Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Hudba v reklamě - Radim Bačuvčík
Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech oblastí marketingové komunikace svázána asi nejvíce. Všímá si procesu, jakým se vůbec hudba do reklam dostává a do detailů ukazuje, jak vlastně hudba v dnešních reklamách vypadá. Knihu ocení všichni, kteří mají co do činění s reklamní tvorbou, a také lidé, kteří by se chtěli dozvědět více o tom, jak se s nimi reklamní mágové pokoušejí pomocí hudby manipulovat.
Podívejte se také Hudba v číslech, čísla v hudbě (9788025731536)
Hudba v televizní reklamě - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Monografie prezentuje závěry výzkumu hudební složky reklam vysílaných v českých televizích. Všímá si hudebních rysů - používaných temp, hudebních nástrojů, zpívaných sloganů a podobně, i toho, jak může být hudba v reklamě vnímaná a jak působí na televizní diváky.
Podívejte se také Ahome Plecháček se jménem Radim (23218)
Hudba v reklamě (978-80-87500-51-4)
Kniha - autor Radim Bačuvčík, 224 stran, česky, pevná bez přebalu matná Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech oblastí marketingové komunikace svázána asi nejvíce. Všímá si procesu, jakým se vůbec hudba do reklam dostává a do detailů ukazuje, jak vlastně hudba v dnešních reklamách vypadá. Knihu ocení všichni, kteří mají co do činění s reklamní tvorbou, a také lidé, kteří by se chtěli dozvědět více o tom, jak se s nimi reklamní mágové pokoušejí pomocí hudby manipulovat.
Podívejte se také Hudba v reklamě (978-80-87500-51-4)
Podívejte se také
- Hudba v Labi (978-80-7656-046-8)
- Hudba Praha & Michal Ambrož: Hudba Praha & Michal Ambrož - LP (9029544947)
- Hudba Praha & Michal Ambrož: Hudba Praha & Michal Ambrož - CD (9029544948)
- hudba ke stazeni zdarma
- Hudba ticha - DVD (D008226)
- Posádková hudba Brno: Koncertní dechová hudba Františka Maňase - CD (310438-2)
- Hladík Radim: Má hra 1969-2018 (4x CD) - CD (SU6516-2)
- Puzzle Hudba 1000 dílků (628136619912)
- Hudba (978-80-275-0588-3)
- Leonard Cohení: Život, hudba a vykoupení
- Notes Alfons Mucha Hudba nelinkovaný (8595054261917)
- Hudba Praha Band: Barevný sny - LP (9029652533)
- Hudba ohně (978-80-7637-215-3)
- Hudba prvočísel (978-80-736-3945-7)
- Hudba je nejkrásnější emoce (část první) (PKF1AK)
- Various: Je jen jedna hudba - CD (PUMP007)
- collegium marianum jana semeradova rorate coeli advent a vanoce v barokni praze hudba prahy 18 stoleti
- Hudba a my (978-80-875-0084-2)
- Zatímco hudba hrála (978-80-7593-320-1)
- Hudba: Podvratné dějiny (978-80-275-0588-3)
Smích v televizní reklamě - Radim Bačuvčík, Petra Bačuvčíková - e-kniha
eBook: Monografie představuje výsledky rozsáhlé analýzy zobrazování smíchu v televizních reklamích spotech, které byly vysílány v český televizí. Detailně se zabývá otázkami jako kdo se v reklamách směje, kde se směje, čemu se směje, jaké místo má smích v ději spotu, a podobně. Závěry analýzy jsou interpretovány v kvantitativním i kvalitativním smyslu a ilustrovány záběry z popisovaných spotů.
Objev podobné jako Smích v televizní reklamě - Radim Bačuvčík, Petra Bačuvčíková - e-kniha
Hudba v televizní reklamě (978-80-875-0039-2)
Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 166 stran Monografie prezentuje závěry výzkumu hudební složky reklam vysílaných v českých televizích. Všímá si hudebních rysů - používaných temp, hudebních nástrojů, zpívaných sloganů a podobně, i toho, jak může být hudba v reklamě vnímaná a jak působí na televizní diváky.
Objev podobné jako Hudba v televizní reklamě (978-80-875-0039-2)
Jak posloucháme hudbu? - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Kniha se pokouší přispět k diskuzi nad otázkou, jaký mají jednotlivé části veřejnosti vztah k hudbě a jak se tento vztah reálně projevuje v jejich nákupním chování na trzích s hudbou. Kniha je jedním z výstupů autorova dlouhodobého výzkumu nákupního chování na trzích kulturních produktů, který se postupně zabývá vztahy mezi poptávkovou stranou jednotlivých trhů kulturních produktů i podrobnou deskripcí stavu a vývoje preferencí při nákupním chování obyvatel České republiky na těchto trzích.
Objev podobné jako Jak posloucháme hudbu? - Radim Bačuvčík - e-kniha
Hudba a my - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k hudbě, který je načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní výzkum nabídl pohled na otázku, proč lidé poslouchají hudbu, jaké motivace je k tomu vedou a jaké pocity jim to dodává. Výzkum odhalil určité strategie, které lidé používají, když chtějí pomocí hudby podpořit, doplnit nebo udržet dobou náladu, nebo když chtějí kompenzovat či vyřešit náladu špatnou. Kvantitativní výzkum měl dvě části. První z nich byla zaměřena na zodpovězení otázky, jaký má česká veřejnost postoj ke koncertně provozované hudbě. Druhá část výzkumu byla zaměřena na identifikaci publika jednotlivých hudebních stylů a analýzu a deskripci jejich nákupního chování ve vztahu k vybraným hmotným produktům a službám, stejně jako jejich postoje k určitým společenským tématům.
Objev podobné jako Hudba a my - Radim Bačuvčík - e-kniha
Žena a muž v marketingové komunikaci (978-80-904-2734-1)
Elektronická kniha ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, a kol., 260 stran Kniha ukazuje, jak rozdílně je možno pohlížet na dualitu vztahu žena a muž ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie se zabývají zobrazováním žen a mužů v reklamě, ženami a muži jako cílovými skupinami marketingové komunikace a ženami a muži jako tvůrci propagačních sdělení. Kniha je prvním dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace.
Objev podobné jako Žena a muž v marketingové komunikaci (978-80-904-2734-1)
Zákon o reklame (978-80-7676-240-4)
Kniha - autor Jozef Vozár, 280 stran, slovensky, pevná bez přebalu lesklá V roku 2001 bol prijatý zákon o reklame a o zmene a doplnení niektorých zákonov č. 147/2001 Z. z. K uvedenému právnemu predpisu nebol vydaný doteraz žiadny komentár a neexistuje ani vedecká monografia, ktorá by komplexne rozoberala právne aspekty reklamy. Kolektív autorov, ktorý napísal prvé vydanie komentára k zákonu o reklame pozostáva z právnikov, ktorí sa venujú danej problematike dlhodobo, systematicky a to nielen teoreticky, ale aj prakticky.V tomto komentári možno nájsť odpovede na relevantné otázky, ktoré vyplynuli nielen z doterajšej praktickej aplikácie zákona o reklame, ale aj z teórie. Pri hľadaní odpovedí čerpali autori poznatky nielen zo slovenskej a zahraničnej literatúry, ale aj najmä z judikatúry vrátane rozhodnutí Súdneho dvora EÚ.
Objev podobné jako Zákon o reklame (978-80-7676-240-4)
Spotřebitelské chování - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Monografie nabízí obraz nákupního chování české populace, který je načrtnut pomocí závěrů kvantitativního výzkumu, který zkoumal postoje obyvatel České republiky ve věku 12 – 80 let k hmotným produktům, službám, společenským tématům a hudebním stylům. Jednotlivé kapitoly si do detailu všímají charakteristiky osob, které se o dané zboží, služby a společenská témata zajímají, respektive je nakupují. Popisuje je pomocí demografických charakteristik, přičemž si všímá, čím se liší od obecné populace, a tím je přesně definuje jakožto cílové skupiny. Zároveň je popisuje z hlediska behaviorálního, tedy ukazuje, jak se spotřebitelé jednotlivých hmotných produktů a služeb zajímají o entity zbývající, jinými slovy sleduje, do jaké míry se prolínají či neprolínají cílové skupiny zájemců o jednotlivé produkty či společenská témata. Přináší tak celou řadu informací, jejichž význam může být jak vědecký, tak i praktický, neboť v nich lze hledat odpověď na mnohé marketingově motivované otázky týkající se fungování příslušných trhů.
Objev podobné jako Spotřebitelské chování - Radim Bačuvčík - e-kniha
Spotřebitelské typologie - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Monografie nabízí obraz spotřebitelského chování české populace, který je načrtnut pomocí závěrů kvantitativního výzkumu, který zkoumal postoje obyvatel České republiky ve věku 12 – 80 let k hmotným produktům, službám, společenským tématům a hudebním stylům. Jednotlivé kapitoly vymezují různé možnosti segmentace populace na základě nákupních preferencí. Takto vymezené segmenty (klastry) popisuje pomocí demografických charakteristik, přičemž si všímá, čím se liší od obecné populace, a tím je přesně definuje jakožto cílové skupiny. Zároveň je popisuje z hlediska behaviorálního, tedy ukazuje, jak se spotřebitelé jednotlivých hmotných produktů a služeb zajímají o entity zbývající, jinými slovy sleduje, do jaké míry se prolínají či neprolínají cílové skupiny zájemců o jednotlivé produkty či společenská témata. Přináší tak celou řadu informací, jejichž význam může být jak vědecký, tak i praktický, neboť v nich lze hledat odpověď na mnohé marketingově motivované otázky týkající se fungování příslušných trhů. Tato monografie představuje druhou část hlubší sondy do problematiky nákupního chování obyvatel České republiky na trzích zboží a služeb. Navazuje na monografii zabývající se spotřebitelským chováním, která pátrala po cílových skupinách jednotlivých produktů. Zároveň navazuje na předchozí sondy do nákupního chování na trzích kulturních produktů, které se postupně týkaly vztahu obyvatel České republiky k divadlu, filmu, hudbě, literatuře, muzeím a galeriím.
Objev podobné jako Spotřebitelské typologie - Radim Bačuvčík - e-kniha
Kultura a my - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Kniha mapuje, jakým způsobem obyvatelé České republiky nakupují a konzumují vybrané kulturní produkty. Je zde sledován vztah lidí k celkem sedmadvaceti kulturním produktům, respektive způsobům jejich konzumace - k návštěvám kulturních akcí (činoherní a hudební divadlo, koncerty vážné a populární hudby, kino, výstavy) a nákupu, kopírování a půjčování hudebních a filmových nahrávek na nosičích a v elektronickém formátu. Použité informace vycházejí z průzkumu provedeného na reprezentativním vzorku obyvatel České republiky.
Objev podobné jako Kultura a my - Radim Bačuvčík - e-kniha
Marketing neziskových organizací - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Kniha podává ucelený pohled na to, jak v současné době funguje marketing a marketingová komunikace v prostředí neziskových organizací. Je doplněna řadou aktuálních případových studií, které ilustrují, s jakými příležitostmi a překážkami se nekomerční organizace setkávají, když chtějí zavádět marketingové přístupy známé z komerční sféry.
Objev podobné jako Marketing neziskových organizací - Radim Bačuvčík - e-kniha
Divadlo a film - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Tato monografie se pokouší na základě dat výzkumné povahy podat komplexní pohled na to, jaký je vztah lidí k divadlu a filmu. Jednotlivé kapitoly se blíže zabývaly otázkou, s čím vším preference divadla a kina může souviset. Je zde zkoumán vliv návštěv těchto kulturních zařízení v dětství s rodiči či jinými příbuznými (tedy jinými slovy vliv výchovy a rodiny), to, zda se o divadlo a kino zajímají též známí a přátelé respondentů (tedy vliv společenského prostředí), preference konkrétních divadelních a filmových žánrů, okolnosti návštěv (s kým je respondenti navštěvují, kdo je iniciátorem návštěv), asociace, které si lidé s těmito uměleckými formami spojují a konečně souvislosti všech výše zmíněných proměnných s rodinným stavem, vzděláním či profesí, jíž se člověk věnuje.
Objev podobné jako Divadlo a film - Radim Bačuvčík - e-kniha
Knihy a čtení - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Monografie se zabývá vztahem veřejnosti a jejích částí k literatuře, knihám a jejich čtení jakožto formě umělecké produkce a volnočasové aktivitě. K jeho analýze a popisu využívá kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Datavýzkumné povahy odpovídají na otázku kdy, kde, proč a jak moc lidé čtou, jaké literární žánry preferují, a jaké asociace vůči nim mají. Kvalitativní výzkum zkoumá význam čtení pro lidi jeho místo v lidském životě. Kvantitativní výzkum ukazuje rozdíly v preferencích a chování jednotlivých částí veřejnosti (muži a ženy, jednotlivé věkové skupiny, zástupci různých povolání atd.), stejně jako to, co jejich vztah k literatuře a čtení ovlivnilo (rodina, výchova, společnost, referenční skupiny). Monografie představuje třetí část hlubší sondy do postojů veřejnosti k jednotlivým oblastem kulturní produkce. Předchozí části se týkaly divadla, filmu, muzeí a galerií, pokračování se bude týkat hudby (vážné a populární). Tato sonda je zároveň součástí autorova dlouhodobého výzkumu nákupního chování na trzích kulturních produktů, který se ve výzkumné rovině postupně zabývá vztahy mezi poptávkovou stranou jednotlivých trhů kulturních produktů i podrobnou deskripcí stavu a vývoje preferencí při nákupním chování obyvatel České republiky na těchto trzích.
Objev podobné jako Knihy a čtení - Radim Bačuvčík - e-kniha
Marketing symfonických orchestrů - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Tato monografie se zabývá možnostmi zavádění marketingových principů do řízení regionálních symfonických orchestrů. Situaci sleduje na příkladu symfonických orchestrů sídlících ve čtyřech moravských krajských městech, Filharmonie Brno, Moravské filharmonie Olomouc, Filharmonie Bohuslava Martinů Zlín a Janáčkovy filharmonie Ostrava. Zkoumá souvislosti mezi kulturním prostředím v těchto čtyřech městech, charakteristikami publika jednotlivých orchestrů, jejich produkty, prostředím konání koncertů, specifiky cenotvorby a používanými nástroji marketingové komunikace. Jádro studie tvoří dvě výzkumné sondy do postojů filharmonického publika a obecné veřejnosti k vážné hudbě a k symfonickým orchestrům. Takto získané informace jsou konfrontovány s informacemi ze samotných institucí, vlastním pozorováním marketingových aktivit a s poznatky prezentovanými v cizojazyčné odborné literatuře na téma uměleckého či kulturního marketingu. Studie si všímá dílčích aspektů marketingového řízení regionálních symfonických orchestrů, tedy proměn jejich marketingového prostředí, především prostředí společenského a konkurenčního, možností segmentace publika, otázky tvorby produktu a jeho zákaznických benefitů, podmínek konzumace hudby a jejích ekonomických a společenských nákladů, možností propagace vážné hudby a podmínek financování její produkce včetně využití nástrojů fundraisingu.
Objev podobné jako Marketing symfonických orchestrů - Radim Bačuvčík - e-kniha
Muzea a galerie - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Monografie se zabývá otázkou, jaký je vztah lidí k muzeím, památkám a výtvarnému umění. Jednotlivé kapitoly se blíže zabývají tím, s čím vším zájem o muzea a výtvarné umění a ochota navštěvovat jejich prezentace může souviset. Je zde zkoumán vliv návštěv těchto kulturních zařízení v dětství s rodiči či jinými příbuznými (tedy jinými slovy vliv výchovy a rodiny), to, zda se o výstavy a výtvarné umění zajímají též známí a přátelé respondentů (tedy vliv společenského prostředí), preference konkrétních typů muzejních prezentací a druhů výtvarného umění, okolnosti návštěv obou typů kulturních prezentací (s kým je respondenti navštěvují, kdo je iniciátorem návštěv), asociace, které si lidé s těmito oblastmi kultury spojují a konečně souvislosti všech výše zmíněných proměnných s rodinným stavem, vzděláním či profesí, jíž se člověk věnuje.
Objev podobné jako Muzea a galerie - Radim Bačuvčík - e-kniha
Kulturní život a my - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Monografie přináší závěry rozsáhlého výzkumu postojů obyvatel České republiky k návštěvám kulturních akcí a nákupu kulturních produktů. Na základě výsledků výzkumu je představena segmentační typologie vztahu lidí ke kultuře dle jeho intenzity a zaměření.
Objev podobné jako Kulturní život a my - Radim Bačuvčík - e-kniha
Víra, náboženství a církve - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k otázkám víry, náboženství a církevního života, který je načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní výzkum nabídl pohled na otázku, jak lidé vnímají benefity náboženské víry, s ohledem na to, jestli oni sami jsou věřící, či nikoliv. Kvantitativní výzkum se zabýval obecným postojem české veřejnosti k otázkám víry, náboženství a církví. Speciální pozornost byla věnována image Církve římskokatolické, jakožto největšího subjektu tohoto druhu u nás. Monografie představuje pátou část hlubší sondy do postojů veřejnosti k jednotlivým oblastem kulturního života. Předchozí části se týkaly divadla, filmu, muzeí a galerií, knih a čtení a hudby, pokračování se bude týkat nákupního chování na trzích hudebních a filmových nahrávek. Tato sonda je zároveň součástí autorova dlouhodobého výzkumu nákupního chování na trzích kulturních produktů, který se ve výzkumné rovině postupně zabývá vztahy mezi poptávkovou stranou jednotlivých trhů kulturních produktů i podrobnou deskripcí stavu a vývoje preferencí při nákupním chování obyvatel České republiky na těchto trzích.
Objev podobné jako Víra, náboženství a církve - Radim Bačuvčík - e-kniha
Kulturní zboží jako dar - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k vybraným typům kulturních produktů – knihám a nahrávkám hudby a filmů, zejména z hlediska toho, zda a jak je používají jako dar pro druhé lidi. Tento obraz byl načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní výzkum nabídl pohled na otázku, jak lidé vnímají benefity tištěných knih a nosičů s hudbou a filmy, pokud jsou použity jako dary. Kvantitativní výzkum se zabýval nákupním chováním na trzích s tištěnými a elektronickými knihami, filmy na nosičích, nosiči s vážnou a populární hudbou a hudbou v elektronickém formátu. Monografie představuje šestou část hlubší sondy do postojů veřejnosti k jednotlivým oblastem kulturního života. Předchozí části se týkaly divadla, filmu, muzeí a galerií, knih a čtení, hudby a víry, církevního a náboženského života. Tato sonda je zároveň součástí autorova dlouhodobého výzkumu nákupního chování na trzích kulturních produktů, který se ve výzkumné rovině postupně zabývá vztahy mezi poptávkovou stranou jednotlivých trhů kulturních produktů i podrobnou deskripcí stavu a vývoje preferencí při nákupním chování obyvatel České republiky na těchto trzích.
Objev podobné jako Kulturní zboží jako dar - Radim Bačuvčík - e-kniha
Hudba v číslech, čísla v hudbě (9788025731536)
Elektronická kniha - autor Eli Maor, 184 stran, česky Eli Maor se ve své knize věnuje vztahům mezi matematikou a hudbou. Nejednou čtenáři osvětlí řadu překvapivých detailů, když zkoumá, jak lze uplatnit matematický aparát v hudbě i naopak. Věnuje se například matematickému popisu vztahů mezi jednotlivými tóny, systémům ladění a jejich historickému vývoji. Píše o snaze matematiků a fyziků přesně popsat pohyb struny, prostor věnuje i zkoumání vzniku a povahy zvuku a jeho přenosu. Jinou oblastí, kde se projevují matematické zákonitosti, jsou rytmické poměry v hudbě, ale ani u nich paralely mezi matematikou a hudbou nekonči. Autor jakožto znalec matematiky a milovník klasické hudby zná obě oblasti detailně a čtenáře dokáže svým zájmem nakazit; a dělá to s podmanivou lehkostí. Anotace 2: Pythagoras v experimentech s monochordem stanovil zákonitosti mezi délkou struny a hudebními intervaly. Tzv. přirozené ladění bylo postupem času nahrazeno laděním temperovaným....
Objev podobné jako Hudba v číslech, čísla v hudbě (9788025731536)
Smích v televizní reklamě (978-80-875-0072-9)
Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, Petra Bačuvčíková, 138 stran Monografie představuje výsledky rozsáhlé analýzy zobrazování smíchu v televizních reklamích spotech, které byly vysílány v český televizí. Detailně se zabývá otázkami jako kdo se v reklamách směje, kde se směje, čemu se směje, jaké místo má smích v ději spotu, a podobně. Závěry analýzy jsou interpretovány v kvantitativním i kvalitativním smyslu a ilustrovány záběry z popisovaných spotů.
Objev podobné jako Smích v televizní reklamě (978-80-875-0072-9)
Radim Hladík, Modrý efekt - Modrý Efekt & Radim Hladík (CD)
Radim Hladík, Modrý efekt - Modrý Efekt & Radim Hladík (2024) - CD. Reedice Hladíkova instrumentálního alba z roku 1975. Nově remasterované album je pokračováním „Efektní“ reediční řady i hudebním svědkem času. Tento skvělý kytarista by si za dobu velmi úspěšné kariéry určitě zasloužil víc sólových šancí, ale osud mu poskytl vlastně jen tuto jedinou. A ještě dost komplikovanou, neb původně natočenou už v roce 1973, vydanou se zpožděním, a navíc s v nouzi upravenou částí jinak zpívaného repertoáru. Přesto je to stále výtečné poslouchání, se ctí zařaditelné do tehdejší světové vlny progresivního rocku. Můžete tam snad nalézt mírné ohlasy Pink Floyd, Santany či Yes, ale ze všeho nejvíc je to zcela unikátní skladatel a instrumentalista Radim Hladík. Ve spolupráci s výtečně fungujícím základním triem J. Kůstka, V. Čech a L. Semelka, plus hosty J. Stivínem (flétna, saxofon) a M. Kratochvílem (piano), je to dospělý art rock s občasnými bluesovými kořeny, mírným podílem jazzu a principiální kytarovostí na mnoho způsobů. Vedle dvou rozsáhlých kompozic tu najdeme dvě středostopážní a jedno překvapení v podobě Čajovny, z níž se stala jedna z našich nejikoničtějších instrumentálek vůbec. Také proto jejích dalších pět verzí (včetně jedné dosud nevydané koncertní) z let 1979 až 2011 tvoří cédéčkový bonus.1. Boty 10:00 2. Čajovna 04:03 3. Skládanka 05:52 4. Ztráty a nálezy 05:16 5. Hypertenze 12:36 6. Čajovna (live 1979) 02:18 7. Čajovna (1986) 03:09 8. Čajovna (1992) 03:05 9. Čajovna (live 2007) 03:04 10. Čajovna (live 2010) 03:50
Objev podobné jako Radim Hladík, Modrý efekt - Modrý Efekt & Radim Hladík (CD)
Kultura jako faktor volného času - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Monografie se pokouší přispět k odpovědi na otázku, jakým způsobem lidé tráví svůj volný čas, jaká část jejich volnočasových aktivit je kulturní povahy a zejména jak tyto aktivity souvisí s ostatními způsoby trávení volného času.
Objev podobné jako Kultura jako faktor volného času - Radim Bačuvčík - e-kniha
Radim Hladík, Modrý efekt - Modrý Efekt & Radim Hladík (Vinyl LP)
Radim Hladík, Modrý efekt - Modrý Efekt & Radim Hladík (2024) - Vinyl LP. Reedice Hladíkova instrumentálního alba z roku 1975. Nově remasterované album je pokračováním „Efektní“ reediční řady i hudebním svědkem času. Tento skvělý kytarista by si za dobu velmi úspěšné kariéry určitě zasloužil víc sólových šancí, ale osud mu poskytl vlastně jen tuto jedinou. A ještě dost komplikovanou, neb původně natočenou už v roce 1973, vydanou se zpožděním, a navíc s v nouzi upravenou částí jinak zpívaného repertoáru. Přesto je to stále výtečné poslouchání, se ctí zařaditelné do tehdejší světové vlny progresivního rocku. Můžete tam snad nalézt mírné ohlasy Pink Floyd, Santany či Yes, ale ze všeho nejvíc je to zcela unikátní skladatel a instrumentalista Radim Hladík. Ve spolupráci s výtečně fungujícím základním triem J. Kůstka, V. Čech a L. Semelka, plus hosty J. Stivínem (flétna, saxofon) a M. Kratochvílem (piano), je to dospělý art rock s občasnými bluesovými kořeny, mírným podílem jazzu a principiální kytarovostí na mnoho způsobů. Vedle dvou rozsáhlých kompozic tu najdeme dvě středostopážní a jedno překvapení v podobě Čajovny, z níž se stala jedna z našich nejikoničtějších instrumentálek vůbec. Také proto jejích dalších pět verzí (včetně jedné dosud nevydané koncertní) z let 1979 až 2011 tvoří cédéčkový bonus. 1. Boty 10:00 2. Čajovna 04:03 3. Skládanka 05:52 4. Ztráty a nálezy 05:16 5. Hypertenze 12:36
Objev podobné jako Radim Hladík, Modrý efekt - Modrý Efekt & Radim Hladík (Vinyl LP)
Mládí a zralost v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Pátý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah mládí a zralosti.
Objev podobné jako Mládí a zralost v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
Tradiční a nové v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Kniha vychází v edici "Protipóly marketingové komunikace", která se snaží mapovat různé protiklady, které vznikají ve světě marketingové komunikace. Na základě případových studií jsou sledovány tradiční a nové způsoby propagace nebo vývoj médií. Bližší informace je možno získat na webu nakladatelstvi VeRBuM www.verbum.name.
Objev podobné jako Tradiční a nové v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Monografie je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace, která se tentokráte zaměřuje na to, jak lze ve světě marketingu a marketingové komunikace vnímat protipól soukromého a veřejného.
Objev podobné jako Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
Teorie a praxe v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Šestý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah teorie a praxe.
Objev podobné jako Teorie a praxe v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
Žena a muž v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Kniha ukazuje, jak rozdílně je možno pohlížet na dualitu vztahu žena a muž ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie se zabývají zobrazováním žen a mužů v reklamě, ženami a muži jako cílovými skupinami marketingové komunikace a ženami a muži jako tvůrci propagačních sdělení. Kniha je prvním dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace.
Objev podobné jako Žena a muž v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
Globální a lokální v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Kniha ukazuje, jak různě je možno pohlížet na dualitu vztahu globálního a lokálního ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie si všímají postupů při propagaci určitých produktů nebo myšlenek na globální a lokální úrovni a zabývají se možnostmi jejich přenosu z jedné úrovně na druhou. Kniha je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace a navazuje na předchozí díly Žena a muž v MK, Tradiční a nové v MK a Soukromé a veřejné v MK.
Objev podobné jako Globální a lokální v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Monografie „Kreativita a efektivita v marketingové komunikace“ je sedmou částí monografické řady „Protipóly marketingové komunikace“. V sedmi kapitolách mapuje různé aspekty vztahu dvou klíčových dimenzí marketingové komunikace - kreativity a efektivity.
Objev podobné jako Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
Hudba v číslech, čísla v hudbě: Od Pythagora k Schoenbergovi (9782572982304)
Kniha - autor Eli Maor, 184 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Eli Maor se ve své knize věnuje vztahům mezi matematikou a hudbou. Nejednou čtenáři osvětlí řadu překvapivých detailů, když zkoumá, jak lze uplatnit matematický aparát v hudbě i naopak. Věnuje se například matematickému popisu vztahů mezi jednotlivými tóny, systémům ladění a jejich historickému vývoji. Píše o snaze matematiků a fyziků přesně popsat pohyb struny, prostor věnuje i zkoumání vzniku a povahy zvuku a jeho přenosu. Jinou oblastí, kde se projevují matematické zákonitosti, jsou rytmické poměry v hudbě, ale ani u nich paralely mezi matematikou a hudbou nekonči. Autor jakožto znalec matematiky a milovník klasické hudby zná obě oblasti detailně a čtenáře dokáže svým zájmem nakazit; a dělá to s podmanivou lehkostí. Anotace 2: Pythagoras v experimentech s monochordem stanovil zákonitosti mezi délkou struny a hudebními intervaly. Tzv. přirozené ladění bylo postupem času nahrazeno laděním...
Objev podobné jako Hudba v číslech, čísla v hudbě: Od Pythagora k Schoenbergovi (9782572982304)
Hudba v Labi - Kasl Vladimír
Unikátní obrazová publikace na fotografiích Vladimíra Kasla představuje průřez hudební produkcí klubu Labe v Hořovicích, který vznikal během patnácti let. Na uměleckých snímcích je zachyceno více než sedm desítek hudebníků, zpěváků a kapel, kteří prošli touto legendární klubovou scénou. Vladimír Kasl na svých snímcích zachycuje atmosféra koncertů muzikantů a hudebních uskupení, jakými jsou například: Akutní potřeba / Akrobat / Dan Bárta & Illustratosphere / Iva Bittová / BlueGround & Klára / Brass Band / Cartonnage / Cop / Debustrol / Laco Deczi & Celula New York / Doctor P.P. / Echoes of Pink Floyd / Fleret / Folimanka Blues / Garage & Tony Ducháček / Horkýže Slíže / Hudba Praha band/ IKEM band / Imodium / Jananas / Pavlína Jíšová / Martin Kratochvíl / Tomáš Kočko & Orchestr / Václav Koubek / Krausberry / La Fanka / Rudy Linka / Tomáš Linka / Mig 21 / Vladimír Mišík / Mňága a Žďorp / Mydy Rabycad / Neřež / Nezmaři / Odyssea / Oldáš / Pakostra / Miroslav Paleček a Ivo Jahelka / Papavero / Peshata / Plastic people of the Universe / Barbora Poláková / Přelet M. S. / P.U.B. / Půl dechu do měchu / ROOT / Rybičky 48 / Miki Ryvola / Sestry Havelkovy / Sex Deviants / Skyline / Jan Spálený/ Špejbls Helprs / S.P.S. / Jiří Stivín / Tleskač / Totální nasazení / Trapas / UDG / Vladivojna La Chia / Vltava / Vypsaná fixa / Whitesnake Revival / Wohnout / Yellow Sisters / Zrní
Objev podobné jako Hudba v Labi - Kasl Vladimír
Sociální marketingové kampaně v Česku I. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha
eBook: Kniha nabízí podrobný přehled kampaní, které se týkaly zdravotní prevence a byly realizovány na území České republiky od roku 1990 do současnosti. Všímá si takových témat, jako je prevence nemocí (rakovina, AIDS), rizikové chování (kouření, drogy, alkohol) nebo prosazování zdravého životního stylu (stravování, sport). Kniha obsahuje podrobné záznamy o jednotlivých kampaních i analýzu jejich rysů.
Objev podobné jako Sociální marketingové kampaně v Česku I. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha
Sociální marketingové kampaně v Česku II. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha
eBook: Monografie „Sociální marketingové kampaně v Česku II. Bezpečnost a prevence zranění“ mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti. Na základě analýzy kampaní ukazuje různorodost komunikace souvisejících témat pomocí mediálních kampaní, eventů ve veřejném prostoru, aktivit v online prostředí, vzdělávacích aktivit ve školách nebo jiných prostorech. Závěry analýzy naznačují, že existují témata, jimž je věnována větší pozornost, stejně jako témata spíše opomíjená. Až na výjimku, kterou představují kampaně v oblasti bezpečnosti silničního provozu, lze tvrdit, že u většiny témat neexistuje dlouhodobá, kontinuální komunikace, která by vytvářela předpoklad k tomu, aby se společenské smýšlení a chování skutečně změnilo požadovaným směrem. K dalším problémům může patřit to, že jistá část kampaní nemá detailně definovanou cílovou skupinu a obrací se tedy na obecnou veřejnost, nebo že u velké části kampaní není sledována a vyhodnocována jejich efektivita. K pozitivním zjištěním patří, že podstatná část kampaní se obrací na mladé lidi, od žáků základních škol až po mladé dospělé. Většina kampaní z této oblasti pochází od institucí veřejné správy, které tak mají možnost veřejné smýšlení o daných otázkách významně ovlivňovat. Tato monografie je druhým dílem monografické řady, jejímž cílem je postupně zmapovat všechny tematické oblasti, jimž se sociální marketing a sociální marketingová komunikace v České republice věnuje. První díl nesl podtitul „Ochrana zdraví“, další díly budou věnovány problematice lidských práv, ochraně životního prostředí, společenské angažovanosti a prosazování zájmů ve společenské oblasti.
Objev podobné jako Sociální marketingové kampaně v Česku II. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha
Sociální marketingové kampaně v Česku III. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha
eBook: Monografie mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti. Na základě analýzy kampaní ukazuje různorodost komunikace souvisejících témat pomocí mediálních kampaní, eventů ve veřejném prostoru, aktivit v online prostředí, vzdělávacích aktivit ve školách nebo jiných prostorech. Závěry analýzy naznačují, že existují témata, jimž je věnována větší pozornost, stejně jako témata spíše opomíjená. Až na výjimky lze tvrdit, že u většiny témat neexistuje dlouhodobá, kontinuální komunikace, která by vytvářela předpoklad k tomu, aby se společenské smýšlení a chování skutečně změnilo požadovaným směrem. K dalším problémům může patřit to, že jistá část kampaní nemá detailně definovanou cílovou skupinu a obrací se tedy na obecnou veřejnost, nebo že u velké části kampaní není sledována a vyhodnocována jejich efektivita. K pozitivním zjištěním patří, že podstatná část kampaní se obrací na mladé lidi, od žáků základních škol až po mladé dospělé. Většina kampaní z této oblasti pochází od neziskových organizací, ale i institucí veřejné správy, které tak mají možnost veřejné smýšlení o daných otázkách významně ovlivňovat. Tato monografie je třetím dílem monografické řady, jejímž cílem je postupně zmapovat všechny tematické oblasti, jimž se sociální marketing a sociální marketingová komunikace v České republice věnuje. První díl nesl podtitul „Ochrana zdraví“, druhý „Bezpečnost a prevence zranění“, další díly budou věnovány problematice ochraně životního prostředí, společenské angažovanosti a prosazování zájmů ve společenské oblasti.
Objev podobné jako Sociální marketingové kampaně v Česku III. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha
Sociální marketingové kampaně v Česku IV. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha
eBook: Monografie „Sociální marketingové kampaně v Česku IV. Ochrana životního prostředí“ mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti. Na základě analýzy kampaní ukazuje různorodost komunikace souvisejících témat pomocí mediálních kampaní, eventů ve veřejném prostoru, aktivit v online prostředí, vzdělávacích aktivit ve školách nebo jiných prostorech. Závěry analýzy naznačují, že existují témata, jimž je věnována větší pozornost, stejně jako témata spíše opomíjená. Až na výjimky lze tvrdit, že u většiny témat neexistuje dlouhodobá, kontinuální komunikace, která by vytvářela předpoklad k tomu, aby se společenské smýšlení a chování skutečně změnilo požadovaným směrem. K dalším problémům může patřit to, že jistá část kampaní nemá detailně definovanou cílovou skupinu a obrací se tedy na obecnou veřejnost, nebo že u velké části kampaní není sledována a vyhodnocována jejich efektivita. K pozitivním zjištěním patří, že podstatná část kampaní se obrací na mladé lidi, od žáků základních škol až po mladé dospělé. Většina kampaní z této oblasti pochází od neziskových organizací, ale i institucí veřejné správy, které tak mají možnost veřejné smýšlení o daných otázkách významně ovlivňovat. Tato monografie je čtvrtým dílem monografické řady, jejímž cílem je postupně zmapovat všechny tematické oblasti, jimž se sociální marketing a sociální marketingová komunikace v České republice věnuje. První díl nesl podtitul „Ochrana zdraví“, druhý „Bezpečnost a prevence zranění“, třetí „Lidská práva“, další díly budou věnovány problematice společenské angažovanosti a prosazování zájmů ve společenské oblasti.
Objev podobné jako Sociální marketingové kampaně v Česku IV. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha
Hudba v Labi (978-80-7656-046-8)
Kniha - autor Vladimír Kasl, 216 stran, česky, pevná bez přebalu matná Unikátní obrazová publikace na fotografiích Vladimíra Kasla představuje průřez hudební produkcí klubu Labe v Hořovicích, který vznikal během patnácti let. Na uměleckých snímcích je zachyceno více než sedm desítek hudebníků, zpěváků a kapel, kteří prošli touto legendární klubovou scénou. Vladimír Kasl na svých snímcích zachycuje atmosféra koncertů muzikantů a hudebních uskupení, jakými jsou například: Akutní potřeba / Akrobat / Dan Bárta & Illustratosphere / Iva Bittová / BlueGround & Klára / Brass Band / Cartonnage / Cop / Debustrol / Laco Deczi & Celula New York / Doctor P.P. / Echoes of Pink Floyd / Fleret / Folimanka Blues / Garage & Tony Ducháček / Horkýže Slíže / Hudba Praha band/ IKEM band / Imodium / Jananas / Pavlína Jíšová / Martin Kratochvíl / Tomáš Kočko & Orchestr / Václav Koubek / Krausberry / La Fanka / Rudy Linka / Tomáš Linka / Mig 21 / Vladimír Mišík / Mňága a Žďorp /...
Objev podobné jako Hudba v Labi (978-80-7656-046-8)
Filmový klavír - Radim Linhart
17 známých filmových a televizních melodií ve velmi snadných úpravách nejen pro malé klavíristy
Objev podobné jako Filmový klavír - Radim Linhart
Poslední pomazlení - Radim Bártů
Iniciační román odehrávající se v první polovině devadesáty´ch let. Realita viděná pohledem teenagerů, nekompromisně hodnotících společenské změny, ktery´m sami příliš nerozumí. Devadesátá léta na malomestě, plném extravagantních figur, nově vznikajících podniků, politické všehochuti, podnikatelsky´ch dravců a jejich obětí, nové možnosti realizace čehokoliv. Projevy pravicového i levicového extremismu, kapitalistická transformace, společenské události, kdy se v publiku může potkat by´valy´ príslušník StB s disidentem, starosta města se schizofrenikem, a pít při tom z jedné láhve. Román, ktery´ je věrny´m portrétem devadesátek, doby, jejíž lesk a bída nám dodnes dy´chá na zátylek.
Objev podobné jako Poslední pomazlení - Radim Bártů
Chodci zeleně - Radim Kopáč
Jedlan, Marr, Kataj, Kajem - to nejsou jména chlapců z klubu, který se inspiroval u Rychlých šípů. To jsou přezdívky Chodců zeleně: Jana Řezáče, Josefa Proška, Jaroslava Rychlého a Miloše Hájka. Jde o jednu z méně známých a literárněhistoricky dosud pomíjených básnických skupin, které fungovaly ilegálně v Praze za druhé světové války a těsně po ní. Navazovali především na předválečný surrealismus, který později přepsali vlastním tvůrčím vkladem na takzvaný monstrualismus. Z dlouhé řady realizovaných samizdatů jsou některé nenávratně ztraceny, jiné se dochovaly. A právě všechny ty dochované - vedle titulních Chodců zeleně jde o sborníky Mezitím, Ochranné prostředky, Schopnost skutečnosti, Záchody a PF 49 - jsou shromážděny v tomto svazku.
Objev podobné jako Chodci zeleně - Radim Kopáč
Příšerná hostina - Radim Kopáč
Tato kniha je postavená trochu jako polemika. Horor v české literatuře si totiž nikdy nevystačil jen s žánrem prózy a časovým rámcem konec 18. a počátek 21. století, jak se traduje a jak o tom svědčí řada knižních publikací. Iracionální strachy a úzkosti, hrůzy a další hraniční stavy tady s námi byly samozřejmě od počátku: v písni, v básni, v legendě i morytátu, později v novinové zprávě; v literatuře vysoké i nízké, u Máchy a Erbena stejně jako v anonymním městském folkloru, ve středověkém popisu mučení nebohé panny i ve stručné referenci o spartakiádním vrahovi nebo vražednici s náklaďákem; prostě napříč širými lány fikce a non-fikce od nejstarších památek české literatury podnes. Kniha shromažďuje přes stovku textů nejrůznější povahy i umělecké, potažmo estetické kvality, a je tak v nejlepším slova smyslu quodlibetem. Ačkoli tu jistě není všecko, každý si může počíst dle libosti. Vytáhnout ze stránek svůj vlastní jedinečný horor. Zdůraznit strach, tajemství, hrůzu nebo šílenství, jak se komu líbí.
Objev podobné jako Příšerná hostina - Radim Kopáč
Dnes dítě - Radim Kopáč
Nakladatelství Meander vydává experimentální knihu Dnes dítě. Co den, to jedna dětská průpovídka. Dítě je čisté jak lilie, upřímné a pravdivé. Poví Vám toho o světě víc než noviny, televize nebo internet.
Objev podobné jako Dnes dítě - Radim Kopáč
Hudba Praha & Michal Ambrož: Hudba Praha & Michal Ambrož - LP (9029544947)
LP vinyl - Hudba Praha vydává řadové album po devíti letech. Přestože má nahrávka současný zvuk, atmosférou navazuje na to nejlepší z počátků kapely v osmdesátých letech. Michal Ambrož se na ní vrací ke své písničkářské poloze z roku 1985. Na zvukové podobě se podíleli noví spoluhráči: kytaristé Radovan Jelínek a Michal Pelant, klávesista a kytarista Matěj Belko, kteří kolekci deseti písní zároveň produkovali, a dále baskytarista Jakub Vejnar, bubeník Roman Vícha, saxofonista Jakub Doležal a zpěvačky Tereza Kopáčková, Veronika Vítová a Markéta Foukalová. Osm textů napsal Michal Ambrož. Zbylé dva pocházejí od Petra Váši a J. H. Krchovského. Role supervizora alba se ujal David Koller. Vychází v podobě barevného vinylu. Skladatel, textař, zpěvák a kytarista Michal Ambrož je jednou z nejzásadnějších osobností naší rockové scény, spolu s Davidem Kollerem zakládající člen skupiny Jasná Páka a po ukončení její činnosti zakladatel Hudby Praha. V roce 2016 dal...
Objev podobné jako Hudba Praha & Michal Ambrož: Hudba Praha & Michal Ambrož - LP (9029544947)
Hudba Praha & Michal Ambrož: Hudba Praha & Michal Ambrož - CD (9029544948)
Hudební CD - Hudba Praha vydává řadové album po devíti letech. Přestože má nahrávka současný zvuk, atmosférou navazuje na to nejlepší z počátků kapely v osmdesátých letech. Michal Ambrož se na ní vrací ke své písničkářské poloze z roku 1985. Na zvukové podobě se podíleli noví spoluhráči: kytaristé Radovan Jelínek a Michal Pelant, klávesista a kytarista Matěj Belko, kteří kolekci deseti písní zároveň produkovali, a dále baskytarista Jakub Vejnar, bubeník Roman Vícha, saxofonista Jakub Doležal a zpěvačky Tereza Kopáčková, Veronika Vítová a Markéta Foukalová. Osm textů napsal Michal Ambrož. Zbylé dva pocházejí od Petra Váši a J. H. Krchovského. Role supervizora alba se ujal David Koller. Skladatel, textař, zpěvák a kytarista Michal Ambrož je jednou z nejzásadnějších osobností naší rockové scény, spolu s Davidem Kollerem zakládající člen skupiny Jasná Páka a po ukončení její činnosti zakladatel Hudby Praha. V roce 2016 dal dohromady novou sestavu excelentních...
Objev podobné jako Hudba Praha & Michal Ambrož: Hudba Praha & Michal Ambrož - CD (9029544948)
Filmový klavír 3 - Radim Linhart
Filmová hudba je tím nejlepším studijním materiálem pro žáky a učitele hry na klavír. Pro děti, které milují své filmové hrdiny, není větším potěšením než si zahrát hudbu ze svých oblíbených filmů. Třetí díl Filmového klavíru přináší další známé filmové melodie (Jurský park, Hvězdné války, Četník ze Saint Tropez, ...) v trochu náročnějších úpravách, než tomu bylo u předchodích dílů. Publikaci ocení samozřejmě i dospělí pianisté a příznivci filmové hudby.
Objev podobné jako Filmový klavír 3 - Radim Linhart
Fysis iónských myslitelů - Radim Kočandrle
Řecké slovo fysis, obvykle překládané ve významech "příroda" nebo "přirozenost", se pro nás stalo jedním z určujících rysů archaické filosofie, která je tradicí pochopena zejména jako "zkoumání přírody". Hledání jeho původního významu je proto odkrýváním charakteru myšlení, které se rozvinulo v Mílétu, a zároveň porozuměním samotné povaze iónského "zkoumání". Východiskem studie je širší rozvedení známého faktu, že celé mílétské myšlení nám bylo zprostředkováno schématy Aristotela a Theofrasta. Dále ukazuje svázanost fysis s aristotelským pojetím arché jako látkové příčiny a kriticky prochází dochované texty zatížené pozdními hledisky a terminologií. Vymezuje také charakter iónského "zkoumání přírody", které je třeba vnímat v co možná nejširším kontextu bezmála všech následně vznikajících věd, na pozadí světa jako kosmos a v přirozeném souladu s náboženskou řečí.
Objev podobné jako Fysis iónských myslitelů - Radim Kočandrle
Posádková hudba Brno: Koncertní dechová hudba Františka Maňase - CD (310438-2)
Hudební CD - Posádková hudba Brno plně profesionálním dechovým orchestrem, který patří dlouhodobě ve své kategorii k nejlepším v České republice. Posádková hudba Brno plně profesionálním dechovým orchestrem, který patří dlouhodobě ve své kategorii k nejlepším v České republice. Mnohá pozvání k účasti na festivalech, koncertech, k rozhlasovému a televiznímu natáčení, ale také k zahraničním vystoupením svědčí o dobrém jménu orchestru Posádkové hudby Brno. Členové orchestru jsou bez výjimky absolventy Vojenské konzervatoře. Seznam stop CD Předehra / Na vlnách Dyje / Na tom nikdo nic nezmění / Na horách / Pozounový valčík / Hvězdy / Čtveračka / Amoroso / Humoreska / Preludium / Brněnský tanec / Hanácký tanec / Slezský tanec / Horácký tanec / Valašský tanec
Objev podobné jako Posádková hudba Brno: Koncertní dechová hudba Františka Maňase - CD (310438-2)
Baletná hudba
Rozpoznáte Labutie jazero od Luskáčika alebo Popolušku od Coppélie? Hudba v mnohých ohľadoch prispieva k rozvoju vášho dieťaťa. Tak prečo v ňom nevzbudiť záujem o hudbu už v mladom veku? Táto knižka je ako stvorená pre malých zvedavcov: môžu v nej hľadať zaujímavosti o balete a krásne melódie skryté pod odklápacími okienkami. Príležitosť objavovať a vychutnať si krásu baletu – to všetko nájdete v tejto zábavnej knižke!
Objev podobné jako Baletná hudba
Kuchařský rondon RADIM, bílý, vel. 62
Kuchařský rondon, dvouřadé zapínání, dlouhý rukáv.
Objev podobné jako Kuchařský rondon RADIM, bílý, vel. 62
Podívejte se také
- Hosprová Jitka: Hudba pro violu - CD (SU4147-2)
- Tři sestry: Hudba z Marsu - CD (660348-2)
- Hudba pro chameleóny (978-80-257-0635-0)
- Pokorná Jiřina: Česká varhanní hudba - CD (VA0075-2)
- michal novinski po strnisti bos hudba z filmu cd
- Musica Florea: Hudba Prahy 18. století - CD (SU4209-2)
- Soundtrack: Po strništi bos (hudba z filmu) - CD (8594073280084)
- Hudba přítelkyně: Obsahuje CD (978-80-88286-11-0)
- Ústřední hudba Armády České republiky: Unknown - CD (CQ0043-2)
- Belfiato Quintet: Hudba pro dechové nástroje - CD (SU4230-2)
- Hudba z vedlejšího kupé (999-00-036-7758-7)
- Ústřední hudba Armády České republiky: Concertino - CD (CQ0025-2)
- Klasická hudba zvenčí i zevnitř (978-80-271-3135-8)
- Kmochova hudba kolínská,Alois : Spějme dál! 1930 - 1942 (SU6228-2)
- Ústřední hudba Armády České republiky: Karel Bělohoubek - CD (CQ0034-2)
- Irská hudba - Zobcová flétna (+audio) (999-00-036-3776-5)
- Ústřední hudba Armády České republiky: Pražské panorama - CD (CQ0009-2)
- Ústřední hudba Armády České republiky: Czech Classics - CD (CQ0028-2)
- Tichá hudba jemne padajúceho snehu (978-80-89956-81-4)
- Collegium Marianum: Koncerty, Hudba Prahy 18. století - CD (SU4208-2)
- Collegium Marianum: Sehling: Hudba Prahy 18. století - CD (SU4174-2)
- Hudba, která si neříká KRAUTROCK (978-80-720-7860-8)