Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz

Strategický marketing - Strategie a trendy - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček

Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. V novém vydání autoři věnují větší pozornost udržitelnému rozvoji a reagují na změny probíhající všude kolem nás – na vliv nových technologií a s nimi spojeného průmyslu 4.0 a umělé inteligence. V návaznosti na tyto změny se mění i marketing a na výsluní se dostávají tzv. digitální marketing a zákaznická oddělení.Výklad pokrývá všechna témata strategického marketingu v logické návaznosti: od vysvětlení podstaty strategického řízení firem přes jednotlivé etapy strategického řídicího procesu až po propojení strategického řízení se strategickým marketingem. Autoři vycházejí ze svých praktických zkušeností z dlouholeté pedagogické i profesní praxe.Publikace je určena vlastníkům firem, manažerům, marketingovým pracovníkům, studentům vysokých škol a MBA programů a všem zájemcům, kteří se chtějí blíže seznámit se strategickým marketingem.

Podívejte se také Marketing menších a středních firem

cena 536.0 Kč
Detail

Marketing Nástroje, stratégie, ľudia a trendy (978-80-571-0438-4)

Kniha - autor Eva Hanuláková; Milan Oreský; Peter Drábik, 364 stran, slovensky, Brožovaná bez přebalu lesklá - autor Eva Hanuláková; Milan Oreský; Peter Drábik, 364 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Vysokoškolská učebnica prináša nový pohľad na moderný marketing 21. storočia. Pútavým spôsobom vysvetľuje jeho súčasnú podobu, princípy, nástroje a procesy. Čitateľom načrtáva budúcnosť marketingu ako podnikovej filozofie a koncepcie riadenia a podnikania. Ambíciou autorov je, aby vyvrátili niektoré mýty, ktoré marketing sprevádzajú v slovenských podmienkach od jeho začiatkov.Učebnica zdôrazňuje posuny, ktoré v marketingu nastali začiatkom 21. storočia, a takisto novú výzvu pre firmy, ktorou je tvorba a dodanie hodnoty pre zákazníka. Učebnica je prehľadne rozdelená do ôsmich častí, v ktorých prezentuje nový pohľad na produkt ako najdôležitejší marketingový nástroj v podmienkach lineárnej, ale aj cirkulárnej ekonomiky. Takisto sa venuje tvorbe cien a...

Podívejte se také Petr a Lucie. Dramatická montáž

cena 539.0 Kč
Detail

Strategický marketing - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček - e-kniha

eBook: Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. V novém vydání autoři věnují větší pozornost udržitelnému rozvoji a reagují na změny probíhající všude kolem nás – na vliv nových technologií a s nimi spojeného průmyslu 4.0 a umělé inteligence. V návaznosti na tyto změny se mění i marketing a na výsluní se dostávají tzv. digitální marketing a zákaznická oddělení. Výklad pokrývá všechna témata strategického marketingu v logické návaznosti: od vysvětlení podstaty strategického řízení firem přes jednotlivé etapy strategického řídicího procesu až po propojení strategického řízení se strategickým marketingem. Autoři vycházejí ze svých praktických zkušeností z dlouholeté pedagogické i profesní praxe. Publikace je určena vlastníkům firem, manažerům, marketingovým pracovníkům, studentům vysokých škol a MBA programů a všem zájemcům, kteří se chtějí blíže seznámit se strategickým marketingem.

Podívejte se také Petr Pan ()

cena 509.0 Kč
Detail

Strategický marketing - Dagmar Jakubíková - e-kniha

eBook: Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Publikace je určena jak marketingovým praktikům, manažerům a podnikatelům, tak studentům vysokých škol a MBA studií i dalším lidem, kteří mají zájem hlouběji proniknout do tajů marketingu. Upozorňuje na důležitou úlohu strategického řízení v životě firem a organizací a na jeho provázanost s marketingem. Přehledně zasvěcuje do problematiky strategického marketingu, vysvětluje jeho obsah a důležitost v rámci každého podnikání. Od podstaty strategického marketingu se dostáváme k jednotlivým etapám strategického řídícího procesu, kterými jsou situační analýza včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizace a kontrola, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Zcela nově se kniha věnuje implementaci marketingových strategií, možnostem organizace marketingu ve firmě a marketingové kontrole. Srozumitelný výklad je doplněn příklady z praxe reálných firem.

Objev podobné jako Strategický marketing - Dagmar Jakubíková - e-kniha

cena 421.0 Kč
Detail

Lázeňství - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček, Jan Tluchoř, Vildová Eliška - e-kniha

eBook: Publikace zkušených autorů je jedinou komplexní knihou na téma lázeňství a řízení lázní na českém trhu. Autoři, kteří se problematikou lázeňství, podnikání, managementu i marketingu dlouhodobě zabývají a mají bohaté teoretické i praktické zkušenosti, se v knize věnují především marketingovému řízení lázeňských organizací a podniků, spolu s uplatněním nejnovějších poznatků. Postupují od představení lázní a lázeňství v Evropě a České republice a služeb lázeňských zařízení, přes management lázeňských podniků, marketingový výzkum, analýzu prostředí a výběr cílových trhů, až po celý marketingový mix – produkt, cenu, distribuci a komunikaci. Speciální pozornost autoři věnují interní a externí komunikaci v lázeňských organizacích a lázeňských hotelích. Výklad je doplněn mnoha příklady z české i zahraniční praxe, včetně obrazové dokumentace. Kniha je určena především studentům vysokých škol, vyšších odborných škol a středních škol, kteří studují cestovní ruch, pracovníkům lázeňských organizací a hotelů a všem dalším, kteří mají zájem se hlouběji seznámit s implementací marketingového řízení v lázeňství.

Objev podobné jako Lázeňství - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček, Jan Tluchoř, Vildová Eliška - e-kniha

cena 339.0 Kč
Detail

Mezinárodní marketing: Strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání (978-80-271-3006-1)

Kniha - autor Hana Machková; Martin Machek, 208 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe.

Objev podobné jako Mezinárodní marketing: Strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání (978-80-271-3006-1)

cena 261.0 Kč
Detail

Strategický marketing (978-80-247-4670-8)

Elektronická kniha - autor Dagmar Jakubíková, 368 stran Kniha se komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií, jejich implementaci a kontrole. Je určena marketingovým praktikům, manažerům, podnikatelům a studentům VŠ. Srozumitelně vysvětluje jednotlivé etapy strategického řídícího procesu, tedy situační analýzu včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizaci a kontrolu, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Zcela nově se kniha věnuje implementaci marketingových strategií, možnostem organizace marketingu ve firmě a marketingové...

Objev podobné jako Strategický marketing (978-80-247-4670-8)

cena 421.0 Kč
Detail

Tvorba strategie a strategické plánování (978-80-247-3985-4)

Elektronická kniha - autor Jiří Fotr, Emil Vacík, Ivan Souček, Miroslav Špaček, Stanislav Hájek, 384 stran Kvalitní strategie a strategické plánování představují jeden ze základních pilířů dlouhodobé firemní prosperity. Kniha uznávaných autorů pomůže manažerům a specialistům zvýšit kvalitu tvorby strategie i strategických plánů s důrazem na investiční program a strategický finanční plán, jejich realizaci, kontrolu, řízení rizik a zvládání krizových situací. Kniha je na českém trhu zcela ojedinělá tím, že se hlavně zaměřuje na implementaci formulované strategie, kde přináší soubor poznatků integrující teoretické poznatky se zkušenostmi z praxe. Kniha se postupně věnuje strategickému řízení, řízení firemní výkonnosti a tvorbě soustavy strategických plánů, dále se zaměřuje se na tvorbu, analýzu a hodnocení investičního a finančního plánu a zabývá se implementací a hodnocením strategie a strategickým controllingem. Neopomíjí ani řízení růstu, fúze a akvizice,...

Objev podobné jako Tvorba strategie a strategické plánování (978-80-247-3985-4)

cena 421.0 Kč
Detail

Tvorba strategie a strategické plánování (978-80-271-2499-2)

Elektronická kniha - autor Jiří Fotr, 416 stran, česky ??Kvalitní strategie a strategické plánování jsou jedním ze základních pilířů dlouhodobé firemní prosperity. Tato kniha pomůže manažerům a dalším pracovníkům zvýšit kvalitu tvorby strategie i strategických plánů, a to s důrazem na investiční program a strategický finanční plán, jejich realizaci, kontrolu, řízení rizik a zvládání krizových situací. Druhé vydání publikace se nově věnuje využití scénářů budoucnosti pro tvorbu variant strategie a pro volbu nejvhodnější varianty z hlediska rizik i příležitostí budoucího vývoje. Kniha je dále rozšířena o strategické řízení inovací. Do části věnované optimalizaci projektových portfolií se promítají aktuální výzkumné aktivity autorského kolektivu. Zkušení autoři se na úvod soustředí na strategické řízení, měření a řízení firemní výkonnosti a tvorbu soustavy strategických plánů včetně plánování zdrojů pro jejich zabezpečení. Klíčové postavení v rámci...

Objev podobné jako Tvorba strategie a strategické plánování (978-80-271-2499-2)

cena 484.0 Kč
Detail

Úspěšná realizace strategie a strategického plánu (978-80-271-0434-5)

Elektronická kniha - autor Jiří Fotr, 320 stran Kniha zkušených autorů se věnuje klíčovému faktoru úspěšnosti každé organizace, kterým je kvalitní realizace strategie. Dobrá strategie sama o sobě nestačí. Stejně důležitá, ne-li důležitější, je její úspěšná realizace. Zkušenosti z hospodářské praxe i poznatky z odborné literatury však prokazují, že až v polovině případů končí realizace strategie neúspěchem s negativními dopady na výkonnost organizací. Publikace je rozčleněna do tří částí. V první části se autoři věnují základním poznatkům strategického řízení a tvorbě strategie. V druhé části práce se zaměřují na základní aspekty realizace strategie. Nejprve je stručně charakterizována náplň realizace strategie a význam její úspěšnosti. Dále jsou popsány jak překážky či bariéry úspěšné realizace strategie, tak faktory, jejichž zkvalitnění zvyšuje významně úspěšnost realizace. Značná pozornost se pak soustřeďuje na modely a nástroje...

Objev podobné jako Úspěšná realizace strategie a strategického plánu (978-80-271-0434-5)

cena 421.0 Kč
Detail

Strategie digitálního marketingu: Komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing (978-80-7508-714-0)

Kniha - autor Simon Kingsnorth, 384 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato kniha je praktickým návodem pro každého marketéra, manažera či studenta marketingu, který potřebuje vybudovat racionální marketingovou strategii pro dosažení měřitelných a optimalizovaných výsledků. Obsahuje také případové studie, novinky z oblasti automatizace marketingu a rady týkající se ochrany dat a soukromí. Dokážete krátce shrnout, čeho chcete v blízké budoucnosti dosáhnout? Pokud ne, nemáte strategii. Pokud to formulovat dokážete, ale nevíte, jak se pohnout z místa, pak ji také nemáte. Pokud máte vizi i jasnou představu, jak jí docílit, pak strategii máte. Abyste ale dosáhli žádoucích výsledků, musí být vaše strategie založena na výzkumu a podporována vedením společnosti. Tato kniha vás provede klíčovými kroky k vybudování a realizaci účinné strategie. Strategie digitálního marketingu poskytuje srozumitelný, strukturovaný návod, který vás krok za krokem provede...

Objev podobné jako Strategie digitálního marketingu: Komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing (978-80-7508-714-0)

cena 459.0 Kč
Detail

Fakta a trendy v současné české společnosti (9788024655673)

Elektronická kniha , česky Cílem knihy je na dostupných datech ukázat proměňující se podmínky života naší společnosti zhruba od začátku milénia. Vedle vývoje v čase kniha přináší řadu mezinárodních srovnání a také mapky ukazující diverzitu mnoha jevů uvnitř ČR. V knize se čtenář setká i s vybranými výsledky Sčítání lidu, domů a bytů 2021. Je určena všem, kdo si kladou otázky týkající se společenských proměn a toho, nakolik jsme si jich vědomi. Všem, kteří se brání vlivu dezinformací a snaží se kriticky přistupovat k dostupným datům a tomu, jak jsou prezentována. Může se stát vhodnou pomůckou např. pro středoškolské hodiny Základů společenských věd, úvodní kurzy sociálněvědních oborů na vysokých školách atp.

Objev podobné jako Fakta a trendy v současné české společnosti (9788024655673)

cena 230.0 Kč
Detail

Černá sanitka: Znovu v akci - Petr Janeček

Zaručené zprávy šířené po internetu. Děsivá varování kolující po sociálních sítích. Šokující i úsměvné historky, které se přihodily kamarádům vašich kamarádů… Témata? Koronavirus Covid-19. Mobilní sítě 5G. Modrá velryba. Muslimka a peněženka. Piraně na koupališti… Nová kniha z úspěšné knižní série Černá sanitka, která se v minulosti dočkala televizního, rozhlasového a divadelního zpracování, přináší komentovaný výběr 162 nejzajímavějších textů českého současného folkloru, které kolují ústním podáním i internetem. V dnešní době, kdy tradiční „městské legendy“ známé z prvních dílů Černé sanitky pomalu ustupují ze scény, se autor, etnolog a folklorista Petr Janeček, zaměřil i na nové, aktuální žánry. Kniha s odbornými komentáři proto představí také fenomén internetových hoaxů, fake news a konspiračních teorií, které se v posledních letech dočkaly nebývalé obliby.

Objev podobné jako Černá sanitka: Znovu v akci - Petr Janeček

cena 357.0 Kč
Detail

Strategie B2B digitálního marketingu: Jak využít nové business-to-business strategie a modely k dosa (978-80-7508-713-3)

Kniha - autor Simon Hall, 368 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha je komplexní průvodce aktuálním vývojem v oblasti B2B digitálního marketingu a neocenitelným zdrojem informací pro všechny profesionály. Poskytuje přehled nejnovějších principů a postupů, vysvětluje i ty nejpokročilejší koncepty a ukazuje, jak je uvést do praxe. Simon Hall je inovátor v oboru marketingu s mnohaletou praxí. Podle posledních průzkumů je svět B2B marketingu stále složitější a přístup kupujících stále důmyslnější. Marketéři musejí spolupracovat i s odděleními mimo oblast marketingu, aby usnadnili realizaci marketingových strategií a zvýšili jejich dopad. Tato kniha vám pomůže pochopit, jak nejpokročilejší a nejkomplexnější koncepty moderního B2B marketingu fungují a jak je uvést do praxe. Příručka je výrazně prakticky zaměřená. Pomůže čtenáři pochopit i ty nejpokročilejší a nejsložitější koncepty B2B marketingu. Popisuje, jak integrovat nejnovější digitální metody...

Objev podobné jako Strategie B2B digitálního marketingu: Jak využít nové business-to-business strategie a modely k dosa (978-80-7508-713-3)

cena 419.0 Kč
Detail

Marketing a strategické řízení ve veřejných službách (978-80-247-4819-1)

Elektronická kniha - autor Jakub Slavík, 192 stran Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají. Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky orientovaného strategického řízení a na jednoduchých příkladech a případových studiích ukazuje, jak je aplikovat v prostředí veřejných služeb. I ve veřejných službách totiž funguje marketingové řízení se všemi zákonitostmi jako u kteréhokoliv výrobku nebo komerční služby. Tato problematika je ovšem v české manažerské literatuře zcela výjimečná — k veřejným službám se přistupuje především z pohledu veřejných financí, ne zákaznických vztahů. Uživatelé veřejných sužeb jsou dnes povzbuzováni k tomu, aby vyžadovali hodnotu za peníze, ale dodavatelé ji často...

Objev podobné jako Marketing a strategické řízení ve veřejných službách (978-80-247-4819-1)

cena 254.0 Kč
Detail

Fakta a trendy v současné české společnosti - Dan Ryšavý, David Fiedor - e-kniha

eBook: Cílem knihy je na dostupných datech ukázat proměňující se podmínky života naší společnosti zhruba od začátku milénia. Vedle vývoje v čase kniha přináší řadu mezinárodních srovnání a také mapky ukazující diverzitu mnoha jevů uvnitř ČR. V knize se čtenář setká i s vybranými výsledky Sčítání lidu, domů a bytů 2021. Je určena všem, kdo si kladou otázky týkající se společenských proměn a toho, nakolik jsme si jich vědomi. Všem, kteří se brání vlivu dezinformací a snaží se kriticky přistupovat k dostupným datům a tomu, jak jsou prezentována. Může se stát vhodnou pomůckou např. pro středoškolské hodiny Základů společenských věd, úvodní kurzy sociálněvědních oborů na vysokých školách atp.

Objev podobné jako Fakta a trendy v současné české společnosti - Dan Ryšavý, David Fiedor - e-kniha

cena 230.0 Kč
Detail

Průvodce úspěšného obchodníka - Petr Neckař, David Kolář, David Janeček

Buďte o několik kroků před konkurencí a zvyšte své obchodní úspěchy! Kniha pro začínající i zkušené obchodníky, manažery a majitele obchodních firem, která na trhu dosud chyběla, přináší konkrétní rady a tipy z praxe, žádné teoretické poučky. To, jak jste obchod doposud znali, se po přečtení této knihy úplně změní. Objevíte nejmodernější obchodní postupy, které odpovídají digitální době, ve které se nyní nacházíme. Tento kompletní průvodce moderním obchodováním vás provede nejrůznějšími technikami: od toho, jak najít kontakt, přes to, co říkat a neříkat v telefonním hovoru, při online schůzce, automatizovaném domlouvání schůzky, až po rady, jak obchod úspěšně uzavřít pomocí prověřených moderních technik prodeje. Ne každý obchod vyjde, ale když víte, jak postupovat a reagovat na námitky, jak vést schůzku a co a jak efektivně dělat po ní, tak se vaše šance na úspěch výrazně zvyšuje. Autoři knihy jsou zkušení obchodníci a podnikatelé, kteří za sebou mají prokazatelné obchodní úspěchy.

Objev podobné jako Průvodce úspěšného obchodníka - Petr Neckař, David Kolář, David Janeček

cena 357.0 Kč
Detail

Marketing v cestovním ruchu - Dagmar Jakubíková - e-kniha

eBook: Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí "Cs". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a další lidé, kteří se zabývají možnostmi využití marketingu v cestovním ruchu.

Objev podobné jako Marketing v cestovním ruchu - Dagmar Jakubíková - e-kniha

cena 314.0 Kč
Detail

Strategický management lidských zdrojů: moderní trendy v HR (978-80-271-3675-9)

Kniha - autor Hana Urbancová; Pavla Vrabcová, 296 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Lidé se znalostmi, zkušenostmi, schopnostmi a dovednostmi tvoří cenné aktivum a v současné době nejvíce ovlivňují hodnotu organizace a konkurenceschopnost. Proto je vysoce aktuální zabývat se vhodným nastavením personálních aktivit, aby si organizace nejenom udržela své zaměstnance, ale také své místo na trhu. V této knize se dozvíte, jak nastavit management lidských zdrojů v organizaci, jak aplikovat age management, společenskou odpovědnost, jak budovat značku zaměstnavatele a v neposlední řadě jak dosahovat konkurenční výhody v organizaci s důrazem na udržitelnost.

Objev podobné jako Strategický management lidských zdrojů: moderní trendy v HR (978-80-271-3675-9)

cena 429.0 Kč
Detail

Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)

Kniha - autor Dagmar Jakubíková; Eliška Vildová; Petr Janeček; Jan Tluchoř, 368 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace zkušených autorů je jedinou komplexní knihou na téma lázeňství a řízení lázní na českém trhu. Autoři, kteří se problematikou lázeňství, podnikání, managementu i marketingu dlouhodobě zabývají a mají bohaté teoretické i praktické zkušenosti, se v knize věnují především marketingovému řízení lázeňských organizací a podniků, spolu s uplatněním nejnovějších poznatků. Postupují od představení lázní a lázeňství v Evropě a České republice a služeb lázeňských zařízení, přes management lázeňských podniků, marketingový výzkum, analýzu prostředí a výběr cílových trhů, až po celý marketingový mix – produkt, cenu, distribuci a komunikaci. Speciální pozornost autoři věnují interní a externí komunikaci v lázeňských organizacích a lázeňských hotelích. Výklad je doplněn mnoha příklady z české i zahraniční praxe, včetně obrazové dokumentace....

Objev podobné jako Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)

cena 344.0 Kč
Detail

Strategie uplatňované v edukaci žáků s poruchami autistického spektra - Petr Adamus

Tento metodický materiál je věnován poznatkům, radám a doporučením důležitým pro výchovu a vzdělávání dětí, žáků a studentů s poruchou autistického spektra. Vzhledem k obsáhlosti tématu není záměrem této publikace poskytnout vyčerpávající přehled speciálně-pedagogických metod a přístupů k žákům s autismem. Cílem je nabídnout pedagogickým pracovníkům takové postupy, které budou moci využít při své náročné každodenní práci. V úvodních kapitolách metodiky jsou popsány speciální vzdělávací potřeby žáků s PAS, následuje popis podmínek inkluzivního vzdělávání a to od nutnosti úprav organizace vzdělávání, prostorové a materiální předpoklady až po nezbytné personální a sociální zajištění. V dalších kapitolách jsou popsány zásady nutné pro nácviky sociálních a komunikačních dovedností a základní principy strukturovaného učení, které je u žáků s poruchou autistického spektra v praxi využíváno. Většina dětí s autismem, vzhledem k deficitům vyplývajícím z autistické triády, trpí ve větší či menší míře problémy v chování. Více než polovina z nich dokonce tak závažnými, že vyžadují využití různých strategií k jejich eliminaci. Popisem a praktickým využitím těchto strategií se věnuje závěrečná kapitola tohoto metodického materiálu.

Objev podobné jako Strategie uplatňované v edukaci žáků s poruchami autistického spektra - Petr Adamus

cena 133.0 Kč
Detail

Marketing v cestovním ruchu - Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2. vydání - Dagmar Jakubíková

Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí "Cs". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a další lidé, kteří se zabývají možnostmi využití marketingu v cestovním ruchu.

Objev podobné jako Marketing v cestovním ruchu - Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2. vydání - Dagmar Jakubíková

cena 369.0 Kč
Detail

Perioperační medicína nejen pro praktické lékaře - Dagmar Seidlová, Petr Štourač

Praktický lékař se běžně setkává s pacienty, kteří potřebují předoperační vyšetření anebo přicházejí kvůli úpravě chronické medikace s cílem optimalizace zdravotního stavu před operací. Navíc jsou v současné době často indikováni k operaci i multimorbidní pacienti. Po výkonu se pak tito pacienti do ordinace vracejí a lékař musí adekvátně reagovat na pokyny specialisty a případně dále upravovat medikaci dle situace v pooperačním období. Většina praktiků přitom byla na operačním sále naposledy před mnoha lety. Tato kniha je užitečným průvodcem perioperační medicínou především pro praktické, ale i další lékaře. Napsali ji zkušení autoři a odborníci z oboru anesteziologie. Kniha je prakticky a přehledně uspořádána.Seznamuje čtenáře se základy anestezie a výběrem vhodného typu, premedikací, s nároky na současné nutné předoperační přípravy. Kniha ukazuje organizaci provozu centrálních operačních sálů velkých nemocnic, současnou operativu s důrazem na nové operační techniky u nejčastějších výkonů a osvětluje anesteziologické praktiky v širších souvislostech vztažených ke zdravotnímu stavu pacienta před operací.Velmi zajímavé je rozdělení problematiky perioperační medicíny podle jednotlivých oborů a onemocnění (například hrudní a břišní chirurgie, neurochirurgie, kardiochirurgie, anestezie u urologických výkonů, očních operací či u popálených pacientů). Samostatné kapitoly se věnují hemoterapii a rizikovým skupinám nemocných včetně dětí.Kniha je v novém vydání plně aktualizována a doplněna o nové kapitoly, které se věnují například chronickým infekčním onemocněním (HIV, infekční žloutenka) či problematice psychiatrických komorbidit.Kniha je zajímavá především pro praktické lékaře, ale i pro další nechirurgické obory a pro mediky.

Objev podobné jako Perioperační medicína nejen pro praktické lékaře - Dagmar Seidlová, Petr Štourač

cena 473.0 Kč
Detail

Pecková Dagmar, Samek Richard, Altrichter Petr: Mahler: Píseň o zemi - CD (SU4242-2)

Hudební CD - Gustav Mahler (1860-1911) - Píseň o zemi (Das Lied von der Erde) v úpravě pro komorní soubor (Arnold Schoenberg, Rainer Riehn) Dagmar Pecková - mezzosoprán, Richard Samek - tenor, Schoenberg Chamber Orchestra, dirigent Petr Altrichter. V kontrastu k Osmé „symfonii tisíců” hovoří další Mahlerovo vokálně-symfonické dílo nečekaně intimním jazykem plným něhy a hlubokého smutku, zrcadlícím samu esenci Mahlerovy duše na sklonku jeho života. Onen smutek, odrážející mj. těžké události ve skladatelově životě a procházející v různých odstínech všemi šesti písněmi, jako by se v konci díla rozplýval ve smířeně opakovaném slově „věčně”, otevírajícím nekonečný prostor po tomto životě. Jméno mezzosopranistky Dagmar Peckové je již od samého počátku její mezinárodní dráhy organicky spjato s Mahlerovým dílem, jak mj. dokládají vysoce ceněné nahrávky s Jiřím Bělohlávkem a jeho PKF. Jejím partnerem na této nahrávce je tenor Richard Samek, jehož hlas znají návštěvníci...

Objev podobné jako Pecková Dagmar, Samek Richard, Altrichter Petr: Mahler: Píseň o zemi - CD (SU4242-2)

cena 339.0 Kč
Detail

Šel Janeček na kopeček

Krásně ilustrované kníž. leporelo plné českých lidových říkadel.

Objev podobné jako Šel Janeček na kopeček

cena 205.0 Kč
Detail

Fidel Castro Ruz: Strategické vítězství Strategická protiofenzíva (978-80-7451-264-3)

Kniha - autor Fidel Castro, 1024 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Pod titulem STRATEGICKÉ VÍTĚZSTVÍ a STRATEGICKÁ PROTIOFENZIVA vychází nejvýznamnější dílo Fidela Alejandra Castra Ruze - autobiografická dvousvazková kniha vzpomínek na průběh kubánské revoluce. Je to vůbec první Castrova kniha, která byla vydána v ČR. Autor mimořádně poutavým a zajímavým způsobem mapuje průběh revoluce a občanské války na Kubě. Přibližuje denní život povstaleckých vojsk, jejich úspěchy i strasti na bojištích. Vypravěč se s čtenáři velmi otevřeně dělí o své pocity, názory a strategie a neváhá zveřejnit ani osobní dopisy z té doby. Deníková forma ještě umocňuje vnímání tohoto díla, z nějž je zřejmé, proč si lidé na Kubě váží Fidela Castra jako výjimečného člověka, hrdiny a historického vůdce kubánské revoluce. Kniha je doplněna unikátními fotografiemi, faximilemi Castrových dopisů či mapovými přílohami s rozbory bojových konfliktů.

Objev podobné jako Fidel Castro Ruz: Strategické vítězství Strategická protiofenzíva (978-80-7451-264-3)

cena 139.0 Kč
Detail

Equinox - strategická hra

Zábavná karetní hra Equinox vás zavede do světa tajemných kouzel a magických stvoření. V průběhu hry se vzájemně utkají v magických výzvách a porovnají své schopnosti. Jen tři nejlepší z nich vstoupí do legend a bájných příběhů, ostatní upadnou v zapomnění. A jen na vás záleží, kteří to budou.Cílem hry je získat co nejvíce bodů sázením na magická stvoření, která se zúčastní turnaje. Předpověď vytvořená na začátku hry má větší hodnotu, než když vsadíte na poslední chvíli. Ale když se prozradíte moc brzy, mohou soupeři vyřadit vašeho oblíbence z boje. Vítězem se stává hráč, jehož sázky mají na konci hry nejvyšší bodovou hodnotu. Vhodné pro 2 – 5 hráčů

Objev podobné jako Equinox - strategická hra

cena 1087.0 Kč
Detail

Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)

Kniha - autor Marek Moudrý, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných...

Objev podobné jako Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)

cena 259.0 Kč
Detail

Ruská strategie a evropská uprchlická krize (978-80-907004-5-1)

Kniha - autor Jeff R. Nyquist; Anca-Maria Cerneaová, 65 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Než jsem se rozhodl tuto studii vydat, dlouho jsem o ní přemýšlel, hlavně o jejím významu pro naši politickou situaci. Nemám pochyb, že informace obsažené v této knize mají reálný základ. Je víc než logické, že Rusko plně využívá dědictví po SSSR, a to i v oblasti infiltrace sovětských tajných služeb do muslimských organizací a islamistických skupin. Proč agenti ruské tajné služby infiltrují muslimské organizace? Za prvé, protože mohou. Evropské tajné služby mají stále více svázané ruce sílící multikulturní mentalitou, takže vedení evropských tajných služeb neriskuje přípravu agentů, kteří by se vydávali za muslimy a působili mezi nimi, protože v případě jejich odhalení by z toho politici zelených a sociálních demokratů udělali "peklo" a vedení tajných služeb by to určitě stálo místo, jak se nepřímo v této souvislosti přesvědčil dnes již bývalý šéf německé...

Objev podobné jako Ruská strategie a evropská uprchlická krize (978-80-907004-5-1)

cena 123.0 Kč
Detail

Strategie a postupy v sociální práci (978-80-262-1952-1)

Kniha - autor Oldřich Matoušek, 528 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Kniha přináší ucelený přehled oborových přístupů užívaných v současné sociální práci. Jejich praktická aplikace je pak dokumentována na názorných kazuistikách, jednotlivá hesla jsou logicky členěna do tematických oddílů. Jedinečnost publikace spočívá i v rozsáhlé autorské základně, díky níž se na jednom místě potkávají texty předních teoretiků i praktiků sociální práce, čímž vzniká původní dílo na rozhraní teorie a praxe. Důležitým impulzem pro vznik knihy byl výzkum, který proběhl v letech 2018–2021 pod názvem „Profesionalizace sociální práce“ a jehož výstupem byl i soubor profesiogramů obsahující činnosti, které sociální pracovníci vykonávají na jednotlivých typech pracovních pozic. Použité členění strategií a postupů používaných v sociální práci chce s tímto přehledem faktických činností českých sociálních pracovníků korespondovat. Kniha je proto určena jak akademikům a výzkumníkům,...

Objev podobné jako Strategie a postupy v sociální práci (978-80-262-1952-1)

cena 599.0 Kč
Detail

Marvel D.A.G.G.E.R. - strategická hra

Země je v nebezpečí. Proradné síly ohrožují svět, tak jak ho známe. Je na malé skupince hrdinů, aby mu přispěchala na pomoc. Služebníci nepřítele jsou blíž a blíž a ohrožují nevinné. Naši hrdinové musí spolupracovat, zmařit ničemný plán a zachránit svět. Podaří se jim to ale včas? Ve hře Marvel D.A.G.G.E.R. 1 až 5 hráčů spolupracuje ve snaze postavit se silám zla. Zahrajte si za některé z dvaceti ikonických hrdinů jako Spider-Man, Captain Marvel, Daredevil nebo Thor, cestujte po světě, plňte mise, bojujte s nepřáteli a v konečném zúčtování se postavte nemesis. Vyberte pro svého hrdinu ten nejlepší aspekt, stavte strategická komba a v ten správný okamžik se vytaste se svou superschopností. Spojte síly se svými spojenci a vzepřete se Lokimu, Ultronovi či Thanosovi – jste přece ti největší hrdinové na světě! Pro dosažení vítězství hrdinové musí plnit mise, porážet nepřátele a stanout tváří v tvář nemesis v konečném zúčtování, jehož výsledek předurčí osud celého světa. Hrdinové budou spoléhat na podporu legendárních spojenců a artefaktů, používat své schopnosti a akce lokací napříč světem. Jejich největší síla proti nemesis však vězí v sehranosti, spolupráci a kombinaci silných stránek. HRDINOVÉ Každý hráč ovládá hrdinu, který je představován kartou hrdiny, schopností sehranosti a několika kartami podpory. Na kartě hrdiny je uvedena hodnota zdraví hrdiny, jeho tři základní atributy (útok, obrana a taktika) a jeho jedinečné hrdinské schopnosti. ASPEKTY Ve hře je šest aspektů. Každý z nich představuje hrdinovu specializaci a pomáhá definovat jeho roli v týmu. Všechny aspekty je možné hrát s libovolným hrdinou. Některé z nich jsou při plnění určitých úkolů přirozeně lepší než jiné. NEMESIS Nemesis představuje hlavní zápornou postavu hry, kterou se hrdinové snaží zastavit. Každá nemesis má svou vlastní kartu, figurku, kartu nepřítele a mise. Primárním cílem hrdinů je dokončit všechny mise dané nemesis a porazit ji v rámci konečného zúčtování. Hra Marvel D.A.G.G.E.R. se hraje na kola. Každé kolo se skládá ze dvou fází, které se opakují, dokud se neuzavře konečné zúčtování nebo hrdinové neprohrají hru. FÁZE HRDINŮ V rámci této fáze se hrdinové střídají v tazích a provádějí akce na hrací desce. FÁZE NEMESIS Po dokončení všech tahů hrdinů v rámci fáze hrdinů začíná fáze nemesis, během které se kontroluje splnění misí, zvyšuje se ohrožení celého světa a vyhodnocují se různé události. Hrdinové hru vyhrají dokončením třech misí nemesis a následným poražením nemesis v konečném zúčtování. Obsah balení: Pravidla hry , Průvodce osobnostmi hrdinů, Hrací deska, 10 oboustranných karet hrdinů, 20 figurek hrdinů 6 podstavců aspektů, 6 karet aspektů, 4 karty nemesis, 4 figurky nemesis, Podstavec nemesis, 60 figurek nepřátel, 28 karet nepřátel, 10 karet sehranosti, 40 karet podpory , 42 karet událostí, 58 karet misí, 5 přehledových karet, Žeton omráčení, 30 žetonů aspektů, 20 kombo žetonů, 44 žetonů postupu, 41 žetonů zranění, Žeton Iliad, Žeton Bifrostu, 5 žetonů rozdrcení, 3 žetony zabránění, 5 žetonů misí, 5 kostek hrdinů, 13 umělohmotných podstavců, Žeton prvního hráče, Ukazatel hrozby, Ukazatel mezní hrozby, Ukazatel sehranosti. Doba hraní: 3-4 hodiny, počet hráčů: 1-5, doporučený věk: od 12 let.

Objev podobné jako Marvel D.A.G.G.E.R. - strategická hra

cena 1118.0 Kč
Detail

Maximální warp - strategická hra

Maximální warp je sólová hra využívající mechanismus „bag-building“, kdy postupně utváříte svoji zásobu žetonů tažených z pytlíku. Posadíte se do kokpitu jednoho ze čtyř vesmírných stíhačů s jedinečným vybavením a proti vám stane jedna z pěti mateřských lodi s flotilou nepřátel. Každá kombinace stíhače a mateřské lodi představuje unikátní herní zážitek vyžadující nové strategie a taktiky. Na porážku flotily máte omezený počet warpů, takže dobře zvažte, jak stíhač vylepšíte a jaké schopnosti využijete. Uvnitř také najdete příběhovou knihu Singularita od autorky Banana Chan. Kniha vám představí pilota Taylora Mindeho, uvede vás do příběhu a umožní vám upravit přípravu hry v závislosti na rozhodnutích, která během čtení učiníte! Hra je určena pro 1 hráče od 10 let. Pravidla a herní materiál jsou v češtině. Herní materiál: 109 žetonů, 2 ovládací panely stíhačů, 3 desky mateřských lodí, 18 karet schopností, 27 karet nepřátel, 1 ukazatel trupu, 1 ukazatel štítů, 1 ukazatel warpu, 1 žeton mateřské lodi, 5 žetonů poškození, 2 pořadače na žetony, 1 pytlík na žetony, 1 příběhová kniha, 1 pravidla

Objev podobné jako Maximální warp - strategická hra

cena 670.0 Kč
Detail

Strategická obranná iniciativa (9788024646312)

Elektronická kniha - autor Jakub Čeněk, 114 stran, česky Administrativa Ronalda Reagana uvedla v 80. letech do světové politiky (staro)nové téma: vývoj protiraketové obrany. Strategic Defense Initiative (SDI) se stala důležitým mezníkem v americko-sovětských vztazích a svou roli sehrála i na důležitých summitech 80. let. Do iniciativy byly vtaženy i evropské státy, zejména Velká Británie, neboť od svého uvedení obsahovala apel na zapojení spojenců. Monografie Jakuba Čeňka těží z detailního výzkumu amerických vládních dokumentů a přináší důkladný vhled do zákulisí poslední etapy studené války.

Objev podobné jako Strategická obranná iniciativa (9788024646312)

cena 120.0 Kč
Detail

Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)

Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do...

Objev podobné jako Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)

cena 189.0 Kč
Detail

Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)

Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do...

Objev podobné jako Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)

cena 189.0 Kč
Detail

Jak se úspěšně učit - Nejlepší strategie a techniky - Monika Löhle, Eberhardt Hofmann

Nezáleží na tom, jestli studujete nebo se učíte sami třeba jazyky či se soustavně vzděláváte kvůli náročnému povolání. Díky této knížce se vše naučíte mnohem snadněji a efektivněji! Navíc si nové poznatky lépe zapamatujete a u zkoušek či v práci se vám bude dařit. DOZVÍTE SE: - Jak se rychle naučit velké množství slovíček nebo dat? - Jak na to, když je důležité látku pochopit? - Jak obelstít paměť, abyste nezapomínali? - Proč je dobré psát si taháky? - V jaký moment přináší učení více škody než užitku? - Jaký jste učební typ a co to pro vás znamená? - Jak zvýšit potenciál svého mozku pomocí strukturování a myšlenkových map? - Proč si vizualizovanou informaci pamatujeme lépe? - Jak nakládat s časem a plánovat učení? - K čemu je dobré mít týdenní a denní plán učení? - Proč jsou přestávky a relaxace přínosné pro učení? - Proč si myslíme, že nemáme talent na matematiku? - Proč je tak důležitá motivace a jak ji zvýšit? - Jak překonat překážky v učení a nenechat se odradit? - Jak bez problémů zvládnout zkoušku nebo prezentaci? - Kniha plná praktických tipů, návodů, cvičení a testů vám s učením zaručeně pomůže!

Objev podobné jako Jak se úspěšně učit - Nejlepší strategie a techniky - Monika Löhle, Eberhardt Hofmann

cena 241.0 Kč
Detail

Jak přesvědčivě vyjednávat: Psychologické strategie a metody (978-80-247-5726-1)

Kniha - autor Thomas Fritzsche, 200 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Vyjednávat suverénně a s úspěchem není těžké, pokud znáte ty správné strategie a postupy! Najdete je v knížce zkušeného autora, plné skutečně prověřených rad a srozumitelných příkladů z praxe. Dozvíte se, jak uspět při kooperativním vyjednávání i jak se ubránit za použití triků při strategickém vyjednávání. Zjistíte, na jaké rady vnucované na některých školeních raději zapomenout, či jak jsou důležité osobnosti vyjednávajících. Autor se také podrobně věnuje vyjednávání pomocí NLP – neurolingvistického programování. Pomocí praktických příkladů a cenných tipů vám Thomas Fritzsche objasní nejdůležitější psychologické strategie a metody, díky nimž budete vyjednávat flexibilně, úspěšně a zaměřeni na svůj cíl.

Objev podobné jako Jak přesvědčivě vyjednávat: Psychologické strategie a metody (978-80-247-5726-1)

cena 91.0 Kč
Detail

Jak se úspěšně učit: Nejlepší strategie a techniky (978-80-271-0286-0)

Kniha - autor Eberhardt Hofmann; Monika Löhle, 192 stran, česky, brožovaná s přebalem matná Ať už studujete, učíte se sami jazyky či se profesně vzděláváte, díky této knížce se vše naučíte mnohem snadněji a efektivnějiDíky této knížce se budete učit mnohem snadněji a efektivněji, lépe si nové poznatky zapamatujete a u zkoušek či v práci se vám bude dařit. Zjistíte, jaký styl učení vám vyhovuje, poznáte vhodné metody učení a time managementu, paměťové i relaxační techniky a dozvíte se, jak si učení s úspěchem zorganizovat. Kniha obsahuje mnoho testů, praktických rad a tipů. DOZVÍTE SE:Jak se rychle naučit velké množství slovíček nebo dat?Jak na to, když je důležité látku pochopit?Jak obelstít paměť, abyste nezapomínali?Proč je dobré psát si taháky?V jaký moment přináší učení více škody než užitku?Jaký jste učební typ a co to pro vás znamená?Jak zvýšit potenciál svého mozku pomocí strukturování a myšlenkových map?Proč si vizualizovanou...

Objev podobné jako Jak se úspěšně učit: Nejlepší strategie a techniky (978-80-271-0286-0)

cena 212.0 Kč
Detail

Cthulhu Wars Duel - strategická hra

Prvotřídní hororová strategická hra byla přetvořena do plnohodnotného zážitku pro dva hráče! Prastaří povstali. Stvůry kráčí po Zemi. Konec lidstva nadešel, ale boj pokračuje dál. Kdo z Velkých Prastarých bude vládnout zpustošené Zemi? O tom rozhodnete vy!Cthulhu Wars Duel je rychlá strategická hra pro dva hráče, ve které hrajete za samotného Velkého Cthulhu, nebo za Černou kozu, kosmickou bohyni zvrácené plodnosti. Každá z těchto stran má výrazně odlišné jednotky, schopnosti a dostupné strategie. Budete bojovat se svým rivalem, nepřátelským Velkým Prastarým. Hra vychází ze strategické hry Cthulhu Wars pro více hráčů, ale zároveň se od ní i dost liší.Obsah balení: 12 karet grimoárů 2 frakční karty 19 figurek 29 žetonů 10 kostek 1 herní deska pravidla hry

Objev podobné jako Cthulhu Wars Duel - strategická hra

cena 760.0 Kč
Detail

Věčná zima: Paleoindiáni - strategická hra

Vydejte se do doby 10.000 let před naším letopočtem a ujměte se vedení kočovných kmenů, které utvářely americkou historii. Od lovců a sběračů až po vzkvétající kmenová společenství. Během svých putování budete osidlovat nová území, zkoumat nové objevy, štvát zvěř, a budovat megalitické stavby, které přečkají celé věky. Věčná zima je strategická hra, která spojuje worker placement a deck building novými unikátními způsoby. V každém kole platíte zdroji a kartami za činnost, kterou vyšlete členy svého kmene plnit. Vaši lidé vám poskytnou pár šikovných rukou navíc, zatímco karty kultury mají celou řadu efektů. Také si můžete karty ponechat a využít je až na konci kola ve Fázi zatmění, kdy se jejich efekty současně odhalí a rozhodnou tak o novém pořadí hráčů a spustí další akce. Ve hře najdete i jiné systémy a mechanismy, jako například karty na více použití, boj o území, pokládání dílků a sbírání sad. K vítězství vede mnoho způsobů. Po čtyřech rychlých kolech se počítá skóre a kmen s nejvíce body vítězí. • Hra je určena pro 1-4 hráče od 12 let. • Pravidla jsou v češtině. Herní materiál je v češtině. Hra obsahuje: • 1 herní plán • 4 dvouvrstvé desky hráčů • 1 deska zvířat • 1 deska modly • 4 megalitické desky • 20 posvátných kamenů • 5 karet náčelníků • 36 počátečních karet • 75 karet kmene • 40 karet kultury • 60 karet zvířat • 5 karet přípravy hry • 4 karty nápověd • 5 figurek náčelníků • 4 podstavce k figurkám • 25 dílků krajiny • 12 vesnic • 8 figurek čelnů kmene • 40 megalitů • 20 figurek tábora • 4 žetony zvířat • 8 ukazatelů modly • 8 ukazatelů bodů • 8 ukazatelů surovin • 1 počítadlo kol • 10 žetonů ledovce a 5 žetonů odpočinku • 1 pravidla hry • 1 pravidla pro sólovou hru

Objev podobné jako Věčná zima: Paleoindiáni - strategická hra

cena 1431.0 Kč
Detail

Strategická desková hra MARS 2049

Strategická hra pro celou rodinu. Vydej se na dobrodružnou cestu a osídli Mars. Dobyj severní pól a zajisti dostatečné zásoby vody pro svou stanici. Buduj laboratoře, získávej nerostná bohaství, zakládej nové stanice a dostaň se co nejblíž k cíli.

Objev podobné jako Strategická desková hra MARS 2049

cena 799.0 Kč
Detail

Quercetti Strategická hra Pallino Coding

Podrobnosti o produktu: Věk: od 6 let Klasická hra s mozaikou barevných kuliček se pro mladší děti stává hřištěm pro informatické myšlení a kódování bez zásuvky. Prvním z nich je schopnost rozložit složitý problém tak, aby se jednotlivé části daly snáze vyřešit. Druhá učí dítě základům kódování bez použití elektronických zařízení. Existují 2 herní režimy: v prvním režimu se mozaiky modelují podle příkladů na ilustrované straně herních karet; ve druhém režimu lze mozaiky modelovat pomocí algoritmu na straně Kódování herních karet. Materiál a péče: Materiál: plast Pokyny pro údržbu: Čistěte vlhkým hadříkem nebo trochou prostředku na mytí nádobí. Nechte uschnout na vzduchu. Neponořujte do vody. Součástí dodávky je: Quercetti 1 x Strategická hra Pallino Coding Varování a bezpečnostní pokyny: Varování : Nevhodné pro děti do tří let. Obsahuje malé části, které mohou být spolknuty. Nebezpečí udušení!

Objev podobné jako Quercetti Strategická hra Pallino Coding

cena 664.0 Kč
Detail

Quercetti – strategická propojovací hra (8007905010051)

Společenská hra - strategická hra, pro 1 až 2 hráče, délka hry 15 min, vhodné od 8 let Společenská hra Quercetti PegXT je strategická propojovací hra pro dva hráče, která zabaví děti i dospělé od 8 do 99 let. Délka hry je asi 15 minut. Cílem je propojit řetězem dvě protilehlé strany hrací plochy tak, že střídavě rozmisťujete kolíčky své barvy a spojujete je do řetězů pomocí spojovacích lišt. Nezapomeňte v tom současně zabránit vašemu soupeři! Z modulů můžete sestavit větší a menší hrací plochu a regulovat tak míru obtížnosti. Při hře si děti rozvíjejí logické a taktické myšlení, představivost a motoriku. Rodinná hra PegXT Quercetti byla vyrobena v Itálii. Klíčové vlastnosti společenské hry Quercetti PegXTSpolečenská hra Quercetti PegXT pro dva hráčeStrategická propojovací hraDélka hry PegXT je asi 15 minutZabaví děti i dospělé od 8 do 99 letDěti si při hře s PegXT Quercetti rozvinou logické a taktické myšlení, představivost a...

Objev podobné jako Quercetti – strategická propojovací hra (8007905010051)

cena 339.0 Kč
Detail

Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě - Seth Godin

MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce.Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat lhát, zahlcovat lidi spamem a stydět se za práci, kterou děláte. Je čas přestat utrácet peníze za ukradenou pozornost, dlouhodobě se to nevyplatí. Je čas přestat si plést analýzy sociálních médií se skutečnými zákazníky. Je čas být vidět. K tomu se nejprve potřebujete naučit, jak se máte dívat.

Objev podobné jako Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě - Seth Godin

cena 312.0 Kč
Detail

Šel Janeček na kopeček (978-80-7547-720-0)

Kniha - 22 stran, česky, prostorové pohádky, leporela Krásně ilustrované knížkové leporelo plné českých lidových říkadel.

Objev podobné jako Šel Janeček na kopeček (978-80-7547-720-0)

cena 167.0 Kč
Detail

Zkus cestu s Dagmar - Soňa Bulbeck, Dagmar Honyisová

EXKLUZIVNÍ cestovatelský deník, který vás s Dagmar zavede na mnoho míst, včetně Nového Zélandu, malebné země Pána prstenů, Holandska, země barevných tulipánů, Mexika, země exotiky, Sardinie, kouzelného ostrova dlouhověkosti. Autorka, která se narodila ve malém městě v České republice, je osamělou cestovatelkou: strávila čtrnáct let svého života na cestách! Její příběhy si můžete pohodlně přečíst ve svém křesle, nechávajíce se jimi unést, abyste objevili zvláště poutavý příběh. Dagmar v tomto deníku sdílí své zážitky, pocity a vědomosti vždy s pozitivním myšlením. S jejími příběhy bude možné pochopit, jak setkání s jinými kulturami může změnit váš život od základů! "Vyzkoušejte cestu s Dagmar" je ideální pro všechny, kteří milují cestování a objevování nových míst, protože cestování se stává nástrojem pro osobní změnu. Kromě toho je kniha obohacena více než 90 originálními a barevnými fotografiemi: průvodcem krásou zemí, které autorka navštívila. Kniha je určena všem, kteří často cestují nebo se připravují na svou první cestu! NENÍ TO JAKÁKOLI KNIHA! Je to cesta proměnou! Co najdete v této knize? O tom, jak se česká dívka dostala na Nový Zéland a jak tam žije, studuje a pracuje. Jaké to je žít, vařit a spát ve voze po dobu 47 dnů a zda jsem se někdy cítila vystrašená. Proč by bylo skvělé žít v Mexiku. Jak obtížné je odmítnout cyklistiku v Nizozemsku. Proč turisté vidí Sardinii jinak než místní. Jak porozumět tomu, co je v životě důležité, a najít sebe sama. A mnoho dalších zajímavých faktů, tipů a receptů na přežití v jakékoli zemi na světě.

Objev podobné jako Zkus cestu s Dagmar - Soňa Bulbeck, Dagmar Honyisová

cena 447.0 Kč
Detail

Jak se trollí princezny - strategická hra

Trollové nejsou jen velcí ťulpasové, jak si možná mnozí z vás myslí. Není to zas tak dávno, co žili mezi námi a mazanými kouzly upravovali svoji podobu tak, aby vypadali jako my. Vysoko v horách chovali stáda dobytka. Jejich podzemní sluje byly překrásné a luxusně zdobené stříbrem, zlatem a drahokamy. Jejich hodovní stoly vždy oplývaly chutnými pokrmy. Ve Švédsku se dodnes říká „bohatý jako troll“.Kdo se ke trollům choval přívětivě, na toho nebyli zlí. Svým přátelům dokonce pomáhali. Rádi si ovšem z lidí stříleli a měli mnoho způsobů, jak je pořádně vytrollit. Pomocí své magie dokázali ošálit lidi tak, aby v jejich očích vypadali jako obyčejní lidé, zvířata, klády či kameny. Dokonce se dokázali zcela zneviditelnit. Měli však také své slabiny. Nesnesli zvuk kostelních zvonů a chlad oceli, o slunečních paprscích ani nemluvě. Jak se trollí princezny je hra o přesouvání trollů za účelem zlepšení akcí. Každý hráč představuje jeden ze čtyř trollích klanů. Pokud chcete získat přízeň vašeho krále, musíte na něj zapůsobit. Hráči získávají přízeň (v podobě vítězných bodů) za obvyklé trollí kratochvíle: kradení pacholátek z kolíbek, „najímání“ lidí, boření zvonic, unášení princezen, budování slují a používání magické trollí síly. Pokud chcete uspět, musíte získat zdroje a pohybovat svými trolly k různým akcím. Hráč s největším počtem vítězných bodů na konci hry se stane nejlepším trollím vůdcem! Hra je určena pro 2-4 hráče od 12 let.Pravidla jsou česky. Herní materiál je jazykově nezávislý. Hra obsahuje: 1 plán vesnic, složený ze šesti oboustranných dílů, 1 náhradní středový díl plánu 64 destiček slují, 20 královských destiček 24 obsidiánů, 16 zlata, 12 diamantů, 12 násobičů zdrojů 14 královských karet, 60 karet kol, 48 karet trollů 12 princezen, 13 lidí, 16 neutrálních pacholátek, 16 trollích pacholátek, 28 táborů, 20 trollů, 16 krav, 12 kostelních zvonů, 4 desky hráčů 4 nápovědy 4 ukazatele trollí síly, 11 krytů chlévů, 16 symbolů klanů, 10 destiček hradu, 1 trollí král 1 pravidla

Objev podobné jako Jak se trollí princezny - strategická hra

cena 1476.0 Kč
Detail

Jak najít práci v 21. století - Strategie a tipy pro úspěšné hledání zaměstnání - Jan Tegze

Co prozradí zkušenému recruiterovi váš životopis a jak zvýšit své šance? Je vám přes padesát? Jaké informace do životopisu uvést, abyste zdůraznili své zkušenosti, a přitom neupozorňovali na svůj věk? Jak najít nové zaměstnání po škole nebo pokud se vám delší dobu nedaří najít vysněnou práci? Jak si správně říct o zpětnou vazbu po pohovoru? Jak oslovit manažery a recruitery napřímo? ***** Na tyto a další otázky vám odpoví autor publikace – úspěšný recruiter, který má přes dvacet let zkušeností s vyhledáváním talentů a vedl pohovory s více než 10 000 kandidáty. Nahlédněte do zákulisí jeho oboru a získejte výhodu při výběrových řízeních před ostatními kandidáty. Kniha je souhrnnou příručkou, která vám pomůže zdokonalit své dovednosti při hledání zaměstnání v dnešní rychle se měnící pracovní sféře jak v ČR, tak v zahraničí. Díky poznatkům z publikace začnete využívat moderní nástroje a strategie pro efektivní hledání práce. Naučíte se například vytvořit poutavý LinkedIn profil, efektivní životopis i průvodní dopis, využít naplno sílu sociálních sítí a budete se umět dokonale připravit na výběrové řízení. Dokážete mnohem lépe prezentovat své kvality a znalosti potenciálním zaměstnavatelům, a tím násobně zvýšíte šance na získání vysněné práce. ***** Získejte svou vysněnou práci!

Objev podobné jako Jak najít práci v 21. století - Strategie a tipy pro úspěšné hledání zaměstnání - Jan Tegze

cena 357.0 Kč
Detail

Géniové strategie - David Čermák

Vybrat nejlepšího trenéra historie? Bez šance, k fér výsledku se stejně nikdy nedoberete. A co takhle rozkrýt životní osudy padesáti výjimečných koučů a zjistit, čím okouzlili nebo obohatili fotbalový svět? To už je něco jiného!

Objev podobné jako Géniové strategie - David Čermák

cena 357.0 Kč
Detail

Umění politické strategie (9788072605620)

Elektronická kniha - ze série 978-80-7260-562-0, autor Henry Kissinger, 552 stran, česky Vlivný hráč americké politiky 20. a 21. století Henry Kissinger detailně analyzuje kariéru šesti legendárních státníků, přičemž věnuje pozornost zejména jejich politické strategii vycházející z národních zájmů a mocenských vztahů. Postupně před námi defilují první poválečný kancléř Německa Konrad Adenauer, prezidenti Francie, Spojených států amerických a Egypta Charles de Gaulle, Richard Nixon a Anvar Sádát, zakladatel Singapuru Li Kuang-jao a britská premiérka Margaret Thatcherová. Tyto osobnosti se zformovaly v období, kdy se v Evropě hroutily zavedené instituce, koloniální struktury ustupovaly nezávislým státům v Asii a Africe a ze zbytků starého mezinárodního řádu bylo třeba vytvořit nový. Henry Kissinger všechny aktéry osobně poznal, dopřává nám tedy autentické svědectví. Dílo Umění politické strategie dokazuje,...

Objev podobné jako Umění politické strategie (9788072605620)

cena 497.0 Kč
Detail

Dagmar Pecková - Šaty noty boty - Michaela Zindelová, Dagmar Pecková

Dagmar Pecková by si dost možná zasloužila označení chameleon. Jaká tedy vlastně je?Má své vize, které chce uskutečnit. Nevzdává se. Srší nápady. Bývá pokaždé jiná: jednou něžná se zavřenýma očima a pohledem dovnitř duše, jindy ohnivý „Beran“. Rázná, ale zároveň empatická. Ví, co chce. Přímá, jako když vyšije. Životní názory má jasně dané a nebojí se je říkat nahlas. A když to nejde tudy, půjde to jinou cestou… I když se jeví všem na první pohled jako energický extrovert, je to naopak.Dalo by se říct, že je taková křížovka s tajenkou, podobně jako tato kniha. Nejprve se něco o Dáše dozvíte v úvodu a poté projdete kapitolkami, kde nesou své příběhy její šaty. Šaty a Dášin životní styl nám posloužily jako odrazový můstek k něčemu schovanému uvnitř. Až pak se vám složí výsledný obrázek, jako byste skládali puzzle…

Objev podobné jako Dagmar Pecková - Šaty noty boty - Michaela Zindelová, Dagmar Pecková

cena 178.0 Kč
Detail

Podívejte se také