Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Šlabikár multi level marketingu
Audiokniha MP3 - Čtení z knihy Jána Zbojka, který se specializuje na finanční gramotnost a osobní rozvoj. - Ján Zbojek, čte Ján Zbojek Šlabikár multi level marketingu: audiokniha obsahuje čtení z knihy autora, jímž je Ján Zbojek, který se specializuje na finanční gramotnost a osobní rozvojAudiokniha poskytuje úplne nový kybernetický pohľad na Multi level marketing. Spôsob systémového nazerania odhaľuje základné princípy podnikania v MLM. Kto pochopí "Systémový koláč MLM" a bude dodržiavať jeho prvky, musí dosiahnúť úspech. Šlabikár je koncipovaný ako učebnica a je dokonale prizpôsobený na stredoeurópske pomery.Prispôsobuje sa bežnému mysleniu a správaniu našichu ľudí, ktorí si chcú len privyrobiť, ale aj tým, ktorí to myslia s podnikaním v MLM vážne. Poskytuje množstvo praktických skúseností a rád. Zároveň poukazuje na najčastejšie chyby pri práci a ponúka návrhy na ich riešenie.Titul Šlabikár Multi Level Marketingu je vhodný doplnok pre tých, ktorí si chcú...
Podívejte se také Konec marketingu (978-80-271-1296-8)
Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)
Kniha - autor Marek Moudrý, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných...
Podívejte se také Základy marketingu (978-80-247-5869-5)
Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)
Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do...
Podívejte se také cestovní zavazadla luxusní level 8
Podívejte se také
- Super Mario - Level - pokladnička (5055964738440)
- Level Suburban vel. S (8053808986368)
- Emoce v marketingu (978-80-247-4843-6)
- SPACERAIL: LEVEL 2 - KULIČKOVÁ DRÁHA (201)
- GROOVETECH Mini-Multi Guitar/Bass Multi-Tool (HN225823)
- Konus Multi (4151)
- Space Rail Kuličková dráha Level 1 (3152)
- SPACERAIL: LEVEL 4 - KULIČKOVÁ DRÁHA GLOW (1976)
- Frankenstein: Usborne English Readers Level 3 (9781474927857)
- Kleště aplikační PROFI Smart Level, kovové (KU1899)
- SPACERAIL: LEVEL 3 - KULIČKOVÁ DRÁHA GLOW (8558)
- Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)
- NEXT LEVEL RACING Wheel Stand DD (NLR-S013)
- NEXT LEVEL RACING GT LITE Cockpit (NLR-S021)
- Spony Smart Level, 1 mm, 100 ks (KU1892)
- Spony Smart Level, 3 mm, 100 ks (KU1894)
- Minecraft - Build a Level - hrnek s nálepkami (5055964743772)
- Spony Smart Level, 2 mm, 100 ks (KU1893)
- NEXT LEVEL RACING Wheel Stand Lite (NLR-S007)
- Space Rail Kuličková dráha Level 4 26m (202)
Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)
Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do...
Objev podobné jako Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě - Seth Godin
MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce.Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat lhát, zahlcovat lidi spamem a stydět se za práci, kterou děláte. Je čas přestat utrácet peníze za ukradenou pozornost, dlouhodobě se to nevyplatí. Je čas přestat si plést analýzy sociálních médií se skutečnými zákazníky. Je čas být vidět. K tomu se nejprve potřebujete naučit, jak se máte dívat.
Objev podobné jako Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě - Seth Godin
Hravý slabikář
Slabikář obsahuje řadu básniček a pohádkových textů, které jsou doprovázeny barevnými ilustracemi v množstvím detailů určených k rozvoji představivosti. Clekem 128 stran je zpracováno hravou a zábavnou formou s množstvím úkolů, které pomohou s dalším rozvojem grafomotoriky a logického myšlení. Slabikář je součástí ucelené koncepce pro výuku českého jazyka na 1. stupni základních škol. V rámci této koncepce si učitelé mohou doplnit tradiční učebnice a pracovní sešity o další pomůcky, které komplet dotvářejí. V souladu s RVP ZV Moderní a plnobarevný design podporuje motivaci a kreativitu žáků Pestré typy úloh slouží žákům k procvičování probíraného učiva hravou a zábavnou formou Hravý slabikář vhodně doplňuje Hravá abeceda a Hravá čítanka 1. K procvičování psaní je vhodné doplnit pracovní sešity písankami Výukové texty doprovázejí barevné ilustrace s množstvím detailů, které rozvíjí představivost žáků a pomohou s dalším rozvojem grafomotoriky a jejich logického myšlení Úkoly doprovázejí básničky a pohádkové texty Pracovní sešit obsahuje: Úkoly a hravá cvičení pro práci s ilustracemi Deskové hry pro práci celé třídy Množství textů ke čtení během celého školního roku Poutavé ilustrace Básničky a pohádkové texty Celobarevné strany s vystřihovacími kartami k poučení a pobavení
Objev podobné jako Hravý slabikář
Šlabikár podnikania
Audiokniha MP3 - Čtení z knihy Jána Zbojka, který se specializuje na finanční gramotnost a osobní rozvoj. - Ján Zbojek, čte Ján Zbojek Šlabikár podnikania: čtení z knihy, jejímž autorem je Ján Zbojek, který se specializuje na finanční gramotnost a osobní rozvoAudiokniha otvára dvere do trinástej komnaty podnikania vďaka systémovému nazeraniu. Ponúkame vám spoľahlivý spôsob ako začať úspešne podnikať bez väčšieho rizika a strachu. Dozviete sa v čom spočíva podstata podnikania.Predstavujeme vám jedinečný Algoritmus podnikania, ktorý pozostáva z deviatich krokov. Ak ich budete dôsledne plniť, garantujeme vám úspech v akomkoľvek podnikaní. Výhodou týchto poznatkov je, že sa ich môže naučiť každý. Dajú sa okamžite využiť v praxi ako hotový návod na použitie. Je to nový pohľad na podnikanie, ktorý vychádza zo základných princípov neokybernetiky. Dozviete sa , v čom spočíva podstata podnikania a ako k nemu pristupovať. Autor predstatavuje deväť krokov algoritmu...
Objev podobné jako Šlabikár podnikania
Malý šlabikár lásky
dôvernosť letmý bozk jemné pohladenie líca chrbtom ruky pevné stisnutie ruky nežné objatie zachovalá dôvernosť
Objev podobné jako Malý šlabikár lásky
Rozprávkový šlabikár Popoluška
Jedného dňa si abeceda povedala, že už nebude sedieť v šlabikári ani v gramatike a pôjde do rozprávky. Každé písmenko si vybralo rozprávku a šup! – vhuplo do knihy. Spočiatku bol krik a zvada. Napokon sa však dohodli – jedny zostali u Popolušky, iné sa ponáhľali do rozprávky Kráska a zviera. Ďalšie sa tešili na Aladinovu čarovnú lampu a tie odvážnejšie písmenká sa ponáhľali na pomoc Jankovi a Marienke do Medovníkového domčeka. Aj pre váš, kamaráti, čosi prichystali.
Objev podobné jako Rozprávkový šlabikár Popoluška
Dětská hra Slabikář
Vydejte se hledat ztracené sny pomocí zábavného slabikování! Putujte z obrázku na obrázek a posbírejte všechny půvabné hvězdičky. Milá dětská hra pro 2–4 hráče od 4 let.
Objev podobné jako Dětská hra Slabikář
Absolutní základy moderního marketingu
Audiokniha MP3 Dan Miller, čte Vítězslav Kryške "Změňte svůj marketing, změňte svůj život!" Ať prodáváte jakýkoliv výrobek nebo službu, vaše schopnost účinně vstoupit na trh je jednou z nejdůležitějších schopností, kterou se můžete naučit. v "Absolutních základech moderního marketingu" se během 70 minut naučíte: - jak si určit a najít ideálního zákazníka - co jsou tzv."horká tlačítka", která rozhodují z 80% o tom, zda zákazník nakoupí - jak přilákat významnější a ziskovější zákazníky - jak dramaticky zvýšit prodej - jak získat převahu nad konkurencí Marketing nemusí být složitý, použijete-li jednoduché dovednosti, které se naučíte v tomto programu. Buďte nejlepší v tom, co děláte, a změní to váš život. Přineste opravdový užitek svým zákazníkům a odměna vás nemine. Získejte znalostí o efektivním marketingu, abyste dosáhli excelentních výsledků! Dan Miller je kanadským specialistou na řízení firem a budování týmů. Za svou práci získal bezpočet...
Objev podobné jako Absolutní základy moderního marketingu
Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)
Kniha - autor Seth Godin, 208 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce. Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat...
Objev podobné jako Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)
Strategie digitálního marketingu: Komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing (978-80-7508-714-0)
Kniha - autor Simon Kingsnorth, 384 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato kniha je praktickým návodem pro každého marketéra, manažera či studenta marketingu, který potřebuje vybudovat racionální marketingovou strategii pro dosažení měřitelných a optimalizovaných výsledků. Obsahuje také případové studie, novinky z oblasti automatizace marketingu a rady týkající se ochrany dat a soukromí. Dokážete krátce shrnout, čeho chcete v blízké budoucnosti dosáhnout? Pokud ne, nemáte strategii. Pokud to formulovat dokážete, ale nevíte, jak se pohnout z místa, pak ji také nemáte. Pokud máte vizi i jasnou představu, jak jí docílit, pak strategii máte. Abyste ale dosáhli žádoucích výsledků, musí být vaše strategie založena na výzkumu a podporována vedením společnosti. Tato kniha vás provede klíčovými kroky k vybudování a realizaci účinné strategie. Strategie digitálního marketingu poskytuje srozumitelný, strukturovaný návod, který vás krok za krokem provede...
Objev podobné jako Strategie digitálního marketingu: Komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing (978-80-7508-714-0)
Aprílový slabikář - Jiří Žáček
Žáčkův Aprílový slabikář naučí děti celou abecedu, naučí je číst. Básničky, říkanky a hádanky s barevnými obrázky přidávají ke každému písmenu jeho slova a ta slova se spojují v řeč, která se dá číst a psát i říkat zpaměti. Až si zahrajete s Aprílovým slabikářem hru na abecedu, která z písmen skládá různá slova, budete znát i tuto básničku: ABECEDA Volám tátu, mámu, dědu: Já už umím abecedu. Mami, tati, to jsem rád — já už umím číst a psát!
Objev podobné jako Aprílový slabikář - Jiří Žáček
Hravý slabikář - nová edice
Slabikář neučí žáky pouze číst, ale už od prvních okamžiků vytváří vztah k psanému textu a literatuře obecně. Klade důraz na analyticko-syntetickou metodu, na jejímž základě děti vyvozují a čtou první písmena a slabiky. Pomáhá žákům rozvíjet zrakové a sluchové vnímání, procvičovat schopnost vyjadřování. Učivo je probíráno hravou a zábavnou formou. Básničky, pestré úkoly a moderní design podporují motivaci a kreativitu žáků. Výukové texty doprovázejí barevné ilustrace. Součástí slabikáře je vložený pamětní list u příležitosti pasování na čtenáře. Moment, kdy si jej žáček vyplní, si zapamatuje, protože se mu otevře nový svět vědění na celý život. V souladu s RVP ZV Slabikář navrhla renomovaná autorka Mgr. Věra Ježková spolu s odbornými pedagogy na základě svých zkušeností s výukou na 1. stupni ZŠ. Všechny učebnice provází Ema a Tom, malí hrdinové blízcí světu dětí. Jsou dětem inspirací a ti s nimi prožívají různá zajímavá dobrodružství - až do pátého ročníku. Navazuje na pracovní učebnici Hravá abeceda - nová edice. Publikací, stejně jako celou učební řadou, doprovází postavičky Ema a Tom, se kterými se žáci mohou ztotožnit. Moderní a plnobarevný design podporuje motivaci a kreativitu žáků Pestré typy úloh slouží žákům k procvičování probíraného učiva hravou a zábavnou formou Hravý slabikář vhodně doplňuje Hravá abeceda - nová edice a Hravá čítanka 1. K procvičování psaní je vhodné doplnit pracovní sešity písankami Výukové texty doprovázejí barevné ilustrace s množstvím detailů, které rozvíjí představivost žáků a pomohou s dalším rozvojem grafomotoriky a jejich logického myšlení Úkoly doprovázejí básničky a pohádkové texty Pracovní sešit obsahuje: Úkoly a hravá cvičení pro práci s ilustracemi Množství textů ke čtení během celého školního roku Básničky a pohádkové texty
Objev podobné jako Hravý slabikář - nová edice
Ferdův slabikář - Ondřej Sekora
Veselá knížka seznamuje děti prostřednictvím Ferdy Mravence s jednotlivými písmeny abecedy. Každé písmenko doprovází vtipné říkadlo a kreslený předmět, který ho svým vzhledem připomíná. Pestrá knížka je doplněna humornými pohádkovými příběhy o písmenkách a psaní, a může tak prvňáčkům zpříjemnit a osvěžit učení i psaní abecedy.
Objev podobné jako Ferdův slabikář - Ondřej Sekora
Zábavná cvičebnice - Říkankový slabikář
Tento slabikář naučí děti celou abecedu, naučí je číst i psát. Vše si lze procvičit při čtení známých říkadel. Rozhodně to nebude nuda a čtení a psaní bude již brzy hračka.
Objev podobné jako Zábavná cvičebnice - Říkankový slabikář
Marketing menších a středních firem
Audiokniha MP3 Vladimír John, čte Marie Tomsová, Pavel Tesař Marketing menších a středních firem přináší 8 důležitých rad pro podnikatele, kteří se rozhodli své podnikání podpořit marketingovými aktivitami, a chtějí to dělat efektivně. Praxe totiž ukazuje, že mnoho a mnoho podnikatelů vyhazuje spoustu peněz za aktivity, které by měly přinášet větší zisky, a které ze zisku mnohdy naopak ukrajují. Přitom je to docela jednoduché. Je prostě potřeba vědět, jak na to. A s tím pomůže podnikatelům audiokniha věnovaná právě marketingu. Obsah:- Spojte své jméno s názvem firmy - Stanovte si cílovou skupinu - Nastavte si jasnou strategii marketingu- Vytvořte si komunikační mix- Komunikujte vždy jeden produkt - Budujte svou značku- Nezanedbávejte stálé zákazníky- Vyhodnocujte výsledky marketingových aktivit - Nejčastější chyby v marketingu
Objev podobné jako Marketing menších a středních firem
Marketing menších a středních firem
Audiokniha na CD - autor Vladimír John, čte Pavel Tesař Marketing menších a středních firem přináší 8 důležitých rad pro podnikatele, kteří se rozhodli své podnikání podpořit marketingovými aktivitami, a chtějí to dělat efektivně. Praxe totiž ukazuje, že mnoho a mnoho podnikatelů vyhazuje spoustu peněz za aktivity, které by měly přinášet větší zisky, a které ze zisku mnohdy naopak ukrajují. Přitom je to docela jednoduché. Je prostě potřeba vědět, jak na to. OBSAH: Spojte své jméno s názvem firmy Stanovte si cílovou skupinu Nastavte si jasnou strategii marketingu Vytvořte si komunikační mix Komunikujte vždy jeden produkt Budujte svou značku Nezanedbávejte stálé zákazníky Vyhodnocujte výsledky marketingových aktivit Nejčastější chyby v marketingu
Objev podobné jako Marketing menších a středních firem
Marketing (80-7168-979-3)
Kniha - autor Jitka Vysekalová, 248 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT.
Objev podobné jako Marketing (80-7168-979-3)
Slabikář štěstí 5. - Pavel Baričák
Přeji vám, abyste si na smrtelné posteli nic nevyčítali. Ještě stále je čas poslouchat duši, naučit se rozhodovat a začít konat. Přeji vám, abyste zemřeli se spokojeností na rtech při mluvení, když kolem vaší postele budou sedět vnoučata a nebudou schopny od údivu zavřít ústa nad tím, co všechno jste za svůj život vydumali, uskutečnili, podnikli, získali, viděli, zažili, užili, naučili se. Své vyprávění uzavřete větami: „Nic nelituji. Vše, co jsem chtěl zkusit, čeho jsem se chtěl dotknout, co jsem chtěl poznat, užít si, každý jeden sen jsem se pokusil zhmotnit. Ne vždy se mi to podařilo, ale nakonec mě to i tak dovedlo k něčemu ještě většímu a úžasnějšímu. Děkuji za život a děkuji i sobě za chrabrost a odvahu.“ Poté vydechnete naposledy. V místnosti zůstane ticho. Nikdo nebude plakat a přesto, že to nikdo nevysloví, všem v myslích půjde jedno: „Umřel mocný člověk. Hrdina doby! On neprožíval, on skutečně žil!!!“
Objev podobné jako Slabikář štěstí 5. - Pavel Baričák
Slabikář štěstí 4. - Pavel Baričák
„Strachy se vracejí jako nevyléčená minulost nebo přicházejí jako výzva budoucnosti. Jsou to velmi potřebné rozcestníky na naší osobní cestě, které jednou všechny pochopíme a vyléčíme.“ Autor o knize: Plně důvěřujte svému srdci a rozumu. Vše je ve vás, všechny odpovědi. Postavte se na nohy a řekněte si: „Toto zvládnu!“ A zvládnete to!!! Toto je největší tajemství při jakékoliv bolesti, strachu, nemoci, nejistotě, těžké životní situaci. Největší nepřítel žije totiž ve vás, protože když sami sobě podrážíte nohy, nadevše se oslabujete. Nejvíce podpory zvenčí se vám dostane, když uvěříte ve své schopnosti. Opusťte se, nechte vše na ramenou vašich zachránců (bohů, farářů, psychologů, doktorů, právníků, vlivných kamarádů, rváčů, přehnaného nebo falešného duchovna...) a vše půjde mnohem pomaleji a bolestněji, ani jen metr cesty si nezkrátíte. Ano, je dobré žádat o pomoc, vždy však jde o ten správný poměr: ani se nepodceňovat, ani se nepřeceňovat. Nejen slzy, jinak se oslabíte. Nejen údery, jinak se vysílíte. Chce to spíše zdravou komunikací určit hranice. Nesmírně mě těší, že nepotřebujete číst tyto věty, protože jste je už dávno objevili v sobě. Pouze jsem vám je připomněl, tak jak vy mně připomínáte mnoho jiného. Děkuji vám za to.
Objev podobné jako Slabikář štěstí 4. - Pavel Baričák
Šlabikár šťastia - Sebapoznanie, súvislosti, sebapremena
Audiokniha MP3 - Druhý diel Hiraxovho Šlabikára šťastia sa zameriava na sebapozorovanie ako spôsob spoznania a čistenia sa. - Pavel Hirax Baričák, čte Miloslav Kráľ Audiokniha Šlabikár šťastia: Sebapoznanie, súvislosti, sebapremena obsahuje neskrátenú verziu druhého dielu Šlabikára šťastia.Druhý diel Hiraxovho Šlabikára šťastia sa zameriava na sebapozorovanie ako spôsob spoznania a čistenia sa, vnímanie súvislostí pri veciach, ktoré sa nám neustále opakujú, začatie vnútorného dialógu, zbavenie sa zlozvykov a programov, ktoré nám škodia. Autor sa bude snažiť odpovedať, prečo sa človeku neplní to, po čom túži, ako urýchliť zámer (obetou a pokorou), prízvukuje dôležitosť vďačnosti, sebaodpustenia, zastavenia prehnaného ospravedlňovania a sebaobviňovania. Príde na riešenie následkov ohovárania, závisti, vzniku chorôb, skrytého pocitu viny s následkom karavany bolestí.Kniha opisuje model a vznik "obete", tichého energetického upíra, dôvody nízkeho sebavedomia a...
Objev podobné jako Šlabikár šťastia - Sebapoznanie, súvislosti, sebapremena
Šlabikár šťastia - Návrat k sebe
Audiokniha MP3 Pavel Hirax Baričák, čte Miloslav Kráľ Neskrátená verzia veľmi úspešnej knihy Šlabikár šťastia - Návrat k sebePavel "Hirax" Baričák vás nenútenou a pozitívnou cestou navedie na znovuobjavenie vlastného dieťaťa v sebe, opäť sa z vás pokúsi stvoriť prirodzených bláznov a pošepne vám návod, ako sa stať bytosťou, ktorá zoberie vlastný život do svojich rúk, prevezme zodpovednosť za svoje činy a opustí súčasný Matrix. Baričák totiž neverí na zmenu cez politikov a iné postavičky. Jeho rovnica je iná a jednoduchá: zmeňte seba a zmeníte svet. Dajte deťom lásku a tie zmenia zajtrajšok.Miloslav KráľSa narodil v roku 1975 v Žiari nad Hronom, kde vyštudoval aj gymnázium. Neskôr na VŠMU v Bratislave dokončil odbor herectvo. V roku 2009 sa do školy vrátil a začal na VŠMU študovať odbor filmovej réžie. Ako herec hral v martinskom Slovenskom komornom divadle a v nitrianskom Divadle Andreja Bagara. Aktívne pôsobí v televíznych seriáloch, dabingu, rozhlase,...
Objev podobné jako Šlabikár šťastia - Návrat k sebe
Event marketing (80-247-0646-6)
Elektronická kniha - autor Petr Šindler, 236 stran Jak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých sportovních utkání a dalších eventů? Jak v rámci firemní marketingové komunikace a značkové strategie plánovat, inscenovat a realizovat zážitky? Jak vyvolat psychické a emocionální podněty, které podpoří image firmy a produktů, a tím obchodní záměry? Více se dozvíte v první publikaci o event marketingu v češtině. Autor se také zabývá integrací event marketingu do marketingového komunikačního mixu. Krok za krokem prochází pomocí příkladů úspěšných akcí známých firem procesem plánování, organizování a vyhodnocování výjimečných událostí a zvláštních představení, které spojují zvolené komunikační sdělení s prožitkem vnímaným všemi smysly. Publikace obsahuje velké množství barevných fotografií, obrázků a grafů.
Objev podobné jako Event marketing (80-247-0646-6)
MARKETING FOR SMALL AND MEDIUM ENTERPRISES
Audiokniha MP3 Vladimir John, čte Wendy Lloyd, Rupert Degas Marketing of small and medium businesses provides 8 important tips for entrepreneurs who have decided to support their business by marketing activities and who want to do it efficiently. Experience shows that too many entrepreneurs waste a lot of money on activities that are supposed to bring more profit, but they are taking a heavy cut from the profit instead. It is quite simple, really. You just need to know how. And the e-book focused on marketing will help entrepreneurs to do just that.
Objev podobné jako MARKETING FOR SMALL AND MEDIUM ENTERPRISES
Pracovní sešit ke Slabikáři DUHOVÁ ŘADA
1-89 Publikace slouží k procvičení a hlubšímu pochopení učiva Slabikáře. Jednotlivé strany pracovního sešitu svým obsahem korespondují s učivem a se stranami ve Slabikáři. Ke každému probíranému písmenu jsou připraveny úkoly k procvičení čtení slov s tímto písmenem a slov s určitou stavbou, později s důrazem na slova složitější stavby. Pracovní sešit obsahuje řadu úkolů a činností, např. doplňovačky, křížovky, ve kterých je učivo zařazeno hravou formou. Žáci tak s texty aktivně pracují, vyhledávají slova, zapisují je, doplňují, logicky uvažují apod.
Objev podobné jako Pracovní sešit ke Slabikáři DUHOVÁ ŘADA
Houbařský slabikář - Gabriela Jakoubková, Štěpánka Kostková
Ilustrovaná knížka pro děti s básničkami o houbách. Autorka vtipně začlenila do veršů charakteristické znaky jednotlivých hub a ilustrátorka je převedla do snadno zapamatovatelných kreseb - např. hřib satan zobrazen jako čert, z klouzka si dělají slimáci klouzačku, pýchavka obrovská připomíná jehelníček, žampióny lampiony, hadovka smrdutá smrdí víc než tchoř...
Objev podobné jako Houbařský slabikář - Gabriela Jakoubková, Štěpánka Kostková
Slabikář s Apu - Hybridní pracovní učebnice
Hybridní pracovní učebnice českého jazyka pro 1. ročník ZŠ, která učivem navazuje na adaptační učebnici Začínáme s Apu. K výuce prvopočátečního čtení a psaní využívá analyticko-syntetickou metodu a vázané písmo. Tematicky je úzce propojena s dalšími učebnicemi sady Učím s Apu, jejichž učivo přirozeně integruje do výukových textů a navazujících cvičení. Navíc je obohacena o širokou zásobárnu doplňkových materiálů v online prostředí jako např. diferencované úlohy nebo gradovaná cvičení. Materiály jsou zpracovány v souladu s RVP ZV. Proč zvolit právě tuto řadu? analyticko-syntetická metoda vázané písmo čtení s porozuměním mezipředmětové propojení smysluplné texty již od prvních stran Slabikáře texty vycházející z reálných situací založených na zkušenostech žáka diferencované materiály online vhodné pro práci s různorodým třídním kolektivem tematické a mezipředmětové propojení s dalšími tituly sady Učím s Apu přehledná grafika, atraktivní ilustrace
Objev podobné jako Slabikář s Apu - Hybridní pracovní učebnice
Zdokonalujeme čtení ke Slabikáři, 1. díl
1A-22 Dlouhodobější systém práce k upevňování a prohlubování základních čtenářských dovedností a k zlepšování čtenářského výkonu přináší soubor Zdokonalujeme čtení, ve kterém je čtení písmen, slabik, prvních slov a čtení slov různé stavby systematizováno, cíleně prohlubováno a docvičováno. Každý díl souboru svým obsahem koresponduje s obsahem jednotlivých dílů učebnic pro výuku čtení v řadě „Čteme a píšeme s Agátou“. Je v nich dodrženo jak postupné pořadí probíraných písmen a jejich použitý font, tak i metodický postup výuky čtení slov různé stavby. Soubor Zdokonalujeme čtení má pomoci jak žákům, kteří si mohou tímto čtením zlepšit kvalitu a případně rychlost čtení, tak těm, kteří potřebují ještě docvičovat základní čtenářské dovednosti. Každé písmeno je vždy probíráno na všech základních dovednostních úrovních (samotné písmeno, slabika, slovo). Každý žák má tak opakovanou příležitost rozvíjet své čtenářské dovednosti na úrovni odpovídající jeho předpokladům a aktuálním možnostem v průběhu celého 1. ročníku. Tím materiály zajišťují potřebnou individualizaci ve výuce čtení a usnadňují inkluzi.
Objev podobné jako Zdokonalujeme čtení ke Slabikáři, 1. díl
Písanka ke Slabikáři 1 - Radka Wildová
První ze souboru 3 sešitů pro nácvik psaní vázaným písmem. (Společný pro obě varianty, neobsahuje malé psací "z".) U každého nově nacvičovaného písmene je uveden odkaz na příslušnou stranu Slabikáře Jiřího Žáčka (kód 092702), která probírá čtení daného písmene. Postup psaní v Písankách ke Slabikáři respektuje tvarové skupiny písma a liší se od posloupnosti písmen probíraných ve Slabikáři; tomu naopak odpovídá pracovní sešit Písanka III.
Objev podobné jako Písanka ke Slabikáři 1 - Radka Wildová
Písanka ke Slabikáři 3 - Radka Wildová
Tradiční písankový sešit s novými ilustracemi Libora Drobného. Součást souboru 3 sešitů pro nácvik psaní vázaným písmem.
Objev podobné jako Písanka ke Slabikáři 3 - Radka Wildová
Pracovní sešit ke slabikáři - Lenka Andrýsková
Pracovní sešit ke Slabikáři slouží k dalšímu procvičování a upevňování učiva Slabikáře. Strany pracovního sešitu svým obsahem odpovídají obsahu učiva Slabikáře. Řazení probíraných písmen, typů slov s určitou hláskovou stavbou a slabikových skupin je stejné. Pracovní sešit osahuje různé úkoly a činnosti zpracované hravou formou, řazené u každého probíraného jevu s postupnou gradací obtížnosti – vždy od jednoduchých ke složitějším. Je tedy určený i pro žáky s SPU, nebo naopak žáky mimořádně nadané. S pracovním sešitem mohou děti pracovat i doma, ve spodní části jsou bližší pokyny k jednotlivým úkolům.
Objev podobné jako Pracovní sešit ke slabikáři - Lenka Andrýsková
Slabikář (978-80-7521-049-4)
Kniha - autor Adéla Knapová, 516 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Odkud se vynořují všichni ti choromyslní světlonoši, kteří medovým hlasem mluví o tom, jak snadné je mezi lidi rozsévat dobro
Objev podobné jako Slabikář (978-80-7521-049-4)
Slabikář (978-80-748-7060-6)
Elektronická kniha - autor Miroslav Holub, 96 stran Slabikář (1961), třetí básníkova sbírka, rovněž spoluvytvářela koncept tzv. poezie všedního dne, jež měla být srozumitelná širokým vrstvám. Přinesla opět civilní témata, ale jako novum zde autor odsuzuje zabraňování poznání v zájmu „pořádku“. Stálé poznávání je pro něj klíčovou otázkou mravní.
Objev podobné jako Slabikář (978-80-748-7060-6)
Šlabikár šťastia - Dospelí deťom, deti svetu
Audiokniha MP3 - Nie je určený iba pre rodičov, ktorí hľadajú spôsob, akou formou dať svojim potomkom to najlepšie. - Pavel Hirax Baričák, čte Miloslav Kráľ Nie je určený iba pre rodičov, ktorí hľadajú spôsob, akou formou dať svojim potomkom to najlepšieAudiokniha obsahuje neskrátenú verziu tretieho dielu Šlabikár šťastia 3. Ďakujme za deti, nie sú samozrejmosťou, ale darom. Prišli nás liečiť a ukazovať nám, kde máme zápal.Tretí diel Šlabikára šťastia 3 nie je určený iba pre rodičov, ktorí hľadajú spôsob, akou formou dať svojim potomkom to najlepšie, ale aj pre duše, ktoré chcú pochopiť, prečo sú v nich strachy, konajú ako konajú, či sa im v niečom nedarí. Kľúč k bôľom dneška sa totiž nachádza v detstve, v spôsobe, ako k nám bolo pristupované, čo sme videli, cítili a zažili od momentu splodenia až po dospievanie.
Objev podobné jako Šlabikár šťastia - Dospelí deťom, deti svetu
Slabikář (978-80-7245-346-7)
Kniha - česky První kniha pro děti, které se čtením teprve začínajíOblíbený slabikář s vlídnými texty Jiřího Žáčka a ilustracemi Heleny Zmatlíkové obsahuje slabiky a slova pro nácvik uvědomělého čtení, dětské básně, říkadla a krátké příběhy s častou frekvencí přímé řeči.
Objev podobné jako Slabikář (978-80-7245-346-7)
Mezinárodní marketing (978-80-7400-441-4)
Kniha - 320 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Mezinárodní marketing v klasickém pojetí připomíná středoškolskou matematiku a pracuje s jednoduchými, přehledně strukturovanými modely a pojmy. Jejich součástí je zejména rozhodování o tom, na který zahraniční trh vstoupit a jakým způsobem, rozhodování o marketingovém programu či organizaci mezinárodního marketingu. Analyzovány musí být ale i další procesy či faktory, ať už jde o legislativu země, kam chceme vyvážet, vliv lobbingu, dominanci tuzemských výrobců či sociálně kulturní odlišnosti, problémy při výzkumu trhu a mnohé další. Reálná skutečnost je ale v současnosti ještě mnohem složitější. Probíhající proces globalizace s mnoha destabilizačními komponentami a megaintegrace limitují možnosti aplikace klasických modelů v mezinárodním marketingu. Kniha přibližuje mezinárodní marketing komplexně, v širších souvislostech, a poukazuje na nové trendy v této oblasti. Pozornost je věnována například otázce...
Objev podobné jako Mezinárodní marketing (978-80-7400-441-4)
Online marketing (978-80-251-4155-7)
Elektronická kniha - autor kolektiv, 216 stran Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání?Současné trendy očima předních expertůSlýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání?Zde jste na správné adrese! 23 českých i světových skutečných expertů nabízí pohled na svou specializaci. Lidé z Google, H1.cz, nezávislí experti z celé Evropy, ale i velkých amerických agentur vás provedou základy SEO, placené reklamy, remarketingem,...
Objev podobné jako Online marketing (978-80-251-4155-7)
Mezinárodní marketing (978-80-271-3006-1)
Elektronická kniha - autor Hana Machková, 208 stran, česky Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe.
Objev podobné jako Mezinárodní marketing (978-80-271-3006-1)
Základy marketingu (978-80-247-5869-5)
Elektronická kniha - autor Miroslav Karlíček, 288 stran Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy? Co je to marketingové prostředí a jak jej lze zkoumat? Jakou marketingovou strategii zvolit? Jak vytvořit ten správný „produkt“, jakou mu dát cenu,...
Objev podobné jako Základy marketingu (978-80-247-5869-5)
Konec marketingu (978-80-271-1296-8)
Elektronická kniha - autor Carlos Gil, 200 stran, česky Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh. Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na...
Objev podobné jako Konec marketingu (978-80-271-1296-8)
Obsahový marketing (978-80-251-4152-6)
Elektronická kniha - autor Josef Řezníček, Tomáš Procházka, 224 stran Vytváříte obsah svého webu zatím nepravidelně a chtěli byste tuto činnost provádět cíleně a strategicky? Hledáte dlouhodobě udržitelnou a efektivní strategii online marketingu, která vám sníží náklady na propagaci? Udělejte ze svých stránek uznávanou autoritu ve vašem oboru díky nově vytvořenému obsahu, který budou milovat návštěvníci i vyhledávače! Naučte se, jak pomocí promyšlené obsahové strategie získat více návštěvníků a zákazníků pro svůj web díky poutavým článkům, videím, elektronickým publikacím a dalším formám obsahu. Kniha vás provede základy obsahového marketingu, pomůže vám sestavit vlastní obsahovou strategii a odhalí techniky efektivní organizace činností v týmu. Ukáže vám také pokročilé techniky propagace obsahu a způsoby měření jeho úspěšnosti. Autoři vám v knize mimo jiné prozradí: Proč a jak...
Objev podobné jako Obsahový marketing (978-80-251-4152-6)
Marketing management (978-80-247-4150-5)
Elektronická kniha - autor Philip Kotler, Kevin Lane Keller, 816 stran Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována i sociálním médiím a komunikaci.Všechna témata jsou aktualizována a doplněna o nové přístupy, myšlenky a příklady z praxe. Na konci kapitol najdete případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové,...
Objev podobné jako Marketing management (978-80-247-4150-5)
Internetový marketing (978-80-251-4311-7)
Elektronická kniha - autor Viktor Janouch, 376 stran Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat.Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google AdwordsChcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat.Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům:Reklama na InternetuMarketingová...
Objev podobné jako Internetový marketing (978-80-251-4311-7)
Sportovní marketing (978-80-271-0560-1)
Elektronická kniha - autor Vilém Kunz, 176 stran Cílem knihy je přiblížit stěžejní proměny profesionálního světa sportu a hlouběji analyzovat jejich dopady na oblast sportovního marketingu, včetně možností efektivního využívání některých jeho moderních nástrojů. Kromě hlavních teoretických východisek kniha přináší mnoho inspirativních příkladů ze zahraničního i tuzemského prostředí. Při zpracování publikace autor využil poznatků získaných jak v rámci své vědecko-výzkumné činnosti, tak i v rámci spolupráce s některými předními sportovními kluby v České republice. Publikace se jako první u nás komplexně věnuje možnostem využití principů konceptu společenské odpovědnosti organizací (CSR) v oblasti sportu. Všímá si hlavních podpůrných argumentů pro spojení CSR a sportu, stejně jako klíčových interních a externích motivů sportovních organizací k jejich zapojení do CSR aktivit. Blíže jsou představeny CSR iniciativy...
Objev podobné jako Sportovní marketing (978-80-271-0560-1)
Aplikovaný marketing (978-80-8168-382-4)
Kniha - autor Milan Oreský, 352 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Zámerom vysokoškolskej učebnice je predložiť aktuálne a autentické poznatky aplikovaného marketingu z vybraných oblastí, ktoré predstavujú teoretické výstupy vedeckej práce pedagógov katedry marketingu, ale ide aj o poznatky vyplývajúce z praxe. Výber okruhov aplikovaného marketingu sa zameriava na aktuálne témy (energeticky úsporné produkty, sociálne médiá, nehnuteľnosti, vzdelávanie, finančné produkty, farmácia, ekologický marketing a pod.), ktoré budú v slovenskej ekonomike a spoločnosti rezonovať i v budúcnosti. Cieľom učebnice je nielen poskytnúť nové poznatky, ale predovšetkým podnietiť aktivitu študentov, aby s citom a so zodpovednosťou využívali a aplikovali marketing v praxi v duchu moderných výziev 21. storočia a privádzali marketingovú prax k princípom udržateľnosti a spoločenskej zodpovednosti.
Objev podobné jako Aplikovaný marketing (978-80-8168-382-4)
Internetový marketing (999-00-016-9152-3)
Elektronická kniha - autor Viktor Janouch, 305 stran, česky Zvyšte profit díky SEO, Skliku, Google Adwords, Facebooku či YouTubeMarketing na Internetu vyžaduje připravené lidi! Marketérům už nestačí pouze znalosti marketingu. Musejí mít povědomí o technických aspektech, aby věděli, jak nejlépe tento marketing provádět.Zkušený lektor a vyučující vám vysvětlí všechny technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Kniha je tak vhodná nejenom pro všechny tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty. Dozvíte se mimo jiné:- Jak marketing na Internetu funguje- Jak provádět optimalizaci webů pro vyhledávače (SEO)- Jak tvořit text orientovaný na zákazníka (copywriting)- Jak budovat zpětné odkazy- Jak na inzeráty a reklamní kampaně v PPC systémech- Jak na podporu prodeje v e-shopu a ve...
Objev podobné jako Internetový marketing (999-00-016-9152-3)
Mezinárodní marketing (978-80-247-5366-9)
Elektronická kniha - autor Hana Machková, 200 stran Nové vydání reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Autorka se zabývá mezinárodním marketingem komplexně — od analýzy prostředí přes strategické plánování až po marketingový mix. Výklad doplňují příklady a případové studie.
Objev podobné jako Mezinárodní marketing (978-80-247-5366-9)
Základy marketingu (978-80-247-5869-5)
Kniha - autor Miroslav Karlíček, 288 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Praktická příručka o marketingu, kompletně přepracovaná a doplněná o nejnovější trendy v oboruChcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu.Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy
Objev podobné jako Základy marketingu (978-80-247-5869-5)
Internetový marketing (978-80-251-5016-0)
Kniha - autor Viktor Janouch, 344 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto přepracovaném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Své internetové aktivity se také naučíte měřit a vyhodnocovat.
Objev podobné jako Internetový marketing (978-80-251-5016-0)
Podívejte se také
- NEXT LEVEL RACING Wheel Stand Racer (NLR-S014)
- Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)
- Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)
- Lafayette ATENA (ATENA multi)
- One Air Multi (8592201500288)
- Elgato Multi Mount (10AAB9901)
- KingCamp Multi Tent (SPTking07)
- PPC Holland - Airbus A321, Level, Španělsko, 1/200 (8719481221874)
- Borderlands 3: Next Level Edition - Xbox Digital (G3Q-01063)
- NEXT LEVEL RACING ELITE PU kůže, černá (NLR-G004)
- Vyrovnávací systém pro obklady a dlažby Smart Level (KU1898)
- Sit-Up Level posilovač břišních svalů 1 ks (38174)
- Lezyne Multi Drive 1000 (4712805996902)
- Solac CE4497 Multi Stillo (CE4497)
- ariete multi vapori compact 4205
- clarins multi active gift set
- lauben multi cooker 18sb recepty
- stable tc 3 multi clamp
- JOYO Multi-plug 5 (HN181163)
- BaByliss 7256PE Multi Steel (7256PE)
- JOYO Multi-plug 4 (HN181164)