Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Aplikovaný marketing (978-80-8168-382-4)
Kniha - autor Milan Oreský, 352 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Zámerom vysokoškolskej učebnice je predložiť aktuálne a autentické poznatky aplikovaného marketingu z vybraných oblastí, ktoré predstavujú teoretické výstupy vedeckej práce pedagógov katedry marketingu, ale ide aj o poznatky vyplývajúce z praxe. Výber okruhov aplikovaného marketingu sa zameriava na aktuálne témy (energeticky úsporné produkty, sociálne médiá, nehnuteľnosti, vzdelávanie, finančné produkty, farmácia, ekologický marketing a pod.), ktoré budú v slovenskej ekonomike a spoločnosti rezonovať i v budúcnosti. Cieľom učebnice je nielen poskytnúť nové poznatky, ale predovšetkým podnietiť aktivitu študentov, aby s citom a so zodpovednosťou využívali a aplikovali marketing v praxi v duchu moderných výziev 21. storočia a privádzali marketingovú prax k princípom udržateľnosti a spoločenskej zodpovednosti.
Podívejte se také Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry (978-80-8168-407-4)
Marketing podnikov cestovného ruchu (978-80-8168-812-6)
Kniha – autor Marian Gúčik, 200 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá - autor Marian Gúčik, 200 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Za štvrťstoročie fungovania slovenskej ekonomiky v podmienkach trhového hospodárstva sa vytvorili podmienky aj na uplatňovanie marketingu v podnikovom riadení. Cieľom predkladanej publikácie je prispieť k rozvoju marketingového riadenia podnikov cestovného ruchu bez ohľadu na ich veľkosť a predmet podnikania. Z obsahového hľadiska je publikácia venovaná mikromarketingu producentov služieb cestovného ruchu, sprostredkovateľom služieb cestovného ruchu a marketingu atraktivít cestovného ruchu. Len v nevyhnutnej miere si všíma aj problematiku marketingu cieľového miesta cestovného ruchu. Kniha je určená nielen tým, ktorí podnikajú v rôznych odvetviach služieb cestovného ruchu (ubytovacie a pohostinské zariadenia, cestovné kancelárie a cestovné agentúry, návštevnícke atraktivity), ale aj výkonným zamestnancom, ktorí...
Podívejte se také Mezinárodní marketing (978-80-7400-441-4)
Mezinárodní marketing (978-80-7400-441-4)
Kniha - 320 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Mezinárodní marketing v klasickém pojetí připomíná středoškolskou matematiku a pracuje s jednoduchými, přehledně strukturovanými modely a pojmy. Jejich součástí je zejména rozhodování o tom, na který zahraniční trh vstoupit a jakým způsobem, rozhodování o marketingovém programu či organizaci mezinárodního marketingu. Analyzovány musí být ale i další procesy či faktory, ať už jde o legislativu země, kam chceme vyvážet, vliv lobbingu, dominanci tuzemských výrobců či sociálně kulturní odlišnosti, problémy při výzkumu trhu a mnohé další. Reálná skutečnost je ale v současnosti ještě mnohem složitější. Probíhající proces globalizace s mnoha destabilizačními komponentami a megaintegrace limitují možnosti aplikace klasických modelů v mezinárodním marketingu. Kniha přibližuje mezinárodní marketing komplexně, v širších souvislostech, a poukazuje na nové trendy v této oblasti. Pozornost je věnována například otázce...
Podívejte se také Audítorstvo III Praktikum (978-80-8168-580-4)
Podívejte se také
- Zákonník práce Komentár (978-80-8168-069-4)
- Kniha Angiologie 2013: Pokroky v angiologii (978-80-7345-382-4)
- Sociálna a didaktická komunikácia (978-80-8168-548-4)
- Blackroll: Posilování, strečink, automasáž s pěnovým válcem (978-80-7529-382-4)
- Květy zla (978-80-7407-382-3)
- Volebné právo a volebné systémy (978-80-8168-634-4)
- Internetový marketing (978-80-251-4311-7)
- Marketing management (978-80-247-4150-5)
- Sportovní marketing (978-80-271-0560-1)
- Internetový marketing (978-80-251-5016-0)
- Mezinárodní marketing (978-80-271-3006-1)
- Online marketing (978-80-251-4155-7)
- ROJAPLAST markýza 4x3m volně stojící (382/4)
- Aerosmith: Kompletní příběh (978-80-7525-382-8)
- Marketing neziskových organizací (978-80-875-0001-9)
- Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)
- Marketing symfonických orchestrů (978-80-875-0003-3)
- Tohle je marketing! (978-80-271-2567-8)
- Toto je marketing (978-80-566-1627-7)
- Školské podvádzanie: problémový aspekt hodnotenia výkonov žiakov (978-80-8168-452-4)
Kniha Angiologie 2013: Pokroky v angiologii (978-80-7345-382-4)
Kniha - autor Debora Karetová; Alena Broulíková, 96 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Články obsažené ve sborníku přinášejí informace z XXVIII. česko-slovenského angiologického sympozia, které se konalo v září 2012 v Mikulově, a hlavními tématy přednášek byla kritická končetinová ischemie, akutní a pozdní komplikace žilní trombózy a aneurysma aorty, tepen a žil.
Objev podobné jako Kniha Angiologie 2013: Pokroky v angiologii (978-80-7345-382-4)
Blackroll: Posilování, strečink, automasáž s pěnovým válcem (978-80-7529-382-4)
Kniha - autor Július Kazimír; Monika Klenková, 176 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Celosvětová pozornost expertů, sportovců i laické veřejnosti se v posledních letech soustředila na cvičení fascií, tedy vazivových obalů svalů (povázek). Zjistilo se, že zkrácené fascie nejsou jen zdrojem bolestí a omezené pohyblivosti, ale také příčinou neefektivní rehabilitace, cvičení, strečinku a slabého sportovního výkonu. Jako dominantní tréninková, rehabilitační a terapeutická pomůcka pro ovlivněni fascií se ukázal cylindrický válec BLACKROLL. V publikaci naleznete všechny potřebné informace o fasciích s kompletní sestavou cviků na posilování, strečink a automasáž. Cviky navrhla rehabilitační lékařka MUDr. Monika Klenková a ortoped MUDr. Július Kazimír ze specializovaného centra pro poruchy pohybového aparátu. Cvičení s těmito moderními pomůckami umožňuje lidem všech věkových kategorií a sportovních úrovní odstranit bolest, zlepšit pohyblivost, zvýšit svalovou...
Objev podobné jako Blackroll: Posilování, strečink, automasáž s pěnovým válcem (978-80-7529-382-4)
Audítorstvo III Praktikum (978-80-8168-580-4)
Kniha - autor František Maděra, 136 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Cieľom druhého, prepracovaného a doplneneného vydania je poskytnúť čitateľovi relevantné informácie o audite a činnosti audítora pri výkone audítorských zákaziek prostredníctvom relevantnej audítorskej dokumentácie obsahujúcej dostatočné a vhodné dôkazy a podklady na podporu stanoviska, ktoré k účtovnej závierke zaujíma a publikuje audítor a ktorá je rozhodujúcim dôkazom vykonanej práce na zákazke a ním vyvodených záverov v priebehu auditu a v jeho závere. Praktikum dopĺňa rozsiahla časť príloh v elektronickej forme (cca 60 dokumentov). Ide o materiály metodického a demonštračného charakteru, prípadne o účtovné dáta v elektronickej forme. V zásade prílohy objasňujú určité modelové stavy, úpravy a situácie. Ich implementácia do reálneho hospodárskeho života bez samostatného kritického posúdenia ich obsahu čitateľom by mohla spôsobiť škody, za ktoré v žiadnom prípade nemôžeme...
Objev podobné jako Audítorstvo III Praktikum (978-80-8168-580-4)
Zákonník práce Komentár (978-80-8168-069-4)
Kniha - autor Vojtech Tkáč; Ondrej Matejka; Dagmara Friedmannová; Branislav Masár, 1030 stran, slovensky, pevná bez přebalu lesklá Vydavateľstvo Wolters Kluwer rozširuje svoju edíciu komentárov o ďalšiu publikáciu – Zákonník práce – komentár. Komentár k Zákonníku práce obsahuje systematický výklad vzájomných systémových väzieb jednotlivých ustanovení Zákonníka práce navzájom, spolu s odkazmi na relevantné pracovnoprávne predpisy a ostatné právne predpisy jednotlivých právnych odvetví. Súčasťou techniky komentovania sú aj odkazy na postoje zákonodarcu, vyplývajúce z predchádzajúcich novelizácií Zákonníka práce (napríklad rozsiahla novelizácia Zákonníka práce uskutočnená zákonom č. 361/2012 Z. z.). Publikácia obsahuje aj citovanie relevantných a rozhodujúcich súdnych rozhodnutí tak európskych súdov, ako aj judikatúru slovenských súdov a českej súdnej praxe. Autori v prílohe predkladajú vybrané právne pramene Medzinárodnej organizácie práce a Európskej únie,...
Objev podobné jako Zákonník práce Komentár (978-80-8168-069-4)
Zábavné úkoly pro školáky 6-7 let: můj blok (978-80-7567-382-4)
Kniha - 68 stran, česky, spirálová, kroužková Uč se, opakuj a získej nové znalosti s tímto zábavným herním blokem ! Uvnitř najdeš samolepky, které můžeš nalepit, kam budeš chtít. Bav se!
Objev podobné jako Zábavné úkoly pro školáky 6-7 let: můj blok (978-80-7567-382-4)
Sociálna a didaktická komunikácia (978-80-8168-548-4)
Kniha - autor Valentína Šuťáková; Janka Ferencová; Mária Zahatňanská, 208 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Cieľom druhého, rozšíreného vydania publikácie je poskytnúť pohľad na proces komunikácie na vyučovaní, pričom komunikáciu chápu autorky ako prostriedok i podmienku komplexného rozvoja žiaka a podporovania procesu učenia ako konštruovania či rekonštruovania poznania žiaka. Po prečítaní si publikácie čitateľ získa predstavu o dôležitej úlohe komunikácie na vyučovaní z hľadiska rozvoja žiaka a niektorých pretrvávajúcich chybách a nedostatkoch v procese vzájomnej interakcie medzi učiteľom a žiakom. Cieľom autoriek nie je iba poskytnúť informácie z danej oblasti, ale ukázať študentom, budúcim učiteľom cestu, ako dané poznatky aplikovať v pedagogickej praxi i v osobnom živote. Učebnica je venovaná najmä študentom Fakulty humanitných a prírodných vied Prešovskej univerzite v Prešove, ako aj študentom ostatných fakúlt a vysokých škôl pedagogického...
Objev podobné jako Sociálna a didaktická komunikácia (978-80-8168-548-4)
Aplikovaná kineziologie: Základní principy a techniky (978-80-7336-708-4)
Kniha - autor Robert Frost, 256 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Aplikovaná kineziologie používá diagnostických svalových testů a standardních vyšetřovacích procedur ke zjišťování zdravotních problémů. Publikace je určena jak laikům, tak odborným zdravotníkům a obsahuje celkem 32 podrobně popsaných svalových testů i přesné návody na aplikaci specifických korekčních technik. Robert Frost vystudoval psychologii, biologii a fyziku na Kalifornské univerzitě v Santa Cruz, klasickou kineziologii absolvoval u Andrého Bernarda na Newyorské univerzitě. Kromě aplikované kineziologie, kterou vyučuje na mezinárodní univerzitě AK v Německu, se věnuje také neurolingvistice a Alexandrově technice. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . „Aplikovaná kineziologie je nauka, kterou lze provádět s předvídatelnou jistotou a podepřít fyziologickými fakty. Navíc se této užitečné technice může naučit téměř každý, na čemž má tato kniha zcela nespornou...
Objev podobné jako Aplikovaná kineziologie: Základní principy a techniky (978-80-7336-708-4)
Príklady zo správneho práva procesného (978-80-8168-704-4)
Kniha - autor Zuzana Hamuľáková, 286 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnica je určená na výučbu praktických seminárov správneho práva procesného a obsahuje okrem praktických cvičení a úloh aj vybrané Konzultačné stanoviská Ministerstva vnútra Slovenskej republiky, vybrané judikáty súdov rôznych stupňov a vzory jednotlivých najčastejšie používaných inštitútov správneho konania podľa zákona č. 71/1967 Zb. o správnom konaní (správny poriadok), ako aj v osobitných konaniach vedených podľa osobitných právnych predpisov. Zámerom autorského kolektívu bolo vytvoriť praktickú učebnicu s príkladmi pre študentov právnických fakúlt, pričom úlohy a príklady sú zamerané predovšetkým na orientáciu a prácu s jednotlivými príslušnými nekomentovanými právnymi predpismi a na aplikáciu teoretických vedomostí na príklady z praxe. Príklady sa sústreďujú na prácu nielen so zákonom č. 71/1967 Zb. o správnom konaní (správny poriadok) ako všeobecným, relatívne nemenným...
Objev podobné jako Príklady zo správneho práva procesného (978-80-8168-704-4)
Marketing obchodní firmy (978-80-247-2049-4)
Elektronická kniha - autor Marcela Zamazalová, 240 stran Manažeři a majitelé obchodních firem a vysokoškolští studenti se v této na trhu ojedinělé publikaci dozví, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat marketingový mix. Kniha šitá na míru pro českého čtenáře vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem v ČR. Po přiblížení situace v sektoru obchodu v ČR se dozvíte o rozdílech v situaci a v používání vhodných přístupů u moderních retailingových firem s převahou zahraničního kapitálu a u malých a středních obchodních firem s převážně českou kapitálovou účastí. Seznámíte se s charakteristikou současného zákazníka a s jeho spotřebním chováním a rozhodováním, dále s vhodnými segmentačními kritérii trhu či marketingovými nástroji obchodníka. Zjistíte, jaká specifika by měl mít marketingový mix obchodní firmy ve srovnání s mixem výrobní firmy. Marketingový mix...
Objev podobné jako Marketing obchodní firmy (978-80-247-2049-4)
Náboženství v dialogu (978-80-717-8168-4)
Elektronická kniha - autor Ivan O. Štampach, 208 stran Vývoj a struktura religionistiky jako vědního oboru, vztah religionistiky a teologie a přehled náboženských systémů. Přehledná studijní příručka je souborem religionisticko-teologických studií. Autor se zabývá se vývojem, sebepochopením a strukturou religionistiky jako vědního oboru, vztahem religionistiky a teologie a přináší přehled náboženských systémů včetně důkladné charakteristiky náboženské scény s přihlédnutím k náboženské situaci v České republice. Těžištěm knihy jsou kapitoly, které jsou autorovi tematicky zvláště blízké. Týkají se nové religiozity, problematiky sektářství a mezináboženského dialogu.
Objev podobné jako Náboženství v dialogu (978-80-717-8168-4)
Online marketing (978-80-251-4155-7)
Elektronická kniha - autor kolektiv, 216 stran Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání?Současné trendy očima předních expertůSlýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání?Zde jste na správné adrese! 23 českých i světových skutečných expertů nabízí pohled na svou specializaci. Lidé z Google, H1.cz, nezávislí experti z celé Evropy, ale i velkých amerických agentur vás provedou základy SEO, placené reklamy, remarketingem,...
Objev podobné jako Online marketing (978-80-251-4155-7)
Internetový marketing (978-80-251-5016-0)
Kniha - autor Viktor Janouch, 344 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto přepracovaném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Své internetové aktivity se také naučíte měřit a vyhodnocovat.
Objev podobné jako Internetový marketing (978-80-251-5016-0)
Sportovní marketing (978-80-271-0560-1)
Elektronická kniha - autor Vilém Kunz, 176 stran Cílem knihy je přiblížit stěžejní proměny profesionálního světa sportu a hlouběji analyzovat jejich dopady na oblast sportovního marketingu, včetně možností efektivního využívání některých jeho moderních nástrojů. Kromě hlavních teoretických východisek kniha přináší mnoho inspirativních příkladů ze zahraničního i tuzemského prostředí. Při zpracování publikace autor využil poznatků získaných jak v rámci své vědecko-výzkumné činnosti, tak i v rámci spolupráce s některými předními sportovními kluby v České republice. Publikace se jako první u nás komplexně věnuje možnostem využití principů konceptu společenské odpovědnosti organizací (CSR) v oblasti sportu. Všímá si hlavních podpůrných argumentů pro spojení CSR a sportu, stejně jako klíčových interních a externích motivů sportovních organizací k jejich zapojení do CSR aktivit. Blíže jsou představeny CSR iniciativy...
Objev podobné jako Sportovní marketing (978-80-271-0560-1)
Internetový marketing (978-80-251-4311-7)
Elektronická kniha - autor Viktor Janouch, 376 stran Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat.Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google AdwordsChcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat.Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům:Reklama na InternetuMarketingová...
Objev podobné jako Internetový marketing (978-80-251-4311-7)
Mezinárodní marketing (978-80-271-3006-1)
Elektronická kniha - autor Hana Machková, 208 stran, česky Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe.
Objev podobné jako Mezinárodní marketing (978-80-271-3006-1)
Strategický marketing (978-80-247-4670-8)
Elektronická kniha - autor Dagmar Jakubíková, 368 stran Kniha se komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií, jejich implementaci a kontrole. Je určena marketingovým praktikům, manažerům, podnikatelům a studentům VŠ. Srozumitelně vysvětluje jednotlivé etapy strategického řídícího procesu, tedy situační analýzu včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizaci a kontrolu, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Zcela nově se kniha věnuje implementaci marketingových strategií, možnostem organizace marketingu ve firmě a marketingové...
Objev podobné jako Strategický marketing (978-80-247-4670-8)
Obsahový marketing (978-80-251-4152-6)
Elektronická kniha - autor Josef Řezníček, Tomáš Procházka, 224 stran Vytváříte obsah svého webu zatím nepravidelně a chtěli byste tuto činnost provádět cíleně a strategicky? Hledáte dlouhodobě udržitelnou a efektivní strategii online marketingu, která vám sníží náklady na propagaci? Udělejte ze svých stránek uznávanou autoritu ve vašem oboru díky nově vytvořenému obsahu, který budou milovat návštěvníci i vyhledávače! Naučte se, jak pomocí promyšlené obsahové strategie získat více návštěvníků a zákazníků pro svůj web díky poutavým článkům, videím, elektronickým publikacím a dalším formám obsahu. Kniha vás provede základy obsahového marketingu, pomůže vám sestavit vlastní obsahovou strategii a odhalí techniky efektivní organizace činností v týmu. Ukáže vám také pokročilé techniky propagace obsahu a způsoby měření jeho úspěšnosti. Autoři vám v knize mimo jiné prozradí: Proč a jak...
Objev podobné jako Obsahový marketing (978-80-251-4152-6)
Mezinárodní marketing (978-80-247-5366-9)
Elektronická kniha - autor Hana Machková, 200 stran Nové vydání reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Autorka se zabývá mezinárodním marketingem komplexně — od analýzy prostředí přes strategické plánování až po marketingový mix. Výklad doplňují příklady a případové studie.
Objev podobné jako Mezinárodní marketing (978-80-247-5366-9)
Internetový marketing (978-80-251-4311-7)
Elektronická kniha - autor Viktor Janouch, 376 stran Přilákejte návštěvníky a maximalizujte zisk pomocí knihy Internetový marketingZvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google AdwordsChcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách?Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům:- Reklama na Internetu- Marketingová komunikace- Podpora prodeje- Public Relations- Přímý marketing- Internetové komunikační prostředky- Vyhodnocování marketingové komunikaceKniha je vhodná nejenom pro všechny pracovníky marketingových a obchodních oddělení, tvůrce, správce a...
Objev podobné jako Internetový marketing (978-80-251-4311-7)
Toto je marketing (978-80-566-1627-7)
Elektronická kniha - autor Seth Godin, 240 stran, slovensky Či už ste zakladateľom technologického startupu, malým podnikateľom, alebo súčasťou veľkej korporácie, táto kniha vám môže pomôcť robiť prácu, na ktorú budete hrdí. Veľkí marketéri nevyužívajú spotrebiteľov, aby vyriešili problémy svojej spoločnosti; práve naopak – pomocou marketingu riešia problémy iných ľudí. Nezáleží na tom, aký je váš produkt, alebo služba. Táto kniha vám pomôže prekoncipovať spôsob, akým seba a svoje služby a produkty prezentujete svetu.
Objev podobné jako Toto je marketing (978-80-566-1627-7)
Tohle je marketing! (978-80-271-2567-8)
Elektronická kniha - autor Seth Godin, 208 stran, česky MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce. Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou....
Objev podobné jako Tohle je marketing! (978-80-271-2567-8)
Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)
Elektronická kniha - autor Hana Volfová, 240 stran, česky Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu. Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu. Kniha je ideální jako učebnice pro studenty marketingových oborů, své uplatnění však najde také u široké odborné veřejnosti.
Objev podobné jako Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)
Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)
Kniha - autor Eva Jaderná, 240 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu. Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu. Kniha je ideální jako učebnice pro studenty marketingových oborů, své uplatnění však najde také u široké odborné veřejnosti.
Objev podobné jako Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)
Spotřebitelé a marketing (978-80-7400-693-7)
Kniha - autor Jan Koudelka, 384 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace je zaměřena na specifickou část marketingu, a to chování spotřebitelů. Informace o spotřebním chování obyvatel jsou velmi cenné a tvoří základní východisko formulace marketingové strategie podniku. V první kapitole je vysvětlen pojem „spotřební chování“ a jsou objasněny základní modely sledování spotřebního chování. V dalších kapitolách jsou pak podrobněji vysvětleny faktory, které chování jedince jako spotřebitele významně ovlivňují (kulturní a sociální prostředí, osobní predispozice a psychika). Samostatná kapitola podrobně přibližuje průběh kupního rozhodování spotřebitele, ale rovněž jeho ponákupní chování. V rámci této kapitoly jsou také vysvětleny například typy rozhodovacích procesů či tzv. adopce nových výrobků. Poslední, šestá kapitola je věnována otázce segmentace spotřebitelů; jsou popsány jednotlivé fáze procesu segmentace trhu a vysvětleny hlavní koncepty, metody...
Objev podobné jako Spotřebitelé a marketing (978-80-7400-693-7)
Umenie tvoriť zákony Schvaľovanie zákonov v SR (978-80-8168-931-4)
Kniha - autor Boris Balog, 173 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Tvorba práva je jednou zo špecifických foriem realizácie práva. Tá vyplýva z miery možnosti formálne presne, jednoducho a jednoznačne vyjadriť oprávnenia a povinnosti účastníkov právnych vzťahov. Prostriedkom sú syntaktické, sémantické a pragmatické vlastnosti právneho jazyka. Tvorbu práva okrem realizácie predpisov upravujúcich celý proces vzniku právnych noriem charakterizujú aj kreatívne prvky, spojené s formovaním a vyjadrovaním spoločenskej vôle ako štátnej vôle v demokratickom prostredí politickej plurality. Tvorba práva musí reagovať na vývoj spoločnosti ako aj samo právo, a to nielen vo vzťahu k finálnemu výsledku, ale aj k procesnej, tvorivej stránke. Spoločenský vývoj, nové, neštandardné situácie si vyžadujú aj nové spôsoby, riešenia. Týka sa to aj tvorby práva, ktorá nie je statická, ale reflektuje aj spoločenské, vedecké a technické zmeny, v záujme ich legálnej...
Objev podobné jako Umenie tvoriť zákony Schvaľovanie zákonov v SR (978-80-8168-931-4)
Školské podvádzanie: problémový aspekt hodnotenia výkonov žiakov (978-80-8168-452-4)
Kniha - autor Ján Bajtoš; Andrea Marhevková, 104 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Kvalita procesu hodnotenia výkonov žiakov si zasluhuje neustálu pozornosť zo strany učiteľa, pretože kladie vysoké nároky na jeho pedagogické uvažovanie a konanie. Práve kontrola a hodnotenie výkonov žiakov však často zvádza k podvádzaniu, ktoré takto skresľuje efektívnosť aj účinnosť vyučovacích metód a v konečnom dôsledku aj celkové výsledky vyučovacieho procesu. Hlavným cieľom predkladanej monografie je prezentovať súčasné poznanie a prístupy k procesu preverovania a hodnotenia výkonov žiakov, poukázať na problémové aspekty a zároveň aj na príležitosti tohto procesu, analyzovať a zmapovať metódy a formy školského podvádzania, poukázať na problematiku plagiátorstva, objasniť faktory motivujúce k podvádzaniu, popísať činitele odrádzajúce od podvádzania, zistiť ako reagujú učitelia, keď pristihnú žiaka pri podvode a ako vnímajú žiaci svoje vlastné podvádzanie a...
Objev podobné jako Školské podvádzanie: problémový aspekt hodnotenia výkonov žiakov (978-80-8168-452-4)
Dokumenty k štúdiu medzinárodného práva: 1. časť (978-80-8168-874-4)
Kniha - autor Peter Vršanský; Jozef Valuch; Daniel Bednár, 332 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikácia obsahuje viaceré dôležité medzinárodné zmluvy vzťahujúce sa na problematiku medzinárodného práva verejného. Má dve časti, pričom jej obsah pokrýva základné a dôležité okruhy problémov, ktoré sú predmetom úpravy medzinárodného práva verejného, vrátane problematiky štátu ako subjektu medzinárodného práva, problematiky územia, obyvateľstva, ochrany ľudských práv a základných slobôd, zmluvného práva, práva medzinárodných orgánov a organizácií, humanitárneho práva aj oblasti právnej úpravy ozbrojených konfliktov a bezpečnostných otázok.Cieľom publikácie je sprístupniť študentovi najmä právne texty, ktoré využije nielen pri analýze prípadových štúdií z medzinárodného práva verejného v priebehu štúdia, ale aj v praktickom živote pri výkone právnického povolania. S prihliadnutím na tento cieľ, študenti budú vedení k tomu, aby právne texty chápali v...
Objev podobné jako Dokumenty k štúdiu medzinárodného práva: 1. časť (978-80-8168-874-4)
Dôchodkové fondy: vo svete a na Slovensku (978-80-8168-663-4)
Kniha - autor Peter Árendáš; Božena Chovancová; Vladimír Gvozdják, 216 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Problematika kapitalizačných pilierov v rámci systémov dôchodkového zabezpečenia je v súčasnosti, najmä vzhľadom k nepriaznivému demografickému vývoju, veľmi aktuálna v mnohých krajinách sveta. Napriek tomu, že kapitalizačný alebo inak nazývaný II. pilier dôchodkového zabezpečenia už dlhé roky funguje aj na Slovensku, veľká časť obyvateľstva má o význame a spôsobe fungovania dôchodkových fondov len nedostatočné a často neúplné informácie. Preto sa autori rozhodli pripraviť ponúkanú publikáciu. Kniha prináša stručný prehľad vývoja systémov dôchodkového zabezpečenia vo vybraných krajinách. Ďalej sa zameriava na spomínaný kapitalizačný pilier, správu dlhopisového portfólia, akciových portfólií, indexovanie, pričom v závere je priestor venovaný dôchodkovej reforme na Slovensku schválenej v roku 2003, jej príčinám a výsledkom. Publikácia je určená...
Objev podobné jako Dôchodkové fondy: vo svete a na Slovensku (978-80-8168-663-4)
Judikatúra vo veciach práva slobodne sa združovať (978-80-8168-519-4)
Kniha - autor Martina Gajdošová, 236 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha s judikatúrou v oblasti združení a združovania sa predstavuje pohľad na niekoľko tematických okruhov z rozhodovacej činnosti súdov predovšetkým Slovenskej republiky, ale aj Českej republiky (z dôvodu spoločnej i právnej histórie), ako aj Európskeho súdu pre ľudské práva. S úsilím poskytnúť prehľadné usporiadanie jednotlivých rozhodnutí sa kniha delí na kapitoly, ktoré v zásade zastrešujú nasledujúce pojmy: právo slobodne sa združovať - združenia, odbory, politické strany, poľovnícke združenia (kapitoly číslo 1 až 4). Rozhodnutia v týchto kapitolách poskytujú stručný prehľad aplikačnej praxe, ktorá dotvára odpovede na otázky ako: Čo je sloboda združovania?; Kto a čo požíva právnu ochranu v rámci výkonu práva slobodne sa združovať? Piata kapitola sa venuje rozhodnutiam, ktoré sa dotýkajú iných foriem združovania, teda tým, ktoré sa nepovažujú za výkon práva slobodne sa...
Objev podobné jako Judikatúra vo veciach práva slobodne sa združovať (978-80-8168-519-4)
Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)
Kniha - autor Dagmar Jakubíková; Eliška Vildová; Petr Janeček; Jan Tluchoř, 368 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace zkušených autorů je jedinou komplexní knihou na téma lázeňství a řízení lázní na českém trhu. Autoři, kteří se problematikou lázeňství, podnikání, managementu i marketingu dlouhodobě zabývají a mají bohaté teoretické i praktické zkušenosti, se v knize věnují především marketingovému řízení lázeňských organizací a podniků, spolu s uplatněním nejnovějších poznatků. Postupují od představení lázní a lázeňství v Evropě a České republice a služeb lázeňských zařízení, přes management lázeňských podniků, marketingový výzkum, analýzu prostředí a výběr cílových trhů, až po celý marketingový mix – produkt, cenu, distribuci a komunikaci. Speciální pozornost autoři věnují interní a externí komunikaci v lázeňských organizacích a lázeňských hotelích. Výklad je doplněn mnoha příklady z české i zahraniční praxe, včetně obrazové dokumentace....
Objev podobné jako Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)
Medzinárodná zmluva ako nástroj vonkajšej činnosti Európskej únie (978-80-8168-890-4)
Kniha - autor Peter Lysina, 312 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Medzinárodná zmluva ako nástroj vonkajšej činnosti Európskej únie je vedeckou monografiou, ktorá prináša analýzu úpravy medzinárodnej zmluvy v práve EÚ. Monografia postupne prináša pohľad na historický rozmer skúmanej problematiky, kritický rozbor súčasnej právnej úpravy, ako aj návrhy de lege ferenda. Čo do rozsahu sa monografia zameriava predovšetkým na analýzu právomoci EÚ na uzavieranie medzinárodných zmlúv, kde dôsledne odlišuje otázku existencie právomoci a otázku jej povahy. Následne analyzuje jednotlivé typy medzinárodných zmlúv uzavieraných EÚ. Monografia neopomína ani procesnú stránku a v samostatnej kapitole skúma proces uzavierania medzinárodných zmlúv na úrovni EÚ. Napokon, záver patrí účinkom medzinárodných zmlúv uzavretých EÚ a ich miestu v práve EÚ. Pri spracovaní autor vychádzal aj zo svojich praktických skúseností a pracoval nielen s vedeckou a odbornou literatúrou...
Objev podobné jako Medzinárodná zmluva ako nástroj vonkajšej činnosti Európskej únie (978-80-8168-890-4)
Aktívna správa úspor v systéme starobného dôchodkového sporenia (978-80-8168-692-4)
Kniha - autor Ján Šebo; Igor Melicherčík; Michal Mešťan, 208 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Autori v publikácii predstavujú svoj výskum, v ktorom navrhli, otestovali a kriticky posúdili výkonnosť sporivých stratégií uplatniteľných v systéme starobného dôchodkového sporenia. Zamerali sa na 21 sporivých stratégií, z ktorých šesť je skutočne aktívnych. Otestovali ich výkonnosť a náročnosť na realizáciu, pričom poukázali aj na nutnosť stanovenia cieľa sporenia. Z prezentovaných stratégií sú niektoré vhodné pre aktívnych sporiteľov a, naopak, stratégie založené výlučne na veku sporiteľa, ktoré nevyžadujú takmer žiadny aktívny zásah, prekvapivo dokázali priniesť zaujímavé výsledky. Otestované stratégie by mohli zaujať aj správcovské spoločnosti a regulátora, keďže v systéme starobného dôchodkového sporenia dlhodobo absentuje preddefinovaná sporivá stratégia, ktorá by dokázala znížiť riziko adekvátnosti pri primeranej miere investičného rizika...
Objev podobné jako Aktívna správa úspor v systéme starobného dôchodkového sporenia (978-80-8168-692-4)
Zákon o posudzovaní vplyvov na životné prostredie: Komentár (978-80-8168-340-4)
Kniha - autor Radovan Katrlík, 400 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Odrazom snáh o zladenie rozvojových aktivít spoločnosti s existujúcim stavom životného prostredia je na národnej úrovni legislatíva upravujúca posudzovanie týchto činností na životné prostredie. V roku 1992 sa táto úprava prvýkrát dostala do slovenského právneho poriadku v podobe časti zákona č. 17/1992 Zb. o životnom prostredí. Následne bol v roku 1994 prijatý zákon č. 127/1994 Z. z. a v roku 2006 nadobudol účinnosť zákon č. 24/2006 Z. z. o posudzovaní vplyvov na životné prostredie, ktorý v znení neskorších predpisov platí dodnes. Posudzovanie vplyvov na životné prostredie je tak komplexne vnímané ako účinný nástroj ochrany prírody a krajiny a nástroj preventívnej ochrany zdravia ľudí. Zákon č. 24/2006 Z. z. je živý, neustále sa vyvíjajúci zákon. Jeho zmeny vyplývajú jednak z potrieb a požiadaviek aplikačnej každodennej praxe a súvisia s vyvíjajúcou sa úpravou európskej...
Objev podobné jako Zákon o posudzovaní vplyvov na životné prostredie: Komentár (978-80-8168-340-4)
Marketing Nástroje, stratégie, ľudia a trendy (978-80-571-0438-4)
Kniha - autor Eva Hanuláková; Milan Oreský; Peter Drábik, 364 stran, slovensky, Brožovaná bez přebalu lesklá - autor Eva Hanuláková; Milan Oreský; Peter Drábik, 364 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Vysokoškolská učebnica prináša nový pohľad na moderný marketing 21. storočia. Pútavým spôsobom vysvetľuje jeho súčasnú podobu, princípy, nástroje a procesy. Čitateľom načrtáva budúcnosť marketingu ako podnikovej filozofie a koncepcie riadenia a podnikania. Ambíciou autorov je, aby vyvrátili niektoré mýty, ktoré marketing sprevádzajú v slovenských podmienkach od jeho začiatkov.Učebnica zdôrazňuje posuny, ktoré v marketingu nastali začiatkom 21. storočia, a takisto novú výzvu pre firmy, ktorou je tvorba a dodanie hodnoty pre zákazníka. Učebnica je prehľadne rozdelená do ôsmich častí, v ktorých prezentuje nový pohľad na produkt ako najdôležitejší marketingový nástroj v podmienkach lineárnej, ale aj cirkulárnej ekonomiky. Takisto sa venuje tvorbe cien a...
Objev podobné jako Marketing Nástroje, stratégie, ľudia a trendy (978-80-571-0438-4)
Akulturačné štúdie pre ekonómov: Kultúrne odlišnosti medzinárodného pracovného prostredia (978-80-8168-324-4)
Kniha - autor Viktória Dolinská, 92 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnica sa venuje výzve vzdelávania v 21. storočí, ktoré predstavuje tvorbu takého edukačného prostredia, v ktorom sa uplatnia morálne a etické prístupy k rozhodovaniu. Je rozdelená na päť kapitol. V prvej a druhej kapitole približuje témy súvisiace s problematikou plurality kultúr a komunikácie ako základného elementu kultúry. Tretia kapitola sa podrobne zaoberá interkultúrnou komunikáciou vo všeobecnosti a jej bariérami s dôrazom na komunikáciu v medzinárodnom kontexte. Štvrtá kapitola je venovaná kultúre organizácie s dôrazom na medzinárodné pracovné prostredie. Nadväzuje na ňu piata kapitola, ktorá sa venuje problematike akulturácie zamestnancov vyslaných za prácou do zahraničia a ich príprave pred odchodom do zahraničia cez možnosti interkultúrnych tréningov. Cenné informácie nájdu v knihe nielen študenti, ale aj ľudia z praxe, ktorí sa s problematikou akulturácie...
Objev podobné jako Akulturačné štúdie pre ekonómov: Kultúrne odlišnosti medzinárodného pracovného prostredia (978-80-8168-324-4)
Aplikovaný elektromagnetismus (978-80-7232-436-1)
Kniha – autor Adrian Mayer, 544 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá - autor Adrian Mayer, 544 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Úvod do makroskopické teorie elektromagnetického pole. Kniha je určena všem teoreticky zaměřeným elektroinženýrům a zejména pak studentům bakalářských a inženýrských studijních programů na elektrotechnických fakultách.
Objev podobné jako Aplikovaný elektromagnetismus (978-80-7232-436-1)
Aplikovaná psychologie (978-80-271-0187-0)
Elektronická kniha - autor kolektiv a, 240 stran Vztah aplikované psychologie a psychologie jako takové lze připodobnit ke vztahu mezi užitým uměním a uměním obecně. Monografie mapuje uplatňování teoretických psychologických poznatků při praktické činnosti, například v oblasti sociálně psychologického výcviku nebo ve zcela nových oborech lidské činnosti včetně IT, inovací a tvůrčího myšlení. Autoři, vysokoškolští pedagogové, se zaměřují především na oblast psychologických disciplín, personalistiky, marketingu, zdravotnictví, školství a dalších. Aplikovaná sociální psychologie má vedle svého praktického významu velký přesah do výchozích teoretických disciplín, kterým umožňuje zpětnou vazbu. Podílí se tak díky své různorodosti a multidisciplinaritě na utváření soudobých paradigmat. Přínosem aplikované sociální psychologie je flexibilita a rychlost, se kterou je možné aplikovat obecné poznatky na nové situace a okolnosti, s nimiž je nutné se...
Objev podobné jako Aplikovaná psychologie (978-80-271-0187-0)
Aplikovaná hospodářská politika (978-80-86572-01-7)
Kniha - autor Igor Kotlán,, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Aplikovaná hospodářská politika (978-80-86572-01-7)
Aplikovaná psychologie architektury (978-80-88059-15-8)
Elektronická kniha - autor Karel Smejkal, česky Po deset let se autor setkával s architekty z více jak 140 zemí světa, ale nepotkal ani jediného, který by dokázal odpovědět na otázku, co je to psychologie architektury. Rozhodl se tedy vrátit na univerzitu, založit vědecký tým Aplikované Psychologie Architektury a celý tento vědní obor přesně definovat a pro architektonickou komunitu založit. Tato kniha je první odpovědí na otázku, co je to Psychologie Architektury. Aprvní knihou, která shrnuje 3 roky výzkumu na dané téma. Architekti tvoří naše umělé životní prostředí. Měli by proto znát ty, pro které jej tvoří. A měli by znát i sami sebe.
Objev podobné jako Aplikovaná psychologie architektury (978-80-88059-15-8)
Strategie digitálního marketingu: Komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing (978-80-7508-714-0)
Kniha - autor Simon Kingsnorth, 384 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato kniha je praktickým návodem pro každého marketéra, manažera či studenta marketingu, který potřebuje vybudovat racionální marketingovou strategii pro dosažení měřitelných a optimalizovaných výsledků. Obsahuje také případové studie, novinky z oblasti automatizace marketingu a rady týkající se ochrany dat a soukromí. Dokážete krátce shrnout, čeho chcete v blízké budoucnosti dosáhnout? Pokud ne, nemáte strategii. Pokud to formulovat dokážete, ale nevíte, jak se pohnout z místa, pak ji také nemáte. Pokud máte vizi i jasnou představu, jak jí docílit, pak strategii máte. Abyste ale dosáhli žádoucích výsledků, musí být vaše strategie založena na výzkumu a podporována vedením společnosti. Tato kniha vás provede klíčovými kroky k vybudování a realizaci účinné strategie. Strategie digitálního marketingu poskytuje srozumitelný, strukturovaný návod, který vás krok za krokem provede...
Objev podobné jako Strategie digitálního marketingu: Komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing (978-80-7508-714-0)
Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)
Kniha - autor Marek Moudrý, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných...
Objev podobné jako Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)
Parazitická myseľ: Ako infekčné myšlienky zabíjajú zdravý rozum (978-80-551-8168-4)
Kniha - autor Gad Saad, 352 stran, slovensky, pevná s přebalem lesklá Ako infekčné myšlienky zabíjajú zdravý rozumPandémia môže mať veľa podôb. Na um nám ako prvé zídu hrozné, rýchlo sa šíriace choroby, no počuli ste už o pandémii, ktorá nepoznačí zdravie, ale schopnosť racionálne uvažovať?Kanadský psychológ Gad Saad, v knihe Parazitická myseľ odhaľuje kultúru zlých myšlienok, ktoré prenikajú do všetkých oblastí života vrátane politiky, biznisu či kultúry, a ponúka spôsoby, ako sa môžeme proti nim zaočkovať. V tejto knihe aj v populárnej relácii THE SAAD TRUTH na YouTube sa venuje obzvlášť tým negatívnym myšlienkam, ktoré ohrozujú naše základné ľudské slobody – slobodu prejavu a slobodu myslenia. Politika Západu hlásiaca sa k týmto liberálnym zásadám nebola nikdy vo väčšom ohrození, ako je dnes. Máte pred sebou prevratnú príručku, ako ubrániť vlastný zdravý rozum.Autor sa v knihe nezameriava len na analýzu nebezpečných myšlienok a ich šírenie, ale aj na spôsob,...
Objev podobné jako Parazitická myseľ: Ako infekčné myšlienky zabíjajú zdravý rozum (978-80-551-8168-4)
Judikatúra vo veciach exekučného konania: A v statusových veciach súdnych exekútov III (978-80-8168-308-4)
Kniha - autor Milan Budjač, 210 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá III. Žaloby súvisiace s exekučným konaním, trovy exekúcie, statusové veci súdnych exekútorov a ich zodpovednosť Vydavateľstvo Wolters Kluwer Vám predstavuje tretiu ucelenú zbierku judikatúry nielen vo veciach exekučného konania, ale aj v statusových veciach súdnych exekútorov. Zbierka judikatúry pozostáva z troch dielov a výberu niekoľkých stoviek relevantných rozhodnutí vo veciach exekučného konania a aj výkonu rozhodnutia vydaných súdmi rozhodujúcimi nielen v prostredí slovenského právneho poriadku, ale aj v prostredí českého právneho poriadku. Judikatúra je doplnená aj relevantnými rozhodnutiami Európskeho súdu pre ľudské práva a Súdneho dvora Európskej únie. Zbierka integruje rozhodnutia najvyšších súdnych autorít, orgánov ochrany ústavnosti, ale rovnako aj rozhodnutia súdov nižších stupňov, ktoré – podľa názoru autorov – priniesli zásadné právne závery vo výklade a aplikácii...
Objev podobné jako Judikatúra vo veciach exekučného konania: A v statusových veciach súdnych exekútov III (978-80-8168-308-4)
Zákon o podmienkach predaja výrobkov a poskytovania služieb na trhových miestach: Komentár (978-80-8168-366-4)
Kniha - autor Peter Strapáč, 104 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Komentár k zákonu č. 178/1998 Z. z. o podmienkach predaja výrobkov a poskytovania služieb na trhových miestach ponúka komplexný výklad k jednotlivým zákonným ustanoveniam, pričom je obohatený o praktické príklady, judikatúru, vzory a odkazy na súvisiace právne predpisy. Adresátovi tak poskytuje ucelený výklad k problematike predaja výrobkov a poskytovania služieb na trhových miestach. Snahou autora, JUDr. Petra Strapáča, bolo vytvorenie istého nadhľadu na výklad problematiky, s úmyslom vyhnúť sa jej izolovanému skúmaniu a vyložiť ju čitateľovi v dostupnej, zrozumiteľnej a praktickej forme. Komentár je určený predovšetkým zamestnancom obecných a mestských úradov, ktorí prichádzajú s touto oblasťou do kontaktu. Svoje miesto si však určite nájde aj v knižniciach advokátov, právnikov venujúcim sa problematike samospráv, ako aj širokej odbornej a laickej verejnosti.
Objev podobné jako Zákon o podmienkach predaja výrobkov a poskytovania služieb na trhových miestach: Komentár (978-80-8168-366-4)
Audítorské štandardy (978-80-8168-244-5)
Kniha - autor Ladislav Kareš; Petra Krišková, 156 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Autori sa v predloženej publikácii venujú jednotlivým medzinárodným audítorským štandardom, ktoré sú organickou súčasťou metodiky auditu. Vychádzajú pritom z ich oficiálneho prekladu, ktorý zabezpečila Slovenská komora audítorov. Publikácia je rozdelená na šesť na seba nadväzujúcich kapitol, ktoré sa postupne venujú základným princípom a zodpovednosti audítora pri výkone auditu, posudzovaniu rizík pri výkone auditu, audítorským dôkazom, využitiu práce interných audítorov a expertov, správe audítora, prezentovaním záverov auditu, ako aj špecifickým oblastiam auditu finančných výkazov. Publikácia slúži najmä pre potreby výučby, no môže byť prínosom aj pre odbornú verejnosť vzhľadom na absenciu odbornej literatúry zaoberajúcej sa predmetnou problematikou.
Objev podobné jako Audítorské štandardy (978-80-8168-244-5)
Audítorská dokumentácia (978-80-8168-145-5)
Kniha - autor Ladislav Kareš, 264 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Autori v publikácii ponúkajú pohľad na teoretickú základňu vypracovania audítorskej dokumentácie a následne sa venujú zostaveniu konkrétnej audítorskej dokumentácie a požiadavkám na jej zostavenie v reálnej praxi, kde ako vzor použili menšiu účtovnú jednotku s uplatnením všetkých aspektov medzinárodných audítorských štandardov týkajúcich sa audítorskej dokumentácie. Spracovanie audítorskej dokumentácie je nevyhnutnou súčasťou práce audítora. Včasné a dôkladné spracovanie audítorskej dokumentácie pomáha zvýšiť nielen kvalitu auditu, ale uľahčuje aj efektívnu kontrolu a posúdenie získaných audítorských dôkazov a záverov prijatých pred dokončením správy audítora.
Objev podobné jako Audítorská dokumentácia (978-80-8168-145-5)
Pracovný čas (978-80-8168-794-5)
Kniha - autor Jozef Toman, 112 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Ak sa na knižnom trhu objaví publikácia, ktorá sa zameriava na špecifickú problematiku a ktorá čitateľovi poskytuje návod na riešenie problémov z praxe, právom sa teší záujmu odbornej verejnosti. Publikácia „Pracovný čas“ patrí presne do tejto kategórie odborných publikácií. Otázky súvisiace s pracovným časom patria k základným otázkam v pracovnom práve a pri ich riešení vzniká množstvo nejasností. Cieľom publikácie je poukázať na niektoré z nich a ponúknuť návod na ich riešenie. Témy ako pracovný čas a doba odpočinku, pracovné režimy, nočná práca a telepráca, pružný pracovný čas, práca nadčas, pracovná pohotovosť či evidencia pracovného času sú len stručným výberom toho, čo čitateľ v šestnástich kapitolách knihy nájde. Nepostrádateľným základom publikácie sú príklady, na ktorých sú vysvetlené jednotlivé ustanovenia Zákonníka práce. JUDr. et Mgr. Jozef Toman, PhD., autor publikácie,...
Objev podobné jako Pracovný čas (978-80-8168-794-5)
Obchodný manažment (978-80-8168-515-6)
Kniha - autor Viera Čihovská; Monika Matušovičová, 268 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Cieľom autoriek publikácie je priblížiť a vysvetliť problematiku manažmentu a jeho funkcií v obchodných firmách podľa najnovších prístupov, ktoré integrujú jednotlivé špecifické disciplíny do jedného komplexného celku. Takýto prístup umožňuje manažérom a vedúcim pracovníkom získať prehľad o hlavných problémových oblastiach potrebných na riadenie a organizovanie podniku a jeho organizačných jednotiek. Dôraz kladú na praktickú aplikáciu poznatkov moderného manažmentu, pričom vychádzajú z procesnej charakteristiky podnikového manažmentu. Hlavnú pozornosť venujú základným funkciám riadenia v obchodnej firme (v stredných a veľkých podnikoch) – plánovaniu, organizovaniu, riadeniu ľudských zdrojov a kontrole, ako aj mäkkým determinantom manažmentu. Súčasťou manažmentu je aj vedenie ľudí v organizácii a osobnosť manažéra, ktorý uvádza do pohybu všetky zložky...
Objev podobné jako Obchodný manažment (978-80-8168-515-6)
Podívejte se také
- Umenie tvoriť zákony Schvaľovanie zákonov v SR (978-80-8168-931-4)
- Praha: inspirace na cesty (978-80-7508-382-1)
- Marketing... je věda kreativní (978-80-875-0071-2)
- Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)
- Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0)
- Audítorské štandardy (978-80-8168-244-5)
- Audítorská dokumentácia (978-80-8168-145-5)
- Pracovný čas (978-80-8168-794-5)
- Obchodný manažment (978-80-8168-515-6)
- Parazitická myseľ: Ako infekčné myšlienky zabíjajú zdravý rozum (978-80-551-8168-4)
- Event marketing (80-247-0646-6)
- Navždy s láskou Lara Jean (978-80-7544-382-3)
- Občanský a společenskovědní základ Filozofie (978-80-7402-382-8)
- Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)
- Marketing služeb - efektivně a moderně (978-80-247-5037-8)
- Akulturačné štúdie pre ekonómov: Kultúrne odlišnosti medzinárodného pracovného prostredia (978-80-8168-324-4)
- Prekážky v práci (978-80-8168-868-3)
- Účtovníctvo vlastníckych transakcií (978-80-8168-501-9)
- Metodický deň učiteľov (978-80-8168-955-0)
- Komplexné manažérstvo kvality (978-80-8168-834-8)
- Zákon o lesoch (978-80-8168-808-9)