Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz

Jak na reklamu - Praktický průvodce světem reklamy - Lucie Sára Závodná, Jan Pospíšil

Reklama je všudypřítomný fenomén, se kterým se setkáváme prakticky denně. Pro většinu společností je to zároveň nejmocnější nástroj propagace. Tato kniha představuje základní informace o reklamě, její historii i účinky. Zabývá se i konkrétními postupy využívanými v reklamní komunikaci společně se základními návody.

Podívejte se také Jak na reklamu (978-80-7402-115-2)

cena 197.0 Kč
Detail

Mediální výchova - Cvičebnice - řešení - Lucie Sára Závodná, Jan Pospíšil

Řešení k cvičebnici mediální výchovy. Obsahuje vyřešeny všechny příklady a odpovědi na všechny otázky. Cvičebnice k předmětu mediální výchova obsahuje nejrůznější příklady, úkoly a otázky, které pokrývají veškerou látku probíranou v učebnici studenta. Všechna cvičení jsou koncipována tak, aby co nejvíce vycházela z reality a bylo možné je použít v praxi. Správné řešení všech úkolů je uvedeno v metodice učitele.Jediná učebnice svého druhu v ČR!

Podívejte se také Vražda potřebuje reklamu ()

cena 215.0 Kč
Detail

Mediální výchova - Lucie Sára Závodná, Jan Závodný Pospíšil

Média jsou neodmyslitelnou součástí dnešního světa. Z billboardů se na nás valí reklamní slogany, každý den vycházejí desítky novin a časopisů. Televizní a internetové zpravodajství patří k nejsledovanějším informačním kanálům, diskuse na sociálních sítích se snaží ovlivňovat naše postoje. Médiím nelze uniknout. Je ale potřeba naučit se je vnímat, rozklíčovat, co nám chtějí sdělit, a rozpoznat objektivní informace od těch, které se nám média snaží „podsunout“. To je nutné zejména v současnosti, kdy je internet a sociální sítě přetížen záplavou sdělení. Mediální výchova je již stálým předmětem českého školství. Druhé vydání úspěšné učebnice pomáhá v orientaci v problematice – předkládá srozumitelným a názorným způsobem poznatky spjaté s historií a vznikem prvních mediálních titulů, obeznamuje se zásadami žurnalistiky, uplatněním modeních médií a využitím sociálních sítí. Pozornost je věnována i aktuálním hrozbám, kterými jsou pro společnost fake-news a dezinformace šířené ve většině případů v kybernetickém prostoru. Učivo je doplněno množstvím obrázků, infografiky, schémat a souvislostí ze světa médií, součástí výkladu je i více jak 70 úkolů a námětů k doplňkovému studiu a vypracování ze strany studenta.

Podívejte se také Burian Jan: Jak zestárnout - CD (MAM842-2)

cena 197.0 Kč
Detail

Občanský a společenskovědní základ - Sociologie, Média - Lucie Sára Závodná, Jan Závodný Pospíšil, Tereza Konečná

Učebnicový titul z edice Občanského a společenskovědního základu se zaměřením na sociologii a média. Učebnice se zabývá dvěma okruhy občanského a společenskovědního základu, a to problematikou sociologie a dále médii a jejich vlivu na člověka.Kromě celkové aktualizace obsahu nově obsahuje kapitolu věnovanou dezinformacím. Témata celku sociologie se věnují vymezení nauky a základních pojmů sociologie, struktuře společnosti a procesu socializace člověka. Seznamuje také s problematikou rodiny a věnuje se rovněž vztahu člověka, kultury a přírody; procesu integrace člověka v kultuře dané společnosti. Celek zaměřený na média poměrně úzce souvisí s celkem předchozím. Média a reklama provázejí v současné společnosti člověka na každém kroku; je proto vhodné naučit se jim rozumět, umět si informace třídit a ověřovat si je z více zdrojů. Seznámí vás s problematikou komunikačního procesu, médii jako takovými, mediálními celky a žurnalistickými žánry. Poměrně podrobně se tato část učebnice věnuje masmédiím a novým médiím, zejména pak těm, která jsou založena na internetových technologiíchUčebnice má doložku MŠMT.

Objev podobné jako Občanský a společenskovědní základ - Sociologie, Média - Lucie Sára Závodná, Jan Závodný Pospíšil, Tereza Konečná

cena 233.0 Kč
Detail

Jak na reklamu (978-80-7402-115-2)

Kniha - autor Jan Pospíšil; Lucie Sára Závodná, 144 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha Jak na reklamu představuje základní informace o reklamě, její historii i účinky. Zabývá se i konkrétními postupy využívanými v reklamní komunikaci společně se základními návody.Reklama je všudypřítomný fenomén, se kterým se setkáváme prakticky denně. Pro většinu společností je to zároveň nejmocnější nástroj propagace.

Objev podobné jako Jak na reklamu (978-80-7402-115-2)

cena 176.0 Kč
Detail

Občanský a společenskovědní základ - Sociologie, Média (Defekt) - Lucie Sára Závodná, Jan Závodný Pospíšil, Tereza Konečná

Učebnicový titul z edice Občanského a společenskovědního základu se zaměřením na sociologii a média. Učebnice se zabývá dvěma okruhy občanského a společenskovědního základu, a to problematikou sociologie a dále médii a jejich vlivu na člověka.Kromě celkové aktualizace obsahu nově obsahuje kapitolu věnovanou dezinformacím. Témata celku sociologie se věnují vymezení nauky a základních pojmů sociologie, struktuře společnosti a procesu socializace člověka. Seznamuje také s problematikou rodiny a věnuje se rovněž vztahu člověka, kultury a přírody; procesu integrace člověka v kultuře dané společnosti. Celek zaměřený na média poměrně úzce souvisí s celkem předchozím. Média a reklama provázejí v současné společnosti člověka na každém kroku; je proto vhodné naučit se jim rozumět, umět si informace třídit a ověřovat si je z více zdrojů. Seznámí vás s problematikou komunikačního procesu, médii jako takovými, mediálními celky a žurnalistickými žánry. Poměrně podrobně se tato část učebnice věnuje masmédiím a novým médiím, zejména pak těm, která jsou založena na internetových technologiíchUčebnice má doložku MŠMT.

Objev podobné jako Občanský a společenskovědní základ - Sociologie, Média (Defekt) - Lucie Sára Závodná, Jan Závodný Pospíšil, Tereza Konečná

cena 79.0 Kč
Detail

Jak na média - Jan Pospíšil

Ať chceme, nebo ne, média spoluutváří náš svět. Už jediný nezdařený mediální výstup může poškodit poctivě budované dobré jméno instituce. Proto vznikla kniha, která poradí, jak se k médiím chovat, jak uspořádat tiskovou konferenci, jak vystupovat v rozhlase či televizi, na co dávat pozor či jak odpovídat na nepříjemné otázky novinářů.Tato kniha je praktickým úvodem do problematiky oboru Media Relations a současně do problematiky komunikace prostřednictvím médií. Postupně se seznámíte s teoretickými východisky pro práci s médii, dozvíte se, co je Public Relations, jak funguje komunikační proces PR, co je to veřejné mínění, image nebo například pojem Corporate Image.

Objev podobné jako Jak na média - Jan Pospíšil

cena 197.0 Kč
Detail

Reklama ...vážně!? ()

Audiokniha MP3 - Mozaik reklam, které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých a šedesátých. - Anonym, čtou různí interpreti Mozaik reklam, které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých a šedesátých....ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi.Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii...Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků),...

Objev podobné jako Reklama ...vážně!? ()

cena 69.0 Kč
Detail

Vražda potřebuje reklamu ()

Audiokniha MP3 - Audiokniha roku 2020: Nejlepší design - Nastoupil, aby zjistil, proč ze schodů sletěl pan Dean. Až to vypátrá, ukloní se a půjde si zase pinkat kriket. - autor Dorothy L. Sayersová, čte Otakar Brousek ml. Nastoupil, aby zjistil, proč ze schodů sletěl pan Dean. Až to vypátrá, ukloní se a půjde si zase pinkat kriket.V červnu 1933 ještě nebývalo na mediálním trhu obvyklé, aby pod schodištěm slovutné londýnské reklamní agentury dělala reklamu mrtvola. Ani firma pana Randalla nestojí o randál, takže na místo zavražděného textaře Deana záhy přijímá pana Deathe Bredona, který se uvede náručí štěpných sloganů.Leč pozor! Jen zasvěcenci vědí, jaký číman se tu dal ve skutečnosti zaměstnat – zato sám lord Petr Wimsey tuší, že pachatele zločinu je záhodno hledat přímo v budově. Pokud se vyrovná s hektickými nároky, jež na něj kladou klienti, uzávěrky a sazárna, může v agentuře slídit jako ostříž, oslnivě konverzovat a po práci ovívat krásky na večírcích...

Objev podobné jako Vražda potřebuje reklamu ()

cena 369.0 Kč
Detail

Základy moderní reklamy

Audiokniha MP3 Claude C. Hopkins, čte Vítězslav Kryške Obsah: Význam používání vzorků, ukázek, posudků – dramatická ukázka Neznalost, která působí milionové ztráty Poznejte veřejné mínění/odstraňte předsudky Nabízejte služby, ukazujte výsledek Principy plošné reklamy Reklama na čistič: Zisk 1 800 000 USD Nebezpečí vychloubání, forma nesmí zakrývat obsah Cílem reklamy je ZISK Základní principy zásilkového prodeje Jak testovat trh - stovky ušetří statisíce Neměňte návyky lidí, vyvolejte reakci Psychologie titulků – „Text je král“ učiňte "Velký slib!" Fotografie, vzorky, negativní reklama Lidé hledají štěstí, bezpečí, krásu, spokojenost Reklama, která násobí prodej Skvělý řečník – špatný prodavač Síla ideální grafiky. Jaké foto ? Síla konkrétních údajů (celý svět nebo 52 států?) Síla testovacích kampaní Claudie C. HOPKINS je nejúspěšnější autor reklam moderní historie. Ročně vydělával na reklamě 50 000 000 USD, vlastnil zaoceánskou loď. Byl...

Objev podobné jako Základy moderní reklamy

cena 990.0 Kč
Detail

Reklama ...vážně!? - audiokniha

Audiokniha: ...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých a šedesátých. Ať jde o vtipnou reklamu na výherní poukázky v noblesním podání Jana Wericha a Miroslava Horníčka, písničku Jiřího Suchého využitou pro Barvy a laky či více či méně povedené "vážné" reklamní skeče či bizarní agitka na sběr starých kostí (1950), jsou tyto snímky dokumentem své doby.

Objev podobné jako Reklama ...vážně!? - audiokniha

cena 69.0 Kč
Detail

Reklama ...vážně!? 3 ()

Audiokniha MP3 - čte Neznámý Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" z archivních nahrávek, které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně.V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii...Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, již ve třetím...

Objev podobné jako Reklama ...vážně!? 3 ()

cena 69.0 Kč
Detail

Reklama ...vážně!? 2 ()

Audiokniha MP3 Josef Barchánek, čte Miloš Kirschner Mozaika reklam sestavená z archivních nahrávek...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii...Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, ve druhém pokračování úspěšného titulu, i sedmdesátých. Opět...

Objev podobné jako Reklama ...vážně!? 2 ()

cena 69.0 Kč
Detail

Reklama ...vážně!? 4 ()

Audiokniha MP3 - čte R. A. Dvorský a jeho Melody Boys Čtvrté pokračování archivních nahrávek reklam z padesátých a šedesátých let..ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně.V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi.Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, již ve čtvrtém pokračování úspěšného...

Objev podobné jako Reklama ...vážně!? 4 ()

cena 69.0 Kč
Detail

Praktický průvodce cukrovkou, III. díl - Psottová Jana

Třetí kniha z řady úspěšných příruček pro lékaře i jejich pacienty. Od prvního Praktického průvodce se počet léčených diabetiků v ČR zvýšil o více než 100 000, přibývá i nemocných s diabetem, kteří o své nemoci zatím nevědí. Celkově již počet přesáhl číslo 1 milion. Dobrou zprávou na druhé straně je to, že každý rok přicházejí na trh další velmi účinné léky a rychle se vyvíjejí i technologie, které nejen zlepšují úroveň léčby, ale rovněž zvyšují kvalitu života nemocných. Informací o cukrovce je v dnešní době dostatek, problémem řady textů je však malá srozumitelnost pro laika. Právě to bylo impulsem pro vznik této knihy. K její vynikající srozumitelnosti přispěla skutečnost, že větší část textu byla původně určena pro pacientský internetový server a autorka měla velký počet reakcí od pacientů v rámci internetové lékařské poradny. Nejčastější a nejpřínosnější z těchto dotazů a odpovědí jsou rovněž součástí knihy.

Objev podobné jako Praktický průvodce cukrovkou, III. díl - Psottová Jana

cena 295.0 Kč
Detail

Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová

Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.

Objev podobné jako Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová

cena 491.0 Kč
Detail

Živá reklama - Kaščák Jozef

Máte radi fejtóny, ktoré sú písané s nadh?adom, humorne, moderným jazykom a pritom nestrácajú ?ahkosť bytia? V tom prípade sa vám kniha životných postrehov Jozefa...

Objev podobné jako Živá reklama - Kaščák Jozef

cena 134.0 Kč
Detail

Reklama ...vážně!? 2 - audiokniha

Audiokniha: ...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, ve druhém pokračování úspěšného titulu, i sedmdesátých. Opět zde můžete slyšet scénky a skeče nahrávané pro Sazku, Tukový průmysl, Sběrné suroviny, obchodní domy Prior, Čs. státní loterii či Požární ochranu a další. Ať jde o vtipný propagační snímek pro Tukový průmysl (např. na tuk Sanu - sestru másla či olivový olej) v opět skvělém podání Jana Wericha a Miroslava Horníčka, vážně míněné nicméně vtipné scénky Spejbla a Hurvínka v neméně skvostné interpretaci Miloše Kirschnera, opět Vám v nich nabízíme dokumenty své doby.

Objev podobné jako Reklama ...vážně!? 2 - audiokniha

cena 69.0 Kč
Detail

Reklama ...vážně!? 3 - audiokniha

Audiokniha: ...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, již ve třetím pokračování úspěšného titulu, i sedmdesátých. Opět zde můžete slyšet scénky a skeče nahrávané pro Sazku, Tukový průmysl, Sběrné suroviny, obchodní domy Prior, Čs. státní loterii či Požární ochranu a další. Ať jde o vtipný propagační snímek pro Tukový průmysl (opět v hlavní roli Sana - vlastní sestra másla a opět skvělé podání Jana Wericha a Miroslava Horníčka), vážně míněné nicméně vtipné scénky Spejbla a Hurvínka (tentokrát jedenkrát v originální interpretaci Josefa Skupy a dvakrát v neméně skvělé interpretaci Miloše Kirschnera) či velmi povědomé reklamní chvilky televizní s panem Vajíčkem v hlavní roli - opět Vám ve všech těchto scénkách nabízíme dokumenty své doby.

Objev podobné jako Reklama ...vážně!? 3 - audiokniha

cena 69.0 Kč
Detail

Reklama ...vážně!? 4 - audiokniha

Audiokniha: ..ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, již ve čtvrtém pokračování úspěšného titulu, i sedmdesátých. Opět zde můžete slyšet scénky a skeče nahrávané pro Sazku, Knihu n.p., Sběrné suroviny, Jawu, Čs. státní loterii či Požární ochranu, pro umělce samotné či tzv PF podniku Rekrea. Na titulu určeném pouze pro digitální obchody účinkují jak neznámí mluvčí tak umělci jako R.A. Dvorský, František Filipovský, Jan Werich, Miloš Kirschner a mnoho dalších - opět Vám ve všech těchto scénkách nabízíme dokumenty své doby.

Objev podobné jako Reklama ...vážně!? 4 - audiokniha

cena 69.0 Kč
Detail

Mzdové účetnictví 2024 - praktický průvodce - Jan Přib, Václav Vybíhal

Nepostradatelná kniha pro všechny mzdové účetní, ekonomy, personalisty, podnikatele, studenty a další! Řeší ohromné množství odborných otázek, které si každodenně klade mzdová praxe. Předností knihy je přehledné zpracování a velké množství příkladů, tabulek, přehledů a vyplněných formulářů.Publikace je aktualizována k 1. 1. 2024 v souladu s novelami zákonů. Reaguje na široký vějíř odborných otázek z oblasti mzdové a navazující problematiky, které musí každodenně řešit mzdová účetní a ostatní odborná veřejnost s akcentací spektra novelizovaných předpisů a zapracování všech legislativních změn. Podrobně je vysvětlen postup při stanovení jednotlivých mzdových plnění včetně všech náhrad a příplatků podle zákoníku práce, průměrného výdělku, náhrad za dovolenou, denního vyměřovacího základu včetně jeho redukce, náhrad za nemoc, dále výpočet výše jednotlivých dávek nemocenského a důchodového pojištění, příkladů týkajících se evidenčních listů důchodového pojištění, podpory v nezaměstnanosti i jednotlivých dávek státní sociální podpory. Předností knihy je rovněž přehledné a praktické zpracování dané odborné problematiky s použitím velkého množství příkladů, tabulek, přehledů a vyplněných formulářů. Kniha je určena pro mzdové účetní, ekonomy, personalisty, podnikatele, manažery, daňové poradce, auditory a je zároveň nepostradatelným metodickým a praktickým pomocníkem studentů a účetních praktikantů.

Objev podobné jako Mzdové účetnictví 2024 - praktický průvodce - Jan Přib, Václav Vybíhal

cena 482.0 Kč
Detail

Hudba v reklamě - Radim Bačuvčík

Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech oblastí marketingové komunikace svázána asi nejvíce. Všímá si procesu, jakým se vůbec hudba do reklam dostává a do detailů ukazuje, jak vlastně hudba v dnešních reklamách vypadá. Knihu ocení všichni, kteří mají co do činění s reklamní tvorbou, a také lidé, kteří by se chtěli dozvědět více o tom, jak se s nimi reklamní mágové pokoušejí pomocí hudby manipulovat.

Objev podobné jako Hudba v reklamě - Radim Bačuvčík

cena 241.0 Kč
Detail

Pravidla smečky - Lucie Sára Závodná

„Já, vlk srdcem i krví, slavnostně přísahám, že budu dodržovat vždy a za všech okolností tato Pravidla smečky.“Kniha Pravidla smečky je životním příběhem muže, který je vždy a za všech okolností obletován ženami. Matyáš Wolf je totiž tak trošku zvláštní – zavázal se k dodržování stanovených pravidel. Pokud tak nečiní, je potrestán.„Jako kluci jsme asi hledali nějaký manuál na život. Chtěli jsme vědět, jak máme žít svůj život v každou chvíli tak, abychom nepropásli nic, co nám bylo nabízeno. Hledali jsme nějaké desatero, které by bylo jasným vodítkem. Snad proto jsme si vytvořili Pravidla, kterým jsme slavnostně přísahali věrnost až do konce svých životů.“

Objev podobné jako Pravidla smečky - Lucie Sára Závodná

cena 170.0 Kč
Detail

Alma mater - Lucie Sára Závodná

V přeneseném smyslu se „alma mater“ (matka živitelka) používá pro univerzitu nebo jinou vysokou školu. Vysokoškolské prostředí si pro svůj román vybrala i autorka. Na život nechává pohlédnout z více stran prostřednictvím několika postav. Alma je univerzitní učitelkou a jak už to u svobodných třicátnic bývá, protlouká se životem se vším všudy. Její dar vidět život odlišně od ostatních jí situaci neulehčuje. Na stejné univerzitě si doplňuje vzdělání také Levi. Mladý a nezodpovědný podnikatel se brzy stane pro Almu nejlepším kamarádem. Není si však jistý tím, co od života chce a dělá tím Almě nepořádek v hlavě i v srdci. Do třetice je tu Almina kolegyně Vanda. Ta se v Levim zhlédne od první chvíle a chce ho jenom pro sebe. V sériích setkání chápe každý toho druhého trochu jinak. A každý by chtěl pro sebe jen to nejlepší. Nemůžeme se pak divit, když všechno dopadne úplně jinak.

Objev podobné jako Alma mater - Lucie Sára Závodná

cena 170.0 Kč
Detail

Ogilvy o reklamě v digitálním věku

Audiokniha MP3 - Principy "otce reklamy" Davida Ogilvyho přizpůsobené na digitální současnost - autor Miles Young, čte Michal Jagelka a Klára Sochorová Principy "otce reklamy" Davida Ogilvyho přizpůsobené na digitální současnostBestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil.Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce. Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu "anekdot" a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století.Miles YoungMiles Young je bývalý britský podnikatel a držitel Warden of New College v Oxfordu . Do...

Objev podobné jako Ogilvy o reklamě v digitálním věku

cena 499.0 Kč
Detail

Reklama (978-80-247-3492-7)

Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, 208 stran Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Nové vydání přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a emocionálního působení a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak "krok za krokem" připravit účinnou reklamní kampaň, jaká média vybrat, jak vytvořit tu "správnou" reklamu, jaké barvy, obrazy a slova používat či jak si vybrat správnou agenturu. Dozvíte se také, jaké moderní přístupy ke zjišťování účinnosti reklamy existují, jaké jsou nové trendy v marketingové komunikaci nebo co...

Objev podobné jako Reklama (978-80-247-3492-7)

cena 229.0 Kč
Detail

Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha

eBook: Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.

Objev podobné jako Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha

cena 467.0 Kč
Detail

Reklama nakladatelství Toužimský & Moravec - Michal Moravec

Kniha obsahuje přibližně dvě stě nejrůznějších propagačních tisků nakl. T&M z let 1930 až 1949. Jedné se o skoro ucelený soubor volně tištěných materiálů firmy. Je samozřejmé, že práci nakladatelství nejlépe reprezentuje knižní tvorba, ale tato publikace dokládá, že i její další publikační činnost může být - a je velmi zajímavá.

Objev podobné jako Reklama nakladatelství Toužimský & Moravec - Michal Moravec

cena 358.0 Kč
Detail

Pravda v reklamě (Defekt) - Kenney John

Finbar Dolan je ztracený a osamělý. Jen o tom neví. Přestože unikl z prostředí modrých límečků v Bostonu, aby nastartoval mírně úspěšnou kariéru v reklamní agentuře na Madison Avenue, před blížící se čtyřicítkou je plný zmatků. Nedávno zrušil svatbu. Teď, několik dní před Vánocemi, musí zrušit dlouho plánovanou dovolenou, protože je nucen v rekordním čase napsat, vyrobit a dokončit reklamu důležitého klienta, výrobce plenek, pro vysílání při Super Bowlu. Ale je to ještě horší. Dozví se, že jeho dávno odcizený a kdysi násilnický otec těžce onemocněl. A že ho bratři ani sestra nemají v úmyslu navštívit. Ta zpráva Fina probudí a přiměje ho přehodnotit jeho dosavadní rozhodnutí, uvědomit si vztah ke kolegyni Phoebe, zpochybnit význam plenek v jeho životě a nakonec přiznat pravdu o vlastním životě a minulosti. Autor John Kenney proslul svými příspěvky do magazínu New Yorker. V roce 2014 získal Thurberovu cenu určenou nejlepším americkým humoristům. Kniha je jeho románovým debutem.

Objev podobné jako Pravda v reklamě (Defekt) - Kenney John

cena 119.0 Kč
Detail

Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha

eBook: Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi, seznámí se s novými příklady efektivních kampaní z roku 2010, dalšími příklady testování reklamy, novými údaji výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, novými poznatky k účinnosti reklamy na internetu a mnoha dalšími aktuálními informacemi a poznatky. Publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou českou autoritou v oblasti psychologie reklamy, vám odpoví na otázky typu, jakou reklamu váš zákazník preferuje, co se mu líbí a co odmítá, jak na něho působí obraz či zv uk, jak vytvořit účinnou reklamu a jak zjistit účinnost reklamy. Kniha nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.

Objev podobné jako Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha

cena 390.0 Kč
Detail

Česká reklama - Jaroslav Krupka - e-kniha

eBook: „Začaly mi chodit anonymní dopisy, které mi vyhrožovaly smrtí. To jsem bral ještě na lehkou váhu, jenže pak jsme jednou ráno přišli Na Zatlance do kanceláře a pod nohama nám křupalo sklo, protože nám v noci vytloukli všechna okna. To už bylo horší, takže jsme volali policii, která dva dny a dvě noci hlídkovala před agenturou, a u dětí jsem měl ochranku...“ Zajímá vás svět české reklamy a chcete se o něm dozvědět, co jste ještě nevěděli? Stojíte o seznámení s autory nejslavnějších českých kampaní a reklamních sloganů posledních dvaceti let? Víte, kvůli které kampani vyhrožovaly anonymy jejímu autorovi smrtí a na jaké české reklamy si stěžovali velvyslanci jiných států? Tušili jste, že spory o zaplacení kampaně někdy končily i narážečkami aut? Chcete nahlédnout do kuchyně reklamním tvůrcům a zjistit, jak se z prvotního nápadu rodí kampaň? Kniha vypráví dějiny české reklamy tak, jak zatím ještě nebyly vyprávěny. Vydejte se na cestu časem od legendárního pana Vajíčka až po poslední úspěchy českých tvůrců na mezinárodním festivalu reklamy v Cannes. Jaroslav Krupka vystudoval obory masová komunikace a žurnalistika na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy. Během studií přispíval do časopisů Kinorevue, Tvar, Mladý svět a Týden. Od roku 1994 pracoval v časopisu Strategie zaměřeném na masovou komunikaci, kde postupně působil jako redaktor, editor a vedoucí příloh. Od roku 2005 do roku 2010 pracoval jako redaktor a editor Lidových novin. V roce 2010 nastoupil do týdeníku Marketing & Media.

Objev podobné jako Česká reklama - Jaroslav Krupka - e-kniha

cena 499.0 Kč
Detail

Deník mých kachních let - Lucie Sára Závodná

Deník mých kachních let je zápisníkem Laury, která zachycuje několik měsíců ze svého každodenního života. Na jeho stránkách popisuje několik typů lásky, která jí mění dny v dobrém i zlém – lásku sourozeneckou, mileneckou i kamarádskou.Jak se všechny tyto lásky prolínají a co z nich zůstává, je zajímavým vhledem do života mladých lidí.I když si to málokdo odváží přiznat, touha nahlédnout do cizích deníků je člověku vlastní. Jsou tím nejosobnějším společníkem, kterému jsou svěřovány nejtajnější přání a tužby. I proto je jejich majitelé střeží před zraky cizích lidí. Tento deník je do jisté míry otevřeným a přesto ukrývá mnohé tajemné...

Objev podobné jako Deník mých kachních let - Lucie Sára Závodná

cena 197.0 Kč
Detail

Psychologie reklamy (978-80-271-3654-4)

Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, 360 stran, česky Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a...

Objev podobné jako Psychologie reklamy (978-80-271-3654-4)

cena 467.0 Kč
Detail

Dynamické reklamy (978-80-87973-33-2)

Kniha - autor David Bauckmann, 72 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato kniha je funkčním průvodcem, který přináší návod, jak efektivně nastavit facebookovou reklamu. Dynamické reklamy, také DPA reklamy, jsou komplexní činností zahrnující víceoborové spektrum zkušeností. Na jejich realizaci se zpravidla podílí několik lidí. Přesto je pochopení celé problematiky dohromady nesmírně důležité pro výsledný efekt kampaní. Kniha se skládá z deseti členitých kapitol. První část provází základním nastavením reklamního účtu a pokračuje vkládáním facebookových kódů s proměnnými na internetové stránky. V druhé části se dozvíte vše o formátu XML feed, tvorbě produktového katalogu a na závěr vše o nastavení kampaní s praktickými tipy. Autorem knihy je David Bauckmann, respektovaná autorita v oblasti programmatiky a dynamických reklam.

Objev podobné jako Dynamické reklamy (978-80-87973-33-2)

cena 171.0 Kč
Detail

Srovnávací reklama (978-80-7400-561-9)

Kniha - autor Ondřej Hruda, 152 stran, česky Publikace se v českém prostředí poprvé komplexně zabývá srovnávací reklamou. Podrobně objasňuje její problematiku a vykládá podmínky, za jejichž splnění je srovnávací reklama dovolena, a to včetně uvedení do kontextu s evropským právem. Kniha obsahuje odkazy na desítky českých a zahraničních soudních rozhodnutí a rozsudků Soudního dvora EU. Výklad je podložen množstvím praktických ukázek a příkladů. V souladu s tezí, že „respektování pravidel a řádu patří spíš k podmínkám opravdové kreativity než k jejím překážkám,“ je publikace určena pro všechny, kdo srovnávací reklamu využívají při své soutěžní činnosti. Může rovněž sloužit jako pomůcka pro advokáty, soudce a jiné právníky, kteří se se srovnávací reklamou setkávají ve své praxi, popřípadě studenty právnických fakult a další, kteří se zajímají o reklamu. Podnětná bude rovněž pro ty, kdo reklamu tvoří či zadávají.

Objev podobné jako Srovnávací reklama (978-80-7400-561-9)

cena 359.0 Kč
Detail

Psychologie reklamy (978-80-247-4005-8)

Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, kolektiv a, 328 stran Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v médiích, seznámí se s novými příklady efektivních kampaní z roku 2010, dalšími příklady testování reklamy, novými údaji výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, novými poznatky k účinnosti reklamy na internetu atd. Publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou českou autoritou v oblasti psychologie reklamy, vám odpoví na otázku, jakou reklamu váš zákazník preferuje a jak vytvořit účinnou reklamu. Kniha nemá díky své komplexnosti a...

Objev podobné jako Psychologie reklamy (978-80-247-4005-8)

cena 390.0 Kč
Detail

Česká reklama (978-80-265-0046-9)

Elektronická kniha - autor Jaroslav Krupka, 264 stran Od pana Vajíčka po falešné soby „Začaly mi chodit anonymní dopisy, které mi vyhrožovaly smrtí. To jsem bral ještě na lehkou váhu, jenže pak jsme jednou ráno přišli Na Zatlance do kanceláře a pod nohama nám křupalo sklo, protože nám v noci vytloukli všechna okna. To už bylo horší, takže jsme volali policii, která dva dny a dvě noci hlídkovala před agenturou, a u dětí jsem měl ochranku...“ Zajímá vás svět české reklamy a chcete se o něm dozvědět, co jste ještě nevěděli? Stojíte o seznámení s autory nejslavnějších českých kampaní a reklamních sloganů posledních dvaceti let? Víte, kvůli které kampani vyhrožovaly anonymy jejímu autorovi smrtí a na jaké české reklamy si stěžovali velvyslanci jiných států? Tušili jste, že spory o zaplacení kampaně někdy končily i narážečkami aut? Chcete nahlédnout do kuchyně reklamním tvůrcům a zjistit, jak se z prvotního nápadu rodí kampaň? Kniha vypráví dějiny české reklamy...

Objev podobné jako Česká reklama (978-80-265-0046-9)

cena 499.0 Kč
Detail

Marketing bez reklamy - Magdalena Čevelová - e-kniha

eBook: Chcete mít dostatek zakázek, a přitom neutratit ani korunu za reklamu? Jste-li živnostník, nezávislý profesionál nebo malá firma, je to docela dobře možné. Kniha Marketing bez reklamy vám představí 10 postupů, které mohou být pro vaše podnikání dokonce účinnější než placená inzerce, a krok za krokem vás provede jejich používáním.

Objev podobné jako Marketing bez reklamy - Magdalena Čevelová - e-kniha

cena 199.0 Kč
Detail

Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha

eBook: Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy. Začínající marketéři a studenti VŠ v knize najdou vše důležité o tom, jak naplánovat a vytvořit tu "správnou" reklamu, která splní své cíle. Dozví se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný název, jméno produktu a logo. Autoři se dále věnují působení reklamy a jejímu měření, radí jak vybrat reklamní agenturu a představují nové trendy v marketingové komunikaci. V přílohách čtenáři najdou užitečné informace o legislativě spojené s reklamou, seznam tisku věnující se marketingu, odkazy na asociace komunikačních agentur a důležité adresy.

Objev podobné jako Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha

cena 254.0 Kč
Detail

Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha

eBook: Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Nové vydání přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a emocionálního působení a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak "krok za krokem" připravit účinnou reklamní kampaň, jaká média vybrat, jak vytvořit tu "správnou" reklamu, jaké barvy, obrazy a slova používat či jak si vybrat správnou agenturu. Dozvíte se také, jaké moderní přístupy ke zjišťování účinnosti reklamy existují, jaké jsou nové trendy v marketingové komunikaci nebo co není v reklamě dovoleno. Přestože se kniha věnuje z větší části právě reklamě, je určena všem zájemcům o problematiku komerčních komunikací, nejen marketingovým a reklamním manažerům a specialistům, pracovníkům komunikačních a reklamních agentur a studentům.

Objev podobné jako Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha

cena 229.0 Kč
Detail

Vražda potřebuje reklamu - Dorothy Leigh Sayersová - audiokniha

Audiokniha: Nastoupil, aby zjistil, proč ze schodů sletěl pan Dean. Až to vypátrá, ukloní se a půjde si zase pinkat kriket. V červnu 1933 ještě nebývalo na mediálním trhu obvyklé, aby pod schodištěm slovutné londýnské reklamní agentury dělala reklamu mrtvola. Ani firma pana Randalla nestojí o randál, takže na místo zavražděného textaře Deana záhy přijímá pana Deathe Bredona, který se uvede náručí štěpných sloganů. Leč pozor! Jen zasvěcenci vědí, jaký číman se tu dal ve skutečnosti zaměstnat – zato sám lord Petr Wimsey tuší, že pachatele zločinu je záhodno hledat přímo v budově. Pokud se vyrovná s hektickými nároky, jež na něj kladou klienti, uzávěrky a sazárna, může v agentuře slídit jako ostříž, oslnivě konverzovat a po práci ovívat krásky na večírcích zlaté mládeže. I kdyby mu hrozilo, že ho některá uloví, zůstane akční detektiv s modrou krví vždy a všude noblesním Britem a s přispěním švagra-policisty odhalí, jak rafinovaně se ve městě distribuoval kokain. A mezitím nás stvořitelka všímavého lorda Petra pobaví desítkami postřehů o reklamě, „reklamštině“ a jejích pěšácích, kteří tak rádi klamou masy i sebe.

Objev podobné jako Vražda potřebuje reklamu - Dorothy Leigh Sayersová - audiokniha

cena 369.0 Kč
Detail

Vražda potřebuje reklamu (2 MP3-CD) - audiokniha

Audioknihu Vražda potřebuje reklamu napsal autor: Dorothy L. Sayersová, čte: Otakar Brousek ml. Nastoupil, aby zjistil, proč ze schodů sletěl pan Dean. Až to vypátrá, ukloní se a půjde si zase pinkat kriket. V červnu 1933 ještě nebývalo na mediálním trhu obvyklé, aby pod schodištěm slovutné londýnské reklamní agentury dělala reklamu mrtvola. Ani firma pana Randalla nestojí o randál, takže na místo zavražděného textaře Deana záhy přijímá pana Deathe Bredona, který se uvede náručí štěpných sloganů. Leč pozor! Jen zasvěcenci vědí, jaký číman se tu dal ve skutečnosti zaměstnat – zato sám lord Petr Wimsey tuší, že pachatele zločinu je záhodno hledat přímo v budově. Pokud se vyrovná s hektickými nároky, jež na něj kladou klienti, uzávěrky a sazárna, může v agentuře slídit jako ostříž, oslnivě konverzovat a po práci ovívat krásky na večírcích zlaté mládeže. I kdyby mu hrozilo, že ho některá uloví, zůstane akční detektiv s modrou krví vždy a všude noblesním Britem a s přispěním švagra-policisty odhalí, jak rafinovaně se ve městě distribuoval kokain. A mezitím nás stvořitelka všímavého lorda Petra pobaví desítkami postřehů o reklamě, „reklamštině“ a jejích pěšácích, kteří tak rádi klamou masy i sebe.

Objev podobné jako Vražda potřebuje reklamu (2 MP3-CD) - audiokniha

cena 339.0 Kč
Detail

Reklama (4. vydání) (978-80-247-5865-7)

Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, 232 stran Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy. Začínající marketéři a studenti VŠ v knize najdou vše důležité o tom, jak naplánovat a vytvořit tu "správnou" reklamu, která splní své cíle. Dozví se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný název, jméno produktu a logo. Autoři se dále věnují působení reklamy a jejímu měření, radí jak vybrat reklamní agenturu a představují nové trendy v marketingové komunikaci. V přílohách čtenáři najdou užitečné informace o legislativě spojené s reklamou, seznam tisku věnující se marketingu, odkazy na asociace komunikačních agentur a důležité adresy.

Objev podobné jako Reklama (4. vydání) (978-80-247-5865-7)

cena 254.0 Kč
Detail

Hudba v reklamě (978-80-87500-51-4)

Kniha - autor Radim Bačuvčík, 224 stran, česky, pevná bez přebalu matná Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech oblastí marketingové komunikace svázána asi nejvíce. Všímá si procesu, jakým se vůbec hudba do reklam dostává a do detailů ukazuje, jak vlastně hudba v dnešních reklamách vypadá. Knihu ocení všichni, kteří mají co do činění s reklamní tvorbou, a také lidé, kteří by se chtěli dozvědět více o tom, jak se s nimi reklamní mágové pokoušejí pomocí hudby manipulovat.

Objev podobné jako Hudba v reklamě (978-80-87500-51-4)

cena 216.0 Kč
Detail

O podstatě reklamy (978-80-89447-85-5)

Kniha - autor Jaroslav Světlík, slovensky, pevná bez přebalu lesklá Klasická média jsou předčasně pohřbívána a nové technologie a s nimi spojené nové taktiky a přístupy jsou prezentovány jako jediné řešení efektivní reklamní komunikace. Jak má tedy reklama fungovat, aby byla skutečně efektivní? Které jsou faktory úspěšné a efektivní reklamy? Existuje teorie reklamy? Jedním z cílů publikace je předložit fundované, vědecky ověřené základy teorie reklamy plně využitelné pro další výzkumy uskutečněné v oblasti slovenské a české reklamy. Mimo jiné i proto, abychom věděli, kterou polovinu peněz investovaných do reklamy z celkové částky tří miliard euro vyhazujeme oknem. Nebo také proto, aby se ze zmíněných miliard vyhazovalo oknem co nejméně. To je ale jen ekonomický pohled. Reklama představuje mnohem složitější sociální fenomén. Zkoumání její podstaty proto vyžaduje multidisciplinární přístup. Na reklamu je možné nahlížet z pohledu mediální teorie,...

Objev podobné jako O podstatě reklamy (978-80-89447-85-5)

cena 433.0 Kč
Detail

Marketing bez reklamy (999-00-017-5020-6)

Elektronická kniha - autor Magdalena Čevelová, 91 stran Chcete mít dostatek zakázek, a přitom neutratit ani korunu za reklamu? Jste-li živnostník, nezávislý profesionál nebo malá firma, je to docela dobře možné. Kniha Marketing bez reklamy vám představí 10 postupů, které mohou být pro vaše podnikání dokonce účinnější než placená inzerce, a krok za krokem vás provede jejich používáním.

Objev podobné jako Marketing bez reklamy (999-00-017-5020-6)

cena 199.0 Kč
Detail

Amazon Kindle 2022, 16GB, modrý, bez reklam (B09SWTJZH6)

Elektronická čtečka knih - 6" podsvícený dotykový E Ink displej, rozlišení 1072 X 1448 px, WiFi a Bluetooth, vnitřní paměť 16 GB, bez paměťové karty, konektor USB-C, 1040mAh baterie Mějte svá oblíbená díla připravená ke čtení kdekoliv a kdykoliv, a to jen zásluhou elektronické čtečky knih Amazon Kindle 2022. Potěší všechny, kteří nechtějí být omezováni jak velikostí, tak množstvím klasických knih. Čtení knih si užijete na podsvíceném displeji s úhlopříčkou 6" s rozlišením 1072 X 1448 px. Kvalitní E Ink displej je velmi pohodlný na čtení a nezatěžuje vaše oči. Neostýchejte se s množstvím rozečtených knih. Nabízená čtečka disponuje dostatečnou kapacitou 16 GB. Navíc díky její baterii o kapacitě 1040 mAh vás čtečka spolehlivě provede i delším dnem. Elektronická čtečka knih Amazon vám připraví rozmanitou četbu knih. Hlavní přednosti elektronické čtečky knih Amazon Kindle 2022, 16GB, modrý, bez reklam Své oblíbené čtení si budete moct vychutnat s elektronickou...

Objev podobné jako Amazon Kindle 2022, 16GB, modrý, bez reklam (B09SWTJZH6)

cena 3490.0 Kč
Detail

Amazon Kindle 2022, 16GB, černý, bez reklam (B09SWS16W6)

Elektronická čtečka knih - 6" podsvícený dotykový E Ink displej, rozlišení 1072 X 1448 px, WiFi a Bluetooth, vnitřní paměť 15,625 GB, bez paměťové karty, konektor USB-C, 1040mAh baterie Mějte svá oblíbená díla stále při sobě v kompaktním balení, a to díky elektronické čtečce knih Amazon Kindle 2022. Radost udělá těm, kteří rádi čtou a nechtějí být limitovaní hmotností nebo množstvím papírových knih. Čtení knih vám umožní podsvícený displej s úhlopříčkou 6" s rozlišením 1072 X 1448 px. Kvalitní E Ink displej je velmi pohodlný na čtení a nezatěžuje vaše oči. Nemusíte se obávat, že by vám došlo volné místo, neboť nabízená čtečka disponuje kapacitou 15,625 GB. Navíc díky její baterii o kapacitě 1040 mAh vydrží čtečka nabitá po celý den. Elektronická čtečka knih Amazon vám umožní přečíst na dovolené celou vaši knihovnu. Hlavní přednosti elektronické čtečky knih Amazon Kindle 2022, 16GB, černý, bez reklam Užijte si moderní čtení opravdu kdekoliv díky elektronické...

Objev podobné jako Amazon Kindle 2022, 16GB, černý, bez reklam (B09SWS16W6)

cena 3490.0 Kč
Detail

Ogilvy o reklamě v digitálním věku - Miles Young

Odhalte tajemství úspěšné reklamy 21. století. Kniha zakládá na principech \"otce reklamy\" Davida Ogilvyho a přizpůsobuje je digitální současnosti.

Objev podobné jako Ogilvy o reklamě v digitálním věku - Miles Young

cena 312.0 Kč
Detail

Rozhodnutia vo veciach reklamy - Ľubomír Zlocha, Jozef Vozár

Reklamu upravuje priamo či nepriamo niekoľko desiatok právnych predpisov tak súkromného, ako aj verejného práva. Je potrebné obsiahnuť všetky možné variácie reklamy a výsledkom tejto snahy je publikácia „Rozhodnutia vo veciach reklamy“. Štruktúra publikácie je zostavená podľa vecnej problematiky tak, aby sa venovala uceleným sféram reklamy a je doplnená o procesné ustanovenia, o kritériá pri ukladaní pokút v správnom konaní a o podmienky priznania náhrady nemajetkovej ujmy. Rozhodnutia v oblasti reklamy ešte nie sú tak rozsiahle, preto nedostatok slovenskej judikatúry v oblasti reklamy je vyvážený uvedením vybranej českej judikatúry, rozhodnutí Európskeho súdu pre ľudské práva a Súdneho dvora Európskej Únie. Súčasťou publikácie sú aj vybrané prvorepublikové rozhodnutia, ktoré sú zásadného významu a mali vplyv na tvorbu súčasnej judikatúry.

Objev podobné jako Rozhodnutia vo veciach reklamy - Ľubomír Zlocha, Jozef Vozár

cena 731.0 Kč
Detail

Amazon Kindle (2022), 16 GB, černý, s reklamou

Seznamte se s Kindlem, nyní s vylepšeným displejem s vysokým rozlišením, 2x větším úložištěm, nabíjením přes USB-C a delší výdrží baterie. Vestavěné nastavitelné přední světlo a nově přidaná funkce tmavého režimu vám umožní pohodlné čtení v interiéru i exteriéru kdykoli během dne. Vychutnejte si ostřejší text a obrázky. Vylepšený displej s vysokým rozlišením 300 ppi a bez odlesků má více než 3x více pixelů než předchozí generace. Displej bez odlesků se čte jako skutečný papír, a to i na přímém slunečním světle. Nastavte si přední podsvícení displeje a nyní s tmavým režimem snadno invertujte barvu textu pro pohodlnější čtení ve dne i v noci. Klíčové vlastnosti: Velký dotykový displej podobný skutečnému papíru 16GB úložiště na tisíce knih a souborů Možnost použití předního osvětlení Baterie vydrží na nabití až 6 týdnů provozu Přístup k milionům literárních děl s Kindle Unlimited Vyrobena s ohledem na životní prostředí Umí převést text na řeč Můžete si upravit nastavení písma a obrazu

Objev podobné jako Amazon Kindle (2022), 16 GB, černý, s reklamou

cena 3290.0 Kč
Detail

Podívejte se také