Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Reklama ...vážně!? 3 ()
Audiokniha MP3 - čte Neznámý Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" z archivních nahrávek, které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně.V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii...Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, již ve třetím...
Podívejte se také Reklama ...vážně!? 3 ()
Reklama ...vážně!? 3 - audiokniha
Audiokniha: ...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, již ve třetím pokračování úspěšného titulu, i sedmdesátých. Opět zde můžete slyšet scénky a skeče nahrávané pro Sazku, Tukový průmysl, Sběrné suroviny, obchodní domy Prior, Čs. státní loterii či Požární ochranu a další. Ať jde o vtipný propagační snímek pro Tukový průmysl (opět v hlavní roli Sana - vlastní sestra másla a opět skvělé podání Jana Wericha a Miroslava Horníčka), vážně míněné nicméně vtipné scénky Spejbla a Hurvínka (tentokrát jedenkrát v originální interpretaci Josefa Skupy a dvakrát v neméně skvělé interpretaci Miloše Kirschnera) či velmi povědomé reklamní chvilky televizní s panem Vajíčkem v hlavní roli - opět Vám ve všech těchto scénkách nabízíme dokumenty své doby.
Podívejte se také Reklama ...vážně!? ()
Viac/menej vážne/nevážne 3 (978-80-89975-10-5)
Kniha - autor Fero Guldan; Miro Pollák, 256 stran, slovensky, Brožovaná bez přebalu lesklá
Podívejte se také Reklama (978-80-247-3492-7)
Podívejte se také
- Prázdniny v Evropě (audiokniha na CD)
- Reklama (4. vydání) (978-80-247-5865-7)
- Street talk aneb angličtina z ulice Audiokniha s mp3 CD (978-80-7240-969-3)
- Balíček e-kniha a audiokniha Houževnatost za výhodnou cenu
- Somr Josef: Velká vánoční audiokniha - MP3-CD (55306-2)
- Balíček e-kniha a audiokniha Nastavení mysli za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Válka umění za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Konec prokrastinace za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Mít vše hotovo za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Nikdy nedělej kompromis za výhodnou cenu
- Anglická nejužívanější slova Audiokniha s mp3 CD (978-80-7240-942-6)
- Angličtina maturitní témata Audiokniha s mp3 CD (978-80-7240-940-2)
- Angličtina barevná konverzace Audiokniha délka nahrávky 2 hodiny (978-80-7240-957-0)
- Angličtina otázky a odpovědi Audiokniha s mp3 CD (978-80-7240-949-5)
- Škola anglickej konverzácie: audiokniha: dĺžka nahrávky 6 hodin (978-80-7547-066-9)
- Angličtina barevná slovíčka Audiokniha délka nahrávky 2 hodiny (978-80-7240-951-8)
- Angličtina barevná gramatika + CD: audiokniha délka nahrávky 4 hodiny (978-80-7240-958-7)
- Kniha Škola anglické konverzace: audiokniha: délka nahrávky 6 hodin (978-80-7547-064-5)
- Nekalosoutěžní reklama a nekalé obchodní praktiky: v české i evropské právní úpravě a judikatuře (978-80-7502-239-4)
- 3 x 3 plachta
Vražda potřebuje reklamu (2 MP3-CD) - audiokniha
Audioknihu Vražda potřebuje reklamu napsal autor: Dorothy L. Sayersová, čte: Otakar Brousek ml. Nastoupil, aby zjistil, proč ze schodů sletěl pan Dean. Až to vypátrá, ukloní se a půjde si zase pinkat kriket. V červnu 1933 ještě nebývalo na mediálním trhu obvyklé, aby pod schodištěm slovutné londýnské reklamní agentury dělala reklamu mrtvola. Ani firma pana Randalla nestojí o randál, takže na místo zavražděného textaře Deana záhy přijímá pana Deathe Bredona, který se uvede náručí štěpných sloganů. Leč pozor! Jen zasvěcenci vědí, jaký číman se tu dal ve skutečnosti zaměstnat – zato sám lord Petr Wimsey tuší, že pachatele zločinu je záhodno hledat přímo v budově. Pokud se vyrovná s hektickými nároky, jež na něj kladou klienti, uzávěrky a sazárna, může v agentuře slídit jako ostříž, oslnivě konverzovat a po práci ovívat krásky na večírcích zlaté mládeže. I kdyby mu hrozilo, že ho některá uloví, zůstane akční detektiv s modrou krví vždy a všude noblesním Britem a s přispěním švagra-policisty odhalí, jak rafinovaně se ve městě distribuoval kokain. A mezitím nás stvořitelka všímavého lorda Petra pobaví desítkami postřehů o reklamě, „reklamštině“ a jejích pěšácích, kteří tak rádi klamou masy i sebe.
Objev podobné jako Vražda potřebuje reklamu (2 MP3-CD) - audiokniha
Reklama ...vážně!? ()
Audiokniha MP3 - Mozaik reklam, které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých a šedesátých. - Anonym, čtou různí interpreti Mozaik reklam, které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých a šedesátých....ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi.Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii...Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků),...
Objev podobné jako Reklama ...vážně!? ()
Reklama ...vážně!? 4 ()
Audiokniha MP3 - čte R. A. Dvorský a jeho Melody Boys Čtvrté pokračování archivních nahrávek reklam z padesátých a šedesátých let..ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně.V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi.Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, již ve čtvrtém pokračování úspěšného...
Objev podobné jako Reklama ...vážně!? 4 ()
Reklama ...vážně!? 2 ()
Audiokniha MP3 Josef Barchánek, čte Miloš Kirschner Mozaika reklam sestavená z archivních nahrávek...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii...Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, ve druhém pokračování úspěšného titulu, i sedmdesátých. Opět...
Objev podobné jako Reklama ...vážně!? 2 ()
Keď ťa každý má rád, nikto ťa neberie vážne - Martin Wehrle
Ako si stanoviť hranice a stáť si za svojím presvedčením Máte pocit, že vás druhí podceňujú? Bojíte sa vyjadriť svoj názor, lebo chcete byť s každým zadobre? Vždy keď sa pokúsite zlepšiť svoje postavenie, nastolia argumenty, ktorými vás prevalcujú? Človek, ktorý robí všetko, čo sa od neho očakáva, je síce obľúbený, ale zároveň je aj ľahkou obeťou. Úspechy dosiahne iba ten, kto sa nedá zneistiť a nebojí sa zaujať aj nepohodlný postoj. Táto kniha je určená všetkým, ktorí: – sa už nechcú dať zneužívať, – chcú si stáť za svojím, – chcú suverénne oponovať, keď sa od nich vyžaduje priveľa alebo keď čelia kritike, či slovným útokom. Kariérny a osobný kouč Martin Wehrle vás naučí, ako si v každej životnej situácii zachovať sebaúctu, ako sa brániť, nedať sa zmanipulovať, ako zvládať náročné konverzácie a ako dosiahnuť svoje ciele.
Objev podobné jako Keď ťa každý má rád, nikto ťa neberie vážne - Martin Wehrle
Vražda potřebuje reklamu ()
Audiokniha MP3 - Audiokniha roku 2020: Nejlepší design - Nastoupil, aby zjistil, proč ze schodů sletěl pan Dean. Až to vypátrá, ukloní se a půjde si zase pinkat kriket. - autor Dorothy L. Sayersová, čte Otakar Brousek ml. Nastoupil, aby zjistil, proč ze schodů sletěl pan Dean. Až to vypátrá, ukloní se a půjde si zase pinkat kriket.V červnu 1933 ještě nebývalo na mediálním trhu obvyklé, aby pod schodištěm slovutné londýnské reklamní agentury dělala reklamu mrtvola. Ani firma pana Randalla nestojí o randál, takže na místo zavražděného textaře Deana záhy přijímá pana Deathe Bredona, který se uvede náručí štěpných sloganů.Leč pozor! Jen zasvěcenci vědí, jaký číman se tu dal ve skutečnosti zaměstnat – zato sám lord Petr Wimsey tuší, že pachatele zločinu je záhodno hledat přímo v budově. Pokud se vyrovná s hektickými nároky, jež na něj kladou klienti, uzávěrky a sazárna, může v agentuře slídit jako ostříž, oslnivě konverzovat a po práci ovívat krásky na večírcích...
Objev podobné jako Vražda potřebuje reklamu ()
Základy moderní reklamy
Audiokniha MP3 Claude C. Hopkins, čte Vítězslav Kryške Obsah: Význam používání vzorků, ukázek, posudků – dramatická ukázka Neznalost, která působí milionové ztráty Poznejte veřejné mínění/odstraňte předsudky Nabízejte služby, ukazujte výsledek Principy plošné reklamy Reklama na čistič: Zisk 1 800 000 USD Nebezpečí vychloubání, forma nesmí zakrývat obsah Cílem reklamy je ZISK Základní principy zásilkového prodeje Jak testovat trh - stovky ušetří statisíce Neměňte návyky lidí, vyvolejte reakci Psychologie titulků – „Text je král“ učiňte "Velký slib!" Fotografie, vzorky, negativní reklama Lidé hledají štěstí, bezpečí, krásu, spokojenost Reklama, která násobí prodej Skvělý řečník – špatný prodavač Síla ideální grafiky. Jaké foto ? Síla konkrétních údajů (celý svět nebo 52 států?) Síla testovacích kampaní Claudie C. HOPKINS je nejúspěšnější autor reklam moderní historie. Ročně vydělával na reklamě 50 000 000 USD, vlastnil zaoceánskou loď. Byl...
Objev podobné jako Základy moderní reklamy
Živá reklama - Kaščák Jozef
Máte radi fejtóny, ktoré sú písané s nadh?adom, humorne, moderným jazykom a pritom nestrácajú ?ahkosť bytia? V tom prípade sa vám kniha životných postrehov Jozefa...
Objev podobné jako Živá reklama - Kaščák Jozef
Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová
Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.
Objev podobné jako Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová
Reklama (978-80-247-3492-7)
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, 208 stran Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Nové vydání přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a emocionálního působení a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak "krok za krokem" připravit účinnou reklamní kampaň, jaká média vybrat, jak vytvořit tu "správnou" reklamu, jaké barvy, obrazy a slova používat či jak si vybrat správnou agenturu. Dozvíte se také, jaké moderní přístupy ke zjišťování účinnosti reklamy existují, jaké jsou nové trendy v marketingové komunikaci nebo co...
Objev podobné jako Reklama (978-80-247-3492-7)
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
Audiokniha MP3 - Principy "otce reklamy" Davida Ogilvyho přizpůsobené na digitální současnost - autor Miles Young, čte Michal Jagelka a Klára Sochorová Principy "otce reklamy" Davida Ogilvyho přizpůsobené na digitální současnostBestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil.Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce. Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu "anekdot" a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století.Miles YoungMiles Young je bývalý britský podnikatel a držitel Warden of New College v Oxfordu . Do...
Objev podobné jako Ogilvy o reklamě v digitálním věku
Divnovlásky (3 CD) - audiokniha
Audioknihu Divnovlásky napsal autor: Irena Obermannová, čte: Aňa Geislerová. Groteskní a inteligentní autobiografie nadané autorky v zábavné interpretaci nadané herečky. Irena Obermannová, úspěšná autorka Deníku šílené manželky, navazuje na své silně autobiografické vyprávění v neméně zdařilých Divnovláskách, v nichž pokračuje v příbězích rozvedené matky dvou pubertálních dcer. Hrdinka Xenie hledá manžela a nového otce pro dcery velmi netradičními a neformálními metodami. Při setkávání s potenciálními partnery vzniká řada zábavných a vtipných situací. Obermannová klade inteligentně otázky společenské i etické s pro ni typickou otevřeností, nadhledem a humorem. Kniha byla zpracována pro televizní film, který dostal hlavní cenu na festivalu Novoměstský hrnec smíchu. Ve filmu, stejně jako v naší nahrávce, je hlavní interpretkou Aňa Geislerová, nadaná schopností dramatického vyprávění i plastické zvukové tvorby všech postav příběhu. Zahraje pubertální Kristýnu, svůdníka Jiřího, traktoristu Bédu, sexuologa Slavíčka i sedmiletou Justýnu tak přirozeně, jako by se u mikrofonu sešly ti nejlepší herci z celé země. Příběh v jejím podání má napětí, lehkost, ironii a nadsázku.
Objev podobné jako Divnovlásky (3 CD) - audiokniha
Pohádky (3 CD) - audiokniha
3 Cd album Pohádky obsahuje tři pohádky pro nejmenší: Pohádky o skřítku Racochejlovi, O malé víle Plavuňce, Pohádky Aloise Mikulky. Vypráví Jiřina Bohdalová a Miroslav Donutil. Tracklist: CD 1-Pohádky o skřítku Racochejlovi Jak Racochejl přišel na svět 11:09 Jak Racochejl čaroval 11:41 Jak Racochejl zaplácl hřiba 10:39 Jak Racochejl udělal rusalce radost 11:56 CD 2-O malé víle Plavuňce O malé víle Plavuňce 11:53 Jak Plavuňka utěšovala sedmikrásku 12:03 Plavuňka a kouzelník Bambulíno 12:20 Proč má Plavuňka ve vlasech stříbrné měsíční nitky 11:34 CD 3-Pohádky Aloise Mikulky Náladová ježibaba 3:25 Kouzelník 6:54 Šašci jedou na výlet 3:15 O Čarlstoncích 3:40 Sněžný muž 4:30 O fazolce 3:13 Předpotopní příběh o slepičkovi a kohoutce 4:23 Jak se jezevec skamarádil s pudingem 5:08 Zlatovláska 15:26
Objev podobné jako Pohádky (3 CD) - audiokniha
Psychologie reklamy (978-80-271-3654-4)
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, 360 stran, česky Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a...
Objev podobné jako Psychologie reklamy (978-80-271-3654-4)
Dynamické reklamy (978-80-87973-33-2)
Kniha - autor David Bauckmann, 72 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato kniha je funkčním průvodcem, který přináší návod, jak efektivně nastavit facebookovou reklamu. Dynamické reklamy, také DPA reklamy, jsou komplexní činností zahrnující víceoborové spektrum zkušeností. Na jejich realizaci se zpravidla podílí několik lidí. Přesto je pochopení celé problematiky dohromady nesmírně důležité pro výsledný efekt kampaní. Kniha se skládá z deseti členitých kapitol. První část provází základním nastavením reklamního účtu a pokračuje vkládáním facebookových kódů s proměnnými na internetové stránky. V druhé části se dozvíte vše o formátu XML feed, tvorbě produktového katalogu a na závěr vše o nastavení kampaní s praktickými tipy. Autorem knihy je David Bauckmann, respektovaná autorita v oblasti programmatiky a dynamických reklam.
Objev podobné jako Dynamické reklamy (978-80-87973-33-2)
Psychologie reklamy (978-80-247-4005-8)
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, kolektiv a, 328 stran Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v médiích, seznámí se s novými příklady efektivních kampaní z roku 2010, dalšími příklady testování reklamy, novými údaji výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, novými poznatky k účinnosti reklamy na internetu atd. Publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou českou autoritou v oblasti psychologie reklamy, vám odpoví na otázku, jakou reklamu váš zákazník preferuje a jak vytvořit účinnou reklamu. Kniha nemá díky své komplexnosti a...
Objev podobné jako Psychologie reklamy (978-80-247-4005-8)
Česká reklama (978-80-265-0046-9)
Elektronická kniha - autor Jaroslav Krupka, 264 stran Od pana Vajíčka po falešné soby „Začaly mi chodit anonymní dopisy, které mi vyhrožovaly smrtí. To jsem bral ještě na lehkou váhu, jenže pak jsme jednou ráno přišli Na Zatlance do kanceláře a pod nohama nám křupalo sklo, protože nám v noci vytloukli všechna okna. To už bylo horší, takže jsme volali policii, která dva dny a dvě noci hlídkovala před agenturou, a u dětí jsem měl ochranku...“ Zajímá vás svět české reklamy a chcete se o něm dozvědět, co jste ještě nevěděli? Stojíte o seznámení s autory nejslavnějších českých kampaní a reklamních sloganů posledních dvaceti let? Víte, kvůli které kampani vyhrožovaly anonymy jejímu autorovi smrtí a na jaké české reklamy si stěžovali velvyslanci jiných států? Tušili jste, že spory o zaplacení kampaně někdy končily i narážečkami aut? Chcete nahlédnout do kuchyně reklamním tvůrcům a zjistit, jak se z prvotního nápadu rodí kampaň? Kniha vypráví dějiny české reklamy...
Objev podobné jako Česká reklama (978-80-265-0046-9)
Srovnávací reklama (978-80-7400-561-9)
Kniha - autor Ondřej Hruda, 152 stran, česky Publikace se v českém prostředí poprvé komplexně zabývá srovnávací reklamou. Podrobně objasňuje její problematiku a vykládá podmínky, za jejichž splnění je srovnávací reklama dovolena, a to včetně uvedení do kontextu s evropským právem. Kniha obsahuje odkazy na desítky českých a zahraničních soudních rozhodnutí a rozsudků Soudního dvora EU. Výklad je podložen množstvím praktických ukázek a příkladů. V souladu s tezí, že „respektování pravidel a řádu patří spíš k podmínkám opravdové kreativity než k jejím překážkám,“ je publikace určena pro všechny, kdo srovnávací reklamu využívají při své soutěžní činnosti. Může rovněž sloužit jako pomůcka pro advokáty, soudce a jiné právníky, kteří se se srovnávací reklamou setkávají ve své praxi, popřípadě studenty právnických fakult a další, kteří se zajímají o reklamu. Podnětná bude rovněž pro ty, kdo reklamu tvoří či zadávají.
Objev podobné jako Srovnávací reklama (978-80-7400-561-9)
Nové (vánoční) písničky pejska a kočičky 3 - audiokniha
Audiokniha: K celobarevné knize Nové příběhy pejska a kočičky i stejnojmenné audioknize, která vyšla na třech samostatně prodejných CD vyšly i tři CD nazvané Nové písničky pejska a kočičky s písničkami. Album přináší starší nejen dětské písničky, ale vždy i speciální písničku o pejskovi a kočičce. Zpívají Heidi Janků, Pavel Novák, Robert N., Eva Borská, Richard Pachman, Eva Hurychová, Jarek Šimek, Nicol Lenertová, Libor Petrů, Petra Pudová, Zuzana Dubnová, Petra Zámečníková, Josef Bouda, Martin France, Marta Wallent, Eva Decastelo, Michaela Osmančíková, Jiří Valchář a další... Na konci CD je jako bonus i jeden příběh z audioknihy, který namluvil v roli vypravěče herec Michal Gulyáš, kočičku hovoří zpěvačka Heidi Janků a pejska mluví imitátor Libor Petrů. Nové (vánoční) písničky pejska a kočičky 3 Jarek Šimek - Vánoce pejska a kočičky Heidi Janků & Libor Petrů - Vločka sněhová Richard Pachman - Stříbrně chumelí Jarek Šimek & Petra Pudová - Vánoční kouzlení Pavel Novák - Budliky budliky Petra Zámečníková - Továrna na dárky Josef Bouda - Zázrak vánoční OK Country - Pásli ovce Valaši Pavla Mlčková & Libor Petrů - Vánoční pohoda Pavel Novák - Zvonky Eva Hurychová & Libor Petrů - Někoho mít Nicol Lenertová & Robert N. - Rolničky Martin France - Vánoční Eva Borská & Libor Petrů - Oči z čokolád Eva Hurychová - To když padají vločky Petra Zámečníková - Kočičí hymna Marta Wallent - Vianočný popevok Eva Decastelo & Robert N. - Vánoční čas Michaela Osmančíková & Jiří Valchář - Ty jsi jediný Bůh Bonus: Poslechněte si pohádku Jak pejsek s kočičkou dostali k Vánocům mobil
Objev podobné jako Nové (vánoční) písničky pejska a kočičky 3 - audiokniha
Čtyři dohody (3 CD) - audiokniha
Autor: Don Miguel Ruiz, Čte: Jaroslav Dušek. Kniha moudrosti starých Toltéků. Praktický průvodce osobní svobodou. Ve Čtyřech dohodách don Miguel Ruiz odhaluje zdroj našich limitujících myšlenek, které nás okrádají o radost a přinášejí zbytečné utrpení. Kniha Čtyři dohody vychází ze staré moudrosti Toltéků a nabízí mocný nástroj, který může velmi rychle změnit naše životy a vnést do nich nový zážitek svobody, opravdového štěstí a lásky. Myšlenky v této knize jsou úzce spojeny s Jaroslavem Duškem, který už od roku 2005 hraje v klubu Lávka divadelní představení založené na knize Čtyři dohody. Nyní je svým osobitým způsobem převedl do podoby nezkrácené audioknihy. Nahrávka je výjimečná svým zpracováním i atmosférou. Celá četba je totiž doplněna bravurní kytarovou improvizací mistra Pavla Steidla.
Objev podobné jako Čtyři dohody (3 CD) - audiokniha
Ranhojič (3 MP3-CD) - audiokniha
Audioknihu Ranhojič napsal autor: Noah Gordon, čte: Hanuš Bor. Středověk nelze přežít bez šlechetnosti. Robert Jeremy Cole, od devíti let sirotek, si uvědomuje, že dostal do vínku zázračný dar: schopnost vycítit v lidském organismu blížící se smrt. Čelil jí bezpočtukrát jako učeň potulného bradýře, s nímž se protloukal ponurou realitou 11. století. Rušné i krušné putování Anglií mládenci přineslo cenné zkušenosti, nicméně ho stále trápí, že nedokáže nemocným pomáhat líp. Věří, že přišel na svět právě proto, aby bližní léčil, a tak se vydává do daleké Persie k nejslavnějšímu lékaři své doby, arabskému učenci ibn Sínovi (Avicennovi). Aby se však mohl stát jeho žákem, musí v srdci islámské kultury předstírat, že je žid, a ne „neznaboh“ z druhého konce křesťanské Evropy… Neublíží si tím ve studiu a v lásce?
Objev podobné jako Ranhojič (3 MP3-CD) - audiokniha
Terror (3 MP3-CD) - audiokniha
Audioknihu Terror napsal autor: Dan Simmons, čte: Různí interpreti. Tohle místo nás chce zabít! Erebus a Terror. Dvě lodě britského královského námořnictva, které se roku 1845 vydaly hledat tzv. severozápadní cestu – tedy způsob, jak obeplout Ameriku od severu a dostat se mezi Kanadskými arktickými ostrovy z Atlantiku do Pacifiku. Z dějin už víme, že Franklinova expedice skončila tragicky, ale co se vlastně stalo? Svou verzi událostí líčí druhý kapitán Crozier, velící na lodi Terror, a několik dalších účastníků výpravy. V mozaice výpovědí, proložené retrospektivními pasážemi, se vyjevují osudy námořníků, kteří uvázli v arktické ledové pasti, docházejí jim potraviny, sužují je kurděje i jiné choroby a navíc je pronásleduje tajemný netvor z inuitských mýtů. Dramatický příběh boje o přežití je vystavěn na půdorysu dostupných historických fakt, zároveň je však barvitě zprostředkován skrze perspektivu posádky, pro níž cesta za dobrodružstvím postupně nabývá nečekaně děsivých rozměrů. Audiokniha roku 2018: Absolutní vítěz Audiokniha roku 2018: Nejlepší vícehlasá audiokniha
Objev podobné jako Terror (3 MP3-CD) - audiokniha
Strážce nádrže (3 CD) - audiokniha
Audioknihu - Strážce nádrže, čte: Zdeněk Svěrák. Starý strážce vodní nádrže Jiří Smrček si dopisuje s generálním ředitelem povodí. Jsou to zprávy o stavu přehrady, ale také o stavu jeho duše. Nevadí, že ředitel ani na jeden z 23 dopisů neodpoví. Smrček, bývalý venkovský učitel, na sebe prozrazuje i věci, které každému nesvěříme. Je zjitřený úkolem, který ho zaskočil: má najít mezi spoluobčany obce Horní Znělá svého nástupce. Bude to plukovník Dekl, nebo někdo jiný? Je možné, aby to bylo veselé čtení? Zdeněk Svěrák se o to pokusil.
Objev podobné jako Strážce nádrže (3 CD) - audiokniha
Vánoční detektivové (3 CD) - audiokniha
Dvě vánoční detektivní povídky v podání Ladislava Freje. V příběhu Rexe Stouta „Vánoční večírek“ propůjčil známý herec svůj hlas soukromému detektivovi Nero Wolfovi. Příběh nás zavede do New Yorku v období vánočních oslav. Pátrání po tajemném pachateli vraždy v kostýmu Santa Clause má nečekané rozuzlení. V českém prostředí se odehrává druhá povídka „Mrtvá dáma z předvánoční řeky“ autora Romana Cílka.
Objev podobné jako Vánoční detektivové (3 CD) - audiokniha
Vladana a Prasopes kolekce 1-3 (3 CD) - audiokniha
Audioknihu Vladana a Prasopes čte: Tereza Dočkalová. Co se stane, když se desetiletá holka rozhodne být intergalaktickou strážkyní? TAKŽE. Je mi 10 a jsem ze Zeměmě. Asi o tom nemáte ani páru, ale Zeměmě je malá planetka, která vznikla, když se někdo kdysi dávno pokusil okopírovat vaši Zemi. Úplně se to ale nepovedlo a proto je Zeměmě poloviční, takže i den i noc jsou poloviční, ale lidi, zví řata i všecko ostatní je stejně velký. Moje dobrodružství začalo na konci třetí třídy, když jsem dostala svoje úplně poslední vysvědčení. U nás chodíme do školy od 7 do 10 let a od 10 do 30 zase do práce, takže jsem konečně skončila školu, kde už jsme se stejně nic novýho neučili?
Objev podobné jako Vladana a Prasopes kolekce 1-3 (3 CD) - audiokniha
Ogilvy o reklamě v digitálním věku - Miles Young
Odhalte tajemství úspěšné reklamy 21. století. Kniha zakládá na principech \"otce reklamy\" Davida Ogilvyho a přizpůsobuje je digitální současnosti.
Objev podobné jako Ogilvy o reklamě v digitálním věku - Miles Young
Hudba v reklamě (978-80-87500-51-4)
Kniha - autor Radim Bačuvčík, 224 stran, česky, pevná bez přebalu matná Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech oblastí marketingové komunikace svázána asi nejvíce. Všímá si procesu, jakým se vůbec hudba do reklam dostává a do detailů ukazuje, jak vlastně hudba v dnešních reklamách vypadá. Knihu ocení všichni, kteří mají co do činění s reklamní tvorbou, a také lidé, kteří by se chtěli dozvědět více o tom, jak se s nimi reklamní mágové pokoušejí pomocí hudby manipulovat.
Objev podobné jako Hudba v reklamě (978-80-87500-51-4)
Reklama (4. vydání) (978-80-247-5865-7)
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, 232 stran Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy. Začínající marketéři a studenti VŠ v knize najdou vše důležité o tom, jak naplánovat a vytvořit tu "správnou" reklamu, která splní své cíle. Dozví se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný název, jméno produktu a logo. Autoři se dále věnují působení reklamy a jejímu měření, radí jak vybrat reklamní agenturu a představují nové trendy v marketingové komunikaci. V přílohách čtenáři najdou užitečné informace o legislativě spojené s reklamou, seznam tisku věnující se marketingu, odkazy na asociace komunikačních agentur a důležité adresy.
Objev podobné jako Reklama (4. vydání) (978-80-247-5865-7)
O podstatě reklamy (978-80-89447-85-5)
Kniha - autor Jaroslav Světlík, slovensky, pevná bez přebalu lesklá Klasická média jsou předčasně pohřbívána a nové technologie a s nimi spojené nové taktiky a přístupy jsou prezentovány jako jediné řešení efektivní reklamní komunikace. Jak má tedy reklama fungovat, aby byla skutečně efektivní? Které jsou faktory úspěšné a efektivní reklamy? Existuje teorie reklamy? Jedním z cílů publikace je předložit fundované, vědecky ověřené základy teorie reklamy plně využitelné pro další výzkumy uskutečněné v oblasti slovenské a české reklamy. Mimo jiné i proto, abychom věděli, kterou polovinu peněz investovaných do reklamy z celkové částky tří miliard euro vyhazujeme oknem. Nebo také proto, aby se ze zmíněných miliard vyhazovalo oknem co nejméně. To je ale jen ekonomický pohled. Reklama představuje mnohem složitější sociální fenomén. Zkoumání její podstaty proto vyžaduje multidisciplinární přístup. Na reklamu je možné nahlížet z pohledu mediální teorie,...
Objev podobné jako O podstatě reklamy (978-80-89447-85-5)
Marketing bez reklamy (999-00-017-5020-6)
Elektronická kniha - autor Magdalena Čevelová, 91 stran Chcete mít dostatek zakázek, a přitom neutratit ani korunu za reklamu? Jste-li živnostník, nezávislý profesionál nebo malá firma, je to docela dobře možné. Kniha Marketing bez reklamy vám představí 10 postupů, které mohou být pro vaše podnikání dokonce účinnější než placená inzerce, a krok za krokem vás provede jejich používáním.
Objev podobné jako Marketing bez reklamy (999-00-017-5020-6)
Amazon Kindle 2022, 16GB, černý, bez reklam (B09SWS16W6)
Elektronická čtečka knih - 6" podsvícený dotykový E Ink displej, rozlišení 1072 X 1448 px, WiFi a Bluetooth, vnitřní paměť 15,625 GB, bez paměťové karty, konektor USB-C, 1040mAh baterie Mějte svá oblíbená díla stále při sobě v kompaktním balení, a to díky elektronické čtečce knih Amazon Kindle 2022. Radost udělá těm, kteří rádi čtou a nechtějí být limitovaní hmotností nebo množstvím papírových knih. Čtení knih vám umožní podsvícený displej s úhlopříčkou 6" s rozlišením 1072 X 1448 px. Kvalitní E Ink displej je velmi pohodlný na čtení a nezatěžuje vaše oči. Nemusíte se obávat, že by vám došlo volné místo, neboť nabízená čtečka disponuje kapacitou 15,625 GB. Navíc díky její baterii o kapacitě 1040 mAh vydrží čtečka nabitá po celý den. Elektronická čtečka knih Amazon vám umožní přečíst na dovolené celou vaši knihovnu. Hlavní přednosti elektronické čtečky knih Amazon Kindle 2022, 16GB, černý, bez reklam Užijte si moderní čtení opravdu kdekoliv díky elektronické...
Objev podobné jako Amazon Kindle 2022, 16GB, černý, bez reklam (B09SWS16W6)
Jak na reklamu (978-80-7402-115-2)
Kniha - autor Jan Pospíšil; Lucie Sára Závodná, 144 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha Jak na reklamu představuje základní informace o reklamě, její historii i účinky. Zabývá se i konkrétními postupy využívanými v reklamní komunikaci společně se základními návody.Reklama je všudypřítomný fenomén, se kterým se setkáváme prakticky denně. Pro většinu společností je to zároveň nejmocnější nástroj propagace.
Objev podobné jako Jak na reklamu (978-80-7402-115-2)
Amazon Kindle 2022, 16GB, modrý, bez reklam (B09SWTJZH6)
Elektronická čtečka knih - 6" podsvícený dotykový E Ink displej, rozlišení 1072 X 1448 px, WiFi a Bluetooth, vnitřní paměť 16 GB, bez paměťové karty, konektor USB-C, 1040mAh baterie Mějte svá oblíbená díla připravená ke čtení kdekoliv a kdykoliv, a to jen zásluhou elektronické čtečky knih Amazon Kindle 2022. Potěší všechny, kteří nechtějí být omezováni jak velikostí, tak množstvím klasických knih. Čtení knih si užijete na podsvíceném displeji s úhlopříčkou 6" s rozlišením 1072 X 1448 px. Kvalitní E Ink displej je velmi pohodlný na čtení a nezatěžuje vaše oči. Neostýchejte se s množstvím rozečtených knih. Nabízená čtečka disponuje dostatečnou kapacitou 16 GB. Navíc díky její baterii o kapacitě 1040 mAh vás čtečka spolehlivě provede i delším dnem. Elektronická čtečka knih Amazon vám připraví rozmanitou četbu knih. Hlavní přednosti elektronické čtečky knih Amazon Kindle 2022, 16GB, modrý, bez reklam Své oblíbené čtení si budete moct vychutnat s elektronickou...
Objev podobné jako Amazon Kindle 2022, 16GB, modrý, bez reklam (B09SWTJZH6)
Reklama ...vážně!? - audiokniha
Audiokniha: ...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých a šedesátých. Ať jde o vtipnou reklamu na výherní poukázky v noblesním podání Jana Wericha a Miroslava Horníčka, písničku Jiřího Suchého využitou pro Barvy a laky či více či méně povedené "vážné" reklamní skeče či bizarní agitka na sběr starých kostí (1950), jsou tyto snímky dokumentem své doby.
Objev podobné jako Reklama ...vážně!? - audiokniha
Bílá Voda (3 MP3-CD) - audiokniha
Audioknihu Bílá Voda napsala autorka: Kateřina Tučková, čte: Různí interpreti. Celková stopáž: 28 hodin, 46 minut. O všechno je připravili, ale víru v Boha jim vzít nedokázali.Lena Lagnerová přijela do kláštera v Bílé Vodě hledat útočiště před bolestnými vzpomínkami. Namísto očekávaného klidu ji však ve zchátralém konventu čekají intriky, pomluvy a útoky, jejichž terčem je hrstka řeholnic z řádu Panen Anežky České v čele s obětavou, ale nepoddajnou sestrou Evaristou. Co je to však proti útlaku, jemuž byly spolu se stovkami dalších řeholnic vystaveny před pádem komunistického režimu! Hlavní hrdince – bývalé novinářce – se tu dostanou do ruky dokumenty, které jí umožní proniknout hluboko do pohnuté historie zdejšího kláštera, v jehož zdech byly od roku 1950 internovány příslušnice nejrůznějších řádů, vysídlených ze svých svatyní v rámci nechvalně proslulé Akce Ř. Hlídány kovanými soudruhy i kolaborujícími církevními hodnostáři, musely pracovat na poli nebo v továrně a dennodenně čelit nejrůznějším obstrukcím a trestům. A přece se ty statečné ženy nevzdaly své víry ani naděje v lepší zítřky. Dokáže v sobě Lena najít podobnou sílu? A co její pátrání přinese klášteru a jeho současným obyvatelkám? Dlouho očekávaný román o ženách víře a zlu, na kterém autorka cenami ověnčených Žítkovských bohyní pracovala s přestávkami deset let.
Objev podobné jako Bílá Voda (3 MP3-CD) - audiokniha
Boží bojovníci (3 MP3-CD) - audiokniha
Audioknihu Boží bojovníci napsal autor: Andrzej Sapkowski, čte: Ernesto Čekan. Celková stopáž: 27 hodin. Druhý díl z Husitské trilogie je opět směsí rytířské romance, historického fantasy románu a napětí, okořeněného velkou dávkou humoru od mistra polské fantasy. Nastal rok páně 1427. Papež Martin V. vydal bulu Salvatoris omnium, ve které proklamoval nutnost další křížové výpravy proti českým kacířům. Ve šlépějích myšlenek Viklefa a Husa věří nástupci Jana Žižky v pravdu a vítězství kališníků a hrdě vzdorují postupující kruciátě. V druhém díle trilogie mladý šlechtic Reinmar z Bělavy pokračuje v pátrání po vrahovi svého bratra Peterlina, zdokonaluje se v lékařském umu, rovněž pak čarodějném. Věnuje se také, pokud zrovna nezpytuje svědomí v žaláři nebo se neúčastní krutých bojů na straně kališníků, i něžnému pohlaví. Společně se svým přítelem Šarlejem hledají cestu, jak pomocí magie vrátit jejich záhadného druha Samsona zpět do jeho světa. Napětí panující v českých zemích se ale stále zvětšuje. A šíří se zvěsti. Temné zvěsti. A jsou stále blíž, stejně jako tajemný šedý pták zedníček, kterému se ve Slezsku říká pomurnik. Volání černých jezdců Adsumus! se opět rozléhá krajinou. A co na to Praha? Praha páchne krví... Chcete se zdokonalit v latině nebo se jen ujistit, že rozumíte všemu, co jste slyšeli? Pro všechny fanoušky Reinmara z Bělavy máme latinsko - český slovník.
Objev podobné jako Boží bojovníci (3 MP3-CD) - audiokniha
Pán věže (3 MP3-CD) - audiokniha
Audioknihu Pán věže napsal autor: Anthony Ryan, čte: Ivan Lupták, Pavel Soukup, Jiří Suchý z Tábora, Klára Suchá, Eva Josefíková. Tváří v tvář hrozbě musí i ta nejváhavější ruka nakonec pozvednout meč. Vélin Al Sorna, který ve službách Sjednoceného království a Víry prošel bezpočtem bitev, je unavený válkou. Však mu jedinou "odměnou" byla ztráta lásky, smrt přátel a zrada krále. Po pěti letech v alpírském žaláři touží po návratu domů a klidném životě bez zabíjení. V rodné zemi však čeká Reva, která by mu na uvítanou nejraději vrazila nůž do srdce. Zničil její rodinu i její život. Od krvavé pomsty ji neodradí dokonce ani hrozba vpádu nejmocnějšího nepřítele, jakému kdy království čelilo. Jakmile ale vzplanou válečné ohně, z protivníků se stávají spojenci, a co bylo dříve pravdou, mění se v lež. Pokud má být království zachráněno, musí Reva přijmout budoucnost, jakou si nepředstavovala, a Vélin se musí znovu ponořit do minulosti, kterou by nejraději pohřbil. Druhý díl trilogie STÍN KRKAVCE.
Objev podobné jako Pán věže (3 MP3-CD) - audiokniha
Po strništi bos (3 CD) - audiokniha
Poslední kniha Zdeňka Svěráka sklízí zasloužený čtenářský obdiv. Její zvuková podoba je tedy přirozeným souputníkem literární podoby, zvláště, čte-li ji autor sám. Že je autor nejlepším interpretem svého díla, dokazuje touto audioknihou Zdeněk Svěrák. Svěrák se vrací do jedné etapy svého dětství a vypráví zážitky malého městského kluka, přesazeného za války na venkov. Drobná vítězství nad vlastním strachem v partě venkovských dětí jsou zde prožívaná se stejnou intenzitou a radostí, jako následné oslavy nastoleného míru. Obdivuhodné vypravěčské umění, jakoby filmová obrazivost, vtipné a velmi věrohodné situace, to vše strhne čtenáře a posluchače k velkému prožitku. Autor vysvětluje: "Není to kronika mého dětství ani naší rodiny, chtěl jsem, aby to byla krásná literatura. Autoři takové literatury nejen vzpomínají na to, co viděli a slyšeli, ale také si vymýšlejí a fantazírují, aby jejich příběh stál za řeč." Že tato audiokniha stojí za řeč, tím si můžete být jisti.
Objev podobné jako Po strništi bos (3 CD) - audiokniha
Motáky nezvěstnému (3 MP3-CD) - audiokniha
Audioknihu Motáky nezvěstnému napsal autor: Karel Pecka, čte: Igor Bareš. Strhující románový příběh dvacetiletého Viléma Svobody, politického vězně padesátých let, líčí brutální poměry v československých koncentračních táborech, zejména v uranových dolech na Jáchymovsku. Je zároveň podobenstvím o hledání mravní síly a vnitřní svobody nevinného člověka uprostřed vražedného systému.Realistický román se silnými autobiografickými prvky má kromě vysoké literární kvality zásadní dokumentační hodnotu, když podrobně popisuje reálné metody zacházení komunistického režimu s politickými odpůrci.
Objev podobné jako Motáky nezvěstnému (3 MP3-CD) - audiokniha
Píseň krve (3 MP3-CD) - audiokniha
Audioknihu Píseň krve napsal autor: Anthony Ryan, čte: Ivan Lupták, Pavel Soukup. Vélin Al Sorna, zasvěcený Šestému řádu, byl od dětství cvičen k boji a zabíjení ve službách Víry. Řád se stal jeho jedinou rodinou. Vélinův otec sloužil jako rytíř králi Janusovi, panovníkovi Sjednoceného království, rozhodl se však Vélina zbavit jeho práv a v pouhých deseti letech ho zanechal na prahu Šestého řádu. Chlapec se během pobytu v řádu dozvídá zatím netušené podrobnosti o své matce, která zemřela, když byl ještě dítě. Nenávidí otce za jeho rozhodnutí jej opustit a ponechat napospas řádu, ale postupně také odhaluje důvody, jež ho k němu vedly. Jedna pravda je však důležitější než všechny ostatní: Vélina Al Sornu čeká budoucnost, kterou má teprve pochopit. Budoucnost, jež změní nejen království, ale i celý svět. První díl epické fantasy ságy STÍN KRKAVCE.
Objev podobné jako Píseň krve (3 MP3-CD) - audiokniha
Královna ohně (3 MP3-CD) - audiokniha
Audioknihu Královna ohně napsal autor: Anthony Ryan, čte: Ivan Lupták, Pavel Soukup, Jiří Suchý z Tábora, Klára Suchá, Eva Josefíková, Michal Zelenka. Vélin Al Sorna musí pomoci vrátit Říši královně. Po boji o holý život má královna Lyrna za úkol znovu dobýt nezávislost Sjednoceného království. Aby dosáhla svých cílů, musí nejen shromáždit věrné příznivce, ale také se spojit se silami, které jsou jí odporné. Vítězství jí má zajistit Vélin Al Sorna. Volarská armáda má však na své straně tajemného Spojence, jenž pokorným služebníkům nabízí dar věčného života. Pokud má království zvítězit, musí Al Sorna neporazitelného Spojence zničit. Jenže jak skolit nesmrtelného protivníka? Zvlášť když píseň krve – Vélinova mystická síla – zlověstně umlkla. Třetí díl trilogie STÍN KRKAVCE.
Objev podobné jako Královna ohně (3 MP3-CD) - audiokniha
Sophiina volba (3 MP3-CD) - audiokniha
Audioknihu Sophiina volba napsal autor: William Styron, čte: Martin Stránský. „Nikdy se nemohla vymanit z dusivého vědomí, že v jejím životě byla doba, kdy hrála roli účastnice na plánovaném zločinu.“ V patře jednoho brooklynského penzionu v létě 1947 zatím nic nenasvědčuje tomu, že už by se civilizace otřepala z tragédie, kterou jí způsobila největší válka v dějinách. Přisprostlý Nathan se tu propadá stále hloub do spárů paranoie, kdežto jeho milenku Sophii nepřestávají trýznit zážitky, jimiž si jako polská katolička prošla v osvětimském koncentračním táboře, kde ji sadističtí esesáci přinutili k osudovému rozhodnutí. Co všechno se o jejich patologickém vztahu i o hrůzách holokaustu dozví jejich soused Stingo, jenž v hotýlku pracuje na své prvotině a současně procitá z naivity mládí? Lze vůbec ještě po Osvětimi normálně žít, smát se, věřit ve vyšší dobro nebo psát básně? A jak jinak porazit morální dilemata zplozená Zlem, které nepřišlo shůry, nýbrž se rodí v našem světě a mají ho na svědomí konkrétní lidé?
Objev podobné jako Sophiina volba (3 MP3-CD) - audiokniha
Vladana a Prasopes 3 (CD) - audiokniha
Autor: Barbora Haplová, Čte: Tereza Dočkalová. Další dobrodružství desetileté Vladany, která se stala intergalaktickou strážkyní a spolu s kolegou a kamarádem Prasopsem se z malé planetky Zeměmě vydala do vesmíru. A tentokrát potkají i Prasopsici! TAKŽE. Je mi 10 a jsem ze Zeměmě. Asi o tom nemáte ani páru, ale Zeměmě je malá planetka, která vznikla, když se někdo kdysi dávno pokusil okopírovat vaši Zemi. Úplně se to ale nepovedlo a proto je Zeměmě poloviční, takže i den i noc jsou poloviční, ale lidi, zví řata i všecko ostatní je stejně velký. Moje dobrodružství začalo na konci třetí třídy, když jsem dostala svoje úplně poslední vysvědčení. U nás chodíme do školy od 7 do 10 let a od 10 do 30 zase do práce, takže jsem konečně skončila školu, kde už jsme se stejně nic novýho neučili?
Objev podobné jako Vladana a Prasopes 3 (CD) - audiokniha
Reklama ...vážně!? 2 - audiokniha
Audiokniha: ...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, ve druhém pokračování úspěšného titulu, i sedmdesátých. Opět zde můžete slyšet scénky a skeče nahrávané pro Sazku, Tukový průmysl, Sběrné suroviny, obchodní domy Prior, Čs. státní loterii či Požární ochranu a další. Ať jde o vtipný propagační snímek pro Tukový průmysl (např. na tuk Sanu - sestru másla či olivový olej) v opět skvělém podání Jana Wericha a Miroslava Horníčka, vážně míněné nicméně vtipné scénky Spejbla a Hurvínka v neméně skvostné interpretaci Miloše Kirschnera, opět Vám v nich nabízíme dokumenty své doby.
Objev podobné jako Reklama ...vážně!? 2 - audiokniha
Reklama ...vážně!? 4 - audiokniha
Audiokniha: ..ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, již ve čtvrtém pokračování úspěšného titulu, i sedmdesátých. Opět zde můžete slyšet scénky a skeče nahrávané pro Sazku, Knihu n.p., Sběrné suroviny, Jawu, Čs. státní loterii či Požární ochranu, pro umělce samotné či tzv PF podniku Rekrea. Na titulu určeném pouze pro digitální obchody účinkují jak neznámí mluvčí tak umělci jako R.A. Dvorský, František Filipovský, Jan Werich, Miloš Kirschner a mnoho dalších - opět Vám ve všech těchto scénkách nabízíme dokumenty své doby.
Objev podobné jako Reklama ...vážně!? 4 - audiokniha
Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 16GB (bez reklamy) (B09TMF6742)
Elektronická čtečka knih - 6,8" podsvícený dotykový displej, WiFi a Bluetooth, vnitřní paměť 15,625 GB, konektor USB-C Všechny knihy vašich oblíbených autorů, a navíc v kompaktním balení? Toto přání si budete moct splnit, a to jen zásluhou elektronické čtečky knih Amazon Kindle Paperwhite 5 2021. Radost udělá všem, kteří nechtějí být omezováni jak velikostí, tak množstvím klasických knih. Čtení knih si užijete na podsvíceném displeji s úhlopříčkou 6,8". Nemusíte se obávat, že by vám došlo volné místo. Čtečka vám totiž nabídne celkovou kapacitu 15,625 GB. Elektronická čtečka knih Amazon se stane vaším nepostradatelným společníkem nejen na cestách. Klíčové přednosti elektronické čtečky knih Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 16GB (bez reklamy) Užijte si moderní čtení opravdu kdekoliv díky elektronické čtečce knih Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 Příjemné čtení, které navíc šetří vaše oči Podsvícený displej s úhlopříčkou 6,8" Součástí elektronické čtečky knih Amazon...
Objev podobné jako Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 16GB (bez reklamy) (B09TMF6742)
Rozhodnutia vo veciach reklamy (978-80-8078-677-9)
Kniha - autor Ľubomír Zlocha; Jozef Vozár, 340 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Reklamu upravuje priamo či nepriamo niekoľko desiatok právnych predpisov tak súkromného, ako aj verejného práva. Je potrebné obsiahnuť všetky možné variácie reklamy a výsledkom tejto snahy je publikácia „Rozhodnutia vo veciach reklamy“. Štruktúra publikácie je zostavená podľa vecnej problematiky tak, aby sa venovala uceleným sféram reklamy a je doplnená o procesné ustanovenia, o kritériá pri ukladaní pokút v správnom konaní a o podmienky priznania náhrady nemajetkovej ujmy. Rozhodnutia v oblasti reklamy ešte nie sú tak rozsiahle, preto nedostatok slovenskej judikatúry v oblasti reklamy je vyvážený uvedením vybranej českej judikatúry, rozhodnutí Európskeho súdu pre ľudské práva a Súdneho dvora Európskej Únie. Súčasťou publikácie sú aj vybrané prvorepublikové rozhodnutia, ktoré sú zásadného významu a mali vplyv na tvorbu súčasnej judikatúry.
Objev podobné jako Rozhodnutia vo veciach reklamy (978-80-8078-677-9)
Hudba v televizní reklamě (978-80-875-0039-2)
Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 166 stran Monografie prezentuje závěry výzkumu hudební složky reklam vysílaných v českých televizích. Všímá si hudebních rysů - používaných temp, hudebních nástrojů, zpívaných sloganů a podobně, i toho, jak může být hudba v reklamě vnímaná a jak působí na televizní diváky.
Objev podobné jako Hudba v televizní reklamě (978-80-875-0039-2)
Podívejte se také
- Stagg SDMP15-3 (SDMP15-3)
- FVS 3 směry (FVS 3)
- Stagg SDM50-3 (SDM50-3)
- Stagg NDX5R-3 (NDX5R-3)
- CASIO SP 3 (SP 3)
- Orava Grillchef 3 (Grillchef 3)
- Blumfeldt Trojúhelníková sluneční clona, 3 × 3 × 3 m, polyester, prodyšná
- FRIEDRICH LEDERWAREN 20068-3 (20068-3)
- 16" Viewsonic TD1630-3 (TD1630-3)
- FESTINA Retro 20347/3 (20347/3)
- VAVEX tapeta 9044-3 (9044-3)
- Háčkování 3 (978-80-271-1291-3)
- creality ender 3 pro ender 3 pro
- rojaplast plachta ctverec 3 6m 36 3
- Anatomie 3 (978-80-247-5636-3)
- Niceboy HIVE Joy 3 (hive-3-joy)
- LOTUS Bliss Swarovski L18564/3 (L18564/3)
- Odin 3 (978-80-8214-091-3)
- FESTINA Titanium Date 20436/3 (20436/3)
- Lilliin deník (978-80-907985-3-3)
- Gantz 3 (978-80-7449-227-3)
- Niceboy HIVE Bones 3 (hive-bones-3)