Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha
eBook: Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy. Začínající marketéři a studenti VŠ v knize najdou vše důležité o tom, jak naplánovat a vytvořit tu "správnou" reklamu, která splní své cíle. Dozví se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný název, jméno produktu a logo. Autoři se dále věnují působení reklamy a jejímu měření, radí jak vybrat reklamní agenturu a představují nové trendy v marketingové komunikaci. V přílohách čtenáři najdou užitečné informace o legislativě spojené s reklamou, seznam tisku věnující se marketingu, odkazy na asociace komunikačních agentur a důležité adresy.
Podívejte se také Reklama ...vážně!? ()
Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha
eBook: Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Nové vydání přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a emocionálního působení a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak "krok za krokem" připravit účinnou reklamní kampaň, jaká média vybrat, jak vytvořit tu "správnou" reklamu, jaké barvy, obrazy a slova používat či jak si vybrat správnou agenturu. Dozvíte se také, jaké moderní přístupy ke zjišťování účinnosti reklamy existují, jaké jsou nové trendy v marketingové komunikaci nebo co není v reklamě dovoleno. Přestože se kniha věnuje z větší části právě reklamě, je určena všem zájemcům o problematiku komerčních komunikací, nejen marketingovým a reklamním manažerům a specialistům, pracovníkům komunikačních a reklamních agentur a studentům.
Podívejte se také Reklama ...vážně!? 3 ()
Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha
eBook: První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě (corporate identity) přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, a to včetně vytváření corporate identity Česka. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace, doc. Jitka Vysekalová a Ing. Jiří Mikeš. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, tedy firemní kultura, design, komunikace i chování. Zjistíte, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Dozvíte se, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se věnuje také analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k "měření" image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům stejně jako vysokoškolským studentům.
Podívejte se také jiri jurecka
Podívejte se také
- dva druhy pravdy michael connelly e kniha
- Reklama (978-80-247-3492-7)
- Vrbová Jitka: To je... Jitka Vrbová (3x CD) - CD (310928-2)
- JIRI MODELS Minnie 28 barev
- ego je vas nepritel ryan holiday e kniha
- Molavcová Jitka: Zčistajasna - CD (G211832)
- jiri zmozek nejvetsi svetove hity cd
- JIRI MODELS oboustranné, Princezny, 8 ks
- JIRI MODELS šroubovací, Dino, 12 barev
- JIRI MODELS gelové Minnie 12 barev
- JIRI MODELS oboustranné, Peppa 8 ks
- Balíček e-kniha a audiokniha Houževnatost za výhodnou cenu
- Reklama (4. vydání) (978-80-247-5865-7)
- Kotě z Kocourkova: Vypráví Jitka Molavcová
- Molavcová Jitka: Pop galerie (SU5960-2)
- Zelenková Jitka: Intimity - CD (SU6502-2)
- Balíček e-kniha a audiokniha Nastavení mysli za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Válka umění za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Konec prokrastinace za výhodnou cenu
- JIRI MODELS šroubovací, Tlapková patrola, 12 barev
Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan - e-kniha
eBook: Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k „měření“ image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům a vysokoškolským studentům. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš a nově Jan Binar, šéf agentury McCann a prezident Asociace komunikačních agentur.
Objev podobné jako Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan - e-kniha
Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan
Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k „měření“ image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům a vysokoškolským studentům. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš a nově Jan Binar, šéf agentury McCann a prezident Asociace komunikačních agentur.
Objev podobné jako Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan
Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha
eBook: Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.
Objev podobné jako Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha
Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha
eBook: Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi, seznámí se s novými příklady efektivních kampaní z roku 2010, dalšími příklady testování reklamy, novými údaji výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, novými poznatky k účinnosti reklamy na internetu a mnoha dalšími aktuálními informacemi a poznatky. Publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou českou autoritou v oblasti psychologie reklamy, vám odpoví na otázky typu, jakou reklamu váš zákazník preferuje, co se mu líbí a co odmítá, jak na něho působí obraz či zv uk, jak vytvořit účinnou reklamu a jak zjistit účinnost reklamy. Kniha nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.
Objev podobné jako Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha
Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová
Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.
Objev podobné jako Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová
Chování zákazníka - Jitka Vysekalová - e-kniha
eBook: Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží a co vše dalšího na zákazníka působí. Poznáte typy spotřebitelů a jejich chování a získáte nové informace o neuromarketingu a možnostech jeho využití při analýze nákupního chování. Prakticky zaměřené poznatky se prolínají s příklady z české a zahraniční praxe. Kniha je určena zejména marketingovým manažerům, specialistům a studentům vysokých škol. Autorský kolektiv tvoří renomovaní marketingoví odborníci z teorie i praxe.
Objev podobné jako Chování zákazníka - Jitka Vysekalová - e-kniha
Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha
eBook: Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Dále v knize naleznete případové studie, které představují široké spektrum poznatků z oblasti uplatnění emocí v marketingu v tom nejširším slova smyslu. Knížk a je určena všem marketérům z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a zvláště marketingovou komunikací. A také všem zvídavým lidem, kteří se chtějí dozvědět, jak to s působením emocí – nejen v nákupním chování – je.
Objev podobné jako Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha
Veletrhy a výstavy - Jitka Vysekalová, Monika Hrubalová, Jana Girgašová - e-kniha
eBook: Co firmě přinese účast na výstavách a veletrzích? Jak se na ně krok za krokem správně připravit? Na co určitě nezapomenout? Četné příklady z marketingové praxe a přehledně členěný text pomohou všem současným i budoucím vystavovatelům, marketingovým pracovníkům a studentům, kteří se nechtějí učit jen metodou pokusu a omylu.
Objev podobné jako Veletrhy a výstavy - Jitka Vysekalová, Monika Hrubalová, Jana Girgašová - e-kniha
Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu - Jitka Vysekalová, Karel Voříšek - e-kniha
eBook: První kniha nejoblíbenějšího moderátora a lektora komunikace Karla Voříška a marketingové expertky Jitky Vysekalové. Vydejte se se s nimi na čtivou a poutavou cestu přes uvědomění si svého vlastního já a budování osobní image až k samotnému mluvení na veřejnosti a přesvědčivému vystupování. Image je nejen naším obrazem, který si o nás okolí vytváří na základě informací a osobních zkušeností, ale především by měla vycházet přímo z nás, měla by odpovídat naší osobnosti. Tuto osobnost můžete navzdory vlivu genů či výchovy do značné míry sami ovlivnit. Jaký jste typ temperamentu? Jste zaměřením introvert, nebo extrovert? Pomocí praktických cvičení a osobnostních testů poznáte lépe sami sebe i své okolí. Zjistíte, jak působíte na druhé a jak toho využít při řešení konfliktů. Ať už chcete přivést k dokonalosti svou osobní nebo profesní image, v knize naleznete rady, jak svého ideálu dosáhnout. Dozvíte se, jakou roli hraje móda a oblečení, vzhled, pověst, řeč těla, vystupování a chování, jaký vliv mají barvy či jak se „naučit vkusu“. Neschází ani návod, jak se stát charismatickou osobností. Naučíte se mluvit přesvědčivě a tak, aby vám lidé rozuměli. Autoři vám ukážou, jak na trému i proč a jak být asertivní. Provedou vás úskalími veřejného projevu, upozorní na časté chyby, seznámí vás s artikulací, intonací, frázováním i řečí těla. Zjistíte také, jak si udělat ze stresu spojence či předejít syndromu vyhoření a mnoho dalších užitečných tipů do života. Celá kniha je napsána čtivou a srozumitelnou formou a je plná praktických příkladů, cvičení a testů, které vám pomohou lépe poznat sami sebe a nikdy se již neztratit v davu.
Objev podobné jako Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu - Jitka Vysekalová, Karel Voříšek - e-kniha
Marketing - Jitka Vysekalová
Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT.
Objev podobné jako Marketing - Jitka Vysekalová
Proč se klepou řízky - Vladimír Mikeš - e-kniha
eBook: Příprava jídla a jeho konzumace je pro většinu z nás oblíbenou činností. Ne nadarmo vychází neustále velké množství nejrůznějších kuchařských knih plných tradičních či experimentálních receptů. Vaření je však především chemický proces, a má proto s chemií mnoho společného. V knize žádné nové recepty nenajdete, zato se dozvíte o potravinách spoustu zajímavostí - od jejich chemického složení, přes důvod klepání řízků, až po to, proč si červ vybere vždy to nejkrásnější jablko. Nemalý prostor je věnován také nejrůznějším chemickým látkám (lidově zvaným "éčka"), které se do potravin přidávají. Autor, profesor biochemie, je neobhajuje, ale uvádí na pravou míru některé názory na jejich přehnanou nebezpečnost.
Objev podobné jako Proč se klepou řízky - Vladimír Mikeš - e-kniha
Etiopské bajky a pohádky - Pavel Mikeš - e-kniha
eBook: Výběr osmnácti bajek a pohádek překládaných českému čtenáři v této knize představuje první sbírku etiopské lidové slovesnosti přeloženou přímo z amharštiny do češtiny. V knize naleznete také přílohu věnovanou etiopskému písemnictví. Dále doslov od prof. Kropáčka a malý slovníček. Některé pohádky doplňují kresby etiopských křížů. Na předsádce knihy jsou barevné historické mapy Etiopie z let 1613 a 1755.
Objev podobné jako Etiopské bajky a pohádky - Pavel Mikeš - e-kniha
Lovec a lvice - Jiří Jansta, Jitka Janstová - e-kniha
eBook: Vázané verše, publikované na 250 stranách této sbírky básní, jsou výsledkem skutečného příběhu Lvice Jitky (narozena 8. 8.) a lovce-Střelce Jirky (nar. 2. 12.), amatérských básníků, kteří se poznali na literárním serveru Liter.cz, zalíbili se sobě svou tvorbou a pohledem na život, aby jejich vztah po inkubační době propukl ve skutečnou, mnoha literáty opěvovanou lásku, která byla stvrzena ve svatební síni. Důkazem budiž 175 básní této sbírky.
Objev podobné jako Lovec a lvice - Jiří Jansta, Jitka Janstová - e-kniha
Differential geometry of special mappings - Josef Mikeš - e-kniha
eBook: Kolektivní monografie je věnována geodetickým zobrazením (tj. diffeomorfismům zachovávajícím geodetiky) Riemannových variet a jejich zobecněním. Kniha pokrývá také související geometrická témata a tvoří ji 18 kapitol. První a druhá je úvodem do diferenciální geometrie (křivek a ploch) a topologie. Další čtyři kapitoly se věnují základům speciálních variet s afinní konexí a jejich zobrazení. Kapitoly 7-12 jsou rozsáhlou analýzou geodetických zobrazení (mj. Einsteinových a Kählerových prostorů). Kapitoly 13-16 se věnují rotačním, F-planárním, holomorfně-projektivním a skoro geodetickým zobrazením. Kapitola 17 je věnována geometrii Riemannových-Finslerových prostorů. Kapitola 18 se zabývá A-prostory a Klingenbergovými projektivními prostory. The collective monograph is devoted to geodesic mappings (i.e. diffeomorphisms preserving geodetics) of Riemannian manifolds and their generalizations. The book also shows related geometric issues and it consists of 18 chapters. The first and the second chapters introduce into differential geometry (of curves and surfaces) and topology. The next four chapters are devoted to the basics of special manifolds with affine connections and their mappings. Chapters 7-12 are an extensive analysis of geodesic mappings (including Einstein and Kähler spaces). Chapters 13-16 are dedicated to rotary, F-planar, holomorphic-projective and almost geodesic mappings. Chapter 17 is a survey of the geometry of Riemann-Finsler spaces. Chapter 18 deals with A-spaces and Klingenberg projective spaces.
Objev podobné jako Differential geometry of special mappings - Josef Mikeš - e-kniha
Klinická onkologie pro sestry - Jiří Vorlíček, Jitka Abrahámová, Hilda Vorlíčková - e-kniha
eBook: Druhé, doplněné a zcela přepracované vydání úspěšné publikace. Moderní učebnice klinické onkologie pro sestry ve svém novém vydání odráží prudký a bouřlivý vývoj léků a léčebných postupů, který ovlivňuje toto velmi významné odvětví medicíny. Klinická onkologie pro sestry je určena nejen sestrám-specialistkám, ale všem sestrám, které pečují o pacienty s nádorovým onemocněním v nemocničním, ambulantním či domácím prostředí. Vzhledem k tomu, že výskyt nádorových onemocnění neustále stoupá, je důležité, aby i studenti ošetřovatelství získali poznatky z této problematiky, proto je kniha určena rovněž jim a jejich pedagogům.
Objev podobné jako Klinická onkologie pro sestry - Jiří Vorlíček, Jitka Abrahámová, Hilda Vorlíčková - e-kniha
Česká reklama - Jaroslav Krupka - e-kniha
eBook: „Začaly mi chodit anonymní dopisy, které mi vyhrožovaly smrtí. To jsem bral ještě na lehkou váhu, jenže pak jsme jednou ráno přišli Na Zatlance do kanceláře a pod nohama nám křupalo sklo, protože nám v noci vytloukli všechna okna. To už bylo horší, takže jsme volali policii, která dva dny a dvě noci hlídkovala před agenturou, a u dětí jsem měl ochranku...“ Zajímá vás svět české reklamy a chcete se o něm dozvědět, co jste ještě nevěděli? Stojíte o seznámení s autory nejslavnějších českých kampaní a reklamních sloganů posledních dvaceti let? Víte, kvůli které kampani vyhrožovaly anonymy jejímu autorovi smrtí a na jaké české reklamy si stěžovali velvyslanci jiných států? Tušili jste, že spory o zaplacení kampaně někdy končily i narážečkami aut? Chcete nahlédnout do kuchyně reklamním tvůrcům a zjistit, jak se z prvotního nápadu rodí kampaň? Kniha vypráví dějiny české reklamy tak, jak zatím ještě nebyly vyprávěny. Vydejte se na cestu časem od legendárního pana Vajíčka až po poslední úspěchy českých tvůrců na mezinárodním festivalu reklamy v Cannes. Jaroslav Krupka vystudoval obory masová komunikace a žurnalistika na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy. Během studií přispíval do časopisů Kinorevue, Tvar, Mladý svět a Týden. Od roku 1994 pracoval v časopisu Strategie zaměřeném na masovou komunikaci, kde postupně působil jako redaktor, editor a vedoucí příloh. Od roku 2005 do roku 2010 pracoval jako redaktor a editor Lidových novin. V roce 2010 nastoupil do týdeníku Marketing & Media.
Objev podobné jako Česká reklama - Jaroslav Krupka - e-kniha
Osvětlování světlovody - Jiří Plch, Jitka Mohelníková, Stanislav Darula, Richard Kittler, Miroslav Kocifaj, František Vajkay - e-kniha
eBook: Autoři publikace se zaměřují na problematiku osvětlování interiérů denním světlem dopravovaným světlovody. Nabízejí přehled vývoje tubusových světlovodů, vysvětlují jejich optické vlastnosti, metody posuzování a analytické řešení návrhu. Náročnější čtenář může získat teoretické základy z řešení úloh přenosu světla tubusovými světlovody při různých světelných exteriérových podmínkách a méně náročný čtenář má možnost obeznámit se s jednoduššími postupy hodnocení osvětlení interiérů světlovody. Kniha je určena pro stavební inženýry, architekty, investory, stavební firmy, učitele a studenty vysokých odborných škol. Autoři jsou členy SAV v Bratislavě, VUT Brno, národního komitétu mezinárodní společnosti pro osvětlování CIE.
Objev podobné jako Osvětlování světlovody - Jiří Plch, Jitka Mohelníková, Stanislav Darula, Richard Kittler, Miroslav Kocifaj, František Vajkay - e-kniha
Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu - Jitka Vysekalová, Karel Voříšek
Autory knihy jsou úspěšný moderátor a lektor v oblasti komunikace Karel Voříšek a uznávaná marketingová expertka Jitka Vysekalová. Vydejte se s těmito zkušenými průvodci labyrintem poznání sebe sama. Image je nejen naším obrazem, který si o nás okolí vytváří na základě informací a osobních zkušeností, ale především by měla vycházet přímo z nás, měla by odpovídat naší osobnosti. Tuto osobnost můžete navzdory vlivu genů či výchovy do značné míry sami ovlivnit. Jaký jste typ temperamentu? Jste zaměřením introvert, nebo extrovert? Pomocí praktických cvičení a osobnostních testů poznáte lépe sami sebe i své okolí. Zjistíte, jak působíte na druhé a jak toho využít při řešení konfliktů. Ať už chcete přivést k dokonalosti svou osobní nebo profesní image, v knize naleznete rady, jak svého ideálu dosáhnout. Dozvíte se, jakou roli hraje móda a oblečení, vzhled, pověst, řeč těla, vystupování a chování, jaký vliv mají barvy či jak se „naučit vkusu“. Neschází ani návod, jak se stát charismatickou osobností. Naučíte se mluvit přesvědčivě a tak, aby vám lidé rozuměli. Autoři vám ukážou, jak na trému i proč a jak být asertivní. Provedou vás úskalími veřejného projevu, upozorní na časté chyby, seznámí vás s artikulací, intonací, frázováním i řečí těla. Zjistíte také, jak si udělat ze stresu spojence či předejít syndromu vyhoření a mnoho dalších užitečných tipů do života. Celá kniha je napsána čtivou a srozumitelnou formou a je plná praktických příkladů, cvičení a testů, které vám pomohou lépe poznat sami sebe a nikdy se již neztratit v davu.
Objev podobné jako Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu - Jitka Vysekalová, Karel Voříšek
Marketing bez reklamy - Magdalena Čevelová - e-kniha
eBook: Chcete mít dostatek zakázek, a přitom neutratit ani korunu za reklamu? Jste-li živnostník, nezávislý profesionál nebo malá firma, je to docela dobře možné. Kniha Marketing bez reklamy vám představí 10 postupů, které mohou být pro vaše podnikání dokonce účinnější než placená inzerce, a krok za krokem vás provede jejich používáním.
Objev podobné jako Marketing bez reklamy - Magdalena Čevelová - e-kniha
Reklama (978-80-247-3492-7)
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, 208 stran Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Nové vydání přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a emocionálního působení a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak "krok za krokem" připravit účinnou reklamní kampaň, jaká média vybrat, jak vytvořit tu "správnou" reklamu, jaké barvy, obrazy a slova používat či jak si vybrat správnou agenturu. Dozvíte se také, jaké moderní přístupy ke zjišťování účinnosti reklamy existují, jaké jsou nové trendy v marketingové komunikaci nebo co...
Objev podobné jako Reklama (978-80-247-3492-7)
Hudba v televizní reklamě - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Monografie prezentuje závěry výzkumu hudební složky reklam vysílaných v českých televizích. Všímá si hudebních rysů - používaných temp, hudebních nástrojů, zpívaných sloganů a podobně, i toho, jak může být hudba v reklamě vnímaná a jak působí na televizní diváky.
Objev podobné jako Hudba v televizní reklamě - Radim Bačuvčík - e-kniha
Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty - Lenka Harantová - e-kniha
eBook: Monografie se zabývá problematikou sociální reklamy v České republice. Konkrétně se zaměřuje na vnímání sociální reklamy cílovou skupinou vysokoškolských studentů do 26 let a je tematicky orientována na kouření, alkohol, pohlavně přenosné choroby a bezpečnost silničního provozu.
Objev podobné jako Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty - Lenka Harantová - e-kniha
Venuše - Jitka Ludvíková - e-kniha
eBook: Miloš Weber je bohatý pražský podnikatel, kterému v životě všechno vychází. Má úspěch, peníze a nenasytnou touhu po krásných ženách. Štěstí ho ale opouští ve chvíli, kdy hospodyně nalezne tělo jeho mrtvé manželky. Zdánlivě vše vypadá na nešťastnou nehodu a Weberovi přátelé se snaží, aby byl případ rychle uzavřen. K místu činu se ovšem dostane komisař pražské kriminálky Pavel Matouš, kterému tu něco nesedí. I když má Weber hodně známých, Matouš nepodlehne tlaku a nepřestává na případu pracovat. Jeho touha nalézt pravdu je pak ještě silnější, když se objeví nečekaný svědek…
Objev podobné jako Venuše - Jitka Ludvíková - e-kniha
Klimasmutek - Holasová Jitka - e-kniha
eBook: Přiznaný klimasmutek je chybějícím dílkem k urychlenému řešení planetární krize. Klimatická krize je tak bolestivé a ohrožující téma, že málokdy máme sílu být s ním plně v kontaktu a přiznat si pocity, které v nás doopravdy vyvolává. Pokud se naopak této úzkosti otevřeme, může nás až paralyzovat. Jak environmentální žal uchopit, aby nebolel, ale posiloval? Necítíme ho v určité formě vlastně úplně všichni? A jak může tento pocit pohnout s řešením klimatické změny? Kniha v devíti kapitolách a devíti rozhovorech propojuje prožitky klimatického smutku se zkušenostmi českých odbornic a odborníků na duševní zdraví a provázení přírodou. Představuje mapu klíčových dovedností, které nás mohou podržet v nejistých časech: vysvětlí, proč a jak odfouknout všudypřítomný digitální smog, v čem citlivost posiluje nás i celou společnost, k čemu je nám dnes spirituální gramotnost a proč si máme hýčkat divočiny vnější i vnitřní. ––– Duševní zdraví a zdraví přírodního světa jsou nerozlučné. Na environmentální krizi jsme zvyklí se dívat především optikou čísel: počítáme vymřelé druhy, tuny oxidu uhličitého vypuštěné do atmosféry, kilometry čtvereční lesů spálených požáry. Roky, které nám zbývají na uskutečnění zásadních změn, než dojde k nejhoršímu. Klimatická změna ale neznamená jen fakta. Nese s sebou i emoce, prožitky, zkušenosti s vyschlými potoky, zážitky extrémních veder v neobvyklou roční dobu, smutek ze ztráty milovaného kusu lesa, který sežral kůrovec. Přináší strach o budoucnost, o životy generací, jež přijdou po nás. Nicméně není potřeba se v prožitku klimatického žalu topit, „rýpat“, stále dokola ho analyzovat či se nechat emocemi kolem environmentální krize pohltit.
Objev podobné jako Klimasmutek - Holasová Jitka - e-kniha
Chcípneš - Jitka Ludvíková - e-kniha
eBook: V malebném Jindřichově Hradci k vraždám často nedochází, přesto je 1. listopadu v ranních hodinách nalezena v městském parku zavražděná žena. Na sobě má kostým Morticie Addamsové, ale u těla není nic bližšího, co by ženu pomohlo identifikovat. Na místo se okamžitě sjíždí trojka z místní kriminálky a rozbíhá se pátrání. Vyšetřování se brzy soustředí na místní gymnázium, kde policisté začnou rozkrývat spletité vazby. Po dnech úmorného vyšetřování stále není jisté, zda vrah pochází ze školy, z rodiny nebo z minulosti oběti. Až pokus o druhou vraždu nasměruje policisty správným směrem a připomene, že i malá nenávist stačí k tomu, aby zoufalec vzal nůž a zasadil smrtelnou ránu.
Objev podobné jako Chcípneš - Jitka Ludvíková - e-kniha
Cardmaking - Jitka Ščerbová - e-kniha
eBook: Cardmaking představuje soubor různých technik, kterými vytváříme originální papírová přání, knižní záložky, darovací obálky, pozvánky, jmenovky, ozdobné visačky, obaly a krabičky, adventní kalendáře apod. Zároveň tak nazýváme zájmovou dekorativní činnost, jež díky kreativnímu a relaxačnímu charakteru oslovuje stále více nadšenců po celém světě. Cardmaking vzešel ze scrapbookingu (tvorba fotoalb a deníků), dnes mají společné zejména materiály a techniky. Tato publikace je určena všem, kteří rádi vytvářejí papírová blahopřání, pozvánky, dárkové krabičky, záložky a další papírové drobnosti z oblasti cardmakingu. Kniha nabízí tvůrcům možnosti, jak pracovat s výtvarnými prostředky, jako jsou barevné kombinace nebo plošné i prostorové ozdoby. Na příkladech kompozic ukazuje, jak je lze uspořádat a čím doplnit. Informace doprovázejí názorné fotografie více než stovky projektů i praktické rady, jak se vyhnout úskalím, která se mohou v průběhu tvorby vyskytnout. Dále kniha seznamuje s 20 cardmakingovými styly, představuje jejich hlavní prvky a uvádí též další zdroje inspirace z mezinárodního cardmakingového designu.
Objev podobné jako Cardmaking - Jitka Ščerbová - e-kniha
Purgatorium - Jitka Horáková - e-kniha
eBook: Smrt, která žije, není k zastavení. Jsme v daleké budoucnosti a Země je nenapravitelně rozvrácena. Ti, kteří přežili konec světa, se musejí skrývat před vzrůstající apokalypsou a každý den bojovat o život. Genesis, dívka, která ztratila paměť, se společně se svými přáteli snaží odolávat nebezpečí, které se jim staví do cesty, a zároveň hledá své ztracené vzpomínky. Brzy však zjišťuje, že za hrozbou v podobě vražedné nákazy ve skutečnosti stojí mnohem vražednější nepřítel.
Objev podobné jako Purgatorium - Jitka Horáková - e-kniha
Lymfotaping - Jitka Kobrová - e-kniha
eBook: Lymfotaping přináší žádaný a efektivní doplněk ke standardní léčbě otoků. Autoři se tentokrát specificky zaměřují na možnost ovlivnění lymfatického a s ním úzce souvisejícího kardiovaskulárního systému pomocí lymfotapu. Kniha nabízí rekapitulaci a rozšíření potřebných znalostí tejpování tak, aby čtenáři byli schopni plynule navázat aplikací lymfotapu. Obsah se zabývá problematikou poúrazových a pooperačních otoků, ale také lymfedémy, včetně možnosti alternativních drenážních cest lymfotapem. Pozornost je věnována i ošetření jizev. Kniha je primárně určena pro lymfoterapeuty z řad rehabilitačních lékařů, fyzioterapeutů, ergoterapeutů, zdravotních sester, masérů a jiných lékařských a nelékařských odborníků. Dále je vhodná pro studenty, a to zejména nelékařských bakalářských a magisterských oborů specializujících se na zdravotnictví.
Objev podobné jako Lymfotaping - Jitka Kobrová - e-kniha
Fusing - Jitka Dlouhá - e-kniha
eBook: Kniha pojednává o technice spékaného skla, kterou si bude moci po přečtení a nastudování základních technických informací, vyzkoušet každý sám i v domácích podmínkách. Pomocí této techniky je možné vyrobit si jednoduché pěkné šperky, od samostantných přívěšků až po celé sety, skleněnou podložku pod hrnek nebo různé dekorační panely do oken či na zeď, a pod. Všechny postupy jsou podrobně vysvětleny a na postupových fotografiích znázorněny tak, aby je zvládli i naprostí začátečníci. Kniha je určena všem, kteří rádi tvoří něco krásného a originálního. A o tom právě spékané sklo je.
Objev podobné jako Fusing - Jitka Dlouhá - e-kniha
Propast - Jitka Ludvíková - e-kniha
eBook: Někdy stačí malá chvilka nepozornosti a změní se toho až příliš mnoho…Román Propast je strhující příběh tří sester plný lásky, bolesti a nečekaných zvratů. Sylva je mladá učitelka a má těsně před svatbou. Klára, matka desetiletého Martina, se svým druhým manželem čeká další dítě. Linda, nejmladší ze sester a umělkyně, si užívá svobody. Každá vede svůj vlastní život, každá je jiná. Jedno však mají společné – od dětství drží spolu. Jedna na druhou se může spolehnout, jedna druhé vždy podá pomocnou ruku. Věří, že to tak bude navěky, ale osud před ně postaví těžkou zkoušku.Sestry zjišťují, že existuje jen jediná cesta, jak všechno dát zase dohromady… A tou je pomsta.
Objev podobné jako Propast - Jitka Ludvíková - e-kniha
Keramika - Jitka Ščerbová - e-kniha
eBook: Kniha přináší 28 keramických projektů a 12 dalších variant, které rozšíří oblíbené výtvarné téma ročních dob o další možnosti v oblasti modelování. Najdete zde přehledné pracovní postupy ve dvou stupních obtížnosti, v psané i fotografické podobě, které vám krok za krokem pomohou při vytváření zvířátek, rostlin a dalších drobných předmětů. Vše doplňují dobré rady vycházející z autorčiných zkušeností. Autorka se zaměřuje zejména na keramiku vytvářenou z plátu, modelování z hroudy a z válečků, ale představuje také používání sádrových licích forem, získáte dovednosti v oblasti zdobení lepenými tvary, otiskováním, prořezáváním, děrováním aj. Při barevném dekorování keramiky si osvojíte zdobení engobami, oxidy kovů, glazurami, sklem a dalšími materiály.
Objev podobné jako Keramika - Jitka Ščerbová - e-kniha
Mateřství jako z reklamy (na Lexaurin) - Petra Hřebíková - e-kniha
eBook: Když mi bylo dvacet, opovržlivě jsem koukala na všechny ty chudinky s kočárky. Na ty jejich povadlé nazelenalé tváře, neupravené vlasy, vytahaná trička a rozšmajdané boty. Takhle JÁ nikdy nedopadnu. Na můj šatník a kosmetickou taštičku nebude mít mateřství vůbec žádný vliv. Nikdy! A pak to začalo. Nejprve putovaly do zapomnění boty na podpatku. Protože zkuste zvedat kočárek do tramvaje na jehlách. Nejsem Reinhold Messner, ať žijí tenisky. Pak začaly mizet hedvábné halenky. Protože fleky od dětských přesnídávek nějakým záhadným způsobem přitahují mnohemvíc než výrazně levnější polyesterové kousky. Pápá, jakýkoli šperku na krk. Dítě se neptá, zda je řetízek designérský kousek, dítě trhá. Zní vám to povědomě? Jistěže ano. A je toho ještě mnohem víc! Protože jak zjistili američtí vědci, rozhodnutí mít dítě, je to nejhorší rozhodnutí, které můžete učinit. Budete mít méně spánku, méně peněz a méně sexu! Takže vítejte ve světě mateřství…
Objev podobné jako Mateřství jako z reklamy (na Lexaurin) - Petra Hřebíková - e-kniha
Smích v televizní reklamě - Radim Bačuvčík, Petra Bačuvčíková - e-kniha
eBook: Monografie představuje výsledky rozsáhlé analýzy zobrazování smíchu v televizních reklamích spotech, které byly vysílány v český televizí. Detailně se zabývá otázkami jako kdo se v reklamách směje, kde se směje, čemu se směje, jaké místo má smích v ději spotu, a podobně. Závěry analýzy jsou interpretovány v kvantitativním i kvalitativním smyslu a ilustrovány záběry z popisovaných spotů.
Objev podobné jako Smích v televizní reklamě - Radim Bačuvčík, Petra Bačuvčíková - e-kniha
Gendži monogatari a populární literatura období Edo - Mikeš Marek - e-kniha
eBook: Gendži monogatari (Příběh prince Gendžiho) je pravděpodobně nejznámějším dílem japonské klasické literatury. Vzniklo před více než tisíci lety a někdy bývá označováno za nejstarší román na světě. Tato publikace se zaměřuje na to, jakým způsobem s dílem nakládali autoři populární literatury v období Edo (1600–1867), především pak Rjútei Tanehiko, autor dobového bestselleru Nise Murasaki inaka Gendži, který je na Gendži monogatari založen. Kniha dále poskytuje úvod do problematiky parafrází v japonské předmoderní literatuře a zkoumá také tvůrčí strategie využité v dílech, jež kreativními způsoby z Gendži monogatari čerpala.
Objev podobné jako Gendži monogatari a populární literatura období Edo - Mikeš Marek - e-kniha
Děti krve - Jitka Moody - e-kniha
eBook: Úplně jinak psaná fantasy. Celý text je velmi barevně popisný a především protkán sarkastickým humorem, který vás bude bavit. Michal, obyčejný týpek z našeho světa, trochu nudný markeťák, se dostane do paralelního světa. Tam vše vypadá podobně, a přesto je velmi jiné – Praha, kde místo technologií používají magii a kabalu a jako domácí mazlíčky mají draky. Svět plný iluzí, intrik, kde sice mají stovky kouzel jak zlepšit sex, a ani tušení o humanitě či demokracii. Náš hrdina zjistí, že je prvorozený velmi urozené rodiny s nároky na trůn. To je problém v mnoha ohledech, tento svět netrpí skrupulemi použít jed či meč nebo černou magii, když na to přijde. A tak ho pochopitelně chce kdekdo zabít nebo alespoň unést. Ale abyste ho jen tak nelitovali, on se z něj vyklube taky pěkný zmetek. Vypadá to, že má být Ničitelem světů. Podle proroctví je Michalovi souzeno přijmout svůj osud a stane se Antikristem i Spasitelem. To podle toho, co se mu bude zamlouvat víc. V jeho jméně umírají tisíce sotva narozených dětí, Děti krve. Příběh je místy hravý, pak temný a stále krvavější. Co je to za bláznivou realitu? Ten zásadní zvrat nastal ještě v době Rudolfa II a jeho kouzelném světě mágů a alchymistů. V této knize se jim to totiž povedlo, našli onen mýtický kámen mudrců a z obav před Rudolfovou nevyzpytatelností tento zásadní vynález před svým vladařem zatajili. Aby ho skryli, nechtěně vytvořili paralelní svět tomu našemu, ten jejich ale není ovládán technologiemi, nýbrž magií a kouzly. Magické bitvy, nepřátelství vládců tohoto světa, intriky i zrady a všudypřítomný kouzelný a drsný sex i mnoho krvavých dobrodružství. Dá se říct, že by se vám ta realita měla líbit o dost víc než chudákovi Michalovi. Spisovatel ONDŘEJ NEFF o Dětech krve: „Jde mi z toho hlava kolem. Četba téhle knihy je šílená jízda, jako kdyby vás v kafilérii hodili do drtičky hovězích kostí, pod tím odpálili plamenomet a o výsledek by se porval Lucifer s kocourem doktora Fausta proměněným do Černého pantera. Pozor, ministerstvo duševního zdraví varuje: četba je návyková.“ Nedoporučujeme pro čtenáře mladší 15 let
Objev podobné jako Děti krve - Jitka Moody - e-kniha
Na slyšenou - Jitka Štichauerová - e-kniha
eBook: Rozhlas prošel za 100 let své existence neuvěřitelným vývojem. A protože vždy přitahoval kreativní lidi s láskou k mluvenému slovu, jeho historie je bohatá na pozoruhodné události. Které z nich jsou ty nejdůležitější? Jak svou práci vnímá Martin Dorazín, Patricie Strouhalová, Dalibor Gondík, Jan Rosák nebo Lucie Výborná? S čím se potýká režisér, editor, zprávař, zvukař a další rozhlasáci? To a mnoho jiného zjistíte v knížce, která vám přiblíží nejen známé rozhlasové hlasy.
Objev podobné jako Na slyšenou - Jitka Štichauerová - e-kniha
Vánoční případ - Jitka Ludvíková - e-kniha
eBook: V přepychové vilové čtvrti jižně od Prahy řádí sehraný gang zlodějů. Na svědomí má více než 120 vykradených nemovitostí, přesto nedělá chyby a nezanechává stopy. Policie nasadila do terénu několik týmů, gang se však stále nedaří dopadnout. Jediné štěstí je, že lupiči se střetu s majiteli nemovitostí vyhýbají a vybírají si opuštěné domy. Přesto mezi lidmi narůstá strach, neboť věří, že je jen otázkou času, kdy se něco někomu stane. Drzost zlodějů nemá meze a do akce jdou i na Štědrý den, kdy vyberou v několika domech nejenom cennosti, ale i dárky pod stromečkem. I tyto krádeže se zdají jako podle šablony, než je v jednom domě nalezena mrtvá žena. A druhý den je v sousední vile nalezena další mrtvá, přítelkyně první oběti. Na místo okamžitě dorazí tým vyšetřovatelů z pražské kriminálky a nestačí se divit, že je do případu opět zapletena spisovatelka Monika Hrubešová…
Objev podobné jako Vánoční případ - Jitka Ludvíková - e-kniha
Poslední pozdrav - Jitka Ludvíková - e-kniha
eBook: Vypadalo to na poklidnou dovolenou a kapitán Baloun už věřil, že se ukouše nudou. Kdosi z místních mu však připomněl starý policejní pomníček a kapitán se pouští do pátrání na vlastní pěst. Brzy zjišťuje, že tehdy šlo o víc než o zpackané vyšetřování a někdo musel vrahovi pomáhat. Šťourání v minulosti se nevyplácí ani spisovatelce Monice Hrubešové. Staré mrtvoly přitahují nové a kapitán Baloun musí objasnit, zda spolu vraždy souvisí. Je třeba najít vraha dřív, než zemře další člověk. Bude štěstí i tentokrát stát na straně vraha jako před lety, nebo to bude další Balounův úspěšný případ?
Objev podobné jako Poslední pozdrav - Jitka Ludvíková - e-kniha
Vánoční případ - Jitka Ludvíková - e-kniha
eBook: V přepychové vilové čtvrti jižně od Prahy řádí sehraný gang zlodějů. Na svědomí má více než 120 vykradených nemovitostí, přesto nedělá chyby a nezanechává stopy. Policie nasadila do terénu několik týmů, gang se však stále nedaří dopadnout. Jediné štěstí je, že lupiči se střetu s majiteli nemovitostí vyhýbají a vybírají si opuštěné domy. Přesto mezi lidmi narůstá strach. Drzost zlodějů nemá meze a do akce jdou i na Štědrý den, kdy vyberou v několika domech nejenom cennosti, ale i dárky pod stromečkem. I tyto krádeže se zdají jako podle šablony, než je v jednom domě nalezena mrtvá žena. A druhý den je v sousední vile nalezena další mrtvá, přítelkyně první oběti. Na místo okamžitě dorazí tým vyšetřovatelů z pražské kriminálky a nestačí se divit, že je do případu opět zapletena spisovatelka Monika Hrubešová…
Objev podobné jako Vánoční případ - Jitka Ludvíková - e-kniha
Maluji slovy - Jitka Janstová - e-kniha
eBook: Kdyby se mi před časem nepřihodila poezie, nevím, kudy by se můj život dál ubíral. Sbírka lyrické poezie ve vázaném verši s tématikou života, lásky, s prvky vyznání k milovanému rodnému městu Brnu obsahuje 42 básní a je doprovázena fotografiemi krásných obrazů pana Jana Březiny.
Objev podobné jako Maluji slovy - Jitka Janstová - e-kniha
Němé duše - Jitka Ládrová - e-kniha
eBook: Každý si v sobě nese křivdu. Co když ale člověk přijde i o tu poslední šanci na zadostiučinění? Omden z duše nenávidí povolání svého otce, který je majitelem bordelu. A poté, co mu přijde dopis s oznámením, že ho nepřijali na univerzitu v hlavním městě, má jasno. Odmítli ho právě kvůli tomu. Studium ovšem nebylo příležitostí k lepšímu životu pouze pro něj, ale především pro jeho nevlastní sestru Namii, kterou nyní čeká osud prodejné dívky. Proto Omden začíná spřádat nový plán, jak se dostat z otcova domu. Když zjistí, že do města přijel královský velvyslanec vyšetřující záhadná úmrtí v džungli, nabídne mu svou pomoc. Přesně tohle jsou kontakty, které tolik potřebuje. Jenže když se o něco zajímá sám panovník, znamená to nebezpečnou hru. Omden se tak zaplétá do něčeho daleko většího, než sám čekal. V srdci neprostupného pralesa žije zlo, kterému je třeba dát jméno. ––– Němé duše na čtenáře dýchnou atmosférou klasičtějších fantasy, s jejichž prvky Jitka Ládrová vědomě pracuje, a nejednou překvapí neočekávaným zvratem či obrácením žánrového klišé. Milovníci intrik a morálně šedých postav si přijdou na své.— Jiří Štěpán, redaktor Toužil odejít a příliš se tím netajil. K otcovu řemeslu, pokud by se tomu tak vůbec dalo říkat, neměl žádný vztah. Dům lásky sice přinášel vysoké zisky, ale jemu se hnusila ta pečlivě skrývaná přetvářka. Otec si mohl říkat, co chtěl, ohánět se tím, že jeho podnik je přece na úrovni a nezaměstnává obyčejné kurvy, nýbrž společnice… Jenže to na výsledku nic neměnilo. Pořád prodával ženy, jejich pozornost a lichotky. Celé to byla jedna velká lež. Hra pro pobavení a nízkou potěchu. Na tom se Omden podílet nechtěl. — ukázka z knihy
Objev podobné jako Němé duše - Jitka Ládrová - e-kniha
Díky, Londýne! - Jitka Hloušková - e-kniha
eBook: Tereza je vyčerpaná rutinou angličtinářky na průmyslovce, touží po nových impulzech. Na léto odjede do Londýna, který poznala už jako studentka v osmdesátých letech. Nadechla se tam svobody, potkala kamarádku Claire a ochutnala první kiwi. Časem se tam vrací za přáteli a milovaným jazykem. Tato návštěva se pro ni stane výjimečnou. Čekají ji nejen známá místa oživující zápisky v pětadvacet let starém deníku, ale také nová pracovní zkušenost. Neplánované romantické dobrodružství ji navíc postaví před rozhodnutí, zda se vrátit k původnímu životu, nebo se odhodlat k novému začátku. Jakou změnu se nakonec díky nově nabyté energii odváží uskutečnit?
Objev podobné jako Díky, Londýne! - Jitka Hloušková - e-kniha
Šité korálky - Jitka Sůsová - e-kniha
eBook: Na našem trhu se již objevilo několik knížek týkajících se postupů při výrobě šperků z korálků a jiných dalších materiálů, zatím však chybí kniha týkající se postupů při tvoření šperků šitých, při kterých stačí použít jen korálky, jehlu a nit. Podstatné je, že tyto techniky jsou něčím novým, neotřelým, neokoukaným, na čem si můžete vyzkoušet použití jehly a nitě úplně jiným způsobem, než na jaký jste zvyklé... a taky si připomenout časy našich babiček.. často se mi stalo, že mi kamarádky řekly - " tohle jsem přece viděla u babičky, když jsem byla malá, ta podobný náhrdelník mělaa"... a co může být hezčího, než si připomenout a oprášit staré techniky a dát jim nový kabát, styl a zapojit naši nekonečnou fantazii?
Objev podobné jako Šité korálky - Jitka Sůsová - e-kniha
„Práce šlechtí!“ - Jitka Balcarová - e-kniha
eBook: Kniha přináší na příkladu „pracovní služby“ jako celosvětově rozšířeného prostředku řešení nezaměstnanosti mladých lidí během hospodářských krizí nové poznatky o ideovém prostředí a nacionální praxi německé menšiny v meziválečném Československu. Umožňuje lépe porozumět jednání a stereotypům chování té části německé menšiny, která se definovala nacionálně a která ve třicátých letech 20. století nabývala na četnosti. Práce přibližuje na základě analýzy sociálního fenoménu, jak bývá také pracovní služba označována, postupné akreditování a implementaci projevů autoritativního myšlení vycházející z domácích zdrojů přizpůsobovaných formám říšského nacionálního socialismu v městských a venkovských podmínkách na sklonku existence republiky. Nabízí nové vhledy do vývoje německé menšiny v kontextu vývoje v Německu, které se ve sledovaném období dostávalo pod sílící tlak nacionálního socialismu. Publikace je koncipována převážně na základě výzkumu primárních pramenů rozličné povahy a je vedena úmyslem nabídnout širší odborné i laické veřejnosti pohled na dosud v české historiografii opomíjený historický jev, který svou povahou přispíval k zostřující se nacionální situaci meziválečného Československa a spoluutvářel militantní postoje části jeho německých obyvatel.
Objev podobné jako „Práce šlechtí!“ - Jitka Balcarová - e-kniha
Chyť bizona! - Holasová Jitka - e-kniha
eBook: Vyrazte se Samíkem a indiánským dědou Bertem na průzkum zdravých hranic digitálna v dobrodružném příběhu plném borůvek, snových tygrů, přátelství i pokory k přírodě. Proč se do lesa odhazují odpadky?Proč se o telefonní budky už nikdo nestará?A proč se večer máma s tátou místo čtení pohádky občas zapomenou u smartphonů? Když se rodičům jejich svítící cihličky jednoho dne omylem roztříští o sklenici borůvkové marmelády, Samík dostane nápad: co kdyby zkusila celá rodina pár týdnů přežít bez nich? Nečekaný digitální detox nabere ještě vyšší obrátky na horské chatě šibalského dědy Berta...
Objev podobné jako Chyť bizona! - Holasová Jitka - e-kniha
Zelené střechy - Jitka Dostálová - e-kniha
eBook: Zelené střechy, často nazývané také vegetační střechy, ozeleněné střechy nebo střešní zahrady, jsou střechy záměrně pokryté vegetací. V knize určené projektantům i stavebníkům jsou shrnuty zásady správného návrhu a provedení zelených střech. Najdete v ní také důležité informace o vegetačním souvrství a vhodné druhy vegetace pro konkrétní prostředí. Po přečtení publikace budete znát rozdíly mezi jednotlivými druhy ozeleněných střech a vyvarujete se také chyb, které se v projektech nebo na stavbách často vyskytují.
Objev podobné jako Zelené střechy - Jitka Dostálová - e-kniha
Dotek vraha - Jitka Ludvíková - e-kniha
eBook: Spisovatelka Monika Hrubešová má pocit, že na ni padá celý svět. Vše jí přerůstá přes hlavu a ona si potřebuje odpočinout od starostí, mužů, publicity a především se musí vyrovnat s minulostí. Proto odjíždí do tichého penzionu kousek za Prahu, kde věhlasný ruský léčitel pořádá vyhlášené ozdravné kurzy. Skupinka kurzistů je sice zvláštní, stejně jako léčitel, ale i tak to vypadá na vydařený týden, tedy až do té doby, než se v sauně najde mrtvé tělo. Na první pohled se zdá, že jde o přirozenou smrt, ale brzy se ukáže, že jen někdo dobře maskoval stopy. Namísto relaxace a příjemných meditací tak na Moniku Hrubešovou čeká policejní vyšetřování a známá dvojice pražských kriminalistů, kapitán Baloun a nadporučík Jedlička.
Objev podobné jako Dotek vraha - Jitka Ludvíková - e-kniha
Mapování dějin - Jitka Močičková - e-kniha
eBook: Popularita a produkce dějepisných atlasů v Evropě stoupala zejména od poloviny 19. století. Zdánlivě nezaujatá díla mapující minulost však mnohdy výrazně otiskovala aktuální politickou situaci a názorové proměny společnosti, což z nich činí cenný historický pramen. Kniha se zaměřuje na dějepisné atlasy ve středoevropském prostoru v období 1848–1989, s důrazem na česká a československá díla, která dosud nebyla podrobněji zkoumána. Komplexní analýza atlasové produkce (včetně soudobé reflexe děl, jejich společenského významu i ideologického zneužití) umožňuje formulovat základní typologii a trendy atlasové produkce, odhaluje nečekané paralely i regionální specifika a poskytuje nový pohled na vývoj historické kartografie ve střední Evropě.
Objev podobné jako Mapování dějin - Jitka Močičková - e-kniha
Podívejte se také
- JIRI MODELS gelové Peppa Pig 12 barev
- Jiri Hauschka (978-80-7437-350-3)
- Balíček e-kniha a audiokniha Mít vše hotovo za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Nikdy nedělej kompromis za výhodnou cenu
- Vrbová Jitka: 20 nej - CD (310520-2)
- JIRI MODELS gumovací, v setu Mickey - balení 2 ks
- JIRI MODELS fumovací, v setu Dinosauři - balení 2 ks
- Hosprová Jitka: Hudba pro violu - CD (SU4147-2)
- Čechová Jitka: Klavírní dílo 3 - CD (SU3843-2)
- Břetislav a Jitka (978-80-271-0363-8)
- Jitka Molavcová: Čáry máry na zdi - MP3-CD (859415658442)
- Stagg SPC030 E (SPC030 E)
- Stagg SMD3 E (SMD3 E)
- Stagg SMD1 E (SMD1 E)
- Čechová Jitka: Klavírní dílo 7 (2x CD) - CD (SU3847-2)
- Igelitka Jitka a petka Bětka (978-80-264-3555-6)
- Fieldmann FZN 6005-E (FZN6005-E)
- Fieldmann FDU 2003-E (FDU2003-E)
- Fieldmann FZS 2050-E (FZS2050-E)
- Fieldmann FDB 2004-E (FDB2004-E)
- Fieldmann FZS 2002-E (FZS2002-E)
- jiri schelinger f r cech hrrr na ne nam se libi cd