponorkou, balónom, obrneným autom... Román, jemne balansujúci medzi čiernym humorom a melanchóliou, je poctou básnikom Beat generation aj nespočetným rockovým skupinám, pri ktorých hudbe dospeli viaceré generácie dnešných Slovákov. Viliam Klimáček (1958), dramatik, básnik, prozaik, režisér, scenárista a herec divadla GUnaGU, autor kníh pre deti a mládež. Narodil sa v Trenčíne, žil na Starej Turej, býva v Bratislave. Vyštudoval medicínu a po deväťročnej praxi zo zdravotníctva odišiel. Založil divadlo GUnaGU, v ktorom režíruje. Píše aj pre iné domáce a zahraničné divadlá, tiež pre rozhlas, televíziu a film. Napísal vyše šesťdesiat divadelných hier, vyšla mu dvadsiatka kníh. Konceptuálne rozprávky Noha k nohe zaradila poľská sekcia IBBY do Kánonu 100 najkrajších detských kníh sveta, román Námestie kozmonautov bol vo finále Anasoft litera 2008, Horúce leto 68 vyšlo v Arabských emirátoch, Francúzsku, Litve a v USA.
Objev podobné jako Beat|kniha útekov - Viliam Klimáček - e-kniha
Internetová publicistika (978-80-247-3452-1)
Elektronická kniha - autor Vojtěch Bednář, 216 stran Praktický průvodce pro publicisty přibližuje technické nástroje k publikování on-line a funkční a obchodní modely on-line médií. Popisuje základní pravidla pro tvorbu textu k on-line publikaci a poskytuje čtenářům ucelený pohled na internetová média nejen v českém prostředí. Přináší informace potřebné k samostatné tvorbě a publikaci autorských děl na webu i ke spolupráci s redakcemi on-line médií.Publikaci jistě ocení všichni studenti žurnalistiky a mediálních studií, publicisté pracující s on-line médii a píšící pro ně a lidé zajímající se o problematiku fungování žurnalistiky v prostředí internetu.
Objev podobné jako Internetová publicistika (978-80-247-3452-1)
Internetové právo (978-80-251-4664-4)
Elektronická kniha - autor Lukáš Jansa, 432 stran Využíváte Internet ke své práci? Znáte všechny možné právní dopady, které může vaše působení na webu mít? Zorientujte se v problematice internetového práva v uceleném průvodci, který tuto oblast přehledně mapuje. Výklad srozumitelný i neprávníkům doplňuje řada příkladů z praxe. Kniha je určena širokému publiku, od tvůrců a provozovatelů stránek přes majitele e-shopů, až po právníky a manažery IT firem.
Objev podobné jako Internetové právo (978-80-251-4664-4)
Cvičení: Inteligentní čtení v internetovém věku (9788085625045)
Kniha - autor David Gruber, česky
Objev podobné jako Cvičení: Inteligentní čtení v internetovém věku (9788085625045)
Šlabikár multi level marketingu
Audiokniha MP3 - Čtení z knihy Jána Zbojka, který se specializuje na finanční gramotnost a osobní rozvoj. - Ján Zbojek, čte Ján Zbojek Šlabikár multi level marketingu: audiokniha obsahuje čtení z knihy autora, jímž je Ján Zbojek, který se specializuje na finanční gramotnost a osobní rozvojAudiokniha poskytuje úplne nový kybernetický pohľad na Multi level marketing. Spôsob systémového nazerania odhaľuje základné princípy podnikania v MLM. Kto pochopí "Systémový koláč MLM" a bude dodržiavať jeho prvky, musí dosiahnúť úspech. Šlabikár je koncipovaný ako učebnica a je dokonale prizpôsobený na stredoeurópske pomery.Prispôsobuje sa bežnému mysleniu a správaniu našichu ľudí, ktorí si chcú len privyrobiť, ale aj tým, ktorí to myslia s podnikaním v MLM vážne. Poskytuje množstvo praktických skúseností a rád. Zároveň poukazuje na najčastejšie chyby pri práci a ponúka návrhy na ich riešenie.Titul Šlabikár Multi Level Marketingu je vhodný doplnok pre tých, ktorí si chcú...
Objev podobné jako Šlabikár multi level marketingu
Absolutní základy moderního marketingu
Audiokniha MP3 Dan Miller, čte Vítězslav Kryške "Změňte svůj marketing, změňte svůj život!" Ať prodáváte jakýkoliv výrobek nebo službu, vaše schopnost účinně vstoupit na trh je jednou z nejdůležitějších schopností, kterou se můžete naučit. v "Absolutních základech moderního marketingu" se během 70 minut naučíte: - jak si určit a najít ideálního zákazníka - co jsou tzv."horká tlačítka", která rozhodují z 80% o tom, zda zákazník nakoupí - jak přilákat významnější a ziskovější zákazníky - jak dramaticky zvýšit prodej - jak získat převahu nad konkurencí Marketing nemusí být složitý, použijete-li jednoduché dovednosti, které se naučíte v tomto programu. Buďte nejlepší v tom, co děláte, a změní to váš život. Přineste opravdový užitek svým zákazníkům a odměna vás nemine. Získejte znalostí o efektivním marketingu, abyste dosáhli excelentních výsledků! Dan Miller je kanadským specialistou na řízení firem a budování týmů. Za svou práci získal bezpočet...
Objev podobné jako Absolutní základy moderního marketingu
Zkazky z Nefritové knihy - Eliška Drongová - e-kniha
eBook: Zdravím tě, čtenáři,vydej se se mnou na cestu šílenství a krve. Pojďme se podívat, jak si povedou prchající nacisté nebo děda hlídající malé vnuky. Nahlédněme pod pokličku vodního spiknutí i do očí, které viděly víc než kterýkoliv člověk. Přijmi knihu a přidej se mezi nás. Staň se pánem Nefritové knihy.
Objev podobné jako Zkazky z Nefritové knihy - Eliška Drongová - e-kniha
Jane Goodallová Kniha o naději Provedení: E-kniha
V době, kdy je snadné podlehnout beznaději, přichází Jane Goodallová s výjimečně silným poselstvím: Naděje není naivní iluze, ale čin. Je to rozhodnutí dívat se pravdě do očí – a přesto věřit, že každý z nás může něco změnit. Spolu s autorem Douglasem Abramsem hledá v knize čtyři základní zdroje naděje: lidský intelekt, sílu přírody, odhodlání mladých lidí a nezdolného lidského ducha. Jane Goodallová se nevyhýbá těžkým otázkám: Co dělat, když příroda umírá? Když svět ovládá nenávist? Když se věci hroutí? Odpovědi hledá nejen ve vědě a svých zkušenostech, ale i ve spiritualitě, osobních příbězích a setkáních s lidmi, kteří jí změnili život. Tato kniha není jen čtením – je výzvou k proměně. Dává naději, která stojí na pravdě, soucitu a odvaze jednat. Je určena všem, kdo věří, že i v temnotě lze najít světlo – a že každý z nás má moc přispět k lepšímu světu. Pro koho je kniha určena Pro každého, kdo cítí úzkost z budoucnosti Pro čtenáře duchovní literatury a osobního rozvoje Pro mladé aktivisty i unavené rodiče Pro lidi, kteří chtějí jednat, ale neví, kde začít Pro ty, kdo hledají hlubší smysl a klid ve světě plném chaosu Proč si tuto knihu přečíst Přináší praktické i duchovní nástroje, jak zvládat krize Spojuje vědu, víru i osobní příběhy v jeden celek Ukazuje, že naděje není slabost – ale síla Nabízí příběhy, které vám zůstanou dlouho v srdci Co vám kniha přinese Naučí vás vidět svět jinýma očima Posílí vaši vnitřní odolnost Ukáže vám, jak mluvit s dětmi o těžkých tématech Pomůže vám spojit se znovu s přírodou i s druhými lidmi „Vím, že mnozí se na současný svět dívají s hlubokým pesimismem. Ale já jsem si naprosto jistá, že pokud budeme spolupracovat – příroda a lidé – máme stále šanci. A já mám naději. Stále ji mám.“ Doporučení nakladatele „Jane Goodallová je jednou z těch výjimečných osobností, které mluví pravdivě – a přitom s laskavostí. Tato kniha nám připomíná, že naděje je volba, která může proměnit svět. Četli jsme ji se vděčností a vírou, že právě takové knihy dnes nejvíce potřebujeme.“ - Michaela a Václav Kazdovi O autorech Jane Goodallová Britská antropoložka, bioložka a ekoložka Jane Goodallová se o zvířata zajímala už v dětství. Proslula tím, že v africkém pralese v Gombe studovala život a chování šimpanzů ve volné přírodě. Jejich výzkumu a ochraně přírody se věnuje celý život a patří mezi největší odborníky na chování primátů. V roce 1977 založila Institut Jane Goodallové (The Jane Goodall Institute), jehož cílem je výzkum, vzdělávání a ochrana divoké přírody. Časopis Time ji zařadil mezi 100 nejvlivnějších lidí světa. Je autorkou řady knih a studií, o jejím pozoruhodném životě vznikají filmy i dokumenty. Douglas Abrams Douglas Abrams píše pro New York Times, založil literární agenturu Idea Architects, která má vizionářům pomáhat vytvářet moudřejší, zdravější a spravedlivější svět.
Objev podobné jako Jane Goodallová Kniha o naději Provedení: E-kniha
Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)
Kniha - autor Seth Godin, 208 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce. Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat...
Objev podobné jako Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)
Online marketing - e-kniha
eBook: Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání? Zde jste na správné adrese! 23 českých i světových skutečných expertů nabízí pohled na svou specializaci. Lidé z Google, H1.cz, nezávislí experti z celé Evropy, ale i velkých amerických agentur vás provedou základy SEO, placené reklamy, remarketingem, videomarketingem, webovou analytikou či sociálními sítěmi. Kniha se věnuje mimo jiné těmto tématům: - Od filozofie a historie SEO až po současnost a konkrétní techniky linkbuildingu - PPC reklamě ve vyhledávání, obsahu, ale také RTB či remarketingu - Úvodu do webové analytiky, Google Analytics a problematice měření konverzí - Teorii i praxi v marketingu na sociálních sítích, včetně profesní sítě LinkedIn - Content marketingu a konkrétním technikám videomarketingu - Brandingu za pomocí nástrojů internetového marketingu - Využití mobilních aplikací jako nástroje internetového marketingu
Objev podobné jako Online marketing - e-kniha
Internetová publicistika - Vojtěch Bednář - e-kniha
eBook: Praktický průvodce pro publicisty přibližuje technické nástroje k publikování on-line a funkční a obchodní modely on-line médií. Popisuje základní pravidla pro tvorbu textu k on-line publikaci a poskytuje čtenářům ucelený pohled na internetová média nejen v českém prostředí. Přináší informace potřebné k samostatné tvorbě a publikaci autorských děl na webu i ke spolupráci s redakcemi on-line médií.Publikaci jistě ocení všichni studenti žurnalistiky a mediálních studií, publicisté pracující s on-line médii a píšící pro ně a lidé zajímající se o problematiku fungování žurnalistiky v prostředí internetu.
Objev podobné jako Internetová publicistika - Vojtěch Bednář - e-kniha
Komplet Inteligentní čtení v internetovém věku - David Gruber
Kniha 01 Teorie a základní testy racionálního čtení a vnímání - Rychločtení, rychlovyhledávání, rychlostudium - Efektivní kreativní vnímání informací - Koncentrace, paměť, deprokrastinace - Zvládejte rychleji a jistěji denní záplavy e-mailů - Supe porozumění čtenému textu - Umění číst mezi řádky - Je to i o úspěšném studiu angličtiny - více než si myslíte - Zlepšení četby beletrie - Možný náskok před zahraničím díky psychovzorcům Kniha 02 Cvičení Kniha 03 Procvičování a zdokonalovací testy Kniha obsahuje 17 testů včetně odpovědí a bodování. Po zvládnutí knihy 01 a02 se může pomocí těchto testů čtenář zdokonalovat a upevňovat si nabyté návyky školeného čtenáře.
Objev podobné jako Komplet Inteligentní čtení v internetovém věku - David Gruber
Příchozí - Kniha první - Pán snů - Vladimír Poklop - e-kniha
eBook: Marek, na první pohled nenápadný a nevýrazný kluk, má odmala vlastnost řídit své sny, kterou tají před svým okolím. Když cesta do jeho podvědomí rozšíří jeho vnímání i na pochody ve svém těle, získává tím zcela nové schopnosti. Se svojí výlučností se svěří a předá ji svým dvěma nejbližším kamarádům. Postupně se všichni tři snaží rozvíjet své nové schopnosti a zároveň je skrývat před svými rodiči a „normálními“ spoluvrstevníky. Díky své zvědavosti narážejí na organizaci, která, zdá se, odpradávna soustřeďuje jedince s podobnými vlastnostmi a ta se je snaží zařadit mezi své členy. Dokáží se od ní udržet stranou nebo se jí budou muset podřídit? Jsou prvními svého druhu nebo jen dalšími v řadě? Snaha organizace dostat je pod kontrolu, je vtahuje v dalších pěti knihách jako po spirále do dalších a dalších problémových situací a dobrodružství, kdy se snaží uhájit svoji nezávislost před lidskou společností i organizací Kruhů. Zároveň před ně klade nové a nové záhady na něž je jejich zvídavost nutí hledat odpovědi.
Objev podobné jako Příchozí - Kniha první - Pán snů - Vladimír Poklop - e-kniha
´84 - k.elkir - e-kniha
eBook: Dospívat je obtížné za každého režimu a v každé době, když ale dospíváte zrovna v době husákovské šedi, svět je ještě o trochu komplikovanější.Dusná realita normalizačního Československa poloviny osmdesátých let je v rozsáhlém románu ’84 popisována pohledem jedenáctiletého chlapce. Do dětského fantazijního světa proniká všudypřítomná vyprázdněnost. A to nejen ve škole, ale i v jeho rodině. Pocit bezvýchodnosti a dusivé šedi jej vede k úniku do snů a úvah o smyslu vlastní existence.Kája je synek „z dobré rodiny“, dobře se učí, ví, že co se říká doma, se jinde neříká a že základem všeho je mít dobré známky a nevyčnívat. Z reality, které nerozumí, uniká do snů. O krásné slovenské dívce Perinbabě a o chlapcích kolem ohňů ve slovenských horách, básnících toužících po svobodě, ale i o politických osobnostech časů minulých, současných a budoucích.´84 je román o útěku ze světa, ze kterého se uniknout nedá, o pomíjivosti dějin, o samoúčelnosti lidských přesvědčení, o marnosti, ale především o lásce, která je tím nejhlubším a jediným opravdovým, co se dá ve světě prožít, a která může být přes veškerou bezútěšnost a relativitu skutečnosti nadějí…
Objev podobné jako ´84 - k.elkir - e-kniha
Pravidelná dávka - e-kniha
eBook: Bol Galileo skutočne obeťou cirkvi? Majú zvieratá práva a povinnosti? V akého Boha veril Einstein? Existovala v stredoveku veda? To je len ochutnávka tém, ktoré na vás čakajú v tejto knihe. Vznikla na základe podcastu Pravidelná dávka, ktorý sa od roku 2018 snaží o prevenciu „myšlienkovej korupcie“. Autori vám predostrú témy z oblasti filozofie, náboženstva, histórie či prírodných vied. Ponúknu vám na ne nový pohľad a zbúrajú nejeden mýtus, ktorý máme zakorenený v našich hlavách.
Objev podobné jako Pravidelná dávka - e-kniha
Stoka - N.P. - e-kniha
eBook: Zabředněte do bahna maloměstské kriminální scény. Čeká vás dobrodružství špinavých, páchnoucích feťáků, konfrontovaných přepracovanými a ne vždy zcela charakterními policisty. Román podle skutečné policejní praxe.
Objev podobné jako Stoka - N.P. - e-kniha
Podívejte se také
- Internetový marketing (978-80-251-5016-0)
- Mezinárodní marketing (978-80-271-3006-1)
- Online marketing (978-80-251-4155-7)
- Viktor a případ zmizelého psa (978-80-271-2560-9)
- Marketing neziskových organizací (978-80-875-0001-9)
- Marketing bez reklamy (999-00-017-5020-6)
- Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)
- Marketing symfonických orchestrů (978-80-875-0003-3)
- Tohle je marketing! (978-80-271-2567-8)
- Toto je marketing (978-80-566-1627-7)
- Stagg SPC030 E (SPC030 E)
- Stagg SMD3 E (SMD3 E)
- Stagg SMD1 E (SMD1 E)
- Marketing... je věda kreativní (978-80-875-0071-2)
- Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)
- Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0)
- Fieldmann FZN 6005-E (FZN6005-E)
- Fieldmann FDU 2003-E (FDU2003-E)
- Fieldmann FZS 2050-E (FZS2050-E)
- Fieldmann FDB 2004-E (FDB2004-E)
- Fieldmann FZS 2002-E (FZS2002-E)
- Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)