Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz

Reklama ...vážně!? 2 - audiokniha

Audiokniha: ...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, ve druhém pokračování úspěšného titulu, i sedmdesátých. Opět zde můžete slyšet scénky a skeče nahrávané pro Sazku, Tukový průmysl, Sběrné suroviny, obchodní domy Prior, Čs. státní loterii či Požární ochranu a další. Ať jde o vtipný propagační snímek pro Tukový průmysl (např. na tuk Sanu - sestru másla či olivový olej) v opět skvělém podání Jana Wericha a Miroslava Horníčka, vážně míněné nicméně vtipné scénky Spejbla a Hurvínka v neméně skvostné interpretaci Miloše Kirschnera, opět Vám v nich nabízíme dokumenty své doby.

Podívejte se také Reklama ...vážně!? ()

cena 69.0 Kč
Detail

Reklama ...vážně!? 2 ()

Audiokniha MP3 Josef Barchánek, čte Miloš Kirschner Mozaika reklam sestavená z archivních nahrávek...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii...Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, ve druhém pokračování úspěšného titulu, i sedmdesátých. Opět...

Podívejte se také Reklama ...vážně!? 3 ()

cena 69.0 Kč
Detail

Reklama ...vážně!? - audiokniha

Audiokniha: ...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých a šedesátých. Ať jde o vtipnou reklamu na výherní poukázky v noblesním podání Jana Wericha a Miroslava Horníčka, písničku Jiřího Suchého využitou pro Barvy a laky či více či méně povedené "vážné" reklamní skeče či bizarní agitka na sběr starých kostí (1950), jsou tyto snímky dokumentem své doby.

Podívejte se také Somr Josef: Velká vánoční audiokniha - MP3-CD (55306-2)

cena 69.0 Kč
Detail

Reklama ...vážně!? 3 - audiokniha

Audiokniha: ...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, již ve třetím pokračování úspěšného titulu, i sedmdesátých. Opět zde můžete slyšet scénky a skeče nahrávané pro Sazku, Tukový průmysl, Sběrné suroviny, obchodní domy Prior, Čs. státní loterii či Požární ochranu a další. Ať jde o vtipný propagační snímek pro Tukový průmysl (opět v hlavní roli Sana - vlastní sestra másla a opět skvělé podání Jana Wericha a Miroslava Horníčka), vážně míněné nicméně vtipné scénky Spejbla a Hurvínka (tentokrát jedenkrát v originální interpretaci Josefa Skupy a dvakrát v neméně skvělé interpretaci Miloše Kirschnera) či velmi povědomé reklamní chvilky televizní s panem Vajíčkem v hlavní roli - opět Vám ve všech těchto scénkách nabízíme dokumenty své doby.

Objev podobné jako Reklama ...vážně!? 3 - audiokniha

cena 69.0 Kč
Detail

Reklama ...vážně!? 4 - audiokniha

Audiokniha: ..ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, již ve čtvrtém pokračování úspěšného titulu, i sedmdesátých. Opět zde můžete slyšet scénky a skeče nahrávané pro Sazku, Knihu n.p., Sběrné suroviny, Jawu, Čs. státní loterii či Požární ochranu, pro umělce samotné či tzv PF podniku Rekrea. Na titulu určeném pouze pro digitální obchody účinkují jak neznámí mluvčí tak umělci jako R.A. Dvorský, František Filipovský, Jan Werich, Miloš Kirschner a mnoho dalších - opět Vám ve všech těchto scénkách nabízíme dokumenty své doby.

Objev podobné jako Reklama ...vážně!? 4 - audiokniha

cena 69.0 Kč
Detail

Vražda potřebuje reklamu (2 MP3-CD) - audiokniha

Audioknihu Vražda potřebuje reklamu napsal autor: Dorothy L. Sayersová, čte: Otakar Brousek ml. Nastoupil, aby zjistil, proč ze schodů sletěl pan Dean. Až to vypátrá, ukloní se a půjde si zase pinkat kriket. V červnu 1933 ještě nebývalo na mediálním trhu obvyklé, aby pod schodištěm slovutné londýnské reklamní agentury dělala reklamu mrtvola. Ani firma pana Randalla nestojí o randál, takže na místo zavražděného textaře Deana záhy přijímá pana Deathe Bredona, který se uvede náručí štěpných sloganů. Leč pozor! Jen zasvěcenci vědí, jaký číman se tu dal ve skutečnosti zaměstnat – zato sám lord Petr Wimsey tuší, že pachatele zločinu je záhodno hledat přímo v budově. Pokud se vyrovná s hektickými nároky, jež na něj kladou klienti, uzávěrky a sazárna, může v agentuře slídit jako ostříž, oslnivě konverzovat a po práci ovívat krásky na večírcích zlaté mládeže. I kdyby mu hrozilo, že ho některá uloví, zůstane akční detektiv s modrou krví vždy a všude noblesním Britem a s přispěním švagra-policisty odhalí, jak rafinovaně se ve městě distribuoval kokain. A mezitím nás stvořitelka všímavého lorda Petra pobaví desítkami postřehů o reklamě, „reklamštině“ a jejích pěšácích, kteří tak rádi klamou masy i sebe.

Objev podobné jako Vražda potřebuje reklamu (2 MP3-CD) - audiokniha

cena 339.0 Kč
Detail

Vražda potřebuje reklamu - Dorothy Leigh Sayersová - audiokniha

Audiokniha: Nastoupil, aby zjistil, proč ze schodů sletěl pan Dean. Až to vypátrá, ukloní se a půjde si zase pinkat kriket. V červnu 1933 ještě nebývalo na mediálním trhu obvyklé, aby pod schodištěm slovutné londýnské reklamní agentury dělala reklamu mrtvola. Ani firma pana Randalla nestojí o randál, takže na místo zavražděného textaře Deana záhy přijímá pana Deathe Bredona, který se uvede náručí štěpných sloganů. Leč pozor! Jen zasvěcenci vědí, jaký číman se tu dal ve skutečnosti zaměstnat – zato sám lord Petr Wimsey tuší, že pachatele zločinu je záhodno hledat přímo v budově. Pokud se vyrovná s hektickými nároky, jež na něj kladou klienti, uzávěrky a sazárna, může v agentuře slídit jako ostříž, oslnivě konverzovat a po práci ovívat krásky na večírcích zlaté mládeže. I kdyby mu hrozilo, že ho některá uloví, zůstane akční detektiv s modrou krví vždy a všude noblesním Britem a s přispěním švagra-policisty odhalí, jak rafinovaně se ve městě distribuoval kokain. A mezitím nás stvořitelka všímavého lorda Petra pobaví desítkami postřehů o reklamě, „reklamštině“ a jejích pěšácích, kteří tak rádi klamou masy i sebe.

Objev podobné jako Vražda potřebuje reklamu - Dorothy Leigh Sayersová - audiokniha

cena 369.0 Kč
Detail

Reklama ...vážně!? ()

Audiokniha MP3 - Mozaik reklam, které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých a šedesátých. - Anonym, čtou různí interpreti Mozaik reklam, které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých a šedesátých....ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi.Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii...Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků),...

Objev podobné jako Reklama ...vážně!? ()

cena 69.0 Kč
Detail

Dynamické reklamy (978-80-87973-33-2)

Kniha - autor David Bauckmann, 72 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato kniha je funkčním průvodcem, který přináší návod, jak efektivně nastavit facebookovou reklamu. Dynamické reklamy, také DPA reklamy, jsou komplexní činností zahrnující víceoborové spektrum zkušeností. Na jejich realizaci se zpravidla podílí několik lidí. Přesto je pochopení celé problematiky dohromady nesmírně důležité pro výsledný efekt kampaní. Kniha se skládá z deseti členitých kapitol. První část provází základním nastavením reklamního účtu a pokračuje vkládáním facebookových kódů s proměnnými na internetové stránky. V druhé části se dozvíte vše o formátu XML feed, tvorbě produktového katalogu a na závěr vše o nastavení kampaní s praktickými tipy. Autorem knihy je David Bauckmann, respektovaná autorita v oblasti programmatiky a dynamických reklam.

Objev podobné jako Dynamické reklamy (978-80-87973-33-2)

cena 171.0 Kč
Detail

Reklama ...vážně!? 3 ()

Audiokniha MP3 - čte Neznámý Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" z archivních nahrávek, které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně.V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii...Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, již ve třetím...

Objev podobné jako Reklama ...vážně!? 3 ()

cena 69.0 Kč
Detail

Reklama ...vážně!? 4 ()

Audiokniha MP3 - čte R. A. Dvorský a jeho Melody Boys Čtvrté pokračování archivních nahrávek reklam z padesátých a šedesátých let..ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně.V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi.Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, již ve čtvrtém pokračování úspěšného...

Objev podobné jako Reklama ...vážně!? 4 ()

cena 69.0 Kč
Detail

Jak na reklamu (978-80-7402-115-2)

Kniha - autor Jan Pospíšil; Lucie Sára Závodná, 144 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha Jak na reklamu představuje základní informace o reklamě, její historii i účinky. Zabývá se i konkrétními postupy využívanými v reklamní komunikaci společně se základními návody.Reklama je všudypřítomný fenomén, se kterým se setkáváme prakticky denně. Pro většinu společností je to zároveň nejmocnější nástroj propagace.

Objev podobné jako Jak na reklamu (978-80-7402-115-2)

cena 176.0 Kč
Detail

Hudba v televizní reklamě (978-80-875-0039-2)

Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 166 stran Monografie prezentuje závěry výzkumu hudební složky reklam vysílaných v českých televizích. Všímá si hudebních rysů - používaných temp, hudebních nástrojů, zpívaných sloganů a podobně, i toho, jak může být hudba v reklamě vnímaná a jak působí na televizní diváky.

Objev podobné jako Hudba v televizní reklamě (978-80-875-0039-2)

cena 69.0 Kč
Detail

Viac/menej vážne/nevážne 3 (978-80-89975-10-5)

Kniha - autor Fero Guldan; Miro Pollák, 256 stran, slovensky, Brožovaná bez přebalu lesklá

Objev podobné jako Viac/menej vážne/nevážne 3 (978-80-89975-10-5)

cena 293.0 Kč
Detail

Ogilvy o reklamě v digitálním věku (978-80-256-2159-2)

Kniha - autor Miles Young; David Ogilvy, 224 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům.Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil. Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce.Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu "anekdot" a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století.

Objev podobné jako Ogilvy o reklamě v digitálním věku (978-80-256-2159-2)

cena 249.0 Kč
Detail

Keď ťa každý má rád, nikto ťa neberie vážne - Martin Wehrle

Ako si stanoviť hranice a stáť si za svojím presvedčením Máte pocit, že vás druhí podceňujú? Bojíte sa vyjadriť svoj názor, lebo chcete byť s každým zadobre? Vždy keď sa pokúsite zlepšiť svoje postavenie, nastolia argumenty, ktorými vás prevalcujú? Človek, ktorý robí všetko, čo sa od neho očakáva, je síce obľúbený, ale zároveň je aj ľahkou obeťou. Úspechy dosiahne iba ten, kto sa nedá zneistiť a nebojí sa zaujať aj nepohodlný postoj. Táto kniha je určená všetkým, ktorí: – sa už nechcú dať zneužívať, – chcú si stáť za svojím, – chcú suverénne oponovať, keď sa od nich vyžaduje priveľa alebo keď čelia kritike, či slovným útokom. Kariérny a osobný kouč Martin Wehrle vás naučí, ako si v každej životnej situácii zachovať sebaúctu, ako sa brániť, nedať sa zmanipulovať, ako zvládať náročné konverzácie a ako dosiahnuť svoje ciele.

Objev podobné jako Keď ťa každý má rád, nikto ťa neberie vážne - Martin Wehrle

cena 438.0 Kč
Detail

Jak na reklamu - Praktický průvodce světem reklamy - Lucie Sára Závodná, Jan Pospíšil

Reklama je všudypřítomný fenomén, se kterým se setkáváme prakticky denně. Pro většinu společností je to zároveň nejmocnější nástroj propagace. Tato kniha představuje základní informace o reklamě, její historii i účinky. Zabývá se i konkrétními postupy využívanými v reklamní komunikaci společně se základními návody.

Objev podobné jako Jak na reklamu - Praktický průvodce světem reklamy - Lucie Sára Závodná, Jan Pospíšil

cena 197.0 Kč
Detail

Vražda potřebuje reklamu ()

Audiokniha MP3 - Audiokniha roku 2020: Nejlepší design - Nastoupil, aby zjistil, proč ze schodů sletěl pan Dean. Až to vypátrá, ukloní se a půjde si zase pinkat kriket. - autor Dorothy L. Sayersová, čte Otakar Brousek ml. Nastoupil, aby zjistil, proč ze schodů sletěl pan Dean. Až to vypátrá, ukloní se a půjde si zase pinkat kriket.V červnu 1933 ještě nebývalo na mediálním trhu obvyklé, aby pod schodištěm slovutné londýnské reklamní agentury dělala reklamu mrtvola. Ani firma pana Randalla nestojí o randál, takže na místo zavražděného textaře Deana záhy přijímá pana Deathe Bredona, který se uvede náručí štěpných sloganů.Leč pozor! Jen zasvěcenci vědí, jaký číman se tu dal ve skutečnosti zaměstnat – zato sám lord Petr Wimsey tuší, že pachatele zločinu je záhodno hledat přímo v budově. Pokud se vyrovná s hektickými nároky, jež na něj kladou klienti, uzávěrky a sazárna, může v agentuře slídit jako ostříž, oslnivě konverzovat a po práci ovívat krásky na večírcích...

Objev podobné jako Vražda potřebuje reklamu ()

cena 369.0 Kč
Detail

Základy moderní reklamy

Audiokniha MP3 Claude C. Hopkins, čte Vítězslav Kryške Obsah: Význam používání vzorků, ukázek, posudků – dramatická ukázka Neznalost, která působí milionové ztráty Poznejte veřejné mínění/odstraňte předsudky Nabízejte služby, ukazujte výsledek Principy plošné reklamy Reklama na čistič: Zisk 1 800 000 USD Nebezpečí vychloubání, forma nesmí zakrývat obsah Cílem reklamy je ZISK Základní principy zásilkového prodeje Jak testovat trh - stovky ušetří statisíce Neměňte návyky lidí, vyvolejte reakci Psychologie titulků – „Text je král“ učiňte "Velký slib!" Fotografie, vzorky, negativní reklama Lidé hledají štěstí, bezpečí, krásu, spokojenost Reklama, která násobí prodej Skvělý řečník – špatný prodavač Síla ideální grafiky. Jaké foto ? Síla konkrétních údajů (celý svět nebo 52 států?) Síla testovacích kampaní Claudie C. HOPKINS je nejúspěšnější autor reklam moderní historie. Ročně vydělával na reklamě 50 000 000 USD, vlastnil zaoceánskou loď. Byl...

Objev podobné jako Základy moderní reklamy

cena 990.0 Kč
Detail

Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová

Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.

Objev podobné jako Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová

cena 491.0 Kč
Detail

Živá reklama - Kaščák Jozef

Máte radi fejtóny, ktoré sú písané s nadh?adom, humorne, moderným jazykom a pritom nestrácajú ?ahkosť bytia? V tom prípade sa vám kniha životných postrehov Jozefa...

Objev podobné jako Živá reklama - Kaščák Jozef

cena 134.0 Kč
Detail

Hudba v reklamě - Radim Bačuvčík

Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech oblastí marketingové komunikace svázána asi nejvíce. Všímá si procesu, jakým se vůbec hudba do reklam dostává a do detailů ukazuje, jak vlastně hudba v dnešních reklamách vypadá. Knihu ocení všichni, kteří mají co do činění s reklamní tvorbou, a také lidé, kteří by se chtěli dozvědět více o tom, jak se s nimi reklamní mágové pokoušejí pomocí hudby manipulovat.

Objev podobné jako Hudba v reklamě - Radim Bačuvčík

cena 241.0 Kč
Detail

Forbíny života (2) - audiokniha

Audiokniha: Původní LP album 11 0026-1 801 vydal Supraphon v roce 1988 Roztáčí se opět kolotoč vzpomínek Jana Wericha na své kolegy herce a herečky - na Ninu Bártů, Hanu Vítovou, Miloše Nedbala, Bohouška Záhorského, Frantu Černého, Václava Trégla -, na režiséry Karla Steklého či Martina Friče, na dobu okupace a další vyprávění propojené průvodním slovem v podání Miloše Kopeckého

Objev podobné jako Forbíny života (2) - audiokniha

cena 99.0 Kč
Detail

Návštěvní den 2 - audiokniha

Audiokniha: V roce 1967 jsme přešli s Jiřím Grossmannem z divadelního klubu Olympik a z divadélka Sluníčko na Příkopech do Semaforu. Pozvali nás tam. Prostě si pro nás do Sluníčka přišli. A my jsme nabídku přijali. Jednak jsme Semafor velice uznávali, a pak také proto, že zprofesionalizovat klub Olympik v době socialismu bylo vlastně nemožné. Nejprve jsme hráli Besídku zvláštní školy. Hráli jsme ji i třicetkrát měsíčně, protože pan Suchý byl tuším v Anglii a pan Šlitr v Kanadě. Nám to nevadilo, nás hrát bavilo. Ale diváci čekali, s čím přijdeme dále. Nabídli jsme jim Návštěvní dny. Večery našich dialogů, povídek, písní a hlavně nevázané legrace, večery neuvěřitelného kontaktu s hledištěm. Byli jsme mladí, neopotřebovaní a kolikrát jsme ani nevěděli, kdy přestat. Některá představení trvala i tři a půl hodiny. Dle divadelních zákonů to byla jistě chyba, ale my jsme se bavili a diváci také. Když na to vzpomínám, musím se usmívat, ty večery jsou sice pryč, ale pocit štěstí z nich mi stejně nikdo nevezme. Něco z Návštěvních dnů je naštěstí zvukově zachyceno. Bolševici do toho sice stříhali, ale to nám jenom dokazovalo, že jim vadíme. A o to nám šlo také. Některé věci jsou původní nahrávky přímo z divadla. Ale co to budu rozbírat - vy si pustíte desku a poznáte sami, kam nůžky režimu nedosáhly. Váš Miloslav Šimek

Objev podobné jako Návštěvní den 2 - audiokniha

cena 69.0 Kč
Detail

Ogilvy o reklamě v digitálním věku

Audiokniha MP3 - Principy "otce reklamy" Davida Ogilvyho přizpůsobené na digitální současnost - autor Miles Young, čte Michal Jagelka a Klára Sochorová Principy "otce reklamy" Davida Ogilvyho přizpůsobené na digitální současnostBestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil.Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce. Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu "anekdot" a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století.Miles YoungMiles Young je bývalý britský podnikatel a držitel Warden of New College v Oxfordu . Do...

Objev podobné jako Ogilvy o reklamě v digitálním věku

cena 499.0 Kč
Detail

Reklama (978-80-247-3492-7)

Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, 208 stran Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Nové vydání přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a emocionálního působení a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak "krok za krokem" připravit účinnou reklamní kampaň, jaká média vybrat, jak vytvořit tu "správnou" reklamu, jaké barvy, obrazy a slova používat či jak si vybrat správnou agenturu. Dozvíte se také, jaké moderní přístupy ke zjišťování účinnosti reklamy existují, jaké jsou nové trendy v marketingové komunikaci nebo co...

Objev podobné jako Reklama (978-80-247-3492-7)

cena 229.0 Kč
Detail

Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha

eBook: Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.

Objev podobné jako Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha

cena 467.0 Kč
Detail

Reklama nakladatelství Toužimský & Moravec - Michal Moravec

Kniha obsahuje přibližně dvě stě nejrůznějších propagačních tisků nakl. T&M z let 1930 až 1949. Jedné se o skoro ucelený soubor volně tištěných materiálů firmy. Je samozřejmé, že práci nakladatelství nejlépe reprezentuje knižní tvorba, ale tato publikace dokládá, že i její další publikační činnost může být - a je velmi zajímavá.

Objev podobné jako Reklama nakladatelství Toužimský & Moravec - Michal Moravec

cena 358.0 Kč
Detail

Pravda v reklamě (Defekt) - Kenney John

Finbar Dolan je ztracený a osamělý. Jen o tom neví. Přestože unikl z prostředí modrých límečků v Bostonu, aby nastartoval mírně úspěšnou kariéru v reklamní agentuře na Madison Avenue, před blížící se čtyřicítkou je plný zmatků. Nedávno zrušil svatbu. Teď, několik dní před Vánocemi, musí zrušit dlouho plánovanou dovolenou, protože je nucen v rekordním čase napsat, vyrobit a dokončit reklamu důležitého klienta, výrobce plenek, pro vysílání při Super Bowlu. Ale je to ještě horší. Dozví se, že jeho dávno odcizený a kdysi násilnický otec těžce onemocněl. A že ho bratři ani sestra nemají v úmyslu navštívit. Ta zpráva Fina probudí a přiměje ho přehodnotit jeho dosavadní rozhodnutí, uvědomit si vztah ke kolegyni Phoebe, zpochybnit význam plenek v jeho životě a nakonec přiznat pravdu o vlastním životě a minulosti. Autor John Kenney proslul svými příspěvky do magazínu New Yorker. V roce 2014 získal Thurberovu cenu určenou nejlepším americkým humoristům. Kniha je jeho románovým debutem.

Objev podobné jako Pravda v reklamě (Defekt) - Kenney John

cena 119.0 Kč
Detail

Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha

eBook: Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi, seznámí se s novými příklady efektivních kampaní z roku 2010, dalšími příklady testování reklamy, novými údaji výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, novými poznatky k účinnosti reklamy na internetu a mnoha dalšími aktuálními informacemi a poznatky. Publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou českou autoritou v oblasti psychologie reklamy, vám odpoví na otázky typu, jakou reklamu váš zákazník preferuje, co se mu líbí a co odmítá, jak na něho působí obraz či zv uk, jak vytvořit účinnou reklamu a jak zjistit účinnost reklamy. Kniha nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.

Objev podobné jako Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha

cena 390.0 Kč
Detail

Česká reklama - Jaroslav Krupka - e-kniha

eBook: „Začaly mi chodit anonymní dopisy, které mi vyhrožovaly smrtí. To jsem bral ještě na lehkou váhu, jenže pak jsme jednou ráno přišli Na Zatlance do kanceláře a pod nohama nám křupalo sklo, protože nám v noci vytloukli všechna okna. To už bylo horší, takže jsme volali policii, která dva dny a dvě noci hlídkovala před agenturou, a u dětí jsem měl ochranku...“ Zajímá vás svět české reklamy a chcete se o něm dozvědět, co jste ještě nevěděli? Stojíte o seznámení s autory nejslavnějších českých kampaní a reklamních sloganů posledních dvaceti let? Víte, kvůli které kampani vyhrožovaly anonymy jejímu autorovi smrtí a na jaké české reklamy si stěžovali velvyslanci jiných států? Tušili jste, že spory o zaplacení kampaně někdy končily i narážečkami aut? Chcete nahlédnout do kuchyně reklamním tvůrcům a zjistit, jak se z prvotního nápadu rodí kampaň? Kniha vypráví dějiny české reklamy tak, jak zatím ještě nebyly vyprávěny. Vydejte se na cestu časem od legendárního pana Vajíčka až po poslední úspěchy českých tvůrců na mezinárodním festivalu reklamy v Cannes. Jaroslav Krupka vystudoval obory masová komunikace a žurnalistika na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy. Během studií přispíval do časopisů Kinorevue, Tvar, Mladý svět a Týden. Od roku 1994 pracoval v časopisu Strategie zaměřeném na masovou komunikaci, kde postupně působil jako redaktor, editor a vedoucí příloh. Od roku 2005 do roku 2010 pracoval jako redaktor a editor Lidových novin. V roce 2010 nastoupil do týdeníku Marketing & Media.

Objev podobné jako Česká reklama - Jaroslav Krupka - e-kniha

cena 499.0 Kč
Detail

Život víry 2021/2 - audiokniha

Audiokniha: Život víry 2021/2 – audioverze jediného českého mezidenominačního křesťanského měsíčníku. Čtou Ludmila Hojková, Štěpán Matuška, Lucie Endlicherová, Bohdana Medřická, Ondřej Medřický. Nahráno ve studiu Rádia 7. Z obsahu čísla: * téma – Najít Boží směrovky Jak slyšet Boží hlas? Jak najít jeho vůli pro svůj život? Kudy cesta nevede? A je to opravdu tak složité, jak se nám někdy zdá? Nad tématem se zamýšlejí Jakub Limr, Jarrid Wilson a Jaroslav Pleva. Téma doplňují zkušenosti Georga Müllera. * rozhovor – Ondřej a Bohdanka Medřičtí: Na splnění svých snů nemáme nárok Mladí manželé vyprávějí o zkušenostech ze stáže v izraelské armádě i o vážném úrazu, ale také o vztazích mezi generacemi nebo o tom, jak se jejich cesty spojily v životě i za mikrofonem Rádia 7. * úvodník Petra Húště „Když nevím, kam dřív skočit“ Co se stane, když se vedoucí naplno ponoří do práce, a přestože služba vzkvétá, člověk je najednou vším zahlcený a připadá si na roztrhání? Petr Húšť se sdílí o své zkušenosti a potřebě zastavit se. + ohlédnutí za životem Václava Lamra + „Duchovní vidiny a slyšiny“ – proč je tak snadné zaměnit Boží hlas a vlastní touhy – a co s tím? (T. Coufal) + příběhy čtenářů: Jak jsme přišli do „města Bílé věže“ (K. Lucchi), „Jednou se dočkáš“ (V. Jindrová) + povídka: Sherlock Holmes a tajemná kletba (M. Klesnil) + Vliv neomarxismu na dnešní společnost (D. Floryk) + recenze na knihy D. Drápala „Ukážu ti, co se má stát“ a P. Greiga „Jak se modlit“

Objev podobné jako Život víry 2021/2 - audiokniha

cena 49.0 Kč
Detail

Jóga vědomí slovem 2 - audiokniha

Audiokniha: Jóga vědomí slovem 2 - audiokniha obsahuje nahrávky ze setkání jógy vědomí ve Vnitřním kruhu 2. 12. 2017. Obsah: 1. Princip vědomí – kultivace vědomí celo-tělesného prožívání, 2. Kultivace prostorové subjektivity těla (jóga-um prostoru), 3.Kultivace vědomí dechu (jóga-um dechu), 4. Prostor pro otázky a dialog nad jógou vědomí. Nejedná se o studiovou nahrávku.

Objev podobné jako Jóga vědomí slovem 2 - audiokniha

cena 90.0 Kč
Detail

Smích prodlužuje život! 2 - audiokniha

Audiokniha: ...aneb Usmívejte se na život a život se bude usmívat na vás a také Humor je boj s lidskou hloupostí (Werich), Veselost je druhem odvahy (Hemingway), Humor a vtip jsou příjemné a často mimořádně užitečné (Cicero Marcus Tullius) Humor a satira jsou jako milenec a milenka; kde jednoho není, tam druhý smutně hledí (Jan Neruda) a nakonec: Anekdoty nemají autora, nýbrž vypravěče... I na tomto druhém albu se stejným názvem účinkují skvělí vypravěči - František Filipovský, Jiří Štuchal, Jaroslav Štercl, Felix Holzmann, Bedřich Zelenka, Lubomír Lipský, Jiří Krampol, Miloslav Šimek a mnoho dalších

Objev podobné jako Smích prodlužuje život! 2 - audiokniha

cena 69.0 Kč
Detail

Humor Vlasty Buriana 2 - audiokniha

Audiokniha: Druhý díl humorných scének vynikajícího komika Vlasty Buriana. Poslechněte si černý i laskavý humor a satiru vynikajícího improvizátora schopného parodovat vše aristokratické a snobské. Nechte se také okouzlit jeho schopností dokonale imitovat zvuky zvířat či obyčejných věcí.

Objev podobné jako Humor Vlasty Buriana 2 - audiokniha

cena 69.0 Kč
Detail

Život víry 2020/2 - audiokniha

Audiokniha: Život víry 2020/2 – audioverze jediného českého mezidenominačního křesťanského měsíčníku. Čtou Ludmila Hojková, Štěpán Matuška, Lucie Endlicherová, Bohdanka Gillíková, Daniel Zeman, Pavel Kohl. Nahráno ve studiu Rádia 7. Z obsahu čísla: * téma: ... a budou jedno tělo Co znamená „být jedním tělem“? Je sex hřích, nebo posila? Biblickému pohledu na manželství se věnuje L. Ondráček, J. Pražáková, T. Dittrich a další. * rozhovor – Martin a Ida Pencovi: „Humor nás zachraňuje denně“ Pastorský manželský pár prozradí, proč se rozhodli se nehádat a jak jim to jde, jak pečují o své manželství, proč a jak změnili způsob, jak se modlí, a jak otevírají sbor nevěřícím lidem... + editorial Tomáše Dittricha: Proč uspěli Hus i Darwin? + úvodník Petra Húště: Otrávený, nebo sladký pramen? + příběhy čtenářek: Když už spolu spíme, proč to měnit? (M. Nekolná), Ve vězení svého těla (D. Frantíková) + z historie: „Všichni mi radili, ať boj s démony vzdám“ – virtuální rozhovor luterským pastorem s Johannem Ch. Blumhardtem (V. Pleva) + misie: Indonésanům bylo divné, že jsme neprorokovali (M. Ondráčková) + křesťan a společnost: Čínští žadatelé o azyl: další čekání (L. Špoková) + ze života církve: Vstoupit do svobody (P. Kácha) + nad Biblí: „Ta žena je pes,“ řekl Ježíš. Proč? (D. Novák) + fejeton Idy Pencové „Láska a hnijící utěrky“ na zadní obálce

Objev podobné jako Život víry 2020/2 - audiokniha

cena 45.0 Kč
Detail

Ozvěny malých scén (2) - audiokniha

Audiokniha: Ruzná vystoupení a scénky z kabaretu.

Objev podobné jako Ozvěny malých scén (2) - audiokniha

cena 99.0 Kč
Detail

Ač zemřeli - ještě mluví 2. - audiokniha

Audiokniha: Původní LP album 1018 2681 Ač zemřeli - ještě mluví II. vydal Supraphon v roce 1979 - nyní album vychází poprvé digitálně. Titul je složen z vyprávění a z dokumentů o osobnostech našeho kulturního života jako např. Eduard Bass, Josef Čapek, Helena Malířová, Gabriela Preissová, Alfons Mucha, Jaroslav Ježek, Václav Vydra a mnoho dalších. Průvodní slovo mají Zdeněk Štěpánek a Milan Friedl, dokumenty a texty vybral k vydání dr. Jan Wenig

Objev podobné jako Ač zemřeli - ještě mluví 2. - audiokniha

cena 139.0 Kč
Detail

Večer s Bohumilem Bezouškou (2) - audiokniha

Audiokniha: Původní LP album 1118 2786 Večer s Bohumilem Bezouškou (2) vydal Supraphon v roce 1981 - nyní titul vychází poprvé digitálně (první díl byl vydaný v březnu pod kat. číslem VT 0413-2) Komentář Bohumila Bezoušky k původnímu LP albu 1 18 2365 vydanému v Supraphonu v roce 1978: Když jsem byl asi podruhé, nebo potřetí hostem svého přítele národního umělce Eduarda Kohouta v jeho pořadu "Eduard Kohout Viole", řekl mi Edoušek svým neodolatelným tónem:"Poslechni, nemyslíš, že by ses tu už uživil sám?" Teprve po jeho odchodu z našich řad se jeho slova připomněla znova - a tak vznikl můj Violový Legrecitál, těšící se tak velkému zájmu herecké i neherecké veřejnosti. Ve snaze umožnit i těm, kteří to mají do Violy z ruky, alespoň částečnou účast na tomto večeru i pro ty, kdož si chtějí připomenout jeho atmosféru, pořídili jsme ze zvukového záznamu Legrecitálu jakýsi výběr. Snad se vám bude líbit. Pak bychom udělali další. Snad ani nemusím zdůrazňovat, že mne k "povýtce k indiskrecím z divadelního zákulisí, jak zní podtitulek Legrecitálu, vedla upřímná snaha Vás pobavit a že všechny oběti svého klevetění mám ze srdce rád. Nesuďte příliš přísně občasné ostřejší slovíčko: jen zarputilý puritán by těmto neustále živým slovům mohl upírat právo na existenci v knížkách a na deskách. Váš Bohumil Bezouška

Objev podobné jako Večer s Bohumilem Bezouškou (2) - audiokniha

cena 99.0 Kč
Detail

Povídky Šimka a Grossmanna 2 - audiokniha

Audiokniha: Povídky psali oba autoři původně pro svá jevištní vystoupení. Proto také první dva tituly /Povídky Š+G 1 a 2/ vydal Supraphon v letech l994 a l995 jako výběr z archivních zvukových záznamů inscenací této dnes už slavné dvojice, včetně dochované nahrávky interpretace jedné povídky Jiřím Grossmannem.

Objev podobné jako Povídky Šimka a Grossmanna 2 - audiokniha

cena 69.0 Kč
Detail

Ze Soboty na Šimka (2) - audiokniha

Audiokniha: Skeče a scénky komediální dvojice Luďka Soboty a Miloslava Šimka

Objev podobné jako Ze Soboty na Šimka (2) - audiokniha

cena 99.0 Kč
Detail

Psychologie reklamy (978-80-271-3654-4)

Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, 360 stran, česky Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a...

Objev podobné jako Psychologie reklamy (978-80-271-3654-4)

cena 467.0 Kč
Detail

Srovnávací reklama (978-80-7400-561-9)

Kniha - autor Ondřej Hruda, 152 stran, česky Publikace se v českém prostředí poprvé komplexně zabývá srovnávací reklamou. Podrobně objasňuje její problematiku a vykládá podmínky, za jejichž splnění je srovnávací reklama dovolena, a to včetně uvedení do kontextu s evropským právem. Kniha obsahuje odkazy na desítky českých a zahraničních soudních rozhodnutí a rozsudků Soudního dvora EU. Výklad je podložen množstvím praktických ukázek a příkladů. V souladu s tezí, že „respektování pravidel a řádu patří spíš k podmínkám opravdové kreativity než k jejím překážkám,“ je publikace určena pro všechny, kdo srovnávací reklamu využívají při své soutěžní činnosti. Může rovněž sloužit jako pomůcka pro advokáty, soudce a jiné právníky, kteří se se srovnávací reklamou setkávají ve své praxi, popřípadě studenty právnických fakult a další, kteří se zajímají o reklamu. Podnětná bude rovněž pro ty, kdo reklamu tvoří či zadávají.

Objev podobné jako Srovnávací reklama (978-80-7400-561-9)

cena 359.0 Kč
Detail

Psychologie reklamy (978-80-247-4005-8)

Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, kolektiv a, 328 stran Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v médiích, seznámí se s novými příklady efektivních kampaní z roku 2010, dalšími příklady testování reklamy, novými údaji výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, novými poznatky k účinnosti reklamy na internetu atd. Publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou českou autoritou v oblasti psychologie reklamy, vám odpoví na otázku, jakou reklamu váš zákazník preferuje a jak vytvořit účinnou reklamu. Kniha nemá díky své komplexnosti a...

Objev podobné jako Psychologie reklamy (978-80-247-4005-8)

cena 390.0 Kč
Detail

Česká reklama (978-80-265-0046-9)

Elektronická kniha - autor Jaroslav Krupka, 264 stran Od pana Vajíčka po falešné soby „Začaly mi chodit anonymní dopisy, které mi vyhrožovaly smrtí. To jsem bral ještě na lehkou váhu, jenže pak jsme jednou ráno přišli Na Zatlance do kanceláře a pod nohama nám křupalo sklo, protože nám v noci vytloukli všechna okna. To už bylo horší, takže jsme volali policii, která dva dny a dvě noci hlídkovala před agenturou, a u dětí jsem měl ochranku...“ Zajímá vás svět české reklamy a chcete se o něm dozvědět, co jste ještě nevěděli? Stojíte o seznámení s autory nejslavnějších českých kampaní a reklamních sloganů posledních dvaceti let? Víte, kvůli které kampani vyhrožovaly anonymy jejímu autorovi smrtí a na jaké české reklamy si stěžovali velvyslanci jiných států? Tušili jste, že spory o zaplacení kampaně někdy končily i narážečkami aut? Chcete nahlédnout do kuchyně reklamním tvůrcům a zjistit, jak se z prvotního nápadu rodí kampaň? Kniha vypráví dějiny české reklamy...

Objev podobné jako Česká reklama (978-80-265-0046-9)

cena 499.0 Kč
Detail

Marketing bez reklamy - Magdalena Čevelová - e-kniha

eBook: Chcete mít dostatek zakázek, a přitom neutratit ani korunu za reklamu? Jste-li živnostník, nezávislý profesionál nebo malá firma, je to docela dobře možné. Kniha Marketing bez reklamy vám představí 10 postupů, které mohou být pro vaše podnikání dokonce účinnější než placená inzerce, a krok za krokem vás provede jejich používáním.

Objev podobné jako Marketing bez reklamy - Magdalena Čevelová - e-kniha

cena 199.0 Kč
Detail

Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha

eBook: Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy. Začínající marketéři a studenti VŠ v knize najdou vše důležité o tom, jak naplánovat a vytvořit tu "správnou" reklamu, která splní své cíle. Dozví se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný název, jméno produktu a logo. Autoři se dále věnují působení reklamy a jejímu měření, radí jak vybrat reklamní agenturu a představují nové trendy v marketingové komunikaci. V přílohách čtenáři najdou užitečné informace o legislativě spojené s reklamou, seznam tisku věnující se marketingu, odkazy na asociace komunikačních agentur a důležité adresy.

Objev podobné jako Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha

cena 254.0 Kč
Detail

Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha

eBook: Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Nové vydání přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a emocionálního působení a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak "krok za krokem" připravit účinnou reklamní kampaň, jaká média vybrat, jak vytvořit tu "správnou" reklamu, jaké barvy, obrazy a slova používat či jak si vybrat správnou agenturu. Dozvíte se také, jaké moderní přístupy ke zjišťování účinnosti reklamy existují, jaké jsou nové trendy v marketingové komunikaci nebo co není v reklamě dovoleno. Přestože se kniha věnuje z větší části právě reklamě, je určena všem zájemcům o problematiku komerčních komunikací, nejen marketingovým a reklamním manažerům a specialistům, pracovníkům komunikačních a reklamních agentur a studentům.

Objev podobné jako Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha

cena 229.0 Kč
Detail

Sedmikráska (2 CD) - audiokniha

Audioknihu Sedmikráska napsal autor: Eduard Petiška, čte: David Novotný. Kůže patří na buben, houslím strunky sluší, pohádka se povídá těm, kdo mají uši. Nechte na sebe promluvit podivuhodný svět starých pohádek – užijte si tucet známých i méně povědomých příběhů z různých dob a krajů Německa. Víte, že Sedmikráska je nejen kvítek, ale i krásná a skromná dívčina, která po mnohých strastech ke štěstí přišla? Možná už jste slyšeli o Sněhurce či Husopasce, ale co takhle o Pidivouskovi, o kouzelném hrnci nebo o zpívajícím stromečku? Zjistíte také, co se stane, když si přátelé přestanou věřit, nebo kterak neúspěšná „lekce strachu“ pomohla zakletému zámku.

Objev podobné jako Sedmikráska (2 CD) - audiokniha

cena 179.0 Kč
Detail

Broučci (2 CD) - audiokniha

Supraphon má ve svém archivu hned tři verze dramatizací Broučků, z nichž jednu, postavenou na interpretačním mistrovství Věry Galatíkové s hudbou Vadima Petrova, vám toto 2CD nabízí. Dramatizace jedné z nejoblíbenějších dětských knih! Málokterá knížka pro dětské čtenáře se drží na knižním trhu tak dlouho, jako Broučci Jana Karafiáta, který je vydal vlastním nákladem v r. 1876. Důvodů je víc, především však půvab a jednoduchost respektive srozumitelnost (pro děti tak důležitá) Karafiátova textu, v němž přenesl lidský život do světa broučků-světlušek. Přes náboženské aspekty knihy (Karafiát byl evangelický farář) se k ní hlásily všechny generace českých čtenářů a k její popularitě přispěly také ilustrace Jiřího Trnky i pozdější seriál TV večerníčků. Tracklist: CD 1 Broučci 1. Brouček objevuje svět 10:02 2. Přípravy na zimu 07:01 3. Maminka vypráví Broučkovi pohádku 05:09 4. Jak Brouček poprvé letěl 07:46 5. Jak bylo s Broučkem zle 09:06 6. A zas byl podzim a pak krutá zima 05:22 CD 2 Broučci 1. Jak Brouček potkal Verunku 09:55 2. Jak se Verunka vdala a Brouček byl smutný 06:55 3. Jak se Brouček ucházel o Berušku 04:44 4. Jak po svatbě zůstali Brouček s Beruškou sami 05:52 5. Jak se narodilo deset malých broučků 06:29 6. Jak malí broučci poprvé letěli 09:04

Objev podobné jako Broučci (2 CD) - audiokniha

cena 239.0 Kč
Detail

Strašidelné pověsti z plzeňského kraje 2 - audiokniha

Audiokniha: Audiokniha obsahuje další pokračování plzeňských pověstí v podání Démophobie a Ludvíků s hostujícím známým hercem a dabérem Martinem Stránským. Obsahem druhého alba jsou 3 zpívané pověsti z Plzně v podání Démophobie a dále zdramatizované pověsti z Domažlic, Horšovského Týna, Kašperských Hor, Sušice a Kralovic v originálním provedení divadelního souboru Ludvíci.

Objev podobné jako Strašidelné pověsti z plzeňského kraje 2 - audiokniha

cena 89.0 Kč
Detail

Podívejte se také