Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz

Hudba v reklamě - Radim Bačuvčík

Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech oblastí marketingové komunikace svázána asi nejvíce. Všímá si procesu, jakým se vůbec hudba do reklam dostává a do detailů ukazuje, jak vlastně hudba v dnešních reklamách vypadá. Knihu ocení všichni, kteří mají co do činění s reklamní tvorbou, a také lidé, kteří by se chtěli dozvědět více o tom, jak se s nimi reklamní mágové pokoušejí pomocí hudby manipulovat.

Podívejte se také Hudba v číslech, čísla v hudbě (9788025731536)

cena 241.0 Kč
Detail

Hudba v televizní reklamě - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Monografie prezentuje závěry výzkumu hudební složky reklam vysílaných v českých televizích. Všímá si hudebních rysů - používaných temp, hudebních nástrojů, zpívaných sloganů a podobně, i toho, jak může být hudba v reklamě vnímaná a jak působí na televizní diváky.

Podívejte se také Ahome Plecháček se jménem Radim (23218)

cena 69.0 Kč
Detail

Smích v televizní reklamě - Radim Bačuvčík, Petra Bačuvčíková - e-kniha

eBook: Monografie představuje výsledky rozsáhlé analýzy zobrazování smíchu v televizních reklamích spotech, které byly vysílány v český televizí. Detailně se zabývá otázkami jako kdo se v reklamách směje, kde se směje, čemu se směje, jaké místo má smích v ději spotu, a podobně. Závěry analýzy jsou interpretovány v kvantitativním i kvalitativním smyslu a ilustrovány záběry z popisovaných spotů.

Podívejte se také Hudba v reklamě (978-80-87500-51-4)

cena 69.0 Kč
Detail

Hudba a my - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k hudbě, který je načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní výzkum nabídl pohled na otázku, proč lidé poslouchají hudbu, jaké motivace je k tomu vedou a jaké pocity jim to dodává. Výzkum odhalil určité strategie, které lidé používají, když chtějí pomocí hudby podpořit, doplnit nebo udržet dobou náladu, nebo když chtějí kompenzovat či vyřešit náladu špatnou. Kvantitativní výzkum měl dvě části. První z nich byla zaměřena na zodpovězení otázky, jaký má česká veřejnost postoj ke koncertně provozované hudbě. Druhá část výzkumu byla zaměřena na identifikaci publika jednotlivých hudebních stylů a analýzu a deskripci jejich nákupního chování ve vztahu k vybraným hmotným produktům a službám, stejně jako jejich postoje k určitým společenským tématům.

Objev podobné jako Hudba a my - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Jak posloucháme hudbu? - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Kniha se pokouší přispět k diskuzi nad otázkou, jaký mají jednotlivé části veřejnosti vztah k hudbě a jak se tento vztah reálně projevuje v jejich nákupním chování na trzích s hudbou. Kniha je jedním z výstupů autorova dlouhodobého výzkumu nákupního chování na trzích kulturních produktů, který se postupně zabývá vztahy mezi poptávkovou stranou jednotlivých trhů kulturních produktů i podrobnou deskripcí stavu a vývoje preferencí při nákupním chování obyvatel České republiky na těchto trzích.

Objev podobné jako Jak posloucháme hudbu? - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Hudba v reklamě (978-80-87500-51-4)

Kniha - autor Radim Bačuvčík, 224 stran, česky, pevná bez přebalu matná Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech oblastí marketingové komunikace svázána asi nejvíce. Všímá si procesu, jakým se vůbec hudba do reklam dostává a do detailů ukazuje, jak vlastně hudba v dnešních reklamách vypadá. Knihu ocení všichni, kteří mají co do činění s reklamní tvorbou, a také lidé, kteří by se chtěli dozvědět více o tom, jak se s nimi reklamní mágové pokoušejí pomocí hudby manipulovat.

Objev podobné jako Hudba v reklamě (978-80-87500-51-4)

cena 216.0 Kč
Detail

Spotřebitelské typologie - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Monografie nabízí obraz spotřebitelského chování české populace, který je načrtnut pomocí závěrů kvantitativního výzkumu, který zkoumal postoje obyvatel České republiky ve věku 12 – 80 let k hmotným produktům, službám, společenským tématům a hudebním stylům. Jednotlivé kapitoly vymezují různé možnosti segmentace populace na základě nákupních preferencí. Takto vymezené segmenty (klastry) popisuje pomocí demografických charakteristik, přičemž si všímá, čím se liší od obecné populace, a tím je přesně definuje jakožto cílové skupiny. Zároveň je popisuje z hlediska behaviorálního, tedy ukazuje, jak se spotřebitelé jednotlivých hmotných produktů a služeb zajímají o entity zbývající, jinými slovy sleduje, do jaké míry se prolínají či neprolínají cílové skupiny zájemců o jednotlivé produkty či společenská témata. Přináší tak celou řadu informací, jejichž význam může být jak vědecký, tak i praktický, neboť v nich lze hledat odpověď na mnohé marketingově motivované otázky týkající se fungování příslušných trhů. Tato monografie představuje druhou část hlubší sondy do problematiky nákupního chování obyvatel České republiky na trzích zboží a služeb. Navazuje na monografii zabývající se spotřebitelským chováním, která pátrala po cílových skupinách jednotlivých produktů. Zároveň navazuje na předchozí sondy do nákupního chování na trzích kulturních produktů, které se postupně týkaly vztahu obyvatel České republiky k divadlu, filmu, hudbě, literatuře, muzeím a galeriím.

Objev podobné jako Spotřebitelské typologie - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Spotřebitelské chování - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Monografie nabízí obraz nákupního chování české populace, který je načrtnut pomocí závěrů kvantitativního výzkumu, který zkoumal postoje obyvatel České republiky ve věku 12 – 80 let k hmotným produktům, službám, společenským tématům a hudebním stylům. Jednotlivé kapitoly si do detailu všímají charakteristiky osob, které se o dané zboží, služby a společenská témata zajímají, respektive je nakupují. Popisuje je pomocí demografických charakteristik, přičemž si všímá, čím se liší od obecné populace, a tím je přesně definuje jakožto cílové skupiny. Zároveň je popisuje z hlediska behaviorálního, tedy ukazuje, jak se spotřebitelé jednotlivých hmotných produktů a služeb zajímají o entity zbývající, jinými slovy sleduje, do jaké míry se prolínají či neprolínají cílové skupiny zájemců o jednotlivé produkty či společenská témata. Přináší tak celou řadu informací, jejichž význam může být jak vědecký, tak i praktický, neboť v nich lze hledat odpověď na mnohé marketingově motivované otázky týkající se fungování příslušných trhů.

Objev podobné jako Spotřebitelské chování - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Knihy a čtení - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Monografie se zabývá vztahem veřejnosti a jejích částí k literatuře, knihám a jejich čtení jakožto formě umělecké produkce a volnočasové aktivitě. K jeho analýze a popisu využívá kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Datavýzkumné povahy odpovídají na otázku kdy, kde, proč a jak moc lidé čtou, jaké literární žánry preferují, a jaké asociace vůči nim mají. Kvalitativní výzkum zkoumá význam čtení pro lidi jeho místo v lidském životě. Kvantitativní výzkum ukazuje rozdíly v preferencích a chování jednotlivých částí veřejnosti (muži a ženy, jednotlivé věkové skupiny, zástupci různých povolání atd.), stejně jako to, co jejich vztah k literatuře a čtení ovlivnilo (rodina, výchova, společnost, referenční skupiny). Monografie představuje třetí část hlubší sondy do postojů veřejnosti k jednotlivým oblastem kulturní produkce. Předchozí části se týkaly divadla, filmu, muzeí a galerií, pokračování se bude týkat hudby (vážné a populární). Tato sonda je zároveň součástí autorova dlouhodobého výzkumu nákupního chování na trzích kulturních produktů, který se ve výzkumné rovině postupně zabývá vztahy mezi poptávkovou stranou jednotlivých trhů kulturních produktů i podrobnou deskripcí stavu a vývoje preferencí při nákupním chování obyvatel České republiky na těchto trzích.

Objev podobné jako Knihy a čtení - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Marketing neziskových organizací - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Kniha podává ucelený pohled na to, jak v současné době funguje marketing a marketingová komunikace v prostředí neziskových organizací. Je doplněna řadou aktuálních případových studií, které ilustrují, s jakými příležitostmi a překážkami se nekomerční organizace setkávají, když chtějí zavádět marketingové přístupy známé z komerční sféry.

Objev podobné jako Marketing neziskových organizací - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Marketing symfonických orchestrů - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Tato monografie se zabývá možnostmi zavádění marketingových principů do řízení regionálních symfonických orchestrů. Situaci sleduje na příkladu symfonických orchestrů sídlících ve čtyřech moravských krajských městech, Filharmonie Brno, Moravské filharmonie Olomouc, Filharmonie Bohuslava Martinů Zlín a Janáčkovy filharmonie Ostrava. Zkoumá souvislosti mezi kulturním prostředím v těchto čtyřech městech, charakteristikami publika jednotlivých orchestrů, jejich produkty, prostředím konání koncertů, specifiky cenotvorby a používanými nástroji marketingové komunikace. Jádro studie tvoří dvě výzkumné sondy do postojů filharmonického publika a obecné veřejnosti k vážné hudbě a k symfonickým orchestrům. Takto získané informace jsou konfrontovány s informacemi ze samotných institucí, vlastním pozorováním marketingových aktivit a s poznatky prezentovanými v cizojazyčné odborné literatuře na téma uměleckého či kulturního marketingu. Studie si všímá dílčích aspektů marketingového řízení regionálních symfonických orchestrů, tedy proměn jejich marketingového prostředí, především prostředí společenského a konkurenčního, možností segmentace publika, otázky tvorby produktu a jeho zákaznických benefitů, podmínek konzumace hudby a jejích ekonomických a společenských nákladů, možností propagace vážné hudby a podmínek financování její produkce včetně využití nástrojů fundraisingu.

Objev podobné jako Marketing symfonických orchestrů - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Muzea a galerie - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Monografie se zabývá otázkou, jaký je vztah lidí k muzeím, památkám a výtvarnému umění. Jednotlivé kapitoly se blíže zabývají tím, s čím vším zájem o muzea a výtvarné umění a ochota navštěvovat jejich prezentace může souviset. Je zde zkoumán vliv návštěv těchto kulturních zařízení v dětství s rodiči či jinými příbuznými (tedy jinými slovy vliv výchovy a rodiny), to, zda se o výstavy a výtvarné umění zajímají též známí a přátelé respondentů (tedy vliv společenského prostředí), preference konkrétních typů muzejních prezentací a druhů výtvarného umění, okolnosti návštěv obou typů kulturních prezentací (s kým je respondenti navštěvují, kdo je iniciátorem návštěv), asociace, které si lidé s těmito oblastmi kultury spojují a konečně souvislosti všech výše zmíněných proměnných s rodinným stavem, vzděláním či profesí, jíž se člověk věnuje.

Objev podobné jako Muzea a galerie - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Divadlo a film - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Tato monografie se pokouší na základě dat výzkumné povahy podat komplexní pohled na to, jaký je vztah lidí k divadlu a filmu. Jednotlivé kapitoly se blíže zabývaly otázkou, s čím vším preference divadla a kina může souviset. Je zde zkoumán vliv návštěv těchto kulturních zařízení v dětství s rodiči či jinými příbuznými (tedy jinými slovy vliv výchovy a rodiny), to, zda se o divadlo a kino zajímají též známí a přátelé respondentů (tedy vliv společenského prostředí), preference konkrétních divadelních a filmových žánrů, okolnosti návštěv (s kým je respondenti navštěvují, kdo je iniciátorem návštěv), asociace, které si lidé s těmito uměleckými formami spojují a konečně souvislosti všech výše zmíněných proměnných s rodinným stavem, vzděláním či profesí, jíž se člověk věnuje.

Objev podobné jako Divadlo a film - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Kultura a my - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Kniha mapuje, jakým způsobem obyvatelé České republiky nakupují a konzumují vybrané kulturní produkty. Je zde sledován vztah lidí k celkem sedmadvaceti kulturním produktům, respektive způsobům jejich konzumace - k návštěvám kulturních akcí (činoherní a hudební divadlo, koncerty vážné a populární hudby, kino, výstavy) a nákupu, kopírování a půjčování hudebních a filmových nahrávek na nosičích a v elektronickém formátu. Použité informace vycházejí z průzkumu provedeného na reprezentativním vzorku obyvatel České republiky.

Objev podobné jako Kultura a my - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Víra, náboženství a církve - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k otázkám víry, náboženství a církevního života, který je načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní výzkum nabídl pohled na otázku, jak lidé vnímají benefity náboženské víry, s ohledem na to, jestli oni sami jsou věřící, či nikoliv. Kvantitativní výzkum se zabýval obecným postojem české veřejnosti k otázkám víry, náboženství a církví. Speciální pozornost byla věnována image Církve římskokatolické, jakožto největšího subjektu tohoto druhu u nás. Monografie představuje pátou část hlubší sondy do postojů veřejnosti k jednotlivým oblastem kulturního života. Předchozí části se týkaly divadla, filmu, muzeí a galerií, knih a čtení a hudby, pokračování se bude týkat nákupního chování na trzích hudebních a filmových nahrávek. Tato sonda je zároveň součástí autorova dlouhodobého výzkumu nákupního chování na trzích kulturních produktů, který se ve výzkumné rovině postupně zabývá vztahy mezi poptávkovou stranou jednotlivých trhů kulturních produktů i podrobnou deskripcí stavu a vývoje preferencí při nákupním chování obyvatel České republiky na těchto trzích.

Objev podobné jako Víra, náboženství a církve - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Kulturní zboží jako dar - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k vybraným typům kulturních produktů – knihám a nahrávkám hudby a filmů, zejména z hlediska toho, zda a jak je používají jako dar pro druhé lidi. Tento obraz byl načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní výzkum nabídl pohled na otázku, jak lidé vnímají benefity tištěných knih a nosičů s hudbou a filmy, pokud jsou použity jako dary. Kvantitativní výzkum se zabýval nákupním chováním na trzích s tištěnými a elektronickými knihami, filmy na nosičích, nosiči s vážnou a populární hudbou a hudbou v elektronickém formátu. Monografie představuje šestou část hlubší sondy do postojů veřejnosti k jednotlivým oblastem kulturního života. Předchozí části se týkaly divadla, filmu, muzeí a galerií, knih a čtení, hudby a víry, církevního a náboženského života. Tato sonda je zároveň součástí autorova dlouhodobého výzkumu nákupního chování na trzích kulturních produktů, který se ve výzkumné rovině postupně zabývá vztahy mezi poptávkovou stranou jednotlivých trhů kulturních produktů i podrobnou deskripcí stavu a vývoje preferencí při nákupním chování obyvatel České republiky na těchto trzích.

Objev podobné jako Kulturní zboží jako dar - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Kulturní život a my - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Monografie přináší závěry rozsáhlého výzkumu postojů obyvatel České republiky k návštěvám kulturních akcí a nákupu kulturních produktů. Na základě výsledků výzkumu je představena segmentační typologie vztahu lidí ke kultuře dle jeho intenzity a zaměření.

Objev podobné jako Kulturní život a my - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Kultura jako faktor volného času - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Monografie se pokouší přispět k odpovědi na otázku, jakým způsobem lidé tráví svůj volný čas, jaká část jejich volnočasových aktivit je kulturní povahy a zejména jak tyto aktivity souvisí s ostatními způsoby trávení volného času.

Objev podobné jako Kultura jako faktor volného času - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Monografie „Kreativita a efektivita v marketingové komunikace“ je sedmou částí monografické řady „Protipóly marketingové komunikace“. V sedmi kapitolách mapuje různé aspekty vztahu dvou klíčových dimenzí marketingové komunikace - kreativity a efektivity.

Objev podobné jako Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Teorie a praxe v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Šestý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah teorie a praxe.

Objev podobné jako Teorie a praxe v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Mládí a zralost v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Pátý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah mládí a zralosti.

Objev podobné jako Mládí a zralost v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Monografie je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace, která se tentokráte zaměřuje na to, jak lze ve světě marketingu a marketingové komunikace vnímat protipól soukromého a veřejného.

Objev podobné jako Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Globální a lokální v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Kniha ukazuje, jak různě je možno pohlížet na dualitu vztahu globálního a lokálního ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie si všímají postupů při propagaci určitých produktů nebo myšlenek na globální a lokální úrovni a zabývají se možnostmi jejich přenosu z jedné úrovně na druhou. Kniha je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace a navazuje na předchozí díly Žena a muž v MK, Tradiční a nové v MK a Soukromé a veřejné v MK.

Objev podobné jako Globální a lokální v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Žena a muž v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Kniha ukazuje, jak rozdílně je možno pohlížet na dualitu vztahu žena a muž ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie se zabývají zobrazováním žen a mužů v reklamě, ženami a muži jako cílovými skupinami marketingové komunikace a ženami a muži jako tvůrci propagačních sdělení. Kniha je prvním dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace.

Objev podobné jako Žena a muž v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Tradiční a nové v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Kniha vychází v edici "Protipóly marketingové komunikace", která se snaží mapovat různé protiklady, které vznikají ve světě marketingové komunikace. Na základě případových studií jsou sledovány tradiční a nové způsoby propagace nebo vývoj médií. Bližší informace je možno získat na webu nakladatelstvi VeRBuM www.verbum.name.

Objev podobné jako Tradiční a nové v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Sociální marketingové kampaně v Česku IV. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha

eBook: Monografie „Sociální marketingové kampaně v Česku IV. Ochrana životního prostředí“ mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti. Na základě analýzy kampaní ukazuje různorodost komunikace souvisejících témat pomocí mediálních kampaní, eventů ve veřejném prostoru, aktivit v online prostředí, vzdělávacích aktivit ve školách nebo jiných prostorech. Závěry analýzy naznačují, že existují témata, jimž je věnována větší pozornost, stejně jako témata spíše opomíjená. Až na výjimky lze tvrdit, že u většiny témat neexistuje dlouhodobá, kontinuální komunikace, která by vytvářela předpoklad k tomu, aby se společenské smýšlení a chování skutečně změnilo požadovaným směrem. K dalším problémům může patřit to, že jistá část kampaní nemá detailně definovanou cílovou skupinu a obrací se tedy na obecnou veřejnost, nebo že u velké části kampaní není sledována a vyhodnocována jejich efektivita. K pozitivním zjištěním patří, že podstatná část kampaní se obrací na mladé lidi, od žáků základních škol až po mladé dospělé. Většina kampaní z této oblasti pochází od neziskových organizací, ale i institucí veřejné správy, které tak mají možnost veřejné smýšlení o daných otázkách významně ovlivňovat. Tato monografie je čtvrtým dílem monografické řady, jejímž cílem je postupně zmapovat všechny tematické oblasti, jimž se sociální marketing a sociální marketingová komunikace v České republice věnuje. První díl nesl podtitul „Ochrana zdraví“, druhý „Bezpečnost a prevence zranění“, třetí „Lidská práva“, další díly budou věnovány problematice společenské angažovanosti a prosazování zájmů ve společenské oblasti.

Objev podobné jako Sociální marketingové kampaně v Česku IV. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Sociální marketingové kampaně v Česku III. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha

eBook: Monografie mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti. Na základě analýzy kampaní ukazuje různorodost komunikace souvisejících témat pomocí mediálních kampaní, eventů ve veřejném prostoru, aktivit v online prostředí, vzdělávacích aktivit ve školách nebo jiných prostorech. Závěry analýzy naznačují, že existují témata, jimž je věnována větší pozornost, stejně jako témata spíše opomíjená. Až na výjimky lze tvrdit, že u většiny témat neexistuje dlouhodobá, kontinuální komunikace, která by vytvářela předpoklad k tomu, aby se společenské smýšlení a chování skutečně změnilo požadovaným směrem. K dalším problémům může patřit to, že jistá část kampaní nemá detailně definovanou cílovou skupinu a obrací se tedy na obecnou veřejnost, nebo že u velké části kampaní není sledována a vyhodnocována jejich efektivita. K pozitivním zjištěním patří, že podstatná část kampaní se obrací na mladé lidi, od žáků základních škol až po mladé dospělé. Většina kampaní z této oblasti pochází od neziskových organizací, ale i institucí veřejné správy, které tak mají možnost veřejné smýšlení o daných otázkách významně ovlivňovat. Tato monografie je třetím dílem monografické řady, jejímž cílem je postupně zmapovat všechny tematické oblasti, jimž se sociální marketing a sociální marketingová komunikace v České republice věnuje. První díl nesl podtitul „Ochrana zdraví“, druhý „Bezpečnost a prevence zranění“, další díly budou věnovány problematice ochraně životního prostředí, společenské angažovanosti a prosazování zájmů ve společenské oblasti.

Objev podobné jako Sociální marketingové kampaně v Česku III. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Sociální marketingové kampaně v Česku II. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha

eBook: Monografie „Sociální marketingové kampaně v Česku II. Bezpečnost a prevence zranění“ mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti. Na základě analýzy kampaní ukazuje různorodost komunikace souvisejících témat pomocí mediálních kampaní, eventů ve veřejném prostoru, aktivit v online prostředí, vzdělávacích aktivit ve školách nebo jiných prostorech. Závěry analýzy naznačují, že existují témata, jimž je věnována větší pozornost, stejně jako témata spíše opomíjená. Až na výjimku, kterou představují kampaně v oblasti bezpečnosti silničního provozu, lze tvrdit, že u většiny témat neexistuje dlouhodobá, kontinuální komunikace, která by vytvářela předpoklad k tomu, aby se společenské smýšlení a chování skutečně změnilo požadovaným směrem. K dalším problémům může patřit to, že jistá část kampaní nemá detailně definovanou cílovou skupinu a obrací se tedy na obecnou veřejnost, nebo že u velké části kampaní není sledována a vyhodnocována jejich efektivita. K pozitivním zjištěním patří, že podstatná část kampaní se obrací na mladé lidi, od žáků základních škol až po mladé dospělé. Většina kampaní z této oblasti pochází od institucí veřejné správy, které tak mají možnost veřejné smýšlení o daných otázkách významně ovlivňovat. Tato monografie je druhým dílem monografické řady, jejímž cílem je postupně zmapovat všechny tematické oblasti, jimž se sociální marketing a sociální marketingová komunikace v České republice věnuje. První díl nesl podtitul „Ochrana zdraví“, další díly budou věnovány problematice lidských práv, ochraně životního prostředí, společenské angažovanosti a prosazování zájmů ve společenské oblasti.

Objev podobné jako Sociální marketingové kampaně v Česku II. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Sociální marketingové kampaně v Česku I. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha

eBook: Kniha nabízí podrobný přehled kampaní, které se týkaly zdravotní prevence a byly realizovány na území České republiky od roku 1990 do současnosti. Všímá si takových témat, jako je prevence nemocí (rakovina, AIDS), rizikové chování (kouření, drogy, alkohol) nebo prosazování zdravého životního stylu (stravování, sport). Kniha obsahuje podrobné záznamy o jednotlivých kampaních i analýzu jejich rysů.

Objev podobné jako Sociální marketingové kampaně v Česku I. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Hudba v televizní reklamě (978-80-875-0039-2)

Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 166 stran Monografie prezentuje závěry výzkumu hudební složky reklam vysílaných v českých televizích. Všímá si hudebních rysů - používaných temp, hudebních nástrojů, zpívaných sloganů a podobně, i toho, jak může být hudba v reklamě vnímaná a jak působí na televizní diváky.

Objev podobné jako Hudba v televizní reklamě (978-80-875-0039-2)

cena 69.0 Kč
Detail

Žena a muž v marketingové komunikaci (978-80-904-2734-1)

Elektronická kniha ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, a kol., 260 stran Kniha ukazuje, jak rozdílně je možno pohlížet na dualitu vztahu žena a muž ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie se zabývají zobrazováním žen a mužů v reklamě, ženami a muži jako cílovými skupinami marketingové komunikace a ženami a muži jako tvůrci propagačních sdělení. Kniha je prvním dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace.

Objev podobné jako Žena a muž v marketingové komunikaci (978-80-904-2734-1)

cena 69.0 Kč
Detail

Zákon o reklame - Jozef Vozár

V roku 2001 bol prijatý zákon o reklame a o zmene a doplnení niektorých zákonov č. 147/2001 Z. z. K uvedenému právnemu predpisu nebol vydaný doteraz žiadny komentár a neexistuje ani vedecká monografia, ktorá by komplexne rozoberala právne aspekty reklamy. Kolektív autorov, ktorý napísal prvé vydanie komentára k zákonu o reklame pozostáva z právnikov, ktorí sa venujú danej problematike dlhodobo, systematicky a to nielen teoreticky, ale aj prakticky.V tomto komentári možno nájsť odpovede na relevantné otázky, ktoré vyplynuli nielen z doterajšej praktickej aplikácie zákona o reklame, ale aj z teórie. Pri hľadaní odpovedí čerpali autori poznatky nielen zo slovenskej a zahraničnej literatúry, ale aj najmä z judikatúry vrátane rozhodnutí Súdneho dvora EÚ.

Objev podobné jako Zákon o reklame - Jozef Vozár

cena 691.0 Kč
Detail

Pravda v reklamě (Defekt) - Kenney John

Finbar Dolan je ztracený a osamělý. Jen o tom neví. Přestože unikl z prostředí modrých límečků v Bostonu, aby nastartoval mírně úspěšnou kariéru v reklamní agentuře na Madison Avenue, před blížící se čtyřicítkou je plný zmatků. Nedávno zrušil svatbu. Teď, několik dní před Vánocemi, musí zrušit dlouho plánovanou dovolenou, protože je nucen v rekordním čase napsat, vyrobit a dokončit reklamu důležitého klienta, výrobce plenek, pro vysílání při Super Bowlu. Ale je to ještě horší. Dozví se, že jeho dávno odcizený a kdysi násilnický otec těžce onemocněl. A že ho bratři ani sestra nemají v úmyslu navštívit. Ta zpráva Fina probudí a přiměje ho přehodnotit jeho dosavadní rozhodnutí, uvědomit si vztah ke kolegyni Phoebe, zpochybnit význam plenek v jeho životě a nakonec přiznat pravdu o vlastním životě a minulosti. Autor John Kenney proslul svými příspěvky do magazínu New Yorker. V roce 2014 získal Thurberovu cenu určenou nejlepším americkým humoristům. Kniha je jeho románovým debutem.

Objev podobné jako Pravda v reklamě (Defekt) - Kenney John

cena 119.0 Kč
Detail

Zákon o reklame (978-80-7676-240-4)

Kniha - autor Jozef Vozár, 280 stran, slovensky, pevná bez přebalu lesklá V roku 2001 bol prijatý zákon o reklame a o zmene a doplnení niektorých zákonov č. 147/2001 Z. z. K uvedenému právnemu predpisu nebol vydaný doteraz žiadny komentár a neexistuje ani vedecká monografia, ktorá by komplexne rozoberala právne aspekty reklamy. Kolektív autorov, ktorý napísal prvé vydanie komentára k zákonu o reklame pozostáva z právnikov, ktorí sa venujú danej problematike dlhodobo, systematicky a to nielen teoreticky, ale aj prakticky.V tomto komentári možno nájsť odpovede na relevantné otázky, ktoré vyplynuli nielen z doterajšej praktickej aplikácie zákona o reklame, ale aj z teórie. Pri hľadaní odpovedí čerpali autori poznatky nielen zo slovenskej a zahraničnej literatúry, ale aj najmä z judikatúry vrátane rozhodnutí Súdneho dvora EÚ.

Objev podobné jako Zákon o reklame (978-80-7676-240-4)

cena 580.0 Kč
Detail

Hudba v číslech, čísla v hudbě (9788025731536)

Elektronická kniha - autor Eli Maor, 184 stran, česky Eli Maor se ve své knize věnuje vztahům mezi matematikou a hudbou. Nejednou čtenáři osvětlí řadu překvapivých detailů, když zkoumá, jak lze uplatnit matematický aparát v hudbě i naopak. Věnuje se například matematickému popisu vztahů mezi jednotlivými tóny, systémům ladění a jejich historickému vývoji. Píše o snaze matematiků a fyziků přesně popsat pohyb struny, prostor věnuje i zkoumání vzniku a povahy zvuku a jeho přenosu. Jinou oblastí, kde se projevují matematické zákonitosti, jsou rytmické poměry v hudbě, ale ani u nich paralely mezi matematikou a hudbou nekonči. Autor jakožto znalec matematiky a milovník klasické hudby zná obě oblasti detailně a čtenáře dokáže svým zájmem nakazit; a dělá to s podmanivou lehkostí. Anotace 2: Pythagoras v experimentech s monochordem stanovil zákonitosti mezi délkou struny a hudebními intervaly. Tzv. přirozené ladění bylo postupem času nahrazeno laděním temperovaným....

Objev podobné jako Hudba v číslech, čísla v hudbě (9788025731536)

cena 169.0 Kč
Detail

Smích v televizní reklamě (978-80-875-0072-9)

Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, Petra Bačuvčíková, 138 stran Monografie představuje výsledky rozsáhlé analýzy zobrazování smíchu v televizních reklamích spotech, které byly vysílány v český televizí. Detailně se zabývá otázkami jako kdo se v reklamách směje, kde se směje, čemu se směje, jaké místo má smích v ději spotu, a podobně. Závěry analýzy jsou interpretovány v kvantitativním i kvalitativním smyslu a ilustrovány záběry z popisovaných spotů.

Objev podobné jako Smích v televizní reklamě (978-80-875-0072-9)

cena 69.0 Kč
Detail

Radim Hladík, Modrý efekt - Modrý Efekt & Radim Hladík (CD)

Radim Hladík, Modrý efekt - Modrý Efekt & Radim Hladík (2024) - CD. Reedice Hladíkova instrumentálního alba z roku 1975. Nově remasterované album je pokračováním „Efektní“ reediční řady i hudebním svědkem času. Tento skvělý kytarista by si za dobu velmi úspěšné kariéry určitě zasloužil víc sólových šancí, ale osud mu poskytl vlastně jen tuto jedinou. A ještě dost komplikovanou, neb původně natočenou už v roce 1973, vydanou se zpožděním, a navíc s v nouzi upravenou částí jinak zpívaného repertoáru. Přesto je to stále výtečné poslouchání, se ctí zařaditelné do tehdejší světové vlny progresivního rocku. Můžete tam snad nalézt mírné ohlasy Pink Floyd, Santany či Yes, ale ze všeho nejvíc je to zcela unikátní skladatel a instrumentalista Radim Hladík. Ve spolupráci s výtečně fungujícím základním triem J. Kůstka, V. Čech a L. Semelka, plus hosty J. Stivínem (flétna, saxofon) a M. Kratochvílem (piano), je to dospělý art rock s občasnými bluesovými kořeny, mírným podílem jazzu a principiální kytarovostí na mnoho způsobů. Vedle dvou rozsáhlých kompozic tu najdeme dvě středostopážní a jedno překvapení v podobě Čajovny, z níž se stala jedna z našich nejikoničtějších instrumentálek vůbec. Také proto jejích dalších pět verzí (včetně jedné dosud nevydané koncertní) z let 1979 až 2011 tvoří cédéčkový bonus.1. Boty 10:00 2. Čajovna 04:03 3. Skládanka 05:52 4. Ztráty a nálezy 05:16 5. Hypertenze 12:36 6. Čajovna (live 1979) 02:18 7. Čajovna (1986) 03:09 8. Čajovna (1992) 03:05 9. Čajovna (live 2007) 03:04 10. Čajovna (live 2010) 03:50

Objev podobné jako Radim Hladík, Modrý efekt - Modrý Efekt & Radim Hladík (CD)

cena 279.0 Kč
Detail

Hudba v číslech, čísla v hudbě: Od Pythagora k Schoenbergovi (9782572982304)

Kniha - autor Eli Maor, 184 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Eli Maor se ve své knize věnuje vztahům mezi matematikou a hudbou. Nejednou čtenáři osvětlí řadu překvapivých detailů, když zkoumá, jak lze uplatnit matematický aparát v hudbě i naopak. Věnuje se například matematickému popisu vztahů mezi jednotlivými tóny, systémům ladění a jejich historickému vývoji. Píše o snaze matematiků a fyziků přesně popsat pohyb struny, prostor věnuje i zkoumání vzniku a povahy zvuku a jeho přenosu. Jinou oblastí, kde se projevují matematické zákonitosti, jsou rytmické poměry v hudbě, ale ani u nich paralely mezi matematikou a hudbou nekonči. Autor jakožto znalec matematiky a milovník klasické hudby zná obě oblasti detailně a čtenáře dokáže svým zájmem nakazit; a dělá to s podmanivou lehkostí. Anotace 2: Pythagoras v experimentech s monochordem stanovil zákonitosti mezi délkou struny a hudebními intervaly. Tzv. přirozené ladění bylo postupem času nahrazeno laděním...

Objev podobné jako Hudba v číslech, čísla v hudbě: Od Pythagora k Schoenbergovi (9782572982304)

cena 204.0 Kč
Detail

Hudba v Labi - Kasl Vladimír

Unikátní obrazová publikace na fotografiích Vladimíra Kasla představuje průřez hudební produkcí klubu Labe v Hořovicích, který vznikal během patnácti let. Na uměleckých snímcích je zachyceno více než sedm desítek hudebníků, zpěváků a kapel, kteří prošli touto legendární klubovou scénou. Vladimír Kasl na svých snímcích zachycuje atmosféra koncertů muzikantů a hudebních uskupení, jakými jsou například: Akutní potřeba / Akrobat / Dan Bárta & Illustratosphere / Iva Bittová / BlueGround & Klára / Brass Band / Cartonnage / Cop / Debustrol / Laco Deczi & Celula New York / Doctor P.P. / Echoes of Pink Floyd / Fleret / Folimanka Blues / Garage & Tony Ducháček / Horkýže Slíže / Hudba Praha band/ IKEM band / Imodium / Jananas / Pavlína Jíšová / Martin Kratochvíl / Tomáš Kočko & Orchestr / Václav Koubek / Krausberry / La Fanka / Rudy Linka / Tomáš Linka / Mig 21 / Vladimír Mišík / Mňága a Žďorp / Mydy Rabycad / Neřež / Nezmaři / Odyssea / Oldáš / Pakostra / Miroslav Paleček a Ivo Jahelka / Papavero / Peshata / Plastic people of the Universe / Barbora Poláková / Přelet M. S. / P.U.B. / Půl dechu do měchu / ROOT / Rybičky 48 / Miki Ryvola / Sestry Havelkovy / Sex Deviants / Skyline / Jan Spálený/ Špejbls Helprs / S.P.S. / Jiří Stivín / Tleskač / Totální nasazení / Trapas / UDG / Vladivojna La Chia / Vltava / Vypsaná fixa / Whitesnake Revival / Wohnout / Yellow Sisters / Zrní

Objev podobné jako Hudba v Labi - Kasl Vladimír

cena 312.0 Kč
Detail

Radim Hladík, Modrý efekt - Modrý Efekt & Radim Hladík (Vinyl LP)

Radim Hladík, Modrý efekt - Modrý Efekt & Radim Hladík (2024) - Vinyl LP. Reedice Hladíkova instrumentálního alba z roku 1975. Nově remasterované album je pokračováním „Efektní“ reediční řady i hudebním svědkem času. Tento skvělý kytarista by si za dobu velmi úspěšné kariéry určitě zasloužil víc sólových šancí, ale osud mu poskytl vlastně jen tuto jedinou. A ještě dost komplikovanou, neb původně natočenou už v roce 1973, vydanou se zpožděním, a navíc s v nouzi upravenou částí jinak zpívaného repertoáru. Přesto je to stále výtečné poslouchání, se ctí zařaditelné do tehdejší světové vlny progresivního rocku. Můžete tam snad nalézt mírné ohlasy Pink Floyd, Santany či Yes, ale ze všeho nejvíc je to zcela unikátní skladatel a instrumentalista Radim Hladík. Ve spolupráci s výtečně fungujícím základním triem J. Kůstka, V. Čech a L. Semelka, plus hosty J. Stivínem (flétna, saxofon) a M. Kratochvílem (piano), je to dospělý art rock s občasnými bluesovými kořeny, mírným podílem jazzu a principiální kytarovostí na mnoho způsobů. Vedle dvou rozsáhlých kompozic tu najdeme dvě středostopážní a jedno překvapení v podobě Čajovny, z níž se stala jedna z našich nejikoničtějších instrumentálek vůbec. Také proto jejích dalších pět verzí (včetně jedné dosud nevydané koncertní) z let 1979 až 2011 tvoří cédéčkový bonus. 1. Boty 10:00 2. Čajovna 04:03 3. Skládanka 05:52 4. Ztráty a nálezy 05:16 5. Hypertenze 12:36

Objev podobné jako Radim Hladík, Modrý efekt - Modrý Efekt & Radim Hladík (Vinyl LP)

cena 509.0 Kč
Detail

Diář - Kalendárium filozofů a vědců - Radim Brázda, Zdeňka Jastrzembská, Radim Bělohrad

Představovaný diář vzniká s cílem uspokojit praktickou potřebu každodenního plánování, nezbytného v každé profesi, a zároveň představit populárním způsobem významné vědecké objevy, filozofické úvahy, metody a klíčové postavy vědy a filozofie laickému čtenáři. Kalendář nabízí každý den jednu badatelskou osobnost, která se v daný den buď narodila, nebo zemřela, a každý týden se inspiruje jednou osobností či relevantním problémem a prezentuje je ve formě medailonu na protilehlé straně kalendáře. Diář není zamýšlen jako systematická a vyčerpávající encyklopedie vědy, ale jako zábavná popularizační příručka pro zvídavé jedince, kteří se nebojí nahlédnout do mnohdy složitého a abstraktního světa vědy a filozofie.

Objev podobné jako Diář - Kalendárium filozofů a vědců - Radim Brázda, Zdeňka Jastrzembská, Radim Bělohrad

cena 203.0 Kč
Detail

Mission „renegade vigil” completed - Miloslav Bauer, Radim Kostelecký, Miloslav Bauer; Radim Kostelecký

Kniha pojednává o ženách a mužích, kteří v době Summitu NATO 2002 v Praze, nebyli nikde vidět, ale důsledně střežili vzdušný prostor České republiky na svých pracovištích ve struktuře Vzdušných sil AČR. „Rok 2002, vojenská letecká základna Čáslav. Těžké olověné mraky a drobný déšť. Přilétá 555. letka F-16. A naši budou ve spolupráci s celou aliancí chránit vzdušný prostor nad Českou republikou.“ „Součástí knihy jsou snímky letecké techniky, využívané VzS AČR nebo aliančními partnery ve prospěch NATO Summit 2002 Praha. Kniha obsahuje rovněž QR kódy pro ilustrační video aktivit sil a prostředků Vzdušných sil AČR, a to nejen v době Summitu 2002.“

Objev podobné jako Mission „renegade vigil” completed - Miloslav Bauer, Radim Kostelecký, Miloslav Bauer; Radim Kostelecký

cena 492.0 Kč
Detail

Hudba v Labi (978-80-7656-046-8)

Kniha - autor Vladimír Kasl, 216 stran, česky, pevná bez přebalu matná Unikátní obrazová publikace na fotografiích Vladimíra Kasla představuje průřez hudební produkcí klubu Labe v Hořovicích, který vznikal během patnácti let. Na uměleckých snímcích je zachyceno více než sedm desítek hudebníků, zpěváků a kapel, kteří prošli touto legendární klubovou scénou. Vladimír Kasl na svých snímcích zachycuje atmosféra koncertů muzikantů a hudebních uskupení, jakými jsou například: Akutní potřeba / Akrobat / Dan Bárta & Illustratosphere / Iva Bittová / BlueGround & Klára / Brass Band / Cartonnage / Cop / Debustrol / Laco Deczi & Celula New York / Doctor P.P. / Echoes of Pink Floyd / Fleret / Folimanka Blues / Garage & Tony Ducháček / Horkýže Slíže / Hudba Praha band/ IKEM band / Imodium / Jananas / Pavlína Jíšová / Martin Kratochvíl / Tomáš Kočko & Orchestr / Václav Koubek / Krausberry / La Fanka / Rudy Linka / Tomáš Linka / Mig 21 / Vladimír Mišík / Mňága a Žďorp /...

Objev podobné jako Hudba v Labi (978-80-7656-046-8)

cena 240.0 Kč
Detail

Nesmysl - Radim Kopáč

Nesmysl provází člověka odjakživa. V životě, v kultuře, ve společnosti, v politice. V literatuře, zejména v poezii, ať té domácí, nebo překladové, má velmi pěknou a bohatou tradici, kterou není na škodu čas od času připomenout. V novém výboru, s novými ilustracemi. Třeba pro srovnání s výbory staršími, jako Nonsens (1997) nebo Ostrov, kde rostou housle (1987).

Objev podobné jako Nesmysl - Radim Kopáč

cena 240.0 Kč
Detail

Hudba Praha & Michal Ambrož: Hudba Praha & Michal Ambrož - LP (9029544947)

LP vinyl - Hudba Praha vydává řadové album po devíti letech. Přestože má nahrávka současný zvuk, atmosférou navazuje na to nejlepší z počátků kapely v osmdesátých letech. Michal Ambrož se na ní vrací ke své písničkářské poloze z roku 1985. Na zvukové podobě se podíleli noví spoluhráči: kytaristé Radovan Jelínek a Michal Pelant, klávesista a kytarista Matěj Belko, kteří kolekci deseti písní zároveň produkovali, a dále baskytarista Jakub Vejnar, bubeník Roman Vícha, saxofonista Jakub Doležal a zpěvačky Tereza Kopáčková, Veronika Vítová a Markéta Foukalová. Osm textů napsal Michal Ambrož. Zbylé dva pocházejí od Petra Váši a J. H. Krchovského. Role supervizora alba se ujal David Koller. Vychází v podobě barevného vinylu. Skladatel, textař, zpěvák a kytarista Michal Ambrož je jednou z nejzásadnějších osobností naší rockové scény, spolu s Davidem Kollerem zakládající člen skupiny Jasná Páka a po ukončení její činnosti zakladatel Hudby Praha. V roce 2016 dal...

Objev podobné jako Hudba Praha & Michal Ambrož: Hudba Praha & Michal Ambrož - LP (9029544947)

cena 449.0 Kč
Detail

Hudba Praha & Michal Ambrož: Hudba Praha & Michal Ambrož - CD (9029544948)

Hudební CD - Hudba Praha vydává řadové album po devíti letech. Přestože má nahrávka současný zvuk, atmosférou navazuje na to nejlepší z počátků kapely v osmdesátých letech. Michal Ambrož se na ní vrací ke své písničkářské poloze z roku 1985. Na zvukové podobě se podíleli noví spoluhráči: kytaristé Radovan Jelínek a Michal Pelant, klávesista a kytarista Matěj Belko, kteří kolekci deseti písní zároveň produkovali, a dále baskytarista Jakub Vejnar, bubeník Roman Vícha, saxofonista Jakub Doležal a zpěvačky Tereza Kopáčková, Veronika Vítová a Markéta Foukalová. Osm textů napsal Michal Ambrož. Zbylé dva pocházejí od Petra Váši a J. H. Krchovského. Role supervizora alba se ujal David Koller. Skladatel, textař, zpěvák a kytarista Michal Ambrož je jednou z nejzásadnějších osobností naší rockové scény, spolu s Davidem Kollerem zakládající člen skupiny Jasná Páka a po ukončení její činnosti zakladatel Hudby Praha. V roce 2016 dal dohromady novou sestavu excelentních...

Objev podobné jako Hudba Praha & Michal Ambrož: Hudba Praha & Michal Ambrož - CD (9029544948)

cena 309.0 Kč
Detail

Chodci zeleně - Radim Kopáč

Jedlan, Marr, Kataj, Kajem - to nejsou jména chlapců z klubu, který se inspiroval u Rychlých šípů. To jsou přezdívky Chodců zeleně: Jana Řezáče, Josefa Proška, Jaroslava Rychlého a Miloše Hájka. Jde o jednu z méně známých a literárněhistoricky dosud pomíjených básnických skupin, které fungovaly ilegálně v Praze za druhé světové války a těsně po ní. Navazovali především na předválečný surrealismus, který později přepsali vlastním tvůrčím vkladem na takzvaný monstrualismus. Z dlouhé řady realizovaných samizdatů jsou některé nenávratně ztraceny, jiné se dochovaly. A právě všechny ty dochované - vedle titulních Chodců zeleně jde o sborníky Mezitím, Ochranné prostředky, Schopnost skutečnosti, Záchody a PF 49 - jsou shromážděny v tomto svazku.

Objev podobné jako Chodci zeleně - Radim Kopáč

cena 255.0 Kč
Detail

Mentální odolnost Radim Valigura

Chcete se umět přizpůsobovat změnám? Řídíte nejen sebe, ale i tým lidí? Jsou ve vašem životě kladeny vysoké nároky na odpovědnost a výkon? Pak potřebujete silnou mentální odolnost. Být mentálně odolní znamená mít pod kontrolou své reakce na vše, co vám život přivede do cesty. Autor Radim Valigura vám k tomu dává klíč. Přes dvacet let sbíral zkušenosti jako konzultant a lektor vrcholových manažerů a sportovců, mj. Petra Vakoče a Martiny Hingisové. Nyní formou poutavého příběhu dává čtenářům k dispozici své pojetí mentální odolnosti. Je to nezbytný předklad pro úspěch ve výkonnostním prostředí. V knize se propojuje autorovo manažersko-ekonomické vzdělání s praxí v oblasti energetické psychologie a koučinku. Abstraktní pojmy vysvětluje názorně pomocí příkladů ze života a tělesných cvičení. Náročnému tématu knihy tak dává lidskost a srozumitelnost. Knížku ocení všichni, kdo chtějí zvládat stres a životní změny.

Objev podobné jako Mentální odolnost Radim Valigura

cena 447.0 Kč
Detail

Dnes dítě - Radim Kopáč

Nakladatelství Meander vydává experimentální knihu Dnes dítě. Co den, to jedna věta dítěte. Dítě je čisté jak lilie a upřímné a pravdivé. Poví Vám toho o světě víc než noviny, televize, internet. Škoda každé chvíle, kterou sedí u počítače, tabletu, iphonu – a ne s Vámi, rodiči. Pocta spontánnímu vidění, jedinečné imaginaci, řeči, která se dobrodružně klube na svět. Vybrané věty rozvinula do podoby komiksového stripu jedna z nejoriginálnějších českých výtvarnic dneška, Vendula Chalánková. 23. 12. 2014 Dnes dítě u večeře přemýšlelo nahlas: „Až budu velkej, hodně velkej, budu pít pivo.“ Po chvilce dodalo: „Anebo víno. Sauvignon.“ 2. 4. 2015 Dnes dítě loudilo na matce: „Maminko, já bych tolik chtěl vidět delfíny!“ – „To bychom ale museli jet k moři, delfíni jsou daleko.“ – „Jak daleko? Kolik je to stanic?“ Kniha vychází za podpory Ministerstva kultury České republiky.

Objev podobné jako Dnes dítě - Radim Kopáč

cena 177.0 Kč
Detail

Zvíře nadržené - Radim Uzel

"Milostné zvířátko uděláme z vás, kolem hrdla dáme pozlacený pás…" veršuje libretista Karel Sabina v naší vpravdě národní opeře. Doba však tehdy byla cudná, nebo si tak alespoň navenek připadala. Jakápak tedy "nadrženost". Přitom však lidská sexualita je tak stará jako lidstvo samo a jedním z jejích trvalých znaků je vyšší sexuální aktivita mužů. Navíc je člověk bytostí trvale sexualizovanou a jeho sexualita má charakter jak prokreační - rozmnožovací, tak rekreační - potěšující. Deset kapitol knihy Zvíře nadržené neobchází žádná tabu již proto, že si je autor nepřipouští. Zdaleka si nevšímá jen různých forem párového soužití, ale také toho, kde jsou v sexu hranice normality a kdy je třeba mluvit o sexuálním nebezpečí a zločinu. Kybernetička Lynne Hallová na adresu stále populárnějších sexuálních robotů nedávno pronesla, že jejich hardware je těžký, hlučný a přehřívá se. Koneckonců, někde se s polidšťováním techniky začít muselo.

Objev podobné jako Zvíře nadržené - Radim Uzel

cena 157.0 Kč
Detail

Létavice touhy - Radim Kopáč

"Padejte hvězdy / Ale krásnější než vy jsou elektrické výboje pohlaví / Padejte ženy / Sestřelené létavice touhy." Úryvek z málo známého básnického textu Zbyňka Havlíčka (1922-1969) otvírá téma předkládané knihy, jímž je exponovaný erotismus v díle Havlíčkově, Jany Krejcarové (1928-1981) a Egona Bondyho (1930-2007), tří nepominutelných osobností poválečné české poezie a (zprvu undergroundové) kultury. Zejména na konci čtyřicátých let (a znovu v první polovině let šedesátých) se jejich životní i umělecké osudy těsně protínaly. V rovině výrazové sice každý mířil od počátku jiným směrem (od surrealismu mnoha podob k totálnímu realismu), téma však měli dlouhodobě společné: intenzivní mezilidské filiace, častokrát intimního rázu. Svědčí o tom třebas proslavený cyklus Krejcarové V zahrádce otce mého (v souvislosti s Havlíčkovou sbírkou Levou rukou) a Bondyho Appendix pro Honzu Krejcarovou (v reakci na její Dopis z jara 1962), ale i řada jiných příbuzností. Antologii uvedených, většinou raritních a téměř nedostupných textů, sestavil a předmluvou opatřil Radim Kopáč.

Objev podobné jako Létavice touhy - Radim Kopáč

cena 233.0 Kč
Detail

Podívejte se také