Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Reklama ...vážně!? 3 - audiokniha
Audiokniha: ...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, již ve třetím pokračování úspěšného titulu, i sedmdesátých. Opět zde můžete slyšet scénky a skeče nahrávané pro Sazku, Tukový průmysl, Sběrné suroviny, obchodní domy Prior, Čs. státní loterii či Požární ochranu a další. Ať jde o vtipný propagační snímek pro Tukový průmysl (opět v hlavní roli Sana - vlastní sestra másla a opět skvělé podání Jana Wericha a Miroslava Horníčka), vážně míněné nicméně vtipné scénky Spejbla a Hurvínka (tentokrát jedenkrát v originální interpretaci Josefa Skupy a dvakrát v neméně skvělé interpretaci Miloše Kirschnera) či velmi povědomé reklamní chvilky televizní s panem Vajíčkem v hlavní roli - opět Vám ve všech těchto scénkách nabízíme dokumenty své doby.
Podívejte se také Reklama ...vážně!? ()
Keď ťa každý má rád, nikto ťa neberie vážne - Martin Wehrle
Ako si stanoviť hranice a stáť si za svojím presvedčením Máte pocit, že vás druhí podceňujú? Bojíte sa vyjadriť svoj názor, lebo chcete byť s každým zadobre? Vždy keď sa pokúsite zlepšiť svoje postavenie, nastolia argumenty, ktorými vás prevalcujú? Človek, ktorý robí všetko, čo sa od neho očakáva, je síce obľúbený, ale zároveň je aj ľahkou obeťou. Úspechy dosiahne iba ten, kto sa nedá zneistiť a nebojí sa zaujať aj nepohodlný postoj. Táto kniha je určená všetkým, ktorí: – sa už nechcú dať zneužívať, – chcú si stáť za svojím, – chcú suverénne oponovať, keď sa od nich vyžaduje priveľa alebo keď čelia kritike, či slovným útokom. Kariérny a osobný kouč Martin Wehrle vás naučí, ako si v každej životnej situácii zachovať sebaúctu, ako sa brániť, nedať sa zmanipulovať, ako zvládať náročné konverzácie a ako dosiahnuť svoje ciele.
Podívejte se také Reklama (978-80-247-3492-7)
Vražda potřebuje reklamu ()
Audiokniha MP3 - Audiokniha roku 2020: Nejlepší design - Nastoupil, aby zjistil, proč ze schodů sletěl pan Dean. Až to vypátrá, ukloní se a půjde si zase pinkat kriket. - autor Dorothy L. Sayersová, čte Otakar Brousek ml. Nastoupil, aby zjistil, proč ze schodů sletěl pan Dean. Až to vypátrá, ukloní se a půjde si zase pinkat kriket.V červnu 1933 ještě nebývalo na mediálním trhu obvyklé, aby pod schodištěm slovutné londýnské reklamní agentury dělala reklamu mrtvola. Ani firma pana Randalla nestojí o randál, takže na místo zavražděného textaře Deana záhy přijímá pana Deathe Bredona, který se uvede náručí štěpných sloganů.Leč pozor! Jen zasvěcenci vědí, jaký číman se tu dal ve skutečnosti zaměstnat – zato sám lord Petr Wimsey tuší, že pachatele zločinu je záhodno hledat přímo v budově. Pokud se vyrovná s hektickými nároky, jež na něj kladou klienti, uzávěrky a sazárna, může v agentuře slídit jako ostříž, oslnivě konverzovat a po práci ovívat krásky na večírcích...
Podívejte se také Reklama (4. vydání) (978-80-247-5865-7)
Podívejte se také
- Nekalosoutěžní reklama a nekalé obchodní praktiky: v české i evropské právní úpravě a judikatuře (978-80-7502-239-4)
- 3 x 3 plachta
- Stagg SDMP15-3 (SDMP15-3)
- FVS 3 směry (FVS 3)
- Stagg SDM50-3 (SDM50-3)
- Stagg NDX5R-3 (NDX5R-3)
- CASIO SP 3 (SP 3)
- Orava Grillchef 3 (Grillchef 3)
- Blumfeldt Trojúhelníková sluneční clona, 3 × 3 × 3 m, polyester, prodyšná
- FRIEDRICH LEDERWAREN 20068-3 (20068-3)
- 16" Viewsonic TD1630-3 (TD1630-3)
- FESTINA Retro 20347/3 (20347/3)
- VAVEX tapeta 9044-3 (9044-3)
- Háčkování 3 (978-80-271-1291-3)
- creality ender 3 pro ender 3 pro
- rojaplast plachta ctverec 3 6m 36 3
- Anatomie 3 (978-80-247-5636-3)
- Niceboy HIVE Joy 3 (hive-3-joy)
- LOTUS Bliss Swarovski L18564/3 (L18564/3)
- Odin 3 (978-80-8214-091-3)
Živá reklama - Kaščák Jozef
Máte radi fejtóny, ktoré sú písané s nadh?adom, humorne, moderným jazykom a pritom nestrácajú ?ahkosť bytia? V tom prípade sa vám kniha životných postrehov Jozefa...
Objev podobné jako Živá reklama - Kaščák Jozef
Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová
Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.
Objev podobné jako Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová
Reklama (978-80-247-3492-7)
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, 208 stran Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Nové vydání přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a emocionálního působení a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak "krok za krokem" připravit účinnou reklamní kampaň, jaká média vybrat, jak vytvořit tu "správnou" reklamu, jaké barvy, obrazy a slova používat či jak si vybrat správnou agenturu. Dozvíte se také, jaké moderní přístupy ke zjišťování účinnosti reklamy existují, jaké jsou nové trendy v marketingové komunikaci nebo co...
Objev podobné jako Reklama (978-80-247-3492-7)
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
Audiokniha MP3 - Principy "otce reklamy" Davida Ogilvyho přizpůsobené na digitální současnost - autor Miles Young, čte Michal Jagelka a Klára Sochorová Principy "otce reklamy" Davida Ogilvyho přizpůsobené na digitální současnostBestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil.Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce. Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu "anekdot" a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století.Miles YoungMiles Young je bývalý britský podnikatel a držitel Warden of New College v Oxfordu . Do...
Objev podobné jako Ogilvy o reklamě v digitálním věku
Psychologie reklamy (978-80-271-3654-4)
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, 360 stran, česky Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a...
Objev podobné jako Psychologie reklamy (978-80-271-3654-4)
Vražda potřebuje reklamu (2 MP3-CD) - audiokniha
Audioknihu Vražda potřebuje reklamu napsal autor: Dorothy L. Sayersová, čte: Otakar Brousek ml. Nastoupil, aby zjistil, proč ze schodů sletěl pan Dean. Až to vypátrá, ukloní se a půjde si zase pinkat kriket. V červnu 1933 ještě nebývalo na mediálním trhu obvyklé, aby pod schodištěm slovutné londýnské reklamní agentury dělala reklamu mrtvola. Ani firma pana Randalla nestojí o randál, takže na místo zavražděného textaře Deana záhy přijímá pana Deathe Bredona, který se uvede náručí štěpných sloganů. Leč pozor! Jen zasvěcenci vědí, jaký číman se tu dal ve skutečnosti zaměstnat – zato sám lord Petr Wimsey tuší, že pachatele zločinu je záhodno hledat přímo v budově. Pokud se vyrovná s hektickými nároky, jež na něj kladou klienti, uzávěrky a sazárna, může v agentuře slídit jako ostříž, oslnivě konverzovat a po práci ovívat krásky na večírcích zlaté mládeže. I kdyby mu hrozilo, že ho některá uloví, zůstane akční detektiv s modrou krví vždy a všude noblesním Britem a s přispěním švagra-policisty odhalí, jak rafinovaně se ve městě distribuoval kokain. A mezitím nás stvořitelka všímavého lorda Petra pobaví desítkami postřehů o reklamě, „reklamštině“ a jejích pěšácích, kteří tak rádi klamou masy i sebe.
Objev podobné jako Vražda potřebuje reklamu (2 MP3-CD) - audiokniha
Dynamické reklamy (978-80-87973-33-2)
Kniha - autor David Bauckmann, 72 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato kniha je funkčním průvodcem, který přináší návod, jak efektivně nastavit facebookovou reklamu. Dynamické reklamy, také DPA reklamy, jsou komplexní činností zahrnující víceoborové spektrum zkušeností. Na jejich realizaci se zpravidla podílí několik lidí. Přesto je pochopení celé problematiky dohromady nesmírně důležité pro výsledný efekt kampaní. Kniha se skládá z deseti členitých kapitol. První část provází základním nastavením reklamního účtu a pokračuje vkládáním facebookových kódů s proměnnými na internetové stránky. V druhé části se dozvíte vše o formátu XML feed, tvorbě produktového katalogu a na závěr vše o nastavení kampaní s praktickými tipy. Autorem knihy je David Bauckmann, respektovaná autorita v oblasti programmatiky a dynamických reklam.
Objev podobné jako Dynamické reklamy (978-80-87973-33-2)
Ogilvy o reklamě v digitálním věku - Miles Young
Odhalte tajemství úspěšné reklamy 21. století. Kniha zakládá na principech \"otce reklamy\" Davida Ogilvyho a přizpůsobuje je digitální současnosti.
Objev podobné jako Ogilvy o reklamě v digitálním věku - Miles Young
Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 32GB Signature Edition (renovovaný bez reklamy) (X00365C677)
Elektronická čtečka knih - 6,8" podsvícený dotykový displej, WiFi a Bluetooth, vnitřní paměť 32 GB, bez paměťové karty, konektor USB-C Všechna svá oblíbená díla můžete mít stále při sobě v kompaktním vydání, a to díky elektronické čtečce knih Amazon Kindle Paperwhite 5 2021. Radost udělá těm, kteří rádi čtou a nechtějí být limitovaní velikostí a množstvím klasických knih. Čtení knih si užijete na podsvíceném displeji s úhlopříčkou 6,8". Množstvím rozečtených knih nebudete nikterak omezeni, vnitřní paměť čtečky činí 32 GB. Elektronická čtečka knih Amazon se stane vaším nepostradatelným společníkem nejen na cestách. Klíčové vlastnosti elektronické čtečky knih Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 32GB Signature Edition (renovovaný bez reklamy) Skvělý společník nejen na cestách, to je elektronická čtečka knih Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 Šetří vaše oči, čtení je velmi pohodlné Podsvícený displej s úhlopříčkou 6,8" Součástí elektronické čtečky knih Amazon je...
Objev podobné jako Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 32GB Signature Edition (renovovaný bez reklamy) (X00365C677)
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě - Seth Godin
MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce.Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat lhát, zahlcovat lidi spamem a stydět se za práci, kterou děláte. Je čas přestat utrácet peníze za ukradenou pozornost, dlouhodobě se to nevyplatí. Je čas přestat si plést analýzy sociálních médií se skutečnými zákazníky. Je čas být vidět. K tomu se nejprve potřebujete naučit, jak se máte dívat.
Objev podobné jako Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě - Seth Godin
Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)
Kniha - autor Seth Godin, 208 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce. Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat...
Objev podobné jako Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)
Reklama ...vážně!? - audiokniha
Audiokniha: ...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých a šedesátých. Ať jde o vtipnou reklamu na výherní poukázky v noblesním podání Jana Wericha a Miroslava Horníčka, písničku Jiřího Suchého využitou pro Barvy a laky či více či méně povedené "vážné" reklamní skeče či bizarní agitka na sběr starých kostí (1950), jsou tyto snímky dokumentem své doby.
Objev podobné jako Reklama ...vážně!? - audiokniha
Reklama ...vážně!? 2 - audiokniha
Audiokniha: ...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, ve druhém pokračování úspěšného titulu, i sedmdesátých. Opět zde můžete slyšet scénky a skeče nahrávané pro Sazku, Tukový průmysl, Sběrné suroviny, obchodní domy Prior, Čs. státní loterii či Požární ochranu a další. Ať jde o vtipný propagační snímek pro Tukový průmysl (např. na tuk Sanu - sestru másla či olivový olej) v opět skvělém podání Jana Wericha a Miroslava Horníčka, vážně míněné nicméně vtipné scénky Spejbla a Hurvínka v neméně skvostné interpretaci Miloše Kirschnera, opět Vám v nich nabízíme dokumenty své doby.
Objev podobné jako Reklama ...vážně!? 2 - audiokniha
Reklama ...vážně!? 4 - audiokniha
Audiokniha: ..ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, již ve čtvrtém pokračování úspěšného titulu, i sedmdesátých. Opět zde můžete slyšet scénky a skeče nahrávané pro Sazku, Knihu n.p., Sběrné suroviny, Jawu, Čs. státní loterii či Požární ochranu, pro umělce samotné či tzv PF podniku Rekrea. Na titulu určeném pouze pro digitální obchody účinkují jak neznámí mluvčí tak umělci jako R.A. Dvorský, František Filipovský, Jan Werich, Miloš Kirschner a mnoho dalších - opět Vám ve všech těchto scénkách nabízíme dokumenty své doby.
Objev podobné jako Reklama ...vážně!? 4 - audiokniha
Jak na reklamu - Praktický průvodce světem reklamy - Lucie Sára Závodná, Jan Pospíšil
Reklama je všudypřítomný fenomén, se kterým se setkáváme prakticky denně. Pro většinu společností je to zároveň nejmocnější nástroj propagace. Tato kniha představuje základní informace o reklamě, její historii i účinky. Zabývá se i konkrétními postupy využívanými v reklamní komunikaci společně se základními návody.
Objev podobné jako Jak na reklamu - Praktický průvodce světem reklamy - Lucie Sára Závodná, Jan Pospíšil
Reklama - Josef Sudek
Čtvrtý svazek knižní řady Sudkových fotografických cyklů představuje jeho zakázkovou tvorbu. Historik umění Vojtěch Lahoda ve svém doprovodném textu ukazuje vývoj Sudkova vztahu k reklamní fotografii, zdůrazňuje klíčové Sudkovo setkání s Družstevní prací a Ladislavem Sutnarem a ukazuje, jak v mnoha případech Sudkovy snímky vznikající na zakázku volně přecházely v jeho volnou tvorbu. Sudek vytvářel na svých snímcích ze skleněných předmětů abstraktní kompozice, pracoval s neobvyklými úhly pohledu i se světlem. Sám si své reklamní práce vážil a některé své takto vzniklé snímky zahrnoval do svého díla a vystavoval je.
Objev podobné jako Reklama - Josef Sudek
Dynamické reklamy - David Bauckmann
Tato kniha je funkčním průvodcem, který přináší návod, jak efektivně nastavit facebookovou reklamu. Dynamické reklamy, také DPA reklamy, jsou komplexní činností zahrnující víceoborové spektrum zkušeností. Na jejich realizaci se zpravidla podílí několik lidí. Přesto je pochopení celé problematiky dohromady nesmírně důležité pro výsledný efekt kampaní. Kniha se skládá z deseti členitých kapitol. První část provází základním nastavením reklamního účtu a pokračuje vkládáním facebookových kódů s proměnnými na internetové stránky. V druhé části se dozvíte vše o formátu XML feed, tvorbě produktového katalogu a na závěr vše o nastavení kampaní s praktickými tipy. Autorem knihy je David Bauckmann, respektovaná autorita v oblasti programmatiky a dynamických reklam.
Objev podobné jako Dynamické reklamy - David Bauckmann
Hudba v reklamě - Radim Bačuvčík
Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech oblastí marketingové komunikace svázána asi nejvíce. Všímá si procesu, jakým se vůbec hudba do reklam dostává a do detailů ukazuje, jak vlastně hudba v dnešních reklamách vypadá. Knihu ocení všichni, kteří mají co do činění s reklamní tvorbou, a také lidé, kteří by se chtěli dozvědět více o tom, jak se s nimi reklamní mágové pokoušejí pomocí hudby manipulovat.
Objev podobné jako Hudba v reklamě - Radim Bačuvčík
Pohádky s reklamou - Pavel Šmidrkal
Pohádky s reklamou oživují umlčená sešitková vydání ilustrovaných pohádek z dob monarchie a časů první poloviny 20. století. Knížka nabízí výběr titulů, kde dominují půvabné kresby známých malířů ve spojení s nápaditou, i když nostalgicky působící reklamou na potraviny a drogistické zboží. Pouť do pohádkových světů minulosti odmění čtenáře světlem příjemných zážitků i nečekaných odhalení.
Objev podobné jako Pohádky s reklamou - Pavel Šmidrkal
Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha
eBook: Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi, seznámí se s novými příklady efektivních kampaní z roku 2010, dalšími příklady testování reklamy, novými údaji výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, novými poznatky k účinnosti reklamy na internetu a mnoha dalšími aktuálními informacemi a poznatky. Publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou českou autoritou v oblasti psychologie reklamy, vám odpoví na otázky typu, jakou reklamu váš zákazník preferuje, co se mu líbí a co odmítá, jak na něho působí obraz či zv uk, jak vytvořit účinnou reklamu a jak zjistit účinnost reklamy. Kniha nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.
Objev podobné jako Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha
Česká reklama - Jaroslav Krupka - e-kniha
eBook: „Začaly mi chodit anonymní dopisy, které mi vyhrožovaly smrtí. To jsem bral ještě na lehkou váhu, jenže pak jsme jednou ráno přišli Na Zatlance do kanceláře a pod nohama nám křupalo sklo, protože nám v noci vytloukli všechna okna. To už bylo horší, takže jsme volali policii, která dva dny a dvě noci hlídkovala před agenturou, a u dětí jsem měl ochranku...“ Zajímá vás svět české reklamy a chcete se o něm dozvědět, co jste ještě nevěděli? Stojíte o seznámení s autory nejslavnějších českých kampaní a reklamních sloganů posledních dvaceti let? Víte, kvůli které kampani vyhrožovaly anonymy jejímu autorovi smrtí a na jaké české reklamy si stěžovali velvyslanci jiných států? Tušili jste, že spory o zaplacení kampaně někdy končily i narážečkami aut? Chcete nahlédnout do kuchyně reklamním tvůrcům a zjistit, jak se z prvotního nápadu rodí kampaň? Kniha vypráví dějiny české reklamy tak, jak zatím ještě nebyly vyprávěny. Vydejte se na cestu časem od legendárního pana Vajíčka až po poslední úspěchy českých tvůrců na mezinárodním festivalu reklamy v Cannes. Jaroslav Krupka vystudoval obory masová komunikace a žurnalistika na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy. Během studií přispíval do časopisů Kinorevue, Tvar, Mladý svět a Týden. Od roku 1994 pracoval v časopisu Strategie zaměřeném na masovou komunikaci, kde postupně působil jako redaktor, editor a vedoucí příloh. Od roku 2005 do roku 2010 pracoval jako redaktor a editor Lidových novin. V roce 2010 nastoupil do týdeníku Marketing & Media.
Objev podobné jako Česká reklama - Jaroslav Krupka - e-kniha
Reklama nakladatelství Toužimský & Moravec - Michal Moravec
Kniha obsahuje přibližně dvě stě nejrůznějších propagačních tisků nakl. T&M z let 1930 až 1949. Jedné se o skoro ucelený soubor volně tištěných materiálů firmy. Je samozřejmé, že práci nakladatelství nejlépe reprezentuje knižní tvorba, ale tato publikace dokládá, že i její další publikační činnost může být - a je velmi zajímavá.
Objev podobné jako Reklama nakladatelství Toužimský & Moravec - Michal Moravec
Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha
eBook: Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.
Objev podobné jako Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha
Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha
eBook: Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy. Začínající marketéři a studenti VŠ v knize najdou vše důležité o tom, jak naplánovat a vytvořit tu "správnou" reklamu, která splní své cíle. Dozví se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný název, jméno produktu a logo. Autoři se dále věnují působení reklamy a jejímu měření, radí jak vybrat reklamní agenturu a představují nové trendy v marketingové komunikaci. V přílohách čtenáři najdou užitečné informace o legislativě spojené s reklamou, seznam tisku věnující se marketingu, odkazy na asociace komunikačních agentur a důležité adresy.
Objev podobné jako Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha
Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha
eBook: Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Nové vydání přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a emocionálního působení a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak "krok za krokem" připravit účinnou reklamní kampaň, jaká média vybrat, jak vytvořit tu "správnou" reklamu, jaké barvy, obrazy a slova používat či jak si vybrat správnou agenturu. Dozvíte se také, jaké moderní přístupy ke zjišťování účinnosti reklamy existují, jaké jsou nové trendy v marketingové komunikaci nebo co není v reklamě dovoleno. Přestože se kniha věnuje z větší části právě reklamě, je určena všem zájemcům o problematiku komerčních komunikací, nejen marketingovým a reklamním manažerům a specialistům, pracovníkům komunikačních a reklamních agentur a studentům.
Objev podobné jako Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha
Vražda potřebuje reklamu - Dorothy Leigh Sayersová - audiokniha
Audiokniha: Nastoupil, aby zjistil, proč ze schodů sletěl pan Dean. Až to vypátrá, ukloní se a půjde si zase pinkat kriket. V červnu 1933 ještě nebývalo na mediálním trhu obvyklé, aby pod schodištěm slovutné londýnské reklamní agentury dělala reklamu mrtvola. Ani firma pana Randalla nestojí o randál, takže na místo zavražděného textaře Deana záhy přijímá pana Deathe Bredona, který se uvede náručí štěpných sloganů. Leč pozor! Jen zasvěcenci vědí, jaký číman se tu dal ve skutečnosti zaměstnat – zato sám lord Petr Wimsey tuší, že pachatele zločinu je záhodno hledat přímo v budově. Pokud se vyrovná s hektickými nároky, jež na něj kladou klienti, uzávěrky a sazárna, může v agentuře slídit jako ostříž, oslnivě konverzovat a po práci ovívat krásky na večírcích zlaté mládeže. I kdyby mu hrozilo, že ho některá uloví, zůstane akční detektiv s modrou krví vždy a všude noblesním Britem a s přispěním švagra-policisty odhalí, jak rafinovaně se ve městě distribuoval kokain. A mezitím nás stvořitelka všímavého lorda Petra pobaví desítkami postřehů o reklamě, „reklamštině“ a jejích pěšácích, kteří tak rádi klamou masy i sebe.
Objev podobné jako Vražda potřebuje reklamu - Dorothy Leigh Sayersová - audiokniha
Marketing bez reklamy - Magdalena Čevelová - e-kniha
eBook: Chcete mít dostatek zakázek, a přitom neutratit ani korunu za reklamu? Jste-li živnostník, nezávislý profesionál nebo malá firma, je to docela dobře možné. Kniha Marketing bez reklamy vám představí 10 postupů, které mohou být pro vaše podnikání dokonce účinnější než placená inzerce, a krok za krokem vás provede jejich používáním.
Objev podobné jako Marketing bez reklamy - Magdalena Čevelová - e-kniha
Hudba v televizní reklamě - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Monografie prezentuje závěry výzkumu hudební složky reklam vysílaných v českých televizích. Všímá si hudebních rysů - používaných temp, hudebních nástrojů, zpívaných sloganů a podobně, i toho, jak může být hudba v reklamě vnímaná a jak působí na televizní diváky.
Objev podobné jako Hudba v televizní reklamě - Radim Bačuvčík - e-kniha
Amazon Kindle Paperwhite (2024), 16GB, s reklamou, černý
Celou knihovnu můžete mít všude s sebou v kompaktním balení, a to díky elektronické čtečce knih Amazon Kindle Paperwhite 2024. Radost udělá těm, kteří nechtějí být omezováni jak velikostí, tak množstvím klasických knih. Čtení knih vám umožní podsvícený displej s úhlopříčkou 7". Neostýchejte se s množstvím rozečtených knih, čtečka vydrží na jedno nabití až 12 týdnů. Zakoupené knihy si do čtečky snadno nahrajete buďto bezdrátově nebo pomocí přiloženého USB-C kabelu, díky kterému můžete zařízení zároveň i nabít. Stylové provedení podtrhuje metalicky zelená barva! Klíčové vlastnosti: Velký dotykový displej podobný skutečnému papíru 16GB úložiště na tisíce knih a souborů Možnost použití podsvícení displeje, které se umí automaticky přizpůsobit okolnímu světlu Přístup k milionům literárních děl s Kindle Unlimited Vyrobena s ohledem na životní prostředí Až o 20 % rychlejší otáčení stránek oproti starší generaci Můžete si upravit nastavení písma a obrazu Vodotěsná technologie IPX8 - testováno, aby vydrželo ponoření do 2 metrů sladké vody po dobu 60 minut
Objev podobné jako Amazon Kindle Paperwhite (2024), 16GB, s reklamou, černý
Amazon Kindle Paperwhite (2024), 16GB, s reklamou, zelený
Celou knihovnu můžete mít všude s sebou v kompaktním balení, a to díky elektronické čtečce knih Amazon Kindle Paperwhite 2024 Signature Edition. Radost udělá těm, kteří nechtějí být omezováni jak velikostí, tak množstvím klasických knih. Čtení knih vám umožní podsvícený displej s úhlopříčkou 7". Neostýchejte se s množstvím rozečtených knih, čtečka vydrží na jedno nabití až 12 týdnů. Zakoupené knihy si do čtečky snadno nahrajete buďto bezdrátově nebo pomocí přiloženého USB-C kabelu, díky kterému můžete zařízení zároveň i nabít. Stylové provedení podtrhuje metalicky zelená barva! Klíčové vlastnosti: Velký dotykový displej podobný skutečnému papíru 16GB úložiště na tisíce knih a souborů Možnost použití podsvícení displeje, které se umí automaticky přizpůsobit okolnímu světlu Přístup k milionům literárních děl s Kindle Unlimited Vyrobena s ohledem na životní prostředí Až o 20 % rychlejší otáčení stránek oproti starší generaci Můžete si upravit nastavení písma a obrazu Vodotěsná, takže si ji můžete bez obav vzít k bazénu či na pláž
Objev podobné jako Amazon Kindle Paperwhite (2024), 16GB, s reklamou, zelený
Rozhodnutia vo veciach reklamy - Ľubomír Zlocha, Jozef Vozár
Reklamu upravuje priamo či nepriamo niekoľko desiatok právnych predpisov tak súkromného, ako aj verejného práva. Je potrebné obsiahnuť všetky možné variácie reklamy a výsledkom tejto snahy je publikácia „Rozhodnutia vo veciach reklamy“. Štruktúra publikácie je zostavená podľa vecnej problematiky tak, aby sa venovala uceleným sféram reklamy a je doplnená o procesné ustanovenia, o kritériá pri ukladaní pokút v správnom konaní a o podmienky priznania náhrady nemajetkovej ujmy. Rozhodnutia v oblasti reklamy ešte nie sú tak rozsiahle, preto nedostatok slovenskej judikatúry v oblasti reklamy je vyvážený uvedením vybranej českej judikatúry, rozhodnutí Európskeho súdu pre ľudské práva a Súdneho dvora Európskej Únie. Súčasťou publikácie sú aj vybrané prvorepublikové rozhodnutia, ktoré sú zásadného významu a mali vplyv na tvorbu súčasnej judikatúry.
Objev podobné jako Rozhodnutia vo veciach reklamy - Ľubomír Zlocha, Jozef Vozár
Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty - Lenka Harantová - e-kniha
eBook: Monografie se zabývá problematikou sociální reklamy v České republice. Konkrétně se zaměřuje na vnímání sociální reklamy cílovou skupinou vysokoškolských studentů do 26 let a je tematicky orientována na kouření, alkohol, pohlavně přenosné choroby a bezpečnost silničního provozu.
Objev podobné jako Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty - Lenka Harantová - e-kniha
Stínící plachta trojúhelníková HDPE 3 x 3 x 3 m Dekorhome
Chraňte se před sluncem a deštěm pod naší vysoce kvalitní stínící plachtou, kterou můžete umístit naprosto kamkoliv. Tuto perfektní stínící plachtu můžete používat v celé řadě venkovních prostorů, jako je vaše zahrada, terasa, dětské hřiště nebo balkón. Tato plachta proti slunci, vyrobená z oxfordské látky, potažené vrstvou PU, vás ochrání před přímým slunečním světlem a deštěm. Látka je speciálně ošetřena, takže je odolná vůči plísni a UV záření. Toto zastínění se dá snadno nainstalovat pomocí nerezových upevňovacích ok v každém rohu a přiložených lanek. Součástí balení jsou 3 PE lana s délkou 1,5 m. Upozorňujeme, že pokud bude tato plachta vystavena silným dešťům, pak ji doporučujeme ošetřit impregnací. Výhody produktu:- přibližně 90% ochrana proti UV záření- propouští vítr i vodu- prodyšný HDPE, odolný vůči UV záření a plísním- nerezové spojovací prvky v každém rohu- součástí balení jsou 3 x 1,5 m PE lana Barva:antracit Materiál:HDPE / kov / PERozměry:šířka: 3 mdélka: 3 mvýška: 3 mdélka PE lana: 1,5 m (3x v balení)Hmotnost:0,9 kg
Objev podobné jako Stínící plachta trojúhelníková HDPE 3 x 3 x 3 m Dekorhome
Stínící plachta trojúhelníková HDPE 3 x 3 x 3 m Dekorhome
Chraňte se před sluncem a deštěm pod naší vysoce kvalitní stínící plachtou, kterou můžete umístit naprosto kamkoliv. Tuto perfektní stínící plachtu můžete používat v celé řadě venkovních prostorů, jako je vaše zahrada, terasa, dětské hřiště nebo balkón. Tato plachta proti slunci, vyrobená z oxfordské látky, potažené vrstvou PU, vás ochrání před přímým slunečním světlem a deštěm. Látka je speciálně ošetřena, takže je odolná vůči plísni a UV záření. Toto zastínění se dá snadno nainstalovat pomocí nerezových upevňovacích ok v každém rohu a přiložených lanek. Součástí balení jsou 3 PE lana s délkou 1,5 m. Upozorňujeme, že pokud bude tato plachta vystavena silným dešťům, pak ji doporučujeme ošetřit impregnací. Výhody produktu:- přibližně 90% ochrana proti UV záření- propouští vítr i vodu- prodyšný HDPE, odolný vůči UV záření a plísním- nerezové spojovací prvky v každém rohu- součástí balení jsou 3 x 1,5 m PE lana Barva:bílákrémovábéžováoranžováčervenácihlová hnědá šedohnědá taupe modrá světle zelená tmavě zelenáantracit černá Výběr barvy zvolte ve variantě produktu. Pokud Vámi vybraná varianta není ve výběru, je dočasně nedostupná.Materiál:HDPE / kov / PERozměry:šířka: 3 mdélka: 3 mvýška: 3 mdélka PE lana: 1,5 m (3x v balení)Hmotnost:0,9 kg
Objev podobné jako Stínící plachta trojúhelníková HDPE 3 x 3 x 3 m Dekorhome
Stínící plachta trojúhelníková HDPE 3 x 3 x 3 m Dekorhome
Chraňte se před sluncem a deštěm pod naší vysoce kvalitní stínící plachtou, kterou můžete umístit naprosto kamkoliv. Tuto perfektní stínící plachtu můžete používat v celé řadě venkovních prostorů, jako je vaše zahrada, terasa, dětské hřiště nebo balkón. Tato plachta proti slunci, vyrobená z oxfordské látky, potažené vrstvou PU, vás ochrání před přímým slunečním světlem a deštěm. Látka je speciálně ošetřena, takže je odolná vůči plísni a UV záření. Toto zastínění se dá snadno nainstalovat pomocí nerezových upevňovacích ok v každém rohu a přiložených lanek. Součástí balení jsou 3 PE lana s délkou 1,5 m. Upozorňujeme, že pokud bude tato plachta vystavena silným dešťům, pak ji doporučujeme ošetřit impregnací. Výhody produktu:- přibližně 90% ochrana proti UV záření- propouští vítr i vodu- prodyšný HDPE, odolný vůči UV záření a plísním- nerezové spojovací prvky v každém rohu- součástí balení jsou 3 x 1,5 m PE lana Barva:bílákrémovábéžováoranžováčervenácihlová hnědá šedohnědá taupe modrá světle zelená tmavě zelenáantracit černá Výběr barvy zvolte ve variantě produktu. Pokud Vámi vybraná varianta není ve výběru, je dočasně nedostupná.Materiál:HDPE / kov / PERozměry:šířka: 3 mdélka: 3 mvýška: 3 mdélka PE lana: 1,5 m (3x v balení)Hmotnost:0,9 kg
Objev podobné jako Stínící plachta trojúhelníková HDPE 3 x 3 x 3 m Dekorhome
Stínící plachta trojúhelníková HDPE 3 x 3 x 3 m Dekorhome
Chraňte se před sluncem a deštěm pod naší vysoce kvalitní stínící plachtou, kterou můžete umístit naprosto kamkoliv. Tuto perfektní stínící plachtu můžete používat v celé řadě venkovních prostorů, jako je vaše zahrada, terasa, dětské hřiště nebo balkón. Tato plachta proti slunci, vyrobená z oxfordské látky, potažené vrstvou PU, vás ochrání před přímým slunečním světlem a deštěm. Látka je speciálně ošetřena, takže je odolná vůči plísni a UV záření. Toto zastínění se dá snadno nainstalovat pomocí nerezových upevňovacích ok v každém rohu a přiložených lanek. Součástí balení jsou 3 PE lana s délkou 1,5 m. Upozorňujeme, že pokud bude tato plachta vystavena silným dešťům, pak ji doporučujeme ošetřit impregnací. Výhody produktu:- přibližně 90% ochrana proti UV záření- propouští vítr i vodu- prodyšný HDPE, odolný vůči UV záření a plísním- nerezové spojovací prvky v každém rohu- součástí balení jsou 3 x 1,5 m PE lana Barva:bílákrémovábéžováoranžováčervenácihlová hnědá šedohnědá taupe modrá světle zelená tmavě zelenáantracit černá Výběr barvy zvolte ve variantě produktu. Pokud Vámi vybraná varianta není ve výběru, je dočasně nedostupná.Materiál:HDPE / kov / PERozměry:šířka: 3 mdélka: 3 mvýška: 3 mdélka PE lana: 1,5 m (3x v balení)Hmotnost:0,9 kg
Objev podobné jako Stínící plachta trojúhelníková HDPE 3 x 3 x 3 m Dekorhome
Stínící plachta trojúhelníková HDPE 3 x 3 x 3 m Dekorhome
Chraňte se před sluncem a deštěm pod naší vysoce kvalitní stínící plachtou, kterou můžete umístit naprosto kamkoliv. Tuto perfektní stínící plachtu můžete používat v celé řadě venkovních prostorů, jako je vaše zahrada, terasa, dětské hřiště nebo balkón. Tato plachta proti slunci, vyrobená z oxfordské látky, potažené vrstvou PU, vás ochrání před přímým slunečním světlem a deštěm. Látka je speciálně ošetřena, takže je odolná vůči plísni a UV záření. Toto zastínění se dá snadno nainstalovat pomocí nerezových upevňovacích ok v každém rohu a přiložených lanek. Součástí balení jsou 3 PE lana s délkou 1,5 m. Upozorňujeme, že pokud bude tato plachta vystavena silným dešťům, pak ji doporučujeme ošetřit impregnací. Výhody produktu:- přibližně 90% ochrana proti UV záření- propouští vítr i vodu- prodyšný HDPE, odolný vůči UV záření a plísním- nerezové spojovací prvky v každém rohu- součástí balení jsou 3 x 1,5 m PE lana Barva:bílákrémovábéžováoranžováčervenácihlová hnědá šedohnědá taupe modrá světle zelená tmavě zelenáantracit černá Výběr barvy zvolte ve variantě produktu. Pokud Vámi vybraná varianta není ve výběru, je dočasně nedostupná.Materiál:HDPE / kov / PERozměry:šířka: 3 mdélka: 3 mvýška: 3 mdélka PE lana: 1,5 m (3x v balení)Hmotnost:0,9 kg
Objev podobné jako Stínící plachta trojúhelníková HDPE 3 x 3 x 3 m Dekorhome
Stínící plachta trojúhelníková HDPE 3 x 3 x 3 m Dekorhome
Chraňte se před sluncem a deštěm pod naší vysoce kvalitní stínící plachtou, kterou můžete umístit naprosto kamkoliv. Tuto perfektní stínící plachtu můžete používat v celé řadě venkovních prostorů, jako je vaše zahrada, terasa, dětské hřiště nebo balkón. Tato plachta proti slunci, vyrobená z oxfordské látky, potažené vrstvou PU, vás ochrání před přímým slunečním světlem a deštěm. Látka je speciálně ošetřena, takže je odolná vůči plísni a UV záření. Toto zastínění se dá snadno nainstalovat pomocí nerezových upevňovacích ok v každém rohu a přiložených lanek. Součástí balení jsou 3 PE lana s délkou 1,5 m. Upozorňujeme, že pokud bude tato plachta vystavena silným dešťům, pak ji doporučujeme ošetřit impregnací. Výhody produktu:- přibližně 90% ochrana proti UV záření- propouští vítr i vodu- prodyšný HDPE, odolný vůči UV záření a plísním- nerezové spojovací prvky v každém rohu- součástí balení jsou 3 x 1,5 m PE lana Barva:bílákrémovábéžováoranžováčervenácihlová hnědá šedohnědá taupe modrá světle zelená tmavě zelenáantracit černá Výběr barvy zvolte ve variantě produktu. Pokud Vámi vybraná varianta není ve výběru, je dočasně nedostupná.Materiál:HDPE / kov / PERozměry:šířka: 3 mdélka: 3 mvýška: 3 mdélka PE lana: 1,5 m (3x v balení)Hmotnost:0,9 kg
Objev podobné jako Stínící plachta trojúhelníková HDPE 3 x 3 x 3 m Dekorhome
Stínící plachta trojúhelníková HDPE 3 x 3 x 3 m Dekorhome
Chraňte se před sluncem a deštěm pod naší vysoce kvalitní stínící plachtou, kterou můžete umístit naprosto kamkoliv. Tuto perfektní stínící plachtu můžete používat v celé řadě venkovních prostorů, jako je vaše zahrada, terasa, dětské hřiště nebo balkón. Tato plachta proti slunci, vyrobená z oxfordské látky, potažené vrstvou PU, vás ochrání před přímým slunečním světlem a deštěm. Látka je speciálně ošetřena, takže je odolná vůči plísni a UV záření. Toto zastínění se dá snadno nainstalovat pomocí nerezových upevňovacích ok v každém rohu a přiložených lanek. Součástí balení jsou 3 PE lana s délkou 1,5 m. Upozorňujeme, že pokud bude tato plachta vystavena silným dešťům, pak ji doporučujeme ošetřit impregnací. Výhody produktu:- přibližně 90% ochrana proti UV záření- propouští vítr i vodu- prodyšný HDPE, odolný vůči UV záření a plísním- nerezové spojovací prvky v každém rohu- součástí balení jsou 3 x 1,5 m PE lana Barva:bílákrémovábéžováoranžováčervenácihlová hnědá šedohnědá taupe modrá světle zelená tmavě zelenáantracit černá Výběr barvy zvolte ve variantě produktu. Pokud Vámi vybraná varianta není ve výběru, je dočasně nedostupná.Materiál:HDPE / kov / PERozměry:šířka: 3 mdélka: 3 mvýška: 3 mdélka PE lana: 1,5 m (3x v balení)Hmotnost:0,9 kg
Objev podobné jako Stínící plachta trojúhelníková HDPE 3 x 3 x 3 m Dekorhome
Mikado prut intro carp ii 3 m 3 lb 3-díl
Intro Carp II je pokračováním velmi úspěšné série kaprových prutů z ekonomické rodiny Intro. Nový, rychlejší, osazen komponenty s klasickým matným designem, vyzbrojen 50 mm vodícím očkem (360 a 390 cm) a 40 mm (300 a 330 cm).
Objev podobné jako Mikado prut intro carp ii 3 m 3 lb 3-díl
SHUMEE Plachta stínící, krémová 3 x 3 x 3 m (311197)
Stínící plachta Barva: krémováMateriál: HDPERozměry: 3 x 3 x 3 mTvar: trojúhelníkovýPřibližně 90% ochrana proti UV zářeníPropouští vítr i voduProdyšný HDPE, odolný vůči UV záření a plísnímTrojúhelníková upevňovací oka z nerezové oceli v každém rohuVčetně 3 x 1,5 m PE lanaMontáž nutná: ano
Objev podobné jako SHUMEE Plachta stínící, krémová 3 x 3 x 3 m (311197)
Stínící plachta trojúhelníková HDPE 3 x 3 x 3 m Dekorhome
Chraňte se před sluncem a deštěm pod naší vysoce kvalitní stínící plachtou, kterou můžete umístit naprosto kamkoliv. Tuto perfektní stínící plachtu můžete používat v celé řadě venkovních prostorů, jako je vaše zahrada, terasa, dětské hřiště nebo balkón. Tato plachta proti slunci, vyrobená z oxfordské látky, potažené vrstvou PU, vás ochrání před přímým slunečním světlem a deštěm. Látka je speciálně ošetřena, takže je odolná vůči plísni a UV záření. Toto zastínění se dá snadno nainstalovat pomocí nerezových upevňovacích ok v každém rohu a přiložených lanek. Součástí balení jsou 3 PE lana s délkou 1,5 m. Upozorňujeme, že pokud bude tato plachta vystavena silným dešťům, pak ji doporučujeme ošetřit impregnací. Výhody produktu:- přibližně 90% ochrana proti UV záření- propouští vítr i vodu- prodyšný HDPE, odolný vůči UV záření a plísním- nerezové spojovací prvky v každém rohu- součástí balení jsou 3 x 1,5 m PE lana Barva:bílákrémovábéžováoranžováčervenácihlová hnědá šedohnědá taupe modrá světle zelená tmavě zelenáantracit černá Výběr barvy zvolte ve variantě produktu. Pokud Vámi vybraná varianta není ve výběru, je dočasně nedostupná.Materiál:HDPE / kov / PERozměry:šířka: 3 mdélka: 3 mvýška: 3 mdélka PE lana: 1,5 m (3x v balení)Hmotnost:0,9 kg
Objev podobné jako Stínící plachta trojúhelníková HDPE 3 x 3 x 3 m Dekorhome
Stínící plachta trojúhelníková HDPE 3 x 3 x 3 m Dekorhome
Chraňte se před sluncem a deštěm pod naší vysoce kvalitní stínící plachtou, kterou můžete umístit naprosto kamkoliv. Tuto perfektní stínící plachtu můžete používat v celé řadě venkovních prostorů, jako je vaše zahrada, terasa, dětské hřiště nebo balkón. Tato plachta proti slunci, vyrobená z oxfordské látky, potažené vrstvou PU, vás ochrání před přímým slunečním světlem a deštěm. Látka je speciálně ošetřena, takže je odolná vůči plísni a UV záření. Toto zastínění se dá snadno nainstalovat pomocí nerezových upevňovacích ok v každém rohu a přiložených lanek. Součástí balení jsou 3 PE lana s délkou 1,5 m. Upozorňujeme, že pokud bude tato plachta vystavena silným dešťům, pak ji doporučujeme ošetřit impregnací. Výhody produktu:- přibližně 90% ochrana proti UV záření- propouští vítr i vodu- prodyšný HDPE, odolný vůči UV záření a plísním- nerezové spojovací prvky v každém rohu- součástí balení jsou 3 x 1,5 m PE lana Barva:bílákrémovábéžováoranžováčervenácihlová hnědá šedohnědá taupe modrá světle zelená tmavě zelenáantracit černá Výběr barvy zvolte ve variantě produktu. Pokud Vámi vybraná varianta není ve výběru, je dočasně nedostupná.Materiál:HDPE / kov / PERozměry:šířka: 3 mdélka: 3 mvýška: 3 mdélka PE lana: 1,5 m (3x v balení)Hmotnost:0,9 kg
Objev podobné jako Stínící plachta trojúhelníková HDPE 3 x 3 x 3 m Dekorhome
Stínící plachta trojúhelníková HDPE 3 x 3 x 3 m Dekorhome
Chraňte se před sluncem a deštěm pod naší vysoce kvalitní stínící plachtou, kterou můžete umístit naprosto kamkoliv. Tuto perfektní stínící plachtu můžete používat v celé řadě venkovních prostorů, jako je vaše zahrada, terasa, dětské hřiště nebo balkón. Tato plachta proti slunci, vyrobená z oxfordské látky, potažené vrstvou PU, vás ochrání před přímým slunečním světlem a deštěm. Látka je speciálně ošetřena, takže je odolná vůči plísni a UV záření. Toto zastínění se dá snadno nainstalovat pomocí nerezových upevňovacích ok v každém rohu a přiložených lanek. Součástí balení jsou 3 PE lana s délkou 1,5 m. Upozorňujeme, že pokud bude tato plachta vystavena silným dešťům, pak ji doporučujeme ošetřit impregnací. Výhody produktu:- přibližně 90% ochrana proti UV záření- propouští vítr i vodu- prodyšný HDPE, odolný vůči UV záření a plísním- nerezové spojovací prvky v každém rohu- součástí balení jsou 3 x 1,5 m PE lana Barva:bílákrémovábéžováoranžováčervenácihlová hnědá šedohnědá taupe modrá světle zelená tmavě zelenáantracit černá Výběr barvy zvolte ve variantě produktu. Pokud Vámi vybraná varianta není ve výběru, je dočasně nedostupná.Materiál:HDPE / kov / PERozměry:šířka: 3 mdélka: 3 mvýška: 3 mdélka PE lana: 1,5 m (3x v balení)Hmotnost:0,9 kg
Objev podobné jako Stínící plachta trojúhelníková HDPE 3 x 3 x 3 m Dekorhome
Stínící plachta trojúhelníková HDPE 3 x 3 x 3 m Dekorhome
Chraňte se před sluncem a deštěm pod naší vysoce kvalitní stínící plachtou, kterou můžete umístit naprosto kamkoliv. Tuto perfektní stínící plachtu můžete používat v celé řadě venkovních prostorů, jako je vaše zahrada, terasa, dětské hřiště nebo balkón. Tato plachta proti slunci, vyrobená z oxfordské látky, potažené vrstvou PU, vás ochrání před přímým slunečním světlem a deštěm. Látka je speciálně ošetřena, takže je odolná vůči plísni a UV záření. Toto zastínění se dá snadno nainstalovat pomocí nerezových upevňovacích ok v každém rohu a přiložených lanek. Součástí balení jsou 3 PE lana s délkou 1,5 m. Upozorňujeme, že pokud bude tato plachta vystavena silným dešťům, pak ji doporučujeme ošetřit impregnací. Výhody produktu:- přibližně 90% ochrana proti UV záření- propouští vítr i vodu- prodyšný HDPE, odolný vůči UV záření a plísním- nerezové spojovací prvky v každém rohu- součástí balení jsou 3 x 1,5 m PE lana Barva:bílákrémovábéžováoranžováčervenácihlová hnědá šedohnědá taupe modrá světle zelená tmavě zelenáantracit černá Výběr barvy zvolte ve variantě produktu. Pokud Vámi vybraná varianta není ve výběru, je dočasně nedostupná.Materiál:HDPE / kov / PERozměry:šířka: 3 mdélka: 3 mvýška: 3 mdélka PE lana: 1,5 m (3x v balení)Hmotnost:0,9 kg
Objev podobné jako Stínící plachta trojúhelníková HDPE 3 x 3 x 3 m Dekorhome
Stínící plachta trojúhelníková HDPE 3 x 3 x 3 m Dekorhome
Chraňte se před sluncem a deštěm pod naší vysoce kvalitní stínící plachtou, kterou můžete umístit naprosto kamkoliv. Tuto perfektní stínící plachtu můžete používat v celé řadě venkovních prostorů, jako je vaše zahrada, terasa, dětské hřiště nebo balkón. Tato plachta proti slunci, vyrobená z oxfordské látky, potažené vrstvou PU, vás ochrání před přímým slunečním světlem a deštěm. Látka je speciálně ošetřena, takže je odolná vůči plísni a UV záření. Toto zastínění se dá snadno nainstalovat pomocí nerezových upevňovacích ok v každém rohu a přiložených lanek. Součástí balení jsou 3 PE lana s délkou 1,5 m. Upozorňujeme, že pokud bude tato plachta vystavena silným dešťům, pak ji doporučujeme ošetřit impregnací. Výhody produktu:- přibližně 90% ochrana proti UV záření- propouští vítr i vodu- prodyšný HDPE, odolný vůči UV záření a plísním- nerezové spojovací prvky v každém rohu- součástí balení jsou 3 x 1,5 m PE lana Barva:bílákrémovábéžováoranžováčervenácihlová hnědá šedohnědá taupe modrá světle zelená tmavě zelenáantracit černá Výběr barvy zvolte ve variantě produktu. Pokud Vámi vybraná varianta není ve výběru, je dočasně nedostupná.Materiál:HDPE / kov / PERozměry:šířka: 3 mdélka: 3 mvýška: 3 mdélka PE lana: 1,5 m (3x v balení)Hmotnost:0,9 kg
Objev podobné jako Stínící plachta trojúhelníková HDPE 3 x 3 x 3 m Dekorhome
Stínící plachta trojúhelníková HDPE 3 x 3 x 3 m Dekorhome
Chraňte se před sluncem a deštěm pod naší vysoce kvalitní stínící plachtou, kterou můžete umístit naprosto kamkoliv. Tuto perfektní stínící plachtu můžete používat v celé řadě venkovních prostorů, jako je vaše zahrada, terasa, dětské hřiště nebo balkón. Tato plachta proti slunci, vyrobená z oxfordské látky, potažené vrstvou PU, vás ochrání před přímým slunečním světlem a deštěm. Látka je speciálně ošetřena, takže je odolná vůči plísni a UV záření. Toto zastínění se dá snadno nainstalovat pomocí nerezových upevňovacích ok v každém rohu a přiložených lanek. Součástí balení jsou 3 PE lana s délkou 1,5 m. Upozorňujeme, že pokud bude tato plachta vystavena silným dešťům, pak ji doporučujeme ošetřit impregnací. Výhody produktu:- přibližně 90% ochrana proti UV záření- propouští vítr i vodu- prodyšný HDPE, odolný vůči UV záření a plísním- nerezové spojovací prvky v každém rohu- součástí balení jsou 3 x 1,5 m PE lana Barva:bílákrémovábéžováoranžováčervenácihlová hnědá šedohnědá taupe modrá světle zelená tmavě zelenáantracit černá Výběr barvy zvolte ve variantě produktu. Pokud Vámi vybraná varianta není ve výběru, je dočasně nedostupná.Materiál:HDPE / kov / PERozměry:šířka: 3 mdélka: 3 mvýška: 3 mdélka PE lana: 1,5 m (3x v balení)Hmotnost:0,9 kg
Objev podobné jako Stínící plachta trojúhelníková HDPE 3 x 3 x 3 m Dekorhome
Stínící plachta trojúhelníková HDPE 3 x 3 x 3 m Dekorhome
Chraňte se před sluncem a deštěm pod naší vysoce kvalitní stínící plachtou, kterou můžete umístit naprosto kamkoliv. Tuto perfektní stínící plachtu můžete používat v celé řadě venkovních prostorů, jako je vaše zahrada, terasa, dětské hřiště nebo balkón. Tato plachta proti slunci, vyrobená z oxfordské látky, potažené vrstvou PU, vás ochrání před přímým slunečním světlem a deštěm. Látka je speciálně ošetřena, takže je odolná vůči plísni a UV záření. Toto zastínění se dá snadno nainstalovat pomocí nerezových upevňovacích ok v každém rohu a přiložených lanek. Součástí balení jsou 3 PE lana s délkou 1,5 m. Upozorňujeme, že pokud bude tato plachta vystavena silným dešťům, pak ji doporučujeme ošetřit impregnací. Výhody produktu:- přibližně 90% ochrana proti UV záření- propouští vítr i vodu- prodyšný HDPE, odolný vůči UV záření a plísním- nerezové spojovací prvky v každém rohu- součástí balení jsou 3 x 1,5 m PE lana Barva:antracit Materiál:HDPE / kov / PERozměry:šířka: 3 mdélka: 3 mvýška: 3 mdélka PE lana: 1,5 m (3x v balení)Hmotnost:0,9 kg
Objev podobné jako Stínící plachta trojúhelníková HDPE 3 x 3 x 3 m Dekorhome
Podívejte se také
- FESTINA Titanium Date 20436/3 (20436/3)
- Lilliin deník (978-80-907985-3-3)
- Gantz 3 (978-80-7449-227-3)
- Niceboy HIVE Bones 3 (hive-bones-3)
- DANIEL KLEIN Premium DK12357-3 (DK12357-3)
- Niceboy RAZE 3 Radion (raze-3-radion)
- Naostro 3 (999-00-035-0420-3)
- Niceboy Watch Lite 3 (watch-lite-3)
- IRON ANNIE Automatic 5164-3 (5164-3)
- LOTUS Smart Casual L18728/3 (L18728/3)
- Sunar Complex 2 (3× 600 g) Sunar Complex 3 (3× 600 g) (8592084416683)
- Metro LLTC3/3-L - stříbrná (LLTC3/3-L_silver)
- Metro LLTC3/3-M - černá (LLTC3/3-M_black)
- Metro LLTC4/3-S - růžová (LLTC4/3-S_pink)
- TSS GROUP PF-1516 3 (PF-1516 3)
- Tokyo Revengers 3 (978-80-7679-288-3)
- Vetamix sušená hovězí kost 3 × 3 kg (8594044503716)
- Třetí přání: 3 Splněno (80-7203-780-3)
- Odtokové kanály 3 ks pozinkovaná ocel 3 m
- Milá č. 18 (978-80-907909-3-3)
- Niceboy HIVE Pins 3 černá (hive-pins-3)