Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz

Reklama ...vážně!? ()

Audiokniha MP3 - Mozaik reklam, které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých a šedesátých. - Anonym, čtou různí interpreti Mozaik reklam, které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých a šedesátých....ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi.Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii...Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků),...

Podívejte se také Reklama ...vážně!? 3 ()

cena 69.0 Kč
Detail

Keď ťa každý má rád, nikto ťa neberie vážne - Martin Wehrle

Ako si stanoviť hranice a stáť si za svojím presvedčením Máte pocit, že vás druhí podceňujú? Bojíte sa vyjadriť svoj názor, lebo chcete byť s každým zadobre? Vždy keď sa pokúsite zlepšiť svoje postavenie, nastolia argumenty, ktorými vás prevalcujú? Človek, ktorý robí všetko, čo sa od neho očakáva, je síce obľúbený, ale zároveň je aj ľahkou obeťou. Úspechy dosiahne iba ten, kto sa nedá zneistiť a nebojí sa zaujať aj nepohodlný postoj. Táto kniha je určená všetkým, ktorí: – sa už nechcú dať zneužívať, – chcú si stáť za svojím, – chcú suverénne oponovať, keď sa od nich vyžaduje priveľa alebo keď čelia kritike, či slovným útokom. Kariérny a osobný kouč Martin Wehrle vás naučí, ako si v každej životnej situácii zachovať sebaúctu, ako sa brániť, nedať sa zmanipulovať, ako zvládať náročné konverzácie a ako dosiahnuť svoje ciele.

Podívejte se také Reklama (978-80-247-3492-7)

cena 438.0 Kč
Detail

Vražda potřebuje reklamu ()

Audiokniha MP3 - Audiokniha roku 2020: Nejlepší design - Nastoupil, aby zjistil, proč ze schodů sletěl pan Dean. Až to vypátrá, ukloní se a půjde si zase pinkat kriket. - autor Dorothy L. Sayersová, čte Otakar Brousek ml. Nastoupil, aby zjistil, proč ze schodů sletěl pan Dean. Až to vypátrá, ukloní se a půjde si zase pinkat kriket.V červnu 1933 ještě nebývalo na mediálním trhu obvyklé, aby pod schodištěm slovutné londýnské reklamní agentury dělala reklamu mrtvola. Ani firma pana Randalla nestojí o randál, takže na místo zavražděného textaře Deana záhy přijímá pana Deathe Bredona, který se uvede náručí štěpných sloganů.Leč pozor! Jen zasvěcenci vědí, jaký číman se tu dal ve skutečnosti zaměstnat – zato sám lord Petr Wimsey tuší, že pachatele zločinu je záhodno hledat přímo v budově. Pokud se vyrovná s hektickými nároky, jež na něj kladou klienti, uzávěrky a sazárna, může v agentuře slídit jako ostříž, oslnivě konverzovat a po práci ovívat krásky na večírcích...

Podívejte se také Reklama (4. vydání) (978-80-247-5865-7)

cena 369.0 Kč
Detail

Živá reklama - Kaščák Jozef

Máte radi fejtóny, ktoré sú písané s nadh?adom, humorne, moderným jazykom a pritom nestrácajú ?ahkosť bytia? V tom prípade sa vám kniha životných postrehov Jozefa...

Objev podobné jako Živá reklama - Kaščák Jozef

cena 134.0 Kč
Detail

Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová

Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.

Objev podobné jako Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová

cena 491.0 Kč
Detail

Reklama (978-80-247-3492-7)

Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, 208 stran Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Nové vydání přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a emocionálního působení a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak "krok za krokem" připravit účinnou reklamní kampaň, jaká média vybrat, jak vytvořit tu "správnou" reklamu, jaké barvy, obrazy a slova používat či jak si vybrat správnou agenturu. Dozvíte se také, jaké moderní přístupy ke zjišťování účinnosti reklamy existují, jaké jsou nové trendy v marketingové komunikaci nebo co...

Objev podobné jako Reklama (978-80-247-3492-7)

cena 229.0 Kč
Detail

Ogilvy o reklamě v digitálním věku

Audiokniha MP3 - Principy "otce reklamy" Davida Ogilvyho přizpůsobené na digitální současnost - autor Miles Young, čte Michal Jagelka a Klára Sochorová Principy "otce reklamy" Davida Ogilvyho přizpůsobené na digitální současnostBestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil.Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce. Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu "anekdot" a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století.Miles YoungMiles Young je bývalý britský podnikatel a držitel Warden of New College v Oxfordu . Do...

Objev podobné jako Ogilvy o reklamě v digitálním věku

cena 499.0 Kč
Detail

Vražda potřebuje reklamu (2 MP3-CD) - audiokniha

Audioknihu Vražda potřebuje reklamu napsal autor: Dorothy L. Sayersová, čte: Otakar Brousek ml. Nastoupil, aby zjistil, proč ze schodů sletěl pan Dean. Až to vypátrá, ukloní se a půjde si zase pinkat kriket. V červnu 1933 ještě nebývalo na mediálním trhu obvyklé, aby pod schodištěm slovutné londýnské reklamní agentury dělala reklamu mrtvola. Ani firma pana Randalla nestojí o randál, takže na místo zavražděného textaře Deana záhy přijímá pana Deathe Bredona, který se uvede náručí štěpných sloganů. Leč pozor! Jen zasvěcenci vědí, jaký číman se tu dal ve skutečnosti zaměstnat – zato sám lord Petr Wimsey tuší, že pachatele zločinu je záhodno hledat přímo v budově. Pokud se vyrovná s hektickými nároky, jež na něj kladou klienti, uzávěrky a sazárna, může v agentuře slídit jako ostříž, oslnivě konverzovat a po práci ovívat krásky na večírcích zlaté mládeže. I kdyby mu hrozilo, že ho některá uloví, zůstane akční detektiv s modrou krví vždy a všude noblesním Britem a s přispěním švagra-policisty odhalí, jak rafinovaně se ve městě distribuoval kokain. A mezitím nás stvořitelka všímavého lorda Petra pobaví desítkami postřehů o reklamě, „reklamštině“ a jejích pěšácích, kteří tak rádi klamou masy i sebe.

Objev podobné jako Vražda potřebuje reklamu (2 MP3-CD) - audiokniha

cena 359.0 Kč
Detail

Psychologie reklamy (978-80-271-3654-4)

Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, 360 stran, česky Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a...

Objev podobné jako Psychologie reklamy (978-80-271-3654-4)

cena 467.0 Kč
Detail

Dynamické reklamy (978-80-87973-33-2)

Kniha - autor David Bauckmann, 72 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato kniha je funkčním průvodcem, který přináší návod, jak efektivně nastavit facebookovou reklamu. Dynamické reklamy, také DPA reklamy, jsou komplexní činností zahrnující víceoborové spektrum zkušeností. Na jejich realizaci se zpravidla podílí několik lidí. Přesto je pochopení celé problematiky dohromady nesmírně důležité pro výsledný efekt kampaní. Kniha se skládá z deseti členitých kapitol. První část provází základním nastavením reklamního účtu a pokračuje vkládáním facebookových kódů s proměnnými na internetové stránky. V druhé části se dozvíte vše o formátu XML feed, tvorbě produktového katalogu a na závěr vše o nastavení kampaní s praktickými tipy. Autorem knihy je David Bauckmann, respektovaná autorita v oblasti programmatiky a dynamických reklam.

Objev podobné jako Dynamické reklamy (978-80-87973-33-2)

cena 171.0 Kč
Detail

Ogilvy o reklamě v digitálním věku - Miles Young

Odhalte tajemství úspěšné reklamy 21. století. Kniha zakládá na principech \"otce reklamy\" Davida Ogilvyho a přizpůsobuje je digitální současnosti.

Objev podobné jako Ogilvy o reklamě v digitálním věku - Miles Young

cena 199.0 Kč
Detail

Reklama (4. vydání) (978-80-247-5865-7)

Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, 232 stran Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy. Začínající marketéři a studenti VŠ v knize najdou vše důležité o tom, jak naplánovat a vytvořit tu "správnou" reklamu, která splní své cíle. Dozví se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný název, jméno produktu a logo. Autoři se dále věnují působení reklamy a jejímu měření, radí jak vybrat reklamní agenturu a představují nové trendy v marketingové komunikaci. V přílohách čtenáři najdou užitečné informace o legislativě spojené s reklamou, seznam tisku věnující se marketingu, odkazy na asociace komunikačních agentur a důležité adresy.

Objev podobné jako Reklama (4. vydání) (978-80-247-5865-7)

cena 254.0 Kč
Detail

Hudba v reklamě (978-80-87500-51-4)

Kniha - autor Radim Bačuvčík, 224 stran, česky, pevná bez přebalu matná Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech oblastí marketingové komunikace svázána asi nejvíce. Všímá si procesu, jakým se vůbec hudba do reklam dostává a do detailů ukazuje, jak vlastně hudba v dnešních reklamách vypadá. Knihu ocení všichni, kteří mají co do činění s reklamní tvorbou, a také lidé, kteří by se chtěli dozvědět více o tom, jak se s nimi reklamní mágové pokoušejí pomocí hudby manipulovat.

Objev podobné jako Hudba v reklamě (978-80-87500-51-4)

cena 216.0 Kč
Detail

Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 16GB (bez reklamy) (B09TMF6742)

Elektronická čtečka knih - 6,8" podsvícený dotykový displej, WiFi a Bluetooth, vnitřní paměť 15,625 GB, konektor USB-C Všechny knihy vašich oblíbených autorů, a navíc v kompaktním balení? Toto přání si budete moct splnit, a to jen zásluhou elektronické čtečky knih Amazon Kindle Paperwhite 5 2021. Radost udělá všem, kteří nechtějí být omezováni jak velikostí, tak množstvím klasických knih. Čtení knih si užijete na podsvíceném displeji s úhlopříčkou 6,8". Nemusíte se obávat, že by vám došlo volné místo. Čtečka vám totiž nabídne celkovou kapacitu 15,625 GB. Elektronická čtečka knih Amazon se stane vaším nepostradatelným společníkem nejen na cestách. Klíčové přednosti elektronické čtečky knih Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 16GB (bez reklamy) Užijte si moderní čtení opravdu kdekoliv díky elektronické čtečce knih Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 Příjemné čtení, které navíc šetří vaše oči Podsvícený displej s úhlopříčkou 6,8" Součástí elektronické čtečky knih Amazon...

Objev podobné jako Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 16GB (bez reklamy) (B09TMF6742)

cena 5390.0 Kč
Detail

Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 32GB Signature Edition (bez reklamy) (B08N2QK2TG)

Elektronická čtečka knih - 6,8" podsvícený dotykový displej, WiFi a Bluetooth, vnitřní paměť 32 GB, bez paměťové karty, konektor USB-C Rádi byste se začetli do svých oblíbených děl kdekoliv a kdykoliv? Toto přání si budete moct splnit, a to díky elektronické čtečce knih Amazon Kindle Paperwhite 5 2021. Radost udělá těm, kteří rádi čtou a nechtějí být limitovaní velikostí a množstvím klasických knih. Bezstarostné čtení knih vám dopřeje podsvícený displej s úhlopříčkou 6,8". Obavy z nedostatku volného místa můžete hodit stranou. Čtečka vám totiž nabídne dostatečnou vnitřní paměť 32 GB. Elektronická čtečka knih Amazon se stane vaším nepostradatelným společníkem nejen na cestách. Klíčové přednosti elektronické čtečky knih Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 32GB Signature Edition (bez reklamy) Užijte si moderní čtení opravdu kdekoliv díky elektronické čtečce knih Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 Písmo si můžete přizpůsobit svým potřebám Podsvícený displej s...

Objev podobné jako Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 32GB Signature Edition (bez reklamy) (B08N2QK2TG)

cena 5690.0 Kč
Detail

Amazon Kindle Paperwhite 4 2018 32GB Blue (renovovaný s reklamou) (B07PPXZYWQ)

Elektronická čtečka knih - 6" podsvícený dotykový E Ink displej, rozlišení Full HD 1448 × 1072 px, WiFi a Bluetooth, vnitřní paměť 32 GB, bez paměťové karty, konektor micro USB Celou knihovnu můžete mít všude s sebou v kompaktním balení, a to díky elektronické čtečce knih Amazon Paperwhite 4 2018. Potěší všechny, kteří rádi čtou a nechtějí být limitovaní hmotností nebo množstvím papírových knih. Čtení knih vám umožní podsvícený displej s úhlopříčkou 6" s rozlišením Full HD 1448 × 1072 px. Kvalitní E Ink displej nezatěžuje vaše oči a navodí stejné pocity jako při četbě klasických knih. Množstvím rozečtených knih nebudete nikterak omezeni, protože čtečka knih má celkovou kapacitu 32 GB. Elektronická čtečka knih Amazon se stane vaším nepostradatelným společníkem nejen na cestách. Hlavní vlastnosti elektronické čtečky knih Amazon Kindle Paperwhite 4 2018 32GB Blue (renovovaný s reklamou) Užijte si moderní čtení opravdu kdekoliv díky elektronické čtečce knih Amazon...

Objev podobné jako Amazon Kindle Paperwhite 4 2018 32GB Blue (renovovaný s reklamou) (B07PPXZYWQ)

cena 2790.0 Kč
Detail

Amazon Kindle Paperwhite 4 2018 8GB Sage (renovovaný s reklamou) (B08412B9N5)

Elektronická čtečka knih - 6" podsvícený dotykový E Ink displej, rozlišení Full HD 1448 × 1072 px, WiFi a Bluetooth, vnitřní paměť 8 GB, bez paměťové karty, konektor micro USB Vychutnejte si své oblíbené čtení kdekoliv a kdykoliv, a to díky elektronické čtečce knih Amazon Paperwhite 4 2018. Radost udělá těm, kteří rádi čtou a nechtějí být limitovaní velikostí a množstvím klasických knih. Čtení umožňuje podsvícený displej s úhlopříčkou 6" s rozlišením Full HD 1448 × 1072 px. Kvalitní E Ink displej nezatěžuje vaše oči a navodí stejné pocity jako při četbě klasických knih. Nemusíte se strachovat o nedostatek volného místa. Čtečka vám totiž nabídne celkovou kapacitu 8 GB. Elektronická čtečka knih Amazon vás zabaví na dovolené i doma. Hlavní přednosti elektronické čtečky knih Amazon Kindle Paperwhite 4 2018 8GB Sage (renovovaný s reklamou) Své oblíbené čtení si budete moct vychutnat s elektronickou čtečkou knih Amazon Paperwhite 4 2018 Přizpůsobením písma navíc...

Objev podobné jako Amazon Kindle Paperwhite 4 2018 8GB Sage (renovovaný s reklamou) (B08412B9N5)

cena 2389.0 Kč
Detail

Amazon Kindle Paperwhite 4 2018 8GB černý (renovovaný s reklamou) (B077448K76)

Elektronická čtečka knih - 6" podsvícený dotykový E Ink displej, rozlišení Full HD 1440 × 1080 px, WiFi a Bluetooth, vnitřní paměť 8 GB, bez paměťové karty, konektor micro USB Všechny knihy vašich oblíbených autorů, a navíc v kompaktním balení? Toto přání si budete moct splnit, a to díky elektronické čtečce knih Amazon Paperwhite 4 2018. Radost udělá všem, kteří rádi čtou a nechtějí být limitovaní hmotností nebo množstvím papírových knih. Čtení knih vám umožní podsvícený displej s úhlopříčkou 6" s rozlišením Full HD 1440 × 1080 px. Kvalitní E Ink displej je maximálně šetrný k vašemu zraku a navozuje pocit četby běžných knih. Nemusíte se obávat, že by vám došlo volné místo, neboť nabízená čtečka disponuje kapacitou 8 GB. Elektronická čtečka knih Amazon se stane vaším nepostradatelným společníkem nejen na cestách. Zásadní vlastnosti elektronické čtečky knih Amazon Kindle Paperwhite 4 2018 8GB černý (renovovaný s reklamou) Užijte si moderní čtení opravdu kdekoliv...

Objev podobné jako Amazon Kindle Paperwhite 4 2018 8GB černý (renovovaný s reklamou) (B077448K76)

cena 2490.0 Kč
Detail

Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 32GB Signature Edition (renovovaný bez reklamy) (X00365C677)

Elektronická čtečka knih - 6,8" podsvícený dotykový displej, WiFi a Bluetooth, vnitřní paměť 32 GB, bez paměťové karty, konektor USB-C Všechna svá oblíbená díla můžete mít stále při sobě v kompaktním vydání, a to díky elektronické čtečce knih Amazon Kindle Paperwhite 5 2021. Radost udělá těm, kteří rádi čtou a nechtějí být limitovaní velikostí a množstvím klasických knih. Čtení knih si užijete na podsvíceném displeji s úhlopříčkou 6,8". Množstvím rozečtených knih nebudete nikterak omezeni, vnitřní paměť čtečky činí 32 GB. Elektronická čtečka knih Amazon se stane vaším nepostradatelným společníkem nejen na cestách. Klíčové vlastnosti elektronické čtečky knih Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 32GB Signature Edition (renovovaný bez reklamy) Skvělý společník nejen na cestách, to je elektronická čtečka knih Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 Šetří vaše oči, čtení je velmi pohodlné Podsvícený displej s úhlopříčkou 6,8" Součástí elektronické čtečky knih Amazon je...

Objev podobné jako Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 32GB Signature Edition (renovovaný bez reklamy) (X00365C677)

cena 5090.0 Kč
Detail

Psychologie reklamy: 5., rozšířené a aktualizované vydání (978-80-271-3654-4)

Kniha - autor Jitka Vysekalová, 360 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání...

Objev podobné jako Psychologie reklamy: 5., rozšířené a aktualizované vydání (978-80-271-3654-4)

cena 469.0 Kč
Detail

Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě - Seth Godin

MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce.Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat lhát, zahlcovat lidi spamem a stydět se za práci, kterou děláte. Je čas přestat utrácet peníze za ukradenou pozornost, dlouhodobě se to nevyplatí. Je čas přestat si plést analýzy sociálních médií se skutečnými zákazníky. Je čas být vidět. K tomu se nejprve potřebujete naučit, jak se máte dívat.

Objev podobné jako Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě - Seth Godin

cena 312.0 Kč
Detail

Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)

Kniha - autor Seth Godin, 208 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce. Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat...

Objev podobné jako Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)

cena 299.0 Kč
Detail

Reklama ...vážně!? - audiokniha

Audiokniha: ...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých a šedesátých. Ať jde o vtipnou reklamu na výherní poukázky v noblesním podání Jana Wericha a Miroslava Horníčka, písničku Jiřího Suchého využitou pro Barvy a laky či více či méně povedené "vážné" reklamní skeče či bizarní agitka na sběr starých kostí (1950), jsou tyto snímky dokumentem své doby.

Objev podobné jako Reklama ...vážně!? - audiokniha

cena 69.0 Kč
Detail

Reklama ...vážně!? 2 - audiokniha

Audiokniha: ...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, ve druhém pokračování úspěšného titulu, i sedmdesátých. Opět zde můžete slyšet scénky a skeče nahrávané pro Sazku, Tukový průmysl, Sběrné suroviny, obchodní domy Prior, Čs. státní loterii či Požární ochranu a další. Ať jde o vtipný propagační snímek pro Tukový průmysl (např. na tuk Sanu - sestru másla či olivový olej) v opět skvělém podání Jana Wericha a Miroslava Horníčka, vážně míněné nicméně vtipné scénky Spejbla a Hurvínka v neméně skvostné interpretaci Miloše Kirschnera, opět Vám v nich nabízíme dokumenty své doby.

Objev podobné jako Reklama ...vážně!? 2 - audiokniha

cena 69.0 Kč
Detail

Reklama ...vážně!? 4 - audiokniha

Audiokniha: ..ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, již ve čtvrtém pokračování úspěšného titulu, i sedmdesátých. Opět zde můžete slyšet scénky a skeče nahrávané pro Sazku, Knihu n.p., Sběrné suroviny, Jawu, Čs. státní loterii či Požární ochranu, pro umělce samotné či tzv PF podniku Rekrea. Na titulu určeném pouze pro digitální obchody účinkují jak neznámí mluvčí tak umělci jako R.A. Dvorský, František Filipovský, Jan Werich, Miloš Kirschner a mnoho dalších - opět Vám ve všech těchto scénkách nabízíme dokumenty své doby.

Objev podobné jako Reklama ...vážně!? 4 - audiokniha

cena 69.0 Kč
Detail

Reklama ...vážně!? 3 - audiokniha

Audiokniha: ...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, již ve třetím pokračování úspěšného titulu, i sedmdesátých. Opět zde můžete slyšet scénky a skeče nahrávané pro Sazku, Tukový průmysl, Sběrné suroviny, obchodní domy Prior, Čs. státní loterii či Požární ochranu a další. Ať jde o vtipný propagační snímek pro Tukový průmysl (opět v hlavní roli Sana - vlastní sestra másla a opět skvělé podání Jana Wericha a Miroslava Horníčka), vážně míněné nicméně vtipné scénky Spejbla a Hurvínka (tentokrát jedenkrát v originální interpretaci Josefa Skupy a dvakrát v neméně skvělé interpretaci Miloše Kirschnera) či velmi povědomé reklamní chvilky televizní s panem Vajíčkem v hlavní roli - opět Vám ve všech těchto scénkách nabízíme dokumenty své doby.

Objev podobné jako Reklama ...vážně!? 3 - audiokniha

cena 69.0 Kč
Detail

Jak na reklamu - Praktický průvodce světem reklamy - Lucie Sára Závodná, Jan Pospíšil

Reklama je všudypřítomný fenomén, se kterým se setkáváme prakticky denně. Pro většinu společností je to zároveň nejmocnější nástroj propagace. Tato kniha představuje základní informace o reklamě, její historii i účinky. Zabývá se i konkrétními postupy využívanými v reklamní komunikaci společně se základními návody.

Objev podobné jako Jak na reklamu - Praktický průvodce světem reklamy - Lucie Sára Závodná, Jan Pospíšil

cena 197.0 Kč
Detail

Reklama - Josef Sudek

Čtvrtý svazek knižní řady Sudkových fotografických cyklů představuje jeho zakázkovou tvorbu. Historik umění Vojtěch Lahoda ve svém doprovodném textu ukazuje vývoj Sudkova vztahu k reklamní fotografii, zdůrazňuje klíčové Sudkovo setkání s Družstevní prací a Ladislavem Sutnarem a ukazuje, jak v mnoha případech Sudkovy snímky vznikající na zakázku volně přecházely v jeho volnou tvorbu. Sudek vytvářel na svých snímcích ze skleněných předmětů abstraktní kompozice, pracoval s neobvyklými úhly pohledu i se světlem. Sám si své reklamní práce vážil a některé své takto vzniklé snímky zahrnoval do svého díla a vystavoval je.

Objev podobné jako Reklama - Josef Sudek

cena 670.0 Kč
Detail

Dynamické reklamy - David Bauckmann

Tato kniha je funkčním průvodcem, který přináší návod, jak efektivně nastavit facebookovou reklamu. Dynamické reklamy, také DPA reklamy, jsou komplexní činností zahrnující víceoborové spektrum zkušeností. Na jejich realizaci se zpravidla podílí několik lidí. Přesto je pochopení celé problematiky dohromady nesmírně důležité pro výsledný efekt kampaní. Kniha se skládá z deseti členitých kapitol. První část provází základním nastavením reklamního účtu a pokračuje vkládáním facebookových kódů s proměnnými na internetové stránky. V druhé části se dozvíte vše o formátu XML feed, tvorbě produktového katalogu a na závěr vše o nastavení kampaní s praktickými tipy. Autorem knihy je David Bauckmann, respektovaná autorita v oblasti programmatiky a dynamických reklam.

Objev podobné jako Dynamické reklamy - David Bauckmann

cena 178.0 Kč
Detail

Hudba v reklamě - Radim Bačuvčík

Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech oblastí marketingové komunikace svázána asi nejvíce. Všímá si procesu, jakým se vůbec hudba do reklam dostává a do detailů ukazuje, jak vlastně hudba v dnešních reklamách vypadá. Knihu ocení všichni, kteří mají co do činění s reklamní tvorbou, a také lidé, kteří by se chtěli dozvědět více o tom, jak se s nimi reklamní mágové pokoušejí pomocí hudby manipulovat.

Objev podobné jako Hudba v reklamě - Radim Bačuvčík

cena 241.0 Kč
Detail

Pohádky s reklamou - Pavel Šmidrkal

Pohádky s reklamou oživují umlčená sešitková vydání ilustrovaných pohádek z dob monarchie a časů první poloviny 20. století. Knížka nabízí výběr titulů, kde dominují půvabné kresby známých malířů ve spojení s nápaditou, i když nostalgicky působící reklamou na potraviny a drogistické zboží. Pouť do pohádkových světů minulosti odmění čtenáře světlem příjemných zážitků i nečekaných odhalení.

Objev podobné jako Pohádky s reklamou - Pavel Šmidrkal

cena 150.0 Kč
Detail

Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha

eBook: Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi, seznámí se s novými příklady efektivních kampaní z roku 2010, dalšími příklady testování reklamy, novými údaji výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, novými poznatky k účinnosti reklamy na internetu a mnoha dalšími aktuálními informacemi a poznatky. Publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou českou autoritou v oblasti psychologie reklamy, vám odpoví na otázky typu, jakou reklamu váš zákazník preferuje, co se mu líbí a co odmítá, jak na něho působí obraz či zv uk, jak vytvořit účinnou reklamu a jak zjistit účinnost reklamy. Kniha nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.

Objev podobné jako Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha

cena 390.0 Kč
Detail

Česká reklama - Jaroslav Krupka - e-kniha

eBook: „Začaly mi chodit anonymní dopisy, které mi vyhrožovaly smrtí. To jsem bral ještě na lehkou váhu, jenže pak jsme jednou ráno přišli Na Zatlance do kanceláře a pod nohama nám křupalo sklo, protože nám v noci vytloukli všechna okna. To už bylo horší, takže jsme volali policii, která dva dny a dvě noci hlídkovala před agenturou, a u dětí jsem měl ochranku...“ Zajímá vás svět české reklamy a chcete se o něm dozvědět, co jste ještě nevěděli? Stojíte o seznámení s autory nejslavnějších českých kampaní a reklamních sloganů posledních dvaceti let? Víte, kvůli které kampani vyhrožovaly anonymy jejímu autorovi smrtí a na jaké české reklamy si stěžovali velvyslanci jiných států? Tušili jste, že spory o zaplacení kampaně někdy končily i narážečkami aut? Chcete nahlédnout do kuchyně reklamním tvůrcům a zjistit, jak se z prvotního nápadu rodí kampaň? Kniha vypráví dějiny české reklamy tak, jak zatím ještě nebyly vyprávěny. Vydejte se na cestu časem od legendárního pana Vajíčka až po poslední úspěchy českých tvůrců na mezinárodním festivalu reklamy v Cannes. Jaroslav Krupka vystudoval obory masová komunikace a žurnalistika na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy. Během studií přispíval do časopisů Kinorevue, Tvar, Mladý svět a Týden. Od roku 1994 pracoval v časopisu Strategie zaměřeném na masovou komunikaci, kde postupně působil jako redaktor, editor a vedoucí příloh. Od roku 2005 do roku 2010 pracoval jako redaktor a editor Lidových novin. V roce 2010 nastoupil do týdeníku Marketing & Media.

Objev podobné jako Česká reklama - Jaroslav Krupka - e-kniha

cena 499.0 Kč
Detail

Reklama nakladatelství Toužimský & Moravec - Michal Moravec

Kniha obsahuje přibližně dvě stě nejrůznějších propagačních tisků nakl. T&M z let 1930 až 1949. Jedné se o skoro ucelený soubor volně tištěných materiálů firmy. Je samozřejmé, že práci nakladatelství nejlépe reprezentuje knižní tvorba, ale tato publikace dokládá, že i její další publikační činnost může být - a je velmi zajímavá.

Objev podobné jako Reklama nakladatelství Toužimský & Moravec - Michal Moravec

cena 358.0 Kč
Detail

Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha

eBook: Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.

Objev podobné jako Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha

cena 467.0 Kč
Detail

Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha

eBook: Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy. Začínající marketéři a studenti VŠ v knize najdou vše důležité o tom, jak naplánovat a vytvořit tu "správnou" reklamu, která splní své cíle. Dozví se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný název, jméno produktu a logo. Autoři se dále věnují působení reklamy a jejímu měření, radí jak vybrat reklamní agenturu a představují nové trendy v marketingové komunikaci. V přílohách čtenáři najdou užitečné informace o legislativě spojené s reklamou, seznam tisku věnující se marketingu, odkazy na asociace komunikačních agentur a důležité adresy.

Objev podobné jako Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha

cena 254.0 Kč
Detail

Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha

eBook: Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Nové vydání přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a emocionálního působení a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak "krok za krokem" připravit účinnou reklamní kampaň, jaká média vybrat, jak vytvořit tu "správnou" reklamu, jaké barvy, obrazy a slova používat či jak si vybrat správnou agenturu. Dozvíte se také, jaké moderní přístupy ke zjišťování účinnosti reklamy existují, jaké jsou nové trendy v marketingové komunikaci nebo co není v reklamě dovoleno. Přestože se kniha věnuje z větší části právě reklamě, je určena všem zájemcům o problematiku komerčních komunikací, nejen marketingovým a reklamním manažerům a specialistům, pracovníkům komunikačních a reklamních agentur a studentům.

Objev podobné jako Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha

cena 229.0 Kč
Detail

Vražda potřebuje reklamu - Dorothy Leigh Sayersová - audiokniha

Audiokniha: Nastoupil, aby zjistil, proč ze schodů sletěl pan Dean. Až to vypátrá, ukloní se a půjde si zase pinkat kriket. V červnu 1933 ještě nebývalo na mediálním trhu obvyklé, aby pod schodištěm slovutné londýnské reklamní agentury dělala reklamu mrtvola. Ani firma pana Randalla nestojí o randál, takže na místo zavražděného textaře Deana záhy přijímá pana Deathe Bredona, který se uvede náručí štěpných sloganů. Leč pozor! Jen zasvěcenci vědí, jaký číman se tu dal ve skutečnosti zaměstnat – zato sám lord Petr Wimsey tuší, že pachatele zločinu je záhodno hledat přímo v budově. Pokud se vyrovná s hektickými nároky, jež na něj kladou klienti, uzávěrky a sazárna, může v agentuře slídit jako ostříž, oslnivě konverzovat a po práci ovívat krásky na večírcích zlaté mládeže. I kdyby mu hrozilo, že ho některá uloví, zůstane akční detektiv s modrou krví vždy a všude noblesním Britem a s přispěním švagra-policisty odhalí, jak rafinovaně se ve městě distribuoval kokain. A mezitím nás stvořitelka všímavého lorda Petra pobaví desítkami postřehů o reklamě, „reklamštině“ a jejích pěšácích, kteří tak rádi klamou masy i sebe.

Objev podobné jako Vražda potřebuje reklamu - Dorothy Leigh Sayersová - audiokniha

cena 369.0 Kč
Detail

Marketing bez reklamy - Magdalena Čevelová - e-kniha

eBook: Chcete mít dostatek zakázek, a přitom neutratit ani korunu za reklamu? Jste-li živnostník, nezávislý profesionál nebo malá firma, je to docela dobře možné. Kniha Marketing bez reklamy vám představí 10 postupů, které mohou být pro vaše podnikání dokonce účinnější než placená inzerce, a krok za krokem vás provede jejich používáním.

Objev podobné jako Marketing bez reklamy - Magdalena Čevelová - e-kniha

cena 199.0 Kč
Detail

Hudba v televizní reklamě - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Monografie prezentuje závěry výzkumu hudební složky reklam vysílaných v českých televizích. Všímá si hudebních rysů - používaných temp, hudebních nástrojů, zpívaných sloganů a podobně, i toho, jak může být hudba v reklamě vnímaná a jak působí na televizní diváky.

Objev podobné jako Hudba v televizní reklamě - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Amazon Kindle Paperwhite (2024), 16GB, s reklamou, černý

Celou knihovnu můžete mít všude s sebou v kompaktním balení, a to díky elektronické čtečce knih Amazon Kindle Paperwhite 2024. Radost udělá těm, kteří nechtějí být omezováni jak velikostí, tak množstvím klasických knih. Čtení knih vám umožní podsvícený displej s úhlopříčkou 7". Neostýchejte se s množstvím rozečtených knih, čtečka vydrží na jedno nabití až 12 týdnů. Zakoupené knihy si do čtečky snadno nahrajete buďto bezdrátově nebo pomocí přiloženého USB-C kabelu, díky kterému můžete zařízení zároveň i nabít. Stylové provedení podtrhuje metalicky zelená barva! Klíčové vlastnosti: Velký dotykový displej podobný skutečnému papíru 16GB úložiště na tisíce knih a souborů Možnost použití podsvícení displeje, které se umí automaticky přizpůsobit okolnímu světlu Přístup k milionům literárních děl s Kindle Unlimited Vyrobena s ohledem na životní prostředí Až o 20 % rychlejší otáčení stránek oproti starší generaci Můžete si upravit nastavení písma a obrazu Vodotěsná technologie IPX8 - testováno, aby vydrželo ponoření do 2 metrů sladké vody po dobu 60 minut

Objev podobné jako Amazon Kindle Paperwhite (2024), 16GB, s reklamou, černý

cena 4959.0 Kč
Detail

Amazon Kindle Paperwhite (2024), 16GB, s reklamou, zelený

Celou knihovnu můžete mít všude s sebou v kompaktním balení, a to díky elektronické čtečce knih Amazon Kindle Paperwhite 2024 Signature Edition. Radost udělá těm, kteří nechtějí být omezováni jak velikostí, tak množstvím klasických knih. Čtení knih vám umožní podsvícený displej s úhlopříčkou 7". Neostýchejte se s množstvím rozečtených knih, čtečka vydrží na jedno nabití až 12 týdnů. Zakoupené knihy si do čtečky snadno nahrajete buďto bezdrátově nebo pomocí přiloženého USB-C kabelu, díky kterému můžete zařízení zároveň i nabít. Stylové provedení podtrhuje metalicky zelená barva! Klíčové vlastnosti: Velký dotykový displej podobný skutečnému papíru 16GB úložiště na tisíce knih a souborů Možnost použití podsvícení displeje, které se umí automaticky přizpůsobit okolnímu světlu Přístup k milionům literárních děl s Kindle Unlimited Vyrobena s ohledem na životní prostředí Až o 20 % rychlejší otáčení stránek oproti starší generaci Můžete si upravit nastavení písma a obrazu Vodotěsná, takže si ji můžete bez obav vzít k bazénu či na pláž

Objev podobné jako Amazon Kindle Paperwhite (2024), 16GB, s reklamou, zelený

cena 4959.0 Kč
Detail

Rozhodnutia vo veciach reklamy - Ľubomír Zlocha, Jozef Vozár

Reklamu upravuje priamo či nepriamo niekoľko desiatok právnych predpisov tak súkromného, ako aj verejného práva. Je potrebné obsiahnuť všetky možné variácie reklamy a výsledkom tejto snahy je publikácia „Rozhodnutia vo veciach reklamy“. Štruktúra publikácie je zostavená podľa vecnej problematiky tak, aby sa venovala uceleným sféram reklamy a je doplnená o procesné ustanovenia, o kritériá pri ukladaní pokút v správnom konaní a o podmienky priznania náhrady nemajetkovej ujmy. Rozhodnutia v oblasti reklamy ešte nie sú tak rozsiahle, preto nedostatok slovenskej judikatúry v oblasti reklamy je vyvážený uvedením vybranej českej judikatúry, rozhodnutí Európskeho súdu pre ľudské práva a Súdneho dvora Európskej Únie. Súčasťou publikácie sú aj vybrané prvorepublikové rozhodnutia, ktoré sú zásadného významu a mali vplyv na tvorbu súčasnej judikatúry.

Objev podobné jako Rozhodnutia vo veciach reklamy - Ľubomír Zlocha, Jozef Vozár

cena 731.0 Kč
Detail

Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty - Lenka Harantová - e-kniha

eBook: Monografie se zabývá problematikou sociální reklamy v České republice. Konkrétně se zaměřuje na vnímání sociální reklamy cílovou skupinou vysokoškolských studentů do 26 let a je tematicky orientována na kouření, alkohol, pohlavně přenosné choroby a bezpečnost silničního provozu.

Objev podobné jako Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty - Lenka Harantová - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Smích v televizní reklamě - Radim Bačuvčík, Petra Bačuvčíková - e-kniha

eBook: Monografie představuje výsledky rozsáhlé analýzy zobrazování smíchu v televizních reklamích spotech, které byly vysílány v český televizí. Detailně se zabývá otázkami jako kdo se v reklamách směje, kde se směje, čemu se směje, jaké místo má smích v ději spotu, a podobně. Závěry analýzy jsou interpretovány v kvantitativním i kvalitativním smyslu a ilustrovány záběry z popisovaných spotů.

Objev podobné jako Smích v televizní reklamě - Radim Bačuvčík, Petra Bačuvčíková - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Mateřství jako z reklamy (na Lexaurin) - Petra Hřebíková - e-kniha

eBook: Když mi bylo dvacet, opovržlivě jsem koukala na všechny ty chudinky s kočárky. Na ty jejich povadlé nazelenalé tváře, neupravené vlasy, vytahaná trička a rozšmajdané boty. Takhle JÁ nikdy nedopadnu. Na můj šatník a kosmetickou taštičku nebude mít mateřství vůbec žádný vliv. Nikdy! A pak to začalo. Nejprve putovaly do zapomnění boty na podpatku. Protože zkuste zvedat kočárek do tramvaje na jehlách. Nejsem Reinhold Messner, ať žijí tenisky. Pak začaly mizet hedvábné halenky. Protože fleky od dětských přesnídávek nějakým záhadným způsobem přitahují mnohemvíc než výrazně levnější polyesterové kousky. Pápá, jakýkoli šperku na krk. Dítě se neptá, zda je řetízek designérský kousek, dítě trhá. Zní vám to povědomě? Jistěže ano. A je toho ještě mnohem víc! Protože jak zjistili američtí vědci, rozhodnutí mít dítě, je to nejhorší rozhodnutí, které můžete učinit. Budete mít méně spánku, méně peněz a méně sexu! Takže vítejte ve světě mateřství…

Objev podobné jako Mateřství jako z reklamy (na Lexaurin) - Petra Hřebíková - e-kniha

cena 149.0 Kč
Detail

Nad slovami sv. Ignáca Brjančaninova: Pole 1 (978-80-570-2201-5)

Kniha - autor Miron Keruľ-Kmec st., 158 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Často sa dnes stretávame s ľuďmi, s ktorými si nemáme čo povedať, lebo z ich vnútra sa vytratili vážne témy. Mnohí to zvaľujú na internetovú komunikáciu, ktorej dnes podľahlo veľa mladých ľudí a tak pri vzájomnom stretnutí nevedia rozvinúť osobný rozhovor. Z toho vznikol nápad kurzov komunikácie, kde sa účastníci učia to, čím sa má začať rozhovor, ako v ňom pokračovať a čo môže oživiť nastolenú komunikáciu. Možno je to čosi praktické, avšak ja osobne by som nechcel komunikovať podľa akéjsi "šablóny", lebo sa mi to zdá príliš umelé a nie zo života. Preto mi do oka padla komunikácia s Otcami cirkvi, ktorí vždy hovorili "k veci" aj keď k tomu nepotrebovali nijakú zvláštnu príležitosť, ktorá by ich rozhovorom robila reklamu. Pretože najlepšou reklamou na vzbudenie záujmu je samotný život, ktorý človeka najviac musí zaujímať, ak mu chceme dobre porozumieť. Množstvo ľudských...

Objev podobné jako Nad slovami sv. Ignáca Brjančaninova: Pole 1 (978-80-570-2201-5)

cena 259.0 Kč
Detail

To je vražda, napsala - Reklama na vraždu - Bain Donald / Fletcher Jessica

Jessica Fletcherová chce pomoct svému synovci, který nedávno nastoupil do nové práce, proto souhlasí, že se objeví v reklamním spotu. Natáčení se účastní i další osobnosti, s některými Jessica hned najde společnou řeč, s jinými prohodí slovo jen ze zdvořilosti. První den „na place“ probíhá bez větších zádrhelů, dokud se nenajde mrtvé tělo kreativní ředitelky.

Objev podobné jako To je vražda, napsala - Reklama na vraždu - Bain Donald / Fletcher Jessica

cena 294.0 Kč
Detail

To je vražda, napsala - Reklama na vraždu - Donald Bain - e-kniha

eBook: Jessica Fletcherová chce pomoct svému synovci, který nedávno nastoupil do nové práce, proto souhlasí, že se objeví v reklamním spotu. Natáčení se účastní i další osobnosti, s některými Jessica hned najde společnou řeč, s jinými prohodí slovo jen ze zdvořilosti. První den „na place“ probíhá bez větších zádrhelů, dokud se nenajde mrtvé tělo kreativní ředitelky.

Objev podobné jako To je vražda, napsala - Reklama na vraždu - Donald Bain - e-kniha

cena 229.0 Kč
Detail

E-book Amazon Kindle Paperwhite 2024 (16 GB), black, s reklamou

Náš vůbec nejrychlejší Kindle – 7“ displej Paperwhite nové generace má vyšší kontrastní poměr a o 25 % rychlejší otáčení stránek. Připraveno na cesty – Ultratenký design má větší obrazovku bez odlesků, takže stránky zůstanou ostré bez ohledu na to, kde se nacházíte. Unikněte do svých knih – Váš Kindle nemá sociální média, oznámení ani jiné rušivé aplikace. Výdrž baterie pro váš nejdelší román – Na jedno nabití přes USB-C vydrží až 12 týdnů. Čtení v jakémkoli světle – Upravte zobrazení z bílé na oranžovou pro čtení na jasném slunci nebo ve tmě. Vodotěsné a bez starostí – Vezměte si své příběhy k bazénu, do vany nebo kdekoli mezi tím. Obrovský výběr – Okamžitý přístup k více než 15 milionům titulů v obchodě Kindle po celém světě a přidejte předplatné Kindle Unlimited pro neomezený přístup ke katalogu včetně nejprodávanějších. - Display Technologie displeje Amazon 7” Paperwhite s vestavěným světlem, 300 ppi, optimalizovaná technologie písma, 16úrovňová stupnice šedé. - Velikost 127,6 x 176,7 x 7,8 mm - Hmotnost 211 g - Úložiště na zařízení 16 GB - Životnost baterie Na jedno nabití vydrží až dvanáct (12) týdnů na základě půl hodiny čtení denně s vypnutým bezdrátovým připojením a nastavením světla na 13. Výdrž baterie se může lišit v závislosti na použití. Zvukové streamování audioknih přes Bluetooth sníží výdrž baterie. - Doba nabíjení Plně se nabije za méně než 2,5 hodiny s 9W USB napájecím adaptérem. - Wi-Fi připojení Podporuje sítě 2,4 GHz a 5,0 GHz s podporou zabezpečení WEP, WPA, WPA2, WPA3 a OWE pomocí ověřování heslem nebo Wi-Fi Protected Setup (WPS). Nepodporuje připojení k ad-hoc (nebo peer-to-peer) wifi sítím. - Podporované formáty obsahu Kindle Format 8 (AZW3), Kindle (AZW), TXT, PDF, nechráněné MOBI, PRC nativně; PDF, DOCX, DOC, HTML, EPUB, TXT, RTF, JPEG, GIF, PNG, BMP prostřednictvím konverze; Zvukový formát zvuku (AAX). - Obsah balení Kindle Paperwhite, nabíjecí kabel USB-C a příručka pro rychlý start. - Vodotěsnost Vodotěsné (IPX8), testováno, aby vydrželo ponoření do 2 metrů sladké vody po dobu 60 minut. Zjistěte více o voděodolném Kindle Paperwhite.

Objev podobné jako E-book Amazon Kindle Paperwhite 2024 (16 GB), black, s reklamou

cena 3798.0 Kč
Detail

E-book Amazon Kindle Paperwhite 2024 (16 GB), raspberry, s reklamou

Náš vůbec nejrychlejší Kindle – 7“ displej Paperwhite nové generace má vyšší kontrastní poměr a o 25 % rychlejší otáčení stránek. Připraveno na cesty – Ultratenký design má větší obrazovku bez odlesků, takže stránky zůstanou ostré bez ohledu na to, kde se nacházíte. Unikněte do svých knih – Váš Kindle nemá sociální média, oznámení ani jiné rušivé aplikace. Výdrž baterie pro váš nejdelší román – Na jedno nabití přes USB-C vydrží až 12 týdnů. Čtení v jakémkoli světle – Upravte zobrazení z bílé na oranžovou pro čtení na jasném slunci nebo ve tmě. Vodotěsné a bez starostí – Vezměte si své příběhy k bazénu, do vany nebo kdekoli mezi tím. Obrovský výběr – Okamžitý přístup k více než 15 milionům titulů v obchodě Kindle po celém světě a přidejte předplatné Kindle Unlimited pro neomezený přístup ke katalogu včetně nejprodávanějších. - Display Technologie displeje Amazon 7” Paperwhite s vestavěným světlem, 300 ppi, optimalizovaná technologie písma, 16úrovňová stupnice šedé. - Velikost 127,6 x 176,7 x 7,8 mm - Hmotnost 211 g - Úložiště na zařízení 16 GB - Životnost baterie Na jedno nabití vydrží až dvanáct (12) týdnů na základě půl hodiny čtení denně s vypnutým bezdrátovým připojením a nastavením světla na 13. Výdrž baterie se může lišit v závislosti na použití. Zvukové streamování audioknih přes Bluetooth sníží výdrž baterie. - Doba nabíjení Plně se nabije za méně než 2,5 hodiny s 9W USB napájecím adaptérem. - Wi-Fi připojení Podporuje sítě 2,4 GHz a 5,0 GHz s podporou zabezpečení WEP, WPA, WPA2, WPA3 a OWE pomocí ověřování heslem nebo Wi-Fi Protected Setup (WPS). Nepodporuje připojení k ad-hoc (nebo peer-to-peer) wifi sítím. - Podporované formáty obsahu Kindle Format 8 (AZW3), Kindle (AZW), TXT, PDF, nechráněné MOBI, PRC nativně; PDF, DOCX, DOC, HTML, EPUB, TXT, RTF, JPEG, GIF, PNG, BMP prostřednictvím konverze; Zvukový formát zvuku (AAX). - Obsah balení Kindle Paperwhite, nabíjecí kabel USB-C a příručka pro rychlý start. - Vodotěsnost Vodotěsné (IPX8), testováno, aby vydrželo ponoření do 2 metrů sladké vody po dobu 60 minut. Zjistěte více o voděodolném Kindle Paperwhite.

Objev podobné jako E-book Amazon Kindle Paperwhite 2024 (16 GB), raspberry, s reklamou

cena 3909.0 Kč
Detail