Ženy a management (978-80-265-0150-3)

Produkt Ženy a management (978-80-265-0150-3) sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Ženy a management (978-80-265-0150-3) upraviť a produkt hľadať znova.

Ženy a management (978-80-265-0150-3)

Ženy a management (978-80-265-0150-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Zdenek Dytrt, 200 stran Se ženami, nebo bez nich? Česká republika je již několik let v recesi. To, co českou ekonomiku významně poškozuje a způsobuje zaostávání za okolními státy, je mimo jiné také problematická hierarchie hodnot a preferencí jak mezi manažery, tak v celé populaci. Je otázkou, zda tento „posunutý“ žebříček hodnot nesouvisí i s tím, že v rozhodovacích procesech ve výkonnějších ekonomikách, než je ta naše, je daleko vyváženější zastoupení žen i mužů. Jsou to ženy, které mohou zachránit svět? Co přináší? Myšlenku rovných šancí pro každého člověka, tedy i právo žen podílet se vyrovnaným způsobem na životě společnosti, je třeba doplnit tím, na co slyší muži, kteří v této chvíli rozhodují – tedy konkrétními benefity a čísly dokazujícími, že větší účast žen v managementu představuje skutečný přínos a podmínku úspěšnosti v budoucnosti. Společnou ambicí autorů tohoto sborníku je tuto debatu alespoň... (alza.cz)

Podobné produkty ako Ženy a management (978-80-265-0150-3) , Ženy a management (978-80-265-0150-3)

Ženy a management: Kreativita, inovace, etika, kvalitativní management (978-80-265-0150-3)

Ženy a management: Kreativita, inovace, etika, kvalitativní management (978-80-265-0150-3)
Detail

Kniha - autor Zdenek Dytrt, 200 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Se ženami, nebo bez nich? Česká republika je již několik let v recesi. To, co českou ekonomiku významně poškozuje a způsobuje zaostávání za okolními státy, je mimo jiné také problematická hierarchie hodnot a preferencí jak mezi manažery, tak v celé populaci. Je otázkou, zda tento „posunutý“ žebříček hodnot nesouvisí i s tím, že v rozhodovacích procesech ve výkonnějších ekonomikách, než je ta naše, je daleko vyváženější zastoupení žen i mužů. Jsou to ženy, které mohou zachránit svět? Co přináší? Myšlenku rovných šancí pro každého člověka, tedy i právo žen podílet se vyrovnaným způsobem na životě společnosti, je třeba doplnit tím, na co slyší muži, kteří v této chvíli rozhodují – tedy konkrétními benefity a čísly dokazujícími, že větší účast žen v managementu představuje skutečný přínos a podmínku úspěšnosti v budoucnosti. Společnou ambicí autorů tohoto sborníku je tuto debatu alespoň... (alza.cz)

Podobné produkty ako Ženy a management: Kreativita, inovace, etika, kvalitativní management (978-80-265-0150-3) , Management (978-80-7373-111-3)

Ženy a management - Dytrt Zdenek

Ženy a management - Dytrt Zdenek
Detail

Se ženami, nebo bez nich? Česká republika je již několik let v recesi. To, co českou ekonomiku významně poškozuje a způsobuje zaostávání za okolními státy, je mimo jiné také problematická hierarchie hodnot a preferencí jak mezi manažery, tak v celé populaci. Je otázkou, zda tento „posunutý“ žebříček hodnot nesouvisí i s tím, že v rozhodovacích procesech ve výkonnějších ekonomikách, než je ta naše, je daleko vyváženější zastoupení žen i mužů. Jsou to ženy, které mohou zachránit svět? Co přináší? Myšlenku rovných šancí pro každého člověka, tedy i právo žen podílet se vyrovnaným způsobem na životě společnosti, je třeba doplnit tím, na co slyší muži, kteří v této chvíli rozhodují – tedy konkrétními benefity a čísly dokazujícími, že větší účast žen v managementu představuje skutečný přínos a podmínku úspěšnosti v budoucnosti. Společnou ambicí autorů tohoto sborníku je tuto debatu alespoň otevřít. (patro.cz)

Podobné produkty ako Ženy a management - Dytrt Zdenek , Adam hall 3 star bvv 0150 (3 star bvv 0150)

Ženy a management - Zdeněk Dytrt - e-kniha

Ženy a management - Zdeněk Dytrt - e-kniha
Detail

eBook:,Se ženami, nebo bez nich? Česká republika je již několik let v recesi. To, co českou ekonomiku významně poškozuje a způsobuje zaostávání za okolními státy, je mimo jiné také problematická hierarchie hodnot a preferencí jak mezi manažery, tak v celé populaci. Je otázkou, zda tento „posunutý“ žebříček hodnot nesouvisí i s tím, že v rozhodovacích procesech ve výkonnějších ekonomikách, než je ta naše, je daleko vyváženější zastoupení žen i mužů. Jsou to ženy, které mohou zachránit svět? Co přináší? Myšlenku rovných šancí pro každého člověka, tedy i právo žen podílet se vyrovnaným způsobem na životě společnosti, je třeba doplnit tím, na co slyší muži, kteří v této chvíli rozhodují – tedy konkrétními benefity a čísly dokazujícími, že větší účast žen v managementu představuje skutečný přínos a podmínku úspěšnosti v budoucnosti. Společnou ambicí autorů tohoto sborníku je tuto debatu alespoň otevřít. Kniha autorského kolektivu kolem doc. Zdenka Dytrta přináší příspěvky například na následující témata: - Absence kvalitativních hodnot v managementu - Zastoupení žen ve vedení vysokých škol v ČR - Ženy ve veřejné správě Publikace obsahuje také konkrétní příklady z praxe českých podniků nebo náhled na situaci v ostatních státech: - Ženy v managementu firmy Petrof - Řešení genderových problémů ve společnosti Atas - Dopady zavedení genderových kvót ve správních radách v Norsku doc. Ing. Zdenek Dytrt, CSc přednáší předmět Manažerská etika na Univerzitě T. Bati ve Zlíně a na Univerzitě Pardubice. Ve spolupráci s fakultami obou univerzit pořádá konference a kulaté stoly se zaměřením na význam etiky v ekonomice. Před 15 lety založil občanské sdružení Etika podnikání a veřejné správy, kterého je předsedou. Sdružení vydalo doposud devět dílů knižní publikace Manažerská etika – inspirace pro 21. století, ve kterých významní odborníci prezentují své názory na vývoj managementu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Ženy a management - Zdeněk Dytrt - e-kniha , Projektový management (978-80-271-3619-3)

Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-061-1)

Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-061-1)
Detail

Kniha - autor Jaroslava Kynclová; Eva Karásková, 152 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera a styly vedení. Zorientují se v systému organizace managementu v hotelnictví. Seznámí se také s významem hotelových řetězců. (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-061-1) , Osobnostní management (978-80-271-3114-3)

Management (978-80-7373-111-3)

Management (978-80-7373-111-3)
Detail

Kniha - autor Radek Maxa, 240 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Úspěšný manažer by měl umět profesionálně zacházet s úkoly a správně je řešit, umět jednat a zacházet s lidmi i se sebou samým i získávat moc k uskutečnění věcí, tedy umět je prosadit a mít sílu a vůli je realizovat. Na všechny tyto i další aspekty „manažerské profese“ tato učebnice poukazuje. Je vhodným průvodcem, rádcem, inspirací a hlavně zásobárnou informací pro studium managementu. Text je doplněn schématy, obrázky, grafy a tabulkami a provázen konkrétními příklady z praxe. Učebnice je určena především studentům středních a vyšších odborných škol. Pro své praktické zaměření ji lze vhodně využít i v celé řadě manažerských kurzů celoživotního vzdělávání. (alza.cz)

Podobné produkty ako Management (978-80-7373-111-3) , Management inovací (978-80-726-1423-3)

Osobnostní management (978-80-271-3114-3)

Osobnostní management (978-80-271-3114-3)
Detail

Kniha - autor Jan Barták, 296 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Všechny živé organismy mají geneticky zakódovanou potřebu žít a přežít. U člověka je touha po svobodném rozvoji a seberealizaci umocněna schopností adaptovat se na měnící se podmínky, a dokonce je v podobě inovací i měnit, aktivně se podílet na kultivaci života. Být člověkem není podle rakouského psychiatra Viktora Frankla fakt, ale možnost. Máme hodně vykonavatelů, ale málo tvůrců. Vykonavatel dělá, co se mu řekne, aniž by o smyslu svěřené činnosti přemýšlel, mechanicky se opírá o dané standardy, kategorie, unifikované postupy. Tvůrce se nespokojuje s tím, co je, hledá a nalézá nová řešení, jak dělat věci lépe a úspěšněji. Díky motivaci, kritickému myšlení a kreativitě vytváří hodnoty. Bonusem je mu seberealizace ze smysluplné činnosti. Klíčem k našemu uplatnění je pochopení Komenského triády „chtít, umět a moci“. Z ní vychází i tato kniha. Nestačí „umět“, chybí-li nám vůle k činu.... (alza.cz)

Podobné produkty ako Osobnostní management (978-80-271-3114-3) , Management inovací (978-80-7261-423-3)

Osobnostní management (978-80-271-3114-3)

Osobnostní management (978-80-271-3114-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Jan Barták, 296 stran, česky Všechny živé organismy mají geneticky zakódovanou potřebu žít a přežít. U člověka je touha po svobodném rozvoji a seberealizaci umocněna schopností adaptovat se na měnící se podmínky, a dokonce je v podobě inovací i měnit, aktivně se podílet na kultivaci života. Být člověkem není podle rakouského psychiatra Viktora Frankla fakt, ale možnost. Máme hodně vykonavatelů, ale málo tvůrců. Vykonavatel dělá, co se mu řekne, aniž by o smyslu svěřené činnosti přemýšlel, mechanicky se opírá o dané standardy, kategorie, unifikované postupy. Tvůrce se nespokojuje s tím, co je, hledá a nalézá nová řešení, jak dělat věci lépe a úspěšněji. Díky motivaci, kritickému myšlení a kreativitě vytváří hodnoty. Bonusem je mu seberealizace ze smysluplné činnosti. Klíčem k našemu uplatnění je pochopení Komenského triády „chtít, umět a moci“. Z ní vychází i tato kniha. Nestačí „umět“, chybí-li... (alza.cz)

Podobné produkty ako Osobnostní management (978-80-271-3114-3) , Adam hall 3 star midi 0150 red (3 star midi 0150 red)

Projektový management (978-80-271-3619-3)

Projektový management (978-80-271-3619-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Jan Doležal, 432 stran, česky Od roku 2016, kdy vzniklo první vydání této knihy, došlo ve světě i u nás ke skutečně masivnímu nástupu agilních přístupů, technik a nástrojů a celkově ke sblížení projektového a produktového managementu. V této souvislosti došlo i k významným modernizacím všech světových standardů a metodik projektového řízení. Proto vzniklo druhé vydání, které všechny tyto trendy reflektuje. Pokud hledáte publikaci, která shrnuje většinu světových znalostí a trendů v oboru projektového řízení a vývoje produktu, doplněnou o praktické zkušenosti z řízení tuzemských i mezinárodních projektů, našli jste tu pravou. Kniha přináší aktuální přehled metod a technik projektového řízení, včetně agilních či hybridních přístupů. Srozumitelný, čtivý a prakticky zaměřený výklad je doplněn mnoha obrázky, příklady a případovými studiemi. Kromě praktického pomocníka projektových manažerů získáte zároveň i univerzální učebnici, ať už se... (alza.cz)

Podobné produkty ako Projektový management (978-80-271-3619-3) , Adam hall 3 star s215 pp 0150 (3 star s215 pp 0150)

Dlouhodobý finanční management (978-80-7598-318-3)

Dlouhodobý finanční management (978-80-7598-318-3)
Detail

Kniha - autor Milan Hrdý, 200 stran, česky, Pevná bez přebalu lesklá - autor Milan Hrdý, 200 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Publikace volně navazuje na dnes již legendární texty autorů Valacha respektive Kislingerové (z tuzemska), nebo Brealey-Myers-Allen ze zahraničí. Věnuje se velice aktuálnímu a v odborné praxi hojně diskutovanému tématu dlouhodobého finančního managementu. Text knihy je rozdělen do deseti kapitol, z nichž některé obsahují řešené i neřešené příklady, které vhodně doplňují danou problematiku. Hlavním tématem knihy je investiční rozhodování a dlouhodobé financování podniku, které v současné době není zpracováno v další odborné literatuře, protože většina knih týkající se investičního rozhodování se zabývá především investováním na finančních trzích. Tex tvychází z obecného pojetí finančního řízení a rozhodování podniku, do kterého začleňuje právě investiční rozhodování a dlouhodobé financování podniku. Nejprve jsou představena... (alza.cz)

Podobné produkty ako Dlouhodobý finanční management (978-80-7598-318-3) , Adam hall 3 star midi 0150 blu (3 star midi 0150 blu)

Dlouhodobý finanční management (978-80-759-8318-3)

Dlouhodobý finanční management (978-80-759-8318-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Milan Hrdý, 200 stran, česky Publikace volně navazuje na dnes již legendární texty autorů Valacha respektive Kislingerové (z tuzemska), nebo Brealey-Myers-Allen ze zahraničí. Věnuje se velice aktuálnímu a v odborné praxi hojně diskutovanému tématu dlouhodobého finančního managementu. Text knihy je rozdělen do deseti kapitol, z nichž některé obsahují řešené i neřešené příklady, které vhodně doplňují danou problematiku. Hlavním tématem knihy je investiční rozhodování a dlouhodobé financování podniku, které v současné době není zpracováno v další odborné literatuře, protože většina knih týkající se investičního rozhodování se zabývá především investováním na finančních trzích. Tex tvychází z obecného pojetí finančního řízení a rozhodování podniku, do kterého začleňuje právě investiční rozhodování a dlouhodobé financování podniku. Nejprve jsou představena východiska investiční činnosti podniku včetně... (alza.cz)

Podobné produkty ako Dlouhodobý finanční management (978-80-759-8318-3) , Adam hall 3 star bvv 0150 eco (3 star bvv 0150 eco)

Marketing a management muzeí a památek (80-247-1104-4)

Marketing a management muzeí a památek (80-247-1104-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Ladislav Kesner, 304 stran Jak mohou muzea a památky vytvářet zájem a poptávku publika a naplňovat své poslání ve vztahu k veřejnosti i hodnotám, jež mají ochraňovat? Jakým dilematům a rizikům čelí kulturní organizace u nás i ve světě? Jsou zahraniční modely a zkušenosti aplikovatelné v českých podmínkách? To jsou jen některé z důležitých otázek, na které se snaží najít odpověď tato první česká monografie o marketingu a strategickém řízení muzeí a památek. Autor věnuje zvláštní pozornost procesům spotřeby kulturních statků, vnímání muzejních objektů a expozic a analýze produktu muzeí a památek jako východisku marketingové činnosti kulturních organizací. Podrobně se zabývá kulturní kompetencí jako kritickým faktorem, který ovlivňuje poptávku současného publika po muzeu, a ukazuje, že organizace prezentující kulturní dědictví mohou v konkurenci stále širšího spektra volnočasových aktivit obstát jen tehdy, pokud svým divákům otevřou cestu... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing a management muzeí a památek (80-247-1104-4) , Management rizik projektů (978-80-247-3221-3)

Sociální vztahy v organizaci a jejich management (978-80-247-4211-3)

Sociální vztahy v organizaci a jejich management (978-80-247-4211-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Vojtěch Bednář, kolektiv a, 224 stran Tato publikace si klade za cíl být zdrojem informací nejen pro pracovníky a manažery oddělení lidských zdrojů, ale též pro výkonný management řady firem, veřejných institucí a neziskových organizací. Jejím obsahem je popis fungování sociálních vztahů mezi lidmi — zaměstnanci, členy, spolupracovníky, zainteresovanými osobami v organizacích — a přehled nástrojů, kterými je možné tyto vztahy ovlivňovat z hlediska managementu. Kniha má praktické uplatnění při řízení personální politiky a vnitřní komunikace v organizaci, při motivaci zaměstnanců, při prevenci a eliminaci pomluv či napětí mezi jednotlivými osobami i týmy a při řešení vnitřních konfliktů. Je koncipována jako odborná publikace s maximálním důrazem na výstupy do praxe, z níž uvádí řadu příkladů. (alza.cz)

Podobné produkty ako Sociální vztahy v organizaci a jejich management (978-80-247-4211-3) , Dlouhodobý finanční management (978-80-759-8318-3)

Management inovací (978-80-726-1423-3)

Management inovací (978-80-726-1423-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Jaromír Veber a kol., 288 stran Společenská situace se v posledních desetiletích významně mění: vyvíjejí se nové produkty a technologie, objevují se nové pohledy na podnikání. Mění se ovšem i lidé - jejich priority, zájmy, vzorce chování. Ruku v ruce s těmito změnami musí jít i změny v řízení, a to jak na podnikové úrovni, tak úrovni národohospodářské. Monografie autorského týmu pod vedením Jaromíra Vebera Management inovací si klade za cíl upozornit na význam inovací pro konkurenceschopnost podniků i celých ekonomik, upozornit na nové přístupy inovací a v neposlední řadě připomenout zejména metody, jejichž opodstatněnost potvrdila praxe. Zároveň autoři měli na zřeteli i tu skutečnost, že inovační úsilí, jako nástroj podpory prosperity, by nemělo být spojováno pouze s materiální výrobou, ale mělo by zasáhnout prakticky do všech dalších oblastí (materiálních i nemateriálních služeb), až po státní a veřejnou správu. Inovace jsou v... (alza.cz)

Podobné produkty ako Management inovací (978-80-726-1423-3) , Dlouhodobý finanční management (978-80-7598-318-3)

Management inovací (978-80-7261-423-3)

Management inovací (978-80-7261-423-3)
Detail

Kniha - autor Jaromír Veber, 288 stran, česky, brožovaná bez přebalu matná Společenská situace se v posledních desetiletích významně mění: vyvíjejí se nové produkty a technologie, objevují se nové pohledy na podnikání. Mění se ovšem i lidé - jejich priority, zájmy, vzorce chování. Ruku v ruce s těmito změnami musí jít i změny v řízení, a to jak na podnikové úrovni, tak úrovni národohospodářské. Monografie autorského týmu pod vedením Jaromíra Vebera Management inovací si klade za cíl upozornit na význam inovací pro konkurenceschopnost podniků i celých ekonomik, upozornit na nové přístupy inovací a v neposlední řadě připomenout zejména metody, jejichž opodstatněnost potvrdila praxe. Zároveň autoři měli na zře¬teli i tu skutečnost, že inovační úsilí, jako nástroj podpory prosperity, by nemělo být spojováno pouze s materiální výrobou, ale mělo by zasáhnout prakticky do všech dalších oblastí (materiálních i nemateriálních služeb), až po státní a veřejnou správu.... (alza.cz)

Podobné produkty ako Management inovací (978-80-7261-423-3) , Radosti a strasti single ženy (978-80-271-3747-3)

První dojem (978-80-265-0811-3)

První dojem (978-80-265-0811-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Jan Čenský, 240 stran, česky Udělejte ten nejlepší první dojem! Tipy a rady od lektorky módní etikety a známého herce První dojem rozhoduje o vašem úspěchu či neúspěchu. Vzniká během pár vteřin při seznamování a ovlivňuje, co si o vás lidé pomyslí. Zkušená dvojice lektorů vám vysvětlí pravidla etikety, komunikace i vystupování, a hlavně vás naučí, jak být sami sebou. Jan Čenský vás seznámí s řečí těla, jež často řekne víc, než byste si přáli. S Lenkou Bernades se naučíte pracovat se svým charisma a pochopíte jednoduché principy práce se svým šatníkem. (alza.cz)

Podobné produkty ako První dojem (978-80-265-0811-3) , Ženy, muži a jiné básně (978-80-726-2538-3)

Management (978-80-247-4429-2)

Management (978-80-247-4429-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Ladislav Blažek, 224 stran Publikace se zaměřuje na klíčové oblasti managementu. Je určena studentům, manažerům a podnikatelům. Dozvíte se, jak fungují organizační struktury, jak správně rozhodovat a jak efektivně vést. Druhé vydání se nově věnuje problematice delegování, koučování a leadershipu. Kniha obsahuje řadu příkladů. Detaily knihy: Autor: Ladislav Blažek Rok vydání: 2014 ISBN: 978-80-247-4429-2 Počet stran: 224 (alza.cz)

Podobné produkty ako Management (978-80-247-4429-2) , Sociální vztahy v organizaci a jejich management (978-80-247-4211-3)

Management (978-80-7402-083-4)

Management (978-80-7402-083-4)
Detail

Kniha – autor Jaroslav Zlámal; Petr Bačík; Jana Bellová, 104 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace Management je moderní učebnice managementu pro střední školy. Učebnice je určená všem studentům, jejichž studijní obor zahrnuje tematiku managementu. Názorně seznamuje se základními principy řízení osob i podniku, upozorňuje na nejčastější chyby a přináší řadu praktických tipů a nápadů "do života". Zabývá se například plánováním, organizováním a hierarchiemi organizací, řízením kolektivu, principy rozhodování, metodami kontroly a v neposlední řadě i krizovým managementem. Publikace je celobarevná, bohatě doplněná řadou praktických příkladů, ukázek a ilustrací, tipů a doporučení. K učebnici vychází samostatná cvičebnice. (alza.cz)

Podobné produkty ako Management (978-80-7402-083-4) , Projektový management ve sportu (978-80-210-7995-3)

Pojištění a management rizik v makléřském obchodě - Jiří Janata

Detail

Všechny naše činnosti provázejí rizika a nejistoty. Jako obrana proti nebezpečím vznikla metoda rizikového managementu, jehož úkolem je rozpoznat míru rizika, provést zhodnocení a navrhnout opatření k eliminaci či zmírnění nebezpečí. Jednou z forem zmírnění následků škod je i pojištění – ovšem pokud je včas a kvalifikovaně uzavřeno, nejlépe prostřednictvím pojišťovacích makléřů. Kniha Jiřího Janaty „Pojištění a management rizik v makléřském obchodě“, kterou vydává nakladatelství Professional Publishing, se ve svých prvních kapitolách zabývá především pojistnými trhy, jejich charakteristikami a vývojem, výběrem pojišťovacího makléře a alternativními způsoby pojištění, dále pak autor analyzuje metody a příklady popisu rizika a věnuje se tvorbě rizikové zprávy a pojistného programu. Závěrečné kapitoly přinášejí podrobný rozbor rizik ve vybraných oblastech (energetika, chemický a farmaceutický průmysl, papír a celulóza, elektronické zařízení, železniční a silniční doprava), věnuje se i škodám na životním prostředí; závěr knihy se zabývá škodami a postupem při jejich konkrétní likvidaci. Celá kniha je doprovázena řadou fotografií pojistných příhod a mnoha konkrétními příklady škod v českém prostředí (požáry, havárie zařízení, povodně aj.). Kniha je určena nejen pojišťovacím makléřům, ale (především) podnikům a jejich manažerům, kteří mají zájem poučit se ještě před příchodem pojistné události, správně vyhodnotit možná rizika a v kvalifikované spolupráci s pojišťovacím makléřem uzavřít dobrou pojistnou smlouvu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Pojištění a management rizik v makléřském obchodě - Jiří Janata , Tri ženy, dvaja muži a ja... (978-80-8194-061-3)

Management rizik projektů (978-80-247-3221-3)

Management rizik projektů (978-80-247-3221-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Michal Korecký, Václav Trkovský, 584 stran Kniha se komplexně zabývá řízením rizik v projektech, se zaměřením na projekty prováděné v průmyslových podnicích. Představenou metodiku, která je v souladu s aktuální normou ČSN ISO 31000 Management rizik - principy a směrnice z roku 2010, lze však použít pro všechny typy projektů. Publikaci ocení jak projektoví manažeři a specialisté na řízení rizik v praxi, tak lidé z akademické sféry. Čtenář díky knize získá přehled o stavu problematiky managementu rizik, seznámí se s fázemi, metodami a postupy managementu rizik projektů a také s vlastní metodikou managementu rizik, která byla vytvořena na základě zkušeností z aplikace teoretických poznatků při praktickém řízení rizik v průmyslových podnicích. Koncepce knihy umožňuje osvojení používaných postupů a metodik v praxi a použití knihy pro vybrané oblasti zájmu čtenáře. Hlavní postupy a metody jsou aplikovány na praktických příkladech. (alza.cz)

Podobné produkty ako Management rizik projektů (978-80-247-3221-3) , 13 věcí, které psychicky silné ženy nedělají (978-80-265-0876-2)

Destinační management (978-80-271-3218-8)

Destinační management (978-80-271-3218-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Andrea Holešinská, 344 stran, česky Předkládá komplexní zpracování problematiky destinačního managementu. Čtenářům jsou představeny základní (teoretická) východiska řízení, včetně mechanismu řízení, tedy procesu řízení, a tyto jsou následně propojeny s četnými zahraničními (teoretickými) poznatky o řízení destinace. Výsledkem je ucelený pohled na praktickou rovinu destinačního managementu, a to jak z procesní stránky, tak ze stránky konkurenceschopnosti a udržitelnosti. Velký prostor je věnován specifikům destinačního managementu (tj. principu 3K - kooperace, koordinace, komunikace). Závěrem jsou prezentovány praktické poznatky o vývoji destinačního managementu v zahraničí a v ČR. (alza.cz)

Podobné produkty ako Destinační management (978-80-271-3218-8) , První dojem (978-80-265-0811-3)

Finanční management (978-80-247-4047-8)

Finanční management (978-80-247-4047-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Petra Růčková, Michaela Roubíčková, 296 stran Výhodou publikace je komplexnost a šíře zpracovaných poznatků z oblasti řízení financí.Prezentuje nejen základní teoretické přístupy, ale i jejich uplatnění a projevy v praxi. Autorky upozorňují na specifika realizace finančního managementu v ČR a odlišnosti vzhledem k zahraničí. Pozornost je zaměřena na aspekty vzniku a vývoje korporací, zdroje financování, metody hodnocení investic apod. Jako nedílnou součást správy korporací obsahuje kniha také problematiku dividendové politiky. Nezbytnou součástí rozhodovacího procesu je také finanční analýza vnitřních a vnějších podmínek fungování podniku, prognóza těchto podmínek a hodnocení nejistot či rizik spojených s budoucími aktivitami podniku. Plánování je proces, který bezprostředně na finanční analýzu navazuje. Zpracovávat podnikatelský plán bez předchozí analýzy podniku a jeho okolí, včetně analýzy finanční je téměř nerealizovatelné. (alza.cz)

Podobné produkty ako Finanční management (978-80-247-4047-8) , Management úspěšné ordinace praktického lékaře (978-80-247-4422-3)

Projektový management (978-80-271-0075-0)

Projektový management (978-80-271-0075-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Alena Svozilová, 424 stran Již třetí vydání publikace je komplexním a praktickým průvodcem pro všechny projektové manažery, podnikatele a studenty. Kniha je doplněna o řadu nových metod, zkušeností i témat, kterými jsou např. nové procesní modely, aktuální SW podpora pro řízení projektů, specifika mezinárodního prostředí a mnohé další. Detaily knihy: Autor: Alena Svozilová Rok vydání: 2016 ISBN: 978-80-271-0075-0 Počet stran: 424 (alza.cz)

Podobné produkty ako Projektový management (978-80-271-0075-0) , Produkční a provozní management (978-80-271-1385-9)

Fashion management (978-80-271-2113-7)

Fashion management (978-80-271-2113-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Vladimíra Khelerová, 192 stran, česky Jedinečná publikace se věnuje všem hlavním aspektům, které ovlivňují výrobu a prodej módního zboží. Představuje jednotlivé kategorie módy (haute couture, ready to wear, fast fashion, pomalá a udržitelná móda) i celý cyklus od tvorby trendů přes návrh a výrobu zboží až po jeho prodej. Přibližuje úkoly obchodníka, který řeší výběr a objednávky zboží, ukazuje rizika, která při tom podstupuje, ale vysvětluje i další náležitosti spojené s módním byznysem. Kniha dále seznamuje čtenáře s postavením módního průmyslu ve celospolečenském kontextu a ukazuje nejen jeho líbivou tvář, ale i stinné stránky, zejména škodlivý dopad na ekologii a nelidské pracovní podmínky při výrobě zboží v rozvojových zemích. Nechybí představení základních právních otázek souvisejících s podnikáním v módním průmyslu, tvorbou značky a bojem proti padělkům, jakož i specifiky některých závazkových vztahů. Na trhu... (alza.cz)

Podobné produkty ako Fashion management (978-80-271-2113-7) , Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)

Mezinárodní management (978-80-247-2987-9)

Mezinárodní management (978-80-247-2987-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Pavel Štrach, 168 stran Moderní publikace poskytuje komplexní obraz o důvodech vzniku, funkci, vnitřních řídících a rozhodovacích procesech, produktech a budoucnosti nadnárodních firem v kontextu současných světových událostí a reálií České republiky. Kniha je určena zejména managementu nadnárodních firem, personalistům, studentům vysokých škol a MBA studií a firemním poradcům. Věnuje se prostředí mezinárodního managementu, mezinárodnímu obchodu, strategiím nadnárodních firem, globálním produktům a lokálním trhům, přímým zahraničním investicím, mezinárodnímu managementu lidských zdrojů, inovacím, výzkumu a vývoji. Každá z kapitol je zakončena případovou studií s otázkami k zamyšlení. Autor je uznávaný odborník v oblasti mezinárodního managementu, vede Institut managementu a marketingu na VŠ Škoda Auto Vysoké škole a učí na dalších vysokých školách v ČR a v zahraničí. (alza.cz)

Podobné produkty ako Mezinárodní management (978-80-247-2987-9) , Kde ženy vládnou (978-80-88104-06-3)

Projektový management (978-80-247-5620-2)

Projektový management (978-80-247-5620-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Jan Doležal, kolektiv a, 424 stran Tato ojedinělá publikace představuje nástroje, metody a postupy moderního projektového managementu nejen v souladu s hlavními oborovými standardy (PMI, IPMA, Prince 2), ale i dle zkušeností autorů s jejich aplikací v tuzemských i mezinárodních projektech. Je určena projektovým i liniovým manažerům, zájemcům o certifikaci a studentům. (alza.cz)

Podobné produkty ako Projektový management (978-80-247-5620-2) , Jak na ženy (978-80-247-5045-3)

Marketing management (978-80-247-4150-5)

Marketing management (978-80-247-4150-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Philip Kotler, Kevin Lane Keller, 816 stran Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována i sociálním médiím a komunikaci.Všechna témata jsou aktualizována a doplněna o nové přístupy, myšlenky a příklady z praxe. Na konci kapitol najdete případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing management (978-80-247-4150-5) , Láska dobré ženy (978-80-743-2582-3)

Time management (978-80-726-1480-6)

Time management (978-80-726-1480-6)
Detail

Elektronická kniha - autor David Gruber, 264 stran D. Gruber měl velkou ctižádost překonat ve svém oboru celou zahraniční špičku. Nastudoval způsob myšlení vynikajících osobností, jejich zásady využití času. Sám se o překonání této špičky pokusil v oblasti soft skills. Důkazů, že se mu to podařilo splnit, je řada. V lednu 1992 překonal zahraniční špičku v oboru efektivního studia cizích jazyků a prokrastinace. Time management a prokrastinace jsou autorovým koníčkem. A že v této knize najdete i takové rady, které se v jiných nevyskytují, to poznáte sami. (alza.cz)

Podobné produkty ako Time management (978-80-726-1480-6) , Mlčenlivé ženy: strhující a mrazivě přesvědčivý thriller (978-80-249-4970-3)

Time management (978-80-247-4431-5)

Time management (978-80-247-4431-5)
Detail

Elektronická kniha - autor autorů kolektiv, 208 stran Připadá vám, že se pořád jen honíte? Míváte často pocit, že jen běháte mezi schůzkami? Nikdy vám nezbude volná chvilka na to opravdu důležité? Pokud ano, je nejvyšší čas začít se věnovat účinnému řízení času. V této knize se naučíte, jak si smysluplně plánovat svůj denní a týdenní program. Dozvíte se, jak si stanovovat cíle, určovat správné priority, lépe se vypořádávat se žrouty času a pracovat účelněji i účinněji. Vedle osvědčených technik pro řízení času vám zde představíme celou řadu moderních elektronických pomůcek, které vám usnadní plánování — ať už to jsou mobilní a chytré telefony nebo Outlook. Na konci knihy pak najdete praktická cvičení a kontrolní seznamy. (alza.cz)

Podobné produkty ako Time management (978-80-247-4431-5) , Všechny barvy počasí (978-80-275-0150-2)

Všechny krásy světa (978-80-265-1111-3)

Všechny krásy světa (978-80-265-1111-3)
Detail

Kniha - autor Ladislav Zibura, 1240 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Vydejte se za dobrodružstvím se čtyřboxem cestopisů od Ladislava Zibury. Mladý spisovatel vás s humorem a nadsázkou provede po Turecku, Izraeli, Nepálu, Číně, Arménii, Gruzii a ještě spolu prostopujete Evropu. Čtyřbox je souborem všech knih autora, kterého si oblíbili mladí i starší příznivci cestování. Kromě téměř 1 300 stránek lehkého čtiva na voňavém švédském papíře se můžete těšit na 200 ilustrací z dílny Tomski & Polanski. V dárkovém čtyřboxu najdete čtyři knížky – 40 dní pěšky do Jeruzaléma, Pěšky mezi buddhisty a komunisty, Už nikdy pěšky po Arménii a Gruzii, Prázdniny v Evropě z dílny ilustrátorského dua Tomski & Polanski. (alza.cz)

Podobné produkty ako Všechny krásy světa (978-80-265-1111-3) , Můj rok 1958 (978-80-265-0725-3)

Dvojtáta: Vojtěch Bernatský (978-80-265-0879-3)

Dvojtáta: Vojtěch Bernatský (978-80-265-0879-3)
Detail

Kniha - česky Od sestřičky dostávám roušku, bílou gumovou obuv, zástěru a hodně široké zelené kalhoty. Kačenka už leží na sále a já usedám k její hlavě. Prakticky vzápětí se to stane. Matyáš je na světě a já si pozvolna uvědomuju, že jsem dvojtáta,“ nadšeně popisuje sportovní moderátor Vojtěch Bernatský. Nevšední příběhy všedních dnů v podání dvojnásobného otce, který slasti i strasti spojené s dětmi prožívá po čtyřicítce. A je zřejmé, že ho to jaksepatří baví. (alza.cz)

Podobné produkty ako Dvojtáta: Vojtěch Bernatský (978-80-265-0879-3)

Můj rok 1989 (978-80-265-0840-3)

Můj rok 1989 (978-80-265-0840-3)
Detail

Elektronická kniha ze série Můj rok, autor Martin Ježek, 184 stran I když nekončí osmičkou, jako jiné osudové roky, byl letopočet 1989 pro naši zemi a její obyvatele přelomový. Znamenal totiž konec komunismu a pád železné opony, která se na západních hranicích začala hroutit jako domeček z karet. Byl to rok počátku velkých nadějí, radosti i slz. Jak jej prožívali slavní i obyčejní lidé, co se vše stalo nejenom u nás, ale i v zahraničí, co lidé měli rádi a co mít nemuseli? Ponořte se s námi do vzpomínek třicet let mladých. (alza.cz)

Podobné produkty ako Můj rok 1989 (978-80-265-0840-3)

Po práci legraci (978-80-265-0543-3)

Po práci legraci (978-80-265-0543-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Jakub Šofar, Jan Nejedlý, 248 stran Lexikon lidového humoru z dob socialismu Socialismus byl tragickou kapitolou tuzemské historie, avšak skvělou kapitolou tuzemského humoru. Víte, čemu se říkalo moč mrtvé asfaltérky? Co to byl šedý mor, štrougalky, buzertaška, Leninovy sáně či anyňák? Které tehdejší celebritě se přezdívalo Rudý děda, Ušaté torpédo, Semínkový generál, Bolševický čaroděj nebo Karel Gott pro chudé? Kde se nacházel Jakešův prst, Husákovo ticho, Štrougalův pyj?Lidová tvořivost vygenerovala v letech 1948–1989 vlastní žertovné pojmosloví důležitých fenoménů reality jako odpověď na ideologický balast oficiálního jazyka. Na pozadí dobových posměšků, ale i anekdot, hádanek, parodií či fám před čtenáři plasticky vyvstane krajina socialismu. Abecední uspořádání promíchalo časovou posloupnost v groteskní koláž, v níž se kříží témata od politiky přes pop-music až po erotiku. A jelikož mnohé z aktérů už zavál čas, doprovází každé... (alza.cz)

Podobné produkty ako Po práci legraci (978-80-265-0543-3)

Ovládněte svůj mozek (978-80-265-0022-3)

Ovládněte svůj mozek (978-80-265-0022-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Libor Činka, 320 stran Poslední kniha o mozku a zrychleném učení, kterou budete potřebovat Přáli byste si otočit kouzelným prstenem a díky tomu se snadněji učit a lépe ovládat svůj život? Nechcete se tím zdržovat a chcete prostě řešení? Anebo Vám to zní jako pohádka a nechcete být dětinští? Možná to bude pro mnohé překvapení, ale chcete-li se úspěšněji učit, musíte myslet alespoň částečně jako malé děti. Potřebujete fantazii a zvědavost. Potřebujete snít. Potřebujete používat ty části mozku, které mnozí nechali usnout. Probuďte je. Tato kniha je o probuzení mozků. Autor knihy nabízí cenné know-how, s jehož pomocí studenti překonají problémy při učení a získají dokonalý domácí výukový nástroj pro cizí jazyky. Pomocí užitečných technik pro trénink paměti si snadno zapamatujete desítky údajů, které mohou být klíčové pro vaši profesi. Naučíte se nezapomínat, co všechno jste chtěli říci a vyřídit při obchodním jednání. Naučíte se číst... (alza.cz)

Podobné produkty ako Ovládněte svůj mozek (978-80-265-0022-3)

Dvojtáta: Vojtěch Bernatský (978-80-265-0879-3)

Dvojtáta: Vojtěch Bernatský (978-80-265-0879-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Vojtěch Bernatský, 224 stran, česky Tátou po čtyřicítce? Pro známého českého moderátora žádný problém. Tedy skoro žádný. „Od sestřičky dostávám roušku, bílou gumovou obuv, zástěru a hodně široké zelené kalhoty. Kačenka už leží na sále a já usedám k její hlavě. Prakticky vzápětí se to stane. Matyáš je na světě a já si pozvolna uvědomuju, že jsem dvojtáta,“ nadšeně popisuje sportovní moderátor Vojtěch Bernatský. Nevšední příběhy všedních dnů v podání dvojnásobného otce, který slasti i strasti spojené s dětmi prožívá po čtyřicítce. A je zřejmé, že ho to jaksepatří baví! (alza.cz)

Podobné produkty ako Dvojtáta: Vojtěch Bernatský (978-80-265-0879-3)

Můj rok 1958 (978-80-265-0725-3)

Můj rok 1958 (978-80-265-0725-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Alena Breuerová, 232 stran Nenápadný, ale důležitý. Tak by se dal stručně charakterizovat rok 1958. Žádná mimořádně převratná událost naši zemi nepostihla, ale ti, kteří jej pamatují, o něm mluví jako o prvním roce, kdy začal být ve společnosti cítit aspoň mírný závan svobody. Ti, kteří se v tomto roce narodili, vkročili do světa, který se sice pomalu, ale přeci jen zlepšoval. Trvalo to do jejich desátých narozenin. Jaký tedy byl rok, ve kterém Československo slavilo velký úspěch na výstavě Expo 58 v Bruselu? Svět se po válce vzpamatoval z nejhoršího a lidé začínají zase naplno žít. I v Československu doznívají nejhorší excesy ranných padesátých let. Domovní důvěrníci, fronty před obchody a budovatelská hesla kam se podíváš jsou sice stále běžnou realitou, ale kultura už se nadechuje k obrovskému rozmachu, který se naplno rozvine v následujících několika letech. Lidé začínají pošilhávat po luxusu – móda a kosmetika přestávají být tabu... (alza.cz)

Podobné produkty ako Můj rok 1958 (978-80-265-0725-3)

Marketing a management muzeí a památek - Ladislav Kesner - e-kniha

Marketing a management muzeí a památek - Ladislav Kesner - e-kniha
Detail

eBook:,Jak mohou muzea a památky vytvářet zájem a poptávku publika a naplňovat své poslání ve vztahu k veřejnosti i hodnotám, jež mají ochraňovat? Jakým dilematům a rizikům čelí kulturní organizace u nás i ve světě? Jsou zahraniční modely a zkušenosti aplikovatelné v českých podmínkách? To jsou jen některé z důležitých otázek, na které se snaží najít odpověď tato první česká monografie o marketingu a strategickém řízení muzeí a památek. Autor věnuje zvláštní pozornost procesům spotřeby kulturních statků, vnímání muzejních objektů a expozic a analýze produktu muzeí a památek jako východisku marketingové činnosti kulturních organizací. Podrobně se zabývá kulturní kompetencí jako kritickým faktorem, který ovlivňuje poptávku současného publika po muzeu, a ukazuje, že organizace prezentující kulturní dědictví mohou v konkurenci stále širšího spektra volnočasových aktivit obstát jen tehdy, pokud svým divákům otevřou cestu k výjimečným prožitkům. Kniha je určena především pracovníkům muzeí, galerií, památkových objektů a dalších tzv. kulturních destinací, zřizovatelům těchto institucí, pracovníkům státní správy a samosprávy, profesionálům z oblasti turistického průmyslu, učitelům a studentům. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing a management muzeí a památek - Ladislav Kesner - e-kniha

Moderní hotelový management (978-80-247-4835-1)

Moderní hotelový management (978-80-247-4835-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Felix Křížek, Josef Neufus, 224 stran Aktualizované vydání knihy se zaměřuje na provoz a reálné fungování ubytovacího zařízení Na českém trhu ojedinělá publikace je určena převážně studentům zajímajících se o nejnovější poznatky a trendy v řízení hotelů. Kniha je svou praktičností a množstvím konkrétních údajů a příkladů vhodná i pro majitele či manažery menších ubytovacích zařízení hotelového typu. Druhé vydání knihy se podrobněji věnuje hotelovému marketingu a obchodu, využití nových technologií (např. v rezervačním oddělení) a řízení ekonomického a technického úseku hotelu. Nově obsahuje fotografie dobrých a špatných příkladů z praxe. Uznávaní a zkušení autoři komplexně představují nástroje řízení v jednotlivých činnostech a nástroje řízení procesů v hotelovém provozu za účelem zajištění maximalizace využití daných kapacit a dosažení optimálních výnosů s ohledem na ekologii a etiku v podnikání. Součástí publikace jsou též příklady... (alza.cz)

Podobné produkty ako Moderní hotelový management (978-80-247-4835-1)

E-mail management (978-80-856-2445-8)

E-mail management (978-80-856-2445-8)
Detail

Elektronická kniha - autor David Gruber, 50 stran Tato e-kniha nebude dlouhá. Není totiž větší blbost než zahlcenému člověku, který kvůli každodenní záplavě e-mailů nestíhá a šetří každou minutou, nabízet jako lék další hodiny čtení něčeho. Takže – opět vás čeká „jen“ kostka – tj. maximum užitečného za minimum času. Ale slibuji, že v závislosti na vaší zpětné vazbě po čtení – na vašich mailech, telefonátech, připomínkách na kurzech – ji budu rozšiřovat. Ovšem jen v takové míře, v jaké si to budete přát vy, mailující lidé. Věnuji se mail managementu profesionálně nejdéle v této zemi. Mail management se samovolně a logicky stával stále větší a větší součástí mých kurzů racionálního čtení, tak jak již brzy po roce 1990 postupně ubývalo papírových dopisů a přibývalo těch elektronických. Celé toto know-how se nachází někde na průniku racionálního čtení a time managementu. Už v devadesátých letech minulého století mi principál jazykové školy v anglickém... (alza.cz)

Podobné produkty ako E-mail management (978-80-856-2445-8)

Project Portfolio Management (978-80-251-4893-8)

Project Portfolio Management (978-80-251-4893-8)
Detail

Elektronická kniha - Kniha je určena nejen projektovým manažerům, ale i řídicím pracovníkům, studentům a pedagogům, kteří se s rozsáhlejšími projekty setkávají na denní bázi. - autor Drahoslav Dvořák, 248 stran Pracujete v týmu, nebo dokonce tým řídíte? Chcete zlepšit řízení projektů, aby jejich zdárný průběh neohrožovalo nevhodné vedení týmu? Hledáte postupy, jak pracovat efektivnějí? Kniha vás seznámí s důležitými koncepty a postupy při řízení nejen projektů, ale i programů a projektových portfolií. Naučíte se, jak správně uchopit řízení projektu, abyste se zdárně dopracovali k jeho úspěšnému dokončení. Dvojice zkušených autorů nezapomněla ani na řadu příkladů z praxe, díky kterým probíraná témata snadněji pochopíte a vyvarujete se zbytečným chybám. Kniha je určena nejen projektovým manažerům, ale i řídicím pracovníkům, studentům a pedagogům, kteří se s rozsáhlejšími projekty setkávají na denní bázi. Publikace se mimo jiných věnuje... (alza.cz)

Podobné produkty ako Project Portfolio Management (978-80-251-4893-8)

Moderní time management (978-80-271-2452-7)

Moderní time management (978-80-271-2452-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Kevin Kruse, 176 stran, česky Co kdyby vám jen pár nových návyků pomohlo výrazně zlepšit využití vašeho času? Jak můžete až desetinásobně zvýšit svou produktivitu práce? Naučte se jednoduché triky, díky kterým získáte mnohem více času pro sebe a svou rodinu. Autor provedl průzkum mezi více než dvěma sty úspěšnými podnikateli, miliardáři, olympijskými sportovci a úspěšnými studenty a dospěl k pozoruhodným závěrům, jak tito lidé pracují se svým časem. Tajemství jejich vysoké produktivity najdete v této knize! Dozvíte se: • Jak spravovat doporučenou poštu pomocí pravidla 321nula. • Jak snížit stres pomocí nástroje Richarda Bransona. • Proč milionáři nepoužívají seznamy úkolů a čím je nahradili.... (alza.cz)

Podobné produkty ako Moderní time management (978-80-271-2452-7)

Projektový management ve sportu (978-80-210-7995-3)

Projektový management ve sportu (978-80-210-7995-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Jaroslav Rektořík, 180 stran, česky Projektový management jako jeden z důležitých nástrojů řízení se stále více uplatňuje i v managementu sportu. Důležitou součástí je zpracování projektových záměrů jako nezbytných podkladů k získání finančních prostředků od územních samosprávných celků, centrálních institucí státní správy i z evropských strukturálních fondů. Tato kniha přináší teoretický přehled i praktické nástroje projektového managementu ve sportovně orientovaných záměrech. Pro názornost je doplněna také o případové studie. (alza.cz)

Podobné produkty ako Projektový management ve sportu (978-80-210-7995-3)

Projektový management ve sportu (978-80-210-7995-3)

Projektový management ve sportu (978-80-210-7995-3)
Detail

Kniha - autor Jaroslav Rektořík; Petr Pirožek; Jana Nová, 180 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace vychází z aktuálních potřeb odvětvového managementu sportu, ve kterém se jako jeden z důležitých nástrojů řízení stále více uplatňuje právě projektový management. Je využíván především pro přípravu, průběh a vyhodnocování domácích i mezinárodních sportovních akcí různého rozsahu a zaměření, stejně jako pro zpracování projektových záměrů (žádostí), jež tvoří nezbytný podklad k získání finančních prostředků z výzev územních samosprávných celků, centrálních institucí státní správy a evropských strukturálních fondů. Obsah publikace je přizpůsoben potřebám manažerů, ekonomů působících ve sportovních organizacích nebo pracovníků zabývajících se sportovní problematikou na různých úrovních. Kniha může dobře posloužit i zaměstnancům privátních projektových organizací, ve kterých se zpracovávají projekty se sportovní problematikou. A v neposlední řadě ji... (alza.cz)

Podobné produkty ako Projektový management ve sportu (978-80-210-7995-3)

Sami v moři konkurence (978-80-265-0853-3)

Sami v moři konkurence (978-80-265-0853-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Leoš Bárta, 216 stran, česky Zapomeňte na teorii, tahle kniha vypráví příběhy z praxe Při nelehké plavbě v moři konkurence se vám mohou hodit znalosti o správném přemýšlení na cestě za úspěchem – ve světě, životě a byznysu, o marketingu, podnikání, o myšlení člověka, který nechce prohrávat, o myšlení firmy, která touží uspět na konkurenčním trhu, o filosofii podnikání, o podstatě marketingového managementu či o zkušenostech a nápadech z přednášek, workshopů i z mého rozhlasového pořadu Byznys poradna na rádiu Zet. (alza.cz)

Podobné produkty ako Sami v moři konkurence (978-80-265-0853-3)

Srdcař v cílové rovince (978-80-265-1012-3)

Srdcař v cílové rovince (978-80-265-1012-3)
Detail

Kniha - autor Jan Pirk; Tomáš Poláček, 208 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Bilanční rozhovor v pohybu se známým kardiochirurgemMůže vzniknout kniha přímo při běhání? Rozhovor novináře Tomáše Poláčka s kardiochirurgem Janem Pirkem je důkazem, že ano. V průběhu jednoho roku spolu pravidelně vyráželi běhat a zcela upřímně si při tom povídali o životě, práci i dění kolem nás. A také o umění poznat moment, v němž začíná cílová rovinka kariéry i lidského bytí. Bilanční dialog vedený v době pandemie ukazuje v plné pestrosti Pirkovy názory i vzpomínky na nesmírně zajímavý, bohatý život. (alza.cz)

Podobné produkty ako Srdcař v cílové rovince (978-80-265-1012-3)

Srdcař v cílové rovince (978-80-265-1012-3)

Srdcař v cílové rovince (978-80-265-1012-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Tomáš Poláček, 232 stran, česky Bilanční rozhovor v pohybu se známým kardiochirurgem Může vzniknout kniha přímo při běhání? Rozhovor novináře Tomáše Poláčka s kardiochirurgem Janem Pirkem je důkazem, že ano. V průběhu jednoho roku spolu pravidelně vyráželi běhat a zcela upřímně si při tom povídali o životě, práci i dění kolem nás. A také o umění poznat moment, v němž začíná cílová rovinka kariéry i lidského bytí. Bilanční dialog vedený v době pandemie ukazuje v plné pestrosti Pirkovy názory i vzpomínky na nesmírně zajímavý, bohatý život. (alza.cz)

Podobné produkty ako Srdcař v cílové rovince (978-80-265-1012-3)

Myšlenkové mapy pro děti (978-80-265-0121-3)

Myšlenkové mapy pro děti (978-80-265-0121-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Tony Buzan, 128 stran Rychlá cesta k úspěchu nejen ve škole Myšlenkové mapy jsou nejefektivnější současnou pomůckou pro přemýšlení. Tony Buzan je jejich „vynálezcem“ a největším propagátorem a v této knize je přístupnou a zábavnou formou představuje mladším čtenářům. Metoda myšlenkových map dětem pomůže zefektivnit psaní poznámek a učení, zkrátit dobu strávenou nad domácími úkoly, rozvíjet kreativitu a představivost, zlepšit paměť. Naučí se nejen zefektivnit práci do školy, ale třeba i jak naplánovat narozeninovou oslavu, aniž by na něco zapomněly, nebo jak napsat dopis. Díky knize přijdou děti na to, jak:Uvolnit představivost a přicházet s novými nápady.Snadno si pamatovat údaje a čísla.Dělat si lepší a srozumitelnější poznámky.Soustředit se a šetřit čas.Jednoduše plánovat.Zazářit u zkoušek. Kniha je zaměřená na to, aby se děti při práci s ní bavily. Je plná obrázků, vtipů a hlavolamů, které pomohou dětem zlepšit soustředění a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Myšlenkové mapy pro děti (978-80-265-0121-3)

Produkční a provozní management (978-80-271-1385-9)

Produkční a provozní management (978-80-271-1385-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Jaromír Veber, 344 stran, česky Kniha se zabývá dvěma vzájemně propojenými tématy řízení, a to produktovým a provozním řízením. Při zpracování textů se autoři pokusili zachytit všechna relevantní témata názorů, zejména metody a přístupy k úspěšnému vývoji a implementaci produktového a provozního řízení. Z historického hlediska autoři zkoumali, jak se tyto přístupy objevují a používají v praxi, a zdůrazňují, které přístupy, techniky a metody byly překonány a které jsou dnes aktivní. Publikace je určena nejen studentům bakalářských a magisterských programů v oboru ekonomie a managementu, ale také širokému publiku praktiků. (alza.cz)

Podobné produkty ako Produkční a provozní management (978-80-271-1385-9)

Produkční a provozní management (978-80-271-1385-9)

Produkční a provozní management (978-80-271-1385-9)
Detail

Kniha - autor Jaromír Veber; Lenka Švecová, 344 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Kniha se zabývá dvěma vzájemně propojenými tématy řízení, a to produktovým a provozním řízením. Při zpracování textů se autoři pokusili zachytit všechna relevantní témata názorů, zejména metody a přístupy k úspěšnému vývoji a implementaci produktového a provozního řízení. Z historického hlediska autoři zkoumali, jak se tyto přístupy objevují a používají v praxi, a zdůrazňují, které přístupy, techniky a metody byly překonány a které jsou dnes aktivní. Publikace je určena nejen studentům bakalářských a magisterských programů v oboru ekonomie a managementu, ale také širokému publiku praktiků. (alza.cz)

Podobné produkty ako Produkční a provozní management (978-80-271-1385-9)

Mediální komunikace pro management (978-80-247-3629-7)

Mediální komunikace pro management (978-80-247-3629-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Vojtěch Bednář, 160 stran Cílem této knihy je seznámit vás s vlastnostmi masových médií, s postupy a cíli novinářů a s jejich pracovními nástroji, připravit vás na komunikaci s nimi. Vysvětluje základní vztahy a procesy fungování médií, odpovídá na otázky, kde novináři získávají informace, jak je zpracovávají, kdo určuje, o čem se bude psát, apod. Radí, co dělat, když chcete oslovit novináře, jak se na komunikaci s nimi připravit, jak odpovídat na otázky, jak prezentovat své informace. Věnuje se i krizové komunikaci - pomůže v situacích, kdy vás média prezentují ve špatném světle, osvětlí postupy, když vás média ignorují. Díky ní se budete umět bránit chybám, odrážet útoky a být partnery novinářů tak, aby oni byli efektivními partnery vás.Odkaz na knihu: http://www.facebook.com/pages/Medi%C3%A1ln%C3%AD-komunikace-pro-management/145513498848796?sk=wall (alza.cz)

Podobné produkty ako Mediální komunikace pro management (978-80-247-3629-7)
Ženy a management (978-80-265-0150-3), Management (978-80-7373-111-3), Adam Hall 3 STAR BVV 0150 (3 STAR BVV 0150), Projektový management (978-80-271-3619-3), Osobnostní management (978-80-271-3114-3), Management inovací (978-80-726-1423-3), Management inovací (978-80-7261-423-3), Adam Hall 3 STAR MIDI 0150 RED (3 STAR MIDI 0150 RED), Adam Hall 3 STAR S215 PP 0150 (3 STAR S215 PP 0150), Adam Hall 3 STAR MIDI 0150 BLU (3 STAR MIDI 0150 BLU), Adam Hall 3 STAR BVV 0150 ECO (3 STAR BVV 0150 ECO), Management rizik projektů (978-80-247-3221-3), Dlouhodobý finanční management (978-80-759-8318-3), Dlouhodobý finanční management (978-80-7598-318-3), Radosti a strasti single ženy (978-80-271-3747-3), Ženy, muži a jiné básně (978-80-726-2538-3), Sociální vztahy v organizaci a jejich management (978-80-247-4211-3), Projektový management ve sportu (978-80-210-7995-3), Tri ženy, dvaja muži a ja... (978-80-8194-061-3), 13 věcí, které psychicky silné ženy nedělají (978-80-265-0876-2), První dojem (978-80-265-0811-3), Management úspěšné ordinace praktického lékaře (978-80-247-4422-3), Produkční a provozní management (978-80-271-1385-9), Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9), Kde ženy vládnou (978-80-88104-06-3), Jak na ženy (978-80-247-5045-3), Láska dobré ženy (978-80-743-2582-3), Mlčenlivé ženy: Strhující a mrazivě přesvědčivý thriller (978-80-249-4970-3), Všechny barvy počasí (978-80-275-0150-2), Můj rok 1958 (978-80-265-0725-3)