Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz

Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0)

Elektronická kniha - autor Dagmar Jakubíková, 320 stran Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí "Cs". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a...

Podívejte se také Nové trendy v nabídce cestovního ruchu (978-80-247-4603-6)

cena 314.0 Kč
Detail

Management kvality služeb v cestovním ruchu (978-80-247-5021-7)

Elektronická kniha - autor Kateřina Ryglová, 192 stran Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu . Prezentuje zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a přináší cenná doporučení pro podnikatelskou praxi. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány.

Podívejte se také Management kvality služeb v cestovním ruchu (978-80-247-5021-7)

cena 246.0 Kč
Detail

Marketing v cestovním ruchu - Dagmar Jakubíková - e-kniha

eBook: Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí "Cs". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a další lidé, kteří se zabývají možnostmi využití marketingu v cestovním ruchu.

Podívejte se také Marketing management (978-80-247-4150-5)

cena 314.0 Kč
Detail

Znalostní management v cestovním ruchu - Eva Šimková, Martina Hoffmannová

Monografie se zaměřuje na jeden z hlavních prvků v oblasti managementu znalostí, a tím je transfer znalostí a řízení transferu znalostí. Předmětem zájmu je významný zdroj znalostí pro cestovní ruch, kterým je akademická obec. Publikace tak reaguje na aktuální trendy, kdy schopnost, resp. nutnost měnit se a flexibilně reagovat na změny okolí vychází ze schopnosti učit se. Znalosti jsou proto v současnosti jedním z nejdůležitějších zdrojů organizace. Cílem monografie je popsat transfer znalostí z akademického prostředí směrem k podnikům cestovního ruchu a zdůvodnit nutnost vytváření efektivního systému sdílení a transferu znalostí nejen v podnicích, ale zejména v rámci destinace cestovního ruchu. Snahou je kriticky posoudit, v čem jsou akademické znalosti pro podniky cestovního ruchu přínosem a zda jsou použitelné v praxi. Výstupem monografie je návrh modelu transferu znalostí v destinaci cestovního ruchu a naznačení směrů dalšího výzkumu v oblasti transferu znalostí zejména z akademické sféry směrem k podnikům cestovního ruchu.

Objev podobné jako Znalostní management v cestovním ruchu - Eva Šimková, Martina Hoffmannová

cena 178.0 Kč
Detail

Management kvality služeb v cestovním ruchu - Kateřina Ryglová, Ida Rašovská

Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z jiných oblastí služeb, protože principy kvality služeb a hodnocení zákazníky jsou stejné pro všechny typy služeb. Kvalita služeb je jednou z oblastí, ve které máme stále značné rezervy. Na trhu přitom dosud chyběla publikace, která by se kvalitě služeb komplexně věnovala, a tato nová knížka mezeru na trhu vyplňuje. Uznávaní autoři představují modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikují je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu (cestovních kancelářích a agenturách, hotelnictví a gastronomii, dopravě atd.) a v destinacích. Prezentují zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a na jejich základě přinášejí cenná doporučení pro podnikatelskou praxi, např. jaké jsou hlavní faktory kvality v dílčích odvětvích CR dle jejich vlivu na celkovou spokojenost klienta, ukazatele kvality pro různé typy destinací apod. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány.

Objev podobné jako Management kvality služeb v cestovním ruchu - Kateřina Ryglová, Ida Rašovská

cena 259.0 Kč
Detail

Management kvality služeb v cestovním ruchu - Kateřina Ryglová, Ida Rašovská - e-kniha

eBook: Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z jiných oblastí služeb, protože principy kvality služeb a hodnocení zákazníky jsou stejné pro všechny typy služeb. Kvalita služeb je jednou z oblastí, ve které máme stále značné rezervy. Na trhu přitom dosud chyběla publikace, která by se kvalitě služeb komplexně věnovala, a tato nová knížka mezeru na trhu vyplňuje. Uznávaní autoři představují modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikují je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu (cestovních kancelářích a agenturách, hotelnictví a gastronomii, dopravě atd.) a v destinacích. Prezentují zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a na jejich základě přinášejí cenná doporučení pro podnikatelskou praxi, např. jaké jsou hlavní faktory kvality v dílčích odvětvích CR dle jejich vlivu na celkovou spokojenost klienta, ukazatele kvality pro různé typy destinací apod. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány.

Objev podobné jako Management kvality služeb v cestovním ruchu - Kateřina Ryglová, Ida Rašovská - e-kniha

cena 246.0 Kč
Detail

Účetnictví pro střední a vyšší odborné školy v hotelnictví a cestovním ruchu (978-80-7373-036-9)

Kniha - česky Učebnice základů účetnictví „šitých na míru“ RVP a tematických plánů hotelových škol seznamuje žáky s významem účetnictví pro řízení firmy v oblasti hotelnictví a cestovního ruchu. Obsahuje také procvičovací příklady s řešením, kontrolní otázky, shrnutí v závěru kapitol, přílohy (např. ukázky různých formulářů, směrná účtová osnova) a výsledky a řešení úloh. Má schvalovací doložku MŠMT.

Objev podobné jako Účetnictví pro střední a vyšší odborné školy v hotelnictví a cestovním ruchu (978-80-7373-036-9)

cena 151.0 Kč
Detail

Marketing podnikov cestovného ruchu (978-80-8168-812-6)

Kniha – autor Marian Gúčik, 200 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá - autor Marian Gúčik, 200 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Za štvrťstoročie fungovania slovenskej ekonomiky v podmienkach trhového hospodárstva sa vytvorili podmienky aj na uplatňovanie marketingu v podnikovom riadení. Cieľom predkladanej publikácie je prispieť k rozvoju marketingového riadenia podnikov cestovného ruchu bez ohľadu na ich veľkosť a predmet podnikania. Z obsahového hľadiska je publikácia venovaná mikromarketingu producentov služieb cestovného ruchu, sprostredkovateľom služieb cestovného ruchu a marketingu atraktivít cestovného ruchu. Len v nevyhnutnej miere si všíma aj problematiku marketingu cieľového miesta cestovného ruchu. Kniha je určená nielen tým, ktorí podnikajú v rôznych odvetviach služieb cestovného ruchu (ubytovacie a pohostinské zariadenia, cestovné kancelárie a cestovné agentúry, návštevnícke atraktivity), ale aj výkonným zamestnancom, ktorí...

Objev podobné jako Marketing podnikov cestovného ruchu (978-80-8168-812-6)

cena 428.0 Kč
Detail

Marketing kulturního dědictví a umění (978-80-247-2724-0)

Elektronická kniha - autor Radka Johnová, 288 stran Manažeři a pracovníci kulturních organizací a studenti vysokých škol dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci, nabízí osvědčené postupy, jak aplikovat marketingové přístupy v organizacích spravujících kulturní dědictví s důrazem na muzea, galerie, památky, knihovny, kulturní a informační centra. Autorka, s mnoha zkušenostmi z praxe a akademické sféry, si všímá i trhů s uměním a možností využít umění v korporátní image firmy. Čtenáři pochopí, že zákaznická orientace těchto kulturních organizací je v současném konkurenčním světě nutností, a dozví se, jak s minimálními náklady využít maximum marketingových možností i v takto specifickém sektoru. Srozumitelný výklad doplňuje mnoho příkladů ze světového i domácího marketingu. Zpracování cvičení na koncích kapitol dovede...

Objev podobné jako Marketing kulturního dědictví a umění (978-80-247-2724-0)

cena 319.0 Kč
Detail

Nové trendy v nabídce cestovního ruchu (978-80-247-4603-6)

Elektronická kniha - autor Halina Kotíková, 208 stran Kniha je první na našem trhu, která se věnuje novým trendům v nabídce cestovního ruchu a představuje je na konkrétních příkladech ze zahraničí i z ČR. Je určena pracovníkům a podnikatelům v cestovním ruchu, pracovníkům veřejné správy a místních samospráv, studentům VŠ a odborným organizacím v cestovním ruchu. V první části knihy jsou stručně a přehledně uvedena teoretická východiska. Druhá část popisuje nové produkty z hlediska motivace účastníků cestovního ruchu, např. cestovní ruch dobrodružný, kulinářský, filmový, dobrovolnický, cestování za zdravím a léčbou a jiné. Ve třetí části se seznámíte s novými trendy v nabídce cestovního ruchu z pohledu nově definovaných cílových skupin, např. cestovní ruch osob se zdravotním postižením, cestovní ruch seniorů, cestování „halal“ a „košer“ nebo cestovní ruch sexuálních menšin a další. Nechte se inspirovat novými náměty, příklady a informacemi k dalšímu rozvoji...

Objev podobné jako Nové trendy v nabídce cestovního ruchu (978-80-247-4603-6)

cena 246.0 Kč
Detail

Mezinárodní cestovní ruch (978-80-247-3750-8)

Elektronická kniha - autor Monika Palatková, 224 stran Publikace přináší komplexní pohled na problematiku mezinárodního cestovního ruchu. Je určena studentům vysokých a středních škol zaměřených na turismus, institucím zabývajícím se rozvojem turismu, cestovním kancelářím, hotelovým a dopravním společnostem působícím v mezinárodním prostředí. Věnuje se analýze postavení turismu ve světové ekonomice a zhodnocení jeho významu v mezinárodním obchodě službami. Zaměřuje se na regionální a subregionální rozložení mezinárodního cestovního ruchu, pozornost je věnována i rozvojovým zemím. Autorka charakterizuje také vybrané subjekty mezinárodního turismu v podobě cestovních kanceláří, hotelových skupin a mezinárodních organizací. Mezi další témata publikace patří hodnocení konkurenceschopnosti v mezinárodním turismu, prosazování principů udržitelnosti a řešení otázek spojených s důsledky členství v EU. V závěru je rekapitulován vývoj mezinárodního cestovního ruchu a...

Objev podobné jako Mezinárodní cestovní ruch (978-80-247-3750-8)

cena 237.0 Kč
Detail

Marketing management (978-80-247-4150-5)

Elektronická kniha - autor Philip Kotler, Kevin Lane Keller, 816 stran Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována i sociálním médiím a komunikaci.Všechna témata jsou aktualizována a doplněna o nové přístupy, myšlenky a příklady z praxe. Na konci kapitol najdete případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové,...

Objev podobné jako Marketing management (978-80-247-4150-5)

cena 1947.0 Kč
Detail

Strategický marketing (978-80-247-4670-8)

Elektronická kniha - autor Dagmar Jakubíková, 368 stran Kniha se komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií, jejich implementaci a kontrole. Je určena marketingovým praktikům, manažerům, podnikatelům a studentům VŠ. Srozumitelně vysvětluje jednotlivé etapy strategického řídícího procesu, tedy situační analýzu včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizaci a kontrolu, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Zcela nově se kniha věnuje implementaci marketingových strategií, možnostem organizace marketingu ve firmě a marketingové...

Objev podobné jako Strategický marketing (978-80-247-4670-8)

cena 421.0 Kč
Detail

Základy marketingu (978-80-247-5869-5)

Elektronická kniha - autor Miroslav Karlíček, 288 stran Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy? Co je to marketingové prostředí a jak jej lze zkoumat? Jakou marketingovou strategii zvolit? Jak vytvořit ten správný „produkt“, jakou mu dát cenu,...

Objev podobné jako Základy marketingu (978-80-247-5869-5)

cena 253.0 Kč
Detail

Základy marketingu (978-80-247-5869-5)

Kniha - autor Miroslav Karlíček, 288 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Praktická příručka o marketingu, kompletně přepracovaná a doplněná o nejnovější trendy v oboruChcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu.Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy

Objev podobné jako Základy marketingu (978-80-247-5869-5)

cena 259.0 Kč
Detail

Mezinárodní marketing (978-80-247-5366-9)

Elektronická kniha - autor Hana Machková, 200 stran Nové vydání reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Autorka se zabývá mezinárodním marketingem komplexně — od analýzy prostředí přes strategické plánování až po marketingový mix. Výklad doplňují příklady a případové studie.

Objev podobné jako Mezinárodní marketing (978-80-247-5366-9)

cena 254.0 Kč
Detail

Marketing obchodní firmy (978-80-247-2049-4)

Elektronická kniha - autor Marcela Zamazalová, 240 stran Manažeři a majitelé obchodních firem a vysokoškolští studenti se v této na trhu ojedinělé publikaci dozví, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat marketingový mix. Kniha šitá na míru pro českého čtenáře vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem v ČR. Po přiblížení situace v sektoru obchodu v ČR se dozvíte o rozdílech v situaci a v používání vhodných přístupů u moderních retailingových firem s převahou zahraničního kapitálu a u malých a středních obchodních firem s převážně českou kapitálovou účastí. Seznámíte se s charakteristikou současného zákazníka a s jeho spotřebním chováním a rozhodováním, dále s vhodnými segmentačními kritérii trhu či marketingovými nástroji obchodníka. Zjistíte, jaká specifika by měl mít marketingový mix obchodní firmy ve srovnání s mixem výrobní firmy. Marketingový mix...

Objev podobné jako Marketing obchodní firmy (978-80-247-2049-4)

cena 271.0 Kč
Detail

Emoce v marketingu (978-80-247-4843-6)

Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, kolektiv a, 296 stran Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli — od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Knížka je určena všem lidem z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a...

Objev podobné jako Emoce v marketingu (978-80-247-4843-6)

cena 421.0 Kč
Detail

Marketing služeb - efektivně a moderně (978-80-247-5037-8)

Elektronická kniha - autor Miroslava Vaštíková, 272 stran V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice je určena marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru a studentům VŠ. Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, internetové marketingové komunikaci. Zabývá se rovněž kvalitou ve službách, specifiky marketingu neziskových organizací či marketingem obcí. Nové vydání knížky je rozšířeno o strategii balíčků služeb a strategii obrany proti krizi a pro zvýšení konkurenceschopnosti služeb včetně závěrů vlastního výzkumu, více se zaměřuje na moderní formy komunikace.

Objev podobné jako Marketing služeb - efektivně a moderně (978-80-247-5037-8)

cena 297.0 Kč
Detail

Slovník politického managementu a volebního marketingu (978-80-247-4013-3)

Elektronická kniha - autor Jan Kubáček, 104 stran Přinášíme slovník zahrnující téměř sto odborných hesel z oblasti politického managementu, politického a volebního marketingu a politické komunikace. Většina uvedených termínů nebyla dosud v českém prostředí v takovéto šíři systematicky definována a analyzována. Publikace obohacuje představenou teorii a historický exkurz u jednotlivých témat desítkami praktických příkladů z mnoha zemí světa a konkrétních politických situací, především pak z amerického a britského prostředí, kde jsou tyto oblasti marketingu a komunikace nejrozvinutější a nejrozšířenější. Autor sleduje především současnou praxi a nejmodernější trendy v oblasti politického managementu a politické komunikace.Knihu lze doporučit zájemcům o politické dění, zákulisí tvorby politických rozhodnutí a idejí a zároveň všem, kteří se věnují politickým vědám, žurnalistice, moderním komunikačním a prezentačním technikám, ale i sociologii, reklamě či sociální a...

Objev podobné jako Slovník politického managementu a volebního marketingu (978-80-247-4013-3)

cena 161.0 Kč
Detail

Cestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi (978-80-247-4039-3)

Elektronická kniha - autor Kateřina Ryglová, Michal Burian, Ida Vajčnerová, 216 stran Prakticky zaměřená publikace s mnoha příklady je určena zejména podnikatelům v cestovním ruchu, pracovníkům veřejné správy a vzhledem k tomu, že představuje i teoretická východiska, tak i studentům středních a vysokých škol. Kniha pojednává o jednotlivých oblastech cestovního ruchu (CR): počínaje ubytovacími a stravovacími službami přes dopravní služby až po služby průvodců a cestovní kanceláře a agentury. Dále se věnuje řízení destinace a financování rozvoje CR a legislativním podmínkám CR, aplikuje principy marketing managementu do cestovního ruchu a přibližuje specifické techniky a formy CR. Čtivá publikace shrnuje všechny důležité oblasti cestovního ruchu (teoretické východisko plus praktická aplikace) a poskytuje tak čtenářům komplexní přehled od obecných zákonitostí až po specifické nástroje řízení cestovního ruchu.

Objev podobné jako Cestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi (978-80-247-4039-3)

cena 254.0 Kč
Detail

Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)

Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do...

Objev podobné jako Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)

cena 189.0 Kč
Detail

Marketing a strategické řízení ve veřejných službách (978-80-247-4819-1)

Elektronická kniha - autor Jakub Slavík, 192 stran Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají. Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky orientovaného strategického řízení a na jednoduchých příkladech a případových studiích ukazuje, jak je aplikovat v prostředí veřejných služeb. I ve veřejných službách totiž funguje marketingové řízení se všemi zákonitostmi jako u kteréhokoliv výrobku nebo komerční služby. Tato problematika je ovšem v české manažerské literatuře zcela výjimečná — k veřejným službám se přistupuje především z pohledu veřejných financí, ne zákaznických vztahů. Uživatelé veřejných sužeb jsou dnes povzbuzováni k tomu, aby vyžadovali hodnotu za peníze, ale dodavatelé ji často...

Objev podobné jako Marketing a strategické řízení ve veřejných službách (978-80-247-4819-1)

cena 254.0 Kč
Detail

Internetový marketing (978-80-251-5016-0)

Kniha - autor Viktor Janouch, 344 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto přepracovaném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Své internetové aktivity se také naučíte měřit a vyhodnocovat.

Objev podobné jako Internetový marketing (978-80-251-5016-0)

cena 369.0 Kč
Detail

Ekonomika cestovního ruchu (978-80-867-2446-1)

Elektronická kniha - autor Jaromír Beránek, 296 stran Kniha detailně pojednává o mnohostranném jevu současné doby - o mezinárodním i domácím cestovním ruchu ve všech jeho souvislostech. Čtenář v ní najde informace o makroekonomických ukazatelích cestovního ruchu, ekonomických aspektech, mechanismu fungování trhu cestovního ruchu a turistiky.

Objev podobné jako Ekonomika cestovního ruchu (978-80-867-2446-1)

cena 280.0 Kč
Detail

Quilling (978-80-247-4366-0)

Elektronická kniha - autor Jana Vašíčková Maiksnar, 112 stran Zavedeme vás do světa stáčení papírových proužků. A co s nimi vytvoříte? Třeba duhové náušnice, přání s ledovým květem, krabičku se srdíčky, roztomilé kuřátko a slepičku na Velikonoce a mnoho dalšího.

Objev podobné jako Quilling (978-80-247-4366-0)

cena 254.0 Kč
Detail

Bonsaj (978-80-247-2414-0)

Elektronická kniha - autor Petr Škvor, 160 stran Tento průvodce pěstováním bonsají je určen především začínajícím pěstitelům a obdivovatelům bonsají. Kniha si neklade za cíl být vysoce odborným dílem, ale spíše praktickou příručkou založenou na dlouholetých osobních zkušenostech autora.Čtenáři se v knize seznámí s různými technikami úpravy bonsají, s jednotlivými japonskými styly, naleznou v ní informace o možnostech získávání vhodných rostlin a jejich dostupnosti v našich podmínkách a mnoho dalších praktických rad. Kromě obecné části kniha obsahuje i přehled druhů s konkrétními pěstitelskými tipy.Publikaci doplňuje velké množství fotografií a originálních kreseb.Autor se pěstování bonsají věnuje již více než 25 let a je hrdým majitelem několika desítek krásných stromků, o něž se s láskou a pečlivostí stará. Detaily knihy: Autor: Petr Škvor Rok vydání: 2008 ISBN: 978-80-247-2414-0 Počet stran: 160

Objev podobné jako Bonsaj (978-80-247-2414-0)

cena 280.0 Kč
Detail

Florbal (978-80-247-3615-0)

Elektronická kniha - autor Jiří Kysel, 144 stran Nová moderní učebnice florbalu, určená trenérům, učitelům, vedoucím sportovních kroužků a hráčům, se jistě stane vítaným pomocníkem v oblasti soutěžního, rekreačního i školního florbalu, zejména při přípravě dětí a mládeže. Na velkém množství barevných fotografií jsou demonstrovány herní činnosti jednotlivce a hra brankáře. Autor uspořádal 120 příkladů herních cvičení a 20 konkrétních tréninkových jednotek, na kterých se můžete inspirovat, jakým způsobem florbal trénovat, jak ho vhodně zapojovat do výuky a jak správně učit základním florbalovým dovednostem i taktice hry. Součástí publikace je také výklad pravidel, včetně jejich úprav pro školní prostředí, a obrazový průvodce signály rozhodčího.

Objev podobné jako Florbal (978-80-247-3615-0)

cena 229.0 Kč
Detail

Superb (978-80-247-5682-0)

Elektronická kniha - autor Jan Tuček, 144 stran První prototyp vozu Škoda Superb vyjel na silnice na podzim roku 1934, sériové automobily následovaly na jaře 1935. Tehdy se začala psát bohatá historie Superbu, která vyvrcholila na jaře roku 2015, kdy byl na trh uveden jeho nejnovější typ.

Objev podobné jako Superb (978-80-247-5682-0)

cena 279.0 Kč
Detail

Spam (978-80-247-2638-0)

Elektronická kniha - autor Martin Adámek, 168 stran Kniha je určena pro více skupin čtenářů od široké veřejnosti, přes firmy, až po webmastery a jiné profesionály v oblasti ICT. Nabízí pohled nejen z hlediska informačních a komunikačních technologií, ale i z hlediska marketingově-psychologického, s eticko-morálními vsuvkami. Obsahuje konkrétní návody a rady, jak svým chováním nezvyšovat objem spamu ve své schránce; jak psát osobní zprávy, aby nevypadaly jako spam; a jak firmy mohou eticky a legálně oslovovat své stálé i potenciální zákazníky. Součástí je okomentovaný přehled způsobů, jakými lze e-mailové adresy ochránit při jejich zveřejňování na webu, při dodržení zásad validity a přístupnosti stránek. Na něj navazuje obecný přehled nejrozšířenějších antispamových řešení, i s jejich výhodami a nevýhodami. Zmíněny jsou právní aspekty spamové problematiky, s úvahami o morální hranici mezi spamem a přijatelnou reklamou. Text odhaluje i některé vnitřní principy...

Objev podobné jako Spam (978-80-247-2638-0)

cena 174.0 Kč
Detail

Pedagogika (978-80-247-2993-0)

Elektronická kniha - autor Dagmar Čábalová, 272 stran Tato publikace slouží k základní orientaci v pedagogice jako moderní vědě. Je koncipována jako učebnice základů pedagogiky a didaktiky s úvodem do sociální pedagogiky, pedagogického výzkumu a diagnostiky žáka. Poskytuje nové pohledy na výchovu a vzdělávání a otevírá prostor k vlastnímu pedagogickému uvažování.Základním cílem učebnice je především podporovat samostatné pedagogické myšlení, tvořivost a prostřednictvím variabilních úkolů a otázek umožnit reflexi vlastního učení.Text je určen především studentům středoškolského pedagogického vzdělávání a studujícím učitelství na pedagogických i jiných fakultách, ale také začínajícím učitelům, vychovatelům a všem ostatním, kteří mají touhu po vědění a putování pedagogickou teorií a praxí. Detaily knihy: Autor: Dagmar Čábalová Rok vydání: 2011 ISBN: 978-80-247-2993-0 Počet stran: 272

Objev podobné jako Pedagogika (978-80-247-2993-0)

cena 271.0 Kč
Detail

Karate (978-80-247-1932-0)

Elektronická kniha - autor Karel Strnad, 192 stran Právo nosit černý pás na kimonu je cílem každého vyznavače bojových umění. Stejně tak je tomu i ve světě nejrozšířenějšího stylu karatedo - Shotokan ryu. Nejdříve je třeba úspěšně složit až osm zkoušek na žákovské technické stupně - kyu a zkoušku na mistrovský technický stupeň - dan. Autor, mezinárodní zkušební komisař karatedo stylu Shotokan ryu, všechny zájemce o bojová umění, sportovce a jejich trenéry seznámí s tím, co musí adept mistrovského stupně zvládnout, aby obstál u zkoušky na mistrovský stupeň 1. dan. S využitím více než 1000 fotografií uspořádaných do pohybových kinogramů ukazuje, jak zvládnout 13 sestav (kata) s využitím technik (kihon) a přidává popis forem zápasu (kumite). U každé z jednotlivých částí - kata, kihon i kumite - rovněž upozorňuje na chyby a nedostatky, které nemohou být u zkoušek tolerovány. Součástí publikace jsou i kapitoly věnované etice a etiketě, historii a všeobecnému...

Objev podobné jako Karate (978-80-247-1932-0)

cena 229.0 Kč
Detail

Koučování (978-80-247-2047-0)

Elektronická kniha - autor Michaela Daňková, 112 stran Možná jste už také někde slyšeli věty typu "tak jsem ho zkoučoval, kouč nám dobře poradil, jak máme zlepšit prodeje, nejsem na tom tak špatně, abych měl koučee" a podobně. Jak je vidět, pod pojmem koučování si každý představuje trochu něco jiného. Co to tedy vlastně to koučování je? Může koučovat i ten, kdo není profesionálním koučem? A jak na to? Koučování není všelék, ale je to účinný způsob řízení, který vám může hodně pomoci. Inspirací vám může být právě kniha Koučování - kdy, jak a proč, díky níž si můžete obohatit svůj rejstřík práce s lidmi, pochopit hlavní principy koučování a učit se je naplňovat v každodenní praxi. Přejeme vám proto mnoho úspěchů při praktickém koučování a řízení.

Objev podobné jako Koučování (978-80-247-2047-0)

cena 135.0 Kč
Detail

Štukatérství (978-80-247-2175-0)

Elektronická kniha - autor Miloš Gavenda, Ludvík Losos, 184 stran Na našem současném trhu ojedinělá publikace, přinášející zevrubnou informaci o štukatérském oboru, jehož největší rozkvět byl v českých zemích v 18. století. Nicméně toto pozoruhodné umělecké řemeslo přežilo až do současnosti a jeho mistři se dnes uplatňují při restaurování památek, dekoraci interiérů, ale i při realizaci výtvarných děl. Autoři se zevrubně věnují používaným historickým i současným materiálům a technologiím.V dalších kapitolách jsou podrobně popisovány jednotlivé techniky, ilustrované přehlednými kresbami a fotografiemi pracovních postupů. Kniha se zabývá i dnes málo známým speciálním technikám, jako je scagliola, umělé mramory, štukolustro apod.Závěrečná kapitola je pak věnována povrchovým úpravám. Kniha je určena širokému okruhu těch, kteří ve své činnosti přicházejí s touto technikou do styku, především pracovníkům památkové péče, studentům výtvarných škol, architektům a...

Objev podobné jako Štukatérství (978-80-247-2175-0)

cena 271.0 Kč
Detail

Komíny (978-80-247-2823-0)

Elektronická kniha - autor František Jiřík, 128 stran Třetí vydání publikace aktuálně (podle nových evropských norem) a srozumitelně seznamuje čtenáře s problematikou odvodu spalin od spotřebičů na tuhá, kapalná a plynná paliva. Dotýká se jak novostaveb, tak i rekonstrukcí. U plynových spotřebičů se zabývá konstrukcemi komínů v závislosti na teplotě spalin a požadovaném podtlaku či přetlaku. Popisuje zásady a způsob stavby keramických komínů, kovových komínů a i nových typů komínů, způsoby a návody na rekonstrukce komínů vložkováním pro spotřebiče na kapalná a plynná paliva. Samostatná kapitola je věnována závadám jednotlivých typů komínů, způsobu jejich odstraňování, kontrole a čištění komínů. Autor se podílí na zpracování českých komínových norem a spolupracuje i na tvorbě dalších předpisů v oblasti komínů, současně je dlouholetým soudním znalcem v oboru stavebním se zvláštní specializací kominictví.

Objev podobné jako Komíny (978-80-247-2823-0)

cena 144.0 Kč
Detail

Batika (978-80-247-3660-0)

Elektronická kniha - autor Helena Hošková, 64 stran Kniha nabízí zcela ojedinělý a neotřelý pohled do tajů voskové batiky a představí zájemcům nádhernou techniku zdobení voskem. Součástí knihy je stručné seznámení s historií a hlubokou symbolikou vzorů, doplněné autentickými fotografiemi, představení originálních materiálů a vzorů používaných při tvorbě původní Javánské batiky, rady, jak tyto materiály nahradit v našich podmínkách a podrobné pracovní postupy s množstvím postupových fotografií. V knize je i "odtajněno" několik dosud nezveřejněných postupů a triků, kterých autorka využívá ve vlastní tvorbě.

Objev podobné jako Batika (978-80-247-3660-0)

cena 157.0 Kč
Detail

Všímavost (978-80-247-5554-0)

Elektronická kniha - autor Michael Sinclair, Josie Seydel, 224 stran Nic nestíháte, jste příliš zaneprázdnění, neustále v jednom kole? Všímavost neboli mindfulness je technika cvičení pro vaši mysl, která vám pomůže všechno dokončovat v klidu a s předstihem, být úspěšnější a sebevědomější. Proměňte svůj hektický a stresující život na klidný a spokojený!

Objev podobné jako Všímavost (978-80-247-5554-0)

cena 254.0 Kč
Detail

Kyberšikana (978-80-247-4577-0)

Elektronická kniha - autor David Šmahel, 152 stran Kniha představuje relativně nový společenský jev, jemuž se v současnosti dostává velké pozornosti ve školství, v médiích i v akademickém světě. Čtenář se seznámí s jevy, které s kyberšikanou souvisejí (agrese a agresivní chování), s rozdíly oproti tradiční (školní) šikaně a s tím, jak je tato nová forma šikany formována specifickým charakterem online prostředí. Prostor je věnován i kyberšikaně v českém a světovém kontextu a jejímu mediálnímu obrazu. Podrobně jsou představeny charakteristiky jejích aktérů — obětí, agresorů i přihlížejících. Pozornost je upřena též na možné dopady kyberšikany a na způsoby, jakými se s ní její oběti vyrovnávají. Závěrečná část knihy je zaměřena na možnosti prevence a zvládání tohoto jevu na individuální, rodinné a institucionální rovině. Detaily knihy: Autor: David Šmahel Rok vydání: 2013 ISBN: 978-80-247-4577-0 Počet stran: 152

Objev podobné jako Kyberšikana (978-80-247-4577-0)

cena 203.0 Kč
Detail

Ekonomika (978-80-247-5091-0)

Elektronická kniha - autor Radomíra Kowalská, 192 stran Publikace vychází z učebních plánů pro zdravotnické obory, je zaměřena na problematiku trhu práce, pojišťovnictví, bankovnictví, daně a dále na oblast soukromého podnikání a finančního hospodaření firmy i domácností. Jednotlivá témata jsou procvičována pomocí příkladů ze zdravotnické praxe, vytvářením vlastních návrhů řešení, analyzováním grafů a tabulek apod.

Objev podobné jako Ekonomika (978-80-247-5091-0)

cena 212.0 Kč
Detail

Posilování (978-80-247-5075-0)

Elektronická kniha - autor Bret Contreras, 232 stran Účinný trénink kdykoli a kdekoli! Jestliže hledáte ověřený způsob, jak správně trénovat doma nebo na cestách, pořiďte si tuto knížku, která pro vás bude zdrojem užitečných inspirací, k nimž se můžete stále vracet. Naučíte se, jak tvarovat postavu bez činek, trenažérů a jiných drahých pomůcek.

Objev podobné jako Posilování (978-80-247-5075-0)

cena 339.0 Kč
Detail

Bible (978-80-247-3912-0)

Elektronická kniha - autor Gerlinde Baumann, 88 stran ak je to vlastně s Biblí: Kdo napsal tento první světový bestseller? Jaký význam má Starý zákon - pro křesťany a pro židy? O čem pojednává Nový zákon? Právě tady najdete jasný přehled a přesné informace o nejnovějších výsledcích bádání. Všechno, co jste chtěli vědět o Bibli - zde jsou odpovědi.

Objev podobné jako Bible (978-80-247-3912-0)

cena 135.0 Kč
Detail

Vikingové (978-80-247-4762-0)

Elektronická kniha - autor Veronika Válková, 176 stran Ocitnout se mezi vikingy není žádný med. Smrdí cibulí, chrápou jako medvědi a neustále se vytahují, kdo pobil víc nepřátel. Jsou to ale vůbec vikingové, když nemají na přilbách rohy?! Téhle záhadě chce Bára přijít na kloub, v první řadě však musí překazit chystanou vraždu náčelníka dračí lodi Sigurda...Historička Veronika Válková ve svých knihách přenáší čtenáře do reálné historie, kde spolu s Bárou zažívají napínavé chvilky, zároveň se toho ale také hodně dozvědí.

Objev podobné jako Vikingové (978-80-247-4762-0)

cena 212.0 Kč
Detail

HTML (978-80-247-5059-0)

Elektronická kniha - autor Slavoj Písek, 192 stran Nové vydání jedinečného bestselleru Jazyk HTML je základním prostředkem k vytváření WWW stránek pro internet. Po jejím přečtení budou čtenáři schopni vytvářet vlastní jednoduché webové stránky, kvalitou srovnatelné s těmi, jež se dají najít během toulek internetem. Velmi jednoduše a názorně jsou zde probrány všechny základní aspekty HTML. Vše je vysvětlováno postupně od zobrazování textu, přes tvorbu odstavců a nadpisů, až k formátování dokumentu a nastavování barev. V jednotlivých kapitolách je možné naučit se používat seznamy, obrázky, vkládat na stránky citace, hypertextové odkazy a tabulky. Po těchto základech přijdou na řadu i některá pokročilejší témata. Čtenáři se naučí používat kaskádové styly, pomocí rámů budou umět zobrazit několik dokumentů současně. Kniha obsahuje mnoho názorných příkladů, na nichž si každý čtenář může prakticky vyzkoušet vše, co se právě naučil. Kromě toho je možné tyto příklady...

Objev podobné jako HTML (978-80-247-5059-0)

cena 229.0 Kč
Detail

Kontroling podnikov cestovného ruchu (978-80-8168-217-9)

Kniha - autor Marian Gúčik; Ľubica Šebová; Tibor Bajaník, 232 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikácia v desiatich kapitolách sprostredkúva informácie o postavení kontrolingu v systéme riadenia podniku cestovného ruchu, o plánovaní výnosov a nákladov, o kalkuláciách a rozpočtovaní, o kalkulovaní cien a cenovom kontrolingu, o finančnom plánovaní a finančnom kontrolingu, o investičnom kontrolingu, o informačnom systéme podniku a vyhodnocovaní výsledkov kontrolingu, ako aj o podnikateľskom riziku a krízovom vývoji podniku. Ťažisko sprostredkúvaných poznatkov je v operatívnom kontrolingu. Text každej kapitoly je v závere obohatený o modelové príklady a prípadové štúdie z prostredia podnikov cestovného ruchu, ktorých zámerom je ilustrovať teóriu na konkrétnych príkladoch v praxi. Poznatky obsiahnuté v tejto publikácii umožnia čitateľovi efektívnejšie využívať kontroling ako nástroj zameraný na plnenie cieľov podniku, aplikovať vhodné metódy...

Objev podobné jako Kontroling podnikov cestovného ruchu (978-80-8168-217-9)

cena 405.0 Kč
Detail

Informačné technológie v cestovnom ruchu (978-80-8168-587-3)

Kniha - autor Tomáš Gajdošík; Zuzana Gajdošíková; Radka Marčeková, 208 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Cieľom publikácie je systematicky a komplexne prezentovať poznatky o informačných technológiách v cestovnom ruchu z pohľadu ponuky aj dopytu. Publikácia zohľadňuje najnovšie trendy vo výučbe informačných technológií a je členená podľa nákupného správania spotrebiteľa, ktoré zohľadňuje hľadanie informácií a rezervovanie v cestovnom ruchu, cestovanie, pobyt v cieľovom mieste a aktivity po návrate. V desiatich kapitolách je prezentovaný význam informačných technológií v cestovnom ruchu, využitie internetu a sociálnych médií v cestovnom ruchu, systémy rezervovania a informačné technológie v cestovných kanceláriách. Zameriava sa na využívanie informačných technológií v doprave, hotelierstve, pohostinstve a cieľových miestach cestovného ruchu. Zohľadňuje využívanie mobilných technológií v cestovnom ruchu, ako aj využívanie informačných technológií po...

Objev podobné jako Informačné technológie v cestovnom ruchu (978-80-8168-587-3)

cena 354.0 Kč
Detail

Experimentální hypnóza (978-80-247-3628-0)

Elektronická kniha - autor Stanislav Kratochvíl, 368 stran Monografie přináší shrnutí současných poznatků o hypnóze na základě vědeckého výzkumu hypnotických jevů v laboratorních podmínkách. Zabývá se zvláštnostmi hypnotického stavu a individuálními schopnostmi jedinců se do něj pohroužit. Charakterizuje projevy hypnózy různé hloubky a uvádí výzkumy jejího vlivu na různé psychické i fyziologické procesy, mj. na motoriku, vnímání, myšlení, city, bolest a paměť. Uvádí ukázky vsugerovaného zapomenutí událostí během hypnózy i neuvědomovaného jednání na základě posthypnotické sugesce. Autor se opírá o důkladné zpracování světové literatury, o výsledky pokusů amerických i evropských vědců i o své vlastní experimenty a zkušenosti z kroměřížských výcvikových kurzů hypnózy pro lékaře a klinické psychology. Publikace zaujme nejen odborníky, lékaře-psychiatry a psychology, ale i laiky, kteří se chtějí něco dozvědět o dosud neprobádaných hlubinách lidské psychiky.

Objev podobné jako Experimentální hypnóza (978-80-247-3628-0)

cena 458.0 Kč
Detail

Dlouhodobá péče (978-80-247-5439-0)

Elektronická kniha - autor Iva Holmerová, 176 stran Publikace se zabývá problematikou dlouhodobé péče, a to převážně s ohledem na pacienty vyššího věku v ústavní péči. Jedná se o důležitou problematiku, stále více diskutovanou i na mezinárodních fórech. V domácím odborném písemnictví je tato publikace zcela ojedinělá. Detaily knihy: Autor: Iva Holmerová Rok vydání: 2015 ISBN: 978-80-247-5439-0 Počet stran: 176

Objev podobné jako Dlouhodobá péče (978-80-247-5439-0)

cena 212.0 Kč
Detail

Stolní tenis (978-80-247-3363-0)

Elektronická kniha - autor Lenka Mišičková, 128 stran Víte, který sport patří k nejrozšířenějším a nejrychlejším na světě? Chcete si jej vyzkoušet? Pak vítejte ve světě malého kulatého míčku, rychlosti a neuvěřitelných zážitků. Zdokonalte se s námi a prožijte skvělou zábavu! Provedeme vás prvními kroky a poradíme vám, jak učit stolní tenis zábavnou formou. Zájemce o aktivní způsob života přesvědčíme o tom, že na získání a udržení dobré kondice není v žádném, ani v seniorském, věku pozdě! Kniha dlouholeté trenérky a rozhodčí extraligy stolního tenisu je zaměřená nejen na trénink hráčů, je také vhodnou pomůckou pro všechny, kteří by si rádi tento zajímavý sport vyzkoušeli. Bude jistě vítaným průvodcem učitelů, trenérů, rodičů, zkrátka všech, kteří si stolní tenis oblíbili.

Objev podobné jako Stolní tenis (978-80-247-3363-0)

cena 135.0 Kč
Detail

Inteligentní investor (978-80-247-1792-0)

Elektronická kniha - autor Benjamin Graham, 504 stran V knize nejvýznamnějšího investičního poradce 20. století (Warren E. Buffett ji označil za „zdaleka nejlepší knihu o investování, která kdy byla napsána“) se dozvíte od nejzasvěcenějšího „guru investování“, jak se jako investor, makléř nebo investiční poradce vyhnout závažným chybám a jaké dlouhodobě úspěšné strategie při investování uplatnit. Nadčasově platné přístupy Grahamovy filozofie jsou podány formou vhodnou pro laiky a jsou doplněny o komentář uznávaného finančního analytika časopisu Money Jasona Zweiga, který aplikuje Grahamovy moudré rady, analytické přístupy a výstražné příběhy na dnešní tržní podmínky. Toto klasické dílo je nejdůležitější knihou, kterou kdy přečtete o tom, jak dosáhnout svých finančních cílů. Překypuje moudrostí a je určena pro opravdové investory, nikoliv pro spekulanty!Prodáno bylo už více než milion výtisků.

Objev podobné jako Inteligentní investor (978-80-247-1792-0)

cena 637.0 Kč
Detail

Biologická léčiva (978-80-247-3727-0)

Elektronická kniha - autor Martin Fusek, Libor Vítek, Jaroslav Blahoš, Marián Hajdúch, Tomáš Ruml, 228 stran Kniha "Biologická léčiva: teoretické základy a klinická praxe" je první ucelenou informací o biologických léčivech na našem odborném knižním trhu, která poskytuje informace o nových způsobech léčby nádorových a zánětlivých onemocnění. Najde tak uplatnění nejen v naprosté většině lékařských oborů, a to jak u specialistů (internistú onkologů revmatologů gastroenterologů gynekologů), tak u praktických lékařů, protože postupy léčby a léčiva, která byla ještě relativně nedávno vyhrazena jen pro specializovaná nebo výzkumná pracoviště, se tak dostávají do běžné praxe.

Objev podobné jako Biologická léčiva (978-80-247-3727-0)

cena 280.0 Kč
Detail

Outlook 2007 (978-80-247-1961-0)

Elektronická kniha - autor Tomáš Šimek, 120 stran Kniha je neocenitelným pomocníkem pro každého, kdo ještě váhá, zda použití počítačových programů v oblasti komunikace a plánování času má smysl. Nachází se na vašem stole bezpočet papírků s poznámkami, co kdy máte udělat? Zapomínáte na schůzky a porady nebo dopouštíte, že máte být v jednom okamžiku na dvou nebo dokonce na třech různých místech? Ptáte se neustále kolegů, kde sídlí nebo jaké telefonní číslo má váš dodavatel, partner, kamarád? Vadí vám, že nemůžete sehnat člověka, se kterým právě nutně potřebujete mluvit, a to ani na mobilním telefonu? Jestliže si odpovíte alespoň na jednu z těchto otázek „ano“, pak již dále neváhejte.Kniha z edice Snadno a rychle není žádným vědeckým pojednáním. Do problematiky elektronické pošty neboli mailů a organizace času se dostanete velmi rychle a uvidíte, že práce s Outlookem vás začne brzy bavit. Po přečtení několika stránek budete umět vytvořit a odeslat zprávu. Do vaší...

Objev podobné jako Outlook 2007 (978-80-247-1961-0)

cena 111.0 Kč
Detail

Podívejte se také