Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Reklama ...vážně!? 2 ()
Audiokniha MP3 Josef Barchánek, čte Miloš Kirschner Mozaika reklam sestavená z archivních nahrávek...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii...Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, ve druhém pokračování úspěšného titulu, i sedmdesátých. Opět...
Podívejte se také Reklama ...vážně!? ()
Reklama ...vážně!? 2 - audiokniha
Audiokniha: ...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, ve druhém pokračování úspěšného titulu, i sedmdesátých. Opět zde můžete slyšet scénky a skeče nahrávané pro Sazku, Tukový průmysl, Sběrné suroviny, obchodní domy Prior, Čs. státní loterii či Požární ochranu a další. Ať jde o vtipný propagační snímek pro Tukový průmysl (např. na tuk Sanu - sestru másla či olivový olej) v opět skvělém podání Jana Wericha a Miroslava Horníčka, vážně míněné nicméně vtipné scénky Spejbla a Hurvínka v neméně skvostné interpretaci Miloše Kirschnera, opět Vám v nich nabízíme dokumenty své doby.
Podívejte se také Reklama ...vážně!? 3 ()
Vražda potřebuje reklamu (2 MP3-CD) - audiokniha
Audioknihu Vražda potřebuje reklamu napsal autor: Dorothy L. Sayersová, čte: Otakar Brousek ml. Nastoupil, aby zjistil, proč ze schodů sletěl pan Dean. Až to vypátrá, ukloní se a půjde si zase pinkat kriket. V červnu 1933 ještě nebývalo na mediálním trhu obvyklé, aby pod schodištěm slovutné londýnské reklamní agentury dělala reklamu mrtvola. Ani firma pana Randalla nestojí o randál, takže na místo zavražděného textaře Deana záhy přijímá pana Deathe Bredona, který se uvede náručí štěpných sloganů. Leč pozor! Jen zasvěcenci vědí, jaký číman se tu dal ve skutečnosti zaměstnat – zato sám lord Petr Wimsey tuší, že pachatele zločinu je záhodno hledat přímo v budově. Pokud se vyrovná s hektickými nároky, jež na něj kladou klienti, uzávěrky a sazárna, může v agentuře slídit jako ostříž, oslnivě konverzovat a po práci ovívat krásky na večírcích zlaté mládeže. I kdyby mu hrozilo, že ho některá uloví, zůstane akční detektiv s modrou krví vždy a všude noblesním Britem a s přispěním švagra-policisty odhalí, jak rafinovaně se ve městě distribuoval kokain. A mezitím nás stvořitelka všímavého lorda Petra pobaví desítkami postřehů o reklamě, „reklamštině“ a jejích pěšácích, kteří tak rádi klamou masy i sebe.
Podívejte se také Somr Josef: Velká vánoční audiokniha - MP3-CD (55306-2)
Podívejte se také
- Reklama (978-80-247-3492-7)
- Prázdniny v Evropě (audiokniha na CD)
- Reklama (4. vydání) (978-80-247-5865-7)
- Angličtina maturitní témata Audiokniha s mp3 CD (978-80-7240-940-2)
- Angličtina barevná konverzace Audiokniha délka nahrávky 2 hodiny (978-80-7240-957-0)
- Angličtina barevná slovíčka Audiokniha délka nahrávky 2 hodiny (978-80-7240-951-8)
- Balíček e-kniha a audiokniha Houževnatost za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Nastavení mysli za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Válka umění za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Konec prokrastinace za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Mít vše hotovo za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Nikdy nedělej kompromis za výhodnou cenu
- Anglická nejužívanější slova Audiokniha s mp3 CD (978-80-7240-942-6)
- Angličtina otázky a odpovědi Audiokniha s mp3 CD (978-80-7240-949-5)
- Škola anglickej konverzácie: audiokniha: dĺžka nahrávky 6 hodin (978-80-7547-066-9)
- Angličtina barevná gramatika + CD: audiokniha délka nahrávky 4 hodiny (978-80-7240-958-7)
- Kniha Škola anglické konverzace: audiokniha: délka nahrávky 6 hodin (978-80-7547-064-5)
- Street talk aneb angličtina z ulice Audiokniha s mp3 CD (978-80-7240-969-3)
- Nekalosoutěžní reklama a nekalé obchodní praktiky: v české i evropské právní úpravě a judikatuře (978-80-7502-239-4)
- D-Link M15-2 (2 jednotky) (M15-2)
Reklama ...vážně!? ()
Audiokniha MP3 - Mozaik reklam, které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých a šedesátých. - Anonym, čtou různí interpreti Mozaik reklam, které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých a šedesátých....ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi.Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii...Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků),...
Objev podobné jako Reklama ...vážně!? ()
Dynamické reklamy (978-80-87973-33-2)
Kniha - autor David Bauckmann, 72 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato kniha je funkčním průvodcem, který přináší návod, jak efektivně nastavit facebookovou reklamu. Dynamické reklamy, také DPA reklamy, jsou komplexní činností zahrnující víceoborové spektrum zkušeností. Na jejich realizaci se zpravidla podílí několik lidí. Přesto je pochopení celé problematiky dohromady nesmírně důležité pro výsledný efekt kampaní. Kniha se skládá z deseti členitých kapitol. První část provází základním nastavením reklamního účtu a pokračuje vkládáním facebookových kódů s proměnnými na internetové stránky. V druhé části se dozvíte vše o formátu XML feed, tvorbě produktového katalogu a na závěr vše o nastavení kampaní s praktickými tipy. Autorem knihy je David Bauckmann, respektovaná autorita v oblasti programmatiky a dynamických reklam.
Objev podobné jako Dynamické reklamy (978-80-87973-33-2)
Reklama ...vážně!? 3 ()
Audiokniha MP3 - čte Neznámý Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" z archivních nahrávek, které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně.V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii...Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, již ve třetím...
Objev podobné jako Reklama ...vážně!? 3 ()
Reklama ...vážně!? 4 ()
Audiokniha MP3 - čte R. A. Dvorský a jeho Melody Boys Čtvrté pokračování archivních nahrávek reklam z padesátých a šedesátých let..ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně.V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi.Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, již ve čtvrtém pokračování úspěšného...
Objev podobné jako Reklama ...vážně!? 4 ()
Jak na reklamu (978-80-7402-115-2)
Kniha - autor Jan Pospíšil; Lucie Sára Závodná, 144 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha Jak na reklamu představuje základní informace o reklamě, její historii i účinky. Zabývá se i konkrétními postupy využívanými v reklamní komunikaci společně se základními návody.Reklama je všudypřítomný fenomén, se kterým se setkáváme prakticky denně. Pro většinu společností je to zároveň nejmocnější nástroj propagace.
Objev podobné jako Jak na reklamu (978-80-7402-115-2)
Hudba v televizní reklamě (978-80-875-0039-2)
Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 166 stran Monografie prezentuje závěry výzkumu hudební složky reklam vysílaných v českých televizích. Všímá si hudebních rysů - používaných temp, hudebních nástrojů, zpívaných sloganů a podobně, i toho, jak může být hudba v reklamě vnímaná a jak působí na televizní diváky.
Objev podobné jako Hudba v televizní reklamě (978-80-875-0039-2)
Viac/menej vážne/nevážne 3 (978-80-89975-10-5)
Kniha - autor Fero Guldan; Miro Pollák, 256 stran, slovensky, Brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Viac/menej vážne/nevážne 3 (978-80-89975-10-5)
Keď ťa každý má rád, nikto ťa neberie vážne - Martin Wehrle
Ako si stanoviť hranice a stáť si za svojím presvedčením Máte pocit, že vás druhí podceňujú? Bojíte sa vyjadriť svoj názor, lebo chcete byť s každým zadobre? Vždy keď sa pokúsite zlepšiť svoje postavenie, nastolia argumenty, ktorými vás prevalcujú? Človek, ktorý robí všetko, čo sa od neho očakáva, je síce obľúbený, ale zároveň je aj ľahkou obeťou. Úspechy dosiahne iba ten, kto sa nedá zneistiť a nebojí sa zaujať aj nepohodlný postoj. Táto kniha je určená všetkým, ktorí: – sa už nechcú dať zneužívať, – chcú si stáť za svojím, – chcú suverénne oponovať, keď sa od nich vyžaduje priveľa alebo keď čelia kritike, či slovným útokom. Kariérny a osobný kouč Martin Wehrle vás naučí, ako si v každej životnej situácii zachovať sebaúctu, ako sa brániť, nedať sa zmanipulovať, ako zvládať náročné konverzácie a ako dosiahnuť svoje ciele.
Objev podobné jako Keď ťa každý má rád, nikto ťa neberie vážne - Martin Wehrle
Ogilvy o reklamě v digitálním věku (978-80-256-2159-2)
Kniha - autor Miles Young; David Ogilvy, 224 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům.Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil. Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce.Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu "anekdot" a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století.
Objev podobné jako Ogilvy o reklamě v digitálním věku (978-80-256-2159-2)
Vražda potřebuje reklamu ()
Audiokniha MP3 - Audiokniha roku 2020: Nejlepší design - Nastoupil, aby zjistil, proč ze schodů sletěl pan Dean. Až to vypátrá, ukloní se a půjde si zase pinkat kriket. - autor Dorothy L. Sayersová, čte Otakar Brousek ml. Nastoupil, aby zjistil, proč ze schodů sletěl pan Dean. Až to vypátrá, ukloní se a půjde si zase pinkat kriket.V červnu 1933 ještě nebývalo na mediálním trhu obvyklé, aby pod schodištěm slovutné londýnské reklamní agentury dělala reklamu mrtvola. Ani firma pana Randalla nestojí o randál, takže na místo zavražděného textaře Deana záhy přijímá pana Deathe Bredona, který se uvede náručí štěpných sloganů.Leč pozor! Jen zasvěcenci vědí, jaký číman se tu dal ve skutečnosti zaměstnat – zato sám lord Petr Wimsey tuší, že pachatele zločinu je záhodno hledat přímo v budově. Pokud se vyrovná s hektickými nároky, jež na něj kladou klienti, uzávěrky a sazárna, může v agentuře slídit jako ostříž, oslnivě konverzovat a po práci ovívat krásky na večírcích...
Objev podobné jako Vražda potřebuje reklamu ()
Základy moderní reklamy
Audiokniha MP3 Claude C. Hopkins, čte Vítězslav Kryške Obsah: Význam používání vzorků, ukázek, posudků – dramatická ukázka Neznalost, která působí milionové ztráty Poznejte veřejné mínění/odstraňte předsudky Nabízejte služby, ukazujte výsledek Principy plošné reklamy Reklama na čistič: Zisk 1 800 000 USD Nebezpečí vychloubání, forma nesmí zakrývat obsah Cílem reklamy je ZISK Základní principy zásilkového prodeje Jak testovat trh - stovky ušetří statisíce Neměňte návyky lidí, vyvolejte reakci Psychologie titulků – „Text je král“ učiňte "Velký slib!" Fotografie, vzorky, negativní reklama Lidé hledají štěstí, bezpečí, krásu, spokojenost Reklama, která násobí prodej Skvělý řečník – špatný prodavač Síla ideální grafiky. Jaké foto ? Síla konkrétních údajů (celý svět nebo 52 států?) Síla testovacích kampaní Claudie C. HOPKINS je nejúspěšnější autor reklam moderní historie. Ročně vydělával na reklamě 50 000 000 USD, vlastnil zaoceánskou loď. Byl...
Objev podobné jako Základy moderní reklamy
Zmizelá Šumava 2 (audiokniha) - Emil Kintzl - audiokniha
Audiokniha: Odhalte další příběhy starých, dnes již zaniklých osad a osudy obyvatel Šumavy. Budete svědky zániku samoty Torfstich, dozvíte se, jaké legendy obestírají hrad Kašperk, objevíte Sterzmühle, šumavský skvost v údolí říčky Pstružné, i osadu Vogelsang, kterou Švédové nikdy nedobyli. Dvacet nových příběhů z tohoto mnohdy drsného kraje doprovázejí dobové i současné fotografie.
Objev podobné jako Zmizelá Šumava 2 (audiokniha) - Emil Kintzl - audiokniha
Živá reklama - Kaščák Jozef
Máte radi fejtóny, ktoré sú písané s nadh?adom, humorne, moderným jazykom a pritom nestrácajú ?ahkosť bytia? V tom prípade sa vám kniha životných postrehov Jozefa...
Objev podobné jako Živá reklama - Kaščák Jozef
Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová
Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.
Objev podobné jako Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová
Reklama (978-80-247-3492-7)
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, 208 stran Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Nové vydání přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a emocionálního působení a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak "krok za krokem" připravit účinnou reklamní kampaň, jaká média vybrat, jak vytvořit tu "správnou" reklamu, jaké barvy, obrazy a slova používat či jak si vybrat správnou agenturu. Dozvíte se také, jaké moderní přístupy ke zjišťování účinnosti reklamy existují, jaké jsou nové trendy v marketingové komunikaci nebo co...
Objev podobné jako Reklama (978-80-247-3492-7)
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
Audiokniha MP3 - Principy "otce reklamy" Davida Ogilvyho přizpůsobené na digitální současnost - autor Miles Young, čte Michal Jagelka a Klára Sochorová Principy "otce reklamy" Davida Ogilvyho přizpůsobené na digitální současnostBestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil.Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce. Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu "anekdot" a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století.Miles YoungMiles Young je bývalý britský podnikatel a držitel Warden of New College v Oxfordu . Do...
Objev podobné jako Ogilvy o reklamě v digitálním věku
Psychologie reklamy (978-80-271-3654-4)
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, 360 stran, česky Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a...
Objev podobné jako Psychologie reklamy (978-80-271-3654-4)
Psychologie reklamy (978-80-247-4005-8)
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, kolektiv a, 328 stran Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v médiích, seznámí se s novými příklady efektivních kampaní z roku 2010, dalšími příklady testování reklamy, novými údaji výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, novými poznatky k účinnosti reklamy na internetu atd. Publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou českou autoritou v oblasti psychologie reklamy, vám odpoví na otázku, jakou reklamu váš zákazník preferuje a jak vytvořit účinnou reklamu. Kniha nemá díky své komplexnosti a...
Objev podobné jako Psychologie reklamy (978-80-247-4005-8)
Česká reklama (978-80-265-0046-9)
Elektronická kniha - autor Jaroslav Krupka, 264 stran Od pana Vajíčka po falešné soby „Začaly mi chodit anonymní dopisy, které mi vyhrožovaly smrtí. To jsem bral ještě na lehkou váhu, jenže pak jsme jednou ráno přišli Na Zatlance do kanceláře a pod nohama nám křupalo sklo, protože nám v noci vytloukli všechna okna. To už bylo horší, takže jsme volali policii, která dva dny a dvě noci hlídkovala před agenturou, a u dětí jsem měl ochranku...“ Zajímá vás svět české reklamy a chcete se o něm dozvědět, co jste ještě nevěděli? Stojíte o seznámení s autory nejslavnějších českých kampaní a reklamních sloganů posledních dvaceti let? Víte, kvůli které kampani vyhrožovaly anonymy jejímu autorovi smrtí a na jaké české reklamy si stěžovali velvyslanci jiných států? Tušili jste, že spory o zaplacení kampaně někdy končily i narážečkami aut? Chcete nahlédnout do kuchyně reklamním tvůrcům a zjistit, jak se z prvotního nápadu rodí kampaň? Kniha vypráví dějiny české reklamy...
Objev podobné jako Česká reklama (978-80-265-0046-9)
Srovnávací reklama (978-80-7400-561-9)
Kniha - autor Ondřej Hruda, 152 stran, česky Publikace se v českém prostředí poprvé komplexně zabývá srovnávací reklamou. Podrobně objasňuje její problematiku a vykládá podmínky, za jejichž splnění je srovnávací reklama dovolena, a to včetně uvedení do kontextu s evropským právem. Kniha obsahuje odkazy na desítky českých a zahraničních soudních rozhodnutí a rozsudků Soudního dvora EU. Výklad je podložen množstvím praktických ukázek a příkladů. V souladu s tezí, že „respektování pravidel a řádu patří spíš k podmínkám opravdové kreativity než k jejím překážkám,“ je publikace určena pro všechny, kdo srovnávací reklamu využívají při své soutěžní činnosti. Může rovněž sloužit jako pomůcka pro advokáty, soudce a jiné právníky, kteří se se srovnávací reklamou setkávají ve své praxi, popřípadě studenty právnických fakult a další, kteří se zajímají o reklamu. Podnětná bude rovněž pro ty, kdo reklamu tvoří či zadávají.
Objev podobné jako Srovnávací reklama (978-80-7400-561-9)
Sedmikráska (2 CD) - audiokniha
Audioknihu Sedmikráska napsal autor: Eduard Petiška, čte: David Novotný. Kůže patří na buben, houslím strunky sluší, pohádka se povídá těm, kdo mají uši. Nechte na sebe promluvit podivuhodný svět starých pohádek – užijte si tucet známých i méně povědomých příběhů z různých dob a krajů Německa. Víte, že Sedmikráska je nejen kvítek, ale i krásná a skromná dívčina, která po mnohých strastech ke štěstí přišla? Možná už jste slyšeli o Sněhurce či Husopasce, ale co takhle o Pidivouskovi, o kouzelném hrnci nebo o zpívajícím stromečku? Zjistíte také, co se stane, když si přátelé přestanou věřit, nebo kterak neúspěšná „lekce strachu“ pomohla zakletému zámku.
Objev podobné jako Sedmikráska (2 CD) - audiokniha
Nové písničky pejska a kočičky 2 - audiokniha
Audiokniha: K celobarevné knize Nové příběhy pejska a kočičky i stejnojmenné audioknize, která vyšla na třech samostatně prodejných CD vyšly i tři CD nazvané Nové písničky pejska a kočičky s písničkami. Album přináší starší nejen dětské písničky, ale vždy i speciální dvě písničky o pejskovi a kočičce. Zpívají Heidi Janků, Pavel Novák, Robert N., Eva Borská, Eva Hurychová, Leoš Petrů, Nicol Lenertová, Marta Wallent, Vlasta Koudelová, Libor Petrů, Zuzana Dubnová, Josef Bouda, Veronika Valchářová, Lucie Nosková, Alice Konečná a další... Na konci CD je jako bonus i jeden příběh z audioknihy, který namluvil v roli vypravěče herec Michal Gulyáš, kočičku hovoří zpěvačka Heidi Janků a pejska mluví imitátor Libor Petrů. Nové písničky pejska a kočičky 2 Veronika Valchářová - Kočička a pejsek zpívají Robert N. & Lucie Nosková - Hádej Pavel Novák - Draci Heidi Janků - Když se načančám Josef Bouda - Prašná cestička Eva Borská - Za korunu ránu Alice Konečná & Robert N. - Znala panna pána Zuzana Dubnová - Barvičky NewTrio - Po hlavě skoč jen tak Eva Borská - Ráda mám, když se můžu bát Eva Borská & Robert N. - Decibely lásky Eva Hurychová - Chybička se vloudí Robert N. - Rio Marta Wallent - Letna party Vlasta Koudelová - Rámus Tom Pavel Novák - Už je večer, už je tma Bonus: Nicol Lenertová - Směs lidovek Poslechněte si pohádku: 18. Jak se pejsek s kočičkou koupali v rybníku
Objev podobné jako Nové písničky pejska a kočičky 2 - audiokniha
Ogilvy o reklamě v digitálním věku - Miles Young
Odhalte tajemství úspěšné reklamy 21. století. Kniha zakládá na principech \"otce reklamy\" Davida Ogilvyho a přizpůsobuje je digitální současnosti.
Objev podobné jako Ogilvy o reklamě v digitálním věku - Miles Young
Hudba v reklamě (978-80-87500-51-4)
Kniha - autor Radim Bačuvčík, 224 stran, česky, pevná bez přebalu matná Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech oblastí marketingové komunikace svázána asi nejvíce. Všímá si procesu, jakým se vůbec hudba do reklam dostává a do detailů ukazuje, jak vlastně hudba v dnešních reklamách vypadá. Knihu ocení všichni, kteří mají co do činění s reklamní tvorbou, a také lidé, kteří by se chtěli dozvědět více o tom, jak se s nimi reklamní mágové pokoušejí pomocí hudby manipulovat.
Objev podobné jako Hudba v reklamě (978-80-87500-51-4)
Reklama (4. vydání) (978-80-247-5865-7)
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, 232 stran Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy. Začínající marketéři a studenti VŠ v knize najdou vše důležité o tom, jak naplánovat a vytvořit tu "správnou" reklamu, která splní své cíle. Dozví se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný název, jméno produktu a logo. Autoři se dále věnují působení reklamy a jejímu měření, radí jak vybrat reklamní agenturu a představují nové trendy v marketingové komunikaci. V přílohách čtenáři najdou užitečné informace o legislativě spojené s reklamou, seznam tisku věnující se marketingu, odkazy na asociace komunikačních agentur a důležité adresy.
Objev podobné jako Reklama (4. vydání) (978-80-247-5865-7)
O podstatě reklamy (978-80-89447-85-5)
Kniha - autor Jaroslav Světlík, slovensky, pevná bez přebalu lesklá Klasická média jsou předčasně pohřbívána a nové technologie a s nimi spojené nové taktiky a přístupy jsou prezentovány jako jediné řešení efektivní reklamní komunikace. Jak má tedy reklama fungovat, aby byla skutečně efektivní? Které jsou faktory úspěšné a efektivní reklamy? Existuje teorie reklamy? Jedním z cílů publikace je předložit fundované, vědecky ověřené základy teorie reklamy plně využitelné pro další výzkumy uskutečněné v oblasti slovenské a české reklamy. Mimo jiné i proto, abychom věděli, kterou polovinu peněz investovaných do reklamy z celkové částky tří miliard euro vyhazujeme oknem. Nebo také proto, aby se ze zmíněných miliard vyhazovalo oknem co nejméně. To je ale jen ekonomický pohled. Reklama představuje mnohem složitější sociální fenomén. Zkoumání její podstaty proto vyžaduje multidisciplinární přístup. Na reklamu je možné nahlížet z pohledu mediální teorie,...
Objev podobné jako O podstatě reklamy (978-80-89447-85-5)
Marketing bez reklamy (999-00-017-5020-6)
Elektronická kniha - autor Magdalena Čevelová, 91 stran Chcete mít dostatek zakázek, a přitom neutratit ani korunu za reklamu? Jste-li živnostník, nezávislý profesionál nebo malá firma, je to docela dobře možné. Kniha Marketing bez reklamy vám představí 10 postupů, které mohou být pro vaše podnikání dokonce účinnější než placená inzerce, a krok za krokem vás provede jejich používáním.
Objev podobné jako Marketing bez reklamy (999-00-017-5020-6)
Amazon Kindle 2022, 16GB, černý, bez reklam (B09SWS16W6)
Elektronická čtečka knih - 6" podsvícený dotykový E Ink displej, rozlišení 1072 X 1448 px, WiFi a Bluetooth, vnitřní paměť 15,625 GB, bez paměťové karty, konektor USB-C, 1040mAh baterie Mějte svá oblíbená díla stále při sobě v kompaktním balení, a to díky elektronické čtečce knih Amazon Kindle 2022. Radost udělá těm, kteří rádi čtou a nechtějí být limitovaní hmotností nebo množstvím papírových knih. Čtení knih vám umožní podsvícený displej s úhlopříčkou 6" s rozlišením 1072 X 1448 px. Kvalitní E Ink displej je velmi pohodlný na čtení a nezatěžuje vaše oči. Nemusíte se obávat, že by vám došlo volné místo, neboť nabízená čtečka disponuje kapacitou 15,625 GB. Navíc díky její baterii o kapacitě 1040 mAh vydrží čtečka nabitá po celý den. Elektronická čtečka knih Amazon vám umožní přečíst na dovolené celou vaši knihovnu. Hlavní přednosti elektronické čtečky knih Amazon Kindle 2022, 16GB, černý, bez reklam Užijte si moderní čtení opravdu kdekoliv díky elektronické...
Objev podobné jako Amazon Kindle 2022, 16GB, černý, bez reklam (B09SWS16W6)
Amazon Kindle 2022, 16GB, modrý, bez reklam (B09SWTJZH6)
Elektronická čtečka knih - 6" podsvícený dotykový E Ink displej, rozlišení 1072 X 1448 px, WiFi a Bluetooth, vnitřní paměť 16 GB, bez paměťové karty, konektor USB-C, 1040mAh baterie Mějte svá oblíbená díla připravená ke čtení kdekoliv a kdykoliv, a to jen zásluhou elektronické čtečky knih Amazon Kindle 2022. Potěší všechny, kteří nechtějí být omezováni jak velikostí, tak množstvím klasických knih. Čtení knih si užijete na podsvíceném displeji s úhlopříčkou 6" s rozlišením 1072 X 1448 px. Kvalitní E Ink displej je velmi pohodlný na čtení a nezatěžuje vaše oči. Neostýchejte se s množstvím rozečtených knih. Nabízená čtečka disponuje dostatečnou kapacitou 16 GB. Navíc díky její baterii o kapacitě 1040 mAh vás čtečka spolehlivě provede i delším dnem. Elektronická čtečka knih Amazon vám připraví rozmanitou četbu knih. Hlavní přednosti elektronické čtečky knih Amazon Kindle 2022, 16GB, modrý, bez reklam Své oblíbené čtení si budete moct vychutnat s elektronickou...
Objev podobné jako Amazon Kindle 2022, 16GB, modrý, bez reklam (B09SWTJZH6)
Reklama ...vážně!? - audiokniha
Audiokniha: ...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých a šedesátých. Ať jde o vtipnou reklamu na výherní poukázky v noblesním podání Jana Wericha a Miroslava Horníčka, písničku Jiřího Suchého využitou pro Barvy a laky či více či méně povedené "vážné" reklamní skeče či bizarní agitka na sběr starých kostí (1950), jsou tyto snímky dokumentem své doby.
Objev podobné jako Reklama ...vážně!? - audiokniha
Policie 1-2. část (2 MP3-CD) - audiokniha
Audioknihu Policie napsal autor: Jo Nesbo, čte: Hynek Čermák. „Jak říkával Harry, sériový vrah je jako bílá velryba. A sériový vrah policistů je bílá velryba s růžovými puntíky. Nenajdeš dva takové.“ Na místech, kde byli v minulosti spáchány dosud neobjasněné zločiny, jsou nalezeni mrtví jejich vyšetřovatelé, kteří byli zavražděni stejným způsobem jako původní oběti. Ve speciálním týmu se scházejí samí „staří známí“: Beáta Lonnová, Katrine Brattová, Bjorn Holm a psycholog Stale Aune. Ale někdo jim chybí. V nemocničním pokoji kdesi v Oslu zatím oddychuje těžce raněný pacient v kómatu, jehož přísně tajnou identitu nezná ani neustále přítomná stráž.
Objev podobné jako Policie 1-2. část (2 MP3-CD) - audiokniha
Reklama ...vážně!? 4 - audiokniha
Audiokniha: ..ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, již ve čtvrtém pokračování úspěšného titulu, i sedmdesátých. Opět zde můžete slyšet scénky a skeče nahrávané pro Sazku, Knihu n.p., Sběrné suroviny, Jawu, Čs. státní loterii či Požární ochranu, pro umělce samotné či tzv PF podniku Rekrea. Na titulu určeném pouze pro digitální obchody účinkují jak neznámí mluvčí tak umělci jako R.A. Dvorský, František Filipovský, Jan Werich, Miloš Kirschner a mnoho dalších - opět Vám ve všech těchto scénkách nabízíme dokumenty své doby.
Objev podobné jako Reklama ...vážně!? 4 - audiokniha
Reklama ...vážně!? 3 - audiokniha
Audiokniha: ...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, již ve třetím pokračování úspěšného titulu, i sedmdesátých. Opět zde můžete slyšet scénky a skeče nahrávané pro Sazku, Tukový průmysl, Sběrné suroviny, obchodní domy Prior, Čs. státní loterii či Požární ochranu a další. Ať jde o vtipný propagační snímek pro Tukový průmysl (opět v hlavní roli Sana - vlastní sestra másla a opět skvělé podání Jana Wericha a Miroslava Horníčka), vážně míněné nicméně vtipné scénky Spejbla a Hurvínka (tentokrát jedenkrát v originální interpretaci Josefa Skupy a dvakrát v neméně skvělé interpretaci Miloše Kirschnera) či velmi povědomé reklamní chvilky televizní s panem Vajíčkem v hlavní roli - opět Vám ve všech těchto scénkách nabízíme dokumenty své doby.
Objev podobné jako Reklama ...vážně!? 3 - audiokniha
Zmizet (2 MP3-CD) - audiokniha
Audioknihu Zmizet napsal autor: Petra Soukupová, čte: Jan Meduna, Daniela Choděrová, Kryštof Hádek. Tři příběhy vyprávěné z pohledu dětí, které se snaží vyrovnat s osamělostí, nepochopením a neuspořádanými rodinnými poměry. První se zaměřuje na křehkého a posléze i hendikepovaného Kubíka, který trpí nezájmem otce a šikanováním staršího bratra. Drobné šarvátky bují i mezi malým Vojtou a zakomplexovanou Pavlínou, kteří žijí s mámou, ale mají každý jiného tátu; napětí mezi nimi pak eskaluje při návštěvě babičky. Třetí text se skládá ze vzpomínek ženy, jíž staré křivdy i neujasněné vztahy s rodiči znemožňují sblížení se sestrou. Vyprávění mistrně vystihuje situace a detaily, jaké si může z dětství pamatovat každý z nás. Magnesia Litera 2010: Kniha roku.
Objev podobné jako Zmizet (2 MP3-CD) - audiokniha
Inferno (2 MP3-CD) - audiokniha
Autor: Dan Brown, Čte: Miroslav Táborský. Záchrana světa pomocí symbolů a šifer? V dalším pokračování světových bestsellerů Šifra mistra Leonarda, Andělé a démoni a Ztracený symbol máte možnost znovu se potkat s profesorem Langdonem, kterého Brown posílá vyluštit záhadu skrytou v prvním díle Božské komedie nazvané Peklo, od italského renesančního umělce Danta Alighieriho. Vychutnejte si velkolepý literární thriller založený na poznatcích z dějin umění, exaktních věd a kryptologie.
Objev podobné jako Inferno (2 MP3-CD) - audiokniha
Čarodějné pohádky (2 CD) - audiokniha
Autor: Jiří Žáček, Čte: Petr Kostka. Znamenité vyprávění pohádek z celého světa plné kouzel kouzelníků, čar čarodějnic, kouzelných předmětů, magických zaklínadel, zázračných schopností a divotvorných proměn, veselých i strašidelných, uvěřitelných i neuvěřitelných. A malí kouzelníci, posluchači těchto pohádek pochopí, že na nejmocnější ze všech kouzel — lásku — jsou však i nejstrašnější čarodějové krátcí. Tato výpravná sbírka lidových pohádkových příběhů je pokračováním úspěšných Hrůzostrašných pohádek pro malé strašpytlíky, oceněných Zlatou stuhou.
Objev podobné jako Čarodějné pohádky (2 CD) - audiokniha
Červenka (2 MP3-CD) - audiokniha
Audioknihu Červenka napsal autor: Jo Nesbo, čte: Hynek Čermák. Pátrání Harryho Holea v mrazivém severském prostředí tentokrát zpestřuje seznámení s detektivovou femme fatale Ráchel i historická linie. Zatímco Harry je po incidentu při návštěvě amerického prezidenta nečekaně povýšen na vrchního komisaře norské tajné služby, ulicemi Osla prochází smrtelně nemocný stařec, který hodlá před svým koncem zajistit spravedlnost, o níž ho připravila minulost. Jeho rozhodnutí vyplývá z osudů frontových norských vojáků, kteří roku 1944 bojovali pod německou vlajkou u Leningradu a mezi nimiž byl snad i on sám. Jak souvisí aktuální odhodlání starého muže s dávnou smrtí odvážného střelce Daniela Gudesona, někdejší náklonností zraněného vojáka ke zdravotní sestře Heleně a pečlivě naplánovanou dezercí? A jaké následky to bude mít v současnosti, zejména je-li do věci zapletena vzácná puška velké ráže?
Objev podobné jako Červenka (2 MP3-CD) - audiokniha
Hastrman (2 MP3-CD) - audiokniha
Příběh člověka ve zvířeti a zvířete v člověku. Držitel ocenění Magnesia Litera 2001. Předloha oceňovaného filmu Jiřího Havelky. Čte: Jan Kolařík. Rozkročen mezi dvě staletí, několik pohádek a desítky mýtů vypráví Hastrman příběh zvířete s lidskými vášněmi, divoké krajiny a člověka, křehkého ve své špatnosti. V první části přijíždí do Staré Vsi její pán, volnomyšlenkářský šlechtic a podivínský diplomat, který se dlouhá léta zdržoval v cizině a pak se rozhodl pro klidný život ve staré vlasti. Nepočítal však s tím, že v nepatrné vesnici objeví celý nový svět. Druhá část vyprávění vrhá hrdinu do dnešní doby se všemi jejími zlořády a nečistotami. Jak vydobýt zpět to, oč moderní svět připravil člověka? Novodobá utopie, dílo pozdního romantismu, ale také pronikavý, velkoryse vyprávěný příběh o lásce, oběti a krvácející přírodě.
Objev podobné jako Hastrman (2 MP3-CD) - audiokniha
Havel (2 MP3-CD) - audiokniha
Zvuková verze biografie podrobně postihující nesmírně zajímavé osudy Václava Havla, velké osobnosti naší země, od jeho dětství až do smrti. Čte: Jan Vondráček. Audioknihu čte Jan Vondráček tak, že posluchač s napětím vnímá všechny zjevené skutečnosti a netrpělivě očekává pokračování, motta k jednotlivým kapitolám zaníceně přednáší Zuzana Stivínová a tři úvodní kapitoly přečetl autor sám. Vysvětluje zde své důvody, které jej k napsání knihy přivedly. Považoval to za svůj úkol. Říká: "…choval jsem obrovský obdiv k jeho myšlenkám, jeho neochvějné laskavosti, jeho opravdovosti a jeho odvaze..." Zároveň nemůže zapřít svou původní profesi psychologa, což znamená "…dokázat pozorovat jiné lidské bytosti (včetně těch, které jsou vám nejblíž), jak zápasí, vítězí, prohrávají, trpí a umírají, a dělat si při tom po celou dobu nezúčastněné poznámky…"
Objev podobné jako Havel (2 MP3-CD) - audiokniha
Hrdinové (2 MP3-CD) - audiokniha
Audioknihu Hrdinové napsal autor: Stephen Fry, čte: Otakar Brousek ml.. Celková stopáž: 15 hodin, 2 minuty. Již staří Řekové se zmítali ve víru vášní. A teď je u toho šmíruje britský vtipálek.Když se Prométheovou zásluhou věk bohů Řecku přejedl a prosadili se bájní hrdinové, začalo být u tamního moře dusno. Zhrzený Olymp dělal vlny a bojovníkům škodil proradným předurčením, uleželým incestem nebo aspoň vlčí mhou, což jsou přepychové podněty pro komika, který si předsevzal ukázat, že tehdejší výstřelky si v ničem nezadají s úlety 21. století. Plodí je přece tytéž vášně. V brilantně šoumenském podání Stephena Frye proto sledujte, jak díky filutovi Perseovi ztvrdnou Medúze rysy či jak prchlivý terminátor Héraklés zatočí s Hydrou coby položkou č. 2 na seznamu nucených prací. Plavte se s Iásónem za superženou Médeiou a buďte u toho, když kverulant Oidipús drtí Sfingu. Nemluvě o Théseovi, jenž vzal radši rozum do hrsti, když už v ní jeho tatík neudržel chtíč. Udatní rekové se sice občas prsí málem jako my ve statusech na sociálních sítích, ale bez jejich heroismu by nebylo umění Západu. Ostatně jsou to hvězdy, které vystoupaly až na oblohu! DVD-PREMIERY.CZ · Hrdinové (audiokniha) - Ukázka
Objev podobné jako Hrdinové (2 MP3-CD) - audiokniha
Hrůzostrašné pohádky (2 CD) - audiokniha
Autor: Jiří Žáček, Čte: Josef Somr. Proč hrůzostrašné pohádky? Pohádky, jak víme, mají rády nejen naše ratolesti, ale i my, dospělí. Vždy v nich totiž vítězí dobro nad zlem, což nebývá ve skutečném životě pravidlem. A proč hrůzostrašné? Protože se při jejich poslouchání tak trochu bát je vzrušující a čím víc nám běží mráz po zádech, tím dychtivěji čekáme na šťastné rozuzlení. Ale buďte bez obav, Jiří Žáček svým výběrem textů a jejich dokonalým převyprávěním nikterak nepřekročil hranice laskavosti pohádkového světa, které už dlouho posouvají tvůrci různých animovaných televizních příběhů určených dětským divákům za únosné meze. A navíc, dává nám nahlédnout do pokladnice lidové slovesnosti různých národů Evropy s poznáním, že pohádky vycházející z osobitosti jejich kulturních tradic si jsou velmi podobné. A ještě něco. Pohádky mají děti najraději, když jim je někdo vypráví. V našem případě je to pan Josef Somr, jehož osobitý, podmanivý a laskavý přednes si získal tvůrce tohoto titulu a věříme, že si získá i vás, posluchače. Zbývá dodat, že jej svými píšťalami dokreslil divotvorný pištec Jiří Stivín. Tak ať se vám hezky poslouchá.
Objev podobné jako Hrůzostrašné pohádky (2 CD) - audiokniha
Hypnotizér (2 MP3-CD) - audiokniha
Audioknihu Hypnotizér napsal autor: Lars Kepler, čte: Pavel Rímský. Psychiatr Erik Maria Bark je uznávaný odborník na léčbu traumat pomocí hypnózy. Jedné prosincové noci ho probudí zvonění telefonu. Volá mu detektivní inspektor Joona Linna z nemocnice ve Stockholmu a prosí ho, aby okamžitě přijel k případu malého chlapce, který je v bezvědomí a ve velmi kritickém stavu. Erik je jedinou nadějí, jak může policie chlapce vyslechnout a zjistit, kdo brutálně zavraždil jeho rodiče a mladší sestru. Doufají, že vraha vystopují a zachrání jeho starší sestru dřív, než bude pozdě. Erik se však praxi hypnotizéra nevěnuje už deset let a je rozhodnutý, že hypnózu už nikdy provádět nebude. Žádost o pomoc v něm probudí bolestné vzpomínky, a proto prosbu policie odmítne. Když se však nakonec nechá přesvědčit, všichni se rázem ocitnou ve víru nečekaných událostí. Tyto události bez varování udeří plnou silou do „hypnotizérova“ života. Jeho syn zmizí a Erik je nucen postavit se tváří v tvář minulosti a vrátit se ve vzpomínkách do časů, kdy byl jeho profesionální život v ruinách a jeho manželství na pokraji zhroucení. Jedině tak má šanci svému synovi zachránit život.
Objev podobné jako Hypnotizér (2 MP3-CD) - audiokniha
Firewall (2 MP3-CD) - audiokniha
Kdyby tak existoval ochranný štít proti syndromu vyhoření. Audioknihu Firewall napsal autor: Henning Mankell, čte: Jiří Vyorálek. Muž u bankomatu znenadání padne mrtev k zemi. Dvě dospívající dívky brutálně napadnou taxikáře, který posléze zemře. A celý kraj Skane se ponoří do tmy kvůli rozsáhlému výpadku proudu. Když však do trafostanice u Ystadu dorazí technik, čeká na něj děsivé překvapení... Jak spolu tyto události souvisejí? Stopy vedou k počítačové síti, jenže komisař Kurt Wallander není zrovna příznivcem moderní techniky. Případ ale nabírá katastrofických rozměrů a pachatel se stále ukrývá v anonymitě kyberprostoru. Komisaři se vůbec nezamlouvá, že se musí spoléhat na ostatní, protože se v dané problematice příliš neorientuje. Jak se vyznat v celém případu, než bude pozdě? Osmý díl série případů komisaře Wallandera. Případ Firewall byl rovněž zfilmován jako druhý díl první řady TV seriálu BBC Wallander, s Kennethem Branaghem v hlavní roli.
Objev podobné jako Firewall (2 MP3-CD) - audiokniha
Goldstein (2 MP3-CD) - audiokniha
Berlín roku 1931 – válka gangů v době hospodářské krize. Audioknihu Goldstein napsal autor: Volker Kutscher, čte: Jan Teplý. Když Gereon Rath dostane za úkol sledovat amerického gangstera Abrahama Goldsteina, netuší, že z kolegiální výpomoci pro americkou Bureau of Investigation se brzy stane smrtící závod. Zatímco se na svém pozorovacím stanovišti v hotelu Excelsior nudí, ozbrojený Goldstein se už dávno volně pohybuje po městě. Když pak Marlow, šéf podsvětí, donutí Ratha k soukromému vyšetřování, ocitá se komisař mezi bojovými liniemi zločineckých spolků. Mezitím Charly Ritterová, která nastupuje přípravnou právní praxi, podniká vlastní pátrání, jež se zakrátko protne s tím Gereonovým. Třetí díl série s komisařem Gereonem Rathem, hlavním hrdinou literární předlohy úspěšného seriálu Babylon Berlin v režii Toma Tykwera (Lola běží o život, Parfém: Příběh vraha).
Objev podobné jako Goldstein (2 MP3-CD) - audiokniha
Běžkyně (2 MP3-CD) - audiokniha
Audioknihu Běžkyně napsal autor: Peter May, čte: Martin Myšička, Jana Plodková. Porážka je matkou úspěchu - čínské přísloví Když vrcholový čínský plavec spáchá těsně před začátkem pekingských her sebevraždu a další nadějný reprezentant zemře v náručí milenky, vypadá to s olympijskými ambicemi nejlidnatější země světa povážlivě bledě. Zanedlouho navíc vyjde najevo, že tím seznam podobných „náhodných“ úmrtí v týmu pořadatelské země nekončí. Případ dostanou na starost čínský detektiv Li Jen a americká soudní lékařka Margaret Campbellová, jejichž jedinou nadějí je domácí favoritka vytrvalostního závodu na 3 000 metrů. Jenže poté, co zmizí i ona, a s ní také informace, které jim mohla sdělit, se ocitá v sázce nejen budoucnost atletiky lidové Číny tolik prahnoucí porazit USA i na sportovním poli, ale i Liho policejní kariéra.
Objev podobné jako Běžkyně (2 MP3-CD) - audiokniha
Duna (2 MP3-CD) - audiokniha
Audioknihu Duna napsal autor: Frank Herbert, čte: Marek Holý, Jana Stryková.
Objev podobné jako Duna (2 MP3-CD) - audiokniha
Andersenovy pohádky (2 CD) - audiokniha
Andersenovy pohádky na 2 CD. Sněhová královna a Malá mořská víla. To jsou dvě nejkrásnější pohádky od jednoho z největších světových pohádkářů H. CH. Andersena. Tyto pohádky patří mezi klasická díla dětské literatury a milují je děti po celém světě. Připravili jsme pro vás opravdu jedinečné zpracování na 2 CD v podání Hany Maciuchové (Sněhová královna) a Petra Štěpánka (Malá mořská víla). Úpravy překladu od J. Vrchlického a režie se ujal zkušený tvůrce audioknih Radek Adamec. Při poslechu se díky vynikající interpretaci, doplněné o skvělé, skoro až filmové zvukové efekty a náladové plochy, okamžitě ocitnete na sněhových pláních dalekého severu, nebo se budete pohupovat na mořských vlnách a prožijete si obě pohádky jako byste byli součástí děje. O nádherný obal tohoto 2CD se svými ilustracemi zasloužil akademický malíř Jiří Bernard.
Objev podobné jako Andersenovy pohádky (2 CD) - audiokniha
DNA (2 MP3-CD) - audiokniha
Audioknihu DNA napsal autor: Yrsa Sigur?ardóttir, čte: Klára Cibulková. V Reykjavíku došlo k vraždě mladé ženy, pachatel však netušil, že po celou dobu brutálního činu byla pod postelí schovaná sedmiletá dcerka oběti. Oficiální vyšetřování vede mladý detektiv Huldar, který musí spolupracovat s psycholožkou Freyjou pověřenou výslechem malé svědkyně. Jejich pátrání však komplikuje skutečnost, že spolu před časem strávili noc, aniž se pak znovu kontaktovali. Jenže na nevraživost není čas – vrah v zabíjení pokračuje a zanechává za sebou zdánlivě nesmyslné indicie: číselné řady, varovné SMS a záhadné výpočty načmárané na útržcích papíru. První díl série Freyja & Huldar.
Objev podobné jako DNA (2 MP3-CD) - audiokniha
Podívejte se také
- TECMATE OPTIMATE 2 (OPTIMATE 2)
- FILTRON 7FOP580/2 (7FOP580/2)
- FVS 2 směry (FVS 2)
- Hyundai HTDT421RP-2 (HTDT421RP-2)
- JUNKERS 6037M-2 (6037M-2)
- MANN-FILTER C14210/2 (C14210/2)
- FESTINA Automatic 20479/2 (20479/2)
- MANN-FILTER C13145/2 (C13145/2)
- Adam Hall SMS 2 (SMS 2)
- MANN-FILTER CF850/2 (CF850/2)
- AQ W1/2 (AQ W1/2)
- FRIEDRICH LEDERWAREN 20069-2 (20069-2)
- EufyCam 2 Pro 2+1kit (T88513D1)
- FRIEDRICH LEDERWAREN 20086-2 (20086-2)
- MANN-FILTER CF990/2 (CF990/2)
- FESTINA Automatic 16975/2 (16975/2)
- Marshall MS-2 černý (MS-2)
- LOTUS Chrono L18579/2 (L18579/2)
- MANN-FILTER W962/2 (W962/2)
- EVOLVEO deXy 2 USB (deXy 2)
- LOTUS Multifunction L18323/2 (L18323/2)
- Pohádky 2 ()