Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Reklama ...vážně!? 4 - audiokniha
Audiokniha: ..ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, již ve čtvrtém pokračování úspěšného titulu, i sedmdesátých. Opět zde můžete slyšet scénky a skeče nahrávané pro Sazku, Knihu n.p., Sběrné suroviny, Jawu, Čs. státní loterii či Požární ochranu, pro umělce samotné či tzv PF podniku Rekrea. Na titulu určeném pouze pro digitální obchody účinkují jak neznámí mluvčí tak umělci jako R.A. Dvorský, František Filipovský, Jan Werich, Miloš Kirschner a mnoho dalších - opět Vám ve všech těchto scénkách nabízíme dokumenty své doby.
Podívejte se také Reklama ...vážně!? ()
Psychologie reklamy (978-80-271-3654-4)
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, 360 stran, česky Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a...
Podívejte se také Reklama (4. vydání) (978-80-247-5865-7)
Keď ťa každý má rád, nikto ťa neberie vážne - Martin Wehrle
Ako si stanoviť hranice a stáť si za svojím presvedčením Máte pocit, že vás druhí podceňujú? Bojíte sa vyjadriť svoj názor, lebo chcete byť s každým zadobre? Vždy keď sa pokúsite zlepšiť svoje postavenie, nastolia argumenty, ktorými vás prevalcujú? Človek, ktorý robí všetko, čo sa od neho očakáva, je síce obľúbený, ale zároveň je aj ľahkou obeťou. Úspechy dosiahne iba ten, kto sa nedá zneistiť a nebojí sa zaujať aj nepohodlný postoj. Táto kniha je určená všetkým, ktorí: – sa už nechcú dať zneužívať, – chcú si stáť za svojím, – chcú suverénne oponovať, keď sa od nich vyžaduje priveľa alebo keď čelia kritike, či slovným útokom. Kariérny a osobný kouč Martin Wehrle vás naučí, ako si v každej životnej situácii zachovať sebaúctu, ako sa brániť, nedať sa zmanipulovať, ako zvládať náročné konverzácie a ako dosiahnuť svoje ciele.
Podívejte se také Reklama ...vážně!? 3 ()
Podívejte se také
- Reklama (978-80-247-3492-7)
- Nekalosoutěžní reklama a nekalé obchodní praktiky: v české i evropské právní úpravě a judikatuře (978-80-7502-239-4)
- FV 4 (FV 4)
- Stagg TRI-4 (TRI-4)
- TRUAUDIO CT-4 (CT-4)
- EDDING 300 permanentní, sada 4 barev (4-300-4)
- Blumfeldt Trojuholníková slnečná clona, 4 × 4 × 4 m, polyester, priedušná
- Blumfeldt Trojúhelníková sluneční clona, 4 × 4 × 4 m, polyester, prodyšná
- EDDING 8407 na kabely, sada 4 barev (4-8407-4)
- Stagg SCL50 4/4 natural (25025657)
- Stagg SCL60 4/4 černá (25025568)
- strunal schonbach 371 eko 4 4
- Onemix 4 i5 (Onemix 4 i5)
- DOLPHIN 4 TÜV - 4 kola (8591686021264)
- PALATINO Cello Strings 4/4 (HN219154)
- Marshall MS-4 (M MS-4)
- Hidersine 1570 Shawbury 4/4 (BM1570BK)
- Prodipe Guitars STUDENT 4/4 (27473)
- Esence (978-80-903761-4-4)
- MANN-FILTER W936/4 (W936/4)
Živá reklama - Kaščák Jozef
Máte radi fejtóny, ktoré sú písané s nadh?adom, humorne, moderným jazykom a pritom nestrácajú ?ahkosť bytia? V tom prípade sa vám kniha životných postrehov Jozefa...
Objev podobné jako Živá reklama - Kaščák Jozef
Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová
Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.
Objev podobné jako Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová
Vražda potřebuje reklamu (2 MP3-CD) - audiokniha
Audioknihu Vražda potřebuje reklamu napsal autor: Dorothy L. Sayersová, čte: Otakar Brousek ml. Nastoupil, aby zjistil, proč ze schodů sletěl pan Dean. Až to vypátrá, ukloní se a půjde si zase pinkat kriket. V červnu 1933 ještě nebývalo na mediálním trhu obvyklé, aby pod schodištěm slovutné londýnské reklamní agentury dělala reklamu mrtvola. Ani firma pana Randalla nestojí o randál, takže na místo zavražděného textaře Deana záhy přijímá pana Deathe Bredona, který se uvede náručí štěpných sloganů. Leč pozor! Jen zasvěcenci vědí, jaký číman se tu dal ve skutečnosti zaměstnat – zato sám lord Petr Wimsey tuší, že pachatele zločinu je záhodno hledat přímo v budově. Pokud se vyrovná s hektickými nároky, jež na něj kladou klienti, uzávěrky a sazárna, může v agentuře slídit jako ostříž, oslnivě konverzovat a po práci ovívat krásky na večírcích zlaté mládeže. I kdyby mu hrozilo, že ho některá uloví, zůstane akční detektiv s modrou krví vždy a všude noblesním Britem a s přispěním švagra-policisty odhalí, jak rafinovaně se ve městě distribuoval kokain. A mezitím nás stvořitelka všímavého lorda Petra pobaví desítkami postřehů o reklamě, „reklamštině“ a jejích pěšácích, kteří tak rádi klamou masy i sebe.
Objev podobné jako Vražda potřebuje reklamu (2 MP3-CD) - audiokniha
Dynamické reklamy (978-80-87973-33-2)
Kniha - autor David Bauckmann, 72 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato kniha je funkčním průvodcem, který přináší návod, jak efektivně nastavit facebookovou reklamu. Dynamické reklamy, také DPA reklamy, jsou komplexní činností zahrnující víceoborové spektrum zkušeností. Na jejich realizaci se zpravidla podílí několik lidí. Přesto je pochopení celé problematiky dohromady nesmírně důležité pro výsledný efekt kampaní. Kniha se skládá z deseti členitých kapitol. První část provází základním nastavením reklamního účtu a pokračuje vkládáním facebookových kódů s proměnnými na internetové stránky. V druhé části se dozvíte vše o formátu XML feed, tvorbě produktového katalogu a na závěr vše o nastavení kampaní s praktickými tipy. Autorem knihy je David Bauckmann, respektovaná autorita v oblasti programmatiky a dynamických reklam.
Objev podobné jako Dynamické reklamy (978-80-87973-33-2)
Ogilvy o reklamě v digitálním věku - Miles Young
Odhalte tajemství úspěšné reklamy 21. století. Kniha zakládá na principech \"otce reklamy\" Davida Ogilvyho a přizpůsobuje je digitální současnosti.
Objev podobné jako Ogilvy o reklamě v digitálním věku - Miles Young
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě - Seth Godin
MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce.Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat lhát, zahlcovat lidi spamem a stydět se za práci, kterou děláte. Je čas přestat utrácet peníze za ukradenou pozornost, dlouhodobě se to nevyplatí. Je čas přestat si plést analýzy sociálních médií se skutečnými zákazníky. Je čas být vidět. K tomu se nejprve potřebujete naučit, jak se máte dívat.
Objev podobné jako Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě - Seth Godin
Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)
Kniha - autor Seth Godin, 208 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce. Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat...
Objev podobné jako Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)
Reklama ...vážně!? - audiokniha
Audiokniha: ...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých a šedesátých. Ať jde o vtipnou reklamu na výherní poukázky v noblesním podání Jana Wericha a Miroslava Horníčka, písničku Jiřího Suchého využitou pro Barvy a laky či více či méně povedené "vážné" reklamní skeče či bizarní agitka na sběr starých kostí (1950), jsou tyto snímky dokumentem své doby.
Objev podobné jako Reklama ...vážně!? - audiokniha
Reklama ...vážně!? 2 - audiokniha
Audiokniha: ...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, ve druhém pokračování úspěšného titulu, i sedmdesátých. Opět zde můžete slyšet scénky a skeče nahrávané pro Sazku, Tukový průmysl, Sběrné suroviny, obchodní domy Prior, Čs. státní loterii či Požární ochranu a další. Ať jde o vtipný propagační snímek pro Tukový průmysl (např. na tuk Sanu - sestru másla či olivový olej) v opět skvělém podání Jana Wericha a Miroslava Horníčka, vážně míněné nicméně vtipné scénky Spejbla a Hurvínka v neméně skvostné interpretaci Miloše Kirschnera, opět Vám v nich nabízíme dokumenty své doby.
Objev podobné jako Reklama ...vážně!? 2 - audiokniha
Reklama ...vážně!? 3 - audiokniha
Audiokniha: ...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, již ve třetím pokračování úspěšného titulu, i sedmdesátých. Opět zde můžete slyšet scénky a skeče nahrávané pro Sazku, Tukový průmysl, Sběrné suroviny, obchodní domy Prior, Čs. státní loterii či Požární ochranu a další. Ať jde o vtipný propagační snímek pro Tukový průmysl (opět v hlavní roli Sana - vlastní sestra másla a opět skvělé podání Jana Wericha a Miroslava Horníčka), vážně míněné nicméně vtipné scénky Spejbla a Hurvínka (tentokrát jedenkrát v originální interpretaci Josefa Skupy a dvakrát v neméně skvělé interpretaci Miloše Kirschnera) či velmi povědomé reklamní chvilky televizní s panem Vajíčkem v hlavní roli - opět Vám ve všech těchto scénkách nabízíme dokumenty své doby.
Objev podobné jako Reklama ...vážně!? 3 - audiokniha
Jak na reklamu - Praktický průvodce světem reklamy - Lucie Sára Závodná, Jan Pospíšil
Reklama je všudypřítomný fenomén, se kterým se setkáváme prakticky denně. Pro většinu společností je to zároveň nejmocnější nástroj propagace. Tato kniha představuje základní informace o reklamě, její historii i účinky. Zabývá se i konkrétními postupy využívanými v reklamní komunikaci společně se základními návody.
Objev podobné jako Jak na reklamu - Praktický průvodce světem reklamy - Lucie Sára Závodná, Jan Pospíšil
Reklama - Josef Sudek
Čtvrtý svazek knižní řady Sudkových fotografických cyklů představuje jeho zakázkovou tvorbu. Historik umění Vojtěch Lahoda ve svém doprovodném textu ukazuje vývoj Sudkova vztahu k reklamní fotografii, zdůrazňuje klíčové Sudkovo setkání s Družstevní prací a Ladislavem Sutnarem a ukazuje, jak v mnoha případech Sudkovy snímky vznikající na zakázku volně přecházely v jeho volnou tvorbu. Sudek vytvářel na svých snímcích ze skleněných předmětů abstraktní kompozice, pracoval s neobvyklými úhly pohledu i se světlem. Sám si své reklamní práce vážil a některé své takto vzniklé snímky zahrnoval do svého díla a vystavoval je.
Objev podobné jako Reklama - Josef Sudek
Dynamické reklamy - David Bauckmann
Tato kniha je funkčním průvodcem, který přináší návod, jak efektivně nastavit facebookovou reklamu. Dynamické reklamy, také DPA reklamy, jsou komplexní činností zahrnující víceoborové spektrum zkušeností. Na jejich realizaci se zpravidla podílí několik lidí. Přesto je pochopení celé problematiky dohromady nesmírně důležité pro výsledný efekt kampaní. Kniha se skládá z deseti členitých kapitol. První část provází základním nastavením reklamního účtu a pokračuje vkládáním facebookových kódů s proměnnými na internetové stránky. V druhé části se dozvíte vše o formátu XML feed, tvorbě produktového katalogu a na závěr vše o nastavení kampaní s praktickými tipy. Autorem knihy je David Bauckmann, respektovaná autorita v oblasti programmatiky a dynamických reklam.
Objev podobné jako Dynamické reklamy - David Bauckmann
Pierre Marin Violin Case 4/4 (CVN2009V-4/4)
Pouzdro na housle Kvalitní pouzdro na housle od oblíbené slovenské společnosti Dowina. ABS materiál se postará o ochranu vašeho nástroje a kromě toho disponuje velkorysým prostorem pro příslušenství. Na přední straně je vetší kapsa vhodná například na noty, uvnitř pak naleznete dva uzavíratelné prostory, které snadno pojmou ladičky, dusítka, náhradní struny nebo kalafunu a držáky na dva smyčce.
Objev podobné jako Pierre Marin Violin Case 4/4 (CVN2009V-4/4)
Hudba v reklamě - Radim Bačuvčík
Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech oblastí marketingové komunikace svázána asi nejvíce. Všímá si procesu, jakým se vůbec hudba do reklam dostává a do detailů ukazuje, jak vlastně hudba v dnešních reklamách vypadá. Knihu ocení všichni, kteří mají co do činění s reklamní tvorbou, a také lidé, kteří by se chtěli dozvědět více o tom, jak se s nimi reklamní mágové pokoušejí pomocí hudby manipulovat.
Objev podobné jako Hudba v reklamě - Radim Bačuvčík
Pohádky s reklamou - Pavel Šmidrkal
Pohádky s reklamou oživují umlčená sešitková vydání ilustrovaných pohádek z dob monarchie a časů první poloviny 20. století. Knížka nabízí výběr titulů, kde dominují půvabné kresby známých malířů ve spojení s nápaditou, i když nostalgicky působící reklamou na potraviny a drogistické zboží. Pouť do pohádkových světů minulosti odmění čtenáře světlem příjemných zážitků i nečekaných odhalení.
Objev podobné jako Pohádky s reklamou - Pavel Šmidrkal
Pierre Marin Cello Bow, 4/4, Brazil (BCL2 4/4)
Violoncellový smyčec 4/4 violoncellový smyčec od slovenského výrobce nástrojů Dowina. Jeho hůlka je vyrobena ze dřeva Brazilwood a doplněna o tvarovanou ebenovou žabku. Tyto smyčce jsou ideální zejména pro začínající a středně pokročilé hráče, které jistě potěší svou skvělou kvalitou za vstřícnou cenu.
Objev podobné jako Pierre Marin Cello Bow, 4/4, Brazil (BCL2 4/4)
Wolf Forte primo 4/4+3/4
Ramenní opěrka na housle Ramenní opěrka Forte Primo s rovným tvarováním má nastavitelnou výšku 0,5 – 8 cm a její rozměry jsou přizpůsobeny houslím velikosti 4/4 a 3/4.
Objev podobné jako Wolf Forte primo 4/4+3/4
Wolf Forte secondo 4/4+3/4
Ramenní opěrka na housle Ramenní opěrka Forte Secondo je ergonomicky tvarovaná, má nastavitelnou výšku 0,5 – 8 cm a její rozměry jsou přizpůsobeny houslím velikosti 4/4 a 3/4.
Objev podobné jako Wolf Forte secondo 4/4+3/4
Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha
eBook: Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi, seznámí se s novými příklady efektivních kampaní z roku 2010, dalšími příklady testování reklamy, novými údaji výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, novými poznatky k účinnosti reklamy na internetu a mnoha dalšími aktuálními informacemi a poznatky. Publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou českou autoritou v oblasti psychologie reklamy, vám odpoví na otázky typu, jakou reklamu váš zákazník preferuje, co se mu líbí a co odmítá, jak na něho působí obraz či zv uk, jak vytvořit účinnou reklamu a jak zjistit účinnost reklamy. Kniha nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.
Objev podobné jako Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha
Česká reklama - Jaroslav Krupka - e-kniha
eBook: „Začaly mi chodit anonymní dopisy, které mi vyhrožovaly smrtí. To jsem bral ještě na lehkou váhu, jenže pak jsme jednou ráno přišli Na Zatlance do kanceláře a pod nohama nám křupalo sklo, protože nám v noci vytloukli všechna okna. To už bylo horší, takže jsme volali policii, která dva dny a dvě noci hlídkovala před agenturou, a u dětí jsem měl ochranku...“ Zajímá vás svět české reklamy a chcete se o něm dozvědět, co jste ještě nevěděli? Stojíte o seznámení s autory nejslavnějších českých kampaní a reklamních sloganů posledních dvaceti let? Víte, kvůli které kampani vyhrožovaly anonymy jejímu autorovi smrtí a na jaké české reklamy si stěžovali velvyslanci jiných států? Tušili jste, že spory o zaplacení kampaně někdy končily i narážečkami aut? Chcete nahlédnout do kuchyně reklamním tvůrcům a zjistit, jak se z prvotního nápadu rodí kampaň? Kniha vypráví dějiny české reklamy tak, jak zatím ještě nebyly vyprávěny. Vydejte se na cestu časem od legendárního pana Vajíčka až po poslední úspěchy českých tvůrců na mezinárodním festivalu reklamy v Cannes. Jaroslav Krupka vystudoval obory masová komunikace a žurnalistika na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy. Během studií přispíval do časopisů Kinorevue, Tvar, Mladý svět a Týden. Od roku 1994 pracoval v časopisu Strategie zaměřeném na masovou komunikaci, kde postupně působil jako redaktor, editor a vedoucí příloh. Od roku 2005 do roku 2010 pracoval jako redaktor a editor Lidových novin. V roce 2010 nastoupil do týdeníku Marketing & Media.
Objev podobné jako Česká reklama - Jaroslav Krupka - e-kniha
Reklama nakladatelství Toužimský & Moravec - Michal Moravec
Kniha obsahuje přibližně dvě stě nejrůznějších propagačních tisků nakl. T&M z let 1930 až 1949. Jedné se o skoro ucelený soubor volně tištěných materiálů firmy. Je samozřejmé, že práci nakladatelství nejlépe reprezentuje knižní tvorba, ale tato publikace dokládá, že i její další publikační činnost může být - a je velmi zajímavá.
Objev podobné jako Reklama nakladatelství Toužimský & Moravec - Michal Moravec
Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha
eBook: Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.
Objev podobné jako Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha
ABC ABC1 4/4-1/2 4/4-1/2 White Houslový pomůcka
Unikátní pomůcka pro začínající hráče na housle. Byla vyvinuta a patentovaná německým profesorem Christophem Henklem k usnadnění hry se smyčcem. Je vhodné pro 1/2, 3/4 a 4/4 housle. Země původu: Německo Barva podle výrobce: White Barva: Bílá Velikost: 4/4-1/2
Objev podobné jako ABC ABC1 4/4-1/2 4/4-1/2 White Houslový pomůcka
Dictum Cello Loop 540131 (4/4-3/4)
Poutko struníku na violoncello Nylonové poutko struníku o tloušťce 3,8 mm a délce 320 mm. Konce jsou mosazné.
Objev podobné jako Dictum Cello Loop 540131 (4/4-3/4)
Dictum Violin Loop 540151 (4/4-3/4)
Poutko struníku na housle Nylonové poutko struníku o tloušťce 2 mm a délce 130 mm. Konce jsou mosazné.
Objev podobné jako Dictum Violin Loop 540151 (4/4-3/4)
Owner Háček CT-4 - vel.4 / 8ks,Owner Háček CT-4 - vel.4 / 8ks
Vysoce kvalitní teflonový kaprový háček s dokonale uzavřeným očkem. Vysoce kvalitní teflonový kaprový háček s dokonale uzavřeným očkem.
Objev podobné jako Owner Háček CT-4 - vel.4 / 8ks,Owner Háček CT-4 - vel.4 / 8ks
Efel pavouk Ergo velikost 4/4 nebo 3/4
ramenní opěrka pro housle velikost 3/4 - 4/4, nastavitelná výška, profil a sklon
Objev podobné jako Efel pavouk Ergo velikost 4/4 nebo 3/4
Efel pavouk Plus velikost 4/4 nebo 3/4
ramenní opěrka PLUS pro housle velikost 1/4 - 1/2 , 1/8 - 1/16, 3/4 - 4/4, nastavitelná výška, profil a sklon
Objev podobné jako Efel pavouk Plus velikost 4/4 nebo 3/4
Efel pavouk Artist velikost 4/4 nebo 3/4
ramenní opěrka Artist (pavouk) pro housle, nastavitelná na obou stranách, 30 až 70 mm, velikost pro 3/4 nebo 4/4 housle, hmotnost 46 g
Objev podobné jako Efel pavouk Artist velikost 4/4 nebo 3/4
Bacio Instruments Shoulder Rest 4/4 - 3/4 BL
Ramenní opěrka na housle Plastová ramenní opěrka pro housle, která svou cenovkou míří na začínající hráče. Nožky jsou vyrobeny z pevné gumy, která je bezpečná pro lak nástroje. Pro pohodlné přenášení pak můžete nožky sklápět, a navíc v balení najdete také ochranný přepravní obal. Kromě toho disponuje opěrka nastavitelnou velikostí. V portfoliu firmy Bacio Instruments najdete smyčcové či dechové nástroje, ale zejména širokou řadu příslušenství, ve které si to pravé vybere opravdu každý. Najdete zde jak modely pro úplné začátečníky, tak špičkové nástroje, které uspokojí i náročné hráče. Pečlivý výběr kvalitních materiálů a prvotřídní dílenské zpracování jsou pak u této firmy samozřejmostí.
Objev podobné jako Bacio Instruments Shoulder Rest 4/4 - 3/4 BL
Bacio Instruments Shoulder Rest 4/4 - 3/4 RD
Ramenní opěrka na housle Plastová ramenní opěrka pro housle, která svou cenovkou míří na začínající hráče. Nožky jsou vyrobeny z pevné gumy, která je bezpečná pro lak nástroje. Pro pohodlné přenášení pak můžete nožky sklápět, a navíc v balení najdete také ochranný přepravní obal. Kromě toho disponuje opěrka nastavitelnou velikostí. V portfoliu firmy Bacio Instruments najdete smyčcové či dechové nástroje, ale zejména širokou řadu příslušenství, ve které si to pravé vybere opravdu každý. Najdete zde jak modely pro úplné začátečníky, tak špičkové nástroje, které uspokojí i náročné hráče. Pečlivý výběr kvalitních materiálů a prvotřídní dílenské zpracování jsou pak u této firmy samozřejmostí.
Objev podobné jako Bacio Instruments Shoulder Rest 4/4 - 3/4 RD
Bacio Instruments Shoulder Rest 4/4 - 3/4 YL
Ramenní opěrka na housle Plastová ramenní opěrka pro housle, která svou cenovkou míří na začínající hráče. Nožky jsou vyrobeny z pevné gumy, která je bezpečná pro lak nástroje. Pro pohodlné přenášení pak můžete nožky sklápět, a navíc v balení najdete také ochranný přepravní obal. Kromě toho disponuje opěrka nastavitelnou velikostí. V portfoliu firmy Bacio Instruments najdete smyčcové či dechové nástroje, ale zejména širokou řadu příslušenství, ve které si to pravé vybere opravdu každý. Najdete zde jak modely pro úplné začátečníky, tak špičkové nástroje, které uspokojí i náročné hráče. Pečlivý výběr kvalitních materiálů a prvotřídní dílenské zpracování jsou pak u této firmy samozřejmostí.
Objev podobné jako Bacio Instruments Shoulder Rest 4/4 - 3/4 YL
Viva la Musica Shoulder rest 4/4+3/4
Ramenní opěrka na housle Ramenní opěrka na housle velikosti 4/4 a 3/4 má dřevěný rám potažený tlustou pěnou pro co nejvyšší pohodlí. Kovové nožky jsou kompletně pogumované a jejich konstrukce umožňuje nastavení výšky.
Objev podobné jako Viva la Musica Shoulder rest 4/4+3/4
Fom Kun Style 4/4 - 3/4 (ME-044)
Ramenní opěrka na housle Jednoduchá a cenově dostupná ramenní opěrka pro housle, která je ideální zejména pro začínající hráče. Je vyrobena z odolného plastu a disponuje nastavitelnou velikostí, díky čemuž ji můžete využít jak s 4/4, tak s 3/4 houslemi. V portfoliu firmy Bacio Instruments najdete smyčcové či dechové nástroje, ale zejména širokou řadu příslušenství, ve které si to pravé vybere opravdu každý. Najdete zde jak modely pro úplné začátečníky, tak špičkové nástroje, které uspokojí i náročné hráče. Pečlivý výběr kvalitních materiálů a prvotřídní dílenské zpracování jsou pak u této firmy samozřejmostí.
Objev podobné jako Fom Kun Style 4/4 - 3/4 (ME-044)
Arrow Calma 4/4
klasická koncertní kytara, vrchní deska: sitka smrk, luby a zadní díl: mahagon sapelli, krk: okoume, hmatník a kobylka: Richlite, 19 pražců, menzura 650 mm, šířka nultého pražce 52 mm, mechaniky: pozlacené s bílými ladícími kolíky, nastavitelná výztuha krku, lesk, barva přírodní
Objev podobné jako Arrow Calma 4/4
Valencia VC774TCE 4/4
klasická kytara s výřezem, 4/4, vrchní deska: masivní cedr, luby a zadní deska: mahagon, hmatník: amara, 19 pražců, menzura 650 mm, šířka nultého pražce 52 mm, piezosnímač, v ceně pouzdro
Objev podobné jako Valencia VC774TCE 4/4
Stagg VN-4/4
kompletní sada, obsahuje: celomasivní housle (velikost 4/4, vrchní deska: masivní smrk, tělo: masivní javor, krk a kobylka: javor, kovový závěs se 4 mechanikami pro jemné doladění, hmatník: mořené dřevo, podpěra brady a ladící kolíčky: černý plast), pouzdro, smyčec a kalafunu
Objev podobné jako Stagg VN-4/4
Thomastik AL100 4/4
Houslové struny Historie firmy Thomastik-Infeld sahá až do roku 1919 a od té doby se firma zaměřuje na jediné – výrobu kvalitních strun pro smyčcové nástroje. Houslové struny Alphayue nabízí perfektní poměr mezi cenou a kvalitou. Vyznačují se rychlou odezvou, pružností a produkují barevný tón. Struna e má kovové jádro a je pocínovaná. Ostatní struny mají jádro syntetické, s hliníkovým vinutím a stříbrným vinutím v případě struny g. Díky použití kvalitních materiálů jsou tyto struny schopny rozehrát i levné a základní typy houslí, vaší hru tak povýší na opravdový zážitek.
Objev podobné jako Thomastik AL100 4/4
Dörfler D6 4/4
Houslový smyčec Houslový smyčec s kruhovým průřezem hůlky z brazilového dřeva má přírodní žíně, ebenovou žabku zdobenou očkem, drátěné vinutí a jednodílný napínací šroubek.
Objev podobné jako Dörfler D6 4/4
Dörfler D18 4/4
Houslový smyčec Houslový smyčec s osmihranným průřezem hůlky z výběrového fernambuku vysoké kvality má přírodní žíně, ebenovou žabku s klínkem zdobenou pařížským očkem, drátěné vinutí a trojdílný napínací šroubek se zdobením.
Objev podobné jako Dörfler D18 4/4
Dörfler D19A 4/4
Houslový smyčec Houslový smyčec s osmihranným průřezem hůlky z výběrového fernambuku nejvyšší kvality má přírodní žíně, ebenovou žabku s rozděleným klínkem zdobenou pařížským očkem a broušeným plátkem, vinutí z bílého kovu a trojdílný napínací šroubek s perleťovým očkem.
Objev podobné jako Dörfler D19A 4/4
Dörfler D15 4/4
Houslový smyčec Houslový smyčec s kruhovým průřezem hůlky z fernambuku má přírodní žíně, ebenovou žabku s klínkem zdobenou jednoduchým očkem, drátěné vinutí a trojdílný napínací šroubek.
Objev podobné jako Dörfler D15 4/4
Soundsation VISR 4/4
Ramenní opěrka na housle Opěrka na housle velikosti 3/4 nebo 4/4.
Objev podobné jako Soundsation VISR 4/4
Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha
eBook: Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy. Začínající marketéři a studenti VŠ v knize najdou vše důležité o tom, jak naplánovat a vytvořit tu "správnou" reklamu, která splní své cíle. Dozví se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný název, jméno produktu a logo. Autoři se dále věnují působení reklamy a jejímu měření, radí jak vybrat reklamní agenturu a představují nové trendy v marketingové komunikaci. V přílohách čtenáři najdou užitečné informace o legislativě spojené s reklamou, seznam tisku věnující se marketingu, odkazy na asociace komunikačních agentur a důležité adresy.
Objev podobné jako Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha
Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha
eBook: Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Nové vydání přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a emocionálního působení a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak "krok za krokem" připravit účinnou reklamní kampaň, jaká média vybrat, jak vytvořit tu "správnou" reklamu, jaké barvy, obrazy a slova používat či jak si vybrat správnou agenturu. Dozvíte se také, jaké moderní přístupy ke zjišťování účinnosti reklamy existují, jaké jsou nové trendy v marketingové komunikaci nebo co není v reklamě dovoleno. Přestože se kniha věnuje z větší části právě reklamě, je určena všem zájemcům o problematiku komerčních komunikací, nejen marketingovým a reklamním manažerům a specialistům, pracovníkům komunikačních a reklamních agentur a studentům.
Objev podobné jako Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha
Vražda potřebuje reklamu - Dorothy Leigh Sayersová - audiokniha
Audiokniha: Nastoupil, aby zjistil, proč ze schodů sletěl pan Dean. Až to vypátrá, ukloní se a půjde si zase pinkat kriket. V červnu 1933 ještě nebývalo na mediálním trhu obvyklé, aby pod schodištěm slovutné londýnské reklamní agentury dělala reklamu mrtvola. Ani firma pana Randalla nestojí o randál, takže na místo zavražděného textaře Deana záhy přijímá pana Deathe Bredona, který se uvede náručí štěpných sloganů. Leč pozor! Jen zasvěcenci vědí, jaký číman se tu dal ve skutečnosti zaměstnat – zato sám lord Petr Wimsey tuší, že pachatele zločinu je záhodno hledat přímo v budově. Pokud se vyrovná s hektickými nároky, jež na něj kladou klienti, uzávěrky a sazárna, může v agentuře slídit jako ostříž, oslnivě konverzovat a po práci ovívat krásky na večírcích zlaté mládeže. I kdyby mu hrozilo, že ho některá uloví, zůstane akční detektiv s modrou krví vždy a všude noblesním Britem a s přispěním švagra-policisty odhalí, jak rafinovaně se ve městě distribuoval kokain. A mezitím nás stvořitelka všímavého lorda Petra pobaví desítkami postřehů o reklamě, „reklamštině“ a jejích pěšácích, kteří tak rádi klamou masy i sebe.
Objev podobné jako Vražda potřebuje reklamu - Dorothy Leigh Sayersová - audiokniha
Marketing bez reklamy - Magdalena Čevelová - e-kniha
eBook: Chcete mít dostatek zakázek, a přitom neutratit ani korunu za reklamu? Jste-li živnostník, nezávislý profesionál nebo malá firma, je to docela dobře možné. Kniha Marketing bez reklamy vám představí 10 postupů, které mohou být pro vaše podnikání dokonce účinnější než placená inzerce, a krok za krokem vás provede jejich používáním.
Objev podobné jako Marketing bez reklamy - Magdalena Čevelová - e-kniha
Podívejte se také
- Stagg SCL50 4/4 červená (25025660)
- Proline Cello Set 4/4 (00037355)
- LD Systems HPA 4 (HPA 4)
- PALATINO Violin Bridge 4/4 (HN219181)
- EDDING 1200 metalický fix, sada 4 barev (4-1200-4-1999)
- Niceboy RAZE 4 Origin (raze-4-origin)
- Saturnin: MP3 (859-4-15-31011-4)
- Stagg C440 M 4/4 červená (25022766)
- Prodipe Guitars LH STUDENT 4/4 (31546)
- Horal(ka) (978-80-905932-4-4)
- Dimavery AC-303 4/4 červená (26241011)
- PALATINO Flame Maple SR 4/4 (HN219202)
- Stagg SCL60 4/4 levoruká natural (25025592)
- Bleach 4 (978-80-7449-134-4)
- PALATINO Cello Bow 150 4/4 (HN219230)
- Classic Cantabile AS-851 - 4/4 (00023279)
- Siva Dashev Monster Truck 4×4 (4260371083668)
- LOTUS Smart Casual L18731/4 (L18731/4)
- Red Bull 4 Pack 4× 0,25l (9002490100490)
- Energizer Max Mikrotužka AAA 4+4 (EU009)
- LOTUS Smart Casual L18567/4 (L18567/4)
- Unihoc Dynamic 4-Pack 4 Colours (7391876137178)