Ženy a management: kreativita, inovace, etika, kvalitativní management (978-80-265-0150-3)

Produkt Ženy a management: kreativita, inovace, etika, kvalitativní management (978-80-265-0150-3) sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Ženy a management: kreativita, inovace, etika, kvalitativní management (978-80-265-0150-3) upraviť a produkt hľadať znova.

Ženy a management: Kreativita, inovace, etika, kvalitativní management (978-80-265-0150-3)

Ženy a management: Kreativita, inovace, etika, kvalitativní management (978-80-265-0150-3)
Detail

Kniha - autor Zdenek Dytrt, 200 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Se ženami, nebo bez nich? Česká republika je již několik let v recesi. To, co českou ekonomiku významně poškozuje a způsobuje zaostávání za okolními státy, je mimo jiné také problematická hierarchie hodnot a preferencí jak mezi manažery, tak v celé populaci. Je otázkou, zda tento „posunutý“ žebříček hodnot nesouvisí i s tím, že v rozhodovacích procesech ve výkonnějších ekonomikách, než je ta naše, je daleko vyváženější zastoupení žen i mužů. Jsou to ženy, které mohou zachránit svět? Co přináší? Myšlenku rovných šancí pro každého člověka, tedy i právo žen podílet se vyrovnaným způsobem na životě společnosti, je třeba doplnit tím, na co slyší muži, kteří v této chvíli rozhodují – tedy konkrétními benefity a čísly dokazujícími, že větší účast žen v managementu představuje skutečný přínos a podmínku úspěšnosti v budoucnosti. Společnou ambicí autorů tohoto sborníku je tuto debatu alespoň... (alza.cz)

Podobné produkty ako Ženy a management: Kreativita, inovace, etika, kvalitativní management (978-80-265-0150-3) , Ženy a management (978-80-265-0150-3)

Ženy a management (978-80-265-0150-3)

Ženy a management (978-80-265-0150-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Zdenek Dytrt, 200 stran Se ženami, nebo bez nich? Česká republika je již několik let v recesi. To, co českou ekonomiku významně poškozuje a způsobuje zaostávání za okolními státy, je mimo jiné také problematická hierarchie hodnot a preferencí jak mezi manažery, tak v celé populaci. Je otázkou, zda tento „posunutý“ žebříček hodnot nesouvisí i s tím, že v rozhodovacích procesech ve výkonnějších ekonomikách, než je ta naše, je daleko vyváženější zastoupení žen i mužů. Jsou to ženy, které mohou zachránit svět? Co přináší? Myšlenku rovných šancí pro každého člověka, tedy i právo žen podílet se vyrovnaným způsobem na životě společnosti, je třeba doplnit tím, na co slyší muži, kteří v této chvíli rozhodují – tedy konkrétními benefity a čísly dokazujícími, že větší účast žen v managementu představuje skutečný přínos a podmínku úspěšnosti v budoucnosti. Společnou ambicí autorů tohoto sborníku je tuto debatu alespoň... (alza.cz)

Podobné produkty ako Ženy a management (978-80-265-0150-3) , Management (978-80-7373-111-3)

Ženy a management - Dytrt Zdenek

Ženy a management - Dytrt Zdenek
Detail

Se ženami, nebo bez nich? Česká republika je již několik let v recesi. To, co českou ekonomiku významně poškozuje a způsobuje zaostávání za okolními státy, je mimo jiné také problematická hierarchie hodnot a preferencí jak mezi manažery, tak v celé populaci. Je otázkou, zda tento „posunutý“ žebříček hodnot nesouvisí i s tím, že v rozhodovacích procesech ve výkonnějších ekonomikách, než je ta naše, je daleko vyváženější zastoupení žen i mužů. Jsou to ženy, které mohou zachránit svět? Co přináší? Myšlenku rovných šancí pro každého člověka, tedy i právo žen podílet se vyrovnaným způsobem na životě společnosti, je třeba doplnit tím, na co slyší muži, kteří v této chvíli rozhodují – tedy konkrétními benefity a čísly dokazujícími, že větší účast žen v managementu představuje skutečný přínos a podmínku úspěšnosti v budoucnosti. Společnou ambicí autorů tohoto sborníku je tuto debatu alespoň otevřít. (patro.cz)

Podobné produkty ako Ženy a management - Dytrt Zdenek , Projektový management (978-80-271-3619-3)

Ženy a management - Zdeněk Dytrt - e-kniha

Ženy a management - Zdeněk Dytrt - e-kniha
Detail

eBook:,Se ženami, nebo bez nich? Česká republika je již několik let v recesi. To, co českou ekonomiku významně poškozuje a způsobuje zaostávání za okolními státy, je mimo jiné také problematická hierarchie hodnot a preferencí jak mezi manažery, tak v celé populaci. Je otázkou, zda tento „posunutý“ žebříček hodnot nesouvisí i s tím, že v rozhodovacích procesech ve výkonnějších ekonomikách, než je ta naše, je daleko vyváženější zastoupení žen i mužů. Jsou to ženy, které mohou zachránit svět? Co přináší? Myšlenku rovných šancí pro každého člověka, tedy i právo žen podílet se vyrovnaným způsobem na životě společnosti, je třeba doplnit tím, na co slyší muži, kteří v této chvíli rozhodují – tedy konkrétními benefity a čísly dokazujícími, že větší účast žen v managementu představuje skutečný přínos a podmínku úspěšnosti v budoucnosti. Společnou ambicí autorů tohoto sborníku je tuto debatu alespoň otevřít. Kniha autorského kolektivu kolem doc. Zdenka Dytrta přináší příspěvky například na následující témata: - Absence kvalitativních hodnot v managementu - Zastoupení žen ve vedení vysokých škol v ČR - Ženy ve veřejné správě Publikace obsahuje také konkrétní příklady z praxe českých podniků nebo náhled na situaci v ostatních státech: - Ženy v managementu firmy Petrof - Řešení genderových problémů ve společnosti Atas - Dopady zavedení genderových kvót ve správních radách v Norsku doc. Ing. Zdenek Dytrt, CSc přednáší předmět Manažerská etika na Univerzitě T. Bati ve Zlíně a na Univerzitě Pardubice. Ve spolupráci s fakultami obou univerzit pořádá konference a kulaté stoly se zaměřením na význam etiky v ekonomice. Před 15 lety založil občanské sdružení Etika podnikání a veřejné správy, kterého je předsedou. Sdružení vydalo doposud devět dílů knižní publikace Manažerská etika – inspirace pro 21. století, ve kterých významní odborníci prezentují své názory na vývoj managementu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Ženy a management - Zdeněk Dytrt - e-kniha , Osobnostní management (978-80-271-3114-3)

Management inovací (978-80-7261-423-3)

Management inovací (978-80-7261-423-3)
Detail

Kniha - autor Jaromír Veber, 288 stran, česky, brožovaná bez přebalu matná Společenská situace se v posledních desetiletích významně mění: vyvíjejí se nové produkty a technologie, objevují se nové pohledy na podnikání. Mění se ovšem i lidé - jejich priority, zájmy, vzorce chování. Ruku v ruce s těmito změnami musí jít i změny v řízení, a to jak na podnikové úrovni, tak úrovni národohospodářské. Monografie autorského týmu pod vedením Jaromíra Vebera Management inovací si klade za cíl upozornit na význam inovací pro konkurenceschopnost podniků i celých ekonomik, upozornit na nové přístupy inovací a v neposlední řadě připomenout zejména metody, jejichž opodstatněnost potvrdila praxe. Zároveň autoři měli na zře¬teli i tu skutečnost, že inovační úsilí, jako nástroj podpory prosperity, by nemělo být spojováno pouze s materiální výrobou, ale mělo by zasáhnout prakticky do všech dalších oblastí (materiálních i nemateriálních služeb), až po státní a veřejnou správu.... (alza.cz)

Podobné produkty ako Management inovací (978-80-7261-423-3) , Management inovací (978-80-726-1423-3)

Management inovací (978-80-726-1423-3)

Management inovací (978-80-726-1423-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Jaromír Veber a kol., 288 stran Společenská situace se v posledních desetiletích významně mění: vyvíjejí se nové produkty a technologie, objevují se nové pohledy na podnikání. Mění se ovšem i lidé - jejich priority, zájmy, vzorce chování. Ruku v ruce s těmito změnami musí jít i změny v řízení, a to jak na podnikové úrovni, tak úrovni národohospodářské. Monografie autorského týmu pod vedením Jaromíra Vebera Management inovací si klade za cíl upozornit na význam inovací pro konkurenceschopnost podniků i celých ekonomik, upozornit na nové přístupy inovací a v neposlední řadě připomenout zejména metody, jejichž opodstatněnost potvrdila praxe. Zároveň autoři měli na zřeteli i tu skutečnost, že inovační úsilí, jako nástroj podpory prosperity, by nemělo být spojováno pouze s materiální výrobou, ale mělo by zasáhnout prakticky do všech dalších oblastí (materiálních i nemateriálních služeb), až po státní a veřejnou správu. Inovace jsou v... (alza.cz)

Podobné produkty ako Management inovací (978-80-726-1423-3) , Management inovací (978-80-7261-423-3)

Management (978-80-7373-111-3)

Management (978-80-7373-111-3)
Detail

Kniha - autor Radek Maxa, 240 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Úspěšný manažer by měl umět profesionálně zacházet s úkoly a správně je řešit, umět jednat a zacházet s lidmi i se sebou samým i získávat moc k uskutečnění věcí, tedy umět je prosadit a mít sílu a vůli je realizovat. Na všechny tyto i další aspekty „manažerské profese“ tato učebnice poukazuje. Je vhodným průvodcem, rádcem, inspirací a hlavně zásobárnou informací pro studium managementu. Text je doplněn schématy, obrázky, grafy a tabulkami a provázen konkrétními příklady z praxe. Učebnice je určena především studentům středních a vyšších odborných škol. Pro své praktické zaměření ji lze vhodně využít i v celé řadě manažerských kurzů celoživotního vzdělávání. (alza.cz)

Podobné produkty ako Management (978-80-7373-111-3) , Management rizik projektů (978-80-247-3221-3)

Sedm smrtelných hříchů podniků: Úpadek a etika managementu (978-80-7400-495-7)

Sedm smrtelných hříchů podniků: Úpadek a etika managementu (978-80-7400-495-7)
Detail

Kniha - autor Eva Kislingerová, 176 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha přináší nevšední pohled na problematiku úpadků, bankrotů a insolvence podniků. Snaží se najít odpověď na otázku: Proč podniky krachují? Je vliv státních zásahů a subvencí větší než vliv výše zdanění? Nebo je podíl lidských chyb v rozhodování absolutní a všechny ostatní důvody neúspěchu podniku jsou jen projevem doprovodným? Mohla by existovat taková tržní a svobodná ekonomika, která by neznala krachující podniky? Publikace podává nejen ryze ekonomický pohled na problematiku úpadku podniků (např. struktura kapitálu jako nástroj snižování rizika úpadku, kolektivní charakter a náklady insolvence, motivace věřitelů dlužníka v defaultu), ale velká pozornost je věnována také chybám manažerského rozhodování v klíčových otázkách. Nakolik mohou být charakterové vlastnosti manažerů fundamentální příčinou chybného rozhodnutí s fatálními následky pro budoucnost podniku? Součástí knihy... (alza.cz)

Podobné produkty ako Sedm smrtelných hříchů podniků: Úpadek a etika managementu (978-80-7400-495-7) , Dlouhodobý finanční management (978-80-759-8318-3)

Osobnostní management (978-80-271-3114-3)

Osobnostní management (978-80-271-3114-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Jan Barták, 296 stran, česky Všechny živé organismy mají geneticky zakódovanou potřebu žít a přežít. U člověka je touha po svobodném rozvoji a seberealizaci umocněna schopností adaptovat se na měnící se podmínky, a dokonce je v podobě inovací i měnit, aktivně se podílet na kultivaci života. Být člověkem není podle rakouského psychiatra Viktora Frankla fakt, ale možnost. Máme hodně vykonavatelů, ale málo tvůrců. Vykonavatel dělá, co se mu řekne, aniž by o smyslu svěřené činnosti přemýšlel, mechanicky se opírá o dané standardy, kategorie, unifikované postupy. Tvůrce se nespokojuje s tím, co je, hledá a nalézá nová řešení, jak dělat věci lépe a úspěšněji. Díky motivaci, kritickému myšlení a kreativitě vytváří hodnoty. Bonusem je mu seberealizace ze smysluplné činnosti. Klíčem k našemu uplatnění je pochopení Komenského triády „chtít, umět a moci“. Z ní vychází i tato kniha. Nestačí „umět“, chybí-li... (alza.cz)

Podobné produkty ako Osobnostní management (978-80-271-3114-3) , Dlouhodobý finanční management (978-80-7598-318-3)

Osobnostní management (978-80-271-3114-3)

Osobnostní management (978-80-271-3114-3)
Detail

Kniha - autor Jan Barták, 296 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Všechny živé organismy mají geneticky zakódovanou potřebu žít a přežít. U člověka je touha po svobodném rozvoji a seberealizaci umocněna schopností adaptovat se na měnící se podmínky, a dokonce je v podobě inovací i měnit, aktivně se podílet na kultivaci života. Být člověkem není podle rakouského psychiatra Viktora Frankla fakt, ale možnost. Máme hodně vykonavatelů, ale málo tvůrců. Vykonavatel dělá, co se mu řekne, aniž by o smyslu svěřené činnosti přemýšlel, mechanicky se opírá o dané standardy, kategorie, unifikované postupy. Tvůrce se nespokojuje s tím, co je, hledá a nalézá nová řešení, jak dělat věci lépe a úspěšněji. Díky motivaci, kritickému myšlení a kreativitě vytváří hodnoty. Bonusem je mu seberealizace ze smysluplné činnosti. Klíčem k našemu uplatnění je pochopení Komenského triády „chtít, umět a moci“. Z ní vychází i tato kniha. Nestačí „umět“, chybí-li nám vůle k činu.... (alza.cz)

Podobné produkty ako Osobnostní management (978-80-271-3114-3) , Projektový management ve sportu (978-80-210-7995-3)

Projektový management (978-80-271-3619-3)

Projektový management (978-80-271-3619-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Jan Doležal, 432 stran, česky Od roku 2016, kdy vzniklo první vydání této knihy, došlo ve světě i u nás ke skutečně masivnímu nástupu agilních přístupů, technik a nástrojů a celkově ke sblížení projektového a produktového managementu. V této souvislosti došlo i k významným modernizacím všech světových standardů a metodik projektového řízení. Proto vzniklo druhé vydání, které všechny tyto trendy reflektuje. Pokud hledáte publikaci, která shrnuje většinu světových znalostí a trendů v oboru projektového řízení a vývoje produktu, doplněnou o praktické zkušenosti z řízení tuzemských i mezinárodních projektů, našli jste tu pravou. Kniha přináší aktuální přehled metod a technik projektového řízení, včetně agilních či hybridních přístupů. Srozumitelný, čtivý a prakticky zaměřený výklad je doplněn mnoha obrázky, příklady a případovými studiemi. Kromě praktického pomocníka projektových manažerů získáte zároveň i univerzální učebnici, ať už se... (alza.cz)

Podobné produkty ako Projektový management (978-80-271-3619-3) , Management (978-80-247-4429-2)

Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-061-1)

Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-061-1)
Detail

Kniha - autor Jaroslava Kynclová; Eva Karásková, 152 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera a styly vedení. Zorientují se v systému organizace managementu v hotelnictví. Seznámí se také s významem hotelových řetězců. (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-061-1) , Management a hospodaření muzeí (9788024636535)

Dlouhodobý finanční management (978-80-759-8318-3)

Dlouhodobý finanční management (978-80-759-8318-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Milan Hrdý, 200 stran, česky Publikace volně navazuje na dnes již legendární texty autorů Valacha respektive Kislingerové (z tuzemska), nebo Brealey-Myers-Allen ze zahraničí. Věnuje se velice aktuálnímu a v odborné praxi hojně diskutovanému tématu dlouhodobého finančního managementu. Text knihy je rozdělen do deseti kapitol, z nichž některé obsahují řešené i neřešené příklady, které vhodně doplňují danou problematiku. Hlavním tématem knihy je investiční rozhodování a dlouhodobé financování podniku, které v současné době není zpracováno v další odborné literatuře, protože většina knih týkající se investičního rozhodování se zabývá především investováním na finančních trzích. Tex tvychází z obecného pojetí finančního řízení a rozhodování podniku, do kterého začleňuje právě investiční rozhodování a dlouhodobé financování podniku. Nejprve jsou představena východiska investiční činnosti podniku včetně... (alza.cz)

Podobné produkty ako Dlouhodobý finanční management (978-80-759-8318-3) , Sociální vztahy v organizaci a jejich management (978-80-247-4211-3)

Dlouhodobý finanční management (978-80-7598-318-3)

Dlouhodobý finanční management (978-80-7598-318-3)
Detail

Kniha - autor Milan Hrdý, 200 stran, česky, Pevná bez přebalu lesklá - autor Milan Hrdý, 200 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Publikace volně navazuje na dnes již legendární texty autorů Valacha respektive Kislingerové (z tuzemska), nebo Brealey-Myers-Allen ze zahraničí. Věnuje se velice aktuálnímu a v odborné praxi hojně diskutovanému tématu dlouhodobého finančního managementu. Text knihy je rozdělen do deseti kapitol, z nichž některé obsahují řešené i neřešené příklady, které vhodně doplňují danou problematiku. Hlavním tématem knihy je investiční rozhodování a dlouhodobé financování podniku, které v současné době není zpracováno v další odborné literatuře, protože většina knih týkající se investičního rozhodování se zabývá především investováním na finančních trzích. Tex tvychází z obecného pojetí finančního řízení a rozhodování podniku, do kterého začleňuje právě investiční rozhodování a dlouhodobé financování podniku. Nejprve jsou představena... (alza.cz)

Podobné produkty ako Dlouhodobý finanční management (978-80-7598-318-3) , Produkční a provozní management (978-80-271-1385-9)

Management inovací - Jaromír Veber

Management inovací - Jaromír Veber
Detail

Monografie si klade za cíl upozornit na význam inovací pro konkurenceschopnost podniků i celých ekonomik, upozornit na nové přístupy inovací a v neposlední řadě připomenout zejména metody, jejichž opodstatněnost potvrdila praxe. Zároveň měli autoři na zřeteli i tu skutečnost, že inovační úsilí, jako nástroj podpory prosperity, by nemělo být spojováno pouze s materiální výrobou, ale mělo by zasáhnout prakticky do všech dalších oblastí (materiálních i nemateriálních služeb), až po státní a veřejnou správu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Management inovací - Jaromír Veber , Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)

Management inovací - Veber Jaromír

Management inovací - Veber Jaromír
Detail

Společenská situace se v posledních desetiletích významně mění: vyvíjejí se nové produkty a technologie, objevují se nové pohledy na podnikání. Mění se ovšem i lidé - jejich priority, zájmy, vzorce chování. Ruku v ruce s těmito změnami musí jít i změny v řízení, a to jak na podnikové úrovni, tak úrovni národohospodářské. Monografie autorského týmu pod vedením Jaromíra Vebera Management inovací si klade za cíl upozornit na význam inovací pro konkurenceschopnost podniků i celých ekonomik, upozornit na nové přístupy inovací a v neposlední řadě připomenout zejména metody, jejichž opodstatněnost potvrdila praxe. Zároveň autoři měli na zře¬teli i tu skutečnost, že inovační úsilí, jako nástroj podpory prosperity, by nemělo být spojováno pouze s materiální výrobou, ale mělo by zasáhnout prakticky do všech dalších oblastí (materiálních i nemateriálních služeb), až po státní a veřejnou správu. Inovace jsou v současnosti vnímány jako významný faktor ekonomického rozvoje, a to zejména díky svému pozitivnímu vlivu na posilování konkurenceschopnosti. (patro.cz)

Podobné produkty ako Management inovací - Veber Jaromír , Management úspěšné ordinace praktického lékaře (978-80-247-4422-3)

Marketing a management muzeí a památek (80-247-1104-4)

Marketing a management muzeí a památek (80-247-1104-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Ladislav Kesner, 304 stran Jak mohou muzea a památky vytvářet zájem a poptávku publika a naplňovat své poslání ve vztahu k veřejnosti i hodnotám, jež mají ochraňovat? Jakým dilematům a rizikům čelí kulturní organizace u nás i ve světě? Jsou zahraniční modely a zkušenosti aplikovatelné v českých podmínkách? To jsou jen některé z důležitých otázek, na které se snaží najít odpověď tato první česká monografie o marketingu a strategickém řízení muzeí a památek. Autor věnuje zvláštní pozornost procesům spotřeby kulturních statků, vnímání muzejních objektů a expozic a analýze produktu muzeí a památek jako východisku marketingové činnosti kulturních organizací. Podrobně se zabývá kulturní kompetencí jako kritickým faktorem, který ovlivňuje poptávku současného publika po muzeu, a ukazuje, že organizace prezentující kulturní dědictví mohou v konkurenci stále širšího spektra volnočasových aktivit obstát jen tehdy, pokud svým divákům otevřou cestu... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing a management muzeí a památek (80-247-1104-4) , Fashion management (978-80-271-2113-7)

Kreativita a inovace v organizaci (978-80-247-3317-3)

Kreativita a inovace v organizaci (978-80-247-3317-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Emilie Franková, 256 stran Kreativita je jádrem úspěchu firem i jiných organizací a hnací silou ekonomiky. Publikace jako první na českém trhu uceleně popisuje, jak kreativitu rozpoznat a v rámci organizace podporovat a rozvíjet tak, aby vedla k tržně uplatnitelným inovacím, a tedy ke konkurenční výhodě. Dozvíte se, proč je důležité poznat kreativní potenciál jedince, jak konkrétně postupovat při podpoře a rozvoji kreativity člověka a týmové kreativity a jak poznat a utvářet organizační kulturu podporující kreativitu a inovace, bez níž organizace nemůže svůj kreativní potenciál skutečně využít. Kniha obsahuje řadu příkladů. Je určena manažerům, podnikatelům a studentům. (alza.cz)

Podobné produkty ako Kreativita a inovace v organizaci (978-80-247-3317-3) , Time management (978-80-726-1480-6)

Management inovací - Jaromír Veber - e-kniha

Management inovací - Jaromír Veber - e-kniha
Detail

eBook:,Společenská situace se v posledních desetiletích významně mění: vyvíjejí se nové produkty a technologie, objevují se nové pohledy na podnikání. Mění se ovšem i lidé - jejich priority, zájmy, vzorce chování. Ruku v ruce s těmito změnami musí jít i změny v řízení, a to jak na podnikové úrovni, tak úrovni národohospodářské. Monografie autorského týmu pod vedením Jaromíra Vebera Management inovací si klade za cíl upozornit na význam inovací pro konkurenceschopnost podniků i celých ekonomik, upozornit na nové přístupy inovací a v neposlední řadě připomenout zejména metody, jejichž opodstatněnost potvrdila praxe. Zároveň autoři měli na zře¬teli i tu skutečnost, že inovační úsilí, jako nástroj podpory prosperity, by nemělo být spojováno pouze s materiální výrobou, ale mělo by zasáhnout prakticky do všech dalších oblastí (materiálních i nemateriálních služeb), až po státní a veřejnou správu. Inovace jsou v současnosti vnímány jako významný faktor ekonomického rozvoje, a to zejména díky svému pozitivnímu vlivu na posilování konkurenceschopnosti. Přitom můžeme tento pozitivní vliv vnímat jak z pohledu makroekonomického, tj. jako posilování národní a mezinárodní konkurenceschopnosti, tak z pohledu mikroekonomického – posilování podnikové konkurenceschopnosti. Za přibližně stoletou historii od upozornění J. A. Schupmetera, které se týkalo významu „destrukčních větrů“, jimiž inovace posouvají hospodářský vývoj kupředu, ekonomická teorie i praxe zaznamenala celou řadu poznatků a užitečných zkušeností, které vedly jak k posunům v jednání managementu firem, tak v aktivitách exekutivy vyspělých zemí (zejména ve směru podpory inovací). Kniha Management inovací je rozdělena do dvou základních částí. V první části, která má charakter makroekonomického pohledu na inovace, jejich význam a podporu, je nejprve naznačen význam inovací pro konkurenceschopnost, dále je blíže specifikováno soudobé vymezení pojmu inovací a managementu inovací, jejich vztah k obecnějšímu pojmu změny a managementu změn. Samostatné kapitoly pojednávají o podporách inovací a ochraně duševního vlastnictví (průmyslových práv). Druhá část publikace je věnována mikroekonomickému pohledu na inovace – koncipování podnikových inovačních strategií, realizačnímu cyklu inovací v podnicích. Analyzuje ekonomické aspekty spojené s inovacemi, zejména možnosti financování inovací a ekonomické přístupy k hodnocení inovačních projektů. V závěru této části je pojednáno o metodách a kontrolních mechanismech, které mohou být na podnikové úrovni uplatňovány ve vztahu k řízení inovací.V poslední kapitole, jež má charakter appendixu, se autorský tým zamýšlí nad soudobými záměry německých národohospodářů, které se týkají transformace německé ekonomiky na čistou energii a na tzv. Průmysl 4.0. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Management inovací - Jaromír Veber - e-kniha , Time management (978-80-247-4431-5)

Sociální vztahy v organizaci a jejich management (978-80-247-4211-3)

Sociální vztahy v organizaci a jejich management (978-80-247-4211-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Vojtěch Bednář, kolektiv a, 224 stran Tato publikace si klade za cíl být zdrojem informací nejen pro pracovníky a manažery oddělení lidských zdrojů, ale též pro výkonný management řady firem, veřejných institucí a neziskových organizací. Jejím obsahem je popis fungování sociálních vztahů mezi lidmi — zaměstnanci, členy, spolupracovníky, zainteresovanými osobami v organizacích — a přehled nástrojů, kterými je možné tyto vztahy ovlivňovat z hlediska managementu. Kniha má praktické uplatnění při řízení personální politiky a vnitřní komunikace v organizaci, při motivaci zaměstnanců, při prevenci a eliminaci pomluv či napětí mezi jednotlivými osobami i týmy a při řešení vnitřních konfliktů. Je koncipována jako odborná publikace s maximálním důrazem na výstupy do praxe, z níž uvádí řadu příkladů. (alza.cz)

Podobné produkty ako Sociální vztahy v organizaci a jejich management (978-80-247-4211-3) , Finanční management (978-80-247-4047-8)

Management: Základy managementu (978-80-7402-421-4)

Management: Základy managementu (978-80-7402-421-4)
Detail

Kniha - autor Jana Bellová; Jaroslav Zlámal; Petr Bačík, 104 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace Management je moderní učebnice managementu pro střední školy. Učebnice je určená všem studentům, jejichž studijní obor zahrnuje tematiku managementu. Názorně seznamuje se základními principy řízení osob i podniku, upozorňuje na nejčastější chyby a přináší řadu praktických tipů a nápadů "do života". Zabývá se například plánováním, organizováním a hierarchiemi organizací, řízením kolektivu, principy rozhodování, metodami kontroly a v neposlední řadě i krizovým managementem. Učivo témat je doplněno množstvím infografiky, schématy, zajímavostmi, souvislostmi a poznatky z oblasti managementu a dalších souvisejících oborů. Témata učebnice obsahují výukové cíle a cílové dovednosti žáka/studenta po prostudování statí. Na závěr tématu je zařazeno shrnutí pojmů a náměty pro samostatnou činnost a opakování. Součástí kapitoly je i zkušební test k... (alza.cz)

Podobné produkty ako Management: Základy managementu (978-80-7402-421-4) , Marketing management (978-80-247-4150-5)

Management (978-80-247-4429-2)

Management (978-80-247-4429-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Ladislav Blažek, 224 stran Publikace se zaměřuje na klíčové oblasti managementu. Je určena studentům, manažerům a podnikatelům. Dozvíte se, jak fungují organizační struktury, jak správně rozhodovat a jak efektivně vést. Druhé vydání se nově věnuje problematice delegování, koučování a leadershipu. Kniha obsahuje řadu příkladů. Detaily knihy: Autor: Ladislav Blažek Rok vydání: 2014 ISBN: 978-80-247-4429-2 Počet stran: 224 (alza.cz)

Podobné produkty ako Management (978-80-247-4429-2) , Projektový management (978-80-271-0075-0)

Time management (978-80-726-1480-6)

Time management (978-80-726-1480-6)
Detail

Elektronická kniha - autor David Gruber, 264 stran D. Gruber měl velkou ctižádost překonat ve svém oboru celou zahraniční špičku. Nastudoval způsob myšlení vynikajících osobností, jejich zásady využití času. Sám se o překonání této špičky pokusil v oblasti soft skills. Důkazů, že se mu to podařilo splnit, je řada. V lednu 1992 překonal zahraniční špičku v oboru efektivního studia cizích jazyků a prokrastinace. Time management a prokrastinace jsou autorovým koníčkem. A že v této knize najdete i takové rady, které se v jiných nevyskytují, to poznáte sami. (alza.cz)

Podobné produkty ako Time management (978-80-726-1480-6) , Management a moderní organizování firmy (978-80-247-2149-1)

Time management (978-80-247-4431-5)

Time management (978-80-247-4431-5)
Detail

Elektronická kniha - autor autorů kolektiv, 208 stran Připadá vám, že se pořád jen honíte? Míváte často pocit, že jen běháte mezi schůzkami? Nikdy vám nezbude volná chvilka na to opravdu důležité? Pokud ano, je nejvyšší čas začít se věnovat účinnému řízení času. V této knize se naučíte, jak si smysluplně plánovat svůj denní a týdenní program. Dozvíte se, jak si stanovovat cíle, určovat správné priority, lépe se vypořádávat se žrouty času a pracovat účelněji i účinněji. Vedle osvědčených technik pro řízení času vám zde představíme celou řadu moderních elektronických pomůcek, které vám usnadní plánování — ať už to jsou mobilní a chytré telefony nebo Outlook. Na konci knihy pak najdete praktická cvičení a kontrolní seznamy. (alza.cz)

Podobné produkty ako Time management (978-80-247-4431-5) , Management cestovních kanceláří a agentur (978-80-247-3751-5)

Fashion management (978-80-271-2113-7)

Fashion management (978-80-271-2113-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Vladimíra Khelerová, 192 stran, česky Jedinečná publikace se věnuje všem hlavním aspektům, které ovlivňují výrobu a prodej módního zboží. Představuje jednotlivé kategorie módy (haute couture, ready to wear, fast fashion, pomalá a udržitelná móda) i celý cyklus od tvorby trendů přes návrh a výrobu zboží až po jeho prodej. Přibližuje úkoly obchodníka, který řeší výběr a objednávky zboží, ukazuje rizika, která při tom podstupuje, ale vysvětluje i další náležitosti spojené s módním byznysem. Kniha dále seznamuje čtenáře s postavením módního průmyslu ve celospolečenském kontextu a ukazuje nejen jeho líbivou tvář, ale i stinné stránky, zejména škodlivý dopad na ekologii a nelidské pracovní podmínky při výrobě zboží v rozvojových zemích. Nechybí představení základních právních otázek souvisejících s podnikáním v módním průmyslu, tvorbou značky a bojem proti padělkům, jakož i specifiky některých závazkových vztahů. Na trhu... (alza.cz)

Podobné produkty ako Fashion management (978-80-271-2113-7) , Time management nejvyšší generace

Projektový management (978-80-247-5620-2)

Projektový management (978-80-247-5620-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Jan Doležal, kolektiv a, 424 stran Tato ojedinělá publikace představuje nástroje, metody a postupy moderního projektového managementu nejen v souladu s hlavními oborovými standardy (PMI, IPMA, Prince 2), ale i dle zkušeností autorů s jejich aplikací v tuzemských i mezinárodních projektech. Je určena projektovým i liniovým manažerům, zájemcům o certifikaci a studentům. (alza.cz)

Podobné produkty ako Projektový management (978-80-247-5620-2) , Life management (80-247-1488-4)

Mezinárodní management (978-80-247-2987-9)

Mezinárodní management (978-80-247-2987-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Pavel Štrach, 168 stran Moderní publikace poskytuje komplexní obraz o důvodech vzniku, funkci, vnitřních řídících a rozhodovacích procesech, produktech a budoucnosti nadnárodních firem v kontextu současných světových událostí a reálií České republiky. Kniha je určena zejména managementu nadnárodních firem, personalistům, studentům vysokých škol a MBA studií a firemním poradcům. Věnuje se prostředí mezinárodního managementu, mezinárodnímu obchodu, strategiím nadnárodních firem, globálním produktům a lokálním trhům, přímým zahraničním investicím, mezinárodnímu managementu lidských zdrojů, inovacím, výzkumu a vývoji. Každá z kapitol je zakončena případovou studií s otázkami k zamyšlení. Autor je uznávaný odborník v oblasti mezinárodního managementu, vede Institut managementu a marketingu na VŠ Škoda Auto Vysoké škole a učí na dalších vysokých školách v ČR a v zahraničí. (alza.cz)

Podobné produkty ako Mezinárodní management (978-80-247-2987-9) , Management chronických ran (978-80-271-0620-2)

Destinační management (978-80-271-3218-8)

Destinační management (978-80-271-3218-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Andrea Holešinská, 344 stran, česky Předkládá komplexní zpracování problematiky destinačního managementu. Čtenářům jsou představeny základní (teoretická) východiska řízení, včetně mechanismu řízení, tedy procesu řízení, a tyto jsou následně propojeny s četnými zahraničními (teoretickými) poznatky o řízení destinace. Výsledkem je ucelený pohled na praktickou rovinu destinačního managementu, a to jak z procesní stránky, tak ze stránky konkurenceschopnosti a udržitelnosti. Velký prostor je věnován specifikům destinačního managementu (tj. principu 3K - kooperace, koordinace, komunikace). Závěrem jsou prezentovány praktické poznatky o vývoji destinačního managementu v zahraničí a v ČR. (alza.cz)

Podobné produkty ako Destinační management (978-80-271-3218-8) , Moderní hotelový management (978-80-247-4835-1)

Finanční management (978-80-247-4047-8)

Finanční management (978-80-247-4047-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Petra Růčková, Michaela Roubíčková, 296 stran Výhodou publikace je komplexnost a šíře zpracovaných poznatků z oblasti řízení financí.Prezentuje nejen základní teoretické přístupy, ale i jejich uplatnění a projevy v praxi. Autorky upozorňují na specifika realizace finančního managementu v ČR a odlišnosti vzhledem k zahraničí. Pozornost je zaměřena na aspekty vzniku a vývoje korporací, zdroje financování, metody hodnocení investic apod. Jako nedílnou součást správy korporací obsahuje kniha také problematiku dividendové politiky. Nezbytnou součástí rozhodovacího procesu je také finanční analýza vnitřních a vnějších podmínek fungování podniku, prognóza těchto podmínek a hodnocení nejistot či rizik spojených s budoucími aktivitami podniku. Plánování je proces, který bezprostředně na finanční analýzu navazuje. Zpracovávat podnikatelský plán bez předchozí analýzy podniku a jeho okolí, včetně analýzy finanční je téměř nerealizovatelné. (alza.cz)

Podobné produkty ako Finanční management (978-80-247-4047-8) , Management v ošetřovatelství (978-80-247-3871-0)

Marketing management (978-80-247-4150-5)

Marketing management (978-80-247-4150-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Philip Kotler, Kevin Lane Keller, 816 stran Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována i sociálním médiím a komunikaci.Všechna témata jsou aktualizována a doplněna o nové přístupy, myšlenky a příklady z praxe. Na konci kapitol najdete případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing management (978-80-247-4150-5) , Management v obrazech (978-80-765-0259-8)

Projektový management (978-80-271-0075-0)

Projektový management (978-80-271-0075-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Alena Svozilová, 424 stran Již třetí vydání publikace je komplexním a praktickým průvodcem pro všechny projektové manažery, podnikatele a studenty. Kniha je doplněna o řadu nových metod, zkušeností i témat, kterými jsou např. nové procesní modely, aktuální SW podpora pro řízení projektů, specifika mezinárodního prostředí a mnohé další. Detaily knihy: Autor: Alena Svozilová Rok vydání: 2016 ISBN: 978-80-271-0075-0 Počet stran: 424 (alza.cz)

Podobné produkty ako Projektový management (978-80-271-0075-0)

Management rizik projektů (978-80-247-3221-3)

Management rizik projektů (978-80-247-3221-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Michal Korecký, Václav Trkovský, 584 stran Kniha se komplexně zabývá řízením rizik v projektech, se zaměřením na projekty prováděné v průmyslových podnicích. Představenou metodiku, která je v souladu s aktuální normou ČSN ISO 31000 Management rizik - principy a směrnice z roku 2010, lze však použít pro všechny typy projektů. Publikaci ocení jak projektoví manažeři a specialisté na řízení rizik v praxi, tak lidé z akademické sféry. Čtenář díky knize získá přehled o stavu problematiky managementu rizik, seznámí se s fázemi, metodami a postupy managementu rizik projektů a také s vlastní metodikou managementu rizik, která byla vytvořena na základě zkušeností z aplikace teoretických poznatků při praktickém řízení rizik v průmyslových podnicích. Koncepce knihy umožňuje osvojení používaných postupů a metodik v praxi a použití knihy pro vybrané oblasti zájmu čtenáře. Hlavní postupy a metody jsou aplikovány na praktických příkladech. (alza.cz)

Podobné produkty ako Management rizik projektů (978-80-247-3221-3)

Management Základy managementu: Cvičebnice Zadání (978-80-7402-172-5)

Management Základy managementu: Cvičebnice Zadání (978-80-7402-172-5)
Detail

Kniha - autor Jaroslav Zlámal; Jana Bellová; Petr Bačík, 80 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Cvičebnice navazuje na učebnici managementu a poskytuje širokou škálu nejrůznějších praktických příkladů, s nimiž se lze v praxi setkat. Obsahuje tak příklady, testy a cvičení z oblasti řízení lidských zdrojů, managementu, plánování, organizace, rozhodování a krizového managementu. (alza.cz)

Podobné produkty ako Management Základy managementu: Cvičebnice Zadání (978-80-7402-172-5)

E-mail management (978-80-856-2445-8)

E-mail management (978-80-856-2445-8)
Detail

Elektronická kniha - autor David Gruber, 50 stran Tato e-kniha nebude dlouhá. Není totiž větší blbost než zahlcenému člověku, který kvůli každodenní záplavě e-mailů nestíhá a šetří každou minutou, nabízet jako lék další hodiny čtení něčeho. Takže – opět vás čeká „jen“ kostka – tj. maximum užitečného za minimum času. Ale slibuji, že v závislosti na vaší zpětné vazbě po čtení – na vašich mailech, telefonátech, připomínkách na kurzech – ji budu rozšiřovat. Ovšem jen v takové míře, v jaké si to budete přát vy, mailující lidé. Věnuji se mail managementu profesionálně nejdéle v této zemi. Mail management se samovolně a logicky stával stále větší a větší součástí mých kurzů racionálního čtení, tak jak již brzy po roce 1990 postupně ubývalo papírových dopisů a přibývalo těch elektronických. Celé toto know-how se nachází někde na průniku racionálního čtení a time managementu. Už v devadesátých letech minulého století mi principál jazykové školy v anglickém... (alza.cz)

Podobné produkty ako E-mail management (978-80-856-2445-8)

Moderní time management (978-80-271-2452-7)

Moderní time management (978-80-271-2452-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Kevin Kruse, 176 stran, česky Co kdyby vám jen pár nových návyků pomohlo výrazně zlepšit využití vašeho času? Jak můžete až desetinásobně zvýšit svou produktivitu práce? Naučte se jednoduché triky, díky kterým získáte mnohem více času pro sebe a svou rodinu. Autor provedl průzkum mezi více než dvěma sty úspěšnými podnikateli, miliardáři, olympijskými sportovci a úspěšnými studenty a dospěl k pozoruhodným závěrům, jak tito lidé pracují se svým časem. Tajemství jejich vysoké produktivity najdete v této knize! Dozvíte se: • Jak spravovat doporučenou poštu pomocí pravidla 321nula. • Jak snížit stres pomocí nástroje Richarda Bransona. • Proč milionáři nepoužívají seznamy úkolů a čím je nahradili.... (alza.cz)

Podobné produkty ako Moderní time management (978-80-271-2452-7)

Project Portfolio Management (978-80-251-4893-8)

Project Portfolio Management (978-80-251-4893-8)
Detail

Elektronická kniha - Kniha je určena nejen projektovým manažerům, ale i řídicím pracovníkům, studentům a pedagogům, kteří se s rozsáhlejšími projekty setkávají na denní bázi. - autor Drahoslav Dvořák, 248 stran Pracujete v týmu, nebo dokonce tým řídíte? Chcete zlepšit řízení projektů, aby jejich zdárný průběh neohrožovalo nevhodné vedení týmu? Hledáte postupy, jak pracovat efektivnějí? Kniha vás seznámí s důležitými koncepty a postupy při řízení nejen projektů, ale i programů a projektových portfolií. Naučíte se, jak správně uchopit řízení projektu, abyste se zdárně dopracovali k jeho úspěšnému dokončení. Dvojice zkušených autorů nezapomněla ani na řadu příkladů z praxe, díky kterým probíraná témata snadněji pochopíte a vyvarujete se zbytečným chybám. Kniha je určena nejen projektovým manažerům, ale i řídicím pracovníkům, studentům a pedagogům, kteří se s rozsáhlejšími projekty setkávají na denní bázi. Publikace se mimo jiných věnuje... (alza.cz)

Podobné produkty ako Project Portfolio Management (978-80-251-4893-8)

Moderní hotelový management (978-80-247-4835-1)

Moderní hotelový management (978-80-247-4835-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Felix Křížek, Josef Neufus, 224 stran Aktualizované vydání knihy se zaměřuje na provoz a reálné fungování ubytovacího zařízení Na českém trhu ojedinělá publikace je určena převážně studentům zajímajících se o nejnovější poznatky a trendy v řízení hotelů. Kniha je svou praktičností a množstvím konkrétních údajů a příkladů vhodná i pro majitele či manažery menších ubytovacích zařízení hotelového typu. Druhé vydání knihy se podrobněji věnuje hotelovému marketingu a obchodu, využití nových technologií (např. v rezervačním oddělení) a řízení ekonomického a technického úseku hotelu. Nově obsahuje fotografie dobrých a špatných příkladů z praxe. Uznávaní a zkušení autoři komplexně představují nástroje řízení v jednotlivých činnostech a nástroje řízení procesů v hotelovém provozu za účelem zajištění maximalizace využití daných kapacit a dosažení optimálních výnosů s ohledem na ekologii a etiku v podnikání. Součástí publikace jsou též příklady... (alza.cz)

Podobné produkty ako Moderní hotelový management (978-80-247-4835-1)

Marketing a management muzeí a památek - Ladislav Kesner - e-kniha

Marketing a management muzeí a památek - Ladislav Kesner - e-kniha
Detail

eBook:,Jak mohou muzea a památky vytvářet zájem a poptávku publika a naplňovat své poslání ve vztahu k veřejnosti i hodnotám, jež mají ochraňovat? Jakým dilematům a rizikům čelí kulturní organizace u nás i ve světě? Jsou zahraniční modely a zkušenosti aplikovatelné v českých podmínkách? To jsou jen některé z důležitých otázek, na které se snaží najít odpověď tato první česká monografie o marketingu a strategickém řízení muzeí a památek. Autor věnuje zvláštní pozornost procesům spotřeby kulturních statků, vnímání muzejních objektů a expozic a analýze produktu muzeí a památek jako východisku marketingové činnosti kulturních organizací. Podrobně se zabývá kulturní kompetencí jako kritickým faktorem, který ovlivňuje poptávku současného publika po muzeu, a ukazuje, že organizace prezentující kulturní dědictví mohou v konkurenci stále širšího spektra volnočasových aktivit obstát jen tehdy, pokud svým divákům otevřou cestu k výjimečným prožitkům. Kniha je určena především pracovníkům muzeí, galerií, památkových objektů a dalších tzv. kulturních destinací, zřizovatelům těchto institucí, pracovníkům státní správy a samosprávy, profesionálům z oblasti turistického průmyslu, učitelům a studentům. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing a management muzeí a památek - Ladislav Kesner - e-kniha

Projektový management ve sportu (978-80-210-7995-3)

Projektový management ve sportu (978-80-210-7995-3)
Detail

Kniha - autor Jaroslav Rektořík; Petr Pirožek; Jana Nová, 180 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace vychází z aktuálních potřeb odvětvového managementu sportu, ve kterém se jako jeden z důležitých nástrojů řízení stále více uplatňuje právě projektový management. Je využíván především pro přípravu, průběh a vyhodnocování domácích i mezinárodních sportovních akcí různého rozsahu a zaměření, stejně jako pro zpracování projektových záměrů (žádostí), jež tvoří nezbytný podklad k získání finančních prostředků z výzev územních samosprávných celků, centrálních institucí státní správy a evropských strukturálních fondů. Obsah publikace je přizpůsoben potřebám manažerů, ekonomů působících ve sportovních organizacích nebo pracovníků zabývajících se sportovní problematikou na různých úrovních. Kniha může dobře posloužit i zaměstnancům privátních projektových organizací, ve kterých se zpracovávají projekty se sportovní problematikou. A v neposlední řadě ji... (alza.cz)

Podobné produkty ako Projektový management ve sportu (978-80-210-7995-3)

Projektový management ve sportu (978-80-210-7995-3)

Projektový management ve sportu (978-80-210-7995-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Jaroslav Rektořík, 180 stran, česky Projektový management jako jeden z důležitých nástrojů řízení se stále více uplatňuje i v managementu sportu. Důležitou součástí je zpracování projektových záměrů jako nezbytných podkladů k získání finančních prostředků od územních samosprávných celků, centrálních institucí státní správy i z evropských strukturálních fondů. Tato kniha přináší teoretický přehled i praktické nástroje projektového managementu ve sportovně orientovaných záměrech. Pro názornost je doplněna také o případové studie. (alza.cz)

Podobné produkty ako Projektový management ve sportu (978-80-210-7995-3)

Produkční a provozní management (978-80-271-1385-9)

Produkční a provozní management (978-80-271-1385-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Jaromír Veber, 344 stran, česky Kniha se zabývá dvěma vzájemně propojenými tématy řízení, a to produktovým a provozním řízením. Při zpracování textů se autoři pokusili zachytit všechna relevantní témata názorů, zejména metody a přístupy k úspěšnému vývoji a implementaci produktového a provozního řízení. Z historického hlediska autoři zkoumali, jak se tyto přístupy objevují a používají v praxi, a zdůrazňují, které přístupy, techniky a metody byly překonány a které jsou dnes aktivní. Publikace je určena nejen studentům bakalářských a magisterských programů v oboru ekonomie a managementu, ale také širokému publiku praktiků. (alza.cz)

Podobné produkty ako Produkční a provozní management (978-80-271-1385-9)

Mediální komunikace pro management (978-80-247-3629-7)

Mediální komunikace pro management (978-80-247-3629-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Vojtěch Bednář, 160 stran Cílem této knihy je seznámit vás s vlastnostmi masových médií, s postupy a cíli novinářů a s jejich pracovními nástroji, připravit vás na komunikaci s nimi. Vysvětluje základní vztahy a procesy fungování médií, odpovídá na otázky, kde novináři získávají informace, jak je zpracovávají, kdo určuje, o čem se bude psát, apod. Radí, co dělat, když chcete oslovit novináře, jak se na komunikaci s nimi připravit, jak odpovídat na otázky, jak prezentovat své informace. Věnuje se i krizové komunikaci - pomůže v situacích, kdy vás média prezentují ve špatném světle, osvětlí postupy, když vás média ignorují. Díky ní se budete umět bránit chybám, odrážet útoky a být partnery novinářů tak, aby oni byli efektivními partnery vás.Odkaz na knihu: http://www.facebook.com/pages/Medi%C3%A1ln%C3%AD-komunikace-pro-management/145513498848796?sk=wall (alza.cz)

Podobné produkty ako Mediální komunikace pro management (978-80-247-3629-7)

Produkční a provozní management (978-80-271-1385-9)

Produkční a provozní management (978-80-271-1385-9)
Detail

Kniha - autor Jaromír Veber; Lenka Švecová, 344 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Kniha se zabývá dvěma vzájemně propojenými tématy řízení, a to produktovým a provozním řízením. Při zpracování textů se autoři pokusili zachytit všechna relevantní témata názorů, zejména metody a přístupy k úspěšnému vývoji a implementaci produktového a provozního řízení. Z historického hlediska autoři zkoumali, jak se tyto přístupy objevují a používají v praxi, a zdůrazňují, které přístupy, techniky a metody byly překonány a které jsou dnes aktivní. Publikace je určena nejen studentům bakalářských a magisterských programů v oboru ekonomie a managementu, ale také širokému publiku praktiků. (alza.cz)

Podobné produkty ako Produkční a provozní management (978-80-271-1385-9)

Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Karásková Eva

Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Karásková Eva
Detail

Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera a styly vedení. Zorientují se v systému organizace managementu v hotelnictví. Seznámí se také s významem hotelových řetězců. (patro.cz)

Podobné produkty ako Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Karásková Eva

Management úspěšné ordinace praktického lékaře (978-80-247-4422-3)

Management úspěšné ordinace praktického lékaře (978-80-247-4422-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Oto Košta, 120 stran Zcela ojedinělá publikace na našem trhu seznamuje mediky — budoucí praktické lékaře se záludnostmi a taji úspěšného zřízení a vedení ordinace praktického lékaře. Kniha je užitečná i pro lékaře, kteří již praxi vedou a kteří vání mohou nalézt užitečné rady.Kniha přináší řadu praktických rad, poznatků, postřehů a doporučení, které pomohou čtenáři vyvarovat se zbytečných chyb při vykonávání lékařské praxe.Autor sám vede více než 30 let lékařskou praxi a přednáší problematiku jak medikům váposledních ročnících studia, tak várámci celoživotního vzdělávání na doškolovacích akcích apod. (alza.cz)

Podobné produkty ako Management úspěšné ordinace praktického lékaře (978-80-247-4422-3)

Firma II: Němčina pro podnikový management (978-80-86073-54-5)

Firma II: Němčina pro podnikový management (978-80-86073-54-5)
Detail

Kniha - (alza.cz)

Podobné produkty ako Firma II: Němčina pro podnikový management (978-80-86073-54-5)

Slovník politického managementu a volebního marketingu (978-80-247-4013-3)

Slovník politického managementu a volebního marketingu (978-80-247-4013-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Jan Kubáček, 104 stran Přinášíme slovník zahrnující téměř sto odborných hesel z oblasti politického managementu, politického a volebního marketingu a politické komunikace. Většina uvedených termínů nebyla dosud v českém prostředí v takovéto šíři systematicky definována a analyzována. Publikace obohacuje představenou teorii a historický exkurz u jednotlivých témat desítkami praktických příkladů z mnoha zemí světa a konkrétních politických situací, především pak z amerického a britského prostředí, kde jsou tyto oblasti marketingu a komunikace nejrozvinutější a nejrozšířenější. Autor sleduje především současnou praxi a nejmodernější trendy v oblasti politického managementu a politické komunikace.Knihu lze doporučit zájemcům o politické dění, zákulisí tvorby politických rozhodnutí a idejí a zároveň všem, kteří se věnují politickým vědám, žurnalistice, moderním komunikačním a prezentačním technikám, ale i sociologii, reklamě či sociální a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Slovník politického managementu a volebního marketingu (978-80-247-4013-3)

Principles of the Bata Management System (978-80-906540-3-7)

Principles of the Bata Management System (978-80-906540-3-7)
Detail

Kniha - autor Zdeněk Rybka, 198 stran, anglicky, brožovaná bez přebalu lesklá The book Principles of Bata Management System belongs to the so-called post-Bata literature. These books could only be published by the authors after 1990 due to political restrictions. Zdenek Rybka graduated from Bata School of Labour. He used Bata´s principles throughout his career not only in all the job positions he held, but also in his private life. The book presents dozens of Bata´s principles, which the author describes based on personal experience. It also describes Tomas Bata in his individual roles and positions. The chapters are readable, concise and short. The reader is thus able to get acquainted with the basic topics and areas of the Bata management system throughout the 30 chapters. The book is intended for anyone who needs to quickly get an overview of Bata management system and the personality of Tomas Bata. Also for anyone, who is at the same time interested in... (alza.cz)

Podobné produkty ako Principles of the Bata Management System (978-80-906540-3-7)

Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Eva Karasová, Kynclová Jaroslava

Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Eva Karasová, Kynclová Jaroslava
Detail

Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera a styly vedení. Zorientují se v systému organizace managementu v hotelnictví. Seznámí se také s významem hotelových řetězců. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Eva Karasová, Kynclová Jaroslava

Sociologické aspekty managementu (978-80-247-2792-9)

Sociologické aspekty managementu (978-80-247-2792-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Jana Veselá, Veselá Petra Kanioková, 200 stran Jaký je vliv managementu na společnost? Jaká je míra ovlivnění tohoto odvětví společností, v níž působí? To vše a mnohem víc se dozvíte v této publikaci. Navrhuje strategie a vysvětluje principy, které se v současném managementu nejlépe osvědčily. Uvádí úspěšné příklady z praxe nejrenomovanějších světových i našich odborníků. Nahlédněte spolu s námi do jednoho z nejdiskutovanějších oborů 21. století. (alza.cz)

Podobné produkty ako Sociologické aspekty managementu (978-80-247-2792-9)
Ženy a management (978-80-265-0150-3), Management (978-80-7373-111-3), Projektový management (978-80-271-3619-3), Osobnostní management (978-80-271-3114-3), Management inovací (978-80-726-1423-3), Management inovací (978-80-7261-423-3), Management rizik projektů (978-80-247-3221-3), Dlouhodobý finanční management (978-80-759-8318-3), Dlouhodobý finanční management (978-80-7598-318-3), Projektový management ve sportu (978-80-210-7995-3), Management (978-80-247-4429-2), Management a hospodaření muzeí (9788024636535), Sociální vztahy v organizaci a jejich management (978-80-247-4211-3), Produkční a provozní management (978-80-271-1385-9), Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9), Management úspěšné ordinace praktického lékaře (978-80-247-4422-3), Fashion management (978-80-271-2113-7), Time management (978-80-726-1480-6), Time management (978-80-247-4431-5), Finanční management (978-80-247-4047-8), Marketing management (978-80-247-4150-5), Projektový management (978-80-271-0075-0), Management a moderní organizování firmy (978-80-247-2149-1), Management cestovních kanceláří a agentur (978-80-247-3751-5), Time Management nejvyšší generace, Life management (80-247-1488-4), Management chronických ran (978-80-271-0620-2), Moderní hotelový management (978-80-247-4835-1), Management v ošetřovatelství (978-80-247-3871-0), Management v obrazech (978-80-765-0259-8)