Sportovní marketing - vilém kunz - e-kniha

Produkt Sportovní marketing - vilém kunz - e-kniha sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Sportovní marketing - vilém kunz - e-kniha upraviť a produkt hľadať znova.

Sportovní marketing - Vilém Kunz - e-kniha

Sportovní marketing - Vilém Kunz - e-kniha
Detail

eBook:,Cílem knihy je přiblížit stěžejní proměny profesionálního světa sportu a hlouběji analyzovat jejich dopady na oblast sportovního marketingu, včetně možností efektivního využívání některých jeho moderních nástrojů. Kromě hlavních teoretických východisek kniha přináší mnoho inspirativních příkladů ze zahraničního i tuzemského prostředí. Při zpracování publikace autor využil poznatků získaných jak v rámci své vědecko-výzkumné činnosti, tak i v rámci spolupráce s některými předními sportovními kluby v České republice. Publikace se jako první u nás komplexně věnuje možnostem využití principů konceptu společenské odpovědnosti organizací (CSR) v oblasti sportu. Všímá si hlavních podpůrných argumentů pro spojení CSR a sportu, stejně jako klíčových interních a externích motivů sportovních organizací k jejich zapojení do CSR aktivit. Blíže jsou představeny CSR iniciativy mezinárodních řídících sportovních institucí, významných ligových soutěží v zámoří či v Evropě či některých předních sportovních klubů u nás i v zahraničí. Autor navíc přináší i praktická doporučení týkající se zejména efektivního zavádění principů CSR do řízení sportovních organizací, včetně představení jednotlivých fází a kroků implementačního procesu. Zároveň je i prostřednictvím výsledků řady respektovaných výzkumů ukázáno, že implementace CSR do řízení sportovních organizací může přinášet benefity nejen okolní společnosti, ale též sportovním organizacím samotným. Publikace je určena současným a budoucím marketingovým manažerům sportovních organizací, kteří si chtějí osvojit moderní techniky v oblasti marketingové komunikace, public relations či sportovního sponzoringu. Vedle toho mohou publikaci využít i marketingoví či CSR manažeři podniků, kteří se ve svých CSR politikách či marketingových programech snaží zaměřit na podporu sportu a pohybových aktivit. Kniha bude přínosná i pro ty čtenáře, kteří se zabývají sportovním managementem, sociologií či ekonomikou sportu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Sportovní marketing - Vilém Kunz - e-kniha , Sportovní marketing (978-80-271-0560-1)

Společenská odpovědnost firem - Vilém Kunz - e-kniha

Společenská odpovědnost firem - Vilém Kunz - e-kniha
Detail

eBook:,Publikace poskytuje ucelený obraz o základních principech, oblastech, nástrojích či přístupech k problematice společenské odpovědnosti firem (CSR). Teoretická východiska jsou v knize doplněna i o výsledky řady výzkumů realizovaných k problematice CSR v České republice i ve světě. Kniha přináší také návod jakým způsobem implementovat CSR do organizace, stejně jako se snaží poukázat na hlavní možné výhody, které může CSR přinášet. Čtenáři mohou v knize najít i případové studie přibližující konkrétní přístupy vybraných organizací k CSR. Každá z nich nejen, že komplexně popisuje CSR politiku těchto organizací, ale také následně detailně představuje vybranou CSR aktivitu, která může být inspirativní pro další představitele podnikatelského sektoru. Kniha je určena nejen manažerům a podnikatelům, kteří chtějí implementovat CSR do firemních strategií nebo jiným způsobem rozšířit své aktivity v této oblasti, ale například i studentům vysokých škol s ekonomickým zaměř ením. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Společenská odpovědnost firem - Vilém Kunz - e-kniha , K&n e-0649 sportovní vložka vzduchového filtru (e-0649)

Moderní přístupy ke společenské odpovědnosti firem a CSR reportování - Vilém Kunz, Klára Kašparová - e-kniha

Moderní přístupy ke společenské odpovědnosti firem a CSR reportování - Vilém Kunz, Klára Kašparová - e-kniha
Detail

eBook:,Na trhu ojedinělá publikace, která se zaměřuje na moderní přístupy a nástroje společenské odpovědnosti firem jako jsou created share value, work-life balance, corporate community involvement či společensky odpovědné investování. Ty jsou blíže představeny nejen z pohledu teorie, ale i z hlediska jejich využití samotnými firmami. Kniha se také podrobně věnuje standardům upravujícím společensky odpovědné chování firem a problematice CSR reportování. Obojí může firmám pomoci vnést systémový přístup do samotného řízení CSR aktivit a významně přispět ke zvýšení jejich konkurenceschopnosti. Výsledky aktuálně provedených výzkumů v těchto oblastech, stejně jako devět případových studií ukazujících různé přístupy k CSR v každodenní podnikové praxi v ČR, podtrhují jedinečnost dané publikace. Kniha je určena manažerům, specialistům v oblasti CSR, podnikatelům a studentům VŠ, kteří chtějí využít nejnovější teoretické poznatky či získat širší přehled o uplatňování principů CSR v podnikové praxi. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Moderní přístupy ke společenské odpovědnosti firem a CSR reportování - Vilém Kunz, Klára Kašparová - e-kniha , K&n e-0636 sportovní vložka vzduchového filtru (e-0636)

Společenská odpovědnost ve sportu - Vilém Kunz

Společenská odpovědnost ve sportu - Vilém Kunz
Detail

Publikace se jako první v ČR komplexně věnuje možnostem využití principů konceptu společenské odpovědnosti organizací (Corporate Social Responsibility) v oblasti sportu. Mimo jiné se snaží ukázat i hlavní kroky a fáze procesu efektivní implementace CSR do řízení sportovních organizací. Kriticky se dotýká mnoha eticky problematických otázek, jež se objevují v souvislosti s uplatňováním sportovního marketingu v soudobé praxi, včetně poměrně silného zastoupení podniků ze společensky citlivých odvětví mezi sponzory vrcholového sportu.Najdete zde nejen teoretická východiska, ale i spoustu praktických informací, návrhů a doporučení k dané problematice a její aplikace zejména ve fotbale, hokeji, basketbale, včetně desítek případových studií (zahraničních i tuzemských klubů). Výklad je podložen řadou relevantních zahraničních i tuzemských zdrojů a výzkumů, přičemž jsou představeny i výsledky vlastního výzkumného šetření autora, věnovaného uplatňování sportovního sponzoringu u dvou nejpopulárnějších kolektivních sportů v České republice – fotbalu a hokeje.Publikace je určena marketingovým manažerům sportovních organizací, marketingovým či CSR manažerům podniků, kteří se ve svých CSR politikách či marketingových programech snaží zaměřit na podporu sportu a pohybových aktivit, sportovním manažerům aj. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Společenská odpovědnost ve sportu - Vilém Kunz , K&n e-1991 sportovní vložka vzduchového filtru (e-1991)

Společenská odpovědnost ve sportu - Kunz Vilém

Společenská odpovědnost ve sportu - Kunz Vilém
Detail

Kniha zkušeného autora se jako první v ČR komplexně věnuje možnostem využití principů konceptu společenské odpovědnosti organizací (Corporate Social Responsibility) v oblasti sportu. (patro.cz)

Podobné produkty ako Společenská odpovědnost ve sportu - Kunz Vilém , K&n e-1988 sportovní vložka vzduchového filtru (e-1988)

Online marketing - e-kniha

Online marketing - e-kniha
Detail

eBook:,Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání? Zde jste na správné adrese! 23 českých i světových skutečných expertů nabízí pohled na svou specializaci. Lidé z Google, H1.cz, nezávislí experti z celé Evropy, ale i velkých amerických agentur vás provedou základy SEO, placené reklamy, remarketingem, videomarketingem, webovou analytikou či sociálními sítěmi. Kniha se věnuje mimo jiné těmto tématům: - Od filozofie a historie SEO až po současnost a konkrétní techniky linkbuildingu - PPC reklamě ve vyhledávání, obsahu, ale také RTB či remarketingu - Úvodu do webové analytiky, Google Analytics a problematice měření konverzí - Teorii i praxi v marketingu na sociálních sítích, včetně profesní sítě LinkedIn - Content marketingu a konkrétním technikám videomarketingu - Brandingu za pomocí nástrojů internetového marketingu - Využití mobilních aplikací jako nástroje internetového marketingu (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Online marketing - e-kniha , K&n e-1994 sportovní vložka vzduchového filtru (e-1994)

Šumava... - Vilém Hrach - e-kniha

Šumava... - Vilém Hrach - e-kniha
Detail

eBook:,Zdálo by se, že o osudech šumavských převaděčů přes hranici tvořenou železnou oponou i těch, kteří se sami pokusili o útěk, bylo již „všechno“ napsáno. Tato knížka vás ale přesvědčí, že tomu tak není.Jednotlivé příběhy jsou navzájem provázány jak tematikou, tak i prolínáním osudů jejich protagonistů. A vylíčeny jsou nejen dramaticky, ale i mimořádně kultivovaným literárním jazykem, který k beletrizované literatuře faktu právem náleží, ale bývá poměrně vzácný. Nechybí hlubší souvislosti ani filosofická zamýšlení nad lidským osudem, dějinami.Každý beletrizovaný příběh je podložen a dokumentován fakty a doplněn faktografickým komentářem, někdy značně rozsáhlým. Má to svou logiku, neboť autorovi se podařilo získat a využít dosud neprobádané archivní materiály, které náhodou unikly skartaci. A díky nim uvádí údaje dosud neznámé a někdy i podstatně koriguje dosud vžité představy, mj. o působení „Krále Šumavy“ Kiliana Nowotneho. Tato kniha příběhů je tudíž v mnoha směrech i faktograficky objevná.Součástí knihy jsou reprodukce stěžejních archivních dokumentů, dobové fotografie a barevná příloha se současnými fotografiemi „starých míst“ od známého fotografa Šumavy Vladislava Hoška.Kniha příběhů je rozdělena na dvě části nazvané Poslední cesta „Krále Šumavy“ (osm příběhů) a Proti proudu (šest příběhů).Literární osou vyprávění první části (Poslední cesta „Krále Šumavy“) je poslední cesta Kiliana Nowotneho zvaného Král Šumavy s jeho skupinou, která vedla z Německa na území Československa do příhraničního města Vimperku v květnu 1950. Každé ze čtyř hlavních osob tohoto putování, včetně jejich pomocníků, je věnována samostatná kapitola.Příběhy druhé části knihy (Proti proudu) mají širší rámec a kořeny některých z nich sahají až do doby okupace. Hlavně se však týkají období po roce 1948 a období padesátých let, kde „ti slušní polevili v ostražitosti a vlivem ztráty bdělosti se postupem času dostávali na rozhodující místa lidé, kteří v touze po moci byli schopni jakýchkoliv nečestných skutků“. I v této části se rozvíjejí dramatické osudy „všedních“ lidí, kteří se nenechali zlomit a každý po svém zlu čelili.„Postava Kiliana, rodáka ze Šumavských plání, mě zaujala už tehdy, kdy jsem byl přítomen jako divák promítání filmu „Král Šumavy“ v sále kina v Sušici, kde měl film 25. 12. 1959 republikovou premiéru. Tehdy okresnímu městu se dostalo té cti proto, že režisér Karel Kachyňa vybral pro některé scény v přírodě místa z pohraničních částí tohoto okresu.V Sušici jsem tehdy bydlel u rodičů a slýchal z různých stran zcela jiné verze příběhu, než byla ta promítaná na plátno. Cítil jsem, že ten pravý příběh bude zahalen tajemstvím, a tak tomu bylo ještě před několika lety, než se mně naskytla příležitost k pátrání v archivních dokumentech. Zásluhou pracovníka Archivu bezpečnostních složek byla k případu nalezena krabice, která shodou podivných náhod unikla skartaci a stala se předlohou k mé práci.“ (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Šumava... - Vilém Hrach - e-kniha , K&n e-2910 sportovní vložka vzduchového filtru (e-2910)

Moderní přístupy ke společenské odpovědnosti firem a CSR reportování - Vilém Kunz, Klára Kašparová

Moderní přístupy ke společenské odpovědnosti firem a CSR reportování - Vilém Kunz, Klára Kašparová
Detail

Na trhu ojedinělá publikace, která se zaměřuje na moderní přístupy a nástroje společenské odpovědnosti firem jako jsou created share value, work-life balance, corporate community involvement či společensky odpovědné investování. Ty jsou blíže představeny nejen z pohledu teorie, ale i z hlediska jejich využití samotnými firmami. Kniha se také podrobně věnuje standardům upravujícím společensky odpovědné chování firem a problematice CSR reportování. Obojí může firmám pomoci vnést systémový přístup do samotného řízení CSR aktivit a významně přispět ke zvýšení jejich konkurenceschopnosti. Výsledky aktuálně provedených výzkumů v těchto oblastech, stejně jako devět případových studií ukazujících různé přístupy k CSR v každodenní podnikové praxi v ČR, podtrhují jedinečnost dané publikace. Kniha je určena manažerům, specialistům v oblasti CSR, podnikatelům a studentům VŠ, kteří chtějí využít nejnovější teoretické poznatky či získat širší přehled o uplatňování principů CSR v podnikové praxi. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Moderní přístupy ke společenské odpovědnosti firem a CSR reportování - Vilém Kunz, Klára Kašparová , K&n e-0786 sportovní vložka vzduchového filtru (e-0786)

Posmrtná predace - Vilém Koubek - e-kniha

Posmrtná predace - Vilém Koubek - e-kniha
Detail

eBook:,Básník české akční fantastiky se vrací na místo činu v deštivém krimi noiru. V životě každého soukromého vyšetřovatele se objeví případ, po kterém už nic není jako dřív. Před Vincentem Krhavým se jeden takový zvedne ze dna věčně prázdné lahve, a když se ho nezbaví ani típnutím v popelníku plném vajglů, nakonec se ho ujme. Žízeň totiž umí být urputná i v pokročilém jednadvacátém století a dluhy člověka zavedou spíš do hrobu než do hospody. S kocovinou bušící na spánky a hlavou plnou démonů pak Vincent nasedne do vlaku mířícího do izolované oblasti zvané Odpočinek. Šílenství a útrapy, které tam na něj čekají, si však nedovede ani představit. A mrtvá těla na sebe nenechají dlouho čekat. O slovo se přihlásí také tamní podsvětí a realita se změní v mokvavou ránu, kterou nevyléčí ani nebetyčný cynismus, ani štědrá zálivka savem. ––– Koubek ukazuje, že jeho příběhy by se mohly zarýt čtenářům pod kůži svým do postapokalyptického světa perfektně pasujícím nihilismem korporátního věku.— iLiteratura.cz Vilém Koubek má velmi dobře nakročeno stát se autorem, který dokáže tvořit napříč žánry a vytvářet nové a neotřelé.— XB-1 Viléma Koubka prostě milujeme. Jeho knihy jsou vtipné, hrdinové osobití, popkulturní hlášky a odkazy lítají na všechny strany a nikdy se s ním nenudíte, protože těžko předvídat, s čím přijde dál. Nemusíte být chlívák, magor, sociopat a šmejd, abyste si knihu užili… Ale strašně moc to pomáhá.— Fantasymag (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Posmrtná predace - Vilém Koubek - e-kniha , K&n e-2401 sportovní vložka vzduchového filtru (e-2401)

Krásná země - Vilém Mrštík - e-kniha

Krásná země - Vilém Mrštík - e-kniha
Detail

eBook:,Drobné cestopisné črty a náladotvorné obrázky z vesnického života jsou zapomenutým skvostem – pro citlivou duši i lákavým čtenářským zážitkem. Vilém Mrštík v nich setrvává na jižní Moravě, v kraji Hanáckého Slovácka. Na první pohled se jedná o méně známou část tvorby jednoho z dvojice, kterou jsme si navykli brát jako jednu literární značku, zvučného jména a lesku. Vilém v ní však příznačně spojuje syrový detail a realitu s poetickým viděním světa, které ani po více než stovce let neztratilo nic ze svého podmanivého kouzla. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Krásná země - Vilém Mrštík - e-kniha , K&n e-2331 sportovní vložka vzduchového filtru (e-2331)

Sociální zabezpečení - Vilém Kahoun - e-kniha

Sociální zabezpečení - Vilém Kahoun - e-kniha
Detail

eBook:,Čtenářům je předkládána publikace s názvem Sociální zabezpečení – vybrané kapitoly. Byla sepsána autorským kolektivem, jehož členové jsou odborníky v jednotlivých oblastech sociálního zabezpečení jak po stránce teoretické, tak i z hlediska aplikační praxe. Poskytuje proto ucelený pohled na systém sociálního zabezpečení v České republice, a to včetně poukazu na jeho nedostatky nebo slabá místa. Publikace seznamuje čtenáře nejprve s úvodními teoretickými základy sociálního zabezpečení, jeho historií, členěním, systémovým uspořádáním, právními vztahy, jejich utvářením a obsahem, klíčovými sociálními událostmi, sociálními právy a v neposlední řadě se širokou předpisovou základnou mezinárodní a především vnitrostátní. V navazujících dvou kapitolách jejich autoři analyzují problematiku sociálního rozdělování a ekonomické podstaty sociálního zabezpečení. Následují kapitoly zabývající se rozborem hmotně právní materie jednotlivých systémů sociálního zabezpečení – konkrétně nejprve pojistných systémů (nemocenské pojištění, důchodové pojištění včetně doplňkových důchodových systémů) a posléze nepojistných, tzv. zabezpečovacích systémů (státní sociální podpora, sociální péče). Opomenuta není ani tolik důležitá oblast, kterou přestavuje právní úprava životního a existenčního minima. Částky životního, resp. existenčního minima totiž slouží nejen jako srovnávací hranice pro zjištění stavu nedostatečnosti finančních příjmů jedince, ale v mnoha případech též jako pomůcka pro výpočet konkrétních dávek, pokrývajících zákonem definované sociální události. V publikaci věnované sociálnímu zabezpečení nemůže samozřejmě chybět ani další stěžejní kapitola, jejíž autoři se věnují otázkám souvisejícím s poskytováním zdravotní péče a návazně také problematice financování systému v podobě veřejného zdravotního pojištění. Publikaci uzavírají dvě kapitoly. První z nich, nazvaná „Sociální zabezpečení v nezaměstnanosti“, popisuje a analyzuje způsoby řešení nezaměstnanosti. Zabývá se trhem práce, resp. nezaměstnaností, tj. fenoménem, který zásadně ovlivňuje dění ve všech klíčových sférách (např. ekonomické, právní, sociální, kulturní) soudobých států. Konečně další, a zároveň poslední, kapitola připomíná čtenáři, že Česká republika, jakožto členský stát Evropské unie, je vázána komunitárním právem i v oblasti sociálního zabezpečení. To mimo jiné přináší výhody osobám migrujícím v rámci Evropské unie za prací či bydlením, neboť díky tzv. koordinačním pravidlům nejsou tyto osoby v sociálním zabezpečení diskriminovány a požívají stejných práv a nároků jako ostatní „nemigrující“ občané. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Sociální zabezpečení - Vilém Kahoun - e-kniha , K&n e-2490 sportovní vložka vzduchového filtru (e-2490)

Organická oprátka - Vilém Koubek - e-kniha

Organická oprátka - Vilém Koubek - e-kniha
Detail

eBook:,Postapokalyptická akční jízda od autora Čepele entropie Ve světě zdevastovaném konfliktem mezi lidmi a stroji je jedinou jistotou smrt. To si alespoň dosud myslel veterán Rust, a proto se stal hrobařem. Poklidné zakopávání mrtvol se však desítky let po válce začne komplikovat: z tajemných skrýší totiž vylézají mechanické noční můry, které kdysi přivedly lidstvo na pokraj vyhubení. Jsou to stvoření tak strašlivá, že se jim osady, které cíleně vymýtili jakoukoli technologii, nemají šanci ubránit. Rust by obyvatele své vesnice ochránit dokázal, oni jej však namísto žádosti o pomoc veřejně oběsí. Svým bláhovým činem si nejenže podepíšou rozsudek smrti, ale také funebráka odsoudí k vražednému zmrtvýchvstání, při němž se mu do cesty připletou dávné kulty, robotické hrůzy, láska i šílená strojová božstva. –––– Vilém Koubek je vtipný, chytrý a sarkastický. Ale taky náležitě ujetý. Takový sadističtější a zvrácenější Douglas Adams.– Pavel Bareš, autor románu Projekt Kronos Nic pro slabé žaludky, ale ti druzí si přijdou na své a budou se královsky bavit u toho čtvrtého ke Kulhánkovi, Kopřivovi a Kotletovi. To je prostě drsná poezie.– Fantasymag.cz o knize Čepel entropie Splatterpunk, jak jste ho neměli zatím možnost poznat. Protože kdo kdy slyšel o intelektuálním splatteru? […] Do libě čvachtajících střev snášejících se k zemi v ladných obloucích smyček při kýčovitém západu slunce nacpal autor spoustu černohumoru, trochu hororu, ironii, kopec popkulturních odkazů, pak vše slepil démonickým slizem, sešil nití z nekorektnosti.– Fantasya.cz o knize Čepel entropie (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Organická oprátka - Vilém Koubek - e-kniha , K&n e-1997 sportovní vložka vzduchového filtru (e-1997)

Pohádka máje - Vilém Mrštík - e-kniha

Pohádka máje - Vilém Mrštík - e-kniha
Detail

eBook:,Román, jednoduchý příběh mladistvé milostné citovosti a přírodní senzitivnosti, ústící v útěk před znevšedněním měšťáctví do přírody. Autor impresionistickým stylem zvýraznil úlohu vypravěčského subjektu. Kniha pojednává o vztahu měšťáckého a pohodlného Ríši k poctivé, milé a prosté venkovské dívce Helence. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Pohádka máje - Vilém Mrštík - e-kniha , K&n e-1170 sportovní vložka vzduchového filtru (e-1170)

Čepel entropie - Vilém Koubek - e-kniha

Čepel entropie - Vilém Koubek - e-kniha
Detail

eBook:,Autor komiksu Korektor přichází se svým cynickým prozaickým debutem. Řež plná černého humoru a cynismu. Tonda Vořezálek otevře oči do světa, v němž zemřel. Znovu potká svou milující ženu i přátele z útulného domova důchodců — a vzápětí je všechny pozabíjí. Démon, kterého si přinesl z podsvětí, má totiž hlad a chce si užívat. Záhy však démon zjistí, že svět lidí není tak idylické místo, jak ho líčí legendy a cestovní kanceláře v pekle. Na paty se mu nalepí lovci, smůla a možná i prastaré mocnosti. Ne přede všemi se mu podaří utéct, a jeho bezstarostné vraždění pro radost se změní v boj o přežití. Změří tak síly se Satanem, zjistí, že z earl greye se dá vylouhovat pořádně silný odvar, a na vrcholu šílenství se projede po zcela průjezdné dálnici D1. Nakonec se kolem něj rozpoutá celoplanetární apokalypsa. Čepel entropie se hrdě hlásí ke splatterpunku, ale místy si tyká i s H. P. Lovecraftem, a nebojí se dokonce využít prvků hororového žánru bizarro. ---- Takový útěk z pekla není zrovna procházka růžovým sadem plným nadržených panen. Mnozí pekelní obyvatelé se již zamýšleli nad tím, jaký je vlastně smysl jejich uvěznění ve sféře utrpení, a tam dole se o otázce svobody dokonce polemizuje s některými dávno zesnulými filozofy. Většina z nich si však s položeným dotazem neví rady a ti odvážnější jsou zase označováni za blázny. Takže se bere jako jasná věc, že pod příkrovem pekelného žáru drží veškeré bytosti síla, kterou není možno pochopit. Beznaděj tak prošlapává cestičku k přijetí faktu, že by se zkrátka utíkat nemělo. Obzvláště pak, jste-li démoni, což znamená, že sloužíte Satanovi: jste jeho kurvy, maso do mlýnku a v podstatě taky holky pro všechno. A kdo by tak skvělé a mocné pomocné síle chtěl dovolit odejít? Jenže když se opravdu snažíte, jde to. - ukázka z knihy (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Čepel entropie - Vilém Koubek - e-kniha , K&n e-1989 sportovní vložka vzduchového filtru (e-1989)

Event marketing - Petr Šindler - e-kniha

Event marketing - Petr Šindler - e-kniha
Detail

eBook:,Jak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých sportovních utkání a dalších eventů? Jak v rámci firemní marketingové komunikace a značkové strategie plánovat, inscenovat a realizovat zážitky? Jak vyvolat psychické a emocionální podněty, které podpoří image firmy a produktů, a tím obchodní záměry? Více se dozvíte v první publikaci o event marketingu v češtině. Autor se také zabývá integrací event marketingu do marketingového komunikačního mixu. Krok za krokem prochází pomocí příkladů úspěšných akcí známých firem procesem plánování, organizování a vyhodnocování výjimečných událostí a zvláštních představení, které spojují zvolené komunikační sdělení s prožitkem vnímaným všemi smysly. Publikace obsahuje velké množství barevných fotografií, obrázků a grafů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Event marketing - Petr Šindler - e-kniha , K&n e-3620 sportovní vložka vzduchového filtru (e-3620)

Internetový marketing - Viktor Janouch - e-kniha

Internetový marketing - Viktor Janouch - e-kniha
Detail

eBook:,Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google AdwordsChcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách?Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům:- Reklama na Internetu- Marketingová komunikace- Podpora prodeje- Public Relations- Přímý marketing- Internetové komunikační prostředky- Vyhodnocování marketingové komunikaceKniha je vhodná nejenom pro všechny pracovníky marketingových a obchodních oddělení, tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty.O autorovi:Viktor Janouch je konzultantem a lektorem v oblasti marketingu, především marketingu na Internetu. Je autorem českého bestselleru Internetový marketing, jehož druhé vydání držíte v ruce. Kromě toho napsal řadu odborných článků a několik let vyučoval na Univerzitě Pardubice, kde také získal doktorát v oboru marketingová komunikace. Věnuje se rovněž řízení projektů a je specialistou na PPC v cizích jazycích. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Internetový marketing - Viktor Janouch - e-kniha , K&n e-2840 sportovní vložka vzduchového filtru (e-2840)

Základy marketingu - Miroslav Karlíček - e-kniha

Základy marketingu - Miroslav Karlíček - e-kniha
Detail

eBook:,Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy? Co je to marketingové prostředí a jak jej lze zkoumat? Jakou marketingovou strategii zvolit? Jak vytvořit ten správný „produkt“, jakou mu dát cenu, jak ho propagovat a jak zajistit jeho dostupnost? (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Základy marketingu - Miroslav Karlíček - e-kniha , K&n e-1700 sportovní vložka vzduchového filtru (e-1700)

Strategický marketing - Dagmar Jakubíková - e-kniha

Strategický marketing - Dagmar Jakubíková - e-kniha
Detail

eBook:,Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Publikace je určena jak marketingovým praktikům, manažerům a podnikatelům, tak studentům vysokých škol a MBA studií i dalším lidem, kteří mají zájem hlouběji proniknout do tajů marketingu. Upozorňuje na důležitou úlohu strategického řízení v životě firem a organizací a na jeho provázanost s marketingem. Přehledně zasvěcuje do problematiky strategického marketingu, vysvětluje jeho obsah a důležitost v rámci každého podnikání. Od podstaty strategického marketingu se dostáváme k jednotlivým etapám strategického řídícího procesu, kterými jsou situační analýza včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizace a kontrola, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Zcela nově se kniha věnuje implementaci marketingových strategií, možnostem organizace marketingu ve firmě a marketingové kontrole. Srozumitelný výklad je doplněn příklady z praxe reálných firem. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Strategický marketing - Dagmar Jakubíková - e-kniha , K&n e-2016 sportovní vložka vzduchového filtru (e-2016)

Mezinárodní marketing - Hana Machková - e-kniha

Mezinárodní marketing - Hana Machková - e-kniha
Detail

eBook:,Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují krátké případové studie. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Mezinárodní marketing - Hana Machková - e-kniha , K&n e-1515 sportovní vložka vzduchového filtru (e-1515)

Incident s dragouny - Vilém Křížek - e-kniha

Incident s dragouny - Vilém Křížek - e-kniha
Detail

eBook:,Zaleskly se přilby, zatřpytily šavle, zaduněl dusot koňských kopyt a běda tomu, kdo se opozdil... 1. prosince 1908 se pražské ulice proměnily v peklo, když měli dragouni zastavit střet německých a českých studentů, ale vřavu jen zhoršili. Den nato za netradičním soukromým vyšetřovatelem Eliášem Sattlerem přichází zdrcený muž, jehož bratr v potyčce přišel o život. Stal se nadějný student práv obětí národnostních pří, nebo se za jeho smrtí skrývá hlubší motiv? Sattler si ovšem při pátrání musí dát pozor, aby nešlápl do vosího hnízda. Ve městě je vyhlášeno stanné právo a na nádvoří Novoměstské káznice roste šibenice... VYCHÁZÍ POUZE JAKO E-BOOK! (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Incident s dragouny - Vilém Křížek - e-kniha , K&n e-2475 sportovní vložka vzduchového filtru (e-2475)

Strach za oponou - Vilém Křížek - e-kniha

Strach za oponou - Vilém Křížek - e-kniha
Detail

eBook:,SHERLOCK HOLMES MÁ BRILANTNÍ MOZEK. ELIÁŠ SATTLER NAVÍC DOKONALÝ ČICH… Na prknech, která znamenají svět, se nejhlubší lidské sny stávají skutečností. Jenže jaro 1913 přináší pražskému Novému německému divadlu samé nešťastné příhody. Ředitel Heinrich Teweles je přesvědčen, že nejde jen o souhru náhod, proto si na pomoc pozve soukromého vyšetřovatele Eliáše Sattlera. Sattler sice disponuje extrémně vyvinutým čichem, který mu pomáhá při řešení podobných případů, ovšem tentokrát se nemůže spolehnout pouze na něj. V prostředí divadla a opery není nic, jak se zdá, a pod pozlátkem rekvizit, vrstvami pudru a honosnými kostýmy se skrývá řada temných tajemství. Je v pozadí okouzlujícího světa andělské hudby a dramat na scéně bez viny alespoň Sattlerova výstřední průvodkyně Beatrix? Jsou Wagnerova díla prokletá a přinášejí neštěstí? Pátrání odkrývá vydírání, drogy i podezřelé úmrtí a viník, který už tuší, že je mu Sattler na stopě, rozehraje nebezpečnou hru… (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Strach za oponou - Vilém Křížek - e-kniha , K&n e-2890 sportovní vložka vzduchového filtru (e-2890)

Maryša - Vilém Mrštík, Alois Mrštík - e-kniha

Maryša - Vilém Mrštík, Alois Mrštík - e-kniha
Detail

eBook:,Maryša – realistická tragédie ze slovácké vesnice, o úloze peněz na vesnici a síle předsudků v životě; Maryša, dcera sedláka Lízala, donucena k sňatku s vdovcem, mlynářem Vávrou (věková nerovnost, ale majetek) x citový vztah Maryšin k chudému Franckovi; kompozice dramatu podle vzoru antické tragédie (5 jednání); slovácké nářečí (charakteristika postav a prostředí). Doporučená školní četba (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Maryša - Vilém Mrštík, Alois Mrštík - e-kniha , K&n e-9280 sportovní vložka vzduchového filtru (e-9280)

Pěstujeme révu vinnou - Vilém Kraus - e-kniha

Pěstujeme révu vinnou - Vilém Kraus - e-kniha
Detail

eBook:,Nestor českého vinařství, profesor Vilém Kraus, připravil aktualizované vydání své velmi úspěšné knihy, v níž vás seznamuje s nejnovějšími odrůdami révy vinné, moderními pěstitelskými metodami a provádí vás celým procesem od založení vinice až po sklizeň zdravých, voňavých a sladkých hroznů. Ve druhém vydání se zaměřil autor na aktualizaci a novinky ve výživě, hnojení a ošetřování révy vinné, uvádí nové odrůdy zapsané ve Státní odrůdové Knize ČR. Odpovědi na své otázky zde najdete bezesporu všichni - ať už vlastníte vinohrad, viničku anebo pěstujete jen několik solitérních keřů na zahradě. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Pěstujeme révu vinnou - Vilém Kraus - e-kniha , K&n e-1995 sportovní vložka vzduchového filtru (e-1995)

Jazyk a skutečnost - Vilém Flusser - e-kniha

Jazyk a skutečnost - Vilém Flusser - e-kniha
Detail

eBook:,Ve své knižní prvotině (Língua e realidade, 1963) Vilém Flusser naznačuje cestu k vytvoření jakési celostné filosofie jazyka. Vychází z hypotézy o totožnosti struktury světa a struktury jazyka: skutečnost, definovaná jako souhrn všeho, co jsme s to uchopit a pochopit, je totožná s celkem jazyka, který nám toto chápání umožňuje. Jinak řečeno: není skutečnosti mimo jazyk. Právě díky jazyku a skrze jazyk se chaos „syrových dat“ – pocitů, smyslových vjemů a neartikulovaných prožitků – proměňuje v uspořádaný svět (kosmos), ve skutečnost, kterou lze poznávat, ovládat a přetvářet. Tuto hypotézu se autor snaží systematicky prošetřit a rozvinout všechny její implikace.Kniha, míněná jako příspěvek k navázání rozhovoru mezi filosofií vycházející z logické analýzy jazyka a filosofií existenciální, předznamenala celou řadu Flusserových prací věnovaných fenomenologii jazykové komunikace. České vydání představuje vůbec první pokus o její přeložení do jiného jazyka. Přeložil Karel Palek. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Jazyk a skutečnost - Vilém Flusser - e-kniha , K&n e-9172 sportovní vložka vzduchového filtru (e-9172)

Marketing bez reklamy - Magdalena Čevelová - e-kniha

Marketing bez reklamy - Magdalena Čevelová - e-kniha
Detail

eBook:,Chcete mít dostatek zakázek, a přitom neutratit ani korunu za reklamu? Jste-li živnostník, nezávislý profesionál nebo malá firma, je to docela dobře možné. Kniha Marketing bez reklamy vám představí 10 postupů, které mohou být pro vaše podnikání dokonce účinnější než placená inzerce, a krok za krokem vás provede jejich používáním. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing bez reklamy - Magdalena Čevelová - e-kniha , K&n e-0771 sportovní vložka vzduchového filtru (e-0771)

Toto je marketing - Seth Godin - e-kniha

Toto je marketing - Seth Godin - e-kniha
Detail

eBook:,Či už ste zakladateľom technologického startupu, malým podnikateľom, alebo súčasťou veľkej korporácie, táto kniha vám môže pomôcť robiť prácu, na ktorú budete hrdí. Veľkí marketéri nevyužívajú spotrebiteľov, aby vyriešili problémy svojej spoločnosti; práve naopak – pomocou marketingu riešia problémy iných ľudí. Nezáleží na tom, aký je váš produkt, alebo služba. Táto kniha vám pomôže prekoncipovať spôsob, akým seba a svoje služby a produkty prezentujete svetu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Toto je marketing - Seth Godin - e-kniha , K&n e-9180 sportovní vložka vzduchového filtru (e-9180)

Marketing symfonických orchestrů - Radim Bačuvčík - e-kniha

Marketing symfonických orchestrů - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Tato monografie se zabývá možnostmi zavádění marketingových principů do řízení regionálních symfonických orchestrů. Situaci sleduje na příkladu symfonických orchestrů sídlících ve čtyřech moravských krajských městech, Filharmonie Brno, Moravské filharmonie Olomouc, Filharmonie Bohuslava Martinů Zlín a Janáčkovy filharmonie Ostrava. Zkoumá souvislosti mezi kulturním prostředím v těchto čtyřech městech, charakteristikami publika jednotlivých orchestrů, jejich produkty, prostředím konání koncertů, specifiky cenotvorby a používanými nástroji marketingové komunikace. Jádro studie tvoří dvě výzkumné sondy do postojů filharmonického publika a obecné veřejnosti k vážné hudbě a k symfonickým orchestrům. Takto získané informace jsou konfrontovány s informacemi ze samotných institucí, vlastním pozorováním marketingových aktivit a s poznatky prezentovanými v cizojazyčné odborné literatuře na téma uměleckého či kulturního marketingu. Studie si všímá dílčích aspektů marketingového řízení regionálních symfonických orchestrů, tedy proměn jejich marketingového prostředí, především prostředí společenského a konkurenčního, možností segmentace publika, otázky tvorby produktu a jeho zákaznických benefitů, podmínek konzumace hudby a jejích ekonomických a společenských nákladů, možností propagace vážné hudby a podmínek financování její produkce včetně využití nástrojů fundraisingu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing symfonických orchestrů - Radim Bačuvčík - e-kniha , K&n e-1970 sportovní vložka vzduchového filtru (e-1970)

Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha

Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha
Detail

eBook:,Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Dále v knize naleznete případové studie, které představují široké spektrum poznatků z oblasti uplatnění emocí v marketingu v tom nejširším slova smyslu. Knížk a je určena všem marketérům z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a zvláště marketingovou komunikací. A také všem zvídavým lidem, kteří se chtějí dozvědět, jak to s působením emocí – nejen v nákupním chování – je. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha , K&n e-2940 sportovní vložka vzduchového filtru (e-2940)

Tohle je marketing! - Seth Godin - e-kniha

Tohle je marketing! - Seth Godin - e-kniha
Detail

eBook:,MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce. Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat lhát, zahlcovat lidi spamem a stydět se za práci, kterou děláte. Je čas přestat utrácet peníze za ukradenou pozornost, dlouhodobě se to nevyplatí. Je čas přestat si plést analýzy sociálních médií se skutečnými zákazníky. Je čas být vidět. K tomu se nejprve potřebujete naučit, jak se máte dívat. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Tohle je marketing! - Seth Godin - e-kniha , K&n e-1935 sportovní vložka vzduchového filtru (e-1935)

Marketing obchodní firmy - Marcela Zamazalová - e-kniha

Marketing obchodní firmy - Marcela Zamazalová - e-kniha
Detail

eBook:,Manažeři a majitelé obchodních firem a vysokoškolští studenti se v této na trhu ojedinělé publikaci dozví, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat marketingový mix. Kniha šitá na míru pro českého čtenáře vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem v ČR. Po přiblížení situace v sektoru obchodu v ČR se dozvíte o rozdílech v situaci a v používání vhodných přístupů u moderních retailingových firem s převahou zahraničního kapitálu a u malých a středních obchodních firem s převážně českou kapitálovou účastí. Seznámíte se s charakteristikou současného zákazníka a s jeho spotřebním chováním a rozhodováním, dále s vhodnými segmentačními kritérii trhu či marketingovými nástroji obchodníka. Zjistíte, jaká specifika by měl mít marketingový mix obchodní firmy ve srovnání s mixem výrobní firmy. Marketingový mix obchodní firmy zahrnuje distribuční politiku (lokalizace obchodní je dnotky, metody prodeje), cenovou politiku (cenové řady, srážky a slevy), sortimentní politiku (maloobchodní značky, poskytované služby) a komunikační mix (podpora prodeje, in-store marketing, merchandising). A na závěr se dozvíte jak budovat vztahy se stálými zákazníky. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing obchodní firmy - Marcela Zamazalová - e-kniha , K&n e-2990 sportovní vložka vzduchového filtru (e-2990)

Marketing pro každého - Táňa Tučková - e-kniha

Marketing pro každého - Táňa Tučková - e-kniha
Detail

eBook:,MARKETING PRO KAŽDÉHO Unikátní příručka pro podnikatele, marketéry i laiky. Z moderního marketingu přináší to nejpodstatnější a učí „marketingově myslet“. Ukazuje důležitost, smysl a použitelnost marketingu v běžném životě každého člověka a upozorňuje na konkrétní postupy, které z nás můžou udělat lacinou kořist obchodníků. E-book obsahuje: 40 stran nabušených odbornými informacemi, fakty, myšlenkami a argumenty expertů 35 odkazů na další zdroje informací 4 videa s příklady a odborným výkladem 10 tipů na 10 TOP on-line koučů marketingu (jména, specializace, kontakty) (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing pro každého - Táňa Tučková - e-kniha

Marketing neziskových organizací - Radim Bačuvčík - e-kniha

Marketing neziskových organizací - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha podává ucelený pohled na to, jak v současné době funguje marketing a marketingová komunikace v prostředí neziskových organizací. Je doplněna řadou aktuálních případových studií, které ilustrují, s jakými příležitostmi a překážkami se nekomerční organizace setkávají, když chtějí zavádět marketingové přístupy známé z komerční sféry. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing neziskových organizací - Radim Bačuvčík - e-kniha

Smrt má vůni inkoustu - Vilém Křížek - e-kniha

Smrt má vůni inkoustu - Vilém Křížek - e-kniha
Detail

eBook:,SHERLOCK HOLMES MÁ BRILANTNÍ MOZEK. ELIÁŠ SATTLER NAVÍC DOKONALÝ ČICH… Praha počátku dvacátého století se může zdát poklidná a idylická, ale pod povrchem vřou ostré spory: mezi Čechy a Němci, bohatými a chudými, podporovateli a odpůrci zbrojení… Tehdy začnou významnému průmyslníkovi Albertu Richterovi chodit výhružné anonymní dopisy a v sázce se ocitne hned několik životů. Netradiční soukromý vyšetřovatel Eliáš Sattler má čich na zločin – a to doslova. Citlivý nos mu umožňuje zachytit i stopy, které jiným uniknou: závan osudného parfému, pot podezřelého na předmětu doličném, stopu sotva zaschlého inkoustu… Sattler se ujímá případu anonymních dopisů, ale zaplétá se do něj hlouběji, než by se mu líbilo. Skandál, smrt, zakázaná láska, série obvinění – podaří se mu spirálu zločinu zastavit? (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Smrt má vůni inkoustu - Vilém Křížek - e-kniha

Zločin na stříbrném plátně - Vilém Křížek - e-kniha

Zločin na stříbrném plátně - Vilém Křížek - e-kniha
Detail

eBook:,SHERLOCK HOLMES MÁ BRILANTNÍ MOZEK. ELIÁŠ SATTLER NAVÍC DOKONALÝ ČICH… Vrcholí zlatá dvacátá léta a první republika vzkvétá. Málokdo tuší, že za dveřmi je hospodářská krize, lidé se baví v kinech, kabaretech i kavárnách. Barrandovské terasy lákají pražskou smetánku, zejména hvězdy stříbrného plátna. Plánuje se stavba ateliéru světového formátu a kinematografie stojí před novou výzvou… Závod, kdo natočí první československý zvukový film, je v plném proudu – a když produkci jednoho z nich zdrží problémy, požádá autor předlohy o pomoc soukromého vyšetřovatele Eliáše Sattlera. Záhy však jeden z klíčových aktérů zemře. Šlo o sebevraždu, nebo je mezi filmaři vrah? Sattler zjišťuje, že každý ze zúčastněných měl důvod, aby se dotyčného zbavil. A co prazvláštní vůně, která pronásleduje Sattlerův mimořádně citlivý čich? Ve světě Lamače, Longena a Slavínského, šeptandy o natáčení přelomového Erotikonu, začínajícího Friče i Buriana, se Eliáš Sattler a jeho přítel Adam Křížek nesmějí nechat oslepit září reflektorů – protože za ní číhá nebezpečí. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Zločin na stříbrném plátně - Vilém Křížek - e-kniha

Obsahový rozbor současné angličtiny - Vilém Mathesius - e-kniha

Obsahový rozbor současné angličtiny - Vilém Mathesius - e-kniha
Detail

eBook:,Práce zakladatele naší anglistiky, významného českého jazykovědce a jedné z ústředních postav Pražského lingvistického kroužku Viléma Mathesia (1882-1945), vyšla poprvé roku 1961 péčí Josefa Vachka a stala se v pravém slova smyslu prací klasickou. Ani po více jak půlstoletí neztratila v řadě ohledů nic ze své ceny a její nové ediční zpřístupnění tak jistě ocení nejen studenti anglistiky, ale i zájemci o obecnou jazykovědu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Obsahový rozbor současné angličtiny - Vilém Mathesius - e-kniha

Programy gymnastiky a tance - Viléma Novotná - e-kniha

Programy gymnastiky a tance - Viléma Novotná - e-kniha
Detail

eBook:,Učební text oboru Gymnastika je určen jak studentům studijních programů realizovaných na UK FTVS, tak zájemcům z dalších fakult a vysokých škol připravujících učitele, trenéry a instruktory v oblasti sportu pro všechny. Volně uspořádané kapitoly pokrývají vybrané problémy teoretické a praktické výuky gymnastiky a tance. Rozšiřují možnost využití obsahu gymnastických a tanečních činností pro různé skupiny populace, včetně osob se specifickými potřebami. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Programy gymnastiky a tance - Viléma Novotná - e-kniha

Obsahový marketing - Tomáš Procházka, Josef Řezníček - e-kniha

Obsahový marketing - Tomáš Procházka, Josef Řezníček - e-kniha
Detail

eBook:,Vytváříte obsah svého webu zatím nepravidelně a chtěli byste tuto činnost provádět cíleně a strategicky? Hledáte dlouhodobě udržitelnou a efektivní strategii online marketingu, která vám sníží náklady na propagaci? Udělejte ze svých stránek uznávanou autoritu ve vašem oboru díky nově vytvořenému obsahu, který budou milovat návštěvníci i vyhledávače! Naučte se, jak pomocí promyšlené obsahové strategie získat více návštěvníků a zákazníků pro svůj web díky poutavým článkům, videím, elektronickým publikacím a dalším formám obsahu. Kniha vás provede základy obsahového marketingu, pomůže vám sestavit vlastní obsahovou strategii a odhalí techniky efektivní organizace činností v týmu. Ukáže vám také pokročilé techniky propagace obsahu a způsoby měření jeho úspěšnosti. Autoři vám v knize mimo jiné prozradí: – Proč a jak z vaší firmy udělat uznávané informační médium – Jak vytvořit persony a určit vhodný tón komunikace – Jak vám pomůže vypravěčství vytvořit s návštěvníky emocionální vazbu – Jak sestavit vhodný tým pro obsahový marketing – Jaké používat programy, které vám tvorbu a organizaci obsahu usnadní – Jak jednotlivé formy obsahu efektivně propagovat – Jak stanovit cíle, jak je měřit a jak vyhodnocovat výsledky Kniha obohatí všechny majitele webových stránek, podnikatele a vedoucí pracovníky, kteří hledají nové způsoby, jak získat více návštěvníků a zákazníků na Internetu. Web ke knize přímo z dílny autorů: http://marketingobsahem.cz O autorech: Josef Řezníček již několik let řídí tým internetových marketérů na Včeliště.cz a pomáhá webovým stránkám být na Internetu vidět. Kromě optimalizace pro vyhledávače se věnuje také obsahovému marketingu. Věří, že obsahový marketing je budoucí cestou, jak efektivně propagovat myšlenky, služby a produkty na Internetu. Tomáš Procházka pracuje pro Včeliště.cz jako SEO konzultant a ve volném čase se stará o své vlastní internetové projekty. Od roku 2008 se věnuje internetovému marketingu a výdělečným affiliate webům. Postupem času se propracoval až k zaměření na obsahový marketing. Copywriting, SEO a obsahový marketing chápe jako jeden komplexní obor. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Obsahový marketing - Tomáš Procházka, Josef Řezníček - e-kniha

Marketing v cestovním ruchu - Dagmar Jakubíková - e-kniha

Marketing v cestovním ruchu - Dagmar Jakubíková - e-kniha
Detail

eBook:,Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí "Cs". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a další lidé, kteří se zabývají možnostmi využití marketingu v cestovním ruchu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing v cestovním ruchu - Dagmar Jakubíková - e-kniha

Marketing... je věda kreativní - Radomila Soukalová - e-kniha

Marketing... je věda kreativní - Radomila Soukalová - e-kniha
Detail

eBook:,Pomůcka pro pochopení logiky marketingového myšlení a jeho uvádění do praxe. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing... je věda kreativní - Radomila Soukalová - e-kniha

Tajemství Viléma Storitze - Jules Verne, Alena Kuzmová - e-kniha

Tajemství Viléma Storitze - Jules Verne, Alena Kuzmová - e-kniha
Detail

eBook:,Román Tajemství Viléma Storitze patří mezi méně známá díla J. Verna. V tomto dobrodružném románu se autor obrací do světa fantazie, ale stejně jako ve svých dalších slavných románech se i zde staví za vědecký pokrok a rozumové vysvětlení všech záhad.Poněkud zjednodušená forma tohoto románu je určena cizincům, kteří si chtějí četbou procvičovat a utužovat své znalosti českého jazyka nabyté dlouhodobým studiem či pobytem v České republice. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Tajemství Viléma Storitze - Jules Verne, Alena Kuzmová - e-kniha

Marketing na Facebooku a Instagramu - Tereza Semerádová - e-kniha

Marketing na Facebooku a Instagramu - Tereza Semerádová - e-kniha
Detail

eBook:,Efektivní reklama na sociálních sítích krok za krokem Facebook a Instagram umožňuje i těm nejmenším firmám oslovit potenciální zákazníky. Tato kniha je prakticky orientovaným průvodcem, zaměřeným na celkový proces online komunikace, od založení firemních účtů, až po nastavení dynamických reklam a jejich optimalizaci. Podrobné návody krok za krokem umožní i naprostému laikovi zvládnout obě marketingová prostředí na pokročilé úrovni. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing na Facebooku a Instagramu - Tereza Semerádová - e-kniha

Výzvy marketingu v současné krizi - Jiří Boháček - e-kniha

Výzvy marketingu v současné krizi - Jiří Boháček - e-kniha
Detail

eBook:,Tato publikace je sestavená pracovníky katedry marketingu VŠEM v Praze a má ukázat, jak se marketing s pomocí inovativních přístupů v současné době vyrovnává s faktem vleklé krize světové ekonomiky. Je třetí odbornou publikací nové edice J@K a je určena podnikatele, marketéry, pracovníky reklamních a komunikačních agentur a všechny ostatní, kteří se zajímají o efektivní marketing v období ekonomické krize. Na 165 stranách se dozvíte např.:Jaké jsou cesty a vize marketingu pro optimalizaci výkonuJak na marketing na sociálních sítíJaké jsou strategie nízkonákladového marketinguJak úspěšně využít QR kódyJaká je marketingová segmentace trhu s biopotravinamiJak využít sociální sítěJaká jsou specifika marketingu sportovních akcíZnalosti si doplní především:PodnikateléManažeři firemPracovníci prodejních a marketingových odděleníPracovníci reklamních, mediálních, PR a komunikačních agenturStudenti marketingových a ekonomických směrůPřípadně ostatní, pro které je znalost marketingu profesní nutností nebo jen zajímavým oborem. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Výzvy marketingu v současné krizi - Jiří Boháček - e-kniha

Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller - e-kniha

Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller - e-kniha
Detail

eBook:,Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována sociálním médiím a komunikaci vůbec. Všechna témata knihy jsou aktualizována, přepracována a doplněna o nové přístupy a myšlenky a mnoho nových příkladů z praxe. Na konci každé kapitoly najdete nové případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum a odhad poptávky přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie a programy až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu zahrnujícího uvádění nových tržních nabídek, účast na globálních trzích a řízení holistické marketingové organizace. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller - e-kniha

Marketing služeb - efektivně a moderně - Miroslava Vaštíková - e-kniha

Marketing služeb - efektivně a moderně - Miroslava Vaštíková - e-kniha
Detail

eBook:,V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice v této oblasti nemá na trhu konkurenci. Je určena zejména marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru, zejména měst a obcí, a studentům VŠ. Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi objasňuje nejprve základní pojmy a vztahy související se službami a hodnocením vlivu vlastností služeb na marketingovou činnost organizace. Následně přibližuje celý průběh strategického marketingového plánování a použití jednotlivých nástrojů marketingového mixu služeb. Obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, internetové marketingové komunikaci. Samostatné kapitoly se zabývají kvalitou ve službách, specifiky marketingu neziskových organizací, které rovněž poskytují služby, a marketingem obcí. Nové vydání knížky je rozšířeno např. o strategii balíčků služeb a strategii obrany proti krizi a pro zvýšení konkurenceschopnosti služeb včetně závěrů vlastního výzkumu, více se zaměřuje na moderní formy komunikace, jako jsou sociální sítě, a přináší informace o specifikách marketingu veřejného sektoru, zejména obcí. Knížka také obsahuje řadu nových příkladů z praxe. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing služeb - efektivně a moderně - Miroslava Vaštíková - e-kniha

Marketing kulturního dědictví a umění - Radka Johnová - e-kniha

Marketing kulturního dědictví a umění - Radka Johnová - e-kniha
Detail

eBook:,Manažeři a pracovníci kulturních organizací a studenti vysokých škol dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci, nabízí osvědčené postupy, jak aplikovat marketingové přístupy v organizacích spravujících kulturní dědictví s důrazem na muzea, galerie, památky, knihovny, kulturní a informační centra. Autorka, s mnoha zkušenostmi z praxe a akademické sféry, si všímá i trhů s uměním a možností využít umění v korporátní image firmy. Čtenáři pochopí, že zákaznická orientace těchto kulturních organizací je v současném konkurenčním světě nutností, a dozví se, jak s minimálními náklady využít maximum marketingových možností i v takto specifickém sektoru. Srozumitelný výklad doplňuje mnoho příkladů ze světového i domácího marketingu. Zpracování cvičení na koncích kapitol dovede pracovníky organizace k ucelenému marketingovému auditu, vytvoře ní strategie a marketingového plánu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing kulturního dědictví a umění - Radka Johnová - e-kniha

Marketing a management muzeí a památek - Ladislav Kesner - e-kniha

Marketing a management muzeí a památek - Ladislav Kesner - e-kniha
Detail

eBook:,Jak mohou muzea a památky vytvářet zájem a poptávku publika a naplňovat své poslání ve vztahu k veřejnosti i hodnotám, jež mají ochraňovat? Jakým dilematům a rizikům čelí kulturní organizace u nás i ve světě? Jsou zahraniční modely a zkušenosti aplikovatelné v českých podmínkách? To jsou jen některé z důležitých otázek, na které se snaží najít odpověď tato první česká monografie o marketingu a strategickém řízení muzeí a památek. Autor věnuje zvláštní pozornost procesům spotřeby kulturních statků, vnímání muzejních objektů a expozic a analýze produktu muzeí a památek jako východisku marketingové činnosti kulturních organizací. Podrobně se zabývá kulturní kompetencí jako kritickým faktorem, který ovlivňuje poptávku současného publika po muzeu, a ukazuje, že organizace prezentující kulturní dědictví mohou v konkurenci stále širšího spektra volnočasových aktivit obstát jen tehdy, pokud svým divákům otevřou cestu k výjimečným prožitkům. Kniha je určena především pracovníkům muzeí, galerií, památkových objektů a dalších tzv. kulturních destinací, zřizovatelům těchto institucí, pracovníkům státní správy a samosprávy, profesionálům z oblasti turistického průmyslu, učitelům a studentům. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing a management muzeí a památek - Ladislav Kesner - e-kniha

Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení - David Slouka - e-kniha

Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení - David Slouka - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha s tematikou managementu zaměřeného na malá zdravotnická zařízení na trhu v naší republice není. Tato oblast se v posledním desetiletí překotně vyvíjí, personál s tímto zaměřením se profesionalizuje a pro svoji práci nemá odpovídající odborné podklady, učí se na vlastních chybách. Tomu by právě měla odpomoci tato publikace. Knihu mohou v mnohém využít i kolegové ze Slovenska. Autor pracuje v několika zdravotnických zařízeních různého typu, problematice se věnuje více než 12 let, má bohaté osobní zkušenosti, které skloubil s teoretickými znalostmi. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení - David Slouka - e-kniha

Slovník politického managementu a volebního marketingu - Jan Kubáček - e-kniha

Slovník politického managementu a volebního marketingu - Jan Kubáček - e-kniha
Detail

eBook:,Přinášíme téměř sto odborných hesel z oblasti politického managementu, politického a volebního marketingu a politické komunikace. Většina termínů nebyla dosud u nás v takovéto šíři systematicky definována a analyzována. Autor sleduje nejmodernější trendy politického managementu a politické komunikace. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Slovník politického managementu a volebního marketingu - Jan Kubáček - e-kniha

Marketing a strategické řízení ve veřejných službách - Jakub Slavík - e-kniha

Marketing a strategické řízení ve veřejných službách - Jakub Slavík - e-kniha
Detail

eBook:,Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají. Zaujme i všechny další čtenáře, jimž není kvalita veřejných služeb lhostejná a kteří se v tomto směru angažují. Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky orientovaného strategického řízení a na jednoduchých příkladech a případových studiích ukazuje, jak je aplikovat v prostředí veřejných služeb a co se může stát, nejsou-li tyto principy využívány. I ve veřejných službách funguje marketingové řízení se všemi zákonitostmi jako u kteréhokoliv výrobku nebo komerční služby. Marketingové řízení veřejných služeb je však o to komplikovanější, že jejich uživatel a jejich objednavatel (plátce) často nejsou tytéž osoby či organizace a že jejich zájmy mohou být protichůdné. Přesto je třeba s nimi nakládat jako se zákazníky a dodat jim hodnotu za peníze. Tato problematika je v české manažerské literatuře zcela výjimečná – k veřejným službám se přistupuje především z pohledu veřejných financí, ne zákaznických vztahů. Uživatelé veřejných sužeb jsou dnes povzbuzováni k tomu, aby vyžadovali hodnotu za peníze, ale dodavatelé ji často neumějí dodat a prezentovat. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing a strategické řízení ve veřejných službách - Jakub Slavík - e-kniha

The Secret of William Storitz / Tajemství Viléma Storitze - Alena Kuzmová - e-kniha

The Secret of William Storitz / Tajemství Viléma Storitze - Alena Kuzmová - e-kniha
Detail

eBook:,Tajemství Viléma Storitze patří mezi méně známá díla J. Verna. V tomto dobrodružném románu se autor obrací do světa fantazie, ale stejně jako ve svých dalších slavných románech se i zde staví za vědecký pokrok a rozumové vysvětlení všech záhad. Kniha s názvem The Secret of William Storitz / Tajemství Viléma Storitze patří do zvláštní kategorie literatury simplified reading, neboť vznikla zjednodušením původního textu románu. Je napsána v anglicko-české podobě, aby posloužila středně pokročilým studentům anglického jazyka jako doplňkový studijní materiál. Pomocí napínavé četby si ověříte nabyté znalosti anglického jazyka a v případě nejasností stačí nahlédnout do českého překladu či závěrečné části Glossary. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako The Secret of William Storitz / Tajemství Viléma Storitze - Alena Kuzmová - e-kniha
Sportovní marketing (978-80-271-0560-1), K&N E-0649 sportovní vložka vzduchového filtru (E-0649), K&N E-0636 sportovní vložka vzduchového filtru (E-0636), K&N E-1991 sportovní vložka vzduchového filtru (E-1991), K&N E-1988 sportovní vložka vzduchového filtru (E-1988), K&N E-1994 sportovní vložka vzduchového filtru (E-1994), K&N E-2910 sportovní vložka vzduchového filtru (E-2910), K&N E-0786 sportovní vložka vzduchového filtru (E-0786), K&N E-2401 sportovní vložka vzduchového filtru (E-2401), K&N E-2331 sportovní vložka vzduchového filtru (E-2331), K&N E-2490 sportovní vložka vzduchového filtru (E-2490), K&N E-1997 sportovní vložka vzduchového filtru (E-1997), K&N E-1170 sportovní vložka vzduchového filtru (E-1170), K&N E-1989 sportovní vložka vzduchového filtru (E-1989), K&N E-3620 sportovní vložka vzduchového filtru (E-3620), K&N E-2840 sportovní vložka vzduchového filtru (E-2840), K&N E-1700 sportovní vložka vzduchového filtru (E-1700), K&N E-2016 sportovní vložka vzduchového filtru (E-2016), K&N E-1515 sportovní vložka vzduchového filtru (E-1515), K&N E-2475 sportovní vložka vzduchového filtru (E-2475), K&N E-2890 sportovní vložka vzduchového filtru (E-2890), K&N E-9280 sportovní vložka vzduchového filtru (E-9280), K&N E-1995 sportovní vložka vzduchového filtru (E-1995), K&N E-9172 sportovní vložka vzduchového filtru (E-9172), K&N E-0771 sportovní vložka vzduchového filtru (E-0771), K&N E-9180 sportovní vložka vzduchového filtru (E-9180), K&N E-1970 sportovní vložka vzduchového filtru (E-1970), K&N E-2940 sportovní vložka vzduchového filtru (E-2940), K&N E-1935 sportovní vložka vzduchového filtru (E-1935), K&N E-2990 sportovní vložka vzduchového filtru (E-2990)