Srovnávací reklama - hruda ondřej

Produkt Srovnávací reklama - hruda ondřej sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Srovnávací reklama - hruda ondřej upraviť a produkt hľadať znova.

Srovnávací reklama - Hruda Ondřej

Srovnávací reklama - Hruda Ondřej
Detail

Publikace se v českém prostředí poprvé komplexně zabývá srovnávací reklamou. Podrobně objasňuje její problematiku a vykládá podmínky, za jejichž splnění je srovnávací reklama dovolena, a to včetně uvedení do kontextu s evropským právem. Kniha obsahuje odkazy na desítky českých a zahraničních soudních rozhodnutí a rozsudků Soudního dvora EU. Výklad je podložen množstvím praktických ukázek a příkladů. V souladu s tezí, že „respektování pravidel a řádu patří spíš k podmínkám opravdové kreativity než k jejím překážkám,“ je publikace určena pro všechny, kdo srovnávací reklamu využívají při své soutěžní činnosti. Může rovněž sloužit jako pomůcka pro advokáty, soudce a jiné právníky, kteří se se srovnávací reklamou setkávají ve své praxi, popřípadě studenty právnických fakult a další, kteří se zajímají o reklamu. Podnětná bude rovněž pro ty, kdo reklamu tvoří či zadávají. (patro.cz)

Podobné produkty ako Srovnávací reklama - Hruda Ondřej , Srovnávací reklama (978-80-7400-561-9)

Srovnávací reklama (978-80-7400-561-9)

Srovnávací reklama (978-80-7400-561-9)
Detail

Kniha - autor Ondřej Hruda, 152 stran, česky Publikace se v českém prostředí poprvé komplexně zabývá srovnávací reklamou. Podrobně objasňuje její problematiku a vykládá podmínky, za jejichž splnění je srovnávací reklama dovolena, a to včetně uvedení do kontextu s evropským právem. Kniha obsahuje odkazy na desítky českých a zahraničních soudních rozhodnutí a rozsudků Soudního dvora EU. Výklad je podložen množstvím praktických ukázek a příkladů. V souladu s tezí, že „respektování pravidel a řádu patří spíš k podmínkám opravdové kreativity než k jejím překážkám,“ je publikace určena pro všechny, kdo srovnávací reklamu využívají při své soutěžní činnosti. Může rovněž sloužit jako pomůcka pro advokáty, soudce a jiné právníky, kteří se se srovnávací reklamou setkávají ve své praxi, popřípadě studenty právnických fakult a další, kteří se zajímají o reklamu. Podnětná bude rovněž pro ty, kdo reklamu tvoří či zadávají. (alza.cz)

Podobné produkty ako Srovnávací reklama (978-80-7400-561-9) , Reklama ...vážně!? ()

Srovnávací pedagogika - Jan Průcha

Srovnávací pedagogika - Jan Průcha
Detail

Mezinárodní komparace vzdělávacích systémů (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Srovnávací pedagogika - Jan Průcha , Reklama ...vážně!? 4 ()

Ústavní právo srovnávací - Karel Klíma

Ústavní právo srovnávací - Karel Klíma
Detail

Jedná se o komplexní dílo, které vypovídá o celoživotním autorově působení v obsáhlé problematice ústavně právní, státovědné a také historické i politologické. Recenzent připomíná především ucelené pojetí knihy, která se zabývá řadou otázek, jež se sice postupně vyvíjejí a modifikují, avšak současně představují zásadní fenomény postihující vztah státu a společnosti. Za podstatné je nutno považovat (a autor tak náležitě činí) pojem (fenomén) ústavy a ústavnosti, jímž poměřuje předkládané a studované otázky, provádí jejich komparaci a předkládá příslušné závěry; autor proto zcela opodstatněně někdy hovoří také o „induktivním auditu“ nebo obohacení „portfolia modelové ústavnosti“. Recenzent při této příležitosti rád zdůrazňuje, že se nejedná o pouhé proklamace autora, ale naopak o závazek, který Klíma naplňuje měrou, jež je výrazem jeho rozsáhlých znalostí, zkušeností a orientace v dané problematice. Práce současně vypovídá o dlouhodobém autorském zájmu, který lze označit za nadšení, opravdovost a koníčka. Doc. JUDr. Jan Svatoň, CSc. Autor zúročuje svoju dasaťročia trvajúcu vedeckú orientáciu na obohatenie vedecko-teoretickej ako aj aplikačno-praktickej tvorby v oblasti ústavního práva komponentami komparatívnej metodológie. Nadväzuje tu najmä na bazálne kolektívne dielo Srovnávací ústavní právo, ako aj dvojicu svojich monografií Teorie veřejné moci (vládnutí), O právu ústavním a učebnicu Ústavní právo České republiky, pričom vytvoril originálne a osobité dielo svojim obsahom, štruktúrou a metodikou, které nepochybne obohatí teóriu a prax ústavního práva nielen v Čechách ale aj na Slovensku, čo symbolizuje aj kapitola otvárajúca vstup do Zvláštnej časti tejto publikácie. Prof. JUDr. Ján Svák, DrSc. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Ústavní právo srovnávací - Karel Klíma , Reklama ...vážně!? 2 ()

Reklama ...vážně!? ()

Reklama ...vážně!? ()
Detail

Audiokniha MP3 - Mozaik reklam, které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých a šedesátých. - Anonym, čtou různí interpreti Mozaik reklam, které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých a šedesátých....ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi.Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii...Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků),... (alza.cz)

Podobné produkty ako Reklama ...vážně!? () , Reklama ...vážně!? 3 ()

Ústavní právo srovnávací - Karel Klíma - e-kniha

Ústavní právo srovnávací - Karel Klíma - e-kniha
Detail

eBook:,Jedná se o komplexní dílo, které vypovídá o celoživotním autorově působení v obsáhlé problematice ústavně právní, státovědné a také historické i politologické. Recenzent připomíná především ucelené pojetí knihy, která se zabývá řadou otázek, jež se sice postupně vyvíjejí a modifikují, avšak současně představují zásadní fenomény postihující vztah státu a společnosti. Za podstatné je nutno považovat (a autor tak náležitě činí) pojem (fenomén) ústavy a ústavnosti, jímž poměřuje předkládané a studované otázky, provádí jejich komparaci a předkládá příslušné závěry; autor proto zcela opodstatněně někdy hovoří také o „induktivním auditu“ nebo obohacení „portfolia modelové ústavnosti“. Recenzent při této příležitosti rád zdůrazňuje, že se nejedná o pouhé proklamace autora, ale naopak o závazek, který Klíma naplňuje měrou, jež je výrazem jeho rozsáhlých znalostí, zkušeností a orientace v dané problematice. Práce současně vypovídá o dlouhodobém autorském zájmu, který lze označit za nadšení, opravdovost a koníčka. Doc. JUDr. Jan Svatoň, CSc. Autor zúročuje svoju dasaťročia trvajúcu vedeckú orientáciu na obohatenie vedecko-teoretickej ako aj aplikačno-praktickej tvorby v oblasti ústavního práva komponentami komparatívnej metodológie. Nadväzuje tu najmä na bazálne kolektívne dielo Srovnávací ústavní právo, ako aj dvojicu svojich monografií Teorie veřejné moci (vládnutí), O právu ústavním a učebnicu Ústavní právo České republiky, pričom vytvoril originálne a osobité dielo svojim obsahom, štruktúrou a metodikou, které nepochybne obohatí teóriu a prax ústavního práva nielen v Čechách ale aj na Slovensku, čo symbolizuje aj kapitola otvárajúca vstup do Zvláštnej časti tejto publikácie. Prof. JUDr. Ján Svák, DrSc. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Ústavní právo srovnávací - Karel Klíma - e-kniha , Klimek ondřej: ondřej klimek - cd (669209-2)

Jak na reklamu - Praktický průvodce světem reklamy - Lucie Sára Závodná, Jan Pospíšil

Jak na reklamu - Praktický průvodce světem reklamy - Lucie Sára Závodná, Jan Pospíšil
Detail

Reklama je všudypřítomný fenomén, se kterým se setkáváme prakticky denně. Pro většinu společností je to zároveň nejmocnější nástroj propagace. Tato kniha představuje základní informace o reklamě, její historii i účinky. Zabývá se i konkrétními postupy využívanými v reklamní komunikaci společně se základními návody. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Jak na reklamu - Praktický průvodce světem reklamy - Lucie Sára Závodná, Jan Pospíšil , Reklama (978-80-247-3492-7)

Reklama ...vážně!? - audiokniha

Reklama ...vážně!? - audiokniha
Detail

Audiokniha:,...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých a šedesátých. Ať jde o vtipnou reklamu na výherní poukázky v noblesním podání Jana Wericha a Miroslava Horníčka, písničku Jiřího Suchého využitou pro Barvy a laky či více či méně povedené "vážné" reklamní skeče či bizarní agitka na sběr starých kostí (1950), jsou tyto snímky dokumentem své doby. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Reklama ...vážně!? - audiokniha , Hejma ondřej: dáreček - cd (9029504645)

Vražda potřebuje reklamu ()

Vražda potřebuje reklamu ()
Detail

Audiokniha MP3 - Audiokniha roku 2020: Nejlepší design - Nastoupil, aby zjistil, proč ze schodů sletěl pan Dean. Až to vypátrá, ukloní se a půjde si zase pinkat kriket. - autor Dorothy L. Sayersová, čte Otakar Brousek ml. Nastoupil, aby zjistil, proč ze schodů sletěl pan Dean. Až to vypátrá, ukloní se a půjde si zase pinkat kriket.V červnu 1933 ještě nebývalo na mediálním trhu obvyklé, aby pod schodištěm slovutné londýnské reklamní agentury dělala reklamu mrtvola. Ani firma pana Randalla nestojí o randál, takže na místo zavražděného textaře Deana záhy přijímá pana Deathe Bredona, který se uvede náručí štěpných sloganů.Leč pozor! Jen zasvěcenci vědí, jaký číman se tu dal ve skutečnosti zaměstnat – zato sám lord Petr Wimsey tuší, že pachatele zločinu je záhodno hledat přímo v budově. Pokud se vyrovná s hektickými nároky, jež na něj kladou klienti, uzávěrky a sazárna, může v agentuře slídit jako ostříž, oslnivě konverzovat a po práci ovívat krásky na večírcích... (alza.cz)

Podobné produkty ako Vražda potřebuje reklamu () , Ruml ondřej: nahubu - cd (9029590235)

Základy moderní reklamy

Základy moderní reklamy
Detail

Audiokniha MP3 Claude C. Hopkins, čte Vítězslav Kryške Obsah: Význam používání vzorků, ukázek, posudků – dramatická ukázka Neznalost, která působí milionové ztráty Poznejte veřejné mínění/odstraňte předsudky Nabízejte služby, ukazujte výsledek Principy plošné reklamy Reklama na čistič: Zisk 1 800 000 USD Nebezpečí vychloubání, forma nesmí zakrývat obsah Cílem reklamy je ZISK Základní principy zásilkového prodeje Jak testovat trh - stovky ušetří statisíce Neměňte návyky lidí, vyvolejte reakci Psychologie titulků – „Text je král“ učiňte "Velký slib!" Fotografie, vzorky, negativní reklama Lidé hledají štěstí, bezpečí, krásu, spokojenost Reklama, která násobí prodej Skvělý řečník – špatný prodavač Síla ideální grafiky. Jaké foto ? Síla konkrétních údajů (celý svět nebo 52 států?) Síla testovacích kampaní Claudie C. HOPKINS je nejúspěšnější autor reklam moderní historie. Ročně vydělával na reklamě 50 000 000 USD, vlastnil zaoceánskou loď. Byl... (alza.cz)

Podobné produkty ako Základy moderní reklamy , Ruml ondřej: proměna - cd (9029572110)

Reklama ...vážně!? 4 ()

Reklama ...vážně!? 4 ()
Detail

Audiokniha MP3 - čte R. A. Dvorský a jeho Melody Boys Čtvrté pokračování archivních nahrávek reklam z padesátých a šedesátých let..ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně.V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi.Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, již ve čtvrtém pokračování úspěšného... (alza.cz)

Podobné produkty ako Reklama ...vážně!? 4 () , Reklama jitka vysekalova jiri mikes e kniha

Reklama ...vážně!? 3 ()

Reklama ...vážně!? 3 ()
Detail

Audiokniha MP3 - čte Neznámý Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" z archivních nahrávek, které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně.V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii...Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, již ve třetím... (alza.cz)

Podobné produkty ako Reklama ...vážně!? 3 () , Ústavní právo srovnávací (978-80-759-8883-6)

Reklama ...vážně!? 2 ()

Reklama ...vážně!? 2 ()
Detail

Audiokniha MP3 Josef Barchánek, čte Miloš Kirschner Mozaika reklam sestavená z archivních nahrávek...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii...Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, ve druhém pokračování úspěšného titulu, i sedmdesátých. Opět... (alza.cz)

Podobné produkty ako Reklama ...vážně!? 2 () , Ondřej kukal: concertianna - cd (cr1168-2)

Ústavní právo srovnávací (978-80-759-8883-6)

Ústavní právo srovnávací (978-80-759-8883-6)
Detail

Elektronická kniha - autor Karel Klíma, 332 stran, česky Jedná se o komplexní dílo, které vypovídá o celoživotním autorově působení v obsáhlé problematice ústavně právní, státovědné a také historické i politologické. Recenzent připomíná především ucelené pojetí knihy, která se zabývá řadou otázek, jež se sice postupně vyvíjejí a modifikují, avšak současně představují zásadní fenomény postihující vztah státu a společnosti. Za podstatné je nutno považovat (a autor tak náležitě činí) pojem (fenomén) ústavy a ústavnosti, jímž poměřuje předkládané a studované otázky, provádí jejich komparaci a předkládá příslušné závěry; autor proto zcela opodstatněně někdy hovoří také o „induktivním auditu“ nebo obohacení „portfolia modelové ústavnosti“. Recenzent při této příležitosti rád zdůrazňuje, že se nejedná o pouhé proklamace autora, ale naopak o závazek, který Klíma naplňuje měrou, jež je výrazem jeho rozsáhlých znalostí, zkušeností a orientace v dané problematice. Práce... (alza.cz)

Podobné produkty ako Ústavní právo srovnávací (978-80-759-8883-6) , Havelka ondřej: rozvrkočení - cd (533000-8)

Živá reklama - Kaščák Jozef

Živá reklama - Kaščák Jozef
Detail

Máte radi fejtóny, ktoré sú písané s nadhľadom, humorne, moderným jazykom a pritom nestrácajú ľahkosť bytia? V tom prípade sa vám kniha životných postrehov Jozefa... (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Živá reklama - Kaščák Jozef , Ruml ondřej: zapomenutý příběh - cd (9029553317)

Dynamické reklamy - Bauckmann David

Dynamické reklamy - Bauckmann David
Detail

Tato kniha je funkčním průvodcem, který přináší návod, jak efektivně nastavit facebookovou reklamu. Dynamické reklamy, také DPA reklamy, jsou komplexní činností zahrnující víceoborové spektrum zkušeností. Na jejich realizaci se zpravidla podílí několik lidí. Přesto je pochopení celé problematiky dohromady nesmírně důležité pro výsledný efekt kampaní. Kniha se skládá z deseti členitých kapitol. První část provází základním nastavením reklamního účtu a pokračuje vkládáním facebookových kódů s proměnnými na internetové stránky. V druhé části se dozvíte vše o formátu XML feed, tvorbě produktového katalogu a na závěr vše o nastavení kampaní s praktickými tipy. Autorem knihy je David Bauckmann, respektovaná autorita v oblasti programmatiky a dynamických reklam. (patro.cz)

Podobné produkty ako Dynamické reklamy - Bauckmann David , Brzobohatý ondřej: identity - cd (su6254-2)

Živá reklama - Kaščák Jozef

Živá reklama - Kaščák Jozef
Detail

Život. Realista ho vidí taký, aký je. Optimista dúfa, že ho vie zlepšiť. Pesimista neverí, že sa s ním dá niečo robiť. Nihilista si je istý, že sa s ním nedá nič robiť. Filozof sa ho pokúša vysvetliť. Anarchista nepotrebuje nikomu nič vysvetľovať. Fanatik verí, že smrťou v mene niečoho sa bude mať v inom živote určite lepšie, čím sa dostáva na úroveň optimistu. Jozef Kaščák do žiadnej z týchto kategórií nepatrí. Jeho blogy sú o veselej hlučnej samote v presýpacích hodinách našej civilizácie. Máte radi fejtóny, ktoré sú písané s nadhľadom, humorne, moderným jazykom a pritom nestrácajú ľahkosť bytia? V tom prípade sa vám kniha životných postrehov Jozefa Kaščáka bude páčiť... (patro.cz)

Podobné produkty ako Živá reklama - Kaščák Jozef , Reklama (4. vydání) (978-80-247-5865-7)

Hudba v reklamě - Radim Bačuvčík

Hudba v reklamě - Radim Bačuvčík
Detail

Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech oblastí marketingové komunikace svázána asi nejvíce. Všímá si procesu, jakým se vůbec hudba do reklam dostává a do detailů ukazuje, jak vlastně hudba v dnešních reklamách vypadá. Knihu ocení všichni, kteří mají co do činění s reklamní tvorbou, a také lidé, kteří by se chtěli dozvědět více o tom, jak se s nimi reklamní mágové pokoušejí pomocí hudby manipulovat. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Hudba v reklamě - Radim Bačuvčík , Brzobohatý g. ondřej: universum - cd (su6359-2)

Reklama ...vážně!? 4 - Různí - audiokniha

Reklama ...vážně!? 4 - Různí - audiokniha
Detail

Audiokniha:,..ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, již ve čtvrtém pokračování úspěšného titulu, i sedmdesátých. Opět zde můžete slyšet scénky a skeče nahrávané pro Sazku, Knihu n.p., Sběrné suroviny, Jawu, Čs. státní loterii či Požární ochranu, pro umělce samotné či tzv PF podniku Rekrea. Na titulu určeném pouze pro digitální obchody účinkují jak neznámí mluvčí tak umělci jako R.A. Dvorský, František Filipovský, Jan Werich, Miloš Kirschner a mnoho dalších - opět Vám ve všech těchto scénkách nabízíme dokumenty své doby. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Reklama ...vážně!? 4 - Různí - audiokniha , Kukal ondřej: boj o radost - cd (cr1023-2)

Reklama ...vážně!? 3 - Různí - audiokniha

Reklama ...vážně!? 3 - Různí - audiokniha
Detail

Audiokniha:,...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, již ve třetím pokračování úspěšného titulu, i sedmdesátých. Opět zde můžete slyšet scénky a skeče nahrávané pro Sazku, Tukový průmysl, Sběrné suroviny, obchodní domy Prior, Čs. státní loterii či Požární ochranu a další. Ať jde o vtipný propagační snímek pro Tukový průmysl (opět v hlavní roli Sana - vlastní sestra másla a opět skvělé podání Jana Wericha a Miroslava Horníčka), vážně míněné nicméně vtipné scénky Spejbla a Hurvínka (tentokrát jedenkrát v originální interpretaci Josefa Skupy a dvakrát v neméně skvělé interpretaci Miloše Kirschnera) či velmi povědomé reklamní chvilky televizní s panem Vajíčkem v hlavní roli - opět Vám ve všech těchto scénkách nabízíme dokumenty své doby. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Reklama ...vážně!? 3 - Různí - audiokniha , Kobková jana, kabrna ondřej: duo - cd (cr1012-2)

Hudba v reklamě - Bačuvčík Radim

Hudba v reklamě - Bačuvčík Radim
Detail

Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech oblastí marketingové komunikace svázána asi nejvíce. Všímá si procesu, jakým se vůbec hudba do reklam dostává a do detailů ukazuje, jak vlastně hudba v dnešních reklamách vypadá. Knihu ocení všichni, kteří mají co do činění s reklamní tvorbou, a také lidé, kteří by se chtěli dozvědět více o tom, jak se s nimi reklamní mágové pokoušejí pomocí hudby manipulovat. (patro.cz)

Podobné produkty ako Hudba v reklamě - Bačuvčík Radim , Havelka ondřej: swing nylonového věku - cd (533002-0)

O podstatě reklamy - Světlík Jaroslav

O podstatě reklamy - Světlík Jaroslav
Detail

Klasická média jsou předčasně pohřbívána a nové technologie a s nimi spojené nové taktiky a přístupy jsou prezentovány jako jediné řešení efektivní reklamní komunikace. Jak má tedy reklama fungovat, aby byla skutečně efektivní? Které jsou faktory úspěšné a efektivní reklamy? Existuje teorie reklamy? Jedním z cílů publikace je předložit fundované, vědecky ověřené základy teorie reklamy plně využitelné pro další výzkumy uskutečněné v oblasti slovenské a české reklamy. Mimo jiné i proto, abychom věděli, kterou polovinu peněz investovaných do reklamy z celkové částky tří miliard euro vyhazujeme oknem. Nebo také proto, aby se ze zmíněných miliard vyhazovalo oknem co nejméně. To je ale jen ekonomický pohled. Reklama představuje mnohem složitější sociální fenomén. Zkoumání její podstaty proto vyžaduje multidisciplinární přístup. Na reklamu je možné nahlížet z pohledu mediální teorie, psychologického, sociologického, kulturního, ekonomického, neurologického atd. Autor se snažil při definování teoretických základů fungování reklamy využít všech výše uvedených přístupů. (patro.cz)

Podobné produkty ako O podstatě reklamy - Světlík Jaroslav , Symfonický orchestr českého rozhlasu: ondřej kukal - cd (va0142-2)

Dědické právo rakouské se stanoviska srovnávací vědy právní - Emanuel Tilsch

Dědické právo rakouské se stanoviska srovnávací vědy právní - Emanuel Tilsch
Detail

V ediční řadě Klasická právnická díla vychází další klenot české civilistiky – kniha prof. Emanuela Tilsche Dědické právo rakouské se stanoviska srovnávací vědy právní s předmluvou prof. Jana Dvořáka. Do této útlé knížky shrnul Tilsch neobyčejnou šíři poznatků o dědickém právu od primitivních národů přes římské právo až po soudobé dědické právo nejrůznějších států Evropy a Asie. Kniha je velmi aktuální a inspirativní v době, kdy se rekodifikace zvlášť výrazně dotkla dědického práva. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Dědické právo rakouské se stanoviska srovnávací vědy právní - Emanuel Tilsch , Dobrý člověk ondřej vetchý (978-80-87685-88-4)

Dědické právo rakouské se stanoviska srovnávací vědy právní - Tilsch Emanuel

Dědické právo rakouské se stanoviska srovnávací vědy právní - Tilsch Emanuel
Detail

V ediční řadě Klasická právnická díla vychází další klenot české civilistiky – kniha prof. Emanuela Tilsche Dědické právo rakouské se stanoviska srovnávací vědy právní s předmluvou prof. Jana Dvořáka. Do této útlé knížky shrnul Tilsch neobyčejnou šíři poznatků o dědickém právu od primitivních národů přes římské právo až po soudobé dědické právo nejrůznějších států Evropy a Asie. Kniha je velmi aktuální a inspirativní v době, kdy se rekodifikace zvlášť výrazně dotkla dědického práva. (patro.cz)

Podobné produkty ako Dědické právo rakouské se stanoviska srovnávací vědy právní - Tilsch Emanuel , Galuška ondřej: stručný úvod do filosofie marnosti - cd (trz047)

I zázrak potřebuje reklamu - Jan Cézar

I zázrak potřebuje reklamu - Jan Cézar
Detail

Autor se zabývá komunikačním poradenstvím a strategickým plánováním kampaní pro významné značky působící na českém trhu. Kniha představuje historii a podstatu jednotlivých oborů reklamní komunikace, jejich nástroje, techniky a strategie, a zároveň provokuje k inovaci pohledů na jejich užití. Kniha obsahuje řadu barevných fotografií, ilustrací, citátů, odkazů a doporučení pro další profesní rozvoj čtenáře. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako I zázrak potřebuje reklamu - Jan Cézar , Metr svinovací ondřej ce, 3 m, bílý, festa (113528)

Česká reklama - Jaroslav Krupka - e-kniha

Česká reklama - Jaroslav Krupka - e-kniha
Detail

eBook:,„Začaly mi chodit anonymní dopisy, které mi vyhrožovaly smrtí. To jsem bral ještě na lehkou váhu, jenže pak jsme jednou ráno přišli Na Zatlance do kanceláře a pod nohama nám křupalo sklo, protože nám v noci vytloukli všechna okna. To už bylo horší, takže jsme volali policii, která dva dny a dvě noci hlídkovala před agenturou, a u dětí jsem měl ochranku...“ Zajímá vás svět české reklamy a chcete se o něm dozvědět, co jste ještě nevěděli? Stojíte o seznámení s autory nejslavnějších českých kampaní a reklamních sloganů posledních dvaceti let? Víte, kvůli které kampani vyhrožovaly anonymy jejímu autorovi smrtí a na jaké české reklamy si stěžovali velvyslanci jiných států? Tušili jste, že spory o zaplacení kampaně někdy končily i narážečkami aut? Chcete nahlédnout do kuchyně reklamním tvůrcům a zjistit, jak se z prvotního nápadu rodí kampaň? Kniha vypráví dějiny české reklamy tak, jak zatím ještě nebyly vyprávěny. Vydejte se na cestu časem od legendárního pana Vajíčka až po poslední úspěchy českých tvůrců na mezinárodním festivalu reklamy v Cannes. Jaroslav Krupka vystudoval obory masová komunikace a žurnalistika na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy. Během studií přispíval do časopisů Kinorevue, Tvar, Mladý svět a Týden. Od roku 1994 pracoval v časopisu Strategie zaměřeném na masovou komunikaci, kde postupně působil jako redaktor, editor a vedoucí příloh. Od roku 2005 do roku 2010 pracoval jako redaktor a editor Lidových novin. V roce 2010 nastoupil do týdeníku Marketing & Media. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Česká reklama - Jaroslav Krupka - e-kniha , Absolutní majetková práva: z historicko-srovnávací perspektivy (978-80-7502-557-9)

Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha

Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha
Detail

eBook:,Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi, seznámí se s novými příklady efektivních kampaní z roku 2010, dalšími příklady testování reklamy, novými údaji výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, novými poznatky k účinnosti reklamy na internetu a mnoha dalšími aktuálními informacemi a poznatky. Publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou českou autoritou v oblasti psychologie reklamy, vám odpoví na otázky typu, jakou reklamu váš zákazník preferuje, co se mu líbí a co odmítá, jak na něho působí obraz či zv uk, jak vytvořit účinnou reklamu a jak zjistit účinnost reklamy. Kniha nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha , Brzobohatý ondřej: g2 acoustic stage (cd+dvd) - cd (su7130-9)

Reklama ...vážně!? 2 - Josef Barchánek - audiokniha

Reklama ...vážně!? 2 - Josef Barchánek - audiokniha
Detail

Audiokniha:,...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, ve druhém pokračování úspěšného titulu, i sedmdesátých. Opět zde můžete slyšet scénky a skeče nahrávané pro Sazku, Tukový průmysl, Sběrné suroviny, obchodní domy Prior, Čs. státní loterii či Požární ochranu a další. Ať jde o vtipný propagační snímek pro Tukový průmysl (např. na tuk Sanu - sestru másla či olivový olej) v opět skvělém podání Jana Wericha a Miroslava Horníčka, vážně míněné nicméně vtipné scénky Spejbla a Hurvínka v neméně skvostné interpretaci Miloše Kirschnera, opět Vám v nich nabízíme dokumenty své doby. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Reklama ...vážně!? 2 - Josef Barchánek - audiokniha , Ondřej ruml a jihočeská filharmonie: jdeme na ježka (live) - cd (9029517325)

Jak na reklamu - Závodná Lucie Sára

Jak na reklamu - Závodná Lucie Sára
Detail

Kniha Jak na reklamu představuje základní informace o reklamě, její historii i účinky. Zabývá se i konkrétními postupy využívanými v reklamní komunikaci společně se základními návody.Reklama je všudypřítomný fenomén, se kterým se setkáváme prakticky denně. Pro většinu společností je to zároveň nejmocnější nástroj propagace. (patro.cz)

Podobné produkty ako Jak na reklamu - Závodná Lucie Sára , Mezi jednotou a růzností: úvod do srovnávací literární vědy (978-80-86138-88-6)

Rozhodnutia vo veciach reklamy - Vozár Jozef

Rozhodnutia vo veciach reklamy - Vozár Jozef
Detail

Reklamu upravuje priamo či nepriamo niekoľko desiatok právnych predpisov tak súkromného, ako aj verejného práva. Je potrebné obsiahnuť všetky možné variácie reklamy a výsledkom tejto snahy je publikácia „Rozhodnutia vo veciach reklamy“. Štruktúra publikácie je zostavená podľa vecnej problematiky tak, aby sa venovala uceleným sféram reklamy a je doplnená o procesné ustanovenia, o kritériá pri ukladaní pokút v správnom konaní a o podmienky priznania náhrady nemajetkovej ujmy. Rozhodnutia v oblasti reklamy ešte nie sú tak rozsiahle, preto nedostatok slovenskej judikatúry v oblasti reklamy je vyvážený uvedením vybranej českej judikatúry, rozhodnutí Európskeho súdu pre ľudské práva a Súdneho dvora Európskej Únie. Súčasťou publikácie sú aj vybrané prvorepublikové rozhodnutia, ktoré sú zásadného významu a mali vplyv na tvorbu súčasnej judikatúry. (patro.cz)

Podobné produkty ako Rozhodnutia vo veciach reklamy - Vozár Jozef , Postavení a ochrana věřitele v novém soukromém právu: srovnávací komentář (978-80-7552-344-0)

Reklama (978-80-247-3492-7)

Reklama (978-80-247-3492-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, 208 stran Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Nové vydání přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a emocionálního působení a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak "krok za krokem" připravit účinnou reklamní kampaň, jaká média vybrat, jak vytvořit tu "správnou" reklamu, jaké barvy, obrazy a slova používat či jak si vybrat správnou agenturu. Dozvíte se také, jaké moderní přístupy ke zjišťování účinnosti reklamy existují, jaké jsou nové trendy v marketingové komunikaci nebo co... (alza.cz)

Podobné produkty ako Reklama (978-80-247-3492-7)

Ogilvy o reklamě v digitálním věku

Ogilvy o reklamě v digitálním věku
Detail

Audiokniha MP3 - Principy "otce reklamy" Davida Ogilvyho přizpůsobené na digitální současnost - autor Miles Young, čte Michal Jagelka a Klára Sochorová Principy "otce reklamy" Davida Ogilvyho přizpůsobené na digitální současnostBestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil.Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce. Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu "anekdot" a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století.Miles YoungMiles Young je bývalý britský podnikatel a držitel Warden of New College v Oxfordu . Do... (alza.cz)

Podobné produkty ako Ogilvy o reklamě v digitálním věku

Fotografie, které hrají – Ondřej Bezr - Bezr Ondřej

Fotografie, které hrají – Ondřej Bezr - Bezr Ondřej
Detail

Kniha Fotografie, které hrají představuje snímky dvou desítek fotografů, kteří v současnosti patří u nás k těm nejvytíženějším v oblasti hudební fotografie. Editor Ondřej Bezr si zvolil nesnadný úkol: ukázat práci autorů, zachycujících na fotografiích hudbu, její atmosféru, ducha i poselství. Oslovil nakonec ty, jejichž fotografický doprovod se objevoval v médiích, do nichž během téměř třiceti let psal. Mezi autory najdeme profesionály stejně jako amatéry – tedy fotografy, kteří se živí něčím jiným, ale na výsledcích jejich práce se to rozhodně poznat nedá. Někteří z nich preferují velká pódia a světové hvězdy, jiní naopak upřednostňují malé kluby a alternativnější žánry. Co fotograf, to osobnost. Jediné, co mají všichni společné, je láska k muzice a snaha zachytit ji objektivem svého fotoaparátu. Každý dostal stejné zadání: vybrat deset fotografií, jimiž se v této knize chce představit, a podílet se na vlastním krátkém biografickém textu. Součástí knihy je závěrečná esej Josefa Chuchmy o fotografování hudby u nás. Kniha vyšla s finanční podporou Ministerstva kultury ČR. (patro.cz)

Podobné produkty ako Fotografie, které hrají – Ondřej Bezr - Bezr Ondřej

Klimek Ondřej: Ondřej Klimek - CD (669209-2)

Klimek Ondřej: Ondřej Klimek - CD (669209-2)
Detail

Hudební CD - Ondřej Klímek vydává své první autorské album, na které přizval řadu zajímavých hostů jako Evu Burešovou, Xaviera Baumaxu, Michala Pavlíčka nebo Davida Stypku. Ondřej Klímek vydává své první autorské album, na které přizval řadu zajímavých hostů jako Evu Burešovou, Xaviera Baumaxu, Michala Pavlíčka nebo Davida Stypku. Na desce se podílelo bezmála třicet umělců ze všech koutů české hudební scény: Jan Zázvurek (Imodium, Dan Landa, divadlo Kalich atd.), Miroslav Chyška (J.A.R., Illustratosphere), Lukáš Chromek (Ewa Farna, Thom Artway), Ján Tulenko (Boom!Band, TOP Dream Company, David Kraus), Jan Uvira (Laco Deczi, Debbi) a mnoho dalších. Žánrově rozmanitá deska obsahuje devět písní otextovaných Milanem Princem (Roman Dragoun) a Petrem Soukupem, dále pak dvě skladby instrumentální. Ondřej Klímek se do současnosti profiloval zejména jako hráč na dechové nástroje, který vystupuje a spolupracuje s předními osobnostmi české hudební scény. Tímto albem na... (alza.cz)

Podobné produkty ako Klimek Ondřej: Ondřej Klimek - CD (669209-2)

Absolutní majetková práva: Z historicko-srovnávací perspektivy (978-80-7502-557-9)

Absolutní majetková práva: Z historicko-srovnávací perspektivy (978-80-7502-557-9)
Detail

Kniha - autor Ondřej Horák, 178 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Druhé vydání učebnice se zaměřuje na čtyři tradiční soukromoprávní zásady a jim odpovídající instituty: z věcného práva na zásadu akcesní-superficiální a translační, z dědického práva na zásadu pořizovací volnosti a univerzální sukcese. Přibližuje jejich pojem, smysl a vývoj, včetně komparace s předními evropskými občanskými zákoníky (francouzským, německým či švýcarským). Historicko-srovnávací pohled umožňuje nejen lépe pochopit účel a směřování platné úpravy, která výrazně navazuje na středoevropskou právní tradici, ale přináší také cenné inspirace pro řešení konkrétních sporných otázek. (alza.cz)

Podobné produkty ako Absolutní majetková práva: Z historicko-srovnávací perspektivy (978-80-7502-557-9)

Vražda potřebuje reklamu (2 MP3-CD) - audiokniha

Vražda potřebuje reklamu (2 MP3-CD) - audiokniha
Detail

Audioknihu Vražda potřebuje reklamu napsal autor: Dorothy L. Sayersová, čte: Otakar Brousek ml. Nastoupil, aby zjistil, proč ze schodů sletěl pan Dean. Až to vypátrá, ukloní se a půjde si zase pinkat kriket. V červnu 1933 ještě nebývalo na mediálním trhu obvyklé, aby pod schodištěm slovutné londýnské reklamní agentury dělala reklamu mrtvola. Ani firma pana Randalla nestojí o randál, takže na místo zavražděného textaře Deana záhy přijímá pana Deathe Bredona, který se uvede náručí štěpných sloganů. Leč pozor! Jen zasvěcenci vědí, jaký číman se tu dal ve skutečnosti zaměstnat – zato sám lord Petr Wimsey tuší, že pachatele zločinu je záhodno hledat přímo v budově. Pokud se vyrovná s hektickými nároky, jež na něj kladou klienti, uzávěrky a sazárna, může v agentuře slídit jako ostříž, oslnivě konverzovat a po práci ovívat krásky na večírcích zlaté mládeže. I kdyby mu hrozilo, že ho některá uloví, zůstane akční detektiv s modrou krví vždy a všude noblesním Britem a s přispěním švagra-policisty odhalí, jak rafinovaně se ve městě distribuoval kokain. A mezitím nás stvořitelka všímavého lorda Petra pobaví desítkami postřehů o reklamě, „reklamštině“ a jejích pěšácích, kteří tak rádi klamou masy i sebe. (dvd-premiery.cz)

Podobné produkty ako Vražda potřebuje reklamu (2 MP3-CD) - audiokniha

Marketing bez reklamy - Magdalena Čevelová - e-kniha

Marketing bez reklamy - Magdalena Čevelová - e-kniha
Detail

eBook:,Chcete mít dostatek zakázek, a přitom neutratit ani korunu za reklamu? Jste-li živnostník, nezávislý profesionál nebo malá firma, je to docela dobře možné. Kniha Marketing bez reklamy vám představí 10 postupů, které mohou být pro vaše podnikání dokonce účinnější než placená inzerce, a krok za krokem vás provede jejich používáním. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing bez reklamy - Magdalena Čevelová - e-kniha

Vražda potřebuje reklamu - Dorothy Leigh Sayersová - audiokniha

Vražda potřebuje reklamu - Dorothy Leigh Sayersová - audiokniha
Detail

Audiokniha:,Nastoupil, aby zjistil, proč ze schodů sletěl pan Dean. Až to vypátrá, ukloní se a půjde si zase pinkat kriket. V červnu 1933 ještě nebývalo na mediálním trhu obvyklé, aby pod schodištěm slovutné londýnské reklamní agentury dělala reklamu mrtvola. Ani firma pana Randalla nestojí o randál, takže na místo zavražděného textaře Deana záhy přijímá pana Deathe Bredona, který se uvede náručí štěpných sloganů. Leč pozor! Jen zasvěcenci vědí, jaký číman se tu dal ve skutečnosti zaměstnat – zato sám lord Petr Wimsey tuší, že pachatele zločinu je záhodno hledat přímo v budově. Pokud se vyrovná s hektickými nároky, jež na něj kladou klienti, uzávěrky a sazárna, může v agentuře slídit jako ostříž, oslnivě konverzovat a po práci ovívat krásky na večírcích zlaté mládeže. I kdyby mu hrozilo, že ho některá uloví, zůstane akční detektiv s modrou krví vždy a všude noblesním Britem a s přispěním švagra-policisty odhalí, jak rafinovaně se ve městě distribuoval kokain. A mezitím nás stvořitelka všímavého lorda Petra pobaví desítkami postřehů o reklamě, „reklamštině“ a jejích pěšácích, kteří tak rádi klamou masy i sebe. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Vražda potřebuje reklamu - Dorothy Leigh Sayersová - audiokniha

Základy moderní reklamy - Claude C. Hopkins - audiokniha

Základy moderní reklamy - Claude C. Hopkins - audiokniha
Detail

Audiokniha:,Obsah: Význam používání vzorků, ukázek, posudků – dramatická ukázka Neznalost, která působí milionové ztráty Poznejte veřejné mínění/odstraňte předsudky Nabízejte služby, ukazujte výsledek Principy plošné reklamy Reklama na čistič: Zisk 1 800 000 USD Nebezpečí vychloubání, forma nesmí zakrývat obsah Cílem reklamy je ZISK Základní principy zásilkového prodeje Jak testovat trh - stovky ušetří statisíce Neměňte návyky lidí, vyvolejte reakci Psychologie titulků – „Text je král“ učiňte "Velký slib!" Fotografie, vzorky, negativní reklama Lidé hledají štěstí, bezpečí, krásu, spokojenost Reklama, která násobí prodej Skvělý řečník – špatný prodavač Síla ideální grafiky. Jaké foto ? Síla konkrétních údajů (celý svět nebo 52 států?) Síla testovacích kampaní Claudie C. HOPKINS je nejúspěšnější autor reklam moderní historie. Ročně vydělával na reklamě 50 000 000 USD, vlastnil zaoceánskou loď.Byl nesmírně pracovitým člověkem. Nejraději měl neděli, kdy ho nikdo nerušil při práci. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Základy moderní reklamy - Claude C. Hopkins - audiokniha

Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha

Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha
Detail

eBook:,Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy. Začínající marketéři a studenti VŠ v knize najdou vše důležité o tom, jak naplánovat a vytvořit tu "správnou" reklamu, která splní své cíle. Dozví se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný název, jméno produktu a logo. Autoři se dále věnují působení reklamy a jejímu měření, radí jak vybrat reklamní agenturu a představují nové trendy v marketingové komunikaci. V přílohách čtenáři najdou užitečné informace o legislativě spojené s reklamou, seznam tisku věnující se marketingu, odkazy na asociace komunikačních agentur a důležité adresy. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha

Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha

Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha
Detail

eBook:,Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Nové vydání přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a emocionálního působení a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak "krok za krokem" připravit účinnou reklamní kampaň, jaká média vybrat, jak vytvořit tu "správnou" reklamu, jaké barvy, obrazy a slova používat či jak si vybrat správnou agenturu. Dozvíte se také, jaké moderní přístupy ke zjišťování účinnosti reklamy existují, jaké jsou nové trendy v marketingové komunikaci nebo co není v reklamě dovoleno. Přestože se kniha věnuje z větší části právě reklamě, je určena všem zájemcům o problematiku komerčních komunikací, nejen marketingovým a reklamním manažerům a specialistům, pracovníkům komunikačních a reklamních agentur a studentům. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha

Dynamické reklamy (978-80-87973-33-2)

Dynamické reklamy (978-80-87973-33-2)
Detail

Kniha - autor David Bauckmann, 72 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato kniha je funkčním průvodcem, který přináší návod, jak efektivně nastavit facebookovou reklamu. Dynamické reklamy, také DPA reklamy, jsou komplexní činností zahrnující víceoborové spektrum zkušeností. Na jejich realizaci se zpravidla podílí několik lidí. Přesto je pochopení celé problematiky dohromady nesmírně důležité pro výsledný efekt kampaní. Kniha se skládá z deseti členitých kapitol. První část provází základním nastavením reklamního účtu a pokračuje vkládáním facebookových kódů s proměnnými na internetové stránky. V druhé části se dozvíte vše o formátu XML feed, tvorbě produktového katalogu a na závěr vše o nastavení kampaní s praktickými tipy. Autorem knihy je David Bauckmann, respektovaná autorita v oblasti programmatiky a dynamických reklam. (alza.cz)

Podobné produkty ako Dynamické reklamy (978-80-87973-33-2)

Psychologie reklamy (978-80-247-4005-8)

Psychologie reklamy (978-80-247-4005-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, kolektiv a, 328 stran Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v médiích, seznámí se s novými příklady efektivních kampaní z roku 2010, dalšími příklady testování reklamy, novými údaji výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, novými poznatky k účinnosti reklamy na internetu atd. Publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou českou autoritou v oblasti psychologie reklamy, vám odpoví na otázku, jakou reklamu váš zákazník preferuje a jak vytvořit účinnou reklamu. Kniha nemá díky své komplexnosti a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Psychologie reklamy (978-80-247-4005-8)

Česká reklama (978-80-265-0046-9)

Česká reklama (978-80-265-0046-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Jaroslav Krupka, 264 stran Od pana Vajíčka po falešné soby „Začaly mi chodit anonymní dopisy, které mi vyhrožovaly smrtí. To jsem bral ještě na lehkou váhu, jenže pak jsme jednou ráno přišli Na Zatlance do kanceláře a pod nohama nám křupalo sklo, protože nám v noci vytloukli všechna okna. To už bylo horší, takže jsme volali policii, která dva dny a dvě noci hlídkovala před agenturou, a u dětí jsem měl ochranku...“ Zajímá vás svět české reklamy a chcete se o něm dozvědět, co jste ještě nevěděli? Stojíte o seznámení s autory nejslavnějších českých kampaní a reklamních sloganů posledních dvaceti let? Víte, kvůli které kampani vyhrožovaly anonymy jejímu autorovi smrtí a na jaké české reklamy si stěžovali velvyslanci jiných států? Tušili jste, že spory o zaplacení kampaně někdy končily i narážečkami aut? Chcete nahlédnout do kuchyně reklamním tvůrcům a zjistit, jak se z prvotního nápadu rodí kampaň? Kniha vypráví dějiny české reklamy... (alza.cz)

Podobné produkty ako Česká reklama (978-80-265-0046-9)

Škola hry na ukulele - Ondřej Šárek, paperback - Šárek Ondřej

Škola hry na ukulele - Ondřej Šárek, paperback - Šárek Ondřej
Detail

Naše první škola na ukulele - jednoduchý a praktický nástroj nejen na cesty. Všechna cvičení jsou nahrána na přiloženém CD. (patro.cz)

Podobné produkty ako Škola hry na ukulele - Ondřej Šárek, paperback - Šárek Ondřej

PROTECO 51.01-STF-250-400 frézka srovnávací a tloušťkovací kombinovaná 400V (1 krabice)

PROTECO 51.01-STF-250-400 frézka srovnávací a tloušťkovací kombinovaná 400V (1 krabice)
Detail

Srovnávací a tloušťkovací frézka slouží ke kvalitnímu a finálnímu opracování měkkého i tvrdého dřeva. Umožňuje obrábět prkna, trámy, hranoly, palubky, latě a další dřevěné tvary a materiály do šíře 250 mm. Díky svému skvělému zpracování a mohutné konstrukci, jež je vyváženou kombinací oceli a litiny, si hoblovka s protahem 250 mm, jak je někdy nazývána, získala místo a prestiž v celé řadě dílen, garáží a jiných prostorech našich zákazníků. Srovnávací a tloušťkovací frézka je osazena výkonným 3 fázovým asynchronním motorem s měděným vinutím, který přes 2 klínové řemeny pohání nožový hřídel a následně i převodovku tloušťkování. Nožový hřídel o průměru 75 mm je osazen 3 přebrousitelnými noži o délce 250 mm z HSS materiálu pro maximální kvalitu povrchu, zároveň je uložen ve dvouřadých kuličkových ložiscích pro eliminaci axiálních vůlí v ocelových pouzdrech, upevněných k litinovým bočnicím. Pohon tloušťkování je zajištěn pomocí třecího převodu pogumovaného kola vůči nožovému hřídeli a následně primárním a sekundárním řetězovým převodem na podávací válce. Režim srovnávání, neboli hoblovka, je proces, kdy je materiál tlačen po vrchních stolech z broušené litiny proti nožovému hřídeli. K tomuto účelu je možné využít opěrné pravítko pro práci pod úhlem, které je součástí balení. Změna třísky úběru se provádí zvýšením či snížením výšky stolu srovnávání, pomocí ručního kola. Ideální hodnotou pro maximální kvalitu povrchu je 1,5 mm. Pouhým odklopením stolů srovnávačky a překlopením odsávací hubice se aktivuje režim tloušťkování. Jedná se o proces, kdy je materiál automaticky obráběn a posouván podávacími válci. Změna třísky úběru se provádí zvýšením či snížením výšky stolu tloušťkování, pomocí ručního kola. Ideální hodnotou pro maximální kvalitu povrchu je 1,5 mm. Srovnávací a tloušťkovací frézka je vybavena elektromagnetickým vypínačem s protiprachovou úpravou i funkcí STOP tlačítko a dalšími prvky, zajišťující maximální bezpečnost a komfort obsluhy. Připojení srovnávací a tloušťkovací frézky k síti se provádí pomocí 16 A 5-pólové vidlice k zásuvce umístěné na stroji, sled fází a tím i správný směr otáčení lze změnit pouhým přetočením 2 pólů v zásuvce pomocí plochého šroubováku. Obsah balení: - srovnávací a tloušťkovací frézka - kryt nožového hřídele - pěrné pravítko - 4ks seřiditelných nožiček (patro.cz)

Podobné produkty ako PROTECO 51.01-STF-250-400 frézka srovnávací a tloušťkovací kombinovaná 400V (1 krabice)

Dědické právo rakouské se stanoviska srovnávací vědy právní (978-80-7478-713-3)

Dědické právo rakouské se stanoviska srovnávací vědy právní (978-80-7478-713-3)
Detail

Kniha - autor Emanuel Tilsch, 168 stran, česky, pevná V ediční řadě Klasická právnická díla vychází další klenot české civilistiky – kniha prof. Emanuela Tilsche Dědické právo rakouské se stanoviska srovnávací vědy právní s předmluvou prof. Jana Dvořáka. Do této útlé knížky shrnul Tilsch neobyčejnou šíři poznatků o dědickém právu od primitivních národů přes římské právo až po soudobé dědické právo nejrůznějších států Evropy a Asie. Kniha je velmi aktuální a inspirativní v době, kdy se rekodifikace zvlášť výrazně dotkla dědického práva. (alza.cz)

Podobné produkty ako Dědické právo rakouské se stanoviska srovnávací vědy právní (978-80-7478-713-3)

Rozhodnutia vo veciach reklamy - Ľubomír Zlocha, Jozef Vozár

Rozhodnutia vo veciach reklamy - Ľubomír Zlocha, Jozef Vozár
Detail

Reklamu upravuje priamo či nepriamo niekoľko desiatok právnych predpisov tak súkromného, ako aj verejného práva. Je potrebné obsiahnuť všetky možné variácie reklamy a výsledkom tejto snahy je publikácia „Rozhodnutia vo veciach reklamy“. Štruktúra publikácie je zostavená podľa vecnej problematiky tak, aby sa venovala uceleným sféram reklamy a je doplnená o procesné ustanovenia, o kritériá pri ukladaní pokút v správnom konaní a o podmienky priznania náhrady nemajetkovej ujmy. Rozhodnutia v oblasti reklamy ešte nie sú tak rozsiahle, preto nedostatok slovenskej judikatúry v oblasti reklamy je vyvážený uvedením vybranej českej judikatúry, rozhodnutí Európskeho súdu pre ľudské práva a Súdneho dvora Európskej Únie. Súčasťou publikácie sú aj vybrané prvorepublikové rozhodnutia, ktoré sú zásadného významu a mali vplyv na tvorbu súčasnej judikatúry. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Rozhodnutia vo veciach reklamy - Ľubomír Zlocha, Jozef Vozár

Mateřství jako z reklamy (na Lexaurin) - Petra Hřebíková

Mateřství jako z reklamy (na Lexaurin) - Petra Hřebíková
Detail

Že jsou děti smyslem a radostí našeho života, se dočtete i v příbalovém letáčku krému na opruzeniny. Jenže američtí vědci (a ti vědí všechno) nedávno zjistili, že mít děti je nejhorší životní rozhodnutí, které můžete udělat. Budete mítméně spánku, méně peněz a méně sexu. A přesně o takových chvílích je tato kniha. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Mateřství jako z reklamy (na Lexaurin) - Petra Hřebíková

Ogilvy o reklamě v digitálním věku - David Ogilvy

Ogilvy o reklamě v digitálním věku - David Ogilvy
Detail

Odhalte tajemství úspěšné reklamy 21. století. Kniha zakládá na principech \"otce reklamy\" Davida Ogilvyho a přizpůsobuje je digitální současnosti. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Ogilvy o reklamě v digitálním věku - David Ogilvy
Srovnávací reklama (978-80-7400-561-9), Reklama ...vážně!? (), Reklama ...vážně!? 4 (), Reklama ...vážně!? 2 (), Reklama ...vážně!? 3 (), Klimek Ondřej: Ondřej Klimek - CD (669209-2), Reklama (978-80-247-3492-7), Hejma Ondřej: Dáreček - CD (9029504645), Ruml Ondřej: Nahubu - CD (9029590235), Ruml Ondřej: Proměna - CD (9029572110), reklama jitka vysekalova jiri mikes e kniha, Ústavní právo srovnávací (978-80-759-8883-6), Ondřej Kukal: Concertianna - CD (CR1168-2), Havelka Ondřej: Rozvrkočení - CD (533000-8), Ruml Ondřej: Zapomenutý příběh - CD (9029553317), Brzobohatý Ondřej: Identity - CD (SU6254-2), Reklama (4. vydání) (978-80-247-5865-7), Brzobohatý G. Ondřej: Universum - CD (SU6359-2), Kukal Ondřej: Boj o radost - CD (CR1023-2), Kobková Jana, Kabrna Ondřej: Duo - CD (CR1012-2), Havelka Ondřej: Swing Nylonového věku - CD (533002-0), Symfonický orchestr Českého rozhlasu: Ondřej Kukal - CD (VA0142-2), Dobrý člověk Ondřej Vetchý (978-80-87685-88-4), Galuška Ondřej: Stručný úvod do filosofie marnosti - CD (TRZ047), Metr svinovací ONDŘEJ CE, 3 m, bílý, FESTA (113528), Absolutní majetková práva: Z historicko-srovnávací perspektivy (978-80-7502-557-9), Brzobohatý Ondřej: G2 Acoustic Stage (CD+DVD) - CD (SU7130-9), Ondřej Ruml a Jihočeská filharmonie: Jdeme na Ježka (Live) - CD (9029517325), Mezi jednotou a růzností: Úvod do srovnávací literární vědy (978-80-86138-88-6), Postavení a ochrana věřitele v novém soukromém právu: Srovnávací komentář (978-80-7552-344-0)