Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz

Event marketing - Petr Šindler - e-kniha

eBook: Jak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých sportovních utkání a dalších eventů? Jak v rámci firemní marketingové komunikace a značkové strategie plánovat, inscenovat a realizovat zážitky? Jak vyvolat psychické a emocionální podněty, které podpoří image firmy a produktů, a tím obchodní záměry? Více se dozvíte v první publikaci o event marketingu v češtině. Autor se také zabývá integrací event marketingu do marketingového komunikačního mixu. Krok za krokem prochází pomocí příkladů úspěšných akcí známých firem procesem plánování, organizování a vyhodnocování výjimečných událostí a zvláštních představení, které spojují zvolené komunikační sdělení s prožitkem vnímaným všemi smysly. Publikace obsahuje velké množství barevných fotografií, obrázků a grafů.

Podívejte se také Event marketing (80-247-0646-6)

cena 314.0 Kč
Detail

Šeptající les - Lukáš Šindler - e-kniha

eBook: Šeptající les je thriller s prvky hororu s lehce erotickým napětím odehrávající se ve světě young adult. Skupina mladých lidí jde natáčet na opuštěnou zříceninu historický dokument o místních legendách. Rychlé odpočinkové čtení pro milovníky thrileru a hororu. Šeptající les – krátká ukázka z textu: „Stop!“ zavolal spokojený Lukáš. Vojáci pustili čarodějnici a ta se rychle ohlížela, jak by se trochu přikryla, protože tu nahá běhat nechtěla a také nebylo žádné vedro. „To teda chci vědět, jak se z tohodle vystříháš!“ byla skeptická a chtěla od Lukáše s Davidem odpověď. „Uvidíš! Mám to před očima. Dáme celou situaci znova v polodetailu. A ten půjde takhle zleva. Takže zprava tam přiběhnou vojáci a pak hraběnka a odvedou tě proti kameře. Ale tam se zase přestřihneme do třetího záběru a ten bude odtud, rozumíš, takový polocelek, a jak tě budou odvádět, Honza tě zakryje, takže nebude nic vidět.“ David pokyvoval souhlasně hlavou, „Pak si zvlášť udělám detail na tvoje tančící nohy, pak jeden na ty plameny a třetí dám ze stativu ten měsíc…“ „Měsíc?“ podivola se Aneta, „vždyť je zataženo.“ „To neva, to natočím jakmile se obloha umoudří. „A chceš říct, že to mam odehrát celý znova?“ byla Aneta trochu nazlobená. „Jasně, tvoje akce musí být přesně stejná, jen to David bude zabírat tady odtud,“ a ukazoval Anetě místo. „Takhle blízko?“ „Jasně, lep se na ní.“ „Takže si tam dám širokáč… hele a bacha, v tomhle záběru teda fakt půjdu s objektivem až k tobě, tak mě neskopni,“ varoval David. David si šel přestěhovat stativ a mezi kameny si rychtoval ledkové světlo. „To tam bude vidět?“ strachoval se Lukáš. „Neboj, to bude jenom neviditelný štrách kontra… aby jí to vystřihlo od pozadí. A tímhle jenom maličko zvednu hladinu na té zdi, aby se nám to nepropadlo do pitch black.“ Lukáš moc nerozuměl, ale důvěřoval mu. Marcela s Evou špendlily na Anetě její kostým. „Musíme najít správnej směr těch špendlíků… ideálně by to mělo spadnout přesně ve stejnou chvíli,“ přemýšlela nad tím Marcela. „Kdyby nespadlo, pomůžu tomu, budu schovaná za ní a nebudu vidět,“ měla jasné Eva. „Nebude to vidět, souhlasil David, točím na plnou díru, hloubka ostrosti nula prd.“ Eva pokrčila rameny „Tak to slyšíš, pohoda.“ „Tak můžem,“ byl hotový David a Lukáš ověřoval: „Kamera?“ „Kamera jede,“ hlásil znovu David. „Tajemství hradu obraz 45, záběr dva poprvé!“ tleskla před kamerou. „Akce!“ A Aneta znova začala znovu čarovat a zpěvavým hlasem spustila své magické merseburské zaklínadlo. Noční vzduch byl stále nabitý magií jejího rituálu. Aneta tančila v centru starobylého kruhu a znovu prováděla svůj rituál. Do záběru znovu vběhli vojáci a chytli ji, čarodějnice se bránila a Eva, jak naplánovala, šáhla po špendlíku. A zatímco kostým plachtil k zemi, Eva vykřikla „Au!“ a chytila se za prst, který to od špendlíku schytal. „Nestopujem, dohrajte akci!“ křičel Lukáš, „z toho se prostřihnem!“ A tak Eva přestala lízat ránu na prstě, znovu chytila čarodějnici a nasadila drsný výraz, se kterým ji s Honzou vyvedli ze záběru. „Stop!“ konečně ukončil záběr Lukáš. „To dáme!“ „No to jsem zvědavá!“ mračila se Aneta. „Hele čas utíká, žádné kecy, jdeme na třetí záběr.“ byla rozmrzelá Marcela. Aneta se znovu šla přiobléknout do modelu chytrá Horákyně a David stavěl stativ s kamerou na třetí záběr. „Teď Evi nemusíš tak spěchat, když budeš ten špendlík tahat, zakryješ to svými zády, pohoda!“ vysvětloval Lukáš. „Takže nebude vidět ani Aneta…“ uvědomovala si Eva. „Ten moment padání kostýmu ne,“ přitakával David, „ty pak jenom falešně musíš udělat ten úkrok sem trochu dělší a budete k nám všichni tři zády.“ „A kam máme dojít?“ „Hele, dojdete sem, k tomuhle světlu a pak uhnete po tý cestičce dolu, takže vyjdete jak z kantny tak ze světla a navíc vás vymaskuje hraběnka, která do toho vstoupí, jakmile budete …tady.“ Všichni aktéři přikývli. A jelo se znovu a Aneta se snažila zachovat aspoň kousek magie, která byla tak často narušena. Plnila svou roli s intenzitou, jakou jí diktovala scéna, ale když už byl záběr skoro u konce, neozvalo se Lukášovo „stop“, ale Aneta vykřikla „Někdo tam je!“ Její hlas pronikl scénu ve které se čarodějnice strkala s vojáky s takovou intenzitou, že se i nejvzdálenější stíny zdály zachvět strachem. Ostatní byli překvapení a zmatení a snažili se zaostřit do tmy a snažili se rozeznat, co Aneta mohla vidět. Ta úplně ztuhla a ukazovala do proluky, kde byla obvodová zeď zřicená. Byla jako zkamenělá, její oči se upíraly do temnoty, která obklopovala hradní zdi. Na okamžik se zdálo, že celý svět zadržel dech v očekávání toho, co přijde. TRANSLATE with x English Arabic Hebrew Polish Bulgarian Hindi Portuguese Catalan Hmong Daw Romanian Chinese Simplified Hungarian Russian Chinese Traditional Indonesian Slovak Czech Italian Slovenian Danish Japanese Spanish Dutch Klingon Swedish English Korean Thai Estonian Latvian Turkish Finnish Lithuanian Ukrainian French Malay Urdu German Maltese Vietnamese Greek Norwegian Welsh Haitian Creole Persian

Podívejte se také dva druhy pravdy michael connelly e kniha

cena 159.0 Kč
Detail

Strategický marketing - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček - e-kniha

eBook: Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. V novém vydání autoři věnují větší pozornost udržitelnému rozvoji a reagují na změny probíhající všude kolem nás – na vliv nových technologií a s nimi spojeného průmyslu 4.0 a umělé inteligence. V návaznosti na tyto změny se mění i marketing a na výsluní se dostávají tzv. digitální marketing a zákaznická oddělení. Výklad pokrývá všechna témata strategického marketingu v logické návaznosti: od vysvětlení podstaty strategického řízení firem přes jednotlivé etapy strategického řídicího procesu až po propojení strategického řízení se strategickým marketingem. Autoři vycházejí ze svých praktických zkušeností z dlouholeté pedagogické i profesní praxe. Publikace je určena vlastníkům firem, manažerům, marketingovým pracovníkům, studentům vysokých škol a MBA programů a všem zájemcům, kteří se chtějí blíže seznámit se strategickým marketingem.

Podívejte se také Coleman Event Shelter Sunwall XL stříbrný (3138522072834)

cena 509.0 Kč
Detail

Event marketing (80-247-0646-6)

Elektronická kniha - autor Petr Šindler, 236 stran Jak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých sportovních utkání a dalších eventů? Jak v rámci firemní marketingové komunikace a značkové strategie plánovat, inscenovat a realizovat zážitky? Jak vyvolat psychické a emocionální podněty, které podpoří image firmy a produktů, a tím obchodní záměry? Více se dozvíte v první publikaci o event marketingu v češtině. Autor se také zabývá integrací event marketingu do marketingového komunikačního mixu. Krok za krokem prochází pomocí příkladů úspěšných akcí známých firem procesem plánování, organizování a vyhodnocování výjimečných událostí a zvláštních představení, které spojují zvolené komunikační sdělení s prožitkem vnímaným všemi smysly. Publikace obsahuje velké množství barevných fotografií, obrázků a grafů.

Objev podobné jako Event marketing (80-247-0646-6)

cena 314.0 Kč
Detail

Microsoft Teams - Šindler Jaroslav - e-kniha

eBook: Potřebujete ve vaší škole nebo firmě nástroj, kde můžete sdílet společné dokumenty a úkoly, kde s ostatními členy týmu budete rychle komunikovat s využitím rychlých zpráv nebo při online schůzkách? Pak je pro vás Microsoft Teams tím nejvhodnějším pomocníkem. Komunikační platforma Microsoft Teams vám umožní vybudovat bezpečné a agilní prostředí pro organizaci pracovních týmů, sdílení informací a vytváření nových hodnot. Ve školách Microsoft Teams představuje vhodné prostředí pro online výuku, komunikaci nad rámec vyučování mezi učiteli a žáky nebo zapojování žáků vzdáleně do vyučovacích hodin. Ve firmách pak zaměstnanci nemusejí docházet do kanceláří, ale mohou svou práci konat z libovolného místa na světě. Stačí mít vhodné „počítačové“ vybavení a připojení k internetu. Rychlá komunikace, výměna informací a spolupráce jsou zkrátka v dnešním světě klíčové. Naučíme vás: Pracovat v týmech a komunikovat v kanálech Plánovat a využívat online schůzky pro práci nebo výuku Sdílet soubory a spolupracovat s ostatními členy týmu Připravit prostředí Teams Spravovat týmy a uživatele Poradit si se základními chybami

Objev podobné jako Microsoft Teams - Šindler Jaroslav - e-kniha

cena 229.0 Kč
Detail

Online marketing - e-kniha

eBook: Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání? Zde jste na správné adrese! 23 českých i světových skutečných expertů nabízí pohled na svou specializaci. Lidé z Google, H1.cz, nezávislí experti z celé Evropy, ale i velkých amerických agentur vás provedou základy SEO, placené reklamy, remarketingem, videomarketingem, webovou analytikou či sociálními sítěmi. Kniha se věnuje mimo jiné těmto tématům: - Od filozofie a historie SEO až po současnost a konkrétní techniky linkbuildingu - PPC reklamě ve vyhledávání, obsahu, ale také RTB či remarketingu - Úvodu do webové analytiky, Google Analytics a problematice měření konverzí - Teorii i praxi v marketingu na sociálních sítích, včetně profesní sítě LinkedIn - Content marketingu a konkrétním technikám videomarketingu - Brandingu za pomocí nástrojů internetového marketingu - Využití mobilních aplikací jako nástroje internetového marketingu

Objev podobné jako Online marketing - e-kniha

cena 189.0 Kč
Detail

Internetový marketing - Viktor Janouch - e-kniha

eBook: Zvyšte profit díky SEO, Skliku, Google Adwords, Facebooku či YouTubeMarketing na Internetu vyžaduje připravené lidi! Marketérům už nestačí pouze znalosti marketingu. Musejí mít povědomí o technických aspektech, aby věděli, jak nejlépe tento marketing provádět.Zkušený lektor a vyučující vám vysvětlí všechny technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Kniha je tak vhodná nejenom pro všechny tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty. Dozvíte se mimo jiné:- Jak marketing na Internetu funguje- Jak provádět optimalizaci webů pro vyhledávače (SEO)- Jak tvořit text orientovaný na zákazníka (copywriting)- Jak budovat zpětné odkazy- Jak na inzeráty a reklamní kampaně v PPC systémech- Jak na podporu prodeje v e-shopu a ve vztahu B2B- Jak se prosadit na sociálních sítích- Jak na virální marketing a e-mailingPraktické ukázky zahrnují tyto technologie a služby: Seznam Sklik, Google Adwords, AdFox, ETARGET, Google Analytics, Facebook, YouTube, Twitter, Lidé.cz, SEO, RSS a další. DVD obsahuje:- Videotutoriály, přednášky a školení v češtině- Výukové materiály a přehledové studie- Softwarové nástroje pro blogování, e-mailing či PPC kampaně- Užitečné odkazy na blogy a další zdroje informací o marketinguO autorovi:Viktor Janouch je konzultant a lektor v oblasti marketingu, především marketingu na Internetu. Vyučuje na Univerzitě Pardubice a pořádá otevřené i firemní semináře a kurzy. Věnuje se také řízení projektů, optimalizaci a copywritingu. Jako autor má na svém kontě řadu odborných článků a knihu Internet marketing.

Objev podobné jako Internetový marketing - Viktor Janouch - e-kniha

cena 199.0 Kč
Detail

Internetový marketing - Viktor Janouch - e-kniha

eBook: Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google AdwordsChcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách?Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům:- Reklama na Internetu- Marketingová komunikace- Podpora prodeje- Public Relations- Přímý marketing- Internetové komunikační prostředky- Vyhodnocování marketingové komunikaceKniha je vhodná nejenom pro všechny pracovníky marketingových a obchodních oddělení, tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty.O autorovi:Viktor Janouch je konzultantem a lektorem v oblasti marketingu, především marketingu na Internetu. Je autorem českého bestselleru Internetový marketing, jehož druhé vydání držíte v ruce. Kromě toho napsal řadu odborných článků a několik let vyučoval na Univerzitě Pardubice, kde také získal doktorát v oboru marketingová komunikace. Věnuje se rovněž řízení projektů a je specialistou na PPC v cizích jazycích.

Objev podobné jako Internetový marketing - Viktor Janouch - e-kniha

cena 339.0 Kč
Detail

Sportovní marketing - Vilém Kunz - e-kniha

eBook: Cílem knihy je přiblížit stěžejní proměny profesionálního světa sportu a hlouběji analyzovat jejich dopady na oblast sportovního marketingu, včetně možností efektivního využívání některých jeho moderních nástrojů. Kromě hlavních teoretických východisek kniha přináší mnoho inspirativních příkladů ze zahraničního i tuzemského prostředí. Při zpracování publikace autor využil poznatků získaných jak v rámci své vědecko-výzkumné činnosti, tak i v rámci spolupráce s některými předními sportovními kluby v České republice. Publikace se jako první u nás komplexně věnuje možnostem využití principů konceptu společenské odpovědnosti organizací (CSR) v oblasti sportu. Všímá si hlavních podpůrných argumentů pro spojení CSR a sportu, stejně jako klíčových interních a externích motivů sportovních organizací k jejich zapojení do CSR aktivit. Blíže jsou představeny CSR iniciativy mezinárodních řídících sportovních institucí, významných ligových soutěží v zámoří či v Evropě či některých předních sportovních klubů u nás i v zahraničí. Autor navíc přináší i praktická doporučení týkající se zejména efektivního zavádění principů CSR do řízení sportovních organizací, včetně představení jednotlivých fází a kroků implementačního procesu. Zároveň je i prostřednictvím výsledků řady respektovaných výzkumů ukázáno, že implementace CSR do řízení sportovních organizací může přinášet benefity nejen okolní společnosti, ale též sportovním organizacím samotným. Publikace je určena současným a budoucím marketingovým manažerům sportovních organizací, kteří si chtějí osvojit moderní techniky v oblasti marketingové komunikace, public relations či sportovního sponzoringu. Vedle toho mohou publikaci využít i marketingoví či CSR manažeři podniků, kteří se ve svých CSR politikách či marketingových programech snaží zaměřit na podporu sportu a pohybových aktivit. Kniha bude přínosná i pro ty čtenáře, kteří se zabývají sportovním managementem, sociologií či ekonomikou sportu.

Objev podobné jako Sportovní marketing - Vilém Kunz - e-kniha

cena 229.0 Kč
Detail

Základy marketingu - Miroslav Karlíček - e-kniha

eBook: Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy? Co je to marketingové prostředí a jak jej lze zkoumat? Jakou marketingovou strategii zvolit? Jak vytvořit ten správný „produkt“, jakou mu dát cenu, jak ho propagovat a jak zajistit jeho dostupnost?

Objev podobné jako Základy marketingu - Miroslav Karlíček - e-kniha

cena 305.0 Kč
Detail

Mezinárodní marketing - Hana Machková - e-kniha

eBook: Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují krátké případové studie.

Objev podobné jako Mezinárodní marketing - Hana Machková - e-kniha

cena 254.0 Kč
Detail

Konec marketingu - Gil Carlos - e-kniha

eBook: Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh. Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na to, jak snadné je oslovit potenciální zákazníky, klíčový vztah mezi značkou a spotřebitelem stále potřebuje lidský dotek.

Objev podobné jako Konec marketingu - Gil Carlos - e-kniha

cena 297.0 Kč
Detail

Strategický marketing - Dagmar Jakubíková - e-kniha

eBook: Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Publikace je určena jak marketingovým praktikům, manažerům a podnikatelům, tak studentům vysokých škol a MBA studií i dalším lidem, kteří mají zájem hlouběji proniknout do tajů marketingu. Upozorňuje na důležitou úlohu strategického řízení v životě firem a organizací a na jeho provázanost s marketingem. Přehledně zasvěcuje do problematiky strategického marketingu, vysvětluje jeho obsah a důležitost v rámci každého podnikání. Od podstaty strategického marketingu se dostáváme k jednotlivým etapám strategického řídícího procesu, kterými jsou situační analýza včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizace a kontrola, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Zcela nově se kniha věnuje implementaci marketingových strategií, možnostem organizace marketingu ve firmě a marketingové kontrole. Srozumitelný výklad je doplněn příklady z praxe reálných firem.

Objev podobné jako Strategický marketing - Dagmar Jakubíková - e-kniha

cena 421.0 Kč
Detail

Marketing bez reklamy - Magdalena Čevelová - e-kniha

eBook: Chcete mít dostatek zakázek, a přitom neutratit ani korunu za reklamu? Jste-li živnostník, nezávislý profesionál nebo malá firma, je to docela dobře možné. Kniha Marketing bez reklamy vám představí 10 postupů, které mohou být pro vaše podnikání dokonce účinnější než placená inzerce, a krok za krokem vás provede jejich používáním.

Objev podobné jako Marketing bez reklamy - Magdalena Čevelová - e-kniha

cena 199.0 Kč
Detail

Marketing pro každého - Táňa Tučková - e-kniha

eBook: MARKETING PRO KAŽDÉHO Unikátní příručka pro podnikatele, marketéry i laiky. Z moderního marketingu přináší to nejpodstatnější a učí „marketingově myslet“. Ukazuje důležitost, smysl a použitelnost marketingu v běžném životě každého člověka a upozorňuje na konkrétní postupy, které z nás můžou udělat lacinou kořist obchodníků. E-book obsahuje: 40 stran nabušených odbornými informacemi, fakty, myšlenkami a argumenty expertů 35 odkazů na další zdroje informací 4 videa s příklady a odborným výkladem 10 tipů na 10 TOP on-line koučů marketingu (jména, specializace, kontakty)

Objev podobné jako Marketing pro každého - Táňa Tučková - e-kniha

cena 180.0 Kč
Detail

Toto je marketing - Seth Godin - e-kniha

eBook: Či už ste zakladateľom technologického startupu, malým podnikateľom, alebo súčasťou veľkej korporácie, táto kniha vám môže pomôcť robiť prácu, na ktorú budete hrdí. Veľkí marketéri nevyužívajú spotrebiteľov, aby vyriešili problémy svojej spoločnosti; práve naopak – pomocou marketingu riešia problémy iných ľudí. Nezáleží na tom, aký je váš produkt, alebo služba. Táto kniha vám pomôže prekoncipovať spôsob, akým seba a svoje služby a produkty prezentujete svetu.

Objev podobné jako Toto je marketing - Seth Godin - e-kniha

cena 249.0 Kč
Detail

Marketing obchodní firmy - Marcela Zamazalová - e-kniha

eBook: Manažeři a majitelé obchodních firem a vysokoškolští studenti se v této na trhu ojedinělé publikaci dozví, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat marketingový mix. Kniha šitá na míru pro českého čtenáře vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem v ČR. Po přiblížení situace v sektoru obchodu v ČR se dozvíte o rozdílech v situaci a v používání vhodných přístupů u moderních retailingových firem s převahou zahraničního kapitálu a u malých a středních obchodních firem s převážně českou kapitálovou účastí. Seznámíte se s charakteristikou současného zákazníka a s jeho spotřebním chováním a rozhodováním, dále s vhodnými segmentačními kritérii trhu či marketingovými nástroji obchodníka. Zjistíte, jaká specifika by měl mít marketingový mix obchodní firmy ve srovnání s mixem výrobní firmy. Marketingový mix obchodní firmy zahrnuje distribuční politiku (lokalizace obchodní je dnotky, metody prodeje), cenovou politiku (cenové řady, srážky a slevy), sortimentní politiku (maloobchodní značky, poskytované služby) a komunikační mix (podpora prodeje, in-store marketing, merchandising). A na závěr se dozvíte jak budovat vztahy se stálými zákazníky.

Objev podobné jako Marketing obchodní firmy - Marcela Zamazalová - e-kniha

cena 271.0 Kč
Detail

Tohle je marketing! - Seth Godin - e-kniha

eBook: MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce. Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat lhát, zahlcovat lidi spamem a stydět se za práci, kterou děláte. Je čas přestat utrácet peníze za ukradenou pozornost, dlouhodobě se to nevyplatí. Je čas přestat si plést analýzy sociálních médií se skutečnými zákazníky. Je čas být vidět. K tomu se nejprve potřebujete naučit, jak se máte dívat.

Objev podobné jako Tohle je marketing! - Seth Godin - e-kniha

cena 297.0 Kč
Detail

Marketing neziskových organizací - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Kniha podává ucelený pohled na to, jak v současné době funguje marketing a marketingová komunikace v prostředí neziskových organizací. Je doplněna řadou aktuálních případových studií, které ilustrují, s jakými příležitostmi a překážkami se nekomerční organizace setkávají, když chtějí zavádět marketingové přístupy známé z komerční sféry.

Objev podobné jako Marketing neziskových organizací - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Marketing symfonických orchestrů - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Tato monografie se zabývá možnostmi zavádění marketingových principů do řízení regionálních symfonických orchestrů. Situaci sleduje na příkladu symfonických orchestrů sídlících ve čtyřech moravských krajských městech, Filharmonie Brno, Moravské filharmonie Olomouc, Filharmonie Bohuslava Martinů Zlín a Janáčkovy filharmonie Ostrava. Zkoumá souvislosti mezi kulturním prostředím v těchto čtyřech městech, charakteristikami publika jednotlivých orchestrů, jejich produkty, prostředím konání koncertů, specifiky cenotvorby a používanými nástroji marketingové komunikace. Jádro studie tvoří dvě výzkumné sondy do postojů filharmonického publika a obecné veřejnosti k vážné hudbě a k symfonickým orchestrům. Takto získané informace jsou konfrontovány s informacemi ze samotných institucí, vlastním pozorováním marketingových aktivit a s poznatky prezentovanými v cizojazyčné odborné literatuře na téma uměleckého či kulturního marketingu. Studie si všímá dílčích aspektů marketingového řízení regionálních symfonických orchestrů, tedy proměn jejich marketingového prostředí, především prostředí společenského a konkurenčního, možností segmentace publika, otázky tvorby produktu a jeho zákaznických benefitů, podmínek konzumace hudby a jejích ekonomických a společenských nákladů, možností propagace vážné hudby a podmínek financování její produkce včetně využití nástrojů fundraisingu.

Objev podobné jako Marketing symfonických orchestrů - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha

eBook: Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Dále v knize naleznete případové studie, které představují široké spektrum poznatků z oblasti uplatnění emocí v marketingu v tom nejširším slova smyslu. Knížk a je určena všem marketérům z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a zvláště marketingovou komunikací. A také všem zvídavým lidem, kteří se chtějí dozvědět, jak to s působením emocí – nejen v nákupním chování – je.

Objev podobné jako Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha

cena 421.0 Kč
Detail

AI Marketing Playbook - Ladislava Knihová - e-kniha

eBook: Kniha je nepostradatelným průvodcem marketérů a všech, kteří chtějí využít nezměrný potenciál rychle se rozvíjející umělé inteligence. Téma je zpracováno zejména s ohledem na tvorbu obsahu pro marketingové kampaně, popisky zboží v e-shopech, atraktivní posty pro sociální sítě, ale také aplikace pro generování grafiky, videí a podcastů (Midjourney, CANVA, Deeply). Autorka knihy vám pomocí názorných příkladů ukáže, jak zúročit přínosy umělé inteligence a nezaspat v dynamické době plné inovativních nástrojů. Mimo jiné se seznámíte s tím, jak funguje ChatGPT a jak efektivně zadávat prompty pro dosažení těch nejlepších výsledků.

Objev podobné jako AI Marketing Playbook - Ladislava Knihová - e-kniha

cena 305.0 Kč
Detail

Marketing v cestovním ruchu - Dagmar Jakubíková - e-kniha

eBook: Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí "Cs". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a další lidé, kteří se zabývají možnostmi využití marketingu v cestovním ruchu.

Objev podobné jako Marketing v cestovním ruchu - Dagmar Jakubíková - e-kniha

cena 314.0 Kč
Detail

Mezinárodní marketing - Hana Machková, Martin Machek - e-kniha

eBook: Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe.

Objev podobné jako Mezinárodní marketing - Hana Machková, Martin Machek - e-kniha

cena 254.0 Kč
Detail

Marketing... je věda kreativní - Radomila Soukalová - e-kniha

eBook: Pomůcka pro pochopení logiky marketingového myšlení a jeho uvádění do praxe.

Objev podobné jako Marketing... je věda kreativní - Radomila Soukalová - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Specifika marketingu luxusních značek - Květa Olšanová - e-kniha

eBook: Tato publikace si klade za cíl představit klíčové výzvy a příležitosti pro řízení luxusních značek s ohledem na specifický charakter tohoto odvětví. V první části knihy jsou představeny vlastnosti jednotlivých skupin luxusních značek i vybraných nezávislých značek tohoto sektoru. Další kapitoly vám představí specifika řízení luxusních značek včetně aktuálních příkladů z praxe jejich managementu. Poslední rozsáhlá část se věnuje současným výzvám, které luxusní značky postupně implementují do svého řízení, přičemž jsou prezentovány s ohledem na uvedená specifika jejich řízení a také prostřednictvím aktuálních případových studií. Díky této knize získáte základní přehled o světě luxusních značek, způsobu a specifikách jejich řízení a výzvách, které stejně jako jiná odvětví svět luxusu čekají. V knize jsou použity odkazy na poznatky světově uznávaných autorů i výsledky vlastních výzkumů a případové studie značek.

Objev podobné jako Specifika marketingu luxusních značek - Květa Olšanová - e-kniha

cena 288.0 Kč
Detail

Obsahový marketing - Tomáš Procházka, Josef Řezníček - e-kniha

eBook: Vytváříte obsah svého webu zatím nepravidelně a chtěli byste tuto činnost provádět cíleně a strategicky? Hledáte dlouhodobě udržitelnou a efektivní strategii online marketingu, která vám sníží náklady na propagaci? Udělejte ze svých stránek uznávanou autoritu ve vašem oboru díky nově vytvořenému obsahu, který budou milovat návštěvníci i vyhledávače!Naučte se, jak pomocí promyšlené obsahové strategie získat více návštěvníků a zákazníků pro svůj web díky poutavým článkům, videím, elektronickým publikacím a dalším formám obsahu. Kniha vás provede základy obsahového marketingu, pomůže vám sestavit vlastní obsahovou strategii a odhalí techniky efektivní organizace činností v týmu. Ukáže vám také pokročilé techniky propagace obsahu a způsoby měření jeho úspěšnosti.Autoři vám v knize mimo jiné prozradí:– Proč a jak z vaší firmy udělat uznávané informační médium– Jak vytvořit persony a určit vhodný tón komunikace– Jak vám pomůže vypravěčství vytvořit s návštěvníky emocionální vazbu– Jak sestavit vhodný tým pro obsahový marketing – Jaké používat programy, které vám tvorbu a organizaci obsahu usnadní– Jak jednotlivé formy obsahu efektivně propagovat– Jak stanovit cíle, jak je měřit a jak vyhodnocovat výsledkyKniha obohatí všechny majitele webových stránek, podnikatele a vedoucí pracovníky, kteří hledají nové způsoby, jak získat více návštěvníků a zákazníků na Internetu.Web ke knize přímo z dílny autorů:http://marketingobsahem.czO autorech:Josef Řezníček již několik let řídí tým internetových marketérů na Včeliště.cz a pomáhá webovým stránkám být na Internetu vidět. Kromě optimalizace pro vyhledávače se věnuje také obsahovému marketingu. Věří, že obsahový marketing je budoucí cestou, jak efektivně propagovat myšlenky, služby a produkty na Internetu.Tomáš Procházka pracuje pro Včeliště.cz jako SEO konzultant a ve volném čase se stará o své vlastní internetové projekty. Od roku 2008 se věnuje internetovému marketingu a výdělečným affiliate webům. Postupem času se propracoval až k zaměření na obsahový marketing. Copywriting, SEO a obsahový marketing chápe jako jeden komplexní obor.

Objev podobné jako Obsahový marketing - Tomáš Procházka, Josef Řezníček - e-kniha

cena 249.0 Kč
Detail

Moderní retail marketing - Hana Volfová, Eva Jaderná - e-kniha

eBook: Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu. Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu. Kniha je ideální jako učebnice pro studenty marketingových oborů, své uplatnění však najde také u široké odborné veřejnosti.

Objev podobné jako Moderní retail marketing - Hana Volfová, Eva Jaderná - e-kniha

cena 280.0 Kč
Detail

Marketing na Facebooku a Instagramu - Tereza Semerádová - e-kniha

eBook: Efektivní reklama na sociálních sítích krok za krokem Facebook a Instagram umožňuje i těm nejmenším firmám oslovit potenciální zákazníky. Tato kniha je prakticky orientovaným průvodcem, zaměřeným na celkový proces online komunikace, od založení firemních účtů, až po nastavení dynamických reklam a jejich optimalizaci. Podrobné návody krok za krokem umožní i naprostému laikovi zvládnout obě marketingová prostředí na pokročilé úrovni.

Objev podobné jako Marketing na Facebooku a Instagramu - Tereza Semerádová - e-kniha

cena 249.0 Kč
Detail

Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller - e-kniha

eBook: Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována sociálním médiím a komunikaci vůbec. Všechna témata knihy jsou aktualizována, přepracována a doplněna o nové přístupy a myšlenky a mnoho nových příkladů z praxe. Na konci každé kapitoly najdete nové případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum a odhad poptávky přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie a programy až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu zahrnujícího uvádění nových tržních nabídek, účast na globálních trzích a řízení holistické marketingové organizace.

Objev podobné jako Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller - e-kniha

cena 1947.0 Kč
Detail

Marketing kulturního dědictví a umění - Radka Johnová - e-kniha

eBook: Manažeři a pracovníci kulturních organizací a studenti vysokých škol dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci, nabízí osvědčené postupy, jak aplikovat marketingové přístupy v organizacích spravujících kulturní dědictví s důrazem na muzea, galerie, památky, knihovny, kulturní a informační centra. Autorka, s mnoha zkušenostmi z praxe a akademické sféry, si všímá i trhů s uměním a možností využít umění v korporátní image firmy. Čtenáři pochopí, že zákaznická orientace těchto kulturních organizací je v současném konkurenčním světě nutností, a dozví se, jak s minimálními náklady využít maximum marketingových možností i v takto specifickém sektoru. Srozumitelný výklad doplňuje mnoho příkladů ze světového i domácího marketingu. Zpracování cvičení na koncích kapitol dovede pracovníky organizace k ucelenému marketingovému auditu, vytvoře ní strategie a marketingového plánu.

Objev podobné jako Marketing kulturního dědictví a umění - Radka Johnová - e-kniha

cena 319.0 Kč
Detail

Marketing služeb - efektivně a moderně - Miroslava Vaštíková - e-kniha

eBook: V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice v této oblasti nemá na trhu konkurenci. Je určena zejména marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru, zejména měst a obcí, a studentům VŠ. Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi objasňuje nejprve základní pojmy a vztahy související se službami a hodnocením vlivu vlastností služeb na marketingovou činnost organizace. Následně přibližuje celý průběh strategického marketingového plánování a použití jednotlivých nástrojů marketingového mixu služeb. Obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, internetové marketingové komunikaci. Samostatné kapitoly se zabývají kvalitou ve službách, specifiky marketingu neziskových organizací, které rovněž poskytují služby, a marketingem obcí. Nové vydání knížky je rozšířeno např. o strategii balíčků služeb a strategii obrany proti krizi a pro zvýšení konkurenceschopnosti služeb včetně závěrů vlastního výzkumu, více se zaměřuje na moderní formy komunikace, jako jsou sociální sítě, a přináší informace o specifikách marketingu veřejného sektoru, zejména obcí. Knížka také obsahuje řadu nových příkladů z praxe.

Objev podobné jako Marketing služeb - efektivně a moderně - Miroslava Vaštíková - e-kniha

cena 297.0 Kč
Detail

Výzvy marketingu v současné krizi - Jiří Boháček - e-kniha

eBook: Tato publikace je sestavená pracovníky katedry marketingu VŠEM v Praze a má ukázat, jak se marketing s pomocí inovativních přístupů v současné době vyrovnává s faktem vleklé krize světové ekonomiky. Je třetí odbornou publikací nové edice J@K a je určena podnikatele, marketéry, pracovníky reklamních a komunikačních agentur a všechny ostatní, kteří se zajímají o efektivní marketing v období ekonomické krize. Na 165 stranách se dozvíte např.:Jaké jsou cesty a vize marketingu pro optimalizaci výkonuJak na marketing na sociálních sítíJaké jsou strategie nízkonákladového marketinguJak úspěšně využít QR kódyJaká je marketingová segmentace trhu s biopotravinamiJak využít sociální sítěJaká jsou specifika marketingu sportovních akcíZnalosti si doplní především:PodnikateléManažeři firemPracovníci prodejních a marketingových odděleníPracovníci reklamních, mediálních, PR a komunikačních agenturStudenti marketingových a ekonomických směrůPřípadně ostatní, pro které je znalost marketingu profesní nutností nebo jen zajímavým oborem.

Objev podobné jako Výzvy marketingu v současné krizi - Jiří Boháček - e-kniha

cena 190.0 Kč
Detail

Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení - David Slouka - e-kniha

eBook: Kniha s tematikou managementu zaměřeného na malá zdravotnická zařízení na trhu v naší republice není. Tato oblast se v posledním desetiletí překotně vyvíjí, personál s tímto zaměřením se profesionalizuje a pro svoji práci nemá odpovídající odborné podklady, učí se na vlastních chybách. Tomu by právě měla odpomoci tato publikace. Knihu mohou v mnohém využít i kolegové ze Slovenska. Autor pracuje v několika zdravotnických zařízeních různého typu, problematice se věnuje více než 12 let, má bohaté osobní zkušenosti, které skloubil s teoretickými znalostmi.

Objev podobné jako Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení - David Slouka - e-kniha

cena 208.0 Kč
Detail

Marketing a management muzeí a památek - Ladislav Kesner - e-kniha

eBook: Jak mohou muzea a památky vytvářet zájem a poptávku publika a naplňovat své poslání ve vztahu k veřejnosti i hodnotám, jež mají ochraňovat? Jakým dilematům a rizikům čelí kulturní organizace u nás i ve světě? Jsou zahraniční modely a zkušenosti aplikovatelné v českých podmínkách? To jsou jen některé z důležitých otázek, na které se snaží najít odpověď tato první česká monografie o marketingu a strategickém řízení muzeí a památek. Autor věnuje zvláštní pozornost procesům spotřeby kulturních statků, vnímání muzejních objektů a expozic a analýze produktu muzeí a památek jako východisku marketingové činnosti kulturních organizací. Podrobně se zabývá kulturní kompetencí jako kritickým faktorem, který ovlivňuje poptávku současného publika po muzeu, a ukazuje, že organizace prezentující kulturní dědictví mohou v konkurenci stále širšího spektra volnočasových aktivit obstát jen tehdy, pokud svým divákům otevřou cestu k výjimečným prožitkům. Kniha je určena především pracovníkům muzeí, galerií, památkových objektů a dalších tzv. kulturních destinací, zřizovatelům těchto institucí, pracovníkům státní správy a samosprávy, profesionálům z oblasti turistického průmyslu, učitelům a studentům.

Objev podobné jako Marketing a management muzeí a památek - Ladislav Kesner - e-kniha

cena 297.0 Kč
Detail

Slovník politického managementu a volebního marketingu - Jan Kubáček - e-kniha

eBook: Přinášíme téměř sto odborných hesel z oblasti politického managementu, politického a volebního marketingu a politické komunikace. Většina termínů nebyla dosud u nás v takovéto šíři systematicky definována a analyzována. Autor sleduje nejmodernější trendy politického managementu a politické komunikace.

Objev podobné jako Slovník politického managementu a volebního marketingu - Jan Kubáček - e-kniha

cena 161.0 Kč
Detail

Velká kniha vtipu - Petr Urban - Petr Urban - e-kniha

eBook: Velká kniha vtipu přináší průřez tvorbou Petra Urbana, který je známý především jako populární český kreslíř a ilustrátor. Z jeho pera před třiceti lety vzešla postavička Rudy Pivrnce, která zosobňuje s humorem a dostatečnou mírou nadsázky nejrůznější lidské vlastnosti i neřesti a prožívá neskutečné příběhy. Ruda Pivrnec oslovuje všechny sociální vrstvy obyvatel a stává se tak symbolem prototypu české povahy. Je prostě jedním z nás a nebojí se přiznat svoje dobré i ty horší vlastnosti, proto je sympatický a uvěřitelný. Tato kniha přináší výběr téměř 500 vtipů tak říkajíc od všeho něco a ze všech etap tvůrčího období Petra Urbana. Snad vám bude ve společnosti Rudy Pivrnce, Květy Pěničkové, profesora Mourka či pana Berky fajn. O to v kresleném humoru jde především. Skvělý humor a dárek pro kamarády, rodiče i prarodiče!

Objev podobné jako Velká kniha vtipu - Petr Urban - Petr Urban - e-kniha

cena 339.0 Kč
Detail

Marketing a strategické řízení ve veřejných službách - Jakub Slavík - e-kniha

eBook: Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají. Zaujme i všechny další čtenáře, jimž není kvalita veřejných služeb lhostejná a kteří se v tomto směru angažují. Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky orientovaného strategického řízení a na jednoduchých příkladech a případových studiích ukazuje, jak je aplikovat v prostředí veřejných služeb a co se může stát, nejsou-li tyto principy využívány. I ve veřejných službách funguje marketingové řízení se všemi zákonitostmi jako u kteréhokoliv výrobku nebo komerční služby. Marketingové řízení veřejných služeb je však o to komplikovanější, že jejich uživatel a jejich objednavatel (plátce) často nejsou tytéž osoby či organizace a že jejich zájmy mohou být protichůdné. Přesto je třeba s nimi nakládat jako se zákazníky a dodat jim hodnotu za peníze. Tato problematika je v české manažerské literatuře zcela výjimečná – k veřejným službám se přistupuje především z pohledu veřejných financí, ne zákaznických vztahů. Uživatelé veřejných sužeb jsou dnes povzbuzováni k tomu, aby vyžadovali hodnotu za peníze, ale dodavatelé ji často neumějí dodat a prezentovat.

Objev podobné jako Marketing a strategické řízení ve veřejných službách - Jakub Slavík - e-kniha

cena 254.0 Kč
Detail

Hepatologie - Petr Urbánek, Petr Hulek - e-kniha

eBook: První publikace Hepatologie vyšla v roce 2010, druhá (pouze v elektronické podobě) v roce 2014, v roce 2018 vychází třetí, přepracované a doplněné vydání. V uplynulých letech prošel obor velkým vývojem a postupně se v souvislosti s rozvojem mnoha dalších medicínských oborů stal součástí „medicíny založené na důkazech“. V textu jsou zahrnuty informace, které jsou často součástí „doporučených postupů“ (guidelines) přijímaných ve většině zemí opírajících se o „západní“ medicínu. Široký kolektiv autorů, kteří jsou skutečnými experty ve svém oboru, je zárukou vysoké kvality předkládaných informací. Hloubka podaných informací, grafy, tabulky a obrázky jsou v rozsahu splňujícím ty nejnáročnější požadavky klinických hepatologů, gastroenterologů, internistů, pediatrů, infektologů, ale i praktických lékařů. Obecná část zahrnuje historii hepatologie, anatomii a funkci jater, diagnostiku jaterních chorob a jaterních symptomů. Speciální část tvoří kapitoly: Infekční choroby jater, Autoimunitní postižení jater, Alkoholem podmíněné jaterní poškození, Alkoholismus a abúzus alkoholu, Nealkoholová steatóza a steatohepatitida, Genetická hemochromatóza, Wilsonova choroba, Porfyrie, Toxické poškození jater, Hepatální postižení při lipidóze, glykogenóze a amyloidóze, Onemocnění jaterních cév, Chronické hepatitidy, Jaterní cirhóza, Nádory a cysty jater, Onemocnění jater a žlučových cest v těhotenství, Játra a střevo, Dětská hepatologie, Intenzivní péče v hepatologii, Jaterní dieta a nutriční podpora, Transjugulární intrahepatální portosystémová spojka, Transplantace jater a Choroby žlučníku a žlučových cest. Každá kapitola či podkapitola je uzavřena souhrnem určeným zejména pro klinickou praxi. Jde o vysoce odbornou monografii určenou především specialistům z oborů hepatologie, gastroenterologie a vnitřního lékařství, ale také pro obory chirurgické, infekční lékařství, odborníky z oblasti zobrazovacích metod, patology a odborníky z oblasti aplikovaného výzkumu.

Objev podobné jako Hepatologie - Petr Urbánek, Petr Hulek - e-kniha

cena 1420.0 Kč
Detail

Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím - Burešová Jitka - e-kniha

eBook: Získejte souhrnné informace k problematice moderní online marketingové komunikace. Ta je v současnosti stěžejním nástrojem komunikace většiny firem. Kniha představí nejen tyto hlavní a nejdůležitější instrumenty, tedy webové stránky a problematiku SEO, ale provede vás kompletní strategií v online světě, online komunikačním mixem včetně všech typů reklamního formátu PPC, nejpoužívanějšími srovnávači, tvorbou e-shopů a analytickým nástrojem Google analytics verze 3 a 4. Velká pozornost je věnována sociálním sítím, které patří po řadu let neodmyslitelně k modernímu marketingu. V knize naleznete detailní postup tvorby komunikace na Facebooku a Instagramu. Seznámíte se také s formami marketingové komunikace na YouTube. Pozornost si získala i nová sociální síť TikTok, která má velkou popularitu u mladé generace.

Objev podobné jako Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím - Burešová Jitka - e-kniha

cena 399.0 Kč
Detail

Tahle kniha - Petr Pichl - e-kniha

eBook: Básnická sbírka, která v historii české literatury vyšla v roce 2006 vůbec jako první v podobě trojkombinace – kniha, CD a DVD v jednom. Autorem je Petr Pichl, kromě jiného i malíř. Píše verše uhrančivě melancholické a zdánlivě posmutnělé, nejednou ale mají uvnitř skrytou dávku jemného a podivuhodně přesného humoru. V momentech, kdy oslavují ženu jako věčnou inspiraci umělců, jsou snad nejkrásnější. Titul ilustroval Miroslav Rubík. Po smrti recitátora Miroslava Moravce byl projekt vydán v pozměněné podobě pod názvem Chvíle posvátná.

Objev podobné jako Tahle kniha - Petr Pichl - e-kniha

cena 50.0 Kč
Detail

Petra Vlhová - Juraj Berzedi, Petra Vlhová - e-kniha

eBook: Úžasný příběh slovenské národní hrdinky, fenomenální sportovkyně – olympijské šampionky a vítězky Zlatého glóbu ve sjezdovém lyžování – Petry Vlhové. Petra vzpomíná na své dětství, první školní známky, závody, trenéry, úspěchy a nevyhýbá se ani ožehavým tématům, například proč nemůže být kamarádkou s rivalkou Mikaelou Shiffrinovou. Knihu doprovázejí fotografie z rodinného archivu i vzpomínky jejích nejbližších. Publikaci opatřila doslovem prezidentka Slovenské republiky Zuzana Čaputová. Sama Petra ke knize uvedla: „Mám dojem, že lidi zajímá, jaký vedu život a jaká jsem doopravdy. Chtěla jsem, aby fanoušci viděli, že jsem obyčejná holka s velkými sny. Snažila jsem se být upřímná, nikdy jsem se neotevřela tak jako v této knize."

Objev podobné jako Petra Vlhová - Juraj Berzedi, Petra Vlhová - e-kniha

cena 289.0 Kč
Detail

Petr Janda - Dávno plus - Petr Janda - e-kniha

eBook: „Hudba je pro mě náplň života, jediné, co mě opravdu baví, je muzika,“ říká Petr Janda, legenda české rockové scény, zpěvák, hudebník, skladatel a frontman kapely Olympic, jež na našem rockovém hudebním nebi září již bezmála 60 let. Původně doprovodná kapela se v roce 1963 osamostatnila a nahrála svůj první hit „Dej mi víc své lásky“. Tím to všechno začalo… Ačkoli osobu Petra Jandy nelze oddělit od jeho profese, v rozšířeném vydání své biografie nám odhaluje především své soukromí, poznáváme ho jako obyčejného člověka, jenž vzpomíná na své krásné dětství, rodiče i vlastní rodinu, na hezké i tragické chvíle, zkrátka na vše, co mu život v průběhu času dal i vzal.

Objev podobné jako Petr Janda - Dávno plus - Petr Janda - e-kniha

cena 359.0 Kč
Detail

Zlatá kniha písniček - Petra Řezníčková - e-kniha

eBook: Více než 100 nejkrásnějších českých lidových písniček doprovázených ilustracemi Petry Řezníčkové. Výpravný zpěvníček, podle kterého si mohou zazpívat malí i velcí.

Objev podobné jako Zlatá kniha písniček - Petra Řezníčková - e-kniha

cena 189.0 Kč
Detail

Kázání na hoře - Petr Vaďura, Petr Beneš - e-kniha

eBook: Tzv. Kázání na hoře, obsažené v 5.-7. kapitole Matoušova evangelia, bylo v dějinách interpretováno různě. Jeho doslovné chápání bylo v protikladu ke kompromisnímu výkladu v křesťanské praxi, či bylo interpretováno jako učení pro výjimečné skupiny adresátů, např. mnichy a mnišky, případně jako líčení stavu, který teprve nastane. Petr Beneš se v rozhovoru s Petrem Vaďurou snaží ukázat, že se tento text týká každodenního života a staví nás před aktuální otázky, jako je nenásilí či bezpodmínečné odpuštění.

Objev podobné jako Kázání na hoře - Petr Vaďura, Petr Beneš - e-kniha

cena 319.0 Kč
Detail

Na vlnách s Petrem Voldánem - Petr Voldán - e-kniha

eBook: Vyplujte vstříc dobrodružství do exotických dálek i romantických zákoutí naší země.„Koho jsem potkal, co jsem viděl, leccos i zkusil a mnohé zažil...“ Tak charakterizuje Petr Voldán knihu, ve které vás vyzývá – pojďte si povídat. V řádcích se zrcadlí šestadvacetiletá zkušenost s rozhlasovým mikrofonem, okouzlení zvukem a provokativní nutkání objevovat zajímavosti jak doma, tak ve světě. Vydáte se s ním na cesty, na kterých budete společně hledat klíče k příběhům lidí neznámých i světem obdivovaných. Dozvíte se, jak se přestupuje z ledoborce na ledoborec, kde se vzal na polici autorovy knihovny Hurvínek, kterého přivezl kdysi do Moskvy profesor Josef Skupa, kolik druhů chleba po světě autor upekl, kam až vedlo setkání s Dagmar Peckovou při nákupu brambor v Londýně nebo proč se chodil učit správnou rozhlasovou řeč do Stavovského divadla v Praze.

Objev podobné jako Na vlnách s Petrem Voldánem - Petr Voldán - e-kniha

cena 225.0 Kč
Detail

Petra Burianová: Cesta z těsta - Petra Burianová - e-kniha

eBook: České tradice a jídla s nimi spojená jsou bezednou studnicí inspirace. Své o tom ví i historicky první vítězka televizní soutěže amatérských pekařů Petra Burianová, pro niž jsou lokální suroviny a sezónnost základem veškerého kuchařského umu. Nahlédněte do její kuchyně a nechte se zlákat jedinečnými recepty vycházejícími z přirozeného koloběhu české přírody! Jednotlivé kapitoly kopírují střídání ročních období a doplňují je ukázky tradičních řemesel.

Objev podobné jako Petra Burianová: Cesta z těsta - Petra Burianová - e-kniha

cena 299.0 Kč
Detail

Taxikář - Petr Čepek - e-kniha

eBook: Den jako stvořený pro vraždu! Mrholení a mlha. Je jaro a ulicemi Prahy obchází vrah. Nejde o žádného šíleného řezníka, ale přesně kalkulujícího člověka s jasně vytyčeným cílem. Oběti nemají zdánlivě mezi sebou nic společného, avšak je tomu skutečně tak? Jedná se o loupežná přepadení nemilosrdného chladnokrevného lupiče, nebo snad existuje jiný důvod, proč museli právě tito muži zemřít? Na taxikáře se nikdo dvakrát nepodívá, je neviditelný, je tu jen od toho, aby vás dostal z místa A do místa B. Proč by někomu stálo za to vraždit taxikáře? To je právě to, na co se Vojtěch Vojáček snaží nalézt odpověď. Poutavý, chvílemi až mrazivý příběh vás vtáhne do světa drogových gangů, neúspěšných tanečníků, miliardářů, italské módy a sérií vražd.

Objev podobné jako Taxikář - Petr Čepek - e-kniha

cena 339.0 Kč
Detail

Basketbal - Petr Koten - e-kniha

eBook: Lakers pár chvil od katastrofy, Knicks ve své hvězdné hodině, Bulls v okamžiku zvratu. Kniha Basketbal. Velký americký příběh zachycuje zásadní momenty dějin slavných klubů. Ale nejprve se vrací na začátek, před Vánoce 1891, kdy se v hlavě Jamese Naismithe zrodil nápad na novou hru. A co bylo pak? Kdy vznikla NBA a jak stoupal její věhlas spolu s úspěchy Billa Russella, Wilta Chamberlaina, Magika Johnsona, Larryho Birda, Michaela Jordana, LeBrona Jamese, Stephena Curryho? První dějiny amerického basketbalu z pohledu českého sportovního novináře představují též osobnosti krajanů Joea Lapchicka a Johna Havliceka, kteří měli zásadní podíl na úspěchu NBA, a neopomíjí ani další středoevropské stopy na zámořské basketbalové scéně. A že jich bylo! Basketbalová Amerika však neznamená jen ohromující úspěch NBA. Před ní či vedle ní tu byly neméně poutavé příběhy padlých konkurentů, světová sláva basketbalového cirkusu Harlem Globetrotters i propojení basketbalu a módy, jež se změnilo v multimiliardový byznys. Výpravnou publikaci, obsahující téměř 200 dokumentárních fotografií, doplňuje statistický přehled 76 sezon NBA i devíti ročníků ABA, od výsledků finálových sérií po nejlepší střelce a nejužitečnější hráče. Basketbalového nadšence Petra Kotena (1981) při studiích práva na Univerzitě Karlově zlákala novinařina. Nejprve se věnoval filmové publicistice, v roce 2008 se stal členem sportovní redakce portálu iDNES.cz. Spolupracoval též s měsíčníkem Basketmag či specializovaným webem Crunchtime, přispěl do knihy Ukázali krásu basketbalu (2022) a jako editor se podílel na publikacích Stříbro s chutí zlata (2010) a Drak ve stínu lva (2019). Kniha Basketbal. Velký americký příběh je jeho samostatnou autorskou prvotinou.

Objev podobné jako Basketbal - Petr Koten - e-kniha

cena 897.0 Kč
Detail

Skutečná - Petra Nesvačilová - e-kniha

eBook: Petra Nesvačilová je herečka, režisérka a žena, která miluje život. V souboru krátkých fejetonů, povídek a úvah píše o svých vzpomínkách na dětství, ale i o nabitých dnech, které nepostrádají humor a nevšednost umělecké branže. Petřiny texty se opírají o základní hodnoty, jako jsou rodina, vztahy a opravdovost. Je to literatura života a kniha plná příběhů, ke kterým se budete chtít vracet, aby vám připomněly, jak důletižé jsou ty ,,obyčejné“ věci všedních dnů.

Objev podobné jako Skutečná - Petra Nesvačilová - e-kniha

cena 239.0 Kč
Detail

Fimo - Petra Nemravová - e-kniha

eBook: Kniha je zaměřena na tvorbu tzv. "caness" - roliček a hranolků s různými motivy, je tedy svým pojetím monotematická - zabývá se "pouzee" jedním aspektem práce s polymerovou hmotou, avšak práce s caney (cane = váleček, rolička či hranolek z polymerové hmoty se vzorem) je jedním z velkých témat. Kolik je na světě obrázků a tvarů, tolik může být i caneů. V oblasti polymerové hmoty je právě tvorba barevných roliček jedním ze základních stavebních kamenů této výtvarné techniky, tyto se pak využívají při vytváření šperků a dalších předmětů. Navíc jsou v knize popsána i tzv. "roksová lízátka a bonbóny". Kniha částečně doplňuje první publikaci: Fimo - šperky z polymerové hmoty.

Objev podobné jako Fimo - Petra Nemravová - e-kniha

cena 161.0 Kč
Detail

Podívejte se také