Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - eva karasová, kynclová jaroslava

Produkt Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - eva karasová, kynclová jaroslava sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - eva karasová, kynclová jaroslava upraviť a produkt hľadať znova.

Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Eva Karasová, Kynclová Jaroslava

Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Eva Karasová, Kynclová Jaroslava
Detail

Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera a styly vedení. Zorientují se v systému organizace managementu v hotelnictví. Seznámí se také s významem hotelových řetězců. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Eva Karasová, Kynclová Jaroslava , Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-061-1)

Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Karásková Eva

Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Karásková Eva
Detail

Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera a styly vedení. Zorientují se v systému organizace managementu v hotelnictví. Seznámí se také s významem hotelových řetězců. (patro.cz)

Podobné produkty ako Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Karásková Eva , Finanční analýza pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-060-4)

Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-061-1)

Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-061-1)
Detail

Kniha - autor Jaroslava Kynclová; Eva Karásková, 152 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera a styly vedení. Zorientují se v systému organizace managementu v hotelnictví. Seznámí se také s významem hotelových řetězců. (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-061-1) , Makroekonomie a hospodářská politika: pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-062-8)

Finanční analýza pro střední a vyšší hotelové školy - Irena Králová

Finanční analýza pro střední a vyšší hotelové školy - Irena Králová
Detail

Tento díl ucelené řady učebnic vysvětluje podstatu a význam finančního řízení hotelového provozu. Objasňuje zdroje financování podnikových činností a s tím související podnikatelský záměr, zakladatelský rozpočet a hodnocení efektivnosti investic. Dále seznamuje s finanční analýzou, zejména s výpočty poměrových ukazatelů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Finanční analýza pro střední a vyšší hotelové školy - Irena Králová , Podnikání v hotelnictví a gastronomii + cd: pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-054-3)

Finanční analýza pro střední a vyšší hotelové školy - Králová Irena

Finanční analýza pro střední a vyšší hotelové školy - Králová Irena
Detail

Tento díl ucelené řady učebnic vysvětluje podstatu a význam finančního řízení hotelového provozu. Objasňuje zdroje financování podnikových činností a s tím související podnikatelský záměr, zakladatelský rozpočet a hodnocení efektivnosti investic. Dále seznamuje s finanční analýzou, zejména s výpočty poměrových ukazatelů. (patro.cz)

Podobné produkty ako Finanční analýza pro střední a vyšší hotelové školy - Králová Irena , Nauka o výživě pro střední hotelové školy a veřejnost (80-7168-926-2)

Podnikání v hotelnictví a gastronomii -- Pro střední a vyšší hotelové školy - Smetana František

Podnikání v hotelnictví a gastronomii -- Pro střední a vyšší hotelové školy - Smetana František
Detail

Publikace obsahuje základní problematiku podnikání v oblasti ubytování a stravování. Součástí textu jsou cvičení, ve kterých se žáci naučí aplikovat teorii na příkladech z praxe při řízení ubytovacích a stravovacích zařízení. Praktická část obsahuje hotelový software, který je jako demoverze na CD vloženém do knihy. Součástí CD jsou také různé přílohy připravené k tisku (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Podnikání v hotelnictví a gastronomii -- Pro střední a vyšší hotelové školy - Smetana František , Základy práva pro střední a vyšší odborné školy (978-80-7400-880-1)

Makroekonomie a hospodářská politika státu pro střední a vyšší hotelové školy - Irena Králová

Makroekonomie a hospodářská politika státu pro střední a vyšší hotelové školy - Irena Králová
Detail

Učebnice podává výklad makroekonomických pojmů. Vede k pochopení významu hospodářské politiky státu, seznamuje s fungováním jednotlivých nástrojů hospodářské politiky. Učí studenty posuzovat dopady inflace a nezaměstnanosti a hodnotit výkonnost ekonomiky. Řeší také vztahy se zahraničím, globalizační procesy a činnost nadnárodních institucí. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Makroekonomie a hospodářská politika státu pro střední a vyšší hotelové školy - Irena Králová , Marketing a management muzeí a památek (80-247-1104-4)

Finanční analýza pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-060-4)

Finanční analýza pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-060-4)
Detail

Kniha - autor Irena Králová, 128 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tento díl ucelené řady učebnic vysvětluje podstatu a význam finančního řízení hotelového provozu. Objasňuje zdroje financování podnikových činností a s tím související podnikatelský záměr, zakladatelský rozpočet a hodnocení efektivnosti investic. Dále seznamuje s finanční analýzou, zejména s výpočty poměrových ukazatelů. (alza.cz)

Podobné produkty ako Finanční analýza pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-060-4) , Účetnictví pro střední a vyšší odborné školy v hotelnictví a cestovním ruchu (978-80-7373-036-9)

Makroekonomie a hospodářská politika: pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-062-8)

Makroekonomie a hospodářská politika: pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-062-8)
Detail

Kniha - autor Irena Králová, 176 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice podává výklad makroekonomických pojmů. Vede k pochopení významu hospodářské politiky státu, seznamuje s fungováním jednotlivých nástrojů hospodářské politiky. Učí studenty posuzovat dopady inflace a nezaměstnanosti a hodnotit výkonnost ekonomiky. Řeší také vztahy se zahraničím, globalizační procesy a činnost nadnárodních institucí. (alza.cz)

Podobné produkty ako Makroekonomie a hospodářská politika: pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-062-8) , Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)

Podnikání v hotelnictví a gastronomii + CD: Pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-054-3)

Podnikání v hotelnictví a gastronomii + CD: Pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-054-3)
Detail

Kniha - autor František Smetana; Eva Krátká, 160 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace obsahuje základní problematiku podnikání v oblasti ubytování a stravování. Součástí textu jsou cvičení, ve kterých se žáci naučí aplikovat teorii na příkladech z praxe při řízení ubytovacích a stravovacích zařízení. Praktická část obsahuje hotelový software, který je jako demoverze na CD vloženém do knihy. Součástí CD jsou také různé přílohy připravené k tisku. (alza.cz)

Podobné produkty ako Podnikání v hotelnictví a gastronomii + CD: Pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-054-3) , Technologie přípravy pokrmů 1: učebnice pro střední odborná učiliště a pro hotelové školy (80-7168-912-2)

Základy práva pro střední a vyšší odborné školy (978-80-7400-880-1)

Základy práva pro střední a vyšší odborné školy (978-80-7400-880-1)
Detail

Kniha - autor Alexander Šíma; Milan Suk, 464 stran, česky Celkově již sedmnácté vydání učebnice Základy práva pro střední a vyšší odborné školy svědčí o popularitě, kterou si učební text po mnoha letech mezi studenty středních škol, ale též mezi laickou veřejností získal. Přiměřený rozsah díla s velmi srozumitelnou formou výkladu poskytuje ucelený přehled společenských vztahů a tomu odpovídajících institutů ve všech významných oblastech práva. Publikace je rozdělena do dvanácti samostatných kapitol. Každá z nich obsahuje shrnutí v podobě dílčích kontrolních otázek. Obsah výkladu zahrnuje v podtextu uvedené příklady k danému celku či konkrétní vysvětlivky. Učebnice je zaměřena především na nejvýznamnější právní obory, které vycházejí z ústavních principů českého právního řádu. Mezi ně patří ústavní právo, právo občanské, trestní, pracovní, ale i správní a finanční právo. Do textu je zakomponována i část zabývající se evropskou integrací a evropským právem.... (alza.cz)

Podobné produkty ako Základy práva pro střední a vyšší odborné školy (978-80-7400-880-1) , Technologie přípravy pokrmů 4: učebnice pro střední odborná učiliště a pro hotelové školy (978-80-7373-066-6)

Účetnictví pro střední a vyšší odborné školy v hotelnictví a cestovním ruchu - Králová Irena

Účetnictví pro střední a vyšší odborné školy v hotelnictví a cestovním ruchu - Králová Irena
Detail

Učebnice základů účetnictví „šitých na míru“ RVP a tematických plánů hotelových škol seznamuje žáky s významem účetnictví pro řízení firmy v oblasti hotelnictví a cestovního ruchu. Obsahuje také procvičovací příklady s řešením, kontrolní otázky, shrnutí v závěru kapitol, přílohy (např. ukázky různých formulářů, směrná účtová osnova) a výsledky a řešení úloh. Má schvalovací doložku MŠMT. (patro.cz)

Podobné produkty ako Účetnictví pro střední a vyšší odborné školy v hotelnictví a cestovním ruchu - Králová Irena , Technologie přípravy pokrmů 3: učebnice pro střední odborná učiliště a pro hotelové školy (978-80-7373-032-1)

Marketing a management muzeí a památek - Ladislav Kesner - e-kniha

Marketing a management muzeí a památek - Ladislav Kesner - e-kniha
Detail

eBook:,Jak mohou muzea a památky vytvářet zájem a poptávku publika a naplňovat své poslání ve vztahu k veřejnosti i hodnotám, jež mají ochraňovat? Jakým dilematům a rizikům čelí kulturní organizace u nás i ve světě? Jsou zahraniční modely a zkušenosti aplikovatelné v českých podmínkách? To jsou jen některé z důležitých otázek, na které se snaží najít odpověď tato první česká monografie o marketingu a strategickém řízení muzeí a památek. Autor věnuje zvláštní pozornost procesům spotřeby kulturních statků, vnímání muzejních objektů a expozic a analýze produktu muzeí a památek jako východisku marketingové činnosti kulturních organizací. Podrobně se zabývá kulturní kompetencí jako kritickým faktorem, který ovlivňuje poptávku současného publika po muzeu, a ukazuje, že organizace prezentující kulturní dědictví mohou v konkurenci stále širšího spektra volnočasových aktivit obstát jen tehdy, pokud svým divákům otevřou cestu k výjimečným prožitkům. Kniha je určena především pracovníkům muzeí, galerií, památkových objektů a dalších tzv. kulturních destinací, zřizovatelům těchto institucí, pracovníkům státní správy a samosprávy, profesionálům z oblasti turistického průmyslu, učitelům a studentům. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing a management muzeí a památek - Ladislav Kesner - e-kniha , Technologie přípravy pokrmů 5: učebnice pro střední odborná učiliště a pro hotelové školy (978-80-7373-026-0)

Marketing a management muzeí a památek (80-247-1104-4)

Marketing a management muzeí a památek (80-247-1104-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Ladislav Kesner, 304 stran Jak mohou muzea a památky vytvářet zájem a poptávku publika a naplňovat své poslání ve vztahu k veřejnosti i hodnotám, jež mají ochraňovat? Jakým dilematům a rizikům čelí kulturní organizace u nás i ve světě? Jsou zahraniční modely a zkušenosti aplikovatelné v českých podmínkách? To jsou jen některé z důležitých otázek, na které se snaží najít odpověď tato první česká monografie o marketingu a strategickém řízení muzeí a památek. Autor věnuje zvláštní pozornost procesům spotřeby kulturních statků, vnímání muzejních objektů a expozic a analýze produktu muzeí a památek jako východisku marketingové činnosti kulturních organizací. Podrobně se zabývá kulturní kompetencí jako kritickým faktorem, který ovlivňuje poptávku současného publika po muzeu, a ukazuje, že organizace prezentující kulturní dědictví mohou v konkurenci stále širšího spektra volnočasových aktivit obstát jen tehdy, pokud svým divákům otevřou cestu... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing a management muzeí a památek (80-247-1104-4) , Kds souprava pro hotelové školy (2815.00)

Účetnictví pro střední a vyšší odborné školy v hotelnictví a cestovním ruchu (978-80-7373-036-9)

Účetnictví pro střední a vyšší odborné školy v hotelnictví a cestovním ruchu (978-80-7373-036-9)
Detail

Kniha - česky Učebnice základů účetnictví „šitých na míru“ RVP a tematických plánů hotelových škol seznamuje žáky s významem účetnictví pro řízení firmy v oblasti hotelnictví a cestovního ruchu. Obsahuje také procvičovací příklady s řešením, kontrolní otázky, shrnutí v závěru kapitol, přílohy (např. ukázky různých formulářů, směrná účtová osnova) a výsledky a řešení úloh. Má schvalovací doložku MŠMT. (alza.cz)

Podobné produkty ako Účetnictví pro střední a vyšší odborné školy v hotelnictví a cestovním ruchu (978-80-7373-036-9) , Marketing management (978-80-247-4150-5)

Nauka o výživě - pro střední hotelové školy a veřejnost - Libuše Kuderová

Nauka o výživě - pro střední hotelové školy a veřejnost - Libuše Kuderová
Detail

Jde o učebnici pro předmět nauka o výživě na středních hotelových školách. Lze ji využít i při teoretické přípravě na SOU obor kuchař-číšník. Může však posloužit i široké veřejnosti. Podává základní informace o podstatě výživy, přeměn látek a energií a vyúsťuje do všeobecných zásad správné výživy člověka v různých věkových kategoriích, a to zdravých i nemocných. Vychází přitom z biologických základů člověka. Učebnice má schvalovací doložku MŠMT. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Nauka o výživě - pro střední hotelové školy a veřejnost - Libuše Kuderová , Cestovní ruch: pro vyšší odborné a vysoké školy (978-80-7373-107-6)

Nauka o výživě pro střední hotelové školy a veřejnost - Kuderová Libuše

Nauka o výživě pro střední hotelové školy a veřejnost - Kuderová Libuše
Detail

Jde o učebnici pro předmět nauka o výživě na středních hotelových školách. Lze ji využít i při teoretické přípravě na středních odborných učilištích obor kuchař-číšník. Může však posloužit i široké veřejnosti. Podává základní informace o podstatě výživy, přeměn látek a energií a vyúsťuje do všeobecných zásad správné výživy člověka v různých věkových kategoriích, a to zdravých i nemocných (patro.cz)

Podobné produkty ako Nauka o výživě pro střední hotelové školy a veřejnost - Kuderová Libuše , Písemná a elektronická komunikace 2: pro střední školy a veřejnost (80-7168-924-6)

Ženy a management - Dytrt Zdenek

Ženy a management - Dytrt Zdenek
Detail

Se ženami, nebo bez nich? Česká republika je již několik let v recesi. To, co českou ekonomiku významně poškozuje a způsobuje zaostávání za okolními státy, je mimo jiné také problematická hierarchie hodnot a preferencí jak mezi manažery, tak v celé populaci. Je otázkou, zda tento „posunutý“ žebříček hodnot nesouvisí i s tím, že v rozhodovacích procesech ve výkonnějších ekonomikách, než je ta naše, je daleko vyváženější zastoupení žen i mužů. Jsou to ženy, které mohou zachránit svět? Co přináší? Myšlenku rovných šancí pro každého člověka, tedy i právo žen podílet se vyrovnaným způsobem na životě společnosti, je třeba doplnit tím, na co slyší muži, kteří v této chvíli rozhodují – tedy konkrétními benefity a čísly dokazujícími, že větší účast žen v managementu představuje skutečný přínos a podmínku úspěšnosti v budoucnosti. Společnou ambicí autorů tohoto sborníku je tuto debatu alespoň otevřít. (patro.cz)

Podobné produkty ako Ženy a management - Dytrt Zdenek , Český jazyk pro střední odborné školy a střední odborná učiliště (978-80-7238-875-2)

Nauka o výživě pro střední hotelové školy a veřejnost (80-7168-926-2)

Nauka o výživě pro střední hotelové školy a veřejnost (80-7168-926-2)
Detail

Kniha - autor Libuše Kuderová, 184 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Jde o učebnici pro předmět nauka o výživě na středních hotelových školách. Lze ji využít i při teoretické přípravě na středních odborných učilištích obor kuchař-číšník. Může však posloužit i široké veřejnosti. Podává základní informace o podstatě výživy, přeměn látek a energií a vyúsťuje do všeobecných zásad správné výživy člověka v různých věkových kategoriích, a to zdravých i nemocných (alza.cz)

Podobné produkty ako Nauka o výživě pro střední hotelové školy a veřejnost (80-7168-926-2) , Příklady z managementu a jejich řešení: pro střední školy a pro veřejnost (80-7168-576-3)

Ženy a management - Zdeněk Dytrt - e-kniha

Ženy a management - Zdeněk Dytrt - e-kniha
Detail

eBook:,Se ženami, nebo bez nich? Česká republika je již několik let v recesi. To, co českou ekonomiku významně poškozuje a způsobuje zaostávání za okolními státy, je mimo jiné také problematická hierarchie hodnot a preferencí jak mezi manažery, tak v celé populaci. Je otázkou, zda tento „posunutý“ žebříček hodnot nesouvisí i s tím, že v rozhodovacích procesech ve výkonnějších ekonomikách, než je ta naše, je daleko vyváženější zastoupení žen i mužů. Jsou to ženy, které mohou zachránit svět? Co přináší? Myšlenku rovných šancí pro každého člověka, tedy i právo žen podílet se vyrovnaným způsobem na životě společnosti, je třeba doplnit tím, na co slyší muži, kteří v této chvíli rozhodují – tedy konkrétními benefity a čísly dokazujícími, že větší účast žen v managementu představuje skutečný přínos a podmínku úspěšnosti v budoucnosti. Společnou ambicí autorů tohoto sborníku je tuto debatu alespoň otevřít. Kniha autorského kolektivu kolem doc. Zdenka Dytrta přináší příspěvky například na následující témata: - Absence kvalitativních hodnot v managementu - Zastoupení žen ve vedení vysokých škol v ČR - Ženy ve veřejné správě Publikace obsahuje také konkrétní příklady z praxe českých podniků nebo náhled na situaci v ostatních státech: - Ženy v managementu firmy Petrof - Řešení genderových problémů ve společnosti Atas - Dopady zavedení genderových kvót ve správních radách v Norsku doc. Ing. Zdenek Dytrt, CSc přednáší předmět Manažerská etika na Univerzitě T. Bati ve Zlíně a na Univerzitě Pardubice. Ve spolupráci s fakultami obou univerzit pořádá konference a kulaté stoly se zaměřením na význam etiky v ekonomice. Před 15 lety založil občanské sdružení Etika podnikání a veřejné správy, kterého je předsedou. Sdružení vydalo doposud devět dílů knižní publikace Manažerská etika – inspirace pro 21. století, ve kterých významní odborníci prezentují své názory na vývoj managementu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Ženy a management - Zdeněk Dytrt - e-kniha , Příklady z bankovnictví a jejich řešení pro střední školy a pro veřejnost (80-7168-677-8)

Němčina pro střední průmyslové školy stavební - Eva Karasová

Němčina pro střední průmyslové školy stavební - Eva Karasová
Detail

Příručka odborných výrazů a textů, která odpovídá modernímu pojetí cizích jazyků. Je určena nejen pro studenty SPŠ, ale i ostatních stavebních oborů. Je vhodná i pro stavební praxi. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Němčina pro střední průmyslové školy stavební - Eva Karasová , Marketing menších a středních firem

Chemie pro střední zdravotnické školy I. - Jaroslav Odstrčil

Chemie pro střední zdravotnické školy I. - Jaroslav Odstrčil
Detail

První díl učebnice chemie pro střední zdravotnické školy. Obsahuje základy obecné a anorganické chemie. Seznamuje se základními pojmy (atom, stavba atomu, chemická vazba) a názvoslovím anorganické chemie a chemickými výpočty. Ve druhé části je probrána anorganická chemie podle jednotlivých skupin prvků. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Chemie pro střední zdravotnické školy I. - Jaroslav Odstrčil , Dějepis 1 pro gymnázia a střední školy: pravěk a starověk (978-80-7235-582-2)

Ženy a management (978-80-265-0150-3)

Ženy a management (978-80-265-0150-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Zdenek Dytrt, 200 stran Se ženami, nebo bez nich? Česká republika je již několik let v recesi. To, co českou ekonomiku významně poškozuje a způsobuje zaostávání za okolními státy, je mimo jiné také problematická hierarchie hodnot a preferencí jak mezi manažery, tak v celé populaci. Je otázkou, zda tento „posunutý“ žebříček hodnot nesouvisí i s tím, že v rozhodovacích procesech ve výkonnějších ekonomikách, než je ta naše, je daleko vyváženější zastoupení žen i mužů. Jsou to ženy, které mohou zachránit svět? Co přináší? Myšlenku rovných šancí pro každého člověka, tedy i právo žen podílet se vyrovnaným způsobem na životě společnosti, je třeba doplnit tím, na co slyší muži, kteří v této chvíli rozhodují – tedy konkrétními benefity a čísly dokazujícími, že větší účast žen v managementu představuje skutečný přínos a podmínku úspěšnosti v budoucnosti. Společnou ambicí autorů tohoto sborníku je tuto debatu alespoň... (alza.cz)

Podobné produkty ako Ženy a management (978-80-265-0150-3) , Informatika a výpočetní technika pro střední školy (978-80-251-3227-2)

Ženy a management: Kreativita, inovace, etika, kvalitativní management (978-80-265-0150-3)

Ženy a management: Kreativita, inovace, etika, kvalitativní management (978-80-265-0150-3)
Detail

Kniha - autor Zdenek Dytrt, 200 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Se ženami, nebo bez nich? Česká republika je již několik let v recesi. To, co českou ekonomiku významně poškozuje a způsobuje zaostávání za okolními státy, je mimo jiné také problematická hierarchie hodnot a preferencí jak mezi manažery, tak v celé populaci. Je otázkou, zda tento „posunutý“ žebříček hodnot nesouvisí i s tím, že v rozhodovacích procesech ve výkonnějších ekonomikách, než je ta naše, je daleko vyváženější zastoupení žen i mužů. Jsou to ženy, které mohou zachránit svět? Co přináší? Myšlenku rovných šancí pro každého člověka, tedy i právo žen podílet se vyrovnaným způsobem na životě společnosti, je třeba doplnit tím, na co slyší muži, kteří v této chvíli rozhodují – tedy konkrétními benefity a čísly dokazujícími, že větší účast žen v managementu představuje skutečný přínos a podmínku úspěšnosti v budoucnosti. Společnou ambicí autorů tohoto sborníku je tuto debatu alespoň... (alza.cz)

Podobné produkty ako Ženy a management: Kreativita, inovace, etika, kvalitativní management (978-80-265-0150-3) , Dějepis 3 pro gymnázia a střední školy (978-80-7235-596-9)

Deskriptivní geometrie pro střední školy - Pomykalová Eva

Deskriptivní geometrie pro střední školy - Pomykalová Eva
Detail

Učebnice vhodná pro všechny typy středních škol, kde se deskriptivní geometrie vyučuje jako povinný, volitelný, resp. nepovinný předmět. V úvodních kapitolách jsou zopakovány potřebné stereometrické poznatky a vyloženy základy promítání. Kótové promítání je první promítání, se kterým se čtenář seznámí, na ně navazuje promítání Mongeovo. V Mongeově promítání se řeší nejen úlohy základní, ale i úlohy o tělesech, a to jak o hranolech a jehlanech, tak o rotačních tělesech. Úlohám o rotačních tělesech předchází kapitola o kuželosečkách. Závěrečná kapitola učebnice je věnována pravoúhlé axonometrii. (patro.cz)

Podobné produkty ako Deskriptivní geometrie pro střední školy - Pomykalová Eva , Zeměpis pro střední odborné školy a učiliště (978-80-86034-96-6)

Technologie přípravy pokrmů 1: Učebnice pro střední odborná učiliště a pro hotelové školy (80-7168-912-2)

Technologie přípravy pokrmů 1: Učebnice pro střední odborná učiliště a pro hotelové školy (80-7168-912-2)
Detail

Kniha - autor Hana Sedláčková; Pavel Otoupal, 88 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Pětidílný komplet učebnic určený pro SOU, obor kuchař-kuchařka i obor kuchař-číšník, a pro hotelové školy. První díl objasňuje zásady správné výživy, uvádí hygienické požadavky na provoz a zařízení gastronomické výroby, na uchování potravin a pokrmů, požadavky na bezpečnost práce. Dále popisuje zpracování potravin a přípravu polévek a omáček. Druhý díl se zabývá přílohami a hlavními pokrmy. Třetí díl se věnuje přípravě pokrmů z hovězího, telecího, vepřového, skopového a králičího masa, z vnitřností a z masa mletého. Čtvrtý díl popisuje pokrmy z drůbeže, ryb a zvěřiny. Pátý díl je věnován studené kuchyni. Učebnice mají schvalovací doložku MŠMT ČR. (alza.cz)

Podobné produkty ako Technologie přípravy pokrmů 1: Učebnice pro střední odborná učiliště a pro hotelové školy (80-7168-912-2) , Fiesta! 2: španělština pro střední a jazykové školy (80-7238-123-7)

Technologie přípravy pokrmů 4: Učebnice pro střední odborná učiliště a pro hotelové školy (978-80-7373-066-6)

Technologie přípravy pokrmů 4: Učebnice pro střední odborná učiliště a pro hotelové školy (978-80-7373-066-6)
Detail

Kniha - autor Hana Sedláčková, 96 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Pětidílný komplet učebnic určený pro SOU, obor kuchař-kuchařka i obor kuchař-číšník, a pro hotelové školy. První díl objasňuje zásady správné výživy, uvádí hygienické požadavky na provoz a zařízení gastronomické výroby, na uchování potravin a pokrmů, požadavky na bezpečnost práce. Dále popisuje zpracování potravin a přípravu polévek a omáček. Druhý díl se zabývá přílohami a hlavními pokrmy. Třetí díl se věnuje přípravě pokrmů z hovězího, telecího, vepřového, skopového a králičího masa, z vnitřností a z masa mletého. Čtvrtý díl popisuje pokrmy z drůbeže, ryb a zvěřiny. Pátý díl je věnován studené kuchyni. Učebnice mají schvalovací doložku MŠMT ČR. (alza.cz)

Podobné produkty ako Technologie přípravy pokrmů 4: Učebnice pro střední odborná učiliště a pro hotelové školy (978-80-7373-066-6) , Matematika pro střední školy rovnice a nerovnice (978-80-7196-455-1)

Technologie přípravy pokrmů 5: Učebnice pro střední odborná učiliště a pro hotelové školy (978-80-7373-026-0)

Technologie přípravy pokrmů 5: Učebnice pro střední odborná učiliště a pro hotelové školy (978-80-7373-026-0)
Detail

Kniha - autor Hana Sedláčková, 144 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Pátý díl řady učebnic určené pro SOU, obor kuchař-kuchařka i obor kuchař-číšník, a pro hotelové školy popisuje studenou kuchyni, přípravu teplých předkrmů, zásady dietního stravování, stravu jiných národů a gastronomická pravidla. (alza.cz)

Podobné produkty ako Technologie přípravy pokrmů 5: Učebnice pro střední odborná učiliště a pro hotelové školy (978-80-7373-026-0) , Cestovní ruch pro střední školy a pro veřejnost (978-80-7373-151-9)

Technologie přípravy pokrmů 3: Učebnice pro střední odborná učiliště a pro hotelové školy (978-80-7373-032-1)

Technologie přípravy pokrmů 3: Učebnice pro střední odborná učiliště a pro hotelové školy (978-80-7373-032-1)
Detail

Kniha - autor Hana Sedláčková, 96 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Pětidílný komplet učebnic určený pro SOU, obor kuchař-kuchařka i obor kuchař-číšník, a pro hotelové školy. První díl objasňuje zásady správné výživy, uvádí hygienické požadavky na provoz a zařízení gastronomické výroby, na uchování potravin a pokrmů, požadavky na bezpečnost práce. Dále popisuje zpracování potravin a přípravu polévek a omáček. Druhý díl se zabývá přílohami a hlavními pokrmy. Třetí díl se věnuje přípravě pokrmů z hovězího, telecího, vepřového, skopového a králičího masa, z vnitřností a z masa mletého. Čtvrtý díl popisuje pokrmy z drůbeže, ryb a zvěřiny. Pátý díl je věnován studené kuchyni. Učebnice mají schvalovací doložku MŠMT ČR. (alza.cz)

Podobné produkty ako Technologie přípravy pokrmů 3: Učebnice pro střední odborná učiliště a pro hotelové školy (978-80-7373-032-1) , Management a hospodaření muzeí (9788024636535)

Němčina pro střední průmyslové školy stavební - Berglová Eva

Němčina pro střední průmyslové školy stavební - Berglová Eva
Detail

Příručka odborných výrazů a textů, která odpovídá modernímu pojetí cizích jazyků. Je určena nejen pro studenty SPŠ, ale i ostatních stavebních oborů. Je vhodná i pro stavební praxi. (patro.cz)

Podobné produkty ako Němčina pro střední průmyslové školy stavební - Berglová Eva , Dějepis 2 pro gymnázia a střední školy: středověk a raný novověk (978-80-7235-430-6)

Komunikace a sloh učebnice českého jazyka pro střední školy - Ježková Jaroslava

Komunikace a sloh učebnice českého jazyka pro střední školy - Ježková Jaroslava
Detail

Učebnice určená k výuce na středních školách koncipovaná pro přípravu k maturitě. Rozsahem pokrývá celé středoškolské studium komunikace a slohu... (patro.cz)

Podobné produkty ako Komunikace a sloh učebnice českého jazyka pro střední školy - Ježková Jaroslava

Příklady z managementu a jejich řešení: Pro střední školy a pro veřejnost (80-7168-576-3)

Příklady z managementu a jejich řešení: Pro střední školy a pro veřejnost (80-7168-576-3)
Detail

Kniha - autor Jaromír Veber, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Obsahem učebnice je přehled manažerských funkcí, technik a dalších činností souvisejících s řízením. (alza.cz)

Podobné produkty ako Příklady z managementu a jejich řešení: Pro střední školy a pro veřejnost (80-7168-576-3)

Deskriptivní geometrie pro střední školy (kniha s CD) - Eva Pomykalová

Deskriptivní geometrie pro střední školy (kniha s CD) - Eva Pomykalová
Detail

Učebnice vhodná pro všechny typy středních škol, kde se deskriptivní geometrie vyučuje jako povinný, volitelný, resp. nepovinný předmět. V úvodních kapitolách jsou zopakovány potřebné stereometrické poznatky a vyloženy základy promítání. Kótové promítání je první promítání, se kterým se čtenář seznámí, na ně navazuje promítání Mongeovo. V Mongeově promítání se řeší nejen úlohy základní, ale i úlohy o tělesech, a to jak o hranolech a jehlanech, tak o rotačních tělesech. Úlohám o rotačních tělesech předchází kapitola o kuželosečkách. Závěrečná kapitola učebnice je věnována pravoúhlé axonometrii. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Deskriptivní geometrie pro střední školy (kniha s CD) - Eva Pomykalová

Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller

Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller
Detail

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována sociálním médiím a komunikaci vůbec. Všechna témata knihy jsou aktualizována, přepracována a doplněna o nové přístupy a myšlenky a mnoho nových příkladů z praxe. Na konci každé kapitoly najdete nové případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum a odhad poptávky přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie a programy až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu zahrnujícího uvádění nových tržních nabídek, účast na globálních trzích a řízení holistické marketingové organizace. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller

Marketing management (978-80-247-4150-5)

Marketing management (978-80-247-4150-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Philip Kotler, Kevin Lane Keller, 816 stran Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována i sociálním médiím a komunikaci.Všechna témata jsou aktualizována a doplněna o nové přístupy, myšlenky a příklady z praxe. Na konci kapitol najdete případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing management (978-80-247-4150-5)

Time Management nejvyšší generace

Time Management nejvyšší generace
Detail

Audiokniha MP3 David Gruber, čte David Gruber Unikátní metoda SOUSTO - Stanovte – ovládněte – uvědomte si - sestavujte – tvořte – ošetřujte - od Davida Grubera, 1. českéhoho lektora a nejčtenější autora v České i Slovenské republice v oblasti Soft Skills. Dozvíte se to základní podstatné o dosavadních čtyřech generacích a vychutnáte si výhody té páté, která místo pouhých metod zavádí multimetody a unimetodu. S nimi budete time management nejen lépe využívat, ale také jej rychleji ovládnete, osvojíte si jej. Je to jako v cestě za svými cíli přesednout z koňského kočáru do bugatti veyron. (alza.cz)

Podobné produkty ako Time Management nejvyšší generace

Cestovní ruch pro střední školy a pro veřejnost - Eva Morávková, Daniela Drobná

Cestovní ruch pro střední školy a pro veřejnost - Eva Morávková, Daniela Drobná
Detail

Učebnice je určena studentům středních odborných a vyšších odborných škol se zaměřením na cestovní ruch, obchodním akademiím pro volitelný předmět cestovní ruch, pro posluchače rekvalifikačních kurzů a též pro odbornou veřejnost v cestovním ruchu. Ve výkladu jsou zpočátku vysvětleny základní pojmy a v dalších kapitolách je cestovní ruch probírán ze všech důležitých aspektů. Výkladový text je doplněn řadou příkladů z praxe a modelovými situacemi z průvodcovské činnosti. Prověření znalostí umožňují otázky a úkoly průběžně zařazované v textu a v závěru kapitol. Třetí, upravené vydání vychází z novelizovaného zákona o cestovním ruchu, který nabyl účinnosti 1. 7. 2018. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Cestovní ruch pro střední školy a pro veřejnost - Eva Morávková, Daniela Drobná

Český jazyk 7 pro základní školy - Eva Hošnová

Český jazyk 7 pro základní školy - Eva Hošnová
Detail

Učebnice je je druhou částí ucelené nové řady učebnic pro výuku českého jazyka na druhém stupni ZŠ a případně v nižších ročnících víceletých gymnázií. Svým pojetím a strukturou zůstává tradiční klasickou učebnicí, vychází z tradice české školy. Plně však splňuje požadavky rámcových vzdělávacídh programů základního vzdělávání. Rozlišuje základní učivo, učivo rozšiřující i úkoly pro jazykové nadšence. Za každou kapitolou mají žáci možnost otestovat si své znalosti a dovednosti. Učebnici provází pracovní sešit a během podzimu ji doplní metodická příručka pro učitele. Učebnice i pracovní sešit mají schvalovací doložku MŠMT. Řada učebnic českého jazyka pro 2. stupeň ZŠ navazuje na obdobný soubor nových titulů pro první stupeň ZŠ. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Český jazyk 7 pro základní školy - Eva Hošnová

Český jazyk 4 pro základní školy - Eva Hošnová

Český jazyk 4 pro základní školy - Eva Hošnová
Detail

Učebnice je třetí z řady učebnic pro výuku českého jazyka ve 2.–5. ročníku ZŠ. Obsahuje prvky vedoucí k dosažení všech klíčových kompetencí včetně kompetencí sociálních a personálních, občanských i kompetence k řešení problémů. Kromě jazykového učiva je v učebnici kladen velký důraz na rozvoj komunikačních dovedností. V učebnici je propojena jazyková, komunikační a slohová výchova – prvky slohu jsou obsaženy i v jazykovýchkapitolách a naopak. Ve zjednodušené podobě nechybějí ani prvky mediální výchovy. K učebnici je vydán pracovní sešit. Obsah: nauka o slově, pravopis, vyjmenovaná slova, slovní druhy, podstatná jména a jejich skloňování, slovesa, stavba věty, souvětí a jeho stavba, přímá a nepřímá řeč (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Český jazyk 4 pro základní školy - Eva Hošnová

Český jazyk 3 pro základní školy - Eva Hošnová

Český jazyk 3 pro základní školy - Eva Hošnová
Detail

Učebnice je druhou z řady učebnic pro výuku českého jazyka ve 2.–5. ročníku ZŠ. Obsahuje prvky vedoucí k dosažení všech klíčových kompetencí včetně kompetencí sociálních a personálních, občanských i kompetence k řešení problémů. Kromě jazykového učiva je v učebnici kladen velký důraz na rozvoj komunikačních dovedností. V učebnici je propojena jazyková, komunikační a slohová výchova – prvky slohu jsou obsaženy i v jazykovýchkapitolách a naopak. Ve zjednodušené podobě nechybějí ani prvky mediální výchovy. K učebnici je vydán pracovní sešit. Obsah: tvary slov a slova příbuzná, souhlásky uvnitř slov, řazení slov podle abecedy, písmena označující pravopisně obojetné souhlásky, slovo a skutečnost, slovní druhy, podstatná jména, slovesa, věta a souvětí (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Český jazyk 3 pro základní školy - Eva Hošnová

Český jazyk 5 pro základní školy - Eva Hošnová

Český jazyk 5 pro základní školy - Eva Hošnová
Detail

Učebnie uzavírá novou řadu českých jazyků pro 1. stupeň v souladu s RVP. Obdobná kompletní řada navazuje na 2. stupni. Pracovní sešit k učebnici pro 5. ročník vychází v první polovině září. Všechny učebnice i PS mají schvalovací doložku. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Český jazyk 5 pro základní školy - Eva Hošnová

Český jazyk 8 pro základní školy - Eva Hošnová

Český jazyk 8 pro základní školy - Eva Hošnová
Detail

Učebnice a pracovní sešit jsou třetí částí nové koncepční řady učebnic pro 6. - 9. ročník ZŠ a případně pro nižší ročníky víceletých gymnázií. Navazují na učebnice pro 6. a 7 . ročník vydané v minulých dvou letech a jsou plně v souladu s požadavky RVP pro základní vzdělávání. Závěrečný díl této řady nových učebnic, které navazují na obdobný soubor učebnic pro 1. stupeň ZŠ, bude vydán v příštím roce. Učebnice i pracovní sešit mají schvalovací doložku MŠMT. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Český jazyk 8 pro základní školy - Eva Hošnová

Český jazyk 2 pro základních školy - Eva Hošnová

Český jazyk 2 pro základních školy - Eva Hošnová
Detail

Učebnice je první z řady učebnic pro výuku českého jazyka ve 2.–5. ročníku ZŠ. Obsahuje prvky vedoucí k dosažení všech klíčových kompetencí včetně kompetencí sociálních a personálních, občanských i kompetence k řešení problémů. Kromě jazykového učiva je v učebnici kladen velký důraz na rozvoj komunikačních dovedností. V učebnici je propojena jazyková, komunikační a slohová výchova – prvky slohu jsou obsaženy i v jazykovýchkapitolách a naopak. Ve zjednodušené podobě nechybějí ani prvky mediální výchovy. K učebnici je vydán pracovní sešit. Obsah: abeceda, věta, slovo, slabika, hlásky, vlastní jména, písmeno ě“, souhlásky na konci slova, věta jednoduchá a souvětí (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Český jazyk 2 pro základních školy - Eva Hošnová

Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller - e-kniha

Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller - e-kniha
Detail

eBook:,Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována sociálním médiím a komunikaci vůbec. Všechna témata knihy jsou aktualizována, přepracována a doplněna o nové přístupy a myšlenky a mnoho nových příkladů z praxe. Na konci každé kapitoly najdete nové případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum a odhad poptávky přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie a programy až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu zahrnujícího uvádění nových tržních nabídek, účast na globálních trzích a řízení holistické marketingové organizace. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller - e-kniha

Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)

Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)
Detail

Kniha - autor Dagmar Jakubíková; Eliška Vildová; Petr Janeček; Jan Tluchoř, 368 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace zkušených autorů je jedinou komplexní knihou na téma lázeňství a řízení lázní na českém trhu. Autoři, kteří se problematikou lázeňství, podnikání, managementu i marketingu dlouhodobě zabývají a mají bohaté teoretické i praktické zkušenosti, se v knize věnují především marketingovému řízení lázeňských organizací a podniků, spolu s uplatněním nejnovějších poznatků. Postupují od představení lázní a lázeňství v Evropě a České republice a služeb lázeňských zařízení, přes management lázeňských podniků, marketingový výzkum, analýzu prostředí a výběr cílových trhů, až po celý marketingový mix – produkt, cenu, distribuci a komunikaci. Speciální pozornost autoři věnují interní a externí komunikaci v lázeňských organizacích a lázeňských hotelích. Výklad je doplněn mnoha příklady z české i zahraniční praxe, včetně obrazové dokumentace.... (alza.cz)

Podobné produkty ako Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)

Marketing jako šachová hra - Jaroslav Tručka

Marketing jako šachová hra - Jaroslav Tručka
Detail

Na počátku jsou síly zcela vyrovnány. Výsledek hry záleží na umění obou soupeřů. Cílem je dát soupeři mat, zvítězit. Hráči se střídají v tazích, mění pozice a snaží se realizovat své plány. Využívají všech taktických možností. Potřeba dělat ve správný čas správné tahy platí jak pro šachy, tak pro marketing. Kniha vás provede džunglí marketingových principů nenásilně a snadno, naznačí možná úskalí a navede vás na cestu k úspěchu a prosperitě. Připravte se na řadu překvapení! (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing jako šachová hra - Jaroslav Tručka

Slovník politického managementu a volebního marketingu - Jan Kubáček - e-kniha

Slovník politického managementu a volebního marketingu - Jan Kubáček - e-kniha
Detail

eBook:,Přinášíme téměř sto odborných hesel z oblasti politického managementu, politického a volebního marketingu a politické komunikace. Většina termínů nebyla dosud u nás v takovéto šíři systematicky definována a analyzována. Autor sleduje nejmodernější trendy politického managementu a politické komunikace. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Slovník politického managementu a volebního marketingu - Jan Kubáček - e-kniha

Management Základy managementu - Cvičebnice - Řešení - Jaroslav Zlámal, Jana Bellová, Bačík Petr

Management Základy managementu - Cvičebnice - Řešení - Jaroslav Zlámal, Jana Bellová, Bačík Petr
Detail

Moderní učebnice managementu pro střední školy.Učebnice je určená všem studentům, jejichž studijní obor zahrnuje tematiku managementu. Názorně seznamuje se základními principy řízení osob i podniku, upozorňuje na nejčastější chyby a přináší radu praktických tipu a nápadu „do života“. Zabývá se například plánováním, organizováním a hierarchiemi organizací, řízením kolektivu, principy rozhodování, metodami kontroly a v neposlední řadě i krizovým managementem.Publikace je celobarevná, bohatě doplněná radou praktických příkladu, ukázek a ilustrací, tipu a doporučení. K učebnici vychází samostatná cvičebnice. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Management Základy managementu - Cvičebnice - Řešení - Jaroslav Zlámal, Jana Bellová, Bačík Petr

Angličtina pro 9. ročník základní školy - Eva Lacinová, Šárka Kadlecová

Angličtina pro 9. ročník základní školy - Eva Lacinová, Šárka Kadlecová
Detail

Šestá a závěrečná část šestidílné řady pro 4. - 9. ročník ZŠ. Ucelená, kompletní řada původních českých učebnic je určena pro základní výuku anglického jazyka. Pro každý ročník je určena jedna učebnice, pracovní sešit, audiokazeta a metodická příručka pro učitele. Celá řada má jednotnou schvalovací doložku MŠMT ČR. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Angličtina pro 9. ročník základní školy - Eva Lacinová, Šárka Kadlecová

Angličtina pro 8. ročník základní školy - Eva Lacinová, Šárka Kadlecová

Angličtina pro 8. ročník základní školy - Eva Lacinová, Šárka Kadlecová
Detail

Pátá část šestidílné řady pro 4. - 9. ročník ZŠ. Ucelená, kompletní řada původních českých učebnic je určena pro základní výuku anglického jazyka. Pro každý ročník je určena jedna učebnice, pracovní sešit, audiokazeta a metodická příručka pro učitele. Celá řada má jednotnou schvalovací doložku MŠMT ČR. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Angličtina pro 8. ročník základní školy - Eva Lacinová, Šárka Kadlecová
Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-061-1), Finanční analýza pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-060-4), Makroekonomie a hospodářská politika: pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-062-8), Podnikání v hotelnictví a gastronomii + CD: Pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-054-3), Nauka o výživě pro střední hotelové školy a veřejnost (80-7168-926-2), Základy práva pro střední a vyšší odborné školy (978-80-7400-880-1), Marketing a management muzeí a památek (80-247-1104-4), Účetnictví pro střední a vyšší odborné školy v hotelnictví a cestovním ruchu (978-80-7373-036-9), Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9), Technologie přípravy pokrmů 1: Učebnice pro střední odborná učiliště a pro hotelové školy (80-7168-912-2), Technologie přípravy pokrmů 4: Učebnice pro střední odborná učiliště a pro hotelové školy (978-80-7373-066-6), Technologie přípravy pokrmů 3: Učebnice pro střední odborná učiliště a pro hotelové školy (978-80-7373-032-1), Technologie přípravy pokrmů 5: Učebnice pro střední odborná učiliště a pro hotelové školy (978-80-7373-026-0), KDS Souprava pro hotelové školy (2815.00), Marketing management (978-80-247-4150-5), Cestovní ruch: pro vyšší odborné a vysoké školy (978-80-7373-107-6), Písemná a elektronická komunikace 2: pro střední školy a veřejnost (80-7168-924-6), Český jazyk pro střední odborné školy a střední odborná učiliště (978-80-7238-875-2), Příklady z managementu a jejich řešení: Pro střední školy a pro veřejnost (80-7168-576-3), Příklady z bankovnictví a jejich řešení Pro střední školy a pro veřejnost (80-7168-677-8), Marketing menších a středních firem, Dějepis 1 pro gymnázia a střední školy: Pravěk a starověk (978-80-7235-582-2), Informatika a výpočetní technika pro střední školy (978-80-251-3227-2), Dějepis 3 pro gymnázia a střední školy (978-80-7235-596-9), Zeměpis pro střední odborné školy a učiliště (978-80-86034-96-6), Fiesta! 2: španělština pro střední a jazykové školy (80-7238-123-7), Matematika pro střední školy Rovnice a nerovnice (978-80-7196-455-1), Cestovní ruch pro střední školy a pro veřejnost (978-80-7373-151-9), Management a hospodaření muzeí (9788024636535), Dějepis 2 pro gymnázia a střední školy: Středověk a raný novověk (978-80-7235-430-6)