Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)
Elektronická kniha - autor Hana Volfová, 240 stran, česky Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu. Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu. Kniha je ideální jako učebnice pro studenty marketingových oborů, své uplatnění však najde také u široké odborné veřejnosti.
Podívejte se také Sportovní marketing (978-80-271-0560-1)
Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)
Kniha - autor Eva Jaderná, 240 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu. Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu. Kniha je ideální jako učebnice pro studenty marketingových oborů, své uplatnění však najde také u široké odborné veřejnosti.
Podívejte se také Mezinárodní marketing (978-80-271-3006-1)
Moderní retail marketing - Eva Jaderná, Hana Wolfová
Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu.Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu.Kniha je ideální jako učebnice pro studenty marketingových oborů, své uplatnění však najde také u široké odborné veřejnosti.
Podívejte se také Tohle je marketing! (978-80-271-2567-8)
Podívejte se také
- Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)
- Hrůza (978-80-751-1384-9)
- Marketing... je věda kreativní (978-80-875-0071-2)
- art moderni obrazy
- Hříšné úmysly (978-80-269-1384-9)
- Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5)
- Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)
- Mezinárodní marketing (978-80-7400-441-4)
- Internetový marketing (978-80-251-4311-7)
- Marketing management (978-80-247-4150-5)
- Aplikovaný marketing (978-80-8168-382-4)
- Internetový marketing (978-80-251-5016-0)
- Online marketing (978-80-251-4155-7)
- JUPÍ (978-80-271-0000-2)
- Řím (978-80-271-0125-2)
- Infernum (978-80-271-0026-2)
- SQL (978-80-271-0774-2)
- Arábie (978-80-271-2556-2)
- Python (978-80-271-1269-2)
- Hepatologie (978-80-271-0394-2)
Moderní retail marketing - Hana Volfová, Eva Jaderná - e-kniha
eBook: Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu. Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu. Kniha je ideální jako učebnice pro studenty marketingových oborů, své uplatnění však najde také u široké odborné veřejnosti.
Objev podobné jako Moderní retail marketing - Hana Volfová, Eva Jaderná - e-kniha
Sportovní marketing (978-80-271-0560-1)
Elektronická kniha - autor Vilém Kunz, 176 stran Cílem knihy je přiblížit stěžejní proměny profesionálního světa sportu a hlouběji analyzovat jejich dopady na oblast sportovního marketingu, včetně možností efektivního využívání některých jeho moderních nástrojů. Kromě hlavních teoretických východisek kniha přináší mnoho inspirativních příkladů ze zahraničního i tuzemského prostředí. Při zpracování publikace autor využil poznatků získaných jak v rámci své vědecko-výzkumné činnosti, tak i v rámci spolupráce s některými předními sportovními kluby v České republice. Publikace se jako první u nás komplexně věnuje možnostem využití principů konceptu společenské odpovědnosti organizací (CSR) v oblasti sportu. Všímá si hlavních podpůrných argumentů pro spojení CSR a sportu, stejně jako klíčových interních a externích motivů sportovních organizací k jejich zapojení do CSR aktivit. Blíže jsou představeny CSR iniciativy...
Objev podobné jako Sportovní marketing (978-80-271-0560-1)
Mezinárodní marketing (978-80-271-3006-1)
Elektronická kniha - autor Hana Machková, 208 stran, česky Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe.
Objev podobné jako Mezinárodní marketing (978-80-271-3006-1)
Tohle je marketing! (978-80-271-2567-8)
Elektronická kniha - autor Seth Godin, 208 stran, česky MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce. Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou....
Objev podobné jako Tohle je marketing! (978-80-271-2567-8)
Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)
Kniha - autor Dagmar Jakubíková; Eliška Vildová; Petr Janeček; Jan Tluchoř, 368 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace zkušených autorů je jedinou komplexní knihou na téma lázeňství a řízení lázní na českém trhu. Autoři, kteří se problematikou lázeňství, podnikání, managementu i marketingu dlouhodobě zabývají a mají bohaté teoretické i praktické zkušenosti, se v knize věnují především marketingovému řízení lázeňských organizací a podniků, spolu s uplatněním nejnovějších poznatků. Postupují od představení lázní a lázeňství v Evropě a České republice a služeb lázeňských zařízení, přes management lázeňských podniků, marketingový výzkum, analýzu prostředí a výběr cílových trhů, až po celý marketingový mix – produkt, cenu, distribuci a komunikaci. Speciální pozornost autoři věnují interní a externí komunikaci v lázeňských organizacích a lázeňských hotelích. Výklad je doplněn mnoha příklady z české i zahraniční praxe, včetně obrazové dokumentace....
Objev podobné jako Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)
Moderní marketingová komunikace (978-80-271-0787-2)
Elektronická kniha - autor Jana Přikrylová, 344 stran, česky Nové vydání komplexní publikace o marketingové komunikaci je zcela přepracováno a doplněno o nové poznatky, týkající se například online marketingové komunikace, B2B komunikace a trendech v oboru. Obsahuje nové případové studie a barevnou obrazovou přílohu s fotografiemi z tuzemské i zahraniční komunikační praxe. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami při stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace, budete posuzovat efektivnost a zamýšlet se nad vybranými etickými otázkami. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji, a to také v online prostředí. Pozornost je zaměřena na odlišnosti v marketingové komunikaci na B2B...
Objev podobné jako Moderní marketingová komunikace (978-80-271-0787-2)
Konec marketingu (978-80-271-1296-8)
Elektronická kniha - autor Carlos Gil, 200 stran, česky Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh. Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na...
Objev podobné jako Konec marketingu (978-80-271-1296-8)
Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6)
Kniha - autor Daniel Jesenský, 512 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z...
Objev podobné jako Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6)
Moderní marketingová komunikace: 2., zcela přepracované vydání (978-80-271-0787-2)
Kniha - autor Jana Přikrylová, 344 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Již druhé vydání je zcela aktualizováno a doplněno novými případovými studiemi a novou barevnou obrazovou přílohou. Publikace se věnuje nejen reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, on-line marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům, výstavám a osobnímu prodeji, ale i marketingové komunikaci mezi firmami.
Objev podobné jako Moderní marketingová komunikace: 2., zcela přepracované vydání (978-80-271-0787-2)
Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)
Kniha - autor Seth Godin, 208 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce. Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat...
Objev podobné jako Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)
Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení (978-80-271-0469-7)
Elektronická kniha - autor David Slouka, 144 stran Publikace, která na našem knižním trhu dosud nebyla! Je určena zejména majitelům soukromých zdravotnických zařízení – soukromým lékařům všech odborností, vedoucím lékařům zdravotnických zařízení, studentům MBA, MHA, manažerům ve zdravotnictví.
Objev podobné jako Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení (978-80-271-0469-7)
Marketing služeb - efektivně a moderně (978-80-247-5037-8)
Elektronická kniha - autor Miroslava Vaštíková, 272 stran V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice je určena marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru a studentům VŠ. Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, internetové marketingové komunikaci. Zabývá se rovněž kvalitou ve službách, specifiky marketingu neziskových organizací či marketingem obcí. Nové vydání knížky je rozšířeno o strategii balíčků služeb a strategii obrany proti krizi a pro zvýšení konkurenceschopnosti služeb včetně závěrů vlastního výzkumu, více se zaměřuje na moderní formy komunikace.
Objev podobné jako Marketing služeb - efektivně a moderně (978-80-247-5037-8)
Moderní lektor (978-80-271-0093-4)
Elektronická kniha - autor Tomáš Langer, 224 stran Atraktivní a čtivý průvodce zahrnuje celý komplex základů lektorské činnosti. Výklad je doplněn řadou tipů, obrázků a úkolů. Díky přehledné struktuře a navigačním ikonám se budete v textu skvěle orientovat. Zájemce o certifikaci připraví na zkoušky z profesní kvalifikace Lektor dalšího vzdělávání.
Objev podobné jako Moderní lektor (978-80-271-0093-4)
Moderní ekonomie (978-80-271-0120-7)
Elektronická kniha - autor Hana Lipovská, 256 stran Kniha vám srozumitelně a zajímavě odkryje svět vědy, která ovlivňuje náš každodenní život. Čtivý výklad doprovází mnoho atraktivních úkolů a příkladů ze života. Studenti a další zájemci o ekonomii získají nejen základní ekonomické znalosti, ale především se naučí myslet samostatně, kriticky - a ekonomicky. Detaily knihy: Autor: Hana Lipovská Rok vydání: 2017 ISBN: 978-80-271-0120-7 Počet stran: 256
Objev podobné jako Moderní ekonomie (978-80-271-0120-7)
Moderní německá konverzace (978-80-271-0083-5)
Elektronická kniha - autor Iva Michňová, 160 stran Chcete suverénně konverzovat na nejrůznější témata? Chcete používat fráze jako rodilí mluvčí? Knížka věnuje pozornost výrazům současné mluvené němčiny, které se opravdu používají a které v jiných učebnicích většinou nenajdete. Díky knížce budete přirozeně komunikovat v německém jazyce, a navíc vás to bude bavit!
Objev podobné jako Moderní německá konverzace (978-80-271-0083-5)
Moderní time management (978-80-271-2452-7)
Elektronická kniha - autor Kevin Kruse, 176 stran, česky Co kdyby vám jen pár nových návyků pomohlo výrazně zlepšit využití vašeho času? Jak můžete až desetinásobně zvýšit svou produktivitu práce? Naučte se jednoduché triky, díky kterým získáte mnohem více času pro sebe a svou rodinu. Autor provedl průzkum mezi více než dvěma sty úspěšnými podnikateli, miliardáři, olympijskými sportovci a úspěšnými studenty a dospěl k pozoruhodným závěrům, jak tito lidé pracují se svým časem. Tajemství jejich vysoké produktivity najdete v této knize! Dozvíte se: • Jak spravovat doporučenou poštu pomocí pravidla 321nula. • Jak snížit stres pomocí nástroje Richarda Bransona. • Proč milionáři nepoužívají seznamy úkolů a čím je nahradili....
Objev podobné jako Moderní time management (978-80-271-2452-7)
Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5)
Elektronická kniha Získejte souhrnné informace k problematice moderní online marketingové komunikace. Ta je v současnosti stěžejním nástrojem komunikace většiny firem. Kniha představí nejen tyto hlavní a nejdůležitější instrumenty, tedy webové stránky a problematiku SEO, ale provede vás kompletní strategií v online světě, online komunikačním mixem včetně všech typů reklamního formátu PPC, nejpoužívanějšími srovnávači, tvorbou e-shopů a analytickým nástrojem Google analytics verze 3 a 4. Velká pozornost je věnována sociálním sítím, které patří po řadu let neodmyslitelně k modernímu marketingu. V knize naleznete detailní postup tvorby komunikace na Facebooku a Instagramu. Seznámíte se také s formami marketingové komunikace na YouTube. Pozornost si získala i nová sociální síť TikTok, která má velkou popularitu u mladé generace.
Objev podobné jako Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5)
Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5)
Kniha - autor Jitka Burešová, 288 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá V ruce právě držíte ucelený návod, jak tvořit online marketingovou komunikaci a jak na internetu fungovat co nejefektivněji! Kniha představí nejen nejdůležitější instrumenty, tedy webové stránky a problematiku SEO, ale provede vás kompletní strategií v online světě, včetně komunikace na sociálních sítích.
Objev podobné jako Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5)
Stručný příběh moderního umění (978-80-271-2078-9)
Kniha - autor Susie Hodgeová, 224 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá, doprava zdarma s AlzaPlus+ Nově pojatá kniha vysvětlí historii umění na 50 klíčových dílech – od Courbeta až po současné instalace Jajoi Kusamaové – a přiřadí tato známá díla k jednotlivým směrům, tématům a technikám. Díky přehlednému designu se studenti a zájemci o umění mohou snadno orientovat a projdou svou cestu poznáním umělců, stylů a období. Přístupnou a stručnou formou objeví nejdůležitější a nejvlivnější umělecké koncepty a uvědomí si, jak, proč a kdy se umění měnilo, kdo představoval hlavní díla a jaká tato díla byla. V knize se nepoužívá umělecký žargon a text umožňuje pochopit a užít si umění.
Objev podobné jako Stručný příběh moderního umění (978-80-271-2078-9)
Konec marketingu: Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích (978-80-271-1296-8)
Kniha - autor Carlos Gil, 200 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh. Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na to, jak snadné...
Objev podobné jako Konec marketingu: Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích (978-80-271-1296-8)
Mezinárodní marketing: Strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání (978-80-271-3006-1)
Kniha - autor Hana Machková; Martin Machek, 208 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe.
Objev podobné jako Mezinárodní marketing: Strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání (978-80-271-3006-1)
Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)
Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do...
Objev podobné jako Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)
Moderní lektor: Průvodce úspěšného vzdělavatele dospělých (978-80-271-0093-4)
Kniha - autor Tomáš Langer, 224 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Jak kurz sestavit, aby byli účastníci i zadavatelé spokojeni? Jak s účastníky vzdělávání komunikovat a jak je motivovat? Které metody vzdělávání jsou efektivní a na které byste měli raději zapomenout? Co je e-beam, vizualizér a jak tyto a další moderní pomůcky v kurzu efektivně využít? Jaké jsou zásady i nejčastější chyby při práci s učebními pomůckami? Jak do výuky zapojit hlasování nebo jiné interaktivní metody? Na tyto a další otázky vám odpoví tento moderní průvodce úspěšného vzdělavatele dospělých. Jako jediný mezi mnoha zahrnuje na dvou stovkách stran celý komplex základů lektorské činnosti. Prakticky pojatá příručka je určena zejména začínajícím lektorům, ale i ti zkušenější v ní najdou mnoho zajímavých informací a inspirativních podnětů. Dozvíte se, jak kurz dobře připravit po stránce organizační a metodické i jak jej správně lektorsky zahájit a úspěšně dovést až k jeho...
Objev podobné jako Moderní lektor: Průvodce úspěšného vzdělavatele dospělých (978-80-271-0093-4)
Autoškola 2022: Moderní učebnice a testové otázky (978-80-271-3552-3)
Kniha - 304 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Nové vydání učebnice autoškoly obsahuje vše, co nezbytně potřebujete k získání řidičského oprávnění skupiny B: výklad pomocí názorných barevných fotografií, snadnou navigaci v knize pomocí barevných hmatníků, kapitoly členěné podle předmětů v autoškole, ukázkové testy i praktické rady. Pro zvládnutí zkušebních testů jsou v učebnici zařazeny kompletní aktualizované testové otázky. Najdete zde všechna podstatná ustanovení zákona 361/2000 Sb. o provozu na pozemních komunikacích a souvisejících předpisů, výklad křižovatek včetně vysvětlení, jednoduché a snadno zapamatovatelné informace o ovládání a údržbě vozidla, o teorii a zásadách bezpečné jízdy a zdravotnické přípravě. Předkládáme vám nejpřehlednější a nejaktuálnější učebnici na trhu: při práci s ní vás nebudou zdržovat žádné zbytečnosti, nic důležitého vám ale neunikne. Cílem knihy je především pomoci čtenářům, aby se rychle a pohodlně naučili vše,...
Objev podobné jako Autoškola 2022: Moderní učebnice a testové otázky (978-80-271-3552-3)
Mezinárodní marketing (978-80-7400-441-4)
Kniha - 320 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Mezinárodní marketing v klasickém pojetí připomíná středoškolskou matematiku a pracuje s jednoduchými, přehledně strukturovanými modely a pojmy. Jejich součástí je zejména rozhodování o tom, na který zahraniční trh vstoupit a jakým způsobem, rozhodování o marketingovém programu či organizaci mezinárodního marketingu. Analyzovány musí být ale i další procesy či faktory, ať už jde o legislativu země, kam chceme vyvážet, vliv lobbingu, dominanci tuzemských výrobců či sociálně kulturní odlišnosti, problémy při výzkumu trhu a mnohé další. Reálná skutečnost je ale v současnosti ještě mnohem složitější. Probíhající proces globalizace s mnoha destabilizačními komponentami a megaintegrace limitují možnosti aplikace klasických modelů v mezinárodním marketingu. Kniha přibližuje mezinárodní marketing komplexně, v širších souvislostech, a poukazuje na nové trendy v této oblasti. Pozornost je věnována například otázce...
Objev podobné jako Mezinárodní marketing (978-80-7400-441-4)
Online marketing (978-80-251-4155-7)
Elektronická kniha - autor kolektiv, 216 stran Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání?Současné trendy očima předních expertůSlýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání?Zde jste na správné adrese! 23 českých i světových skutečných expertů nabízí pohled na svou specializaci. Lidé z Google, H1.cz, nezávislí experti z celé Evropy, ale i velkých amerických agentur vás provedou základy SEO, placené reklamy, remarketingem,...
Objev podobné jako Online marketing (978-80-251-4155-7)
Internetový marketing (978-80-251-5016-0)
Kniha - autor Viktor Janouch, 344 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto přepracovaném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Své internetové aktivity se také naučíte měřit a vyhodnocovat.
Objev podobné jako Internetový marketing (978-80-251-5016-0)
Aplikovaný marketing (978-80-8168-382-4)
Kniha - autor Milan Oreský, 352 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Zámerom vysokoškolskej učebnice je predložiť aktuálne a autentické poznatky aplikovaného marketingu z vybraných oblastí, ktoré predstavujú teoretické výstupy vedeckej práce pedagógov katedry marketingu, ale ide aj o poznatky vyplývajúce z praxe. Výber okruhov aplikovaného marketingu sa zameriava na aktuálne témy (energeticky úsporné produkty, sociálne médiá, nehnuteľnosti, vzdelávanie, finančné produkty, farmácia, ekologický marketing a pod.), ktoré budú v slovenskej ekonomike a spoločnosti rezonovať i v budúcnosti. Cieľom učebnice je nielen poskytnúť nové poznatky, ale predovšetkým podnietiť aktivitu študentov, aby s citom a so zodpovednosťou využívali a aplikovali marketing v praxi v duchu moderných výziev 21. storočia a privádzali marketingovú prax k princípom udržateľnosti a spoločenskej zodpovednosti.
Objev podobné jako Aplikovaný marketing (978-80-8168-382-4)
Internetový marketing (978-80-251-4311-7)
Elektronická kniha - autor Viktor Janouch, 376 stran Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat.Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google AdwordsChcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat.Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům:Reklama na InternetuMarketingová...
Objev podobné jako Internetový marketing (978-80-251-4311-7)
Strategický marketing (978-80-247-4670-8)
Elektronická kniha - autor Dagmar Jakubíková, 368 stran Kniha se komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií, jejich implementaci a kontrole. Je určena marketingovým praktikům, manažerům, podnikatelům a studentům VŠ. Srozumitelně vysvětluje jednotlivé etapy strategického řídícího procesu, tedy situační analýzu včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizaci a kontrolu, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Zcela nově se kniha věnuje implementaci marketingových strategií, možnostem organizace marketingu ve firmě a marketingové...
Objev podobné jako Strategický marketing (978-80-247-4670-8)
Obsahový marketing (978-80-251-4152-6)
Elektronická kniha - autor Josef Řezníček, Tomáš Procházka, 224 stran Vytváříte obsah svého webu zatím nepravidelně a chtěli byste tuto činnost provádět cíleně a strategicky? Hledáte dlouhodobě udržitelnou a efektivní strategii online marketingu, která vám sníží náklady na propagaci? Udělejte ze svých stránek uznávanou autoritu ve vašem oboru díky nově vytvořenému obsahu, který budou milovat návštěvníci i vyhledávače! Naučte se, jak pomocí promyšlené obsahové strategie získat více návštěvníků a zákazníků pro svůj web díky poutavým článkům, videím, elektronickým publikacím a dalším formám obsahu. Kniha vás provede základy obsahového marketingu, pomůže vám sestavit vlastní obsahovou strategii a odhalí techniky efektivní organizace činností v týmu. Ukáže vám také pokročilé techniky propagace obsahu a způsoby měření jeho úspěšnosti. Autoři vám v knize mimo jiné prozradí: Proč a jak...
Objev podobné jako Obsahový marketing (978-80-251-4152-6)
Mezinárodní marketing (978-80-247-5366-9)
Elektronická kniha - autor Hana Machková, 200 stran Nové vydání reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Autorka se zabývá mezinárodním marketingem komplexně — od analýzy prostředí přes strategické plánování až po marketingový mix. Výklad doplňují příklady a případové studie.
Objev podobné jako Mezinárodní marketing (978-80-247-5366-9)
Internetový marketing (978-80-251-4311-7)
Elektronická kniha - autor Viktor Janouch, 376 stran Přilákejte návštěvníky a maximalizujte zisk pomocí knihy Internetový marketingZvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google AdwordsChcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách?Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům:- Reklama na Internetu- Marketingová komunikace- Podpora prodeje- Public Relations- Přímý marketing- Internetové komunikační prostředky- Vyhodnocování marketingové komunikaceKniha je vhodná nejenom pro všechny pracovníky marketingových a obchodních oddělení, tvůrce, správce a...
Objev podobné jako Internetový marketing (978-80-251-4311-7)
Toto je marketing (978-80-566-1627-7)
Elektronická kniha - autor Seth Godin, 240 stran, slovensky Či už ste zakladateľom technologického startupu, malým podnikateľom, alebo súčasťou veľkej korporácie, táto kniha vám môže pomôcť robiť prácu, na ktorú budete hrdí. Veľkí marketéri nevyužívajú spotrebiteľov, aby vyriešili problémy svojej spoločnosti; práve naopak – pomocou marketingu riešia problémy iných ľudí. Nezáleží na tom, aký je váš produkt, alebo služba. Táto kniha vám pomôže prekoncipovať spôsob, akým seba a svoje služby a produkty prezentujete svetu.
Objev podobné jako Toto je marketing (978-80-566-1627-7)
Spotřebitelé a marketing (978-80-7400-693-7)
Kniha - autor Jan Koudelka, 384 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace je zaměřena na specifickou část marketingu, a to chování spotřebitelů. Informace o spotřebním chování obyvatel jsou velmi cenné a tvoří základní východisko formulace marketingové strategie podniku. V první kapitole je vysvětlen pojem „spotřební chování“ a jsou objasněny základní modely sledování spotřebního chování. V dalších kapitolách jsou pak podrobněji vysvětleny faktory, které chování jedince jako spotřebitele významně ovlivňují (kulturní a sociální prostředí, osobní predispozice a psychika). Samostatná kapitola podrobně přibližuje průběh kupního rozhodování spotřebitele, ale rovněž jeho ponákupní chování. V rámci této kapitoly jsou také vysvětleny například typy rozhodovacích procesů či tzv. adopce nových výrobků. Poslední, šestá kapitola je věnována otázce segmentace spotřebitelů; jsou popsány jednotlivé fáze procesu segmentace trhu a vysvětleny hlavní koncepty, metody...
Objev podobné jako Spotřebitelé a marketing (978-80-7400-693-7)
Nasucho: Pěstujeme a sušíme květiny pro moderní aranžmá (978-80-271-3317-8)
Kniha - autor Carolyn Dunster, 176 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Bylo prokázáno, že pro naši každodenní pohodu je zcela zásadní kontakt s přírodou – ten ale může být obtížný, jestliže žijeme i pracujeme ve městě. Dát dohromady pár suchých květů a bobulí, nějaké ty posbírané větvičky a plody a vytvořit si tak sezonní aranžmá představuje laciný způsob, jak do svého domova vnést kousek přírody, aniž bychom si museli lámat hlavu s jeho udržováním. Líbí se vám mít doma květiny? Někdy ale zvadnou a opadají dříve, než si je užijete. To se dá změnit! Vyzkoušejte současný trend a naučte se jak vypěstovat a usušit vhodné rostliny a uvázat z nich báječné kytice, které vám dlouho vydrží a dodají vašemu domovu romantickou atmosféru. Floristka Carolyn Dunster vdechla tomuto umění nový život a naučí vás, jak si vyrobit větší i menší kytice a aranžmá z přírodnin, které dodají vašemu prostředí trochu bohémský pocit a hodí se do každého interiéru a ke každé...
Objev podobné jako Nasucho: Pěstujeme a sušíme květiny pro moderní aranžmá (978-80-271-3317-8)
Strategický management lidských zdrojů: moderní trendy v HR (978-80-271-3675-9)
Kniha - autor Hana Urbancová; Pavla Vrabcová, 296 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Lidé se znalostmi, zkušenostmi, schopnostmi a dovednostmi tvoří cenné aktivum a v současné době nejvíce ovlivňují hodnotu organizace a konkurenceschopnost. Proto je vysoce aktuální zabývat se vhodným nastavením personálních aktivit, aby si organizace nejenom udržela své zaměstnance, ale také své místo na trhu. V této knize se dozvíte, jak nastavit management lidských zdrojů v organizaci, jak aplikovat age management, společenskou odpovědnost, jak budovat značku zaměstnavatele a v neposlední řadě jak dosahovat konkurenční výhody v organizaci s důrazem na udržitelnost.
Objev podobné jako Strategický management lidských zdrojů: moderní trendy v HR (978-80-271-3675-9)
Hrůza (978-80-751-1384-9)
Elektronická kniha - autor Artur Machen, 130 stran Detektivní novela se odehrává během první světové války v AngliiArthur Machen se narodil v malé velšské vesničce, jež na přelomu 4. a 5. století byla sídlem dvora krále Artuše a odkud Rytíři kulatého stolu vyjížděli hledat svatý gráll. Byl členem tajné společnosti anglických zasvěcenců Zlatý úsvit, k níž patřil mj. i Bram Stoker. Živil se jako herec, novinář, ale hlavně spisovatel, jehož obdivovali G. B. Shaw i T. S. Eliot. Je autorem mnoha mystických a strašidelných románů a novel, z nichž mezi nejznámější a nejoblíbenější patří Vnitřní světlo (1894), Bílý prach (1896) a především Velký bůh Pan (1894).Novela Hrůza z roku 1917 patří k jeho nejlepším dílům. Během první světové války dojde v Británii k řadě nevysvětlitelných úmrtí a vražd. „Výbuch munice v Severním distriktu: mnoho smrtelných úrazů." Jeden z pracujících přidal hrozné detaily: Tváře mrtvol byly zohavené, jako by je ohryzal nějaký hlodavec. Střecha...
Objev podobné jako Hrůza (978-80-751-1384-9)
Autistky (978-80-275-1384-0)
Elektronická kniha - autor Clara Törnvallová, 224 stran, česky Autistické ženy jsou jako nepolapitelné stíny. Dospělá žena s vysokofunkčním autismem je pro nás prakticky neznámým fenoménem — pokud se objeví ve filmu či literatuře, pak pravděpodobně jako ženská verze mužského nerda se zájmem o počítačové hry, matematiku, Rubikovu kostku nebo vlakové jízdní řády. Švédská spisovatelka Clara Törnvallová, jíž byl autismus diagnostikován ve dvaačtyřiceti letech, zjistila, že její prožívání a chápání se od běžných představ o autismu velmi liší. Proto vykresluje jiný obraz. Ve svém osobním vyprávění mísí prvky literatury faktu s rozhovory s autistkami a zpochybňuje náš pohled na normalitu a odchylky od ní. Zaměřuje se na skupinu žen, které byly ve společnosti dosud neviditelné. ––– Törnvallová píše čtivě, její styl se vyznačuje přesností...
Objev podobné jako Autistky (978-80-275-1384-0)
Moderní ekonomie: Jednoduše o všem, co byste měli vědět (978-80-271-0120-7)
Kniha - autor Hana Lipovská, 256 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha je moderním průvodcem po světě vědy, která ovlivňuje náš každodenní život. Tato netradičně pojatá učebnice je plná zajímavých příkladů doprovázejících poutavý výklad, pracuje s ukázkami z denního tisku, obsahuje úkoly formou her, křížovek, osmisměrek. Jejím cílem není jen předání základních ekonomických znalostí, chce především naučit studenty a další zájemce o ekonomii myslet samostatně, kriticky - a ekonomicky.
Objev podobné jako Moderní ekonomie: Jednoduše o všem, co byste měli vědět (978-80-271-0120-7)
Jak hledat zaměstnance v 21. století: Techniky moderního recruitmentu (978-80-271-0551-9)
Kniha - autor Jan Tegze, 328 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Jste personalisté a máte na starosti hledání nových zaměstnanců? Zbystřete! Chcete se dozvědět vše potřebné o efektivním hledání a získávání nových lidí? Rádi byste získali účinné nástroje pro vyhledávání lidí na internetu a sociálních sítí? Nenechte si utéct tuto jedinečnou knihu, která vám s tím pomůže!
Objev podobné jako Jak hledat zaměstnance v 21. století: Techniky moderního recruitmentu (978-80-271-0551-9)
Marketing... je věda kreativní (978-80-875-0071-2)
Elektronická kniha - autor Radomila Soukalová, 158 stran Pomůcka pro pochopení logiky marketingového myšlení a jeho uvádění do praxe.
Objev podobné jako Marketing... je věda kreativní (978-80-875-0071-2)
Hříšné úmysly (978-80-269-1384-9)
Kniha - autor Elizabeth Hoyt, 376 stran, česky, pevná s přebalem lesklá V jedné z nejchudších částí Londýna, čtvrti St. Giles, zápasí v první polovině 18. století mladá vdova Temperance Dewsová spolu se svým bratrem Winterem Makepeacem o zachování sirotčince, který založil jejich otec a kde se nyní oni dva starají o osmadvacet malých sirotků. Po smrti jejich patrona rychle docházejí peníze, proto Temperance přijme nabídku cynického lorda Cairea, který je nechvalně známý pro své zvláštní sexuální choutky, že se stane jeho průvodkyní po této čtvrti, kde lord hledá tajuplného vraha své milenky. Za to ji lord Caire má uvést do společnosti londýnské smetánky, kde chce Temperance nalézt nového patrona pro sirotčinec. Dva naprosto odlišní jedinci zjišťují, že toho mají společného víc, než by se na první pohled zdálo. Ctnostná Temperance v sobě skrývá dlouho potlačované touhy a cynický a sobecký lord Caire v sobě naopak dokáže najít city, o nichž si vždy myslel, že...
Objev podobné jako Hříšné úmysly (978-80-269-1384-9)
Hříšné úmysly (978-80-269-1384-9)
Elektronická kniha - ze série Maiden Lane, autor Elizabeth Hoyt, 376 stran, česky V jedné z nejchudších částí Londýna, čtvrti St. Giles, zápasí v první polovině 18. století mladá vdova Temperance Dewsová spolu se svým bratrem Winterem Makepeacem o zachování sirotčince, který založil jejich otec a kde se nyní oni dva starají o osmadvacet malých sirotků.Po smrti jejich patrona rychle docházejí peníze, proto Temperance přijme nabídku cynického lorda Cairea, který je nechvalně známý pro své zvláštní sexuální choutky, že se stane jeho průvodkyní po této čtvrti, kde lord hledá tajuplného vraha své milenky. Za to ji lord Caire má uvést do společnosti londýnské smetánky, kde chce Temperance nalézt nového patrona pro sirotčinec. Dva naprosto odlišní jedinci zjišťují, že toho mají společného víc, než by se na první pohled zdálo. Ctnostná Temperance v sobě skrývá dlouho potlačované touhy a cynický a sobecký lord Caire v sobě naopak dokáže najít city, o nichž si vždy...
Objev podobné jako Hříšné úmysly (978-80-269-1384-9)
Kondiční příprava dětí a mládeže: Zásobník cvičení s moderními pomůckami (978-80-271-2065-9)
Kniha - autor Tomáš Zumr, 160 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Populárně napsaná kniha je zaměřena na kondiční přípravu dětí a mládeže s využitím moderních pomůcek a tréninkových prostředků. Více než 180 efektivních cvičení, ilustrovaných na fotografiích, se stane inspirací pro trénink mladých sportovců již od předškolního věku. Trenéři, rodiče, sportovci a všichni zájemci o nové trendy v kondiční přípravě se v knize seznámí s inovativním náčiním, kterým lze zkvalitnit a zpestřit trénink. Autor vysvětluje základní pojmy týkající se kondiční přípravy a popisuje pohybové schopnosti ve vztahu k jednotlivým věkovým obdobím dětství a dospívání. V praktické části knihy se čtenář seznámí s konkrétním začleněním pomůcek do pohybové přípravy dětí a s jejich využitím při rozvoji rychlosti, síly, koordinace, pohyblivosti a vytrvalosti, včetně kompenzačních cvičení.
Objev podobné jako Kondiční příprava dětí a mládeže: Zásobník cvičení s moderními pomůckami (978-80-271-2065-9)
Řím (978-80-271-0125-2)
Kniha - autor Veronika Válková; Petr Kopl, 160 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Řím (978-80-271-0125-2)
Arábie (978-80-271-2556-2)
Elektronická kniha - autor Veronika Válková, 160 stran, česky Píše se rok 1900 a kouzelný atlas posílá Báru za dobrodružstvím mezi beduíny do exotické Arábie. Tam se dívka seznámí s Aloisem Musilem, katolickým knězem a šajchem v jedné osobě. Kdo je ve skutečnosti tenhle beduínský šajch? Co ho tak zajímá na polorozpadlém zámku ve vyprahlé pustině? A proč se s ním Bára bude muset vydat na životu nebezpečnou cestu pouští do Damašku?
Objev podobné jako Arábie (978-80-271-2556-2)
JUPÍ (978-80-271-0000-2)
Elektronická kniha - autor Zdeněk Svěrák, 88 stran Máte rádi písničky Zdeňka Svěráka a Jaroslava Uhlíře? V tomto úžasném zpěvníku najdete nejnovější hity z dílny oblíbených autorů. Jsou zde nejen s texty, notami a akordy, ale i s kouzelnými obrázky Vlasty Baránkové. Tato knížka je skvělou pomůckou také pro paní učitelky nebo vychovatelky, které děti doprovázejí na hudební nástroj — klavír, kytaru nebo flétnu. Detaily knihy: Autor: Zdeněk Svěrák Rok vydání: 2016 ISBN: 978-80-271-0000-2 Počet stran: 88
Objev podobné jako JUPÍ (978-80-271-0000-2)
Podívejte se také
- Superpotraviny (978-80-271-1201-2)
- Čarodějka (978-80-271-0295-2)
- Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6)
- Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)
- Upíři od Draculy ke Stmívání (978-80-206-1384-4)
- Všechny holky, kterými jsem byla (978-80-766-1384-3)
- Marketing neziskových organizací (978-80-875-0001-9)
- Marketing symfonických orchestrů (978-80-875-0003-3)
- Toto je marketing (978-80-566-1627-7)
- Chirurgie karcinomu plic (80-247-1384-5)
- Štvaná zvěř (978-80-271-3632-2)
- Kouzelný pelíšek (978-80-271-1214-2)
- Autoškola 2018 (978-80-271-0886-2)
- Kalvária lásky (978-80-8211-271-2)
- Operační polohy (978-80-271-2077-2)
- Lži století (978-80-271-0310-2)
- Pohádkové přátelství (978-80-271-2514-2)
- Skvělé časy (978-80-271-3348-2)
- Mizející dívky (978-80-271-2444-2)
- Adam detektivem (978-80-271-1748-2)
- Čertí babička (978-80-271-0691-2)