Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Základy moderní Evropy - Jiří Hanuš
Kniha se zamýšlí nad člověkem zasazeným do struktur času a prostoru, konfrontuje ho s proměňujícími se hodnotami, společenskými institucemi, náboženstvím, přírodou i chápáním budoucnosti. Důrazem na kulturněhistorické souvislosti nabízí současné fragmentarizované západní společnosti jednotný rámec.
Podívejte se také art moderni obrazy
Základy moderní pneumoonkologie (978-80-7345-551-4)
Kniha - autor Jana Skříčková; Vítězslav Kolek, 64 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Stejně jako u prvního vydání je snahou autorů druhého vydání této publikace seznámit všechny, kteří se zabývají diagnostikou, léčbou a sledováním nemocných s nádory plic, pleury a mediastina, s aktualním stavem především epidemiologie, diagnostiky a léčby těchto onemocnění. Kniha je komplexním materiálem nejen pro studium výše uvedeného, ale zabývá se hodnocením různých metod a speciálních postupů jak v oblasti diagnostiky, tak léčby. Proto je vhodná pro všechny odbornosti, které se mohou s nádorovým onemocněním plic, pleury a mediastina setkat. Z klinických oborů se jedná především o klinické onkology, radiační onkologoy, pneumology, praktické lékaře a internisty a další obory spolupracující především při řešení komplikací při vzniku metastáz a paraneoplastických příznaků (neurology, ortopedy, neurochirurgy, hematology, endokrinology…).
Podívejte se také Dynamické reklamy (978-80-87973-33-2)
Reklama ...vážně!? ()
Audiokniha MP3 - Mozaik reklam, které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých a šedesátých. - Anonym, čtou různí interpreti Mozaik reklam, které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých a šedesátých....ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi.Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii...Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků),...
Podívejte se také O podstatě reklamy (978-80-89447-85-5)
Podívejte se také
Vražda potřebuje reklamu ()
Audiokniha MP3 - Audiokniha roku 2020: Nejlepší design - Nastoupil, aby zjistil, proč ze schodů sletěl pan Dean. Až to vypátrá, ukloní se a půjde si zase pinkat kriket. - autor Dorothy L. Sayersová, čte Otakar Brousek ml. Nastoupil, aby zjistil, proč ze schodů sletěl pan Dean. Až to vypátrá, ukloní se a půjde si zase pinkat kriket.V červnu 1933 ještě nebývalo na mediálním trhu obvyklé, aby pod schodištěm slovutné londýnské reklamní agentury dělala reklamu mrtvola. Ani firma pana Randalla nestojí o randál, takže na místo zavražděného textaře Deana záhy přijímá pana Deathe Bredona, který se uvede náručí štěpných sloganů.Leč pozor! Jen zasvěcenci vědí, jaký číman se tu dal ve skutečnosti zaměstnat – zato sám lord Petr Wimsey tuší, že pachatele zločinu je záhodno hledat přímo v budově. Pokud se vyrovná s hektickými nároky, jež na něj kladou klienti, uzávěrky a sazárna, může v agentuře slídit jako ostříž, oslnivě konverzovat a po práci ovívat krásky na večírcích...
Objev podobné jako Vražda potřebuje reklamu ()
Reklama ...vážně!? 3 ()
Audiokniha MP3 - čte Neznámý Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" z archivních nahrávek, které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně.V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii...Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, již ve třetím...
Objev podobné jako Reklama ...vážně!? 3 ()
Živá reklama - Kaščák Jozef
Máte radi fejtóny, ktoré sú písané s nadh?adom, humorne, moderným jazykom a pritom nestrácajú ?ahkosť bytia? V tom prípade sa vám kniha životných postrehov Jozefa...
Objev podobné jako Živá reklama - Kaščák Jozef
Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová
Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.
Objev podobné jako Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová
Reklama (978-80-247-3492-7)
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, 208 stran Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Nové vydání přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a emocionálního působení a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak "krok za krokem" připravit účinnou reklamní kampaň, jaká média vybrat, jak vytvořit tu "správnou" reklamu, jaké barvy, obrazy a slova používat či jak si vybrat správnou agenturu. Dozvíte se také, jaké moderní přístupy ke zjišťování účinnosti reklamy existují, jaké jsou nové trendy v marketingové komunikaci nebo co...
Objev podobné jako Reklama (978-80-247-3492-7)
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
Audiokniha MP3 - Principy "otce reklamy" Davida Ogilvyho přizpůsobené na digitální současnost - autor Miles Young, čte Michal Jagelka a Klára Sochorová Principy "otce reklamy" Davida Ogilvyho přizpůsobené na digitální současnostBestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil.Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce. Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu "anekdot" a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století.Miles YoungMiles Young je bývalý britský podnikatel a držitel Warden of New College v Oxfordu . Do...
Objev podobné jako Ogilvy o reklamě v digitálním věku
Vražda potřebuje reklamu (2 MP3-CD) - audiokniha
Audioknihu Vražda potřebuje reklamu napsal autor: Dorothy L. Sayersová, čte: Otakar Brousek ml. Nastoupil, aby zjistil, proč ze schodů sletěl pan Dean. Až to vypátrá, ukloní se a půjde si zase pinkat kriket. V červnu 1933 ještě nebývalo na mediálním trhu obvyklé, aby pod schodištěm slovutné londýnské reklamní agentury dělala reklamu mrtvola. Ani firma pana Randalla nestojí o randál, takže na místo zavražděného textaře Deana záhy přijímá pana Deathe Bredona, který se uvede náručí štěpných sloganů. Leč pozor! Jen zasvěcenci vědí, jaký číman se tu dal ve skutečnosti zaměstnat – zato sám lord Petr Wimsey tuší, že pachatele zločinu je záhodno hledat přímo v budově. Pokud se vyrovná s hektickými nároky, jež na něj kladou klienti, uzávěrky a sazárna, může v agentuře slídit jako ostříž, oslnivě konverzovat a po práci ovívat krásky na večírcích zlaté mládeže. I kdyby mu hrozilo, že ho některá uloví, zůstane akční detektiv s modrou krví vždy a všude noblesním Britem a s přispěním švagra-policisty odhalí, jak rafinovaně se ve městě distribuoval kokain. A mezitím nás stvořitelka všímavého lorda Petra pobaví desítkami postřehů o reklamě, „reklamštině“ a jejích pěšácích, kteří tak rádi klamou masy i sebe.
Objev podobné jako Vražda potřebuje reklamu (2 MP3-CD) - audiokniha
Psychologie reklamy (978-80-271-3654-4)
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, 360 stran, česky Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a...
Objev podobné jako Psychologie reklamy (978-80-271-3654-4)
Dynamické reklamy (978-80-87973-33-2)
Kniha - autor David Bauckmann, 72 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato kniha je funkčním průvodcem, který přináší návod, jak efektivně nastavit facebookovou reklamu. Dynamické reklamy, také DPA reklamy, jsou komplexní činností zahrnující víceoborové spektrum zkušeností. Na jejich realizaci se zpravidla podílí několik lidí. Přesto je pochopení celé problematiky dohromady nesmírně důležité pro výsledný efekt kampaní. Kniha se skládá z deseti členitých kapitol. První část provází základním nastavením reklamního účtu a pokračuje vkládáním facebookových kódů s proměnnými na internetové stránky. V druhé části se dozvíte vše o formátu XML feed, tvorbě produktového katalogu a na závěr vše o nastavení kampaní s praktickými tipy. Autorem knihy je David Bauckmann, respektovaná autorita v oblasti programmatiky a dynamických reklam.
Objev podobné jako Dynamické reklamy (978-80-87973-33-2)
Ogilvy o reklamě v digitálním věku - Miles Young
Odhalte tajemství úspěšné reklamy 21. století. Kniha zakládá na principech \"otce reklamy\" Davida Ogilvyho a přizpůsobuje je digitální současnosti.
Objev podobné jako Ogilvy o reklamě v digitálním věku - Miles Young
Hudba v reklamě (978-80-87500-51-4)
Kniha - autor Radim Bačuvčík, 224 stran, česky, pevná bez přebalu matná Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech oblastí marketingové komunikace svázána asi nejvíce. Všímá si procesu, jakým se vůbec hudba do reklam dostává a do detailů ukazuje, jak vlastně hudba v dnešních reklamách vypadá. Knihu ocení všichni, kteří mají co do činění s reklamní tvorbou, a také lidé, kteří by se chtěli dozvědět více o tom, jak se s nimi reklamní mágové pokoušejí pomocí hudby manipulovat.
Objev podobné jako Hudba v reklamě (978-80-87500-51-4)
Reklama (4. vydání) (978-80-247-5865-7)
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, 232 stran Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy. Začínající marketéři a studenti VŠ v knize najdou vše důležité o tom, jak naplánovat a vytvořit tu "správnou" reklamu, která splní své cíle. Dozví se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný název, jméno produktu a logo. Autoři se dále věnují působení reklamy a jejímu měření, radí jak vybrat reklamní agenturu a představují nové trendy v marketingové komunikaci. V přílohách čtenáři najdou užitečné informace o legislativě spojené s reklamou, seznam tisku věnující se marketingu, odkazy na asociace komunikačních agentur a důležité adresy.
Objev podobné jako Reklama (4. vydání) (978-80-247-5865-7)
Jak na reklamu (978-80-7402-115-2)
Kniha - autor Jan Pospíšil; Lucie Sára Závodná, 144 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha Jak na reklamu představuje základní informace o reklamě, její historii i účinky. Zabývá se i konkrétními postupy využívanými v reklamní komunikaci společně se základními návody.Reklama je všudypřítomný fenomén, se kterým se setkáváme prakticky denně. Pro většinu společností je to zároveň nejmocnější nástroj propagace.
Objev podobné jako Jak na reklamu (978-80-7402-115-2)
Marketing bez reklamy (999-00-017-5020-6)
Elektronická kniha - autor Magdalena Čevelová, 91 stran Chcete mít dostatek zakázek, a přitom neutratit ani korunu za reklamu? Jste-li živnostník, nezávislý profesionál nebo malá firma, je to docela dobře možné. Kniha Marketing bez reklamy vám představí 10 postupů, které mohou být pro vaše podnikání dokonce účinnější než placená inzerce, a krok za krokem vás provede jejich používáním.
Objev podobné jako Marketing bez reklamy (999-00-017-5020-6)
Amazon Kindle 2022, 16GB, modrý, bez reklam (B09SWTJZH6)
Elektronická čtečka knih - 6" podsvícený dotykový E Ink displej, rozlišení 1072 X 1448 px, WiFi a Bluetooth, vnitřní paměť 16 GB, bez paměťové karty, konektor USB-C, 1040mAh baterie Mějte svá oblíbená díla připravená ke čtení kdekoliv a kdykoliv, a to jen zásluhou elektronické čtečky knih Amazon Kindle 2022. Potěší všechny, kteří nechtějí být omezováni jak velikostí, tak množstvím klasických knih. Čtení knih si užijete na podsvíceném displeji s úhlopříčkou 6" s rozlišením 1072 X 1448 px. Kvalitní E Ink displej je velmi pohodlný na čtení a nezatěžuje vaše oči. Neostýchejte se s množstvím rozečtených knih. Nabízená čtečka disponuje dostatečnou kapacitou 16 GB. Navíc díky její baterii o kapacitě 1040 mAh vás čtečka spolehlivě provede i delším dnem. Elektronická čtečka knih Amazon vám připraví rozmanitou četbu knih. Hlavní přednosti elektronické čtečky knih Amazon Kindle 2022, 16GB, modrý, bez reklam Své oblíbené čtení si budete moct vychutnat s elektronickou...
Objev podobné jako Amazon Kindle 2022, 16GB, modrý, bez reklam (B09SWTJZH6)
O podstatě reklamy (978-80-89447-85-5)
Kniha - autor Jaroslav Světlík, slovensky, pevná bez přebalu lesklá Klasická média jsou předčasně pohřbívána a nové technologie a s nimi spojené nové taktiky a přístupy jsou prezentovány jako jediné řešení efektivní reklamní komunikace. Jak má tedy reklama fungovat, aby byla skutečně efektivní? Které jsou faktory úspěšné a efektivní reklamy? Existuje teorie reklamy? Jedním z cílů publikace je předložit fundované, vědecky ověřené základy teorie reklamy plně využitelné pro další výzkumy uskutečněné v oblasti slovenské a české reklamy. Mimo jiné i proto, abychom věděli, kterou polovinu peněz investovaných do reklamy z celkové částky tří miliard euro vyhazujeme oknem. Nebo také proto, aby se ze zmíněných miliard vyhazovalo oknem co nejméně. To je ale jen ekonomický pohled. Reklama představuje mnohem složitější sociální fenomén. Zkoumání její podstaty proto vyžaduje multidisciplinární přístup. Na reklamu je možné nahlížet z pohledu mediální teorie,...
Objev podobné jako O podstatě reklamy (978-80-89447-85-5)
Základy moderní Evropy - Jiří Hanuš - e-kniha
eBook: Lekce z kulturní historie Další svazek edice Munice, v pořadí osmý, má široký tematický rozptyl. Zamýšlí se nad člověkem zasazeným do struktur času a prostoru, konfrontuje ho s proměňujícími se hodnotami, společenskými institucemi, náboženstvím, přírodou i chápáním budoucnosti. Důrazem na kulturněhistorické souvislosti nabízí současné fragmentarizované západní společnosti jednotný rámec.
Objev podobné jako Základy moderní Evropy - Jiří Hanuš - e-kniha
Mimoprostor a základy moderní fyziky - Martin Sodomka
Mnozí lidé si možná myslí, že ty největší zázraky najdou ve světě pohádek. Existuje ale svět, kde se dějí věci mnohem méně uvěřitelné a ve srovnání s nímž blednou i ty nejbujnější výplody lidské fantazie. Ten svět je tady, ukryt v jemných vláknech reality, která nás obklopuje. Není to žádný přelud, nýbrž pravda, objevená a prokázaná moderní fyzikou. Kniha Mimoprostor vám může podivuhodné záhady současné fyziky trochu poodhalit. Text je rozložen na bílých a černých stránkách. Bílé stránky vypráví příběh mladých hrdinů, kteří pro zábavu zkoumají teoretické možnosti cestování vesmírem. Vlivem nečekaných okolností dostane jejich nevinná hra zcela jiný rozměr a oni se nedobrovolně vydají vstříc drsnému dobrodružství. Na černých stránkách sledujeme výklad klíčových objevů na poli fyziky za posledních sto let. Černé i bílé stránky jsou spolu volně provázány a jejich mix rozhodně nevytváří žádnou nudnou šeď.
Objev podobné jako Mimoprostor a základy moderní fyziky - Martin Sodomka
Mimoprostor a základy moderní fyziky - Martin Sodomka
Mnozí lidé si možná myslí, že ty největší zázraky najdou ve světě pohádek. Existuje ale svět, kde se dějí věci mnohem méně uvěřitelné a ve srovnání s nímž blednou i ty nejbujnější výplody lidské fantazie. Ten svět je tady, ukryt v jemných vláknech reality, která nás obklopuje. Není to žádný přelud, nýbrž pravda, objevená a prokázaná moderní fyzikou. Kniha Mimoprostor vám může podivuhodné záhady současné fyziky trochu poodhalit. Text je rozložen na bílých a černých stránkách. Bílé stránky vypráví příběh mladých hrdinů, kteří pro zábavu zkoumají teoretické možnosti cestování vesmírem. Vlivem nečekaných okolností dostane jejich nevinná hra zcela jiný rozměr a oni se nedobrovolně vydají vstříc drsnému dobrodružství. Na černých stránkách sledujeme výklad klíčových objevů na poli fyziky za posledních sto let. Černé i bílé stránky jsou spolu volně provázány a jejich mix rozhodně nevytváří žádnou nudnou šeď.
Objev podobné jako Mimoprostor a základy moderní fyziky - Martin Sodomka
Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 16GB (bez reklamy) (B09TMF6742)
Elektronická čtečka knih - 6,8" podsvícený dotykový displej, WiFi a Bluetooth, vnitřní paměť 15,625 GB, konektor USB-C Všechny knihy vašich oblíbených autorů, a navíc v kompaktním balení? Toto přání si budete moct splnit, a to jen zásluhou elektronické čtečky knih Amazon Kindle Paperwhite 5 2021. Radost udělá všem, kteří nechtějí být omezováni jak velikostí, tak množstvím klasických knih. Čtení knih si užijete na podsvíceném displeji s úhlopříčkou 6,8". Nemusíte se obávat, že by vám došlo volné místo. Čtečka vám totiž nabídne celkovou kapacitu 15,625 GB. Elektronická čtečka knih Amazon se stane vaším nepostradatelným společníkem nejen na cestách. Klíčové přednosti elektronické čtečky knih Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 16GB (bez reklamy) Užijte si moderní čtení opravdu kdekoliv díky elektronické čtečce knih Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 Příjemné čtení, které navíc šetří vaše oči Podsvícený displej s úhlopříčkou 6,8" Součástí elektronické čtečky knih Amazon...
Objev podobné jako Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 16GB (bez reklamy) (B09TMF6742)
Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 32GB Signature Edition (bez reklamy) (B08N2QK2TG)
Elektronická čtečka knih - 6,8" podsvícený dotykový displej, WiFi a Bluetooth, vnitřní paměť 32 GB, bez paměťové karty, konektor USB-C Rádi byste se začetli do svých oblíbených děl kdekoliv a kdykoliv? Toto přání si budete moct splnit, a to díky elektronické čtečce knih Amazon Kindle Paperwhite 5 2021. Radost udělá těm, kteří rádi čtou a nechtějí být limitovaní velikostí a množstvím klasických knih. Bezstarostné čtení knih vám dopřeje podsvícený displej s úhlopříčkou 6,8". Obavy z nedostatku volného místa můžete hodit stranou. Čtečka vám totiž nabídne dostatečnou vnitřní paměť 32 GB. Elektronická čtečka knih Amazon se stane vaším nepostradatelným společníkem nejen na cestách. Klíčové přednosti elektronické čtečky knih Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 32GB Signature Edition (bez reklamy) Užijte si moderní čtení opravdu kdekoliv díky elektronické čtečce knih Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 Písmo si můžete přizpůsobit svým potřebám Podsvícený displej s...
Objev podobné jako Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 32GB Signature Edition (bez reklamy) (B08N2QK2TG)
Amazon Kindle Paperwhite 4 2018 32GB Blue (renovovaný s reklamou) (B07PPXZYWQ)
Elektronická čtečka knih - 6" podsvícený dotykový E Ink displej, rozlišení Full HD 1448 × 1072 px, WiFi a Bluetooth, vnitřní paměť 32 GB, bez paměťové karty, konektor micro USB Celou knihovnu můžete mít všude s sebou v kompaktním balení, a to díky elektronické čtečce knih Amazon Paperwhite 4 2018. Potěší všechny, kteří rádi čtou a nechtějí být limitovaní hmotností nebo množstvím papírových knih. Čtení knih vám umožní podsvícený displej s úhlopříčkou 6" s rozlišením Full HD 1448 × 1072 px. Kvalitní E Ink displej nezatěžuje vaše oči a navodí stejné pocity jako při četbě klasických knih. Množstvím rozečtených knih nebudete nikterak omezeni, protože čtečka knih má celkovou kapacitu 32 GB. Elektronická čtečka knih Amazon se stane vaším nepostradatelným společníkem nejen na cestách. Hlavní vlastnosti elektronické čtečky knih Amazon Kindle Paperwhite 4 2018 32GB Blue (renovovaný s reklamou) Užijte si moderní čtení opravdu kdekoliv díky elektronické čtečce knih Amazon...
Objev podobné jako Amazon Kindle Paperwhite 4 2018 32GB Blue (renovovaný s reklamou) (B07PPXZYWQ)
Amazon Kindle Paperwhite 4 2018 8GB Sage (renovovaný s reklamou) (B08412B9N5)
Elektronická čtečka knih - 6" podsvícený dotykový E Ink displej, rozlišení Full HD 1448 × 1072 px, WiFi a Bluetooth, vnitřní paměť 8 GB, bez paměťové karty, konektor micro USB Vychutnejte si své oblíbené čtení kdekoliv a kdykoliv, a to díky elektronické čtečce knih Amazon Paperwhite 4 2018. Radost udělá těm, kteří rádi čtou a nechtějí být limitovaní velikostí a množstvím klasických knih. Čtení umožňuje podsvícený displej s úhlopříčkou 6" s rozlišením Full HD 1448 × 1072 px. Kvalitní E Ink displej nezatěžuje vaše oči a navodí stejné pocity jako při četbě klasických knih. Nemusíte se strachovat o nedostatek volného místa. Čtečka vám totiž nabídne celkovou kapacitu 8 GB. Elektronická čtečka knih Amazon vás zabaví na dovolené i doma. Hlavní přednosti elektronické čtečky knih Amazon Kindle Paperwhite 4 2018 8GB Sage (renovovaný s reklamou) Své oblíbené čtení si budete moct vychutnat s elektronickou čtečkou knih Amazon Paperwhite 4 2018 Přizpůsobením písma navíc...
Objev podobné jako Amazon Kindle Paperwhite 4 2018 8GB Sage (renovovaný s reklamou) (B08412B9N5)
Amazon Kindle Paperwhite 4 2018 8GB černý (renovovaný s reklamou) (B077448K76)
Elektronická čtečka knih - 6" podsvícený dotykový E Ink displej, rozlišení Full HD 1440 × 1080 px, WiFi a Bluetooth, vnitřní paměť 8 GB, bez paměťové karty, konektor micro USB Všechny knihy vašich oblíbených autorů, a navíc v kompaktním balení? Toto přání si budete moct splnit, a to díky elektronické čtečce knih Amazon Paperwhite 4 2018. Radost udělá všem, kteří rádi čtou a nechtějí být limitovaní hmotností nebo množstvím papírových knih. Čtení knih vám umožní podsvícený displej s úhlopříčkou 6" s rozlišením Full HD 1440 × 1080 px. Kvalitní E Ink displej je maximálně šetrný k vašemu zraku a navozuje pocit četby běžných knih. Nemusíte se obávat, že by vám došlo volné místo, neboť nabízená čtečka disponuje kapacitou 8 GB. Elektronická čtečka knih Amazon se stane vaším nepostradatelným společníkem nejen na cestách. Zásadní vlastnosti elektronické čtečky knih Amazon Kindle Paperwhite 4 2018 8GB černý (renovovaný s reklamou) Užijte si moderní čtení opravdu kdekoliv...
Objev podobné jako Amazon Kindle Paperwhite 4 2018 8GB černý (renovovaný s reklamou) (B077448K76)
Amazon Kindle Paperwhite 4 2018 8GB Blue (renovovaný s reklamou) (PQ94WIF)
Elektronická čtečka knih - 6" podsvícený dotykový E Ink displej, rozlišení Full HD 1448 × 1072 px, WiFi a Bluetooth, vnitřní paměť 8 GB, bez paměťové karty, konektor micro USB Začtěte se do svých oblíbených knih, kdykoliv si jen budete přát, a to jen zásluhou elektronické čtečky knih Amazon Paperwhite 4 2018. Radost udělá těm, kteří nechtějí být omezováni jak velikostí, tak množstvím klasických knih. Čtení knih vám umožní podsvícený displej s úhlopříčkou 6" s rozlišením Full HD 1448 × 1072 px. Kvalitní E Ink displej je maximálně šetrný k vašemu zraku a navozuje pocit četby běžných knih. Obavy z toho, že by vám došlo volné místo, nejsou zapotřebí, vnitřní paměť čtečky činí 8 GB. Elektronická čtečka knih Amazon vám umožní přečíst na dovolené celou vaši knihovnu. Zásadní vlastnosti elektronické čtečky knih Amazon Kindle Paperwhite 4 2018 8GB Blue (renovovaný s reklamou) Všechny vášnivé čtenáře osloví elektronická čtečka knih Amazon Paperwhite 4 2018 Písmo si...
Objev podobné jako Amazon Kindle Paperwhite 4 2018 8GB Blue (renovovaný s reklamou) (PQ94WIF)
Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 32GB Signature Edition (renovovaný bez reklamy) (X00365C677)
Elektronická čtečka knih - 6,8" podsvícený dotykový displej, WiFi a Bluetooth, vnitřní paměť 32 GB, bez paměťové karty, konektor USB-C Všechna svá oblíbená díla můžete mít stále při sobě v kompaktním vydání, a to díky elektronické čtečce knih Amazon Kindle Paperwhite 5 2021. Radost udělá těm, kteří rádi čtou a nechtějí být limitovaní velikostí a množstvím klasických knih. Čtení knih si užijete na podsvíceném displeji s úhlopříčkou 6,8". Množstvím rozečtených knih nebudete nikterak omezeni, vnitřní paměť čtečky činí 32 GB. Elektronická čtečka knih Amazon se stane vaším nepostradatelným společníkem nejen na cestách. Klíčové vlastnosti elektronické čtečky knih Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 32GB Signature Edition (renovovaný bez reklamy) Skvělý společník nejen na cestách, to je elektronická čtečka knih Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 Šetří vaše oči, čtení je velmi pohodlné Podsvícený displej s úhlopříčkou 6,8" Součástí elektronické čtečky knih Amazon je...
Objev podobné jako Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 32GB Signature Edition (renovovaný bez reklamy) (X00365C677)
Psychologie reklamy: 5., rozšířené a aktualizované vydání (978-80-271-3654-4)
Kniha - autor Jitka Vysekalová, 360 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání...
Objev podobné jako Psychologie reklamy: 5., rozšířené a aktualizované vydání (978-80-271-3654-4)
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě - Seth Godin
MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce.Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat lhát, zahlcovat lidi spamem a stydět se za práci, kterou děláte. Je čas přestat utrácet peníze za ukradenou pozornost, dlouhodobě se to nevyplatí. Je čas přestat si plést analýzy sociálních médií se skutečnými zákazníky. Je čas být vidět. K tomu se nejprve potřebujete naučit, jak se máte dívat.
Objev podobné jako Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě - Seth Godin
Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)
Kniha - autor Seth Godin, 208 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce. Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat...
Objev podobné jako Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)
Moučníky Moderně i tradičně: Moderně i tradičně (978-80-7371-137-5)
Kniha - autor Jana Balonová, 80 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Nevíte, jak si poradit s kynutým těstem? Jak se má správně šlehat šlehačka? Jak dlouho šlehat piškotové těsto? Zalistujte a dozvíte se to! Vedle dobrých rad v této kuchařce najdete recepty na moučníky všech možných druhů - nepečené, křehké, a linecké, smažené, kynuté piškotové, listové a mnoho dalších. Nejen ty tradiční, které pekly naše babičky a maminky, ale i jednoduché, rychlé a moderní. Dobrou chuť
Objev podobné jako Moučníky Moderně i tradičně: Moderně i tradičně (978-80-7371-137-5)
Dámský moderní batoh
Dámský pohodlný batoh v krásném provedení.
Objev podobné jako Dámský moderní batoh
Prostírání Moderní hasič
Prostírání na váš jídelní stůl s moderními motivy. Prostírání je vyrobeno z kvalitního materiálu Canvas 100% PES. Sublimační tisk zaručuje dlouholetou životnost barev. Rozměr 42cm x 28cm.
Objev podobné jako Prostírání Moderní hasič
Taška Moderní hasič
Přestaňte se trápit papírovými taškami na jedno použití a zazařte originální taškou s potiskem pro hasiče. Taška je z pevné textilie, která je otěruvzdorná, a proto tašku jen tak nezašpiníte. A pokud přeci jen ano, můžete ji bez obav vyprat v pračce. Taška má klasické rozměry 37 x 40cm, takže se do ní bez obav vejde menší nákup či pomůcky do školy nebo do práce. Délka uší je okolo 55cm, což je ideální rozměr pro nošení tašky i přes rameno.
Objev podobné jako Taška Moderní hasič
Nekalosoutěžní reklama a nekalé obchodní praktiky: v české i evropské právní úpravě a judikatuře (978-80-7502-239-4)
Kniha - autor Dana Ondrejová; David Sehnálek, 296 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace se komplexně zabývá právní regulací nekalosoutěžní reklamy a nekalých obchodních praktik. Autoři popisují a porovnávají českou i unijní právní úpravu nekalé soutěže, srovnávací reklamy a nekalých obchodních praktik (včetně tzv. černé listiny) a zhodnocují implementaci relevantních směrnic Evropské unie do českého práva. Uvádějí a rozebírají značné množství judikatury Soudního dvora EU (včetně vybraných stanovisek generálních advokátů), Nejvyššího správního soudu, Nejvyššího soudu a dalších soudů. Dále seznamují s novou legislativou EU upravující nekalosoutěžní aspekty obchodního tajemství. Závěrečná část je věnována přeshraničnímu prosazování práva na ochranu proti nekalosoutěžnímu jednání včetně určení rozhodného práva a místa sudiště.
Objev podobné jako Nekalosoutěžní reklama a nekalé obchodní praktiky: v české i evropské právní úpravě a judikatuře (978-80-7502-239-4)
KidKraft moderní selská kuchyně
Dětská kuchyňka KidKraft Modern Country Velká nádherná dřevěná kuchyňka od nizozemského výrobce KidKraft v moderním venkovském stylu. Všechny malé hospodyňky budou vaření v kuchyňkách KidKraft milovat. Kuchyňka má otevírací a zavírací dvířka, knoflíky, které kliknou a otočí se a spoustu úložného prostoru. Odnímatelné umyvadlo se snadno čistí a odolný materiál kuchyňky dokáže obstát i před těmi nejdivočejšími představami malých kuchařek. Kuchyňka disponuje mikrovlnnou troubou, sporákem, troubou, dřezem. skříňkami a poličkami. - Luxusní provedení s detailním zpracováním - Mikrovlnka, sporák s troubou, dřez - Otočné knoflíky u sporáku a dřezu - Spousta úložného prostoru nad i pod pracovní plochou - Průhledná dvířka trouby a mikrovlnky - Odnímatelný dřez pro snadné čištění - Umožňuje více dětem hrát si společně - Šikovně řešená robustní konstrukce - Vyrobený z dřevěných kompozitních materiálů - Pro děti od 3 let - Rozměry (D x Š x V): 30 x 80 x 91 cm O společnosti KidKraft Nizozemská společnost Kidkraft je designérským výrobcem nápaditých hraček a dárkových předmětů známých nejen pod toutou značkou. Společnost byla založena v roce 1968 a od počátku bylo jejím cílem vytvářet charakteristické výrobky. Dnes je KidKraft jedním z předních výrobců dřevěných hraček a pokojového vybavení ve Spojených státech, který se nově otevírá celé Evropě. Vzhledem k tomu, že KidKraft byla založena inženýry, jsou návrhy výrobků nad rámec toho, co jen oko shlédne, což vyvyšuje jejich produkty nad všechny ostatní a zvyšuje spokojenost zákazníka. Společnost je zaměřena na přísné standardy kvality. Všechny KidKraft výrobky jsou testovány, aby bylo zajištěno, že jsou v souladu s bezpečnosti hraček EN71 Standard.
Objev podobné jako KidKraft moderní selská kuchyně
Moderní džentlmen - Meghan Quinn
Už jste si někdy sáhli na dno? Já pořádně. Opět tu máme ten nejstarší příběh světa: chlapec potká dívku, zamiluje se do ní, pak to neuvěřitelně podělá, takže mu dívka sdělí, aby shořel v pekle. Že už jste to někde slyšeli? Tím jsem si naprosto jistý. A co je na tomhle příběhu jiného? Je totiž o mně. Jsem Moderní džentlmen, přední newyorský sloupkař, který sice radí mužům, jak randit, ale nakonec si ani neumí poradit sám a čeká ho velmi nehezký pád z naleštěného piedestalu. A taky o jedné dívce, která Moderního džentlmena úplně odzbrojí a rozpráší všechny jeho zažité teorie.
Objev podobné jako Moderní džentlmen - Meghan Quinn
Moderní vyučování - Geoff Petty
Základní příručka shrnuje psychologická východiska a moderní metody současné pedagogiky a didaktiky. První oddíl je věnován motivaci studentů a soustřeďuje se na vztah učitel - žák a problematiku kázně ve třídě. Druhý oddíl pojednává o metodách učení, analyzuje je a probírá jejich přednosti a nevýhody v konkrétních situacích. Třetí oddíl je zaměřen na učební pomůcky (od plakátů po video) a jejich využití ve výuce. Poslední část knihy vede k zamyšlení nad konkrétní přípravou vyučování. Kniha je určena studentům pedagogických oborů i učitelům v praxi.
Objev podobné jako Moderní vyučování - Geoff Petty
Moderní kurandera - Lucie Chaya
Knihy o andské moudrosti kuranderů změnily život desetitisícům českých žen. Kolik synchronicit se muselo odehrát, aby se odkaz Hernána Mamaniho dostal až k nám? Překladatelka Lucie Chaya vypráví otevřeně svůj příběh, který vás zavede přes Itálii až do peruánské pouště, kde se dozvíte mnoho nového o andském učení i magických rituálech. Jít za svým srdcem a probudit svou vnitřní sílu totiž může každá žena – nezávisle na tom, čím si v minulosti prošla.
Objev podobné jako Moderní kurandera - Lucie Chaya
Moderní leadership - Petra Horváthová
Kniha svým názvem záměrně provokuje. Slovo moderní se stalo floskulí, která popisuje stav aktuálnosti v pomíjivém světě. Leadership byl zase redukován pouze na efektivitu, růst zisku a neustálý rozvoj. Naše kniha však popisuje moderního leadera pomocí atributů, které budou trvat v každé době, kdy bude člověk člověku průvodcem. Moderní leader je efektivní, ale především vede ty, co ho chtějí následovat, ukazuje směr a inspiruje ostatní k něčemu lepšímu. A jaké jsou vlastnosti, které musí leader naplnit, aby byl hoden vést druhé? Autoři na tyto otázky odpovídají prostřednictvím témat wellbeingu, lidského kapitálu a podnikatelské etiky. Tato témata odrážejí proměny na trhu práce a jejich srozumitelné a čtivé zpracování pomůže vnímavému čtenáři v odborném, kvalifikačním i osobním růstu.
Objev podobné jako Moderní leadership - Petra Horváthová
Moderní porodnictví - Aleš Roztočil
Po 8 letech dostává čtenář do rukou aktualizované a doplněné vydání velmi úspěšné publikace. Výrazných změn a pokroků se dočkaly téměř všechny oblasti, kterými se kniha zabývá. Obsah nové publikace je proto modifikován, některé kapitoly jsou podstatně rozsáhlejší (vedení porodu, porodnické operace). Jsou zařazeny zcela nové kapitoly – například týkající se vývoje jedince z pohledu genetika a kapitoly týkající se psychologie a sociologie. Kniha se netýká pouze studijních otázek – ať už k rigorózním zkouškám na lékařské fakultě nebo v bakalářském studiu porodních asistentek, obsahuje také i informace přesahující rozsah znalostí požadovaných u atestací. Snahou autorů bylo popsat současné porodnictví v celomedicínském a celospolečenském kontextu. Kniha je tak určena atestujícím lékařům, odborníkům, ale i medikům a nutné informace v ní naleznou i porodní asistentky. Celobarevná výpravná publikace je obrazově bohatě dokumentována, oproti prvnímu vydání je rozsah publikace větší o 250 stran a bohatší o130 obrázků. Čtenář v knize najde zejména informace, týkající se následující tematiky: * historie světového a domácího porodnictví * porodnická morfologie, anatomie ženských pohlavních orgánů těhotenskými specifiky, embryologie a vývoj plodu. * filozofické zamyšlení nad genetickými aspekty v porodnictví * těhotenské změny * současný systém české prenatální péče. * mechanismus porodu * kontroverzní kapitoly o současném vedení porodu v jeho plné diverzifikaci * šestinedělí (i z pohledu nových směrů v ošetřování) * rehabilitace za porodu a v šestinedělí * rizikové a patologické těhotenství, nepravidelnosti plodového vejce * patologický porod * indukce a preindukce porodu * nepravidelnosti třetí doby porodní, * porodní poranění * šokové stavy * analgezie a anestezie v porodnictví * porodnické operace * neonatologická problematika * epidemiologie v porodnictví
Objev podobné jako Moderní porodnictví - Aleš Roztočil
Moderní odstřelovačky - Jiří Fencl
Barevná obrazová publikace se zabývá velmi podrobným způsobem moderními odstřelovacími zbraněmi včetně uvedení jejich konkrétních parametrů.
Objev podobné jako Moderní odstřelovačky - Jiří Fencl
Placatka pro moderního muže
Přemýšlíte, čím potěšit své rodiče nebo prarodiče? Dá si občas vás dědeček nebo tatínek jednu zdravotní štamprdli? V tom případě pro vás máme tip na originální dárek. Obdarujete ho touto vtipnou a stylovou placatkou s nápisem: Nezbytná výbava moderního muže. Protože každý moderní muž by měl jednu doma mít. Na cesty, na výlety, na dovolenou – zkrátka ideální. A vy máte tip na dárek, který ho zcela jistě zaujme a potěší.
Objev podobné jako Placatka pro moderního muže
Kuchyňka moderní s příslušenstvím
Moderní plastová kuchyňka určená do interiéru i ven na zahradu. Balení obsahuje kuchyňku včetně sporáku, kávovaru a 26 ks příslušenství (potraviny, hrnce, pokličky, talíře, hrnečky, příbory a obracčky). Velikost kuchyňky 80×101×42 cm.
Objev podobné jako Kuchyňka moderní s příslušenstvím
Moderní nástěnné hodiny AKSEL
Moderní nástěnné dekorační hodinyHodiny jsou vyrobeny z akrylového skla PMMA. Tento materiál má moderní a estetický vzhled, je snadné a 6 krát silnější než obyčejné sklo. Je výborným dekorativním doplňkem a dokonale odráží sluneční světlo. Díky své odolnosti vůči UV záření a vlastnostem materiálu nevyžaduje zvláštní údržbu a velmi dlouho si zachovává svůj původní stav. Materiál - akrylové sklo PMMA s vysokým leskem Barva - černá Mechanismus - QUARTZ napájen AA bateriemi (standardní baterie, které nejsou součástí balení) Celkový rozměr - 75cm x 75cm Dekorační hodinky oživí každý interiér, přidají mu šarm a styl Objednejte si a přesvědčte se na vlastní oči Balíček obsahuje: - Moderní nástěnné hodiny s dalšími prvky - Návod pro instalaci a záruční list - Hodinky zabalené v krabici Záruční list k nástěnným hodinám si můžete stáhnout »ZDE«
Objev podobné jako Moderní nástěnné hodiny AKSEL
Moderní nástěnné hodiny METRO
Moderní nástěnné dekorační hodinyHodiny jsou vyrobeny z akrylového skla PMMA. Tento materiál má moderní a estetický vzhled, je snadné a 6 krát silnější než obyčejné sklo. Je výborným dekorativním doplňkem a dokonale odráží sluneční světlo. Díky své odolnosti vůči UV záření a vlastnostem materiálu nevyžaduje zvláštní údržbu a velmi dlouho si zachovává svůj původní stav. Materiál - akrylové sklo PMMA s vysokým leskem Barva - černá Mechanismus - QUARTZ napájen AA bateriemi (standardní baterie, které nejsou součástí balení) Celkový rozměr - 75cm x 75cm Dekorační hodinky oživí každý interiér, přidají mu šarm a styl Objednejte si a přesvědčte se na vlastní oči Balíček obsahuje: - Moderní nástěnné hodiny s dalšími prvky - Návod pro instalaci a záruční list - Hodinky zabalené v krabici Záruční list k nástěnným hodinám si můžete stáhnout »ZDE«
Objev podobné jako Moderní nástěnné hodiny METRO
Moderní nástěnné hodiny NUMBER
Moderní nástěnné dekorační hodinyHodiny jsou vyrobeny z akrylového skla PMMA. Tento materiál má moderní a estetický vzhled, je snadné a 6 krát silnější než obyčejné sklo. Je výborným dekorativním doplňkem a dokonale odráží sluneční světlo. Díky své odolnosti vůči UV záření a vlastnostem materiálu nevyžaduje zvláštní údržbu a velmi dlouho si zachovává svůj původní stav. Materiál - akrylové sklo PMMA s vysokým leskem Barva - šedá Mechanismus - QUARTZ napájen AA bateriemi (standardní baterie, které nejsou součástí balení) Celkový rozměr - 49cm x 49cm Dekorační hodinky oživí každý interiér, přidají mu šarm a styl Objednejte si a přesvědčte se na vlastní oči Balíček obsahuje: - Moderní nástěnné hodiny s dalšími prvky - Návod pro instalaci a záruční list - Hodinky zabalené v krabici Záruční list k nástěnným hodinám si můžete stáhnout »ZDE«
Objev podobné jako Moderní nástěnné hodiny NUMBER
Moderní nástěnné hodiny TRIO
Moderní nástěnné dekorační hodinyHodiny jsou vyrobeny z akrylového skla PMMA. Tento materiál má moderní a estetický vzhled, je snadné a 6 krát silnější než obyčejné sklo. Je výborným dekorativním doplňkem a dokonale odráží sluneční světlo. Díky své odolnosti vůči UV záření a vlastnostem materiálu nevyžaduje zvláštní údržbu a velmi dlouho si zachovává svůj původní stav. Materiál - akrylové sklo PMMA s vysokým leskem Barva - wenge Mechanismus - QUARTZ napájen AA bateriemi (standardní baterie, které nejsou součástí balení) Celkový rozměr - 60cm x 58cm Dekorační hodinky oživí každý interiér, přidají mu šarm a styl Objednejte si a přesvědčte se na vlastní oči Balíček obsahuje: - Moderní nástěnné hodiny s dalšími prvky - Návod pro instalaci a záruční list - Hodinky zabalené v krabici Záruční list k nástěnným hodinám si můžete stáhnout »ZDE«
Objev podobné jako Moderní nástěnné hodiny TRIO
Moderní nástěnné hodiny TRIO
Moderní nástěnné dekorační hodinyHodiny jsou vyrobeny z akrylového skla PMMA. Tento materiál má moderní a estetický vzhled, je snadné a 6 krát silnější než obyčejné sklo. Je výborným dekorativním doplňkem a dokonale odráží sluneční světlo. Díky své odolnosti vůči UV záření a vlastnostem materiálu nevyžaduje zvláštní údržbu a velmi dlouho si zachovává svůj původní stav. Materiál - akrylové sklo PMMA s vysokým leskem Barva - bílá Mechanismus - QUARTZ napájen AA bateriemi (standardní baterie, které nejsou součástí balení) Celkový rozměr - 60cm x 58cm Dekorační hodinky oživí každý interiér, přidají mu šarm a styl Objednejte si a přesvědčte se na vlastní oči Balíček obsahuje: - Moderní nástěnné hodiny s dalšími prvky - Návod pro instalaci a záruční list - Hodinky zabalené v krabici Záruční list k nástěnným hodinám si můžete stáhnout »ZDE«
Objev podobné jako Moderní nástěnné hodiny TRIO