Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz

Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha

eBook: Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.

Podívejte se také dva druhy pravdy michael connelly e kniha

cena 467.0 Kč
Detail

Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha

eBook: Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi, seznámí se s novými příklady efektivních kampaní z roku 2010, dalšími příklady testování reklamy, novými údaji výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, novými poznatky k účinnosti reklamy na internetu a mnoha dalšími aktuálními informacemi a poznatky. Publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou českou autoritou v oblasti psychologie reklamy, vám odpoví na otázky typu, jakou reklamu váš zákazník preferuje, co se mu líbí a co odmítá, jak na něho působí obraz či zv uk, jak vytvořit účinnou reklamu a jak zjistit účinnost reklamy. Kniha nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.

Podívejte se také Vrbová Jitka: To je... Jitka Vrbová (3x CD) - CD (310928-2)

cena 390.0 Kč
Detail

Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová

Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.

Podívejte se také ego je vas nepritel ryan holiday e kniha

cena 491.0 Kč
Detail

Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha

eBook: Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy. Začínající marketéři a studenti VŠ v knize najdou vše důležité o tom, jak naplánovat a vytvořit tu "správnou" reklamu, která splní své cíle. Dozví se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný název, jméno produktu a logo. Autoři se dále věnují působení reklamy a jejímu měření, radí jak vybrat reklamní agenturu a představují nové trendy v marketingové komunikaci. V přílohách čtenáři najdou užitečné informace o legislativě spojené s reklamou, seznam tisku věnující se marketingu, odkazy na asociace komunikačních agentur a důležité adresy.

Objev podobné jako Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha

cena 254.0 Kč
Detail

Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha

eBook: Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Nové vydání přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a emocionálního působení a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak "krok za krokem" připravit účinnou reklamní kampaň, jaká média vybrat, jak vytvořit tu "správnou" reklamu, jaké barvy, obrazy a slova používat či jak si vybrat správnou agenturu. Dozvíte se také, jaké moderní přístupy ke zjišťování účinnosti reklamy existují, jaké jsou nové trendy v marketingové komunikaci nebo co není v reklamě dovoleno. Přestože se kniha věnuje z větší části právě reklamě, je určena všem zájemcům o problematiku komerčních komunikací, nejen marketingovým a reklamním manažerům a specialistům, pracovníkům komunikačních a reklamních agentur a studentům.

Objev podobné jako Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha

cena 229.0 Kč
Detail

Chování zákazníka - Jitka Vysekalová - e-kniha

eBook: Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží a co vše dalšího na zákazníka působí. Poznáte typy spotřebitelů a jejich chování a získáte nové informace o neuromarketingu a možnostech jeho využití při analýze nákupního chování. Prakticky zaměřené poznatky se prolínají s příklady z české a zahraniční praxe. Kniha je určena zejména marketingovým manažerům, specialistům a studentům vysokých škol. Autorský kolektiv tvoří renomovaní marketingoví odborníci z teorie i praxe.

Objev podobné jako Chování zákazníka - Jitka Vysekalová - e-kniha

cena 361.0 Kč
Detail

Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha

eBook: Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Dále v knize naleznete případové studie, které představují široké spektrum poznatků z oblasti uplatnění emocí v marketingu v tom nejširším slova smyslu. Knížk a je určena všem marketérům z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a zvláště marketingovou komunikací. A také všem zvídavým lidem, kteří se chtějí dozvědět, jak to s působením emocí – nejen v nákupním chování – je.

Objev podobné jako Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha

cena 421.0 Kč
Detail

Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha

eBook: První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě (corporate identity) přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, a to včetně vytváření corporate identity Česka. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace, doc. Jitka Vysekalová a Ing. Jiří Mikeš. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, tedy firemní kultura, design, komunikace i chování. Zjistíte, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Dozvíte se, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se věnuje také analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k "měření" image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům stejně jako vysokoškolským studentům.

Objev podobné jako Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha

cena 319.0 Kč
Detail

Veletrhy a výstavy - Jitka Vysekalová, Monika Hrubalová, Jana Girgašová - e-kniha

eBook: Co firmě přinese účast na výstavách a veletrzích? Jak se na ně krok za krokem správně připravit? Na co určitě nezapomenout? Četné příklady z marketingové praxe a přehledně členěný text pomohou všem současným i budoucím vystavovatelům, marketingovým pracovníkům a studentům, kteří se nechtějí učit jen metodou pokusu a omylu.

Objev podobné jako Veletrhy a výstavy - Jitka Vysekalová, Monika Hrubalová, Jana Girgašová - e-kniha

cena 168.0 Kč
Detail

Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan - e-kniha

eBook: Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k „měření“ image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům a vysokoškolským studentům. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš a nově Jan Binar, šéf agentury McCann a prezident Asociace komunikačních agentur.

Objev podobné jako Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan - e-kniha

cena 314.0 Kč
Detail

Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu - Jitka Vysekalová, Karel Voříšek - e-kniha

eBook: První kniha nejoblíbenějšího moderátora a lektora komunikace Karla Voříška a marketingové expertky Jitky Vysekalové. Vydejte se se s nimi na čtivou a poutavou cestu přes uvědomění si svého vlastního já a budování osobní image až k samotnému mluvení na veřejnosti a přesvědčivému vystupování. Image je nejen naším obrazem, který si o nás okolí vytváří na základě informací a osobních zkušeností, ale především by měla vycházet přímo z nás, měla by odpovídat naší osobnosti. Tuto osobnost můžete navzdory vlivu genů či výchovy do značné míry sami ovlivnit. Jaký jste typ temperamentu? Jste zaměřením introvert, nebo extrovert? Pomocí praktických cvičení a osobnostních testů poznáte lépe sami sebe i své okolí. Zjistíte, jak působíte na druhé a jak toho využít při řešení konfliktů. Ať už chcete přivést k dokonalosti svou osobní nebo profesní image, v knize naleznete rady, jak svého ideálu dosáhnout. Dozvíte se, jakou roli hraje móda a oblečení, vzhled, pověst, řeč těla, vystupování a chování, jaký vliv mají barvy či jak se „naučit vkusu“. Neschází ani návod, jak se stát charismatickou osobností. Naučíte se mluvit přesvědčivě a tak, aby vám lidé rozuměli. Autoři vám ukážou, jak na trému i proč a jak být asertivní. Provedou vás úskalími veřejného projevu, upozorní na časté chyby, seznámí vás s artikulací, intonací, frázováním i řečí těla. Zjistíte také, jak si udělat ze stresu spojence či předejít syndromu vyhoření a mnoho dalších užitečných tipů do života. Celá kniha je napsána čtivou a srozumitelnou formou a je plná praktických příkladů, cvičení a testů, které vám pomohou lépe poznat sami sebe a nikdy se již neztratit v davu.

Objev podobné jako Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu - Jitka Vysekalová, Karel Voříšek - e-kniha

cena 254.0 Kč
Detail

Marketing - Jitka Vysekalová

Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT.

Objev podobné jako Marketing - Jitka Vysekalová

cena 208.0 Kč
Detail

Základy psychologie pro zdravotnické obory - Eva Zacharová, Jitka Šimíčková-Čížková - e-kniha

eBook: Publikace je uceleným textem v oblasti aplikované psychologie, má využití pro všechny formy studia nelékařských oborů i v oblasti dalšího vzdělávání ve zdravotnictví a ve zdravotnicko sociální oblasti. Předložená publikace je odborná ucelená učebnice, určená studentům nelékařských zdravotnických oborů připravujících se na své budoucí povolání ve vysokoškolské formě studia a sestrám v klinické praxi. Má jim umožnit poznání, pochopení a porozumění psychickému stavu nemocného člověka.

Objev podobné jako Základy psychologie pro zdravotnické obory - Eva Zacharová, Jitka Šimíčková-Čížková - e-kniha

cena 280.0 Kč
Detail

Psychologie reklamy (978-80-271-3654-4)

Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, 360 stran, česky Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a...

Objev podobné jako Psychologie reklamy (978-80-271-3654-4)

cena 467.0 Kč
Detail

Psychologie reklamy (978-80-247-4005-8)

Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, kolektiv a, 328 stran Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v médiích, seznámí se s novými příklady efektivních kampaní z roku 2010, dalšími příklady testování reklamy, novými údaji výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, novými poznatky k účinnosti reklamy na internetu atd. Publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou českou autoritou v oblasti psychologie reklamy, vám odpoví na otázku, jakou reklamu váš zákazník preferuje a jak vytvořit účinnou reklamu. Kniha nemá díky své komplexnosti a...

Objev podobné jako Psychologie reklamy (978-80-247-4005-8)

cena 390.0 Kč
Detail

Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan

Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k „měření“ image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům a vysokoškolským studentům. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš a nově Jan Binar, šéf agentury McCann a prezident Asociace komunikačních agentur.

Objev podobné jako Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan

cena 330.0 Kč
Detail

Česká reklama - Jaroslav Krupka - e-kniha

eBook: „Začaly mi chodit anonymní dopisy, které mi vyhrožovaly smrtí. To jsem bral ještě na lehkou váhu, jenže pak jsme jednou ráno přišli Na Zatlance do kanceláře a pod nohama nám křupalo sklo, protože nám v noci vytloukli všechna okna. To už bylo horší, takže jsme volali policii, která dva dny a dvě noci hlídkovala před agenturou, a u dětí jsem měl ochranku...“ Zajímá vás svět české reklamy a chcete se o něm dozvědět, co jste ještě nevěděli? Stojíte o seznámení s autory nejslavnějších českých kampaní a reklamních sloganů posledních dvaceti let? Víte, kvůli které kampani vyhrožovaly anonymy jejímu autorovi smrtí a na jaké české reklamy si stěžovali velvyslanci jiných států? Tušili jste, že spory o zaplacení kampaně někdy končily i narážečkami aut? Chcete nahlédnout do kuchyně reklamním tvůrcům a zjistit, jak se z prvotního nápadu rodí kampaň? Kniha vypráví dějiny české reklamy tak, jak zatím ještě nebyly vyprávěny. Vydejte se na cestu časem od legendárního pana Vajíčka až po poslední úspěchy českých tvůrců na mezinárodním festivalu reklamy v Cannes. Jaroslav Krupka vystudoval obory masová komunikace a žurnalistika na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy. Během studií přispíval do časopisů Kinorevue, Tvar, Mladý svět a Týden. Od roku 1994 pracoval v časopisu Strategie zaměřeném na masovou komunikaci, kde postupně působil jako redaktor, editor a vedoucí příloh. Od roku 2005 do roku 2010 pracoval jako redaktor a editor Lidových novin. V roce 2010 nastoupil do týdeníku Marketing & Media.

Objev podobné jako Česká reklama - Jaroslav Krupka - e-kniha

cena 499.0 Kč
Detail

Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu - Jitka Vysekalová, Karel Voříšek

Autory knihy jsou úspěšný moderátor a lektor v oblasti komunikace Karel Voříšek a uznávaná marketingová expertka Jitka Vysekalová. Vydejte se s těmito zkušenými průvodci labyrintem poznání sebe sama. Image je nejen naším obrazem, který si o nás okolí vytváří na základě informací a osobních zkušeností, ale především by měla vycházet přímo z nás, měla by odpovídat naší osobnosti. Tuto osobnost můžete navzdory vlivu genů či výchovy do značné míry sami ovlivnit. Jaký jste typ temperamentu? Jste zaměřením introvert, nebo extrovert? Pomocí praktických cvičení a osobnostních testů poznáte lépe sami sebe i své okolí. Zjistíte, jak působíte na druhé a jak toho využít při řešení konfliktů. Ať už chcete přivést k dokonalosti svou osobní nebo profesní image, v knize naleznete rady, jak svého ideálu dosáhnout. Dozvíte se, jakou roli hraje móda a oblečení, vzhled, pověst, řeč těla, vystupování a chování, jaký vliv mají barvy či jak se „naučit vkusu“. Neschází ani návod, jak se stát charismatickou osobností. Naučíte se mluvit přesvědčivě a tak, aby vám lidé rozuměli. Autoři vám ukážou, jak na trému i proč a jak být asertivní. Provedou vás úskalími veřejného projevu, upozorní na časté chyby, seznámí vás s artikulací, intonací, frázováním i řečí těla. Zjistíte také, jak si udělat ze stresu spojence či předejít syndromu vyhoření a mnoho dalších užitečných tipů do života. Celá kniha je napsána čtivou a srozumitelnou formou a je plná praktických příkladů, cvičení a testů, které vám pomohou lépe poznat sami sebe a nikdy se již neztratit v davu.

Objev podobné jako Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu - Jitka Vysekalová, Karel Voříšek

cena 268.0 Kč
Detail

Marketing bez reklamy - Magdalena Čevelová - e-kniha

eBook: Chcete mít dostatek zakázek, a přitom neutratit ani korunu za reklamu? Jste-li živnostník, nezávislý profesionál nebo malá firma, je to docela dobře možné. Kniha Marketing bez reklamy vám představí 10 postupů, které mohou být pro vaše podnikání dokonce účinnější než placená inzerce, a krok za krokem vás provede jejich používáním.

Objev podobné jako Marketing bez reklamy - Magdalena Čevelová - e-kniha

cena 199.0 Kč
Detail

Hudba v televizní reklamě - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Monografie prezentuje závěry výzkumu hudební složky reklam vysílaných v českých televizích. Všímá si hudebních rysů - používaných temp, hudebních nástrojů, zpívaných sloganů a podobně, i toho, jak může být hudba v reklamě vnímaná a jak působí na televizní diváky.

Objev podobné jako Hudba v televizní reklamě - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Psychologie - Michaela Pugnerová - e-kniha

eBook: Publikace určená studentům pedagogických oborů prezentuje obecnou, vývojovou, pedagogickou a sociální psychologii se zaměřením na mladší a starší školní věk dítěte. Tato publikace je určená studentům pedagogických oborů – budoucím učitelům, kteří budou pracovat s dětmi mladšího a staršího školního věku, tedy se žáky základní školy. Kniha umožňuje studentům nahlédnout do psychologických disciplín ze tří úhlů pohledu: učitele-edukátora, který by měl být vybaven základními znalostmi z obecné, vývojové, pedagogické a sociální psychologie, jakož i i z psychoterapie; učitele-kolegy, jenž by měl být seznámen se základními poznatky z oblasti psychologie práce; a učitele-vědecko-výzkumného pracovníka, který by měl být seznámen s designem a realizací výzkumné činnosti v pedagogickém procesu. Celý text doprovázejí četné příklady z praxe autorek a bohatý poznámkový aparát.

Objev podobné jako Psychologie - Michaela Pugnerová - e-kniha

cena 339.0 Kč
Detail

Psychologie reklamy: 5., rozšířené a aktualizované vydání (978-80-271-3654-4)

Kniha - autor Jitka Vysekalová, 360 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání...

Objev podobné jako Psychologie reklamy: 5., rozšířené a aktualizované vydání (978-80-271-3654-4)

cena 469.0 Kč
Detail

Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty - Lenka Harantová - e-kniha

eBook: Monografie se zabývá problematikou sociální reklamy v České republice. Konkrétně se zaměřuje na vnímání sociální reklamy cílovou skupinou vysokoškolských studentů do 26 let a je tematicky orientována na kouření, alkohol, pohlavně přenosné choroby a bezpečnost silničního provozu.

Objev podobné jako Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty - Lenka Harantová - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Venuše - Jitka Ludvíková - e-kniha

eBook: Miloš Weber je bohatý pražský podnikatel, kterému v životě všechno vychází. Má úspěch, peníze a nenasytnou touhu po krásných ženách. Štěstí ho ale opouští ve chvíli, kdy hospodyně nalezne tělo jeho mrtvé manželky. Zdánlivě vše vypadá na nešťastnou nehodu a Weberovi přátelé se snaží, aby byl případ rychle uzavřen. K místu činu se ovšem dostane komisař pražské kriminálky Pavel Matouš, kterému tu něco nesedí. I když má Weber hodně známých, Matouš nepodlehne tlaku a nepřestává na případu pracovat. Jeho touha nalézt pravdu je pak ještě silnější, když se objeví nečekaný svědek…

Objev podobné jako Venuše - Jitka Ludvíková - e-kniha

cena 169.0 Kč
Detail

Klimasmutek - Holasová Jitka - e-kniha

eBook: Přiznaný klimasmutek je chybějícím dílkem k urychlenému řešení planetární krize. Klimatická krize je tak bolestivé a ohrožující téma, že málokdy máme sílu být s ním plně v kontaktu a přiznat si pocity, které v nás doopravdy vyvolává. Pokud se naopak této úzkosti otevřeme, může nás až paralyzovat. Jak environmentální žal uchopit, aby nebolel, ale posiloval? Necítíme ho v určité formě vlastně úplně všichni? A jak může tento pocit pohnout s řešením klimatické změny? Kniha v devíti kapitolách a devíti rozhovorech propojuje prožitky klimatického smutku se zkušenostmi českých odbornic a odborníků na duševní zdraví a provázení přírodou. Představuje mapu klíčových dovedností, které nás mohou podržet v nejistých časech: vysvětlí, proč a jak odfouknout všudypřítomný digitální smog, v čem citlivost posiluje nás i celou společnost, k čemu je nám dnes spirituální gramotnost a proč si máme hýčkat divočiny vnější i vnitřní. ––– Duševní zdraví a zdraví přírodního světa jsou nerozlučné. Na environmentální krizi jsme zvyklí se dívat především optikou čísel: počítáme vymřelé druhy, tuny oxidu uhličitého vypuštěné do atmosféry, kilometry čtvereční lesů spálených požáry. Roky, které nám zbývají na uskutečnění zásadních změn, než dojde k nejhoršímu. Klimatická změna ale neznamená jen fakta. Nese s sebou i emoce, prožitky, zkušenosti s vyschlými potoky, zážitky extrémních veder v neobvyklou roční dobu, smutek ze ztráty milovaného kusu lesa, který sežral kůrovec. Přináší strach o budoucnost, o životy generací, jež přijdou po nás. Nicméně není potřeba se v prožitku klimatického žalu topit, „rýpat“, stále dokola ho analyzovat či se nechat emocemi kolem environmentální krize pohltit.

Objev podobné jako Klimasmutek - Holasová Jitka - e-kniha

cena 269.0 Kč
Detail

Chcípneš - Jitka Ludvíková - e-kniha

eBook: V malebném Jindřichově Hradci k vraždám často nedochází, přesto je 1. listopadu v ranních hodinách nalezena v městském parku zavražděná žena. Na sobě má kostým Morticie Addamsové, ale u těla není nic bližšího, co by ženu pomohlo identifikovat. Na místo se okamžitě sjíždí trojka z místní kriminálky a rozbíhá se pátrání. Vyšetřování se brzy soustředí na místní gymnázium, kde policisté začnou rozkrývat spletité vazby. Po dnech úmorného vyšetřování stále není jisté, zda vrah pochází ze školy, z rodiny nebo z minulosti oběti. Až pokus o druhou vraždu nasměruje policisty správným směrem a připomene, že i malá nenávist stačí k tomu, aby zoufalec vzal nůž a zasadil smrtelnou ránu.

Objev podobné jako Chcípneš - Jitka Ludvíková - e-kniha

cena 279.0 Kč
Detail

Cardmaking - Jitka Ščerbová - e-kniha

eBook: Cardmaking představuje soubor různých technik, kterými vytváříme originální papírová přání, knižní záložky, darovací obálky, pozvánky, jmenovky, ozdobné visačky, obaly a krabičky, adventní kalendáře apod. Zároveň tak nazýváme zájmovou dekorativní činnost, jež díky kreativnímu a relaxačnímu charakteru oslovuje stále více nadšenců po celém světě. Cardmaking vzešel ze scrapbookingu (tvorba fotoalb a deníků), dnes mají společné zejména materiály a techniky. Tato publikace je určena všem, kteří rádi vytvářejí papírová blahopřání, pozvánky, dárkové krabičky, záložky a další papírové drobnosti z oblasti cardmakingu. Kniha nabízí tvůrcům možnosti, jak pracovat s výtvarnými prostředky, jako jsou barevné kombinace nebo plošné i prostorové ozdoby. Na příkladech kompozic ukazuje, jak je lze uspořádat a čím doplnit. Informace doprovázejí názorné fotografie více než stovky projektů i praktické rady, jak se vyhnout úskalím, která se mohou v průběhu tvorby vyskytnout. Dále kniha seznamuje s 20 cardmakingovými styly, představuje jejich hlavní prvky a uvádí též další zdroje inspirace z mezinárodního cardmakingového designu.

Objev podobné jako Cardmaking - Jitka Ščerbová - e-kniha

cena 139.0 Kč
Detail

Purgatorium - Jitka Horáková - e-kniha

eBook: Smrt, která žije, není k zastavení. Jsme v daleké budoucnosti a Země je nenapravitelně rozvrácena. Ti, kteří přežili konec světa, se musejí skrývat před vzrůstající apokalypsou a každý den bojovat o život. Genesis, dívka, která ztratila paměť, se společně se svými přáteli snaží odolávat nebezpečí, které se jim staví do cesty, a zároveň hledá své ztracené vzpomínky. Brzy však zjišťuje, že za hrozbou v podobě vražedné nákazy ve skutečnosti stojí mnohem vražednější nepřítel.

Objev podobné jako Purgatorium - Jitka Horáková - e-kniha

cena 249.0 Kč
Detail

Lymfotaping - Jitka Kobrová - e-kniha

eBook: Lymfotaping přináší žádaný a efektivní doplněk ke standardní léčbě otoků. Autoři se tentokrát specificky zaměřují na možnost ovlivnění lymfatického a s ním úzce souvisejícího kardiovaskulárního systému pomocí lymfotapu. Kniha nabízí rekapitulaci a rozšíření potřebných znalostí tejpování tak, aby čtenáři byli schopni plynule navázat aplikací lymfotapu. Obsah se zabývá problematikou poúrazových a pooperačních otoků, ale také lymfedémy, včetně možnosti alternativních drenážních cest lymfotapem. Pozornost je věnována i ošetření jizev. Kniha je primárně určena pro lymfoterapeuty z řad rehabilitačních lékařů, fyzioterapeutů, ergoterapeutů, zdravotních sester, masérů a jiných lékařských a nelékařských odborníků. Dále je vhodná pro studenty, a to zejména nelékařských bakalářských a magisterských oborů specializujících se na zdravotnictví.

Objev podobné jako Lymfotaping - Jitka Kobrová - e-kniha

cena 297.0 Kč
Detail

Fusing - Jitka Dlouhá - e-kniha

eBook: Kniha pojednává o technice spékaného skla, kterou si bude moci po přečtení a nastudování základních technických informací, vyzkoušet každý sám i v domácích podmínkách. Pomocí této techniky je možné vyrobit si jednoduché pěkné šperky, od samostantných přívěšků až po celé sety, skleněnou podložku pod hrnek nebo různé dekorační panely do oken či na zeď, a pod. Všechny postupy jsou podrobně vysvětleny a na postupových fotografiích znázorněny tak, aby je zvládli i naprostí začátečníci. Kniha je určena všem, kteří rádi tvoří něco krásného a originálního. A o tom právě spékané sklo je.

Objev podobné jako Fusing - Jitka Dlouhá - e-kniha

cena 254.0 Kč
Detail

Propast - Jitka Ludvíková - e-kniha

eBook: Někdy stačí malá chvilka nepozornosti a změní se toho až příliš mnoho…Román Propast je strhující příběh tří sester plný lásky, bolesti a nečekaných zvratů. Sylva je mladá učitelka a má těsně před svatbou. Klára, matka desetiletého Martina, se svým druhým manželem čeká další dítě. Linda, nejmladší ze sester a umělkyně, si užívá svobody. Každá vede svůj vlastní život, každá je jiná. Jedno však mají společné – od dětství drží spolu. Jedna na druhou se může spolehnout, jedna druhé vždy podá pomocnou ruku. Věří, že to tak bude navěky, ale osud před ně postaví těžkou zkoušku.Sestry zjišťují, že existuje jen jediná cesta, jak všechno dát zase dohromady… A tou je pomsta.

Objev podobné jako Propast - Jitka Ludvíková - e-kniha

cena 199.0 Kč
Detail

Keramika - Jitka Ščerbová - e-kniha

eBook: Kniha přináší 28 keramických projektů a 12 dalších variant, které rozšíří oblíbené výtvarné téma ročních dob o další možnosti v oblasti modelování. Najdete zde přehledné pracovní postupy ve dvou stupních obtížnosti, v psané i fotografické podobě, které vám krok za krokem pomohou při vytváření zvířátek, rostlin a dalších drobných předmětů. Vše doplňují dobré rady vycházející z autorčiných zkušeností. Autorka se zaměřuje zejména na keramiku vytvářenou z plátu, modelování z hroudy a z válečků, ale představuje také používání sádrových licích forem, získáte dovednosti v oblasti zdobení lepenými tvary, otiskováním, prořezáváním, děrováním aj. Při barevném dekorování keramiky si osvojíte zdobení engobami, oxidy kovů, glazurami, sklem a dalšími materiály.

Objev podobné jako Keramika - Jitka Ščerbová - e-kniha

cena 157.0 Kč
Detail

Dějiny psychologie - Alena Plháková - e-kniha

eBook: V případě, že si přejete zakoupit nové aktuální vydání, následujte prosím odkaz zde Získáte ucelený přehled o vývoji psychologie jako oboru. Kniha mapuje jeho vznik a vnitřní diferenciaci a hlavní směry psychologie, které se zrodily ve 20. století (behaviorismus, gestaltismus, psychodynamická, fenomenologická, transpersonální, kognitivní psychologie, systémové teorie aj.). Stranou nezůstaly ani postmoderní proudy v současné psychologii (feministická, diskurzivní či kritická psychologie). Každá z kapitol obsahuje stručnou charakteristiku či základní myšlenkové paradigma příslušného vývojového období, životní příběhy a hlavní myšlenky jeho významných představitelů i ukázky děl. Jednotlivá témata jsou uspořádána velmi přehledně a čtivě. Učebnice je určena všem studentům psychologie a ostatních humanitních oborů a také zájemcům o psychologii z řad širší veřejnosti.

Objev podobné jako Dějiny psychologie - Alena Plháková - e-kniha

cena 302.0 Kč
Detail

Psychologie přesvědčování - Stanislav Gálik - e-kniha

eBook: Kniha přináší nejnovější poznatky z oblasti psychologie přesvědčování, ovlivňování a manipulace. Profesionálům i studentům oborů psychologie, marketingu a managementu poskytuje přehled o aktuálních trendech, o nových komunikačních prostředcích a metodách. Autor je předním odborníkem na přesvědčovací techniky, manipulaci a nákupní chování. Poutavým způsobem popisuje vědecké pozadí nejzajímavějších fenoménů oboru včetně etických otázek. Tato publikace patří do rukou všem lidem se zájmem o psychologii, reklamu, propagaci, média a obchod, které neuspokojují pouhé teoretické úvahy, ale kteří chtějí vědět, jak přesvědčování skutečně funguje; najdou zde konkrétní příklady a přímé odkazy na praktické aplikace.

Objev podobné jako Psychologie přesvědčování - Stanislav Gálik - e-kniha

cena 169.0 Kč
Detail

Psychologie komunikace - Zbyněk Vybíral - e-kniha

eBook: Komunikace znamená nejen výměnu informací a kódů, ale vzájemnou interakci subjektů, která má složité zákonitosti a pravidla, a v případě mezilidské komunikace i velmi jemnou psychologii. Analýza mezilidské i vnitřní, skryté komunikace, kterou se zabývá tato kniha, shrnuje verbální a neverbální sdělování, kognitivní základy a soudobé přístupy k porozumění komunikačních výměn. Pozornost je věnována tomu, jak používáním jazyka a řeči ovlivňujeme myšlení a postoje druhých lidí. Jednotlivé kapitoly rozebírají komunikaci mediální, poruchy komunikace, terapeutické sdělování nebo komunikaci v internetovém prostředí. Kniha vznikla přepracováním a podstatným rozšířením Psychologie lidské komunikace (Portál, 2000).

Objev podobné jako Psychologie komunikace - Zbyněk Vybíral - e-kniha

cena 320.0 Kč
Detail

Sociální psychologie - Milan Nakonečný - e-kniha

eBook: Tato kniha, vycházející po dvaceti letech od posledního vydání, podstatně přepracovaná a rozšířená, zprostředkovává čtenářům kromě tradičních témat sociální psychologie i celou řadu aktuálních poznatků ze současné světové sociálněpsychologické literatury. Autor, jak je jeho zvykem, přináší vše, co je pro tento obor základních psychologických věd důležité nejen pro studium, ale i pro sebepoznávání a životní praxi. Publikace podává v rámci vědecké empirie jak experimentálně (psychometricky), tak i fenomenologicky získané poznatky. A tak vytváří systém poznatků nejen o základních zákonitostech sociálních interakcí mezi lidmi z hlediska chování, ale i prožívání. Klíčovým tématem výkladu je lidský subjekt, v novém pojetí sociální psychologie označovaný jako sebejá („Self“). Čtenář získá mnoho poznatků nejen o zákonitostech psychologických aspektů mezilidských interakcí, ale také o sobě samém (např. o tom, jak vnímá sám sebe, jak si obraz o sobě vytváří, jaké role na jevišti života hraje, jak se to projevuje v motivaci jeho jednání, sebecítění, sebehodnocení) a mnoho dalšího. Text je doplněn zajímavými příklady z praxe, tradiční uspořádání témat a poznatků sociální psychologie je podáváno v kontextu evolucionistických a sociálně-kulturních souvislostí a činitelů.

Objev podobné jako Sociální psychologie - Milan Nakonečný - e-kniha

cena 559.0 Kč
Detail

Psychologie osobnosti - Milan Nakonečný - e-kniha

eBook: Přepracované a rozšířené vydání Psychologie osobnosti obsahuje nejnovější poznatky této vědy. Autor po uvedení do problematiky předmětu nastiňuje v sedmi kapitolách genezi osobnosti a její utváření, pojednává o pojmu Sebejá z různých pohledů, zabývá se strukturou osobnosti, ať už se jedná o temperament, emocionalitu, inteligenci, tvořivost, kognitivní styl, motivy či postoje. Následuje téma dynamika osobnosti, kde se dočteme mimo jiné o vůli, dynamice Já a dynamice nevědomí, ale i o frustraci či stresu. Další kapitolu autor věnuje charakteru, například jeho dimenzím a psychologické podstatě. Poslední kapitola představuje různé teorie osobnosti, počínaje těmi „klasickými“, jako je psychoanalýza či behaviorismus, přes humanistickou, kognitivistickou či fenomenologickou teorii, až po topologickou teorii osobnosti.

Objev podobné jako Psychologie osobnosti - Milan Nakonečný - e-kniha

cena 499.0 Kč
Detail

Psychologie peněz - Morgan Housel - e-kniha

eBook: Umět zacházet s penězi není nutně otázka toho, co všechno víte. Důležité je, jak se chováte. Jenže vštípit lidem – dokonce i těm opravdu chytrým – správné vzorce chování není snadné. K penězům, investování, osobním financím a podnikatelskému rozhodování se obvykle přistupuje, jako by to byly exaktní disciplíny, kde nám data a vzorce přesně řeknou, co dělat. Ve skutečném světě se ale lidé nerozhodují nad tabulkou v Excelu, nýbrž u večeře nebo na firemní poradě, kde se jejich dosavadní životní zkušenosti a jedinečný pohled na svět splétají s egem, ješitností, marketingem a pokřivenými podněty.
 
 V knize Psychologie peněz nabízí uznávaný autor Morgan Housel dvacet krátkých pojednání o tom, jak lidé uvažují o penězích, a učí nás, jak se v tomto veledůležitém tématu lépe vyznat. „Je to jedna z nejlepších a nejoriginálnějších knih o financích za poslední roky.“ – Jason Zweig, The Wall Street Journal

„Psychologie peněz je nabitá zajímavými nápady a praktickými postřehy. Je to zkrátka nezbytná četba pro všechny, kteří chtějí s penězi zacházet lépe. Každý by si měl pořídit jeden výtisk.“ –James Clear, spisovatel, autor bestselleru Atomové návyky
 
„Morgan Housel patří k té vzácné sortě autorů, kteří dokážou složité koncepty přetavit do poutavého, snadno stravitelného vyprávění. Psychologie peněz je svižná, zajímavá četba, díky níž nejen pochopíte, proč činíme špatná finanční rozhodnutí, ale navíc si odnesete nástroje potřebné k tomu, abyste se mohli rozhodovat lépe.“ – Annie Dukeová, spisovatelka, Thinking in Bets

„Houselovy postřehy jsou často trefou do černého hned ve dvou ohledech: říká věci,o nichž dosud nikdo nepojednal, a jeho argumenty dávají smysl.“ – Howard Marks, ředitel a spoluprezident Oaktree Capital a spisovatel, autor knih The Most Important Thing a Ovládněte tržní cykly

„Morgan Housel je jedním z nejzářivějších světel mezi autory finanční literatury. Jeho kniha je přístupná pro všechny, kteří se chtějí dozvědět více o psychologii peněz. Tuto knihu mohu vřele doporučit.“ – James P. O’Shaughnessy, spisovatel, autor knihy What Works on Wall Street

„Jen málo lidí píše o financích s tak elegantní jasností jako Morgan Housel. Psychologie peněz je klíčová kniha pro všechny, kteří chtějí činit moudřejší rozhodnutí nebo žít bohatší život.“ – Daniel H. Pink, autor bestsellerů Kdy – Věda a umění dokonalého načasování, Prodávat je lidské a Drive, které figurovaly v žebříčku The New York Times

Objev podobné jako Psychologie peněz - Morgan Housel - e-kniha

cena 275.0 Kč
Detail

Psychologie osobnosti - Marek Blatný - e-kniha

eBook: Monografie shrnuje nové poznatky o hlavních tématech psychologie osobnosti: temperamentu, rysech, inteligenci, sebepojetí, motivaci a vývoji osobnosti. Pozornost je věnována též otázkám osobní pohody a duchovního rozměru života. Do knihy je zařazeno i téma zcela nové: lidské ctnosti a silné stránky charakteru. Důraz je kladen na vývoj v oboru za posledních pětadvacet let. Každá kapitola je uvedena krátkým historickým exkurzem a výčtem poznatků, které jsou v dané oblasti považovány za základní, následuje rozbor a kritické zhodnocení vývoje v dané tematické oblasti. Autorský kolektiv tvoří přední odborníci české a slovenské psychologie, kteří se výzkumu osobnosti věnují. Publikace je proto sestavena s hlubokou znalostí problému a jednotlivé kapitoly reflektují osobní témata jejich autorů. Přes svou vysokou odbornost je kniha napsána srozumitelným a čtivým jazykem, a osloví proto i zájemce o osobnost z řad širší veřejnosti.

Objev podobné jako Psychologie osobnosti - Marek Blatný - e-kniha

cena 424.0 Kč
Detail

Psychologie osobnosti - Pavel Říčan - e-kniha

eBook: Jaký jsem, kdo jsem, jak si mohu rozumět s druhými, jaký smysl má moje existence tady a teď? Psychologie osobnosti je jeden z oborů, v nichž se hraje o sebepochopení člověka, každého jednotlivce, i čtenáře této knihy. Přinášíme vám monografii učebnicového typu, která pojednává o jednotlivých složkách osobnosti a systematicky popisuje individuální rozdíly. Seznamte se s metodami psychodiagnostickými i humanisticko-psychologickými. Revidované a doplněné vydání známé publikace je určeno nejen studentům psychologie, ale i těm, kteří poznatky tohoto oboru využívají například v pomáhajících profesích, nebo těm, kteří chtějí nalézt odpověď na otázky týkající se psychologie osobnosti, ať již ze zájmu o vlastní rozvoj, či ve snaze porozumět svým nejbližším.

Objev podobné jako Psychologie osobnosti - Pavel Říčan - e-kniha

cena 322.0 Kč
Detail

Aplikovaná psychologie - Jiří Kučírek - e-kniha

eBook: Vztah aplikované psychologie a psychologie jako takové lze připodobnit ke vztahu mezi užitým uměním a uměním obecně. Monografie mapuje uplatňování teoretických psychologických poznatků při praktické činnosti, například v oblasti sociálně psychologického výcviku nebo ve zcela nových oborech lidské činnosti včetně IT, inovací a tvůrčího myšlení. Autoři, vysokoškolští pedagogové, se zaměřují především na oblast psychologických disciplín, personalistiky, marketingu, zdravotnictví, školství a dalších. Aplikovaná sociální psychologie má vedle svého praktického významu velký přesah do výchozích teoretických disciplín, kterým umožňuje zpětnou vazbu. Podílí se tak díky své různorodosti a multidisciplinaritě na utváření soudobých paradigmat. Přínosem aplikované sociální psychologie je flexibilita a rychlost, se kterou je možné aplikovat obecné poznatky na nové situace a okolnosti, s nimiž je nutné se vypořádávat v 21. století. Publikace se věnuje mnoha aktuálním problémům, například: krize, stres a jeho zvládání, lidské zdraví, lékařská psychologie a etika pracovní výkon a jeho hodnocení, problematika volby povolání a výběru zaměstnanců, psychologie práce a organizace, psychologie trhu sociálně psychologický výcvik a jeho výzvy pro 21. století systemická psychologie, terapie, systemické poradenství a management

Objev podobné jako Aplikovaná psychologie - Jiří Kučírek - e-kniha

cena 280.0 Kč
Detail

Dějiny psychologie - Alena Plháková - e-kniha

eBook: Psychologie citlivě reaguje na předmět svého vědeckého zkoumání, kterým je lidská mysl a její proměny v prudce se vyvíjejícím světě. Údaje, které dříve nashromáždila, například o lidské sexualitě, motivaci nebo o rozdílech mezi muži a ženami, nezůstávají trvale platné, takže neustále vznikají její nové koncepty, směry a metodologické přístupy. Na dějinách psychologie se tak lze poučit nejen o proměnlivosti psychologického vědění, ale i o jeho závislosti na dobovém kulturním kontextu. Kniha mapuje vznik a vnitřní diferenciaci oboru a jeho hlavní směry ve 20. století (behaviorismus, gestaltismus, dynamická, fenomenologická, transpersonální, kognitivní psychologie, systémové teorie aj.). Stranou nezůstaly ani postmoderní proudy v současné psychologii (feministická, diskurzivní či kritická psychologie). Každá z kapitol obsahuje stručnou charakteristiku či základní myšlenkové paradigma příslušného vývojového období, životní příběhy a hlavní myšlenky jeho významných představitelů. Jednotlivá témata jsou uspořádána přehledně a čtivě. Nové vydání bylo obohaceno o řadu nově dostupných pramenů, díky nimž bylo možné doplnit jak pojednání o novodobých směrech v psychologii (neogestaltismus, psychologie já, teorie sociálních reprezentací, sociální konstrukcionismus a další), tak o řadě osobností poslední doby. Publikace je určena všem studentům psychologie a ostatních humanitních oborů a také zájemcům o psychologii z řad širší veřejnosti.

Objev podobné jako Dějiny psychologie - Alena Plháková - e-kniha

cena 424.0 Kč
Detail

Psychologie učení - Jan Průcha - e-kniha

eBook: Fenomén učení hraje v životě všech lidí prvořadou roli – setkáváme se s ním od kolébky až do nejvyššího stáří. Kniha klade důraz nejen na klasické teoretické koncepce učení, ale i na aktuální problémy ve výchovně-vzdělávací praxi. Autor vychází ze současného názorového trendu v zahraniční psychologii a pedagogice, založeného na přesvědčení, že objasňování a ovlivňování veškerých edukačních procesů ve školním i jiném prostředí musí být podloženo důkazy. Proto je velká pozornost věnována výzkumům učení, jejich metodám a výsledkům, a to i těm, které jsou v českém prostředí málo známé nebo mohou být pro čtenáře jinak pozoruhodné. Kniha je určena studentům pedagogických a psychologických oborů, učitelům a výzkumným pracovníkům ve společenskovědní oblasti.

Objev podobné jako Psychologie učení - Jan Průcha - e-kniha

cena 297.0 Kč
Detail

Psychologie architektury - Lubomír Kostroň - e-kniha

eBook: Bydlení zajímá snad všechny a všichni máme na uspořádání svého nejbližšího prostředí nějaký názor, chodíme rádi okukovat, inspirovat se či vybírat pěkné věci do obchodů. Ale ruku na srdce. Kdo z nás si někdy položil otázky: K čemu má prostor vlastně sloužit. Jaké funkce má plnit? Jak se v něm člověk cítí a jak se mu líbí? Jak působí na psychiku člověka a jak působí esteticky? Na tyto a mnoho dalších otázek odpovídá kniha Psychologie architektury. Právě ona naučí čtenáře především z řad studentů psychologie a architektury přemýšlet o architektuře jako o nedílné součásti lidského života, součásti člověka samého. Postihuje vzájemné působení psychologie a architektury, popisuje dynamiku vývoje a rozvoje staveb. Rozebírá jak interiéry, tak exteriéry, veřejné prostory, město, parky, krajiny a jejich působení na psychiku člověka.

Objev podobné jako Psychologie architektury - Lubomír Kostroň - e-kniha

cena 271.0 Kč
Detail

Komparativní psychologie - Lubomír Vašina - e-kniha

eBook: Text je určen studentům psychologie, přírodovědeckých fakult a odborné psychologické veřejnosti. Definuje a vymezuje předmět komparativní psychologie a charakterizuje její vztah s dalšími příbuznými obory (srovnávací biologie, antropologie, zoopsychologie, sociobiologie, etologie…). Popisuje evoluční proces a evoluční teorie a metody, rozebírá neurobiologické a psychologické aspekty chování a prožívání. Objasňuje vztah mezi neurofyziologickými a psychickými jevy. Zvláštní důraz je kladen na vysvětlení podstaty fenoménu osobnosti. Pozornost je mimo jiné věnována například komparaci chování pohybového, potravního, rozmnožovacího či rodičovského, dále komunikaci a aplikaci výzkumu poruch v chování zvířat v praxi. V neposlední řadě se publikace zabývá animálními modely neuróz a psychóz.

Objev podobné jako Komparativní psychologie - Lubomír Vašina - e-kniha

cena 271.0 Kč
Detail

Psychologie lži - Lenka Mynaříková - e-kniha

eBook: Lze najít obecnou a šířeji akceptovatelnou definici lži? Můžeme obelhat sami sebe? Jak lžou děti a jak lžou dospělí? Jaké jsou verbální a neverbální projevy lhaní? Jaké jsou limity a úskalí detekce lži? Na tyto a další otázky hledá odborně podložené odpovědi ojedinělá a komplexní monografie věnovaná fenoménu lži. Publikace nahlíží problematiku lhaní v sociálním, filozofickém, ekonomickém a neuropsychologickém kontextu. Především však zpracovává lhaní jako sociální fenomén vystupující v situacích vyžadujících odborné psychologické působení - například v psychoterapii, forenzní a školněpsychologické praxi. Autorka seznamuje čtenáře s jevem lži z hlediska typologie, motivů, frekvence lhaní, ale i z hlediska vývojových, genderových i kulturních souvislostí. Ukazuje, jak se komplexní povaha lhaní projevuje v řeči, v chování i v prožívání. Závěrečná kapitola je věnována pozoruhodným situacím, ve kterých jsou lži ve skutečnosti důsledkem sugestibility, falešných vzpomínek či poruch osobnosti. Monografie jistě zaujme odborníky z vědních oblastí, jako je psychologie, pedagogika, sociologie, právo, ale přínosná bude také pro učitele, rodiče, speciální pedagogy a forenzní psychology.

Objev podobné jako Psychologie lži - Lenka Mynaříková - e-kniha

cena 305.0 Kč
Detail

Manažerská psychologie - Milan Mikuláštík - e-kniha

eBook: Kniha vychází již ve třetím, upraveném vydání a je určena především jako psychologické vádemékum pro manažery a podnikatele z různých oborů. Ocení ji však také studenti vysokých škol, kteří se připravují na řídicí práci a jimž může sloužit i pro samostatné studium. Znalosti psychologie jsou často podceňovány. Všechny úspěchy, veškerý rozvoj jsou však závislé na tom, jak pracujeme s lidmi. Mnozí ekonomové považují za nejdůležitější schopnosti analytické a finanční. Technici zase preferují technické nebo technologické aspekty a tímto přístupem vnímají i své spolupracovníky. Zvládání sebe sama, porozumění sobě, ale také jiným lidem, je bráno jako něco okrajového, bezproblémového, případně nevýznamného. Opak je ale pravdou. Manažer nebo podnikatel může být úspěšný pouze tehdy, když dovede s lidmi jednat, organizovat je, komunikovat s nimi. Jestliže má jejich důvěru, dovede je motivovat a nadchnout pro společné cíle. Publikace tak odpovídá na otázku, jak tyto principy uvést do reality.

Objev podobné jako Manažerská psychologie - Milan Mikuláštík - e-kniha

cena 365.0 Kč
Detail

Ekonomická psychologie - Karel Riegel - e-kniha

eBook: Ojedinělá publikace na našem trhu je pokusem o přemostění ekonomie a psychologie, disciplín, které se dlouho vyvíjely odděleně. Obzvláště v českém kontextu může být zahájením nové etapy. Autor se v průsečíku těchto vědních oborů pohybuje dlouhodobě. V knize mapuje vznik a vývoj ekonomické psychologie, hledá její kořeny, a to v dílech zakladatelů ekonomie, v názorech a vidění světa představitelů hlavních ekonomických škol. Dále přináší teoretické základy spojení psychologie s ekonomií. Objevuje „psychologické v ekonomickém“, rozebírá hlavní ekonomické pojmy z hlediska psychologie, speciální problémy ekonomické psychologie, tzn. daně, dary, nakupování, spoření … a konečně alternativní ekonomie i ekonomiky. Část knihy je věnována ekonomice všedního dne. Popisuje principy dvou hlavních pilířů ekonomiky – domácností a firem, spolu s hlavním prostředkem jejich spojení – penězi. Opomenuty nejsou ani problémy terénního výzkumu.

Objev podobné jako Ekonomická psychologie - Karel Riegel - e-kniha

cena 254.0 Kč
Detail

Psychologie písma - Helena Baková - e-kniha

eBook: Kniha, která je na našem trhu unikátní, přináší v oblasti poznávání osobnosti z rukopisu řadu nových témat. Osobitým způsobem propojuje celostní grafologii s přístupem humanistického psychologa Carla Rogerse a přibližuje základní principy oboru, jenž poskytuje nejen kvalitní psychodiagnostické závěry, ale i hluboce lidský pohled na člověka. Publikace může sloužit též jako zážitkově-poznávací učebnice. Čtivým, srozumitelným a přitom odborným jazykem vás uvede do metody psychologie písma a objasní ošidnost grafologických přístupů založených pouze na zkoumání jednotlivých znaků v písmu. Dozvíte se o různých „grafologických nástrahách“ a jak jim čelit. Získáte ucelenou představu o práci s písmem od počátku až po výsledný portrét. Na četných rukopisných ukázkách si v uvedených cvičeních vyzkoušíte vlastní vnímavost k písmu nebo namalujete rukopis v „barevné grafologii“ v rámci nového přístupu grafoarte. Kniha osloví každého, kdo chce hlouběji porozumět druhým lidem i sám sobě. Využijí ji studenti psychologie, pedagogiky, andragogiky a příbuzných oborů, odborníci pomáhajících a vzdělávacích profesí, poradci, kouči, grafologové a zájemci o psychologii písma z řad laické veřejnosti.

Objev podobné jako Psychologie písma - Helena Baková - e-kniha

cena 339.0 Kč
Detail

Psychologie umění - Jiří Kulka - e-kniha

eBook: Vydání této monografie pokrylo mezeru v čs. bibliografii, kde doposud neexistuje psychologie umění ve vztahu ke všem uměleckým druhům. Kniha je pojednána na základě komunikace uměním, tedy tvůrce-dílo-vnímatel. Zabývá se metodologií, psychologií tvorby a vnímání. Je praktickou pomůckou nejen pro studenty uměleckých oborů a umělecké tvůrce, ale také pro všechny zájemce o tuto problematiku.

Objev podobné jako Psychologie umění - Jiří Kulka - e-kniha

cena 492.0 Kč
Detail

Zdravotnická psychologie - Eva Zacharová - e-kniha

eBook: Druhé vydání úspěšné učebnice psychologie pro zdravotnické profese postihuje všechny důležité oblasti vztahu sestra – pacient, problematické situace, patopsychologické rysy nemocných i oblast duševní hygieny zdravotnických pracovníků. Učebnice je doplněna cvičeními vhodnými pro výuku budoucího zdravotnického personálu.

Objev podobné jako Zdravotnická psychologie - Eva Zacharová - e-kniha

cena 246.0 Kč
Detail

Podívejte se také