Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz

Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha

eBook: Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Dále v knize naleznete případové studie, které představují široké spektrum poznatků z oblasti uplatnění emocí v marketingu v tom nejširším slova smyslu. Knížk a je určena všem marketérům z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a zvláště marketingovou komunikací. A také všem zvídavým lidem, kteří se chtějí dozvědět, jak to s působením emocí – nejen v nákupním chování – je.

Podívejte se také Emoce v marketingu (978-80-247-4843-6)

cena 421.0 Kč
Detail

Emoce v marketingu (978-80-247-4843-6)

Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, kolektiv a, 296 stran Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli — od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Knížka je určena všem lidem z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a...

Podívejte se také Emoce Radost

cena 421.0 Kč
Detail

Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová

Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.

Podívejte se také Odhalené emoce ()

cena 491.0 Kč
Detail

Příjemné emoce v kostce - David Gruber - e-kniha

eBook: S pozitivními emocemi se dobře žije Tato kniha je o emocích. Jak ty špatné vytěsnit, potlačit, pobít, porazit 10:0, odstranit, přehlušit... a místo nich nechat, ať se v naší mysli rozhostí ty pozitivní. Důvod je prostý – s pozitivními emocemi se dobře žije. A druhý život nejspíše nemáme, tak je třeba to udělat už v tom našem jednom. Tato kniha se hodně liší od předchozích knih Davida Grubera. Například je bohatě ilustrovaná více než čtyřiceti jeho obrázky, grafy, schématy, graficky vypíchnutými klíčovými pasážemi textu. Je prvním dílem nové edice Easy World aneb Svět je snadný. Tedy – svět může být snadný, pokud se to vezme za správný konec. Může být snadný přes různé krize, které se tu a tam vyskytnou. Myslím, že v tomto směru ukazuje správnou cestu generacím svých rodičů a prarodičů dnešní střední, mladší a nejmladší generace. Nekomplikovat si zbytečně život, řešit věci jednoduše, s dobrou myslí, rychle. Byl problém? Klik, klik, klik... Už není problém...

Objev podobné jako Příjemné emoce v kostce - David Gruber - e-kniha

cena 187.0 Kč
Detail

Konec emocí - Jan Stejskal - e-kniha

eBook: Životem pětadvacetileté Anety otřese zdánlivě neškodná houbová smaženice. Otrava a podivná halucinace odstartují divoký sled událostí, kdy se mladá žena musí vypořádat nejen s nečekaným rodinným tajemstvím, ale také s dědictvím, které by si přál málokdo z nás. Protože to, co si neseme v sobě, nelze jen tak potlačit. Psychologická novela psaná svižným a vtipným jazykem přináší střízlivý pohled na každodenní vnitřní bitvy, které si každý musí vybojovat sám.

Objev podobné jako Konec emocí - Jan Stejskal - e-kniha

cena 139.0 Kč
Detail

Zvládněte dětské emoce - Rita Steiningerová - e-kniha

eBook: Většina rodičů si přeje dobře vychované a pohodové děti, a proto usiluje o „ideální stav“, ve kterém není pro výbuchy vzteku nebo agrese místo. To je ale zásadní chyba. Děti se musí naučit tyto emoce ovládat a pracovat s nimi a výchovná taktika laskavého vysvětlování v nich často vyvolává dojem, že je dospělí nechápou. Kniha Zvládněte dětské emoce pomůže dětem i rodičům zvládat složité situace doma i na veřejnosti pomocí jednoduchých her a postupů.

Objev podobné jako Zvládněte dětské emoce - Rita Steiningerová - e-kniha

cena 239.0 Kč
Detail

Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha

eBook: Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi, seznámí se s novými příklady efektivních kampaní z roku 2010, dalšími příklady testování reklamy, novými údaji výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, novými poznatky k účinnosti reklamy na internetu a mnoha dalšími aktuálními informacemi a poznatky. Publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou českou autoritou v oblasti psychologie reklamy, vám odpoví na otázky typu, jakou reklamu váš zákazník preferuje, co se mu líbí a co odmítá, jak na něho působí obraz či zv uk, jak vytvořit účinnou reklamu a jak zjistit účinnost reklamy. Kniha nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.

Objev podobné jako Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha

cena 390.0 Kč
Detail

Chování zákazníka - Jitka Vysekalová - e-kniha

eBook: Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží a co vše dalšího na zákazníka působí. Poznáte typy spotřebitelů a jejich chování a získáte nové informace o neuromarketingu a možnostech jeho využití při analýze nákupního chování. Prakticky zaměřené poznatky se prolínají s příklady z české a zahraniční praxe. Kniha je určena zejména marketingovým manažerům, specialistům a studentům vysokých škol. Autorský kolektiv tvoří renomovaní marketingoví odborníci z teorie i praxe.

Objev podobné jako Chování zákazníka - Jitka Vysekalová - e-kniha

cena 361.0 Kč
Detail

Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha

eBook: Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.

Objev podobné jako Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha

cena 467.0 Kč
Detail

„Práce šlechtí!“ - Jitka Balcarová - e-kniha

eBook: Kniha přináší na příkladu „pracovní služby“ jako celosvětově rozšířeného prostředku řešení nezaměstnanosti mladých lidí během hospodářských krizí nové poznatky o ideovém prostředí a nacionální praxi německé menšiny v meziválečném Československu. Umožňuje lépe porozumět jednání a stereotypům chování té části německé menšiny, která se definovala nacionálně a která ve třicátých letech 20. století nabývala na četnosti. Práce přibližuje na základě analýzy sociálního fenoménu, jak bývá také pracovní služba označována, postupné akreditování a implementaci projevů autoritativního myšlení vycházející z domácích zdrojů přizpůsobovaných formám říšského nacionálního socialismu v městských a venkovských podmínkách na sklonku existence republiky. Nabízí nové vhledy do vývoje německé menšiny v kontextu vývoje v Německu, které se ve sledovaném období dostávalo pod sílící tlak nacionálního socialismu. Publikace je koncipována převážně na základě výzkumu primárních pramenů rozličné povahy a je vedena úmyslem nabídnout širší odborné i laické veřejnosti pohled na dosud v české historiografii opomíjený historický jev, který svou povahou přispíval k zostřující se nacionální situaci meziválečného Československa a spoluutvářel militantní postoje části jeho německých obyvatel.

Objev podobné jako „Práce šlechtí!“ - Jitka Balcarová - e-kniha

cena 250.0 Kč
Detail

Všechno za oknem - Jitka Kačánová - e-kniha

eBook: Někdy se verše začnou samy skládat na papír. Občas vytrysknou jak zurčící pramen, jindy vystřelí jak dávka z kulometu. A nebo jako když zakřičí duše. Nikdy jsem to pořádně nepochopila. Vzpírají se zákonům rozumu. Emoce bouřící a zmítající jedním srdcem se přes slova i odmlky přenesou do dalšího a tam zapálí plamínek porozumění. Když se to podaří...

Objev podobné jako Všechno za oknem - Jitka Kačánová - e-kniha

cena 89.0 Kč
Detail

Marketing - Jitka Vysekalová

Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT.

Objev podobné jako Marketing - Jitka Vysekalová

cena 208.0 Kč
Detail

Upřímnost až na kost - Jitka Kačánová - e-kniha

eBook: Tereza Boučková patří mezi nejzajímavější autory současné české literatury. I když toho o sobě prozradila sama ve svých knihách opravdu hodně, tento portrét přináší stručné shrnutí její životní i spisovatelské dráhy. A nechybí v něm ani zmínka o její nejžhavější novince Bhútán, má láska.

Objev podobné jako Upřímnost až na kost - Jitka Kačánová - e-kniha

cena 129.0 Kč
Detail

Slavné pražské mordy 3 - Jitka Kačánová - e-kniha

eBook: Psychopat Žítek s typickou tváří vraha, který zabíjel pro jedenáct korun, trans-ženo-muž Sudků, která si vraždou chtěla „vysloužit“ návrat do blázince, sexuální deviant Vorel, který kvůli své kastraci nenáviděl ženy, gerontofilní sadista Vyšehrad vraždící cestou z vojny nebo střelec z Prokopského údolí. Další smutní hrdinové případů, které svého času hýbaly veřejným míněním celé republiky. Zbytečných, často nepochopitelných a někdy i opravdu odporných...

Objev podobné jako Slavné pražské mordy 3 - Jitka Kačánová - e-kniha

cena 149.0 Kč
Detail

To mi hlava nebere! - Jitka Kačánová - e-kniha

eBook: Koks v řiti, rasistický Vinnetou, cynický Cimický, chlast, Johny a Agáta, Naschválníček, spirála mlčení, válka a mír, doktor Chocholoušek, vrtění šibenicí nebo zkažené ovoce v podobě školních dětí bučících na skotského Kamaru na Spartě. A spousta dalších absurdních situací dnešního světa, nad kterými člověku opravdu zůstává rozum stát. No, ne?

Objev podobné jako To mi hlava nebere! - Jitka Kačánová - e-kniha

cena 149.0 Kč
Detail

Humor & Sex 1 Erotické pohádky - Jitka Moody - e-kniha

eBook: 22 erotických pohádek na motivy klasických pohádek. Psáno s lehkým humorem a erotika je zde spíše jako zápletka. Co když to nebyla růže, o co se píchla Šípková Růženka? Co byste tak řekli, že lampa mohla provést chudákovi Aládinovi? Také Pinocchio měl třeba jiný úd, který mu narůstal s tím, jak zalhal. Najdete tady všechny slavné a dobře známé pohádky, které jsme jako děti s napětím poslouchali, když nám je četla máma před spaním. Tyto příběhy si můžete pro změnu číst před spaním s partnerem a navodit tak příjemnou atmosféru před intimními aktivitami. V knize příběhů najdete tyto “zneuctěné” pohádky: Císařovy nové šaty Sůl nad zlato Šípková Růženka Mrazík Malá mořská víla Živá voda Statečný voják Čert a Káča Alí Baba a 40 loupežníků Princezna na hrášku Rozum a štěstí Uspávač Princezna a žabák Pinocchio O Budulínkovi Princ Bajaja Tři sudičky Aládin a kouzelná lampa Kráska a zvíře Sněhurka Plaváček a tři zlaté vlasy děda Vševěda Popelka

Objev podobné jako Humor & Sex 1 Erotické pohádky - Jitka Moody - e-kniha

cena 199.0 Kč
Detail

Hlavně, že máme střechu nad hlavou! - Jitka Kačánová - e-kniha

eBook: Čtyřicet fejetonů a jedna minireportáž z počátku třetího tisíciletí naplněné úsměvnými, ale někdy i jímavými postřehy mladé ženy na prahu Kristových let. Většina z textů na své aktuálnosti vůbec nic neztratila. A ty, na kterých zub času přece jen „zahlodal“, zase slouží jako vzpomínka na to, co v té době hýbalo českou společností.

Objev podobné jako Hlavně, že máme střechu nad hlavou! - Jitka Kačánová - e-kniha

cena 129.0 Kč
Detail

Speciální praktická cvičení z farmaceutické technologie - Jitka Mužíková - e-kniha

eBook: Speciální praktická cvičení z farmaceutické technologie jsou zaměřena na praktické využití teoretických poznatků prezentovaných v přednáškách z farmaceutické technologie. Konkrétně se jedná o podchycení základních výrobních a zkušebních kroků při výrobě granulátu, mikročástic, neobalených tablet, dražé, potahovaných tablet a tablet s řízeným uvolňováním léčiva. Řešena je i problematika tekutých a polotuhých přípravků z hlediska jejich reologických vlastností. Praktické úlohy by měly objasnit studentům funkci různých pomocných látek ve všech výše uvedených lékových formách. Studenti se seznámí také s lékopisným i nelékopisným hodnocením těchto lékových forem.

Objev podobné jako Speciální praktická cvičení z farmaceutické technologie - Jitka Mužíková - e-kniha

cena 100.0 Kč
Detail

„Jeden za všechny, všichni za jednoho!“ - Jitka Balcarová - e-kniha

eBook: Nacionální "obranné" spolky sehrály v německé společnosti českých zemí 19. a 20. století významnou roli. Jako podstatná komponenta německého nacionálního hnutí podněcovaly ve veřejném prostoru ideovou a politickou radikalizaci na bázi xenofobního nacionalismu. Vyhrocená "nacionalizace" ústící do absurdních představ o nadřazenosti a světovládě "germánské rasy" s německým jádrem v čele však měla hluboké kořeny sahající do 19. století i dále do minulosti. Právě spolkové prostředí bylo jedním z míst, kde se tyto ideje koncentrovaly, nabývaly na razanci a v různé formě se šířily do širokých vrstev německé populace. Staly se jedním z prvků formování identity "sudetského Němce" první poloviny 20. století. Autorka na základě analýzy a interpretace rozsáhlé pramenné základny z českých a zahraničních archivů odkrývá jejich podstatu, ideovou platformu a pestrou škálu jejich aktivit.

Objev podobné jako „Jeden za všechny, všichni za jednoho!“ - Jitka Balcarová - e-kniha

cena 250.0 Kč
Detail

Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím - Burešová Jitka

Získejte souhrnné informace k problematice moderní online marketingové komunikace. Ta je v současnosti stěžejním nástrojem komunikace většiny firem. Kniha představí nejen tyto hlavní a nejdůležitější instrumenty, tedy webové stránky a problematiku SEO, ale provede vás kompletní strategií v online světě, online komunikačním mixem včetně všech typů reklamního formátu PPC, nejpoužívanějšími srovnávači, tvorbou e-shopů a analytickým nástrojem Google analytics verze 3 a 4. Velká pozornost je věnována sociálním sítím, které patří po řadu let neodmyslitelně k modernímu marketingu. V knize naleznete detailní postup tvorby komunikace na Facebooku a Instagramu. Seznámíte se také s formami marketingové komunikace na YouTube. Pozornost si získala i nová sociální síť TikTok, která má velkou popularitu u mladé generace.

Objev podobné jako Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím - Burešová Jitka

cena 420.0 Kč
Detail

Kritický racionalismus H. Alberta a K. Poppera - Jitka Paitlová - e-kniha

eBook: Lze dosáhnout jednou provždy pravdivého a jistého poznání? Jak se vyhnout paradoxu barona Prášila? Je moderní věda nikou objektivity oproštěné od lidských hodnot a omylů? Kde v současném proměnlivém světě hledat mravní ukotvení a smysl života? Nejen na tyto otázky se pokouší odpovědět filosofický směr označovaný jako kritický racionalismus, který se profiluje jako alternativa k tradiční epistemologii, novopozitivismu, ale i postmodernismu. Jako svébytný metodologický přístup se inspiruje vědeckým pohledem na svět, umožňuje konfrontaci s moderními technologiemi i tradiční teologií a má zakládat plnohodnotný životní postoj. Opírá se o nedogmatické pojetí racionality, jež počítá se sebereflexí a fenoménem chyby. Jitka Paitlová představuje kritickoracionalistická řešení klíčových filosofických problémů z oblasti poznání, vědy, etiky i náboženství. Vychází přitom zejména z interpretace textů Hanse Alberta, které vznikaly v polemice s německou filosofickou tradicí 20. století. Přidává nové postřehy ke Karlu Popperovi jako zakladateli kritického racionalismu a doplňuje svérázné české pojetí Otakara A. Fundy, který pozice Alberta a Poppera dokázal obohatit o zdánlivě protichůdné, existenciální aspekty.

Objev podobné jako Kritický racionalismus H. Alberta a K. Poppera - Jitka Paitlová - e-kniha

cena 180.0 Kč
Detail

A proč ne? - Jitka Kendíková, Jan Mazel, Adam Sládek - e-kniha

eBook: A proč ne! je výjimečnou knihou, jejíž obsah tvoří rozhovor ředitelky Gymnázia Jiřího Gutha-Jarkovského Jitky Kendíkové se studenty Adamem a Honzou na téma integrace spolužáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Jedná se o téma aktuální, často diskutované, ale také spojené s řadou otázek, se kterými si mnozí pedagogové, další odborníci a rodinní příslušníci nevědí rady. Ve formě rozhovoru studentů s jejich pedagogem nechává čtenáře neformálním způsobem nahlédnout do zákulisí školy, která má s integrací bohaté zkušenosti. Co o knize říká jeden z jejích autorů? Adam: Příručky jsou plné rad expertů, které vycházejí z nejpropracovanějších výzkumů. My se ale budeme snažit o pohled opačný, který já osobně považuju za mnohem důležitější. Vyslechneme názor vedení, který zastává Jitka Kendíková, ředitelka Základní školy a Gymnázia Jiřího Gutha-Jarkovského v Praze a pokusíme se na něj reagovat. Spolu s Honzou přidáme názor a zkušenosti studentů, jež jsou v drtivé většině příruček opomíjeny. Doufáme, že naší knihou pomůžeme jak rodičům, tak expertům...

Objev podobné jako A proč ne? - Jitka Kendíková, Jan Mazel, Adam Sládek - e-kniha

cena 175.0 Kč
Detail

Humor & Sex 2 Vilní padouši a hrdinové - Jitka Moody - e-kniha

eBook: 14 erotických příběhů známých postav z knih, filmů, seriálů, kteří ale jsou mnohem nadrženější než ti, co jste zvyklí znát. V lechtivé i humorné knize Vilní padouši a hrdinové přistihnete své oblíbené hrdiny a padouchy z filmů a románů v těch nejpikantnějších situacích. Nemáte pocit, že třeba takový mladý kouzelník Harry P. by si už taky mohl trochu vrznout? No a Indiana J. objeví bájné město a hádejte co, čeká ho tam spousta nepříjemností. Když Fiona přikáže oženit krále, aby netropil hlouposti, oslík se Šrekem dělají co můžou. Dokonale nedokonalý příběh Garpovy matky ze světoznámého románu vám vnutí skvělou náladu. V knize příběhů najdete tyto často ne vlastní vinou rozvášněné klaďasy a záporáky: Harry Potter Drákula Indiána Jones Matrix James Bond Smrtonosná past Hvězdná brána Svět podle Garpa Krotitelé Duchů Pán prstenů Shrek Švejk Doctor Who Supernatural

Objev podobné jako Humor & Sex 2 Vilní padouši a hrdinové - Jitka Moody - e-kniha

cena 199.0 Kč
Detail

Humor & Sex 3 Hříchy králů… a královen - Jitka Moody - e-kniha

eBook: 12 hříšných vladařů, kteří se nejvíce baví právě tím jedním smrtelným hříchem. V dobovém pozadí a v dobových šatech autorka představí velikány dějin v nemravně lechtivých situacích. I v této knize se budete spíše báječně bavit, než abyste si navodili sami dráždivou situaci. I když, i na to nejspíš dojde. Úctyhodní panovníci i dějinami proklínaní despotové, tihle všichni se představí takříkajíc v nedbalkách a k vaší dobré zábavě se pokusí uhájit svou čest a pověst a krapet úcty od přítomných dam a pánů. Kdo tvrdí, že ti nejmocnější a nejbohatší mají všechno hezky snadné? Kteří slavní historičtí vladaři se v knize pořádně rozvášnili: Královna ze Sáby Alexandr Veliký Kleopatra Caligula Messalina Barbora Cellská Jindřich VIII. papež Alexandr VI. Ivan Hrozný Rudolf II. Ludvík XIV. Král Slunce Napoleon

Objev podobné jako Humor & Sex 3 Hříchy králů… a královen - Jitka Moody - e-kniha

cena 199.0 Kč
Detail

Humor & Sex 4 To nej z knih 1, 2 a 3 - Jitka Moody - e-kniha

eBook: Výběr 15 příběhů, které jako autorka považuji za to, co se nejvíce povedlo z erotických pohádek, nemravných padouchů a hrdinů a hříchů králů a královen. To pro případ, že 3 knihy jsou na vás zkrátka moc, nebo chcete ochutnávku. Jestli máte rádi humor, vychutnáte si sarkasmus a potěší vás peprnější příběhy, kde erotika tomu všemu dává kouzlo, zkuste se začíst právě do této knihy. Kdybych si měla vybrat to nejlepší z toho nej, tedy řekněme 3 příběhy z každé knihy, byla by to pohádka na motivy Císařovy nové šaty, Garp coby zástupce hrdinů z knih a nakonec Jindřich VIII. coby král s nemravnými choutkami. A který máte nejradši vy? V této knize výběru najdete tyto příběhy: Císařovy nové šaty Šípková Růženka Malá mořská víla Alí Baba a 40 loupežníků Popelka Uspávač Drákula Indiána Jones Matrix Smrtonosná past Svět podle Garpa Královna ze Sáby Alexandr Veliký Jindřich VIII. Ludvík XIV. zvaný Král Slunce

Objev podobné jako Humor & Sex 4 To nej z knih 1, 2 a 3 - Jitka Moody - e-kniha

cena 199.0 Kč
Detail

Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (Defekt) - Burešová Jitka

Získejte souhrnné informace k problematice moderní online marketingové komunikace. Ta je v současnosti stěžejním nástrojem komunikace většiny firem. Kniha představí nejen tyto hlavní a nejdůležitější instrumenty, tedy webové stránky a problematiku SEO, ale provede vás kompletní strategií v online světě, online komunikačním mixem včetně všech typů reklamního formátu PPC, nejpoužívanějšími srovnávači, tvorbou e-shopů a analytickým nástrojem Google analytics verze 3 a 4. Velká pozornost je věnována sociálním sítím, které patří po řadu let neodmyslitelně k modernímu marketingu. V knize naleznete detailní postup tvorby komunikace na Facebooku a Instagramu. Seznámíte se také s formami marketingové komunikace na YouTube. Pozornost si získala i nová sociální síť TikTok, která má velkou popularitu u mladé generace.

Objev podobné jako Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (Defekt) - Burešová Jitka

cena 229.0 Kč
Detail

Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha

eBook: Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy. Začínající marketéři a studenti VŠ v knize najdou vše důležité o tom, jak naplánovat a vytvořit tu "správnou" reklamu, která splní své cíle. Dozví se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný název, jméno produktu a logo. Autoři se dále věnují působení reklamy a jejímu měření, radí jak vybrat reklamní agenturu a představují nové trendy v marketingové komunikaci. V přílohách čtenáři najdou užitečné informace o legislativě spojené s reklamou, seznam tisku věnující se marketingu, odkazy na asociace komunikačních agentur a důležité adresy.

Objev podobné jako Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha

cena 254.0 Kč
Detail

Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha

eBook: Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Nové vydání přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a emocionálního působení a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak "krok za krokem" připravit účinnou reklamní kampaň, jaká média vybrat, jak vytvořit tu "správnou" reklamu, jaké barvy, obrazy a slova používat či jak si vybrat správnou agenturu. Dozvíte se také, jaké moderní přístupy ke zjišťování účinnosti reklamy existují, jaké jsou nové trendy v marketingové komunikaci nebo co není v reklamě dovoleno. Přestože se kniha věnuje z větší části právě reklamě, je určena všem zájemcům o problematiku komerčních komunikací, nejen marketingovým a reklamním manažerům a specialistům, pracovníkům komunikačních a reklamních agentur a studentům.

Objev podobné jako Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha

cena 229.0 Kč
Detail

Psychologie barev v marketingu - Pavel Hrejsemnou - e-kniha

eBook: Odhalte skrytou sílu barev v marketingu! Už jste se někdy zamysleli, proč vás některé značky okamžitě osloví, zatímco jiné zapadnou? Proč je logo Coca-Coly červené a Facebooku modré? Odpověď leží v psychologii barev – mocném, ale často podceňovaném nástroji, který dokáže ovlivnit vnímání, emoce a chování zákazníků. Tato komplexní kniha vás provede fascinujícím světem barev a jejich dopadu na marketing. Zjistíte, jak každá jednotlivá barva – od vášnivé červené přes uklidňující modrou, energickou žlutou, luxusní zlatou až po elegantní černou – komunikuje specifická sdělení a vyvolává konkrétní emoce. Naučíte se: Pochopit psychologický význam a kulturní asociace klíčových barev.Analyzovat barevné volby ikonických světových značek.Strategicky vybírat barevné palety, které posílí identitu vaší značky.Vyhnout se běžným chybám při aplikaci barev v marketingu.Využít barvy k ovlivňování nákupních rozhodnutí a budování silných emocí. Ať už jste marketér, podnikatel, designér, nebo jen chcete lépe porozumět světu kolem sebe, tato kniha je vaším průvodcem k ovládnutí jazyka barev. Přestaňte se na barvy dívat jen jako na estetiku a začněte je vnímat jako strategický nástroj pro váš úspěch!

Objev podobné jako Psychologie barev v marketingu - Pavel Hrejsemnou - e-kniha

cena 150.0 Kč
Detail

Praktický poradca pre život seniora - Jitka Suchá, Iva Holmerová, Iva Jindrová - e-kniha

eBook: Kniha je určená všetkým, ktorých zaujíma kvalita života vo vyššom veku, čo sú predovšetkým seniori. Autorky rozdelili svoju knihu do dvoch častí. V prvej sa venujú problematike takzvaného zdravého starnutia, v druhej časti sa zaoberajú najčastejšími ochoreniami a problémami spojenými s vyšším vekom. Čitateľom kniha ponúka tak teoretické informácie, ako aj praktické úlohy.

Objev podobné jako Praktický poradca pre život seniora - Jitka Suchá, Iva Holmerová, Iva Jindrová - e-kniha

cena 199.0 Kč
Detail

Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha

eBook: První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě (corporate identity) přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, a to včetně vytváření corporate identity Česka. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace, doc. Jitka Vysekalová a Ing. Jiří Mikeš. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, tedy firemní kultura, design, komunikace i chování. Zjistíte, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Dozvíte se, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se věnuje také analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k "měření" image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům stejně jako vysokoškolským studentům.

Objev podobné jako Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha

cena 319.0 Kč
Detail

Žák se speciálními vzdělávacími potřebami v tělesné výchově - Pavlína Nováková, Klára Daďová, Jitka Vařeková - e-kniha

eBook: Kniha je určena studentům i profesionálům v oblasti tělesné výchovy a sportu, tedy zejména učitelům, ale také vychovatelům, asistentům pedagoga, trenérům a lektorům ve školách, sportovních a volnočasových organizacích. První část je teoretická. Je přiblížen obor aplikované pohybové aktivity, uvedeny principy a příklady podpůrných opatření a popsána práce asistenta pedagoga v tělesné výchově. Druhá část publikace nabízí praktické návody a tipy pro tělovýchovnou praxi u konkrétních typů poruch, onemocnění a postižení.

Objev podobné jako Žák se speciálními vzdělávacími potřebami v tělesné výchově - Pavlína Nováková, Klára Daďová, Jitka Vařeková - e-kniha

cena 180.0 Kč
Detail

Veletrhy a výstavy - Jitka Vysekalová, Monika Hrubalová, Jana Girgašová - e-kniha

eBook: Co firmě přinese účast na výstavách a veletrzích? Jak se na ně krok za krokem správně připravit? Na co určitě nezapomenout? Četné příklady z marketingové praxe a přehledně členěný text pomohou všem současným i budoucím vystavovatelům, marketingovým pracovníkům a studentům, kteří se nechtějí učit jen metodou pokusu a omylu.

Objev podobné jako Veletrhy a výstavy - Jitka Vysekalová, Monika Hrubalová, Jana Girgašová - e-kniha

cena 168.0 Kč
Detail

Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan - e-kniha

eBook: Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k „měření“ image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům a vysokoškolským studentům. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš a nově Jan Binar, šéf agentury McCann a prezident Asociace komunikačních agentur.

Objev podobné jako Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan - e-kniha

cena 314.0 Kč
Detail

Návody k speciálním praktickým cvičením z farmaceutické technologie - Řehula Milan, Pavel Berka, Milan Dittrich, Jitka Mužíková - e-kniha

eBook: Druhé vydání speciálního praktika z farmaceutické technologie, které je zaměřeno na praktické ověřování teoretických poznatků. Pozornost je soustředěna na studium zrněných prášků, mikročástic, neobalených tablet, enterosolventních tablet, dražé a polotuhých dermálních přípravků. Studenti se seznámí s výrobou a lékopisným nebo nelékopisným hodnocením výše uvedených lékových forem. Získané výsledky mohou přímo zapisovat do příslušných tabulek ve skriptech.

Objev podobné jako Návody k speciálním praktickým cvičením z farmaceutické technologie - Řehula Milan, Pavel Berka, Milan Dittrich, Jitka Mužíková - e-kniha

cena 50.0 Kč
Detail

Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu - Jitka Vysekalová, Karel Voříšek - e-kniha

eBook: První kniha nejoblíbenějšího moderátora a lektora komunikace Karla Voříška a marketingové expertky Jitky Vysekalové. Vydejte se se s nimi na čtivou a poutavou cestu přes uvědomění si svého vlastního já a budování osobní image až k samotnému mluvení na veřejnosti a přesvědčivému vystupování. Image je nejen naším obrazem, který si o nás okolí vytváří na základě informací a osobních zkušeností, ale především by měla vycházet přímo z nás, měla by odpovídat naší osobnosti. Tuto osobnost můžete navzdory vlivu genů či výchovy do značné míry sami ovlivnit. Jaký jste typ temperamentu? Jste zaměřením introvert, nebo extrovert? Pomocí praktických cvičení a osobnostních testů poznáte lépe sami sebe i své okolí. Zjistíte, jak působíte na druhé a jak toho využít při řešení konfliktů. Ať už chcete přivést k dokonalosti svou osobní nebo profesní image, v knize naleznete rady, jak svého ideálu dosáhnout. Dozvíte se, jakou roli hraje móda a oblečení, vzhled, pověst, řeč těla, vystupování a chování, jaký vliv mají barvy či jak se „naučit vkusu“. Neschází ani návod, jak se stát charismatickou osobností. Naučíte se mluvit přesvědčivě a tak, aby vám lidé rozuměli. Autoři vám ukážou, jak na trému i proč a jak být asertivní. Provedou vás úskalími veřejného projevu, upozorní na časté chyby, seznámí vás s artikulací, intonací, frázováním i řečí těla. Zjistíte také, jak si udělat ze stresu spojence či předejít syndromu vyhoření a mnoho dalších užitečných tipů do života. Celá kniha je napsána čtivou a srozumitelnou formou a je plná praktických příkladů, cvičení a testů, které vám pomohou lépe poznat sami sebe a nikdy se již neztratit v davu.

Objev podobné jako Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu - Jitka Vysekalová, Karel Voříšek - e-kniha

cena 254.0 Kč
Detail

Moje první kniha o emocích - Couturier Stéphanie

Kniha obsahuje 24 stran s příběhem plným emocí, s kterými se každé dítě ve svém životě potká.

Objev podobné jako Moje první kniha o emocích - Couturier Stéphanie

cena 312.0 Kč
Detail

Velká kniha o emocích - Ve školce - Couturier Stéphanie

Titul obsahuje 40 stran s příběhem, v němž se děti seznámí s mnoha druhy emocí, které je mohou potkat během dne ve školce.

Objev podobné jako Velká kniha o emocích - Ve školce - Couturier Stéphanie

cena 312.0 Kč
Detail

Emoce jako náš životní kompas - Jitka Ševčíková - e-kniha

eBook: Emoce hrají v našem životě klíčovou roli. Když se s nimi naučíme pracovat a využít jejich energii, mohou být naším skvělým parťákem v řešení nejrůznějších životních situací. Často nám v tom překáží potřeba city plně kontrolovat, případně naše pýcha nebo strach. Nenechat se emocemi ovládat, ale přetavit je v dovednost a plně využít to, co nám přinášejí, je na emoční inteligenci to krásné, ale zároveň obtížné. Tato kniha vám ukáže, jak emoce poznat a jak s nimi pracovat.

Objev podobné jako Emoce jako náš životní kompas - Jitka Ševčíková - e-kniha

cena 229.0 Kč
Detail

Karty emocí: Kniha 77 karet (978-80-7370-548-0)

Kniha - autor Petra Martin; Kris Wiltse, 32 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Jedinečný nástroj pro snazší rozhodování, řešení problémů a konfliktů, rozvíjení tvořivosti i hledání štěstí. Karty emocí vám pomůžou, abyste si lépe uvědomili, jak se skutečně cítíte – a pak uvidíte, že situaci, ve které se nalézáte, můžete změnit. Balíček obsahuje 60 karet, kdy každá z karet představuje základní emoci a v její dolní části jsou popsány tři související pocity. Dále je v balíčku 12 karet s pokyny, jak s kartami pracovat a 5 prázdných karet, které vám umožní vytvořit si karty s vlastními emocemi. Karty emocí můžete použít například, když potřebujete: poznat, jak se cítíte pomoci při rozhodování pomoci při řešení problémů a konfliktů poradit, jak čelit lidem, kteří vám ublížili navzájem poznávat, co cítíme.

Objev podobné jako Karty emocí: Kniha 77 karet (978-80-7370-548-0)

cena 419.0 Kč
Detail

Image a firemní identita (978-80-247-2790-5)

Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, 192 stran První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě (corporate identity) přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, a to včetně vytváření corporate identity Česka. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace, doc. Jitka Vysekalová a Ing. Jiří Mikeš. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, tedy firemní kultura, design, komunikace i chování. Zjistíte, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Dozvíte se, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se věnuje také analýze image, využití metod...

Objev podobné jako Image a firemní identita (978-80-247-2790-5)

cena 319.0 Kč
Detail

Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím - Burešová Jitka - e-kniha

eBook: Získejte souhrnné informace k problematice moderní online marketingové komunikace. Ta je v současnosti stěžejním nástrojem komunikace většiny firem. Kniha představí nejen tyto hlavní a nejdůležitější instrumenty, tedy webové stránky a problematiku SEO, ale provede vás kompletní strategií v online světě, online komunikačním mixem včetně všech typů reklamního formátu PPC, nejpoužívanějšími srovnávači, tvorbou e-shopů a analytickým nástrojem Google analytics verze 3 a 4. Velká pozornost je věnována sociálním sítím, které patří po řadu let neodmyslitelně k modernímu marketingu. V knize naleznete detailní postup tvorby komunikace na Facebooku a Instagramu. Seznámíte se také s formami marketingové komunikace na YouTube. Pozornost si získala i nová sociální síť TikTok, která má velkou popularitu u mladé generace.

Objev podobné jako Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím - Burešová Jitka - e-kniha

cena 399.0 Kč
Detail

Psychologie reklamy (978-80-247-4005-8)

Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, kolektiv a, 328 stran Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v médiích, seznámí se s novými příklady efektivních kampaní z roku 2010, dalšími příklady testování reklamy, novými údaji výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, novými poznatky k účinnosti reklamy na internetu atd. Publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou českou autoritou v oblasti psychologie reklamy, vám odpoví na otázku, jakou reklamu váš zákazník preferuje a jak vytvořit účinnou reklamu. Kniha nemá díky své komplexnosti a...

Objev podobné jako Psychologie reklamy (978-80-247-4005-8)

cena 390.0 Kč
Detail

Psychologie reklamy (978-80-271-3654-4)

Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, 360 stran, česky Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a...

Objev podobné jako Psychologie reklamy (978-80-271-3654-4)

cena 467.0 Kč
Detail

Psychologie reklamy: 5., rozšířené a aktualizované vydání (978-80-271-3654-4)

Kniha - autor Jitka Vysekalová, 360 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání...

Objev podobné jako Psychologie reklamy: 5., rozšířené a aktualizované vydání (978-80-271-3654-4)

cena 469.0 Kč
Detail

Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)

Kniha - autor Marek Moudrý, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných...

Objev podobné jako Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)

cena 259.0 Kč
Detail

Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)

Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do...

Objev podobné jako Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)

cena 189.0 Kč
Detail

Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)

Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do...

Objev podobné jako Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)

cena 189.0 Kč
Detail

Image a firemní identita (978-80-271-2841-9)

Kniha - autor Jan Binar; Jiří Mikeš; Jitka Vysekalová, 224 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze...

Objev podobné jako Image a firemní identita (978-80-271-2841-9)

cena 320.0 Kč
Detail

Reklama (978-80-247-3492-7)

Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, 208 stran Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Nové vydání přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a emocionálního působení a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak "krok za krokem" připravit účinnou reklamní kampaň, jaká média vybrat, jak vytvořit tu "správnou" reklamu, jaké barvy, obrazy a slova používat či jak si vybrat správnou agenturu. Dozvíte se také, jaké moderní přístupy ke zjišťování účinnosti reklamy existují, jaké jsou nové trendy v marketingové komunikaci nebo co...

Objev podobné jako Reklama (978-80-247-3492-7)

cena 229.0 Kč
Detail

Marketing (80-7168-979-3)

Kniha - autor Jitka Vysekalová, 248 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT.

Objev podobné jako Marketing (80-7168-979-3)

cena 218.0 Kč
Detail

Podívejte se také