Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz

Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller - e-kniha

eBook: Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována sociálním médiím a komunikaci vůbec. Všechna témata knihy jsou aktualizována, přepracována a doplněna o nové přístupy a myšlenky a mnoho nových příkladů z praxe. Na konci každé kapitoly najdete nové případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum a odhad poptávky přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie a programy až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu zahrnujícího uvádění nových tržních nabídek, účast na globálních trzích a řízení holistické marketingové organizace.

Podívejte se také Marketing management (978-80-247-4150-5)

cena 1947.0 Kč
Detail

Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována sociálním médiím a komunikaci vůbec. Všechna témata knihy jsou aktualizována, přepracována a doplněna o nové přístupy a myšlenky a mnoho nových příkladů z praxe. Na konci každé kapitoly najdete nové případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum a odhad poptávky přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie a programy až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu zahrnujícího uvádění nových tržních nabídek, účast na globálních trzích a řízení holistické marketingové organizace.

Podívejte se také Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)

cena 2050.0 Kč
Detail

Marketing management (978-80-247-4150-5)

Elektronická kniha - autor Philip Kotler, Kevin Lane Keller, 816 stran Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována i sociálním médiím a komunikaci.Všechna témata jsou aktualizována a doplněna o nové přístupy, myšlenky a příklady z praxe. Na konci kapitol najdete případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové,...

Podívejte se také E-mail management (978-80-856-2445-8)

cena 1947.0 Kč
Detail

Chaotika - Philip Kotler, John A. Caslione

Ekonomika za posledné roky vstúpila do éry čoraz častejších a intenzívnejších turbulencií. Vo svete vzájomne prepojenom globalizáciou a modernými technológiami sa znásobujú riziká, ale aj príležitosti. Toto je svet, ktorý pohltí nepripravených, ale odmení pripravených – silné spoločnosti, ktoré majú schopnosť rýchlo predvídať a efektívne spracovať možné hrozby.Známi obchodní stratégovia Philip Kotler a John Caslione predstavujú v knihe Chaotika podnetný, hoci znepokojivý názor, že súčasné turbulentné časy nie sú odchýlkou, ale trvalou súčasťou našej doby. Ich inovatívny Systém manažmentu Chaotika je zameraný na minimalizovanie zraniteľnosti a využívanie príležitostí. Poskytuje praktické stratégie nielen na to, ako prežiť ekonomické výkyvy, ale ako počas nich dokonca rásť.

Objev podobné jako Chaotika - Philip Kotler, John A. Caslione

cena 480.0 Kč
Detail

Společnost věčného mládí - Jan Keller - e-kniha

eBook: Kniha se zabývá dopady jedné z největších sociokulturních změn druhé poloviny 20. století, nebývalého nárůstu nové společenské kategorie – adolescentů. Autor rozebírá mentalitu těch, kdo se nalézají v přechodné životní fázi, pro kterou je charakteristická neuzavřenost životních voleb. Tato nová sociální kategorie co do svého počtu i významu neobyčejně sílí po druhé světové válce, tedy v období, které je přechodné též z hlediska celé společnosti na cestě od společnosti průmyslové k postindustriální. Kniha analyzuje, jak v této situaci došlo ke vzniku kultu věčného mládí, koncentrovaného kolem motivů touhy bez hranic, popření autorit a iluze neomezené individuální volby. Autor dokládá, nakolik kult věčného mládí inspiroval takzvané postmoderní myšlení. Dále ukazuje, jak tento způsob myšlení přetrvává i v situaci, kdy se od přelomu 70. a 80. let vynořují obrysy společnosti hypermoderní. Pečlivě budovaný kult mládí převrací skutečné vztahy ve společnosti. Pomáhá zakrývat fakt, že vlastnosti, které jsou přičítány mladé generaci, jsou ve skutečnosti požadavky přicházející zvenčí a vyvolávané logikou fungování firem, politiky a médií. Kult věčného mládí pomáhá zastírat poměry, ve kterých vyrůstají nové generace, a odvádí pozornost od skutečných problémů, jimž musejí čelit. Tento uměle pěstovaný kult neúprosně popohání k vyšší výkonnosti příslušníky všech generací v zájmu zvyšování profitu především velkých firem a finančních trhů.

Objev podobné jako Společnost věčného mládí - Jan Keller - e-kniha

cena 230.0 Kč
Detail

Dějiny klasické sociologie - Jan Keller - e-kniha

eBook: Kniha podává výklad dějin sociologického myšlení s přihlédnutím k proměnám, jimiž prochází moderní společnost v dnešní době. Autor vychází z analogie mezi krizí tradiční společnosti, z níž se zrodila modernita, a současnou krizí organizované modernity, jejíž příchod byl z různých úhlů zachycen v teoriích klasiků sociologie. Kniha se tak snaží na jedné straně podat výklad základních kategorií sociologického myšlení u zhruba desítky předních sociologů 19. a počátku 20. století. Zároveň na druhé straně usiluje o teoretické propojení této myšlenkové tradice s nejaktuálnějšími problémy dnešní doby. Autor dospívá k názoru, že mnohé prvky sociologické tradice mohou posloužit k orientaci v současných proměnách modernity.Je dnešní vývoj triumfem modernity, anebo jejím selháním?Lze ještě vymyslet něco nového po Marxovi, Weberovi a Paretovi?Znamená proces individualizace nárůst svobody?Mýlili se více osvícenci, anebo konzervativní myslitelé?Byly organizace nadějí modernity, anebo jejím prokletím?Pohybuje se modernita v kruhu?

Objev podobné jako Dějiny klasické sociologie - Jan Keller - e-kniha

cena 330.0 Kč
Detail

Současná francouzská sociologie - Jan Keller - e-kniha

eBook: Kniha prezentuje hlavní rysy vývoje francouzského sociologického myšlení od poloviny 20. století do současnosti. V této souvislosti sleduje přechod od průmyslové společnosti ke společnosti postindustriální, od společnosti národní ke globální a od modernity k postmodernitě. Tyto proměny sleduje nejen v teoretické rovině, ale také v jednotlivých oblastech společenského dění a v rovině každodenního života. Sleduje přitom nejen to, jak se mění samotná sociální realita, ale prezentuje také zásadní spory a diskuse, které se v souvislosti s tím ve francouzské sociologii odehrály a odehrávají.Právě francouzská sociologie má pro takový rozbor ty nejvhodnější parametry. Jako jediná národní sociologie totiž disponuje právě již od poloviny 20. století nástrojem pro zachycení proměn sociální struktury. Má podobu „socioprofesních kategorií“ a umožňuje sledovat trendy vývoje profesní struktury a v souvislosti s tím dráhy sociální mobility. V tomto rámci jsou vyloženy proměny ve světě práce a zaměstnání, fungování formálních organizací v soukromé i veřejné sféře a proměny v oblasti školství. Dalšími tematickými oblastmi jsou pak sociologie rodiny, která reaguje na výrazné proměny jak ve vztazích mezi manžely a partnery, tak ve vztazích mezi rodiči a dětmi, a sociologie města, kde se probíhající diskuse týkají problematiky sociální segregace a tzv. sociálně citlivých čtvrtí, vyjadřují se ke zdrojům násilí v městském prostředí, ale mapují také rezidenční přesuny různých kategorií obyvatel.Ve dvou závěrečných částech knihy je těchto dílčích analýz využito pro formulování odpovědí na otázky naznačené úvodem. Je ukázáno, jakými způsoby řeší francouzská sociologie napětí mezi tradičním důrazem na sociální integraci a aktuálními trendy posilujícími riziko sociální exkluze. Je rovněž ukázáno, jakým způsobem se přistupuje k otázce sociální regulace v prostředí postupující individualizace. Je zřejmé, že uspokojivost odpovědí na tyto otázky má zásadní dopad nejen na další vývoj francouzské i naší sociologie, ale rovněž zásadním způsobem ovlivňuje také perspektivy sociologie jako uznávané vědní disciplíny obecně.Dochází k proměnám modernity, anebo je moderní nazývat novými slovy stále totéž?Do jaké míry zůstává sociologie národní sociologií?Nakolik jsou životní osudy lidí určovány jejich sociální příslušností?Ztratila sociální identita význam pro budování identity individuální?Byla sociální nerovnost nahrazena nekonečnou růzností?Může se stát anomie normálním stavem společnosti?Vracíme se do dob před vznikem společnosti zaměstnání?Dochází k rozpojení placené práce a sociálních jistot?Je člověk obětí velkých organizací, anebo jejich komplicem?Je přechod od pyramidálních organizací na síťovou strukturu mocensky neutrální?Co sbližuje a co rozděluje fungování organizací působících v soukromém a ve veřejném sektoru?V čem spočívá rozdíl mezi zmasověním školství a jeho demokratizací?Přeměňuje škola aristokratická privilegia v meritokratická práva?Dává vzdělání přístup k moci?Stane se rodina kontraktem na dobu určitou?Je větší výhrou dobrý sňatek, anebo dobrý rozvod?Hrozí nám válka generací?Kolik rychlostí má město?Stanou se metropole městskými státy?Snižuje individualismus míru sociální segregace?Je individualismu právem, anebo povinností moderního člověka?K čemu všemu lze využít individualismus? A k čemu ho lze zneužít?

Objev podobné jako Současná francouzská sociologie - Jan Keller - e-kniha

cena 320.0 Kč
Detail

Marketing 6.0 - Philip Kotler, Setiawan Iwan, Kartajaya Hermawan - e-kniha

eBook: Pusťte se do znovuobjevení marketingových základů s nástupem metamarketingu a nechte se jím provést těmi nejlepšími z oboru. V nové publikaci autor knihy slavný propagátor „4P marketingu“ Philip Kotler vysvětluje, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků a docílit globálních změn. V nové době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování, ke kterým došlo v posledním desetiletí. Dozvíte se, jaké jsou stavební kameny metamarketingu, jaké technologie denně používají generace Z a generace Alfa. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, a informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena pro manažery, vedoucí pracovníky, členy představenstev a další vedoucí pracovníky, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama. Tato publikace je současně nepostradatelná pro novou generaci marketérů, inzerentů, tvůrců obsahu a dalších odborníků.

Objev podobné jako Marketing 6.0 - Philip Kotler, Setiawan Iwan, Kartajaya Hermawan - e-kniha

cena 467.0 Kč
Detail

E-mail management - David Gruber - e-kniha

eBook: Hutně na malém a snadno čtivém prostoru vše podstatné a důležité pro výrazné ušetření času a nervů na e-mailech (jejich čtení i psaní i vychování si e-mailových partnerů). Více v podrobném popisu. Co tam všechno je:Neskutečná stresující záplava textů v dnešní době, její příčiny – a bude hůř!Určete si, kde se nacházíte na škále puntičkář…bordelář – a přizpůsobte tomu svůj systém.Možnosti softwaru pro elektronickou poštu, zejména nastavení filtrování zpráv.Jak si vytvořit systém složek v poštovním softwaru – podle toho, jaký jste typ.Optimalizovaný systém dvě kontroly denně, tři kontroly, čtyři kontroly… až po okamžité kontroly hned po přijetí mailu. Aneb: Přerušíte milování kvůli mailování?Příklad pohodového zvládání záplavy – můj osobní lékař.Kontroly mailů i SMS a „screen-out time“. Synonymicky též „screen hygiene“, „screen silence“.E-mail přišel – a co s ním? Úplná paleta od naprostého ignorování po pečlivé nastudování. Úleva při využití rychločtení a rychlostudia.Jak si stanovíte hraniční čas pro vyřízení mailu na jeden vrz nebo pro vrácení se k němu později.Tři kardinální filtrové otázky (= síto) pro vaši úsporu času.Píšeme e-mail jako první i jako druzí: Oslovení, optimalizace předmětu e-mailu, stručnost, kopie, alibistické nadbytečné kopie a nadbytečné přílohy. Surovci nadbytečných příloh a kopií – řekněte jim to!E-mailová etika. Dvojsečné případy „mrtvého brouka“. Nutnost pokrýt všechny body e-mailového partnera.Jak označovat body e-mailu. Jak odpovídat – nad tělo mailu pisatele, pod tělo, do těla…Vychovejte si své stálejší e-mailové partnery; nejen jako šéf, ale i jako běžný pracovník. Bude se vám lépe žít, volněji dýchat. Získáte sladký pocit dobrého stíhání, čisté hlavy.Co studují zdarma desetileté děti státních škol v USA a co mj. studují někteří čeští top manažeři za sto tisíc korun na den…Řada dalších vychytávek. Čtěte sami – a doporučte i těm, s nimiž častěji mailujete.A pozor: Kniha se dá aktualizovat podle vašich reakcí!

Objev podobné jako E-mail management - David Gruber - e-kniha

cena 199.0 Kč
Detail

Štyri posledné veci - Kevin Vost - e-kniha

eBook: O smrti často uvažujeme ako o konci, hoci ona je v skutočnosti začiatkom večného života. Smrť, súd, nebo a peklo, ktoré sa často nazývajú „štyrmi poslednými vecami“, v nás vzbudzujú bázeň a strach, no veľa svätých svedčí o tom, že kontemplácia týchto veľkých tajomstiev prináša hlboký duchovný úžitok. Asi žiaden z nich však neprenikol do štyroch posledných vecí hlbšie ako najväčší teológ v dejinách – svätý Tomáš Akvinský. Na stránkach tejto knihy nám jej autor Kevin Vost prístupným spôsobom sprostredkúva jadro učenia a myšlienok anjelského učiteľa o posledných veciach a o úžasných zážitkoch, ktoré nás čakajú v nebi. V knihe nájdeme odpovede aj na tieto otázky: Idú naše duše po smrti rovno do neba alebo do pekla? Môžu duše niekedy opustiť nebo alebo peklo? Budú deti, ktoré zomrú bez krstu, podliehať večnému trestu? Kde sa v Písme hovorí o očistci? Prečo by sme sa mali modliť za zomrelých a k svätým? Vieme predpovedať čas posledného súdu? Budú hriešnici „ponechaní“ na zemi? Aké staré budú vyzerať naše telá po zmŕtvychvstaní? Budú zatratení a démoni jedného dňa vyslobodení z pekla? Neobávajme sa dlhých, ťažkopádnych teologických traktátov - na naše nástojčivé otázky pohotovo odpovedia krátke zhrnutia v jednoduchom a zrozumiteľnom jazyku. Pozvime teda anjelského učiteľa, aby nás sprevádzal na nebeskej okružnej ceste po štyroch najdôležitejších veciach zo všetkých – po štyroch posledných veciach.

Objev podobné jako Štyri posledné veci - Kevin Vost - e-kniha

cena 279.0 Kč
Detail

Krizový management barokní ekonomiky? - Jaroslav Čechura - e-kniha

eBook: Kniha se zabývá dvěma velkými jihočeskými panstvími Třeboň a Hluboká (dnes Hluboká nad Vltavou) v procesu proměn, které nastaly po třicetileté válce. Obě panství získal Jan Adolf ze Schwarzenberka krátce po roce 1660. Jaroslav Čechura reviduje výkladové stereotypy, které přisuzují této době mnohé negativní charakteristiky. Ukazuje vztah vrchnosti k poddaným v případě neúrody, ale i hledání a nalézání nových možností rozvoje hospodářství (včetně nečekaných aktivit, jako byl třeba chov želv). Pozornost je věnována třem profilujícím aspektům předpokládaných změn: panským dvorům, robotě a potahům ve dvorech. Právě robota je tu demytizována. Nejednou deklarovaná přísnost vrchnosti měla své meze a limity. Šlechtic byl nejenom pánem, ale i „otcem“ svých poddaných, kterým poskytoval v případě ohrožení pomoc a ochranu.

Objev podobné jako Krizový management barokní ekonomiky? - Jaroslav Čechura - e-kniha

cena 270.0 Kč
Detail

Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)

Kniha - autor Dagmar Jakubíková; Eliška Vildová; Petr Janeček; Jan Tluchoř, 368 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace zkušených autorů je jedinou komplexní knihou na téma lázeňství a řízení lázní na českém trhu. Autoři, kteří se problematikou lázeňství, podnikání, managementu i marketingu dlouhodobě zabývají a mají bohaté teoretické i praktické zkušenosti, se v knize věnují především marketingovému řízení lázeňských organizací a podniků, spolu s uplatněním nejnovějších poznatků. Postupují od představení lázní a lázeňství v Evropě a České republice a služeb lázeňských zařízení, přes management lázeňských podniků, marketingový výzkum, analýzu prostředí a výběr cílových trhů, až po celý marketingový mix – produkt, cenu, distribuci a komunikaci. Speciální pozornost autoři věnují interní a externí komunikaci v lázeňských organizacích a lázeňských hotelích. Výklad je doplněn mnoha příklady z české i zahraniční praxe, včetně obrazové dokumentace....

Objev podobné jako Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)

cena 344.0 Kč
Detail

Marketing a management muzeí a památek (80-247-1104-4)

Elektronická kniha - autor Ladislav Kesner, 304 stran Jak mohou muzea a památky vytvářet zájem a poptávku publika a naplňovat své poslání ve vztahu k veřejnosti i hodnotám, jež mají ochraňovat? Jakým dilematům a rizikům čelí kulturní organizace u nás i ve světě? Jsou zahraniční modely a zkušenosti aplikovatelné v českých podmínkách? To jsou jen některé z důležitých otázek, na které se snaží najít odpověď tato první česká monografie o marketingu a strategickém řízení muzeí a památek. Autor věnuje zvláštní pozornost procesům spotřeby kulturních statků, vnímání muzejních objektů a expozic a analýze produktu muzeí a památek jako východisku marketingové činnosti kulturních organizací. Podrobně se zabývá kulturní kompetencí jako kritickým faktorem, který ovlivňuje poptávku současného publika po muzeu, a ukazuje, že organizace prezentující kulturní dědictví mohou v konkurenci stále širšího spektra volnočasových aktivit obstát jen tehdy, pokud svým divákům otevřou cestu...

Objev podobné jako Marketing a management muzeí a památek (80-247-1104-4)

cena 297.0 Kč
Detail

Time management nejvyšší generace v šesti krocích - David Gruber - e-kniha

eBook: Jádro time managementu SOUSTO znamená: stanovte – ovládněte - uvědomte si – sestavujte – tvořte – ošetřujte. Co, to se dozvíte v této e-knize, maximálně stručně při co nejlepší výstižnosti.Víte, že- moderní time management se u nás dříve nazýval „osobní informační systém“ a jako takový byl po celé naší zemi v nabídce masově rozšířen již před masovým rozšířením obdobného tématu například v USA? - o time managementu byl v roce 1987 odvysílán desetidílný průkopnický televizní seriál? (Námět David Gruber, scénář David Gruber, průvodce pořadem David Gruber, autor specifikací doprovodného softwaru David Gruber.)- podstatnou součástí širšího time managementu jsou techniky duševní práce neboli soft skills jako rychločtení, racionální čtení, efektivní poctivé rychlostudium angličtiny a dalších cizích jazyků?- že podstatnou součástí grubrovského time managementu je už od 80. let mj. úplný návod na zvládnutí prokrastinace?- time management zahrnuje efektivní rozvoj osobní kariéry, ať už člověk preferuje cestu spíše hmotnou nebo cestu spíše skromněji psychologickou nebo kombinací obojího?- pokud publikuje a školí v daném tématu v dané zemi více autorů, lektorů, koučů, tak typickým znakem jejich serióznosti a kvality je jejich uctivý vztah k průkopníkovi, tedy u nás k Davidu Gruberovi? Že podle tohoto vztahu k němu, podle hustoty a uctivosti citací z jeho knih a kurzů můžete dobře odhadnout, jak to ten který lektor či autor myslí s vámi, svými klienty, kteří nestíhají a čekají pomoc?

Objev podobné jako Time management nejvyšší generace v šesti krocích - David Gruber - e-kniha

cena 128.0 Kč
Detail

Marketing - 6.vydání - Philip Kotler, Armstrong Gary

Oblíbená učebnice marketingu z pera světově uznávaných autorů se komplexně věnuje všem důležitým marketingovým oblastem a činnostem. Srozumitelný výklad je doplněn řadou případových studií, příkladů a cvičení.

Objev podobné jako Marketing - 6.vydání - Philip Kotler, Armstrong Gary

cena 894.0 Kč
Detail

Slovník politického managementu a volebního marketingu (978-80-247-4013-3)

Elektronická kniha - autor Jan Kubáček, 104 stran Přinášíme slovník zahrnující téměř sto odborných hesel z oblasti politického managementu, politického a volebního marketingu a politické komunikace. Většina uvedených termínů nebyla dosud v českém prostředí v takovéto šíři systematicky definována a analyzována. Publikace obohacuje představenou teorii a historický exkurz u jednotlivých témat desítkami praktických příkladů z mnoha zemí světa a konkrétních politických situací, především pak z amerického a britského prostředí, kde jsou tyto oblasti marketingu a komunikace nejrozvinutější a nejrozšířenější. Autor sleduje především současnou praxi a nejmodernější trendy v oblasti politického managementu a politické komunikace.Knihu lze doporučit zájemcům o politické dění, zákulisí tvorby politických rozhodnutí a idejí a zároveň všem, kteří se věnují politickým vědám, žurnalistice, moderním komunikačním a prezentačním technikám, ale i sociologii, reklamě či sociální a...

Objev podobné jako Slovník politického managementu a volebního marketingu (978-80-247-4013-3)

cena 161.0 Kč
Detail

Marketing 6.0 - Philip Kotler, Setiawan Iwan, Kartajaya Hermawan

Pusťte se do znovuobjevení marketingových základů s nástupem metamarketingu a nechte se jím provést těmi nejlepšími z oboru.V nové publikaci autor knihy slavný propagátor „4P marketingu“ Philip Kotler vysvětluje, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků a docílit globálních změn. V nové době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování, ke kterým došlo v posledním desetiletí. Dozvíte se, jaké jsou stavební kameny metamarketingu, jaké technologie denně používají generace Z a generace Alfa. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, a informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku.Kniha je určena pro manažery, vedoucí pracovníky, členy představenstev a další vedoucí pracovníky, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama. Tato publikace je současně nepostradatelná pro novou generaci marketérů, inzerentů, tvůrců obsahu a dalších odborníků.

Objev podobné jako Marketing 6.0 - Philip Kotler, Setiawan Iwan, Kartajaya Hermawan

cena 491.0 Kč
Detail

Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-061-1)

Kniha - autor Jaroslava Kynclová; Eva Karásková, 152 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera a styly vedení. Zorientují se v systému organizace managementu v hotelnictví. Seznámí se také s významem hotelových řetězců.

Objev podobné jako Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-061-1)

cena 159.0 Kč
Detail

Management a hospodaření muzeí - František Ochrana, Michal Plaček, Milan Jan Půček, Antonín Šimčík - e-kniha

eBook: Kniha zkoumá problém řízení a hospodaření muzeí a snaží se ukázat muzeum jako kulturní instituci, která může být analyzována z historického, muzeologického, kulturního, funkčního, sociologického, statistického, ekonomického, manažerského, marketingového i administrativně správního aspektu. Publikace má vedle teoretického přínosu také přínos praktický – teoretické závěry opírající se o empirické prozkoumání reality fungování muzeí mohou být zdrojem informací, jak naplňovat úkoly muzeí uložené legislativou, jak efektivně chránit sbírku a účelně s ní nakládat, jak hospodárně pracovat s rozpočtem a majetkem muzea, jak motivovat a vést zaměstnance a jak účinně provádět prezentaci a marketing muzea. V neposlední řadě mohou být výsledky zkoumání využity také jako zdroj informací pro předkladatele vládních návrhů zákonů, které se týkají zakládání a řízení muzeí a jejich hospodaření.

Objev podobné jako Management a hospodaření muzeí - František Ochrana, Michal Plaček, Milan Jan Půček, Antonín Šimčík - e-kniha

cena 200.0 Kč
Detail

E-mail Management

Audiokniha MP3 David Gruber, čte David Gruber Soubor rad od Davida Grubera, 1. českého lektora a nejčtenějšího autora v České i Slovenské republice v oblasti Soft Skills, jak na e-mailovou poštu: Abychom se jí nenechali zahltit nebo naopak abychom něco nezanedbali, prostě komplexní návod pro lajdáky i puntičkáře, jak si poradit se záplavou mailů, která se nás v posledních letech řítí stále víc.

Objev podobné jako E-mail Management

cena 99.0 Kč
Detail

Kniha Prachu 1 - Philip Pullman

Kniha Prachu, první díl zamýšlené trilogie, nás zavádí do stejného prostředí, v němž se odehrávaly Jeho temné esence (tedy Zlatý kompas a spol.), Pullman ale děj posunul do doby o deset let dříve. Hrdinou je jedenáctiletý Malcolm Polstead, bystrý chlapec s výborným postřehem. Svou nenápadností je přímo předurčen stát se špionem. V hostinci jeho otce se schází celý Oxford. Malcolm a jeho daemon zde nepozorovaně vyslechnou spoustu novinek a klevet. Jenže pak se chlapci do rukou dostane tajná zpráva, v níž se mluví o nebezpečné substanci zvané Prach. Adresátka zprávy Malcolma vyhledá a požádá ho o spolupráci ohledně předávání informací. V hostinci Malcolmových rodičů se totiž začínají objevovat nezvyklí hosté, ať už z nejvyšších společenských a politických kruhů, nebo z podsvětí, a všichni jeví zájem o nemluvně jménem Lyra, kterou mají v péči jeptišky v nedalekém převorství. Turbulentní události a ničivá potopa nakonec způsobí, že se hrdina spolu s vesnickou dívkou Alicí ocitnou ve člunu “La Belle Sauvage”. Na palubě s nimi cestuje šestiměsíční Lyra, kterou čtenáři znají jako hlavní postavu Jeho temných esencí, a obě starší děti mají za úkol dostat ji do bezpečí k jejímu otci, lordu Asrielovi. V knize se opět kromě lorda Asriela setkáme i s Lyřinou matkou, paní Coulterovou, a s Romunem Coramem van Texelem.

Objev podobné jako Kniha Prachu 1 - Philip Pullman

cena 356.0 Kč
Detail

Moderní time management - Kevin Kruse - e-kniha

eBook: Co kdyby vám jen pár nových návyků pomohlo výrazně zlepšit využití vašeho času? Jak můžete až desetinásobně zvýšit svou produktivitu práce? Naučte se jednoduché triky, díky kterým získáte mnohem více času pro sebe a svou rodinu. Autor provedl průzkum mezi více než dvěma sty úspěšnými podnikateli, miliardáři, olympijskými sportovci a úspěšnými studenty a dospěl k pozoruhodným závěrům, jak tito lidé pracují se svým časem. Tajemství jejich vysoké produktivity najdete v této knize! Dozvíte se: • Jak spravovat doporučenou poštu pomocí pravidla 321nula. • Jak snížit stres pomocí nástroje Richarda Bransona. • Proč milionáři nepoužívají seznamy úkolů a čím je nahradili. • Jak odejít z práce v pět hodin bez pocitu viny. • Jak odolávat rozptýlení sociálními sítěmi. • Jak řídit mítinky jako manažeři ve společnostech Apple, Google a Virgin. • Jak vyléčit prokrastinaci a vypořádat se se zloději času a mnoho dalšího. Začněte využívat svůj čas podle osvědčených triků těch nejúspěšnějších a ušetřete ročně tisíce hodin!

Objev podobné jako Moderní time management - Kevin Kruse - e-kniha

cena 246.0 Kč
Detail

Marketing a management muzeí a památek - Ladislav Kesner - e-kniha

eBook: Jak mohou muzea a památky vytvářet zájem a poptávku publika a naplňovat své poslání ve vztahu k veřejnosti i hodnotám, jež mají ochraňovat? Jakým dilematům a rizikům čelí kulturní organizace u nás i ve světě? Jsou zahraniční modely a zkušenosti aplikovatelné v českých podmínkách? To jsou jen některé z důležitých otázek, na které se snaží najít odpověď tato první česká monografie o marketingu a strategickém řízení muzeí a památek. Autor věnuje zvláštní pozornost procesům spotřeby kulturních statků, vnímání muzejních objektů a expozic a analýze produktu muzeí a památek jako východisku marketingové činnosti kulturních organizací. Podrobně se zabývá kulturní kompetencí jako kritickým faktorem, který ovlivňuje poptávku současného publika po muzeu, a ukazuje, že organizace prezentující kulturní dědictví mohou v konkurenci stále širšího spektra volnočasových aktivit obstát jen tehdy, pokud svým divákům otevřou cestu k výjimečným prožitkům. Kniha je určena především pracovníkům muzeí, galerií, památkových objektů a dalších tzv. kulturních destinací, zřizovatelům těchto institucí, pracovníkům státní správy a samosprávy, profesionálům z oblasti turistického průmyslu, učitelům a studentům.

Objev podobné jako Marketing a management muzeí a památek - Ladislav Kesner - e-kniha

cena 297.0 Kč
Detail

Slovník politického managementu a volebního marketingu - Jan Kubáček - e-kniha

eBook: Přinášíme téměř sto odborných hesel z oblasti politického managementu, politického a volebního marketingu a politické komunikace. Většina termínů nebyla dosud u nás v takovéto šíři systematicky definována a analyzována. Autor sleduje nejmodernější trendy politického managementu a politické komunikace.

Objev podobné jako Slovník politického managementu a volebního marketingu - Jan Kubáček - e-kniha

cena 161.0 Kč
Detail

Superprognózy: Umění a věda předpovídání budoucnosti - Philip E. Tetlock

Z lepšího nahlížení do budoucnosti by měl prospěch každý, ať už jde o nákup akcií, sestavování politických opatření, uvádění nového produktu na trh, nebo jen plánování jídelníčku na týden dopředu. Lidé však obecně předpovídají budoucnost velice špatně. Kniha Superprognózy od jednoho z nejuznávanějších sociologů na světě je průlomovým dílem pojednávajícím o návycích mysli, které vedou k nejlepším prognózám. Profesor Philip Tetlock dokázal, že dokonce i prognózy odborníků jsou jen o málo přesnější než náhodné odhady. Jeho studie však vedla k dalšímu důležitému zjištění: někteří lidé skutečně dokážou předpovídat budoucnost. V posledních deseti letech se Tetlock snažil zjistit, proč tomu tak je. Díky čemu jsou tak dobří? Můžeme se této schopnosti naučit? Tetlock a Gardner čerpají z desítek let výzkumu a z výsledků obrovského prognostického turnaje financovaného americkou vládou. Good Judgment Project zapojuje desítky tisíc obyčejných lidí, kteří se rozhodli předpovídat globální události. Překvapivě se ukázalo, že někteří z nich jsou velice dobří. Překonali referenční hodnoty, své konkurenty i prognostické trhy a zpravodajské analytiky mající přístup k utajeným informacím. Jsou to „superprognostici“. V této průlomové a čtivé knize autoři ukazují, co a jak se od této elitní skupiny můžeme učit. Superprognózy nabízejí první prokazatelně účinný způsob, jak zlepšit naši schopnost předpovídat budoucnost – a to v podnikání, finančnictví, politice, mezinárodních vztazích i každodenním životě. V knize se dozvíte: Co je pohled zpoza špičky nosu Jaký je rozdíl mezi liškami a ježky K čemu je dobré pochybování Proč prognostici potřebují zpětnou vazbu Jak se vyhnout vágním pojmům Že k dobrým prognózám nejsou zapotřebí supervýkonné počítače ani záhadné metody Kde udělali analytici ze CIA chybu ohledně zbraní hromadného ničení v Iráku Co pro superprognostiky znamená jejich tým Proč by dobří lídři měli být dobrými prognostiky O autorovi Philip E. Tetlock je profesor působící na Pensylvánské univerzitě (Annenberg School) a na Wharton School. Zaměřuje se na psychologii a politologii. Společně se svou manželkou Barbarou Mellersovou vede Good Judgment Project, dlouholetou studii předpovídání budoucnosti. Je také autorem knihy Expert Political Judgment a spoluatorem (společně s Aaronem Belkinem) knihy Counterfactual Thought Experiments in World Politics.

Objev podobné jako Superprognózy: Umění a věda předpovídání budoucnosti - Philip E. Tetlock

cena 357.0 Kč
Detail

E-mail management (978-80-856-2445-8)

Elektronická kniha - autor David Gruber, 50 stran Tato e-kniha nebude dlouhá. Není totiž větší blbost než zahlcenému člověku, který kvůli každodenní záplavě e-mailů nestíhá a šetří každou minutou, nabízet jako lék další hodiny čtení něčeho. Takže – opět vás čeká „jen“ kostka – tj. maximum užitečného za minimum času. Ale slibuji, že v závislosti na vaší zpětné vazbě po čtení – na vašich mailech, telefonátech, připomínkách na kurzech – ji budu rozšiřovat. Ovšem jen v takové míře, v jaké si to budete přát vy, mailující lidé. Věnuji se mail managementu profesionálně nejdéle v této zemi. Mail management se samovolně a logicky stával stále větší a větší součástí mých kurzů racionálního čtení, tak jak již brzy po roce 1990 postupně ubývalo papírových dopisů a přibývalo těch elektronických. Celé toto know-how se nachází někde na průniku racionálního čtení a time managementu. Už v devadesátých letech minulého století mi principál jazykové školy v anglickém...

Objev podobné jako E-mail management (978-80-856-2445-8)

cena 199.0 Kč
Detail

E-mail management (999-00-033-5983-4)

Elektronická kniha - autor David Gruber, 52 stran, česky Hutně na malém a snadno čtivém prostoru vše podstatné a důležité pro výrazné ušetření času a nervů na e-mailech (jejich čtení i psaní i vychování si e-mailových partnerů). Více v podrobném popisu. Co tam všechno je:Neskutečná stresující záplava textů v dnešní době, její příčiny – a bude hůř!Určete si, kde se nacházíte na škále puntičkář…bordelář – a přizpůsobte tomu svůj systém.Možnosti softwaru pro elektronickou poštu, zejména nastavení filtrování zpráv.Jak si vytvořit systém složek v poštovním softwaru – podle toho, jaký jste typ.Optimalizovaný systém dvě kontroly denně, tři kontroly, čtyři kontroly… až po okamžité kontroly hned po přijetí mailu. Aneb: Přerušíte milování kvůli mailování?Příklad pohodového zvládání záplavy – můj osobní lékař.Kontroly mailů i SMS a „screen-out time“. Synonymicky též „screen hygiene“, „screen silence“.E-mail přišel – a co s ním? Úplná paleta od naprostého ignorování po...

Objev podobné jako E-mail management (999-00-033-5983-4)

cena 199.0 Kč
Detail

Dává Bůh smysl? - Timothy Keller - e-kniha

eBook: Proč by měl někdo potřebovat náboženství? Autor vyvrací mylný dojem, že pod vlivem sekularismu a lidského pokroku zaniká náboženství. Náboženství je důležitější, než si myslíte. Přesvědčení o individuální svobodě, lidských právech a rovnosti se neslučuje s představou, že se lidské bytosti staly tím, čím jsou, na základě přežití nejzdatnějších. Křesťanství dává smysl. Keller vysvětluje, proč je rozumné věřit v Boha, a proč dává největší smysl víra v křesťanství. Tato kniha je jednou z nejlepších Kellerových knih pro věřící i skeptiky. V dnešní době nedává větší smysl jen víra v křesťanského Boha jako taková, ale v tomto šíleném světě dává Bůh větší smysl i samotné lidské existenci.

Objev podobné jako Dává Bůh smysl? - Timothy Keller - e-kniha

cena 229.0 Kč
Detail

Duna: Kniha druhá - Frank Herbert, Brian Herbert, Kevin J. Anderson

Ve druhé knize třídílného grafického románu Duna s podtitulem Muad'Dib, který je adaptací Duny z roku 1965 od Franka Herberta, se mladý Paul Atreides a jeho matka, lady Jessica, ocitají sami na otevřené poušti planety Arrakis. Paul a Jessica, zrazeni svým vlastním lékařem, doktorem Yuehem, a zničeni svými největšími nepřáteli, Harkonneny, přežijí jen díky tomu, že najdou záhadné Fremeny. Postupně odhalují přísně střežená tajemství pouštní planety a čelí rozhodnutím, která navždy ovlivní jejich osudy i životy. Tato věrná adaptace od Briana Herberta, syna Franka Herberta, a autora bestsellerů oceněného New York Times Kevina J. Andersona, dál rozvíjí Paulovu cestu a jeho přerod z chlapce v obdivovaného mesiáše. Společně s Dunou je zpět i tým ilustrátorů v podání Raúla Alléna a Patricie Martín, kteří nám ukazují, jak vypadá mistrně ztvárněný komiks, a jejichž ikonické pojetí vesmíru Duny teď máme možnost si naplno vychutnat.

Objev podobné jako Duna: Kniha druhá - Frank Herbert, Brian Herbert, Kevin J. Anderson

cena 479.0 Kč
Detail

Duna: Kniha první - Frank Herbert, Brian Herbert, Kevin J. Anderson

Duna, kultovní bestseller Franka Herberta, se odehrává v rozlehlé mezihvězdné feudální společnosti v daleké budoucnosti. Toto proslulé dílo světové science-fiction vypráví příběh Paula Atreida, jehož rodina získává do držení pouštní planetu Arrakis – jediný zdroj nejvzácnější a zároveň nejdůležitější suroviny ve vesmíru.Duna poprvé vyšla v roce 1965 a její věrné adaptace v podobě grafického románu se teď zhostili Brian Herbert, syn Franka Herberta, a Kevin J. Anderson, které deník New York Times ocenil jako jedny z nejlépe prodávaných autorů. Román rozplétá komplikované vztahy mezi politikou, vírou, ekologií, technologiemi a lidskými emocemi a vrcholí střetem imperiálních mocností usilujících o ovládnutí Arrakisu.Fantastický a poutavý příběh Duny plný dobrodružství, mystiky, ekologie a politiky vizuálně ztvárnili Raúl Allén a Patricia Martín, kteří tuto úžasnou klasiku představují nové generaci čtenářů.

Objev podobné jako Duna: Kniha první - Frank Herbert, Brian Herbert, Kevin J. Anderson

cena 479.0 Kč
Detail

Desigual Keller Hampton Batoh Červená

Keller Hampton Batoh - Desigual - Červená.

Objev podobné jako Desigual Keller Hampton Batoh Červená

cena 1399.0 Kč
Detail

Desigual Keller Fiona Peněženka Červená

Keller Fiona Peněženka - Desigual - Červená.

Objev podobné jako Desigual Keller Fiona Peněženka Červená

cena 1049.0 Kč
Detail

Desigual Keller Fiona Peněženka Černá

Keller Fiona Peněženka - Desigual - Černá.

Objev podobné jako Desigual Keller Fiona Peněženka Černá

cena 1049.0 Kč
Detail

Date Me, Bryson Keller (0241435269)

Kniha - 336 stran, anglicky, brožovaná bez přebalu matná

Objev podobné jako Date Me, Bryson Keller (0241435269)

cena 246.0 Kč
Detail

Desigual Keller Gales Long Kabelka Černá

Keller Gales Long Kabelka - Desigual - Černá.

Objev podobné jako Desigual Keller Gales Long Kabelka Černá

cena 1399.0 Kč
Detail

Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)

Kniha - autor Marek Moudrý, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných...

Objev podobné jako Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)

cena 259.0 Kč
Detail

Truefitt & Hill Hair Management Moisturizing Vitamin E Shampoo hydratační šampon pro muže 365 ml

Truefitt & Hill Hair Management Moisturizing Vitamin E Shampoo, 365 ml, Šampony pro muže, Abyste dokázali udržet své vlasy zdravé, lesklé a vitální, je důležité jim věnovat správnou péči. A ta začíná pravidelným mytím vlasů. Šampon Truefitt & Hill Hair Management Moisturizing Vitamin E Shampoo pomůže efektivně odstranit z vlasů i pokožky hlavy veškeré nečistoty, mastnotu i zbytky stylingových a jiných kosmetických produktů. Vám dodá pocit svěžesti a čistoty, vaše vlasy a pokožku hlavy navíc ideálním způsobem připraví na další péči a podpoří účinky obsažených aktivních látek. Vlastnosti: intenzivně hydratuje myje vlasy a čistí pokožku hlavy regeneruje a vyživuje vlasy provoní vlasy mužnou vůní přípravek je speciálně vyvinut pro potřeby mužů Jak používat: Naneste přiměřené množství šamponu na mokré vlasy. Napěňte a důkladně opláchněte.

Objev podobné jako Truefitt & Hill Hair Management Moisturizing Vitamin E Shampoo hydratační šampon pro muže 365 ml

cena 590.0 Kč
Detail

Philip Zimbardo - Paměti psychologa - Philip G. Zimbardo, Daniel Harwig

V rámci Stanford Historical Society Oral History vznikly v roce 2017 nahrávky rozhovorů s předním současným psychologem Philipem Zimbardem (* 1933). V nich vzpomíná na své drsné dětství za hospodářské krize v chudinském čtvrti New Yorku v rodině sicilských emigrantů, svou touhu studovat, která ho dostala z těchto poměrů až na vysokou školu, začátky psychologické praxe v laboratoři se zvířaty, přátelství se Stanley Milgramem. Velkou část věnuje vzpomínkám na atmosféru na univerzitě v 60. a 70. letech a na okolnosti, průběh a důsledky svého světoznámého Stanfordského experimentu. Dále se ale věnuje i následujícím projektům (zkoumání stydlivosti), svému angažmá ve zkoumání vězeňských systémů, aféře kolem věznice Abú Ghrajb, své přednáškové činnosti po celém světě. Kniha přináší nejen unikátní, živě líčené, a přitom obsahově nabité paměti výrazné osobnosti světové psychologie, ale podává i široký vhled do dějin celého oboru ve 20 století. Philip Zimbardo patří k nejznámějším současným psychologům na světě. Proslavil se mj. svou knihou Luciferův efekt. Portál chystá k vydání jeho knihu Nesmělost.Daniel Hartwig je historik, filozof a archivář Stanfordovy univerzity.

Objev podobné jako Philip Zimbardo - Paměti psychologa - Philip G. Zimbardo, Daniel Harwig

cena 357.0 Kč
Detail

Kabelka Desigual KELLER GALES LONG černá barva, 24WAXP17

Malá kabelka z kolekce Desigual. Model se zapínáním, vyroben z ekokůže.

Objev podobné jako Kabelka Desigual KELLER GALES LONG černá barva, 24WAXP17

cena 1009.0 Kč
Detail

Roztomilí kamaráti - Lane Charly

Poď sa zoznámiť s množstvom roztomilých kamarátov na stránkach tejto knihy plnej aktivít. Vezmi si pastelky a ceruzky a neváhaj svoju múdru hlavičku potrápiť zábavnými hľadačkami, dúhovými hrami, zákernými dokresľovačkami a bludiskami. Tento zošit obsahuje nielen krásne obrázky na dotvorenie a hry, do ktorých môžeš plstené samolepky lepiť podľa vlastnej fantázie, ale aj niekoľko strán s vytlačovacími minipohľadnicami, škatuľkou na darčeky, záložkami, a dokonca aj s prekrásnymi maňuškami.

Objev podobné jako Roztomilí kamaráti - Lane Charly

cena 213.0 Kč
Detail

Dámská bunda LANE černá

Dámská bunda LANE černá

Objev podobné jako Dámská bunda LANE černá

cena 1598.66 Kč
Detail

Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)

Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do...

Objev podobné jako Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)

cena 189.0 Kč
Detail

Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)

Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do...

Objev podobné jako Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)

cena 189.0 Kč
Detail

Management: Základy managementu (978-80-7402-421-4)

Kniha - autor Jana Bellová; Jaroslav Zlámal; Petr Bačík, 104 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace Management je moderní učebnice managementu pro střední školy. Učebnice je určená všem studentům, jejichž studijní obor zahrnuje tematiku managementu. Názorně seznamuje se základními principy řízení osob i podniku, upozorňuje na nejčastější chyby a přináší řadu praktických tipů a nápadů "do života". Zabývá se například plánováním, organizováním a hierarchiemi organizací, řízením kolektivu, principy rozhodování, metodami kontroly a v neposlední řadě i krizovým managementem. Učivo témat je doplněno množstvím infografiky, schématy, zajímavostmi, souvislostmi a poznatky z oblasti managementu a dalších souvisejících oborů. Témata učebnice obsahují výukové cíle a cílové dovednosti žáka/studenta po prostudování statí. Na závěr tématu je zařazeno shrnutí pojmů a náměty pro samostatnou činnost a opakování. Součástí kapitoly je i zkušební test k...

Objev podobné jako Management: Základy managementu (978-80-7402-421-4)

cena 199.0 Kč
Detail

Western Lane (česky) - Chetna Maroo

Jedenáctiletá Gopi hraje squash od doby, kdy byla dost stará na to, aby mohla držet raketu. Když jí zemře matka, otec ji zapojí do nového tréninkového režimu, který zprvu působí nevinně, ale ukáže se být neobvykle tvrdým, až brutálním, pohlcujícím. Gopi se začíná postupně vzdalovat svým dvěma sestrám, její život a celý její svět se smrskne výhradně na sport a začne se řídit jeho rytmem: Podání, volej, úder. Na kurtu ale není sama. Je se svým tátou. Je s Gedem, ohromně talentovaným třináctiletým chlapcem. Je s hráči, kteří tu byli před ní.?

Objev podobné jako Western Lane (česky) - Chetna Maroo

cena 266.0 Kč
Detail

Italská dcera - Soraya M. Lane

Itálie, 1946: Estée se musí rozloučit se svou životní láskou Felixem. Myslela si, že je nikdy nic nerozdělí, ale když dostane místo ve světoznámém divadle La Scala, musí té příležitosti využít. Felixova rodina ho nutí, aby uzavřel výhodný sňatek s někým jiným, a Estée věří, že ho ztratila. Pak ji však Felix požádá, aby učinila nejodvážnější rozhodnutí svého života.Londýn, současnost: Lily právě zjistila, že se její babička narodila v domově pro neprovdané ženy, a jediným vodítkem k její minulosti jsou vybledlý italský recept a divadelní program. Na přání svého zesnulého otce přijme práci na italské vinici, kde jí s pátráním po pravdě pomáhá okouzlující Antonio. Dá jí příběh dvou tragických milenců sílu následovat vlastní srdce?

Objev podobné jako Italská dcera - Soraya M. Lane

cena 357.0 Kč
Detail

noppies Ošetřovatelská košile Lane Bottle

Kojící top Lane z Noppies je vyroben z měkké bavlněné směsi s příměsí elastanu. V tomto topu má vaše tělo dostatek prostoru pro změny a můžete ho nosit během těhotenství i po něm. Model obepínající postavu diskrétně zvýrazní vaše břicho. Dlouhý rukáv má navíc vpředu další vrstvu látky, takže můžete své dítě snadno a diskrétně kojit. Zkombinujte top s úzkými kalhotami a Sand alettes nebo outfit doplňte tužkovou sukní a teniskami. Podrobnosti o produktu: Materiál: 80% viskóza, 16% polyester, 4% elastan. Lze prát při teplotě do 40 °C

Objev podobné jako noppies Ošetřovatelská košile Lane Bottle

cena 708.0 Kč
Detail

noppies Ošetřovatelská košile Lane Bottle

Kojící top Lane z Noppies je vyroben z měkké bavlněné směsi s příměsí elastanu. V tomto topu má vaše tělo dostatek prostoru pro změny a můžete ho nosit během těhotenství i po něm. Model obepínající postavu diskrétně zvýrazní vaše břicho. Dlouhý rukáv má navíc vpředu další vrstvu látky, takže můžete své dítě snadno a diskrétně kojit. Zkombinujte top s úzkými kalhotami a Sand alettes nebo outfit doplňte tužkovou sukní a teniskami. Podrobnosti o produktu: Materiál: 80% viskóza, 16% polyester, 4% elastan. Lze prát při teplotě do 40 °C

Objev podobné jako noppies Ošetřovatelská košile Lane Bottle

cena 708.0 Kč
Detail

Jimmy D. Lane - Legacy (LP)

Subžánr: Electric Blues Složení setu: 1 ks Balení obsahuje: LP Žánr: Blues Země interpreta: USA Vydavatelství: APO Records Barva: Černá Rychlost: 33 1/3 RPM Rok vydání: 1998.0 Hmotnost: 180 g Dekáda interpreta: 2000 - 2009;1990 - 1999 Barva podle výrobce: Black Typ: LP deska;Album Interpret / Téma: Jimmy D. Lane Varianta: Legacy (Vinyl LP) Gramáž desky: 180 g Země původu: Evropská unie

Objev podobné jako Jimmy D. Lane - Legacy (LP)

cena 839.0 Kč
Detail

Pánská hladká polokošile LANE červená

Pánská hladká polokošile LANE červená

Objev podobné jako Pánská hladká polokošile LANE červená

cena 285.07 Kč
Detail

Podívejte se také