Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Reklama ...vážně!? 3 - audiokniha
Audiokniha: ...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, již ve třetím pokračování úspěšného titulu, i sedmdesátých. Opět zde můžete slyšet scénky a skeče nahrávané pro Sazku, Tukový průmysl, Sběrné suroviny, obchodní domy Prior, Čs. státní loterii či Požární ochranu a další. Ať jde o vtipný propagační snímek pro Tukový průmysl (opět v hlavní roli Sana - vlastní sestra másla a opět skvělé podání Jana Wericha a Miroslava Horníčka), vážně míněné nicméně vtipné scénky Spejbla a Hurvínka (tentokrát jedenkrát v originální interpretaci Josefa Skupy a dvakrát v neméně skvělé interpretaci Miloše Kirschnera) či velmi povědomé reklamní chvilky televizní s panem Vajíčkem v hlavní roli - opět Vám ve všech těchto scénkách nabízíme dokumenty své doby.
Podívejte se také Reklama ...vážně!? 3 ()
Reklama ...vážně!? 3 ()
Audiokniha MP3 - čte Neznámý Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" z archivních nahrávek, které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně.V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii...Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, již ve třetím...
Podívejte se také Reklama ...vážně!? ()
Reklama ...vážně!? - audiokniha
Audiokniha: ...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých a šedesátých. Ať jde o vtipnou reklamu na výherní poukázky v noblesním podání Jana Wericha a Miroslava Horníčka, písničku Jiřího Suchého využitou pro Barvy a laky či více či méně povedené "vážné" reklamní skeče či bizarní agitka na sběr starých kostí (1950), jsou tyto snímky dokumentem své doby.
Podívejte se také Reklama (978-80-247-3492-7)
Podívejte se také
- Prázdniny v Evropě (audiokniha na CD)
- Reklama (4. vydání) (978-80-247-5865-7)
- Street talk aneb angličtina z ulice Audiokniha s mp3 CD (978-80-7240-969-3)
- Balíček e-kniha a audiokniha Houževnatost za výhodnou cenu
- Somr Josef: Velká vánoční audiokniha - MP3-CD (55306-2)
- Balíček e-kniha a audiokniha Nastavení mysli za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Válka umění za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Konec prokrastinace za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Mít vše hotovo za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Nikdy nedělej kompromis za výhodnou cenu
- Anglická nejužívanější slova Audiokniha s mp3 CD (978-80-7240-942-6)
- Angličtina maturitní témata Audiokniha s mp3 CD (978-80-7240-940-2)
- Angličtina barevná konverzace Audiokniha délka nahrávky 2 hodiny (978-80-7240-957-0)
- Angličtina otázky a odpovědi Audiokniha s mp3 CD (978-80-7240-949-5)
- Škola anglickej konverzácie: audiokniha: dĺžka nahrávky 6 hodin (978-80-7547-066-9)
- Angličtina barevná slovíčka Audiokniha délka nahrávky 2 hodiny (978-80-7240-951-8)
- Angličtina barevná gramatika + CD: audiokniha délka nahrávky 4 hodiny (978-80-7240-958-7)
- Kniha Škola anglické konverzace: audiokniha: délka nahrávky 6 hodin (978-80-7547-064-5)
- Nekalosoutěžní reklama a nekalé obchodní praktiky: v české i evropské právní úpravě a judikatuře (978-80-7502-239-4)
- 3 x 3 plachta
Reklama ...vážně!? 2 - audiokniha
Audiokniha: ...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, ve druhém pokračování úspěšného titulu, i sedmdesátých. Opět zde můžete slyšet scénky a skeče nahrávané pro Sazku, Tukový průmysl, Sběrné suroviny, obchodní domy Prior, Čs. státní loterii či Požární ochranu a další. Ať jde o vtipný propagační snímek pro Tukový průmysl (např. na tuk Sanu - sestru másla či olivový olej) v opět skvělém podání Jana Wericha a Miroslava Horníčka, vážně míněné nicméně vtipné scénky Spejbla a Hurvínka v neméně skvostné interpretaci Miloše Kirschnera, opět Vám v nich nabízíme dokumenty své doby.
Objev podobné jako Reklama ...vážně!? 2 - audiokniha
Reklama ...vážně!? 4 - audiokniha
Audiokniha: ..ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, již ve čtvrtém pokračování úspěšného titulu, i sedmdesátých. Opět zde můžete slyšet scénky a skeče nahrávané pro Sazku, Knihu n.p., Sběrné suroviny, Jawu, Čs. státní loterii či Požární ochranu, pro umělce samotné či tzv PF podniku Rekrea. Na titulu určeném pouze pro digitální obchody účinkují jak neznámí mluvčí tak umělci jako R.A. Dvorský, František Filipovský, Jan Werich, Miloš Kirschner a mnoho dalších - opět Vám ve všech těchto scénkách nabízíme dokumenty své doby.
Objev podobné jako Reklama ...vážně!? 4 - audiokniha
Vražda potřebuje reklamu - Dorothy Leigh Sayersová - audiokniha
Audiokniha: Nastoupil, aby zjistil, proč ze schodů sletěl pan Dean. Až to vypátrá, ukloní se a půjde si zase pinkat kriket. V červnu 1933 ještě nebývalo na mediálním trhu obvyklé, aby pod schodištěm slovutné londýnské reklamní agentury dělala reklamu mrtvola. Ani firma pana Randalla nestojí o randál, takže na místo zavražděného textaře Deana záhy přijímá pana Deathe Bredona, který se uvede náručí štěpných sloganů. Leč pozor! Jen zasvěcenci vědí, jaký číman se tu dal ve skutečnosti zaměstnat – zato sám lord Petr Wimsey tuší, že pachatele zločinu je záhodno hledat přímo v budově. Pokud se vyrovná s hektickými nároky, jež na něj kladou klienti, uzávěrky a sazárna, může v agentuře slídit jako ostříž, oslnivě konverzovat a po práci ovívat krásky na večírcích zlaté mládeže. I kdyby mu hrozilo, že ho některá uloví, zůstane akční detektiv s modrou krví vždy a všude noblesním Britem a s přispěním švagra-policisty odhalí, jak rafinovaně se ve městě distribuoval kokain. A mezitím nás stvořitelka všímavého lorda Petra pobaví desítkami postřehů o reklamě, „reklamštině“ a jejích pěšácích, kteří tak rádi klamou masy i sebe.
Objev podobné jako Vražda potřebuje reklamu - Dorothy Leigh Sayersová - audiokniha
Vražda potřebuje reklamu (2 MP3-CD) - audiokniha
Audioknihu Vražda potřebuje reklamu napsal autor: Dorothy L. Sayersová, čte: Otakar Brousek ml. Nastoupil, aby zjistil, proč ze schodů sletěl pan Dean. Až to vypátrá, ukloní se a půjde si zase pinkat kriket. V červnu 1933 ještě nebývalo na mediálním trhu obvyklé, aby pod schodištěm slovutné londýnské reklamní agentury dělala reklamu mrtvola. Ani firma pana Randalla nestojí o randál, takže na místo zavražděného textaře Deana záhy přijímá pana Deathe Bredona, který se uvede náručí štěpných sloganů. Leč pozor! Jen zasvěcenci vědí, jaký číman se tu dal ve skutečnosti zaměstnat – zato sám lord Petr Wimsey tuší, že pachatele zločinu je záhodno hledat přímo v budově. Pokud se vyrovná s hektickými nároky, jež na něj kladou klienti, uzávěrky a sazárna, může v agentuře slídit jako ostříž, oslnivě konverzovat a po práci ovívat krásky na večírcích zlaté mládeže. I kdyby mu hrozilo, že ho některá uloví, zůstane akční detektiv s modrou krví vždy a všude noblesním Britem a s přispěním švagra-policisty odhalí, jak rafinovaně se ve městě distribuoval kokain. A mezitím nás stvořitelka všímavého lorda Petra pobaví desítkami postřehů o reklamě, „reklamštině“ a jejích pěšácích, kteří tak rádi klamou masy i sebe.
Objev podobné jako Vražda potřebuje reklamu (2 MP3-CD) - audiokniha
Viac/menej vážne/nevážne 3 (978-80-89975-10-5)
Kniha - autor Fero Guldan; Miro Pollák, 256 stran, slovensky, Brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Viac/menej vážne/nevážne 3 (978-80-89975-10-5)
Reklama ...vážně!? ()
Audiokniha MP3 - Mozaik reklam, které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých a šedesátých. - Anonym, čtou různí interpreti Mozaik reklam, které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých a šedesátých....ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi.Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii...Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků),...
Objev podobné jako Reklama ...vážně!? ()
Reklama ...vážně!? 2 ()
Audiokniha MP3 Josef Barchánek, čte Miloš Kirschner Mozaika reklam sestavená z archivních nahrávek...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii...Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, ve druhém pokračování úspěšného titulu, i sedmdesátých. Opět...
Objev podobné jako Reklama ...vážně!? 2 ()
Reklama ...vážně!? 4 ()
Audiokniha MP3 - čte R. A. Dvorský a jeho Melody Boys Čtvrté pokračování archivních nahrávek reklam z padesátých a šedesátých let..ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně.V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi.Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, již ve čtvrtém pokračování úspěšného...
Objev podobné jako Reklama ...vážně!? 4 ()
Keď ťa každý má rád, nikto ťa neberie vážne - Martin Wehrle
Ako si stanoviť hranice a stáť si za svojím presvedčením Máte pocit, že vás druhí podceňujú? Bojíte sa vyjadriť svoj názor, lebo chcete byť s každým zadobre? Vždy keď sa pokúsite zlepšiť svoje postavenie, nastolia argumenty, ktorými vás prevalcujú? Človek, ktorý robí všetko, čo sa od neho očakáva, je síce obľúbený, ale zároveň je aj ľahkou obeťou. Úspechy dosiahne iba ten, kto sa nedá zneistiť a nebojí sa zaujať aj nepohodlný postoj. Táto kniha je určená všetkým, ktorí: – sa už nechcú dať zneužívať, – chcú si stáť za svojím, – chcú suverénne oponovať, keď sa od nich vyžaduje priveľa alebo keď čelia kritike, či slovným útokom. Kariérny a osobný kouč Martin Wehrle vás naučí, ako si v každej životnej situácii zachovať sebaúctu, ako sa brániť, nedať sa zmanipulovať, ako zvládať náročné konverzácie a ako dosiahnuť svoje ciele.
Objev podobné jako Keď ťa každý má rád, nikto ťa neberie vážne - Martin Wehrle
Jak na reklamu - Praktický průvodce světem reklamy - Lucie Sára Závodná, Jan Pospíšil
Reklama je všudypřítomný fenomén, se kterým se setkáváme prakticky denně. Pro většinu společností je to zároveň nejmocnější nástroj propagace. Tato kniha představuje základní informace o reklamě, její historii i účinky. Zabývá se i konkrétními postupy využívanými v reklamní komunikaci společně se základními návody.
Objev podobné jako Jak na reklamu - Praktický průvodce světem reklamy - Lucie Sára Závodná, Jan Pospíšil
Vražda potřebuje reklamu ()
Audiokniha MP3 - Audiokniha roku 2020: Nejlepší design - Nastoupil, aby zjistil, proč ze schodů sletěl pan Dean. Až to vypátrá, ukloní se a půjde si zase pinkat kriket. - autor Dorothy L. Sayersová, čte Otakar Brousek ml. Nastoupil, aby zjistil, proč ze schodů sletěl pan Dean. Až to vypátrá, ukloní se a půjde si zase pinkat kriket.V červnu 1933 ještě nebývalo na mediálním trhu obvyklé, aby pod schodištěm slovutné londýnské reklamní agentury dělala reklamu mrtvola. Ani firma pana Randalla nestojí o randál, takže na místo zavražděného textaře Deana záhy přijímá pana Deathe Bredona, který se uvede náručí štěpných sloganů.Leč pozor! Jen zasvěcenci vědí, jaký číman se tu dal ve skutečnosti zaměstnat – zato sám lord Petr Wimsey tuší, že pachatele zločinu je záhodno hledat přímo v budově. Pokud se vyrovná s hektickými nároky, jež na něj kladou klienti, uzávěrky a sazárna, může v agentuře slídit jako ostříž, oslnivě konverzovat a po práci ovívat krásky na večírcích...
Objev podobné jako Vražda potřebuje reklamu ()
Základy moderní reklamy
Audiokniha MP3 Claude C. Hopkins, čte Vítězslav Kryške Obsah: Význam používání vzorků, ukázek, posudků – dramatická ukázka Neznalost, která působí milionové ztráty Poznejte veřejné mínění/odstraňte předsudky Nabízejte služby, ukazujte výsledek Principy plošné reklamy Reklama na čistič: Zisk 1 800 000 USD Nebezpečí vychloubání, forma nesmí zakrývat obsah Cílem reklamy je ZISK Základní principy zásilkového prodeje Jak testovat trh - stovky ušetří statisíce Neměňte návyky lidí, vyvolejte reakci Psychologie titulků – „Text je král“ učiňte "Velký slib!" Fotografie, vzorky, negativní reklama Lidé hledají štěstí, bezpečí, krásu, spokojenost Reklama, která násobí prodej Skvělý řečník – špatný prodavač Síla ideální grafiky. Jaké foto ? Síla konkrétních údajů (celý svět nebo 52 států?) Síla testovacích kampaní Claudie C. HOPKINS je nejúspěšnější autor reklam moderní historie. Ročně vydělával na reklamě 50 000 000 USD, vlastnil zaoceánskou loď. Byl...
Objev podobné jako Základy moderní reklamy
Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová
Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.
Objev podobné jako Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová
Živá reklama - Kaščák Jozef
Máte radi fejtóny, ktoré sú písané s nadh?adom, humorne, moderným jazykom a pritom nestrácajú ?ahkosť bytia? V tom prípade sa vám kniha životných postrehov Jozefa...
Objev podobné jako Živá reklama - Kaščák Jozef
Návštěvní den 3 - audiokniha
Audiokniha: "Jejich humor nás fascinoval, stejně jako délka sukní Milušky Voborníkové", prohlásil v jednom z televizních pořadů Marek Eben. Ano, pro naši generaci už jsou Š+G klasikové humoru, mnozí z nás znají dodnes a doslova zpaměti nejednu jejich povídku a mnohé obraty vytržené z kontextu už zlidověly a staly se okřídleným rčením. Je neuvěřitelné, jak plodné a intenzívní byly ony necelé čtyři roky od příchodu do Divadla Semafor v roce 1967 až po Grossmannovu smrt v prosinci 1971. Vydavatelství Bonton se pokouší mapovat a dokumentovat toto období souborným vydáním nahrávek potříhodinovým!) populárních Návštěvních dnů (vydaných původně Pantonem na LP) doplněných o pasáže, kterým se tenkrát nevyhl zásah cenzorských nůžek a nebo které se na desku prostě jenom nevešly. Návštěvní dny, to nebyli jenom hlavní protagonisté - i když pochopitelně oni především - pánové Šimek a Grossmann, ale i další osobnosti, které dotvářejí atmosféru celého představení, jež spíše než divadlem bylo jakýmsi pásmem (někdy i více než tříhodinovým!) skečů a scének. Ty jak známo vznikaly u stolku v kavárně Slávii, kde ať si nekuřák Šimek sedl kamkoli, neunikl protivnému dýmu z Grossmannových cigaret... Velkou osobností v pozadí, ale nepostradatelnou pro dotváření jevištní podoby Návštěvních dnů, byl režisér Ján Roháč. Pamětníci tvrdí, že s jeho odchodem se vytratilo i něco z ducha a kouzla onoho nezaměnitelného humoru. Na tehdejší dobu revoluční moderní country vnesl na prkna Semaforu Jiří Brabec se svým Country Beatem. S Jiřím Grossmannem se znal už z první poloviny 60. let, z dob rockové Karkulky, nicméně do divadla Semafor jej přizval jiný Jiří - Suchý. Brabec s sebou přivedl začínajícíc nebo už hotové hvězdy - budoucí pětinásobnou Zlatou slavici Naďu Urbánkovou (s níž se poprvé setkal na karlovarském filmovém festivalu v roce 66), Ladislava Vodičku a Pavla Bobka. I pro Pavla Bobka (s Brabcem se setkal už na fakultě ve studentské kapele FABS a s Š+G účinkoval jako host jejich pořadů už v Olympiku a ve Sluníčku) byla spolupráce s Jiřím Grossmannem mezníkem v jeho zpěvácké kariéře. "To on mě přesvědčil, abych zpíval převzaté písně s českým textem. Pět minut vykládáš lidem o čem to je a potom dvě minuty zpíváš, to je ztráta času, utahoval si ze mě. A kdo mi to napíše - ptal jsem se ho. No přeci já". Nutno říci, že Grossmannovy texty byly dokonalé po obsahové i řemeslné stránce. Svědčí o tom třeba první Bobkovy "srozumitelné" nahrávky "Křížem krážem" a "Oh, Ruby" Ty byste však na třetím návštěvním dnu marně hledali, zato v bonusu uslyšíte unikátní nahrávku duetu Pavla Bobka s Naďou Urbánkovou, ještě v angličtině, "Together Again". To je kouzlo zvukových záznamů, že nejen Urbánková s Bobkem mohou být opět spolu, alei Šimek s Grossmannem a spolu s nimi i my se můžeme vrátit do té zvláštní doby sklonku šedeátých let... V.Kroc
Objev podobné jako Návštěvní den 3 - audiokniha
Hudba v reklamě - Radim Bačuvčík
Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech oblastí marketingové komunikace svázána asi nejvíce. Všímá si procesu, jakým se vůbec hudba do reklam dostává a do detailů ukazuje, jak vlastně hudba v dnešních reklamách vypadá. Knihu ocení všichni, kteří mají co do činění s reklamní tvorbou, a také lidé, kteří by se chtěli dozvědět více o tom, jak se s nimi reklamní mágové pokoušejí pomocí hudby manipulovat.
Objev podobné jako Hudba v reklamě - Radim Bačuvčík
Jóga vědomí slovem 3 - audiokniha
Audiokniha: Jóga vědomí slovem 3 - audiokniha obsahuje nahrávky ze setkání jógy vědomí ve Vnitřním kruhu 13. 1. 2018. Obsah: Princip vědomí – kultivace vědomí celo-tělesného prožívání, 2. Kultivace prostorové subjektivity těla (jóga-um prostoru), 3. Kultivace vědomí dechu (jóga-um dechu), 4. Nétra-tantra. Nejedná se o studiovou nahrávku.
Objev podobné jako Jóga vědomí slovem 3 - audiokniha
Život víry 2020/3 - audiokniha
Audiokniha: Život víry 2020/3 – audioverze jediného českého mezidenominačního křesťanského měsíčníku. Čtou Ludmila Hojková, Štěpán Matuška, Lucie Endlicherová, Pavel Kohl, Lenka Malinová, Daniel Zeman. Nahráno ve studiu Rádia 7. Z obsahu čísla: * téma – Předat přátelům Dobrou zprávu Jak překonat překážky, které nám brání sdílet evangelium? Jaké chyby nejčastěji děláme? Proč a jak činit učedníky „po jednom“? Praktické a povzbudivé články napsali Dave Patty, Václav Janča, Michal Krchňák, Václav Lamr a další. * rozhovor – Miloš Poborský: Z kazatelny do ředitelny Miloš Poborský za svůj život prožil několik výrazných změn: Když opustil slibně se rozvíjející kariéru na ministerstvu vnitra a stal se pastorem, když se stal ředitelem české kanceláře kurzů Alfa a naposledy když opustil kazatelnu i Alfu a stal se ředitelem Evangelikálního teologického semináře. Jak tyto změny prožíval a jak ho v nich Pán Bůh vedl? Čím ho obohatila Alfa? A jakou vizi má pro své studenty? * křesťan a společnost – Mariánský sloup: ideály stranou? Po mnoha letech dosáhla Společnost pro obnovu mariánského sloupu svého: Na Staroměstském náměstí se začíná stavět. Co tomuto rozhodnutí předcházelo? Jaké je zákulisí celé kauzy? Shrnují a hodnotí Tomáš Dittrich a Pavel Černý. + ze života církve: Věřit může být nebezpečné (L. Vlasáková) + příběhy čtenářek: Mezi paprikami a rajčaty (J. Chvojková); Zírala jsem, jak je Bible praktická (Monika) + cesta ke svobodě: Ještě jako křesťanka jsem si podřezávala žíly (rozhovor s I. Hrdličkovou) + knižní recenze: Zůstala jen naděje + z historie: Karel Farský a vznik CČSH (V. Hovora); Cestovka baptistického misionáře (J. Pleva) + úvodník Dana Drápala: Uvěřili, ale žijí na hromádce… + 908 slov z redakce: Ta naše skepse česká (T. Coufal) + fejeton Delicie Nerkové „Naplavenina“
Objev podobné jako Život víry 2020/3 - audiokniha
Život víry 2021/3 - audiokniha
Audiokniha: Život víry 2021/3 – audioverze jediného českého mezidenominačního křesťanského měsíčníku. Čtou Ludmila Hojková, Kateřina Hodecová, Štěpán Matuška. Nahráno ve studiu Rádia 7. Z obsahu čísla: * téma – (Ne)pečujte o tělo Nakolik se máme starat o svou tělesnou schránku? Má křesťan sportovat, nebo má tělesné cvičení jen malý užitek? Nakolik si naše tělo cení Bůh? A můžeme si „nárokovat“ uzdravení? Nad tématem se zamýšlejí Marek Bužga, David Novák, Michal Klesnil, Jiří Bukovský a Lubomír Ondráček. + kreslený vtip Pavla Bosmana * rozhovor – David Symon: „Cítil jsem se jako závodník formule 1“ Osm let života v Bosně a Hercegovině, studium misiologie v Oxfordu, manželka Chorvatka, čtyři malé děti, akutní leukémie... – to vše se spojuje v životě misionáře Davida Symona. + „Sejdeme se pod křížem“ – jak prožíváme druhé Velikonoce poznamenané epidemií? (T. Dittrich) + Kudy Izraelci odešli z Egypta? – režisér Tim Mahoney hledá odpovědi na další otázky z biblické historie (D. Němec) + „Sněhulák mezi důchodci“ – příběh dobrovolnice na covidových odděleních (H. Kozáková) + virtuální historický rozhovor s „evangelickou řeholnicí“ Basileou Schlinkovou (J. Pleva) + reportáž z internetového Mokonu (T. Dittrich) + duchovní revoluce podle Francise Schaeffera (D. Floryk)
Objev podobné jako Život víry 2021/3 - audiokniha
Smích prodlužuje život! 3 - audiokniha
Audiokniha: ...aneb Usmívejte se na život a život se bude usmívat na vás a také Humor je boj s lidskou hloupostí (Werich), Veselost je druhem odvahy (Hemingway), Humor a vtip jsou příjemné a často mimořádně užitečné (Cicero Marcus Tullius) Humor a satira jsou jako milenec a milenka; kde jednoho není, tam druhý smutně hledí (Jan Neruda) a nakonec: Anekdoty nemají autora, nýbrž vypravěče... I třetí album stejného názvu představuje plejádu skvělých vypravěčů - baví vás Lubomír Lipský, Miroslav Homola, Jiří Lír, Vlastimil Bedrna, Jaroslav Štercl, Felix Holzmann, Helena Růžičková, Jiří Krampol, Miloslav Šimek a mnoho dalších
Objev podobné jako Smích prodlužuje život! 3 - audiokniha
Ač zemřeli - ještě mluví 3. - audiokniha
Audiokniha: Původní 2LP komplet 1018 3001 "Ač zemřeli - ještě mluví 3." vydal Supraphon v roce 1980 - nyní album se vzpomínkami Maryny Svobodové - Alšové na tatínka Mikokáše Alše, malíře Vincence Beneše, sochařů Jakuba Obrovského a Karla Lidického, skladatele Josefa Bohuslava Foerstra, ukázky z tvroby herce Saši Rašilova, herečky Zdeňky Baldové či Marie Hübnerové a mnoha dalšími vzpomínkami a autentickými dokumentárními záznamy vychází poprvé digitálně.
Objev podobné jako Ač zemřeli - ještě mluví 3. - audiokniha
Povídky Šimka a Grossmanna 3. - audiokniha
Audiokniha: Jednotlivé snímky z původního LP alba 1218 0454 Povídky Šimka a Grossmanna 3., jež vydal Supraphon v roce 1981, byly vydány na několika různých digitálních kompilacích, ale v původní podobě vychází tento titul s oblíbenou dvojicí digitálně nyní poprvé.
Objev podobné jako Povídky Šimka a Grossmanna 3. - audiokniha
Povídky Šimka a Grossmanna 3 - audiokniha
Audiokniha: Povídky psali oba autoři původně pro svá jevištní vystoupení. Proto také první dva tituly /Povídky Š+G 1 a 2/ vydal Supraphon v letech l994 a l995 jako výběr z archivních zvukových záznamů inscenací této dnes už slavné dvojice, včetně dochované nahrávky interpretace jedné povídky Jiřím Grossmannem. V první polovině devadesátých let pak Miroslav Šimek shromáždil všechny kdysi vzniklé texty a připravil je pro úspěšné knižní vydání. To zahrnuje i povídky, které z ideových důvodů nebyly v období totality inscenovány ani natočeny. A právě tyto texty načetl v roce l996 Miroslav Šimek za účasti publika v Divadle Jiřího Grossmanna exkluzívně pro Supraphon, který je ještě téhož roku vydal jako Povídky Š+G 3. Nyní vycházejí všechny tři stále úspěšné tituly jakocelek ve sjednocující nové výtvarné podobě s dobovými fotografickými portréty obou protagonistů.
Objev podobné jako Povídky Šimka a Grossmanna 3 - audiokniha
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
Audiokniha MP3 - Principy "otce reklamy" Davida Ogilvyho přizpůsobené na digitální současnost - autor Miles Young, čte Michal Jagelka a Klára Sochorová Principy "otce reklamy" Davida Ogilvyho přizpůsobené na digitální současnostBestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil.Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce. Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu "anekdot" a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století.Miles YoungMiles Young je bývalý britský podnikatel a držitel Warden of New College v Oxfordu . Do...
Objev podobné jako Ogilvy o reklamě v digitálním věku
Reklama (978-80-247-3492-7)
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, 208 stran Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Nové vydání přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a emocionálního působení a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak "krok za krokem" připravit účinnou reklamní kampaň, jaká média vybrat, jak vytvořit tu "správnou" reklamu, jaké barvy, obrazy a slova používat či jak si vybrat správnou agenturu. Dozvíte se také, jaké moderní přístupy ke zjišťování účinnosti reklamy existují, jaké jsou nové trendy v marketingové komunikaci nebo co...
Objev podobné jako Reklama (978-80-247-3492-7)
Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha
eBook: Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.
Objev podobné jako Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha
Reklama nakladatelství Toužimský & Moravec - Michal Moravec
Kniha obsahuje přibližně dvě stě nejrůznějších propagačních tisků nakl. T&M z let 1930 až 1949. Jedné se o skoro ucelený soubor volně tištěných materiálů firmy. Je samozřejmé, že práci nakladatelství nejlépe reprezentuje knižní tvorba, ale tato publikace dokládá, že i její další publikační činnost může být - a je velmi zajímavá.
Objev podobné jako Reklama nakladatelství Toužimský & Moravec - Michal Moravec
Pravda v reklamě (Defekt) - Kenney John
Finbar Dolan je ztracený a osamělý. Jen o tom neví. Přestože unikl z prostředí modrých límečků v Bostonu, aby nastartoval mírně úspěšnou kariéru v reklamní agentuře na Madison Avenue, před blížící se čtyřicítkou je plný zmatků. Nedávno zrušil svatbu. Teď, několik dní před Vánocemi, musí zrušit dlouho plánovanou dovolenou, protože je nucen v rekordním čase napsat, vyrobit a dokončit reklamu důležitého klienta, výrobce plenek, pro vysílání při Super Bowlu. Ale je to ještě horší. Dozví se, že jeho dávno odcizený a kdysi násilnický otec těžce onemocněl. A že ho bratři ani sestra nemají v úmyslu navštívit. Ta zpráva Fina probudí a přiměje ho přehodnotit jeho dosavadní rozhodnutí, uvědomit si vztah ke kolegyni Phoebe, zpochybnit význam plenek v jeho životě a nakonec přiznat pravdu o vlastním životě a minulosti. Autor John Kenney proslul svými příspěvky do magazínu New Yorker. V roce 2014 získal Thurberovu cenu určenou nejlepším americkým humoristům. Kniha je jeho románovým debutem.
Objev podobné jako Pravda v reklamě (Defekt) - Kenney John
Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha
eBook: Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi, seznámí se s novými příklady efektivních kampaní z roku 2010, dalšími příklady testování reklamy, novými údaji výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, novými poznatky k účinnosti reklamy na internetu a mnoha dalšími aktuálními informacemi a poznatky. Publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou českou autoritou v oblasti psychologie reklamy, vám odpoví na otázky typu, jakou reklamu váš zákazník preferuje, co se mu líbí a co odmítá, jak na něho působí obraz či zv uk, jak vytvořit účinnou reklamu a jak zjistit účinnost reklamy. Kniha nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.
Objev podobné jako Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha
Česká reklama - Jaroslav Krupka - e-kniha
eBook: „Začaly mi chodit anonymní dopisy, které mi vyhrožovaly smrtí. To jsem bral ještě na lehkou váhu, jenže pak jsme jednou ráno přišli Na Zatlance do kanceláře a pod nohama nám křupalo sklo, protože nám v noci vytloukli všechna okna. To už bylo horší, takže jsme volali policii, která dva dny a dvě noci hlídkovala před agenturou, a u dětí jsem měl ochranku...“ Zajímá vás svět české reklamy a chcete se o něm dozvědět, co jste ještě nevěděli? Stojíte o seznámení s autory nejslavnějších českých kampaní a reklamních sloganů posledních dvaceti let? Víte, kvůli které kampani vyhrožovaly anonymy jejímu autorovi smrtí a na jaké české reklamy si stěžovali velvyslanci jiných států? Tušili jste, že spory o zaplacení kampaně někdy končily i narážečkami aut? Chcete nahlédnout do kuchyně reklamním tvůrcům a zjistit, jak se z prvotního nápadu rodí kampaň? Kniha vypráví dějiny české reklamy tak, jak zatím ještě nebyly vyprávěny. Vydejte se na cestu časem od legendárního pana Vajíčka až po poslední úspěchy českých tvůrců na mezinárodním festivalu reklamy v Cannes. Jaroslav Krupka vystudoval obory masová komunikace a žurnalistika na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy. Během studií přispíval do časopisů Kinorevue, Tvar, Mladý svět a Týden. Od roku 1994 pracoval v časopisu Strategie zaměřeném na masovou komunikaci, kde postupně působil jako redaktor, editor a vedoucí příloh. Od roku 2005 do roku 2010 pracoval jako redaktor a editor Lidových novin. V roce 2010 nastoupil do týdeníku Marketing & Media.
Objev podobné jako Česká reklama - Jaroslav Krupka - e-kniha
Pohádky (3 CD) - audiokniha
3 Cd album Pohádky obsahuje tři pohádky pro nejmenší: Pohádky o skřítku Racochejlovi, O malé víle Plavuňce, Pohádky Aloise Mikulky. Vypráví Jiřina Bohdalová a Miroslav Donutil. Tracklist: CD 1-Pohádky o skřítku Racochejlovi Jak Racochejl přišel na svět 11:09 Jak Racochejl čaroval 11:41 Jak Racochejl zaplácl hřiba 10:39 Jak Racochejl udělal rusalce radost 11:56 CD 2-O malé víle Plavuňce O malé víle Plavuňce 11:53 Jak Plavuňka utěšovala sedmikrásku 12:03 Plavuňka a kouzelník Bambulíno 12:20 Proč má Plavuňka ve vlasech stříbrné měsíční nitky 11:34 CD 3-Pohádky Aloise Mikulky Náladová ježibaba 3:25 Kouzelník 6:54 Šašci jedou na výlet 3:15 O Čarlstoncích 3:40 Sněžný muž 4:30 O fazolce 3:13 Předpotopní příběh o slepičkovi a kohoutce 4:23 Jak se jezevec skamarádil s pudingem 5:08 Zlatovláska 15:26
Objev podobné jako Pohádky (3 CD) - audiokniha
Divnovlásky (3 CD) - audiokniha
Audioknihu Divnovlásky napsal autor: Irena Obermannová, čte: Aňa Geislerová. Groteskní a inteligentní autobiografie nadané autorky v zábavné interpretaci nadané herečky. Irena Obermannová, úspěšná autorka Deníku šílené manželky, navazuje na své silně autobiografické vyprávění v neméně zdařilých Divnovláskách, v nichž pokračuje v příbězích rozvedené matky dvou pubertálních dcer. Hrdinka Xenie hledá manžela a nového otce pro dcery velmi netradičními a neformálními metodami. Při setkávání s potenciálními partnery vzniká řada zábavných a vtipných situací. Obermannová klade inteligentně otázky společenské i etické s pro ni typickou otevřeností, nadhledem a humorem. Kniha byla zpracována pro televizní film, který dostal hlavní cenu na festivalu Novoměstský hrnec smíchu. Ve filmu, stejně jako v naší nahrávce, je hlavní interpretkou Aňa Geislerová, nadaná schopností dramatického vyprávění i plastické zvukové tvorby všech postav příběhu. Zahraje pubertální Kristýnu, svůdníka Jiřího, traktoristu Bédu, sexuologa Slavíčka i sedmiletou Justýnu tak přirozeně, jako by se u mikrofonu sešly ti nejlepší herci z celé země. Příběh v jejím podání má napětí, lehkost, ironii a nadsázku.
Objev podobné jako Divnovlásky (3 CD) - audiokniha
Psychologie reklamy (978-80-271-3654-4)
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, 360 stran, česky Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a...
Objev podobné jako Psychologie reklamy (978-80-271-3654-4)
Dynamické reklamy (978-80-87973-33-2)
Kniha - autor David Bauckmann, 72 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato kniha je funkčním průvodcem, který přináší návod, jak efektivně nastavit facebookovou reklamu. Dynamické reklamy, také DPA reklamy, jsou komplexní činností zahrnující víceoborové spektrum zkušeností. Na jejich realizaci se zpravidla podílí několik lidí. Přesto je pochopení celé problematiky dohromady nesmírně důležité pro výsledný efekt kampaní. Kniha se skládá z deseti členitých kapitol. První část provází základním nastavením reklamního účtu a pokračuje vkládáním facebookových kódů s proměnnými na internetové stránky. V druhé části se dozvíte vše o formátu XML feed, tvorbě produktového katalogu a na závěr vše o nastavení kampaní s praktickými tipy. Autorem knihy je David Bauckmann, respektovaná autorita v oblasti programmatiky a dynamických reklam.
Objev podobné jako Dynamické reklamy (978-80-87973-33-2)
Srovnávací reklama (978-80-7400-561-9)
Kniha - autor Ondřej Hruda, 152 stran, česky Publikace se v českém prostředí poprvé komplexně zabývá srovnávací reklamou. Podrobně objasňuje její problematiku a vykládá podmínky, za jejichž splnění je srovnávací reklama dovolena, a to včetně uvedení do kontextu s evropským právem. Kniha obsahuje odkazy na desítky českých a zahraničních soudních rozhodnutí a rozsudků Soudního dvora EU. Výklad je podložen množstvím praktických ukázek a příkladů. V souladu s tezí, že „respektování pravidel a řádu patří spíš k podmínkám opravdové kreativity než k jejím překážkám,“ je publikace určena pro všechny, kdo srovnávací reklamu využívají při své soutěžní činnosti. Může rovněž sloužit jako pomůcka pro advokáty, soudce a jiné právníky, kteří se se srovnávací reklamou setkávají ve své praxi, popřípadě studenty právnických fakult a další, kteří se zajímají o reklamu. Podnětná bude rovněž pro ty, kdo reklamu tvoří či zadávají.
Objev podobné jako Srovnávací reklama (978-80-7400-561-9)
Psychologie reklamy (978-80-247-4005-8)
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, kolektiv a, 328 stran Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v médiích, seznámí se s novými příklady efektivních kampaní z roku 2010, dalšími příklady testování reklamy, novými údaji výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, novými poznatky k účinnosti reklamy na internetu atd. Publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou českou autoritou v oblasti psychologie reklamy, vám odpoví na otázku, jakou reklamu váš zákazník preferuje a jak vytvořit účinnou reklamu. Kniha nemá díky své komplexnosti a...
Objev podobné jako Psychologie reklamy (978-80-247-4005-8)
Česká reklama (978-80-265-0046-9)
Elektronická kniha - autor Jaroslav Krupka, 264 stran Od pana Vajíčka po falešné soby „Začaly mi chodit anonymní dopisy, které mi vyhrožovaly smrtí. To jsem bral ještě na lehkou váhu, jenže pak jsme jednou ráno přišli Na Zatlance do kanceláře a pod nohama nám křupalo sklo, protože nám v noci vytloukli všechna okna. To už bylo horší, takže jsme volali policii, která dva dny a dvě noci hlídkovala před agenturou, a u dětí jsem měl ochranku...“ Zajímá vás svět české reklamy a chcete se o něm dozvědět, co jste ještě nevěděli? Stojíte o seznámení s autory nejslavnějších českých kampaní a reklamních sloganů posledních dvaceti let? Víte, kvůli které kampani vyhrožovaly anonymy jejímu autorovi smrtí a na jaké české reklamy si stěžovali velvyslanci jiných států? Tušili jste, že spory o zaplacení kampaně někdy končily i narážečkami aut? Chcete nahlédnout do kuchyně reklamním tvůrcům a zjistit, jak se z prvotního nápadu rodí kampaň? Kniha vypráví dějiny české reklamy...
Objev podobné jako Česká reklama (978-80-265-0046-9)
Marketing bez reklamy - Magdalena Čevelová - e-kniha
eBook: Chcete mít dostatek zakázek, a přitom neutratit ani korunu za reklamu? Jste-li živnostník, nezávislý profesionál nebo malá firma, je to docela dobře možné. Kniha Marketing bez reklamy vám představí 10 postupů, které mohou být pro vaše podnikání dokonce účinnější než placená inzerce, a krok za krokem vás provede jejich používáním.
Objev podobné jako Marketing bez reklamy - Magdalena Čevelová - e-kniha
Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha
eBook: Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy. Začínající marketéři a studenti VŠ v knize najdou vše důležité o tom, jak naplánovat a vytvořit tu "správnou" reklamu, která splní své cíle. Dozví se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný název, jméno produktu a logo. Autoři se dále věnují působení reklamy a jejímu měření, radí jak vybrat reklamní agenturu a představují nové trendy v marketingové komunikaci. V přílohách čtenáři najdou užitečné informace o legislativě spojené s reklamou, seznam tisku věnující se marketingu, odkazy na asociace komunikačních agentur a důležité adresy.
Objev podobné jako Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha
Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha
eBook: Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Nové vydání přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a emocionálního působení a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak "krok za krokem" připravit účinnou reklamní kampaň, jaká média vybrat, jak vytvořit tu "správnou" reklamu, jaké barvy, obrazy a slova používat či jak si vybrat správnou agenturu. Dozvíte se také, jaké moderní přístupy ke zjišťování účinnosti reklamy existují, jaké jsou nové trendy v marketingové komunikaci nebo co není v reklamě dovoleno. Přestože se kniha věnuje z větší části právě reklamě, je určena všem zájemcům o problematiku komerčních komunikací, nejen marketingovým a reklamním manažerům a specialistům, pracovníkům komunikačních a reklamních agentur a studentům.
Objev podobné jako Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha
Hovory o józe a mystice č. 3 - audiokniha
Audiokniha: Vyprávění J. Vacka je doprovázeno duchovně laděnou klasickou hudbou. 1) Duchovní symbolika Vánoc - Vánoční svátky patří beze sporu k nejvýznamějším v roce. Jiří Vacek v nahrávce vysvětluje vnitřní význam Vánoc. Nahrávka vznikla původně jako pořad pro Český rozhlas v prosinci roku 1997. 2) Duchovní symbolika Velikonoc -Velikonoční svátky jsou významným obdobím z hlediska duchovního vývoje. Jiří Vacek v nahrávce vysvětluje mystický význam Velikonoc. Vyprávění původně zaznělo ve vysílání ostravského studia Českého rozhlasu. Nejedná se o studiovou nahrávku.
Objev podobné jako Hovory o józe a mystice č. 3 - audiokniha
Nové (vánoční) písničky pejska a kočičky 3 - audiokniha
Audiokniha: K celobarevné knize Nové příběhy pejska a kočičky i stejnojmenné audioknize, která vyšla na třech samostatně prodejných CD vyšly i tři CD nazvané Nové písničky pejska a kočičky s písničkami. Album přináší starší nejen dětské písničky, ale vždy i speciální písničku o pejskovi a kočičce. Zpívají Heidi Janků, Pavel Novák, Robert N., Eva Borská, Richard Pachman, Eva Hurychová, Jarek Šimek, Nicol Lenertová, Libor Petrů, Petra Pudová, Zuzana Dubnová, Petra Zámečníková, Josef Bouda, Martin France, Marta Wallent, Eva Decastelo, Michaela Osmančíková, Jiří Valchář a další... Na konci CD je jako bonus i jeden příběh z audioknihy, který namluvil v roli vypravěče herec Michal Gulyáš, kočičku hovoří zpěvačka Heidi Janků a pejska mluví imitátor Libor Petrů. Nové (vánoční) písničky pejska a kočičky 3 Jarek Šimek - Vánoce pejska a kočičky Heidi Janků & Libor Petrů - Vločka sněhová Richard Pachman - Stříbrně chumelí Jarek Šimek & Petra Pudová - Vánoční kouzlení Pavel Novák - Budliky budliky Petra Zámečníková - Továrna na dárky Josef Bouda - Zázrak vánoční OK Country - Pásli ovce Valaši Pavla Mlčková & Libor Petrů - Vánoční pohoda Pavel Novák - Zvonky Eva Hurychová & Libor Petrů - Někoho mít Nicol Lenertová & Robert N. - Rolničky Martin France - Vánoční Eva Borská & Libor Petrů - Oči z čokolád Eva Hurychová - To když padají vločky Petra Zámečníková - Kočičí hymna Marta Wallent - Vianočný popevok Eva Decastelo & Robert N. - Vánoční čas Michaela Osmančíková & Jiří Valchář - Ty jsi jediný Bůh Bonus: Poslechněte si pohádku Jak pejsek s kočičkou dostali k Vánocům mobil
Objev podobné jako Nové (vánoční) písničky pejska a kočičky 3 - audiokniha
Kouzelný kalendář (3 CD) - audiokniha
Autor: Jostein Gaarder, Čte: Josef Abrhám, Marek Eben, Libuše Šafránková, Josef Somr. Další kniha norského autora Josteina Gaardera, známého u nás i po celém světě titulem Sofiin svět. Hlavní hrdina Kouzelného kalendáře – Jáchym – se snaží objasnit záhadu kolem zmizení dívky Elisabet, která se vydává díky kouzelnému adventními kalendáři napříč prostorem i časem ze současnosti do Betléma, kde se právě narodil malý Ježíš.
Objev podobné jako Kouzelný kalendář (3 CD) - audiokniha
Ranhojič (3 MP3-CD) - audiokniha
Audioknihu Ranhojič napsal autor: Noah Gordon, čte: Hanuš Bor. Středověk nelze přežít bez šlechetnosti. Robert Jeremy Cole, od devíti let sirotek, si uvědomuje, že dostal do vínku zázračný dar: schopnost vycítit v lidském organismu blížící se smrt. Čelil jí bezpočtukrát jako učeň potulného bradýře, s nímž se protloukal ponurou realitou 11. století. Rušné i krušné putování Anglií mládenci přineslo cenné zkušenosti, nicméně ho stále trápí, že nedokáže nemocným pomáhat líp. Věří, že přišel na svět právě proto, aby bližní léčil, a tak se vydává do daleké Persie k nejslavnějšímu lékaři své doby, arabskému učenci ibn Sínovi (Avicennovi). Aby se však mohl stát jeho žákem, musí v srdci islámské kultury předstírat, že je žid, a ne „neznaboh“ z druhého konce křesťanské Evropy… Neublíží si tím ve studiu a v lásce?
Objev podobné jako Ranhojič (3 MP3-CD) - audiokniha
Strážce nádrže (3 CD) - audiokniha
Audioknihu - Strážce nádrže, čte: Zdeněk Svěrák. Starý strážce vodní nádrže Jiří Smrček si dopisuje s generálním ředitelem povodí. Jsou to zprávy o stavu přehrady, ale také o stavu jeho duše. Nevadí, že ředitel ani na jeden z 23 dopisů neodpoví. Smrček, bývalý venkovský učitel, na sebe prozrazuje i věci, které každému nesvěříme. Je zjitřený úkolem, který ho zaskočil: má najít mezi spoluobčany obce Horní Znělá svého nástupce. Bude to plukovník Dekl, nebo někdo jiný? Je možné, aby to bylo veselé čtení? Zdeněk Svěrák se o to pokusil.
Objev podobné jako Strážce nádrže (3 CD) - audiokniha
Vánoční detektivové (3 CD) - audiokniha
Dvě vánoční detektivní povídky v podání Ladislava Freje. V příběhu Rexe Stouta „Vánoční večírek“ propůjčil známý herec svůj hlas soukromému detektivovi Nero Wolfovi. Příběh nás zavede do New Yorku v období vánočních oslav. Pátrání po tajemném pachateli vraždy v kostýmu Santa Clause má nečekané rozuzlení. V českém prostředí se odehrává druhá povídka „Mrtvá dáma z předvánoční řeky“ autora Romana Cílka.
Objev podobné jako Vánoční detektivové (3 CD) - audiokniha
Pohádky 3 - Josef Barchánek - audiokniha
Audiokniha: Pohádky staršího data i pohádky novější, známé i méně známé, pohádky dramatizované, pohádky poučné, výchovné, pohádky pro radost. Nikdy jich není dost! A proto je tu třetí díl naší nové miniserie Pohádky určené pouze pro digitální obchody.
Objev podobné jako Pohádky 3 - Josef Barchánek - audiokniha
Terror (3 MP3-CD) - audiokniha
Audioknihu Terror napsal autor: Dan Simmons, čte: Různí interpreti. Tohle místo nás chce zabít! Erebus a Terror. Dvě lodě britského královského námořnictva, které se roku 1845 vydaly hledat tzv. severozápadní cestu – tedy způsob, jak obeplout Ameriku od severu a dostat se mezi Kanadskými arktickými ostrovy z Atlantiku do Pacifiku. Z dějin už víme, že Franklinova expedice skončila tragicky, ale co se vlastně stalo? Svou verzi událostí líčí druhý kapitán Crozier, velící na lodi Terror, a několik dalších účastníků výpravy. V mozaice výpovědí, proložené retrospektivními pasážemi, se vyjevují osudy námořníků, kteří uvázli v arktické ledové pasti, docházejí jim potraviny, sužují je kurděje i jiné choroby a navíc je pronásleduje tajemný netvor z inuitských mýtů. Dramatický příběh boje o přežití je vystavěn na půdorysu dostupných historických fakt, zároveň je však barvitě zprostředkován skrze perspektivu posádky, pro níž cesta za dobrodružstvím postupně nabývá nečekaně děsivých rozměrů. Audiokniha roku 2018: Absolutní vítěz Audiokniha roku 2018: Nejlepší vícehlasá audiokniha
Objev podobné jako Terror (3 MP3-CD) - audiokniha
Podívejte se také
- Stagg SDMP15-3 (SDMP15-3)
- FVS 3 směry (FVS 3)
- Stagg SDM50-3 (SDM50-3)
- Stagg NDX5R-3 (NDX5R-3)
- CASIO SP 3 (SP 3)
- Orava Grillchef 3 (Grillchef 3)
- Blumfeldt Trojúhelníková sluneční clona, 3 × 3 × 3 m, polyester, prodyšná
- FRIEDRICH LEDERWAREN 20068-3 (20068-3)
- 16" Viewsonic TD1630-3 (TD1630-3)
- FESTINA Retro 20347/3 (20347/3)
- VAVEX tapeta 9044-3 (9044-3)
- Háčkování 3 (978-80-271-1291-3)
- creality ender 3 pro ender 3 pro
- rojaplast plachta ctverec 3 6m 36 3
- Anatomie 3 (978-80-247-5636-3)
- Niceboy HIVE Joy 3 (hive-3-joy)
- LOTUS Bliss Swarovski L18564/3 (L18564/3)
- Odin 3 (978-80-8214-091-3)
- FESTINA Titanium Date 20436/3 (20436/3)
- Lilliin deník (978-80-907985-3-3)
- Gantz 3 (978-80-7449-227-3)
- Niceboy HIVE Bones 3 (hive-bones-3)