Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Jak na reklamu (978-80-7402-115-2)
Kniha - autor Jan Pospíšil; Lucie Sára Závodná, 144 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha Jak na reklamu představuje základní informace o reklamě, její historii i účinky. Zabývá se i konkrétními postupy využívanými v reklamní komunikaci společně se základními návody.Reklama je všudypřítomný fenomén, se kterým se setkáváme prakticky denně. Pro většinu společností je to zároveň nejmocnější nástroj propagace.
Podívejte se také Jak se žilo ve starověkém Římě (978-80-7402-166-4)
Jak na média (978-80-7402-071-1)
Kniha - 116 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Ať chceme, nebo ne, média spoluutváří náš svět. Už jediný nezdařený mediální výstup může poškodit poctivě budované dobré jméno instituce. Proto vznikla kniha, která poradí, jak se k médiím chovat, jak uspořádat tiskovou konferenci, jak vystupovat v rozhlase či televizi, na co dávat pozor či jak odpovídat na nepříjemné otázky novinářů. Tato kniha je praktickým úvodem do problematiky oboru Media Relations a současně do problematiky komunikace prostřednictvím médií. Postupně se seznámíte s teoretickými východisky pro práci s médii, dozvíte se, co je Public Relations, jak funguje komunikační proces PR, co je to veřejné mínění, image nebo například pojem Corporate Image.
Podívejte se také Vražda potřebuje reklamu ()
Dynamické reklamy (978-80-87973-33-2)
Kniha - autor David Bauckmann, 72 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato kniha je funkčním průvodcem, který přináší návod, jak efektivně nastavit facebookovou reklamu. Dynamické reklamy, také DPA reklamy, jsou komplexní činností zahrnující víceoborové spektrum zkušeností. Na jejich realizaci se zpravidla podílí několik lidí. Přesto je pochopení celé problematiky dohromady nesmírně důležité pro výsledný efekt kampaní. Kniha se skládá z deseti členitých kapitol. První část provází základním nastavením reklamního účtu a pokračuje vkládáním facebookových kódů s proměnnými na internetové stránky. V druhé části se dozvíte vše o formátu XML feed, tvorbě produktového katalogu a na závěr vše o nastavení kampaní s praktickými tipy. Autorem knihy je David Bauckmann, respektovaná autorita v oblasti programmatiky a dynamických reklam.
Podívejte se také Angličtina s básničkou (978-80-7402-131-2)
Podívejte se také
- Fit Smoothie Bowls (978-80-7402-313-2)
- Jak na sítě (978-80-755-5084-2)
- Velká kniha o táborech (978-80-7402-454-2)
- Koumáci v akci 2 (978-80-7402-255-5)
- Češtinu, tu zvládnu! 2. třída (978-80-7402-437-5)
- Rétorika aneb řeč jako nástroj (978-80-7402-074-2)
- S počítačem nejen k maturitě 2 (978-80-7402-253-1)
- Opakování literatury: pro 2. stupeň ZŠ (978-80-7402-123-7)
- Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)
- Jak vyzrát na cizí jazyky (978-80-906438-2-6)
- Rok včelaře (978-80-7402-420-7)
- Pětiletý diář (978-80-7402-404-7)
- Vůně moci (978-80-7402-370-5)
- Domácí cvičení 2: Posilování s vlastní vahou (978-80-7402-366-8)
- Ekonomie nejen k maturitě 2: Podniková ekonomie (978-80-7402-130-5)
- Jak měl Fiškus pifku na kohouta (978-80-275-1434-2)
- Jak na Nero 7 (80-247-1668-2)
- Jak číst čísla (978-80-7675-056-2)
- Jak se cítíš? (978-80-266-1229-2)
- Jak dosáhnout úspěchu (978-80-856-2476-2)
Informatika pro základní školy 2 (978-80-7402-016-2)
Kniha - autor Vladimír Němec; Libuše Kovářová, 88 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Již druhé vydání zcela unikátní učebnice informatiky, o jaké se Vám ani nezdálo. BAREVNÉ, poutavé, názorné, plné obrázků a navíc za neuvěřitelně nízkou cenu. Druhé vydání je výrazně zaktualizované, je zpřehledněno řazení kapitol, jejich posloupnost a logika. Nové vydání rovněž zachycuje aktuální trendy z oblasti informatiky. Učebnice je součástí třídilné sady informatik pro základní školy. Všechny tři díly svým rozsahem pokrývají následující okruhy: seznámení s počítačem, základy hardwaru, operační systém Windows, práce s grafikou, textové editory, tabulkové procesory, úvod do počítačových sítí, internet, elektronická pošta, skenování, digitální fotografie a úpravu obrázků, PowerPoint, úvod do problematiky sítí, e-mail, ochrana před viry, počítačové pirátství, tvorba internetových stránek, vypalování, práce se zvukem, práce s multimédii a řada dalších atraktivních...
Objev podobné jako Informatika pro základní školy 2 (978-80-7402-016-2)
Angličtina s básničkou (978-80-7402-131-2)
Kniha - autor Zuzana Pospíšilová, 72 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Hravá knížka plná obrázků je určená dětem, které s angličtinou začínají. Nenásilnou a přitom velmi poutavou formou za pomocí jednoduchých a snadno zapamatovatelných básniček fixuje do paměti základní anglická slovíčka. Pro každé anglické slovíčko je vymyšlena jedna básnička a každé slovíčko má v knize vyhrazenu jednu oboustrannou obrázkovou kartu. Díky kroužkové vazbě lze karty z knihy kdykoliv vystřihnout a vytvářet tak s nimi další výukové aktivity.
Objev podobné jako Angličtina s básničkou (978-80-7402-131-2)
S počítačem nejen k maturitě 2 (978-80-7402-355-2)
Kniha - autor Pavel Navrátil; Michal Jiříček, 176 stran, česky, Brožovaná bez přebalu lesklá Druhý díl učebnice, která obsahuje nejnovější informace a poznatky z oblasti výpočetní technikyKniha S počítačem nejen k maturitě, která vychází již v desátém, upraveném a aktualizovaném vydání, obsahuje nejnovější informace a poznatky z oblasti výpočetní techniky.Učebnice je dvojdílná. Druhý díl knihy volně navazuje na díl první. Nejprve vás obeznámí s prezentačním manažerem PowerPoint 2016. Dále se podrobněji věnuje problematice dalších služeb internetu, komunikaci, základům tvorby HTML stránek, grafice a multimédiím, bezpečnosti a ochraně počítače před viry a dalšími škodlivými kódy a moderním technologiím v oblasti IT. Závěr knihy je věnován údržbě počítače a operačního systému Windows a softwarovému právu.
Objev podobné jako S počítačem nejen k maturitě 2 (978-80-7402-355-2)
Velká kniha o táborech (978-80-7402-454-2)
Kniha - 664 stran, česky, pevná bez přebalu matná Velká kniha o táborech poslouží jako rádce a pomocník pro začínající i zkušenější hlavní vedoucí tábora, ale také další pracovníky. Provází čtenáře krok za krokem všemi činnostmi, s nimiž se při organizaci tábora setká, a to před táborem, na táboře i po táboře. Kniha obsahuje ucelené postupy, tipy a příklady. Pro lepší přehlednost jsou informace rozčleněny do zastřešujících kapitol Pořadatel a personál, Účastníci, Termíny a časový plán, Místo a ubytování, Cíle a program, Stravování, Doprava, Vybavení a materiál, Hospodaření, Provoz, Dokumentace a Speciální tábory. S knihou čtenář získá unikátní kód k elektronickým přílohám s množstvím praktických materiálů. Knihu sepsal tým zkušených odborníků na problematiku práce s dětmi a volnočasové aktivity mládeže.
Objev podobné jako Velká kniha o táborech (978-80-7402-454-2)
Koumáci v akci 2 (978-80-7402-255-5)
Kniha - autor Jitka Ládrová; Barbora Nováková; Pavla Novotná; Zuzana Žáčková; Vojtěch Žák,, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Nová dobrodružství čtveřice kamarádů – Kiki, Páji, Honzy a Standy – jsou plná zápletek, napětí, ale i nových zážitků. Koumáci už přišli na to, jak funguje stroj času. Do minulosti se vypraví hned dvakrát a ani jednou to nedopadne tak, jak plánovali. Mezi piráty si nejen vyzkouší, jak se žilo na lodi v 16. století, ale musí se hodně snažit, aby unikli hrozné budoucnosti, kterou jim chystají piráti. Setkání s Edisonem je přátelské do té doby, než je obviní z krádeže a nechá zavřít do vězení. Školní výlet na zámek Krumlov, kam se díky Páje vypraví celá třída, začne nevinně. To se změní ve chvíli, kdy Honza zahlédne Bílou paní v černých rukavičkách, které podle Pájina výkladu znamenají blížící se nebezpečí. Jak to všechno dopadne?
Objev podobné jako Koumáci v akci 2 (978-80-7402-255-5)
Hudba v televizní reklamě (978-80-875-0039-2)
Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 166 stran Monografie prezentuje závěry výzkumu hudební složky reklam vysílaných v českých televizích. Všímá si hudebních rysů - používaných temp, hudebních nástrojů, zpívaných sloganů a podobně, i toho, jak může být hudba v reklamě vnímaná a jak působí na televizní diváky.
Objev podobné jako Hudba v televizní reklamě (978-80-875-0039-2)
Češtinu, tu zvládnu! 2. třída (978-80-7402-437-5)
Kniha - autor Radka Kneblová, 126 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Český jazyk nemusí být pro děti strašák, naopak – díky knize Češtinu, tu zvládnu! mohou krůček po krůčku procvičovat pravopis a získat tak jistotu v jeho správném užití. Kniha je určena žákům 2. tříd, ale díky své systematičnosti je vhodná také pro starší žáky k opakování učiva a přípravě na přijímací zkoušky na střední školu. Obsah knihy pokrývá všechny výstupy jazykové výchovy dané Rámcovým vzdělávacím programem pro základní vzdělání a doporučenými osnovami pro příslušný ročník. Komplexní obsah a systematičnost nejsou jedinou silnou stránkou cvičebnice. Rodiče, případně i učitelé, určitě ocení důkladnost, která spočívá nejen v názorných poučkách a vysvětleních, ale také ve třech stovkách různorodých cvičení, v souhrnných testech a klíči (u vybraných řešení s vysvětlením). Samotné děti pak jistě zaujme přehledná a veselá úprava, milé obrázky, a hlavně pestrost cvičení, která...
Objev podobné jako Češtinu, tu zvládnu! 2. třída (978-80-7402-437-5)
Management Základy managementu: Cvičebnice Řešení (978-80-7402-173-2)
Kniha - autor Jaroslav Zlámal; Petr Bačík; Jana Bellová, 80 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Řešení k cvičebnici managementu je určeno nejen učitelům, ale i všem, kdo si chtějí ověřit své dovednosti v oblasti managementu. Kromě řešení je v knize stručně vysvětleno, jak v daném případě postupovat.
Objev podobné jako Management Základy managementu: Cvičebnice Řešení (978-80-7402-173-2)
Rétorika aneb řeč jako nástroj (978-80-7402-074-2)
Kniha - autor Eva Tinková, 120 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Rétorika není pouze nauka o správné mluvě. Pod rétorikou se skrývá řada dovedností, které většina z nás potřebuje pro každodenní komunikaci i k porozumění sdělovaným informacím. Publikace tak přináší řadu zajímavých rad z oblasti stylistiky, nonverbální komunikace i argumentace. Poradí, jak bojovat s trémou, jak se starat o hlasivky i jak zaujmout posluchače. Kniha je vhodná jak pro profesionální řečníky, tak pro všechny, kdo chtějí úspěšně čelit nástrahám lidské komunikace.
Objev podobné jako Rétorika aneb řeč jako nástroj (978-80-7402-074-2)
Stavebnosť básne (978-80-8119-115-2)
Kniha - 368 stran, slovensky Profesor Ján Zambor sa popri pedagogickej a literárnovednej práci venuje aj vlastnej básnickej tvorbe a umeleckému prekladu. V knihe nájdeme všetky oblasti autorovho záujmu. Usiluje sa o čo najkomplexnejšie uchopenie významov a zmyslu diela, venuje sa poézii takých autorov ako Hviezdoslav, Krasko, Válek, Stacho, Mihalkovič, Strážay, J. Buzássy či Andraščík, Laučík, Jurolek, Prokešová a Podracká. Osobitne podnetné sú texty o zvukovom tvarovaní ruskej básne a špecifikách prekladu. Podrobný a nezvyčajne rozsiahly vecný register je do istej miery aj netradičným slovníkom poetiky. Kniha je vhodná pre čitateľov s hlbším záujmom o poéziu a umelecký preklad, ako aj študentov slovenčiny, literárnej vedy a prekladateľstva.
Objev podobné jako Stavebnosť básne (978-80-8119-115-2)
S počítačem nejen k maturitě 2 (978-80-7402-253-1)
Kniha - autor Pavel Navrátil; Michal Jiříček, 176 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha S počítačem nejen k maturitě, která vychází již v devátém, upraveném a aktualizovaném vydání, obsahuje nejnovější informace a poznatky z oblasti výpočetní techniky. Učebnice je dvojdílná. Druhý díl knihy volně navazuje na díl první. Nejprve vás obeznámí s prezentačním manažerem PowerPoint 2016. Dále se podrobněji věnuje problematice dalších služeb internetu, komunikaci, základům tvorby HTML stránek, grafice a multimédiím, bezpečnosti a ochraně počítače před viry a dalšími škodlivými kódy a moderním technologiím v oblasti IT. Závěr knihy je věnován údržbě počítače a operačního systému Windows.
Objev podobné jako S počítačem nejen k maturitě 2 (978-80-7402-253-1)
Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)
Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do...
Objev podobné jako Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)
Opakování literatury: pro 2. stupeň ZŠ (978-80-7402-123-7)
Kniha - autor Radka Kneblová, 88 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha obsahuje řešení všech testů a osmisměrek z titulu "Opakování literatury pro 2. st. ZŠ" Zadání. Kniha obsahuje testy a osmisměrky pro opakování a procvičování literární teorie a literární historie. Obsahuje otázky na procvičení literárních pojmů, zabývá se vývojem české literatury, procvičuje znalosti významných světových autorů a jejich díla. Poslední část tvoří poznávání známých děl podle úryvku textu.
Objev podobné jako Opakování literatury: pro 2. stupeň ZŠ (978-80-7402-123-7)
CorelDRAW Praktické příklady 2: Pokročilé techniky (978-80-7402-383-5)
Kniha - autor Pavel Durčák, 176 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá 2. díl publikace CorelDRAW – Praktické příklady (pokročilé techniky) seznamuje pokročilejšího uživatele se složitějšími technikami, postupy a komplexnějšími cvičeními při tvorbě vektorové grafiky. Kniha je koncipována tak, že na nezbytný teoretický základ vždy navazují příslušné praktické příklady – čtenář tak může postupy editace okamžitě vyzkoušet svou vlastní činností přímo v programu. Kromě toho je každé z publikovaných cvičení doplněné názorným videotutoriálem. Pokročilejší uživatel programu se ve 2. dílu publikace (pokročilé techniky) seznámí s preciznějšími technikami ovládání programu, složitějšími a komplexnějšími cvičeními. Součástí knihy je i sada dat ke stažení z internetu se souvisejícími materiály - videotutoriály a podpůrnými soubory pro jednotlivá cvičení.
Objev podobné jako CorelDRAW Praktické příklady 2: Pokročilé techniky (978-80-7402-383-5)
Opakování literatury: pro 2. stupeň ZŠ (978-80-7402-122-0)
Kniha - autor Radka Kneblová, 88 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha obsahuje testy a osmisměrky pro opakování a procvičování literární teorie a literární historie. Obsahuje otázky na procvičení literárních pojmů, zabývá se vývojem české literatury, procvičuje znalosti významných světových autorů a jejich díla. Poslední část tvoří poznávání známých děl podle úryvku textu.
Objev podobné jako Opakování literatury: pro 2. stupeň ZŠ (978-80-7402-122-0)
Opakování dějin Středověku a ranného novověku (978-80-7402-045-2)
Kniha - česky Kniha s řešením všech příkladů k cvičebnici Opakování dějin středověku a raného novověku - Zadání.
Objev podobné jako Opakování dějin Středověku a ranného novověku (978-80-7402-045-2)
Jak na sítě (978-80-755-5084-2)
Elektronická kniha - První kniha, která vedle mnoha dílčích postupů a příkladů z českého i světového prostředí přináší i něco mnohem hlubšího a univerzálnějšího: důmyslný systém pro tvorbu obsahu, pro vyhodnocování jeho úspěšnosti a pro skvělou komunikaci s vašimi stávajícími i potenciálními zákazníky - autor Eliška Vyhnánková, 328 stran, česky Ovládněte 4 principy úspěchu na sociálních sítíchNa sociálních sítích dnes tráví svůj čas víc než polovina světa – lze tato rostoucí čísla využít ve svůj prospěch? Tato kniha vás přesvědčí, že ano. Naučí vás prodávat těm, kteří nepřišli nakupovat, a psát pro lidi, kteří nechtějí číst. Pochopíte, jak dát sítím řád, ovládnete jejich strategie, budete umět změřit, jestli kampaň funguje. A nebo chcete vědět, zda má vůbec smysl do sociálních sítí investovat peníze? A kolik?Ať už se o svět sociálních sítí zajímáte sami za sebe, za vaši komunitu či za firmu, máme dobrou zprávu – mohou vám opravdu výrazně pomoci, když víte, jak...
Objev podobné jako Jak na sítě (978-80-755-5084-2)
Ekonomie nejen k maturitě 2: Podniková ekonomie (978-80-7402-130-5)
Kniha - autor Jaroslav Zlámal; Zdeněk Mendl, 136 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Ve srovnání s prvním dílem je tento druhý díl ještě propracovanější, s více ilustracemi a více stranami. Špičkově graficky zpracovaná učebnice, psaná moderní, srozumitelnou a názornou formou. Stáhněte si ukázku z těchto stránek a sami posuďte kvalitu učebnice. Druhý díl "Ekonomie nejen k maturitě" navazuje na díl první, ovšem použít jej lze i zcela samostatně. Jak již název napovídá, učebnice je zaměřena na ekonomii podniku - především tedy objasňuje cíle podniku, odůvodňuje jeho vznik i existenci a vysvětluje vztahy podniku k národnímu hospodářství. Publikace dále uvádí podmínky zániku podniku, popisuje jevy a procesy probíhající uvnitř podniku a zabývá se i vnějšími vztahy, které navazují na činnosti podniku. Uvedeny jsou i příznivé a nepříznivé důsledky určitého chování podniku a je zde vysvětleno, že podniková ekonomie je nejen teoretickou vědní disciplínou, ale i...
Objev podobné jako Ekonomie nejen k maturitě 2: Podniková ekonomie (978-80-7402-130-5)
Krav Maga a Kapap: Izraelské reálné sebeobrany (978-80-7402-441-2)
Kniha - autor Michal Janoušek, 136 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Záměrem autora, zkušeného instruktora sebeobranných technik Krav Maga a KAPAP, v nichž získal nejvyšší mezinárodní tituly, je představit čtenářům systematicky a komplexně problematiku sebeobrany. Publikace KRAV MAGA a KAPAP – IZRAELSKÉ REÁLNÉ SEBEOBRANY obsahuje kapitoly věnované následujícím tématům. Výběr vhodného bojového stylu, historie izraelských sebeobran, principy izraelských sebeobran, reálná sebeobrana v praktickém životě, prevence, psychologie boje, systém výuky izraelských sebeobran, techniky izraelských sebeobran, zásady použití improvizovaných ochran. Pochopení principů základních technik i obran usnadní fotografie s názornou grafikou a popisem činnosti útočníka a obránce, kontrolních bodů, vše doplněno trenérovými poznámkami. Součástí knihy jsou QR kódy odkazující na výuková videa, která autor pro knihu natočil. Publikace je vhodná pro zájemce, kteří chtějí do...
Objev podobné jako Krav Maga a Kapap: Izraelské reálné sebeobrany (978-80-7402-441-2)
Pořád jsem tady: Dočkají se mrtví spravedlnosti? (978-80-7402-438-2)
Kniha - česky Teprve ve chvíli, kdy jste mrtví, zjistíte, kdo jsou vaši skuteční přátelé. Jmenuji se Quinn Delaneyová Robertsová a byla jsem zavražděna. Přátelé mi říkali Quinnie. Docela mě vzalo, jak se všichni den potom, co mě pohřbili, rychle oklepali a žili dál. Bylo to skoro větší překvapení než samotné umírání. Skoro. Jít na svůj vlastní pohřeb bylo zvláštní. Vím úplně všechno, až na to, proč jsem mrtvá a jak se mi to stalo. Že bych uklouzla při sprchování ve vaně a rozbila si lebku o porcelánovou misku na mýdlo? Zadusila jsem se kuřecí kostí, protože jsem byla sama a nikdo mě nemohl zachránit? Všechny ostatní dny mého života jsou křišťálově jasné, až na ten poslední. Nedává to smysl a je to postavené na hlavu. Erin, moje sestra, se ale nevzdává. Vím, že pokud někdo přijde mé vraždě na kloub, bude to ona společně s detektivem Johnem McQuillanem. Na to, aby mě někdo zavřel do krabice a zanesl na oddělení odložených případů, jsme s Erin až moc houževnaté....
Objev podobné jako Pořád jsem tady: Dočkají se mrtví spravedlnosti? (978-80-7402-438-2)
Finanční gramotnost Učebnice žáka: Aktualizované 4.vydání (978-80-7402-409-2)
Kniha - autor Jaroslav Zlámal; Michal Jiříček; Petra Navrátilová, 104 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice se věnuje problematice vývoje peněz a funkcím, které jako platidlo plní, formám peněz a druhům plateb, bankami které finance spravují a nabízí finanční služby. Podstatná část učiva je věnována hospodaření domácnosti, jejím příjmům, výdajům a finančnímu plánování. Podrobně se také věnuje druhům a využití finančních produktů, jejich výnosnosti a rizikům, které jejich neuvážené čerpání přináší. Publikace je celobarevná, výukové statě jsou proložené množstvím modelových příkladů a cvičení k samostatnému vypracování. Nosné učivo je doplněno praktickými příklady a postřehy z oblasti nakládání s financemi, názornými ukázkami, schématy a obrázky. Tematické celky: Peníze (Co jsou vlastně peníze / Bankovky a mince České republiky / Ochranné prvky na českých bankovkách / Co dělat s poškozenými bankovkami / Z čeho se bankovky vyrábějí; atd.)...
Objev podobné jako Finanční gramotnost Učebnice žáka: Aktualizované 4.vydání (978-80-7402-409-2)
Domácí cvičení 2: Posilování s vlastní vahou (978-80-7402-366-8)
Kniha - autor Stanislava Holomková; Kamila Štreitová, 116 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Nemáte čas chodit do posilovny? Cvičili byste raději v klidu domova, ale zároveň s radami zkušeného trenéra? V knize Domácí cvičení naleznete sérii cviků, které jsou okomentovány zkušenou fitness trenérkou. Najdete v ní popis provedení cviku, správné dýchání, tip na zvýšení obtížnosti a radu trenérky, na co si dát pozor při cvičení. V druhé části publikace si potom cviky můžete vyzkoušet v praxi. Kniha obsahuje 20 pečlivě sestavených tréninků zaměřených na jednotlivé partie těla včetně počtu sérií a opakování, které byste měli v rámci tréninku zvládnout. Ke knize nebudete potřebovat žádné další cvičební pomůcky, bude opět stačit pouze váha vašeho těla a 30 minut volného času. Pusťte se do cvičení ještě dnes a přesvědčte se, že i doma můžete cvičit efektivně.
Objev podobné jako Domácí cvičení 2: Posilování s vlastní vahou (978-80-7402-366-8)
Ogilvy o reklamě v digitálním věku (978-80-256-2159-2)
Kniha - autor Miles Young; David Ogilvy, 224 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům.Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil. Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce.Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu "anekdot" a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století.
Objev podobné jako Ogilvy o reklamě v digitálním věku (978-80-256-2159-2)
Osobnostní a etická výchova pro střední školy 2 (978-80-7402-435-1)
Kniha - autor Aranka Řezníčková; Jitka Macháčková; Kateřina Kutálková; Michaela Pachelová; ..., 124 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Druhý díl učebnice osobnostní a etické výchovy pro střední školy. Program výuky etické výchovy se věnuje problematice mezilidských vztahů a komunikaci v kolektivu, schopnostem pozitivně hodnotit sebe sama i ostatní lidi. Zabývá se tvořivostí, empatií, asertivitou v jednání, vlivy reálných i zobrazených vzorů a elementární i komplexní prosociálností. Cílem etické výchovy je formovat zejména prosociální chování žáků, tedy jejich schopnost konat dobro pro druhé, aniž by za to očekávali protislužbu. Rozvoj sociálních dovedností a etiky je důležitý při vytváření společenství ve třídě i při adaptaci na prostředí školy. Osvojení správných zásad vede k získávání žádoucích návyků a vzorců chování, které jsou posléze uplatňovány v navazujícím pracovním a rodinném životě. Učivo je doplněno množstvím aktivit, cvičení a úkolů,...
Objev podobné jako Osobnostní a etická výchova pro střední školy 2 (978-80-7402-435-1)
První kroky z poruchy příjmu potravy (978-80-7297-115-2)
Kniha – autor Kate Middleton; Jane Smith, 82 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Aktuální studie naznačují, že až 5 procent populace v současné době trpí poruchou příjmu potravy - a mezi dívkami a mladými ženami je toto procento ještě vyšší. Co jsou to ale poruchy příjmu potravy? Jaké jsou jejich příznaky? Můžete se z nich někdy vrátit k normálu? Kniha První kroky z poruchy příjmu potravy odpovídá na všechny tyto otázky a poskytuje nemocným a jejich blízkým informace a inspiraci, které potřebují pro uzdravení. Knihu napsaly dvě expertky s rozsáhlými zkušenostmi v této oblasti. Najdete v ní mnoho skutečných příběhů. Tento praktický průvodce vám pomůže učinit první kroky na cestě za uzdravením. Dr. Kate Middleton je psycholožka a autorka několika knih včetně titulu Poruchy příjmu potravy. Dr. Jane Smith je ředitelkou britské pomáhající organizace Anorexia & Bulimia Care, má osobní zkušenost s podporou své dcery, která trpěla poruchou příjmu potravy a...
Objev podobné jako První kroky z poruchy příjmu potravy (978-80-7297-115-2)
World of Warcraft Putování Azerothem: Kalimdor (978-80-7594-115-2)
Kniha - autor Christie Golden, 168 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Při tesáku a pírku, prozkoumejte živelné země Kalimdoru!Připojte se ke slavnému lovci Rexxarovi, jeho zvířecím společníkům a velvyslanci Hordy Zekhanovi na nebezpečné cestě za tajemstvími bujného Kalimdoru. Nenechte kámen na kameni a následujte každou stopu v zemích, kde Rexxar a Zekhan odhalí tradice, poznatky, vybavení a dechberoucí krajiny od hradeb Orgrimmaru přes zlaté pláně Mulgore až po divočinu kráteru Un'Goro. A krom toho se naposledy rozloučí s Rexxarovým drahým přítelem.Putování Azerothem: Kalimdor je vaším dalším krokem na pozoruhodné cestě napříč Azerothem, protože je plný ohromujících a skvostných uměleckých děl a také nových informací od znalce světa Blizzardu, Seana Copelanda.
Objev podobné jako World of Warcraft Putování Azerothem: Kalimdor (978-80-7594-115-2)
KuliFerdo Predmatematické predstavy: Pracovný zošit 5 (978-80-8140-115-2)
Kniha -, slovensky
Objev podobné jako KuliFerdo Predmatematické predstavy: Pracovný zošit 5 (978-80-8140-115-2)
Jak na obezitu a její komplikace (978-80-247-2395-2)
Elektronická kniha - autor Štěpán Svačina, Alena Bretšnajdrová, 144 stran Popularizační publikace, která vysvětluje běžnému zdravotnicky nevzdělanému čtenáři, jak vzniká obezita a jaká hlavní rizika tuto diagnózu doprovází. V současné době taková publikace na trhu není. Publikace podrobně pohovoří o riziku cukrovky, cévních onemocnění, nádorů a dalších nemocí u pacientů s obezitou. Knížka podává podrobný návod na léčbu obezity fyzickou aktivitou a dietou, zároveň informuje o možnostech, které mají v léčbě obezity lékaři a psychologové- účinné léky, chirurgické výkony i psychologické postupy. Publikace komentuje i užívání doplňkové léčby a alternativní medicíny v léčbě obezity. Na závěr na výsledcích dokládá, že pro obézního je dnes reálné prodloužení života a snížení výskytu komplikací obezity.
Objev podobné jako Jak na obezitu a její komplikace (978-80-247-2395-2)
Kruh: Co byste byli ochotni udělat, abyste ochránili svou rodinu? (978-80-7402-425-2)
Kniha - autor Rona Halsall, 320 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Když Mel otevře dveře krásné horské chaty uprostřed Grizedaleského lesa, kde se měla setkat se svým manželem Lukem a s dětmi Callumem a Tessou, pocit radosti ze společné dovolené je ten tam. Chata je prázdná, krbová kamna vychladlá, po zemi rozházené oblečení. Na krbu visí lístek se zprávou: šli jsme se projít. Mel spadne kámen ze srdce, jsou v pořádku. Ale jakmile se venku setmí a chatu obklopí černočerná tma, pocit bezpečí vezme za své. Mel zkontaktuje horskou službu a nahlásí zmizení manžela s dětmi. Pátrání však nepřinese žádné výsledky. Jako by se po nich slehla zem. Detektiv Stevens se s kolegyní Locketovou ujímá vyšetřování pohřešovaného otce a dvou dětí. Když se pustí do pátrání, začnou na světlo vyplouvat skutečnosti, které případ zamotávají čím dál víc. Kdo je oběť a komu zmizení hraje do karet? Čím hlouběji policie proniká do vztahů mladé rodiny, tím víc se točí v kruhu, ze...
Objev podobné jako Kruh: Co byste byli ochotni udělat, abyste ochránili svou rodinu? (978-80-7402-425-2)
Management (978-80-7402-083-4)
Kniha – autor Jaroslav Zlámal; Petr Bačík; Jana Bellová, 104 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace Management je moderní učebnice managementu pro střední školy. Učebnice je určená všem studentům, jejichž studijní obor zahrnuje tematiku managementu. Názorně seznamuje se základními principy řízení osob i podniku, upozorňuje na nejčastější chyby a přináší řadu praktických tipů a nápadů "do života". Zabývá se například plánováním, organizováním a hierarchiemi organizací, řízením kolektivu, principy rozhodování, metodami kontroly a v neposlední řadě i krizovým managementem. Publikace je celobarevná, bohatě doplněná řadou praktických příkladů, ukázek a ilustrací, tipů a doporučení. K učebnici vychází samostatná cvičebnice.
Objev podobné jako Management (978-80-7402-083-4)
Deadpool miláček publika 4: Občanská válka II (978-80-7679-115-2)
Kniha - autor Gerry Duggan, 116 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Občanská válka II dělá paseku v Deadpoolově veselé partě! DEADPOOL A JEHO ŽOLDÁCI ZA PRACHY jsou bez debaty nejlepší superhrdinská parta v celém marvelovském univerzu. Z logiky věci je tudíž jasné, že když se odněkud přivalí hrozba kosmických rozměrů, nemůže u toho tahle skvadra chybět. Celý tenhle komiks není o ničem jiném, než o týmové práci a o tom, jak si navzájem nelézt na nervy! Jo, počkat vlastně, ona to je OBČANSKÁ VÁLKA II – takže to bude asi taky trochu o tom, kdo poletí z kola ven! Takže se docela hodí, že všichni žoldáci nesnášejí svého šéfa a nemůžou se dočkat, až dostanou padáka! Deadpoola má sice každý rád – ale jenom dokud pro něj nepracuje. Jak k tomuhle rozkolu vlastně došlo? Odpověď vás čeká uvnitř! A aby toho nebylo málo, čeká tam také někdejší vnitřní hlas, který kdysi Deadpoolovi brebentil v hlavě – Madcap je zpátky a chystá strašlivou pomstu! Nebude to nic...
Objev podobné jako Deadpool miláček publika 4: Občanská válka II (978-80-7679-115-2)
Reklama (978-80-247-3492-7)
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, 208 stran Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Nové vydání přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a emocionálního působení a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak "krok za krokem" připravit účinnou reklamní kampaň, jaká média vybrat, jak vytvořit tu "správnou" reklamu, jaké barvy, obrazy a slova používat či jak si vybrat správnou agenturu. Dozvíte se také, jaké moderní přístupy ke zjišťování účinnosti reklamy existují, jaké jsou nové trendy v marketingové komunikaci nebo co...
Objev podobné jako Reklama (978-80-247-3492-7)
Jak na domácnost bez chemie a jedů (978-80-271-2051-2)
Elektronická kniha - Vyrobte si snadno a z přírodních surovin ekologické čisticí prostředky, a to za méně peněz, bez zbytečné chemie, voňavé a účinné. V knížce najdete 150 vyzkoušených receptů! - autor Becky Rapinchuk, 224 stran Zapomeňte na toxické čisticí prostředky a předražené „zelené“ produkty! Vše, co potřebujete k tomu, aby se vaše domácnost blýskala čistotou a voněla, je pár základních čistě přírodních surovin, které běžně používáte v kuchyni. V knize najdete 150 jednoduchých vyzkoušených receptů na čisticí prostředky, které opravdu fungují a díky nimž kompletně uklidíte celý svůj domov. Dozvíte se nejen to, jak si domácí čisticí prostředky vyrobit a jak je uchovávat, ale zároveň jak si úklid usnadnit a lépe zorganizovat. Díky této knížce vnesete do svého domova kousek přírody, spoustu vůně a čistoty, a to bez větší námahy a za málo peněz.
Objev podobné jako Jak na domácnost bez chemie a jedů (978-80-271-2051-2)
Jak na Internet: Na motivy stejnojmenného seriálu (978-80-905802-8-2)
Kniha - autor Jiří Vaněk, 108 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Od roku 2012 sdružení CZ.NIC, správce domény CZ, připravuje osvětový seriál Jak na Internet. Více jak 100 krátkých dvouminutových videí přináší rady a tipy, jak obstát a bezpečně přežít ve svetě Internetu a technologií s ním spojených. Oslovuje méně zkušené, především starší, diváky. V roce 2015 jsme se rozhodli vdechnout seriálu druhý rozměr, jistou mladistvou vlnu či snad druhou mízu... Vybraná témata jsme převedli do komiksové podoby, abychom oslovili i mladší uživatele Internetu.
Objev podobné jako Jak na Internet: Na motivy stejnojmenného seriálu (978-80-905802-8-2)
Řezbářství: Jak na ruční výrobu dřevěných předmětů (978-80-7529-555-2)
Kniha - autor Niklas Karlsson, 160 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Praktická příručka ruční výrobu dřevěných předmětů od jednoduchých po uměleckéKniha nabízí skvělý lék na stresy dnešního způsobu života a prostředky návratu k základům a řemeslné výrobě předmětů od samého počátku. Je zčásti reflexí prastarého umění řezbářského ve skandinávské tradici, zčásti praktickou příručkou seznamující s různými druhy používaného dřeva a jednoduchými nástroji, které potřebujete do začátku. Fotografie a ilustrace jsou součástí projektů krok za krokem, sahajících od jednoduchých předmětů po umělecké řemeslo.
Objev podobné jako Řezbářství: Jak na ruční výrobu dřevěných předmětů (978-80-7529-555-2)
Domácí cvičení 4: Posilování s vlastní vahou, kettlebellem, gymballem a Bosu (978-80-7402-368-2)
Kniha - autor Stanislava Holomková; Kamila Štreitová, 128 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Nemáte čas chodit do posilovny? Cvičili byste raději v klidu domova, ale zároveň s radami zkušeného trenéra? V knize Domácí cvičení naleznete sérii cviků, které jsou okomentovány zkušenou fitness trenérkou. Najdete v ní popis provedení cviku, správné dýchání, tip na zvýšení obtížnosti a radu trenérky, na co si dát pozor při cvičení. Čtvrtý díl zařazuje do cvičení pomůcky, jako je kettlebell, odporová guma či podložka BOSU. V druhé části publikace si potom cviky můžete vyzkoušet v praxi. Kniha obsahuje 25 sestavených tréninků zaměřených na jednotlivé partie těla včetně počtu sérií a opakování, které byste měli v rámci tréninku zvládnout.
Objev podobné jako Domácí cvičení 4: Posilování s vlastní vahou, kettlebellem, gymballem a Bosu (978-80-7402-368-2)
Rok včelaře (978-80-7402-420-7)
Kniha - autor Milan Pleva, 104 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Zajímá vás, proč včely vyrábějí med, kolik květů musejí navštívit, aby ho vyrobily jeden kilogram, a proč vyhánějí trubce z úlu? Jaký je rozdíl mezi medovinou a medovicí, proč ptáci ťukají na úly, co všechno vyčte včelař z chování včel, co je „apidomek“ a čím vám může prospět? To je jen několik příkladů otázek, na něž vám odpoví kniha zkušeného včelaře Milana Plevy. Autor vás provede životem včel i péčí o ně v průběhu celého roku. Zpracovává i další zajímavá témata, např. Role včel v úlu, Vědomé včelaření, Pravdy a mýty o medu, Účinky včelího jedu, Jak používat včelí produkty doma, Proč a jak pomáhat včelám, a spoustu dalších. Text obohacují užitečné tipy – recepty či návody pro zdraví, krásu, do kuchyně i do zahrady – a nádherné fotografie převážně z autorova archivu. Součástí je také přehledný slovníček pojmů a stránky pro zápis vlastních poznámek. Dílo ocení všichni, kteří se...
Objev podobné jako Rok včelaře (978-80-7402-420-7)
Vůně moci (978-80-7402-370-5)
Kniha - autor Tomáš Sýkora, 120 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Kniha "Vůně moci" je politický thriller z českého prostředí poskytující drsný pohled pod pokličku vysoké politiky se všemi jejími bezohlednými mechanismy a zákonitostmi. Na pozadí hypotetické prezidentské volby rozehrává příběh, který odhaluje nečekané motivace, následky a vzájemná propojení, jejichž výslednicí je nakonec obvyklý mediální obraz prezentovaný veřejnosti. Obraz, který ale - stejně jako arktický ledovec - skryje většinu skutečných událostí pod povrchem.
Objev podobné jako Vůně moci (978-80-7402-370-5)
Cestovní ruch (978-80-7402-216-6)
Kniha - autor Alena Lachmanová, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Výuka pokrývá tato témata: Cestovní ruch a jeho úloha v moderní společnosti Typologie cestovního ruchu Cestovní kanceláře a cestovní agentury Informační a rezervační technologie v cestovním ruchu Dopravní procesy v cestovním ruchu Ubytovací služby v cestovním ruchu Stravovací služby v cestovním ruchu Průvodcovské a animační služby Destinační management Marketing cestovního ruchu Služby pasových a celních orgánů Mezinárodní turismus
Objev podobné jako Cestovní ruch (978-80-7402-216-6)
Nabroušené vtipy (978-80-7402-134-3)
Kniha – autor Míra Šticha; Mirek Vostrý, 60 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Humorná kniha nabitá barevnými nabroušenými vtipy, u kterých se budete za břicho popadat. Dva zkušení autoři Mirek Vostrý a Míra Šticha si nebrali servítky a pustili se prostřednictvím této knihy do všeho běžného dění kolem sebe. Kniha je unikátní mimo jiné i svou koncepcí. Každý z autorů má v knize "svůj prostor" a kniha tak má dvě obálky, dva počátky a žádný konec ;). Chcete-li tedy někoho blízkého potěšit a nebo jen potřebujete vhodný impuls pro zlepšení nálady, tato kniha je ideálním kandidátem.
Objev podobné jako Nabroušené vtipy (978-80-7402-134-3)
Mediální výchova (978-80-7402-408-5)
Kniha - autor Jan Závodný Pospíšil; Lucie Sára Závodná, 108 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Média jsou neodmyslitelnou součástí dnešního světa. Z billboardů se na nás valí reklamní slogany, každý den vycházejí desítky novin a časopisů. Televizní a internetové zpravodajství patří k nejsledovanějším informačním kanálům, diskuse na sociálních sítích se snaží ovlivňovat naše postoje. Médiím nelze uniknout. Je ale potřeba naučit se je vnímat, rozklíčovat, co nám chtějí sdělit, a rozpoznat objektivní informace od těch, které se nám média snaží "podsunout". To je nutné zejména v současnosti, kdy je internet a sociální sítě přetížen záplavou sdělení. Mediální výchova je již stálým předmětem českého školství. Druhé vydání úspěšné učebnice pomáhá v orientaci v problematice - předkládá srozumitelným a názorným způsobem poznatky spjaté s historií a vznikem prvních mediálních titulů, obeznamuje se zásadami žurnalistiky, uplatněním modeních médií a využitím...
Objev podobné jako Mediální výchova (978-80-7402-408-5)
Kvalita software (978-80-7402-294-4)
Kniha – autor Petr Roudenský, 232 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá - autor Petr Roudenský, 232 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Informační technologie a telekomunikace dnes zásadně ovlivňují prakticky všechny aspekty života moderní společnosti, stejně jako samotnou globální ekonomiku. Rostoucí integrace a závislost na softwaru v nejrůznějších podobách logicky zvyšují požadavky na jeho kvalitu. Tato publikace se zabývá komplexním pohledem na jednotlivé aspekty kvality softwaru a jejich vzájemné vztahy. Autoři představují základní koncepty kvality a jejich vývoj, modelování kvality a její měření prostřednictvím procesních a produktových modelů, využití řady technických norem a rámců pro zavádění a zlepšování kvality napříč vývojem produktu, problematiku managementu kvality na úrovni organizace i projektů a praxi na technické úrovni řízení kvality. Uvedená témata v daném rozsahu představují nezbytný základ pro holistický přístup ke kvalitě...
Objev podobné jako Kvalita software (978-80-7402-294-4)
Opakujeme češtinu v 8. ročníku 2. díl: Přehled učiva, pravopisní cvičení, diktáty (978-80-7600-115-2)
Kniha - 96 stran, česky, Brožovaná bez přebalu lesklá - česky Sešit pro 2. pololetí navazuje na procvičování skladby a pokračuje tématy: nauka o tvoření slov, slova přejatá, tvarosloví a obecné výklady o jazyce.
Objev podobné jako Opakujeme češtinu v 8. ročníku 2. díl: Přehled učiva, pravopisní cvičení, diktáty (978-80-7600-115-2)
Psychologie reklamy (978-80-271-3654-4)
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, 360 stran, česky Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a...
Objev podobné jako Psychologie reklamy (978-80-271-3654-4)
Psychologie reklamy (978-80-247-4005-8)
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, kolektiv a, 328 stran Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v médiích, seznámí se s novými příklady efektivních kampaní z roku 2010, dalšími příklady testování reklamy, novými údaji výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, novými poznatky k účinnosti reklamy na internetu atd. Publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou českou autoritou v oblasti psychologie reklamy, vám odpoví na otázku, jakou reklamu váš zákazník preferuje a jak vytvořit účinnou reklamu. Kniha nemá díky své komplexnosti a...
Objev podobné jako Psychologie reklamy (978-80-247-4005-8)
Česká reklama (978-80-265-0046-9)
Elektronická kniha - autor Jaroslav Krupka, 264 stran Od pana Vajíčka po falešné soby „Začaly mi chodit anonymní dopisy, které mi vyhrožovaly smrtí. To jsem bral ještě na lehkou váhu, jenže pak jsme jednou ráno přišli Na Zatlance do kanceláře a pod nohama nám křupalo sklo, protože nám v noci vytloukli všechna okna. To už bylo horší, takže jsme volali policii, která dva dny a dvě noci hlídkovala před agenturou, a u dětí jsem měl ochranku...“ Zajímá vás svět české reklamy a chcete se o něm dozvědět, co jste ještě nevěděli? Stojíte o seznámení s autory nejslavnějších českých kampaní a reklamních sloganů posledních dvaceti let? Víte, kvůli které kampani vyhrožovaly anonymy jejímu autorovi smrtí a na jaké české reklamy si stěžovali velvyslanci jiných států? Tušili jste, že spory o zaplacení kampaně někdy končily i narážečkami aut? Chcete nahlédnout do kuchyně reklamním tvůrcům a zjistit, jak se z prvotního nápadu rodí kampaň? Kniha vypráví dějiny české reklamy...
Objev podobné jako Česká reklama (978-80-265-0046-9)
Srovnávací reklama (978-80-7400-561-9)
Kniha - autor Ondřej Hruda, 152 stran, česky Publikace se v českém prostředí poprvé komplexně zabývá srovnávací reklamou. Podrobně objasňuje její problematiku a vykládá podmínky, za jejichž splnění je srovnávací reklama dovolena, a to včetně uvedení do kontextu s evropským právem. Kniha obsahuje odkazy na desítky českých a zahraničních soudních rozhodnutí a rozsudků Soudního dvora EU. Výklad je podložen množstvím praktických ukázek a příkladů. V souladu s tezí, že „respektování pravidel a řádu patří spíš k podmínkám opravdové kreativity než k jejím překážkám,“ je publikace určena pro všechny, kdo srovnávací reklamu využívají při své soutěžní činnosti. Může rovněž sloužit jako pomůcka pro advokáty, soudce a jiné právníky, kteří se se srovnávací reklamou setkávají ve své praxi, popřípadě studenty právnických fakult a další, kteří se zajímají o reklamu. Podnětná bude rovněž pro ty, kdo reklamu tvoří či zadávají.
Objev podobné jako Srovnávací reklama (978-80-7400-561-9)
Jak na rakovinu: Prevence a boj s nemocí (978-80-7406-261-2)
Kniha - 288 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Kniha Jak na rakovinu je v první části zaměřena na oblast primární prevence. Druhý rozsáhlý oddíl je věnován včasnému rozpoznání (sekundární prevence) a podrobnému popisu nových, vylepšených diagnostických metod a léčebných postupů. Ve třetí části jsou podrobně představeny a popsány vybrané druhy rakoviny. Kromě toho zde najdete rozsáhlý glosář s vysvětlením nejdůležitějších odborných pojmů. Proč kniha o rakovině? Rakovina se ve všech svých projevech a podobách ve většině případů považuje za nevyléčitelnou a ve střední Evropě je příčinou úmrtí číslo dvě, hned za kardiovaskulárními onemocněními. Alespoň tak zní všeobecně rozšířené mínění, které je ovšem jen částečně správné a výstižné. Dnes jsou vyléčeni téměř čtyři z deseti pacientů. Díky značnému pokroku v oblasti diagnostiky a terapie rakoviny a následné péče došlo v posledních asi třiceti letech k ohromnému rozvoji. V závěru knihy jsou uvedeny i užitečné...
Objev podobné jako Jak na rakovinu: Prevence a boj s nemocí (978-80-7406-261-2)
Podívejte se také
- Jak upgradovat rodiče (978-80-204-5436-2)
- Jak přežít manželství (978-80-742-5253-2)
- Jak vycvičit draka: Jak uloupit Dračí meč (978-80-7529-737-2)
- Akademické jezdecké umění (978-80-7402-431-3)
- Zacvičte s bolestí (978-80-7402-376-7)
- Bankovnictví: Základy bankovnictví (978-80-7402-305-7)
- Personalistika Základy personalistiky (978-80-7402-282-1)
- Tajemství ženské sexuality (978-80-7402-070-4)
- Komunikace pro každého (978-80-7402-064-3)
- Mediální výchova Metodika (978-80-7402-040-7)
- Jak vyzrát na Microsoft Windows PowerShell 2.0 (978-80-251-2732-2)
- První kroky z poruchy příjmu potravy (978-80-7297-115-2)
- World of Warcraft Putování Azerothem: Kalimdor (978-80-7594-115-2)
- Psi (978-80-7639-115-4)
- Korsika (978-80-7541-115-0)
- Evropa Encyklopedický přehled zemí (80-7182-115-2)
- Jak se dělají filosofie (978-80-872-5660-2)
- Jak nás mozek klame (978-80-7662-061-2)
- Jak si postavit motorku (978-80-905207-5-2)
- Jak se zavírají tuneláři (978-80-721-7366-2)
- Jak běžet do kopce (978-80-863-6263-2)