Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Mezinárodní marketing (978-80-7400-441-4)
Kniha - 320 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Mezinárodní marketing v klasickém pojetí připomíná středoškolskou matematiku a pracuje s jednoduchými, přehledně strukturovanými modely a pojmy. Jejich součástí je zejména rozhodování o tom, na který zahraniční trh vstoupit a jakým způsobem, rozhodování o marketingovém programu či organizaci mezinárodního marketingu. Analyzovány musí být ale i další procesy či faktory, ať už jde o legislativu země, kam chceme vyvážet, vliv lobbingu, dominanci tuzemských výrobců či sociálně kulturní odlišnosti, problémy při výzkumu trhu a mnohé další. Reálná skutečnost je ale v současnosti ještě mnohem složitější. Probíhající proces globalizace s mnoha destabilizačními komponentami a megaintegrace limitují možnosti aplikace klasických modelů v mezinárodním marketingu. Kniha přibližuje mezinárodní marketing komplexně, v širších souvislostech, a poukazuje na nové trendy v této oblasti. Pozornost je věnována například otázce...
Podívejte se také Aplikovaný marketing (978-80-8168-382-4)
Mezinárodní marketing (978-80-271-3006-1)
Elektronická kniha - autor Hana Machková, 208 stran, česky Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe.
Podívejte se také Umění francouzské kuchyně (978-80-7462-441-4)
Mezinárodní marketing (978-80-247-5366-9)
Elektronická kniha - autor Hana Machková, 200 stran Nové vydání reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Autorka se zabývá mezinárodním marketingem komplexně — od analýzy prostředí přes strategické plánování až po marketingový mix. Výklad doplňují příklady a případové studie.
Podívejte se také Dopravní právo (978-80-7400-409-4)
Podívejte se také
- Bloudění (978-80-7491-441-6)
- Exekuční řád Komentář (978-80-7400-863-4)
- Vlastnictví bytů: kondominium (978-80-7400-665-4)
- Zákoník práce Komentář (978-80-7400-889-4)
- Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry (978-80-8168-407-4)
- Autoškola 2023 (978-80-7428-441-0)
- Zákon o bankách: Komentář (978-80-7400-764-4)
- Základní instituty shromažďovacího práva (978-80-7400-821-4)
- Odměna insolvenčního správce: Komentář (978-80-7400-850-4)
- Oběti trestných činů: Komentář (978-80-7400-793-4)
- Internetový marketing (978-80-251-4311-7)
- Marketing management (978-80-247-4150-5)
- Sportovní marketing (978-80-271-0560-1)
- Internetový marketing (978-80-251-5016-0)
- Mezinárodní marketing (978-80-271-3006-1)
- Online marketing (978-80-251-4155-7)
- Světová válka Z (978-80-7413-441-8)
- Ako čítať myšlienky (978-80-8109-441-5)
- Sestra a sestřička (978-80-7244-441-0)
- Maus: souborné vydání (978-80-7215-441-8)
Spotřebitelé a marketing (978-80-7400-693-7)
Kniha - autor Jan Koudelka, 384 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace je zaměřena na specifickou část marketingu, a to chování spotřebitelů. Informace o spotřebním chování obyvatel jsou velmi cenné a tvoří základní východisko formulace marketingové strategie podniku. V první kapitole je vysvětlen pojem „spotřební chování“ a jsou objasněny základní modely sledování spotřebního chování. V dalších kapitolách jsou pak podrobněji vysvětleny faktory, které chování jedince jako spotřebitele významně ovlivňují (kulturní a sociální prostředí, osobní predispozice a psychika). Samostatná kapitola podrobně přibližuje průběh kupního rozhodování spotřebitele, ale rovněž jeho ponákupní chování. V rámci této kapitoly jsou také vysvětleny například typy rozhodovacích procesů či tzv. adopce nových výrobků. Poslední, šestá kapitola je věnována otázce segmentace spotřebitelů; jsou popsány jednotlivé fáze procesu segmentace trhu a vysvětleny hlavní koncepty, metody...
Objev podobné jako Spotřebitelé a marketing (978-80-7400-693-7)
WTO a právo mezinárodního obchodu (978-80-7400-735-4)
Kniha - autor Martin Janků, 224 stran, česky Účelem knihy je podat výklad základů práva WTO (Světová obchodní organizace) zasazený do kontextu obchodních a politických vztahů mezi státy. Publikace vhodným způsobem doplňuje částečně mezeru, která v dané oblasti existuje v právnické odborné literatuře. Právo WTO reguluje práva a povinnosti států v souvislosti s mezinárodním obchodem se zbožím a se službami, jakož i obchodní aspekty využívání práv duševního vlastnictví. Vedle soustředění se na základy práva WTO se učební text zaměřuje také na vztah mezi právními normami WTO a dalšími hodnotami, jako je např. právo rozvojových zemí na preferenční zacházení v rámci rozvoje světového obchodu, nebo např. právo členských zemí států WTO chránit své veřejnoprávní zájmy. Vedle studentů právnických, ekonomických a dalších fakult je kniha velmi vhodnou pomůckou pro všechny, kteří se s prováděním ustanovení jednotlivých dohod WTO, které jsou v publikaci též...
Objev podobné jako WTO a právo mezinárodního obchodu (978-80-7400-735-4)
Mezinárodní správa společnosti (978-80-7400-482-7)
Kniha - autor Zuzana Čvančarová; Miroslav Hučka; Aleš Kubíček, 512 stran, česky V dnešní době podniky hledají především netradiční a nové cesty, jak zlepšit ekonomické výsledky, konkurenceschopnost a v neposlední řadě atraktivitu svého podnikání pro potenciální zahraniční investory. Jedním z významných nástrojů, jak zvýšení atraktivity pro investory dosáhnout, jsou systémy správy společností. Jedná se o oblast, které v podmínkách České republiky byla věnována zatím jen omezená pozornost. Postupující globalizace je faktor, který proniká do všech oblasti podnikání, tedy i do správy společností. Investice do důvěryhodných společností mají mezinárodní rozměr a investoři hledají podniky, do kterých by bez větších obav mohli vložit svůj volný kapitál. Aby investoři mohli s určitou mírou spolehlivosti posoudit úroveň systému správy společnosti u zahraničního podniku, měli by mít informace o tom, jaká je legislativní úroveň pro oblast správy společností v dané zemi,...
Objev podobné jako Mezinárodní správa společnosti (978-80-7400-482-7)
Mezinárodní humanitární právo (978-80-7400-185-7)
Kniha - autor Jan Ondřej, 560 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Mezinárodní humanitární právo (978-80-7400-185-7)
Evropské mezinárodní právo soukromé (978-80-7400-504-6)
Kniha - autor Monika Pauknerová, 304 stran, česky, pevná bez přebalu matná Již druhé vydání úspěšné publikace přináší především reakci na legislativní vývoj v nejdynamičtěji se rozvíjející oblasti evropského soukromého práva. Druhé vydání: * Podává souhrnný a zároveň podrobný přehled o pramenech evropského mezinárodního práva soukromého * Neopomíjí ani základní obecné otázky, jako je struktura pramenů právní úpravy a jejich vzájemné vztahy, výklad a nejvýznamnější judikáty * Je podstatně rozšířeno o nová nařízení, včetně těch, která jsou použitelná až od roku 2015 * Je určeno nejen studentům, advokátům a soudcům, ale i širší právnické veřejnosti, která se zajímá o soukromoprávní přeshraniční vztahy
Objev podobné jako Evropské mezinárodní právo soukromé (978-80-7400-504-6)
Úvod do mezinárodního práva správního (978-80-7400-901-3)
Kniha - autor Jakub Handrlica, 176 stran, česky Stejně jako je tomu ve vztazích práva soukromého, i ve vztazích práva správního se může vyskytovat prvek s vazbou na právní úpravu platnou v zahraničí (lex loci extera). Takovým prvkem jsou například oprávnění řídit motorové vozidlo nabyté podle cizího práva, nabytí vysokoškolského vzdělání na zahraniční univerzitě, existence veřejného zdravotního pojištění v cizině či označení klenotu ze zlata nebo z jiného drahého kovu puncovní značkou příslušným zahraničním orgánem. Výskyt prvků práva cizího státu ve vztazích našeho správního práva (lex fori) má rostoucí tendenci. Lze připomenout, že jedním z nástrojů obnovení volného pohybu osob během pandemie COVID-19 bylo, že právní řády jednotlivých států uznaly očkování proti této nemoci provedené v jiných jurisdikcích. Normy našeho správního práva na existenci těchto prvků reagují tím způsobem, že přiznávají cizímu právu důsledky i v našich právních vztazích. Tyto normy...
Objev podobné jako Úvod do mezinárodního práva správního (978-80-7400-901-3)
Mezinárodní trestní soud (2005–2017) (978-80-7400-683-8)
Kniha - autor Ondřej Svaček, 104 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Mezinárodní trestní soud (MTS) oslavil v roce 2017 své 15. narozeniny. Předkládaný titul je prvním obsáhlejším a ucelenějším česky psaným zpracováním dosavadní rozhodovací praxe tohoto historicky prvního univerzálního mezinárodního trestního tribunálu. Text je rozdělen do dvou hlavních částí. V první je podán systematický rozbor práva a zejména rozhodovací činnosti MTS. Pozornost je věnována jednotlivým situacím, počítaje v to rovněž úvahy nad výběrem situací i jednotlivých případů a úvahy nad tvrzenou podjatostí vůči africkému kontinentu. V dalších kapitolách jsou rozebrány působnost MTS, přípustnost řízení před MTS, zahrnující mj. klíčový princip komplementarity, průběh řízení, postavení obětí a v neposlední řadě spolupráce s MTS. Ve druhé části je pozornost zaměřena na dílčí otázky, které jsou příznačné pro rané období rozhodovací činnosti MTS. Podrobně je představena metodologie...
Objev podobné jako Mezinárodní trestní soud (2005–2017) (978-80-7400-683-8)
Patentové litigace s mezinárodním prvkem (978-80-7400-862-7)
Kniha - autor Petr Košík, 168 stran, česky, brožovaná Vývoj techniky s sebou nese rovněž problémy spojené s ochranou tohoto vývoje. Má-li ten, kdo daný předmět vyvíjí, s vývojem nějaké náklady, nebylo by férové, pokud by na výsledku mohli participovat všichni ostatní, aniž by z výsledku své činnosti měl vynálezce nějakou odměnu. V dnešní době uvedená situace přechází do tak zvaných patentových válek, jež jsou vedeny napříč zeměmi a právními systémy. Patentové války představují náročné patentové litigace, kdy je nutná (pro patentové strategie alespoň základní) znalost jednotlivých právních systémů a jejich pozitivněprávní úpravy, pokud jde o úpravu patentové ochrany a právní úpravu, na základě které se řídí soudní ochrana patentového práva. S tím souvisí vhodnost mít základní znalosti právní historie a filozofie zemí poskytujících patentovou ochranu. Pro úspěch ve věci je současně příhodné znát alespoň základní směry rozhodování příslušných autorit daných zemí,...
Objev podobné jako Patentové litigace s mezinárodním prvkem (978-80-7400-862-7)
Mezinárodní silniční nákladní přeprava a zasílatelství (978-80-7400-041-6)
Kniha - česky
Objev podobné jako Mezinárodní silniční nákladní přeprava a zasílatelství (978-80-7400-041-6)
Mezinárodní marketing: Strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání (978-80-271-3006-1)
Kniha - autor Hana Machková; Martin Machek, 208 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe.
Objev podobné jako Mezinárodní marketing: Strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání (978-80-271-3006-1)
Aplikovaný marketing (978-80-8168-382-4)
Kniha - autor Milan Oreský, 352 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Zámerom vysokoškolskej učebnice je predložiť aktuálne a autentické poznatky aplikovaného marketingu z vybraných oblastí, ktoré predstavujú teoretické výstupy vedeckej práce pedagógov katedry marketingu, ale ide aj o poznatky vyplývajúce z praxe. Výber okruhov aplikovaného marketingu sa zameriava na aktuálne témy (energeticky úsporné produkty, sociálne médiá, nehnuteľnosti, vzdelávanie, finančné produkty, farmácia, ekologický marketing a pod.), ktoré budú v slovenskej ekonomike a spoločnosti rezonovať i v budúcnosti. Cieľom učebnice je nielen poskytnúť nové poznatky, ale predovšetkým podnietiť aktivitu študentov, aby s citom a so zodpovednosťou využívali a aplikovali marketing v praxi v duchu moderných výziev 21. storočia a privádzali marketingovú prax k princípom udržateľnosti a spoločenskej zodpovednosti.
Objev podobné jako Aplikovaný marketing (978-80-8168-382-4)
Zásada předběžné opatrnosti v právu mezinárodního obchodu (978-80-7400-900-6)
Kniha - autor Nicole Grmelová, 224 stran, česky Předkládaná monografie se zabývá tématem, které není v české právní literatuře příliš probádané, přesto se týká problematiky dopadající na každého z nás. Práce v úvodu mapuje historický vývoj zásady předběžné opatrnosti, následně se zabývá právními spory, které zásada předběžné opatrnosti vyvolala jak na půdě Světové obchodní organizace, tak před Soudním dvorem Evropské unie, a neopomíjí ani perspektivy dalšího vývoje této zásady do budoucna. Praktické využití zásady předběžné opatrnosti v oblasti mezinárodního obchodu nacházíme zejména v souvislosti s geneticky modifikovanými organismy či potravinami nového typu, které vyžadují v prostředí Evropské unie úřední povolení před uvedením na trh (např. jedlý hmyz). Kromě potravinového práva však zásada předběžné opatrnosti nachází své uplatnění také v oblasti moderních technologií (např. mikrovlnné záření z elektronických přístrojů) a v medicíně (např. vakcíny).
Objev podobné jako Zásada předběžné opatrnosti v právu mezinárodního obchodu (978-80-7400-900-6)
Rozhodčí doložky v mezinárodním obchodě: Prevence, plánování a řízení sporu v mezinárodním obchodě (978-80-7400-295-3)
Kniha - autor Vít Makarius, 390 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Mezinárodní rozhodčí řízení (mezinárodní arbitráž) je ve vyspělých tržních ekonomikách po desetiletí vyhledávaným způsobem řešení sporů. Ačkoliv dnes již na českém i slovenském trhu existuje řada publikací věnující se dílčím tématům mezinárodního obchodního rozhodčího řízení, doposud nevyšla kniha, která by dávala ucelený – pro praktiky přístupný – přehled, jak mezinárodní obchodní arbitráž funguje. Cílem publikace je tuto mezeru zacelit a ozřejmit možnosti, jak sporům v mezinárodním obchodě předcházet, případně jak je rychle a efektivně řešit. Text knihy je rozdělen do patnácti kapitol. První tři z nich stručně objasňují, co je rozhodčí smlouva, jaký je její rozsah a co se vyžaduje k její platnosti. Vysvětlují též, co znamená arbitrabilita, a jakým právem se rozhodčí smlouva řídí. Každá z následujících kapitol se pak věnuje jedné z důležitých součástí rozhodčí smlouvy – místu...
Objev podobné jako Rozhodčí doložky v mezinárodním obchodě: Prevence, plánování a řízení sporu v mezinárodním obchodě (978-80-7400-295-3)
Umění francouzské kuchyně (978-80-7462-441-4)
Kniha - autor Julia Childová; Louisette Bertholleová; Simone Becková, 896 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Světoznámá bible kulinářského umění a základní příručka všech milovníků francouzské kuchyně.Umění francouzské kuchyně je úctyhodně objemná, mimořádně podrobně, ale zároveň přehledně zpracovaná příručka nabízející celkem pět set dvacet čtyři receptů, které osobně prověřila sama Childová a s ní několik generací amatérských i profesionálních kuchařek a kuchařů z celého světa – ale zdaleka nejen to. Najdete v ní detailní rady, jak správně používat jednotlivé suroviny a ingredience, jak vybírat a připravovat zeleninu, ovoce, ryby i červené maso, jak jídlo sladit s přílohami a nápoji. Childová ukazuje, jak francouzští mistři kuchařského umění krájí a porcují, jaké používají nádobí, jak doslova kouzlí s vínem.Samotné recepty jsou rozdělené do deseti kapitol, na jejichž počátku vždy najdete stručný úvod do „tématu“. Naučíte se vařit francouzské polévky,...
Objev podobné jako Umění francouzské kuchyně (978-80-7462-441-4)
Mezinárodní podnikání: Vybrané strategické, manažerské a finanční aspekty (978-80-7400-654-8)
Kniha - autor Lucie Meixnerová; Šárka Zapletalová; Zuzana Stefanovová,, česky Kniha přináší komplexní pohled na mezinárodní podnikatelské aktivity českých podniků. Jejím cílem je ukázat, jaký vliv má rozhodnutí podniku vstoupit na mezinárodní trh na jeho strategii, management a finanční řízení. V případě strategického řízení se nejedná pouze o volbu konkrétní mezinárodní strategie, ale rozhodnutí o internacionalizaci má významný vliv na celkovou strategii podniku, a to od úrovně korporátní až po funkcionální. Manažerské aspekty mezinárodního působení se dotýkají především problematiky načasování internacionalizace podnikatelských aktivit, volby rozsahu geografického působení podniku a metody vstupu na mezinárodní trhy. Důležité je rovněž organizační a personální zajištění mezinárodních podnikatelských aktivit. Pokud jde o finanční řízení, nejčastější problémy podniků, které vznikají při jejich vstupu na mezinárodní trhy, se vyskytují zejména při rozhodování a...
Objev podobné jako Mezinárodní podnikání: Vybrané strategické, manažerské a finanční aspekty (978-80-7400-654-8)
Role veřejného zájmu v mezinárodní obchodní a investiční arbitráži (978-80-7400-687-6)
Kniha - autor Nový; Drličková, 104 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace se věnuje v České republice dosud nezpracovanému tématu ochrany veřejného zájmu v mezinárodní obchodní a investiční arbitráži. Přináší také celou řadu v českém jazyce nepublikovaných poznatků z oblasti mezinárodní obchodní a investiční arbitráže, včetně analýzy recentních rozhodčích nálezů a zahraniční odborné literatury. Publikace může být užitečná všem, kdo se v teorii či praxi zabývají mezinárodní arbitráží, jakož i těm, kteří by chtěli získat vhled do této významné oblasti práva.
Objev podobné jako Role veřejného zájmu v mezinárodní obchodní a investiční arbitráži (978-80-7400-687-6)
Civilní proces Zvláštní část: Řízení nesporné, rozhodčí a s mezinárodním prvkem (978-80-7400-594-7)
Kniha - autor Renáta Šínová; Jana Petrov Křiváčková, 384 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace přináší podrobné pojednání o nesporném soudnictví v České republice, a to jak o jeho teoretickoprávních východiscích, tak o jeho konkrétní aktuálně platné a účinné právní regulaci. Rozsáhlé a komplexní zpracování jednotlivých řízení, která jsou v současné době upravena v zákonu č. 292/2013 Sb., o zvláštních řízeních soudních, je pro přehlednost sestaveno do jednotné struktury výkladu každého řízení a doplněno praktickými příklady a rozšiřujícími poznámkami. Ve své další části publikace poskytuje odborné výklady o rozhodčím řízení, které v České republice nyní představuje jedinou formu alternativního řešení sporu, jejímuž výsledku zákon přiznává účinky prostřednictvím státního donucení vykonatelného rozhodnutí. Věnuje se především rozsáhlé judikatuře k zákonu č. 216/1994 Sb., o rozhodčím řízení a o výkonu rozhodčích nálezů. Poslední část publikace se s...
Objev podobné jako Civilní proces Zvláštní část: Řízení nesporné, rozhodčí a s mezinárodním prvkem (978-80-7400-594-7)
Vracejí se s písní: Hledání Boha s utečenci (978-80-7387-441-4)
Kniha – autor Gary Smith, 272 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Autor knihy, Gary Smith (nar. 1937), jezuitský kněz a spisovatel, píše o svých zkušenostech získaných z misijní práce se súdánskými utečenci v severní Ugandě, kde působil v letech 2000 až 2006. Kniha není sociologickou zprávou o nemocech, hladovění a trvalých hrozbách ze strany Armády odporu Páně, ale především niternou studií utečenců samotných. Formou deníku a přetištěných dopisů dává citlivě nahlédnout do jejich každodenního života, jejich radostí a strastí, jejich duševního života vůbec i jejich svébytného způsobu chápání křesťanství. Gary Smith šest let působil jako kněz pro súdánské uprchlíky na severu Ugandy. O svém pobytu napsal knihu They Come Back Singing, v níž vzdává hold prosté víře a obdivuhodné síle lidí, kteří žijí v nejistých podmínkách uprchlických vesnic na severu Ugandy. Kniha mimo jiné upozorňuje na humanitární katastrofu a na dlouholeté lidské utrpení, které zůstává...
Objev podobné jako Vracejí se s písní: Hledání Boha s utečenci (978-80-7387-441-4)
Dopravní právo (978-80-7400-409-4)
Kniha – autor Pavel Vetešník; Luboš Jemelka; Lukáš Potěšil, 840 stran, česky, - autor Pavel Vetešník; Luboš Jemelka; Lukáš Potěšil, 840 stran, česky Publikace vymezuje jednotlivé skutkové podstaty správních deliktů obsažených v právních předpisech v oblasti dopravy z hlediska správního trestání. Svým záběrem pokrývá předpisy jako jsou zákon o pozemních komunikacích, o silničním provozu, o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích, o silniční dopravě, o získávání a zdokonalování odborné způsobilosti k řízení motorových vozidel a také zákon o pojištění odpovědnosti z provozu motorových vozidel. Zatímco některé skutkové podstaty nevyvolávají při své aplikaci téměř žádné problémy, jiné přinášejí poměrně značné nejasnosti. Publikace Dopravní právo se na ně zaměřuje. Podrobný výklad objasňuje navázanost předpisů a rozebírá aktuální judikaturu. Autoři využívají svých vlastních zkušeností z praxe při řešení problematiky správního trestání a odpovídají...
Objev podobné jako Dopravní právo (978-80-7400-409-4)
Právní psaní (978-80-7400-892-4)
Kniha - autor Jan Vučka, 224 stran, česky Umění napsat dobrý text může představovat rozdíl mezi výhrou a prohrou v řízení. Každý právník by to měl zvládat, protože je to podstatou jeho práce a nutným předpokladem jeho úspěchu. Dovednost právního psaní přitom nepřijde sama od sebe; je nutné ji cíleně trénovat. Druhé vydání velmi úspěšné publikace nabízí průvodce formálními náležitostmi i stylistikou, ale zejména způsoby, jak učinit text srozumitelnější a přesvědčivější. Správná struktura dokumentu, nejlepší načasování argumentu, vhodná a nevhodná slova, aby text co nejlépe zapůsobil – to vše je rozvedeno a ukázáno na reálných příkladech. Nechybějí upozornění na nejběžnější chyby v právních dokumentech a návody na obranu před různými typy argumentačních faulů. Autor, zkušený advokát a procesní specialista, shromáždil do praktické příručky množství rad, které pomohou jak právníkům s vlastní praxí, tak studentům práva a začínajícím právníkům zlepšit jejich...
Objev podobné jako Právní psaní (978-80-7400-892-4)
Právo stavby (978-80-7400-566-4)
Kniha – autor Petr Zima, 248 stran, česky, pevná s přebalem matná - autor Petr Zima, 248 stran, česky, pevná s přebalem matná Právo stavby je ojedinělou publikací, která zkoumá stejnojmenný právní institut znovu zavedený novým občanským zákoníkem. Cílem publikace je upozornit na to, že se jedná o v zahraničí intenzívně používaný instrument umožňující zřizování nejrůznějších staveb bez nutnosti kupovat pozemek, přičemž má rovněž všechny výhody věcného práva. Hlavní pozornost je věnována definici různých prvků práva stavby, výkladu jednotlivých funkcí tohoto institutu a popisu různých pohledů na jejich použití. Publikace obsahuje přes 160 citací z rozhodnutí převážně zahraničních soudů a další citace zahraniční odborné literatury. Komparativní přístup umožňuje porovnání různých konceptů práva stavby používaných zejména v Německu, Rakousku a ve Francii, které mohou být inspirativní pro pochopení tohoto institutu v české právní praxi.
Objev podobné jako Právo stavby (978-80-7400-566-4)
Veřejné zakázky (978-80-7400-805-4)
Kniha - autor Lucie Balýová, 192 stran, česky Téma veřejných zakázek je velmi aktuální, neboť jejich prostřednictvím se vynakládají značné veřejné prostředky. Bohužel se nad problematikou zadávání veřejných zakázek vznáší aura velké složitosti a obtížnosti, ačkoliv jde o proces, který by měl být každému subjektu, jenž je veřejným zadavatelem, vlastní. Mnohdy se zapomíná, že institut veřejných zakázek je zde kvůli tomu, aby se účelně a hospodárně naplnily potřeby zadavatele. V současné době se proto setkáváme na jedné straně až s panikou kolem problematiky veřejných zakázek, kdy je na každou z nich pohlíženo zejména jako na zmanipulovaný nástroj pro přístup k veřejným financím, a na druhé straně až s hrůzou zadavatelů z procesu zadávacího řízení, který se vytvořil v souvislosti s různými nadstavbami zákonné úpravy prostřednictvím různých dotačních pravidel a titulů. Publikace přináší podrobný a srozumitelný popis procesu zadávání veřejné zakázky, a to s...
Objev podobné jako Veřejné zakázky (978-80-7400-805-4)
Exekuční řád Komentář (978-80-7400-863-4)
Kniha - autor Karel Svoboda; Lukáš Jícha; Jan Krejsta, 1280 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Tzv. vínový komentář exekučního řádu nabízí alternativu dosud existující komentářové literatuře téhož předpisu. Potrpí si na nové myšlenky. Mezi jeho tvůrci najdete soudce exekučního senátu Nejvyššího soudu, renomované exekutory a další odborníky soustavně se zabývající exekučním právem. Úkoly si spoluautoři rozdělili tak, aby jimi zpracovávaná ustanovení odpovídala jejich dílčím specializacím. Například paragrafy věnované kárné odpovědnosti exekutorů zpracovává Mgr. Veronika Úšelová, která se touto problematikou dlouhodobě zabývá na Ministerstvu spravedlnosti. Možnostem exekučního postihu průmyslových práv a postižení obchodního a členského podílu se věnuje soudní exekutor Mgr. Jaroslav Kocinec. Komentář by si měli koupit advokáti, exekutoři a soudci zabývající se exekucemi. Jistě si v něm počtou i pedagogové a studenti právnických fakult, jakož i věřitelé a...
Objev podobné jako Exekuční řád Komentář (978-80-7400-863-4)
Zákoník práce Komentář (978-80-7400-889-4)
Kniha - autor Klára Valentová; Jan Procházka; Marie Janšová; Veronika Odrobinová; Dominik B..., 1216 stran, česky Po čtyřech letech vychází druhé vydání praktického komentáře k zákoníku práce (zákon č. 262/2006 Sb.), které reaguje a zapracovává novely pracovněprávních předpisů přijaté v uplynulých letech, ale také novou judikaturu a právní výklady, případně upozorňuje na aplikační problémy týkající se nové právní úpravy. Komentář má za cíl usnadnit orientaci v pracovněprávní problematice všem, kteří se zákoníkem práce přicházejí denně nebo alespoň příležitostně do styku. Na komentáři se podíleli pouze advokáti, kteří se specializují na pracovněprávní problematiku a mají v této oblasti bohaté praktické zkušenosti, jež se snažili převést i do textu tohoto komentáře. Komentář se tak zaměřuje na praktický výklad jednotlivých ustanovení a pracovněprávních institutů a obsahuje též řadu příkladů k usnadnění pochopení dané problematiky.
Objev podobné jako Zákoník práce Komentář (978-80-7400-889-4)
Vlastnictví bytů: kondominium (978-80-7400-665-4)
Kniha - autor Pavel Petr, 144 stran, česky Bydlení představuje jednu ze základních lidských potřeb a její uspokojování má zcela klíčový význam pro formování člověka a jeho osobnosti. Právo bydlení, jakožto součást práva na ochranu přiměřené životní úrovně, je dokonce základním lidským právem. Bytový fond České republiky čítá dle Sčítání lidu, domů a bytů (2011) téměř 4,8 milionu bytů. Z toho se téměř dva miliony bytů nachází ve formě tzv. jednotek, vymezených dle zrušeného bytového zákona, resp. účinného občanského zákoníku. Už sama skutečnost, že byty v podobě jednotek tvoří 42 % všech bytů v České republice, vytváří z problematiky vlastnictví bytů zásadní (nejen) právní téma. Publikace odpovídá na otázky vývoje vlastnictví bytů, definuje pojem kondominium, shrnuje vztah vlastnictví bytů a superficiální zásady. Autor se věnuje i dvojkolejnosti jednotek, která vzešla z chtěné absence transformačního ustanovení nového občanského zákoníku, jakož i problematice...
Objev podobné jako Vlastnictví bytů: kondominium (978-80-7400-665-4)
Mezinárodní marketing - Hana Machková - e-kniha
eBook: Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují krátké případové studie.
Objev podobné jako Mezinárodní marketing - Hana Machková - e-kniha
Marketing obchodní firmy (978-80-247-2049-4)
Elektronická kniha - autor Marcela Zamazalová, 240 stran Manažeři a majitelé obchodních firem a vysokoškolští studenti se v této na trhu ojedinělé publikaci dozví, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat marketingový mix. Kniha šitá na míru pro českého čtenáře vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem v ČR. Po přiblížení situace v sektoru obchodu v ČR se dozvíte o rozdílech v situaci a v používání vhodných přístupů u moderních retailingových firem s převahou zahraničního kapitálu a u malých a středních obchodních firem s převážně českou kapitálovou účastí. Seznámíte se s charakteristikou současného zákazníka a s jeho spotřebním chováním a rozhodováním, dále s vhodnými segmentačními kritérii trhu či marketingovými nástroji obchodníka. Zjistíte, jaká specifika by měl mít marketingový mix obchodní firmy ve srovnání s mixem výrobní firmy. Marketingový mix...
Objev podobné jako Marketing obchodní firmy (978-80-247-2049-4)
Zákon o bankách: Komentář (978-80-7400-764-4)
Kniha - 888 stran, česky Druhé vydání komentáře k zákonu o bankách přichází osm let po vydání prvním. Kromě aktualizace navazující na změny textu zákona v mezidobí došlo k podstatnému rozšíření textu komentáře, doplnění mnoha vazeb na právo EU, rekodifikované soukromé právo, na další pro banky relevantní předpisy i rozhodovací a metodickou činnost ČNB a Evropského orgánu pro bankovnictví (EBA). Využita je i judikatura a česká i zahraniční odborná literatura. Zaměření komentáře je především praktické a směřuje k řešení velkého množství dosud identifikovaných výkladových nejasností, ať už se týkají licence banky, tzv. černého bankovnictví, pravidel obezřetného podnikání, auditu banky, bankovního tajemství a dalších otázek. Zkušenosti autorského kolektivu zahrnují mj. práci v ČNB, ECB, advokacii, ve velkých bankách i v akademické sféře. Komentář je určen především podnikovým právníkům bank, ale i družstevních záložen a dalších finančních institucí, pracovníkům v...
Objev podobné jako Zákon o bankách: Komentář (978-80-7400-764-4)
Obecná část občanského práva (978-80-7400-483-4)
Kniha – autor Luboš Tichý, 372 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá - autor Luboš Tichý, 372 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Skutečné porozumění funkcí hlavních právních institutů je předpokladem kvalitní práce praktického právníka. Cílem publikace je poznání základních pojmů soukromého práva, a to pomocí podrobnějšího a úplnějšího výkladu, než nabízejí učebnice a komentáře. Hlavní pozornost je pak upřena na právní skutečnosti včetně problematiky smlouvy. Kniha se dále věnuje základům učení o fyzických a právnických osobách, pojednání o věcech a jejich klasifikaci a rozboru dalších otázek, jako je např. úprava spotřebitelského práva. Komparativní přístup přináší srovnání teorie a praxe, stávajícího a nového občanského zákoníku i české a zahraniční úpravy. Srozumitelnost výkladu složitých právních problémů zajišťuje množství ilustrativních příkladů a rozhodnutí.
Objev podobné jako Obecná část občanského práva (978-80-7400-483-4)
Základní instituty shromažďovacího práva (978-80-7400-821-4)
Kniha - autor Petr Černý, 184 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace se zabývá některými dosud nezpracovanými instituty shromažďovacího práva podle zákona č. 84/1990 Sb., o právu shromažďovacím. Pozornost je soustředěna na pojem shromáždění, který je klíčovým pro určení právní regulace a rozsah ochrany poskytovaný shromáždění. Dále se práce věnuje pojmům svolavatel, účastník, pořadatel či podmínkám shromáždění stanovenými úřadem. Při komparaci s judikaturou Evropského soudu pro lidská práva a právní úpravou Německa, Rakouska a Slovenska byla zjištěna některá možná protiústavní ustanovení uvedeného zákona, například zákaz pořádání shromáždění zahraničními právnickými osobami či nedůvodné rozdíly v rozsahu pokut ukládaných právnickým a fyzickým osobám. Dále byla na základě komparace formulována i doporučení de lege ferenda.
Objev podobné jako Základní instituty shromažďovacího práva (978-80-7400-821-4)
Oběti trestných činů: Komentář (978-80-7400-793-4)
Kniha - autor Tomáš Gřivna; Pavel Šámal; Helena Válková, 792 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Publikace je komplexním průvodcem právní úpravou vztahující se k obětem trestné činnosti. Druhé, aktualizované a podstatně doplněné vydání zahrnuje především komentovaná ustanovení zákona č. 45/2013 Sb., o obětech trestných činů, upravujícího práva obětí, poskytování peněžité pomoci obětem ze strany státu a vztahy mezi státem a subjekty, které poskytují obětem trestných činů služby, a to ve znění zákona č. 77/2015 Sb. a zákona č. 56/2017 Sb. Kromě toho byla autory okomentována také všechna relevantní ustanovení zákona č. 141/1961 Sb., trestního řádu, týkající se oběti a poškozeného a jejich vystupování v trestním řízení, a dále vybraná ustanovení dalších právních předpisů, která mohou mít z hlediska ochrany oběti a jejích práv význam - například zákona č. 292/2013 Sb., o zvláštních řízeních soudních, zákona č. 273/2008 Sb., o Policii ČR, či zákona č. 108/2006...
Objev podobné jako Oběti trestných činů: Komentář (978-80-7400-793-4)
Odměna insolvenčního správce: Komentář (978-80-7400-850-4)
Kniha - autor Tomáš Jirmásek, 312 stran, česky, pevná bez přebalu matná Představovaný komentář k vyhlášce o odměně insolvenčního správce je první publikací, která se tomuto předpisu uceleně věnuje. Kniha je psána s důrazem na podrobné rozvedení všech témat, aniž by to však bylo na újmu snaze o nejvyšší možnou praktičnost a pochopitelnost výkladu. Komentář pracuje s množstvím judikatury, uvádí konkrétní vzorce pro výpočet všech druhů odměn i praktické příklady. Samozřejmostí je výklad problémů již řešených, nevyhýbá se však ani četným výpravám do moře problémů neřešených. Z jedné třikrát novelizované vyhlášky činí přechodná ustanovení fakticky čtyři stále aplikované vyhlášky; komentář se přehledným způsobem věnuje všem. Vedle klasického komentování jednotlivých ustanovení vyhlášky obsahuje kniha i rozsáhlou část obecnou; ta zahrnuje jednak komentář k vybraným ustanovením insolvenčního zákona týkajícím se odměny a hotových výdajů insolvenčního správce,...
Objev podobné jako Odměna insolvenčního správce: Komentář (978-80-7400-850-4)
Mikroekonomie Středně pokročilý kurz (978-80-7400-397-4)
Kniha - autor Robert Holman, 656 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Nové aktualizované vydání úspěšné učebnice již tradičně využívá standardní grafické modely, ale nepoužívá matematickou formu výkladu. Obecný výklad je doplněn řadou příkladů, aplikacemi a případovými studiemi, které ukazují, jak jsou závěry ekonomické teorie potvrzovány reálným vývojem. Ekonomie tak přestává být abstraktní vědou a popisuje skutečný svět, v němž žijeme a který chceme pochopit. Většina případových studií je z českého prostředí, což činí z knihy českou učebnici v pravém slova smyslu. Ve srovnání s jinými učebnicemi obsahuje tato kniha extenzivnější a hlubší výklad mezinárodního obchodu, který je začleněn do obecného rámce teorie směny. Věnuje rovněž více prostoru tématům, která mají bezprostřední vztah k podnikání a k hospodářské politice. Výklad neustrnul jen na ekonomických modelech, ale nabízí odpovědi na aktuální otázky. Text je rozdělen do šesti základních částí:...
Objev podobné jako Mikroekonomie Středně pokročilý kurz (978-80-7400-397-4)
Evropské a mezinárodní insolvenční řízení: Komentář k nařízení EP a Rady (EU) 2015/848 o insolvenční (978-80-7400-767-5)
Kniha - autor Alexander J. Bělohlávek, 1568 stran, česky, pevná, plátěný potah Praxe ukazuje, že více než v šedesáti procentech případů se v insolvenčních věcech díky globalizaci, jakož i volnému pohybu objevuje mezinárodní (přeshraniční) prvek, byť je tento latentní nebo složitě zjistitelný. Již předchůdce nařízení EP a Rady (EU) 2015/848 (nařízení Rady /ES/ 1346/2000) ukázal, že problematika insolvenčního řízení je v Evropě pilířem, ale též politickým prubířským kamenem justiční spolupráce. Jde o jednu z právně i ekonomicky nejdůležitějších, ale zároveň nejsložitějších oblastí. Navíc je prozatím jen okrajově známé, že nařízení EP a Rady (EU) 2015/848 o insolvenčním řízení se použije bez ohledu na to, zda je v insolvenční věci identifikován tzv. mezinárodní prvek a jeho aplikace jako přímo použitelného předpisu má přednost před insolvenční úpravou tuzemského původu. Nové insolvenční nařízení nyní použitelné na řízení zahájená od června 2017 navíc obsahuje...
Objev podobné jako Evropské a mezinárodní insolvenční řízení: Komentář k nařízení EP a Rady (EU) 2015/848 o insolvenční (978-80-7400-767-5)
Online marketing (978-80-251-4155-7)
Elektronická kniha - autor kolektiv, 216 stran Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání?Současné trendy očima předních expertůSlýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání?Zde jste na správné adrese! 23 českých i světových skutečných expertů nabízí pohled na svou specializaci. Lidé z Google, H1.cz, nezávislí experti z celé Evropy, ale i velkých amerických agentur vás provedou základy SEO, placené reklamy, remarketingem,...
Objev podobné jako Online marketing (978-80-251-4155-7)
Internetový marketing (978-80-251-5016-0)
Kniha - autor Viktor Janouch, 344 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto přepracovaném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Své internetové aktivity se také naučíte měřit a vyhodnocovat.
Objev podobné jako Internetový marketing (978-80-251-5016-0)
Sportovní marketing (978-80-271-0560-1)
Elektronická kniha - autor Vilém Kunz, 176 stran Cílem knihy je přiblížit stěžejní proměny profesionálního světa sportu a hlouběji analyzovat jejich dopady na oblast sportovního marketingu, včetně možností efektivního využívání některých jeho moderních nástrojů. Kromě hlavních teoretických východisek kniha přináší mnoho inspirativních příkladů ze zahraničního i tuzemského prostředí. Při zpracování publikace autor využil poznatků získaných jak v rámci své vědecko-výzkumné činnosti, tak i v rámci spolupráce s některými předními sportovními kluby v České republice. Publikace se jako první u nás komplexně věnuje možnostem využití principů konceptu společenské odpovědnosti organizací (CSR) v oblasti sportu. Všímá si hlavních podpůrných argumentů pro spojení CSR a sportu, stejně jako klíčových interních a externích motivů sportovních organizací k jejich zapojení do CSR aktivit. Blíže jsou představeny CSR iniciativy...
Objev podobné jako Sportovní marketing (978-80-271-0560-1)
Internetový marketing (978-80-251-4311-7)
Elektronická kniha - autor Viktor Janouch, 376 stran Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat.Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google AdwordsChcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat.Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům:Reklama na InternetuMarketingová...
Objev podobné jako Internetový marketing (978-80-251-4311-7)
Strategický marketing (978-80-247-4670-8)
Elektronická kniha - autor Dagmar Jakubíková, 368 stran Kniha se komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií, jejich implementaci a kontrole. Je určena marketingovým praktikům, manažerům, podnikatelům a studentům VŠ. Srozumitelně vysvětluje jednotlivé etapy strategického řídícího procesu, tedy situační analýzu včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizaci a kontrolu, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Zcela nově se kniha věnuje implementaci marketingových strategií, možnostem organizace marketingu ve firmě a marketingové...
Objev podobné jako Strategický marketing (978-80-247-4670-8)
Obsahový marketing (978-80-251-4152-6)
Elektronická kniha - autor Josef Řezníček, Tomáš Procházka, 224 stran Vytváříte obsah svého webu zatím nepravidelně a chtěli byste tuto činnost provádět cíleně a strategicky? Hledáte dlouhodobě udržitelnou a efektivní strategii online marketingu, která vám sníží náklady na propagaci? Udělejte ze svých stránek uznávanou autoritu ve vašem oboru díky nově vytvořenému obsahu, který budou milovat návštěvníci i vyhledávače! Naučte se, jak pomocí promyšlené obsahové strategie získat více návštěvníků a zákazníků pro svůj web díky poutavým článkům, videím, elektronickým publikacím a dalším formám obsahu. Kniha vás provede základy obsahového marketingu, pomůže vám sestavit vlastní obsahovou strategii a odhalí techniky efektivní organizace činností v týmu. Ukáže vám také pokročilé techniky propagace obsahu a způsoby měření jeho úspěšnosti. Autoři vám v knize mimo jiné prozradí: Proč a jak...
Objev podobné jako Obsahový marketing (978-80-251-4152-6)
Internetový marketing (978-80-251-4311-7)
Elektronická kniha - autor Viktor Janouch, 376 stran Přilákejte návštěvníky a maximalizujte zisk pomocí knihy Internetový marketingZvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google AdwordsChcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách?Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům:- Reklama na Internetu- Marketingová komunikace- Podpora prodeje- Public Relations- Přímý marketing- Internetové komunikační prostředky- Vyhodnocování marketingové komunikaceKniha je vhodná nejenom pro všechny pracovníky marketingových a obchodních oddělení, tvůrce, správce a...
Objev podobné jako Internetový marketing (978-80-251-4311-7)
Mezinárodní výměna informací (978-80-7598-902-4)
Kniha - autor Jaroslav Dombrowski; Gabriela Buchtová, 228 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha je společným dílem pracovníků finanční správy, kteří se již mnoho let zabývají problematikou mezinárodní spolupráce v rámci mezinárodního zdaňování. Jejím cílem je čtenáři poutavou a zajímavou formou přiblížit základní zásady mezinárodní výměny informací a mezinárodního zdaňování příjmů ve vazbě na příslušné právní předpisy. Je zpracovaná podle legislativy platné k 1. 7. 2020. Vedle teoretické části zde naleznete i praktické příklady s dopadem do jednotlivých řádků daňového přiznání. Náměty k jednotlivým případům jsou čerpány především z dotazů veřejnosti, které autoři ve své dosavadní praxi řešili, a nabízí pohled pracovníků správce daně. Kniha je vhodná zejména jako doplňující publikace k dílům renomovaných daňových poradců specializujících se na tuto problematiku. Mohou ji využít především účetní a daňoví poradci, kteří se s tématem mezinárodního...
Objev podobné jako Mezinárodní výměna informací (978-80-7598-902-4)
Mezinárodní výměna informací (978-80-759-8902-4)
Elektronická kniha - autor autorů kolektiv a Více autorů, 228 stran, česky Kniha je společným dílem pracovníků finanční správy, kteří se již mnoho let zabývají problematikou mezinárodní spolupráce v rámci mezinárodního zdaňování. Jejím cílem je čtenáři poutavou a zajímavou formou přiblížit základní zásady mezinárodní výměny informací a mezinárodního zdaňování příjmů ve vazbě na příslušné právní předpisy. Je zpracovaná podle legislativy platné k 1. 7. 2020. Vedle teoretické části zde naleznete i praktické příklady s dopadem do jednotlivých řádků daňového přiznání. Náměty k jednotlivým případům jsou čerpány především z dotazů veřejnosti, které autoři ve své dosavadní praxi řešili, a nabízí pohled pracovníků správce daně. Kniha je vhodná zejména jako doplňující publikace k dílům renomovaných daňových poradců specializujících se na tuto problematiku. Mohou ji využít především účetní a daňoví poradci, kteří se s tématem mezinárodního zdanění nesetkávají...
Objev podobné jako Mezinárodní výměna informací (978-80-759-8902-4)
Společné jmění manželů a exekuce (978-80-7400-847-4)
Kniha - autor Karel Svoboda, 232 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Vyřešení otázek spojených s postihem SJM a nyní již výlučného majetku manžela povinného v exekuci v režimu od 1. 1. 2014 představuje velkou výzvu. Nová hmotněprávní úprava SJM je totiž komplikovaná sama o sobě. Navíc procesní předpisy na nové hmotné právo upravující SJM a meze jeho ochrany dostatečně nezareagovaly. Existuje tedy mnoho bílých míst, která bude muset vyplnit judikatura. Monografie obsahuje čtyři základní části. V úvodních kapitolách vymezuje základní pojmy a souvztažnosti, na které je třeba dbát při řešení postihu SJM nebo nyní již výlučného majetku manžela povinného v exekuci. Zejména jde o vymezení pojmů „manžel povinného“, „výlučný dluh povinného“ a o určení, podle jakých pravidel se postihne SJM nebo nyní již výlučný majetek manžela povinného, jestliže dluh povinného vznikl do 31. 12. 2013. Pak se zabývá procesní a hmotněprávní ochranou manžela povinného před...
Objev podobné jako Společné jmění manželů a exekuce (978-80-7400-847-4)
Základy bankovnictví: Teorie a praxe (978-80-7400-595-4)
Kniha - autor Liběna Kantnerová, 232 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice přináší ucelený pohled na problematiku bankovnictví, a to v kontextu Evropy a České republiky. Shrnuje základní teoretické poznatky a vysvětluje základní pojmy spojené s bankovnictvím. Text je členěn do 18 základních kapitol. První kapitoly jsou pohledem do historie. Kniha přibližuje historii vzniku peněz, jejich funkci a charakteristiku a vývoj používání peněz na našem území. Čtenář se seznámí také s počátky bankovnictví a s vývojem bankovní soustavy na území dnešní České republiky. Vysvětlen je význam centrálního bankovnictví a specifika centrálních bank. Další kapitoly jsou zaměřeny postupně na měnovou politiku a její cíle, na řízení a strukturu obchodních bank, na hospodaření bank a také na rizika v bankovnictví. Podstatná část knihy je věnována bankovním produktům a problematice platebního styku. Nechybí ani kapitoly pojednávající o dokumentárních platbách, o...
Objev podobné jako Základy bankovnictví: Teorie a praxe (978-80-7400-595-4)
Mezinárodní marketing - Hana Machková, Martin Machek - e-kniha
eBook: Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe.
Objev podobné jako Mezinárodní marketing - Hana Machková, Martin Machek - e-kniha
Toto je marketing (978-80-566-1627-7)
Elektronická kniha - autor Seth Godin, 240 stran, slovensky Či už ste zakladateľom technologického startupu, malým podnikateľom, alebo súčasťou veľkej korporácie, táto kniha vám môže pomôcť robiť prácu, na ktorú budete hrdí. Veľkí marketéri nevyužívajú spotrebiteľov, aby vyriešili problémy svojej spoločnosti; práve naopak – pomocou marketingu riešia problémy iných ľudí. Nezáleží na tom, aký je váš produkt, alebo služba. Táto kniha vám pomôže prekoncipovať spôsob, akým seba a svoje služby a produkty prezentujete svetu.
Objev podobné jako Toto je marketing (978-80-566-1627-7)
Tohle je marketing! (978-80-271-2567-8)
Elektronická kniha - autor Seth Godin, 208 stran, česky MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce. Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou....
Objev podobné jako Tohle je marketing! (978-80-271-2567-8)
Podívejte se také
- Oceňování podniků v právní praxi (978-80-7400-623-4)
- Business plán: Krok za krokem (978-80-7400-511-4)
- Společné jmění manželů a exekuce (978-80-7400-847-4)
- Marketing neziskových organizací (978-80-875-0001-9)
- Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)
- Marketing symfonických orchestrů (978-80-875-0003-3)
- Tohle je marketing! (978-80-271-2567-8)
- Toto je marketing (978-80-566-1627-7)
- IS/IT strategie krok za krokem (978-80-7400-272-4)
- Kapitoly z moderní ekonomie trhů práce (978-80-7400-719-4)
- Pojmové znaky duševního vlastnictví: Právní praxe (978-80-7400-425-4)
- Nové ekonomické nástroje řízení rizika počasí (978-80-7400-269-4)
- Rýchle fakty: Zlyhanie srdca (978-80-8140-441-2)
- Praktický průvodce cukrovkou II. (978-80-7345-441-8)
- Fyzika 4 pro základní školu RVP: Elektrické a elektromagnetické děje (978-80-7235-441-2)
- Marketing... je věda kreativní (978-80-875-0071-2)
- Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)
- Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0)
- Prognostika (978-80-7400-746-0)
- Praktické činnosti: pro 1.-5.ročník základních škol (80-7168-441-4)
- Právo v síti Průvodce právem na internetu (978-80-7400-610-4)