Marketing management - philip kotler, kevin lane keller

Produkt Marketing management - philip kotler, kevin lane keller sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Marketing management - philip kotler, kevin lane keller upraviť a produkt hľadať znova.

Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller

Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller
Detail

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována sociálním médiím a komunikaci vůbec. Všechna témata knihy jsou aktualizována, přepracována a doplněna o nové přístupy a myšlenky a mnoho nových příkladů z praxe. Na konci každé kapitoly najdete nové případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum a odhad poptávky přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie a programy až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu zahrnujícího uvádění nových tržních nabídek, účast na globálních trzích a řízení holistické marketingové organizace. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller , Marketing management (978-80-247-4150-5)

Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller - e-kniha

Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller - e-kniha
Detail

eBook:,Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována sociálním médiím a komunikaci vůbec. Všechna témata knihy jsou aktualizována, přepracována a doplněna o nové přístupy a myšlenky a mnoho nových příkladů z praxe. Na konci každé kapitoly najdete nové případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum a odhad poptávky přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie a programy až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu zahrnujícího uvádění nových tržních nabídek, účast na globálních trzích a řízení holistické marketingové organizace. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller - e-kniha , Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)

Marketing - 6.vydání - Philip Kotler, Armstrong Gary

Marketing - 6.vydání - Philip Kotler, Armstrong Gary
Detail

Oblíbená učebnice marketingu z pera světově uznávaných autorů se komplexně věnuje všem důležitým marketingovým oblastem a činnostem. Srozumitelný výklad je doplněn řadou případových studií, příkladů a cvičení. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing - 6.vydání - Philip Kotler, Armstrong Gary , Marketing a management muzeí a památek (80-247-1104-4)

Chaotika - Philip Kotler, John A. Caslione

Chaotika - Philip Kotler, John A. Caslione
Detail

Ekonomika za posledné roky vstúpila do éry čoraz častejších a intenzívnejších turbulencií. Vo svete vzájomne prepojenom globalizáciou a modernými technológiami sa znásobujú riziká, ale aj príležitosti. Toto je svet, ktorý pohltí nepripravených, ale odmení pripravených – silné spoločnosti, ktoré majú schopnosť rýchlo predvídať a efektívne spracovať možné hrozby.Známi obchodní stratégovia Philip Kotler a John Caslione predstavujú v knihe Chaotika podnetný, hoci znepokojivý názor, že súčasné turbulentné časy nie sú odchýlkou, ale trvalou súčasťou našej doby. Ich inovatívny Systém manažmentu Chaotika je zameraný na minimalizovanie zraniteľnosti a využívanie príležitostí. Poskytuje praktické stratégie nielen na to, ako prežiť ekonomické výkyvy, ale ako počas nich dokonca rásť. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Chaotika - Philip Kotler, John A. Caslione , Keller nerezový hrnec, 20 cm

Marketing management (978-80-247-4150-5)

Marketing management (978-80-247-4150-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Philip Kotler, Kevin Lane Keller, 816 stran Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována i sociálním médiím a komunikaci.Všechna témata jsou aktualizována a doplněna o nové přístupy, myšlenky a příklady z praxe. Na konci kapitol najdete případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing management (978-80-247-4150-5) , Keller nerezový hrnec, 16 cm

Moderní time management - Cruse Kevin

Moderní time management - Cruse Kevin
Detail

Co kdyby vám jen pár nových návyků pomohlo výrazně zlepšit využití vašeho času? Jak můžete až desetinásobně zvýšit svou produktivitu práce? Naučte se jednoduché triky, díky kterým získáte mnohem více času pro sebe a svou rodinu. Autor provedl průzkum mezi více než dvěma sty úspěšnými podnikateli, miliardáři, olympijskými sportovci a úspěšnými studenty a dospěl k pozoruhodným závěrům, jak tito lidé pracují se svým časem. Tajemství jejich vysoké produktivity najdete v této knize! Dozvíte se: Jak spravovat doporučenou poštu pomocí pravidla 321nula. Jak snížit stres pomocí nástroje Richarda Bransona. Proč milionáři nepoužívají seznamy úkolů a čím je nahradili. Jak odejít z práce v pět hodin bez pocitu viny. Jak odolávat rozptýlení sociálními sítěmi. Jak řídit mítinky jako manažeři ve společnostech Apple, Google a Virgin. Jak vyléčit prokrastinaci a vypořádat se se zloději času a mnoho dalšího. Začněte využívat svůj čas podle osvědčených triků těch nejúspěšnějších a ušetřete ročně tisíce hodin! (patro.cz)

Podobné produkty ako Moderní time management - Cruse Kevin , Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-061-1)

Moderní time management - Kevin Kruse - e-kniha

Moderní time management - Kevin Kruse - e-kniha
Detail

eBook:,Co kdyby vám jen pár nových návyků pomohlo výrazně zlepšit využití vašeho času? Jak můžete až desetinásobně zvýšit svou produktivitu práce? Naučte se jednoduché triky, díky kterým získáte mnohem více času pro sebe a svou rodinu. Autor provedl průzkum mezi více než dvěma sty úspěšnými podnikateli, miliardáři, olympijskými sportovci a úspěšnými studenty a dospěl k pozoruhodným závěrům, jak tito lidé pracují se svým časem. Tajemství jejich vysoké produktivity najdete v této knize! Dozvíte se: • Jak spravovat doporučenou poštu pomocí pravidla 321nula. • Jak snížit stres pomocí nástroje Richarda Bransona. • Proč milionáři nepoužívají seznamy úkolů a čím je nahradili. • Jak odejít z práce v pět hodin bez pocitu viny. • Jak odolávat rozptýlení sociálními sítěmi. • Jak řídit mítinky jako manažeři ve společnostech Apple, Google a Virgin. • Jak vyléčit prokrastinaci a vypořádat se se zloději času a mnoho dalšího. Začněte využívat svůj čas podle osvědčených triků těch nejúspěšnějších a ušetřete ročně tisíce hodin! (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Moderní time management - Kevin Kruse - e-kniha , Elica lane ix/a/52

Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)

Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)
Detail

Kniha - autor Dagmar Jakubíková; Eliška Vildová; Petr Janeček; Jan Tluchoř, 368 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace zkušených autorů je jedinou komplexní knihou na téma lázeňství a řízení lázní na českém trhu. Autoři, kteří se problematikou lázeňství, podnikání, managementu i marketingu dlouhodobě zabývají a mají bohaté teoretické i praktické zkušenosti, se v knize věnují především marketingovému řízení lázeňských organizací a podniků, spolu s uplatněním nejnovějších poznatků. Postupují od představení lázní a lázeňství v Evropě a České republice a služeb lázeňských zařízení, přes management lázeňských podniků, marketingový výzkum, analýzu prostředí a výběr cílových trhů, až po celý marketingový mix – produkt, cenu, distribuci a komunikaci. Speciální pozornost autoři věnují interní a externí komunikaci v lázeňských organizacích a lázeňských hotelích. Výklad je doplněn mnoha příklady z české i zahraniční praxe, včetně obrazové dokumentace.... (alza.cz)

Podobné produkty ako Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9) , Děvčata z firefly lane (9788025738993)

Marketing a management muzeí a památek - Ladislav Kesner - e-kniha

Marketing a management muzeí a památek - Ladislav Kesner - e-kniha
Detail

eBook:,Jak mohou muzea a památky vytvářet zájem a poptávku publika a naplňovat své poslání ve vztahu k veřejnosti i hodnotám, jež mají ochraňovat? Jakým dilematům a rizikům čelí kulturní organizace u nás i ve světě? Jsou zahraniční modely a zkušenosti aplikovatelné v českých podmínkách? To jsou jen některé z důležitých otázek, na které se snaží najít odpověď tato první česká monografie o marketingu a strategickém řízení muzeí a památek. Autor věnuje zvláštní pozornost procesům spotřeby kulturních statků, vnímání muzejních objektů a expozic a analýze produktu muzeí a památek jako východisku marketingové činnosti kulturních organizací. Podrobně se zabývá kulturní kompetencí jako kritickým faktorem, který ovlivňuje poptávku současného publika po muzeu, a ukazuje, že organizace prezentující kulturní dědictví mohou v konkurenci stále širšího spektra volnočasových aktivit obstát jen tehdy, pokud svým divákům otevřou cestu k výjimečným prožitkům. Kniha je určena především pracovníkům muzeí, galerií, památkových objektů a dalších tzv. kulturních destinací, zřizovatelům těchto institucí, pracovníkům státní správy a samosprávy, profesionálům z oblasti turistického průmyslu, učitelům a studentům. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing a management muzeí a památek - Ladislav Kesner - e-kniha , Pouzdro na pistoli kevin

Slovník politického managementu a volebního marketingu - Jan Kubáček - e-kniha

Slovník politického managementu a volebního marketingu - Jan Kubáček - e-kniha
Detail

eBook:,Přinášíme téměř sto odborných hesel z oblasti politického managementu, politického a volebního marketingu a politické komunikace. Většina termínů nebyla dosud u nás v takovéto šíři systematicky definována a analyzována. Autor sleduje nejmodernější trendy politického managementu a politické komunikace. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Slovník politického managementu a volebního marketingu - Jan Kubáček - e-kniha , Elica lane mbl/a/72 (661opprf0165834)

Marketing a management muzeí a památek (80-247-1104-4)

Marketing a management muzeí a památek (80-247-1104-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Ladislav Kesner, 304 stran Jak mohou muzea a památky vytvářet zájem a poptávku publika a naplňovat své poslání ve vztahu k veřejnosti i hodnotám, jež mají ochraňovat? Jakým dilematům a rizikům čelí kulturní organizace u nás i ve světě? Jsou zahraniční modely a zkušenosti aplikovatelné v českých podmínkách? To jsou jen některé z důležitých otázek, na které se snaží najít odpověď tato první česká monografie o marketingu a strategickém řízení muzeí a památek. Autor věnuje zvláštní pozornost procesům spotřeby kulturních statků, vnímání muzejních objektů a expozic a analýze produktu muzeí a památek jako východisku marketingové činnosti kulturních organizací. Podrobně se zabývá kulturní kompetencí jako kritickým faktorem, který ovlivňuje poptávku současného publika po muzeu, a ukazuje, že organizace prezentující kulturní dědictví mohou v konkurenci stále širšího spektra volnočasových aktivit obstát jen tehdy, pokud svým divákům otevřou cestu... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing a management muzeí a památek (80-247-1104-4) , Balmuir park lane s black (bal_145307250s)

Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Karásková Eva

Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Karásková Eva
Detail

Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera a styly vedení. Zorientují se v systému organizace managementu v hotelnictví. Seznámí se také s významem hotelových řetězců. (patro.cz)

Podobné produkty ako Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Karásková Eva , Elica lane wh/a/52 (661opprf0157357)

Slovník politického managementu a volebního marketingu (978-80-247-4013-3)

Slovník politického managementu a volebního marketingu (978-80-247-4013-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Jan Kubáček, 104 stran Přinášíme slovník zahrnující téměř sto odborných hesel z oblasti politického managementu, politického a volebního marketingu a politické komunikace. Většina uvedených termínů nebyla dosud v českém prostředí v takovéto šíři systematicky definována a analyzována. Publikace obohacuje představenou teorii a historický exkurz u jednotlivých témat desítkami praktických příkladů z mnoha zemí světa a konkrétních politických situací, především pak z amerického a britského prostředí, kde jsou tyto oblasti marketingu a komunikace nejrozvinutější a nejrozšířenější. Autor sleduje především současnou praxi a nejmodernější trendy v oblasti politického managementu a politické komunikace.Knihu lze doporučit zájemcům o politické dění, zákulisí tvorby politických rozhodnutí a idejí a zároveň všem, kteří se věnují politickým vědám, žurnalistice, moderním komunikačním a prezentačním technikám, ale i sociologii, reklamě či sociální a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Slovník politického managementu a volebního marketingu (978-80-247-4013-3) , Elica lane wh/a/72 (661opprf0157394)

Lázeňství management a marketing - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček, Jan Tluchoř, Vildová Eliška

Lázeňství management a marketing - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček, Jan Tluchoř, Vildová Eliška
Detail

Publikace zkušených autorů je jedinou komplexní knihou na téma lázeňství a řízení lázní na českém trhu. Autoři, kteří se problematikou lázeňství, podnikání, managementu i marketingu dlouhodobě zabývají a mají bohaté teoretické i praktické zkušenosti, se v knize věnují především marketingovému řízení lázeňských organizací a podniků, spolu s uplatněním nejnovějších poznatků.Postupují od představení lázní a lázeňství v Evropě a České republice a služeb lázeňských zařízení, přes management lázeňských podniků, marketingový výzkum, analýzu prostředí a výběr cílových trhů, až po celý marketingový mix – produkt, cenu, distribuci a komunikaci. Speciální pozornost autoři věnují interní a externí komunikaci v lázeňských organizacích a lázeňských hotelích.Výklad je doplněn mnoha příklady z české i zahraniční praxe, včetně obrazové dokumentace. Kniha je určena především studentům vysokých škol, vyšších odborných škol a středních škol, kteří studují cestovní ruch, pracovníkům lázeňských organizací a hotelů a všem dalším, kteří mají zájem se hlouběji seznámit s implementací marketingového řízení v lázeňství. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Lázeňství management a marketing - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček, Jan Tluchoř, Vildová Eliška , Elica lane ix/a/72 (661opprf0157377)

Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Eva Karasová, Kynclová Jaroslava

Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Eva Karasová, Kynclová Jaroslava
Detail

Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera a styly vedení. Zorientují se v systému organizace managementu v hotelnictví. Seznámí se také s významem hotelových řetězců. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Eva Karasová, Kynclová Jaroslava , Bowie david, glass philip: low symphony - lp (0028948201068)

Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-061-1)

Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-061-1)
Detail

Kniha - autor Jaroslava Kynclová; Eva Karásková, 152 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera a styly vedení. Zorientují se v systému organizace managementu v hotelnictví. Seznámí se také s významem hotelových řetězců. (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-061-1) , Glass philip: itaipu, canyon (2x lp) - lp (8719262014343)

Moderní time management - Zdvojnásobte svou produktivitu, aniž byste se cítili přepracovaní - Kevin Kruse

Moderní time management - Zdvojnásobte svou produktivitu, aniž byste se cítili přepracovaní - Kevin Kruse
Detail

Co kdyby vám jen pár nových návyků pomohlo výrazně zlepšit využití vašeho času? Jak můžete až desetinásobně zvýšit svou produktivitu práce? Naučte se jednoduché triky, díky kterým získáte mnohem více času pro sebe a svou rodinu. Autor provedl průzkum mezi více než dvěma sty úspěšnými podnikateli, miliardáři, olympijskými sportovci a úspěšnými studenty a dospěl k pozoruhodným závěrům, jak tito lidé pracují se svým časem. Tajemství jejich vysoké produktivity najdete v této knize! Dozvíte se:• Jak spravovat doporučenou poštu pomocí pravidla 321nula.• Jak snížit stres pomocí nástroje Richarda Bransona.• Proč milionáři nepoužívají seznamy úkolů a čím je nahradili.• Jak odejít z práce v pět hodin bez pocitu viny.• Jak odolávat rozptýlení sociálními sítěmi.• Jak řídit mítinky jako manažeři ve společnostech Apple, Google a Virgin.• Jak vyléčit prokrastinaci a vypořádat se se zloději času a mnoho dalšího. Začněte využívat svůj čas podle osvědčených triků těch nejúspěšnějších a ušetřete ročně tisíce hodin! (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Moderní time management - Zdvojnásobte svou produktivitu, aniž byste se cítili přepracovaní - Kevin Kruse , Philip pullman kniha prachu 1 la belle sauvage

Jak ukrást oheň - Kotler Steven

Jak ukrást oheň - Kotler Steven
Detail

V posledním desetiletí špičkoví manažeři jako Elon Musk či Eric Schmidt obrátili naruby pohled na to, jak vnímáme život, dosahování cílů a zejména zvýšení výkonu a našeho vlastního potenciálu. Namísto budování lepších návyků a dalších klišé dnešní self-help literatury, prezentují praktické zkratky k cíli. Dnes tyto revoluční myšlenky zvolna míří do hlavního proudu a ukazují nám, jak můžeme všichni vést bohatší a produktivnější životy. Jak ukrást oheň je provokativní zkouškou toho, co je skutečně možné. Průvodce pro každého, kdo chce radikálně vylepšit svůj život. (patro.cz)

Podobné produkty ako Jak ukrást oheň - Kotler Steven , Time management nejvyšší generace

Jak ukrást oheň - Jamie Wheal, Steven Kotler

Jak ukrást oheň - Jamie Wheal, Steven Kotler
Detail

V posledním desetiletí špičkoví manažeři jako Elon Musk či Eric Schmidt obrátili naruby pohled na to, jak vnímáme život, dosahování cílů a zejména zvýšení výkonu a našeho vlastního potenciálu. Namísto budování lepších návyků a dalších klišé dnešní self-help literatury, prezentují praktické zkratky k cíli. Dnes tyto revoluční myšlenky zvolna míří do hlavního proudu a ukazují nám, jak můžeme všichni vést bohatší a produktivnější životy. Jak ukrást oheň je provokativní zkouškou toho, co je skutečně možné. Průvodce pro každého, kdo chce radikálně vylepšit svůj život. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Jak ukrást oheň - Jamie Wheal, Steven Kotler , Marketing menších a středních firem

Králův kříž - Timothy Keller

Králův kříž - Timothy Keller
Detail

Známý manhattanský pastor a myslitel označený časopisem Newsweek za "C. S. Lewise 21. století" předkládá čtenářům překvapivě svěží pohled na Ježíše Krista, v jehož příběhu vidí klíč ke smyslu našeho života i světa. Tak jako ostatní jeho knihy i tato je určena všem přemýšlivým čtenářům - věřícím, duchovně hledajícím i skeptikům. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Králův kříž - Timothy Keller , Blauer kalhoty, kevin 2.0 - usa (šedé) (motonad01864)

Naděje navzdory - Timothy Keller

Naděje navzdory - Timothy Keller
Detail

Evangelijní svědectví o Ježíšově zmrtvýchvstání patří k nejpůsobivějším příběhům všech dob. Jednotlivé výpovědi se od sebe v mnohém liší, v jednom se ale shodují: vzkříšeného Krista nejprve nikdo z jeho následovníků nepoznával. Proč tomu tak bylo? V odpovědi na tuto otázku spočívá samotný základ křesťanství. Naděje navzdory je kniha o realitě vzkříšení a smyslu Velikonoc. S fascinujícím porozuměním biblickému textu i našemu aktuálnímu kontextu odhaluje čtenářům ústřední poselství křesťanské víry a představuje světu naději, která změnila - a ještě změní - svět. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Naděje navzdory - Timothy Keller , The ocean at the end of the lane (1472283368)

Marnotratný bůh - Timothy Keller

Marnotratný bůh - Timothy Keller
Detail

Newyorský kazatel a spisovatel Timothy Keller využívá Ježíšovo podobenství o starším a mladším bratrovi k ilustraci dvou základních cest, po nichž se lidé pokoušejí jít za naplněním: cesty mravního konformismu (starší bratr) a cesty sebeobjevování (mladší bratr). Každá z nich působí jako brýle se specificky zabarvenými skly, skrze něž pozorujeme život, nebo jako paradigma, na jehož základě obecně formujeme svoje porozumění světu kolem nás. Každá z nich představuje metodu nalezení osobní důležitosti a ceny, metodu pojmenování nešvarů světa. Čtenáře možná překvapí, že každá z nich představuje popření samotné podstaty křesťanské víry. Na jediném Ježíšově podobenství Keller přesvědčivě vysvětluje, co je - bez ohledu na příslušnost k té které církvi - jádrem pravého křesťanství. Newyorský kazatel a spisovatel využívá Ježíšovo podobenství o starším a mladším bratrovi k ilustraci dvou základních cest, po nichž se lidé pokoušejí jít za naplněním: cesty mravního konformismu (starší bratr) a cesty sebeobjevování (mladší bratr). (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marnotratný bůh - Timothy Keller , Event marketing (80-247-0646-6)

Hybridní politika - Jan Keller

Hybridní politika - Jan Keller
Detail

Profesor Keller ve své nejnovější knize ukazuje, jak se změnil ráz politiky v západním světě, a proč se tak změnil. Proč "pravicové" strany přestaly hájit lidskou svobodu a proč "levicové" strany přestaly hájit zájmy chudých. Autor o ní říká v úvodu toto: "Žijeme ve velmi zvláštní době. Levicové politické strany prohrávají volby a prakticky ve všech zemích jsou na ústupu. Globální kapitalismus triumfuje ve stále dalších a dalších zemích. Všude se privatizuje. Sociální státy - někdejší pýcha levicové ideologie - jsou neúnosně zadluženy. Mluví se stále vážněji o agónii levice. Ve stejné době přitom zaznívá varování, že levicoví kulturní revolucionáři ovládli klíčové instituce a hrozí zlikvidovat celou západní kulturu. Z vysokých škol a z médií se šíří ideologie rovnostářství právě v době, kdy se rozevírají sociální nůžky a narůstají ekonomické nerovnosti v rovině příjmů i majetků. Velké nadnárodní koncerny a úspěšní miliardáři tyto revoluční výzvy, namířené údajně proti jejich moci, plně podporují. K vítězství levičáků toužících převychovat člověka dochází v téže době, kdy je každý člověk povinen pohlížet na sebe jako na "podnikatele se sebou samým" a všemožně usilovat o zhodnocení svého lidského kapitálu. Ve stejné době, kdy nadnárodní koncerny řízené v naprosté většině bílými muži diktují své podmínky celým státům a kontinentům, je bílý muž obviňován za svoji rasistickou a koloniální minulost. Z ekonomicky nejvyspělejších kapitalistických zemí přichází volání po kulturní revoluci ne nepodobné tomu, co mělo kdysi dovést ke komunismu rozvojovou Čínu. Ke kulturní revoluci se hlásí především dobře situovaní příslušníci vyšších středních vrstev. Chtějí dělat revoluci namířenou proti zastaralému myšlení nižších středních vrstev. Těm, kdo jsou úplně nahoře, to ani v nejmenším nevadí. Těm, kdo jsou úplně dole, to ani v nejmenším nepomáhá. Tato kniha pojednává o hybridní politice, tedy o velice zvláštní dělbě práce mezi pravicovými neoliberály, kteří zdeformovali liberalismus, a levicovými neomarxisty, kteří zkarikovali marxismus. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Hybridní politika - Jan Keller , Marketing for small and medium enterprises

Králův kříž - Keller Timothy

Králův kříž - Keller Timothy
Detail

Známý manhattanský pastor a myslitel Timothy Keller, označený časopisem Newsweek za "C. S. Lewise 21. století" předkládá čtenářům překvapivě svěží pohled na Ježíše Krista, v jehož příběhu vidí klíč ke smyslu našeho života i světa v knize Králův Kříž: Život Ježíše a příběh světa. Příběh nejvlivnější postavy lidské historie byl během tisíciletí vyprávěn již nesčetněkrát. Má smysl se jím zabývat i dnes? Tak jako ostatní jeho knihy i tato je určena všem přemýšlivým čtenářům - věřícím, duchovně hledajícím i skeptikům. (patro.cz)

Podobné produkty ako Králův kříž - Keller Timothy , Management a hospodaření muzeí (9788024636535)

Hybridní politika - Keller Jan

Hybridní politika - Keller Jan
Detail

Nová kniha sociologa prof. Jana Kellera je velice přesnou analýzou převládajících fenoménu současné společenské a politické situace u nás i v evropském a světovém kontextu. Vydává ji Nakladatelství Ivana Davida. Autor o ní říká v úvodu toto: "Žijeme ve velmi zvláštní době. Levicové politické strany prohrávají volby a prakticky ve všech zemích jsou na ústupu. Globální kapitalismus triumfuje ve stále dalších a dalších zemích. Všude se privatizuje. Sociální státy - někdejší pýcha levicové ideologie - jsou neúnosně zadluženy. Mluví se stále vážněji o agónii levice. Ve stejné době přitom zaznívá varování, že levicoví kulturní revolucionáři ovládli klíčové instituce a hrozí zlikvidovat celou západní kulturu. Z vysokých škol a z médií se šíří ideologie rovnostářství právě v době, kdy se rozevírají sociální nůžky a narůstají ekonomické nerovnosti v rovině příjmů i majetků. Velké nadnárodní koncerny a úspěšní miliardáři tyto revoluční výzvy, namířené údajně proti jejich moci, plně podporují. K vítězství levičáků toužících převychovat člověka dochází v téže době, kdy je každý člověk povinen pohlížet na sebe jako na "podnikatele se sebou samým" a všemožně usilovat o zhodnocení svého lidského kapitálu. Ve stejné době, kdy nadnárodní koncerny řízené v naprosté většině bílými muži diktují své podmínky celým státům a kontinentům, je bílý muž obviňován za svoji rasistickou a koloniální minulost. Z ekonomicky nejvyspělejších kapitalistických zemí přichází volání po kulturní revoluci ne nepodobné tomu, co mělo kdysi dovést ke komunismu rozvojovou Čínu. Ke kulturní revoluci se hlásí především dobře situovaní příslušníci vyšších středních vrstev. Chtějí dělat revoluci namířenou proti zastaralému myšlení nižších středních vrstev. Těm, kdo jsou úplně nahoře, to ani v nejmenším nevadí. Těm, kdo jsou úplně dole, to ani v nejmenším nepomáhá. Tato kniha pojednává o hybridní politice, tedy o velice zvláštní dělbě práce mezi pravicovými neoliberály, kteří zdeformovali liberalismus, a levicovými neomarxisty, kteří zkarikovali marxismus. (patro.cz)

Podobné produkty ako Hybridní politika - Keller Jan , Krizový management barokní ekonomiky? (9788024645094)

Marketing Základy marketingu 2 - Moudrý Marek

Marketing Základy marketingu 2 - Moudrý Marek
Detail

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice pro spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů. (patro.cz)

Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu 2 - Moudrý Marek , Nebel david: philip glass / igor stravin: violin concertos - cd (0190758829821)

Marketing Základy marketingu 1 - Moudrý Marek

Marketing Základy marketingu 1 - Moudrý Marek
Detail

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů. (patro.cz)

Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu 1 - Moudrý Marek , Funko pop! pin disney pixar up - kevin (671803412675)

Quiksilver Keller Shirt Košile Šedá

Quiksilver Keller Shirt Košile Šedá
Detail

Model: Keller Shirt Barva: tmavě šedá Vzor: žíhaný Typ: neformální, s límečkem Střih: regular fit Zapínání: na knoflíky Něco navíc: nášivka Materiál: 100% polyester (bibloo.cz)

Podobné produkty ako Quiksilver Keller Shirt Košile Šedá , Kevin murphy thick.again bezoplachová péče 100 ml (hkvmrwxn130127)

Schůzky s Ježíšem - Timothy Keller

Schůzky s Ježíšem - Timothy Keller
Detail

Lidé si myslí, že o křesťanství už vědí všechno. Možná právě to je dnes jednou z největších překážek přijetí křesťanské víry. Vědí ale ve skutečnosti, čemu křesťané věří? Když si přečteme pojednání o mužích a ženách, s nimiž se Ježíš během svého života setkal, zjistíme, že Ježíšovy rozhovory se netýkaly osobních hříchů či konkrétních náboženských názorů a praktik. Nepředstavovaly ani soubor diskusních témat, ani jakousi politickou platformu. Rozhovory Ježíše zachycují v okamžicích, kdy se setkal s lidmi hledajícími odpovědi na velké nevyslovené otázky. Kdo jsme? Proč tu jsme? Proč být dobrým člověkem? Proč vůbec druhé lidi milovat? Co se ve světě pokazilo? A může ještě něco svět napravit? Zatímco většina lidí toužících po duchovní zkušenosti začíná své hledání s obavami ze zklamání, Ježíš nám sděluje, že nabízí nekonečně víc. Vždycky překoná naše očekávání. Zbavme se předsudků a připravme se na změnu svých priorit a koncepčních schémat. Bez ohledu na to, co očekáváme, v co doufáme a o čem sníme – Ježíšovou zásluhou objevíme něco mnohem většího. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Schůzky s Ježíšem - Timothy Keller , Obsahový marketing (978-80-251-4152-6)

Karl Kostka - Susanne Keller-Giger

Karl Kostka - Susanne Keller-Giger
Detail

Monografie o Karl Kostkovi (Carl Kostka, 1870-1957), senátoru a posledním demokratickém německém starostovi města Liberce, jakož i o Německé demokratické svobodomyslné straně (Deutsche Demokratische Freiheitspartei), jejímž předsedou byl tento muž až do jara 1939, nám nabízí pohled na zápasy o porozumění mezi Němci a Čechy v časech první Československé republiky, které tato malá strana - nakonec ovšem neúspěšně - sváděla. Ani poslední léta Kostkova života nebyla prostá hořkosti. Po nacistických šikanách v době protektorátu a manželčině násilné smrti v poválečných zmatcích žil Karel Kostka s oběma svými dětmi izolovaně a téměř zapomenut v Praze až do svého skonu v r. 1957. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Karl Kostka - Susanne Keller-Giger , Mezinárodní marketing (978-80-271-3006-1)

Schůzky s Ježíšem - Keller Timothy

Schůzky s Ježíšem - Keller Timothy
Detail

Lidé si myslí, že o křesťanství už vědí všechno. Možná právě to je dnes jednou z největších překážek přijetí křesťanské víry. Vědí ale ve skutečnosti, čemu křesťané věří? Když si přečteme pojednání o mužích a ženách, s nimiž se Ježíš během svého života setkal, zjistíme, že Ježíšovy rozhovory se netýkaly osobních hříchů či konkrétních náboženských názorů a praktik. Nepředstavovaly ani soubor diskusních témat, ani jakousi politickou platformu. Rozhovory Ježíše zachycují v okamžicích, kdy se setkal s lidmi hledajícími odpovědi na velké nevyslovené otázky. Kdo jsme? Proč tu jsme? Proč být dobrým člověkem? Proč vůbec druhé lidi milovat? Co se ve světě pokazilo? A může ještě něco svět napravit? Zatímco většina lidí toužících po duchovní zkušenosti začíná své hledání s obavami ze zklamání, Ježíš nám sděluje, že nabízí nekonečně víc. Vždycky překoná naše očekávání. Zbavme se předsudků a připravme se na změnu svých priorit a koncepčních schémat. Bez ohledu na to, co očekáváme, v co doufáme a o čem sníme – Ježíšovou zásluhou objevíme něco mnohem většího. (patro.cz)

Podobné produkty ako Schůzky s Ježíšem - Keller Timothy

Jsme tady doma - Keller Jan

Jsme tady doma - Keller Jan
Detail

Jan Keller sleduje politické dění velmi pečlivě a soustavně, vyslovuje se bez prodlení a bez servítků. Píše komentáře, jako se jiní věnují osobním deníkům. Rozdíl je v tom, že Keller se nezabývá sebou, ale jde mu o společnost, o to, jak tady v Česku žijeme, kdo a co tady dělá, kdo nám lže a co za tím může být. Kniha Jsme tady doma je uspořádaná do deseti kapitol. Každá z nich představuje některé z klíčových politických témat: od zadlužování k pohledu na to, co je dnes levice a pravice. Jde tak o svéráznou kroniku doby doplněnou slovníčkem vybraných politických aktérů, kteří po sehrané roli často mizí do zapomnění. (patro.cz)

Podobné produkty ako Jsme tady doma - Keller Jan

KELLER Nerezový hrnec, 20 cm

KELLER Nerezový hrnec, 20 cm
Detail

Základem každého vaření je kvalitní hrnec. Masivní hrnec s poklicí z kvalitní nerezové oceli s termoakumulačním dnem a doplněný poklicí z tvrzeného skla zajistí úsporné, ekonomické a efektivní vaření. Ať už vaříte s minimem tuku, v pokrmu chcete zachovat co nejvíce nutričních látek a přirozené chuti, nebo rádi experimentujete a zkoušíte nové věci, celonerezové nádobí bude dobrým základem vašich kulinářských výtvorů. (4home.cz)

Podobné produkty ako KELLER Nerezový hrnec, 20 cm

Marketing - Základy marketingu 2. díl - Marek Moudrý

Marketing - Základy marketingu 2. díl - Marek Moudrý
Detail

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice pro spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing - Základy marketingu 2. díl - Marek Moudrý

Marketing - Základy marketingu 1. díl - Marek Moudrý

Marketing - Základy marketingu 1. díl - Marek Moudrý
Detail

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing - Základy marketingu 1. díl - Marek Moudrý

Marketing Základy marketingu učebnice učitele - Moudrý Marek

Marketing Základy marketingu učebnice učitele - Moudrý Marek
Detail

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných úkolů a testy pro opakování učiva. (patro.cz)

Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu učebnice učitele - Moudrý Marek

Philip Zimbardo Paměti psychologa - Zimbardo Philip

Philip Zimbardo Paměti psychologa - Zimbardo Philip
Detail

V rámci Stanford Historical Society Oral History vznikly v roce 2017 nahrávky rozhovorů s předním současným psychologem Philipem Zimbardem (* 1933). V nich vzpomíná na své drsné dětství za hospodářské krize v chudinském čtvrti New Yorku v rodině sicilských emigrantů, svou touhu studovat, která ho dostala z těchto poměrů až na vysokou školu, začátky psychologické praxe v laboratoři se zvířaty, přátelství se Stanley Milgramem. Velkou část věnuje vzpomínkám na atmosféru na univerzitě v 60. a 70. letech a na okolnosti, průběh a důsledky svého světoznámého Stanfordského experimentu. Dále se ale věnuje i následujícím projektům (zkoumání stydlivosti), svému angažmá ve zkoumání vězeňských systémů, aféře kolem věznice Abú Ghrajb, své přednáškové činnosti po celém světě. Kniha přináší nejen unikátní, živě líčené, a přitom obsahově nabité paměti výrazné osobnosti světové psychologie, ale podává i široký vhled do dějin celého oboru ve 20 století. Philip Zimbardo patří k nejznámějším současným psychologům na světě. Proslavil se mj. svou knihou Luciferův efekt. Portál chystá k vydání jeho knihu Nesmělost. Daniel Hartwig je historik, filozof a archivář Stanfordovy univerzity. (patro.cz)

Podobné produkty ako Philip Zimbardo Paměti psychologa - Zimbardo Philip

Marketing - Základy marketingu 2. - Učebnice studenta - Marek Moudrý

Marketing - Základy marketingu 2. - Učebnice studenta - Marek Moudrý
Detail

Titul zohledňuje stanovený obsah učiva marketingu vycházející z RVP 63-41-M/01 Ekonomika a podnikání. Doporučená hodinová dotace je 2 hod/týdně ve 3. ročníku.Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi. Ujasní si význam marketingového řízení a získají základní předpoklady k pochopení trhu, rozlišení marketingového prostředí a na základě znalostí marketingových komunikací dokážou í kriticky vyhodnotit reklamní sdělení a publicitu. Publikace naučí studenty efektivně pracovat s informacemi, což umožňuje získávat i kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.Charakter učebniceJedná se o moderně pojatý titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy sloužícími k vlastním zápisům studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku „své“ učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice pro mladé spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů. Titul rovněž splňuje požadavky na výuku, které klade kontrolní hospitační subjekt: student aktivně používá kvalitní učebnici a pracuje i s vlastními pracovní zápisy, čímž je interaktivně zapojován do výuky.Učebnice studenta je rozdělena na dva díly a obsahujevýklad učivavolná místa v učebnici pro doplňování učiva (zápis v hodině)otázky k opakování a pochopení učiva vč. oddychových forem opakování probrané látkygrafy, tabulky, obrázky, křížovky a odkazy na webové stránkynetradiční aktivizační metody vedoucí k lepšímu pochopení výuky (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing - Základy marketingu 2. - Učebnice studenta - Marek Moudrý

Quiksilver Keller Block Zip Mikina Šedá

Quiksilver Keller Block Zip Mikina Šedá
Detail

Model: Keller Block Zip Barva: světle šedá, černá Střih: regular fit Rukáv: dlouhý Zapínání: na zip Něco navíc: nášivka Materiál: 100% polyester (bibloo.cz)

Podobné produkty ako Quiksilver Keller Block Zip Mikina Šedá

Quiksilver Keller Block Zip Mikina Šedá

Quiksilver Keller Block Zip Mikina Šedá
Detail

Model: Keller Block Zip Barva: světle šedá, černá Střih: regular fit Rukáv: dlouhý Zapínání: na zip Něco navíc: nášivka Materiál: 100% polyester (bibloo.cz)

Podobné produkty ako Quiksilver Keller Block Zip Mikina Šedá

Quiksilver Keller Block Zip Mikina Šedá

Quiksilver Keller Block Zip Mikina Šedá
Detail

Model: Keller Block Zip Barva: světle šedá, černá Střih: regular fit Rukáv: dlouhý Zapínání: na zip Něco navíc: nášivka Materiál: 100% polyester (bibloo.cz)

Podobné produkty ako Quiksilver Keller Block Zip Mikina Šedá

Svoboda sebezapomnění - Timothy Keller - e-kniha

Svoboda sebezapomnění - Timothy Keller - e-kniha
Detail

eBook:,Manhattanský kazatel bývá kritikou označován za C. S. Lewise 21. století. V této drobné knížce Timothy Keller představuje (s pomocí jedné pasáže z Pavlova 1. listu Korintským) křesťanskou metodu přístupu k vlastnímu egu, k vlastnímu já a k vidění sebe sama, jež se značně liší od metod tradičních i současných moderních a postmoderních kultur (i od současných metod psychologických). Na příkladech rozebírá povahu přirozeného lidského ega (jeho čtyři vlastnosti prázdnotu, bolavost, zaneprázdněnost a křehkost) a řešení potíží nemocného ega spatřuje v evangelijní pokoře, blaženém, požehnaném sebezapomnění, které neznamená ani myslet si o sobě víc (jak se doporučuje v moderních kulturách), ani myslet si o sobě méně (jak se doporučuje v kulturách tradičních), nýbrž prostě myslet na sebe méně. Autor proto všechny křesťany nabádá k rozvíjení evangelijní pokory a svobody sebezapomnění. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Svoboda sebezapomnění - Timothy Keller - e-kniha

Mattel Barbie inspirující ženy Helen Keller

Mattel Barbie inspirující ženy Helen Keller
Detail

Helen Kellerová se tentokrát stala inspirací pro panenku Barbie. Série Barbie® Inspiring Women™ tímto vzdává hold neuvěřitelným hrdinkám své doby. Oblečení této panenky je inspirováno autenticitou dané osobnosti. Historie hrdinky: americká spisovatelka, aktivistka a lektorka, členka Socialistické strany Ameriky rodné jméno Helen Adams Keller nar. 27. června 1880, zemřela 1. června 1968 před druhým rokem věku ztratila zrak i sluch jako první hluchoslepý člověk dokončila studium na Harvardově univerzitě Kupte holčičkám Barbie inspirující ženu! Vhodné pro děti od 6 let Materiál: textil, plast (hracky-4kids.cz)

Podobné produkty ako Mattel Barbie inspirující ženy Helen Keller

Management Základy managementu - Bačík Petr

Management Základy managementu - Bačík Petr
Detail

Cvičebnice navazuje na učebnici managementu a poskytuje širokou škálu nejrůznějších praktických příkladů, s nimiž se lze v praxi setkat. Obsahuje tak příklady, testy a cvičení z oblasti řízení lidských zdrojů, managementu, plánování, organizace, rozhodování a krizového managementu. (patro.cz)

Podobné produkty ako Management Základy managementu - Bačík Petr

Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)

Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)
Detail

Kniha - autor Marek Moudrý, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)

A Biblia má predsa pravdu - Werner Keller

A Biblia má predsa pravdu - Werner Keller
Detail

Už päťdesiat rokov potvrdzuje táto kniha na základe vedeckých poznatkov, že o historickej pravde Biblie nemožno pochybovať. Odborne fundovaná, náučná a zároveň vzdelávajúca publikácia sa už mnoho rokov považuje za štandardnú prácu o biblickom výskume. Werner Keller novátorsky, až úzkostlivo pedantne spracoval a objasnil mnohé archeologické nálezy s fascinujúcimi popismi vykopávok a analýzou starých textov. Nedávno knihu doplnil jeho kolega Joachim Rehork o nové fakty a poznatky, pretože v biblickej archeológii sa vždy deje a objavuje niečo neočakávané. Premýšľali ste o fascinujúcej histórii Biblie alebo o vedeckých a historických štúdiách, ktoré ju podporili? V knihe nájdete: Pozoruhodné dôkazy potvrdzujúce niektoré z najvýznamnejších aj kontroverzných udalostí v Biblii vrátane zničenia Sodomy a Gomory. Dešifrované texty z antického sveta ponúkajú zaujímavý pohľad na vznik Desatora prikázaní. Mimoriadne techniky, ktoré sa snažili dokázať autentickosť Turínskeho plátna. …a ešte omnoho viac! S knihou A Biblia má predsa pravdu sa vydáte na úžasnú cestu do Svätej zeme i do tajomstiev Svätého písma, ktoré predstavuje svetové duchovné dedičstvo a jednu z najkrajších duchovných hádaniek v dejinách ľudstva. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako A Biblia má predsa pravdu - Werner Keller

A Biblia má predsa pravdu - Keller Werner

A Biblia má predsa pravdu - Keller Werner
Detail

Už päťdesiat rokov potvrdzuje táto kniha na základe vedeckých poznatkov, že o historickej pravde Biblie nemožno pochybovať. Odborne fundovaná, náučná a zároveň vzdelávajúca publikácia sa už mnoho rokov považuje za štandardnú prácu o biblickom výskume. Werner Keller novátorsky, až úzkostlivo pedantne spracoval a objasnil mnohé archeologické nálezy s fascinujúcimi popismi vykopávok a analýzou starých textov. Nedávno knihu doplnil jeho kolega Joachim Rehork o nové fakty a poznatky, pretože v biblickej archeológii sa vždy deje a objavuje niečo neočakávané. Premýšľali ste o fascinujúcej histórii Biblie alebo o vedeckých a historických štúdiách, ktoré ju podporili? V knihe nájdete: Pozoruhodné dôkazy potvrdzujúce niektoré z najvýznamnejších aj kontroverzných udalostí v Biblii vrátane zničenia Sodomy a Gomory. Dešifrované texty z antického sveta ponúkajú zaujímavý pohľad na vznik Desatora prikázaní. Mimoriadne techniky, ktoré sa snažili dokázať autentickosť Turínskeho plátna. …a ešte omnoho viac! S knihou A Biblia má predsa pravdu sa vydáte na úžasnú cestu do Svätej zeme i do tajomstiev Svätého písma, ktoré predstavuje svetové duchovné dedičstvo a jednu z najkrajších duchovných hádaniek v dejinách ľudstva. (patro.cz)

Podobné produkty ako A Biblia má predsa pravdu - Keller Werner

Mezinárodní marketing

Mezinárodní marketing
Detail

Mezinárodní marketing v klasickém pojetí připomíná středoškolskou matematiku a pracuje s jednoduchými, přehledně strukturovanými modely a pojmy. Jejich součástí je zejména rozhodování o tom, na který zahraniční trh vstoupit a jakým způsobem, rozhodování o marketingovém programu či organizaci mezinárodního marketingu. Analyzovány musí být ale i další procesy či faktory, ať už jde o legislativu země, kam chceme vyvážet, vliv lobbingu, dominanci tuzemských výrobců či sociálně kulturní odlišnosti, problémy při výzkumu trhu a mnohé další. Reálná skutečnost je ale v současnosti ještě mnohem složitější. Probíhající proces globalizace s mnoha destabilizačními komponentami a megaintegrace limitují možnosti aplikace klasických modelů v mezinárodním marketingu. Kniha přibližuje mezinárodní marketing komplexně, v širších souvislostech, a poukazuje na nové trendy v této oblasti. Pozornost je věnována například otázce strategie v mezinárodním marketingu, jsou vysvětlena specifika marketingové komunikace při pronikání na zahraniční trhy, úloha tzv. celebrit v mezinárodním marketingu či význam internetu. Samostatné kapitoly jsou věnovány mimo jiné také mezinárodnímu marketingu v kultuře a ve sportu a není opominuta ani problematika mezinárodního politického marketingu. (patro.cz)

Podobné produkty ako Mezinárodní marketing

Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)

Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)
Detail

Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)

Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)

Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)
Detail

Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)
Marketing management (978-80-247-4150-5), Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9), Marketing a management muzeí a památek (80-247-1104-4), KELLER Nerezový hrnec, 20 cm, KELLER Nerezový hrnec, 16 cm, Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-061-1), ELICA LANE IX/A/52, Děvčata z Firefly Lane (9788025738993), pouzdro na pistoli kevin, ELICA LANE MBL/A/72 (661OPPRF0165834), Balmuir Park Lane S black (BAL_145307250S), ELICA LANE WH/A/52 (661OPPRF0157357), ELICA LANE WH/A/72 (661OPPRF0157394), ELICA LANE IX/A/72 (661OPPRF0157377), Bowie David, Glass Philip: Low Symphony - LP (0028948201068), Glass Philip: Itaipu, Canyon (2x LP) - LP (8719262014343), philip pullman kniha prachu 1 la belle sauvage, Time Management nejvyšší generace, Marketing menších a středních firem, BLAUER kalhoty, KEVIN 2.0 - USA (šedé) (motonad01864), The Ocean at the End of the Lane (1472283368), Event marketing (80-247-0646-6), MARKETING FOR SMALL AND MEDIUM ENTERPRISES, Management a hospodaření muzeí (9788024636535), Krizový management barokní ekonomiky? (9788024645094), Nebel David: Philip Glass / Igor Stravin: Violin Concertos - CD (0190758829821), Funko POP! Pin Disney Pixar UP - Kevin (671803412675), KEVIN MURPHY Thick.Again bezoplachová péče 100 ml (HKVMRWXN130127), Obsahový marketing (978-80-251-4152-6), Mezinárodní marketing (978-80-271-3006-1)