Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera a styly vedení. Zorientují se v systému organizace managementu v hotelnictví. Seznámí se také s významem hotelových řetězců. (patro.cz)
Podobné produkty ako Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Karásková Eva , Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-061-1)Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera a styly vedení. Zorientují se v systému organizace managementu v hotelnictví. Seznámí se také s významem hotelových řetězců. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Eva Karasová, Kynclová Jaroslava , Finanční analýza pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-060-4)Kniha - autor Jaroslava Kynclová; Eva Karásková, 152 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera a styly vedení. Zorientují se v systému organizace managementu v hotelnictví. Seznámí se také s významem hotelových řetězců. (alza.cz)
Podobné produkty ako Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-061-1) , Makroekonomie a hospodářská politika: pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-062-8)Tento díl ucelené řady učebnic vysvětluje podstatu a význam finančního řízení hotelového provozu. Objasňuje zdroje financování podnikových činností a s tím související podnikatelský záměr, zakladatelský rozpočet a hodnocení efektivnosti investic. Dále seznamuje s finanční analýzou, zejména s výpočty poměrových ukazatelů. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Finanční analýza pro střední a vyšší hotelové školy - Irena Králová , Podnikání v hotelnictví a gastronomii + cd: pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-054-3)Tento díl ucelené řady učebnic vysvětluje podstatu a význam finančního řízení hotelového provozu. Objasňuje zdroje financování podnikových činností a s tím související podnikatelský záměr, zakladatelský rozpočet a hodnocení efektivnosti investic. Dále seznamuje s finanční analýzou, zejména s výpočty poměrových ukazatelů. (patro.cz)
Podobné produkty ako Finanční analýza pro střední a vyšší hotelové školy - Králová Irena , Nauka o výživě pro střední hotelové školy a veřejnost (80-7168-926-2)Publikace obsahuje základní problematiku podnikání v oblasti ubytování a stravování. Součástí textu jsou cvičení, ve kterých se žáci naučí aplikovat teorii na příkladech z praxe při řízení ubytovacích a stravovacích zařízení. Praktická část obsahuje hotelový software, který je jako demoverze na CD vloženém do knihy. Součástí CD jsou také různé přílohy připravené k tisku (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Podnikání v hotelnictví a gastronomii -- Pro střední a vyšší hotelové školy - Smetana František , Základy práva pro střední a vyšší odborné školy (978-80-7400-880-1)Učebnice podává výklad makroekonomických pojmů. Vede k pochopení významu hospodářské politiky státu, seznamuje s fungováním jednotlivých nástrojů hospodářské politiky. Učí studenty posuzovat dopady inflace a nezaměstnanosti a hodnotit výkonnost ekonomiky. Řeší také vztahy se zahraničím, globalizační procesy a činnost nadnárodních institucí. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Makroekonomie a hospodářská politika státu pro střední a vyšší hotelové školy - Irena Králová , Marketing a management muzeí a památek (80-247-1104-4)Kniha - autor Irena Králová, 128 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tento díl ucelené řady učebnic vysvětluje podstatu a význam finančního řízení hotelového provozu. Objasňuje zdroje financování podnikových činností a s tím související podnikatelský záměr, zakladatelský rozpočet a hodnocení efektivnosti investic. Dále seznamuje s finanční analýzou, zejména s výpočty poměrových ukazatelů. (alza.cz)
Podobné produkty ako Finanční analýza pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-060-4) , Účetnictví pro střední a vyšší odborné školy v hotelnictví a cestovním ruchu (978-80-7373-036-9)Kniha - autor Irena Králová, 176 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice podává výklad makroekonomických pojmů. Vede k pochopení významu hospodářské politiky státu, seznamuje s fungováním jednotlivých nástrojů hospodářské politiky. Učí studenty posuzovat dopady inflace a nezaměstnanosti a hodnotit výkonnost ekonomiky. Řeší také vztahy se zahraničím, globalizační procesy a činnost nadnárodních institucí. (alza.cz)
Podobné produkty ako Makroekonomie a hospodářská politika: pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-062-8) , Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)Kniha - autor František Smetana; Eva Krátká, 160 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace obsahuje základní problematiku podnikání v oblasti ubytování a stravování. Součástí textu jsou cvičení, ve kterých se žáci naučí aplikovat teorii na příkladech z praxe při řízení ubytovacích a stravovacích zařízení. Praktická část obsahuje hotelový software, který je jako demoverze na CD vloženém do knihy. Součástí CD jsou také různé přílohy připravené k tisku. (alza.cz)
Podobné produkty ako Podnikání v hotelnictví a gastronomii + CD: Pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-054-3) , Technologie přípravy pokrmů 1: učebnice pro střední odborná učiliště a pro hotelové školy (80-7168-912-2)Kniha - autor Alexander Šíma; Milan Suk, 464 stran, česky Celkově již sedmnácté vydání učebnice Základy práva pro střední a vyšší odborné školy svědčí o popularitě, kterou si učební text po mnoha letech mezi studenty středních škol, ale též mezi laickou veřejností získal. Přiměřený rozsah díla s velmi srozumitelnou formou výkladu poskytuje ucelený přehled společenských vztahů a tomu odpovídajících institutů ve všech významných oblastech práva. Publikace je rozdělena do dvanácti samostatných kapitol. Každá z nich obsahuje shrnutí v podobě dílčích kontrolních otázek. Obsah výkladu zahrnuje v podtextu uvedené příklady k danému celku či konkrétní vysvětlivky. Učebnice je zaměřena především na nejvýznamnější právní obory, které vycházejí z ústavních principů českého právního řádu. Mezi ně patří ústavní právo, právo občanské, trestní, pracovní, ale i správní a finanční právo. Do textu je zakomponována i část zabývající se evropskou integrací a evropským právem.... (alza.cz)
Podobné produkty ako Základy práva pro střední a vyšší odborné školy (978-80-7400-880-1) , Technologie přípravy pokrmů 4: učebnice pro střední odborná učiliště a pro hotelové školy (978-80-7373-066-6)Učebnice základů účetnictví „šitých na míru“ RVP a tematických plánů hotelových škol seznamuje žáky s významem účetnictví pro řízení firmy v oblasti hotelnictví a cestovního ruchu. Obsahuje také procvičovací příklady s řešením, kontrolní otázky, shrnutí v závěru kapitol, přílohy (např. ukázky různých formulářů, směrná účtová osnova) a výsledky a řešení úloh. Má schvalovací doložku MŠMT. (patro.cz)
Podobné produkty ako Účetnictví pro střední a vyšší odborné školy v hotelnictví a cestovním ruchu - Králová Irena , Technologie přípravy pokrmů 3: učebnice pro střední odborná učiliště a pro hotelové školy (978-80-7373-032-1)eBook:,Jak mohou muzea a památky vytvářet zájem a poptávku publika a naplňovat své poslání ve vztahu k veřejnosti i hodnotám, jež mají ochraňovat? Jakým dilematům a rizikům čelí kulturní organizace u nás i ve světě? Jsou zahraniční modely a zkušenosti aplikovatelné v českých podmínkách? To jsou jen některé z důležitých otázek, na které se snaží najít odpověď tato první česká monografie o marketingu a strategickém řízení muzeí a památek. Autor věnuje zvláštní pozornost procesům spotřeby kulturních statků, vnímání muzejních objektů a expozic a analýze produktu muzeí a památek jako východisku marketingové činnosti kulturních organizací. Podrobně se zabývá kulturní kompetencí jako kritickým faktorem, který ovlivňuje poptávku současného publika po muzeu, a ukazuje, že organizace prezentující kulturní dědictví mohou v konkurenci stále širšího spektra volnočasových aktivit obstát jen tehdy, pokud svým divákům otevřou cestu k výjimečným prožitkům. Kniha je určena především pracovníkům muzeí, galerií, památkových objektů a dalších tzv. kulturních destinací, zřizovatelům těchto institucí, pracovníkům státní správy a samosprávy, profesionálům z oblasti turistického průmyslu, učitelům a studentům. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketing a management muzeí a památek - Ladislav Kesner - e-kniha , Technologie přípravy pokrmů 5: učebnice pro střední odborná učiliště a pro hotelové školy (978-80-7373-026-0)Elektronická kniha - autor Ladislav Kesner, 304 stran Jak mohou muzea a památky vytvářet zájem a poptávku publika a naplňovat své poslání ve vztahu k veřejnosti i hodnotám, jež mají ochraňovat? Jakým dilematům a rizikům čelí kulturní organizace u nás i ve světě? Jsou zahraniční modely a zkušenosti aplikovatelné v českých podmínkách? To jsou jen některé z důležitých otázek, na které se snaží najít odpověď tato první česká monografie o marketingu a strategickém řízení muzeí a památek. Autor věnuje zvláštní pozornost procesům spotřeby kulturních statků, vnímání muzejních objektů a expozic a analýze produktu muzeí a památek jako východisku marketingové činnosti kulturních organizací. Podrobně se zabývá kulturní kompetencí jako kritickým faktorem, který ovlivňuje poptávku současného publika po muzeu, a ukazuje, že organizace prezentující kulturní dědictví mohou v konkurenci stále širšího spektra volnočasových aktivit obstát jen tehdy, pokud svým divákům otevřou cestu... (alza.cz)
Podobné produkty ako Marketing a management muzeí a památek (80-247-1104-4) , Kds souprava pro hotelové školy (2815.00)Kniha - česky Učebnice základů účetnictví „šitých na míru“ RVP a tematických plánů hotelových škol seznamuje žáky s významem účetnictví pro řízení firmy v oblasti hotelnictví a cestovního ruchu. Obsahuje také procvičovací příklady s řešením, kontrolní otázky, shrnutí v závěru kapitol, přílohy (např. ukázky různých formulářů, směrná účtová osnova) a výsledky a řešení úloh. Má schvalovací doložku MŠMT. (alza.cz)
Podobné produkty ako Účetnictví pro střední a vyšší odborné školy v hotelnictví a cestovním ruchu (978-80-7373-036-9) , Marketing management (978-80-247-4150-5)Jde o učebnici pro předmět nauka o výživě na středních hotelových školách. Lze ji využít i při teoretické přípravě na SOU obor kuchař-číšník. Může však posloužit i široké veřejnosti. Podává základní informace o podstatě výživy, přeměn látek a energií a vyúsťuje do všeobecných zásad správné výživy člověka v různých věkových kategoriích, a to zdravých i nemocných. Vychází přitom z biologických základů člověka. Učebnice má schvalovací doložku MŠMT. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Nauka o výživě - pro střední hotelové školy a veřejnost - Libuše Kuderová , Cestovní ruch: pro vyšší odborné a vysoké školy (978-80-7373-107-6)Jde o učebnici pro předmět nauka o výživě na středních hotelových školách. Lze ji využít i při teoretické přípravě na středních odborných učilištích obor kuchař-číšník. Může však posloužit i široké veřejnosti. Podává základní informace o podstatě výživy, přeměn látek a energií a vyúsťuje do všeobecných zásad správné výživy člověka v různých věkových kategoriích, a to zdravých i nemocných (patro.cz)
Podobné produkty ako Nauka o výživě pro střední hotelové školy a veřejnost - Kuderová Libuše , Písemná a elektronická komunikace 2: pro střední školy a veřejnost (80-7168-924-6)Se ženami, nebo bez nich? Česká republika je již několik let v recesi. To, co českou ekonomiku významně poškozuje a způsobuje zaostávání za okolními státy, je mimo jiné také problematická hierarchie hodnot a preferencí jak mezi manažery, tak v celé populaci. Je otázkou, zda tento „posunutý“ žebříček hodnot nesouvisí i s tím, že v rozhodovacích procesech ve výkonnějších ekonomikách, než je ta naše, je daleko vyváženější zastoupení žen i mužů. Jsou to ženy, které mohou zachránit svět? Co přináší? Myšlenku rovných šancí pro každého člověka, tedy i právo žen podílet se vyrovnaným způsobem na životě společnosti, je třeba doplnit tím, na co slyší muži, kteří v této chvíli rozhodují – tedy konkrétními benefity a čísly dokazujícími, že větší účast žen v managementu představuje skutečný přínos a podmínku úspěšnosti v budoucnosti. Společnou ambicí autorů tohoto sborníku je tuto debatu alespoň otevřít. (patro.cz)
Podobné produkty ako Ženy a management - Dytrt Zdenek , Český jazyk pro střední odborné školy a střední odborná učiliště (978-80-7238-875-2)Kniha - autor Libuše Kuderová, 184 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Jde o učebnici pro předmět nauka o výživě na středních hotelových školách. Lze ji využít i při teoretické přípravě na středních odborných učilištích obor kuchař-číšník. Může však posloužit i široké veřejnosti. Podává základní informace o podstatě výživy, přeměn látek a energií a vyúsťuje do všeobecných zásad správné výživy člověka v různých věkových kategoriích, a to zdravých i nemocných (alza.cz)
Podobné produkty ako Nauka o výživě pro střední hotelové školy a veřejnost (80-7168-926-2) , Příklady z managementu a jejich řešení: pro střední školy a pro veřejnost (80-7168-576-3)eBook:,Se ženami, nebo bez nich? Česká republika je již několik let v recesi. To, co českou ekonomiku významně poškozuje a způsobuje zaostávání za okolními státy, je mimo jiné také problematická hierarchie hodnot a preferencí jak mezi manažery, tak v celé populaci. Je otázkou, zda tento „posunutý“ žebříček hodnot nesouvisí i s tím, že v rozhodovacích procesech ve výkonnějších ekonomikách, než je ta naše, je daleko vyváženější zastoupení žen i mužů. Jsou to ženy, které mohou zachránit svět? Co přináší? Myšlenku rovných šancí pro každého člověka, tedy i právo žen podílet se vyrovnaným způsobem na životě společnosti, je třeba doplnit tím, na co slyší muži, kteří v této chvíli rozhodují – tedy konkrétními benefity a čísly dokazujícími, že větší účast žen v managementu představuje skutečný přínos a podmínku úspěšnosti v budoucnosti. Společnou ambicí autorů tohoto sborníku je tuto debatu alespoň otevřít. Kniha autorského kolektivu kolem doc. Zdenka Dytrta přináší příspěvky například na následující témata: - Absence kvalitativních hodnot v managementu - Zastoupení žen ve vedení vysokých škol v ČR - Ženy ve veřejné správě Publikace obsahuje také konkrétní příklady z praxe českých podniků nebo náhled na situaci v ostatních státech: - Ženy v managementu firmy Petrof - Řešení genderových problémů ve společnosti Atas - Dopady zavedení genderových kvót ve správních radách v Norsku doc. Ing. Zdenek Dytrt, CSc přednáší předmět Manažerská etika na Univerzitě T. Bati ve Zlíně a na Univerzitě Pardubice. Ve spolupráci s fakultami obou univerzit pořádá konference a kulaté stoly se zaměřením na význam etiky v ekonomice. Před 15 lety založil občanské sdružení Etika podnikání a veřejné správy, kterého je předsedou. Sdružení vydalo doposud devět dílů knižní publikace Manažerská etika – inspirace pro 21. století, ve kterých významní odborníci prezentují své názory na vývoj managementu. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Ženy a management - Zdeněk Dytrt - e-kniha , Příklady z bankovnictví a jejich řešení pro střední školy a pro veřejnost (80-7168-677-8)Elektronická kniha - autor Zdenek Dytrt, 200 stran Se ženami, nebo bez nich? Česká republika je již několik let v recesi. To, co českou ekonomiku významně poškozuje a způsobuje zaostávání za okolními státy, je mimo jiné také problematická hierarchie hodnot a preferencí jak mezi manažery, tak v celé populaci. Je otázkou, zda tento „posunutý“ žebříček hodnot nesouvisí i s tím, že v rozhodovacích procesech ve výkonnějších ekonomikách, než je ta naše, je daleko vyváženější zastoupení žen i mužů. Jsou to ženy, které mohou zachránit svět? Co přináší? Myšlenku rovných šancí pro každého člověka, tedy i právo žen podílet se vyrovnaným způsobem na životě společnosti, je třeba doplnit tím, na co slyší muži, kteří v této chvíli rozhodují – tedy konkrétními benefity a čísly dokazujícími, že větší účast žen v managementu představuje skutečný přínos a podmínku úspěšnosti v budoucnosti. Společnou ambicí autorů tohoto sborníku je tuto debatu alespoň... (alza.cz)
Podobné produkty ako Ženy a management (978-80-265-0150-3)Kniha - autor Zdenek Dytrt, 200 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Se ženami, nebo bez nich? Česká republika je již několik let v recesi. To, co českou ekonomiku významně poškozuje a způsobuje zaostávání za okolními státy, je mimo jiné také problematická hierarchie hodnot a preferencí jak mezi manažery, tak v celé populaci. Je otázkou, zda tento „posunutý“ žebříček hodnot nesouvisí i s tím, že v rozhodovacích procesech ve výkonnějších ekonomikách, než je ta naše, je daleko vyváženější zastoupení žen i mužů. Jsou to ženy, které mohou zachránit svět? Co přináší? Myšlenku rovných šancí pro každého člověka, tedy i právo žen podílet se vyrovnaným způsobem na životě společnosti, je třeba doplnit tím, na co slyší muži, kteří v této chvíli rozhodují – tedy konkrétními benefity a čísly dokazujícími, že větší účast žen v managementu představuje skutečný přínos a podmínku úspěšnosti v budoucnosti. Společnou ambicí autorů tohoto sborníku je tuto debatu alespoň... (alza.cz)
Podobné produkty ako Ženy a management: Kreativita, inovace, etika, kvalitativní management (978-80-265-0150-3) , Dějepis 1 pro gymnázia a střední školy: pravěk a starověk (978-80-7235-582-2)Učebnice vhodná pro všechny typy středních škol, kde se deskriptivní geometrie vyučuje jako povinný, volitelný, resp. nepovinný předmět. V úvodních kapitolách jsou zopakovány potřebné stereometrické poznatky a vyloženy základy promítání. Kótové promítání je první promítání, se kterým se čtenář seznámí, na ně navazuje promítání Mongeovo. V Mongeově promítání se řeší nejen úlohy základní, ale i úlohy o tělesech, a to jak o hranolech a jehlanech, tak o rotačních tělesech. Úlohám o rotačních tělesech předchází kapitola o kuželosečkách. Závěrečná kapitola učebnice je věnována pravoúhlé axonometrii. (patro.cz)
Podobné produkty ako Deskriptivní geometrie pro střední školy - Pomykalová Eva , Informatika a výpočetní technika pro střední školy (978-80-251-3227-2)Kniha - autor Hana Sedláčková; Pavel Otoupal, 88 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Pětidílný komplet učebnic určený pro SOU, obor kuchař-kuchařka i obor kuchař-číšník, a pro hotelové školy. První díl objasňuje zásady správné výživy, uvádí hygienické požadavky na provoz a zařízení gastronomické výroby, na uchování potravin a pokrmů, požadavky na bezpečnost práce. Dále popisuje zpracování potravin a přípravu polévek a omáček. Druhý díl se zabývá přílohami a hlavními pokrmy. Třetí díl se věnuje přípravě pokrmů z hovězího, telecího, vepřového, skopového a králičího masa, z vnitřností a z masa mletého. Čtvrtý díl popisuje pokrmy z drůbeže, ryb a zvěřiny. Pátý díl je věnován studené kuchyni. Učebnice mají schvalovací doložku MŠMT ČR. (alza.cz)
Podobné produkty ako Technologie přípravy pokrmů 1: Učebnice pro střední odborná učiliště a pro hotelové školy (80-7168-912-2) , Dějepis 3 pro gymnázia a střední školy (978-80-7235-596-9)Kniha - autor Hana Sedláčková, 96 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Pětidílný komplet učebnic určený pro SOU, obor kuchař-kuchařka i obor kuchař-číšník, a pro hotelové školy. První díl objasňuje zásady správné výživy, uvádí hygienické požadavky na provoz a zařízení gastronomické výroby, na uchování potravin a pokrmů, požadavky na bezpečnost práce. Dále popisuje zpracování potravin a přípravu polévek a omáček. Druhý díl se zabývá přílohami a hlavními pokrmy. Třetí díl se věnuje přípravě pokrmů z hovězího, telecího, vepřového, skopového a králičího masa, z vnitřností a z masa mletého. Čtvrtý díl popisuje pokrmy z drůbeže, ryb a zvěřiny. Pátý díl je věnován studené kuchyni. Učebnice mají schvalovací doložku MŠMT ČR. (alza.cz)
Podobné produkty ako Technologie přípravy pokrmů 4: Učebnice pro střední odborná učiliště a pro hotelové školy (978-80-7373-066-6) , Zeměpis pro střední odborné školy a učiliště (978-80-86034-96-6)Kniha - autor Hana Sedláčková, 144 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Pátý díl řady učebnic určené pro SOU, obor kuchař-kuchařka i obor kuchař-číšník, a pro hotelové školy popisuje studenou kuchyni, přípravu teplých předkrmů, zásady dietního stravování, stravu jiných národů a gastronomická pravidla. (alza.cz)
Podobné produkty ako Technologie přípravy pokrmů 5: Učebnice pro střední odborná učiliště a pro hotelové školy (978-80-7373-026-0) , Fiesta! 2: španělština pro střední a jazykové školy (80-7238-123-7)Kniha - autor Hana Sedláčková, 96 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Pětidílný komplet učebnic určený pro SOU, obor kuchař-kuchařka i obor kuchař-číšník, a pro hotelové školy. První díl objasňuje zásady správné výživy, uvádí hygienické požadavky na provoz a zařízení gastronomické výroby, na uchování potravin a pokrmů, požadavky na bezpečnost práce. Dále popisuje zpracování potravin a přípravu polévek a omáček. Druhý díl se zabývá přílohami a hlavními pokrmy. Třetí díl se věnuje přípravě pokrmů z hovězího, telecího, vepřového, skopového a králičího masa, z vnitřností a z masa mletého. Čtvrtý díl popisuje pokrmy z drůbeže, ryb a zvěřiny. Pátý díl je věnován studené kuchyni. Učebnice mají schvalovací doložku MŠMT ČR. (alza.cz)
Podobné produkty ako Technologie přípravy pokrmů 3: Učebnice pro střední odborná učiliště a pro hotelové školy (978-80-7373-032-1) , Matematika pro střední školy rovnice a nerovnice (978-80-7196-455-1)Příručka odborných výrazů a textů, která odpovídá modernímu pojetí cizích jazyků. Je určena nejen pro studenty SPŠ, ale i ostatních stavebních oborů. Je vhodná i pro stavební praxi. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Němčina pro střední průmyslové školy stavební - Eva Karasová , Cestovní ruch pro střední školy a pro veřejnost (978-80-7373-151-9)Příručka odborných výrazů a textů, která odpovídá modernímu pojetí cizích jazyků. Je určena nejen pro studenty SPŠ, ale i ostatních stavebních oborů. Je vhodná i pro stavební praxi. (patro.cz)
Podobné produkty ako Němčina pro střední průmyslové školy stavební - Berglová Eva , Management a hospodaření muzeí (9788024636535)Kniha - autor Jaromír Veber, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Obsahem učebnice je přehled manažerských funkcí, technik a dalších činností souvisejících s řízením. (alza.cz)
Podobné produkty ako Příklady z managementu a jejich řešení: Pro střední školy a pro veřejnost (80-7168-576-3) , Dějepis 2 pro gymnázia a střední školy: středověk a raný novověk (978-80-7235-430-6)Učebnice vhodná pro všechny typy středních škol, kde se deskriptivní geometrie vyučuje jako povinný, volitelný, resp. nepovinný předmět. V úvodních kapitolách jsou zopakovány potřebné stereometrické poznatky a vyloženy základy promítání. Kótové promítání je první promítání, se kterým se čtenář seznámí, na ně navazuje promítání Mongeovo. V Mongeově promítání se řeší nejen úlohy základní, ale i úlohy o tělesech, a to jak o hranolech a jehlanech, tak o rotačních tělesech. Úlohám o rotačních tělesech předchází kapitola o kuželosečkách. Závěrečná kapitola učebnice je věnována pravoúhlé axonometrii. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Deskriptivní geometrie pro střední školy (kniha s CD) - Eva PomykalováČtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována sociálním médiím a komunikaci vůbec. Všechna témata knihy jsou aktualizována, přepracována a doplněna o nové přístupy a myšlenky a mnoho nových příkladů z praxe. Na konci každé kapitoly najdete nové případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum a odhad poptávky přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie a programy až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu zahrnujícího uvádění nových tržních nabídek, účast na globálních trzích a řízení holistické marketingové organizace. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane KellerElektronická kniha - autor Philip Kotler, Kevin Lane Keller, 816 stran Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována i sociálním médiím a komunikaci.Všechna témata jsou aktualizována a doplněna o nové přístupy, myšlenky a příklady z praxe. Na konci kapitol najdete případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové,... (alza.cz)
Podobné produkty ako Marketing management (978-80-247-4150-5)Audiokniha MP3 David Gruber, čte David Gruber Unikátní metoda SOUSTO - Stanovte – ovládněte – uvědomte si - sestavujte – tvořte – ošetřujte - od Davida Grubera, 1. českéhoho lektora a nejčtenější autora v České i Slovenské republice v oblasti Soft Skills. Dozvíte se to základní podstatné o dosavadních čtyřech generacích a vychutnáte si výhody té páté, která místo pouhých metod zavádí multimetody a unimetodu. S nimi budete time management nejen lépe využívat, ale také jej rychleji ovládnete, osvojíte si jej. Je to jako v cestě za svými cíli přesednout z koňského kočáru do bugatti veyron. (alza.cz)
Podobné produkty ako Time Management nejvyšší generaceUčebnice je určena studentům středních odborných a vyšších odborných škol se zaměřením na cestovní ruch, obchodním akademiím pro volitelný předmět cestovní ruch, pro posluchače rekvalifikačních kurzů a též pro odbornou veřejnost v cestovním ruchu. Ve výkladu jsou zpočátku vysvětleny základní pojmy a v dalších kapitolách je cestovní ruch probírán ze všech důležitých aspektů. Výkladový text je doplněn řadou příkladů z praxe a modelovými situacemi z průvodcovské činnosti. Prověření znalostí umožňují otázky a úkoly průběžně zařazované v textu a v závěru kapitol. Třetí, upravené vydání vychází z novelizovaného zákona o cestovním ruchu, který nabyl účinnosti 1. 7. 2018. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Cestovní ruch pro střední školy a pro veřejnost - Eva Morávková, Daniela DrobnáeBook:,Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována sociálním médiím a komunikaci vůbec. Všechna témata knihy jsou aktualizována, přepracována a doplněna o nové přístupy a myšlenky a mnoho nových příkladů z praxe. Na konci každé kapitoly najdete nové případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum a odhad poptávky přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie a programy až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu zahrnujícího uvádění nových tržních nabídek, účast na globálních trzích a řízení holistické marketingové organizace. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller - e-knihaKniha - autor Dagmar Jakubíková; Eliška Vildová; Petr Janeček; Jan Tluchoř, 368 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace zkušených autorů je jedinou komplexní knihou na téma lázeňství a řízení lázní na českém trhu. Autoři, kteří se problematikou lázeňství, podnikání, managementu i marketingu dlouhodobě zabývají a mají bohaté teoretické i praktické zkušenosti, se v knize věnují především marketingovému řízení lázeňských organizací a podniků, spolu s uplatněním nejnovějších poznatků. Postupují od představení lázní a lázeňství v Evropě a České republice a služeb lázeňských zařízení, přes management lázeňských podniků, marketingový výzkum, analýzu prostředí a výběr cílových trhů, až po celý marketingový mix – produkt, cenu, distribuci a komunikaci. Speciální pozornost autoři věnují interní a externí komunikaci v lázeňských organizacích a lázeňských hotelích. Výklad je doplněn mnoha příklady z české i zahraniční praxe, včetně obrazové dokumentace.... (alza.cz)
Podobné produkty ako Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)eBook:,Přinášíme téměř sto odborných hesel z oblasti politického managementu, politického a volebního marketingu a politické komunikace. Většina termínů nebyla dosud u nás v takovéto šíři systematicky definována a analyzována. Autor sleduje nejmodernější trendy politického managementu a politické komunikace. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Slovník politického managementu a volebního marketingu - Jan Kubáček - e-knihaKleště na drápky Nechce se vám kvůli stříhání drápků navštěvovat psí salóny nebo veterináře a preferujete úpravu drápků vašeho psa v klidu a v pohodlí domova? Vyzkoušejte kleště na drápky od značky Moser. Snadno se používají a díky ostrým čepelím z nerezové oceli umožňují precizní péči o drápky vašeho mazlíčka. Pogumovaná a ergonomická rukojeť vám poskytne větší jistotu a pohodlí při stříhání. Gilotinka na drápky Moser se hodí pro všechny psy středních a velkých plemen. Klíčové vlastnosti gilotinky na drápky pro střední a velké psy MoserGilotinka Moser vám umožní úpravu drápků vašeho psa v pohodlí domovaOstré čepele z nerezové oceli s postarají o precizní ostříháníPogumovaná a ergonomická rukojeť vám poskytne větší jistotu a pohodlíKleště na drápky Moser využijí majitelé středních a velkým psů (alza.cz)
Podobné produkty ako Moser gilotinka na drápky pro střední a velké psy (4015110015345)Elektronická kniha - autor Jan Kubáček, 104 stran Přinášíme slovník zahrnující téměř sto odborných hesel z oblasti politického managementu, politického a volebního marketingu a politické komunikace. Většina uvedených termínů nebyla dosud v českém prostředí v takovéto šíři systematicky definována a analyzována. Publikace obohacuje představenou teorii a historický exkurz u jednotlivých témat desítkami praktických příkladů z mnoha zemí světa a konkrétních politických situací, především pak z amerického a britského prostředí, kde jsou tyto oblasti marketingu a komunikace nejrozvinutější a nejrozšířenější. Autor sleduje především současnou praxi a nejmodernější trendy v oblasti politického managementu a politické komunikace.Knihu lze doporučit zájemcům o politické dění, zákulisí tvorby politických rozhodnutí a idejí a zároveň všem, kteří se věnují politickým vědám, žurnalistice, moderním komunikačním a prezentačním technikám, ale i sociologii, reklamě či sociální a... (alza.cz)
Podobné produkty ako Slovník politického managementu a volebního marketingu (978-80-247-4013-3)Audiokniha:,Unikátní metoda SOUSTO - Stanovte – ovládněte – uvědomte si - sestavujte – tvořte – ošetřujte - od Davida Grubera, 1. českéhoho lektora a nejčtenější autora v České i Slovenské republice v oblasti Soft Skills. Dozvíte se to základní podstatné o dosavadních čtyřech generacích a vychutnáte si výhody té páté, která místo pouhých metod zavádí multimetody a unimetodu. S nimi budete time management nejen lépe využívat, ale také jej rychleji ovládnete, osvojíte si jej. Je to jako v cestě za svými cíli přesednout z koňského kočáru do bugatti veyron. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Time Management nejvyšší generace - David Gruber - audioknihaAudiokniha MP3 Vladimír John, čte Marie Tomsová, Pavel Tesař Marketing menších a středních firem přináší 8 důležitých rad pro podnikatele, kteří se rozhodli své podnikání podpořit marketingovými aktivitami, a chtějí to dělat efektivně. Praxe totiž ukazuje, že mnoho a mnoho podnikatelů vyhazuje spoustu peněz za aktivity, které by měly přinášet větší zisky, a které ze zisku mnohdy naopak ukrajují. Přitom je to docela jednoduché. Je prostě potřeba vědět, jak na to. A s tím pomůže podnikatelům audiokniha věnovaná právě marketingu. Obsah:- Spojte své jméno s názvem firmy - Stanovte si cílovou skupinu - Nastavte si jasnou strategii marketingu- Vytvořte si komunikační mix- Komunikujte vždy jeden produkt - Budujte svou značku- Nezanedbávejte stálé zákazníky- Vyhodnocujte výsledky marketingových aktivit - Nejčastější chyby v marketingu (alza.cz)
Podobné produkty ako Marketing menších a středních firemAudiokniha na CD - autor Vladimír John, čte Pavel Tesař Marketing menších a středních firem přináší 8 důležitých rad pro podnikatele, kteří se rozhodli své podnikání podpořit marketingovými aktivitami, a chtějí to dělat efektivně. Praxe totiž ukazuje, že mnoho a mnoho podnikatelů vyhazuje spoustu peněz za aktivity, které by měly přinášet větší zisky, a které ze zisku mnohdy naopak ukrajují. Přitom je to docela jednoduché. Je prostě potřeba vědět, jak na to. OBSAH: Spojte své jméno s názvem firmy Stanovte si cílovou skupinu Nastavte si jasnou strategii marketingu Vytvořte si komunikační mix Komunikujte vždy jeden produkt Budujte svou značku Nezanedbávejte stálé zákazníky Vyhodnocujte výsledky marketingových aktivit Nejčastější chyby v marketingu (alza.cz)
Podobné produkty ako Marketing menších a středních firemCelková charakteristika učebního souboru Embarque ¦ čtyřdílný ucelený učební soubor je určený dospívajícím a dospělým studentům na gymnáziu, JŠ a SŠ ; plně odpovídá podmínkám Společného evropského referenčního rámce pro jazyky a současným trendům výuky ¦ rozsah učebnice 1. a 2. dílu odpovídá zhruba 2 letům výuky na střední škole (3 a vícehodinová týdenní dotace) ¦ moderní a aktuální témata z každodenního života jsou živá a zajímavá, informace, které je doplňují, jsou vybrány velmi dobře a vhodně zasazeny do kontextu probírané látky ¦ aktivním způsobem a v kontextu jsou rozvíjeny všechny jazykové dovednosti – receptivní i produktivní (čtení, psaní a mluvený projev) ¦ témata se prolínají se zapojením moderních technologií (blogy, fóra, e-mail, atp.); učebnice mají internetové vstupy pro učitele i studenta: přepis poslechových cvičení, modelové testy, další cvičení … ¦ doprovodné texty z reálií, kulturní a jiné oblasti jsou velmi dobře postavené, srozumitelné, opět s podporou na Zona estudiante na www.edelsa.es a jiných doporučených adres ¦ předností 1. a 2. dílu je i přehledné barevné rozlišení jako u 1. dílu: (modrá barva = slovní zásoba a její funkce, červeně je vyznačena gramatika a žlutou barvou pak společensko kulturní témata a informace z hispánského světa) a účelné a přehledné využití postranních lišt (?Sábes que ..., Expresar …., Gramática) a zápatí pro Acción. ¦ Embarque 1 a Embarque 2 zachovávají stejnou strukturu (rozdíl pouze v počtu modulů) ¦ součástí učebnic je závěrečný celkový přehled mluvnice (Resumen de gramática) Embarque 1 Studenti se „nalodí" na výletní loď a procestují s ostatními pasažéry různé trasy a směry. Během plavby si čtou v lodním deníku a vedou si také svůj vlastní. Stávají se tak součástí společenství Embarque. Prostřednictvím svých blogů sdílejí život pasažérů na lodi a tvoří vlastní časopis. Učebnice obsahuje 8 modulů po 2 lekcích. Úvodní dvoustrana každého modulu shrnuje cíle obou lekcí - akce, seznam probíraných kompetencí, společensko-kulturní stránku a odkazy na internet. Studenti pracují ve skupinách nebo jednotlivě a všechny znalosti si samostatně procvičují a upevňují. (patro.cz)
Podobné produkty ako Embarque 1: Španelština pro strední a jazykové školy - Kol. - Prieto RocíoNůžky na drápky - robustní konstrukce, bezpečnostní mechanismus, ergonomická rukojeť, stříbrno-černo-modré, 15 × 6,7 cm (D׊) Kleštičky M-Pets umožní péči o drápky vašich domácích mazlíčků. Vhodné jsou pro použití na drápky středně velkých a velkých psů, koček a dalších zvířat. Tvořené jsou robustní konstrukcí, díky které nabízí odolnost a dlouhou životnost. Disponují také bezpečnostním mechanismem zajišťujícím bezpečné používání, zatímco ergonomické rukojeti poskytují pohodlí při střípání drápků. Pomocí kleštiček M-Pets jednoduše zastřihnete drápky vašeho domácího mazlíčka. Klíčové vlastnosti kleštiček na drápky pro střední a velké psy M-Pets LKleštičky určené na stříhání drápkůVhodné pro použití na drápky středně velkých a velkých psů, koček a dalších zvířatKleštičky M-Pets jsou tvořené robustní konstrukcíBezpečnostní mechanismus zajistí jejich bezpečné používáníErgonomické rukojeti poskytují pohodlí při střípání drápkůBarevné provedení:... (alza.cz)
Podobné produkty ako M-Pets Kleštičky na drápky pro střední a velké psy (6953182721093)Pamlsky pro ptáky - hmotnost 0,14 kg Klíčové vlastnosti pamlsků pro ptáky Sippy tyč pro střední a velké papoušky ovocno - ořechová 2ks Dopřejte svému ptáčkovi vynikající pamlsky pro ptáky Sippy Vhodné pro střední papoušky S těmito pamlsky bude strava vašeho mazlíčka pestřejší Pamlsky tvoří tyčinky Hmotnost pamlsků pro ptáky je 0,14 kg (alza.cz)
Podobné produkty ako Sippy tyč pro střední a velké papoušky ovocno - ořechová 2ks (8595184922412)Publikace zkušených autorů je jedinou komplexní knihou na téma lázeňství a řízení lázní na českém trhu. Autoři, kteří se problematikou lázeňství, podnikání, managementu i marketingu dlouhodobě zabývají a mají bohaté teoretické i praktické zkušenosti, se v knize věnují především marketingovému řízení lázeňských organizací a podniků, spolu s uplatněním nejnovějších poznatků.Postupují od představení lázní a lázeňství v Evropě a České republice a služeb lázeňských zařízení, přes management lázeňských podniků, marketingový výzkum, analýzu prostředí a výběr cílových trhů, až po celý marketingový mix – produkt, cenu, distribuci a komunikaci. Speciální pozornost autoři věnují interní a externí komunikaci v lázeňských organizacích a lázeňských hotelích.Výklad je doplněn mnoha příklady z české i zahraniční praxe, včetně obrazové dokumentace. Kniha je určena především studentům vysokých škol, vyšších odborných škol a středních škol, kteří studují cestovní ruch, pracovníkům lázeňských organizací a hotelů a všem dalším, kteří mají zájem se hlouběji seznámit s implementací marketingového řízení v lázeňství. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Lázeňství management a marketing - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček, Jan Tluchoř, Vildová EliškaKniha - (alza.cz)
Podobné produkty ako Fiesta! 2: španělština pro střední a jazykové školy (80-7238-123-7)Neustálé podněty, trvalá dostupnost skrze média či tendence ihned reagovat nám zabraňují v soustředění. V posledních desetiletích se z toho stává významný ekonomický problém – protože schopnost koncentrace je rozhodujícím faktorem úspěchu a efektivity. Kniha Marca von Münchhausena ukazuje, jak žít a pracovat uvědoměle, jak se nenechat vyrušit a jak dosahovat lepších výkonů. Představuje koncentraci jako „dveřníka“ vědomí a klíčový faktor sebeovládání. Popisuje fungování mozku a těla ve vztahu ke koncentraci i to, jaké psychologické faktory této schopnosti napomáhají. Radí, jak zabránit diktátu médií. Varuje před iluzí zvanou multitasking. Pojednává o stavu flow, meditaci, všímavosti, o uplatnění koncentrace při komunikaci či stresu, o lécích podporujících soustředění. Bohatě strukturovaná kniha obsahuje sebeposuzovací test a závěrečný přehled základních tipů, jak zvýšit vlastní soustředěnost. Dr. Marco von Münchhausen je právník, kouč, konzultant a autor několika německých bestsellerů. Jeho knihy, přednášky a semináře se soustředí na různé aspekty úspěšného a naplněného života. Česky vyšla jeho kniha Princip barona Prášila (2012). (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Nenechte se vyrušit - Cesta k mentální svobodě a vyšší koncentraci - Münchhausen, Marco vonKabel C-TECH USB 2.0 Lightning (IP5 a vyšší) nabíjecí a synchronizační kabel, 1m, černý Popis produktu: Kabel C-TECH USB 2.0 - Lightning (IP5 a vyšší). Nabíjecí a synchronizační kabel. (patro.cz)
Podobné produkty ako C-TECH USB 2.0 Lightning (IP5 a vyšší) nabíjecí a synchronizační kabel, 1m