Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Strategický marketing - Dagmar Jakubíková - e-kniha
eBook: Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Publikace je určena jak marketingovým praktikům, manažerům a podnikatelům, tak studentům vysokých škol a MBA studií i dalším lidem, kteří mají zájem hlouběji proniknout do tajů marketingu. Upozorňuje na důležitou úlohu strategického řízení v životě firem a organizací a na jeho provázanost s marketingem. Přehledně zasvěcuje do problematiky strategického marketingu, vysvětluje jeho obsah a důležitost v rámci každého podnikání. Od podstaty strategického marketingu se dostáváme k jednotlivým etapám strategického řídícího procesu, kterými jsou situační analýza včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizace a kontrola, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Zcela nově se kniha věnuje implementaci marketingových strategií, možnostem organizace marketingu ve firmě a marketingové kontrole. Srozumitelný výklad je doplněn příklady z praxe reálných firem.
Podívejte se také dva druhy pravdy michael connelly e kniha
Strategický marketing - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček - e-kniha
eBook: Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. V novém vydání autoři věnují větší pozornost udržitelnému rozvoji a reagují na změny probíhající všude kolem nás – na vliv nových technologií a s nimi spojeného průmyslu 4.0 a umělé inteligence. V návaznosti na tyto změny se mění i marketing a na výsluní se dostávají tzv. digitální marketing a zákaznická oddělení. Výklad pokrývá všechna témata strategického marketingu v logické návaznosti: od vysvětlení podstaty strategického řízení firem přes jednotlivé etapy strategického řídicího procesu až po propojení strategického řízení se strategickým marketingem. Autoři vycházejí ze svých praktických zkušeností z dlouholeté pedagogické i profesní praxe. Publikace je určena vlastníkům firem, manažerům, marketingovým pracovníkům, studentům vysokých škol a MBA programů a všem zájemcům, kteří se chtějí blíže seznámit se strategickým marketingem.
Podívejte se také ego je vas nepritel ryan holiday e kniha
Marketing v cestovním ruchu - Dagmar Jakubíková - e-kniha
eBook: Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí "Cs". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a další lidé, kteří se zabývají možnostmi využití marketingu v cestovním ruchu.
Podívejte se také Pecková Dagmar: Best Arias - CD (SU3758-2)
Podívejte se také
- Dagmar Pecková (978-80-271-3186-0)
- Balíček e-kniha a audiokniha Houževnatost za výhodnou cenu
- Marketing menších a středních firem
- Pecková Dagmar: Sny (2x CD) - CD (SU4171-2)
- Balíček e-kniha a audiokniha Nastavení mysli za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Válka umění za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Konec prokrastinace za výhodnou cenu
- MARKETING FOR SMALL AND MEDIUM ENTERPRISES
- Event marketing (80-247-0646-6)
- Balíček e-kniha a audiokniha Mít vše hotovo za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Nikdy nedělej kompromis za výhodnou cenu
- Mezinárodní marketing (978-80-7400-441-4)
- Internetový marketing (978-80-251-4311-7)
- Marketing management (978-80-247-4150-5)
- Aplikovaný marketing (978-80-8168-382-4)
- Sportovní marketing (978-80-271-0560-1)
- Internetový marketing (978-80-251-5016-0)
- Mezinárodní marketing (978-80-271-3006-1)
- Online marketing (978-80-251-4155-7)
- Dagmar Pecková: Šaty noty boty (978-80-271-3186-0)
Strategický marketing (978-80-247-4670-8)
Elektronická kniha - autor Dagmar Jakubíková, 368 stran Kniha se komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií, jejich implementaci a kontrole. Je určena marketingovým praktikům, manažerům, podnikatelům a studentům VŠ. Srozumitelně vysvětluje jednotlivé etapy strategického řídícího procesu, tedy situační analýzu včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizaci a kontrolu, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Zcela nově se kniha věnuje implementaci marketingových strategií, možnostem organizace marketingu ve firmě a marketingové...
Objev podobné jako Strategický marketing (978-80-247-4670-8)
Strategický marketing - Strategie a trendy - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček
Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. V novém vydání autoři věnují větší pozornost udržitelnému rozvoji a reagují na změny probíhající všude kolem nás – na vliv nových technologií a s nimi spojeného průmyslu 4.0 a umělé inteligence. V návaznosti na tyto změny se mění i marketing a na výsluní se dostávají tzv. digitální marketing a zákaznická oddělení.Výklad pokrývá všechna témata strategického marketingu v logické návaznosti: od vysvětlení podstaty strategického řízení firem přes jednotlivé etapy strategického řídicího procesu až po propojení strategického řízení se strategickým marketingem. Autoři vycházejí ze svých praktických zkušeností z dlouholeté pedagogické i profesní praxe.Publikace je určena vlastníkům firem, manažerům, marketingovým pracovníkům, studentům vysokých škol a MBA programů a všem zájemcům, kteří se chtějí blíže seznámit se strategickým marketingem.
Objev podobné jako Strategický marketing - Strategie a trendy - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček
Strategická obranná iniciativa - Čeněk Jakub - e-kniha
eBook: Administrativa Ronalda Reagana uvedla v 80. letech do světové politiky (staro)nové téma: vývoj protiraketové obrany. Strategic Defense Initiative (SDI) se stala důležitým mezníkem v americko-sovětských vztazích a svou roli sehrála i na důležitých summitech 80. let. Do iniciativy byly vtaženy i evropské státy, zejména Velká Británie, neboť od svého uvedení obsahovala apel na zapojení spojenců. Monografie Jakuba Čeňka těží z detailního výzkumu amerických vládních dokumentů a přináší důkladný vhled do zákulisí poslední etapy studené války.
Objev podobné jako Strategická obranná iniciativa - Čeněk Jakub - e-kniha
Nechtěný - Dagmar Galas - e-kniha
eBook: Adrian dostal do vínku téměř vše - lásku, zdraví, pěknou tvář, bohatství. Bohužel k tomu ale také obrovskou dávku smůly. Ve třech letech jej opouští matka, v pěti letech přijde o otce a je umístěn do dětského domova. Protože má navíc zvláštní talent být ve špatnou chvíli na špatném místě, jeho život se stává spirálou událostí vedoucích až na úplné dno. Zlomí ho události, nebo najde sílu jim čelit?
Objev podobné jako Nechtěný - Dagmar Galas - e-kniha
Případ Kondelík - Dagmar Mocná - e-kniha
eBook: Publikace je souborem úvah o knize, která stála u zrodu jedné ze zásadních diskuzí o české povaze. Autorka popisuje kladné i záporné reakce, které vyvolalo její první vydání. Zároveň konfrontuje hlavního hrdinu Herrmannova románu s dalšími známými postavami české literatury a hodnotí motiv každodenního měšťanského života v české románové tvorbě.
Objev podobné jako Případ Kondelík - Dagmar Mocná - e-kniha
Výmarská republika - Dagmar Moravcová - e-kniha
eBook: Autorka analyzuje příčiny ztroskotání výmarské demokracie na vnitropolitické, zahraničněpolitické, hospodářské a kulturní rovině od konce první světové války do jmenování Adolfa Hitlera říšským kancléřem v lednu 1933. V jednotlivých kapitolách se soustřeďuje na podstatné faktory ovlivňující vývoj demokratického politického systému. V centru pozornosti je i zahraniční politika, kdy vztahy k dalším evropským státům sleduje v kontextu mezinárodněpolitického postavení Německa. Ve druhé části práce kriticky rekapituluje dosavadní výzkum dějin Výmarské republiky včetně různorodé interpretace řady osob a událostí.
Objev podobné jako Výmarská republika - Dagmar Moravcová - e-kniha
Za vším hledej ženu - Dagmar Remešová - e-kniha
eBook: Tři kamarádky, tři osudy. Krásná Alex, potrhlá Marta a svéhlavá Irena. Tři naprosto jiné příběhy a jiné pohledy na život, a přesto je mezi nimi to nejpevnější pouto, které nemůže přetrhnout nic. Ani muž, ani muž a ani muž. A každá z nich má svůj sen. Podnikavá Irena touží po vlastním domě a podřizuje tomu vše. Lékárnice Marta touží po moderování v rádiu a jde do toho po hlavě s hadrem a kýblem v ruce. Alex neprožívá s přítelem Jakubem zrovna šťastné období, a když potkává o mnoho let staršího charizmatického ředitele Alberta, zasahuje ji Amorův šíp a ona podléhá jeho vražednému šarmu. Brzy ovšem naráží na jeho sebestřednost a tvrdou nekompromisní slupku. V tu chvíli přicházejí na pomoc kamarádky, vymýšlejí past a roztáčejí kolotoč překvapení a náhod…
Objev podobné jako Za vším hledej ženu - Dagmar Remešová - e-kniha
Marketing a strategické řízení ve veřejných službách (978-80-247-4819-1)
Elektronická kniha - autor Jakub Slavík, 192 stran Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají. Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky orientovaného strategického řízení a na jednoduchých příkladech a případových studiích ukazuje, jak je aplikovat v prostředí veřejných služeb. I ve veřejných službách totiž funguje marketingové řízení se všemi zákonitostmi jako u kteréhokoliv výrobku nebo komerční služby. Tato problematika je ovšem v české manažerské literatuře zcela výjimečná — k veřejným službám se přistupuje především z pohledu veřejných financí, ne zákaznických vztahů. Uživatelé veřejných sužeb jsou dnes povzbuzováni k tomu, aby vyžadovali hodnotu za peníze, ale dodavatelé ji často...
Objev podobné jako Marketing a strategické řízení ve veřejných službách (978-80-247-4819-1)
Dagmar Pecková Ty vole se neříká Provedení: E-kniha
Proč si tuto knihu přečíst Kniha Ty vole se neříká od operní pěvkyně Dagmar Peckové je otevřená, syrově upřímná a místy drsná zpověď o životě ženy, která se vymanila ze svazujících škatulek, pravidel i předsudků. Nabízí autentický vhled do zákulisí světa klasické hudby, ale hlavně do života samotné autorky – od dětství, přes kariéru, vztahy, mateřství až po společenské postoje. Proč si tuto knihu přečíst Upřímnost bez příkras: Nezkrášlené příběhy o umělecké kariéře, selháních, osobních výhrách i pádech. Inspiraci: Pecková ukazuje, že i z nesnadných životních okolností se dá vyrůst do osobní i profesní svobody. Humor a nadhled: I vážná témata jsou často podaná s ironickým odstupem a sebereflexí. Pohled do zákulisí operního světa: Včetně absurdních i krásných momentů z mezinárodních scén. Pro koho je kniha určena Pro čtenáře, které zajímá život silných žen a skutečné příběhy bez cenzury. Pro fanoušky klasické hudby a opery, kteří chtějí vidět, co se děje „za oponou“. Pro všechny, kdo hledají inspiraci a motivaci jít si za svým navzdory okolnostem. Pro lidi, kteří se nebojí konfrontace s realitou, i když někdy bolí. Nahlédnout do knihy „Máme na ni svoje škatuličky. Takže na scénu přichází operní pěvkyně Dagmar Pecková. Ale i když mě do toho šuplíku operních div budete strkat, tak ho nedovřete – a když, tak vám z něj stejně vylezu.“ Doporučení nakladatele "Nakladatelství KAZDA představuje tuto knihu jako výjimečné literární svědectví silné ženy, která se nebojí mluvit nahlas. Knihu doporučuje všem, kdo hledají osobnost, jež umí říct pravdu i za cenu, že se to někomu nebude líbit. Vydání knihy je doprovázeno apelací, že klasická hudba, kultura i osobní příběhy mají stále co říct – jen je potřeba jim naslouchat." - Michaela a Václav Kazdovi O autorce Dagmar Pecková Je nositelkou Thálie v oboru opera za rok 1999, držitelkou nejvyššího krajského vyznamenání – Ceny za zásluhy o Pardubický kraj – či nejvyššího ocenění horní komory Parlamentu ČR – Stříbrné medaile předsedy Senátu. Narodila se v Chrudimi. Studovala na Pražské konzervatoři. Během své více než čtyřicetileté a úspěšné profesionální kariéry se představila na nejvýznamnějších světových operních scénách i koncertních pódiích. Opakovaně vystupovala na nejprestižnějších světových festivalech. Spolupracovala s navýsost respektovanými a nejlepšími orchestry i dirigenty po celé zeměkouli. Téměř třicet alb vydala u společnosti Supraphon, Hänssler Classic, Teldec, Warner Music a Naxos. Je držitelkou tří Zlatých desek Supraphonu. V roce 2017 založila v rodném městě hudební festival Zlatá Pecka a je hlavním uměleckým garantem nejen festivalu, ale i projektů, které podporují mladé instrumentální a pěvecké talenty. Profesionálně a úspěšně se věnuje také činohře na českých scénách. Za roli Marie Callas v divadelní hře Terrence McNallyho byla v roce 2022 nominována v širší nominaci na Cenu Thálie za činohru.
Objev podobné jako Dagmar Pecková Ty vole se neříká Provedení: E-kniha
Okno s dívkou a ptáčkem - Dagmar Digma Čechová - e-kniha
eBook: Když devatenáctiletého Reného pošle jeho matka na letní převýchovu k otci, nemůže se mu pomstít víc. Pocit frustrace nezmenšuje ani to, že to znamená strávit prázdniny na úchvatném pobřeží Normandie. Dokud se ovšem neobjeví záhadná anglická dívka Gale, která mu nejdříve totálně zamotá hlavu, a pak jednoho dne… nečekaně zemře.Po pár letech se René i díky nově objevenému smyslu života v podobě kreslení obrazů přes tragickou událost přece jen dostane. Alespoň do chvíle, kdy se k němu začnou dostávat podivné informace. Jak to vlastně tehdy v domku s oknem, za nímž dívku s ptáčkem pozoroval, bylo? Podaří se mu dopátrat pravdy o smrti milované dívky?
Objev podobné jako Okno s dívkou a ptáčkem - Dagmar Digma Čechová - e-kniha
Mezinárodní marketing: Strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání (978-80-271-3006-1)
Kniha - autor Hana Machková; Martin Machek, 208 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe.
Objev podobné jako Mezinárodní marketing: Strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání (978-80-271-3006-1)
Substance Use in a Comparative Perspective - Arnošt Veselý, Dagmar Dzúrová - e-kniha
eBook: Práce publikovaná v anglickém jazyce je věnována problematice užívání a zneužívání návykových látek ve vybraných postkomunistických zemích střední a východní Evropy. Prezentuje data o užívání skupiny návykových látek (alkoholu, tabáku, drog) i srovnatelné údaje o zdravotních a sociálních důsledcích jejich užívání, umožňuje srovnání rozdílů mezi jednotlivými zeměmi na tomto poli a jejich vývojové trendy po roce 1989. Metodologický přístup autorů, založený na kvantitativní i kvalitativní analýze, činí z díla nejen autoritativní popis daného stavu v jednotlivých oblastech, ale i zdroj pro hlubší pochopení souvislostí užívání návykových látek z hlediska společenských věd a veřejného zdravotnictví. Poznatky v něm shrnuté tak mohou být podnětem pro další studijní a vědecké účely, v praxi pak pro oblast sociální a zdravotní politiky.
Objev podobné jako Substance Use in a Comparative Perspective - Arnošt Veselý, Dagmar Dzúrová - e-kniha
Lázeňství - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček, Jan Tluchoř, Vildová Eliška - e-kniha
eBook: Publikace zkušených autorů je jedinou komplexní knihou na téma lázeňství a řízení lázní na českém trhu. Autoři, kteří se problematikou lázeňství, podnikání, managementu i marketingu dlouhodobě zabývají a mají bohaté teoretické i praktické zkušenosti, se v knize věnují především marketingovému řízení lázeňských organizací a podniků, spolu s uplatněním nejnovějších poznatků. Postupují od představení lázní a lázeňství v Evropě a České republice a služeb lázeňských zařízení, přes management lázeňských podniků, marketingový výzkum, analýzu prostředí a výběr cílových trhů, až po celý marketingový mix – produkt, cenu, distribuci a komunikaci. Speciální pozornost autoři věnují interní a externí komunikaci v lázeňských organizacích a lázeňských hotelích. Výklad je doplněn mnoha příklady z české i zahraniční praxe, včetně obrazové dokumentace. Kniha je určena především studentům vysokých škol, vyšších odborných škol a středních škol, kteří studují cestovní ruch, pracovníkům lázeňských organizací a hotelů a všem dalším, kteří mají zájem se hlouběji seznámit s implementací marketingového řízení v lázeňství.
Objev podobné jako Lázeňství - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček, Jan Tluchoř, Vildová Eliška - e-kniha
Marketing v cestovním ruchu - Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2. vydání - Dagmar Jakubíková
Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí "Cs". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a další lidé, kteří se zabývají možnostmi využití marketingu v cestovním ruchu.
Objev podobné jako Marketing v cestovním ruchu - Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2. vydání - Dagmar Jakubíková
Marketing a strategické řízení ve veřejných službách - Jakub Slavík - e-kniha
eBook: Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají. Zaujme i všechny další čtenáře, jimž není kvalita veřejných služeb lhostejná a kteří se v tomto směru angažují. Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky orientovaného strategického řízení a na jednoduchých příkladech a případových studiích ukazuje, jak je aplikovat v prostředí veřejných služeb a co se může stát, nejsou-li tyto principy využívány. I ve veřejných službách funguje marketingové řízení se všemi zákonitostmi jako u kteréhokoliv výrobku nebo komerční služby. Marketingové řízení veřejných služeb je však o to komplikovanější, že jejich uživatel a jejich objednavatel (plátce) často nejsou tytéž osoby či organizace a že jejich zájmy mohou být protichůdné. Přesto je třeba s nimi nakládat jako se zákazníky a dodat jim hodnotu za peníze. Tato problematika je v české manažerské literatuře zcela výjimečná – k veřejným službám se přistupuje především z pohledu veřejných financí, ne zákaznických vztahů. Uživatelé veřejných sužeb jsou dnes povzbuzováni k tomu, aby vyžadovali hodnotu za peníze, ale dodavatelé ji často neumějí dodat a prezentovat.
Objev podobné jako Marketing a strategické řízení ve veřejných službách - Jakub Slavík - e-kniha
Vrozené anomálie hlavy a krku - Janka Jakubíková - e-kniha
eBook: Vysoce odborná monografie zahrnuje vrozené anomálie v oblasti hlavy a krku, i dosud v literatuře nepopsané, podle nejnovějších poznatků - uvádí etiologii, příznaky, diagnostiku a možnosti léčby.V úvodu každé kapitoly je stručný intrauterinní a postnatální vývoj, protože jeho znalost je důležitá k pochopení vzniku jednotlivých anomálií. U jednotlivých anomálií jsou zařazeny i syndromy, což umožňuje čtenáři zaměřit se na odhalení anomálií i jiných orgánů.U anomálií hltanu, hrtanu, průdušnice, jícnu a krku jsou zvláště u malých dětí nejzávažnějšími příznaky stridor a dysfagie. V přehledných tabulkách je uvedena diferenciální diagnostika těchto symptomů. To vše pomáhá lékaři ke stanovení správné diagnózy a léčebného postupu.Publikace je určena kromě lékařů ORL také pediatrům a neonatologům. Ocení ji zvláště lékaři, kteří se připravují na složení specializačních zkoušek.Jedinečnost knihy je v bohaté barevné obrazové dokumentaci (fotografie anomálií, endoskopické a radiodiagnostické nálezy).
Objev podobné jako Vrozené anomálie hlavy a krku - Janka Jakubíková - e-kniha
Dagmar Pecková Ty vole se neříká - podepsaná kniha
Proč si tuto knihu přečíst S knihou humorných minipříběhů „Ty vole se neříká“ máte příležitost nahlédnout do vnitřního světa operní divy Dagmar Peckové. Představuje v ní 101 kratičkých příběhů ze svého života. Jde o humorné střípky, ve kterých se zamýšlí nad šílenostmi puberty, naivními představami o životě u divadla, cestou na světová jeviště, půtkami s podprůměrností i pomocí velkorysých. Vzpomínky najednou utvoří kratičké kapitolky života. Vtipné i smutné. I ty, které možná měly zůstat zapomenuty. Popisují život na výsluní se všemi stíny na duši. Nahlédnout do knihy Dagmar Pecková Je nositelkou Thálie v oboru opera za rok 1999, držitelkou nejvyššího krajského vyznamenání – Ceny za zásluhy o Pardubický kraj – či nejvyššího ocenění horní komory Parlamentu ČR – Stříbrné medaile předsedy Senátu. Narodila se v Chrudimi. Studovala na Pražské konzervatoři. Během své více než čtyřicetileté a úspěšné profesionální kariéry se představila na nejvýznamnějších světových operních scénách i koncertních pódiích. Opakovaně vystupovala na nejprestižnějších světových festivalech. Spolupracovala s navýsost respektovanými a nejlepšími orchestry i dirigenty po celé zeměkouli. Téměř třicet alb vydala u společnosti Supraphon, Hänssler Classic, Teldec, Warner Music a Naxos. Je držitelkou tří Zlatých desek Supraphonu. V roce 2017 založila v rodném městě hudební festival Zlatá Pecka a je hlavním uměleckým garantem nejen festivalu, ale i projektů, které podporují mladé instrumentální a pěvecké talenty. Profesionálně a úspěšně se věnuje také činohře na českých scénách. Za roli Marie Callas v divadelní hře Terrence McNallyho byla v roce 2022 nominována v širší nominaci na Cenu Thálie za činohru.
Objev podobné jako Dagmar Pecková Ty vole se neříká - podepsaná kniha
Dagmar Pecková Ty vole se neříká Provedení: Tištěná kniha
Proč si tuto knihu přečíst Kniha Ty vole se neříká od operní pěvkyně Dagmar Peckové je otevřená, syrově upřímná a místy drsná zpověď o životě ženy, která se vymanila ze svazujících škatulek, pravidel i předsudků. Nabízí autentický vhled do zákulisí světa klasické hudby, ale hlavně do života samotné autorky – od dětství, přes kariéru, vztahy, mateřství až po společenské postoje. Proč si tuto knihu přečíst Upřímnost bez příkras: Nezkrášlené příběhy o umělecké kariéře, selháních, osobních výhrách i pádech. Inspiraci: Pecková ukazuje, že i z nesnadných životních okolností se dá vyrůst do osobní i profesní svobody. Humor a nadhled: I vážná témata jsou často podaná s ironickým odstupem a sebereflexí. Pohled do zákulisí operního světa: Včetně absurdních i krásných momentů z mezinárodních scén. Pro koho je kniha určena Pro čtenáře, které zajímá život silných žen a skutečné příběhy bez cenzury. Pro fanoušky klasické hudby a opery, kteří chtějí vidět, co se děje „za oponou“. Pro všechny, kdo hledají inspiraci a motivaci jít si za svým navzdory okolnostem. Pro lidi, kteří se nebojí konfrontace s realitou, i když někdy bolí. Nahlédnout do knihy „Máme na ni svoje škatuličky. Takže na scénu přichází operní pěvkyně Dagmar Pecková. Ale i když mě do toho šuplíku operních div budete strkat, tak ho nedovřete – a když, tak vám z něj stejně vylezu.“ Doporučení nakladatele "Nakladatelství KAZDA představuje tuto knihu jako výjimečné literární svědectví silné ženy, která se nebojí mluvit nahlas. Knihu doporučuje všem, kdo hledají osobnost, jež umí říct pravdu i za cenu, že se to někomu nebude líbit. Vydání knihy je doprovázeno apelací, že klasická hudba, kultura i osobní příběhy mají stále co říct – jen je potřeba jim naslouchat." - Michaela a Václav Kazdovi O autorce Dagmar Pecková Je nositelkou Thálie v oboru opera za rok 1999, držitelkou nejvyššího krajského vyznamenání – Ceny za zásluhy o Pardubický kraj – či nejvyššího ocenění horní komory Parlamentu ČR – Stříbrné medaile předsedy Senátu. Narodila se v Chrudimi. Studovala na Pražské konzervatoři. Během své více než čtyřicetileté a úspěšné profesionální kariéry se představila na nejvýznamnějších světových operních scénách i koncertních pódiích. Opakovaně vystupovala na nejprestižnějších světových festivalech. Spolupracovala s navýsost respektovanými a nejlepšími orchestry i dirigenty po celé zeměkouli. Téměř třicet alb vydala u společnosti Supraphon, Hänssler Classic, Teldec, Warner Music a Naxos. Je držitelkou tří Zlatých desek Supraphonu. V roce 2017 založila v rodném městě hudební festival Zlatá Pecka a je hlavním uměleckým garantem nejen festivalu, ale i projektů, které podporují mladé instrumentální a pěvecké talenty. Profesionálně a úspěšně se věnuje také činohře na českých scénách. Za roli Marie Callas v divadelní hře Terrence McNallyho byla v roce 2022 nominována v širší nominaci na Cenu Thálie za činohru.
Objev podobné jako Dagmar Pecková Ty vole se neříká Provedení: Tištěná kniha
Fidel Castro Ruz: Strategické vítězství Strategická protiofenzíva (978-80-7451-264-3)
Kniha - autor Fidel Castro, 1024 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Pod titulem STRATEGICKÉ VÍTĚZSTVÍ a STRATEGICKÁ PROTIOFENZIVA vychází nejvýznamnější dílo Fidela Alejandra Castra Ruze - autobiografická dvousvazková kniha vzpomínek na průběh kubánské revoluce. Je to vůbec první Castrova kniha, která byla vydána v ČR. Autor mimořádně poutavým a zajímavým způsobem mapuje průběh revoluce a občanské války na Kubě. Přibližuje denní život povstaleckých vojsk, jejich úspěchy i strasti na bojištích. Vypravěč se s čtenáři velmi otevřeně dělí o své pocity, názory a strategie a neváhá zveřejnit ani osobní dopisy z té doby. Deníková forma ještě umocňuje vnímání tohoto díla, z nějž je zřejmé, proč si lidé na Kubě váží Fidela Castra jako výjimečného člověka, hrdiny a historického vůdce kubánské revoluce. Kniha je doplněna unikátními fotografiemi, faximilemi Castrových dopisů či mapovými přílohami s rozbory bojových konfliktů.
Objev podobné jako Fidel Castro Ruz: Strategické vítězství Strategická protiofenzíva (978-80-7451-264-3)
Equinox - strategická hra
Zábavná karetní hra Equinox vás zavede do světa tajemných kouzel a magických stvoření. V průběhu hry se vzájemně utkají v magických výzvách a porovnají své schopnosti. Jen tři nejlepší z nich vstoupí do legend a bájných příběhů, ostatní upadnou v zapomnění. A jen na vás záleží, kteří to budou.Cílem hry je získat co nejvíce bodů sázením na magická stvoření, která se zúčastní turnaje. Předpověď vytvořená na začátku hry má větší hodnotu, než když vsadíte na poslední chvíli. Ale když se prozradíte moc brzy, mohou soupeři vyřadit vašeho oblíbence z boje. Vítězem se stává hráč, jehož sázky mají na konci hry nejvyšší bodovou hodnotu. Vhodné pro 2 – 5 hráčů
Objev podobné jako Equinox - strategická hra
Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)
Kniha - autor Marek Moudrý, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných...
Objev podobné jako Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)
Marvel D.A.G.G.E.R. - strategická hra
Země je v nebezpečí. Proradné síly ohrožují svět, tak jak ho známe. Je na malé skupince hrdinů, aby mu přispěchala na pomoc. Služebníci nepřítele jsou blíž a blíž a ohrožují nevinné. Naši hrdinové musí spolupracovat, zmařit ničemný plán a zachránit svět. Podaří se jim to ale včas? Ve hře Marvel D.A.G.G.E.R. 1 až 5 hráčů spolupracuje ve snaze postavit se silám zla. Zahrajte si za některé z dvaceti ikonických hrdinů jako Spider-Man, Captain Marvel, Daredevil nebo Thor, cestujte po světě, plňte mise, bojujte s nepřáteli a v konečném zúčtování se postavte nemesis. Vyberte pro svého hrdinu ten nejlepší aspekt, stavte strategická komba a v ten správný okamžik se vytaste se svou superschopností. Spojte síly se svými spojenci a vzepřete se Lokimu, Ultronovi či Thanosovi – jste přece ti největší hrdinové na světě! Pro dosažení vítězství hrdinové musí plnit mise, porážet nepřátele a stanout tváří v tvář nemesis v konečném zúčtování, jehož výsledek předurčí osud celého světa. Hrdinové budou spoléhat na podporu legendárních spojenců a artefaktů, používat své schopnosti a akce lokací napříč světem. Jejich největší síla proti nemesis však vězí v sehranosti, spolupráci a kombinaci silných stránek. HRDINOVÉ Každý hráč ovládá hrdinu, který je představován kartou hrdiny, schopností sehranosti a několika kartami podpory. Na kartě hrdiny je uvedena hodnota zdraví hrdiny, jeho tři základní atributy (útok, obrana a taktika) a jeho jedinečné hrdinské schopnosti. ASPEKTY Ve hře je šest aspektů. Každý z nich představuje hrdinovu specializaci a pomáhá definovat jeho roli v týmu. Všechny aspekty je možné hrát s libovolným hrdinou. Některé z nich jsou při plnění určitých úkolů přirozeně lepší než jiné. NEMESIS Nemesis představuje hlavní zápornou postavu hry, kterou se hrdinové snaží zastavit. Každá nemesis má svou vlastní kartu, figurku, kartu nepřítele a mise. Primárním cílem hrdinů je dokončit všechny mise dané nemesis a porazit ji v rámci konečného zúčtování. Hra Marvel D.A.G.G.E.R. se hraje na kola. Každé kolo se skládá ze dvou fází, které se opakují, dokud se neuzavře konečné zúčtování nebo hrdinové neprohrají hru. FÁZE HRDINŮ V rámci této fáze se hrdinové střídají v tazích a provádějí akce na hrací desce. FÁZE NEMESIS Po dokončení všech tahů hrdinů v rámci fáze hrdinů začíná fáze nemesis, během které se kontroluje splnění misí, zvyšuje se ohrožení celého světa a vyhodnocují se různé události. Hrdinové hru vyhrají dokončením třech misí nemesis a následným poražením nemesis v konečném zúčtování. Obsah balení: Pravidla hry , Průvodce osobnostmi hrdinů, Hrací deska, 10 oboustranných karet hrdinů, 20 figurek hrdinů 6 podstavců aspektů, 6 karet aspektů, 4 karty nemesis, 4 figurky nemesis, Podstavec nemesis, 60 figurek nepřátel, 28 karet nepřátel, 10 karet sehranosti, 40 karet podpory , 42 karet událostí, 58 karet misí, 5 přehledových karet, Žeton omráčení, 30 žetonů aspektů, 20 kombo žetonů, 44 žetonů postupu, 41 žetonů zranění, Žeton Iliad, Žeton Bifrostu, 5 žetonů rozdrcení, 3 žetony zabránění, 5 žetonů misí, 5 kostek hrdinů, 13 umělohmotných podstavců, Žeton prvního hráče, Ukazatel hrozby, Ukazatel mezní hrozby, Ukazatel sehranosti. Doba hraní: 3-4 hodiny, počet hráčů: 1-5, doporučený věk: od 12 let.
Objev podobné jako Marvel D.A.G.G.E.R. - strategická hra
Maximální warp - strategická hra
Maximální warp je sólová hra využívající mechanismus „bag-building“, kdy postupně utváříte svoji zásobu žetonů tažených z pytlíku. Posadíte se do kokpitu jednoho ze čtyř vesmírných stíhačů s jedinečným vybavením a proti vám stane jedna z pěti mateřských lodi s flotilou nepřátel. Každá kombinace stíhače a mateřské lodi představuje unikátní herní zážitek vyžadující nové strategie a taktiky. Na porážku flotily máte omezený počet warpů, takže dobře zvažte, jak stíhač vylepšíte a jaké schopnosti využijete. Uvnitř také najdete příběhovou knihu Singularita od autorky Banana Chan. Kniha vám představí pilota Taylora Mindeho, uvede vás do příběhu a umožní vám upravit přípravu hry v závislosti na rozhodnutích, která během čtení učiníte! Hra je určena pro 1 hráče od 10 let. Pravidla a herní materiál jsou v češtině. Herní materiál: 109 žetonů, 2 ovládací panely stíhačů, 3 desky mateřských lodí, 18 karet schopností, 27 karet nepřátel, 1 ukazatel trupu, 1 ukazatel štítů, 1 ukazatel warpu, 1 žeton mateřské lodi, 5 žetonů poškození, 2 pořadače na žetony, 1 pytlík na žetony, 1 příběhová kniha, 1 pravidla
Objev podobné jako Maximální warp - strategická hra
Strategická obranná iniciativa (9788024646312)
Elektronická kniha - autor Jakub Čeněk, 114 stran, česky Administrativa Ronalda Reagana uvedla v 80. letech do světové politiky (staro)nové téma: vývoj protiraketové obrany. Strategic Defense Initiative (SDI) se stala důležitým mezníkem v americko-sovětských vztazích a svou roli sehrála i na důležitých summitech 80. let. Do iniciativy byly vtaženy i evropské státy, zejména Velká Británie, neboť od svého uvedení obsahovala apel na zapojení spojenců. Monografie Jakuba Čeňka těží z detailního výzkumu amerických vládních dokumentů a přináší důkladný vhled do zákulisí poslední etapy studené války.
Objev podobné jako Strategická obranná iniciativa (9788024646312)
Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)
Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do...
Objev podobné jako Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)
Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)
Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do...
Objev podobné jako Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)
Cthulhu Wars Duel - strategická hra
Prvotřídní hororová strategická hra byla přetvořena do plnohodnotného zážitku pro dva hráče! Prastaří povstali. Stvůry kráčí po Zemi. Konec lidstva nadešel, ale boj pokračuje dál. Kdo z Velkých Prastarých bude vládnout zpustošené Zemi? O tom rozhodnete vy!Cthulhu Wars Duel je rychlá strategická hra pro dva hráče, ve které hrajete za samotného Velkého Cthulhu, nebo za Černou kozu, kosmickou bohyni zvrácené plodnosti. Každá z těchto stran má výrazně odlišné jednotky, schopnosti a dostupné strategie. Budete bojovat se svým rivalem, nepřátelským Velkým Prastarým. Hra vychází ze strategické hry Cthulhu Wars pro více hráčů, ale zároveň se od ní i dost liší.Obsah balení: 12 karet grimoárů 2 frakční karty 19 figurek 29 žetonů 10 kostek 1 herní deska pravidla hry
Objev podobné jako Cthulhu Wars Duel - strategická hra
Věčná zima: Paleoindiáni - strategická hra
Vydejte se do doby 10.000 let před naším letopočtem a ujměte se vedení kočovných kmenů, které utvářely americkou historii. Od lovců a sběračů až po vzkvétající kmenová společenství. Během svých putování budete osidlovat nová území, zkoumat nové objevy, štvát zvěř, a budovat megalitické stavby, které přečkají celé věky. Věčná zima je strategická hra, která spojuje worker placement a deck building novými unikátními způsoby. V každém kole platíte zdroji a kartami za činnost, kterou vyšlete členy svého kmene plnit. Vaši lidé vám poskytnou pár šikovných rukou navíc, zatímco karty kultury mají celou řadu efektů. Také si můžete karty ponechat a využít je až na konci kola ve Fázi zatmění, kdy se jejich efekty současně odhalí a rozhodnou tak o novém pořadí hráčů a spustí další akce. Ve hře najdete i jiné systémy a mechanismy, jako například karty na více použití, boj o území, pokládání dílků a sbírání sad. K vítězství vede mnoho způsobů. Po čtyřech rychlých kolech se počítá skóre a kmen s nejvíce body vítězí. • Hra je určena pro 1-4 hráče od 12 let. • Pravidla jsou v češtině. Herní materiál je v češtině. Hra obsahuje: • 1 herní plán • 4 dvouvrstvé desky hráčů • 1 deska zvířat • 1 deska modly • 4 megalitické desky • 20 posvátných kamenů • 5 karet náčelníků • 36 počátečních karet • 75 karet kmene • 40 karet kultury • 60 karet zvířat • 5 karet přípravy hry • 4 karty nápověd • 5 figurek náčelníků • 4 podstavce k figurkám • 25 dílků krajiny • 12 vesnic • 8 figurek čelnů kmene • 40 megalitů • 20 figurek tábora • 4 žetony zvířat • 8 ukazatelů modly • 8 ukazatelů bodů • 8 ukazatelů surovin • 1 počítadlo kol • 10 žetonů ledovce a 5 žetonů odpočinku • 1 pravidla hry • 1 pravidla pro sólovou hru
Objev podobné jako Věčná zima: Paleoindiáni - strategická hra
Strategická desková hra MARS 2049
Strategická hra pro celou rodinu. Vydej se na dobrodružnou cestu a osídli Mars. Dobyj severní pól a zajisti dostatečné zásoby vody pro svou stanici. Buduj laboratoře, získávej nerostná bohaství, zakládej nové stanice a dostaň se co nejblíž k cíli.
Objev podobné jako Strategická desková hra MARS 2049
Quercetti Strategická hra Pallino Coding
Podrobnosti o produktu: Věk: od 6 let Klasická hra s mozaikou barevných kuliček se pro mladší děti stává hřištěm pro informatické myšlení a kódování bez zásuvky. Prvním z nich je schopnost rozložit složitý problém tak, aby se jednotlivé části daly snáze vyřešit. Druhá učí dítě základům kódování bez použití elektronických zařízení. Existují 2 herní režimy: v prvním režimu se mozaiky modelují podle příkladů na ilustrované straně herních karet; ve druhém režimu lze mozaiky modelovat pomocí algoritmu na straně Kódování herních karet. Materiál a péče: Materiál: plast Pokyny pro údržbu: Čistěte vlhkým hadříkem nebo trochou prostředku na mytí nádobí. Nechte uschnout na vzduchu. Neponořujte do vody. Součástí dodávky je: Quercetti 1 x Strategická hra Pallino Coding Varování a bezpečnostní pokyny: Varování : Nevhodné pro děti do tří let. Obsahuje malé části, které mohou být spolknuty. Nebezpečí udušení!
Objev podobné jako Quercetti Strategická hra Pallino Coding
Quercetti – strategická propojovací hra (8007905010051)
Společenská hra - strategická hra, pro 1 až 2 hráče, délka hry 15 min, vhodné od 8 let Společenská hra Quercetti PegXT je strategická propojovací hra pro dva hráče, která zabaví děti i dospělé od 8 do 99 let. Délka hry je asi 15 minut. Cílem je propojit řetězem dvě protilehlé strany hrací plochy tak, že střídavě rozmisťujete kolíčky své barvy a spojujete je do řetězů pomocí spojovacích lišt. Nezapomeňte v tom současně zabránit vašemu soupeři! Z modulů můžete sestavit větší a menší hrací plochu a regulovat tak míru obtížnosti. Při hře si děti rozvíjejí logické a taktické myšlení, představivost a motoriku. Rodinná hra PegXT Quercetti byla vyrobena v Itálii. Klíčové vlastnosti společenské hry Quercetti PegXTSpolečenská hra Quercetti PegXT pro dva hráčeStrategická propojovací hraDélka hry PegXT je asi 15 minutZabaví děti i dospělé od 8 do 99 letDěti si při hře s PegXT Quercetti rozvinou logické a taktické myšlení, představivost a...
Objev podobné jako Quercetti – strategická propojovací hra (8007905010051)
Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)
Kniha - autor Dagmar Jakubíková; Eliška Vildová; Petr Janeček; Jan Tluchoř, 368 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace zkušených autorů je jedinou komplexní knihou na téma lázeňství a řízení lázní na českém trhu. Autoři, kteří se problematikou lázeňství, podnikání, managementu i marketingu dlouhodobě zabývají a mají bohaté teoretické i praktické zkušenosti, se v knize věnují především marketingovému řízení lázeňských organizací a podniků, spolu s uplatněním nejnovějších poznatků. Postupují od představení lázní a lázeňství v Evropě a České republice a služeb lázeňských zařízení, přes management lázeňských podniků, marketingový výzkum, analýzu prostředí a výběr cílových trhů, až po celý marketingový mix – produkt, cenu, distribuci a komunikaci. Speciální pozornost autoři věnují interní a externí komunikaci v lázeňských organizacích a lázeňských hotelích. Výklad je doplněn mnoha příklady z české i zahraniční praxe, včetně obrazové dokumentace....
Objev podobné jako Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě - Seth Godin
MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce.Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat lhát, zahlcovat lidi spamem a stydět se za práci, kterou děláte. Je čas přestat utrácet peníze za ukradenou pozornost, dlouhodobě se to nevyplatí. Je čas přestat si plést analýzy sociálních médií se skutečnými zákazníky. Je čas být vidět. K tomu se nejprve potřebujete naučit, jak se máte dívat.
Objev podobné jako Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě - Seth Godin
Kniha obřadů - Sandra Ingermanová - e-kniha
eBook: PROVÁDÍME OBŘADY, abychom vyznačili důležité události a oslavili svátky – náš moderní přístup však pouze klouže po povrchu jejich skutečného potenciálu. S Knihou obřadů šamanská učitelka Sandra Ingermanová předkládá bohatý a praktický zdroj pro vytváření obřadů plných radosti, smyslu a magie. „Dychtivě se snažíme spojit s něčím širším než jen s tím, co prožíváme prostřednictvím svých běžných smyslů v materiálním světě,“ píše Sandra. „Prováděním obřadů vstoupíte do krásné a kreativní síly, kterou jste si možná nikdy ani nepředstavovali.“ Kniha obřadů splétá šamanská učení s příběhy, příklady a nápomocnými vhledy a zabývá se: součástmi obřadu – včetně stanovení si silných záměrů, opuštění všedních starostí, přípravy prostoru a hladkého vyřešení neočekávaného, pokyny pro samostatnou práci, pro práci v komunitě a prostřednictvím virtuálních obřadů, invokací elementů, přírodního světa, duchů předků a božské energie, obřady pro svatby, narození, přechodové rituály, pohřby, úctyhodné zakončení a nové začátky, obřady pro energetickou rovnováhu – léčení a požehnání, vyřešení posvátných smluv, zbavení se omezujících představ, vytváření modlitebních stromů atd., životem samotným jako obřadem – jak celý svůj život prostoupit obřadnou praxí od péče o zahradu nebo renovace vlastního domova či kanceláře až po pomoc s léčením naší planety.
Objev podobné jako Kniha obřadů - Sandra Ingermanová - e-kniha
Motýlí kniha - kolektiv autorů - e-kniha
eBook: Představte si, že vaše kůže je křehká jako motýlí křídla. I šev na oblečení vás poraní. Občas nemůžete polknout, jícnem nic neprojde. Jaké to je, žít s takovou křehkostí, by vám pověděla Olga Joklová, která takzvanou nemocí motýlích křídel trpěla. Bohužel už to osobně udělat nemůže. Olga strávila většinu svého života tím, že upřímně o svém onemocnění mluvila a snažila se tak pomoci všem, kteří se s ním narodili, a otevřít oči těm, kteří nemají o podobné bolesti tušení. Olga si své myšlenky a postřehy zapisovalado nejrůznějších deníků a sešitů. Na její záznamy nyní vlastními povídkami navazují Petr Borkovec, Marek Šindelka, Lucie Faulerová, Jakub König, Jonáš Zbořil, Anna Bolavá a A. Gravensteen. Ilustracemi je doprovodil Lukáš Musil. Vznikl tak pestrý povídkový soubor, který je zároveň vzpomínkou na jednu neobyčejnou ženu a poctou všem křehkým a statečným. Jeho koupí přispějete organizaci Debra, která lidem s nemocí motýlích křídel pomáhá prožít co nejvíce a trpět co nejméně.
Objev podobné jako Motýlí kniha - kolektiv autorů - e-kniha
Kniha dní - Patti Smith - e-kniha
eBook: Osobitá a dojemná kniha od autorky titulů Just Kids a M Train obsahuje na 365 fotografií a zamyšlení, jež dokládají jedinečnou estetiku Patti Smith. Inspirací pro vznik tohoto díla byl autorčin populární profil na Instagramu. V roce 2018 zveřejnila na této sociální síti první snímek. Pod obrázkem byla krátká zpráva: "Zdravím všechny." Patti Smith, která dříve fotila na polaroid, začala na Instagram přidávat fotky z mobilu, na nichž se objevují děti, topení, boty nebo její habešská kočka Cairo. Sledující těmto miniaturním vhledům do autorčina světa ihned propadli, ať už se jednalo o záběry kávy, rozečtených knih, obrázky z hudebních turné, železničních stanic a zapadlých kaváren nebo o náhrobky jejích hrdinů - Williama Blakea, Dylana Thomase, Sylvie Plathové, Simone Weilové či Alberta Camuse. Po nějaké době tak vznikl ucelený příběh o životě zasvěceném umění, který si získal více než milion sledujících. Kniha také obsahuje staré fotografie, které nejsou k vidění nikde jinde - perly jako dar k výročí, matčina klíčenka či manželova kytara Mosrite. Svůj notes má Patti Smith vždycky po ruce, aby v rozmanitých a zároveň intimních zápisech mohla čtenářům poskytnout zprávy o svých cestách po celém světě. Kniha dní a 365 fotografií, jež obsahuje, nabízí jedinečný způsob, jak nahlédnout do velké mysli vizionářky, básnířky, spisovatelky, umělkyně. Je plná naděje, žalu i hravosti, a proto může být inspirativním dílem pro dnešní nejistou dobu.
Objev podobné jako Kniha dní - Patti Smith - e-kniha
Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0)
Elektronická kniha - autor Dagmar Jakubíková, 320 stran Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí "Cs". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a...
Objev podobné jako Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0)
Zkus cestu s Dagmar - Soňa Bulbeck, Dagmar Honyisová
EXKLUZIVNÍ cestovatelský deník, který vás s Dagmar zavede na mnoho míst, včetně Nového Zélandu, malebné země Pána prstenů, Holandska, země barevných tulipánů, Mexika, země exotiky, Sardinie, kouzelného ostrova dlouhověkosti. Autorka, která se narodila ve malém městě v České republice, je osamělou cestovatelkou: strávila čtrnáct let svého života na cestách! Její příběhy si můžete pohodlně přečíst ve svém křesle, nechávajíce se jimi unést, abyste objevili zvláště poutavý příběh. Dagmar v tomto deníku sdílí své zážitky, pocity a vědomosti vždy s pozitivním myšlením. S jejími příběhy bude možné pochopit, jak setkání s jinými kulturami může změnit váš život od základů! "Vyzkoušejte cestu s Dagmar" je ideální pro všechny, kteří milují cestování a objevování nových míst, protože cestování se stává nástrojem pro osobní změnu. Kromě toho je kniha obohacena více než 90 originálními a barevnými fotografiemi: průvodcem krásou zemí, které autorka navštívila. Kniha je určena všem, kteří často cestují nebo se připravují na svou první cestu! NENÍ TO JAKÁKOLI KNIHA! Je to cesta proměnou! Co najdete v této knize? O tom, jak se česká dívka dostala na Nový Zéland a jak tam žije, studuje a pracuje. Jaké to je žít, vařit a spát ve voze po dobu 47 dnů a zda jsem se někdy cítila vystrašená. Proč by bylo skvělé žít v Mexiku. Jak obtížné je odmítnout cyklistiku v Nizozemsku. Proč turisté vidí Sardinii jinak než místní. Jak porozumět tomu, co je v životě důležité, a najít sebe sama. A mnoho dalších zajímavých faktů, tipů a receptů na přežití v jakékoli zemi na světě.
Objev podobné jako Zkus cestu s Dagmar - Soňa Bulbeck, Dagmar Honyisová
Jak se trollí princezny - strategická hra
Trollové nejsou jen velcí ťulpasové, jak si možná mnozí z vás myslí. Není to zas tak dávno, co žili mezi námi a mazanými kouzly upravovali svoji podobu tak, aby vypadali jako my. Vysoko v horách chovali stáda dobytka. Jejich podzemní sluje byly překrásné a luxusně zdobené stříbrem, zlatem a drahokamy. Jejich hodovní stoly vždy oplývaly chutnými pokrmy. Ve Švédsku se dodnes říká „bohatý jako troll“.Kdo se ke trollům choval přívětivě, na toho nebyli zlí. Svým přátelům dokonce pomáhali. Rádi si ovšem z lidí stříleli a měli mnoho způsobů, jak je pořádně vytrollit. Pomocí své magie dokázali ošálit lidi tak, aby v jejich očích vypadali jako obyčejní lidé, zvířata, klády či kameny. Dokonce se dokázali zcela zneviditelnit. Měli však také své slabiny. Nesnesli zvuk kostelních zvonů a chlad oceli, o slunečních paprscích ani nemluvě. Jak se trollí princezny je hra o přesouvání trollů za účelem zlepšení akcí. Každý hráč představuje jeden ze čtyř trollích klanů. Pokud chcete získat přízeň vašeho krále, musíte na něj zapůsobit. Hráči získávají přízeň (v podobě vítězných bodů) za obvyklé trollí kratochvíle: kradení pacholátek z kolíbek, „najímání“ lidí, boření zvonic, unášení princezen, budování slují a používání magické trollí síly. Pokud chcete uspět, musíte získat zdroje a pohybovat svými trolly k různým akcím. Hráč s největším počtem vítězných bodů na konci hry se stane nejlepším trollím vůdcem! Hra je určena pro 2-4 hráče od 12 let.Pravidla jsou česky. Herní materiál je jazykově nezávislý. Hra obsahuje: 1 plán vesnic, složený ze šesti oboustranných dílů, 1 náhradní středový díl plánu 64 destiček slují, 20 královských destiček 24 obsidiánů, 16 zlata, 12 diamantů, 12 násobičů zdrojů 14 královských karet, 60 karet kol, 48 karet trollů 12 princezen, 13 lidí, 16 neutrálních pacholátek, 16 trollích pacholátek, 28 táborů, 20 trollů, 16 krav, 12 kostelních zvonů, 4 desky hráčů 4 nápovědy 4 ukazatele trollí síly, 11 krytů chlévů, 16 symbolů klanů, 10 destiček hradu, 1 trollí král 1 pravidla
Objev podobné jako Jak se trollí princezny - strategická hra
Beat|kniha útekov - Viliam Klimáček - e-kniha
eBook: Tragikomický román o šesťdesiatych rokoch dvadsiateho storočia opisuje nástup rokenrolu a elektrických gitár v malom meste na Slovensku. Doteraz najosobnejší text autora opisuje jeho brata, rockového gitaristu, ktorý prejde mnohými skupinami od bigbeatových až po barové kapely, aby nakoniec v osemdesiatych rokoch emigroval do Západného Nemecka, kde spácha samovraždu. Kniha je zároveň aj príbehom mnohých ľudí, ktorí chceli opustiť komunistické Československo, ohradené elektrickým plotom a miestami zámerne pripomína romány Julesa Verna: útek ponorkou, balónom, obrneným autom... Román, jemne balansujúci medzi čiernym humorom a melanchóliou, je poctou básnikom Beat generation aj nespočetným rockovým skupinám, pri ktorých hudbe dospeli viaceré generácie dnešných Slovákov. Viliam Klimáček (1958), dramatik, básnik, prozaik, režisér, scenárista a herec divadla GUnaGU, autor kníh pre deti a mládež. Narodil sa v Trenčíne, žil na Starej Turej, býva v Bratislave. Vyštudoval medicínu a po deväťročnej praxi zo zdravotníctva odišiel. Založil divadlo GUnaGU, v ktorom režíruje. Píše aj pre iné domáce a zahraničné divadlá, tiež pre rozhlas, televíziu a film. Napísal vyše šesťdesiat divadelných hier, vyšla mu dvadsiatka kníh. Konceptuálne rozprávky Noha k nohe zaradila poľská sekcia IBBY do Kánonu 100 najkrajších detských kníh sveta, román Námestie kozmonautov bol vo finále Anasoft litera 2008, Horúce leto 68 vyšlo v Arabských emirátoch, Francúzsku, Litve a v USA.
Objev podobné jako Beat|kniha útekov - Viliam Klimáček - e-kniha
Dagmar Pecková - Šaty noty boty - Michaela Zindelová, Dagmar Pecková
Dagmar Pecková by si dost možná zasloužila označení chameleon. Jaká tedy vlastně je?Má své vize, které chce uskutečnit. Nevzdává se. Srší nápady. Bývá pokaždé jiná: jednou něžná se zavřenýma očima a pohledem dovnitř duše, jindy ohnivý „Beran“. Rázná, ale zároveň empatická. Ví, co chce. Přímá, jako když vyšije. Životní názory má jasně dané a nebojí se je říkat nahlas. A když to nejde tudy, půjde to jinou cestou… I když se jeví všem na první pohled jako energický extrovert, je to naopak.Dalo by se říct, že je taková křížovka s tajenkou, podobně jako tato kniha. Nejprve se něco o Dáše dozvíte v úvodu a poté projdete kapitolkami, kde nesou své příběhy její šaty. Šaty a Dášin životní styl nám posloužily jako odrazový můstek k něčemu schovanému uvnitř. Až pak se vám složí výsledný obrázek, jako byste skládali puzzle…
Objev podobné jako Dagmar Pecková - Šaty noty boty - Michaela Zindelová, Dagmar Pecková
Šlabikár multi level marketingu
Audiokniha MP3 - Čtení z knihy Jána Zbojka, který se specializuje na finanční gramotnost a osobní rozvoj. - Ján Zbojek, čte Ján Zbojek Šlabikár multi level marketingu: audiokniha obsahuje čtení z knihy autora, jímž je Ján Zbojek, který se specializuje na finanční gramotnost a osobní rozvojAudiokniha poskytuje úplne nový kybernetický pohľad na Multi level marketing. Spôsob systémového nazerania odhaľuje základné princípy podnikania v MLM. Kto pochopí "Systémový koláč MLM" a bude dodržiavať jeho prvky, musí dosiahnúť úspech. Šlabikár je koncipovaný ako učebnica a je dokonale prizpôsobený na stredoeurópske pomery.Prispôsobuje sa bežnému mysleniu a správaniu našichu ľudí, ktorí si chcú len privyrobiť, ale aj tým, ktorí to myslia s podnikaním v MLM vážne. Poskytuje množstvo praktických skúseností a rád. Zároveň poukazuje na najčastejšie chyby pri práci a ponúka návrhy na ich riešenie.Titul Šlabikár Multi Level Marketingu je vhodný doplnok pre tých, ktorí si chcú...
Objev podobné jako Šlabikár multi level marketingu
Absolutní základy moderního marketingu
Audiokniha MP3 Dan Miller, čte Vítězslav Kryške "Změňte svůj marketing, změňte svůj život!" Ať prodáváte jakýkoliv výrobek nebo službu, vaše schopnost účinně vstoupit na trh je jednou z nejdůležitějších schopností, kterou se můžete naučit. v "Absolutních základech moderního marketingu" se během 70 minut naučíte: - jak si určit a najít ideálního zákazníka - co jsou tzv."horká tlačítka", která rozhodují z 80% o tom, zda zákazník nakoupí - jak přilákat významnější a ziskovější zákazníky - jak dramaticky zvýšit prodej - jak získat převahu nad konkurencí Marketing nemusí být složitý, použijete-li jednoduché dovednosti, které se naučíte v tomto programu. Buďte nejlepší v tom, co děláte, a změní to váš život. Přineste opravdový užitek svým zákazníkům a odměna vás nemine. Získejte znalostí o efektivním marketingu, abyste dosáhli excelentních výsledků! Dan Miller je kanadským specialistou na řízení firem a budování týmů. Za svou práci získal bezpočet...
Objev podobné jako Absolutní základy moderního marketingu
Zkazky z Nefritové knihy - Eliška Drongová - e-kniha
eBook: Zdravím tě, čtenáři,vydej se se mnou na cestu šílenství a krve. Pojďme se podívat, jak si povedou prchající nacisté nebo děda hlídající malé vnuky. Nahlédněme pod pokličku vodního spiknutí i do očí, které viděly víc než kterýkoliv člověk. Přijmi knihu a přidej se mezi nás. Staň se pánem Nefritové knihy.
Objev podobné jako Zkazky z Nefritové knihy - Eliška Drongová - e-kniha
Jane Goodallová Kniha o naději Provedení: E-kniha
V době, kdy je snadné podlehnout beznaději, přichází Jane Goodallová s výjimečně silným poselstvím: Naděje není naivní iluze, ale čin. Je to rozhodnutí dívat se pravdě do očí – a přesto věřit, že každý z nás může něco změnit. Spolu s autorem Douglasem Abramsem hledá v knize čtyři základní zdroje naděje: lidský intelekt, sílu přírody, odhodlání mladých lidí a nezdolného lidského ducha. Jane Goodallová se nevyhýbá těžkým otázkám: Co dělat, když příroda umírá? Když svět ovládá nenávist? Když se věci hroutí? Odpovědi hledá nejen ve vědě a svých zkušenostech, ale i ve spiritualitě, osobních příbězích a setkáních s lidmi, kteří jí změnili život. Tato kniha není jen čtením – je výzvou k proměně. Dává naději, která stojí na pravdě, soucitu a odvaze jednat. Je určena všem, kdo věří, že i v temnotě lze najít světlo – a že každý z nás má moc přispět k lepšímu světu. Pro koho je kniha určena Pro každého, kdo cítí úzkost z budoucnosti Pro čtenáře duchovní literatury a osobního rozvoje Pro mladé aktivisty i unavené rodiče Pro lidi, kteří chtějí jednat, ale neví, kde začít Pro ty, kdo hledají hlubší smysl a klid ve světě plném chaosu Proč si tuto knihu přečíst Přináší praktické i duchovní nástroje, jak zvládat krize Spojuje vědu, víru i osobní příběhy v jeden celek Ukazuje, že naděje není slabost – ale síla Nabízí příběhy, které vám zůstanou dlouho v srdci Co vám kniha přinese Naučí vás vidět svět jinýma očima Posílí vaši vnitřní odolnost Ukáže vám, jak mluvit s dětmi o těžkých tématech Pomůže vám spojit se znovu s přírodou i s druhými lidmi „Vím, že mnozí se na současný svět dívají s hlubokým pesimismem. Ale já jsem si naprosto jistá, že pokud budeme spolupracovat – příroda a lidé – máme stále šanci. A já mám naději. Stále ji mám.“ Doporučení nakladatele „Jane Goodallová je jednou z těch výjimečných osobností, které mluví pravdivě – a přitom s laskavostí. Tato kniha nám připomíná, že naděje je volba, která může proměnit svět. Četli jsme ji se vděčností a vírou, že právě takové knihy dnes nejvíce potřebujeme.“ - Michaela a Václav Kazdovi O autorech Jane Goodallová Britská antropoložka, bioložka a ekoložka Jane Goodallová se o zvířata zajímala už v dětství. Proslula tím, že v africkém pralese v Gombe studovala život a chování šimpanzů ve volné přírodě. Jejich výzkumu a ochraně přírody se věnuje celý život a patří mezi největší odborníky na chování primátů. V roce 1977 založila Institut Jane Goodallové (The Jane Goodall Institute), jehož cílem je výzkum, vzdělávání a ochrana divoké přírody. Časopis Time ji zařadil mezi 100 nejvlivnějších lidí světa. Je autorkou řady knih a studií, o jejím pozoruhodném životě vznikají filmy i dokumenty. Douglas Abrams Douglas Abrams píše pro New York Times, založil literární agenturu Idea Architects, která má vizionářům pomáhat vytvářet moudřejší, zdravější a spravedlivější svět.
Objev podobné jako Jane Goodallová Kniha o naději Provedení: E-kniha
Strategický a inovačný manažment (slovensky) - Michal Balog
Kniha poskytuje komplexný pohľad na princípy strategického manažmentu, jeho kľúčové koncepty a nástroje, ktoré podniky využívajú na dosiahnutie dlhodobých cieľov a udržanie konkurenčnej výhody. Zvýšená pozornosť je venovaná integrácii inovácií do strategického plánovania, čo umožňuje podnikom pružne sa prispôsobiť meniacim sa trhovým podmienkam a efektívne riadiť procesy digitálnej transformácie a udržateľnosti.V knihe sú predstavené rôzne modely a rámce, ktoré manažérom pomôžu pri rozhodovaní vhodného rozvoja inovačnej kultúry a správneho načasovania pre zavádzanie nových technológií, výrobkov a postupov. Súčasťou knihy sú prípadové štúdie z reálnych podnikov, ktoré ilustrujú praktické aplikácie stratégií v rôznych odvetviach, a tým ponúkajú čitateľom cenné poznatky o riadení inovácií, správnom načasovaní a moderných prístupoch k ich realizácii.Kombinácia teoretických základov s praktickými príkladmi predstavuje užitočný nástroj pre podnikateľov, manažérov a študentov, ktorí chcú pochopiť, ako efektívne, cieľavedome využívať strategické a inovačné nástroje na zlepšenie výkonnosti organizácie a zabezpečenie jej trvalého úspechu v súčasnom konkurenčnom prostredí.
Objev podobné jako Strategický a inovačný manažment (slovensky) - Michal Balog
Jízdenky, prosím! Legacy: Legendy západu - strategická hra
Jízdenky, prosím v podobě epického vlakového dobrodružství. 19.století se chýlí k závěru a Amerika je v rozmachu. Nové železniční společnosti se předhánějí v plnění potřeb rostoucí populace. Obchodníci, úředníci, potraviny i zboží putuje z místa na místo. Vzniká složitá síť železničních tratí. Thaddeus Reeves byl jedním z mladých podnikatelů, kteří snili o propojení celých států, a dosáhl úspěchu, který dalece předčil i nejdivočejší sny. Reevesovy železnice rychle vybudovaly lukrativní síť od Atlantiku k Mississippi a společnost čeká zářná budoucnost. Avšak chamtiví železniční baroni sledují Thaddeovo rostoucí železniční impérium a přemýšlí, jak se ho zbavit. Roky běží dál a Reevesovy železnice neustále rostou a prospívají. Vaše nová železniční společnost je připravena vstoupit do tohoto zajímavého průmyslu. Nově nakoupené parní lokomotivy jsou příslibem příležitosti a bohatství a nová síť expresů by mohla znamenat rozdíl. S pocitem uspokojení otevřete noviny a začtete se do zpráv ze západu... Jízdenky, prosím!: Legacy – Legendy západu vám konečně dávají možnost vkročit do příběhu vaší oblíbené vláčkové hry. Autoři Rob Daviau, Matt Leacock a Alan R. Moon vás nechají nahlédnout do své představivosti. Vyrazíte na cestu napříč dvanácti hrami. V kampani plné dobrodružství povedete svou severoamerickou železniční společnost vstříc bohatství a prosperitě. Vaším hlavním cílem bude dokončování jízdenek, budete však muset rozvinout další dovednosti, pokud máte v plánu překonat nepředvídatelné události a své vynalézavé soupeře. Hru za hrou, trať za tratí budete průběžně plnit svou pokladnici výdělky. S postupujícím příběhem budete otevírat rozšiřující krabičky, které odemknou nová pravidla, obsah a mnoho dalších překvapení. Stejně jako předešlé hry ze série Jízdenky, prosím!, se i tuto hru naučíte velice rychle. Přináší však mnohem intenzivnější zážitek a příběh, který jistě potěší všechny příznivce této franšízy. Po odehrání dvanácti her v rámci legacy kampaně vám vznikne vaše vlastní a naprosto jedinečná kopie hry, kterou budete moci hrát napořád. Obsah balení: 13 desek herního plánu 280 umělohmotných vlaků 1 kampaňová krabice 84 karet vlaků 33 jízdenek 7 karet událostí 6 karet novin 77 pohlednic 1 balíček příběhu 5 krabiček společností 8 rozšiřujících krabiček 1 přihrádka pro průvodčího 1 sešit pravidel a mnoho věcí k objevení!
Objev podobné jako Jízdenky, prosím! Legacy: Legendy západu - strategická hra
ALBI KRÁLÍKOVSTVÍ Rodinná strategická hra, mix, velikost
Albi KRÁLÍKOVSTVÍ je rodinná strategická hra pro 2 až 4 hráče, ve které představujete králičí šlechtice, kteří ve jménu králičího krále dobývají Nový svět. Hra kombinuje mechanismy draftu karet a area-control – za pomoci získaných karet se snažíte svými ušáky obsadit co největší pásy souvislého (ideálně dobře bodovaného) území.
Objev podobné jako ALBI KRÁLÍKOVSTVÍ Rodinná strategická hra, mix, velikost
Podívejte se také
- Pecková Dagmar, Král Darek: The Magical Gallery - CD (SU6569-2)
- Marketing neziskových organizací (978-80-875-0001-9)
- Marketing bez reklamy (999-00-017-5020-6)
- Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)
- Marketing symfonických orchestrů (978-80-875-0003-3)
- Tohle je marketing! (978-80-271-2567-8)
- Toto je marketing (978-80-566-1627-7)
- Pecková Dagmar, Epoque Orchestra, Kučera Jan: Písně Kurta Weilla - CD (SU4226-2)
- Stagg SPC030 E (SPC030 E)
- Stagg SMD3 E (SMD3 E)
- Stagg SMD1 E (SMD1 E)
- Marketing... je věda kreativní (978-80-875-0071-2)
- Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)
- Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0)
- Fieldmann FZN 6005-E (FZN6005-E)
- Fieldmann FDU 2003-E (FDU2003-E)
- Fieldmann FZS 2050-E (FZS2050-E)
- Fieldmann FDB 2004-E (FDB2004-E)
- Fieldmann FZS 2002-E (FZS2002-E)
- Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)
- Marketing služeb - efektivně a moderně (978-80-247-5037-8)
- e class