Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Strategický marketing - Strategie a trendy - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček
Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. V novém vydání autoři věnují větší pozornost udržitelnému rozvoji a reagují na změny probíhající všude kolem nás – na vliv nových technologií a s nimi spojeného průmyslu 4.0 a umělé inteligence. V návaznosti na tyto změny se mění i marketing a na výsluní se dostávají tzv. digitální marketing a zákaznická oddělení.Výklad pokrývá všechna témata strategického marketingu v logické návaznosti: od vysvětlení podstaty strategického řízení firem přes jednotlivé etapy strategického řídicího procesu až po propojení strategického řízení se strategickým marketingem. Autoři vycházejí ze svých praktických zkušeností z dlouholeté pedagogické i profesní praxe.Publikace je určena vlastníkům firem, manažerům, marketingovým pracovníkům, studentům vysokých škol a MBA programů a všem zájemcům, kteří se chtějí blíže seznámit se strategickým marketingem.
Podívejte se také Marketing menších a středních firem
Strategický marketing - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček - e-kniha
eBook: Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. V novém vydání autoři věnují větší pozornost udržitelnému rozvoji a reagují na změny probíhající všude kolem nás – na vliv nových technologií a s nimi spojeného průmyslu 4.0 a umělé inteligence. V návaznosti na tyto změny se mění i marketing a na výsluní se dostávají tzv. digitální marketing a zákaznická oddělení. Výklad pokrývá všechna témata strategického marketingu v logické návaznosti: od vysvětlení podstaty strategického řízení firem přes jednotlivé etapy strategického řídicího procesu až po propojení strategického řízení se strategickým marketingem. Autoři vycházejí ze svých praktických zkušeností z dlouholeté pedagogické i profesní praxe. Publikace je určena vlastníkům firem, manažerům, marketingovým pracovníkům, studentům vysokých škol a MBA programů a všem zájemcům, kteří se chtějí blíže seznámit se strategickým marketingem.
Podívejte se také Petr a Lucie. Dramatická montáž
Strategický marketing - Dagmar Jakubíková - e-kniha
eBook: Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Publikace je určena jak marketingovým praktikům, manažerům a podnikatelům, tak studentům vysokých škol a MBA studií i dalším lidem, kteří mají zájem hlouběji proniknout do tajů marketingu. Upozorňuje na důležitou úlohu strategického řízení v životě firem a organizací a na jeho provázanost s marketingem. Přehledně zasvěcuje do problematiky strategického marketingu, vysvětluje jeho obsah a důležitost v rámci každého podnikání. Od podstaty strategického marketingu se dostáváme k jednotlivým etapám strategického řídícího procesu, kterými jsou situační analýza včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizace a kontrola, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Zcela nově se kniha věnuje implementaci marketingových strategií, možnostem organizace marketingu ve firmě a marketingové kontrole. Srozumitelný výklad je doplněn příklady z praxe reálných firem.
Podívejte se také Petr Pan ()
Podívejte se také
- Podnikatelský plán a strategie (978-80-247-4103-1)
- Hegemonie a socialistická strategie: za radikálně demokratickou politiku (9788024633428)
- Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)
- Pecková Dagmar: Best Arias - CD (SU3758-2)
- Dagmar Pecková (978-80-271-3186-0)
- Tvorba strategie a strategické plánování (978-80-247-3985-4)
- trendy svetle modre polobotky
- Petr a Lucie (978-80-277-0477-4)
- Štěpánek Petr a přátelé: Žádnej Santa - CD (8594030914397)
- Petr a Lucie (978-80-207-2121-1)
- Petr a Lucie (978-80-754-4634-3)
- Marketing služeb - efektivně a moderně (978-80-247-5037-8)
- Petr Camenzind (9788025707098)
- Nikl Petr, Korbelář Petr, Kotulán Jan: Protisvětlo - CD (8590236007338)
- Strategie B2B digitálního marketingu: Jak využít nové business-to-business strategie a modely k dosa (978-80-7508-713-3)
- Rezek Petr, Hypochondr Jarda, KEKS, Spálený Petr, Exit, Bobr a Motýl: Kolekce POP 1 (6xCD) - CD (8594030607466)
- Módne trendy: vyfarbovanie a nálepky (978-80-8444-198-8)
- Pecková Dagmar: Sny (2x CD) - CD (SU4171-2)
- Kolář Petr: Petr Kolář LIVE (CD+DVD) - DVD (SU6280-2)
- Praktická plicní chirurgie: Indikace a strategie (978-80-7345-489-0)
Lázeňství - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček, Jan Tluchoř, Vildová Eliška - e-kniha
eBook: Publikace zkušených autorů je jedinou komplexní knihou na téma lázeňství a řízení lázní na českém trhu. Autoři, kteří se problematikou lázeňství, podnikání, managementu i marketingu dlouhodobě zabývají a mají bohaté teoretické i praktické zkušenosti, se v knize věnují především marketingovému řízení lázeňských organizací a podniků, spolu s uplatněním nejnovějších poznatků. Postupují od představení lázní a lázeňství v Evropě a České republice a služeb lázeňských zařízení, přes management lázeňských podniků, marketingový výzkum, analýzu prostředí a výběr cílových trhů, až po celý marketingový mix – produkt, cenu, distribuci a komunikaci. Speciální pozornost autoři věnují interní a externí komunikaci v lázeňských organizacích a lázeňských hotelích. Výklad je doplněn mnoha příklady z české i zahraniční praxe, včetně obrazové dokumentace. Kniha je určena především studentům vysokých škol, vyšších odborných škol a středních škol, kteří studují cestovní ruch, pracovníkům lázeňských organizací a hotelů a všem dalším, kteří mají zájem se hlouběji seznámit s implementací marketingového řízení v lázeňství.
Objev podobné jako Lázeňství - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček, Jan Tluchoř, Vildová Eliška - e-kniha
Marketing Nástroje, stratégie, ľudia a trendy (978-80-571-0438-4)
Kniha - autor Eva Hanuláková; Milan Oreský; Peter Drábik, 364 stran, slovensky, Brožovaná bez přebalu lesklá - autor Eva Hanuláková; Milan Oreský; Peter Drábik, 364 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Vysokoškolská učebnica prináša nový pohľad na moderný marketing 21. storočia. Pútavým spôsobom vysvetľuje jeho súčasnú podobu, princípy, nástroje a procesy. Čitateľom načrtáva budúcnosť marketingu ako podnikovej filozofie a koncepcie riadenia a podnikania. Ambíciou autorov je, aby vyvrátili niektoré mýty, ktoré marketing sprevádzajú v slovenských podmienkach od jeho začiatkov.Učebnica zdôrazňuje posuny, ktoré v marketingu nastali začiatkom 21. storočia, a takisto novú výzvu pre firmy, ktorou je tvorba a dodanie hodnoty pre zákazníka. Učebnica je prehľadne rozdelená do ôsmich častí, v ktorých prezentuje nový pohľad na produkt ako najdôležitejší marketingový nástroj v podmienkach lineárnej, ale aj cirkulárnej ekonomiky. Takisto sa venuje tvorbe cien a...
Objev podobné jako Marketing Nástroje, stratégie, ľudia a trendy (978-80-571-0438-4)
Marketing v cestovním ruchu - Dagmar Jakubíková - e-kniha
eBook: Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí "Cs". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a další lidé, kteří se zabývají možnostmi využití marketingu v cestovním ruchu.
Objev podobné jako Marketing v cestovním ruchu - Dagmar Jakubíková - e-kniha
Mezinárodní marketing: Strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání (978-80-271-3006-1)
Kniha - autor Hana Machková; Martin Machek, 208 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe.
Objev podobné jako Mezinárodní marketing: Strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání (978-80-271-3006-1)
Strategický marketing (978-80-247-4670-8)
Elektronická kniha - autor Dagmar Jakubíková, 368 stran Kniha se komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií, jejich implementaci a kontrole. Je určena marketingovým praktikům, manažerům, podnikatelům a studentům VŠ. Srozumitelně vysvětluje jednotlivé etapy strategického řídícího procesu, tedy situační analýzu včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizaci a kontrolu, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Zcela nově se kniha věnuje implementaci marketingových strategií, možnostem organizace marketingu ve firmě a marketingové...
Objev podobné jako Strategický marketing (978-80-247-4670-8)
Tvorba strategie a strategické plánování (978-80-247-3985-4)
Elektronická kniha - autor Jiří Fotr, Emil Vacík, Ivan Souček, Miroslav Špaček, Stanislav Hájek, 384 stran Kvalitní strategie a strategické plánování představují jeden ze základních pilířů dlouhodobé firemní prosperity. Kniha uznávaných autorů pomůže manažerům a specialistům zvýšit kvalitu tvorby strategie i strategických plánů s důrazem na investiční program a strategický finanční plán, jejich realizaci, kontrolu, řízení rizik a zvládání krizových situací. Kniha je na českém trhu zcela ojedinělá tím, že se hlavně zaměřuje na implementaci formulované strategie, kde přináší soubor poznatků integrující teoretické poznatky se zkušenostmi z praxe. Kniha se postupně věnuje strategickému řízení, řízení firemní výkonnosti a tvorbě soustavy strategických plánů, dále se zaměřuje se na tvorbu, analýzu a hodnocení investičního a finančního plánu a zabývá se implementací a hodnocením strategie a strategickým controllingem. Neopomíjí ani řízení růstu, fúze a akvizice,...
Objev podobné jako Tvorba strategie a strategické plánování (978-80-247-3985-4)
Tvorba strategie a strategické plánování (978-80-271-2499-2)
Elektronická kniha - autor Jiří Fotr, 416 stran, česky ??Kvalitní strategie a strategické plánování jsou jedním ze základních pilířů dlouhodobé firemní prosperity. Tato kniha pomůže manažerům a dalším pracovníkům zvýšit kvalitu tvorby strategie i strategických plánů, a to s důrazem na investiční program a strategický finanční plán, jejich realizaci, kontrolu, řízení rizik a zvládání krizových situací. Druhé vydání publikace se nově věnuje využití scénářů budoucnosti pro tvorbu variant strategie a pro volbu nejvhodnější varianty z hlediska rizik i příležitostí budoucího vývoje. Kniha je dále rozšířena o strategické řízení inovací. Do části věnované optimalizaci projektových portfolií se promítají aktuální výzkumné aktivity autorského kolektivu. Zkušení autoři se na úvod soustředí na strategické řízení, měření a řízení firemní výkonnosti a tvorbu soustavy strategických plánů včetně plánování zdrojů pro jejich zabezpečení. Klíčové postavení v rámci...
Objev podobné jako Tvorba strategie a strategické plánování (978-80-271-2499-2)
Úspěšná realizace strategie a strategického plánu (978-80-271-0434-5)
Elektronická kniha - autor Jiří Fotr, 320 stran Kniha zkušených autorů se věnuje klíčovému faktoru úspěšnosti každé organizace, kterým je kvalitní realizace strategie. Dobrá strategie sama o sobě nestačí. Stejně důležitá, ne-li důležitější, je její úspěšná realizace. Zkušenosti z hospodářské praxe i poznatky z odborné literatury však prokazují, že až v polovině případů končí realizace strategie neúspěchem s negativními dopady na výkonnost organizací. Publikace je rozčleněna do tří částí. V první části se autoři věnují základním poznatkům strategického řízení a tvorbě strategie. V druhé části práce se zaměřují na základní aspekty realizace strategie. Nejprve je stručně charakterizována náplň realizace strategie a význam její úspěšnosti. Dále jsou popsány jak překážky či bariéry úspěšné realizace strategie, tak faktory, jejichž zkvalitnění zvyšuje významně úspěšnost realizace. Značná pozornost se pak soustřeďuje na modely a nástroje...
Objev podobné jako Úspěšná realizace strategie a strategického plánu (978-80-271-0434-5)
Strategie digitálního marketingu: Komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing (978-80-7508-714-0)
Kniha - autor Simon Kingsnorth, 384 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato kniha je praktickým návodem pro každého marketéra, manažera či studenta marketingu, který potřebuje vybudovat racionální marketingovou strategii pro dosažení měřitelných a optimalizovaných výsledků. Obsahuje také případové studie, novinky z oblasti automatizace marketingu a rady týkající se ochrany dat a soukromí. Dokážete krátce shrnout, čeho chcete v blízké budoucnosti dosáhnout? Pokud ne, nemáte strategii. Pokud to formulovat dokážete, ale nevíte, jak se pohnout z místa, pak ji také nemáte. Pokud máte vizi i jasnou představu, jak jí docílit, pak strategii máte. Abyste ale dosáhli žádoucích výsledků, musí být vaše strategie založena na výzkumu a podporována vedením společnosti. Tato kniha vás provede klíčovými kroky k vybudování a realizaci účinné strategie. Strategie digitálního marketingu poskytuje srozumitelný, strukturovaný návod, který vás krok za krokem provede...
Objev podobné jako Strategie digitálního marketingu: Komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing (978-80-7508-714-0)
Strategie digitálního marketingu - Kingsnorth Simon
Tato kniha je praktickým návodem pro každého marketéra, manažera či studenta marketingu, který potřebuje vybudovat racionální marketingovou strategii pro dosažení měřitelných a optimalizovaných výsledků. Obsahuje také případové studie, novinky z oblasti automatizace marketingu a rady týkající se ochrany dat a soukromí.
Objev podobné jako Strategie digitálního marketingu - Kingsnorth Simon
Strategie B2B digitálního marketingu - Hall Simon
Kniha je komplexní průvodce aktuálním vývojem v oblasti B2B digitálního marketingu a neocenitelným zdrojem informací pro všechny profesionály. Poskytuje přehled nejnovějších principů a postupů, vysvětluje i ty nejpokročilejší koncepty a ukazuje, jak je uvést do praxe. Simon Hall je inovátor v oboru marketingu s mnohaletou praxí. Obsah publikace: Vývoj digitální strategie pro B2B Strategie B2B digitálního marketingu. Cesty zákazníků, personalizovaný marketing a persony kupujících. Poznatky o zákaznících a správa dat v B2B. Raná fáze cesty kupujícího Vytváření povědomí, SEO a vyhledávací strategie. B2B digitální marketing pro generování potenciálních zákazníků. Digitální technologie pro generování potenciálních zákazníků a rozvíjení vztahu s nimi Řízení a integrace digitálních kampaní B2B obsahový marketing, plánování marketingové kampaně. Integrace digitálního marketingu v B2B, digitální marketing a prodej, měření digitálního marketingu. Digitální technologie pro udržení zákazníků Druhy digitálního retenčního marketingu, digitální kanály retenčního marketingu. Platformy sociálních médií a digitálního marketingu v B2B B2B marketingová strategie sociálních médií, marketingové technologie a platformy.
Objev podobné jako Strategie B2B digitálního marketingu - Hall Simon
Černá sanitka - Petr Janeček - audiokniha
Audiokniha: Černá sanitka - výběr 38 současných pověstí, městských legend a děsivých příběhů, které sebral a komentářem doplnil Petr Janeček. Vyprávění čtou Kamil Halbich a Lukáš Hlavica, zasvěcené komentáře přednášejí Miroslav Táborský a Alfréd Strejček.
Objev podobné jako Černá sanitka - Petr Janeček - audiokniha
Fakta a trendy v současné české společnosti (9788024655673)
Elektronická kniha , česky Cílem knihy je na dostupných datech ukázat proměňující se podmínky života naší společnosti zhruba od začátku milénia. Vedle vývoje v čase kniha přináší řadu mezinárodních srovnání a také mapky ukazující diverzitu mnoha jevů uvnitř ČR. V knize se čtenář setká i s vybranými výsledky Sčítání lidu, domů a bytů 2021. Je určena všem, kdo si kladou otázky týkající se společenských proměn a toho, nakolik jsme si jich vědomi. Všem, kteří se brání vlivu dezinformací a snaží se kriticky přistupovat k dostupným datům a tomu, jak jsou prezentována. Může se stát vhodnou pomůckou např. pro středoškolské hodiny Základů společenských věd, úvodní kurzy sociálněvědních oborů na vysokých školách atp.
Objev podobné jako Fakta a trendy v současné české společnosti (9788024655673)
Úspěšná realizace strategie a strategického plánu - Jiří Fotr, Miroslav Špaček, Ivan Souček, Emil Vacík
Kniha zkušených autorů se věnuje klíčovému faktoru úspěšnosti každé organizace, kterým je kvalitní realizace strategie. Dobrá strategie sama o sobě nestačí. Stejně důležitá, ne-li důležitější, je její úspěšná realizace. Zkušenosti z hospodářské praxe i poznatky z odborné literatury však prokazují, že až v polovině případů končí realizace strategie neúspěchem s negativními dopady na výkonnost organizací. Publikace je rozčleněna do tří částí. V první části se autoři věnují základním poznatkům strategického řízení a tvorbě strategie. V druhé části práce se zaměřují na základní aspekty realizace strategie. Nejprve je stručně charakterizována náplň realizace strategie a význam její úspěšnosti. Dále jsou popsány jak překážky či bariéry úspěšné realizace strategie, tak faktory, jejichž zkvalitnění zvyšuje významně úspěšnost realizace. Značná pozornost se pak soustřeďuje na modely a nástroje podpory realizace strategie, zahrnující obecné rámcové modely, strategické mapy, metodiku Balanced Scorecard, řízení portfolia projektů a management změny. Vlastní těžiště knihy představuje třetí část zaměřená na integrovaný model realizace strategie, jehož základem jsou tři skupiny aktivit. První skupinu tvoří základní aktivity tohoto modelu: tvorba, resp. aktualizace strategie, tvorba podnikatelského plánu, zpracování implementačních plánů a vlastní realizace strategie. Druhá skupina zahrnuje aktivity spojené s vytvářením předpokladů pro úspěšnou realizaci strategie. Jde především o tvorbu komplexního systému řízení výkonnosti organizace. Třetí skupinu tvoří průběžné realizační aktivity, zahrnující komunikaci, koordinaci, monitorování externího okolí a monitorování a hodnocení průběhu realizace strategie.Cennou součástí jsou i přílohy obsahující případové studie realizace strategie, charakteristiku tvorby a uplatnění scénářů při strategickém plánování a uplatnění počítačové podpory při generování a testování možných způsobů zvyšování efektivnosti realizace strategie.
Objev podobné jako Úspěšná realizace strategie a strategického plánu - Jiří Fotr, Miroslav Špaček, Ivan Souček, Emil Vacík
Tvorba strategie a strategické plánování - Jiří Fotr, Miroslav Špaček, Ivan Souček, Stanislav Hájek, Emil Vacík
Kvalitní strategie a strategické plánování jsou jedním ze základních pilířů dlouhodobé firemní prosperity. Tato kniha pomůže manažerům a dalším pracovníkům zvýšit kvalitu tvorby strategie i strategických plánů, a to s důrazem na investiční program a strategický finanční plán, jejich realizaci, kontrolu, řízení rizik a zvládání krizových situací. Druhé vydání publikace se nově věnuje využití scénářů budoucnosti pro tvorbu variant strategie a pro volbu nejvhodnější varianty z hlediska rizik i příležitostí budoucího vývoje. Kniha je dále rozšířena o strategické řízení inovací. Do části věnované optimalizaci projektových portfolií se promítají aktuální výzkumné aktivity autorského kolektivu. Zkušení autoři se na úvod soustředí na strategické řízení, měření a řízení firemní výkonnosti a tvorbu soustavy strategických plánů včetně plánování zdrojů pro jejich zabezpečení. Klíčové postavení v rámci strategických plánů zaujímá strategický investiční a finanční plán, a proto se jejich tvorbě, analýze a hodnocení včetně uplatnění počítačové podpory věnuje další část knihy. Stejně jako kvalitní strategie a strategické plány je důležité provádět průběžné hodnocení postupu jejich realizace, na což se zaměřuje kapitola věnovaná hodnocení zvolené strategie a strategickému controllingu. Kniha neopomíjí ani další významné aspekty strategického managementu, kterými jsou řízení růstu, fúze a akvizice, strategický management rizika včetně krizového řízení a informační podpora strategického plánování pomocí nástrojů Business/Competitive Intelligence. Autory publikace jsou uznávaní odborníci s teoretickým zázemím i zkušenostmi z vyšších manažerských postů včetně specialisty na tvorbu systémů počítačové podpory finančního plánování a investičního rozhodování.
Objev podobné jako Tvorba strategie a strategické plánování - Jiří Fotr, Miroslav Špaček, Ivan Souček, Stanislav Hájek, Emil Vacík
Černá sanitka - Druhá žeň - Petr Janeček
Příběhy, slyšíte je každý den v práci, v restauraci, v rádiu. Jsou vám předkládány jako pravdivé, ale když už je slyšíte popáté, začnete mít pocit, že jsou příliš dobré na to, aby byly ještě pravdivé. A máte pravdu - nejsou pravdivé! Jde o smyšlené příběhy - novodobou obdobu starých mýtů, pohádek a pověstí.
Objev podobné jako Černá sanitka - Druhá žeň - Petr Janeček
Úspěšná realizace strategie a strategického plánu - Jiří Fotr, Miroslav Špaček, Ivan Souček, Emil Vacík - e-kniha
eBook: Kniha zkušených autorů se věnuje klíčovému faktoru úspěšnosti každé organizace, kterým je kvalitní realizace strategie. Dobrá strategie sama o sobě nestačí. Stejně důležitá, ne-li důležitější, je její úspěšná realizace. Zkušenosti z hospodářské praxe i poznatky z odborné literatury však prokazují, že až v polovině případů končí realizace strategie neúspěchem s negativními dopady na výkonnost organizací. Publikace je rozčleněna do tří částí. V první části se autoři věnují základním poznatkům strategického řízení a tvorbě strategie. V druhé části práce se zaměřují na základní aspekty realizace strategie. Nejprve je stručně charakterizována náplň realizace strategie a význam její úspěšnosti. Dále jsou popsány jak překážky či bariéry úspěšné realizace strategie, tak faktory, jejichž zkvalitnění zvyšuje významně úspěšnost realizace. Značná pozornost se pak soustřeďuje na modely a nástroje podpory realizace strategie, zahrnující obecné rámcové modely, strategické mapy, metodiku Balanced Scorecard, řízení portfolia projektů a management změny. Vlastní těžiště knihy představuje třetí část zaměřená na integrovaný model realizace strategie, jehož základem jsou tři skupiny aktivit. První skupinu tvoří základní aktivity tohoto modelu: tvorba, resp. aktualizace strategie, tvorba podnikatelského plánu, zpracování implementačních plánů a vlastní realizace strategie. Druhá skupina zahrnuje aktivity spojené s vytvářením předpokladů pro úspěšnou realizaci strategie. Jde především o tvorbu komplexního systému řízení výkonnosti organizace. Třetí skupinu tvoří průběžné realizační aktivity, zahrnující komunikaci, koordinaci, monitorování externího okolí a monitorování a hodnocení průběhu realizace strategie. Cennou součástí jsou i přílohy obsahující případové studie realizace strategie, charakteristiku tvorby a uplatnění scénářů při strategickém plánování a uplatnění počítačové podpory při generování a testování možných způsobů zvyšování efektivnosti realizace strategie.
Objev podobné jako Úspěšná realizace strategie a strategického plánu - Jiří Fotr, Miroslav Špaček, Ivan Souček, Emil Vacík - e-kniha
Černá sanitka - Třikrát a dost - Petr Janeček
Současné pověsti a fámy zná prakticky každý z nás. Šíříme je, nebo je zavrhujeme, obáváme se jich, nebo se jim smějeme. Ať už se na ně díváme jakkoli, faktem zůstává, že jsou nedílnou součástí našeho každodenního života. Spolu s touto knihou máte možnost zakoupit i její předchozí dva díly.(
Objev podobné jako Černá sanitka - Třikrát a dost - Petr Janeček
Černá sanitka Znovu v akci - Petr Janeček
Zaručené zprávy šířené po internetu. Děsivá varování kolující po sociálních sítích. Šokující i úsměvné historky, které se přihodily kamarádům vašich kamarádů… Témata? Koronavirus Covid-19. Mobilní sítě 5G. Modrá velryba. Muslimka a peněženka. Piraně na koupališti… Nová kniha z úspěšné knižní série Černá sanitka, která se v minulosti dočkala televizního, rozhlasového a divadelního zpracování, přináší komentovaný výběr 162 nejzajímavějších textů českého současného folkloru, které kolují ústním podáním i internetem. V dnešní době, kdy tradiční „městské legendy“ známé z prvních dílů Černé sanitky pomalu ustupují ze scény, se autor, etnolog a folklorista Petr Janeček, zaměřil i na nové, aktuální žánry. Kniha s odbornými komentáři proto představí také fenomén internetových hoaxů, fake news a konspiračních teorií, které se v posledních letech dočkaly nebývalé obliby.
Objev podobné jako Černá sanitka Znovu v akci - Petr Janeček
Strategie B2B digitálního marketingu: Jak využít nové business-to-business strategie a modely k dosa (978-80-7508-713-3)
Kniha - autor Simon Hall, 368 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha je komplexní průvodce aktuálním vývojem v oblasti B2B digitálního marketingu a neocenitelným zdrojem informací pro všechny profesionály. Poskytuje přehled nejnovějších principů a postupů, vysvětluje i ty nejpokročilejší koncepty a ukazuje, jak je uvést do praxe. Simon Hall je inovátor v oboru marketingu s mnohaletou praxí. Podle posledních průzkumů je svět B2B marketingu stále složitější a přístup kupujících stále důmyslnější. Marketéři musejí spolupracovat i s odděleními mimo oblast marketingu, aby usnadnili realizaci marketingových strategií a zvýšili jejich dopad. Tato kniha vám pomůže pochopit, jak nejpokročilejší a nejkomplexnější koncepty moderního B2B marketingu fungují a jak je uvést do praxe. Příručka je výrazně prakticky zaměřená. Pomůže čtenáři pochopit i ty nejpokročilejší a nejsložitější koncepty B2B marketingu. Popisuje, jak integrovat nejnovější digitální metody...
Objev podobné jako Strategie B2B digitálního marketingu: Jak využít nové business-to-business strategie a modely k dosa (978-80-7508-713-3)
Tvorba strategie a strategické plánování - Jiří Fotr, Miroslav Špaček, Ivan Souček, Stanislav Hájek, Emil Vacík - e-kniha
eBook: Kvalitní strategie a strategické plánování představují jeden ze základních pilířů dlouhodobé firemní prosperity. Tato kniha pomůže manažerům, kteří rozhodují o volbě strategie a tvorbě strategických plánů i pracovníkům, kteří se podílejí na přípravě těchto plánů, zvýšit kvalitu tvorby strategie i strategických plánů s důrazem na investiční program a strategický finanční plán, jejich realizaci, kontrolu, řízení rizik a zvládání krizových situací. Kniha je na českém trhu zcela ojedinělá tím, že se hlavně zaměřuje na postup implementace formulované strategie, kde přináší uspořádaný soubor poznatků integrující teoretické poznatky se zkušenostmi z hospodářské praxe. První dvě kapitoly knihy se věnují strategickému řízení, měření a řízení firemní výkonnosti a tvorbě soustavy strategických plánů včetně plánování zdrojů pro jejich zabezpečení. Klíčové postavení v rámci strategických plánů zaujímá strategický investiční a finanční plán, a proto se jejich tvorbě, analýze a hodnocení včetně uplatnění počítačové podpory věnují další dvě kapitoly knihy. Stejně jako kvalitní strategie a strategické plány je důležitá jejich implementace, na kterou se zaměřuje kapitola věnovaná hodnocení strategie a strategickému controllingu. Kniha neopomíjí ani další významné aspekty strategického managementu, kterým jsou věnovány kapitoly zaměřené na řízení růstu, fůze a akvizice, dále na strategický management rizika včetně krizového řízení a informační podporu strategického plánování pomocí nástrojů Business/Competitive Intelligence. Závěrečná kapitola se zaměřuje na strategické plánování v hospodářské praxi. Autory publikace jsou uznávaní odborníci s teoretickým zázemím i zkušenostmi z vyšších manažerských postů včetně specialisty na tvorbu systémů počítačové podpory finančního plánování a investičního rozhodování.
Objev podobné jako Tvorba strategie a strategické plánování - Jiří Fotr, Miroslav Špaček, Ivan Souček, Stanislav Hájek, Emil Vacík - e-kniha
Tvorba strategie a strategické plánování - Jiří Fotr, Miroslav Špaček, Ivan Souček, Stanislav Hájek, Emil Vacík - e-kniha
eBook: Kvalitní strategie a strategické plánování jsou jedním ze základních pilířů dlouhodobé firemní prosperity. Tato kniha pomůže manažerům a dalším pracovníkům zvýšit kvalitu tvorby strategie i strategických plánů, a to s důrazem na investiční program a strategický finanční plán, jejich realizaci, kontrolu, řízení rizik a zvládání krizových situací. Druhé vydání publikace se nově věnuje využití scénářů budoucnosti pro tvorbu variant strategie a pro volbu nejvhodnější varianty z hlediska rizik i příležitostí budoucího vývoje. Kniha je dále rozšířena o strategické řízení inovací. Do části věnované optimalizaci projektových portfolií se promítají aktuální výzkumné aktivity autorského kolektivu. Zkušení autoři se na úvod soustředí na strategické řízení, měření a řízení firemní výkonnosti a tvorbu soustavy strategických plánů včetně plánování zdrojů pro jejich zabezpečení. Klíčové postavení v rámci strategických plánů zaujímá strategický investiční a finanční plán, a proto se jejich tvorbě, analýze a hodnocení včetně uplatnění počítačové podpory věnuje další část knihy. Stejně jako kvalitní strategie a strategické plány je důležité provádět průběžné hodnocení postupu jejich realizace, na což se zaměřuje kapitola věnovaná hodnocení zvolené strategie a strategickému controllingu. Kniha neopomíjí ani další významné aspekty strategického managementu, kterými jsou řízení růstu, fúze a akvizice, strategický management rizika včetně krizového řízení a informační podpora strategického plánování pomocí nástrojů Business/Competitive Intelligence. Autory publikace jsou uznávaní odborníci s teoretickým zázemím i zkušenostmi z vyšších manažerských postů včetně specialisty na tvorbu systémů počítačové podpory finančního plánování a investičního rozhodování.
Objev podobné jako Tvorba strategie a strategické plánování - Jiří Fotr, Miroslav Špaček, Ivan Souček, Stanislav Hájek, Emil Vacík - e-kniha
Černá sanitka: Druhá žeň - Petr Janeček - e-kniha
eBook: Příběhy, které se vašim známým opravdu nestaly. Slyšíte je každý den v práci, v restauraci, v rádiu nebo v televizních show. Jsou vám předkládány jako pravdivé, ale když už je slyšíte popáté, začnete mít pocit, že jsou příliš dobré na to, aby byly ještě pravdivé. A máte pravdu – nejsou pravdivé! Jde o smyšlené příběhy – novodobou obdobu starých mýtů, pohádek a pověstí. Pokračování knihy Černá sanitka a jiné děsivé příběhy, která se setkala s velkým zájmem široké i odborné veřejnosti, přináší komentovaný výběr 174 novodobých pověstí a fám. Vedle klasických historek o maniacích, zvířatech a neštěstích v knize naleznete i kapitoly věnované pověstem a fámám z období komunistického režimu, pověstem z druhé světové války (včetně legend o mytickém Pérakovi) a strašidelným vyprávěním, která znáte z letních táborů a škol v přírodě.
Objev podobné jako Černá sanitka: Druhá žeň - Petr Janeček - e-kniha
Marketing a strategické řízení ve veřejných službách - Jakub Slavík - e-kniha
eBook: Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají. Zaujme i všechny další čtenáře, jimž není kvalita veřejných služeb lhostejná a kteří se v tomto směru angažují. Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky orientovaného strategického řízení a na jednoduchých příkladech a případových studiích ukazuje, jak je aplikovat v prostředí veřejných služeb a co se může stát, nejsou-li tyto principy využívány. I ve veřejných službách funguje marketingové řízení se všemi zákonitostmi jako u kteréhokoliv výrobku nebo komerční služby. Marketingové řízení veřejných služeb je však o to komplikovanější, že jejich uživatel a jejich objednavatel (plátce) často nejsou tytéž osoby či organizace a že jejich zájmy mohou být protichůdné. Přesto je třeba s nimi nakládat jako se zákazníky a dodat jim hodnotu za peníze. Tato problematika je v české manažerské literatuře zcela výjimečná – k veřejným službám se přistupuje především z pohledu veřejných financí, ne zákaznických vztahů. Uživatelé veřejných sužeb jsou dnes povzbuzováni k tomu, aby vyžadovali hodnotu za peníze, ale dodavatelé ji často neumějí dodat a prezentovat.
Objev podobné jako Marketing a strategické řízení ve veřejných službách - Jakub Slavík - e-kniha
Černá sanitka a jiné děsivé příběhy - Petr Janeček, Toy_Box
Černá sanitka a jiné děsivé příběhy je sbírkou 136 současných pověstí, získaných od více než 60 vypravěčů z celé České republiky. Příběhy obsažené v této knize se vypráví jako pravdivé historky při nejrůznějších příležitostech. Svými vypravěči i posluchači jsou obvykle považovány za pravdivé, většinou se má za to, že je zažil přímo vypravěč, člen jeho rodiny nebo nejlepší kamarád. V knize naleznete strašidelné pověsti o vrazích a maniacích ohrožujících nevinné studentky na vysokoškolských kolejích nebo milence v autě, ale i příběh o vraždícím přízraku německého vojáka z druhé světové války...
Objev podobné jako Černá sanitka a jiné děsivé příběhy - Petr Janeček, Toy_Box
Marketing a strategické řízení ve veřejných službách (978-80-247-4819-1)
Elektronická kniha - autor Jakub Slavík, 192 stran Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají. Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky orientovaného strategického řízení a na jednoduchých příkladech a případových studiích ukazuje, jak je aplikovat v prostředí veřejných služeb. I ve veřejných službách totiž funguje marketingové řízení se všemi zákonitostmi jako u kteréhokoliv výrobku nebo komerční služby. Tato problematika je ovšem v české manažerské literatuře zcela výjimečná — k veřejným službám se přistupuje především z pohledu veřejných financí, ne zákaznických vztahů. Uživatelé veřejných sužeb jsou dnes povzbuzováni k tomu, aby vyžadovali hodnotu za peníze, ale dodavatelé ji často...
Objev podobné jako Marketing a strategické řízení ve veřejných službách (978-80-247-4819-1)
Černá sanitka a jiné děsivé příběhy - Petr Janeček - e-kniha
eBook: Černá sanitka a jiné děsivé příběhy je sbírkou 136 současných pověstí, získaných od více než 60 vypravěčů z celé České republiky. Příběhy obsažené v této knize se vypráví jako pravdivé historky při nejrůznějších příležitostech. Svými vypravěči i posluchači jsou obvykle považovány za pravdivé, většinou se má za to, že je zažil přímo vypravěč, člen jeho rodiny nebo nejlepší kamarád. V knize naleznete strašidelné pověsti o vrazích a maniacích ohrožujících nevinné studentky na vysokoškolských kolejích nebo milence v autě, ale i příběh o vraždícím přízraku německého vojáka z druhé světové války...
Objev podobné jako Černá sanitka a jiné děsivé příběhy - Petr Janeček - e-kniha
Krvavá Máry a jiné strašlivé historky - Petr Janeček - e-kniha
eBook: Pravda nebo výmysl? Skutečné záhadné události, nebo fiktivní strašidelné historky? Tohle nejsou umělé horory ani smyšlené duchařské historky, které znáte z filmů, knížek nebo internetu. Jedná se o údajné skutečné zážitky lidí, jako jste vy nebo já. Většina z nich tvrdí, že se skutečně staly. Je to pravda? Nevíme. Tyto tajuplné příběhy se ale vyprávějí tak často, na letních táborech, školách v přírodě či na internetu, že je to až zarážející… Etnolog a folklorista Petr Janeček, autor populární knižní série „Černá sanitka“, která se dočkala televizního, rozhlasového a divadelního zpracování, přináší výběr těch nejzajímavějších tajemných příběhů dnešních mladých lidí. Stovka vyprávění z nejrůznějších míst naší země, nasbíraná v ústním podání autorem a jeho vysokoškolskými studenty, plasticky ukazuje, co se u nás dnes vypráví o nadpřirozenu, přízracích a záhadných událostech. Výtvarného doprovodu se zhostili studenti SUPŠ na Žižkově.
Objev podobné jako Krvavá Máry a jiné strašlivé historky - Petr Janeček - e-kniha
Fakta a trendy v současné české společnosti - Dan Ryšavý, David Fiedor - e-kniha
eBook: Cílem knihy je na dostupných datech ukázat proměňující se podmínky života naší společnosti zhruba od začátku milénia. Vedle vývoje v čase kniha přináší řadu mezinárodních srovnání a také mapky ukazující diverzitu mnoha jevů uvnitř ČR. V knize se čtenář setká i s vybranými výsledky Sčítání lidu, domů a bytů 2021. Je určena všem, kdo si kladou otázky týkající se společenských proměn a toho, nakolik jsme si jich vědomi. Všem, kteří se brání vlivu dezinformací a snaží se kriticky přistupovat k dostupným datům a tomu, jak jsou prezentována. Může se stát vhodnou pomůckou např. pro středoškolské hodiny Základů společenských věd, úvodní kurzy sociálněvědních oborů na vysokých školách atp.
Objev podobné jako Fakta a trendy v současné české společnosti - Dan Ryšavý, David Fiedor - e-kniha
Zákon o obcích Komentář - Petr Průcha, Petr Havlan, Martin Kopecký, Jan Janeček
Autoři komentáře vytvořili publikaci, která by mohla napomoci při praktické aplikaci jednotlivých ustanovení obecního zřízení těmi, kdo s ním nejčastěji pracují, ať už jde o starosty, členy zastupitelstev, nebo úředníky obecních úřadů. Kniha bude užitečná i pro širší veřejnost, která chce ovlivnit chod zastupitelstev a dalších orgánů obcí, jakož se chce seznámit i s tím, jak mají tyto orgány vůči ní podle zákona postupovat.U jednotlivých paragrafů je uveden přehled souvisejících ustanovení obecního zřízení,jakož i přehled vybraných souvisejících právních předpisů. Text je doplněn vybranou judikaturou – autoři poukazují na stěžejní rozhodnutí, aniž by zahltili čtenáře.Do třetího vydání byly zapracovány tři nově přijaté novely obecního zřízení: zákon č. 99/2017 Sb., účinný od 1. ledna 2018, který se týká především odměňování uvolených a neuvolněných členů zastupitelstva, zákon č. 183/2017 Sb., účinný od 1. července 2017, který – v souvislosti s novou úpravou přestupkového práva – zrušil dosavadní ustanovení o pokutách za správní delikty a zavedl do obecního zřízení skutkové podstaty a tresty za určité přestupky, a konečně zákon č. 257/2017 Sb., účinný od 2. září 2017, který doplnil dosavadní úpravu nakládání s majetkem obce. Do aktuálního vydání komentáře byla zapracována i vybraná soudní rozhodnutí z poslední doby, která mají ke komentovaným otázkám vztah.
Objev podobné jako Zákon o obcích Komentář - Petr Průcha, Petr Havlan, Martin Kopecký, Jan Janeček
Mýtus o pérákovi. Městská legenda mezi folklorem a populární kulturou. (Defekt) - Petr Janeček
Pérák je zřejmě nejslavnější českou mytickou postavou 20. století. Tento legendární fantom druhé světové války bývá popisován jako hrdina skákající po nočních střechách pomocí ocelových per připevněných na nohou a bojující proti nacistům a jejich přisluhovačům. Pérák ale nebyl jen prvním českým superhrdinou, jak se nám snaží naznačit soudobá česká populární kultura. Kniha etnologa a folkloristy Petra Janečka dekonstruuje mýtus o pérákovi vytvořený po druhé světové válce a ukazuje jeho původní podobu mnohoznačného fantoma orální kultury. Na desítkách vzpomínek dobových pamětníků, ústních vyprávění a dalších typech pramenů vykresluje původní podobu, sociální kontext a kulturní významy tohoto fascinujícího fenoménu. Zároveň dokládá jeho zahraniční původ v původně britské putovní pověsti o Spring-heeled Jackovi z druhé třetiny 19. století a ukazuje paralely českého mýtu o pérákovi z Německa, Ruska a dalších částí světa. PhDr. Petr Janeček, Ph.D. (* 1978) je pražský etnolog a folklorista. Působí jako akademický pracovník a zástupce ředitele Ústavu etnologie Filozofické fakulty Univerzity Karlovy; externě přednáší na Katedře antropologie Filozofické fakulty Západočeské univerzity v Plzni a od roku 2011 také zastává funkci místopředsedy České národopisné společnosti. Do roku 2013 pracoval jako vedoucí Etnografického oddělení Historického muzea Národního muzea. Hlavní oblastí jeho odborného zájmu je moderní prozaický folklor (současné pověsti, fámy, anekdoty, konspirační teorie), teorie, metodologie a dějiny folkloristiky a evropské etnologie a teoretické aspekty nemateriálního kulturního dědictví. Je autorem trojice komentovaných sbírek současných pověstí a fám z cyklu Černá sanitka (2006; 2007; 2008) které se dočkaly televizního, rozhlasového a divadelního zpracování, komentované sbírky duchařských historek Krvavá Máry a jiné strašlivé historky (2015) a více než tří desítek studií v domácích i zahraničních etnologických, antropologických a folkloristických odborných periodikách.Vydání knihy podpořilo Ministerstvo kultury České republiky.
Objev podobné jako Mýtus o pérákovi. Městská legenda mezi folklorem a populární kulturou. (Defekt) - Petr Janeček
Průvodce úspěšného obchodníka - Petr Neckař, David Kolář, David Janeček
Buďte o několik kroků před konkurencí a zvyšte své obchodní úspěchy!Kniha pro začínající i zkušené obchodníky, manažery a majitele obchodních firem, která na trhu dosud chyběla, přináší konkrétní rady a tipy z praxe, žádné teoretické poučky. To, jak jste obchod doposud znali, se po přečtení této knihy úplně změní. Objevíte nejmodernější obchodní postupy, které odpovídají digitální době, ve které se nyní nacházíme.Tento kompletní průvodce moderním obchodováním vás provede nejrůznějšími technikami: od toho, jak najít kontakt, přes to, co říkat a neříkat v telefonním hovoru, při online schůzce, automatizovaném domlouvání schůzky, až po rady, jak obchod úspěšně uzavřít pomocí prověřených moderních technik prodeje. Ne každý obchod vyjde, ale když víte, jak postupovat a reagovat na námitky, jak vést schůzku a co a jak efektivně dělat po ní, tak se vaše šance na úspěch výrazně zvyšuje.Autoři knihy jsou zkušení obchodníci a podnikatelé, kteří za sebou mají prokazatelné obchodní úspěchy.
Objev podobné jako Průvodce úspěšného obchodníka - Petr Neckař, David Kolář, David Janeček
Marketing a strategické řízení ve veřejných službách - Jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby - Jakub Slavík
Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají. Zaujme i všechny další čtenáře, jimž není kvalita veřejných služeb lhostejná a kteří se v tomto směru angažují.Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky orientovaného strategického řízení a na jednoduchých příkladech a případových studiích ukazuje, jak je aplikovat v prostředí veřejných služeb a co se může stát, nejsou-li tyto principy využívány.I ve veřejných službách funguje marketingové řízení se všemi zákonitostmi jako u kteréhokoliv výrobku nebo komerční služby. Marketingové řízení veřejných služeb je však o to komplikovanější, že jejich uživatel a jejich objednavatel (plátce) často nejsou tytéž osoby či organizace a že jejich zájmy mohou být protichůdné. Přesto je třeba s nimi nakládat jako se zákazníky a dodat jim hodnotu za peníze.Tato problematika je v české manažerské literatuře zcela výjimečná – k veřejným službám se přistupuje především z pohledu veřejných financí, ne zákaznických vztahů. Uživatelé veřejných sužeb jsou dnes povzbuzováni k tomu, aby vyžadovali hodnotu za peníze, ale dodavatelé ji často neumějí dodat a prezentovat.
Objev podobné jako Marketing a strategické řízení ve veřejných službách - Jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby - Jakub Slavík
Event marketing - Petr Šindler - e-kniha
eBook: Jak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých sportovních utkání a dalších eventů? Jak v rámci firemní marketingové komunikace a značkové strategie plánovat, inscenovat a realizovat zážitky? Jak vyvolat psychické a emocionální podněty, které podpoří image firmy a produktů, a tím obchodní záměry? Více se dozvíte v první publikaci o event marketingu v češtině. Autor se také zabývá integrací event marketingu do marketingového komunikačního mixu. Krok za krokem prochází pomocí příkladů úspěšných akcí známých firem procesem plánování, organizování a vyhodnocování výjimečných událostí a zvláštních představení, které spojují zvolené komunikační sdělení s prožitkem vnímaným všemi smysly. Publikace obsahuje velké množství barevných fotografií, obrázků a grafů.
Objev podobné jako Event marketing - Petr Šindler - e-kniha
Rozvod a změny reprodukčních strategií - Petr Fučík
Od počátků sociologického myšlení byla rodina chápána jako základní jednotka, zajišťující reprodukci společnosti v rovině biologické, ale i v rovině sociálních pravidel, norem, hodnot a institucí. Modernizace partnerských vztahů mimo jiné přináší také snazší možnost vystoupit z neuspokojivého manželství. Rozšiřující se kultura rozvodovosti je relativně novým fenoménem, jenž nabývá na významu během posledních desetiletí, a je možné, že rozvod ovlivní mechanismy sociální reprodukce. Teoretická otázka v nejobecnější rovině stojí takto: Jak se budou odlišovat mechanismy sociální reprodukce v situaci, kdy narůstající možnost rozpadu partnerství rozšiřuje skupinu lidí, kteří jsou nuceni redefinovat svoje životní dráhy a reprodukční strategie? Jaké nové reprodukční mechanismy můžeme nalézt, jestliže podstatná část dětí projde socializací v rodinách s jedním rodičem, nebo smíšeného typu?
Objev podobné jako Rozvod a změny reprodukčních strategií - Petr Fučík
Průvodce úspěšného obchodníka - Petr Neckař, David Kolář, David Janeček - e-kniha
eBook: Buďte o několik kroků před konkurencí a zvyšte své obchodní úspěchy! Kniha pro začínající i zkušené obchodníky, manažery a majitele obchodních firem, která na trhu dosud chyběla, přináší konkrétní rady a tipy z praxe, žádné teoretické poučky. To, jak jste obchod doposud znali, se po přečtení této knihy úplně změní. Objevíte nejmodernější obchodní postupy, které odpovídají digitální době, ve které se nyní nacházíme. Tento kompletní průvodce moderním obchodováním vás provede nejrůznějšími technikami: od toho, jak najít kontakt, přes to, co říkat a neříkat v telefonním hovoru, při online schůzce, automatizovaném domlouvání schůzky, až po rady, jak obchod úspěšně uzavřít pomocí prověřených moderních technik prodeje. Ne každý obchod vyjde, ale když víte, jak postupovat a reagovat na námitky, jak vést schůzku a co a jak efektivně dělat po ní, tak se vaše šance na úspěch výrazně zvyšuje. Autoři knihy jsou zkušení obchodníci a podnikatelé, kteří za sebou mají prokazatelné obchodní úspěchy. Dozvíte se například: kde hledat kontakty na nové zákazníky jak přesvědčit zákazníka, aby si váš produkt koupil jak mít vyšší provize jak reagovat na nejčastější námitky, jako jsou „hoďte mi to do e-mailu“ nebo „nemám čas“ jak využívat (ne)zakázané techniky prodeje jaké k práci obchodníka používat moderní nástroje jak využívat prodej na sociálních sítích jak prodávat i bez osobních schůzek jak se vyhnout volání na tzv. „studené kontakty“ jak budovat silnou osobní značku, která prodává za vás jak automatizovat obchodní proces jak využívat datovou analytiku jak nebýt odmítán na jednáních jak díky efektivnímu plánování schůzek získat až 20 hodin měsíčně navíc jak vydělávat, i když jsou prázdniny nebo „krátký“ prosinec co dělat, když se vám zrovna nedaří jak skutečně získávat poptávky i z networkingu jak překročit své limity a výkyvy ve výsledcích plus spoustu dalších konkrétních rad a tipů, díky kterým budete úspěšnějším obchodníkem
Objev podobné jako Průvodce úspěšného obchodníka - Petr Neckař, David Kolář, David Janeček - e-kniha
Rozvod a změny reprodukčních strategií - Petr Fučík - e-kniha
eBook: Od počátků sociologického myšlení byla rodina chápána jako základní jednotka, zajišťující reprodukci společnosti v rovině biologické, ale i v rovině sociálních pravidel, norem, hodnot a institucí. Teoretická otázka v nejobecnější rovině stojí takto: Jak se budou odlišovat mechanismy sociální reprodukce v situaci, kdy narůstající možnost rozpadu partnerství rozšiřuje skupinu lidí, kteří jsou nuceni redefinovat svoje životní dráhy a reprodukční strategie? Jaké nové reprodukční mechanismy můžeme nalézt, jestliže podstatná část dětí projde socializací v rodinách s jedním rodičem, nebo smíšeného typu? První část analýzy odpovídá kvantitativnímu popisnému přístupu a prostřednictvím sekundární analýzy směřuje k popisu různých aspektů porozvodové situace: sociální situace domácností rozvedených, rodičovské dráhy žen, které zažily rozvod a navazování nových partnerství. Zároveň zkoumáme efektivitu mezigeneračního přenosu vzdělanostní úrovně v rozvedených rodinách ve srovnání s intaktními. V této fázi obohacujeme naši datovou základnu o kvalitativní hloubkové rozhovory. V souladu s logikou zakotvené teorie přicházíme na konci práce s teoretickým modelem, který se snaží vysvětlit změny v reprodukčních strategiích.
Objev podobné jako Rozvod a změny reprodukčních strategií - Petr Fučík - e-kniha
Strategický management lidských zdrojů: moderní trendy v HR (978-80-271-3675-9)
Kniha - autor Hana Urbancová; Pavla Vrabcová, 296 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Lidé se znalostmi, zkušenostmi, schopnostmi a dovednostmi tvoří cenné aktivum a v současné době nejvíce ovlivňují hodnotu organizace a konkurenceschopnost. Proto je vysoce aktuální zabývat se vhodným nastavením personálních aktivit, aby si organizace nejenom udržela své zaměstnance, ale také své místo na trhu. V této knize se dozvíte, jak nastavit management lidských zdrojů v organizaci, jak aplikovat age management, společenskou odpovědnost, jak budovat značku zaměstnavatele a v neposlední řadě jak dosahovat konkurenční výhody v organizaci s důrazem na udržitelnost.
Objev podobné jako Strategický management lidských zdrojů: moderní trendy v HR (978-80-271-3675-9)
Základy marketingu a marketingové komunikace v sociálním podniku - Petra Koudelková
V současné době se v českém prostředí setkáváme s rostoucím významem sociálních podniků běžných na západních trzích. Tyto podniky se snaží působit tam, kde stát a sociální systém selhávají, a svojí speciální nabídkou pracovních míst dokážou nenásilnou inkluzí zapojit do společenského a ekonomického dění osoby, jež jsou na klasickém trhu práce znevýhodněné. Představují spektrum aktivit hrající v našem tržním systému velmi důležitou roli. Nová a ojedinělá publikace si klade za cíl poskytnout čtenáři základní orientaci a prohloubení znalostí o problematice sociálního podnikání a marketingu, jehož sílu si málokdo uvědomuje. Jeho cílem není přesvědčit lidi o koupi určité značky jogurtů nebo čajů, nýbrž změnit chování společnosti, změnit její názory a vnímání světa. Ten, komu se to daří, má v ruce neuvěřitelně silný nástroj. Proto je na místě opatrnost při tvorbě sociální reklamy, ale i kritické myšlení ze strany příjemce. Dalším cílem knihy je pomoci měnit v naší společnosti hluboce zakořeněné negativní předsudky pramenící ze skutečnosti, že marketing může výrazným a zároveň pro ně nežádoucím způsobem ovlivňovat chování lidí. Tato negativní konotace může být korigována jen detailním poznáním podstaty a účelů marketingu i faktu, že jeho smyslem není vždy jen manipulace. Publikace je určena odborné veřejnosti z řad sociálních podnikatelů, managementu malých a středních podniků. Určena je rovněž studentům managementu a marketingu pro doplnění uceleného přehledu o možnostech marketingu v sociálním podnikání, pracovníkům veřejné správy a státním i soukromým institucím.
Objev podobné jako Základy marketingu a marketingové komunikace v sociálním podniku - Petra Koudelková
Cesta k cizím jazykům - 100+10 metod, strategií, cvičení a rad pro učitele i samostudium - Dagmar Sieglová
- Máte pocit, že při studiu cizího jazyka neděláte pokroky?- Myslíte si, že na jazyky nemáte čas nebo talent?- Potřebujete zlepšit své řečové, komunikační a společenské dovednosti?- Nemáte možnost učit se cizí jazyk v autentickém prostředí?- Rádi byste jako rodiče podpořili jazykové vzdělávání svých dětí?- Jste učitel/ka jazyků a chcete výuku oživit zábavnými, neotřelými a účinnými metodami? Už nemusíte pátrat, jak (se) lépe učit cizí jazyky. Tato odborná publikace si vás získá svou vynalézavostí, mnoha cennými postřehy a radami i nepřebernou nabídkou zábavných a účinných výukových metod.Pořiďte si tuto knihu!
Objev podobné jako Cesta k cizím jazykům - 100+10 metod, strategií, cvičení a rad pro učitele i samostudium - Dagmar Sieglová
Strategie uplatňované v edukaci žáků s poruchami autistického spektra - Petr Adamus
Tento metodický materiál je věnován poznatkům, radám a doporučením důležitým pro výchovu a vzdělávání dětí, žáků a studentů s poruchou autistického spektra. Vzhledem k obsáhlosti tématu není záměrem této publikace poskytnout vyčerpávající přehled speciálně-pedagogických metod a přístupů k žákům s autismem. Cílem je nabídnout pedagogickým pracovníkům takové postupy, které budou moci využít při své náročné každodenní práci. V úvodních kapitolách metodiky jsou popsány speciální vzdělávací potřeby žáků s PAS, následuje popis podmínek inkluzivního vzdělávání a to od nutnosti úprav organizace vzdělávání, prostorové a materiální předpoklady až po nezbytné personální a sociální zajištění. V dalších kapitolách jsou popsány zásady nutné pro nácviky sociálních a komunikačních dovedností a základní principy strukturovaného učení, které je u žáků s poruchou autistického spektra v praxi využíváno. Většina dětí s autismem, vzhledem k deficitům vyplývajícím z autistické triády, trpí ve větší či menší míře problémy v chování. Více než polovina z nich dokonce tak závažnými, že vyžadují využití různých strategií k jejich eliminaci. Popisem a praktickým využitím těchto strategií se věnuje závěrečná kapitola tohoto metodického materiálu.
Objev podobné jako Strategie uplatňované v edukaci žáků s poruchami autistického spektra - Petr Adamus
Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)
Kniha - autor Dagmar Jakubíková; Eliška Vildová; Petr Janeček; Jan Tluchoř, 368 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace zkušených autorů je jedinou komplexní knihou na téma lázeňství a řízení lázní na českém trhu. Autoři, kteří se problematikou lázeňství, podnikání, managementu i marketingu dlouhodobě zabývají a mají bohaté teoretické i praktické zkušenosti, se v knize věnují především marketingovému řízení lázeňských organizací a podniků, spolu s uplatněním nejnovějších poznatků. Postupují od představení lázní a lázeňství v Evropě a České republice a služeb lázeňských zařízení, přes management lázeňských podniků, marketingový výzkum, analýzu prostředí a výběr cílových trhů, až po celý marketingový mix – produkt, cenu, distribuci a komunikaci. Speciální pozornost autoři věnují interní a externí komunikaci v lázeňských organizacích a lázeňských hotelích. Výklad je doplněn mnoha příklady z české i zahraniční praxe, včetně obrazové dokumentace....
Objev podobné jako Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)
Perioperační medicína nejen pro praktické lékaře - Dagmar Seidlová, Petr Štourač
Praktický lékař se běžně setkává s pacienty, kteří potřebují předoperační vyšetření anebo přicházejí kvůli úpravě chronické medikace s cílem optimalizace zdravotního stavu před operací. Navíc jsou v současné době často indikováni k operaci i multimorbidní pacienti. Po výkonu se pak tito pacienti do ordinace vracejí a lékař musí adekvátně reagovat na pokyny specialisty a případně dále upravovat medikaci dle situace v pooperačním období. Většina praktiků přitom byla na operačním sále naposledy před mnoha lety. Tato kniha je užitečným průvodcem perioperační medicínou především pro praktické, ale i další lékaře. Napsali ji zkušení autoři a odborníci z oboru anesteziologie. Kniha je prakticky a přehledně uspořádána.Seznamuje čtenáře se základy anestezie a výběrem vhodného typu, premedikací, s nároky na současné nutné předoperační přípravy. Kniha ukazuje organizaci provozu centrálních operačních sálů velkých nemocnic, současnou operativu s důrazem na nové operační techniky u nejčastějších výkonů a osvětluje anesteziologické praktiky v širších souvislostech vztažených ke zdravotnímu stavu pacienta před operací.Velmi zajímavé je rozdělení problematiky perioperační medicíny podle jednotlivých oborů a onemocnění (například hrudní a břišní chirurgie, neurochirurgie, kardiochirurgie, anestezie u urologických výkonů, očních operací či u popálených pacientů). Samostatné kapitoly se věnují hemoterapii a rizikovým skupinám nemocných včetně dětí.Kniha je v novém vydání plně aktualizována a doplněna o nové kapitoly, které se věnují například chronickým infekčním onemocněním (HIV, infekční žloutenka) či problematice psychiatrických komorbidit.Kniha je zajímavá především pro praktické lékaře, ale i pro další nechirurgické obory a pro mediky.
Objev podobné jako Perioperační medicína nejen pro praktické lékaře - Dagmar Seidlová, Petr Štourač
Majetek státu v teorii a praxi - Petr Havlan, Dagmar Sochorová
Kniha uceleně zpracovává právní problematiku majetku státu. Reaguje na četné a mnohdy zásadní změny v právní úpravě hospodaření a nakládání se státním majetkem a v právních úpravách souvisejících, na vývoj aplikační praxe v dané oblasti (včetně příslušné judikatury) a na její institucionální zajištění. Propojuje a konfrontuje teoretičtěji laděné otázky majetkoprávní problematiky státu s jeho majetkoprávní realitou. Zabývá se zásadními otázkami výkonu, resp. vykonavatelů vlastnického práva a jiných majetkových práv státu, pojmem majetek státu, nabýváním majetku státem, hospodařením, tzv. prozatímním hospodařením a nakládáním s majetkem státu, odpovědností za škodu a za dodržování povinností při hospodaření s daným majetkem, jakož i kontrolou tohoto hospodaření. Publikace vymezuje základní cíle a úkoly v majetkoprávní oblasti státu. Je určena pracovníkům organizačních složek státu a státních organizací, dalším odborníkům zaměřeným na majetkoprávní problematiku státu, jakož i akademické obci, tj. zejména učitelům a studentům právnických, ekonomických a správních fakult.
Objev podobné jako Majetek státu v teorii a praxi - Petr Havlan, Dagmar Sochorová
Jak přežít život 3. díl - Petr Šmolka, Dagmar Morenová - e-kniha
eBook: Znáte rčení o tom, že i největší životní problémy a průšvihy obvykle začínají úplně nevinně a obyčejně? Dokazuje to i třetí díl e-booku JAK PŘEŽÍT ŽIVOT, který přináší dalších 18 autentických životních příběhů, v nichž se možná poznáte, protože se můžou kdykoli přihodit prakticky téměř komukoliv. Každou popsanou konkrétní životní situaci vtipně rozebírá, zasvěceně a moudře komentuje známý psycholog doktor Šmolka a vždy přidává použitelnou praktickou radu jak „z toho ven“. Všechny příběhy jsou opět obohaceny o poznámky K věci…, které obsahují další informace k tématům.
Objev podobné jako Jak přežít život 3. díl - Petr Šmolka, Dagmar Morenová - e-kniha
Jak přežít život 1. díl - Petr Šmolka, Dagmar Morenová - e-kniha
eBook: Hádáte se s manželem? Nebo s dětmi? Máte problémy se starými rodiči? Bojíte se o své zdraví? Nemůžete najít životního partnera, nezvládáte… Nejste v tom sami! Většina z nás občas prožívá chvíle či dokonce období, kdy se zdá vlastní život k nepřežití. Těžké, zoufalé či přímo beznadějné životní situace a příběhy! A právě pro ně - a ještě lépe pro jejich prevenci – byl vytvořen tento e-book. Se stručně popsanými skutečnými příběhy, s konkrétními komentáři a radami zkušeného předního psychologa. Vnímavý čtenář z nich může načerpat nejen poučení, informace, inspiraci, rady a návody, ale také klid a víru, že všechno se dá vyřešit a v dobré obrátit.
Objev podobné jako Jak přežít život 1. díl - Petr Šmolka, Dagmar Morenová - e-kniha
Jak přežít život 2. díl - Petr Šmolka, Dagmar Morenová - e-kniha
eBook: Druhý díl přináší do třídílného manuálu JAK PŘEŽÍT ŽIVOT dalších 17 autentických životních příběhů se 17 zcela konkrétními odbornými komentáři a radami renomovaného psychologa PhDr. Petra Šmolky a 17 poznámkami K věci..., které probírané situace a problémy obohacují o další informace. Tentokrát se autoři zaměřili kromě partnerských, vztahových, manželských a rodinných problémů, například i na bossing, tedy šéfovskou šikanu, na sousedské konflikty, zradu mezi kamarádkami, ale i na nespokojenost s vlastním zjevem, tedy na nejčastější ženské mindráky.
Objev podobné jako Jak přežít život 2. díl - Petr Šmolka, Dagmar Morenová - e-kniha
Majetek územních samosprávných celků v teorii a praxi - 2. aktualizované a podstatně doplněné vydání - Petr Havlan, Jan Janeček
Anotace: Kniha uceleně zpracovává majetkoprávní problematiku českých územních samospráv, tj. obcí a krajů. Autorský kolektiv složený z vysokoškolských učitelů a současně z řad odborníků působících v samosprávných celcích přibližuje a vysvětluje platnou právní úpravu, jakož i příslušnou judikaturu, a propojuje a konfrontuje teoretičtěji laděné otázky výkonu vlastnického práva a jiných majetkových práv daných veřejnoprávních korporací s jejich majetkoprávní realitou.Předkládané druhé vydání příručky pak důsledně zohledňuje především všechny relevantní změny vyvolané rekodifikací českého soukromého práva (účinné od 1. ledna 2014), včetně změn plynoucích z aktuálního znění majetkoprávních ustanovení zákona o obcích, zákona o krajích, rozpočtových pravidel územních rozpočtů a celé řady dalších souvisejících předpisů.Publikace je určena pracovníkům a funkcionářům územních samosprávných celků, představitelům soukromé sféry vstupujícím s nimi do majetkoprávních vztahů, dalším odborníkům zaměřeným na majetkoprávní problematiku těchto celků, jakož i akademické obci, zejména učitelům a studentům právnických, ekonomických a správních fakult.
Objev podobné jako Majetek územních samosprávných celků v teorii a praxi - 2. aktualizované a podstatně doplněné vydání - Petr Havlan, Jan Janeček
Podívejte se také
- Ema, bratříček a Petr (978-80-00-05762-0)
- Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry (978-80-8168-407-4)
- Kočárek Trendy fialovo-růžový (8590756906876)
- MARIMEX ProStar Vac Trendy (10800017)
- Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-061-1)
- Králíček Petr - DVD (D007942)
- Trefl Černý Petr Mimoni
- prevody jednotek petr kupka
- butterfly petr korbel 700
- MARKETING FOR SMALL AND MEDIUM ENTERPRISES
- Event marketing (80-247-0646-6)
- Nové trendy ve financích a ekonomice (978-80-7552-920-6)
- Soudní lékařství a jeho moderní trendy (978-80-247-3594-8)
- Jak přesvědčivě vyjednávat: Psychologické strategie a metody (978-80-247-5726-1)
- Investiční strategie: 7. aktualizované a přepracované vydání (978-80-247-5064-4)
- Čtenářské strategie: U předškolních dětí a nečtenářů (978-80-262-1858-6)
- Petr Pan a Oceán naděje (999-00-026-4630-0)
- Ulrychovi Hana a Petr: Nikola Šuhaj loupežník - LP (SU6556-1)
- Novák Petr: Svět a Nesvět Písně 1966 - 1997 (SU5816-2)
- Židek, Petr: Tři skladbičky pro příčnou flétnu a klavír (BM069)
- Muk Petr: Petr Muk (Edice k 20. výročí) (2x CD) - CD (9029580804)
- DANIEL KLEIN Trendy DK12391-3 (8680161831631)