Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz

Event marketing (80-247-0646-6)

Elektronická kniha - autor Petr Šindler, 236 stran Jak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých sportovních utkání a dalších eventů? Jak v rámci firemní marketingové komunikace a značkové strategie plánovat, inscenovat a realizovat zážitky? Jak vyvolat psychické a emocionální podněty, které podpoří image firmy a produktů, a tím obchodní záměry? Více se dozvíte v první publikaci o event marketingu v češtině. Autor se také zabývá integrací event marketingu do marketingového komunikačního mixu. Krok za krokem prochází pomocí příkladů úspěšných akcí známých firem procesem plánování, organizování a vyhodnocování výjimečných událostí a zvláštních představení, které spojují zvolené komunikační sdělení s prožitkem vnímaným všemi smysly. Publikace obsahuje velké množství barevných fotografií, obrázků a grafů.

Podívejte se také Marketing management (978-80-247-4150-5)

cena 314.0 Kč
Detail

Emoce v marketingu (978-80-247-4843-6)

Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, kolektiv a, 296 stran Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli — od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Knížka je určena všem lidem z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a...

Podívejte se také Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0)

cena 421.0 Kč
Detail

Event marketing - Petr Šindler - e-kniha

eBook: Jak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých sportovních utkání a dalších eventů? Jak v rámci firemní marketingové komunikace a značkové strategie plánovat, inscenovat a realizovat zážitky? Jak vyvolat psychické a emocionální podněty, které podpoří image firmy a produktů, a tím obchodní záměry? Více se dozvíte v první publikaci o event marketingu v češtině. Autor se také zabývá integrací event marketingu do marketingového komunikačního mixu. Krok za krokem prochází pomocí příkladů úspěšných akcí známých firem procesem plánování, organizování a vyhodnocování výjimečných událostí a zvláštních představení, které spojují zvolené komunikační sdělení s prožitkem vnímaným všemi smysly. Publikace obsahuje velké množství barevných fotografií, obrázků a grafů.

Podívejte se také Elektrobock PT02 (0646)

cena 314.0 Kč
Detail

Marketing management (978-80-247-4150-5)

Elektronická kniha - autor Philip Kotler, Kevin Lane Keller, 816 stran Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována i sociálním médiím a komunikaci.Všechna témata jsou aktualizována a doplněna o nové přístupy, myšlenky a příklady z praxe. Na konci kapitol najdete případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové,...

Objev podobné jako Marketing management (978-80-247-4150-5)

cena 1947.0 Kč
Detail

Strategický marketing (978-80-247-4670-8)

Elektronická kniha - autor Dagmar Jakubíková, 368 stran Kniha se komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií, jejich implementaci a kontrole. Je určena marketingovým praktikům, manažerům, podnikatelům a studentům VŠ. Srozumitelně vysvětluje jednotlivé etapy strategického řídícího procesu, tedy situační analýzu včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizaci a kontrolu, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Zcela nově se kniha věnuje implementaci marketingových strategií, možnostem organizace marketingu ve firmě a marketingové...

Objev podobné jako Strategický marketing (978-80-247-4670-8)

cena 421.0 Kč
Detail

Základy marketingu (978-80-247-5869-5)

Elektronická kniha - autor Miroslav Karlíček, 288 stran Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy? Co je to marketingové prostředí a jak jej lze zkoumat? Jakou marketingovou strategii zvolit? Jak vytvořit ten správný „produkt“, jakou mu dát cenu,...

Objev podobné jako Základy marketingu (978-80-247-5869-5)

cena 253.0 Kč
Detail

Základy marketingu (978-80-247-5869-5)

Kniha - autor Miroslav Karlíček, 288 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Praktická příručka o marketingu, kompletně přepracovaná a doplněná o nejnovější trendy v oboruChcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu.Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy

Objev podobné jako Základy marketingu (978-80-247-5869-5)

cena 259.0 Kč
Detail

Mezinárodní marketing (978-80-247-5366-9)

Elektronická kniha - autor Hana Machková, 200 stran Nové vydání reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Autorka se zabývá mezinárodním marketingem komplexně — od analýzy prostředí přes strategické plánování až po marketingový mix. Výklad doplňují příklady a případové studie.

Objev podobné jako Mezinárodní marketing (978-80-247-5366-9)

cena 254.0 Kč
Detail

Marketing obchodní firmy (978-80-247-2049-4)

Elektronická kniha - autor Marcela Zamazalová, 240 stran Manažeři a majitelé obchodních firem a vysokoškolští studenti se v této na trhu ojedinělé publikaci dozví, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat marketingový mix. Kniha šitá na míru pro českého čtenáře vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem v ČR. Po přiblížení situace v sektoru obchodu v ČR se dozvíte o rozdílech v situaci a v používání vhodných přístupů u moderních retailingových firem s převahou zahraničního kapitálu a u malých a středních obchodních firem s převážně českou kapitálovou účastí. Seznámíte se s charakteristikou současného zákazníka a s jeho spotřebním chováním a rozhodováním, dále s vhodnými segmentačními kritérii trhu či marketingovými nástroji obchodníka. Zjistíte, jaká specifika by měl mít marketingový mix obchodní firmy ve srovnání s mixem výrobní firmy. Marketingový mix...

Objev podobné jako Marketing obchodní firmy (978-80-247-2049-4)

cena 271.0 Kč
Detail

Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0)

Elektronická kniha - autor Dagmar Jakubíková, 320 stran Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí "Cs". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a...

Objev podobné jako Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0)

cena 314.0 Kč
Detail

Marketing služeb - efektivně a moderně (978-80-247-5037-8)

Elektronická kniha - autor Miroslava Vaštíková, 272 stran V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice je určena marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru a studentům VŠ. Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, internetové marketingové komunikaci. Zabývá se rovněž kvalitou ve službách, specifiky marketingu neziskových organizací či marketingem obcí. Nové vydání knížky je rozšířeno o strategii balíčků služeb a strategii obrany proti krizi a pro zvýšení konkurenceschopnosti služeb včetně závěrů vlastního výzkumu, více se zaměřuje na moderní formy komunikace.

Objev podobné jako Marketing služeb - efektivně a moderně (978-80-247-5037-8)

cena 297.0 Kč
Detail

Marketing kulturního dědictví a umění (978-80-247-2724-0)

Elektronická kniha - autor Radka Johnová, 288 stran Manažeři a pracovníci kulturních organizací a studenti vysokých škol dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci, nabízí osvědčené postupy, jak aplikovat marketingové přístupy v organizacích spravujících kulturní dědictví s důrazem na muzea, galerie, památky, knihovny, kulturní a informační centra. Autorka, s mnoha zkušenostmi z praxe a akademické sféry, si všímá i trhů s uměním a možností využít umění v korporátní image firmy. Čtenáři pochopí, že zákaznická orientace těchto kulturních organizací je v současném konkurenčním světě nutností, a dozví se, jak s minimálními náklady využít maximum marketingových možností i v takto specifickém sektoru. Srozumitelný výklad doplňuje mnoho příkladů ze světového i domácího marketingu. Zpracování cvičení na koncích kapitol dovede...

Objev podobné jako Marketing kulturního dědictví a umění (978-80-247-2724-0)

cena 319.0 Kč
Detail

Marketing a management muzeí a památek (80-247-1104-4)

Elektronická kniha - autor Ladislav Kesner, 304 stran Jak mohou muzea a památky vytvářet zájem a poptávku publika a naplňovat své poslání ve vztahu k veřejnosti i hodnotám, jež mají ochraňovat? Jakým dilematům a rizikům čelí kulturní organizace u nás i ve světě? Jsou zahraniční modely a zkušenosti aplikovatelné v českých podmínkách? To jsou jen některé z důležitých otázek, na které se snaží najít odpověď tato první česká monografie o marketingu a strategickém řízení muzeí a památek. Autor věnuje zvláštní pozornost procesům spotřeby kulturních statků, vnímání muzejních objektů a expozic a analýze produktu muzeí a památek jako východisku marketingové činnosti kulturních organizací. Podrobně se zabývá kulturní kompetencí jako kritickým faktorem, který ovlivňuje poptávku současného publika po muzeu, a ukazuje, že organizace prezentující kulturní dědictví mohou v konkurenci stále širšího spektra volnočasových aktivit obstát jen tehdy, pokud svým divákům otevřou cestu...

Objev podobné jako Marketing a management muzeí a památek (80-247-1104-4)

cena 297.0 Kč
Detail

Slovník politického managementu a volebního marketingu (978-80-247-4013-3)

Elektronická kniha - autor Jan Kubáček, 104 stran Přinášíme slovník zahrnující téměř sto odborných hesel z oblasti politického managementu, politického a volebního marketingu a politické komunikace. Většina uvedených termínů nebyla dosud v českém prostředí v takovéto šíři systematicky definována a analyzována. Publikace obohacuje představenou teorii a historický exkurz u jednotlivých témat desítkami praktických příkladů z mnoha zemí světa a konkrétních politických situací, především pak z amerického a britského prostředí, kde jsou tyto oblasti marketingu a komunikace nejrozvinutější a nejrozšířenější. Autor sleduje především současnou praxi a nejmodernější trendy v oblasti politického managementu a politické komunikace.Knihu lze doporučit zájemcům o politické dění, zákulisí tvorby politických rozhodnutí a idejí a zároveň všem, kteří se věnují politickým vědám, žurnalistice, moderním komunikačním a prezentačním technikám, ale i sociologii, reklamě či sociální a...

Objev podobné jako Slovník politického managementu a volebního marketingu (978-80-247-4013-3)

cena 161.0 Kč
Detail

Marketing a strategické řízení ve veřejných službách (978-80-247-4819-1)

Elektronická kniha - autor Jakub Slavík, 192 stran Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají. Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky orientovaného strategického řízení a na jednoduchých příkladech a případových studiích ukazuje, jak je aplikovat v prostředí veřejných služeb. I ve veřejných službách totiž funguje marketingové řízení se všemi zákonitostmi jako u kteréhokoliv výrobku nebo komerční služby. Tato problematika je ovšem v české manažerské literatuře zcela výjimečná — k veřejným službám se přistupuje především z pohledu veřejných financí, ne zákaznických vztahů. Uživatelé veřejných sužeb jsou dnes povzbuzováni k tomu, aby vyžadovali hodnotu za peníze, ale dodavatelé ji často...

Objev podobné jako Marketing a strategické řízení ve veřejných službách (978-80-247-4819-1)

cena 254.0 Kč
Detail

Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)

Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do...

Objev podobné jako Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)

cena 189.0 Kč
Detail

Obsahový marketing (978-80-251-4152-6)

Elektronická kniha - autor Josef Řezníček, Tomáš Procházka, 224 stran Vytváříte obsah svého webu zatím nepravidelně a chtěli byste tuto činnost provádět cíleně a strategicky? Hledáte dlouhodobě udržitelnou a efektivní strategii online marketingu, která vám sníží náklady na propagaci? Udělejte ze svých stránek uznávanou autoritu ve vašem oboru díky nově vytvořenému obsahu, který budou milovat návštěvníci i vyhledávače! Naučte se, jak pomocí promyšlené obsahové strategie získat více návštěvníků a zákazníků pro svůj web díky poutavým článkům, videím, elektronickým publikacím a dalším formám obsahu. Kniha vás provede základy obsahového marketingu, pomůže vám sestavit vlastní obsahovou strategii a odhalí techniky efektivní organizace činností v týmu. Ukáže vám také pokročilé techniky propagace obsahu a způsoby měření jeho úspěšnosti. Autoři vám v knize mimo jiné prozradí: Proč a jak...

Objev podobné jako Obsahový marketing (978-80-251-4152-6)

cena 249.0 Kč
Detail

Marketing podnikov cestovného ruchu (978-80-8168-812-6)

Kniha – autor Marian Gúčik, 200 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá - autor Marian Gúčik, 200 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Za štvrťstoročie fungovania slovenskej ekonomiky v podmienkach trhového hospodárstva sa vytvorili podmienky aj na uplatňovanie marketingu v podnikovom riadení. Cieľom predkladanej publikácie je prispieť k rozvoju marketingového riadenia podnikov cestovného ruchu bez ohľadu na ich veľkosť a predmet podnikania. Z obsahového hľadiska je publikácia venovaná mikromarketingu producentov služieb cestovného ruchu, sprostredkovateľom služieb cestovného ruchu a marketingu atraktivít cestovného ruchu. Len v nevyhnutnej miere si všíma aj problematiku marketingu cieľového miesta cestovného ruchu. Kniha je určená nielen tým, ktorí podnikajú v rôznych odvetviach služieb cestovného ruchu (ubytovacie a pohostinské zariadenia, cestovné kancelárie a cestovné agentúry, návštevnícke atraktivity), ale aj výkonným zamestnancom, ktorí...

Objev podobné jako Marketing podnikov cestovného ruchu (978-80-8168-812-6)

cena 428.0 Kč
Detail

Marketing (80-7168-979-3)

Kniha - autor Jitka Vysekalová, 248 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT.

Objev podobné jako Marketing (80-7168-979-3)

cena 218.0 Kč
Detail

Zvonařství (80-247-1294-6)

Elektronická kniha - autor Petr Rudolf Manoušek, 204 stran Zvonařství patří mezi velmi stará řemesla. Lidé zvonům, které byly odpradávna spojeny s jejich životem, dávali a dávají jména, a tak je povyšují i na něco víc než jen na pouhý výrobek.Publikace od významného českého zvonaře, pokračovatele starého zvonařského rodu, odkrývá taje tohoto řemesla, boří letité mýty a zároveň ukazuje uměleckou i technickou krásu této profese, kterou nelze provozovat jen jako koníček. Kromě technologie obsahuje informace z historie, pojednává o zvonech jako o řemeslných odlitcích, ale také o zvonech a zvonohrách jako hudebních nástrojích, které jsou i specifickým výtvarným dílem. Kniha obsahuje velké množství cenných fotografií a kreseb a plasticky tak čtenáři se zájmem o historická řemesla či uměleckým řemeslníkům z příbuzných oborů přiblíží výrobu i používání zvonů.

Objev podobné jako Zvonařství (80-247-1294-6)

cena 169.0 Kč
Detail

Jak na Nero 6 (80-247-1084-6)

Elektronická kniha - autor Jan Pecinovský, 88 stran Program Nero Burning Rom (dále jen Nero) patří k nejoblíbenějším a nejpoužívanějším programům pro vypalování CD a DVD. V současné době ceny vypalovacích mechanik jak pro CD, tak i DVD klesly na takovou úroveň, že si je může pořídit snad každý, kdo je již majitelem počítače. Samotná vypalovací mechanika je uživateli ovšem k ničemu, pro vypalování je potřeba software. A program Nero patří k těm nejlepším, které jsou momentálně k dispozici.Knížka je určena pro úplného začátečníka, který nemá s vypalováním takřka žádné zkušenosti. Pro úspěšné vypalování jsou však zapotřebí alespoň základní znalosti operačního systému Windows.Úvodní kapitola pojednává o nosičích (CD a DVD), dále o hardwaru (vypalovacích mechanikách) a principu vypalování.Druhá kapitola se věnuje popisu programu, jeho instalaci a prvnímu spuštění. Autor dále popisuje základní nastavení programu a seznámí čtenáře se základními postupy při...

Objev podobné jako Jak na Nero 6 (80-247-1084-6)

cena 149.0 Kč
Detail

Mediace (978-80-247-5031-6)

Elektronická kniha - autor Jiří Plamínek, 168 stran Kniha prvního českého mediátora s dlouholetou praxí je plná praktických rad a příkladů. Představuje způsob řešení sporů, při němž účastníkům konfliktu pomáhá s nalezením dohody nestranný odborník – mediátor. Dozvíte se, jaké jsou principy a předpoklady mediace a jaké nástroje může mediátor použít. Zjistíte, jak mediátor může zvládat různé obtíže, pro které případy lze užít mediaci a čím se liší mediace od facilitace.

Objev podobné jako Mediace (978-80-247-5031-6)

cena 212.0 Kč
Detail

Písmenka (978-80-247-3262-6)

Elektronická kniha - autor Petra Řezníčková, 24 stran Už vašeho malého předškoláčka nebaví jenom si prohlížet obrázky a chtělo by rozpoznávat jednotlivá písmena? Vybrali jsme známá lidová říkadla a doplnili je krásnými obrázky tak, aby se děti jednoduše a nenásilně seznámily s většinou písmenek naší abecedy. Veselé obrázky na každé stránce jistě využijete nejen k procvičování písmen, ale i ke hrám se slovy. Již od útlého věku tak můžete podporovat jejich zájem a čtení.Nová ediční řada Předškoláček, určená pro děti od 3 let, přináší říkanky, básničky, veselá zvířátka, zajímavé úkoly, to vše vycházející z českého prostředí. Tyto barevné knížky s veselými obrázky jsou zdrojem zábavy i poučení, mohou se stát odrazovým můstkem na cestě vašich dětí do světa literatury a poznání.

Objev podobné jako Písmenka (978-80-247-3262-6)

cena 125.0 Kč
Detail

Rostlinné insekticidy (80-247-1019-6)

Elektronická kniha - autor Roman Pavela, 96 stran První kniha u nás, která se uceleně zabývá ochranou rostlin před chorobami a škůdci pomocí přípravků, jež byly vyrobeny z látek rostlinného původu. Čtenáři v knize najdou jak informace o významu a používání botanických pesticidů v zahraničí, tak především více než 40 receptů na postřiky, které si mohou jednoduše a levně vyrobit doma a jejichž účinnost je ověřena mnohaletými testy. Pro jejich výrobu přitom stačí rostliny běžně rostoucí kolem nás, jako např. pelyněk, česnek, šanta, bazalka, aksamitník, kopřiva, rozmarýna aj. Autorem publikace je náš přední odborník, spolupracující s řadou zahraničních firem, a napsal ji pro všechny pěstitele rostlin, jak profesionální, tak amatérské, kteří se chtějí vyhnout chemickým prostředkům.

Objev podobné jako Rostlinné insekticidy (80-247-1019-6)

cena 149.0 Kč
Detail

Hepatologie (978-80-247-3118-6)

Elektronická kniha - autor Jiří Ehrmann, Petr Hůlek, kolektiv a, 616 stran Stěžejní, vysoce odborná publikace v oboru představuje komplexní soubor aktuálních poznatků a informací. Na jejím vzniku se podílelo několik desítek autorů — předních osobností svých oborů. Monografie je určena především specialistům z oborů hepatologie, gastroenterologie a vnitřního lékařství, ale také pro obory chirurgické, infekční lékařství, odborníky z oblasti zobrazovacích metod, patology a odborníky z oblasti aplikovaného výzkumu.Celobarevnou publikaci doplňuje 315 obrázků a 110 tabulek.

Objev podobné jako Hepatologie (978-80-247-3118-6)

cena 1359.0 Kč
Detail

Udírny (978-80-247-1828-6)

Elektronická kniha - autor Václav Vlk, 112 stran Originální kniha, která vychází vstříc poptávce po jedinečnosti, po výrobku, který není prefabrikovaný, který nemá soused a který nelze koupit v stavebně kutilských obchodních řetězcích. V českém prostředí roste potřeba společenské konzumace dobrého jídla připraveného pokud možno na zahradě a s rodinou nebo přáteli. Také skutečnost, že uzeniny jsou velice často vyráběny spíše chemickou cestou než skutečným uzením, vede k zájmu o přípravu uzených pochoutek doma.Čtenář získá podrobné informace o typech udíren, jejich konstrukcích, vnějším i vnitřním uspořádání. V knize najde přínosné návody jak si takovou udírnu postavit, a to včetně materiálů, stavebních postupů, bezpečnostních pokynů a rad i řešení optimálního umístnění v zahradě.Vyvrcholením díla je pak vlastní uzení a konzumace. Čtenář se poučí o tom, co to vlastně uzení je, že se nejedná jenom o amatérské douzování, jaké jsou problémy při uzení, co a jak je...

Objev podobné jako Udírny (978-80-247-1828-6)

cena 186.0 Kč
Detail

Onkogynekologie (978-80-247-2665-6)

Elektronická kniha - autor David Cibula, Luboš Petruželka, kolektiv a, 616 stran Kniha je určena lékařům i zdravotnickému personálu zabývajícímu se diagnostikou, léčbou a sledováním pacientek se zhoubnými nádory. Podává ucelený přehled od přednádorových stavů, epidemiologie nádorů, diagnostiky a stagingu, možností screeningu, rizikových a prognostických faktorů, histopatologie až po komplexní zpracování léčebných modalit. Přiložené CD obsahuje obrazovou dokumentaci histologických preparátů, peroperačních fotografií, snímků ze zobrazovacích vyšetření nebo kolposkopických obrazů.

Objev podobné jako Onkogynekologie (978-80-247-2665-6)

cena 1274.0 Kč
Detail

Modeling (978-80-247-3288-6)

Elektronická kniha - autor Karolína Bosáková, 176 stran První publikace, která zcela otevírá doposud skryté karty této branže, autorka v ní nechává nahlédnout do dráždivého přitažlivého světa módy, módních přehlídek, pózování, fotografování. Obsahuje návod, jak rozpoznat seriózní modelingové agentury, co by měla obsahovat smlouva s modelingovou agenturou, jak se pohybovat v metropolích světa módy, jak mají vypadat "snap shoty", co si obléci na casting, základy správné chůze, téma bulimie, anorexie a drog a v neposlední řadě také mapuje modelingové trhy podle jejich specifk.Téma je pojato pohledem profesionální modelky, která vše prožila na vlastní kůži. Praktické rady jsou doplněny konkrétními příběhy aktivních modelek. "Modelingová důchodkyně" jasně a s humorem a nadhledem přiblíží toto atraktivní prostředí, ale také jeho povrchní stránku s falešnými lákadly.

Objev podobné jako Modeling (978-80-247-3288-6)

cena 254.0 Kč
Detail

Učitel (978-80-247-2863-6)

Elektronická kniha - autor Radmila Dytrtová, Marie Krhutová, 128 stran Současná teorie a výzkum v oblasti pedagogiky a školství se stále více a více zaměřuje na profesionalizaci vzdělávání. Přinášíme vám proto zbrusu novou publikaci PhDr. Radmily Dytrtové, CSc., a PeadDr. Marie Krhutové. Autorky se zaměřily zejména na pedagogickou přípravu na profesi učitele. Důraz kladou na komunikativní dovednosti, mluvený projev, vyučovací jazyk a zásady správné výslovnosti. Stranou nenechávají ani nonverbální projev či grafickou prezentaci. Knihu věnují především studentům pedagogických oborů a pedagogům.

Objev podobné jako Učitel (978-80-247-2863-6)

cena 144.0 Kč
Detail

Pediatrie (978-80-247-4588-6)

Elektronická kniha - autor Ania Carolina Muntau, 608 stran Základní učebnice v oboru, vynikající svým pojetím, aktuálností, rozsahem i zpracováním. Informace v ní obsažené jsou pravidelně aktualizovány, rozsah je ideální a pojetí přehledné. Publikace je mimořádně zajímavá i díky bohaté obrazové příloze. Knihu využijí jak medici, tak graduovaní pediatři.

Objev podobné jako Pediatrie (978-80-247-4588-6)

cena 1359.0 Kč
Detail

Tibet (978-80-247-3910-6)

Elektronická kniha - autor Uli Franz, 88 stran Patří Tibet Tibeťanům, nebo je už dávno multikulturní zemí? Jakou roli dnes hraje dalajláma? Co přinese Tibetu budoucnost? Nepokoje ve Lhase a celosvětové protesty proti čínské politice v Tibetu ukazují, že Tibet je pro mnohé fascinující a tajemnou zemí. "Střecha světa" dříve a dnes - Uli Franz přináší ve své knize důležitá a málo známá fakta.

Objev podobné jako Tibet (978-80-247-3910-6)

cena 135.0 Kč
Detail

Maska (978-80-247-2470-6)

Elektronická kniha - autor Kateřina Ebelová, 272 stran Výpravná publikace s více jak 700 barevnými fotografiemi a kresbami je zaměřena na odborníky i laickou veřejnost se zájmem o masky, výtvarné umění, sběratelství.Rukopis je ve své koncepci jedinečný tím, že spojuje proměny identity člověka jak maskou, líčením a trvalou proměnou skarifikací. Postihuje historické i současné trendy dekorativního i kultovního "maskování" člověka v kultuře různých světadílů. V takové podobě nebylo téma dosud nikde zpracováno a je zcela originální. prof. PhDr. Ludvík Baran, DrSc., DrHc.Předmětem mimořádně dobře zpracované knihy Kateřiny Ebelové je fenomén masek v mezikulturní a historické perspektivě. V současné době neexistuje takto koncipovaná práce, která by zájemcům o fenomén masek umožnila orientovat se v dané problematice.PhDr. Václav Soukup, CSc.

Objev podobné jako Maska (978-80-247-2470-6)

cena 475.0 Kč
Detail

Týmová spolupráce (80-247-1764-6)

Elektronická kniha - autor Lenka Kolajová, 112 stran Tým, který pracuje podle principů týmové spolupráce, dokáže úspěšněji a efektivněji dosahovat stanovených cílů. Vedoucí a členové týmů, manažeři, personalisté či lektoři najdou v knize prakticky využitelné informace týkající se práce v týmu. Dozvíte se, co ovlivňuje efektivitu týmu, jaká jsou pozivita a rizika týmové spolupráce či jak správně stanovit cíle týmu. Poznáte možné způsoby spolupráce a techniky vhodné pro použití v různých situacích, které členové týmu musejí zvládat - od technik pro hledání nápadů a technik pro tvořivé posuzování nápadů přes techniky vhodné pro rozhodování až po tvorbu konsensu a poskytování zpětné vazby. Zjistíte, jakou funkci v týmu zastává vůdce a jak vybírat členy týmu a díky testu týmových rolí se můžete dozvědět, jakou roli v týmu plníte. Nakonec poznáte, jak funguje a čím je prospěšný sociálněpsychologický výcvik jako metoda nácviku schopností a dovedností pro týmovou...

Objev podobné jako Týmová spolupráce (80-247-1764-6)

cena 116.0 Kč
Detail

Dopis (978-80-247-5747-6)

Elektronická kniha - Román, který uchvátil miliony čtenářek po celém světě. Příběh, který nám připomíná, že i v naší nejtemnější chvíli stále hoří plamínky naděje - autor Kathryn Hughesová, 320 stran Román, který uchvátil již miliony čtenářek po celém světěTina Craigová pracuje do úmoru, a ještě k tomu o sobotách prodává v dobročinném obchodě, aby ve svém nešťastném domově trávila co nejméně času. Když prohledává kapsy starého obleku, který někdo charitě věnoval, objeví dopis se zalepenou ofrankovanou obálkou bez razítka. Dopis otevře a přečte si ho – a to změní směr jejího života navždy.Billy Stirling ví, že se nezachoval právě hezky, ale doufá, že může ještě všechno napravit. 4. září 1939 se posadí a napíše dopis, o němž doufá, že změní budoucnost. A to se také stane – ale více způsoby, než by si kdokoliv dokázal představit.Je načase otevřít Dopis...Napsali o knize Dopis„Román Kathryn Hughesové se vyznačuje svižným tempem, postavami, které utkví v paměti, a...

Objev podobné jako Dopis (978-80-247-5747-6)

cena 297.0 Kč
Detail

Společenské hry (80-247-0825-6)

Elektronická kniha - autor Jana Havířová, 92 stran Praktická a přehledná kniha plná originálních her pro děti od 6 do 11 let je určena pedagogům, eventuálně i rodičům dětí na prvním stupni. Hry můžou využít učitelé v hodině dramatické výchovy, ve školní družině nebo rodiče doma. Zábavnou formou rozvíjí fantazii, představivost, jazykovou zásobu, rozšiřují vědomosti. Všechny hry jsou nenáročné na prostor, není potřeba žádného nákladného vybavení, stačí kartičky, tužky, knoflíky, hrací kostka atp.

Objev podobné jako Společenské hry (80-247-0825-6)

cena 149.0 Kč
Detail

Sportovní tanec (80-247-0632-6)

Elektronická kniha - autor Petr Odstrčil, 116 stran Na našem trhu dosud nebyla žádná publikace, která by se důkladně věnovala tanečnímu sportu. Většina z nás se setkala s tanečními kursy, s výukou společenských tanců a se společenskou výchovou. Cílem této popularizující příručky je ukázat, jak byly principy společenského tance použity pro vytvoření nového sportovního odvětví, vysvětlit, co je podstatou tohoto sportu, jak se v něm vlastně soutěží a jak, kde a s jakým vybavením je možno jej provádět. Celá publikace je vybavena množstvím ilustračních obrázků, grafů, tabulek a fotografií, které čtenáři umožňují vytvořit si dokonalejší představu o tanečním sportu a správném provedení konkrétních sportovních tanců.

Objev podobné jako Sportovní tanec (80-247-0632-6)

cena 149.0 Kč
Detail

Imunitní systém (80-247-1196-6)

Elektronická kniha - autor Miroslav Ferenčík, Jozef Rovenský, Yehuda Shoenfeld, Vladimír Maťha, 236 stran Překlad skvěle napsané knihy slovenského autorského kolektivu (předmluvu napsala prof. MUDr. Jiřina Bartůňková, DrSc.). Publikace je přínosem pro odborníky i laiky – je určena zejména studentům středoškolského i vysokoškolského studia, laborantům, medikům, farmaceutům, biochemikům, biologům a samozřejmě lékařům. Tato učebnice má leccos navíc, co v existujících českých imunologiích dosud nezaznělo: jsou zařazeny kapitoly o prionózách, o imunotoxikologii, o vztazích nervového, endokrinního a imunitního systému. To jsou okruhy, kterým se většina autorů pro náročnost obvykle vyhýbá. Kniha by rozhodně neměla chybět ve Vaší knihovničce.

Objev podobné jako Imunitní systém (80-247-1196-6)

cena 339.0 Kč
Detail

Patologie (978-80-247-3530-6)

Elektronická kniha - autor Jirka Mačák, Jana Mačáková, Jana Dvořáčková, 376 stran Druhé upravené vydání úspěšné odborné učebnice je určeno studentům magisterského a bakalářského studia na lékařských fakultách. Rozsah se řídí současnými osnovami výuky patologie tohoto typu studia. Je zvláště vhodná pro studenty oboru ošetřovatelství a zubního lékařství. Předkládané texty s obrazovou dokumentací mohou sloužit studentům především v získávání přehledu o jednotlivých patologických lézích, rychlé orientaci v názvosloví a k opakování. S určitým omezením mohou text využít i žáci pomaturitního studia. Probíraná látka nepostihuje (a svým rozsahem ani nemůže postihnout) celou problematiku oboru. Jejím úkolem je seznámit studenty se základními pojmy obecné patologie, novějšími vyšetřovacími metodami, novým zařazením patologických procesů, současnými klasifikacemi a nejdůležitějšími nozologickými jednotkami speciální patologie.

Objev podobné jako Patologie (978-80-247-3530-6)

cena 365.0 Kč
Detail

Fagi (978-80-247-5354-6)

Elektronická kniha - autor Fagi, 80 stran Fagi je třináctiletá holka. Má kamaráda Patrika. Patrik miluje Fagi, Fagi Patrika ne. Možná je znáte z facebooku. Pokud je neznáte, máte se na co těšit. Přinášíme vám nové stripy a vtipy, u kterých se pobavíte vy a pobaví se i vaši přátelé, pokud jim představíte svět podle Fagi.

Objev podobné jako Fagi (978-80-247-5354-6)

cena 104.0 Kč
Detail

Powerjóga (978-80-247-4757-6)

Elektronická kniha - autor Václav Krejčík, 208 stran Powerjóga, relaxace, řízené dýchání, způsoby detoxikace organismu a vhodná strava jsou prostředky, které po začlenění do každodenního programu pomohou všem zájemcům ke zdraví a pohodě. Vydejte se na cestu sebepoznávání a odpovědnosti vůči sobě samým. V knize naleznete mimo jiné popis správného provedení jednotlivých ásan včetně konkrétních fotografií a jejich sestavení do různých cvičebních sekvencí powerjógy. Autor na základě vlastních dlouholetých zkušeností připravil vybrané techniky správného dýchání, relaxace a meditací a návod na detoxikaci v pravidelných rituálech souvisejících s ročním obdobím s doporučenou stravou a recepty. Dále vás bude s obrovským osobním procítěním detailně provázet dvanáctitýdenním domácím kurzem, ve kterém získáte správné pohybové, stravovací, relaxační a očistné návody, jak prožít svůj život zdravěji!

Objev podobné jako Powerjóga (978-80-247-4757-6)

cena 246.0 Kč
Detail

Proč? (978-80-247-4616-6)

Elektronická kniha - autor Zuzana Pospíšilová, Michal Sušina, 88 stran Proč je něco tak, a ne jinak? Proč není moře sladké? Proč nám tluče srdce? Proč mají houby klobouk? Rozverné verše a zábavné ilustrace s humornou nadsázkou odpovídají na všechny důležité dětské otázky o přírodě, věcech a lidech. Pro zvědavé děti od 3 let a dospěláky, kteří se nezapomněli divit.

Objev podobné jako Proč? (978-80-247-4616-6)

cena 169.0 Kč
Detail

Koloskopie (978-80-247-5284-6)

Elektronická kniha - autor kolektiv a, 320 stran, česky V současné době hraje koloskopie nezastupitelnou roli v diagnostice a sledování neoplazií tlustého střeva a stala se i metodou volby v léčbě časných neoplastických lézí. Má také klíčové postavení v diagnostice jiných kolorektálních chorob. Indikace ke koloskopii lze rozdělit na preventivní u pacientů v průměrném riziku kolorektálního karcinomu, dispenzární při zvýšeném riziku a vyšetření u symptomatických pacientů s podezřením na onemocnění tlustého střeva. Publikace je společným dílem předních českých odborníků z řad gastroenterologů, dětských gastroenterologů, chirurgů a radiologů. Kniha se jako zatím jediná na českém trhu komplexně a aktuálně zabývá všemi aspekty koloskopického vyšetření. Je určena pro všechny endoskopisty, gastroenterology, endoskopické sestry, chirurgy, onkology, radiology i lékaře a sestry jiných odborností se zájmem o koloskopii a choroby tlustého střeva. Jejím hlavním úkolem je...

Objev podobné jako Koloskopie (978-80-247-5284-6)

cena 208.0 Kč
Detail

Suchomilné trvalky (80-247-0968-6)

Elektronická kniha - autor Ivona Šuchmannová, 104 stran Každý majitel zahrady nejspíše zná ten pocit, když se po delší době dostane konečně na chatu či chalupu, nebo přijede domů z dovolené a uvítají ho povadlé rostlinky, které mnohdy nedokáže vzkřísit ani sebevydatnější dodatečná závlaha. A přitom stačí málo – osázet silně vysychající plochy či jižně orientované svahy rostlinami pro suché podmínky. V této publikaci, kterou napsala zkušená pěstitelka, si z bohatého sortimentu jistě vyberete. Představuje slovem i obrazem rody a druhy trvalek s květy nejrůznějších barev, jako jsou např. bělotrn, denivka, rudbekie, sléz, mydlice, mochna, mateřídouška, mák, koniklec, kohoutek, levandule a mnoho dalších, a radí jak je pěstovat a rozmnožovat.

Objev podobné jako Suchomilné trvalky (80-247-0968-6)

cena 149.0 Kč
Detail

Testy osobnosti (80-247-0145-6)

Elektronická kniha - autor Tomáš Novák, 112 stran Kniha zkušeného psychologa a autora celé řady populárně-odborných publikací má přispět k zamyšlení nad sebou samým a k reálnějšímu vnímaní vlastní osobnosti. V úvodu se autor věnuje teorii osobnosti člověka. Převážnou část knihy však tvoří oblíbené a u čtenářů tolik žádané testy - psychologické sebepoznávací hry, které ať už se týkají naší schopnosti hospodařit s časem, pořádkumilovnosti, vztahu k práci nebo zvládání stresu, vždy mají jediný cíl - napomoci sebepoznání, které je základním předpokladem úspěšnosti a životní spokojenosti.

Objev podobné jako Testy osobnosti (80-247-0145-6)

cena 118.0 Kč
Detail

Snowboarding (978-80-247-1378-6)

Elektronická kniha - autor Oto Louka, Martin Večerka, 148 stran Nejen začínajícím „snowboarďákům“, ale i těm, kteří se tomuto sportu věnují již několik let je určena nová barevná kniha s bohatou obrazovou dokumentací. Zabývá se především nejoblíbenějšími disciplínami snowboardingu freestylem i freeridingem, a přináší řadu doporučení, „jak na to“.

Objev podobné jako Snowboarding (978-80-247-1378-6)

cena 223.0 Kč
Detail

Snowboarding (978-80-247-3981-6)

Elektronická kniha - autor Lukáš Binter, kolektiv a, 160 stran Nové vydání úspěšného bestseleru, ve kterém všichni vyznavači tohoto krásného a dynamického sportu mimo jiné naleznou novou techniku alpské jízdy, která je přizpůsobena freestylovým snowboardům a spoustu detailně popsaných triků pro freestyle. Autoři, bývalí úspěšní snowboardový závodníci a současní trenéři a instruktoři, pojímají snowboarding jako životní styl a především jako sport pro volný čas. Hlavní část knihy věnují technice jízdy i freestylu, poradí vám s výběrem vhodného "prkna" i ostatního sportovního vybavení a přinášejí nejnovější poznatky ze snowboardového světa.

Objev podobné jako Snowboarding (978-80-247-3981-6)

cena 144.0 Kč
Detail

Zakládáme zahradu (80-247-1070-6)

Elektronická kniha - autor Jiří Finger, 112 stran Publikace od zkušeného zahradního architekta vás seznámí se základními pravidly při projektování zahrady a podrobně provede jednotlivými kroky při vlastním zakládání. Získáte užitečné informace kdy načasovat přípravné práce, jak postupovat při prvních stavebních úpravách (vodovodní přípojky, odpadní potrubí, elektro přípojky, zpevněné plochy, drobné stavby), ale i mnoho inspirací a rad k umístění jednotlivých výtvarných prvků (sochy, kámen, okrasné nádrže, jezírka). Kniha je názorně doplněna velkým množstvím plánků a barevných fotografií.

Objev podobné jako Zakládáme zahradu (80-247-1070-6)

cena 101.0 Kč
Detail

Koučování (978-80-247-5549-6)

Elektronická kniha - autor Michaela Daňková, 168 stran S koučováním se poslední dobou „roztrhl pytel“. Koučuje kdekdo, kdekoho a kdeco. Je ale zrovna váš kouč pro vás ten pravý? Jste vy ta správná osoba pro koučování? Jak vůbec koučovat ve své manažerské praxi? Na to a mnohé další odpoví Michaela Daňková.

Objev podobné jako Koučování (978-80-247-5549-6)

cena 229.0 Kč
Detail

Outlook 2003 (80-247-0789-6)

Elektronická kniha - autor Tomáš Šimek, 212 stran Chcete-li se naučit správně komunikovat prostřednictvím e-mailů a efektivně plánovat svůj čas, pak držíte v ruce tu pravou knihu. Zkušený autor vás čtivou a srozumitelnou formou seznámí s používáním programu Outlook 2003, který se stane nepostradatelným společníkem vašeho pracovního dne. Po úvodním představení Outlooku a novinek verze 2003 vám kniha podrobně popíše všechna zákoutí elektronické pošty. Dále se naučíte plánovat čas a organizovat schůzky pomocí kalendáře, zadávat úkoly a uchovávat údaje v kontaktech, nebude vám cizí ani elektronický deník či poznámky. Autor vám přiblíží rovněž nastavení Outlooku, práci offline a problematiku správy složek a souborů. Na závěr se dozvíte, jak lze využít Outlook společně s jinými programy, jak vyhledávat a tisknout údaje či provádět jazykovou kontrolu.

Objev podobné jako Outlook 2003 (80-247-0789-6)

cena 174.0 Kč
Detail

Pediatrie: Překlad 6.vydání (978-80-247-4588-6)

Kniha - autor Carolina Ania Muntau, 608 stran, česky, pevná bez přebalu matná Základní učebnice v oboru, vynikající svým pojetím, aktuálností, rozsahem i zpracováním. Informace v ní obsažené jsou pravidelně aktualizovány, rozsah je ideální a pojetí přehledné. Publikace je mimořádně zajímavá i díky bohaté obrazové příloze. Knihu využijí jak medici, tak graduovaní pediatři.

Objev podobné jako Pediatrie: Překlad 6.vydání (978-80-247-4588-6)

cena 1499.0 Kč
Detail

Podivná svatba na Lichnici (978-80-279-0646-8)

Kniha - autor Vlastimil Vondruška, 304 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Při ústupu českého vojska z Bavorska se dostane v Mühldorfu zádní voj do obležení. V něm bojuje i Oldřich z Chlumu. Rytířům se podaří probojovat na svobodu, ale i když by měli slavit, jejich velitelé Smil z Lichtemburka a Vok z Rožmberka jsou nervózní. Záhy poté pozve Smil Oldřich na svůj hrad Lichnice, kde se má konat svatba jeho druhorozeného syna. Když Oldřich na hrad dorazí, uvědomí si, že něco není v pořádku. Jako svatební hosté tu jsou všichni, se kterými se nedávno ocitl v obležení. Ani příprava svatby neprobíhá klidně, neboť dojde k prudké hádce mezi snoubenci. Oldřich z Chlumu to rozmrzele sleduje, ale než stačí pochopit, co se vlastně děje, dojde k první vraždě.

Objev podobné jako Podivná svatba na Lichnici (978-80-279-0646-8)

cena 268.0 Kč
Detail

Podívejte se také