Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Strategický marketing - Dagmar Jakubíková - e-kniha
eBook: Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Publikace je určena jak marketingovým praktikům, manažerům a podnikatelům, tak studentům vysokých škol a MBA studií i dalším lidem, kteří mají zájem hlouběji proniknout do tajů marketingu. Upozorňuje na důležitou úlohu strategického řízení v životě firem a organizací a na jeho provázanost s marketingem. Přehledně zasvěcuje do problematiky strategického marketingu, vysvětluje jeho obsah a důležitost v rámci každého podnikání. Od podstaty strategického marketingu se dostáváme k jednotlivým etapám strategického řídícího procesu, kterými jsou situační analýza včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizace a kontrola, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Zcela nově se kniha věnuje implementaci marketingových strategií, možnostem organizace marketingu ve firmě a marketingové kontrole. Srozumitelný výklad je doplněn příklady z praxe reálných firem.
Podívejte se také dva druhy pravdy michael connelly e kniha
Strategický marketing - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček - e-kniha
eBook: Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. V novém vydání autoři věnují větší pozornost udržitelnému rozvoji a reagují na změny probíhající všude kolem nás – na vliv nových technologií a s nimi spojeného průmyslu 4.0 a umělé inteligence. V návaznosti na tyto změny se mění i marketing a na výsluní se dostávají tzv. digitální marketing a zákaznická oddělení. Výklad pokrývá všechna témata strategického marketingu v logické návaznosti: od vysvětlení podstaty strategického řízení firem přes jednotlivé etapy strategického řídicího procesu až po propojení strategického řízení se strategickým marketingem. Autoři vycházejí ze svých praktických zkušeností z dlouholeté pedagogické i profesní praxe. Publikace je určena vlastníkům firem, manažerům, marketingovým pracovníkům, studentům vysokých škol a MBA programů a všem zájemcům, kteří se chtějí blíže seznámit se strategickým marketingem.
Podívejte se také ego je vas nepritel ryan holiday e kniha
Marketing v cestovním ruchu - Dagmar Jakubíková - e-kniha
eBook: Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí "Cs". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a další lidé, kteří se zabývají možnostmi využití marketingu v cestovním ruchu.
Podívejte se také Pecková Dagmar: Best Arias - CD (SU3758-2)
Podívejte se také
- Dagmar Pecková (978-80-271-3186-0)
- Balíček e-kniha a audiokniha Houževnatost za výhodnou cenu
- Marketing menších a středních firem
- Pecková Dagmar: Sny (2x CD) - CD (SU4171-2)
- Balíček e-kniha a audiokniha Nastavení mysli za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Válka umění za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Konec prokrastinace za výhodnou cenu
- MARKETING FOR SMALL AND MEDIUM ENTERPRISES
- Event marketing (80-247-0646-6)
- Balíček e-kniha a audiokniha Mít vše hotovo za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Nikdy nedělej kompromis za výhodnou cenu
- Mezinárodní marketing (978-80-7400-441-4)
- Internetový marketing (978-80-251-4311-7)
- Marketing management (978-80-247-4150-5)
- Aplikovaný marketing (978-80-8168-382-4)
- Sportovní marketing (978-80-271-0560-1)
- Internetový marketing (978-80-251-5016-0)
- Mezinárodní marketing (978-80-271-3006-1)
- Online marketing (978-80-251-4155-7)
- Dagmar Pecková: Šaty noty boty (978-80-271-3186-0)
Strategický marketing - Strategie a trendy - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček
Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. V novém vydání autoři věnují větší pozornost udržitelnému rozvoji a reagují na změny probíhající všude kolem nás – na vliv nových technologií a s nimi spojeného průmyslu 4.0 a umělé inteligence. V návaznosti na tyto změny se mění i marketing a na výsluní se dostávají tzv. digitální marketing a zákaznická oddělení.Výklad pokrývá všechna témata strategického marketingu v logické návaznosti: od vysvětlení podstaty strategického řízení firem přes jednotlivé etapy strategického řídicího procesu až po propojení strategického řízení se strategickým marketingem. Autoři vycházejí ze svých praktických zkušeností z dlouholeté pedagogické i profesní praxe.Publikace je určena vlastníkům firem, manažerům, marketingovým pracovníkům, studentům vysokých škol a MBA programů a všem zájemcům, kteří se chtějí blíže seznámit se strategickým marketingem.
Objev podobné jako Strategický marketing - Strategie a trendy - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček
Lázeňství - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček, Jan Tluchoř, Vildová Eliška - e-kniha
eBook: Publikace zkušených autorů je jedinou komplexní knihou na téma lázeňství a řízení lázní na českém trhu. Autoři, kteří se problematikou lázeňství, podnikání, managementu i marketingu dlouhodobě zabývají a mají bohaté teoretické i praktické zkušenosti, se v knize věnují především marketingovému řízení lázeňských organizací a podniků, spolu s uplatněním nejnovějších poznatků. Postupují od představení lázní a lázeňství v Evropě a České republice a služeb lázeňských zařízení, přes management lázeňských podniků, marketingový výzkum, analýzu prostředí a výběr cílových trhů, až po celý marketingový mix – produkt, cenu, distribuci a komunikaci. Speciální pozornost autoři věnují interní a externí komunikaci v lázeňských organizacích a lázeňských hotelích. Výklad je doplněn mnoha příklady z české i zahraniční praxe, včetně obrazové dokumentace. Kniha je určena především studentům vysokých škol, vyšších odborných škol a středních škol, kteří studují cestovní ruch, pracovníkům lázeňských organizací a hotelů a všem dalším, kteří mají zájem se hlouběji seznámit s implementací marketingového řízení v lázeňství.
Objev podobné jako Lázeňství - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček, Jan Tluchoř, Vildová Eliška - e-kniha
Marketing a strategické řízení ve veřejných službách - Jakub Slavík - e-kniha
eBook: Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají. Zaujme i všechny další čtenáře, jimž není kvalita veřejných služeb lhostejná a kteří se v tomto směru angažují. Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky orientovaného strategického řízení a na jednoduchých příkladech a případových studiích ukazuje, jak je aplikovat v prostředí veřejných služeb a co se může stát, nejsou-li tyto principy využívány. I ve veřejných službách funguje marketingové řízení se všemi zákonitostmi jako u kteréhokoliv výrobku nebo komerční služby. Marketingové řízení veřejných služeb je však o to komplikovanější, že jejich uživatel a jejich objednavatel (plátce) často nejsou tytéž osoby či organizace a že jejich zájmy mohou být protichůdné. Přesto je třeba s nimi nakládat jako se zákazníky a dodat jim hodnotu za peníze. Tato problematika je v české manažerské literatuře zcela výjimečná – k veřejným službám se přistupuje především z pohledu veřejných financí, ne zákaznických vztahů. Uživatelé veřejných sužeb jsou dnes povzbuzováni k tomu, aby vyžadovali hodnotu za peníze, ale dodavatelé ji často neumějí dodat a prezentovat.
Objev podobné jako Marketing a strategické řízení ve veřejných službách - Jakub Slavík - e-kniha
Vrozené anomálie hlavy a krku - Janka Jakubíková - e-kniha
eBook: Vysoce odborná monografie zahrnuje vrozené anomálie v oblasti hlavy a krku, i dosud v literatuře nepopsané, podle nejnovějších poznatků - uvádí etiologii, příznaky, diagnostiku a možnosti léčby.V úvodu každé kapitoly je stručný intrauterinní a postnatální vývoj, protože jeho znalost je důležitá k pochopení vzniku jednotlivých anomálií. U jednotlivých anomálií jsou zařazeny i syndromy, což umožňuje čtenáři zaměřit se na odhalení anomálií i jiných orgánů.U anomálií hltanu, hrtanu, průdušnice, jícnu a krku jsou zvláště u malých dětí nejzávažnějšími příznaky stridor a dysfagie. V přehledných tabulkách je uvedena diferenciální diagnostika těchto symptomů. To vše pomáhá lékaři ke stanovení správné diagnózy a léčebného postupu.Publikace je určena kromě lékařů ORL také pediatrům a neonatologům. Ocení ji zvláště lékaři, kteří se připravují na složení specializačních zkoušek.Jedinečnost knihy je v bohaté barevné obrazové dokumentaci (fotografie anomálií, endoskopické a radiodiagnostické nálezy).
Objev podobné jako Vrozené anomálie hlavy a krku - Janka Jakubíková - e-kniha
Strategický marketing (978-80-247-4670-8)
Elektronická kniha - autor Dagmar Jakubíková, 368 stran Kniha se komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií, jejich implementaci a kontrole. Je určena marketingovým praktikům, manažerům, podnikatelům a studentům VŠ. Srozumitelně vysvětluje jednotlivé etapy strategického řídícího procesu, tedy situační analýzu včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizaci a kontrolu, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Zcela nově se kniha věnuje implementaci marketingových strategií, možnostem organizace marketingu ve firmě a marketingové...
Objev podobné jako Strategický marketing (978-80-247-4670-8)
Online marketing - e-kniha
eBook: Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání? Zde jste na správné adrese! 23 českých i světových skutečných expertů nabízí pohled na svou specializaci. Lidé z Google, H1.cz, nezávislí experti z celé Evropy, ale i velkých amerických agentur vás provedou základy SEO, placené reklamy, remarketingem, videomarketingem, webovou analytikou či sociálními sítěmi. Kniha se věnuje mimo jiné těmto tématům: - Od filozofie a historie SEO až po současnost a konkrétní techniky linkbuildingu - PPC reklamě ve vyhledávání, obsahu, ale také RTB či remarketingu - Úvodu do webové analytiky, Google Analytics a problematice měření konverzí - Teorii i praxi v marketingu na sociálních sítích, včetně profesní sítě LinkedIn - Content marketingu a konkrétním technikám videomarketingu - Brandingu za pomocí nástrojů internetového marketingu - Využití mobilních aplikací jako nástroje internetového marketingu
Objev podobné jako Online marketing - e-kniha
Strategická obranná iniciativa - Čeněk Jakub - e-kniha
eBook: Administrativa Ronalda Reagana uvedla v 80. letech do světové politiky (staro)nové téma: vývoj protiraketové obrany. Strategic Defense Initiative (SDI) se stala důležitým mezníkem v americko-sovětských vztazích a svou roli sehrála i na důležitých summitech 80. let. Do iniciativy byly vtaženy i evropské státy, zejména Velká Británie, neboť od svého uvedení obsahovala apel na zapojení spojenců. Monografie Jakuba Čeňka těží z detailního výzkumu amerických vládních dokumentů a přináší důkladný vhled do zákulisí poslední etapy studené války.
Objev podobné jako Strategická obranná iniciativa - Čeněk Jakub - e-kniha
Strategické řízení podniku - Roman Zuzák - e-kniha
eBook: Kvalitní podniková strategie, která je současně dobře zvládnuta, je základem úspěchu podniku a vede k dosažení dlouhodobější konkurenční výhody. Tato kniha představuje hlavní přístupy k dosahování konkurenční výhody a staví je kriticky do kontextu současného globálního prostředí a hyperkonkurence. Ukazuje, jak úspěšné podniky tyto přístupy využívají, řeší problémy manažerů se strategickým rozhodováním a zabývá se faktory, které při tom musí vzít v úvahu. Současně se publikace věnuje problémům spojeným s realizací strategie, především v oblastech podnikové kultury, interní komunikace a řízení změny. Kniha je určena manažerům v podnikové i veřejné sféře a jejím cílem je inspirovat je a ukázat širší souvislosti strategického rozhodování. Pedagogům a studentům ekonomických fakult vysokých škol pak kniha rozšíří jejich pohled na strategické řízení o další souvislosti a aplikace v podnikové praxi.
Objev podobné jako Strategické řízení podniku - Roman Zuzák - e-kniha
Dagmar Pecková - Michaela Zindelová, Dagmar Pecková - e-kniha
eBook: Dagmar Pecková by si dost možná zasloužila označení chameleon. Jaká tedy vlastně je? Má své vize, které chce uskutečnit. Nevzdává se. Srší nápady. Bývá pokaždé jiná: jednou něžná se zavřenýma očima a pohledem dovnitř duše, jindy ohnivý „Beran“. Rázná, ale zároveň empatická. Ví, co chce. Přímá, jako když vyšije. Životní názory má jasně dané a nebojí se je říkat nahlas. A když to nejde tudy, půjde to jinou cestou… I když se jeví všem na první pohled jako energický extrovert, je to naopak. Dalo by se říct, že je taková křížovka s tajenkou, podobně jako tato kniha. Nejprve se něco o Dáše dozvíte v úvodu a poté projdete kapitolkami, kde nesou své příběhy její šaty. Šaty a Dášin životní styl nám posloužily jako odrazový můstek k něčemu schovanému uvnitř. Až pak se vám složí výsledný obrázek, jako byste skládali puzzle…
Objev podobné jako Dagmar Pecková - Michaela Zindelová, Dagmar Pecková - e-kniha
Internetový marketing - Viktor Janouch - e-kniha
eBook: Zvyšte profit díky SEO, Skliku, Google Adwords, Facebooku či YouTubeMarketing na Internetu vyžaduje připravené lidi! Marketérům už nestačí pouze znalosti marketingu. Musejí mít povědomí o technických aspektech, aby věděli, jak nejlépe tento marketing provádět.Zkušený lektor a vyučující vám vysvětlí všechny technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Kniha je tak vhodná nejenom pro všechny tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty. Dozvíte se mimo jiné:- Jak marketing na Internetu funguje- Jak provádět optimalizaci webů pro vyhledávače (SEO)- Jak tvořit text orientovaný na zákazníka (copywriting)- Jak budovat zpětné odkazy- Jak na inzeráty a reklamní kampaně v PPC systémech- Jak na podporu prodeje v e-shopu a ve vztahu B2B- Jak se prosadit na sociálních sítích- Jak na virální marketing a e-mailingPraktické ukázky zahrnují tyto technologie a služby: Seznam Sklik, Google Adwords, AdFox, ETARGET, Google Analytics, Facebook, YouTube, Twitter, Lidé.cz, SEO, RSS a další. DVD obsahuje:- Videotutoriály, přednášky a školení v češtině- Výukové materiály a přehledové studie- Softwarové nástroje pro blogování, e-mailing či PPC kampaně- Užitečné odkazy na blogy a další zdroje informací o marketinguO autorovi:Viktor Janouch je konzultant a lektor v oblasti marketingu, především marketingu na Internetu. Vyučuje na Univerzitě Pardubice a pořádá otevřené i firemní semináře a kurzy. Věnuje se také řízení projektů, optimalizaci a copywritingu. Jako autor má na svém kontě řadu odborných článků a knihu Internet marketing.
Objev podobné jako Internetový marketing - Viktor Janouch - e-kniha
Internetový marketing - Viktor Janouch - e-kniha
eBook: Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google AdwordsChcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách?Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům:- Reklama na Internetu- Marketingová komunikace- Podpora prodeje- Public Relations- Přímý marketing- Internetové komunikační prostředky- Vyhodnocování marketingové komunikaceKniha je vhodná nejenom pro všechny pracovníky marketingových a obchodních oddělení, tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty.O autorovi:Viktor Janouch je konzultantem a lektorem v oblasti marketingu, především marketingu na Internetu. Je autorem českého bestselleru Internetový marketing, jehož druhé vydání držíte v ruce. Kromě toho napsal řadu odborných článků a několik let vyučoval na Univerzitě Pardubice, kde také získal doktorát v oboru marketingová komunikace. Věnuje se rovněž řízení projektů a je specialistou na PPC v cizích jazycích.
Objev podobné jako Internetový marketing - Viktor Janouch - e-kniha
Sportovní marketing - Vilém Kunz - e-kniha
eBook: Cílem knihy je přiblížit stěžejní proměny profesionálního světa sportu a hlouběji analyzovat jejich dopady na oblast sportovního marketingu, včetně možností efektivního využívání některých jeho moderních nástrojů. Kromě hlavních teoretických východisek kniha přináší mnoho inspirativních příkladů ze zahraničního i tuzemského prostředí. Při zpracování publikace autor využil poznatků získaných jak v rámci své vědecko-výzkumné činnosti, tak i v rámci spolupráce s některými předními sportovními kluby v České republice. Publikace se jako první u nás komplexně věnuje možnostem využití principů konceptu společenské odpovědnosti organizací (CSR) v oblasti sportu. Všímá si hlavních podpůrných argumentů pro spojení CSR a sportu, stejně jako klíčových interních a externích motivů sportovních organizací k jejich zapojení do CSR aktivit. Blíže jsou představeny CSR iniciativy mezinárodních řídících sportovních institucí, významných ligových soutěží v zámoří či v Evropě či některých předních sportovních klubů u nás i v zahraničí. Autor navíc přináší i praktická doporučení týkající se zejména efektivního zavádění principů CSR do řízení sportovních organizací, včetně představení jednotlivých fází a kroků implementačního procesu. Zároveň je i prostřednictvím výsledků řady respektovaných výzkumů ukázáno, že implementace CSR do řízení sportovních organizací může přinášet benefity nejen okolní společnosti, ale též sportovním organizacím samotným. Publikace je určena současným a budoucím marketingovým manažerům sportovních organizací, kteří si chtějí osvojit moderní techniky v oblasti marketingové komunikace, public relations či sportovního sponzoringu. Vedle toho mohou publikaci využít i marketingoví či CSR manažeři podniků, kteří se ve svých CSR politikách či marketingových programech snaží zaměřit na podporu sportu a pohybových aktivit. Kniha bude přínosná i pro ty čtenáře, kteří se zabývají sportovním managementem, sociologií či ekonomikou sportu.
Objev podobné jako Sportovní marketing - Vilém Kunz - e-kniha
Základy marketingu - Miroslav Karlíček - e-kniha
eBook: Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy? Co je to marketingové prostředí a jak jej lze zkoumat? Jakou marketingovou strategii zvolit? Jak vytvořit ten správný „produkt“, jakou mu dát cenu, jak ho propagovat a jak zajistit jeho dostupnost?
Objev podobné jako Základy marketingu - Miroslav Karlíček - e-kniha
Mezinárodní marketing - Hana Machková - e-kniha
eBook: Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují krátké případové studie.
Objev podobné jako Mezinárodní marketing - Hana Machková - e-kniha
Event marketing - Petr Šindler - e-kniha
eBook: Jak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých sportovních utkání a dalších eventů? Jak v rámci firemní marketingové komunikace a značkové strategie plánovat, inscenovat a realizovat zážitky? Jak vyvolat psychické a emocionální podněty, které podpoří image firmy a produktů, a tím obchodní záměry? Více se dozvíte v první publikaci o event marketingu v češtině. Autor se také zabývá integrací event marketingu do marketingového komunikačního mixu. Krok za krokem prochází pomocí příkladů úspěšných akcí známých firem procesem plánování, organizování a vyhodnocování výjimečných událostí a zvláštních představení, které spojují zvolené komunikační sdělení s prožitkem vnímaným všemi smysly. Publikace obsahuje velké množství barevných fotografií, obrázků a grafů.
Objev podobné jako Event marketing - Petr Šindler - e-kniha
Konec marketingu - Gil Carlos - e-kniha
eBook: Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh. Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na to, jak snadné je oslovit potenciální zákazníky, klíčový vztah mezi značkou a spotřebitelem stále potřebuje lidský dotek.
Objev podobné jako Konec marketingu - Gil Carlos - e-kniha
V zemi durianů - Dagmar Pospišilová, Dagmar Winklerová - e-kniha
eBook: Předkládaná publikace pojednává o životě houslového virtuosa a muzikanta Jozy Šrogla, který prožil většinu svého hudebního života v Batávii v Nizozemské východní Indii. Kromě své profese věnoval mnoho pozornosti sběratelství nejrůznějšího charakteru, od přírodnin po asijské starožitnosti. Zlomek Šroglových sbírek se dostal také do Náprstkova muzea, které spravuje na 170 předmětů z různých regionů, nejvíce z Indonésie. Hlavní část knihy tvoří editovaná kniha Vzpomínek, kterou Šrogl sepsal po návratu do Čech v roce 1910, a rozsáhlá korespondence se sourozenci pokrývající období od mládí až do konce Šroglova života.
Objev podobné jako V zemi durianů - Dagmar Pospišilová, Dagmar Winklerová - e-kniha
Marketing bez reklamy - Magdalena Čevelová - e-kniha
eBook: Chcete mít dostatek zakázek, a přitom neutratit ani korunu za reklamu? Jste-li živnostník, nezávislý profesionál nebo malá firma, je to docela dobře možné. Kniha Marketing bez reklamy vám představí 10 postupů, které mohou být pro vaše podnikání dokonce účinnější než placená inzerce, a krok za krokem vás provede jejich používáním.
Objev podobné jako Marketing bez reklamy - Magdalena Čevelová - e-kniha
Marketing pro každého - Táňa Tučková - e-kniha
eBook: MARKETING PRO KAŽDÉHO Unikátní příručka pro podnikatele, marketéry i laiky. Z moderního marketingu přináší to nejpodstatnější a učí „marketingově myslet“. Ukazuje důležitost, smysl a použitelnost marketingu v běžném životě každého člověka a upozorňuje na konkrétní postupy, které z nás můžou udělat lacinou kořist obchodníků. E-book obsahuje: 40 stran nabušených odbornými informacemi, fakty, myšlenkami a argumenty expertů 35 odkazů na další zdroje informací 4 videa s příklady a odborným výkladem 10 tipů na 10 TOP on-line koučů marketingu (jména, specializace, kontakty)
Objev podobné jako Marketing pro každého - Táňa Tučková - e-kniha
Toto je marketing - Seth Godin - e-kniha
eBook: Či už ste zakladateľom technologického startupu, malým podnikateľom, alebo súčasťou veľkej korporácie, táto kniha vám môže pomôcť robiť prácu, na ktorú budete hrdí. Veľkí marketéri nevyužívajú spotrebiteľov, aby vyriešili problémy svojej spoločnosti; práve naopak – pomocou marketingu riešia problémy iných ľudí. Nezáleží na tom, aký je váš produkt, alebo služba. Táto kniha vám pomôže prekoncipovať spôsob, akým seba a svoje služby a produkty prezentujete svetu.
Objev podobné jako Toto je marketing - Seth Godin - e-kniha
Marketing obchodní firmy - Marcela Zamazalová - e-kniha
eBook: Manažeři a majitelé obchodních firem a vysokoškolští studenti se v této na trhu ojedinělé publikaci dozví, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat marketingový mix. Kniha šitá na míru pro českého čtenáře vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem v ČR. Po přiblížení situace v sektoru obchodu v ČR se dozvíte o rozdílech v situaci a v používání vhodných přístupů u moderních retailingových firem s převahou zahraničního kapitálu a u malých a středních obchodních firem s převážně českou kapitálovou účastí. Seznámíte se s charakteristikou současného zákazníka a s jeho spotřebním chováním a rozhodováním, dále s vhodnými segmentačními kritérii trhu či marketingovými nástroji obchodníka. Zjistíte, jaká specifika by měl mít marketingový mix obchodní firmy ve srovnání s mixem výrobní firmy. Marketingový mix obchodní firmy zahrnuje distribuční politiku (lokalizace obchodní je dnotky, metody prodeje), cenovou politiku (cenové řady, srážky a slevy), sortimentní politiku (maloobchodní značky, poskytované služby) a komunikační mix (podpora prodeje, in-store marketing, merchandising). A na závěr se dozvíte jak budovat vztahy se stálými zákazníky.
Objev podobné jako Marketing obchodní firmy - Marcela Zamazalová - e-kniha
Tohle je marketing! - Seth Godin - e-kniha
eBook: MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce. Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat lhát, zahlcovat lidi spamem a stydět se za práci, kterou děláte. Je čas přestat utrácet peníze za ukradenou pozornost, dlouhodobě se to nevyplatí. Je čas přestat si plést analýzy sociálních médií se skutečnými zákazníky. Je čas být vidět. K tomu se nejprve potřebujete naučit, jak se máte dívat.
Objev podobné jako Tohle je marketing! - Seth Godin - e-kniha
Marketing neziskových organizací - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Kniha podává ucelený pohled na to, jak v současné době funguje marketing a marketingová komunikace v prostředí neziskových organizací. Je doplněna řadou aktuálních případových studií, které ilustrují, s jakými příležitostmi a překážkami se nekomerční organizace setkávají, když chtějí zavádět marketingové přístupy známé z komerční sféry.
Objev podobné jako Marketing neziskových organizací - Radim Bačuvčík - e-kniha
Marketing symfonických orchestrů - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Tato monografie se zabývá možnostmi zavádění marketingových principů do řízení regionálních symfonických orchestrů. Situaci sleduje na příkladu symfonických orchestrů sídlících ve čtyřech moravských krajských městech, Filharmonie Brno, Moravské filharmonie Olomouc, Filharmonie Bohuslava Martinů Zlín a Janáčkovy filharmonie Ostrava. Zkoumá souvislosti mezi kulturním prostředím v těchto čtyřech městech, charakteristikami publika jednotlivých orchestrů, jejich produkty, prostředím konání koncertů, specifiky cenotvorby a používanými nástroji marketingové komunikace. Jádro studie tvoří dvě výzkumné sondy do postojů filharmonického publika a obecné veřejnosti k vážné hudbě a k symfonickým orchestrům. Takto získané informace jsou konfrontovány s informacemi ze samotných institucí, vlastním pozorováním marketingových aktivit a s poznatky prezentovanými v cizojazyčné odborné literatuře na téma uměleckého či kulturního marketingu. Studie si všímá dílčích aspektů marketingového řízení regionálních symfonických orchestrů, tedy proměn jejich marketingového prostředí, především prostředí společenského a konkurenčního, možností segmentace publika, otázky tvorby produktu a jeho zákaznických benefitů, podmínek konzumace hudby a jejích ekonomických a společenských nákladů, možností propagace vážné hudby a podmínek financování její produkce včetně využití nástrojů fundraisingu.
Objev podobné jako Marketing symfonických orchestrů - Radim Bačuvčík - e-kniha
Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha
eBook: Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Dále v knize naleznete případové studie, které představují široké spektrum poznatků z oblasti uplatnění emocí v marketingu v tom nejširším slova smyslu. Knížk a je určena všem marketérům z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a zvláště marketingovou komunikací. A také všem zvídavým lidem, kteří se chtějí dozvědět, jak to s působením emocí – nejen v nákupním chování – je.
Objev podobné jako Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha
AI Marketing Playbook - Ladislava Knihová - e-kniha
eBook: Kniha je nepostradatelným průvodcem marketérů a všech, kteří chtějí využít nezměrný potenciál rychle se rozvíjející umělé inteligence. Téma je zpracováno zejména s ohledem na tvorbu obsahu pro marketingové kampaně, popisky zboží v e-shopech, atraktivní posty pro sociální sítě, ale také aplikace pro generování grafiky, videí a podcastů (Midjourney, CANVA, Deeply). Autorka knihy vám pomocí názorných příkladů ukáže, jak zúročit přínosy umělé inteligence a nezaspat v dynamické době plné inovativních nástrojů. Mimo jiné se seznámíte s tím, jak funguje ChatGPT a jak efektivně zadávat prompty pro dosažení těch nejlepších výsledků.
Objev podobné jako AI Marketing Playbook - Ladislava Knihová - e-kniha
Kniha skřítků náladovníčků - Dagmar Medzvecová - e-kniha
eBook: Řádí u vás doma náladovníčci? Kniha vás naučí rozeznat je a rozkryje vám nejedno tajemství běžných situací, ve kterých se ocitáte se svými dětmi. Náladovníčci jsou malí skřítkové žijící bezpečně ukryti v tajemných cestách dětských hlaviček a v zákoutích jejich pokojíků. Mají na starosti nálady, rozhodování, rozmary, chování a mnoho dalšího. Pusťte se do čtení a sami se přesvědčte, zdali se u vás některý z náladovníčků také nezabydlel.
Objev podobné jako Kniha skřítků náladovníčků - Dagmar Medzvecová - e-kniha
Pedagogika - Dagmar Čábalová - e-kniha
eBook: Tato publikace slouží k základní orientaci v pedagogice jako moderní vědě. Je koncipována jako učebnice základů pedagogiky a didaktiky s úvodem do sociální pedagogiky, pedagogického výzkumu a diagnostiky žáka. Poskytuje nové pohledy na výchovu a vzdělávání a otevírá prostor k vlastnímu pedagogickému uvažování.Základním cílem učebnice je především podporovat samostatné pedagogické myšlení, tvořivost a prostřednictvím variabilních úkolů a otázek umožnit reflexi vlastního učení.Text je určen především studentům středoškolského pedagogického vzdělávání a studujícím učitelství na pedagogických i jiných fakultách, ale také začínajícím učitelům, vychovatelům a všem ostatním, kteří mají touhu po vědění a putování pedagogickou teorií a praxí.
Objev podobné jako Pedagogika - Dagmar Čábalová - e-kniha
Neutečeš - Dagmar Galas - e-kniha
eBook: Detektiv Richard Petera vyšetřuje zdánlivě nesouvisející vraždy a snaží se sblížit se soudní patoložkou Alicí Bártovou. Má pro ni slabost - ona by jednou stranou jeho city ráda opětovala, neboť je to po dlouhé době jediný chlap, který dokáže rozechvět její nervová vlákna, avšak na druhé straně jí v tom brání neblahá událost z minulosti. Stále před charismatickým detektivem kličkuje a vysílá k němu dvojsmyslné signály. I ona se má stát další obětí. Vražedkyně - žena s narušenou psychikou - neměla díky výchově svých rodičů jednoduché dětství - jejich pseudovýchova ji stále i v dospělosti pronásleduje a komplikuje život. Trpí averzí vůči mužům, ovšem je silně eroticky založená, takže své sexuální touhy řeší po svém... Nemá ve zvyku odpouštět způsobené křivdy, a ten, kdo jí jednou zkříží cestu, před ní neuteče.
Objev podobné jako Neutečeš - Dagmar Galas - e-kniha
Styl - Dagmar Gabulová - e-kniha
eBook: KNIHA PRO ŽENY, KTERÉ CHTĚJÍ ZÁŘIT Dagmar Gabulová, první certifikovaná expertka na styl pro ČR a SR, přichází s jedinečnou knihou, do které s neobyčejnou originalitou otiskla svoje osobní i profesní poslání – ukázat ženám jejich skutečnou krásu, naučit je využívat ji na maximum a změnit tak nejen jejich vzhled, ale i pohled na sebe samé. Tento bohatě ilustrovaný osobní průvodce okořeněný praktickými cvičeními vás vezme na vzrušující cestu za nalezením vlastního stylu, sebevědomí a charismatu. Uvnitř každého výtisku naleznete originální věnovací list, díky kterému se kniha může stát milým stylovým dárkem. STYL není jen další módní publikací. - Poskytne vám praktický návod, jak si vybudovat vlastní osobní značku. - Představí vám barvy a střihy perfektně ladící k vašemu typu pleti a postavy. - Pomůže vám najít styl odrážející vaši osobnost. - Naučí vás nedělat módní kompromisy a z trendů vybírat jen to, co vám sluší. - Prozradí, jak si vytvořit dokonalý šatník i jak proplout nákupy s úsměvem. STYL je graficky a výtvarně unikátní kniha, ve které najdete: - 180 inspirativních fotografií oblečení a doplňků - 128 originálních fashion ilustrací - 4 barevné palety k osobnímu použití - motivační citáty od světových ikon z oblasti módy i byznysu - praktická cvičení k zamyšlení - příběhy o módě, životě i cestě k práci snů Získejte klíč ke své kráse. Objevte svou jedinečnost. Staňte se hvězdou svého života!
Objev podobné jako Styl - Dagmar Gabulová - e-kniha
Nechtěný - Dagmar Galas - e-kniha
eBook: Adrian dostal do vínku téměř vše - lásku, zdraví, pěknou tvář, bohatství. Bohužel k tomu ale také obrovskou dávku smůly. Ve třech letech jej opouští matka, v pěti letech přijde o otce a je umístěn do dětského domova. Protože má navíc zvláštní talent být ve špatnou chvíli na špatném místě, jeho život se stává spirálou událostí vedoucích až na úplné dno. Zlomí ho události, nebo najde sílu jim čelit?
Objev podobné jako Nechtěný - Dagmar Galas - e-kniha
Uteč! - Dagmar Česká - e-kniha
eBook: Je lepší postavit se svým démonům, nebo před nimi utéct? Hanna má všechno, po čem lidé obvykle touží: milující rodinu, bohatého partnera i vidinu úspěšné kariéry. Většina žen by po takovém životě skočila, Hanna se před ním rozhodla utéct. Na své pouti za nalezením odpovědí potká Jaye. Uzavřeného motorkáře, který ukrývá děsivou minulost. Pomůže mu pouto, které mezi nimi vzniká, překonat traumata, která ovlivňují celý jeho život? Najde Hanna to, co hledá, nebo jejich nebezpečná jízda skončí pohromou?
Objev podobné jako Uteč! - Dagmar Česká - e-kniha
Pedagogika - Dagmar Šafránková - e-kniha
eBook: Publikace slouží k základní orientaci v pedagogice jako moderní vědě. Je koncipována jako učebnice základů pedagogiky a didaktiky s úvodem do sociální pedagogiky, pedagogického výzkumu a diagnostiky žáka. Poskytuje nové pohledy na výchovu a vzdělávání a otevírá prostor k rozvoji samostatného pedagogického uvažování. Základním cílem učebnice je především podporovat tvořivost a prostřednictvím variabilních úkolů a otázek umožnit reflexi vlastního učení. Nejde tedy o pouhé zvládnutí teorie poznání z oblasti výchovy a vzdělávání, ale především o hledání jeho smyslu a vývoje v různých kontextech. Naučíte se: • porozumět pedagogice jako vědě o člověku • pochopit proměny pedagogiky v 21. století s ohledem na digitalizaci vzdělávání a okolního světa • používat kritické myšlení při hodnocení změn, inovací a situací v pedagogickém procesu Druhé vydání knihy reaguje na současné proměny výchovy a vzdělávání v souvislosti s koncepty Průmysl 4.0 a Práce 4.0. Do textu jsou zařazeny nové informace a úkoly, které potvrzují nezbytnost změn v tomto ohledu. Kniha je určena především studentům středoškolského pedagogického vzdělávání a studujícím učitelství na pedagogických i jiných fakultách, ale také začínajícím učitelům, vychovatelům a všem ostatním, kteří mají touhu po vědění a zajímá je putování pedagogickou teorií a praxí.
Objev podobné jako Pedagogika - Dagmar Šafránková - e-kniha
Bartolomějové - Dagmar Lhotová - e-kniha
eBook: Bartoloměj bydlí v městečku Řeřichově a stále přemýšlí, jak by si přičaroval bratra, čtvrťáka jako je on. Tatínkův bratr bydlí v Hrabětově, je kouzelníkem a právě musí odjet na dvouměsíční turné. Jeho syn ale má zůstat doma, a proto prosí, jestli by se ho ujali hodná teta a jediný strýček. A tak jednoho dne vystoupí na nádraží kluk. Vypadá jako Bartoloměj, stejně se jmenuje, má i shodné datum narození. Přestože se bratranci nikdy neviděli, hned se skamarádili. A od té chvíle nastal čas plný dobrodružství, fantazie a velkého přátelství.
Objev podobné jako Bartolomějové - Dagmar Lhotová - e-kniha
Základy strategického řízení a rozhodování - Thaddeus Mallya - e-kniha
eBook: Manažeři, podnikatelé a studenti VŠ získají z knihy základ manažerských poznatků v oblasti strategického řízení, rozhodování a obchodní politiky firem. Dozvíte se, jak aplikovat strategické myšlení do řízení firem a jaké jsou klíčové koncepce, které vám pomohou při výběru optimální strategie firmy.
Objev podobné jako Základy strategického řízení a rozhodování - Thaddeus Mallya - e-kniha
Strategické vládnutí a Česká republika - Martin Potůček - e-kniha
eBook: Ať už v politice aktivně působíte nebo ji se zájmem studujete, neměla by vám tato na našem trhu zcela výjimečná kniha uniknout. Na základě informací, předkládaných v této knize autory, jež jsou členy profesorského sboru Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze, poznáte nejen, co pojem vládnutí představuje a co jej definuje, ale také jaké jsou přístupy k vládnutí a jaké jsou dimenze strategického vládnutí, jaké jsou předpoklady a podmínky uplatnění strategického vládnutí či kdo jsou jeho aktéři. Stranou nezůstávají ani tak zásadní témata, jako například globální etika, zdroje poznání, sociální kapitál či vztah mezi politickými elitami a volbou společnosti.
Objev podobné jako Strategické vládnutí a Česká republika - Martin Potůček - e-kniha
Mezinárodní marketing - Hana Machková, Martin Machek - e-kniha
eBook: Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe.
Objev podobné jako Mezinárodní marketing - Hana Machková, Martin Machek - e-kniha
Marketing... je věda kreativní - Radomila Soukalová - e-kniha
eBook: Pomůcka pro pochopení logiky marketingového myšlení a jeho uvádění do praxe.
Objev podobné jako Marketing... je věda kreativní - Radomila Soukalová - e-kniha
Specifika marketingu luxusních značek - Květa Olšanová - e-kniha
eBook: Tato publikace si klade za cíl představit klíčové výzvy a příležitosti pro řízení luxusních značek s ohledem na specifický charakter tohoto odvětví. V první části knihy jsou představeny vlastnosti jednotlivých skupin luxusních značek i vybraných nezávislých značek tohoto sektoru. Další kapitoly vám představí specifika řízení luxusních značek včetně aktuálních příkladů z praxe jejich managementu. Poslední rozsáhlá část se věnuje současným výzvám, které luxusní značky postupně implementují do svého řízení, přičemž jsou prezentovány s ohledem na uvedená specifika jejich řízení a také prostřednictvím aktuálních případových studií. Díky této knize získáte základní přehled o světě luxusních značek, způsobu a specifikách jejich řízení a výzvách, které stejně jako jiná odvětví svět luxusu čekají. V knize jsou použity odkazy na poznatky světově uznávaných autorů i výsledky vlastních výzkumů a případové studie značek.
Objev podobné jako Specifika marketingu luxusních značek - Květa Olšanová - e-kniha
Obsahový marketing - Tomáš Procházka, Josef Řezníček - e-kniha
eBook: Vytváříte obsah svého webu zatím nepravidelně a chtěli byste tuto činnost provádět cíleně a strategicky? Hledáte dlouhodobě udržitelnou a efektivní strategii online marketingu, která vám sníží náklady na propagaci? Udělejte ze svých stránek uznávanou autoritu ve vašem oboru díky nově vytvořenému obsahu, který budou milovat návštěvníci i vyhledávače!Naučte se, jak pomocí promyšlené obsahové strategie získat více návštěvníků a zákazníků pro svůj web díky poutavým článkům, videím, elektronickým publikacím a dalším formám obsahu. Kniha vás provede základy obsahového marketingu, pomůže vám sestavit vlastní obsahovou strategii a odhalí techniky efektivní organizace činností v týmu. Ukáže vám také pokročilé techniky propagace obsahu a způsoby měření jeho úspěšnosti.Autoři vám v knize mimo jiné prozradí:– Proč a jak z vaší firmy udělat uznávané informační médium– Jak vytvořit persony a určit vhodný tón komunikace– Jak vám pomůže vypravěčství vytvořit s návštěvníky emocionální vazbu– Jak sestavit vhodný tým pro obsahový marketing – Jaké používat programy, které vám tvorbu a organizaci obsahu usnadní– Jak jednotlivé formy obsahu efektivně propagovat– Jak stanovit cíle, jak je měřit a jak vyhodnocovat výsledkyKniha obohatí všechny majitele webových stránek, podnikatele a vedoucí pracovníky, kteří hledají nové způsoby, jak získat více návštěvníků a zákazníků na Internetu.Web ke knize přímo z dílny autorů:http://marketingobsahem.czO autorech:Josef Řezníček již několik let řídí tým internetových marketérů na Včeliště.cz a pomáhá webovým stránkám být na Internetu vidět. Kromě optimalizace pro vyhledávače se věnuje také obsahovému marketingu. Věří, že obsahový marketing je budoucí cestou, jak efektivně propagovat myšlenky, služby a produkty na Internetu.Tomáš Procházka pracuje pro Včeliště.cz jako SEO konzultant a ve volném čase se stará o své vlastní internetové projekty. Od roku 2008 se věnuje internetovému marketingu a výdělečným affiliate webům. Postupem času se propracoval až k zaměření na obsahový marketing. Copywriting, SEO a obsahový marketing chápe jako jeden komplexní obor.
Objev podobné jako Obsahový marketing - Tomáš Procházka, Josef Řezníček - e-kniha
Tichý bojovník - Dagmar Kůtková - e-kniha
eBook: Daniel žije se svojí ženou a jejich předškolním chlapečkem celkem běžný a víceméně šťastný život. Má hezkou rodinu,dobrou práci a je obklopen pozitivními lidmi. Z předchozího vztahu má ještě dospělého syna. Brzy se ovšem od lékaře dozví, že trpí nevyléčitelnou formou rakoviny. Nechce podstoupit chemoterapii, jejichž následků se obává, a nakonec po dlouhém přemýšlení odejde od rodiny, aby se pokusil zbavit nemoci alternativním způsobem. Setká se se ženou, která jej sblíží s přírodou, naučí ho poslouchat vlastní tělo a vnímat intenzivněji každou chvíli. Součástí léčby je zároveň regresní terapie, která ho zavede do dob dávno minulých. Je Daniel opravdový bojovník, který se dokáže postavit zažitým zvyklostem a uzdravit i navzdory lékařské prognóze?
Objev podobné jako Tichý bojovník - Dagmar Kůtková - e-kniha
Případ Kondelík - Dagmar Mocná - e-kniha
eBook: Publikace je souborem úvah o knize, která stála u zrodu jedné ze zásadních diskuzí o české povaze. Autorka popisuje kladné i záporné reakce, které vyvolalo její první vydání. Zároveň konfrontuje hlavního hrdinu Herrmannova románu s dalšími známými postavami české literatury a hodnotí motiv každodenního měšťanského života v české románové tvorbě.
Objev podobné jako Případ Kondelík - Dagmar Mocná - e-kniha
Výmarská republika - Dagmar Moravcová - e-kniha
eBook: Autorka analyzuje příčiny ztroskotání výmarské demokracie na vnitropolitické, zahraničněpolitické, hospodářské a kulturní rovině od konce první světové války do jmenování Adolfa Hitlera říšským kancléřem v lednu 1933. V jednotlivých kapitolách se soustřeďuje na podstatné faktory ovlivňující vývoj demokratického politického systému. V centru pozornosti je i zahraniční politika, kdy vztahy k dalším evropským státům sleduje v kontextu mezinárodněpolitického postavení Německa. Ve druhé části práce kriticky rekapituluje dosavadní výzkum dějin Výmarské republiky včetně různorodé interpretace řady osob a událostí.
Objev podobné jako Výmarská republika - Dagmar Moravcová - e-kniha
Smrtící láska - Dagmar Galas - e-kniha
eBook: Jane Hartová, majitelka jazykové školy, dala na úsudek svých kolegů a z nutnosti přijala novou učitelku španělštiny. Kdyby se ale bývala poslechla, její život by se teď ubíral úplně jinudy. Její manžel Daniel podlehl svodům Emily Hamiltonové, která nastoupila na toto místo, čehož bude zanedlouho trpce litovat a nebude se stačit divit jaký směr události naberou. Amy Smithová zahlédla na vánočním večírku pro zaměstnance školy, který se konal v domě Hartových, něco, co vidět neměla a stala se tak lovnou zvěří. Její pronásledovatel se ji snaží umlčet i přesto, že ji nechala policie hlídat. Amy se rozhodne uprchnout a vyhledá Briana Scotta - bývalého příslušníka námořní pěchoty - u kterého se snaží najít pomoc.
Objev podobné jako Smrtící láska - Dagmar Galas - e-kniha
Nemusíš - Dagmar Digma Čechová - e-kniha
eBook: Můžeš znovu naleštit konferenční stolek, aby si na něj manželovi kamarádi mohli odložit pivo a nohy. Můžeš vychovávat děti v podstatě sama a ignorovat svou vnitřní lvici, která touží po řádném soustu vášně. Smířit se s tím, že nic nového už nepřijde, a snažit se to nějak doklepat. Stejně tak můžeš studovat školu jenom proto, že si to přejí rodiče, i když tvůj vlastní sen mizí v dáli. Snažit se přežít ve světě, kde si na tebe dělají majetnické nároky nejen ti s „diagnózou chlap“, ale překvapivě i někteří ostatní. Katka a Marie, dvě na první pohled naprosto rozdílné ženy, o tom vědí své. A dost možná obě nakonec dojdou ke stejnému názoru. Nemusíš!
Objev podobné jako Nemusíš - Dagmar Digma Čechová - e-kniha
Profesní poradenství - Dagmar Svobodová - e-kniha
eBook: Publikace zdůrazňuje, aby klienti upřesňovali cíle osobního a odborného rozvoje, včetně aktivního přístupu k budování jejich profesní kariéry. Obsahuje charakteristiku aktivit, které přispívají k vyjasňování profesních představ a očekávání klientů na trhu práce, a model tvorby profesního portfolia. Na základě vybraných příkladů jsou předkládány návrhy poradenských nástrojů k formování profesní kariéry.
Objev podobné jako Profesní poradenství - Dagmar Svobodová - e-kniha
Strategický management lidských zdrojů - Hana Urbancová, Pavla Vrabcová - e-kniha
eBook: Lidé se znalostmi, zkušenostmi, schopnostmi a dovednostmi tvoří cenné aktivum a v současné době nejvíce ovlivňují hodnotu organizace a konkurenceschopnost. Proto je vysoce aktuální zabývat se vhodným nastavením personálních aktivit, aby si organizace nejenom udržela své zaměstnance, ale také své místo na trhu. V této knize se dozvíte, jak nastavit management lidských zdrojů v organizaci, jak aplikovat age management, společenskou odpovědnost, jak budovat značku zaměstnavatele a v neposlední řadě jak dosahovat konkurenční výhody v organizaci s důrazem na udržitelnost.
Objev podobné jako Strategický management lidských zdrojů - Hana Urbancová, Pavla Vrabcová - e-kniha
Moderní retail marketing - Hana Volfová, Eva Jaderná - e-kniha
eBook: Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu. Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu. Kniha je ideální jako učebnice pro studenty marketingových oborů, své uplatnění však najde také u široké odborné veřejnosti.
Objev podobné jako Moderní retail marketing - Hana Volfová, Eva Jaderná - e-kniha
Podívejte se také
- Pecková Dagmar, Král Darek: The Magical Gallery - CD (SU6569-2)
- Marketing neziskových organizací (978-80-875-0001-9)
- Marketing bez reklamy (999-00-017-5020-6)
- Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)
- Marketing symfonických orchestrů (978-80-875-0003-3)
- Tohle je marketing! (978-80-271-2567-8)
- Toto je marketing (978-80-566-1627-7)
- Pecková Dagmar, Epoque Orchestra, Kučera Jan: Písně Kurta Weilla - CD (SU4226-2)
- Stagg SPC030 E (SPC030 E)
- Stagg SMD3 E (SMD3 E)
- Stagg SMD1 E (SMD1 E)
- Marketing... je věda kreativní (978-80-875-0071-2)
- Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)
- Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0)
- Fieldmann FZN 6005-E (FZN6005-E)
- Fieldmann FDU 2003-E (FDU2003-E)
- Fieldmann FZS 2050-E (FZS2050-E)
- Fieldmann FDB 2004-E (FDB2004-E)
- Fieldmann FZS 2002-E (FZS2002-E)
- Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)
- Marketing služeb - efektivně a moderně (978-80-247-5037-8)
- e class