Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Živá reklama - Kaščák Jozef
Máte radi fejtóny, ktoré sú písané s nadh?adom, humorne, moderným jazykom a pritom nestrácajú ?ahkosť bytia? V tom prípade sa vám kniha životných postrehov Jozefa...
Podívejte se také Reklama ...vážně!? ()
Farby života - Kaščák Jozef
Autor populárnych rozhlasových blogov Jozef Kaščák prichádza s druhou knihou krátkych textov, ku ktorým ho inšpiroval pestrofarebný svet okolo nás. Fejtóny, glosy, anekdoty a príbehy zo života sú napísané ľahkou a hravou formou, ktorá pripomenie to najlepšie z tvorby Milana Lasicu, Roberta Fulghuma, Iva Šmoldasa a ďalších autorov, ktorí nepotrebujú veľa slov na objavovanie krásneho v každodennom živote. „Ak vás moje nevážne vážne texty zaujmú a potešia, je to najmä vaša zásluha. V takom prípade ste v nich našli niečo zo seba.“ Jozef Kaščák
Podívejte se také Reklama ...vážně!? 3 ()
Rozhodnutia vo veciach reklamy - Ľubomír Zlocha, Jozef Vozár
Reklamu upravuje priamo či nepriamo niekoľko desiatok právnych predpisov tak súkromného, ako aj verejného práva. Je potrebné obsiahnuť všetky možné variácie reklamy a výsledkom tejto snahy je publikácia „Rozhodnutia vo veciach reklamy“. Štruktúra publikácie je zostavená podľa vecnej problematiky tak, aby sa venovala uceleným sféram reklamy a je doplnená o procesné ustanovenia, o kritériá pri ukladaní pokút v správnom konaní a o podmienky priznania náhrady nemajetkovej ujmy. Rozhodnutia v oblasti reklamy ešte nie sú tak rozsiahle, preto nedostatok slovenskej judikatúry v oblasti reklamy je vyvážený uvedením vybranej českej judikatúry, rozhodnutí Európskeho súdu pre ľudské práva a Súdneho dvora Európskej Únie. Súčasťou publikácie sú aj vybrané prvorepublikové rozhodnutia, ktoré sú zásadného významu a mali vplyv na tvorbu súčasnej judikatúry.
Podívejte se také Reklama (978-80-247-3492-7)
Podívejte se také
- Jozef Ciller (978-80-971430-6-0)
- plysova kocicka jako ziva
- Reklama (4. vydání) (978-80-247-5865-7)
- Orlinski Jakub Jozef, Michał Biel: Farewells - CD (9029626971)
- ZIVA fitness sada černá (4895202523848)
- ZIVA Chic Wellness sada tyrkysová (4895202524302)
- Trust ZIVA GAMING MOUSE & PAD (21963)
- ZIVA Performance Wall Ball Medicinbal (SPTziva047nad)
- ZIVA Slam Ball Performance Medicinbal (SPTziva019nad)
- ZIVA uretanové činky Studio Tribell (SPTziva006nad)
- Tebe sa zverujeme, svätý Jozef! (978-80-8211-350-4)
- Hatrlo: Jozef Adamec - príbeh legendy (978-80-7451-215-5)
- Benci Jozef, Nagy-Juhasz Jana: Ruské romance - CD (SU4262-2)
- Jozef Tiso Kněz, politik, kolaborant (978-80-7391-875-0)
- ZIVA Dual Grip Medicinbal s úchopy (SPTziva033nad)
- Orlinski Jozef, Capella Cracoviensis: Stabat Mater (CD + DVD) - CD-DVD (9029506070)
- Jozef Mak Žltý dom v Klokoči (978-80-8226-058-1)
- ZIVA Chic Studio se stojanem 12 kg (4895202571726)
- Rabalux 3064 Ziva stropní LED svítidlo, 40 cm
- ZIVA balanční míč tyrkysový (EPS-BUBL-0581-TQ)
Reklama ...vážně!? ()
Audiokniha MP3 - Mozaik reklam, které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých a šedesátých. - Anonym, čtou různí interpreti Mozaik reklam, které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých a šedesátých....ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi.Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii...Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků),...
Objev podobné jako Reklama ...vážně!? ()
Jozef Bubák - Jozef Bubák
Monografie malíře Jozefa Bubáka.
Objev podobné jako Jozef Bubák - Jozef Bubák
Jak na reklamu - Praktický průvodce světem reklamy - Lucie Sára Závodná, Jan Pospíšil
Reklama je všudypřítomný fenomén, se kterým se setkáváme prakticky denně. Pro většinu společností je to zároveň nejmocnější nástroj propagace. Tato kniha představuje základní informace o reklamě, její historii i účinky. Zabývá se i konkrétními postupy využívanými v reklamní komunikaci společně se základními návody.
Objev podobné jako Jak na reklamu - Praktický průvodce světem reklamy - Lucie Sára Závodná, Jan Pospíšil
ZIVA Chic Stylový Medicinbal (SPTziva042nad)
Medicinbal - 5 kg, klasický, průměr 22 cm, materiál guma, bílá a růžová barva Medicinbal ZIVA Chic je speciálně stvořený pro funkční trénink, rozvoj koordinace a budování fyzické kondice. S jeho pomocí můžete trénovat tělesnou dynamiku i koordinaci pohybů. Medicinbal je vyrobený z vysoce odolné gumy a opatřený unikátní povrchovou strukturou, která umožní jeho ideální držení při cvičení. Medicinbal ZIVA Chic je vhodnou pomůckou pro rekreační i profesionální sportovce. Klíčové vlastnosti stylového medicinbalu ZIVA ChicMedicinbal vhodný pro rekreační i profesionální sportovceStvořený pro funkční trénink, rozvoj koordinace a budování fyzické kondiceVyrobený z vysoce odolné gumyMedicinbal ZIVA Chic disponuje unikátní povrchovou strukturouBarevné provedení: bílo-růžové Hmotnosti:2, 3, 4, 5 a 6 kg
Objev podobné jako ZIVA Chic Stylový Medicinbal (SPTziva042nad)
Vražda potřebuje reklamu ()
Audiokniha MP3 - Audiokniha roku 2020: Nejlepší design - Nastoupil, aby zjistil, proč ze schodů sletěl pan Dean. Až to vypátrá, ukloní se a půjde si zase pinkat kriket. - autor Dorothy L. Sayersová, čte Otakar Brousek ml. Nastoupil, aby zjistil, proč ze schodů sletěl pan Dean. Až to vypátrá, ukloní se a půjde si zase pinkat kriket.V červnu 1933 ještě nebývalo na mediálním trhu obvyklé, aby pod schodištěm slovutné londýnské reklamní agentury dělala reklamu mrtvola. Ani firma pana Randalla nestojí o randál, takže na místo zavražděného textaře Deana záhy přijímá pana Deathe Bredona, který se uvede náručí štěpných sloganů.Leč pozor! Jen zasvěcenci vědí, jaký číman se tu dal ve skutečnosti zaměstnat – zato sám lord Petr Wimsey tuší, že pachatele zločinu je záhodno hledat přímo v budově. Pokud se vyrovná s hektickými nároky, jež na něj kladou klienti, uzávěrky a sazárna, může v agentuře slídit jako ostříž, oslnivě konverzovat a po práci ovívat krásky na večírcích...
Objev podobné jako Vražda potřebuje reklamu ()
Základy moderní reklamy
Audiokniha MP3 Claude C. Hopkins, čte Vítězslav Kryške Obsah: Význam používání vzorků, ukázek, posudků – dramatická ukázka Neznalost, která působí milionové ztráty Poznejte veřejné mínění/odstraňte předsudky Nabízejte služby, ukazujte výsledek Principy plošné reklamy Reklama na čistič: Zisk 1 800 000 USD Nebezpečí vychloubání, forma nesmí zakrývat obsah Cílem reklamy je ZISK Základní principy zásilkového prodeje Jak testovat trh - stovky ušetří statisíce Neměňte návyky lidí, vyvolejte reakci Psychologie titulků – „Text je král“ učiňte "Velký slib!" Fotografie, vzorky, negativní reklama Lidé hledají štěstí, bezpečí, krásu, spokojenost Reklama, která násobí prodej Skvělý řečník – špatný prodavač Síla ideální grafiky. Jaké foto ? Síla konkrétních údajů (celý svět nebo 52 států?) Síla testovacích kampaní Claudie C. HOPKINS je nejúspěšnější autor reklam moderní historie. Ročně vydělával na reklamě 50 000 000 USD, vlastnil zaoceánskou loď. Byl...
Objev podobné jako Základy moderní reklamy
Reklama ...vážně!? - audiokniha
Audiokniha: ...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých a šedesátých. Ať jde o vtipnou reklamu na výherní poukázky v noblesním podání Jana Wericha a Miroslava Horníčka, písničku Jiřího Suchého využitou pro Barvy a laky či více či méně povedené "vážné" reklamní skeče či bizarní agitka na sběr starých kostí (1950), jsou tyto snímky dokumentem své doby.
Objev podobné jako Reklama ...vážně!? - audiokniha
Reklama ...vážně!? 3 ()
Audiokniha MP3 - čte Neznámý Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" z archivních nahrávek, které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně.V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii...Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, již ve třetím...
Objev podobné jako Reklama ...vážně!? 3 ()
Reklama ...vážně!? 2 ()
Audiokniha MP3 Josef Barchánek, čte Miloš Kirschner Mozaika reklam sestavená z archivních nahrávek...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii...Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, ve druhém pokračování úspěšného titulu, i sedmdesátých. Opět...
Objev podobné jako Reklama ...vážně!? 2 ()
Reklama ...vážně!? 4 ()
Audiokniha MP3 - čte R. A. Dvorský a jeho Melody Boys Čtvrté pokračování archivních nahrávek reklam z padesátých a šedesátých let..ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně.V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi.Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, již ve čtvrtém pokračování úspěšného...
Objev podobné jako Reklama ...vážně!? 4 ()
ZIVA uretanové činky Studio Tribell (SPTziva006nad)
Činka - jednoruční a s pevnou vahou, hmotnost sady 6 kg, 2 kusy v sadě, materiál kov, povrch uretan, povrch vinyl Činka ZIVA je základní fitness pomůcka každé posilovny, se kterou můžete bezpečně posilovat ruce, ramena, zádové i prsní svaly. Je vhodná pro muže i ženy všech věkových i výkonnostních kategorií. Cvičit s ní můžete jak ve fitcentrech, tak v domácích podmínkách. Stane se vaším každodenním partnerem při snižování tuku v těle, budování svalů, zlepšení fyzické kondice i vytrvalosti. Náročnost cvičení se odvíjí od zvoleného cviku, délce cvičení a také hmotnosti činky. Celá sada váží 6 kg, přičemž nejtěžší kus má 1 kg. Hlavní vlastnosti činky ZIVA uretanové činky Studio Tribell Činku si při posilování oblíbíte Jako výplň byl zvolen kvalitní materiál, konkrétně litá ocel Hmotnost sady činí 6 kg Jedná se o jednoruční činky v počtu 2 ks Je charakteristická neměnnou hmotností i tvarem Oceníte její všestranné využití i kvalitní materiál, jakým je kov Její...
Objev podobné jako ZIVA uretanové činky Studio Tribell (SPTziva006nad)
ZIVA Slam Ball Performance Medicinbal (SPTziva019nad)
Medicinbal - 12 kg, klasický a slam ball, průměr 25 cm, materiál guma, černá barva Medicinbal ZIVA Slam Ball Performance je speciálně stvořený pro rozvoj výbušnosti. Určený je především k odhozům o zem, stěnu či jinou pevnou plochu. Vyrobený je z prémiové gumy a opatřený strukturovaným povrchem, který zajistí jeho pevný úchop. Plněný je přitom pískem na konkrétní hmotnost, což umožní změnu těžiště při cvičení a lepší aktivaci stabilizačního systému. Medicinbal ZIVA Slam Ball Performance je vhodnou pomůckou pro rekreační i profesionální sportovce, kteří jej využijí na různé typy tréninků. Klíčové vlastnosti medicinbalu ZIVA Slam Ball PerformanceMedicinbal vhodný pro rekreační i profesionální sportovceStvořený pro rozvoj výbušnostiUrčený především k odhozům o zem, stěnu či jinou pevnou plochuVyrobený z prémiové gumyStrukturovaný povrch zajistí jeho pevný úchopMedicinbal ZIVA Slam Ball Performance je plněný pískem na konkrétní hmotnostBarevné...
Objev podobné jako ZIVA Slam Ball Performance Medicinbal (SPTziva019nad)
Trust Ziva Laptop Cooling Stand (21962)
Chladící podložka - pod notebook, pro notebooky do 16", aktivní chlazení, 1 ventilátor, průměr ventilátoru 115 mm, 1 USB port, USB napájení, materiál plast, rozměry 250 × 330 × 40 mm (V׊×H), hmotnost 366 g Že se vám notebook přehřívá doslova pod rukama? Proslulá značka Trust přichází s úžasně jednoduchým řešením - chladicí podložkou Ziva Laptop Cooling Stand. Ta teplotu vašeho notebooku srazí na příjemné hodnoty díky výkonnému 115mm ventilátoru, který se svým chytrým umístěním uprostřed efektivně odvede teplo z jakéhokoliv notebooku s úhlopříčkou až 16 palců. Podložka Ziva Laptop Cooling Stand vám ale nezvýší komfort při psaní jenom tím, že vás zbaví rozpálené klávesnice - její konstrukce je v náklonu optimálním pro položení rukou při psaní a protiskluzový povrch chladicí podložky se spolu se spodními zarážkami zase postará o to, že notebook nebudete během používání po podložce věčně honit. Zůstane stát pevně jako přibitý. Klíčové...
Objev podobné jako Trust Ziva Laptop Cooling Stand (21962)
ZIVA Performance Wall Ball Medicinbal (SPTziva047nad)
Medicinbal - 4 kg, wall ball, průměr 35,5 cm, materiál PVC, černá a žlutá barva Medicinbal ZIVA Performance Wall Ball je speciálně stvořený pro funkční trénink, rozvoj koordinace a budování fyzické kondice. S jeho pomocí můžete trénovat tělesnou dynamiku, koordinaci pohybů, sílu i flexibilitu těla. Ideální je i pro odhoz o stěnu. Povrch medicinbalu je šitý z vysoce odolného vinylu a plněný je na konkrétní hmotnost. Medicinbal ZIVA Performance Wall Ball je vhodnou pomůckou pro rekreační i profesionální sportovce, kteří jej využijí na různé typy tréninků. Klíčové vlastnosti medicinbalu ZIVA Performance Wall BallMedicinbal vhodný pro rekreační i profesionální sportovceStvořený pro funkční trénink, rozvoj koordinace a budování fyzické kondiceUmožňuje trénovat tělesnou dynamiku, koordinaci pohybů, sílu i flexibilitu tělaIdeální i pro odhoz o stěnuPovrch šitý z vysoce odolného vinyluMedicinbal ZIVA Performance Wall Ball je plněný na konkrétní hmotnost
Objev podobné jako ZIVA Performance Wall Ball Medicinbal (SPTziva047nad)
ZIVA posilovací hrazda (ZFT-WMPU-0958)
Hrazda - závěsná, na stěnu, minimální délka 129 cm × maximální délka 129 cm, nosnost 150 kg Máte zájem o hrazdu, abyste se mohli věnovat cvičení naplno a dělat shyby? Pokud ano, máme pro vás řešení, kterým je hrazda ZIVA. Závěsná hrazda umožňuje upevnění ke stěně pomocí šroubů. Máte tak jistotu v maximální nosnosti a odolnosti. Nosnost hrazdy činí 150 kg. Nejdůležitější vlastnosti produktu ZIVA posilovací hrazda Zlepšete si fyzičku pravidelným cvičením Hrazda přijde vhod při posilování, ale i protahování Hrazda je uzpůsobená pro přidělání na stěnu Typ hrazdy: závěsná Nosnost hrazdy je až 150 kg
Objev podobné jako ZIVA posilovací hrazda (ZFT-WMPU-0958)
Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová
Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.
Objev podobné jako Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová
Reklama ...vážně!? 2 - audiokniha
Audiokniha: ...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, ve druhém pokračování úspěšného titulu, i sedmdesátých. Opět zde můžete slyšet scénky a skeče nahrávané pro Sazku, Tukový průmysl, Sběrné suroviny, obchodní domy Prior, Čs. státní loterii či Požární ochranu a další. Ať jde o vtipný propagační snímek pro Tukový průmysl (např. na tuk Sanu - sestru másla či olivový olej) v opět skvělém podání Jana Wericha a Miroslava Horníčka, vážně míněné nicméně vtipné scénky Spejbla a Hurvínka v neméně skvostné interpretaci Miloše Kirschnera, opět Vám v nich nabízíme dokumenty své doby.
Objev podobné jako Reklama ...vážně!? 2 - audiokniha
Reklama ...vážně!? 3 - audiokniha
Audiokniha: ...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, již ve třetím pokračování úspěšného titulu, i sedmdesátých. Opět zde můžete slyšet scénky a skeče nahrávané pro Sazku, Tukový průmysl, Sběrné suroviny, obchodní domy Prior, Čs. státní loterii či Požární ochranu a další. Ať jde o vtipný propagační snímek pro Tukový průmysl (opět v hlavní roli Sana - vlastní sestra másla a opět skvělé podání Jana Wericha a Miroslava Horníčka), vážně míněné nicméně vtipné scénky Spejbla a Hurvínka (tentokrát jedenkrát v originální interpretaci Josefa Skupy a dvakrát v neméně skvělé interpretaci Miloše Kirschnera) či velmi povědomé reklamní chvilky televizní s panem Vajíčkem v hlavní roli - opět Vám ve všech těchto scénkách nabízíme dokumenty své doby.
Objev podobné jako Reklama ...vážně!? 3 - audiokniha
Reklama ...vážně!? 4 - audiokniha
Audiokniha: ..ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, již ve čtvrtém pokračování úspěšného titulu, i sedmdesátých. Opět zde můžete slyšet scénky a skeče nahrávané pro Sazku, Knihu n.p., Sběrné suroviny, Jawu, Čs. státní loterii či Požární ochranu, pro umělce samotné či tzv PF podniku Rekrea. Na titulu určeném pouze pro digitální obchody účinkují jak neznámí mluvčí tak umělci jako R.A. Dvorský, František Filipovský, Jan Werich, Miloš Kirschner a mnoho dalších - opět Vám ve všech těchto scénkách nabízíme dokumenty své doby.
Objev podobné jako Reklama ...vážně!? 4 - audiokniha
ZIVA Dual Grip Medicinbal s úchopy (SPTziva033nad)
Medicinbal - 9 kg, s úchyty, průměr 27 cm, materiál guma, černá a žlutá barva Medicinbal ZIVA Dual Grip je speciálně stvořený pro funkční trénink, rozvoj koordinace a budování fyzické kondice. S jeho pomocí můžete trénovat tělesnou dynamiku i koordinaci pohybů. Medicinbal je vyrobený z vysoce odolné gumy a opatřený dvěma úchopy, které umožní jeho ideální držení při cvičení. K tomu napomáhá také jeho unikátní povrchová struktura. Medicinbal ZIVA Dual Grip je vhodnou pomůckou pro rekreační i profesionální sportovce. Klíčové vlastnosti medicinbalu s úchopy ZIVA Dual GripMedicinbal vhodný pro rekreační i profesionální sportovceStvořený pro funkční trénink, rozvoj koordinace a budování fyzické kondiceVyrobený z vysoce odolné gumyDva úchopy umožní jeho ideální držení při cvičeníMedicinbal ZIVA Dual Grip disponuje unikátní povrchovou strukturouBarevné provedení: žluto-černé Hmotnosti:3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 a 10 kg
Objev podobné jako ZIVA Dual Grip Medicinbal s úchopy (SPTziva033nad)
Hudba v reklamě - Radim Bačuvčík
Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech oblastí marketingové komunikace svázána asi nejvíce. Všímá si procesu, jakým se vůbec hudba do reklam dostává a do detailů ukazuje, jak vlastně hudba v dnešních reklamách vypadá. Knihu ocení všichni, kteří mají co do činění s reklamní tvorbou, a také lidé, kteří by se chtěli dozvědět více o tom, jak se s nimi reklamní mágové pokoušejí pomocí hudby manipulovat.
Objev podobné jako Hudba v reklamě - Radim Bačuvčík
Jozef Mak Žltý dom v Klokoči - Jozef Cíger Hronský
Výber vrcholných diel Jozefa Cígera Hronského v jednej publikácii. Román Jozef Mak patrí k najvýznamnejším dielam slovenskej medzivojnovej literatúry. Románový debut z roku 1927, Žltý dom v Klokoči, je príbeh chorobnej lásky k peniazom a jej deštruktívnej sile.
Objev podobné jako Jozef Mak Žltý dom v Klokoči - Jozef Cíger Hronský
ZIVA balanční míč tyrkysový (EPS-BUBL-0581-TQ)
Balanční podložka - plastová, nafukovací, průměr 65 cm, pumpička součástí balení, tyrkysová barva Pokud pro sebe hledáte účinný prostředek, který by vás zbavil bolesti vašich zad, oceníte ve své výbavě balanční podložku ZIVA, která je jedinečným pomocníkem k potlačování bolesti či ke klasickému posilování. Je třeba vzít v potaz průměr 65 cm. Potěší vás také přibalená pumpička. Pokud při výběru dáte i na barvu, tak ta je u tohoto modelu tyrkysová. Zajímavé přednosti balanční podložky ZIVA balanční míč tyrkysový Díky balanční podložce odstraníte bolesti zad nebo kloubů, a posílíte své svalstvo BOSU posílí vaše svaly, což pomůže vaší celkové fyzické kondici Pokud jde o průměr, ten se vyšplhal na celých 65 cm S balením získáte pumpičku Materiálem balanční podložky ZIVA je PVC Hovoříme-li o barvě, ta je tyrkysová ZIVA balanční míč tyrkysový se bude hodit každému, koho baví pohyb
Objev podobné jako ZIVA balanční míč tyrkysový (EPS-BUBL-0581-TQ)
ZIVA Studio Tribell 2 x 1kg černá (4897059884905)
Sada činek - jednoruční a s pevnou vahou, hmotnost 1 kg, hmotnost sady 2 kg, průměr úchopu 28 mm, 2 kusy v sadě, materiál litina, povrch guma, povrch vinyl, černá barva Jednoruční činky ZIVA Studio Tribell jsou ideálním pomocníkem k posílení svalů. Díky jejich variabilitě si budete moci sestavit trénink přímo na míru. Činky disponují specifickým trohúhelníkovým tvarem, který zamezí jejich kutálení. Komfortní používání a pohodlný úchop umožní padnoucí rukojeť, která je potažená vysoce odolnou gumou. Sada obsahuje 2 činky o hmotnosti 1 kg. Jednoruční činky ZIVA Studio Tribell zajistí posílení svalů horních končetin. Klíčové vlastnosti sady činek ZIVA Studio Tribell 2× 1 kg černýchJednoruční činky o hmotnosti 1 kgUmožní posílení svalů horních končetinDisponují specifickým trohúhelníkovým tvaremKomfortní používání a pohodlný úchop zajistí padnoucí rukojeť potažená vysoce odolnou gumouBalení obsahuje 2 činky ZIVA Studio Tribell Barevné...
Objev podobné jako ZIVA Studio Tribell 2 x 1kg černá (4897059884905)
ZIVA balanční míč růžový (EPS-BUBL-0581-PK)
Balanční podložka - plastová, nafukovací, průměr 65 cm, pumpička součástí balení, růžová barva Pokud pro sebe hledáte účinný prostředek, který by vás zbavil bolesti vašich zad, nadchne vás balanční podložka ZIVA, která je jedinečným pomocníkem k posílení vašeho těla i zlepšení stability. U tohoto typu počítejte s průměrem 65 cm. K podložce je dodávána i pumpička. Jestliže dáte i na barvu, tak ta je u tohoto typu růžová. Podstatné parametry balanční podložky ZIVA balanční míč růžový Díky balanční podložce odstraníte bolesti zad nebo kloubů, a posílíte své svalstvo BOSU poslouží k procvičení svalů celého těla, což vylepší vaši celkovou fyzičku Co se týká průměru, ten se vyšplhal na 65 cm K dispozici je také pumpička Materiálem balanční podložky ZIVA je PVC Zaměříme-li se na barvu, ta je růžová ZIVA balanční míč růžový se hodí každému, kdo si udržuje postavu
Objev podobné jako ZIVA balanční míč růžový (EPS-BUBL-0581-PK)
ZIVA Chic Studio se stojanem 12 kg (4895202571726)
Sada činek - jednoruční a s pevnou vahou, hmotnost sady 12 kg, průměr úchopu 28 mm, 6 kusů v sadě, materiál litina, povrch guma, povrch vinyl, růžová barva Jednoruční činky ZIVA Chic Studio jsou ideálním pomocníkem k posílení svalů. Díky jejich variabilitě si budete moci sestavit trénink přímo na míru. Činky disponují specifickým trohúhelníkovým tvarem, který zamezí jejich kutálení. Komfortní používání a pohodlný úchop umožní padnoucí rukojeť, která je potažená vysoce odolnou gumou. Sada obsahuje 6 činek o hmotnosti 1, 2 a 3 kg i praktický stojan, na který je uložíte. Jednoruční činky ZIVA Chic Studio zajistí posílení svalů horních končetin. Klíčové vlastnosti sady činek ZIVA Chic Studio se stojanem 12 kgSada jednoručních činekUmožní posílení svalů horních končetinČinky ZIVA Chic Studio disponují specifickým trohúhelníkovým tvaremKomfortní používání a pohodlný úchop zajistí padnoucí rukojeť potažená vysoce odolnou gumouSada obsahuje 6 činek...
Objev podobné jako ZIVA Chic Studio se stojanem 12 kg (4895202571726)
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
Audiokniha MP3 - Principy "otce reklamy" Davida Ogilvyho přizpůsobené na digitální současnost - autor Miles Young, čte Michal Jagelka a Klára Sochorová Principy "otce reklamy" Davida Ogilvyho přizpůsobené na digitální současnostBestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil.Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce. Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu "anekdot" a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století.Miles YoungMiles Young je bývalý britský podnikatel a držitel Warden of New College v Oxfordu . Do...
Objev podobné jako Ogilvy o reklamě v digitálním věku
Reklama (978-80-247-3492-7)
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, 208 stran Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Nové vydání přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a emocionálního působení a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak "krok za krokem" připravit účinnou reklamní kampaň, jaká média vybrat, jak vytvořit tu "správnou" reklamu, jaké barvy, obrazy a slova používat či jak si vybrat správnou agenturu. Dozvíte se také, jaké moderní přístupy ke zjišťování účinnosti reklamy existují, jaké jsou nové trendy v marketingové komunikaci nebo co...
Objev podobné jako Reklama (978-80-247-3492-7)
Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha
eBook: Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.
Objev podobné jako Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha
Reklama nakladatelství Toužimský & Moravec - Michal Moravec
Kniha obsahuje přibližně dvě stě nejrůznějších propagačních tisků nakl. T&M z let 1930 až 1949. Jedné se o skoro ucelený soubor volně tištěných materiálů firmy. Je samozřejmé, že práci nakladatelství nejlépe reprezentuje knižní tvorba, ale tato publikace dokládá, že i její další publikační činnost může být - a je velmi zajímavá.
Objev podobné jako Reklama nakladatelství Toužimský & Moravec - Michal Moravec
Pravda v reklamě (Defekt) - Kenney John
Finbar Dolan je ztracený a osamělý. Jen o tom neví. Přestože unikl z prostředí modrých límečků v Bostonu, aby nastartoval mírně úspěšnou kariéru v reklamní agentuře na Madison Avenue, před blížící se čtyřicítkou je plný zmatků. Nedávno zrušil svatbu. Teď, několik dní před Vánocemi, musí zrušit dlouho plánovanou dovolenou, protože je nucen v rekordním čase napsat, vyrobit a dokončit reklamu důležitého klienta, výrobce plenek, pro vysílání při Super Bowlu. Ale je to ještě horší. Dozví se, že jeho dávno odcizený a kdysi násilnický otec těžce onemocněl. A že ho bratři ani sestra nemají v úmyslu navštívit. Ta zpráva Fina probudí a přiměje ho přehodnotit jeho dosavadní rozhodnutí, uvědomit si vztah ke kolegyni Phoebe, zpochybnit význam plenek v jeho životě a nakonec přiznat pravdu o vlastním životě a minulosti. Autor John Kenney proslul svými příspěvky do magazínu New Yorker. V roce 2014 získal Thurberovu cenu určenou nejlepším americkým humoristům. Kniha je jeho románovým debutem.
Objev podobné jako Pravda v reklamě (Defekt) - Kenney John
Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha
eBook: Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi, seznámí se s novými příklady efektivních kampaní z roku 2010, dalšími příklady testování reklamy, novými údaji výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, novými poznatky k účinnosti reklamy na internetu a mnoha dalšími aktuálními informacemi a poznatky. Publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou českou autoritou v oblasti psychologie reklamy, vám odpoví na otázky typu, jakou reklamu váš zákazník preferuje, co se mu líbí a co odmítá, jak na něho působí obraz či zv uk, jak vytvořit účinnou reklamu a jak zjistit účinnost reklamy. Kniha nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.
Objev podobné jako Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha
Česká reklama - Jaroslav Krupka - e-kniha
eBook: „Začaly mi chodit anonymní dopisy, které mi vyhrožovaly smrtí. To jsem bral ještě na lehkou váhu, jenže pak jsme jednou ráno přišli Na Zatlance do kanceláře a pod nohama nám křupalo sklo, protože nám v noci vytloukli všechna okna. To už bylo horší, takže jsme volali policii, která dva dny a dvě noci hlídkovala před agenturou, a u dětí jsem měl ochranku...“ Zajímá vás svět české reklamy a chcete se o něm dozvědět, co jste ještě nevěděli? Stojíte o seznámení s autory nejslavnějších českých kampaní a reklamních sloganů posledních dvaceti let? Víte, kvůli které kampani vyhrožovaly anonymy jejímu autorovi smrtí a na jaké české reklamy si stěžovali velvyslanci jiných států? Tušili jste, že spory o zaplacení kampaně někdy končily i narážečkami aut? Chcete nahlédnout do kuchyně reklamním tvůrcům a zjistit, jak se z prvotního nápadu rodí kampaň? Kniha vypráví dějiny české reklamy tak, jak zatím ještě nebyly vyprávěny. Vydejte se na cestu časem od legendárního pana Vajíčka až po poslední úspěchy českých tvůrců na mezinárodním festivalu reklamy v Cannes. Jaroslav Krupka vystudoval obory masová komunikace a žurnalistika na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy. Během studií přispíval do časopisů Kinorevue, Tvar, Mladý svět a Týden. Od roku 1994 pracoval v časopisu Strategie zaměřeném na masovou komunikaci, kde postupně působil jako redaktor, editor a vedoucí příloh. Od roku 2005 do roku 2010 pracoval jako redaktor a editor Lidových novin. V roce 2010 nastoupil do týdeníku Marketing & Media.
Objev podobné jako Česká reklama - Jaroslav Krupka - e-kniha
ZIVA Studio Tribell 2 x 4 kg černá (4897059884875)
Sada činek - jednoruční a s pevnou vahou, hmotnost 4 kg, hmotnost sady 8 kg, průměr úchopu 35 mm, 2 kusy v sadě, materiál litina, povrch guma, povrch vinyl, černá barva Jednoruční činky ZIVA Studio Tribell jsou ideálním pomocníkem k posílení svalů. Díky jejich variabilitě si budete moci sestavit trénink přímo na míru. Činky disponují specifickým trohúhelníkovým tvarem, který zamezí jejich kutálení. Komfortní používání a pohodlný úchop umožní padnoucí rukojeť, která je potažená vysoce odolnou gumou. Sada obsahuje 2 činky o hmotnosti 4 kg. Jednoruční činky ZIVA Studio Tribell zajistí posílení svalů horních končetin. Klíčové vlastnosti sady činek ZIVA Studio Tribell 2× 4 kg černýchJednoruční činky o hmotnosti 4 kgUmožní posílení svalů horních končetinDisponují specifickým trohúhelníkovým tvaremKomfortní používání a pohodlný úchop zajistí padnoucí rukojeť potažená vysoce odolnou gumouBalení obsahuje 2 činky ZIVA Studio Tribell Barevné...
Objev podobné jako ZIVA Studio Tribell 2 x 4 kg černá (4897059884875)
ZIVA Studio Tribell 2 x 6 kg černá (4897059884851)
Sada činek - jednoruční a s pevnou vahou, hmotnost 6 kg, hmotnost sady 12 kg, průměr úchopu 35 mm, 2 kusy v sadě, materiál litina, povrch guma, povrch vinyl, černá barva Jednoruční činky ZIVA Studio Tribell jsou ideálním pomocníkem k posílení svalů. Díky jejich variabilitě si budete moci sestavit trénink přímo na míru. Činky disponují specifickým trohúhelníkovým tvarem, který zamezí jejich kutálení. Komfortní používání a pohodlný úchop umožní padnoucí rukojeť, která je potažená vysoce odolnou gumou. Sada obsahuje 2 činky o hmotnosti 6 kg. Jednoruční činky ZIVA Studio Tribell zajistí posílení svalů horních končetin. Klíčové vlastnosti sady činek ZIVA Studio Tribell 2× 6 kg černýchJednoruční činky o hmotnosti 6 kgUmožní posílení svalů horních končetinDisponují specifickým trohúhelníkovým tvaremKomfortní používání a pohodlný úchop zajistí padnoucí rukojeť potažená vysoce odolnou gumouBalení obsahuje 2 činky ZIVA Studio Tribell Barevné...
Objev podobné jako ZIVA Studio Tribell 2 x 6 kg černá (4897059884851)
Psychologie reklamy (978-80-271-3654-4)
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, 360 stran, česky Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a...
Objev podobné jako Psychologie reklamy (978-80-271-3654-4)
Dynamické reklamy (978-80-87973-33-2)
Kniha - autor David Bauckmann, 72 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato kniha je funkčním průvodcem, který přináší návod, jak efektivně nastavit facebookovou reklamu. Dynamické reklamy, také DPA reklamy, jsou komplexní činností zahrnující víceoborové spektrum zkušeností. Na jejich realizaci se zpravidla podílí několik lidí. Přesto je pochopení celé problematiky dohromady nesmírně důležité pro výsledný efekt kampaní. Kniha se skládá z deseti členitých kapitol. První část provází základním nastavením reklamního účtu a pokračuje vkládáním facebookových kódů s proměnnými na internetové stránky. V druhé části se dozvíte vše o formátu XML feed, tvorbě produktového katalogu a na závěr vše o nastavení kampaní s praktickými tipy. Autorem knihy je David Bauckmann, respektovaná autorita v oblasti programmatiky a dynamických reklam.
Objev podobné jako Dynamické reklamy (978-80-87973-33-2)
Srovnávací reklama (978-80-7400-561-9)
Kniha - autor Ondřej Hruda, 152 stran, česky Publikace se v českém prostředí poprvé komplexně zabývá srovnávací reklamou. Podrobně objasňuje její problematiku a vykládá podmínky, za jejichž splnění je srovnávací reklama dovolena, a to včetně uvedení do kontextu s evropským právem. Kniha obsahuje odkazy na desítky českých a zahraničních soudních rozhodnutí a rozsudků Soudního dvora EU. Výklad je podložen množstvím praktických ukázek a příkladů. V souladu s tezí, že „respektování pravidel a řádu patří spíš k podmínkám opravdové kreativity než k jejím překážkám,“ je publikace určena pro všechny, kdo srovnávací reklamu využívají při své soutěžní činnosti. Může rovněž sloužit jako pomůcka pro advokáty, soudce a jiné právníky, kteří se se srovnávací reklamou setkávají ve své praxi, popřípadě studenty právnických fakult a další, kteří se zajímají o reklamu. Podnětná bude rovněž pro ty, kdo reklamu tvoří či zadávají.
Objev podobné jako Srovnávací reklama (978-80-7400-561-9)
Psychologie reklamy (978-80-247-4005-8)
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, kolektiv a, 328 stran Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v médiích, seznámí se s novými příklady efektivních kampaní z roku 2010, dalšími příklady testování reklamy, novými údaji výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, novými poznatky k účinnosti reklamy na internetu atd. Publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou českou autoritou v oblasti psychologie reklamy, vám odpoví na otázku, jakou reklamu váš zákazník preferuje a jak vytvořit účinnou reklamu. Kniha nemá díky své komplexnosti a...
Objev podobné jako Psychologie reklamy (978-80-247-4005-8)
Česká reklama (978-80-265-0046-9)
Elektronická kniha - autor Jaroslav Krupka, 264 stran Od pana Vajíčka po falešné soby „Začaly mi chodit anonymní dopisy, které mi vyhrožovaly smrtí. To jsem bral ještě na lehkou váhu, jenže pak jsme jednou ráno přišli Na Zatlance do kanceláře a pod nohama nám křupalo sklo, protože nám v noci vytloukli všechna okna. To už bylo horší, takže jsme volali policii, která dva dny a dvě noci hlídkovala před agenturou, a u dětí jsem měl ochranku...“ Zajímá vás svět české reklamy a chcete se o něm dozvědět, co jste ještě nevěděli? Stojíte o seznámení s autory nejslavnějších českých kampaní a reklamních sloganů posledních dvaceti let? Víte, kvůli které kampani vyhrožovaly anonymy jejímu autorovi smrtí a na jaké české reklamy si stěžovali velvyslanci jiných států? Tušili jste, že spory o zaplacení kampaně někdy končily i narážečkami aut? Chcete nahlédnout do kuchyně reklamním tvůrcům a zjistit, jak se z prvotního nápadu rodí kampaň? Kniha vypráví dějiny české reklamy...
Objev podobné jako Česká reklama (978-80-265-0046-9)
Marketing bez reklamy - Magdalena Čevelová - e-kniha
eBook: Chcete mít dostatek zakázek, a přitom neutratit ani korunu za reklamu? Jste-li živnostník, nezávislý profesionál nebo malá firma, je to docela dobře možné. Kniha Marketing bez reklamy vám představí 10 postupů, které mohou být pro vaše podnikání dokonce účinnější než placená inzerce, a krok za krokem vás provede jejich používáním.
Objev podobné jako Marketing bez reklamy - Magdalena Čevelová - e-kniha
Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha
eBook: Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy. Začínající marketéři a studenti VŠ v knize najdou vše důležité o tom, jak naplánovat a vytvořit tu "správnou" reklamu, která splní své cíle. Dozví se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný název, jméno produktu a logo. Autoři se dále věnují působení reklamy a jejímu měření, radí jak vybrat reklamní agenturu a představují nové trendy v marketingové komunikaci. V přílohách čtenáři najdou užitečné informace o legislativě spojené s reklamou, seznam tisku věnující se marketingu, odkazy na asociace komunikačních agentur a důležité adresy.
Objev podobné jako Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha
Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha
eBook: Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Nové vydání přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a emocionálního působení a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak "krok za krokem" připravit účinnou reklamní kampaň, jaká média vybrat, jak vytvořit tu "správnou" reklamu, jaké barvy, obrazy a slova používat či jak si vybrat správnou agenturu. Dozvíte se také, jaké moderní přístupy ke zjišťování účinnosti reklamy existují, jaké jsou nové trendy v marketingové komunikaci nebo co není v reklamě dovoleno. Přestože se kniha věnuje z větší části právě reklamě, je určena všem zájemcům o problematiku komerčních komunikací, nejen marketingovým a reklamním manažerům a specialistům, pracovníkům komunikačních a reklamních agentur a studentům.
Objev podobné jako Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha
Vražda potřebuje reklamu - Dorothy Leigh Sayersová - audiokniha
Audiokniha: Nastoupil, aby zjistil, proč ze schodů sletěl pan Dean. Až to vypátrá, ukloní se a půjde si zase pinkat kriket. V červnu 1933 ještě nebývalo na mediálním trhu obvyklé, aby pod schodištěm slovutné londýnské reklamní agentury dělala reklamu mrtvola. Ani firma pana Randalla nestojí o randál, takže na místo zavražděného textaře Deana záhy přijímá pana Deathe Bredona, který se uvede náručí štěpných sloganů. Leč pozor! Jen zasvěcenci vědí, jaký číman se tu dal ve skutečnosti zaměstnat – zato sám lord Petr Wimsey tuší, že pachatele zločinu je záhodno hledat přímo v budově. Pokud se vyrovná s hektickými nároky, jež na něj kladou klienti, uzávěrky a sazárna, může v agentuře slídit jako ostříž, oslnivě konverzovat a po práci ovívat krásky na večírcích zlaté mládeže. I kdyby mu hrozilo, že ho některá uloví, zůstane akční detektiv s modrou krví vždy a všude noblesním Britem a s přispěním švagra-policisty odhalí, jak rafinovaně se ve městě distribuoval kokain. A mezitím nás stvořitelka všímavého lorda Petra pobaví desítkami postřehů o reklamě, „reklamštině“ a jejích pěšácích, kteří tak rádi klamou masy i sebe.
Objev podobné jako Vražda potřebuje reklamu - Dorothy Leigh Sayersová - audiokniha
Vražda potřebuje reklamu (2 MP3-CD) - audiokniha
Audioknihu Vražda potřebuje reklamu napsal autor: Dorothy L. Sayersová, čte: Otakar Brousek ml. Nastoupil, aby zjistil, proč ze schodů sletěl pan Dean. Až to vypátrá, ukloní se a půjde si zase pinkat kriket. V červnu 1933 ještě nebývalo na mediálním trhu obvyklé, aby pod schodištěm slovutné londýnské reklamní agentury dělala reklamu mrtvola. Ani firma pana Randalla nestojí o randál, takže na místo zavražděného textaře Deana záhy přijímá pana Deathe Bredona, který se uvede náručí štěpných sloganů. Leč pozor! Jen zasvěcenci vědí, jaký číman se tu dal ve skutečnosti zaměstnat – zato sám lord Petr Wimsey tuší, že pachatele zločinu je záhodno hledat přímo v budově. Pokud se vyrovná s hektickými nároky, jež na něj kladou klienti, uzávěrky a sazárna, může v agentuře slídit jako ostříž, oslnivě konverzovat a po práci ovívat krásky na večírcích zlaté mládeže. I kdyby mu hrozilo, že ho některá uloví, zůstane akční detektiv s modrou krví vždy a všude noblesním Britem a s přispěním švagra-policisty odhalí, jak rafinovaně se ve městě distribuoval kokain. A mezitím nás stvořitelka všímavého lorda Petra pobaví desítkami postřehů o reklamě, „reklamštině“ a jejích pěšácích, kteří tak rádi klamou masy i sebe.
Objev podobné jako Vražda potřebuje reklamu (2 MP3-CD) - audiokniha
Strach - Jozef Karika
Mysteriózní thriller plný hrůzy. Vyhořelý třicátník se po letech vrací do příměstské čtvrti na úpatí hory, která ukrývá mrazivé tajemství - ve výjimečně chladných zimách se tam ztrácejí děti. Společně s bývalou láskou a kamarády musí čelit nejen zlomyslné síle, ale i stínům vlastní minulosti. Všechny pády a zklamání, které do té doby zažil, jsou ničím proti peklu číhajícímu na místech, kde vyrůstal. Autor bestsellerů Jozef Karika v děsivém příběhu s nadpřirozenými prvky přináší i citlivé vyprávění o tom, jak naše životy ovlivňuje dětství a všechno, co jsme jako děti zažili. "Při psaní mi nešlo jen o dynamický příběh - chtěl jsem čtenářům naservírovat i pořádnou dávku strachu. Pokud jsem po dopsání kapitoly sám nespal u rozsvíceného světla, nebyl jsem spokojený. Naopak, když se mi podařilo sebe samého pořádně vyděsit, bral jsem to jako známku úspěchu," prozrazuje autor.
Objev podobné jako Strach - Jozef Karika
Smršť - Jozef Karika
Nočná jazda autom, naokolo tma a ľudoprázdna pustina. Za tebou prízrak stareny v pohrebných šatách, ktorý je bližšie zakaždým, keď čo i len na chvíľu zastaneš... Fenomén halného vetra je v Poľsku dobre známy a zdokumentovaný. Keď fúka, stúpa počet násilností, nehôd, vrážd aj samovrážd. Ako však tento vietor súvisí s prekliatym cestným úsekom pri Západných Tatrách a prízrakom stareny v čiernom, ktorý sa tam zjavuje?Hrdinovia nového Karikovho mysteriózneho trileru zažívajú tú najhoršiu nočnú moru. V pustom regióne poľsko-slovenského pohraničia ich prenasleduje veterný démon, pred ktorým niet úniku.
Objev podobné jako Smršť - Jozef Karika
Propast - Jozef Karika
Je stará legenda horských vůdců o nadpřirozené síle shazující lidi do hlubin jenom strašidelná fáma, nebo obsahuje zrnko pravdy? Bývalý lezec trpící panickým strachem z výšek narazí na legendu o skalní plošině v Tatrách, kde neznámá síla nutí lidi, kteří tam zabloudí, skočit do propasti a zabít se. Neobvyklé množství smrtelných nehod v této oblasti mu nedá spát. Rozjede pátrání na vlastní pěst, jenže skutečnosti, které odhalí, se vymykají lidské představivosti a chápání. Za svou zvědavost krutě zaplatí - sám se ocitne na hraně propasti. Propast je další mysteriózní thriller z pera Jozefa Kariky, autora románů Strach, Trhlina, Tma nebo Smršť. Jozef Karika, narozený v roce 1978 v Ružomberku, je slovenský spisovatel a novinář, bestsellerový autor, který prodal v České republice a na Slovensku více než 350 000 výtisků svých knih. V největší knižní anketě na Slovensku - Martinus Kniha roku 2014 - se umístil na prvním místě mezi TOP 5 autory, o dva roky později skončil druhý. Za romány Propast a Černá hra je dvojnásobným držitelem Ceny literární kritiky Zlaté pero, dále pak osminásobným držitelem Zlaté knihy a trojnásobným Platinové knihy (za romány Ve stínu mafie, Trhlina a Propast). Román Strach se stal nejlepším hororem roku 2017 v Polsku, Trhlina pak v roce 2017 získala nejprestižnější slovenskou čtenářskou cenu Anasoft litera. Na motivy tohoto románu natočil v roce 2019 režisér Peter Bebjak stejnojmenný film, který svou návštěvností přepisoval na Slovensku historii.
Objev podobné jako Propast - Jozef Karika
Podívejte se také
- ZIVA balanční míč růžový (EPS-BUBL-0581-PK)
- ZIVA Studio Tribell 2 x 4 kg černá (4897059884875)
- ZIVA Chic Stylový Medicinbal 2 kg (EPS-MBRK-2302-PK)
- ZIVA Chic Stylový Medicinbal 5 kg (EPS-MBRK-2305-PK)
- ZIVA gymnastický míč 65 cm, tyrkysový (EPS-CFYB-0056-TQ)
- ZIVA Slam Ball Performance Medicinbal 8 kg (ZFT-SPSB-6876)
- ZIVA Slam Ball Performance Medicinbal 12 kg (ZFT-SPSB-6879)
- ZIVA + olympijská tyč na Triceps Bar 76cm (ZFT-LBHC-2965)
- ZIVA Slam Ball Performance Medicinbal 10 kg (ZFT-SPSB-6878)
- ZIVA pěnová YOGA Mat 6mm, modrá (EPS-PFYM-0202-TQ)
- ZIVA gymnastický míč 55 cm, tyrkysový (EPS-CFYB-0055-TQ)
- ZIVA Slam Ball Performance Medicinbal 20 kg (ZFT-SPSB-6882)
- ZIVA Chic Stylový Medicinbal 1 kg (EPS-MBRK-2301-TQ)
- ZIVA Slam Ball Performance Medicinbal 7 kg (ZFT-SPSB-6875)
- ZIVA Chic Stylový Medicinbal 4 kg (EPS-MBRK-2304-PK)
- ZIVA gymnastický míč 65 cm, černý (EPS-CFYB-0056-BK)
- ZIVA gymnastický míč 55 cm, černý (EPS-CFYB-0055-BK)
- ZIVA gymnastický míč 55 cm, růžový (EPS-CFYB-0055-PK)
- ZIVA Slam Ball Performance Medicinbal 9 kg (ZFT-SPSB-6877)
- ZIVA Chic Stylový Medicinbal 6 kg (EPS-MBRK-2306-PK)
- Slovenská literárna moderna v spektre svetovej moderny: Jozef Cíger Hronský (978-80-8128-012-2)
- ZIVA Performance Wall Ball Medicinbal 12 kg (ZFT-FTWB-9289-YL)