Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz

Vražda potřebuje reklamu ()

Audiokniha MP3 - Audiokniha roku 2020: Nejlepší design - Nastoupil, aby zjistil, proč ze schodů sletěl pan Dean. Až to vypátrá, ukloní se a půjde si zase pinkat kriket. - autor Dorothy L. Sayersová, čte Otakar Brousek ml. Nastoupil, aby zjistil, proč ze schodů sletěl pan Dean. Až to vypátrá, ukloní se a půjde si zase pinkat kriket.V červnu 1933 ještě nebývalo na mediálním trhu obvyklé, aby pod schodištěm slovutné londýnské reklamní agentury dělala reklamu mrtvola. Ani firma pana Randalla nestojí o randál, takže na místo zavražděného textaře Deana záhy přijímá pana Deathe Bredona, který se uvede náručí štěpných sloganů.Leč pozor! Jen zasvěcenci vědí, jaký číman se tu dal ve skutečnosti zaměstnat – zato sám lord Petr Wimsey tuší, že pachatele zločinu je záhodno hledat přímo v budově. Pokud se vyrovná s hektickými nároky, jež na něj kladou klienti, uzávěrky a sazárna, může v agentuře slídit jako ostříž, oslnivě konverzovat a po práci ovívat krásky na večírcích...

Podívejte se také vrazda v pruhonickem parku

cena 369.0 Kč
Detail

Vražda potřebuje reklamu (2 MP3-CD) - audiokniha

Audioknihu Vražda potřebuje reklamu napsal autor: Dorothy L. Sayersová, čte: Otakar Brousek ml. Nastoupil, aby zjistil, proč ze schodů sletěl pan Dean. Až to vypátrá, ukloní se a půjde si zase pinkat kriket. V červnu 1933 ještě nebývalo na mediálním trhu obvyklé, aby pod schodištěm slovutné londýnské reklamní agentury dělala reklamu mrtvola. Ani firma pana Randalla nestojí o randál, takže na místo zavražděného textaře Deana záhy přijímá pana Deathe Bredona, který se uvede náručí štěpných sloganů. Leč pozor! Jen zasvěcenci vědí, jaký číman se tu dal ve skutečnosti zaměstnat – zato sám lord Petr Wimsey tuší, že pachatele zločinu je záhodno hledat přímo v budově. Pokud se vyrovná s hektickými nároky, jež na něj kladou klienti, uzávěrky a sazárna, může v agentuře slídit jako ostříž, oslnivě konverzovat a po práci ovívat krásky na večírcích zlaté mládeže. I kdyby mu hrozilo, že ho některá uloví, zůstane akční detektiv s modrou krví vždy a všude noblesním Britem a s přispěním švagra-policisty odhalí, jak rafinovaně se ve městě distribuoval kokain. A mezitím nás stvořitelka všímavého lorda Petra pobaví desítkami postřehů o reklamě, „reklamštině“ a jejích pěšácích, kteří tak rádi klamou masy i sebe.

Podívejte se také Jak na reklamu (978-80-7402-115-2)

cena 359.0 Kč
Detail

Vražda potřebuje reklamu - Dorothy Leigh Sayersová - audiokniha

Audiokniha: Nastoupil, aby zjistil, proč ze schodů sletěl pan Dean. Až to vypátrá, ukloní se a půjde si zase pinkat kriket. V červnu 1933 ještě nebývalo na mediálním trhu obvyklé, aby pod schodištěm slovutné londýnské reklamní agentury dělala reklamu mrtvola. Ani firma pana Randalla nestojí o randál, takže na místo zavražděného textaře Deana záhy přijímá pana Deathe Bredona, který se uvede náručí štěpných sloganů. Leč pozor! Jen zasvěcenci vědí, jaký číman se tu dal ve skutečnosti zaměstnat – zato sám lord Petr Wimsey tuší, že pachatele zločinu je záhodno hledat přímo v budově. Pokud se vyrovná s hektickými nároky, jež na něj kladou klienti, uzávěrky a sazárna, může v agentuře slídit jako ostříž, oslnivě konverzovat a po práci ovívat krásky na večírcích zlaté mládeže. I kdyby mu hrozilo, že ho některá uloví, zůstane akční detektiv s modrou krví vždy a všude noblesním Britem a s přispěním švagra-policisty odhalí, jak rafinovaně se ve městě distribuoval kokain. A mezitím nás stvořitelka všímavého lorda Petra pobaví desítkami postřehů o reklamě, „reklamštině“ a jejích pěšácích, kteří tak rádi klamou masy i sebe.

Podívejte se také Slušné Slovensko potrebuje lídra (978-80-89402-62-5)

cena 369.0 Kč
Detail

Slušné Slovensko potrebuje lídra (978-80-89402-62-5)

Kniha - autor Daniel Lipšic, 174 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu matná Vízia o budúcnosti slovenskej spoločnosti, kritický pohľad na jej stav a vývoj, spomienky na kľúčových aktérov slovenskej politiky, zákulisie káuz, ktoré hýbali Slovenskom – aj o týchto témach hovorí Daniel Lipšic vo svojej premiérovej knihe Slušné Slovensko potrebuje lídra. Kniha je určená predovšetkým pre záujemcov o politiku a jej zákulisie.

Objev podobné jako Slušné Slovensko potrebuje lídra (978-80-89402-62-5)

cena 198.0 Kč
Detail

Svet potrebuje človeka, ako si ty (978-80-222-1199-4)

Kniha - autor Joanna Gaines, 32 stran, slovensky, pevná bez přebalu lesklá V jeden pekný slnečný deň sa deti rozhodnú usporiadať preteky balónov. Lúka hýri všetkými farbami látok, ktoré si priniesli z domu. Všetci sa pustia do práce. Niektorí pracujú samostatne, iní zase v skupinách, jedni sú utiahnutí, iní sa veselo radia s kamarátmi. Každé z detí je však výnimočné a rovnako dôležité a spolu vytvoria na nebi nevídanú nádheru. Autorka v celej knihe zdôrazňuje, aká dôležitá je každá jedna ľudská bytosť. Naši drobci by už od detstva mali vedieť, že dostali do vienka nádherné, jedinečné a magické dary, ktoré môžu ponúknuť svetu. Ten nás totiž potrebuje presne takých, akí sme.

Objev podobné jako Svet potrebuje človeka, ako si ty (978-80-222-1199-4)

cena 259.0 Kč
Detail

Reklama ...vážně!? ()

Audiokniha MP3 - Mozaik reklam, které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých a šedesátých. - Anonym, čtou různí interpreti Mozaik reklam, které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých a šedesátých....ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi.Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii...Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků),...

Objev podobné jako Reklama ...vážně!? ()

cena 69.0 Kč
Detail

Reklama ...vážně!? 3 ()

Audiokniha MP3 - čte Neznámý Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" z archivních nahrávek, které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně.V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii...Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, již ve třetím...

Objev podobné jako Reklama ...vážně!? 3 ()

cena 69.0 Kč
Detail

Reklama ...vážně!? 4 ()

Audiokniha MP3 - čte R. A. Dvorský a jeho Melody Boys Čtvrté pokračování archivních nahrávek reklam z padesátých a šedesátých let..ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně.V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi.Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, již ve čtvrtém pokračování úspěšného...

Objev podobné jako Reklama ...vážně!? 4 ()

cena 69.0 Kč
Detail

Reklama ...vážně!? 2 ()

Audiokniha MP3 Josef Barchánek, čte Miloš Kirschner Mozaika reklam sestavená z archivních nahrávek...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii...Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, ve druhém pokračování úspěšného titulu, i sedmdesátých. Opět...

Objev podobné jako Reklama ...vážně!? 2 ()

cena 69.0 Kč
Detail

Základy moderní reklamy

Audiokniha MP3 Claude C. Hopkins, čte Vítězslav Kryške Obsah: Význam používání vzorků, ukázek, posudků – dramatická ukázka Neznalost, která působí milionové ztráty Poznejte veřejné mínění/odstraňte předsudky Nabízejte služby, ukazujte výsledek Principy plošné reklamy Reklama na čistič: Zisk 1 800 000 USD Nebezpečí vychloubání, forma nesmí zakrývat obsah Cílem reklamy je ZISK Základní principy zásilkového prodeje Jak testovat trh - stovky ušetří statisíce Neměňte návyky lidí, vyvolejte reakci Psychologie titulků – „Text je král“ učiňte "Velký slib!" Fotografie, vzorky, negativní reklama Lidé hledají štěstí, bezpečí, krásu, spokojenost Reklama, která násobí prodej Skvělý řečník – špatný prodavač Síla ideální grafiky. Jaké foto ? Síla konkrétních údajů (celý svět nebo 52 států?) Síla testovacích kampaní Claudie C. HOPKINS je nejúspěšnější autor reklam moderní historie. Ročně vydělával na reklamě 50 000 000 USD, vlastnil zaoceánskou loď. Byl...

Objev podobné jako Základy moderní reklamy

cena 990.0 Kč
Detail

Živá reklama - Kaščák Jozef

Máte radi fejtóny, ktoré sú písané s nadh?adom, humorne, moderným jazykom a pritom nestrácajú ?ahkosť bytia? V tom prípade sa vám kniha životných postrehov Jozefa...

Objev podobné jako Živá reklama - Kaščák Jozef

cena 134.0 Kč
Detail

Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová

Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.

Objev podobné jako Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová

cena 491.0 Kč
Detail

Reklama (978-80-247-3492-7)

Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, 208 stran Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Nové vydání přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a emocionálního působení a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak "krok za krokem" připravit účinnou reklamní kampaň, jaká média vybrat, jak vytvořit tu "správnou" reklamu, jaké barvy, obrazy a slova používat či jak si vybrat správnou agenturu. Dozvíte se také, jaké moderní přístupy ke zjišťování účinnosti reklamy existují, jaké jsou nové trendy v marketingové komunikaci nebo co...

Objev podobné jako Reklama (978-80-247-3492-7)

cena 229.0 Kč
Detail

Ogilvy o reklamě v digitálním věku

Audiokniha MP3 - Principy "otce reklamy" Davida Ogilvyho přizpůsobené na digitální současnost - autor Miles Young, čte Michal Jagelka a Klára Sochorová Principy "otce reklamy" Davida Ogilvyho přizpůsobené na digitální současnostBestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil.Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce. Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu "anekdot" a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století.Miles YoungMiles Young je bývalý britský podnikatel a držitel Warden of New College v Oxfordu . Do...

Objev podobné jako Ogilvy o reklamě v digitálním věku

cena 499.0 Kč
Detail

Psychologie reklamy (978-80-271-3654-4)

Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, 360 stran, česky Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a...

Objev podobné jako Psychologie reklamy (978-80-271-3654-4)

cena 467.0 Kč
Detail

Dynamické reklamy (978-80-87973-33-2)

Kniha - autor David Bauckmann, 72 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato kniha je funkčním průvodcem, který přináší návod, jak efektivně nastavit facebookovou reklamu. Dynamické reklamy, také DPA reklamy, jsou komplexní činností zahrnující víceoborové spektrum zkušeností. Na jejich realizaci se zpravidla podílí několik lidí. Přesto je pochopení celé problematiky dohromady nesmírně důležité pro výsledný efekt kampaní. Kniha se skládá z deseti členitých kapitol. První část provází základním nastavením reklamního účtu a pokračuje vkládáním facebookových kódů s proměnnými na internetové stránky. V druhé části se dozvíte vše o formátu XML feed, tvorbě produktového katalogu a na závěr vše o nastavení kampaní s praktickými tipy. Autorem knihy je David Bauckmann, respektovaná autorita v oblasti programmatiky a dynamických reklam.

Objev podobné jako Dynamické reklamy (978-80-87973-33-2)

cena 171.0 Kč
Detail

Psychologie reklamy (978-80-247-4005-8)

Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, kolektiv a, 328 stran Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v médiích, seznámí se s novými příklady efektivních kampaní z roku 2010, dalšími příklady testování reklamy, novými údaji výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, novými poznatky k účinnosti reklamy na internetu atd. Publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou českou autoritou v oblasti psychologie reklamy, vám odpoví na otázku, jakou reklamu váš zákazník preferuje a jak vytvořit účinnou reklamu. Kniha nemá díky své komplexnosti a...

Objev podobné jako Psychologie reklamy (978-80-247-4005-8)

cena 390.0 Kč
Detail

Česká reklama (978-80-265-0046-9)

Elektronická kniha - autor Jaroslav Krupka, 264 stran Od pana Vajíčka po falešné soby „Začaly mi chodit anonymní dopisy, které mi vyhrožovaly smrtí. To jsem bral ještě na lehkou váhu, jenže pak jsme jednou ráno přišli Na Zatlance do kanceláře a pod nohama nám křupalo sklo, protože nám v noci vytloukli všechna okna. To už bylo horší, takže jsme volali policii, která dva dny a dvě noci hlídkovala před agenturou, a u dětí jsem měl ochranku...“ Zajímá vás svět české reklamy a chcete se o něm dozvědět, co jste ještě nevěděli? Stojíte o seznámení s autory nejslavnějších českých kampaní a reklamních sloganů posledních dvaceti let? Víte, kvůli které kampani vyhrožovaly anonymy jejímu autorovi smrtí a na jaké české reklamy si stěžovali velvyslanci jiných států? Tušili jste, že spory o zaplacení kampaně někdy končily i narážečkami aut? Chcete nahlédnout do kuchyně reklamním tvůrcům a zjistit, jak se z prvotního nápadu rodí kampaň? Kniha vypráví dějiny české reklamy...

Objev podobné jako Česká reklama (978-80-265-0046-9)

cena 499.0 Kč
Detail

Srovnávací reklama (978-80-7400-561-9)

Kniha - autor Ondřej Hruda, 152 stran, česky Publikace se v českém prostředí poprvé komplexně zabývá srovnávací reklamou. Podrobně objasňuje její problematiku a vykládá podmínky, za jejichž splnění je srovnávací reklama dovolena, a to včetně uvedení do kontextu s evropským právem. Kniha obsahuje odkazy na desítky českých a zahraničních soudních rozhodnutí a rozsudků Soudního dvora EU. Výklad je podložen množstvím praktických ukázek a příkladů. V souladu s tezí, že „respektování pravidel a řádu patří spíš k podmínkám opravdové kreativity než k jejím překážkám,“ je publikace určena pro všechny, kdo srovnávací reklamu využívají při své soutěžní činnosti. Může rovněž sloužit jako pomůcka pro advokáty, soudce a jiné právníky, kteří se se srovnávací reklamou setkávají ve své praxi, popřípadě studenty právnických fakult a další, kteří se zajímají o reklamu. Podnětná bude rovněž pro ty, kdo reklamu tvoří či zadávají.

Objev podobné jako Srovnávací reklama (978-80-7400-561-9)

cena 359.0 Kč
Detail

Ogilvy o reklamě v digitálním věku - Miles Young

Odhalte tajemství úspěšné reklamy 21. století. Kniha zakládá na principech \"otce reklamy\" Davida Ogilvyho a přizpůsobuje je digitální současnosti.

Objev podobné jako Ogilvy o reklamě v digitálním věku - Miles Young

cena 199.0 Kč
Detail

Hudba v reklamě (978-80-87500-51-4)

Kniha - autor Radim Bačuvčík, 224 stran, česky, pevná bez přebalu matná Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech oblastí marketingové komunikace svázána asi nejvíce. Všímá si procesu, jakým se vůbec hudba do reklam dostává a do detailů ukazuje, jak vlastně hudba v dnešních reklamách vypadá. Knihu ocení všichni, kteří mají co do činění s reklamní tvorbou, a také lidé, kteří by se chtěli dozvědět více o tom, jak se s nimi reklamní mágové pokoušejí pomocí hudby manipulovat.

Objev podobné jako Hudba v reklamě (978-80-87500-51-4)

cena 216.0 Kč
Detail

Reklama (4. vydání) (978-80-247-5865-7)

Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, 232 stran Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy. Začínající marketéři a studenti VŠ v knize najdou vše důležité o tom, jak naplánovat a vytvořit tu "správnou" reklamu, která splní své cíle. Dozví se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný název, jméno produktu a logo. Autoři se dále věnují působení reklamy a jejímu měření, radí jak vybrat reklamní agenturu a představují nové trendy v marketingové komunikaci. V přílohách čtenáři najdou užitečné informace o legislativě spojené s reklamou, seznam tisku věnující se marketingu, odkazy na asociace komunikačních agentur a důležité adresy.

Objev podobné jako Reklama (4. vydání) (978-80-247-5865-7)

cena 254.0 Kč
Detail

O podstatě reklamy (978-80-89447-85-5)

Kniha - autor Jaroslav Světlík, slovensky, pevná bez přebalu lesklá Klasická média jsou předčasně pohřbívána a nové technologie a s nimi spojené nové taktiky a přístupy jsou prezentovány jako jediné řešení efektivní reklamní komunikace. Jak má tedy reklama fungovat, aby byla skutečně efektivní? Které jsou faktory úspěšné a efektivní reklamy? Existuje teorie reklamy? Jedním z cílů publikace je předložit fundované, vědecky ověřené základy teorie reklamy plně využitelné pro další výzkumy uskutečněné v oblasti slovenské a české reklamy. Mimo jiné i proto, abychom věděli, kterou polovinu peněz investovaných do reklamy z celkové částky tří miliard euro vyhazujeme oknem. Nebo také proto, aby se ze zmíněných miliard vyhazovalo oknem co nejméně. To je ale jen ekonomický pohled. Reklama představuje mnohem složitější sociální fenomén. Zkoumání její podstaty proto vyžaduje multidisciplinární přístup. Na reklamu je možné nahlížet z pohledu mediální teorie,...

Objev podobné jako O podstatě reklamy (978-80-89447-85-5)

cena 433.0 Kč
Detail

Marketing bez reklamy (999-00-017-5020-6)

Elektronická kniha - autor Magdalena Čevelová, 91 stran Chcete mít dostatek zakázek, a přitom neutratit ani korunu za reklamu? Jste-li živnostník, nezávislý profesionál nebo malá firma, je to docela dobře možné. Kniha Marketing bez reklamy vám představí 10 postupů, které mohou být pro vaše podnikání dokonce účinnější než placená inzerce, a krok za krokem vás provede jejich používáním.

Objev podobné jako Marketing bez reklamy (999-00-017-5020-6)

cena 199.0 Kč
Detail

Amazon Kindle 2022, 16GB, černý, bez reklam (B09SWS16W6)

Elektronická čtečka knih - 6" podsvícený dotykový E Ink displej, rozlišení 1072 X 1448 px, WiFi a Bluetooth, vnitřní paměť 15,625 GB, bez paměťové karty, konektor USB-C, 1040mAh baterie Mějte svá oblíbená díla stále při sobě v kompaktním balení, a to díky elektronické čtečce knih Amazon Kindle 2022. Radost udělá těm, kteří rádi čtou a nechtějí být limitovaní hmotností nebo množstvím papírových knih. Čtení knih vám umožní podsvícený displej s úhlopříčkou 6" s rozlišením 1072 X 1448 px. Kvalitní E Ink displej je velmi pohodlný na čtení a nezatěžuje vaše oči. Nemusíte se obávat, že by vám došlo volné místo, neboť nabízená čtečka disponuje kapacitou 15,625 GB. Navíc díky její baterii o kapacitě 1040 mAh vydrží čtečka nabitá po celý den. Elektronická čtečka knih Amazon vám umožní přečíst na dovolené celou vaši knihovnu. Hlavní přednosti elektronické čtečky knih Amazon Kindle 2022, 16GB, černý, bez reklam Užijte si moderní čtení opravdu kdekoliv díky elektronické...

Objev podobné jako Amazon Kindle 2022, 16GB, černý, bez reklam (B09SWS16W6)

cena 3490.0 Kč
Detail

Jak na reklamu (978-80-7402-115-2)

Kniha - autor Jan Pospíšil; Lucie Sára Závodná, 144 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha Jak na reklamu představuje základní informace o reklamě, její historii i účinky. Zabývá se i konkrétními postupy využívanými v reklamní komunikaci společně se základními návody.Reklama je všudypřítomný fenomén, se kterým se setkáváme prakticky denně. Pro většinu společností je to zároveň nejmocnější nástroj propagace.

Objev podobné jako Jak na reklamu (978-80-7402-115-2)

cena 176.0 Kč
Detail

Amazon Kindle 2022, 16GB, modrý, bez reklam (B09SWTJZH6)

Elektronická čtečka knih - 6" podsvícený dotykový E Ink displej, rozlišení 1072 X 1448 px, WiFi a Bluetooth, vnitřní paměť 16 GB, bez paměťové karty, konektor USB-C, 1040mAh baterie Mějte svá oblíbená díla připravená ke čtení kdekoliv a kdykoliv, a to jen zásluhou elektronické čtečky knih Amazon Kindle 2022. Potěší všechny, kteří nechtějí být omezováni jak velikostí, tak množstvím klasických knih. Čtení knih si užijete na podsvíceném displeji s úhlopříčkou 6" s rozlišením 1072 X 1448 px. Kvalitní E Ink displej je velmi pohodlný na čtení a nezatěžuje vaše oči. Neostýchejte se s množstvím rozečtených knih. Nabízená čtečka disponuje dostatečnou kapacitou 16 GB. Navíc díky její baterii o kapacitě 1040 mAh vás čtečka spolehlivě provede i delším dnem. Elektronická čtečka knih Amazon vám připraví rozmanitou četbu knih. Hlavní přednosti elektronické čtečky knih Amazon Kindle 2022, 16GB, modrý, bez reklam Své oblíbené čtení si budete moct vychutnat s elektronickou...

Objev podobné jako Amazon Kindle 2022, 16GB, modrý, bez reklam (B09SWTJZH6)

cena 3490.0 Kč
Detail

Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 16GB (bez reklamy) (B09TMF6742)

Elektronická čtečka knih - 6,8" podsvícený dotykový displej, WiFi a Bluetooth, vnitřní paměť 15,625 GB, konektor USB-C Všechny knihy vašich oblíbených autorů, a navíc v kompaktním balení? Toto přání si budete moct splnit, a to jen zásluhou elektronické čtečky knih Amazon Kindle Paperwhite 5 2021. Radost udělá všem, kteří nechtějí být omezováni jak velikostí, tak množstvím klasických knih. Čtení knih si užijete na podsvíceném displeji s úhlopříčkou 6,8". Nemusíte se obávat, že by vám došlo volné místo. Čtečka vám totiž nabídne celkovou kapacitu 15,625 GB. Elektronická čtečka knih Amazon se stane vaším nepostradatelným společníkem nejen na cestách. Klíčové přednosti elektronické čtečky knih Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 16GB (bez reklamy) Užijte si moderní čtení opravdu kdekoliv díky elektronické čtečce knih Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 Příjemné čtení, které navíc šetří vaše oči Podsvícený displej s úhlopříčkou 6,8" Součástí elektronické čtečky knih Amazon...

Objev podobné jako Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 16GB (bez reklamy) (B09TMF6742)

cena 5390.0 Kč
Detail

Rozhodnutia vo veciach reklamy (978-80-8078-677-9)

Kniha - autor Ľubomír Zlocha; Jozef Vozár, 340 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Reklamu upravuje priamo či nepriamo niekoľko desiatok právnych predpisov tak súkromného, ako aj verejného práva. Je potrebné obsiahnuť všetky možné variácie reklamy a výsledkom tejto snahy je publikácia „Rozhodnutia vo veciach reklamy“. Štruktúra publikácie je zostavená podľa vecnej problematiky tak, aby sa venovala uceleným sféram reklamy a je doplnená o procesné ustanovenia, o kritériá pri ukladaní pokút v správnom konaní a o podmienky priznania náhrady nemajetkovej ujmy. Rozhodnutia v oblasti reklamy ešte nie sú tak rozsiahle, preto nedostatok slovenskej judikatúry v oblasti reklamy je vyvážený uvedením vybranej českej judikatúry, rozhodnutí Európskeho súdu pre ľudské práva a Súdneho dvora Európskej Únie. Súčasťou publikácie sú aj vybrané prvorepublikové rozhodnutia, ktoré sú zásadného významu a mali vplyv na tvorbu súčasnej judikatúry.

Objev podobné jako Rozhodnutia vo veciach reklamy (978-80-8078-677-9)

cena 726.0 Kč
Detail

Hudba v televizní reklamě (978-80-875-0039-2)

Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 166 stran Monografie prezentuje závěry výzkumu hudební složky reklam vysílaných v českých televizích. Všímá si hudebních rysů - používaných temp, hudebních nástrojů, zpívaných sloganů a podobně, i toho, jak může být hudba v reklamě vnímaná a jak působí na televizní diváky.

Objev podobné jako Hudba v televizní reklamě (978-80-875-0039-2)

cena 69.0 Kč
Detail

Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 8GB (bez reklamy) (B08N36XNTT)

Elektronická čtečka knih - 6,8" podsvícený dotykový E Ink displej, rozlišení Full HD 1440 × 1080 px, WiFi a Bluetooth, vnitřní paměť 7,81 GB, konektor USB-C Rádi byste se začetli do svých oblíbených děl kdekoliv a kdykoliv? Toto přání si budete moct splnit, a to jen zásluhou elektronické čtečky knih Amazon Kindle Paperwhite 5 2021. Radost udělá těm, kteří nechtějí být omezováni jak velikostí, tak množstvím klasických knih. Čtení knih si užijete na podsvíceném displeji s úhlopříčkou 6,8" s rozlišením Full HD 1440 × 1080 px. Kvalitní E Ink displej nezatěžuje vaše oči a navodí stejné pocity jako při četbě klasických knih. Obavy z nedostatku volného místa můžete hodit stranou. Čtečka totiž disponuje vnitřní pamětí 7,81 GB. Elektronická čtečka knih Amazon vám umožní přečíst na dovolené celou vaši knihovnu. Zásadní přednosti elektronické čtečky knih Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 8GB (bez reklamy) Užijte si moderní čtení opravdu kdekoliv díky elektronické čtečce...

Objev podobné jako Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 8GB (bez reklamy) (B08N36XNTT)

cena 4359.0 Kč
Detail

Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 8GB (s reklamou) (B08N3TCP2F)

Elektronická čtečka knih - 6,8" podsvícený dotykový displej, WiFi a Bluetooth, vnitřní paměť 7,81 GB, bez paměťové karty, konektor USB-C Mějte všechny své oblíbené i nové knihy stále při sobě v kompaktním balení, a to díky elektronické čtečce knih Amazon Kindle Paperwhite 5 2021. Radost udělá těm, kteří rádi čtou a nechtějí být limitovaní velikostí a množstvím klasických knih. Četbu vám zprostředkuje podsvícený displej s úhlopříčkou 6,8". Obavy z nedostatku volného místa můžete hodit stranou, neboť nabízená čtečka disponuje kapacitou 7,81 GB. Elektronická čtečka knih Amazon vám umožní přečíst na dovolené celou vaši knihovnu. Zásadní přednosti elektronické čtečky knih Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 8GB (s reklamou) Užijte si moderní čtení opravdu kdekoliv díky elektronické čtečce knih Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 Příjemné čtení, které navíc šetří vaše oči Podsvícený displej s úhlopříčkou 6,8" Součástí elektronické čtečky knih Amazon je dotykový displej...

Objev podobné jako Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 8GB (s reklamou) (B08N3TCP2F)

cena 3690.0 Kč
Detail

Smích v televizní reklamě (978-80-875-0072-9)

Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, Petra Bačuvčíková, 138 stran Monografie představuje výsledky rozsáhlé analýzy zobrazování smíchu v televizních reklamích spotech, které byly vysílány v český televizí. Detailně se zabývá otázkami jako kdo se v reklamách směje, kde se směje, čemu se směje, jaké místo má smích v ději spotu, a podobně. Závěry analýzy jsou interpretovány v kvantitativním i kvalitativním smyslu a ilustrovány záběry z popisovaných spotů.

Objev podobné jako Smích v televizní reklamě (978-80-875-0072-9)

cena 69.0 Kč
Detail

Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 16GB (s reklamou) (B09TMP5Y2S)

Elektronická čtečka knih - 6,8" podsvícený dotykový displej, WiFi a Bluetooth, vnitřní paměť 8 GB, konektor USB-C Vychutnejte si své oblíbené čtení kdekoliv a kdykoliv, a to jen díky malé elektronické čtečce knih Amazon Kindle Paperwhite 5 2021. Potěší všechny, kteří rádi čtou a nechtějí být limitovaní hmotností nebo množstvím papírových knih. Četbu si dopřejte na podsvíceném displeji s úhlopříčkou 6,8". Množstvím rozečtených knih nebudete nikterak omezeni, protože čtečka knih má celkovou kapacitu 8 GB. Elektronická čtečka knih Amazon vás zabaví na dovolené i doma. Hlavní vlastnosti elektronické čtečky knih Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 16GB (s reklamou) Vychutnejte si své oblíbené knihy kdekoliv s elektronickou čtečkou knih Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 Přizpůsobením písma navíc šetříte váš zrak Podsvícený displej s úhlopříčkou 6,8" Ve výbavě elektronické čtečky knih Amazon je dotykový displej Slovník umožní překlad cizích slov Bezdrátová sluchátka či...

Objev podobné jako Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 16GB (s reklamou) (B09TMP5Y2S)

cena 4559.0 Kč
Detail

Amazon New Kindle 2022 16GB Ocean Explorer (bez reklamy) (B0B4GCYY8J)

Elektronická čtečka knih - 6" podsvícený dotykový E Ink displej, rozlišení 1072 X 1448 px, WiFi a Bluetooth, vnitřní paměť 15,625 GB, bez paměťové karty, konektor USB-C, 1040mAh baterie Vychutnejte si své oblíbené čtení kdekoliv a kdykoliv, a to jen zásluhou elektronické čtečky knih Amazon Kindle 2022. Radost udělá všem, kteří nechtějí být omezováni jak velikostí, tak množstvím klasických knih. Četbu vám zprostředkuje podsvícený displej s úhlopříčkou 6" s rozlišením 1072 X 1448 px. Kvalitní E Ink displej navozuje pocit četby papírové knihy a je velmi šetrný k vašim očím. Nemusíte se strachovat o nedostatek volného místa. Nabízená čtečka disponuje dostatečnou kapacitou 15,625 GB. Navíc díky její baterii o kapacitě 1040 mAh nebude problém číst klidně celý den. Elektronická čtečka knih Amazon vám připraví rozmanitou četbu knih. Klíčové přednosti elektronické čtečky knih Amazon New Kindle 2022 16GB Ocean Explorer (bez reklamy) Užijte si moderní čtení opravdu...

Objev podobné jako Amazon New Kindle 2022 16GB Ocean Explorer (bez reklamy) (B0B4GCYY8J)

cena 2790.0 Kč
Detail

Amazon New Kindle 2020 8GB černý (renovovaný s reklamou) (B07HSJKS3S)

Elektronická čtečka knih - 6" podsvícený dotykový E Ink displej, rozlišení HD 800 × 600 px, WiFi a Bluetooth, vnitřní paměť 8 GB, bez paměťové karty, konektor micro USB Začtěte se do svých oblíbených knih, kdykoliv si jen budete přát, a to jen díky malé elektronické čtečce knih Amazon New Kindle 2020. Potěší všechny, kteří rádi čtou a nechtějí být limitovaní hmotností nebo množstvím papírových knih. Čtení knih vám umožní podsvícený displej s úhlopříčkou 6" s rozlišením HD 800 × 600 px. Kvalitní E Ink displej bude šetrný k vašemu zraku a navodí pocit četby klasických knih. Obavy z toho, že by vám v zařízení došlo volné úložiště, nejsou na místě. Nabízená čtečka disponuje dostatečnou kapacitou 8 GB. Elektronická čtečka knih Amazon vám připraví rozmanitou četbu knih. Klíčové vlastnosti elektronické čtečky knih Amazon New Kindle 2020 8GB černý (renovovaný s reklamou) Všechny vášnivé čtenáře osloví elektronická čtečka knih Amazon New Kindle 2020 Přizpůsobením...

Objev podobné jako Amazon New Kindle 2020 8GB černý (renovovaný s reklamou) (B07HSJKS3S)

cena 2090.0 Kč
Detail

Taška Vražda

Přestaňte se trápit papírovými taškami na jedno použití a zazařte originální taškou s potiskem. Taška je z pevné textilie, která je otěruvzdorná, a proto tašku jen tak nezašpiníte. A pokud přeci jen ano, můžete ji bez obav vyprat v pračce. Taška má klasické rozměry 37 x 40cm, takže se do ní bez obav vejde menší nákup či pomůcky do školy nebo do práce. Délka uší je okolo 55cm, což je ideální rozměr pro nošení tašky i přes rameno.

Objev podobné jako Taška Vražda

cena 349.0 Kč
Detail

Prostírání Vražda

Prostírání na váš jídelní stůl s moderními motivy. Prostírání je vyrobeno z kvalitního materiálu Canvas 100% PES. Sublimační tisk zaručuje dlouholetou životnost barev. Rozměr 42cm x 28cm.

Objev podobné jako Prostírání Vražda

cena 229.0 Kč
Detail

Bonboniéra Vražda

Směs pralinek v mléčné čokoládě (32%). Složení: cukr, rostlinné oleje (palmové, řepkové) v různých poměrech, demineralizovaná sušená syrováka, (mléko), kakaový tuk, plnotučné sušené mléko, kakaová hmota, odtučněné sušené mléko, kakao se sníženým obsahem tuku 1,7%, strouhaný kokos 1,3%, hmota z arašídových ořechů 1%, sezamový krokant 0,7% (sezam, cukr) mléčný tuk, emulgátory (sójový lecitin, E 476), mletá káva 0,5%, zahuštěné neslazené mléko, aromata, barvivy (E 160a, E 150a), rozpustná káva, přírodní aroms: vanilka. Kakaová sušina nejméně 25% v mléčné čokoládě. Kakaová sušina nejméně 35% v čokoládě. Výrobek může obsahovat jiné ořechy, lepek, SO2 a vejce.

Objev podobné jako Bonboniéra Vražda

cena 379.0 Kč
Detail

Zapomenutá vražda

Audiokniha na CD

Objev podobné jako Zapomenutá vražda

cena 249.0 Kč
Detail

Mrazivé vraždy

Audiokniha na CD - Povídky obsažené v tomto výboru vyšly většinou nejprve časopisecky. Leitmotivem sbírky je roční období, kdy se případy slavných postav odehrávají. - autor Agatha Christe, čte Růžena Merunková, Otakar Brousek ml., Petr Lněnička, Jaromír Meduna Zimní povídky Agathy ChristiePovídky obsažené v tomto výboru vyšly většinou nejprve časopisecky. Leitmotivem sbírky je roční období, kdy se případy slavných postav odehrávají. Posluchač tam může srovnávat vyšetřovací metody čiperné starší dámy s vytříbeným čichem na pachatele vražd Jane Marplové, puntičkářského a velmi inteligentního Hercula Poirota, vtipných detektivů a partnerů i v osobním životě Tomyho a Pentličky, tajemného až mystického Harleyho Quina či zkušeného psychologa Parkera Pynea.

Objev podobné jako Mrazivé vraždy

cena 289.0 Kč
Detail

Smysluplná vražda

Audiokniha na CD

Objev podobné jako Smysluplná vražda

cena 309.0 Kč
Detail

Smysluplná vražda

Audiokniha MP3 - autor Agatha Christie, čte Růžena Merunková Napínavá klasická detektivka Slečna Marplová se nechá uprosit svou dávnou spolužačkou a přítelkyní Ruth a odjede na podivné viktoriánské sídlo Stonygates, kde kromě sedmi členů rodiny Serrocoldových, potenciálních dědiců majetku, žijí dvě stovky mladých delikventů. A jeden z obyvatel tohoto sídla je vrah – vrah se schopností být na dvou místech současně… Román Smysluplná vražda vyšel v originále poprvé v roce 1952 a dočkal se řady nových vydání.

Objev podobné jako Smysluplná vražda

cena 299.0 Kč
Detail

Mitfordské vraždy ()

Audiokniha MP3 - Detektivní román inspirovaný dílem Agathy Christie. - autor Jessica Fellowesová, čte Jaromír Meduna Detektivní román inspirovaný dílem Agathy ChristieJe rok 1919 a Louisa Cannonová je na útěku. Před chudobou, před starým životem a před násilnickým strýcem, který ji hodlá strčit do vlaku a přivézt jednomu ze svých kumpánů jako „splátku“ svých dluhů. Než se však odporný obchod stihne odehrát, Louisa raději z vlaku vyskočí. Její propustkou k lepšímu životu je pozvánka na pracovní pohovor v domě Mitfordových. Místo guvernantky pěti panských dcer nakonec získá, ale stíny minulosti se za ní stále plíží.Později se dozví, že ve stejném vlaku byla zavražděna zdravotní sestra, shodou okolností vnučka slavné Florence Nightingalové. Zpráva o brutálním zločinu se rychle rozkřikne. Jak Louisa postupně zjistí, zavražděná má spojitost s rodinou Mitfordových. Zajímá se o ni zejména nejstarší ze sester, Nancy. Obě mladé ženy se do podivné historie zaplétají čím...

Objev podobné jako Mitfordské vraždy ()

cena 329.0 Kč
Detail

Teorie vraždy ()

Audiokniha MP3 - Bioinformatik a lovec sériových vrahů Theo Cray dostane od FBI neoficiální nabídku vyšetřit podivnou dvojnásobnou vraždu. Thriller od autora bestsellerů Šelma a Hračkář. - autor Andrew Mayne, čte Zdeněk Velen Thriller od autora bestsellerů Šelma a HračkářBioinformatik a lovec sériových vrahů Theo Cray dostane od FBI neoficiální nabídku vyšetřit podivnou dvojnásobnou vraždu. Došlo k ní na místě, kde zabiják, kterého Theo odhalil dříve, pohřbíval své oběti. Policie jako podezřelého zadržela forenzního technika, ten ale nikdy dříve neměl sklony k násilí, navíc je v šoku a na nic si nevzpomíná. A na skenu jeho mozku se objeví něco zvláštního. A abnormálního. Doktor Cray záhy zjistí, že se na místech činu pohybuje záhadný muž – muž, který je stejně geniální jako on sám…

Objev podobné jako Teorie vraždy ()

cena 379.0 Kč
Detail

Zapomenutá vražda ()

Audiokniha MP3 - Bystrá a zkušená slečna Marplová na stopě zločinu. - autor Agatha Christie, čte Růžena Merunková, Jitka Ježková a Jan Meduna Bystrá a zkušená slečna Marplová na stopě zločinuAgatha Christie nás zavede do půvabného anglického přímořského letoviska Dillmouth, kde si mladí novomanželé Reedovi zakoupí malou viktoriánskou vilku. Gwenda Reedová však kvůli záhadným a ne právě příjemným útržkům vzpomínek, které se jí začnou vybavovat, pomalu nabude děsivé jistoty, že v tomto domě už kdysi byla a stala se v něm svědkyní vraždy. Podaří se jí za pomocí slečny Marplové sestavit ze střípků vědomí, zasutých hluboko v paměti, skládanku, která odhalí tajemství dávného zločinu?

Objev podobné jako Zapomenutá vražda ()

cena 199.0 Kč
Detail

Mrazivé vraždy

Audiokniha MP3 - Povídky obsažené v tomto výboru vyšly většinou nejprve časopisecky. Leitmotivem sbírky je roční období, kdy se případy slavných postav odehrávají. - autor Agatha Christie, čte Růžena Merunková Zimní povídky Agathy ChristiePovídky obsažené v tomto výboru vyšly většinou nejprve časopisecky. Leitmotivem sbírky je roční období, kdy se případy slavných postav odehrávají. Posluchač tam může srovnávat vyšetřovací metody čiperné starší dámy s vytříbeným čichem na pachatele vražd Jane Marplové, puntičkářského a velmi inteligentního Hercula Poirota, vtipných detektivů a partnerů i v osobním životě Tomyho a Pentličky, tajemného až mystického Harleyho Quina či zkušeného psychologa Parkera Pynea.

Objev podobné jako Mrazivé vraždy

cena 299.0 Kč
Detail

To je vražda, napsala - Reklama na vraždu - Bain Donald / Fletcher Jessica

Jessica Fletcherová chce pomoct svému synovci, který nedávno nastoupil do nové práce, proto souhlasí, že se objeví v reklamním spotu. Natáčení se účastní i další osobnosti, s některými Jessica hned najde společnou řeč, s jinými prohodí slovo jen ze zdvořilosti. První den „na place“ probíhá bez větších zádrhelů, dokud se nenajde mrtvé tělo kreativní ředitelky.

Objev podobné jako To je vražda, napsala - Reklama na vraždu - Bain Donald / Fletcher Jessica

cena 294.0 Kč
Detail

To je vražda, napsala - Reklama na vraždu - Donald Bain - e-kniha

eBook: Jessica Fletcherová chce pomoct svému synovci, který nedávno nastoupil do nové práce, proto souhlasí, že se objeví v reklamním spotu. Natáčení se účastní i další osobnosti, s některými Jessica hned najde společnou řeč, s jinými prohodí slovo jen ze zdvořilosti. První den „na place“ probíhá bez větších zádrhelů, dokud se nenajde mrtvé tělo kreativní ředitelky.

Objev podobné jako To je vražda, napsala - Reklama na vraždu - Donald Bain - e-kniha

cena 229.0 Kč
Detail

Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 32GB Signature Edition (bez reklamy) (B08N2QK2TG)

Elektronická čtečka knih - 6,8" podsvícený dotykový displej, WiFi a Bluetooth, vnitřní paměť 32 GB, bez paměťové karty, konektor USB-C Rádi byste se začetli do svých oblíbených děl kdekoliv a kdykoliv? Toto přání si budete moct splnit, a to díky elektronické čtečce knih Amazon Kindle Paperwhite 5 2021. Radost udělá těm, kteří rádi čtou a nechtějí být limitovaní velikostí a množstvím klasických knih. Bezstarostné čtení knih vám dopřeje podsvícený displej s úhlopříčkou 6,8". Obavy z nedostatku volného místa můžete hodit stranou. Čtečka vám totiž nabídne dostatečnou vnitřní paměť 32 GB. Elektronická čtečka knih Amazon se stane vaším nepostradatelným společníkem nejen na cestách. Klíčové přednosti elektronické čtečky knih Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 32GB Signature Edition (bez reklamy) Užijte si moderní čtení opravdu kdekoliv díky elektronické čtečce knih Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 Písmo si můžete přizpůsobit svým potřebám Podsvícený displej s...

Objev podobné jako Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 32GB Signature Edition (bez reklamy) (B08N2QK2TG)

cena 5690.0 Kč
Detail

Amazon Kindle Paperwhite 4 2018 32GB Blue (renovovaný s reklamou) (B07PPXZYWQ)

Elektronická čtečka knih - 6" podsvícený dotykový E Ink displej, rozlišení Full HD 1448 × 1072 px, WiFi a Bluetooth, vnitřní paměť 32 GB, bez paměťové karty, konektor micro USB Celou knihovnu můžete mít všude s sebou v kompaktním balení, a to díky elektronické čtečce knih Amazon Paperwhite 4 2018. Potěší všechny, kteří rádi čtou a nechtějí být limitovaní hmotností nebo množstvím papírových knih. Čtení knih vám umožní podsvícený displej s úhlopříčkou 6" s rozlišením Full HD 1448 × 1072 px. Kvalitní E Ink displej nezatěžuje vaše oči a navodí stejné pocity jako při četbě klasických knih. Množstvím rozečtených knih nebudete nikterak omezeni, protože čtečka knih má celkovou kapacitu 32 GB. Elektronická čtečka knih Amazon se stane vaším nepostradatelným společníkem nejen na cestách. Hlavní vlastnosti elektronické čtečky knih Amazon Kindle Paperwhite 4 2018 32GB Blue (renovovaný s reklamou) Užijte si moderní čtení opravdu kdekoliv díky elektronické čtečce knih Amazon...

Objev podobné jako Amazon Kindle Paperwhite 4 2018 32GB Blue (renovovaný s reklamou) (B07PPXZYWQ)

cena 2790.0 Kč
Detail