Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera a styly vedení. Zorientují se v systému organizace managementu v hotelnictví. Seznámí se také s významem hotelových řetězců. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Eva Karasová, Kynclová Jaroslava , Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-061-1)Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera a styly vedení. Zorientují se v systému organizace managementu v hotelnictví. Seznámí se také s významem hotelových řetězců. (patro.cz)
Podobné produkty ako Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Karásková Eva , Finanční analýza pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-060-4)Kniha - autor Jaroslava Kynclová; Eva Karásková, 152 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera a styly vedení. Zorientují se v systému organizace managementu v hotelnictví. Seznámí se také s významem hotelových řetězců. (alza.cz)
Podobné produkty ako Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-061-1) , Makroekonomie a hospodářská politika: pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-062-8)Tento díl ucelené řady učebnic vysvětluje podstatu a význam finančního řízení hotelového provozu. Objasňuje zdroje financování podnikových činností a s tím související podnikatelský záměr, zakladatelský rozpočet a hodnocení efektivnosti investic. Dále seznamuje s finanční analýzou, zejména s výpočty poměrových ukazatelů. (patro.cz)
Podobné produkty ako Finanční analýza pro střední a vyšší hotelové školy - Králová Irena , Podnikání v hotelnictví a gastronomii + cd: pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-054-3)Tento díl ucelené řady učebnic vysvětluje podstatu a význam finančního řízení hotelového provozu. Objasňuje zdroje financování podnikových činností a s tím související podnikatelský záměr, zakladatelský rozpočet a hodnocení efektivnosti investic. Dále seznamuje s finanční analýzou, zejména s výpočty poměrových ukazatelů. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Finanční analýza pro střední a vyšší hotelové školy - Irena Králová , Nauka o výživě pro střední hotelové školy a veřejnost (80-7168-926-2)Učebnice podává výklad makroekonomických pojmů. Vede k pochopení významu hospodářské politiky státu, seznamuje s fungováním jednotlivých nástrojů hospodářské politiky. Učí studenty posuzovat dopady inflace a nezaměstnanosti a hodnotit výkonnost ekonomiky. Řeší také vztahy se zahraničím, globalizační procesy a činnost nadnárodních institucí. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Makroekonomie a hospodářská politika státu pro střední a vyšší hotelové školy - Irena Králová , Základy práva pro střední a vyšší odborné školy (978-80-7400-880-1)Publikace obsahuje základní problematiku podnikání v oblasti ubytování a stravování. Součástí textu jsou cvičení, ve kterých se žáci naučí aplikovat teorii na příkladech z praxe při řízení ubytovacích a stravovacích zařízení. Praktická část obsahuje hotelový software, který je jako demoverze na CD vloženém do knihy. Součástí CD jsou také různé přílohy připravené k tisku (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Podnikání v hotelnictví a gastronomii -- Pro střední a vyšší hotelové školy - Smetana František , Marketing a management muzeí a památek (80-247-1104-4)Kniha - autor Irena Králová, 128 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tento díl ucelené řady učebnic vysvětluje podstatu a význam finančního řízení hotelového provozu. Objasňuje zdroje financování podnikových činností a s tím související podnikatelský záměr, zakladatelský rozpočet a hodnocení efektivnosti investic. Dále seznamuje s finanční analýzou, zejména s výpočty poměrových ukazatelů. (alza.cz)
Podobné produkty ako Finanční analýza pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-060-4) , Účetnictví pro střední a vyšší odborné školy v hotelnictví a cestovním ruchu (978-80-7373-036-9)Kniha - autor Irena Králová, 176 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice podává výklad makroekonomických pojmů. Vede k pochopení významu hospodářské politiky státu, seznamuje s fungováním jednotlivých nástrojů hospodářské politiky. Učí studenty posuzovat dopady inflace a nezaměstnanosti a hodnotit výkonnost ekonomiky. Řeší také vztahy se zahraničím, globalizační procesy a činnost nadnárodních institucí. (alza.cz)
Podobné produkty ako Makroekonomie a hospodářská politika: pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-062-8) , Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)Kniha - autor František Smetana; Eva Krátká, 160 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace obsahuje základní problematiku podnikání v oblasti ubytování a stravování. Součástí textu jsou cvičení, ve kterých se žáci naučí aplikovat teorii na příkladech z praxe při řízení ubytovacích a stravovacích zařízení. Praktická část obsahuje hotelový software, který je jako demoverze na CD vloženém do knihy. Součástí CD jsou také různé přílohy připravené k tisku. (alza.cz)
Podobné produkty ako Podnikání v hotelnictví a gastronomii + CD: Pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-054-3) , Technologie přípravy pokrmů 1: učebnice pro střední odborná učiliště a pro hotelové školy (80-7168-912-2)Úspěšný manažer by měl umět profesionálně zacházet s úkoly a správně je řešit, umět jednat a zacházet s lidmi i se sebou samým i získávat moc k uskutečnění věcí, tedy umět je prosadit a mít sílu a vůli je realizovat. Na všechny tyto i další aspekty „manažerské profese“ tato učebnice poukazuje. Je vhodným průvodcem, rádcem, inspirací a hlavně zásobárnou informací pro studium managementu. Text je doplněn schématy, obrázky, grafy a tabulkami a provázen konkrétními příklady z praxe. Učebnice je určena především studentům středních a vyšších odborných škol. Pro své praktické zaměření ji lze vhodně využít i v celé řadě manažerských kurzů celoživotního vzdělávání. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Management pro střední školy a vyšší odborné školy - Radek Maxa , Technologie přípravy pokrmů 4: učebnice pro střední odborná učiliště a pro hotelové školy (978-80-7373-066-6)Kniha - autor Alexander Šíma; Milan Suk, 464 stran, česky Celkově již sedmnácté vydání učebnice Základy práva pro střední a vyšší odborné školy svědčí o popularitě, kterou si učební text po mnoha letech mezi studenty středních škol, ale též mezi laickou veřejností získal. Přiměřený rozsah díla s velmi srozumitelnou formou výkladu poskytuje ucelený přehled společenských vztahů a tomu odpovídajících institutů ve všech významných oblastech práva. Publikace je rozdělena do dvanácti samostatných kapitol. Každá z nich obsahuje shrnutí v podobě dílčích kontrolních otázek. Obsah výkladu zahrnuje v podtextu uvedené příklady k danému celku či konkrétní vysvětlivky. Učebnice je zaměřena především na nejvýznamnější právní obory, které vycházejí z ústavních principů českého právního řádu. Mezi ně patří ústavní právo, právo občanské, trestní, pracovní, ale i správní a finanční právo. Do textu je zakomponována i část zabývající se evropskou integrací a evropským právem.... (alza.cz)
Podobné produkty ako Základy práva pro střední a vyšší odborné školy (978-80-7400-880-1) , Technologie přípravy pokrmů 3: učebnice pro střední odborná učiliště a pro hotelové školy (978-80-7373-032-1)Učebnice základů účetnictví „šitých na míru“ RVP a tematických plánů hotelových škol seznamuje žáky s významem účetnictví pro řízení firmy v oblasti hotelnictví a cestovního ruchu. Obsahuje také procvičovací příklady s řešením, kontrolní otázky, shrnutí v závěru kapitol, přílohy (např. ukázky různých formulářů, směrná účtová osnova) a výsledky a řešení úloh. Má schvalovací doložku MŠMT. (patro.cz)
Podobné produkty ako Účetnictví pro střední a vyšší odborné školy v hotelnictví a cestovním ruchu - Králová Irena , Technologie přípravy pokrmů 5: učebnice pro střední odborná učiliště a pro hotelové školy (978-80-7373-026-0)eBook:,Jak mohou muzea a památky vytvářet zájem a poptávku publika a naplňovat své poslání ve vztahu k veřejnosti i hodnotám, jež mají ochraňovat? Jakým dilematům a rizikům čelí kulturní organizace u nás i ve světě? Jsou zahraniční modely a zkušenosti aplikovatelné v českých podmínkách? To jsou jen některé z důležitých otázek, na které se snaží najít odpověď tato první česká monografie o marketingu a strategickém řízení muzeí a památek. Autor věnuje zvláštní pozornost procesům spotřeby kulturních statků, vnímání muzejních objektů a expozic a analýze produktu muzeí a památek jako východisku marketingové činnosti kulturních organizací. Podrobně se zabývá kulturní kompetencí jako kritickým faktorem, který ovlivňuje poptávku současného publika po muzeu, a ukazuje, že organizace prezentující kulturní dědictví mohou v konkurenci stále širšího spektra volnočasových aktivit obstát jen tehdy, pokud svým divákům otevřou cestu k výjimečným prožitkům. Kniha je určena především pracovníkům muzeí, galerií, památkových objektů a dalších tzv. kulturních destinací, zřizovatelům těchto institucí, pracovníkům státní správy a samosprávy, profesionálům z oblasti turistického průmyslu, učitelům a studentům. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketing a management muzeí a památek - Ladislav Kesner - e-kniha , Kds souprava pro hotelové školy (2815.00)Elektronická kniha - autor Ladislav Kesner, 304 stran Jak mohou muzea a památky vytvářet zájem a poptávku publika a naplňovat své poslání ve vztahu k veřejnosti i hodnotám, jež mají ochraňovat? Jakým dilematům a rizikům čelí kulturní organizace u nás i ve světě? Jsou zahraniční modely a zkušenosti aplikovatelné v českých podmínkách? To jsou jen některé z důležitých otázek, na které se snaží najít odpověď tato první česká monografie o marketingu a strategickém řízení muzeí a památek. Autor věnuje zvláštní pozornost procesům spotřeby kulturních statků, vnímání muzejních objektů a expozic a analýze produktu muzeí a památek jako východisku marketingové činnosti kulturních organizací. Podrobně se zabývá kulturní kompetencí jako kritickým faktorem, který ovlivňuje poptávku současného publika po muzeu, a ukazuje, že organizace prezentující kulturní dědictví mohou v konkurenci stále širšího spektra volnočasových aktivit obstát jen tehdy, pokud svým divákům otevřou cestu... (alza.cz)
Podobné produkty ako Marketing a management muzeí a památek (80-247-1104-4) , Marketing management (978-80-247-4150-5)Kniha - česky Učebnice základů účetnictví „šitých na míru“ RVP a tematických plánů hotelových škol seznamuje žáky s významem účetnictví pro řízení firmy v oblasti hotelnictví a cestovního ruchu. Obsahuje také procvičovací příklady s řešením, kontrolní otázky, shrnutí v závěru kapitol, přílohy (např. ukázky různých formulářů, směrná účtová osnova) a výsledky a řešení úloh. Má schvalovací doložku MŠMT. (alza.cz)
Podobné produkty ako Účetnictví pro střední a vyšší odborné školy v hotelnictví a cestovním ruchu (978-80-7373-036-9) , Cestovní ruch: pro vyšší odborné a vysoké školy (978-80-7373-107-6)Posláním předkládané knihy je poskytnout ucelený výklad poznatků moderního managementu sportu a ukázat na to, jak je aplikačně využívá české prostředí sportu. Je určena především pro studenty oborů management sportu v České republice, dále pak i zájemcům o moderní management ze sportovních organizací (jak ziskového charakteru – obchodních společností, tak neziskového charakteru – spolků, atp.) Výklad je koncipován na základě moderních poznatků managementu sportu ve světové literatuře, prezentovaných na konferencích oborové asociace – WASM (Světová asociace managementu sportu) a EASM (Evropská asociace managementu sportu). Text současně zahrnuje změny, které se vyskytly v českém sportovním prostředí v posledních letech a ovlivnily fungování sportovních organizací. Tematický sled jednotlivých kapitol se věnuje manažerským činnostem v oblasti tělesné výchovy a sportu. Ze sekvenčních manažerských činnosti jsou to plánování a organizování v oblasti sportu, ze specifických manažerských činností – marketing sportu, reklama ve sportu a sponzorování ve sportu. Poslední kapitola je určena spíše pracovníkům sportovním praxe. Tato kapitola se snaží přehlednou formou nabídnout poznatky v manuálu pro řízení neziskové sportovní organizace. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Management a marketing sportu - Eva Čáslavová , Písemná a elektronická komunikace 2: pro střední školy a veřejnost (80-7168-924-6)Jde o učebnici pro předmět nauka o výživě na středních hotelových školách. Lze ji využít i při teoretické přípravě na středních odborných učilištích obor kuchař-číšník. Může však posloužit i široké veřejnosti. Podává základní informace o podstatě výživy, přeměn látek a energií a vyúsťuje do všeobecných zásad správné výživy člověka v různých věkových kategoriích, a to zdravých i nemocných (patro.cz)
Podobné produkty ako Nauka o výživě pro střední hotelové školy a veřejnost - Kuderová Libuše , Český jazyk pro střední odborné školy a střední odborná učiliště (978-80-7238-875-2)Jde o učebnici pro předmět nauka o výživě na středních hotelových školách. Lze ji využít i při teoretické přípravě na SOU obor kuchař-číšník. Může však posloužit i široké veřejnosti. Podává základní informace o podstatě výživy, přeměn látek a energií a vyúsťuje do všeobecných zásad správné výživy člověka v různých věkových kategoriích, a to zdravých i nemocných. Vychází přitom z biologických základů člověka. Učebnice má schvalovací doložku MŠMT. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Nauka o výživě - pro střední hotelové školy a veřejnost - Libuše Kuderová , Příklady z managementu a jejich řešení: pro střední školy a pro veřejnost (80-7168-576-3)Kniha - autor Libuše Kuderová, 184 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Jde o učebnici pro předmět nauka o výživě na středních hotelových školách. Lze ji využít i při teoretické přípravě na středních odborných učilištích obor kuchař-číšník. Může však posloužit i široké veřejnosti. Podává základní informace o podstatě výživy, přeměn látek a energií a vyúsťuje do všeobecných zásad správné výživy člověka v různých věkových kategoriích, a to zdravých i nemocných (alza.cz)
Podobné produkty ako Nauka o výživě pro střední hotelové školy a veřejnost (80-7168-926-2) , Příklady z bankovnictví a jejich řešení pro střední školy a pro veřejnost (80-7168-677-8)Se ženami, nebo bez nich? Česká republika je již několik let v recesi. To, co českou ekonomiku významně poškozuje a způsobuje zaostávání za okolními státy, je mimo jiné také problematická hierarchie hodnot a preferencí jak mezi manažery, tak v celé populaci. Je otázkou, zda tento „posunutý“ žebříček hodnot nesouvisí i s tím, že v rozhodovacích procesech ve výkonnějších ekonomikách, než je ta naše, je daleko vyváženější zastoupení žen i mužů. Jsou to ženy, které mohou zachránit svět? Co přináší? Myšlenku rovných šancí pro každého člověka, tedy i právo žen podílet se vyrovnaným způsobem na životě společnosti, je třeba doplnit tím, na co slyší muži, kteří v této chvíli rozhodují – tedy konkrétními benefity a čísly dokazujícími, že větší účast žen v managementu představuje skutečný přínos a podmínku úspěšnosti v budoucnosti. Společnou ambicí autorů tohoto sborníku je tuto debatu alespoň otevřít. (patro.cz)
Podobné produkty ako Ženy a management - Dytrt Zdenek , Marketing menších a středních firemeBook:,Se ženami, nebo bez nich? Česká republika je již několik let v recesi. To, co českou ekonomiku významně poškozuje a způsobuje zaostávání za okolními státy, je mimo jiné také problematická hierarchie hodnot a preferencí jak mezi manažery, tak v celé populaci. Je otázkou, zda tento „posunutý“ žebříček hodnot nesouvisí i s tím, že v rozhodovacích procesech ve výkonnějších ekonomikách, než je ta naše, je daleko vyváženější zastoupení žen i mužů. Jsou to ženy, které mohou zachránit svět? Co přináší? Myšlenku rovných šancí pro každého člověka, tedy i právo žen podílet se vyrovnaným způsobem na životě společnosti, je třeba doplnit tím, na co slyší muži, kteří v této chvíli rozhodují – tedy konkrétními benefity a čísly dokazujícími, že větší účast žen v managementu představuje skutečný přínos a podmínku úspěšnosti v budoucnosti. Společnou ambicí autorů tohoto sborníku je tuto debatu alespoň otevřít. Kniha autorského kolektivu kolem doc. Zdenka Dytrta přináší příspěvky například na následující témata: - Absence kvalitativních hodnot v managementu - Zastoupení žen ve vedení vysokých škol v ČR - Ženy ve veřejné správě Publikace obsahuje také konkrétní příklady z praxe českých podniků nebo náhled na situaci v ostatních státech: - Ženy v managementu firmy Petrof - Řešení genderových problémů ve společnosti Atas - Dopady zavedení genderových kvót ve správních radách v Norsku doc. Ing. Zdenek Dytrt, CSc přednáší předmět Manažerská etika na Univerzitě T. Bati ve Zlíně a na Univerzitě Pardubice. Ve spolupráci s fakultami obou univerzit pořádá konference a kulaté stoly se zaměřením na význam etiky v ekonomice. Před 15 lety založil občanské sdružení Etika podnikání a veřejné správy, kterého je předsedou. Sdružení vydalo doposud devět dílů knižní publikace Manažerská etika – inspirace pro 21. století, ve kterých významní odborníci prezentují své názory na vývoj managementu. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Ženy a management - Zdeněk Dytrt - e-kniha , Dějepis 1 pro gymnázia a střední školy: pravěk a starověk (978-80-7235-582-2)Příručka odborných výrazů a textů, která odpovídá modernímu pojetí cizích jazyků. Je určena nejen pro studenty SPŠ, ale i ostatních stavebních oborů. Je vhodná i pro stavební praxi. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Němčina pro střední průmyslové školy stavební - Eva Karasová , Informatika a výpočetní technika pro střední školy (978-80-251-3227-2)První díl učebnice chemie pro střední zdravotnické školy. Obsahuje základy obecné a anorganické chemie. Seznamuje se základními pojmy (atom, stavba atomu, chemická vazba) a názvoslovím anorganické chemie a chemickými výpočty. Ve druhé části je probrána anorganická chemie podle jednotlivých skupin prvků. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Chemie pro střední zdravotnické školy I. - Jaroslav Odstrčil , Dějepis 3 pro gymnázia a střední školy (978-80-7235-596-9)Elektronická kniha - autor Zdenek Dytrt, 200 stran Se ženami, nebo bez nich? Česká republika je již několik let v recesi. To, co českou ekonomiku významně poškozuje a způsobuje zaostávání za okolními státy, je mimo jiné také problematická hierarchie hodnot a preferencí jak mezi manažery, tak v celé populaci. Je otázkou, zda tento „posunutý“ žebříček hodnot nesouvisí i s tím, že v rozhodovacích procesech ve výkonnějších ekonomikách, než je ta naše, je daleko vyváženější zastoupení žen i mužů. Jsou to ženy, které mohou zachránit svět? Co přináší? Myšlenku rovných šancí pro každého člověka, tedy i právo žen podílet se vyrovnaným způsobem na životě společnosti, je třeba doplnit tím, na co slyší muži, kteří v této chvíli rozhodují – tedy konkrétními benefity a čísly dokazujícími, že větší účast žen v managementu představuje skutečný přínos a podmínku úspěšnosti v budoucnosti. Společnou ambicí autorů tohoto sborníku je tuto debatu alespoň... (alza.cz)
Podobné produkty ako Ženy a management (978-80-265-0150-3) , Zeměpis pro střední odborné školy a učiliště (978-80-86034-96-6)Kniha - autor Zdenek Dytrt, 200 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Se ženami, nebo bez nich? Česká republika je již několik let v recesi. To, co českou ekonomiku významně poškozuje a způsobuje zaostávání za okolními státy, je mimo jiné také problematická hierarchie hodnot a preferencí jak mezi manažery, tak v celé populaci. Je otázkou, zda tento „posunutý“ žebříček hodnot nesouvisí i s tím, že v rozhodovacích procesech ve výkonnějších ekonomikách, než je ta naše, je daleko vyváženější zastoupení žen i mužů. Jsou to ženy, které mohou zachránit svět? Co přináší? Myšlenku rovných šancí pro každého člověka, tedy i právo žen podílet se vyrovnaným způsobem na životě společnosti, je třeba doplnit tím, na co slyší muži, kteří v této chvíli rozhodují – tedy konkrétními benefity a čísly dokazujícími, že větší účast žen v managementu představuje skutečný přínos a podmínku úspěšnosti v budoucnosti. Společnou ambicí autorů tohoto sborníku je tuto debatu alespoň... (alza.cz)
Podobné produkty ako Ženy a management: Kreativita, inovace, etika, kvalitativní management (978-80-265-0150-3) , Fiesta! 2: španělština pro střední a jazykové školy (80-7238-123-7)Kniha - autor Hana Sedláčková; Pavel Otoupal, 88 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Pětidílný komplet učebnic určený pro SOU, obor kuchař-kuchařka i obor kuchař-číšník, a pro hotelové školy. První díl objasňuje zásady správné výživy, uvádí hygienické požadavky na provoz a zařízení gastronomické výroby, na uchování potravin a pokrmů, požadavky na bezpečnost práce. Dále popisuje zpracování potravin a přípravu polévek a omáček. Druhý díl se zabývá přílohami a hlavními pokrmy. Třetí díl se věnuje přípravě pokrmů z hovězího, telecího, vepřového, skopového a králičího masa, z vnitřností a z masa mletého. Čtvrtý díl popisuje pokrmy z drůbeže, ryb a zvěřiny. Pátý díl je věnován studené kuchyni. Učebnice mají schvalovací doložku MŠMT ČR. (alza.cz)
Podobné produkty ako Technologie přípravy pokrmů 1: Učebnice pro střední odborná učiliště a pro hotelové školy (80-7168-912-2) , Matematika pro střední školy rovnice a nerovnice (978-80-7196-455-1)Učebnice vhodná pro všechny typy středních škol, kde se deskriptivní geometrie vyučuje jako povinný, volitelný, resp. nepovinný předmět. V úvodních kapitolách jsou zopakovány potřebné stereometrické poznatky a vyloženy základy promítání. Kótové promítání je první promítání, se kterým se čtenář seznámí, na ně navazuje promítání Mongeovo. V Mongeově promítání se řeší nejen úlohy základní, ale i úlohy o tělesech, a to jak o hranolech a jehlanech, tak o rotačních tělesech. Úlohám o rotačních tělesech předchází kapitola o kuželosečkách. Závěrečná kapitola učebnice je věnována pravoúhlé axonometrii. (patro.cz)
Podobné produkty ako Deskriptivní geometrie pro střední školy - Pomykalová Eva , Cestovní ruch pro střední školy a pro veřejnost (978-80-7373-151-9)Kniha - autor Hana Sedláčková, 144 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Pátý díl řady učebnic určené pro SOU, obor kuchař-kuchařka i obor kuchař-číšník, a pro hotelové školy popisuje studenou kuchyni, přípravu teplých předkrmů, zásady dietního stravování, stravu jiných národů a gastronomická pravidla. (alza.cz)
Podobné produkty ako Technologie přípravy pokrmů 5: Učebnice pro střední odborná učiliště a pro hotelové školy (978-80-7373-026-0) , Management a hospodaření muzeí (9788024636535)Kniha - autor Hana Sedláčková, 96 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Pětidílný komplet učebnic určený pro SOU, obor kuchař-kuchařka i obor kuchař-číšník, a pro hotelové školy. První díl objasňuje zásady správné výživy, uvádí hygienické požadavky na provoz a zařízení gastronomické výroby, na uchování potravin a pokrmů, požadavky na bezpečnost práce. Dále popisuje zpracování potravin a přípravu polévek a omáček. Druhý díl se zabývá přílohami a hlavními pokrmy. Třetí díl se věnuje přípravě pokrmů z hovězího, telecího, vepřového, skopového a králičího masa, z vnitřností a z masa mletého. Čtvrtý díl popisuje pokrmy z drůbeže, ryb a zvěřiny. Pátý díl je věnován studené kuchyni. Učebnice mají schvalovací doložku MŠMT ČR. (alza.cz)
Podobné produkty ako Technologie přípravy pokrmů 4: Učebnice pro střední odborná učiliště a pro hotelové školy (978-80-7373-066-6) , Dějepis 2 pro gymnázia a střední školy: středověk a raný novověk (978-80-7235-430-6)Kniha - autor Hana Sedláčková, 96 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Pětidílný komplet učebnic určený pro SOU, obor kuchař-kuchařka i obor kuchař-číšník, a pro hotelové školy. První díl objasňuje zásady správné výživy, uvádí hygienické požadavky na provoz a zařízení gastronomické výroby, na uchování potravin a pokrmů, požadavky na bezpečnost práce. Dále popisuje zpracování potravin a přípravu polévek a omáček. Druhý díl se zabývá přílohami a hlavními pokrmy. Třetí díl se věnuje přípravě pokrmů z hovězího, telecího, vepřového, skopového a králičího masa, z vnitřností a z masa mletého. Čtvrtý díl popisuje pokrmy z drůbeže, ryb a zvěřiny. Pátý díl je věnován studené kuchyni. Učebnice mají schvalovací doložku MŠMT ČR. (alza.cz)
Podobné produkty ako Technologie přípravy pokrmů 3: Učebnice pro střední odborná učiliště a pro hotelové školy (978-80-7373-032-1)Všechny naše činnosti provázejí rizika a nejistoty. Jako obrana proti nebezpečím vznikla metoda rizikového managementu, jehož úkolem je rozpoznat míru rizika, provést zhodnocení a navrhnout opatření k eliminaci či zmírnění nebezpečí. Jednou z forem zmírnění následků škod je i pojištění – ovšem pokud je včas a kvalifikovaně uzavřeno, nejlépe prostřednictvím pojišťovacích makléřů. Kniha Jiřího Janaty „Pojištění a management rizik v makléřském obchodě“, kterou vydává nakladatelství Professional Publishing, se ve svých prvních kapitolách zabývá především pojistnými trhy, jejich charakteristikami a vývojem, výběrem pojišťovacího makléře a alternativními způsoby pojištění, dále pak autor analyzuje metody a příklady popisu rizika a věnuje se tvorbě rizikové zprávy a pojistného programu. Závěrečné kapitoly přinášejí podrobný rozbor rizik ve vybraných oblastech (energetika, chemický a farmaceutický průmysl, papír a celulóza, elektronické zařízení, železniční a silniční doprava), věnuje se i škodám na životním prostředí; závěr knihy se zabývá škodami a postupem při jejich konkrétní likvidaci. Celá kniha je doprovázena řadou fotografií pojistných příhod a mnoha konkrétními příklady škod v českém prostředí (požáry, havárie zařízení, povodně aj.). Kniha je určena nejen pojišťovacím makléřům, ale (především) podnikům a jejich manažerům, kteří mají zájem poučit se ještě před příchodem pojistné události, správně vyhodnotit možná rizika a v kvalifikované spolupráci s pojišťovacím makléřem uzavřít dobrou pojistnou smlouvu. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Pojištění a management rizik v makléřském obchodě - Jiří JanataPříručka odborných výrazů a textů, která odpovídá modernímu pojetí cizích jazyků. Je určena nejen pro studenty SPŠ, ale i ostatních stavebních oborů. Je vhodná i pro stavební praxi. (patro.cz)
Podobné produkty ako Němčina pro střední průmyslové školy stavební - Berglová EvaUčebnice určená k výuce na středních školách koncipovaná pro přípravu k maturitě. Rozsahem pokrývá celé středoškolské studium komunikace a slohu... (patro.cz)
Podobné produkty ako Komunikace a sloh učebnice českého jazyka pro střední školy - Ježková JaroslavaUčebnice vhodná pro všechny typy středních škol, kde se deskriptivní geometrie vyučuje jako povinný, volitelný, resp. nepovinný předmět. V úvodních kapitolách jsou zopakovány potřebné stereometrické poznatky a vyloženy základy promítání. Kótované promítání je první promítání, se kterým se čtenář seznámí, na ně navazuje promítání Mongeovo. V Mongeově promítání se řeší nejen úlohy základní, ale i úlohy o tělesech, a to jak o hranolech a jehlanech, tak o rotačních tělesech. Závěrečné kapitoly jsou věnovány pravoúhlé axonometrii a kosoúhlému promítání. Nedílnou součástí učebnice je elektronický doplněk (ED), který obsahuje krokovaná řešení výkladových příkladů. Data elektronického doplňku je možné stáhnout zde. 2. vydání (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Deskriptivní geometrie pro střední školy (kniha + ED) - Eva PomykalováeBook: Ředitel školy v současné době vykonává v souvislosti s vysokou autonomií českých škol mnoho pracovních činností sám nebo je může delegovat. Strategie vzdělávací politiky České republiky do roku 2030+ ovlivňuje jako zásadní dokument práci vedoucích pracovníků všech českých škol. Jeden z jejích cílů posiluje roli ředitele školy jako pedagogického lídra. Je to ale možné, když ho od této role odvádějí další činnosti? Ředitel české školy je dnes právníkem, ekonomem, psychologem, plánovačem, kontrolorem, bezpečákem, sekretářkou atd. a až v poslední řadě pedagogickým lídrem. Autorky publikace Škola v dobrých rukou s podtitulem Klíčové činnosti ředitele školy se proto rozhodly zmapovat komplexní přehled pracovních činností ředitele střední školy vycházející z jeho jednotlivých rolí na základě legislativy, a to jak lídrovské, tak procesní a administrativní kompetence. Identifikovaných 250 činností včetně možností jejich delegování bylo ověřeno reprezentativním výzkumem mezi řediteli středních škol, řediteli katedrových středních škol a studenty studijního programu Školský management. I když o ředitelích, především základních škol, bylo napsáno již velké množství odborné literatury, publikace detailního popisu činností vycházející z legislativy na trhu zatím chyběla. Publikace je proto využitelná pro vedení středních, ale i základních škol a většina činností i pro vedení mateřských škol. Lze ji využít v různých formách manažerského vzdělávání ředitelů škol, i ve výuce školského managementu na vysokých školách. Lektorský posudek knihy vypracovaly prof. PhDr. Eliška Walterová, CSc. a doc. PhDr. Miluše Vítečková, Ph.D. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Škola v dobrých rukou - klíčové činnosti ředitele (nejen) střední školy - Eva Urbanová, Jana Marie Šafránková - e-knihaKniha - autor Jaromír Veber, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Obsahem učebnice je přehled manažerských funkcí, technik a dalších činností souvisejících s řízením. (alza.cz)
Podobné produkty ako Příklady z managementu a jejich řešení: Pro střední školy a pro veřejnost (80-7168-576-3)Učebnice vhodná pro všechny typy středních škol, kde se deskriptivní geometrie vyučuje jako povinný, volitelný, resp. nepovinný předmět. V úvodních kapitolách jsou zopakovány potřebné stereometrické poznatky a vyloženy základy promítání. Kótové promítání je první promítání, se kterým se čtenář seznámí, na ně navazuje promítání Mongeovo. V Mongeově promítání se řeší nejen úlohy základní, ale i úlohy o tělesech, a to jak o hranolech a jehlanech, tak o rotačních tělesech. Úlohám o rotačních tělesech předchází kapitola o kuželosečkách. Závěrečná kapitola učebnice je věnována pravoúhlé axonometrii. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Deskriptivní geometrie pro střední školy (kniha s CD) - Eva PomykalováČtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována sociálním médiím a komunikaci vůbec. Všechna témata knihy jsou aktualizována, přepracována a doplněna o nové přístupy a myšlenky a mnoho nových příkladů z praxe. Na konci každé kapitoly najdete nové případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum a odhad poptávky přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie a programy až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu zahrnujícího uvádění nových tržních nabídek, účast na globálních trzích a řízení holistické marketingové organizace. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane KellerElektronická kniha - autor Philip Kotler, Kevin Lane Keller, 816 stran Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována i sociálním médiím a komunikaci.Všechna témata jsou aktualizována a doplněna o nové přístupy, myšlenky a příklady z praxe. Na konci kapitol najdete případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové,... (alza.cz)
Podobné produkty ako Marketing management (978-80-247-4150-5)Od autorky bestselleru Kosprd a Telecí, oceněného Zlatou stuhou. Příběh o jednom velkém pokrevním sourozenectví . Začíná školní rok. Na brněnském Staráku zasednou v první třídě do jedné lavice dvě holky. Obě se jmenují Eva. Černovlasá miluje apačského náčelníka Vinnetoua, zrzka zase Pipi Dlouhou punčochu. A přesně tak si začnou říkat: Vinnetou a Pipi. Jejich nová jména voní dobrodružstvími, která přebijí i normalizační šeď kolem. Píšou se totiž sedmdesátá léta minulého století, "těžkej totáč". Ve škole se nesmí říkat, co se říká doma. Ví to i jejich spolužák a kamarád Karel, který tajně miluje Pipi. Všichni tři vyrážejí na výpravy, v nichž jde o čest i slávu, o záchranu indiánů i koní. Vydávají noviny Rudý šíp a říkají v nich pravdu. Bojují s učitelkou, která má nervy nadranc, s třídním sígrem i se školníkem. Trojice tuší, že největší sílu mají sny a láska. Přetrvají, i když vás rozdělí oceán… Vydání knihy podpořilo Ministerstvo kultury České republiky. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Dnes nepůjdeš do školy - Eva PapouškováAudiokniha MP3 David Gruber, čte David Gruber Unikátní metoda SOUSTO - Stanovte – ovládněte – uvědomte si - sestavujte – tvořte – ošetřujte - od Davida Grubera, 1. českéhoho lektora a nejčtenější autora v České i Slovenské republice v oblasti Soft Skills. Dozvíte se to základní podstatné o dosavadních čtyřech generacích a vychutnáte si výhody té páté, která místo pouhých metod zavádí multimetody a unimetodu. S nimi budete time management nejen lépe využívat, ale také jej rychleji ovládnete, osvojíte si jej. Je to jako v cestě za svými cíli přesednout z koňského kočáru do bugatti veyron. (alza.cz)
Podobné produkty ako Time Management nejvyšší generaceUčebnice je určena studentům středních odborných a vyšších odborných škol se zaměřením na cestovní ruch, obchodním akademiím pro volitelný předmět cestovní ruch, pro posluchače rekvalifikačních kurzů a též pro odbornou veřejnost v cestovním ruchu. Ve výkladu jsou zpočátku vysvětleny základní pojmy a v dalších kapitolách je cestovní ruch probírán ze všech důležitých aspektů. Výkladový text je doplněn řadou příkladů z praxe a modelovými situacemi z průvodcovské činnosti. Prověření znalostí umožňují otázky a úkoly průběžně zařazované v textu a v závěru kapitol. Třetí, upravené vydání vychází z novelizovaného zákona o cestovním ruchu, který nabyl účinnosti 1. 7. 2018. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Cestovní ruch pro střední školy a pro veřejnost - Eva Morávková, Daniela DrobnáeBook:,Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována sociálním médiím a komunikaci vůbec. Všechna témata knihy jsou aktualizována, přepracována a doplněna o nové přístupy a myšlenky a mnoho nových příkladů z praxe. Na konci každé kapitoly najdete nové případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum a odhad poptávky přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie a programy až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu zahrnujícího uvádění nových tržních nabídek, účast na globálních trzích a řízení holistické marketingové organizace. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller - e-knihaKniha - autor Dagmar Jakubíková; Eliška Vildová; Petr Janeček; Jan Tluchoř, 368 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace zkušených autorů je jedinou komplexní knihou na téma lázeňství a řízení lázní na českém trhu. Autoři, kteří se problematikou lázeňství, podnikání, managementu i marketingu dlouhodobě zabývají a mají bohaté teoretické i praktické zkušenosti, se v knize věnují především marketingovému řízení lázeňských organizací a podniků, spolu s uplatněním nejnovějších poznatků. Postupují od představení lázní a lázeňství v Evropě a České republice a služeb lázeňských zařízení, přes management lázeňských podniků, marketingový výzkum, analýzu prostředí a výběr cílových trhů, až po celý marketingový mix – produkt, cenu, distribuci a komunikaci. Speciální pozornost autoři věnují interní a externí komunikaci v lázeňských organizacích a lázeňských hotelích. Výklad je doplněn mnoha příklady z české i zahraniční praxe, včetně obrazové dokumentace.... (alza.cz)
Podobné produkty ako Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)Učebnice je třetí z řady učebnic pro výuku českého jazyka ve 2.–5. ročníku ZŠ. Obsahuje prvky vedoucí k dosažení všech klíčových kompetencí včetně kompetencí sociálních a personálních, občanských i kompetence k řešení problémů. Kromě jazykového učiva je v učebnici kladen velký důraz na rozvoj komunikačních dovedností. V učebnici je propojena jazyková, komunikační a slohová výchova – prvky slohu jsou obsaženy i v jazykovýchkapitolách a naopak. Ve zjednodušené podobě nechybějí ani prvky mediální výchovy. K učebnici je vydán pracovní sešit. Obsah: nauka o slově, pravopis, vyjmenovaná slova, slovní druhy, podstatná jména a jejich skloňování, slovesa, stavba věty, souvětí a jeho stavba, přímá a nepřímá řeč (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk 4 pro základní školy - Eva HošnováUčebnice a pracovní sešit jsou třetí částí nové koncepční řady učebnic pro 6. - 9. ročník ZŠ a případně pro nižší ročníky víceletých gymnázií. Navazují na učebnice pro 6. a 7 . ročník vydané v minulých dvou letech a jsou plně v souladu s požadavky RVP pro základní vzdělávání. Závěrečný díl této řady nových učebnic, které navazují na obdobný soubor učebnic pro 1. stupeň ZŠ, bude vydán v příštím roce. Učebnice i pracovní sešit mají schvalovací doložku MŠMT. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk 8 pro základní školy - Eva HošnováUčebnice je je druhou částí ucelené nové řady učebnic pro výuku českého jazyka na druhém stupni ZŠ a případně v nižších ročnících víceletých gymnázií. Svým pojetím a strukturou zůstává tradiční klasickou učebnicí, vychází z tradice české školy. Plně však splňuje požadavky rámcových vzdělávacídh programů základního vzdělávání. Rozlišuje základní učivo, učivo rozšiřující i úkoly pro jazykové nadšence. Za každou kapitolou mají žáci možnost otestovat si své znalosti a dovednosti. Učebnici provází pracovní sešit a během podzimu ji doplní metodická příručka pro učitele. Učebnice i pracovní sešit mají schvalovací doložku MŠMT. Řada učebnic českého jazyka pro 2. stupeň ZŠ navazuje na obdobný soubor nových titulů pro první stupeň ZŠ. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk 7 pro základní školy - Eva HošnováUčebnice je první z řady učebnic pro výuku českého jazyka ve 2.–5. ročníku ZŠ. Obsahuje prvky vedoucí k dosažení všech klíčových kompetencí včetně kompetencí sociálních a personálních, občanských i kompetence k řešení problémů. Kromě jazykového učiva je v učebnici kladen velký důraz na rozvoj komunikačních dovedností. V učebnici je propojena jazyková, komunikační a slohová výchova – prvky slohu jsou obsaženy i v jazykovýchkapitolách a naopak. Ve zjednodušené podobě nechybějí ani prvky mediální výchovy. K učebnici je vydán pracovní sešit. Obsah: abeceda, věta, slovo, slabika, hlásky, vlastní jména, písmeno ě“, souhlásky na konci slova, věta jednoduchá a souvětí (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk 2 pro základních školy - Eva HošnováUčebnice je druhou z řady učebnic pro výuku českého jazyka ve 2.–5. ročníku ZŠ. Obsahuje prvky vedoucí k dosažení všech klíčových kompetencí včetně kompetencí sociálních a personálních, občanských i kompetence k řešení problémů. Kromě jazykového učiva je v učebnici kladen velký důraz na rozvoj komunikačních dovedností. V učebnici je propojena jazyková, komunikační a slohová výchova – prvky slohu jsou obsaženy i v jazykovýchkapitolách a naopak. Ve zjednodušené podobě nechybějí ani prvky mediální výchovy. K učebnici je vydán pracovní sešit. Obsah: tvary slov a slova příbuzná, souhlásky uvnitř slov, řazení slov podle abecedy, písmena označující pravopisně obojetné souhlásky, slovo a skutečnost, slovní druhy, podstatná jména, slovesa, věta a souvětí (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk 3 pro základní školy - Eva Hošnová