Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Marketing... je věda kreativní - Radomila Soukalová - e-kniha
eBook: Pomůcka pro pochopení logiky marketingového myšlení a jeho uvádění do praxe.
Podívejte se také ego je vas nepritel ryan holiday e kniha
Marketing... je věda kreativní (978-80-875-0071-2)
Elektronická kniha - autor Radomila Soukalová, 158 stran Pomůcka pro pochopení logiky marketingového myšlení a jeho uvádění do praxe.
Podívejte se také Abeceda nie je veda (978-80-7451-679-5)
Čeština nerodilých mluvčích s mateřským jazykem neslovanským - Radomila Kotková - e-kniha
eBook: Práce se zabývá charakteristikou „mezijazyka“ studentů učících se češtinu jako cizí jazyk. Popis je založen na dlouhodobém výzkumu – analýze chyb psaného projevu skupiny studentů češtiny s mateřským jazykem neslovanským. Předmětem zkoumání byly chyby ve všech lingvistických oblastech s hlavním důrazem na morfosyntax. Chyby jsou popisovány ve vývoji, během období jednoho akademického roku. Výsledky kvantitativní analýzy podávají celkový obraz výskytu chyb v písemném projevu nerodilých mluvčích. Kvalitativní analýza systematických chyb pak umožňuje stanovit hypotézu o příčinách jejich vzniku a nabídnout návrhy na zlepšení metodiky výuky některých jazykových jevů.
Podívejte se také Tohle je marketing! (978-80-271-2567-8)
Podívejte se také
- Toto je marketing (978-80-566-1627-7)
- Marketing... je věda kreativní (978-80-875-0071-2)
- kreativni hracky ostatni
- lego classic 10697 velky kreativni box
- dva druhy pravdy michael connelly e kniha
- Kniha aktivít Veda: Úlohy sú z reálneho života zamerané na praktické znalosti a fakty (8595593821887)
- Rýchly kvíz Veda, Príroda, Vesmír (9789463787574)
- Kniha Je tohle láska?: Být holka je dřina 2 (978-80-7529-339-8)
- Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)
- Balíček e-kniha a audiokniha Houževnatost za výhodnou cenu
- doodle roll r 4 kreativni sada s pastelkami
- Veda hrou (978-80-566-1336-8)
- Marketing menších a středních firem
- Balíček e-kniha a audiokniha Nastavení mysli za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Válka umění za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Konec prokrastinace za výhodnou cenu
- kreativni a rezaci pajeci pero toolcraft kk 07025wd 2000
- Toto nie je kuchárska kniha 2 (978-80-556-5329-7)
- MARKETING FOR SMALL AND MEDIUM ENTERPRISES
- Event marketing (80-247-0646-6)
Abeceda nie je veda (978-80-7451-679-5)
Kniha - autor Iva Mušálková; Šárka Mrvová, 176 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Zábavné hry s abecedou, ktoré pripravila Iva Mušálková a ilustrovala Šárka Mrvová, vaše deti presvedčia, že ABECEDA NIE JE VEDA. Množstvo zábavných úloh zvládnu aj deti predškolského veku a uspokoja túžbu väčšiny z nich naučiť sa čítať ešte skôr, ako pôjdu do školy. Všetky základné písmená sa naučia nielen čítať, ale môžu si ich skúsiť aj napísať. Menšie deti si najskôr vyskúšajú ich tlačenú podobu, staršie sa určite rady pokúsia o písané písmená. Každému písmenu je venovaná samostatná časť knihy. Deti tu vždy nájdu obrázok na vyfarbenie, doplnený jednoduchou básničkou. Čítanie si môžu osvojovať pomocou maľovaného čítania. Keď sa naučia všetky písmená, určite si samy trúfnu aj na celú rozprávku. Ak to nezvládnu, budú v textoch zatiaľ iba vyhľadávať známe písmená, neskôr sa k príbehom dozaista rady vrátia. Na konci knihy sú navyše drobné úlohy, ktorými sa deti samy...
Objev podobné jako Abeceda nie je veda (978-80-7451-679-5)
Zázračná věda - Aleš Novák - e-kniha
eBook: Detailní rozbor nejranějších filosofických zápisků Reného Descartesa z let 1618-1620.
Objev podobné jako Zázračná věda - Aleš Novák - e-kniha
Moc, technika a věda - Aleš Novák - e-kniha
eBook: Studie zkoumá úvahy významného německého filozofa Martina Heideggera týkající se moderní techniky, vědy a moci rovněž na základě dialogu s myšlením Ernsta Jüngera a Friedricha Nietzscheho.
Objev podobné jako Moc, technika a věda - Aleš Novák - e-kniha
Věda a politika - Lucie Filipová, Jiří Pešek - e-kniha
eBook: Kniha představuje unikátní síť německých společenskovědních a humanitních ústavů v zahraničí, jak se utvářela a vyvíjela od osmdesátých let 19. století do poslední zásadní reformy v roce 2009. Předmětem zájmu je patnáct pracovišť působících v Evropě, USA nebo Asii, která provádějí výzkum především v oboru historie, ale i dějin umění, archeologie, ekonomie či orientalistiky. Analýza se soustředí jak na vývoj, publikační produkci a vůdčí osobnosti jednotlivých ústavů, tak na jejich kooperaci s vědci a institucemi hostitelských zemí. Badatelská pracoviště jsou zároveň sledována z perspektivy německé zahraniční kulturní politiky, v níž hrají sice nenápadnou, ale trvale velmi významnou roli.
Objev podobné jako Věda a politika - Lucie Filipová, Jiří Pešek - e-kniha
Pohybové aktivity ve vědě a praxi - Libor Flemr - e-kniha
eBook: Sborník z vědecké konference konané u příležitosti 60. výročí založení Fakulty tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy v Praze.
Objev podobné jako Pohybové aktivity ve vědě a praxi - Libor Flemr - e-kniha
Co je ironická věda - Radim Kopáč, István Vörös - e-kniha
eBook: Maďarský bohemista, literární vědec, estetik a vysokoškolský pedagog István Vörös je především básník, třebaže doma i v zahraničí jsou oceňovány i jeho prózy a dramatické texty. A básník je to nápaditý, hravý, nekonvenční. Všechny uvedené kvality zcela samozřejmě a přirozeně uplatňuje rovněž ve svých odborných reflexích. Sám je označuje za myšlenkové experimenty oscilující mezi studiemi a eseji. Jejich důležitou vlastností je pak permanentní sebereflexe, komentování vlastních postupů a výkonů. Ne nadarmo se Vörös považuje za postmodernistu, autohermeneutika patří k základním rysům tohoto fenoménu. Stejně jako reinterpretace tradičních příběhů či ideových schémat. […] (pracuje) s dekonstrukcí, respektive konstruktivní destrukcí a fascinací tradičně protikladnými pojmy, odpovídajícími ontologickému protikladu mezi smyslově vnímaným a srozumitelným, případně mezi jeho variantami (například slovo psané a mluvené, rozum a šílenství, smysl doslovný a obrazný, mužský a ženský rod). (z předmluvy Lubomíra Machaly)
Objev podobné jako Co je ironická věda - Radim Kopáč, István Vörös - e-kniha
Digitální obrat v českých humanitních a sociálních vědách - Radim Hladík - e-kniha
eBook: Publikace prostřednictvím uceleného souboru mezioborově pojatých statí dokumentuje inovace, které tzv. digitální obrat přináší do práce českých sociálněvědních a humanitních badatelů. Rozvoj digitálních technologií totiž netransformuje pouze společnost a kulturu, ale mění i vědní obory, které se těmto oblastem lidského soužití věnují. Část studií se zabývá novými digitálními fenomény a jejich dopady na škálu problémů, kterými se sociální a humanitní vědy musí zabývat. Empiricky laděné kapitoly pak sledují jednotnou linii výkladu, v níž čtenářům nejprve představí jevy vymezené v tradiční oborové perspektivě a následně názorně předvedou uplatnění digitálních postupů, s jejichž pomocí lze zkoumanou oblast uchopit prostřednictvím počítačové analýzy. Kniha zůstává přístupná i pro čtenáře, kteří nemají předchozí znalosti programování a odborných digitálních aplikací, ale mají zájem seznámit se blíže se způsoby, jak zkoumat společnost a kulturu s využitím dat a počítačů.
Objev podobné jako Digitální obrat v českých humanitních a sociálních vědách - Radim Hladík - e-kniha
Teoretická východiska informační vědy - Jiří Souček, Barbora Drobíková, Radka Římanová, Martin Souček - e-kniha
eBook: V této monografii je formulována a řešena základní teoretická otázka informační vědy, kterou je struktura informačního univerza. Tato struktura je prezentována formou konceptuálního modelu a vytváří nadstavbu standardní struktury univerza bibliografického. Autoři používají konceptuální modelování jako základní analytickou metodu a následně ji aplikují na další oblasti, jako je výzkumné univerzum či oblast specializovaných knihoven. Zvláštní kapitola je věnována vztahu konceptuálních modelů a problematiky sémantického zobrazení.
Objev podobné jako Teoretická východiska informační vědy - Jiří Souček, Barbora Drobíková, Radka Římanová, Martin Souček - e-kniha
Člověk v teoretické perspektivě společenských věd - Miroslav Paulíček, Jiří Šubrt, Jakub Mlynář - e-kniha
eBook: Jaký obraz člověka nabízejí současné společenské a humanitní vědy? Tato otázka je středobodem zájmu autorského kolektivu, v němž má své zastoupení sociologie, antropologie, filosofie, historiografie, andragogika, psychologie i evoluční biologie. Ač je publikace jako celek svým zaměřením především teoretická, v jednotlivých kapitolách nalezneme množství konkrétních příkladů z reálného světa: od umění a vážení přes čtverylku a hokej až po panenku Barbie či vztah lidí k horám. Kniha ukazuje, že obrazy člověka v různých oborech nejsou zcela nesourodé, ale že naopak umožňují vzájemné obohacení. Nejde o soupeřící „pohledy“ na tentýž předmět zájmu, ale spíše o možnost mezi jednotlivými společenskovědními „hrami“ svobodně volit – s vědomím toho, že každá z nich má nejen své meze a pravidla, ale i svůj vlastní půvab.
Objev podobné jako Člověk v teoretické perspektivě společenských věd - Miroslav Paulíček, Jiří Šubrt, Jakub Mlynář - e-kniha
Filosofie informace – metateoretická analýza pojmu informace a hlavních paradigmat informační vědy - Jiří Stodola - e-kniha
eBook: Monografie by se dala nejlépe zařadit do oblasti, pro kterou se v současnosti vžilo označení filozofie informace. Jejím cílem je vyslovit určité metateoretické předpoklady, na kterých stojí pokusy o definování pojmu informace a o které se opírají jednotlivá paradigmata informační vědy, vnést více světla do problémů, které se pojí zejména s pojmem informace a transdisciplinární povahou informační vědy, a navrhnout přístup informační vědy, který se opírá o zdůvodněné závěry metateoretických výzkumů. V rámci těchto výzkumů se zaměřujeme na dosažení tří dílčích cílů – definujeme pojem informace v rámci 1. epistemologie a 2. v rámci metafyziky a 3. vytváříme model domény, v níž dochází k tvorbě informací, pomocí funkční syntézy tří hlavních paradigmat informační vědy.
Objev podobné jako Filosofie informace – metateoretická analýza pojmu informace a hlavních paradigmat informační vědy - Jiří Stodola - e-kniha
Základy matematiky, logiky a statistiky pro sociologii a ostatní společenské vědy v příkladech - Jan Hendl - e-kniha
eBook: Tato publikace je určena studentům oborů bez zaměření na matematiku. Přístupně pojednává základy vysokoškolské matematiky, logiky, množin, Booleovy algebry a teorie_x000D_ pravděpodobnosti. Celá druhá polovina knihy se věnuje popisné a induktivní statistice. Všechny kapitoly jsou doplněny řešenými_x000D_ příklady. K procvičení a ověření látky slouží otázky s volitelnou odpovědí a mnoho dalších příkladů spolu s řešeními. Na konci je pak zařazen přehled vzorců. Nepředpokládají_x000D_ se žádné vstupní znalosti. Ve výkladu se výjimečně využívají matematické dovednosti probírané na základní a střední škole.
Objev podobné jako Základy matematiky, logiky a statistiky pro sociologii a ostatní společenské vědy v příkladech - Jan Hendl - e-kniha
Nezapomeň na nohy - Lukáš Gregor, Radomila Soukalová, Vašková Jana
Zdravá noha je základ! Abyste mohli stát, skákat, chodit a běhat, musíte se o své nohy dobře starat. Obrázková publikace zkušené podiatričky Jany Vaškové seznamuje čtenáře hravě a nenásilnou formou s tím, jak nohy ovlivňují fungování celého těla, proč nás někdy bolí, jak se správně obout a proč je dobré občas chodit naboso. Součástí knihy jsou interaktivní prvky - QR kódy nabízejí doplňující animace a videa s cvičením, které lze zahrnout do každodenní rutiny doma či ve školce. Příručka se tak stane dobrým pomocníkem nejen rodičů, ale i pedagogických pracovníků, kteří se s problematikou zdravých nohou u dětí potýkají denně. Aby byla kniha praktická a zároveň zábavná, doplňuje ji nejen elektronický manuál pro rodiče a pedagogy, ale i pexeso a omalovánky, které lze při práci s knihou využít. Kniha je kolektivním dílem vzniklým pod patronátem Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati. Odborná podiatrická erudice Jany Vaškové je doplněna multimediálními výstupy, jejichž garanty jsou Radomila Soukalová a Lukáš Gregor, vedoucí ateliéru Animovaná tvorba.
Objev podobné jako Nezapomeň na nohy - Lukáš Gregor, Radomila Soukalová, Vašková Jana
Kouzelný svět Toda a Boba - Adriana Soukalová
Kniha Kouzelný svět Toda a Boba má sloužit jako výrazná edukační pomůcka. Dvě hlavní postavy provází děti celou knihou. V knize se vyskytuje mnoho návodů a pracovních postupů, pro zlepšení zručnosti dítěte a logické úkoly, jako jsou například doplňovací cvičení a další. Tyto úkoly rozvíjí jak logické myšlení dítěte, zručnost, tak i jeho kreativitu. Cílem této knihy je trošku odprostit vyvíjející se jedince od hraní počítačových her, televize a tak dále. Kniha by měla děti přiblížit k věcem, které jim budou k životu potřebné a bude rozvíjet jejich mysl, talent a chuť k práci. Kniha Kouzelný svět Toda a Boba je určena pro rodiče s dětmi v předškolním věku a mladší školáky, může ale posoužit také jako inspirace pro pedagogy, družináře či dětská centra. S pomocí knihy se děti naučí vytvářet vybrané skládačky nebo plést z bužírek či bavlnek.
Objev podobné jako Kouzelný svět Toda a Boba - Adriana Soukalová
Ledové království II - kreativní kniha (8714274681446)
Vyrábění pro děti vhodná od 3 let Kreativní kniha Ledové království II potěší všechny malé milovnice tvořivé zábavy a hrdinů z Ledového království. Knížka má praktickou kroužkovou vazbu a úchyt na přenášení. Obsahuje tři barevné propisky, takže se holčičky mohou kreativně vyřádit, malovat podle vlastní fantazie nebo obkreslovat šablony a pak navíc dozdobit své výtvory přiloženými samolepkami. Kniha Ledové království II je vhodná pro děti od 3 let a zabaví je jak doma, tak třeba na návštěvě nebo na cestách autem, vlakem i letadlem. Klíčové vlastnosti kreativní knihy Ledové království IIKreativní kniha Ledové království II s aktivitami potěší zejména holčičkyIdeální pro malé fanynky pohádky Ledové království IIObsahuje blok, barevné propisky, šablony a samolepkyDěti mohou kreslit, obkreslovat i lepitPraktická kroužková vazba, úchyt na přenášeníIdeální domů, na návštěvu i na cestováníKreativní kniha Ledové království II je vhodná pro děti od 3...
Objev podobné jako Ledové království II - kreativní kniha (8714274681446)
Kniha vědy (978-80-242-4940-7)
Kniha - 352 stran, česky, pevná bez přebalu matná Kniha vědy je další ze série přehledových oborových publikací (Kniha filozofie, Kniha psychologie, Kniha ekonomie), určených pro nejširší veřejnost od úplných začátečníků až po pokročilé studenty a odborníky. Provází nás vývojem vědeckého myšlení, objevů a vynálezů od počátků až do současné doby a v chronologickém řazení seznamuje s nejvýznačnějšími vědci a jejich teoriemi. Kniha zaujme i svou moderní, přehlednou grafickou úpravou.
Objev podobné jako Kniha vědy (978-80-242-4940-7)
Superprognózy: Umění a věda předpovídání budoucnosti - Philip E. Tetlock
Z lepšího nahlížení do budoucnosti by měl prospěch každý, ať už jde o nákup akcií, sestavování politických opatření, uvádění nového produktu na trh, nebo jen plánování jídelníčku na týden dopředu. Lidé však obecně předpovídají budoucnost velice špatně. Kniha Superprognózy od jednoho z nejuznávanějších sociologů na světě je průlomovým dílem pojednávajícím o návycích mysli, které vedou k nejlepším prognózám. Profesor Philip Tetlock dokázal, že dokonce i prognózy odborníků jsou jen o málo přesnější než náhodné odhady. Jeho studie však vedla k dalšímu důležitému zjištění: někteří lidé skutečně dokážou předpovídat budoucnost. V posledních deseti letech se Tetlock snažil zjistit, proč tomu tak je. Díky čemu jsou tak dobří? Můžeme se této schopnosti naučit? Tetlock a Gardner čerpají z desítek let výzkumu a z výsledků obrovského prognostického turnaje financovaného americkou vládou. Good Judgment Project zapojuje desítky tisíc obyčejných lidí, kteří se rozhodli předpovídat globální události. Překvapivě se ukázalo, že někteří z nich jsou velice dobří. Překonali referenční hodnoty, své konkurenty i prognostické trhy a zpravodajské analytiky mající přístup k utajeným informacím. Jsou to „superprognostici“. V této průlomové a čtivé knize autoři ukazují, co a jak se od této elitní skupiny můžeme učit. Superprognózy nabízejí první prokazatelně účinný způsob, jak zlepšit naši schopnost předpovídat budoucnost – a to v podnikání, finančnictví, politice, mezinárodních vztazích i každodenním životě. V knize se dozvíte: Co je pohled zpoza špičky nosu Jaký je rozdíl mezi liškami a ježky K čemu je dobré pochybování Proč prognostici potřebují zpětnou vazbu Jak se vyhnout vágním pojmům Že k dobrým prognózám nejsou zapotřebí supervýkonné počítače ani záhadné metody Kde udělali analytici ze CIA chybu ohledně zbraní hromadného ničení v Iráku Co pro superprognostiky znamená jejich tým Proč by dobří lídři měli být dobrými prognostiky O autorovi Philip E. Tetlock je profesor působící na Pensylvánské univerzitě (Annenberg School) a na Wharton School. Zaměřuje se na psychologii a politologii. Společně se svou manželkou Barbarou Mellersovou vede Good Judgment Project, dlouholetou studii předpovídání budoucnosti. Je také autorem knihy Expert Political Judgment a spoluatorem (společně s Aaronem Belkinem) knihy Counterfactual Thought Experiments in World Politics.
Objev podobné jako Superprognózy: Umění a věda předpovídání budoucnosti - Philip E. Tetlock
Kniha o vědě: Od Darwina k temné hmotě: 250 milníků v dějinách přírodních věd (978-80-7363-965-5)
Kniha - autor Clifford A. Pickover, 536 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Je možné cestovat časem? Co jsou Möbiova páska, teserakt či transcendentní číslo? Proč se po prosté slitině jmenuje celé historické období – doba bronzová? Tyto otázky jsou jen ochutnávkou z nesmírného bohatství témat z oboru přírodních věd, které nám přináší ilustrovaná kniha zkušeného autora mnoha populárně- -naučných knih Clifforda A. Pickovera. Představuje 250 největších objevů přírodních věd, techniky i humanitních oborů, které umožnily moderní lidské společnosti vzniknout a prosperovat. Spektrum Knihy o vědě je široké a pokrývá témata od vysoce teoretických až po zcela praktická, od řešení, jež známe z každodenního života, až po hypotetické konstrukce, jejichž význam se teprve bude muset ukázat. Časově sahá od 20 000 let staré kosti z Išanga až po nejnovější výsledky matematiky, fyziky, chemie, biologie, techniky i psychologie z počátku 3. tisíciletí.
Objev podobné jako Kniha o vědě: Od Darwina k temné hmotě: 250 milníků v dějinách přírodních věd (978-80-7363-965-5)
Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)
Kniha - autor Marek Moudrý, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných...
Objev podobné jako Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)
Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)
Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do...
Objev podobné jako Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)
Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)
Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do...
Objev podobné jako Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)
Kreativní šroubovací s dětskou vrtačkou a knihou s motivy sada 198 dílků (7738072)
Stavebnice - 198 dílků v balení, téma dinosauři, materiál plast, vhodná od 3 let Je vaše dítě milovníkem stavebnicí různého formátu? Stavebnice ZAPARKORUN rozvíjí řadu důležitých schopností dítěte, zejména jemnou motoriku a podporuje fantazii. Učení díky ní bude zábava a dětem takováto forma vzdělávání určitě vadit nebude. Těšit se můžete na celkem 198 dílků. K jejímu zhotovení byl použitý materiál, jako je plast. Hlavní přednosti stavebnice Kreativní šroubovací s dětskou vrtačkou a knihou s motivy sada 198 dílků Stavebnice přináší dětem spoustu zábavy Podpoří rozvoj dětské motoriky a představivosti K úplnému složení je potřeba poskládat 198 dílků Materiálem je plast Stavebnice ZAPARKORUN je určena dětem od 3 let Motiv: dinosauři
Objev podobné jako Kreativní šroubovací s dětskou vrtačkou a knihou s motivy sada 198 dílků (7738072)
O čem je věda? - Zdeněk Neubauer
V knize /O čem je věda/ český filosof a biolog Zdeněk Neubauer představuje Kusánského koncepci nadpřirozeného, božského bytí, jakožto předchůdce objektivní reality, a tedy hlavního a jediného předmětu vědy, z něhož se deleguje její zdánlivá "všemohoucnost" a zároveň i pohrdání vším, co není z tohoto nadpřirozeného a "umrtveného zásvětí", nýbrž žije ve sféře svébytného a jedinečného povstávání. Knihu doprovází česko-latinské vydání Kusánského pojednání: /Trialogus de Possest/.
Objev podobné jako O čem je věda? - Zdeněk Neubauer
Věda, kouzla, pokusy Věda doma
Sada obsahuje 20 kartiček a každá z nich obsahuje úžasný vědecký trik. Jak lze udělat led bez lednice? Umíš postavit vznášedlo? Dokážeš oloupat vajíčko tak, aby zůstalo celé?
Objev podobné jako Věda, kouzla, pokusy Věda doma
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě - Seth Godin
MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce.Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat lhát, zahlcovat lidi spamem a stydět se za práci, kterou děláte. Je čas přestat utrácet peníze za ukradenou pozornost, dlouhodobě se to nevyplatí. Je čas přestat si plést analýzy sociálních médií se skutečnými zákazníky. Je čas být vidět. K tomu se nejprve potřebujete naučit, jak se máte dívat.
Objev podobné jako Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě - Seth Godin
Kniha obřadů - Sandra Ingermanová - e-kniha
eBook: PROVÁDÍME OBŘADY, abychom vyznačili důležité události a oslavili svátky – náš moderní přístup však pouze klouže po povrchu jejich skutečného potenciálu. S Knihou obřadů šamanská učitelka Sandra Ingermanová předkládá bohatý a praktický zdroj pro vytváření obřadů plných radosti, smyslu a magie. „Dychtivě se snažíme spojit s něčím širším než jen s tím, co prožíváme prostřednictvím svých běžných smyslů v materiálním světě,“ píše Sandra. „Prováděním obřadů vstoupíte do krásné a kreativní síly, kterou jste si možná nikdy ani nepředstavovali.“ Kniha obřadů splétá šamanská učení s příběhy, příklady a nápomocnými vhledy a zabývá se: součástmi obřadu – včetně stanovení si silných záměrů, opuštění všedních starostí, přípravy prostoru a hladkého vyřešení neočekávaného, pokyny pro samostatnou práci, pro práci v komunitě a prostřednictvím virtuálních obřadů, invokací elementů, přírodního světa, duchů předků a božské energie, obřady pro svatby, narození, přechodové rituály, pohřby, úctyhodné zakončení a nové začátky, obřady pro energetickou rovnováhu – léčení a požehnání, vyřešení posvátných smluv, zbavení se omezujících představ, vytváření modlitebních stromů atd., životem samotným jako obřadem – jak celý svůj život prostoupit obřadnou praxí od péče o zahradu nebo renovace vlastního domova či kanceláře až po pomoc s léčením naší planety.
Objev podobné jako Kniha obřadů - Sandra Ingermanová - e-kniha
Motýlí kniha - kolektiv autorů - e-kniha
eBook: Představte si, že vaše kůže je křehká jako motýlí křídla. I šev na oblečení vás poraní. Občas nemůžete polknout, jícnem nic neprojde. Jaké to je, žít s takovou křehkostí, by vám pověděla Olga Joklová, která takzvanou nemocí motýlích křídel trpěla. Bohužel už to osobně udělat nemůže. Olga strávila většinu svého života tím, že upřímně o svém onemocnění mluvila a snažila se tak pomoci všem, kteří se s ním narodili, a otevřít oči těm, kteří nemají o podobné bolesti tušení. Olga si své myšlenky a postřehy zapisovalado nejrůznějších deníků a sešitů. Na její záznamy nyní vlastními povídkami navazují Petr Borkovec, Marek Šindelka, Lucie Faulerová, Jakub König, Jonáš Zbořil, Anna Bolavá a A. Gravensteen. Ilustracemi je doprovodil Lukáš Musil. Vznikl tak pestrý povídkový soubor, který je zároveň vzpomínkou na jednu neobyčejnou ženu a poctou všem křehkým a statečným. Jeho koupí přispějete organizaci Debra, která lidem s nemocí motýlích křídel pomáhá prožít co nejvíce a trpět co nejméně.
Objev podobné jako Motýlí kniha - kolektiv autorů - e-kniha
Kniha dní - Patti Smith - e-kniha
eBook: Osobitá a dojemná kniha od autorky titulů Just Kids a M Train obsahuje na 365 fotografií a zamyšlení, jež dokládají jedinečnou estetiku Patti Smith. Inspirací pro vznik tohoto díla byl autorčin populární profil na Instagramu. V roce 2018 zveřejnila na této sociální síti první snímek. Pod obrázkem byla krátká zpráva: "Zdravím všechny." Patti Smith, která dříve fotila na polaroid, začala na Instagram přidávat fotky z mobilu, na nichž se objevují děti, topení, boty nebo její habešská kočka Cairo. Sledující těmto miniaturním vhledům do autorčina světa ihned propadli, ať už se jednalo o záběry kávy, rozečtených knih, obrázky z hudebních turné, železničních stanic a zapadlých kaváren nebo o náhrobky jejích hrdinů - Williama Blakea, Dylana Thomase, Sylvie Plathové, Simone Weilové či Alberta Camuse. Po nějaké době tak vznikl ucelený příběh o životě zasvěceném umění, který si získal více než milion sledujících. Kniha také obsahuje staré fotografie, které nejsou k vidění nikde jinde - perly jako dar k výročí, matčina klíčenka či manželova kytara Mosrite. Svůj notes má Patti Smith vždycky po ruce, aby v rozmanitých a zároveň intimních zápisech mohla čtenářům poskytnout zprávy o svých cestách po celém světě. Kniha dní a 365 fotografií, jež obsahuje, nabízí jedinečný způsob, jak nahlédnout do velké mysli vizionářky, básnířky, spisovatelky, umělkyně. Je plná naděje, žalu i hravosti, a proto může být inspirativním dílem pro dnešní nejistou dobu.
Objev podobné jako Kniha dní - Patti Smith - e-kniha
Kniha aktivit Věda: Úkoly jsou z reálného života, zaměřené na praktické znalosti a fakta (8595593818986)
Kniha - 32 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Kniha aktivit Věda: Úkoly jsou z reálného života, zaměřené na praktické znalosti a fakta (8595593818986)
Mamutí kniha vědy: Jak funguje svět kolem nás. Vyzkoušeno mamuty (978-80-276-0337-4)
Kniha - autor David Macaulay, 160 stran, česky, Pevná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Mamutí kniha vědy: Jak funguje svět kolem nás. Vyzkoušeno mamuty (978-80-276-0337-4)
Kniha aktivít Veda: Úlohy sú z reálneho života zamerané na praktické znalosti a fakty (8595593821887)
Kniha - 32 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Náučné knižky zo série STEM vzdelávania pre deti obshaujú 32 strán plných informácií a zábavných úloh s riešením na konci titulu. Ideálne pre všetkých malých zvedavcov!
Objev podobné jako Kniha aktivít Veda: Úlohy sú z reálneho života zamerané na praktické znalosti a fakty (8595593821887)
Beat|kniha útekov - Viliam Klimáček - e-kniha
eBook: Tragikomický román o šesťdesiatych rokoch dvadsiateho storočia opisuje nástup rokenrolu a elektrických gitár v malom meste na Slovensku. Doteraz najosobnejší text autora opisuje jeho brata, rockového gitaristu, ktorý prejde mnohými skupinami od bigbeatových až po barové kapely, aby nakoniec v osemdesiatych rokoch emigroval do Západného Nemecka, kde spácha samovraždu. Kniha je zároveň aj príbehom mnohých ľudí, ktorí chceli opustiť komunistické Československo, ohradené elektrickým plotom a miestami zámerne pripomína romány Julesa Verna: útek ponorkou, balónom, obrneným autom... Román, jemne balansujúci medzi čiernym humorom a melanchóliou, je poctou básnikom Beat generation aj nespočetným rockovým skupinám, pri ktorých hudbe dospeli viaceré generácie dnešných Slovákov. Viliam Klimáček (1958), dramatik, básnik, prozaik, režisér, scenárista a herec divadla GUnaGU, autor kníh pre deti a mládež. Narodil sa v Trenčíne, žil na Starej Turej, býva v Bratislave. Vyštudoval medicínu a po deväťročnej praxi zo zdravotníctva odišiel. Založil divadlo GUnaGU, v ktorom režíruje. Píše aj pre iné domáce a zahraničné divadlá, tiež pre rozhlas, televíziu a film. Napísal vyše šesťdesiat divadelných hier, vyšla mu dvadsiatka kníh. Konceptuálne rozprávky Noha k nohe zaradila poľská sekcia IBBY do Kánonu 100 najkrajších detských kníh sveta, román Námestie kozmonautov bol vo finále Anasoft litera 2008, Horúce leto 68 vyšlo v Arabských emirátoch, Francúzsku, Litve a v USA.
Objev podobné jako Beat|kniha útekov - Viliam Klimáček - e-kniha
Šlabikár multi level marketingu
Audiokniha MP3 - Čtení z knihy Jána Zbojka, který se specializuje na finanční gramotnost a osobní rozvoj. - Ján Zbojek, čte Ján Zbojek Šlabikár multi level marketingu: audiokniha obsahuje čtení z knihy autora, jímž je Ján Zbojek, který se specializuje na finanční gramotnost a osobní rozvojAudiokniha poskytuje úplne nový kybernetický pohľad na Multi level marketing. Spôsob systémového nazerania odhaľuje základné princípy podnikania v MLM. Kto pochopí "Systémový koláč MLM" a bude dodržiavať jeho prvky, musí dosiahnúť úspech. Šlabikár je koncipovaný ako učebnica a je dokonale prizpôsobený na stredoeurópske pomery.Prispôsobuje sa bežnému mysleniu a správaniu našichu ľudí, ktorí si chcú len privyrobiť, ale aj tým, ktorí to myslia s podnikaním v MLM vážne. Poskytuje množstvo praktických skúseností a rád. Zároveň poukazuje na najčastejšie chyby pri práci a ponúka návrhy na ich riešenie.Titul Šlabikár Multi Level Marketingu je vhodný doplnok pre tých, ktorí si chcú...
Objev podobné jako Šlabikár multi level marketingu
Absolutní základy moderního marketingu
Audiokniha MP3 Dan Miller, čte Vítězslav Kryške "Změňte svůj marketing, změňte svůj život!" Ať prodáváte jakýkoliv výrobek nebo službu, vaše schopnost účinně vstoupit na trh je jednou z nejdůležitějších schopností, kterou se můžete naučit. v "Absolutních základech moderního marketingu" se během 70 minut naučíte: - jak si určit a najít ideálního zákazníka - co jsou tzv."horká tlačítka", která rozhodují z 80% o tom, zda zákazník nakoupí - jak přilákat významnější a ziskovější zákazníky - jak dramaticky zvýšit prodej - jak získat převahu nad konkurencí Marketing nemusí být složitý, použijete-li jednoduché dovednosti, které se naučíte v tomto programu. Buďte nejlepší v tom, co děláte, a změní to váš život. Přineste opravdový užitek svým zákazníkům a odměna vás nemine. Získejte znalostí o efektivním marketingu, abyste dosáhli excelentních výsledků! Dan Miller je kanadským specialistou na řízení firem a budování týmů. Za svou práci získal bezpočet...
Objev podobné jako Absolutní základy moderního marketingu
Zkazky z Nefritové knihy - Eliška Drongová - e-kniha
eBook: Zdravím tě, čtenáři,vydej se se mnou na cestu šílenství a krve. Pojďme se podívat, jak si povedou prchající nacisté nebo děda hlídající malé vnuky. Nahlédněme pod pokličku vodního spiknutí i do očí, které viděly víc než kterýkoliv člověk. Přijmi knihu a přidej se mezi nás. Staň se pánem Nefritové knihy.
Objev podobné jako Zkazky z Nefritové knihy - Eliška Drongová - e-kniha
Jane Goodallová Kniha o naději Provedení: E-kniha
V době, kdy je snadné podlehnout beznaději, přichází Jane Goodallová s výjimečně silným poselstvím: Naděje není naivní iluze, ale čin. Je to rozhodnutí dívat se pravdě do očí – a přesto věřit, že každý z nás může něco změnit. Spolu s autorem Douglasem Abramsem hledá v knize čtyři základní zdroje naděje: lidský intelekt, sílu přírody, odhodlání mladých lidí a nezdolného lidského ducha. Jane Goodallová se nevyhýbá těžkým otázkám: Co dělat, když příroda umírá? Když svět ovládá nenávist? Když se věci hroutí? Odpovědi hledá nejen ve vědě a svých zkušenostech, ale i ve spiritualitě, osobních příbězích a setkáních s lidmi, kteří jí změnili život. Tato kniha není jen čtením – je výzvou k proměně. Dává naději, která stojí na pravdě, soucitu a odvaze jednat. Je určena všem, kdo věří, že i v temnotě lze najít světlo – a že každý z nás má moc přispět k lepšímu světu. Pro koho je kniha určena Pro každého, kdo cítí úzkost z budoucnosti Pro čtenáře duchovní literatury a osobního rozvoje Pro mladé aktivisty i unavené rodiče Pro lidi, kteří chtějí jednat, ale neví, kde začít Pro ty, kdo hledají hlubší smysl a klid ve světě plném chaosu Proč si tuto knihu přečíst Přináší praktické i duchovní nástroje, jak zvládat krize Spojuje vědu, víru i osobní příběhy v jeden celek Ukazuje, že naděje není slabost – ale síla Nabízí příběhy, které vám zůstanou dlouho v srdci Co vám kniha přinese Naučí vás vidět svět jinýma očima Posílí vaši vnitřní odolnost Ukáže vám, jak mluvit s dětmi o těžkých tématech Pomůže vám spojit se znovu s přírodou i s druhými lidmi „Vím, že mnozí se na současný svět dívají s hlubokým pesimismem. Ale já jsem si naprosto jistá, že pokud budeme spolupracovat – příroda a lidé – máme stále šanci. A já mám naději. Stále ji mám.“ Doporučení nakladatele „Jane Goodallová je jednou z těch výjimečných osobností, které mluví pravdivě – a přitom s laskavostí. Tato kniha nám připomíná, že naděje je volba, která může proměnit svět. Četli jsme ji se vděčností a vírou, že právě takové knihy dnes nejvíce potřebujeme.“ - Michaela a Václav Kazdovi O autorech Jane Goodallová Britská antropoložka, bioložka a ekoložka Jane Goodallová se o zvířata zajímala už v dětství. Proslula tím, že v africkém pralese v Gombe studovala život a chování šimpanzů ve volné přírodě. Jejich výzkumu a ochraně přírody se věnuje celý život a patří mezi největší odborníky na chování primátů. V roce 1977 založila Institut Jane Goodallové (The Jane Goodall Institute), jehož cílem je výzkum, vzdělávání a ochrana divoké přírody. Časopis Time ji zařadil mezi 100 nejvlivnějších lidí světa. Je autorkou řady knih a studií, o jejím pozoruhodném životě vznikají filmy i dokumenty. Douglas Abrams Douglas Abrams píše pro New York Times, založil literární agenturu Idea Architects, která má vizionářům pomáhat vytvářet moudřejší, zdravější a spravedlivější svět.
Objev podobné jako Jane Goodallová Kniha o naději Provedení: E-kniha
Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)
Kniha - autor Seth Godin, 208 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce. Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat...
Objev podobné jako Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)
Online marketing - e-kniha
eBook: Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání? Zde jste na správné adrese! 23 českých i světových skutečných expertů nabízí pohled na svou specializaci. Lidé z Google, H1.cz, nezávislí experti z celé Evropy, ale i velkých amerických agentur vás provedou základy SEO, placené reklamy, remarketingem, videomarketingem, webovou analytikou či sociálními sítěmi. Kniha se věnuje mimo jiné těmto tématům: - Od filozofie a historie SEO až po současnost a konkrétní techniky linkbuildingu - PPC reklamě ve vyhledávání, obsahu, ale také RTB či remarketingu - Úvodu do webové analytiky, Google Analytics a problematice měření konverzí - Teorii i praxi v marketingu na sociálních sítích, včetně profesní sítě LinkedIn - Content marketingu a konkrétním technikám videomarketingu - Brandingu za pomocí nástrojů internetového marketingu - Využití mobilních aplikací jako nástroje internetového marketingu
Objev podobné jako Online marketing - e-kniha
Příchozí - Kniha první - Pán snů - Vladimír Poklop - e-kniha
eBook: Marek, na první pohled nenápadný a nevýrazný kluk, má odmala vlastnost řídit své sny, kterou tají před svým okolím. Když cesta do jeho podvědomí rozšíří jeho vnímání i na pochody ve svém těle, získává tím zcela nové schopnosti. Se svojí výlučností se svěří a předá ji svým dvěma nejbližším kamarádům. Postupně se všichni tři snaží rozvíjet své nové schopnosti a zároveň je skrývat před svými rodiči a „normálními“ spoluvrstevníky. Díky své zvědavosti narážejí na organizaci, která, zdá se, odpradávna soustřeďuje jedince s podobnými vlastnostmi a ta se je snaží zařadit mezi své členy. Dokáží se od ní udržet stranou nebo se jí budou muset podřídit? Jsou prvními svého druhu nebo jen dalšími v řadě? Snaha organizace dostat je pod kontrolu, je vtahuje v dalších pěti knihách jako po spirále do dalších a dalších problémových situací a dobrodružství, kdy se snaží uhájit svoji nezávislost před lidskou společností i organizací Kruhů. Zároveň před ně klade nové a nové záhady na něž je jejich zvídavost nutí hledat odpovědi.
Objev podobné jako Příchozí - Kniha první - Pán snů - Vladimír Poklop - e-kniha
Kvantová kniha odpovědí: Jak kvantová věda vysvětluje lásku, smrt a smysl života (978-80-7554-207-6)
Kniha - autor Amit Goswami, 260 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kvantová fyzika je protijedem k morální sterilitě a mechanistickému přístupu vědeckého materialismu a je nejlepším a nejčistším způsobem k pochopení našemu vesmíru. Stručně řečeno, kvantová teorie skutečně je teorií všeho. Doktor Goswami, jeho přátelé a kolegové zde v sedmnácti kapitolách diskutují mimo jiné o tom, jak kvantová fyzika ovlivňuje porozumění: zenu, myšlenkám, pocitům a intuicím, snům, karmě, smrti a reinkarnaci, boží vůli, evoluci a záměru, významu snů, zduchovnění ekonomiky a obchodu, zduchovnění politiky a vzdělání a společnosti samotné. Tato úžasná nová kniha osloví široké spektrum čtenářů od těch, kteří se zajímají o novou fyziku, až po ty, jež jsou uchváceni duchovními důsledky nejnovějších vědeckých objevů.
Objev podobné jako Kvantová kniha odpovědí: Jak kvantová věda vysvětluje lásku, smrt a smysl života (978-80-7554-207-6)
´84 - k.elkir - e-kniha
eBook: Dospívat je obtížné za každého režimu a v každé době, když ale dospíváte zrovna v době husákovské šedi, svět je ještě o trochu komplikovanější.Dusná realita normalizačního Československa poloviny osmdesátých let je v rozsáhlém románu ’84 popisována pohledem jedenáctiletého chlapce. Do dětského fantazijního světa proniká všudypřítomná vyprázdněnost. A to nejen ve škole, ale i v jeho rodině. Pocit bezvýchodnosti a dusivé šedi jej vede k úniku do snů a úvah o smyslu vlastní existence.Kája je synek „z dobré rodiny“, dobře se učí, ví, že co se říká doma, se jinde neříká a že základem všeho je mít dobré známky a nevyčnívat. Z reality, které nerozumí, uniká do snů. O krásné slovenské dívce Perinbabě a o chlapcích kolem ohňů ve slovenských horách, básnících toužících po svobodě, ale i o politických osobnostech časů minulých, současných a budoucích.´84 je román o útěku ze světa, ze kterého se uniknout nedá, o pomíjivosti dějin, o samoúčelnosti lidských přesvědčení, o marnosti, ale především o lásce, která je tím nejhlubším a jediným opravdovým, co se dá ve světě prožít, a která může být přes veškerou bezútěšnost a relativitu skutečnosti nadějí…
Objev podobné jako ´84 - k.elkir - e-kniha
Pravidelná dávka - e-kniha
eBook: Bol Galileo skutočne obeťou cirkvi? Majú zvieratá práva a povinnosti? V akého Boha veril Einstein? Existovala v stredoveku veda? To je len ochutnávka tém, ktoré na vás čakajú v tejto knihe. Vznikla na základe podcastu Pravidelná dávka, ktorý sa od roku 2018 snaží o prevenciu „myšlienkovej korupcie“. Autori vám predostrú témy z oblasti filozofie, náboženstva, histórie či prírodných vied. Ponúknu vám na ne nový pohľad a zbúrajú nejeden mýtus, ktorý máme zakorenený v našich hlavách.
Objev podobné jako Pravidelná dávka - e-kniha
Stoka - N.P. - e-kniha
eBook: Zabředněte do bahna maloměstské kriminální scény. Čeká vás dobrodružství špinavých, páchnoucích feťáků, konfrontovaných přepracovanými a ne vždy zcela charakterními policisty. Román podle skutečné policejní praxe.
Objev podobné jako Stoka - N.P. - e-kniha
Xenograft - IYEF - e-kniha
eBook: Myslet tak, jak ještě nikdy nikdo nemyslel. A zapsat to způsobem, jakým ještě nikdy nikdo nepsal. Nechat se dovést tam, kam by se nikdy nikdo o své vůli nevydal. A právě tam se uvelebit a nechat mysl, ať si to sama se sebou pěkně od plic vyříká. Ať se smích dusí smíchem nad svým vlastním smíchem. Ať se úzkost chvěje úzkostí. Ať vše řinčí a bouchá a staví se to na zadní a hraje to tyjátr, jako by tomu snad ještě někdo další přihlížel. Jen ať to prostoupí celičkou hruď a tepe to v ní v nejcizejším z rytmů. Jen ať to samo o sobě básní tak, že to nikdy nikdo nepochopí…
Objev podobné jako Xenograft - IYEF - e-kniha
Strategie digitálního marketingu: Komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing (978-80-7508-714-0)
Kniha - autor Simon Kingsnorth, 384 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato kniha je praktickým návodem pro každého marketéra, manažera či studenta marketingu, který potřebuje vybudovat racionální marketingovou strategii pro dosažení měřitelných a optimalizovaných výsledků. Obsahuje také případové studie, novinky z oblasti automatizace marketingu a rady týkající se ochrany dat a soukromí. Dokážete krátce shrnout, čeho chcete v blízké budoucnosti dosáhnout? Pokud ne, nemáte strategii. Pokud to formulovat dokážete, ale nevíte, jak se pohnout z místa, pak ji také nemáte. Pokud máte vizi i jasnou představu, jak jí docílit, pak strategii máte. Abyste ale dosáhli žádoucích výsledků, musí být vaše strategie založena na výzkumu a podporována vedením společnosti. Tato kniha vás provede klíčovými kroky k vybudování a realizaci účinné strategie. Strategie digitálního marketingu poskytuje srozumitelný, strukturovaný návod, který vás krok za krokem provede...
Objev podobné jako Strategie digitálního marketingu: Komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing (978-80-7508-714-0)
Marketing menších a středních firem
Audiokniha MP3 Vladimír John, čte Marie Tomsová, Pavel Tesař Marketing menších a středních firem přináší 8 důležitých rad pro podnikatele, kteří se rozhodli své podnikání podpořit marketingovými aktivitami, a chtějí to dělat efektivně. Praxe totiž ukazuje, že mnoho a mnoho podnikatelů vyhazuje spoustu peněz za aktivity, které by měly přinášet větší zisky, a které ze zisku mnohdy naopak ukrajují. Přitom je to docela jednoduché. Je prostě potřeba vědět, jak na to. A s tím pomůže podnikatelům audiokniha věnovaná právě marketingu. Obsah:- Spojte své jméno s názvem firmy - Stanovte si cílovou skupinu - Nastavte si jasnou strategii marketingu- Vytvořte si komunikační mix- Komunikujte vždy jeden produkt - Budujte svou značku- Nezanedbávejte stálé zákazníky- Vyhodnocujte výsledky marketingových aktivit - Nejčastější chyby v marketingu
Objev podobné jako Marketing menších a středních firem
Marketing menších a středních firem
Audiokniha na CD - autor Vladimír John, čte Pavel Tesař Marketing menších a středních firem přináší 8 důležitých rad pro podnikatele, kteří se rozhodli své podnikání podpořit marketingovými aktivitami, a chtějí to dělat efektivně. Praxe totiž ukazuje, že mnoho a mnoho podnikatelů vyhazuje spoustu peněz za aktivity, které by měly přinášet větší zisky, a které ze zisku mnohdy naopak ukrajují. Přitom je to docela jednoduché. Je prostě potřeba vědět, jak na to. OBSAH: Spojte své jméno s názvem firmy Stanovte si cílovou skupinu Nastavte si jasnou strategii marketingu Vytvořte si komunikační mix Komunikujte vždy jeden produkt Budujte svou značku Nezanedbávejte stálé zákazníky Vyhodnocujte výsledky marketingových aktivit Nejčastější chyby v marketingu
Objev podobné jako Marketing menších a středních firem
Marketing (80-7168-979-3)
Kniha - autor Jitka Vysekalová, 248 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT.
Objev podobné jako Marketing (80-7168-979-3)
E-mail management - David Gruber - e-kniha
eBook: Hutně na malém a snadno čtivém prostoru vše podstatné a důležité pro výrazné ušetření času a nervů na e-mailech (jejich čtení i psaní i vychování si e-mailových partnerů). Více v podrobném popisu. Co tam všechno je:Neskutečná stresující záplava textů v dnešní době, její příčiny – a bude hůř!Určete si, kde se nacházíte na škále puntičkář…bordelář – a přizpůsobte tomu svůj systém.Možnosti softwaru pro elektronickou poštu, zejména nastavení filtrování zpráv.Jak si vytvořit systém složek v poštovním softwaru – podle toho, jaký jste typ.Optimalizovaný systém dvě kontroly denně, tři kontroly, čtyři kontroly… až po okamžité kontroly hned po přijetí mailu. Aneb: Přerušíte milování kvůli mailování?Příklad pohodového zvládání záplavy – můj osobní lékař.Kontroly mailů i SMS a „screen-out time“. Synonymicky též „screen hygiene“, „screen silence“.E-mail přišel – a co s ním? Úplná paleta od naprostého ignorování po pečlivé nastudování. Úleva při využití rychločtení a rychlostudia.Jak si stanovíte hraniční čas pro vyřízení mailu na jeden vrz nebo pro vrácení se k němu později.Tři kardinální filtrové otázky (= síto) pro vaši úsporu času.Píšeme e-mail jako první i jako druzí: Oslovení, optimalizace předmětu e-mailu, stručnost, kopie, alibistické nadbytečné kopie a nadbytečné přílohy. Surovci nadbytečných příloh a kopií – řekněte jim to!E-mailová etika. Dvojsečné případy „mrtvého brouka“. Nutnost pokrýt všechny body e-mailového partnera.Jak označovat body e-mailu. Jak odpovídat – nad tělo mailu pisatele, pod tělo, do těla…Vychovejte si své stálejší e-mailové partnery; nejen jako šéf, ale i jako běžný pracovník. Bude se vám lépe žít, volněji dýchat. Získáte sladký pocit dobrého stíhání, čisté hlavy.Co studují zdarma desetileté děti státních škol v USA a co mj. studují někteří čeští top manažeři za sto tisíc korun na den…Řada dalších vychytávek. Čtěte sami – a doporučte i těm, s nimiž častěji mailujete.A pozor: Kniha se dá aktualizovat podle vašich reakcí!
Objev podobné jako E-mail management - David Gruber - e-kniha
Podívejte se také
- Balíček e-kniha a audiokniha Mít vše hotovo za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Nikdy nedělej kompromis za výhodnou cenu
- Mezinárodní marketing (978-80-7400-441-4)
- Internetový marketing (978-80-251-4311-7)
- Marketing management (978-80-247-4150-5)
- Aplikovaný marketing (978-80-8168-382-4)
- Sportovní marketing (978-80-271-0560-1)
- Internetový marketing (978-80-251-5016-0)
- Mezinárodní marketing (978-80-271-3006-1)
- Online marketing (978-80-251-4155-7)
- RAVAK Koupelnová skříňka pod umývátko SD Veda 400 bílá (X000001386)
- Bohemka je a bude: Kniha druhá (1974-2022) (978-80-278-0102-2)
- Marketing neziskových organizací (978-80-875-0001-9)
- Marketing bez reklamy (999-00-017-5020-6)
- Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)
- Marketing symfonických orchestrů (978-80-875-0003-3)
- kreativni pajeci pero toolcraft multi tool md 30wbpp 230 v 30 w
- Dych: Nová veda o stratenom umení (978-80-222-1149-9)
- To kura je T-Rex!: Veľká kniha evolúcie zvierat (978-80-8090-010-6)
- Je...je...ještě jednou Pitkin
- Stagg SPC030 E (SPC030 E)
- Stagg SMD3 E (SMD3 E)