Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz

Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová

Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.

Podívejte se také dva druhy pravdy michael connelly e kniha

cena 491.0 Kč
Detail

Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha

eBook: Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi, seznámí se s novými příklady efektivních kampaní z roku 2010, dalšími příklady testování reklamy, novými údaji výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, novými poznatky k účinnosti reklamy na internetu a mnoha dalšími aktuálními informacemi a poznatky. Publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou českou autoritou v oblasti psychologie reklamy, vám odpoví na otázky typu, jakou reklamu váš zákazník preferuje, co se mu líbí a co odmítá, jak na něho působí obraz či zv uk, jak vytvořit účinnou reklamu a jak zjistit účinnost reklamy. Kniha nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.

Podívejte se také Vrbová Jitka: To je... Jitka Vrbová (3x CD) - CD (310928-2)

cena 390.0 Kč
Detail

Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha

eBook: Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.

Podívejte se také ego je vas nepritel ryan holiday e kniha

cena 467.0 Kč
Detail

Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha

eBook: Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy. Začínající marketéři a studenti VŠ v knize najdou vše důležité o tom, jak naplánovat a vytvořit tu "správnou" reklamu, která splní své cíle. Dozví se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný název, jméno produktu a logo. Autoři se dále věnují působení reklamy a jejímu měření, radí jak vybrat reklamní agenturu a představují nové trendy v marketingové komunikaci. V přílohách čtenáři najdou užitečné informace o legislativě spojené s reklamou, seznam tisku věnující se marketingu, odkazy na asociace komunikačních agentur a důležité adresy.

Objev podobné jako Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha

cena 254.0 Kč
Detail

Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha

eBook: Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Nové vydání přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a emocionálního působení a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak "krok za krokem" připravit účinnou reklamní kampaň, jaká média vybrat, jak vytvořit tu "správnou" reklamu, jaké barvy, obrazy a slova používat či jak si vybrat správnou agenturu. Dozvíte se také, jaké moderní přístupy ke zjišťování účinnosti reklamy existují, jaké jsou nové trendy v marketingové komunikaci nebo co není v reklamě dovoleno. Přestože se kniha věnuje z větší části právě reklamě, je určena všem zájemcům o problematiku komerčních komunikací, nejen marketingovým a reklamním manažerům a specialistům, pracovníkům komunikačních a reklamních agentur a studentům.

Objev podobné jako Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha

cena 229.0 Kč
Detail

Psychologie reklamy (978-80-271-3654-4)

Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, 360 stran, česky Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a...

Objev podobné jako Psychologie reklamy (978-80-271-3654-4)

cena 467.0 Kč
Detail

Psychologie reklamy (978-80-247-4005-8)

Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, kolektiv a, 328 stran Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v médiích, seznámí se s novými příklady efektivních kampaní z roku 2010, dalšími příklady testování reklamy, novými údaji výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, novými poznatky k účinnosti reklamy na internetu atd. Publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou českou autoritou v oblasti psychologie reklamy, vám odpoví na otázku, jakou reklamu váš zákazník preferuje a jak vytvořit účinnou reklamu. Kniha nemá díky své komplexnosti a...

Objev podobné jako Psychologie reklamy (978-80-247-4005-8)

cena 390.0 Kč
Detail

Chování zákazníka - Jitka Vysekalová - e-kniha

eBook: Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží a co vše dalšího na zákazníka působí. Poznáte typy spotřebitelů a jejich chování a získáte nové informace o neuromarketingu a možnostech jeho využití při analýze nákupního chování. Prakticky zaměřené poznatky se prolínají s příklady z české a zahraniční praxe. Kniha je určena zejména marketingovým manažerům, specialistům a studentům vysokých škol. Autorský kolektiv tvoří renomovaní marketingoví odborníci z teorie i praxe.

Objev podobné jako Chování zákazníka - Jitka Vysekalová - e-kniha

cena 361.0 Kč
Detail

Psychologie reklamy: 5., rozšířené a aktualizované vydání (978-80-271-3654-4)

Kniha - autor Jitka Vysekalová, 360 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání...

Objev podobné jako Psychologie reklamy: 5., rozšířené a aktualizované vydání (978-80-271-3654-4)

cena 469.0 Kč
Detail

Sociální psychologie - Milan Nakonečný - e-kniha

eBook: Tato kniha, vycházející po dvaceti letech od posledního vydání, podstatně přepracovaná a rozšířená, zprostředkovává čtenářům kromě tradičních témat sociální psychologie i celou řadu aktuálních poznatků ze současné světové sociálněpsychologické literatury. Autor, jak je jeho zvykem, přináší vše, co je pro tento obor základních psychologických věd důležité nejen pro studium, ale i pro sebepoznávání a životní praxi. Publikace podává v rámci vědecké empirie jak experimentálně (psychometricky), tak i fenomenologicky získané poznatky. A tak vytváří systém poznatků nejen o základních zákonitostech sociálních interakcí mezi lidmi z hlediska chování, ale i prožívání. Klíčovým tématem výkladu je lidský subjekt, v novém pojetí sociální psychologie označovaný jako sebejá („Self“). Čtenář získá mnoho poznatků nejen o zákonitostech psychologických aspektů mezilidských interakcí, ale také o sobě samém (např. o tom, jak vnímá sám sebe, jak si obraz o sobě vytváří, jaké role na jevišti života hraje, jak se to projevuje v motivaci jeho jednání, sebecítění, sebehodnocení) a mnoho dalšího. Text je doplněn zajímavými příklady z praxe, tradiční uspořádání témat a poznatků sociální psychologie je podáváno v kontextu evolucionistických a sociálně-kulturních souvislostí a činitelů.

Objev podobné jako Sociální psychologie - Milan Nakonečný - e-kniha

cena 559.0 Kč
Detail

Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha

eBook: Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Dále v knize naleznete případové studie, které představují široké spektrum poznatků z oblasti uplatnění emocí v marketingu v tom nejširším slova smyslu. Knížk a je určena všem marketérům z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a zvláště marketingovou komunikací. A také všem zvídavým lidem, kteří se chtějí dozvědět, jak to s působením emocí – nejen v nákupním chování – je.

Objev podobné jako Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha

cena 421.0 Kč
Detail

„Práce šlechtí!“ - Jitka Balcarová - e-kniha

eBook: Kniha přináší na příkladu „pracovní služby“ jako celosvětově rozšířeného prostředku řešení nezaměstnanosti mladých lidí během hospodářských krizí nové poznatky o ideovém prostředí a nacionální praxi německé menšiny v meziválečném Československu. Umožňuje lépe porozumět jednání a stereotypům chování té části německé menšiny, která se definovala nacionálně a která ve třicátých letech 20. století nabývala na četnosti. Práce přibližuje na základě analýzy sociálního fenoménu, jak bývá také pracovní služba označována, postupné akreditování a implementaci projevů autoritativního myšlení vycházející z domácích zdrojů přizpůsobovaných formám říšského nacionálního socialismu v městských a venkovských podmínkách na sklonku existence republiky. Nabízí nové vhledy do vývoje německé menšiny v kontextu vývoje v Německu, které se ve sledovaném období dostávalo pod sílící tlak nacionálního socialismu. Publikace je koncipována převážně na základě výzkumu primárních pramenů rozličné povahy a je vedena úmyslem nabídnout širší odborné i laické veřejnosti pohled na dosud v české historiografii opomíjený historický jev, který svou povahou přispíval k zostřující se nacionální situaci meziválečného Československa a spoluutvářel militantní postoje části jeho německých obyvatel.

Objev podobné jako „Práce šlechtí!“ - Jitka Balcarová - e-kniha

cena 250.0 Kč
Detail

Aplikovaná psychologie architektury - Karel Smejkal - e-kniha

eBook: Po deset let se autor setkával s architekty z více jak 140 zemí světa, ale nepotkal ani jediného, který by dokázal odpovědět na otázku, co je to psychologie architektury. Rozhodl se tedy vrátit na univerzitu, založit vědecký tým Aplikované Psychologie Architektury a celý tento vědní obor přesně definovat a pro architektonickou komunitu založit. Tato kniha je první odpovědí na otázku, co je to Psychologie Architektury. Aprvní knihou, která shrnuje 3 roky výzkumu na dané téma. Architekti tvoří naše umělé životní prostředí. Měli by proto znát ty, pro které jej tvoří. A měli by znát i sami sebe.

Objev podobné jako Aplikovaná psychologie architektury - Karel Smejkal - e-kniha

cena 150.0 Kč
Detail

Všechno za oknem - Jitka Kačánová - e-kniha

eBook: Někdy se verše začnou samy skládat na papír. Občas vytrysknou jak zurčící pramen, jindy vystřelí jak dávka z kulometu. A nebo jako když zakřičí duše. Nikdy jsem to pořádně nepochopila. Vzpírají se zákonům rozumu. Emoce bouřící a zmítající jedním srdcem se přes slova i odmlky přenesou do dalšího a tam zapálí plamínek porozumění. Když se to podaří...

Objev podobné jako Všechno za oknem - Jitka Kačánová - e-kniha

cena 89.0 Kč
Detail

Upřímnost až na kost - Jitka Kačánová - e-kniha

eBook: Tereza Boučková patří mezi nejzajímavější autory současné české literatury. I když toho o sobě prozradila sama ve svých knihách opravdu hodně, tento portrét přináší stručné shrnutí její životní i spisovatelské dráhy. A nechybí v něm ani zmínka o její nejžhavější novince Bhútán, má láska.

Objev podobné jako Upřímnost až na kost - Jitka Kačánová - e-kniha

cena 129.0 Kč
Detail

Slavné pražské mordy 3 - Jitka Kačánová - e-kniha

eBook: Psychopat Žítek s typickou tváří vraha, který zabíjel pro jedenáct korun, trans-ženo-muž Sudků, která si vraždou chtěla „vysloužit“ návrat do blázince, sexuální deviant Vorel, který kvůli své kastraci nenáviděl ženy, gerontofilní sadista Vyšehrad vraždící cestou z vojny nebo střelec z Prokopského údolí. Další smutní hrdinové případů, které svého času hýbaly veřejným míněním celé republiky. Zbytečných, často nepochopitelných a někdy i opravdu odporných...

Objev podobné jako Slavné pražské mordy 3 - Jitka Kačánová - e-kniha

cena 149.0 Kč
Detail

To mi hlava nebere! - Jitka Kačánová - e-kniha

eBook: Koks v řiti, rasistický Vinnetou, cynický Cimický, chlast, Johny a Agáta, Naschválníček, spirála mlčení, válka a mír, doktor Chocholoušek, vrtění šibenicí nebo zkažené ovoce v podobě školních dětí bučících na skotského Kamaru na Spartě. A spousta dalších absurdních situací dnešního světa, nad kterými člověku opravdu zůstává rozum stát. No, ne?

Objev podobné jako To mi hlava nebere! - Jitka Kačánová - e-kniha

cena 149.0 Kč
Detail

Humor & Sex 1 Erotické pohádky - Jitka Moody - e-kniha

eBook: 22 erotických pohádek na motivy klasických pohádek. Psáno s lehkým humorem a erotika je zde spíše jako zápletka. Co když to nebyla růže, o co se píchla Šípková Růženka? Co byste tak řekli, že lampa mohla provést chudákovi Aládinovi? Také Pinocchio měl třeba jiný úd, který mu narůstal s tím, jak zalhal. Najdete tady všechny slavné a dobře známé pohádky, které jsme jako děti s napětím poslouchali, když nám je četla máma před spaním. Tyto příběhy si můžete pro změnu číst před spaním s partnerem a navodit tak příjemnou atmosféru před intimními aktivitami. V knize příběhů najdete tyto “zneuctěné” pohádky: Císařovy nové šaty Sůl nad zlato Šípková Růženka Mrazík Malá mořská víla Živá voda Statečný voják Čert a Káča Alí Baba a 40 loupežníků Princezna na hrášku Rozum a štěstí Uspávač Princezna a žabák Pinocchio O Budulínkovi Princ Bajaja Tři sudičky Aládin a kouzelná lampa Kráska a zvíře Sněhurka Plaváček a tři zlaté vlasy děda Vševěda Popelka

Objev podobné jako Humor & Sex 1 Erotické pohádky - Jitka Moody - e-kniha

cena 199.0 Kč
Detail

Dějiny psychologie do konce 19. století - Milan Nakonečný - e-kniha

eBook: Publikace přináší poměrně rozsáhlé pojednání o vývojové etapě utváření filosofických a empirických základů psychologie v dobách, kdy psychologie ještě nebyla samostatnou vědou. Kromě rozšiřujícího pohledu na známá témata kniha zpracovává i témata dosud neuvedená, protože autor soudí, že v dějinách psychologie by měl být zachycen i vliv mystiky a esoterních soustav, neboť i tyto obory přinášely určité pojetí lidského duševního života. Proto je zde zahrnuto i pojednání o starořecké magii, středověké mystice, renesančním hermetismu, mesmerismu a obsáhlá informace o polemice na téma spiritismus, která se odehrála na konci 19. století mezi řadou významných vědců a filosofů. Originální je také závěr knihy, ukazující, jak se utvářel vliv některých představitelů vědy a filosofie s vědeckými kořeny v 19. století na vznik významných směrů v psychologii následujícího století (fenomenologické psychologie s jejími směry logoterapie, daseinsanalýzy, psychologie existence a ovšem gestaltismu, psychoanalýzy, psychologie osobnosti, resp. egopsychologie).

Objev podobné jako Dějiny psychologie do konce 19. století - Milan Nakonečný - e-kniha

cena 399.0 Kč
Detail

Hlavně, že máme střechu nad hlavou! - Jitka Kačánová - e-kniha

eBook: Čtyřicet fejetonů a jedna minireportáž z počátku třetího tisíciletí naplněné úsměvnými, ale někdy i jímavými postřehy mladé ženy na prahu Kristových let. Většina z textů na své aktuálnosti vůbec nic neztratila. A ty, na kterých zub času přece jen „zahlodal“, zase slouží jako vzpomínka na to, co v té době hýbalo českou společností.

Objev podobné jako Hlavně, že máme střechu nad hlavou! - Jitka Kačánová - e-kniha

cena 129.0 Kč
Detail

Speciální praktická cvičení z farmaceutické technologie - Jitka Mužíková - e-kniha

eBook: Speciální praktická cvičení z farmaceutické technologie jsou zaměřena na praktické využití teoretických poznatků prezentovaných v přednáškách z farmaceutické technologie. Konkrétně se jedná o podchycení základních výrobních a zkušebních kroků při výrobě granulátu, mikročástic, neobalených tablet, dražé, potahovaných tablet a tablet s řízeným uvolňováním léčiva. Řešena je i problematika tekutých a polotuhých přípravků z hlediska jejich reologických vlastností. Praktické úlohy by měly objasnit studentům funkci různých pomocných látek ve všech výše uvedených lékových formách. Studenti se seznámí také s lékopisným i nelékopisným hodnocením těchto lékových forem.

Objev podobné jako Speciální praktická cvičení z farmaceutické technologie - Jitka Mužíková - e-kniha

cena 100.0 Kč
Detail

„Jeden za všechny, všichni za jednoho!“ - Jitka Balcarová - e-kniha

eBook: Nacionální "obranné" spolky sehrály v německé společnosti českých zemí 19. a 20. století významnou roli. Jako podstatná komponenta německého nacionálního hnutí podněcovaly ve veřejném prostoru ideovou a politickou radikalizaci na bázi xenofobního nacionalismu. Vyhrocená "nacionalizace" ústící do absurdních představ o nadřazenosti a světovládě "germánské rasy" s německým jádrem v čele však měla hluboké kořeny sahající do 19. století i dále do minulosti. Právě spolkové prostředí bylo jedním z míst, kde se tyto ideje koncentrovaly, nabývaly na razanci a v různé formě se šířily do širokých vrstev německé populace. Staly se jedním z prvků formování identity "sudetského Němce" první poloviny 20. století. Autorka na základě analýzy a interpretace rozsáhlé pramenné základny z českých a zahraničních archivů odkrývá jejich podstatu, ideovou platformu a pestrou škálu jejich aktivit.

Objev podobné jako „Jeden za všechny, všichni za jednoho!“ - Jitka Balcarová - e-kniha

cena 250.0 Kč
Detail

Kritický racionalismus H. Alberta a K. Poppera - Jitka Paitlová - e-kniha

eBook: Lze dosáhnout jednou provždy pravdivého a jistého poznání? Jak se vyhnout paradoxu barona Prášila? Je moderní věda nikou objektivity oproštěné od lidských hodnot a omylů? Kde v současném proměnlivém světě hledat mravní ukotvení a smysl života? Nejen na tyto otázky se pokouší odpovědět filosofický směr označovaný jako kritický racionalismus, který se profiluje jako alternativa k tradiční epistemologii, novopozitivismu, ale i postmodernismu. Jako svébytný metodologický přístup se inspiruje vědeckým pohledem na svět, umožňuje konfrontaci s moderními technologiemi i tradiční teologií a má zakládat plnohodnotný životní postoj. Opírá se o nedogmatické pojetí racionality, jež počítá se sebereflexí a fenoménem chyby. Jitka Paitlová představuje kritickoracionalistická řešení klíčových filosofických problémů z oblasti poznání, vědy, etiky i náboženství. Vychází přitom zejména z interpretace textů Hanse Alberta, které vznikaly v polemice s německou filosofickou tradicí 20. století. Přidává nové postřehy ke Karlu Popperovi jako zakladateli kritického racionalismu a doplňuje svérázné české pojetí Otakara A. Fundy, který pozice Alberta a Poppera dokázal obohatit o zdánlivě protichůdné, existenciální aspekty.

Objev podobné jako Kritický racionalismus H. Alberta a K. Poppera - Jitka Paitlová - e-kniha

cena 180.0 Kč
Detail

A proč ne? - Jitka Kendíková, Jan Mazel, Adam Sládek - e-kniha

eBook: A proč ne! je výjimečnou knihou, jejíž obsah tvoří rozhovor ředitelky Gymnázia Jiřího Gutha-Jarkovského Jitky Kendíkové se studenty Adamem a Honzou na téma integrace spolužáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Jedná se o téma aktuální, často diskutované, ale také spojené s řadou otázek, se kterými si mnozí pedagogové, další odborníci a rodinní příslušníci nevědí rady. Ve formě rozhovoru studentů s jejich pedagogem nechává čtenáře neformálním způsobem nahlédnout do zákulisí školy, která má s integrací bohaté zkušenosti. Co o knize říká jeden z jejích autorů? Adam: Příručky jsou plné rad expertů, které vycházejí z nejpropracovanějších výzkumů. My se ale budeme snažit o pohled opačný, který já osobně považuju za mnohem důležitější. Vyslechneme názor vedení, který zastává Jitka Kendíková, ředitelka Základní školy a Gymnázia Jiřího Gutha-Jarkovského v Praze a pokusíme se na něj reagovat. Spolu s Honzou přidáme názor a zkušenosti studentů, jež jsou v drtivé většině příruček opomíjeny. Doufáme, že naší knihou pomůžeme jak rodičům, tak expertům...

Objev podobné jako A proč ne? - Jitka Kendíková, Jan Mazel, Adam Sládek - e-kniha

cena 175.0 Kč
Detail

Humor & Sex 2 Vilní padouši a hrdinové - Jitka Moody - e-kniha

eBook: 14 erotických příběhů známých postav z knih, filmů, seriálů, kteří ale jsou mnohem nadrženější než ti, co jste zvyklí znát. V lechtivé i humorné knize Vilní padouši a hrdinové přistihnete své oblíbené hrdiny a padouchy z filmů a románů v těch nejpikantnějších situacích. Nemáte pocit, že třeba takový mladý kouzelník Harry P. by si už taky mohl trochu vrznout? No a Indiana J. objeví bájné město a hádejte co, čeká ho tam spousta nepříjemností. Když Fiona přikáže oženit krále, aby netropil hlouposti, oslík se Šrekem dělají co můžou. Dokonale nedokonalý příběh Garpovy matky ze světoznámého románu vám vnutí skvělou náladu. V knize příběhů najdete tyto často ne vlastní vinou rozvášněné klaďasy a záporáky: Harry Potter Drákula Indiána Jones Matrix James Bond Smrtonosná past Hvězdná brána Svět podle Garpa Krotitelé Duchů Pán prstenů Shrek Švejk Doctor Who Supernatural

Objev podobné jako Humor & Sex 2 Vilní padouši a hrdinové - Jitka Moody - e-kniha

cena 199.0 Kč
Detail

Humor & Sex 3 Hříchy králů… a královen - Jitka Moody - e-kniha

eBook: 12 hříšných vladařů, kteří se nejvíce baví právě tím jedním smrtelným hříchem. V dobovém pozadí a v dobových šatech autorka představí velikány dějin v nemravně lechtivých situacích. I v této knize se budete spíše báječně bavit, než abyste si navodili sami dráždivou situaci. I když, i na to nejspíš dojde. Úctyhodní panovníci i dějinami proklínaní despotové, tihle všichni se představí takříkajíc v nedbalkách a k vaší dobré zábavě se pokusí uhájit svou čest a pověst a krapet úcty od přítomných dam a pánů. Kdo tvrdí, že ti nejmocnější a nejbohatší mají všechno hezky snadné? Kteří slavní historičtí vladaři se v knize pořádně rozvášnili: Královna ze Sáby Alexandr Veliký Kleopatra Caligula Messalina Barbora Cellská Jindřich VIII. papež Alexandr VI. Ivan Hrozný Rudolf II. Ludvík XIV. Král Slunce Napoleon

Objev podobné jako Humor & Sex 3 Hříchy králů… a královen - Jitka Moody - e-kniha

cena 199.0 Kč
Detail

Humor & Sex 4 To nej z knih 1, 2 a 3 - Jitka Moody - e-kniha

eBook: Výběr 15 příběhů, které jako autorka považuji za to, co se nejvíce povedlo z erotických pohádek, nemravných padouchů a hrdinů a hříchů králů a královen. To pro případ, že 3 knihy jsou na vás zkrátka moc, nebo chcete ochutnávku. Jestli máte rádi humor, vychutnáte si sarkasmus a potěší vás peprnější příběhy, kde erotika tomu všemu dává kouzlo, zkuste se začíst právě do této knihy. Kdybych si měla vybrat to nejlepší z toho nej, tedy řekněme 3 příběhy z každé knihy, byla by to pohádka na motivy Císařovy nové šaty, Garp coby zástupce hrdinů z knih a nakonec Jindřich VIII. coby král s nemravnými choutkami. A který máte nejradši vy? V této knize výběru najdete tyto příběhy: Císařovy nové šaty Šípková Růženka Malá mořská víla Alí Baba a 40 loupežníků Popelka Uspávač Drákula Indiána Jones Matrix Smrtonosná past Svět podle Garpa Královna ze Sáby Alexandr Veliký Jindřich VIII. Ludvík XIV. zvaný Král Slunce

Objev podobné jako Humor & Sex 4 To nej z knih 1, 2 a 3 - Jitka Moody - e-kniha

cena 199.0 Kč
Detail

Praktický poradca pre život seniora - Jitka Suchá, Iva Holmerová, Iva Jindrová - e-kniha

eBook: Kniha je určená všetkým, ktorých zaujíma kvalita života vo vyššom veku, čo sú predovšetkým seniori. Autorky rozdelili svoju knihu do dvoch častí. V prvej sa venujú problematike takzvaného zdravého starnutia, v druhej časti sa zaoberajú najčastejšími ochoreniami a problémami spojenými s vyšším vekom. Čitateľom kniha ponúka tak teoretické informácie, ako aj praktické úlohy.

Objev podobné jako Praktický poradca pre život seniora - Jitka Suchá, Iva Holmerová, Iva Jindrová - e-kniha

cena 199.0 Kč
Detail

Dějiny české a slovenské psychologie - Jiří Hoskovec, Daniel Heller, Simona Horáková-Hoskovcová - e-kniha

eBook: Monografie přináší přehled o vývoji psychologie v českém a slovenském prostředí od prvopočátků po současnost. Hlavní pozornost je zaměřena na vývoj jednotlivých psychologických oborů ve 20. století. Podstatná část práce je věnována základním psychologickým kategoriím (vnímání, pozornost, paměť, myšlení, emoce, vůle a motivace, osobnost) a významným představitelům oboru. Druhé, přepracované vydání knihy Malé dějiny české a středoevropské psychologie je určeno zejména studentům psychologie a zájemcům o tento vědní obor.

Objev podobné jako Dějiny české a slovenské psychologie - Jiří Hoskovec, Daniel Heller, Simona Horáková-Hoskovcová - e-kniha

cena 180.0 Kč
Detail

Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha

eBook: První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě (corporate identity) přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, a to včetně vytváření corporate identity Česka. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace, doc. Jitka Vysekalová a Ing. Jiří Mikeš. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, tedy firemní kultura, design, komunikace i chování. Zjistíte, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Dozvíte se, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se věnuje také analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k "měření" image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům stejně jako vysokoškolským studentům.

Objev podobné jako Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha

cena 319.0 Kč
Detail

Žák se speciálními vzdělávacími potřebami v tělesné výchově - Pavlína Nováková, Klára Daďová, Jitka Vařeková - e-kniha

eBook: Kniha je určena studentům i profesionálům v oblasti tělesné výchovy a sportu, tedy zejména učitelům, ale také vychovatelům, asistentům pedagoga, trenérům a lektorům ve školách, sportovních a volnočasových organizacích. První část je teoretická. Je přiblížen obor aplikované pohybové aktivity, uvedeny principy a příklady podpůrných opatření a popsána práce asistenta pedagoga v tělesné výchově. Druhá část publikace nabízí praktické návody a tipy pro tělovýchovnou praxi u konkrétních typů poruch, onemocnění a postižení.

Objev podobné jako Žák se speciálními vzdělávacími potřebami v tělesné výchově - Pavlína Nováková, Klára Daďová, Jitka Vařeková - e-kniha

cena 180.0 Kč
Detail

Veletrhy a výstavy - Jitka Vysekalová, Monika Hrubalová, Jana Girgašová - e-kniha

eBook: Co firmě přinese účast na výstavách a veletrzích? Jak se na ně krok za krokem správně připravit? Na co určitě nezapomenout? Četné příklady z marketingové praxe a přehledně členěný text pomohou všem současným i budoucím vystavovatelům, marketingovým pracovníkům a studentům, kteří se nechtějí učit jen metodou pokusu a omylu.

Objev podobné jako Veletrhy a výstavy - Jitka Vysekalová, Monika Hrubalová, Jana Girgašová - e-kniha

cena 168.0 Kč
Detail

Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan - e-kniha

eBook: Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k „měření“ image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům a vysokoškolským studentům. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš a nově Jan Binar, šéf agentury McCann a prezident Asociace komunikačních agentur.

Objev podobné jako Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan - e-kniha

cena 314.0 Kč
Detail

Návody k speciálním praktickým cvičením z farmaceutické technologie - Řehula Milan, Pavel Berka, Milan Dittrich, Jitka Mužíková - e-kniha

eBook: Druhé vydání speciálního praktika z farmaceutické technologie, které je zaměřeno na praktické ověřování teoretických poznatků. Pozornost je soustředěna na studium zrněných prášků, mikročástic, neobalených tablet, enterosolventních tablet, dražé a polotuhých dermálních přípravků. Studenti se seznámí s výrobou a lékopisným nebo nelékopisným hodnocením výše uvedených lékových forem. Získané výsledky mohou přímo zapisovat do příslušných tabulek ve skriptech.

Objev podobné jako Návody k speciálním praktickým cvičením z farmaceutické technologie - Řehula Milan, Pavel Berka, Milan Dittrich, Jitka Mužíková - e-kniha

cena 50.0 Kč
Detail

Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu - Jitka Vysekalová, Karel Voříšek - e-kniha

eBook: První kniha nejoblíbenějšího moderátora a lektora komunikace Karla Voříška a marketingové expertky Jitky Vysekalové. Vydejte se se s nimi na čtivou a poutavou cestu přes uvědomění si svého vlastního já a budování osobní image až k samotnému mluvení na veřejnosti a přesvědčivému vystupování. Image je nejen naším obrazem, který si o nás okolí vytváří na základě informací a osobních zkušeností, ale především by měla vycházet přímo z nás, měla by odpovídat naší osobnosti. Tuto osobnost můžete navzdory vlivu genů či výchovy do značné míry sami ovlivnit. Jaký jste typ temperamentu? Jste zaměřením introvert, nebo extrovert? Pomocí praktických cvičení a osobnostních testů poznáte lépe sami sebe i své okolí. Zjistíte, jak působíte na druhé a jak toho využít při řešení konfliktů. Ať už chcete přivést k dokonalosti svou osobní nebo profesní image, v knize naleznete rady, jak svého ideálu dosáhnout. Dozvíte se, jakou roli hraje móda a oblečení, vzhled, pověst, řeč těla, vystupování a chování, jaký vliv mají barvy či jak se „naučit vkusu“. Neschází ani návod, jak se stát charismatickou osobností. Naučíte se mluvit přesvědčivě a tak, aby vám lidé rozuměli. Autoři vám ukážou, jak na trému i proč a jak být asertivní. Provedou vás úskalími veřejného projevu, upozorní na časté chyby, seznámí vás s artikulací, intonací, frázováním i řečí těla. Zjistíte také, jak si udělat ze stresu spojence či předejít syndromu vyhoření a mnoho dalších užitečných tipů do života. Celá kniha je napsána čtivou a srozumitelnou formou a je plná praktických příkladů, cvičení a testů, které vám pomohou lépe poznat sami sebe a nikdy se již neztratit v davu.

Objev podobné jako Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu - Jitka Vysekalová, Karel Voříšek - e-kniha

cena 254.0 Kč
Detail

Marketing - Jitka Vysekalová

Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT.

Objev podobné jako Marketing - Jitka Vysekalová

cena 208.0 Kč
Detail

Reklama (978-80-247-3492-7)

Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, 208 stran Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Nové vydání přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a emocionálního působení a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak "krok za krokem" připravit účinnou reklamní kampaň, jaká média vybrat, jak vytvořit tu "správnou" reklamu, jaké barvy, obrazy a slova používat či jak si vybrat správnou agenturu. Dozvíte se také, jaké moderní přístupy ke zjišťování účinnosti reklamy existují, jaké jsou nové trendy v marketingové komunikaci nebo co...

Objev podobné jako Reklama (978-80-247-3492-7)

cena 229.0 Kč
Detail

Základy psychologie pro zdravotnické obory - Eva Zacharová, Jitka Šimíčková-Čížková - e-kniha

eBook: Publikace je uceleným textem v oblasti aplikované psychologie, má využití pro všechny formy studia nelékařských oborů i v oblasti dalšího vzdělávání ve zdravotnictví a ve zdravotnicko sociální oblasti. Předložená publikace je odborná ucelená učebnice, určená studentům nelékařských zdravotnických oborů připravujících se na své budoucí povolání ve vysokoškolské formě studia a sestrám v klinické praxi. Má jim umožnit poznání, pochopení a porozumění psychickému stavu nemocného člověka.

Objev podobné jako Základy psychologie pro zdravotnické obory - Eva Zacharová, Jitka Šimíčková-Čížková - e-kniha

cena 280.0 Kč
Detail

Reklama ...vážně!? ()

Audiokniha MP3 - Mozaik reklam, které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých a šedesátých. - Anonym, čtou různí interpreti Mozaik reklam, které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých a šedesátých....ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi.Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii...Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků),...

Objev podobné jako Reklama ...vážně!? ()

cena 69.0 Kč
Detail

Vražda potřebuje reklamu ()

Audiokniha MP3 - Audiokniha roku 2020: Nejlepší design - Nastoupil, aby zjistil, proč ze schodů sletěl pan Dean. Až to vypátrá, ukloní se a půjde si zase pinkat kriket. - autor Dorothy L. Sayersová, čte Otakar Brousek ml. Nastoupil, aby zjistil, proč ze schodů sletěl pan Dean. Až to vypátrá, ukloní se a půjde si zase pinkat kriket.V červnu 1933 ještě nebývalo na mediálním trhu obvyklé, aby pod schodištěm slovutné londýnské reklamní agentury dělala reklamu mrtvola. Ani firma pana Randalla nestojí o randál, takže na místo zavražděného textaře Deana záhy přijímá pana Deathe Bredona, který se uvede náručí štěpných sloganů.Leč pozor! Jen zasvěcenci vědí, jaký číman se tu dal ve skutečnosti zaměstnat – zato sám lord Petr Wimsey tuší, že pachatele zločinu je záhodno hledat přímo v budově. Pokud se vyrovná s hektickými nároky, jež na něj kladou klienti, uzávěrky a sazárna, může v agentuře slídit jako ostříž, oslnivě konverzovat a po práci ovívat krásky na večírcích...

Objev podobné jako Vražda potřebuje reklamu ()

cena 369.0 Kč
Detail

Reklama ...vážně!? 3 ()

Audiokniha MP3 - čte Neznámý Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" z archivních nahrávek, které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně.V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii...Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, již ve třetím...

Objev podobné jako Reklama ...vážně!? 3 ()

cena 69.0 Kč
Detail

Reklama ...vážně!? 4 ()

Audiokniha MP3 - čte R. A. Dvorský a jeho Melody Boys Čtvrté pokračování archivních nahrávek reklam z padesátých a šedesátých let..ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně.V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi.Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, již ve čtvrtém pokračování úspěšného...

Objev podobné jako Reklama ...vážně!? 4 ()

cena 69.0 Kč
Detail

Reklama ...vážně!? 2 ()

Audiokniha MP3 Josef Barchánek, čte Miloš Kirschner Mozaika reklam sestavená z archivních nahrávek...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii...Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, ve druhém pokračování úspěšného titulu, i sedmdesátých. Opět...

Objev podobné jako Reklama ...vážně!? 2 ()

cena 69.0 Kč
Detail

Základy moderní reklamy

Audiokniha MP3 Claude C. Hopkins, čte Vítězslav Kryške Obsah: Význam používání vzorků, ukázek, posudků – dramatická ukázka Neznalost, která působí milionové ztráty Poznejte veřejné mínění/odstraňte předsudky Nabízejte služby, ukazujte výsledek Principy plošné reklamy Reklama na čistič: Zisk 1 800 000 USD Nebezpečí vychloubání, forma nesmí zakrývat obsah Cílem reklamy je ZISK Základní principy zásilkového prodeje Jak testovat trh - stovky ušetří statisíce Neměňte návyky lidí, vyvolejte reakci Psychologie titulků – „Text je král“ učiňte "Velký slib!" Fotografie, vzorky, negativní reklama Lidé hledají štěstí, bezpečí, krásu, spokojenost Reklama, která násobí prodej Skvělý řečník – špatný prodavač Síla ideální grafiky. Jaké foto ? Síla konkrétních údajů (celý svět nebo 52 států?) Síla testovacích kampaní Claudie C. HOPKINS je nejúspěšnější autor reklam moderní historie. Ročně vydělával na reklamě 50 000 000 USD, vlastnil zaoceánskou loď. Byl...

Objev podobné jako Základy moderní reklamy

cena 990.0 Kč
Detail

Živá reklama - Kaščák Jozef

Máte radi fejtóny, ktoré sú písané s nadh?adom, humorne, moderným jazykom a pritom nestrácajú ?ahkosť bytia? V tom prípade sa vám kniha životných postrehov Jozefa...

Objev podobné jako Živá reklama - Kaščák Jozef

cena 134.0 Kč
Detail

Reklama (4. vydání) (978-80-247-5865-7)

Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, 232 stran Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy. Začínající marketéři a studenti VŠ v knize najdou vše důležité o tom, jak naplánovat a vytvořit tu "správnou" reklamu, která splní své cíle. Dozví se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný název, jméno produktu a logo. Autoři se dále věnují působení reklamy a jejímu měření, radí jak vybrat reklamní agenturu a představují nové trendy v marketingové komunikaci. V přílohách čtenáři najdou užitečné informace o legislativě spojené s reklamou, seznam tisku věnující se marketingu, odkazy na asociace komunikačních agentur a důležité adresy.

Objev podobné jako Reklama (4. vydání) (978-80-247-5865-7)

cena 254.0 Kč
Detail

Kniha obřadů - Sandra Ingermanová - e-kniha

eBook: PROVÁDÍME OBŘADY, abychom vyznačili důležité události a oslavili svátky – náš moderní přístup však pouze klouže po povrchu jejich skutečného potenciálu. S Knihou obřadů šamanská učitelka Sandra Ingermanová předkládá bohatý a praktický zdroj pro vytváření obřadů plných radosti, smyslu a magie. „Dychtivě se snažíme spojit s něčím širším než jen s tím, co prožíváme prostřednictvím svých běžných smyslů v materiálním světě,“ píše Sandra. „Prováděním obřadů vstoupíte do krásné a kreativní síly, kterou jste si možná nikdy ani nepředstavovali.“ Kniha obřadů splétá šamanská učení s příběhy, příklady a nápomocnými vhledy a zabývá se: součástmi obřadu – včetně stanovení si silných záměrů, opuštění všedních starostí, přípravy prostoru a hladkého vyřešení neočekávaného, pokyny pro samostatnou práci, pro práci v komunitě a prostřednictvím virtuálních obřadů, invokací elementů, přírodního světa, duchů předků a božské energie, obřady pro svatby, narození, přechodové rituály, pohřby, úctyhodné zakončení a nové začátky, obřady pro energetickou rovnováhu – léčení a požehnání, vyřešení posvátných smluv, zbavení se omezujících představ, vytváření modlitebních stromů atd., životem samotným jako obřadem – jak celý svůj život prostoupit obřadnou praxí od péče o zahradu nebo renovace vlastního domova či kanceláře až po pomoc s léčením naší planety.

Objev podobné jako Kniha obřadů - Sandra Ingermanová - e-kniha

cena 220.0 Kč
Detail

Motýlí kniha - kolektiv autorů - e-kniha

eBook: Představte si, že vaše kůže je křehká jako motýlí křídla. I šev na oblečení vás poraní. Občas nemůžete polknout, jícnem nic neprojde. Jaké to je, žít s takovou křehkostí, by vám pověděla Olga Joklová, která takzvanou nemocí motýlích křídel trpěla. Bohužel už to osobně udělat nemůže. Olga strávila většinu svého života tím, že upřímně o svém onemocnění mluvila a snažila se tak pomoci všem, kteří se s ním narodili, a otevřít oči těm, kteří nemají o podobné bolesti tušení. Olga si své myšlenky a postřehy zapisovalado nejrůznějších deníků a sešitů. Na její záznamy nyní vlastními povídkami navazují Petr Borkovec, Marek Šindelka, Lucie Faulerová, Jakub König, Jonáš Zbořil, Anna Bolavá a A. Gravensteen. Ilustracemi je doprovodil Lukáš Musil. Vznikl tak pestrý povídkový soubor, který je zároveň vzpomínkou na jednu neobyčejnou ženu a poctou všem křehkým a statečným. Jeho koupí přispějete organizaci Debra, která lidem s nemocí motýlích křídel pomáhá prožít co nejvíce a trpět co nejméně.

Objev podobné jako Motýlí kniha - kolektiv autorů - e-kniha

cena 169.0 Kč
Detail

Kniha dní - Patti Smith - e-kniha

eBook: Osobitá a dojemná kniha od autorky titulů Just Kids a M Train obsahuje na 365 fotografií a zamyšlení, jež dokládají jedinečnou estetiku Patti Smith. Inspirací pro vznik tohoto díla byl autorčin populární profil na Instagramu. V roce 2018 zveřejnila na této sociální síti první snímek. Pod obrázkem byla krátká zpráva: "Zdravím všechny." Patti Smith, která dříve fotila na polaroid, začala na Instagram přidávat fotky z mobilu, na nichž se objevují děti, topení, boty nebo její habešská kočka Cairo. Sledující těmto miniaturním vhledům do autorčina světa ihned propadli, ať už se jednalo o záběry kávy, rozečtených knih, obrázky z hudebních turné, železničních stanic a zapadlých kaváren nebo o náhrobky jejích hrdinů - Williama Blakea, Dylana Thomase, Sylvie Plathové, Simone Weilové či Alberta Camuse. Po nějaké době tak vznikl ucelený příběh o životě zasvěceném umění, který si získal více než milion sledujících. Kniha také obsahuje staré fotografie, které nejsou k vidění nikde jinde - perly jako dar k výročí, matčina klíčenka či manželova kytara Mosrite. Svůj notes má Patti Smith vždycky po ruce, aby v rozmanitých a zároveň intimních zápisech mohla čtenářům poskytnout zprávy o svých cestách po celém světě. Kniha dní a 365 fotografií, jež obsahuje, nabízí jedinečný způsob, jak nahlédnout do velké mysli vizionářky, básnířky, spisovatelky, umělkyně. Je plná naděje, žalu i hravosti, a proto může být inspirativním dílem pro dnešní nejistou dobu.

Objev podobné jako Kniha dní - Patti Smith - e-kniha

cena 349.0 Kč
Detail

Image a firemní identita (978-80-247-2790-5)

Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, 192 stran První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě (corporate identity) přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, a to včetně vytváření corporate identity Česka. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace, doc. Jitka Vysekalová a Ing. Jiří Mikeš. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, tedy firemní kultura, design, komunikace i chování. Zjistíte, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Dozvíte se, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se věnuje také analýze image, využití metod...

Objev podobné jako Image a firemní identita (978-80-247-2790-5)

cena 319.0 Kč
Detail

Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan

Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k „měření“ image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům a vysokoškolským studentům. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš a nově Jan Binar, šéf agentury McCann a prezident Asociace komunikačních agentur.

Objev podobné jako Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan

cena 330.0 Kč
Detail

Podívejte se také