Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Reklama ...vážně!? 4 - audiokniha
Audiokniha: ..ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, již ve čtvrtém pokračování úspěšného titulu, i sedmdesátých. Opět zde můžete slyšet scénky a skeče nahrávané pro Sazku, Knihu n.p., Sběrné suroviny, Jawu, Čs. státní loterii či Požární ochranu, pro umělce samotné či tzv PF podniku Rekrea. Na titulu určeném pouze pro digitální obchody účinkují jak neznámí mluvčí tak umělci jako R.A. Dvorský, František Filipovský, Jan Werich, Miloš Kirschner a mnoho dalších - opět Vám ve všech těchto scénkách nabízíme dokumenty své doby.
Podívejte se také Reklama ...vážně!? ()
Reklama ...vážně!? 4 ()
Audiokniha MP3 - čte R. A. Dvorský a jeho Melody Boys Čtvrté pokračování archivních nahrávek reklam z padesátých a šedesátých let..ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně.V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi.Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, již ve čtvrtém pokračování úspěšného...
Podívejte se také Reklama (4. vydání) (978-80-247-5865-7)
Reklama ...vážně!? - audiokniha
Audiokniha: ...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých a šedesátých. Ať jde o vtipnou reklamu na výherní poukázky v noblesním podání Jana Wericha a Miroslava Horníčka, písničku Jiřího Suchého využitou pro Barvy a laky či více či méně povedené "vážné" reklamní skeče či bizarní agitka na sběr starých kostí (1950), jsou tyto snímky dokumentem své doby.
Podívejte se také Reklama ...vážně!? 3 ()
Podívejte se také
- Reklama (978-80-247-3492-7)
- Prázdniny v Evropě (audiokniha na CD)
- Angličtina barevná gramatika + CD: audiokniha délka nahrávky 4 hodiny (978-80-7240-958-7)
- Balíček e-kniha a audiokniha Houževnatost za výhodnou cenu
- Somr Josef: Velká vánoční audiokniha - MP3-CD (55306-2)
- Nekalosoutěžní reklama a nekalé obchodní praktiky: v české i evropské právní úpravě a judikatuře (978-80-7502-239-4)
- Balíček e-kniha a audiokniha Nastavení mysli za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Válka umění za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Konec prokrastinace za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Mít vše hotovo za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Nikdy nedělej kompromis za výhodnou cenu
- Anglická nejužívanější slova Audiokniha s mp3 CD (978-80-7240-942-6)
- Angličtina maturitní témata Audiokniha s mp3 CD (978-80-7240-940-2)
- Angličtina barevná konverzace Audiokniha délka nahrávky 2 hodiny (978-80-7240-957-0)
- Angličtina otázky a odpovědi Audiokniha s mp3 CD (978-80-7240-949-5)
- Škola anglickej konverzácie: audiokniha: dĺžka nahrávky 6 hodin (978-80-7547-066-9)
- Angličtina barevná slovíčka Audiokniha délka nahrávky 2 hodiny (978-80-7240-951-8)
- Kniha Škola anglické konverzace: audiokniha: délka nahrávky 6 hodin (978-80-7547-064-5)
- Street talk aneb angličtina z ulice Audiokniha s mp3 CD (978-80-7240-969-3)
- FV 4 (FV 4)
Reklama ...vážně!? 2 - audiokniha
Audiokniha: ...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, ve druhém pokračování úspěšného titulu, i sedmdesátých. Opět zde můžete slyšet scénky a skeče nahrávané pro Sazku, Tukový průmysl, Sběrné suroviny, obchodní domy Prior, Čs. státní loterii či Požární ochranu a další. Ať jde o vtipný propagační snímek pro Tukový průmysl (např. na tuk Sanu - sestru másla či olivový olej) v opět skvělém podání Jana Wericha a Miroslava Horníčka, vážně míněné nicméně vtipné scénky Spejbla a Hurvínka v neméně skvostné interpretaci Miloše Kirschnera, opět Vám v nich nabízíme dokumenty své doby.
Objev podobné jako Reklama ...vážně!? 2 - audiokniha
Reklama ...vážně!? 3 - audiokniha
Audiokniha: ...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, již ve třetím pokračování úspěšného titulu, i sedmdesátých. Opět zde můžete slyšet scénky a skeče nahrávané pro Sazku, Tukový průmysl, Sběrné suroviny, obchodní domy Prior, Čs. státní loterii či Požární ochranu a další. Ať jde o vtipný propagační snímek pro Tukový průmysl (opět v hlavní roli Sana - vlastní sestra másla a opět skvělé podání Jana Wericha a Miroslava Horníčka), vážně míněné nicméně vtipné scénky Spejbla a Hurvínka (tentokrát jedenkrát v originální interpretaci Josefa Skupy a dvakrát v neméně skvělé interpretaci Miloše Kirschnera) či velmi povědomé reklamní chvilky televizní s panem Vajíčkem v hlavní roli - opět Vám ve všech těchto scénkách nabízíme dokumenty své doby.
Objev podobné jako Reklama ...vážně!? 3 - audiokniha
Vražda potřebuje reklamu - Dorothy Leigh Sayersová - audiokniha
Audiokniha: Nastoupil, aby zjistil, proč ze schodů sletěl pan Dean. Až to vypátrá, ukloní se a půjde si zase pinkat kriket. V červnu 1933 ještě nebývalo na mediálním trhu obvyklé, aby pod schodištěm slovutné londýnské reklamní agentury dělala reklamu mrtvola. Ani firma pana Randalla nestojí o randál, takže na místo zavražděného textaře Deana záhy přijímá pana Deathe Bredona, který se uvede náručí štěpných sloganů. Leč pozor! Jen zasvěcenci vědí, jaký číman se tu dal ve skutečnosti zaměstnat – zato sám lord Petr Wimsey tuší, že pachatele zločinu je záhodno hledat přímo v budově. Pokud se vyrovná s hektickými nároky, jež na něj kladou klienti, uzávěrky a sazárna, může v agentuře slídit jako ostříž, oslnivě konverzovat a po práci ovívat krásky na večírcích zlaté mládeže. I kdyby mu hrozilo, že ho některá uloví, zůstane akční detektiv s modrou krví vždy a všude noblesním Britem a s přispěním švagra-policisty odhalí, jak rafinovaně se ve městě distribuoval kokain. A mezitím nás stvořitelka všímavého lorda Petra pobaví desítkami postřehů o reklamě, „reklamštině“ a jejích pěšácích, kteří tak rádi klamou masy i sebe.
Objev podobné jako Vražda potřebuje reklamu - Dorothy Leigh Sayersová - audiokniha
Vražda potřebuje reklamu (2 MP3-CD) - audiokniha
Audioknihu Vražda potřebuje reklamu napsal autor: Dorothy L. Sayersová, čte: Otakar Brousek ml. Nastoupil, aby zjistil, proč ze schodů sletěl pan Dean. Až to vypátrá, ukloní se a půjde si zase pinkat kriket. V červnu 1933 ještě nebývalo na mediálním trhu obvyklé, aby pod schodištěm slovutné londýnské reklamní agentury dělala reklamu mrtvola. Ani firma pana Randalla nestojí o randál, takže na místo zavražděného textaře Deana záhy přijímá pana Deathe Bredona, který se uvede náručí štěpných sloganů. Leč pozor! Jen zasvěcenci vědí, jaký číman se tu dal ve skutečnosti zaměstnat – zato sám lord Petr Wimsey tuší, že pachatele zločinu je záhodno hledat přímo v budově. Pokud se vyrovná s hektickými nároky, jež na něj kladou klienti, uzávěrky a sazárna, může v agentuře slídit jako ostříž, oslnivě konverzovat a po práci ovívat krásky na večírcích zlaté mládeže. I kdyby mu hrozilo, že ho některá uloví, zůstane akční detektiv s modrou krví vždy a všude noblesním Britem a s přispěním švagra-policisty odhalí, jak rafinovaně se ve městě distribuoval kokain. A mezitím nás stvořitelka všímavého lorda Petra pobaví desítkami postřehů o reklamě, „reklamštině“ a jejích pěšácích, kteří tak rádi klamou masy i sebe.
Objev podobné jako Vražda potřebuje reklamu (2 MP3-CD) - audiokniha
Psychologie reklamy (978-80-271-3654-4)
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, 360 stran, česky Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a...
Objev podobné jako Psychologie reklamy (978-80-271-3654-4)
Reklama (4. vydání) (978-80-247-5865-7)
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, 232 stran Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy. Začínající marketéři a studenti VŠ v knize najdou vše důležité o tom, jak naplánovat a vytvořit tu "správnou" reklamu, která splní své cíle. Dozví se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný název, jméno produktu a logo. Autoři se dále věnují působení reklamy a jejímu měření, radí jak vybrat reklamní agenturu a představují nové trendy v marketingové komunikaci. V přílohách čtenáři najdou užitečné informace o legislativě spojené s reklamou, seznam tisku věnující se marketingu, odkazy na asociace komunikačních agentur a důležité adresy.
Objev podobné jako Reklama (4. vydání) (978-80-247-5865-7)
Hudba v reklamě (978-80-87500-51-4)
Kniha - autor Radim Bačuvčík, 224 stran, česky, pevná bez přebalu matná Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech oblastí marketingové komunikace svázána asi nejvíce. Všímá si procesu, jakým se vůbec hudba do reklam dostává a do detailů ukazuje, jak vlastně hudba v dnešních reklamách vypadá. Knihu ocení všichni, kteří mají co do činění s reklamní tvorbou, a také lidé, kteří by se chtěli dozvědět více o tom, jak se s nimi reklamní mágové pokoušejí pomocí hudby manipulovat.
Objev podobné jako Hudba v reklamě (978-80-87500-51-4)
Reklama ...vážně!? ()
Audiokniha MP3 - Mozaik reklam, které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých a šedesátých. - Anonym, čtou různí interpreti Mozaik reklam, které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých a šedesátých....ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi.Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii...Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků),...
Objev podobné jako Reklama ...vážně!? ()
PocketBook 618 Basic Lux 4 ink, černá, bez reklam
Čtečka knih Pocket Book 618 Basic Lux se stane vaším spolehlivým společníkem, s nímž prožijete tisíce literárních dobrodružství. Tento model je totiž dodáván s 8GB vnitřní pamětí a slotem na microSD kartu, díky nimž do něj uložíte tisíce knih. Navíc podporuje celou řadu formátů, takže se můžete po zakoupení knihy hned pustit do čtení. 6" displej s technologií elektronického inkoustu připomíná stránky skutečné knihy. To oceníte při čtení na ostrém odpoledním světle, kdy nevydává žádné odlesky. E-Ink technologie je navíc šetrná k očím, takže vydržíte číst mnohem delší dobu. To vše doplňuje dotykové provedení obrazovky, jejímž prostřednictvím můžete snadno procházet knihovnu a přepínat mezi aplikacemi. Pokud však preferujete tradičnější způsoby obsluhy, můžete použít zabudovaná tlačítka. Klíčové vlastnosti: Velká paměť i microSD slot umožňují uložení spousty knih Elektronický inkoust je šetrný k očím a nedělá odlesky Dotykové ovládání i možnost přepínání pomocí tlačítek Integrovaná lampička pro čtení ve dne, v noci Wi-Fi a cloud umožňují stahování nových knih Podporuje 25 formátů včetně Adobe DRM a obrázkových Ideální velikost a výdrž pro každodenní čtení kdekoliv Ještě více možností díky bohaté nabídce slovníků
Objev podobné jako PocketBook 618 Basic Lux 4 ink, černá, bez reklam
Reklama ...vážně!? 3 ()
Audiokniha MP3 - čte Neznámý Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" z archivních nahrávek, které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně.V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii...Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, již ve třetím...
Objev podobné jako Reklama ...vážně!? 3 ()
Reklama ...vážně!? 2 ()
Audiokniha MP3 Josef Barchánek, čte Miloš Kirschner Mozaika reklam sestavená z archivních nahrávek...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii...Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, ve druhém pokračování úspěšného titulu, i sedmdesátých. Opět...
Objev podobné jako Reklama ...vážně!? 2 ()
Amazon Kindle Paperwhite 4 2018 32GB Blue (renovovaný s reklamou) (B07PPXZYWQ)
Elektronická čtečka knih - 6" podsvícený dotykový E Ink displej, rozlišení Full HD 1448 × 1072 px, WiFi a Bluetooth, vnitřní paměť 32 GB, bez paměťové karty, konektor micro USB Celou knihovnu můžete mít všude s sebou v kompaktním balení, a to díky elektronické čtečce knih Amazon Paperwhite 4 2018. Potěší všechny, kteří rádi čtou a nechtějí být limitovaní hmotností nebo množstvím papírových knih. Čtení knih vám umožní podsvícený displej s úhlopříčkou 6" s rozlišením Full HD 1448 × 1072 px. Kvalitní E Ink displej nezatěžuje vaše oči a navodí stejné pocity jako při četbě klasických knih. Množstvím rozečtených knih nebudete nikterak omezeni, protože čtečka knih má celkovou kapacitu 32 GB. Elektronická čtečka knih Amazon se stane vaším nepostradatelným společníkem nejen na cestách. Hlavní vlastnosti elektronické čtečky knih Amazon Kindle Paperwhite 4 2018 32GB Blue (renovovaný s reklamou) Užijte si moderní čtení opravdu kdekoliv díky elektronické čtečce knih Amazon...
Objev podobné jako Amazon Kindle Paperwhite 4 2018 32GB Blue (renovovaný s reklamou) (B07PPXZYWQ)
Amazon Kindle Paperwhite 4 2018 8GB Sage (renovovaný s reklamou) (B08412B9N5)
Elektronická čtečka knih - 6" podsvícený dotykový E Ink displej, rozlišení Full HD 1448 × 1072 px, WiFi a Bluetooth, vnitřní paměť 8 GB, bez paměťové karty, konektor micro USB Vychutnejte si své oblíbené čtení kdekoliv a kdykoliv, a to díky elektronické čtečce knih Amazon Paperwhite 4 2018. Radost udělá těm, kteří rádi čtou a nechtějí být limitovaní velikostí a množstvím klasických knih. Čtení umožňuje podsvícený displej s úhlopříčkou 6" s rozlišením Full HD 1448 × 1072 px. Kvalitní E Ink displej nezatěžuje vaše oči a navodí stejné pocity jako při četbě klasických knih. Nemusíte se strachovat o nedostatek volného místa. Čtečka vám totiž nabídne celkovou kapacitu 8 GB. Elektronická čtečka knih Amazon vás zabaví na dovolené i doma. Hlavní přednosti elektronické čtečky knih Amazon Kindle Paperwhite 4 2018 8GB Sage (renovovaný s reklamou) Své oblíbené čtení si budete moct vychutnat s elektronickou čtečkou knih Amazon Paperwhite 4 2018 Přizpůsobením písma navíc...
Objev podobné jako Amazon Kindle Paperwhite 4 2018 8GB Sage (renovovaný s reklamou) (B08412B9N5)
Amazon Kindle Paperwhite 4 2018 8GB černý (renovovaný s reklamou) (B077448K76)
Elektronická čtečka knih - 6" podsvícený dotykový E Ink displej, rozlišení Full HD 1440 × 1080 px, WiFi a Bluetooth, vnitřní paměť 8 GB, bez paměťové karty, konektor micro USB Všechny knihy vašich oblíbených autorů, a navíc v kompaktním balení? Toto přání si budete moct splnit, a to díky elektronické čtečce knih Amazon Paperwhite 4 2018. Radost udělá všem, kteří rádi čtou a nechtějí být limitovaní hmotností nebo množstvím papírových knih. Čtení knih vám umožní podsvícený displej s úhlopříčkou 6" s rozlišením Full HD 1440 × 1080 px. Kvalitní E Ink displej je maximálně šetrný k vašemu zraku a navozuje pocit četby běžných knih. Nemusíte se obávat, že by vám došlo volné místo, neboť nabízená čtečka disponuje kapacitou 8 GB. Elektronická čtečka knih Amazon se stane vaším nepostradatelným společníkem nejen na cestách. Zásadní vlastnosti elektronické čtečky knih Amazon Kindle Paperwhite 4 2018 8GB černý (renovovaný s reklamou) Užijte si moderní čtení opravdu kdekoliv...
Objev podobné jako Amazon Kindle Paperwhite 4 2018 8GB černý (renovovaný s reklamou) (B077448K76)
Amazon Kindle Paperwhite 4 2018 8GB Blue (renovovaný s reklamou) (PQ94WIF)
Elektronická čtečka knih - 6" podsvícený dotykový E Ink displej, rozlišení Full HD 1448 × 1072 px, WiFi a Bluetooth, vnitřní paměť 8 GB, bez paměťové karty, konektor micro USB Začtěte se do svých oblíbených knih, kdykoliv si jen budete přát, a to jen zásluhou elektronické čtečky knih Amazon Paperwhite 4 2018. Radost udělá těm, kteří nechtějí být omezováni jak velikostí, tak množstvím klasických knih. Čtení knih vám umožní podsvícený displej s úhlopříčkou 6" s rozlišením Full HD 1448 × 1072 px. Kvalitní E Ink displej je maximálně šetrný k vašemu zraku a navozuje pocit četby běžných knih. Obavy z toho, že by vám došlo volné místo, nejsou zapotřebí, vnitřní paměť čtečky činí 8 GB. Elektronická čtečka knih Amazon vám umožní přečíst na dovolené celou vaši knihovnu. Zásadní vlastnosti elektronické čtečky knih Amazon Kindle Paperwhite 4 2018 8GB Blue (renovovaný s reklamou) Všechny vášnivé čtenáře osloví elektronická čtečka knih Amazon Paperwhite 4 2018 Písmo si...
Objev podobné jako Amazon Kindle Paperwhite 4 2018 8GB Blue (renovovaný s reklamou) (PQ94WIF)
Amazon Kindle Paperwhite 4 2018 32GB Plum (renovovaný s reklamou) (B08411YVJD)
Elektronická čtečka knih - 6" podsvícený E Ink displej, rozlišení Full HD 1448 × 1072 px, WiFi a Bluetooth, vnitřní paměť 32 GB, bez paměťové karty, konektor micro USB Začtěte se do svých oblíbených knih, kdykoliv si jen budete přát, a to díky elektronické čtečce knih Amazon Paperwhite 4 2018. Radost udělá všem, kteří rádi čtou a nechtějí být limitovaní velikostí a množstvím klasických knih. Četbu vám zprostředkuje podsvícený displej s úhlopříčkou 6" s rozlišením Full HD 1448 × 1072 px. Kvalitní E Ink displej bude šetrný k vašemu zraku a navodí pocit četby klasických knih. Neostýchejte se s množstvím rozečtených knih. Nabízená čtečka disponuje dostatečnou kapacitou 32 GB. Elektronická čtečka knih Amazon vám připraví rozmanitou četbu knih. Hlavní přednosti elektronické čtečky knih Amazon Kindle Paperwhite 4 2018 32GB Plum (renovovaný s reklamou) Užijte si moderní čtení opravdu kdekoliv díky elektronické čtečce knih Amazon Paperwhite 4 2018 Přizpůsobením písma...
Objev podobné jako Amazon Kindle Paperwhite 4 2018 32GB Plum (renovovaný s reklamou) (B08411YVJD)
Mateřství jako z reklamy (na Lexaurin) (978-80-264-2457-4)
Elektronická kniha - O mateřství s humorem. - autor Petra Hřebíková, 144 stran Všem špatným mámám....Že jsou děti smyslem a radostí našeho života, se dočtete i v příbalovém letáčku krému na opruzeniny. Jenže američtí vědci (a ti vědí všechno) nedávno zjistili, že mít děti je nejhorší životní rozhodnutí, které můžete udělat. Budete mítméně spánku, méně peněz a méně sexu. A přesně o takových chvílích je tato kniha.Když mi bylo dvacet, opovržlivě jsem koukala na všechny ty chudinky s kočárky. Na ty jejich povadlé nazelenalé tváře, neupravené vlasy, vytahaná trička a rozšmajdané boty. Takhle JÁ nikdy nedopadnu. Na můj šatník a kosmetickou taštičku nebude mít mateřství vůbec žádný vliv. Nikdy!A pak to začalo.Nejprve putovaly do zapomnění boty na podpatku. Protože zkuste zvedat kočárek do tramvaje na jehlách. Nejsem Reinhold Messner, ať žijí tenisky.Pak začaly mizet hedvábné halenky. Protože fleky od dětských přesnídávek nějakým záhadným způsobem přitahují mnohemvíc...
Objev podobné jako Mateřství jako z reklamy (na Lexaurin) (978-80-264-2457-4)
Viac/menej vážne/nevážne 3 (978-80-89975-10-5)
Kniha - autor Fero Guldan; Miro Pollák, 256 stran, slovensky, Brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Viac/menej vážne/nevážne 3 (978-80-89975-10-5)
Psychologie reklamy: 5., rozšířené a aktualizované vydání (978-80-271-3654-4)
Kniha - autor Jitka Vysekalová, 360 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání...
Objev podobné jako Psychologie reklamy: 5., rozšířené a aktualizované vydání (978-80-271-3654-4)
Keď ťa každý má rád, nikto ťa neberie vážne - Martin Wehrle
Ako si stanoviť hranice a stáť si za svojím presvedčením Máte pocit, že vás druhí podceňujú? Bojíte sa vyjadriť svoj názor, lebo chcete byť s každým zadobre? Vždy keď sa pokúsite zlepšiť svoje postavenie, nastolia argumenty, ktorými vás prevalcujú? Človek, ktorý robí všetko, čo sa od neho očakáva, je síce obľúbený, ale zároveň je aj ľahkou obeťou. Úspechy dosiahne iba ten, kto sa nedá zneistiť a nebojí sa zaujať aj nepohodlný postoj. Táto kniha je určená všetkým, ktorí: – sa už nechcú dať zneužívať, – chcú si stáť za svojím, – chcú suverénne oponovať, keď sa od nich vyžaduje priveľa alebo keď čelia kritike, či slovným útokom. Kariérny a osobný kouč Martin Wehrle vás naučí, ako si v každej životnej situácii zachovať sebaúctu, ako sa brániť, nedať sa zmanipulovať, ako zvládať náročné konverzácie a ako dosiahnuť svoje ciele.
Objev podobné jako Keď ťa každý má rád, nikto ťa neberie vážne - Martin Wehrle
Jak na reklamu - Praktický průvodce světem reklamy - Lucie Sára Závodná, Jan Pospíšil
Reklama je všudypřítomný fenomén, se kterým se setkáváme prakticky denně. Pro většinu společností je to zároveň nejmocnější nástroj propagace. Tato kniha představuje základní informace o reklamě, její historii i účinky. Zabývá se i konkrétními postupy využívanými v reklamní komunikaci společně se základními návody.
Objev podobné jako Jak na reklamu - Praktický průvodce světem reklamy - Lucie Sára Závodná, Jan Pospíšil
Návštěvní den 4 - audiokniha
Audiokniha: Narozdíl od předchozích tří Návštěvních dnů vydaných Bontonem, které vycházely z původní pantonské verze a byly pouze doplněny bonusy nahrávek, jež se na vinyl nevešly nebo "nebyly vejity", tento Návštěvní den označený pořadovým číslem čtyři, spatřuje na zvukovém nosiči světlo světa poprvé. Pro nás, kteří známe éru Š+G pouze zprostředkovaně, musí být Návštěvní den č. 4 zákonitě překvapením. Břitký humor bez zabroušených hran "dostane" posluchače i po bezmála třiceti letech. Pamětník té doby a hlavně následující normalizace si jistě musí klást otázku, jak vůbec bylo možné ještě půldruhého roku po "internacionální pomoci" veřejně servírovat tak silnou kávu. Je zřejmé, že byť se jednalo o aktuální politickou satiru (v tom nejlepším slova smyslu), humor pánů Š+G tůstává nadčasový a snad je i malou ironií, že třeba při poslechu, jak Pupák odhaluje na volební schůzi svoje "vnitro" člověka zamrazí, když ho napadají paralely s některými současnými Pupáky. Realita je zaplaťpánbůh jiná, ale tím spíš je i dnes do čeho se strefovat. A tak se zdá logické, že se Miloslav Šimek v širokém oblouku po různých peripetiích vrátil k tomu, co mu je zřejmě nejbližší: v pořadu S politiky netančím na prknech Divadla Jiřího Grossmanna společně s kolegyní Bublíkovou pohotově glosuje a zlehčuje "klauny i krotitele" současné "politické manéže". Čtvrtý Návštěvní den je unikátní i tím, že se zde - opět na zveřejněných nahrávkách poprvé objevují vzácní hosté: Eva Olmerová a Karel Kryl. Při poslechu jeho "Bratříčka" si říkám, jak je dobře, že se společně s Š+G můžeme této - pro někoho už vzdálené - době jen ulehčeně smát. Zároveň nám ale třeba právě tato nahrávka uchovává absurditu těch let, na níž by bylo nezdravé úplně zapomenout. V.Kroc
Objev podobné jako Návštěvní den 4 - audiokniha
Vražda potřebuje reklamu ()
Audiokniha MP3 - Audiokniha roku 2020: Nejlepší design - Nastoupil, aby zjistil, proč ze schodů sletěl pan Dean. Až to vypátrá, ukloní se a půjde si zase pinkat kriket. - autor Dorothy L. Sayersová, čte Otakar Brousek ml. Nastoupil, aby zjistil, proč ze schodů sletěl pan Dean. Až to vypátrá, ukloní se a půjde si zase pinkat kriket.V červnu 1933 ještě nebývalo na mediálním trhu obvyklé, aby pod schodištěm slovutné londýnské reklamní agentury dělala reklamu mrtvola. Ani firma pana Randalla nestojí o randál, takže na místo zavražděného textaře Deana záhy přijímá pana Deathe Bredona, který se uvede náručí štěpných sloganů.Leč pozor! Jen zasvěcenci vědí, jaký číman se tu dal ve skutečnosti zaměstnat – zato sám lord Petr Wimsey tuší, že pachatele zločinu je záhodno hledat přímo v budově. Pokud se vyrovná s hektickými nároky, jež na něj kladou klienti, uzávěrky a sazárna, může v agentuře slídit jako ostříž, oslnivě konverzovat a po práci ovívat krásky na večírcích...
Objev podobné jako Vražda potřebuje reklamu ()
Základy moderní reklamy
Audiokniha MP3 Claude C. Hopkins, čte Vítězslav Kryške Obsah: Význam používání vzorků, ukázek, posudků – dramatická ukázka Neznalost, která působí milionové ztráty Poznejte veřejné mínění/odstraňte předsudky Nabízejte služby, ukazujte výsledek Principy plošné reklamy Reklama na čistič: Zisk 1 800 000 USD Nebezpečí vychloubání, forma nesmí zakrývat obsah Cílem reklamy je ZISK Základní principy zásilkového prodeje Jak testovat trh - stovky ušetří statisíce Neměňte návyky lidí, vyvolejte reakci Psychologie titulků – „Text je král“ učiňte "Velký slib!" Fotografie, vzorky, negativní reklama Lidé hledají štěstí, bezpečí, krásu, spokojenost Reklama, která násobí prodej Skvělý řečník – špatný prodavač Síla ideální grafiky. Jaké foto ? Síla konkrétních údajů (celý svět nebo 52 států?) Síla testovacích kampaní Claudie C. HOPKINS je nejúspěšnější autor reklam moderní historie. Ročně vydělával na reklamě 50 000 000 USD, vlastnil zaoceánskou loď. Byl...
Objev podobné jako Základy moderní reklamy
Jóga vědomí slovem 4 - audiokniha
Audiokniha: Jóga vědomí slovem 4 - audiokniha obsahuje nahrávky ze setkání jógy vědomí ve Vnitřním kruhu z 10. 2. 2018. Obsah: 1. Princip vědomí – kultivace vědomí celo-tělesného prožívání, 2. Kultivace prostorové subjektivity těla (jóga-um prostoru), 3. Kultivace vědomí dechu (jóga-um dechu), 4. Prostor pro otázky a dialog nad jógou vědomí. Nejedná se o studiovou nahrávku.
Objev podobné jako Jóga vědomí slovem 4 - audiokniha
Život víry 2021/4 - audiokniha
Audiokniha: Život víry 2021/4 – audioverze jediného českého mezidenominačního křesťanského měsíčníku. Čtou Ludmila Hojková, Kateřina Hodecová, Daniel Zeman, Pavel Kohl. Nahráno ve studiu Rádia 7. Z obsahu čísla: * téma – Když křesťané trpí Jaký je stav pronásledování křesťanů ve světě a jak ho ovlivnila pandemie? Petr Jašek nabízí postřehy ze svého mnohaletého působení ve prospěch utlačovaných věřících i osobní zkušenost z pobytu v súdánském žaláři. Téma doplňuje rozhovor s Andrewem Brunsonem, misionářem, který byl vězněn v Turecku, pohled Zekaie Taynara na život křesťanů mezi muslimy a příspěvek europoslance Tomáše Zdechovského. + kreslený vtip Pavla Bosmana * rozhovor – Daniela Hurtová: „Jako teenager jsem se bála, že můj život bude nuda“ Nová ředitelka festivalu United mluví nejen o přebírání zodpovědnosti, ale také o tom, jak mohou ženy rozvíjet svá obdarování a kloubit práci a službu s rodinou. Nechává nahlédnout i do toho, jaká byla její cesta k víře, jak vedla klub pro dívky i jak se jí žije na vesnici. + „Budu jiný superintendent, než byl manžel“ – rozhovor s novou představitelkou ECM Ivanou Procházkovou + vzpomínky na Jana Sokola – křesťana, který mohl být prezidentem (D. Drápal) + reportáž z konference o „sedmi vrších“ (T. Dittrich) + příběh čtenářky o vyhoření + Jak se naučit číst z „knihy přírody“ (T. Korčák) + Pastička na myši (a na Darwina?) – o knize biochemika M. Beheho (J. Potoček) + virtuální historický rozhovor s Jonathanem A. B. Paulem – vedoucí postavou německého letničního hnutí (J. Pleva)
Objev podobné jako Život víry 2021/4 - audiokniha
Smích prodlužuje život! 4 - audiokniha
Audiokniha: ...aneb Usmívejte se na život a život se bude usmívat na vás a také Humor je boj s lidskou hloupostí (Werich), Veselost je druhem odvahy (Hemingway), Humor a vtip jsou příjemné a často mimořádně užitečné (Cicero Marcus Tullius) Humor a satira jsou jako milenec a milenka; kde jednoho není, tam druhý smutně hledí (Jan Neruda) a nakonec: Anekdoty nemají autora, nýbrž vypravěče...I čtvrté album stejného názvu představuje plejádu skvělých vypravěčů - baví vás Vlasta Burian, Oldřich Nový, Josef Skupa, Marie Rosůlková, Stella Zázvorková, Josef Beyvl, Lubomír Lipský, Jiří Štuchal, Miloš Kopecký a další.
Objev podobné jako Smích prodlužuje život! 4 - audiokniha
Život víry 2020/4 - audiokniha
Audiokniha: Život víry 2020/4 – audioverze jediného českého mezidenominačního křesťanského měsíčníku. Čtou Kateřina Hodecová, Petr Hodec, Lucie Endlicherová, Jiřina Gina Čunková, Martin Vrábel. Nahráno ve studiu Rádia 7. Z obsahu čísla: * téma: Dary versus povolání Jak rozpoznat či přijmout a rozvíjet své dary – přirozené i duchovní? Jak v tom pomoci dalším lidem? Jak souvisí povolání s identitou? Co když se naše povolání a obdarování míjí? Může se povolání stát modlou? O těchto otázkách píšou M. Kačírek, J. Knoflíček, P. Mizurová, J. Ondráčková, L. Vernerová a další. * rozhovor – Jen a Shaun Thompsonovi: Sousedi nám radili, ať si pořídíme kalašnikov Dlouholetí misionáři v Albánii vyprávějí svůj příběh: Jak se dostali na Balkán, jaká byla situace v zemi v 90. letech a dnes, proč jim v roce 1997 hrozil únos nebo proč je pro muslimy těžké stát se křesťany. * Koronavirus, proroctví a my Jak máme jako křesťané rozumět aktuálnímu dění a jak na něj reagovat? Co o pandemii říkají dnešní proroci? Jde o Boží soud? Můžeme se spolehnout na zaslíbení z 91. žalmu, že „se k nám rána nepřiblíží“? Nad tím vším přemýšlí Tomáš Dittrich. + křesťan a společnost: Voľby 2020 – Boh navštívil Slovensko (M. Vrábel) + úvodník D. Nováka: Druhá polovina života + misie: Dala jsem výpověď a odjela do Afriky (V. Pavláčková) + 908 velikonočních slov z redakce: Jako bych se ocitl pod křížem (T. Dittrich) + Slovníček duchovních pojmů: Hosana (J. Bukovský)
Objev podobné jako Život víry 2020/4 - audiokniha
Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová
Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.
Objev podobné jako Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová
Živá reklama - Kaščák Jozef
Máte radi fejtóny, ktoré sú písané s nadh?adom, humorne, moderným jazykom a pritom nestrácajú ?ahkosť bytia? V tom prípade sa vám kniha životných postrehov Jozefa...
Objev podobné jako Živá reklama - Kaščák Jozef
Povídky Šimka a Grossmanna 4 - audiokniha
Audiokniha: Další díl stále populárních humorných povídek autorské dvojice Šimek, Grossmann je zvukovým záznamem veřejné nahrávky v produkci redakce mluveného slova Supraphonu. Šimkův přednes povídkových textů je obohacen o klavírní improvizace na nejznámější Grossmanovy písně v interpretaci komponisty a klavíristy Vladimíra Truce. Obal zdobí dobový snímek obou protagonistů z ateliéru fotografa Milana Vágnera.
Objev podobné jako Povídky Šimka a Grossmanna 4 - audiokniha
Kabaret U dobré pohody (4) - audiokniha
Audiokniha: V pestrém výběru písniček, scének, parodií a veselých výstupů z roku 1980 můžete slyšet Felixe Holzmanna, Lubomíra Lipského, Ivu Janžurovou, Miroslava Horníčka a další
Objev podobné jako Kabaret U dobré pohody (4) - audiokniha
Nekalosoutěžní reklama a nekalé obchodní praktiky: v české i evropské právní úpravě a judikatuře (978-80-7502-239-4)
Kniha - autor Dana Ondrejová; David Sehnálek, 296 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace se komplexně zabývá právní regulací nekalosoutěžní reklamy a nekalých obchodních praktik. Autoři popisují a porovnávají českou i unijní právní úpravu nekalé soutěže, srovnávací reklamy a nekalých obchodních praktik (včetně tzv. černé listiny) a zhodnocují implementaci relevantních směrnic Evropské unie do českého práva. Uvádějí a rozebírají značné množství judikatury Soudního dvora EU (včetně vybraných stanovisek generálních advokátů), Nejvyššího správního soudu, Nejvyššího soudu a dalších soudů. Dále seznamují s novou legislativou EU upravující nekalosoutěžní aspekty obchodního tajemství. Závěrečná část je věnována přeshraničnímu prosazování práva na ochranu proti nekalosoutěžnímu jednání včetně určení rozhodného práva a místa sudiště.
Objev podobné jako Nekalosoutěžní reklama a nekalé obchodní praktiky: v české i evropské právní úpravě a judikatuře (978-80-7502-239-4)
Hudba v reklamě - Radim Bačuvčík
Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech oblastí marketingové komunikace svázána asi nejvíce. Všímá si procesu, jakým se vůbec hudba do reklam dostává a do detailů ukazuje, jak vlastně hudba v dnešních reklamách vypadá. Knihu ocení všichni, kteří mají co do činění s reklamní tvorbou, a také lidé, kteří by se chtěli dozvědět více o tom, jak se s nimi reklamní mágové pokoušejí pomocí hudby manipulovat.
Objev podobné jako Hudba v reklamě - Radim Bačuvčík
Hovory o józe a mystice č. 4 - audiokniha
Audiokniha: Džňána jóga, stezka poznání pravého Já a mantra jóga, společná meditace. Záznam z přednášky v Ostravě. Nejedná se o studiovou nahrávku.
Objev podobné jako Hovory o józe a mystice č. 4 - audiokniha
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
Audiokniha MP3 - Principy "otce reklamy" Davida Ogilvyho přizpůsobené na digitální současnost - autor Miles Young, čte Michal Jagelka a Klára Sochorová Principy "otce reklamy" Davida Ogilvyho přizpůsobené na digitální současnostBestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil.Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce. Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu "anekdot" a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století.Miles YoungMiles Young je bývalý britský podnikatel a držitel Warden of New College v Oxfordu . Do...
Objev podobné jako Ogilvy o reklamě v digitálním věku
Reklama (978-80-247-3492-7)
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, 208 stran Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Nové vydání přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a emocionálního působení a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak "krok za krokem" připravit účinnou reklamní kampaň, jaká média vybrat, jak vytvořit tu "správnou" reklamu, jaké barvy, obrazy a slova používat či jak si vybrat správnou agenturu. Dozvíte se také, jaké moderní přístupy ke zjišťování účinnosti reklamy existují, jaké jsou nové trendy v marketingové komunikaci nebo co...
Objev podobné jako Reklama (978-80-247-3492-7)
Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha
eBook: Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.
Objev podobné jako Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha
Reklama nakladatelství Toužimský & Moravec - Michal Moravec
Kniha obsahuje přibližně dvě stě nejrůznějších propagačních tisků nakl. T&M z let 1930 až 1949. Jedné se o skoro ucelený soubor volně tištěných materiálů firmy. Je samozřejmé, že práci nakladatelství nejlépe reprezentuje knižní tvorba, ale tato publikace dokládá, že i její další publikační činnost může být - a je velmi zajímavá.
Objev podobné jako Reklama nakladatelství Toužimský & Moravec - Michal Moravec
Pravda v reklamě (Defekt) - Kenney John
Finbar Dolan je ztracený a osamělý. Jen o tom neví. Přestože unikl z prostředí modrých límečků v Bostonu, aby nastartoval mírně úspěšnou kariéru v reklamní agentuře na Madison Avenue, před blížící se čtyřicítkou je plný zmatků. Nedávno zrušil svatbu. Teď, několik dní před Vánocemi, musí zrušit dlouho plánovanou dovolenou, protože je nucen v rekordním čase napsat, vyrobit a dokončit reklamu důležitého klienta, výrobce plenek, pro vysílání při Super Bowlu. Ale je to ještě horší. Dozví se, že jeho dávno odcizený a kdysi násilnický otec těžce onemocněl. A že ho bratři ani sestra nemají v úmyslu navštívit. Ta zpráva Fina probudí a přiměje ho přehodnotit jeho dosavadní rozhodnutí, uvědomit si vztah ke kolegyni Phoebe, zpochybnit význam plenek v jeho životě a nakonec přiznat pravdu o vlastním životě a minulosti. Autor John Kenney proslul svými příspěvky do magazínu New Yorker. V roce 2014 získal Thurberovu cenu určenou nejlepším americkým humoristům. Kniha je jeho románovým debutem.
Objev podobné jako Pravda v reklamě (Defekt) - Kenney John
Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha
eBook: Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi, seznámí se s novými příklady efektivních kampaní z roku 2010, dalšími příklady testování reklamy, novými údaji výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, novými poznatky k účinnosti reklamy na internetu a mnoha dalšími aktuálními informacemi a poznatky. Publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou českou autoritou v oblasti psychologie reklamy, vám odpoví na otázky typu, jakou reklamu váš zákazník preferuje, co se mu líbí a co odmítá, jak na něho působí obraz či zv uk, jak vytvořit účinnou reklamu a jak zjistit účinnost reklamy. Kniha nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.
Objev podobné jako Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha
Česká reklama - Jaroslav Krupka - e-kniha
eBook: „Začaly mi chodit anonymní dopisy, které mi vyhrožovaly smrtí. To jsem bral ještě na lehkou váhu, jenže pak jsme jednou ráno přišli Na Zatlance do kanceláře a pod nohama nám křupalo sklo, protože nám v noci vytloukli všechna okna. To už bylo horší, takže jsme volali policii, která dva dny a dvě noci hlídkovala před agenturou, a u dětí jsem měl ochranku...“ Zajímá vás svět české reklamy a chcete se o něm dozvědět, co jste ještě nevěděli? Stojíte o seznámení s autory nejslavnějších českých kampaní a reklamních sloganů posledních dvaceti let? Víte, kvůli které kampani vyhrožovaly anonymy jejímu autorovi smrtí a na jaké české reklamy si stěžovali velvyslanci jiných států? Tušili jste, že spory o zaplacení kampaně někdy končily i narážečkami aut? Chcete nahlédnout do kuchyně reklamním tvůrcům a zjistit, jak se z prvotního nápadu rodí kampaň? Kniha vypráví dějiny české reklamy tak, jak zatím ještě nebyly vyprávěny. Vydejte se na cestu časem od legendárního pana Vajíčka až po poslední úspěchy českých tvůrců na mezinárodním festivalu reklamy v Cannes. Jaroslav Krupka vystudoval obory masová komunikace a žurnalistika na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy. Během studií přispíval do časopisů Kinorevue, Tvar, Mladý svět a Týden. Od roku 1994 pracoval v časopisu Strategie zaměřeném na masovou komunikaci, kde postupně působil jako redaktor, editor a vedoucí příloh. Od roku 2005 do roku 2010 pracoval jako redaktor a editor Lidových novin. V roce 2010 nastoupil do týdeníku Marketing & Media.
Objev podobné jako Česká reklama - Jaroslav Krupka - e-kniha
Dynamické reklamy (978-80-87973-33-2)
Kniha - autor David Bauckmann, 72 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato kniha je funkčním průvodcem, který přináší návod, jak efektivně nastavit facebookovou reklamu. Dynamické reklamy, také DPA reklamy, jsou komplexní činností zahrnující víceoborové spektrum zkušeností. Na jejich realizaci se zpravidla podílí několik lidí. Přesto je pochopení celé problematiky dohromady nesmírně důležité pro výsledný efekt kampaní. Kniha se skládá z deseti členitých kapitol. První část provází základním nastavením reklamního účtu a pokračuje vkládáním facebookových kódů s proměnnými na internetové stránky. V druhé části se dozvíte vše o formátu XML feed, tvorbě produktového katalogu a na závěr vše o nastavení kampaní s praktickými tipy. Autorem knihy je David Bauckmann, respektovaná autorita v oblasti programmatiky a dynamických reklam.
Objev podobné jako Dynamické reklamy (978-80-87973-33-2)
Srovnávací reklama (978-80-7400-561-9)
Kniha - autor Ondřej Hruda, 152 stran, česky Publikace se v českém prostředí poprvé komplexně zabývá srovnávací reklamou. Podrobně objasňuje její problematiku a vykládá podmínky, za jejichž splnění je srovnávací reklama dovolena, a to včetně uvedení do kontextu s evropským právem. Kniha obsahuje odkazy na desítky českých a zahraničních soudních rozhodnutí a rozsudků Soudního dvora EU. Výklad je podložen množstvím praktických ukázek a příkladů. V souladu s tezí, že „respektování pravidel a řádu patří spíš k podmínkám opravdové kreativity než k jejím překážkám,“ je publikace určena pro všechny, kdo srovnávací reklamu využívají při své soutěžní činnosti. Může rovněž sloužit jako pomůcka pro advokáty, soudce a jiné právníky, kteří se se srovnávací reklamou setkávají ve své praxi, popřípadě studenty právnických fakult a další, kteří se zajímají o reklamu. Podnětná bude rovněž pro ty, kdo reklamu tvoří či zadávají.
Objev podobné jako Srovnávací reklama (978-80-7400-561-9)
Psychologie reklamy (978-80-247-4005-8)
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, kolektiv a, 328 stran Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v médiích, seznámí se s novými příklady efektivních kampaní z roku 2010, dalšími příklady testování reklamy, novými údaji výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, novými poznatky k účinnosti reklamy na internetu atd. Publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou českou autoritou v oblasti psychologie reklamy, vám odpoví na otázku, jakou reklamu váš zákazník preferuje a jak vytvořit účinnou reklamu. Kniha nemá díky své komplexnosti a...
Objev podobné jako Psychologie reklamy (978-80-247-4005-8)
Česká reklama (978-80-265-0046-9)
Elektronická kniha - autor Jaroslav Krupka, 264 stran Od pana Vajíčka po falešné soby „Začaly mi chodit anonymní dopisy, které mi vyhrožovaly smrtí. To jsem bral ještě na lehkou váhu, jenže pak jsme jednou ráno přišli Na Zatlance do kanceláře a pod nohama nám křupalo sklo, protože nám v noci vytloukli všechna okna. To už bylo horší, takže jsme volali policii, která dva dny a dvě noci hlídkovala před agenturou, a u dětí jsem měl ochranku...“ Zajímá vás svět české reklamy a chcete se o něm dozvědět, co jste ještě nevěděli? Stojíte o seznámení s autory nejslavnějších českých kampaní a reklamních sloganů posledních dvaceti let? Víte, kvůli které kampani vyhrožovaly anonymy jejímu autorovi smrtí a na jaké české reklamy si stěžovali velvyslanci jiných států? Tušili jste, že spory o zaplacení kampaně někdy končily i narážečkami aut? Chcete nahlédnout do kuchyně reklamním tvůrcům a zjistit, jak se z prvotního nápadu rodí kampaň? Kniha vypráví dějiny české reklamy...
Objev podobné jako Česká reklama (978-80-265-0046-9)
Marketing bez reklamy - Magdalena Čevelová - e-kniha
eBook: Chcete mít dostatek zakázek, a přitom neutratit ani korunu za reklamu? Jste-li živnostník, nezávislý profesionál nebo malá firma, je to docela dobře možné. Kniha Marketing bez reklamy vám představí 10 postupů, které mohou být pro vaše podnikání dokonce účinnější než placená inzerce, a krok za krokem vás provede jejich používáním.
Objev podobné jako Marketing bez reklamy - Magdalena Čevelová - e-kniha
Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha
eBook: Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy. Začínající marketéři a studenti VŠ v knize najdou vše důležité o tom, jak naplánovat a vytvořit tu "správnou" reklamu, která splní své cíle. Dozví se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný název, jméno produktu a logo. Autoři se dále věnují působení reklamy a jejímu měření, radí jak vybrat reklamní agenturu a představují nové trendy v marketingové komunikaci. V přílohách čtenáři najdou užitečné informace o legislativě spojené s reklamou, seznam tisku věnující se marketingu, odkazy na asociace komunikačních agentur a důležité adresy.
Objev podobné jako Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha
Podívejte se také
- Stagg TRI-4 (TRI-4)
- TRUAUDIO CT-4 (CT-4)
- EDDING 300 permanentní, sada 4 barev (4-300-4)
- Blumfeldt Trojuholníková slnečná clona, 4 × 4 × 4 m, polyester, priedušná
- Blumfeldt Trojúhelníková sluneční clona, 4 × 4 × 4 m, polyester, prodyšná
- EDDING 8407 na kabely, sada 4 barev (4-8407-4)
- Stagg SCL50 4/4 natural (25025657)
- Stagg SCL60 4/4 černá (25025568)
- strunal schonbach 371 eko 4 4
- Onemix 4 i5 (Onemix 4 i5)
- DOLPHIN 4 TÜV - 4 kola (8591686021264)
- PALATINO Cello Strings 4/4 (HN219154)
- Marshall MS-4 (M MS-4)
- Hidersine 1570 Shawbury 4/4 (BM1570BK)
- Prodipe Guitars STUDENT 4/4 (27473)
- Esence (978-80-903761-4-4)
- MANN-FILTER W936/4 (W936/4)
- Stagg SCL50 4/4 červená (25025660)
- Proline Cello Set 4/4 (00037355)
- LD Systems HPA 4 (HPA 4)
- PALATINO Violin Bridge 4/4 (HN219181)
- EDDING 1200 metalický fix, sada 4 barev (4-1200-4-1999)