Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz

Marketing v cestovním ruchu - Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2. vydání - Dagmar Jakubíková

Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí "Cs". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a další lidé, kteří se zabývají možnostmi využití marketingu v cestovním ruchu.

Podívejte se také Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0)

cena 369.0 Kč
Detail

Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0)

Elektronická kniha - autor Dagmar Jakubíková, 320 stran Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí "Cs". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a...

Podívejte se také Jak být skvělým vůdcem a předběhnout konkurenci

cena 314.0 Kč
Detail

Marketing v cestovním ruchu - Dagmar Jakubíková - e-kniha

eBook: Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí "Cs". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a další lidé, kteří se zabývají možnostmi využití marketingu v cestovním ruchu.

Podívejte se také 7 pilířů efektivního online marketingu: Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplav (978-80-7666-089-2)

cena 314.0 Kč
Detail

Management kvality služeb v cestovním ruchu (978-80-247-5021-7)

Elektronická kniha - autor Kateřina Ryglová, 192 stran Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu . Prezentuje zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a přináší cenná doporučení pro podnikatelskou praxi. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány.

Objev podobné jako Management kvality služeb v cestovním ruchu (978-80-247-5021-7)

cena 246.0 Kč
Detail

HOT - Jak uspět v digitálním světě

Audiokniha MP3 - Ať už se zabýváte čímkoliv, pravděpodobně existují technologie a nástroje, které to zvládnou za vás. - autor Filip Dřímalka, čte Jakub Hejdánek Audiokniha Filipa Dřímalka vám pomůže, jak uspět v digitálním světěAť už se zabýváte čímkoliv, pravděpodobně existují technologie a nástroje, které to zvládnou za vás. Nebo aspoň část práce. Rychleji, snadněji, levněji. A jejich zavedení do firemní komunikace, procesů, zpracování dat či inovací produktů je právě tím milníkem, který odděluje úspěšné firmy budoucnosti od těch, které zaniknou.Digitální transformace je jako hra, kterou musíte hrát. Dobrá zpráva ale je, že se správnými trumfy v rukou ji nelze prohrát.Málokde je však trefnější příměr 'snadno se řekne, těžko udělá’, než v případě transformace firmy. Obzvlášť když nevíte, kde a jak začít. Nebo s kým. Kniha HOT vám však odpoví na otázky, ukáže směr a popíše příklady z praxe mnoha českých firem. Pochopíte, že nejdůležitější částí procesu jsou...

Objev podobné jako HOT - Jak uspět v digitálním světě

cena 379.0 Kč
Detail

Dvojitá výhra: Jak uspět v práci i osobním životě (978-80-88407-10-2)

Kniha - autor Megan Hyatt Miller; Michael Hyatt, 208 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Je možné mít čas na kariéru, vztahy, a dokonce i sami na sebe? Všichni své kariéry rozjíždíme s dobrými úmysly. Jak se ale v práci zvyšuje stres a napětí, propadne řada z nás dříčské mýlce. Říkáme si: když ještě trochu přidám, zvládnu to. Ať ale makáme, jak chceme, povinnosti nás vždycky předběhnou. Pracujeme více a spíme méně, v kanceláři problémy řešíme a doma neustále nějaké vytváříme, chodíme na čím dál více schůzek a chybíme u čím dál více rodinných večeří a posezení s přáteli. Předpokládáme, že časem si budeme moci dopřát pauzu a věnovat se zdraví a vztahům. Z „časem“ se ale brzy stane synonymum pro „nikdy“. Jakmile někteří lidé objeví tuto nepříjemnou pravdu, dupnou na brzdu ctižádosti. Za tuhle volbu se ale také platí jistá daň. Skončíme s nevyužitým potenciálem, nižším příjmem a dalšími ztrátami. Stres a šílená pracovní doba nám už nedrtí zdraví ani osobní...

Objev podobné jako Dvojitá výhra: Jak uspět v práci i osobním životě (978-80-88407-10-2)

cena 119.0 Kč
Detail

HOT - Jak uspět v digitálním světě (9788075551016)

Kniha - autor Filip Dřímalka, 384 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá JAK USPĚT V DIGITÁLNÍM SVĚTĚAť už se zabýváte čímkoliv, pravděpodobně existují technologie a nástroje, které to zvládnou za vás. Nebo aspoň část práce. Rychleji, snadněji, levněji. A jejich zavedení do firemní komunikace, procesů, zpracování dat či inovací produktů je právě tím milníkem, který odděluje úspěšné firmy budoucnosti od těch, které zaniknou. Digitální transformace je jako hra, kterou musíte hrát. Dobrá zpráva ale je, že se správnými trumfy v rukou ji nelze prohrát.Málokde je však trefnější příměr 'snadno se řekne, těžko udělá’, než v případě transformace firmy. Obzvlášť když nevíte, kde a jak začít. Nebo s kým. Kniha HOT vám však odpoví na otázky, ukáže směr a popíše příklady z praxe mnoha českých firem. Pochopíte, že nejdůležitější částí procesu jsou lidé – Humans, nastolená inovační atmosféra Organizace, konkrétní Technologie i to, jak je vyhledávat. Naučíte se experimentovat,...

Objev podobné jako HOT - Jak uspět v digitálním světě (9788075551016)

cena 379.0 Kč
Detail

HOT - Jak uspět v digitálním světě - Filip Dřímalka - e-kniha

eBook: „Vynikající čtení a návod, jak na digitální kulturu.“ – Rudolf Urbánek, CEO Microsoft CZ & SK „Chcete-li recept na lepší život, potřebujete tuto knihu. Mně a innogy už Filip to tajemství prozradil. Od té doby máme všichni více času na podstatné věci. A o zbytek se stará digitalizace.“– Erika Vorlová, Chief Services Officer společnosti GasNet Digitální transformace je jako hra, kterou musíte hrát. Dobrá zpráva zní: se správnými trumfy v rukou ji nelze prohrát.Ať už se zabýváte čímkoli, pravděpodobně existují technologie, které část práce zvládnou za vás. Rychleji, snadněji, levněji. A právě schopnost zapojit je do firemní komunikace, zpracování dat či inovace produktů rozhoduje o tom, zda vaši firmu čeká v budoucnu úspěch, nebo zánik. Filip Dřímalka vám ukáže, jak a kde začít, podpoří vás příklady z praxe mnoha českých firem, naučí experimentovat, testovat, propojovat týmy a nacházet inspiraci. Svět je plný možností, otevřený, efektivní. Využijte toho! H: HUMANSDigitální kompetence vašich lidí O: ORGANIZATIONSInovační atmosféra ve firmě T: TECHNOLOGIESSchopnost vybrat ty správné nástroje Mimo jiné se dozvíte:- Že digitálním lídrem, který nadchne ostatní, se může stát i řadový člen týmu- Jak sblížit a efektivně propojit členy IT oddělení s ostatními zaměstnanci- Kolik času vám ušetří zapojení chatbotů, hlasového ovládání a chytré automatizace- Jak posuzovat vhodnost nástrojů pomocí metody S.P.O.R.T. a kdy použít SPRINT- Jak vám agilita ve firemní kultuře zabrání upadnout do pasti „inovačního divadla“ O autoroviFilip Dřímalka se zabývá digitální transformací a využitím informačních technologií v byznysu. Je zakladatelem konzultační agentury EF1 a projektu Digiskills.cz, zaměřeného na rozvoj digitálních dovedností ve firmách. Spolupracuje například se společnostmi Škoda Auto, ČSOB, innogy, T-Mobile, Sodexo či Henkel. S manželkou a dvěma dětmi žije v Brně.

Objev podobné jako HOT - Jak uspět v digitálním světě - Filip Dřímalka - e-kniha

cena 299.0 Kč
Detail

HOT - Jak uspět v digitálním světě (978-80-755-5101-6)

Elektronická kniha - autor Filip Dřímalka, 384 stran, česky JAK USPĚT V DIGITÁLNÍM SVĚTĚAť už se zabýváte čímkoliv, pravděpodobně existují technologie a nástroje, které to zvládnou za vás. Nebo aspoň část práce. Rychleji, snadněji, levněji. A jejich zavedení do firemní komunikace, procesů, zpracování dat či inovací produktů je právě tím milníkem, který odděluje úspěšné firmy budoucnosti od těch, které zaniknou. Digitální transformace je jako hra, kterou musíte hrát. Dobrá zpráva ale je, že se správnými trumfy v rukou ji nelze prohrát.Málokde je však trefnější příměr 'snadno se řekne, těžko udělá’, než v případě transformace firmy. Obzvlášť když nevíte, kde a jak začít. Nebo s kým. Kniha HOT vám však odpoví na otázky, ukáže směr a popíše příklady z praxe mnoha českých firem. Pochopíte, že nejdůležitější částí procesu jsou lidé – Humans, nastolená inovační atmosféra Organizace, konkrétní Technologie i to, jak je vyhledávat. Naučíte se experimentovat, testovat,...

Objev podobné jako HOT - Jak uspět v digitálním světě (978-80-755-5101-6)

cena 299.0 Kč
Detail

Jak uspět (ne)jen jako náctiletý - Kristýna Volfová

Velké množství lidí se soustředí na úspěch ve vnějším světě. Co když skutečný úspěch musíte nejprve zažehnout uvnitř sebe? Kniha Jak uspět nejen jako náctiletý patří do rukou vám všem, kteří toužíte uspět. Nezáleží na tom, jestli začínáte přemýšlet nad svými sny ve dvaceti, či padesáti letech. Záleží na přístupu, kterým situaci vytváříte. Tak pojďme s pomocí této knihy z vašich snů udělat realitu.

Objev podobné jako Jak uspět (ne)jen jako náctiletý - Kristýna Volfová

cena 250.0 Kč
Detail

Jak uspět na internetu (978-80-876-7255-6)

Elektronická kniha - autor Jiří Adamec, 140 stran, česky Jak uspět na internetu? Zkušení online podnikatelé vás seznámí s nejnovějšími online trendy a možnostmi jejich praktického nasazení. To vše s maximálním důrazem na jednoduchost, srozumitelnost i pro naprostého laika a specifičnost českého prostředí. Seznámí vás s nejužitečnějšími nástroji, které můžete potřebovat pro tvorbu e-shopu, prodejního webu nebo jednoduché webové prezentace. Předvedou nástroje českých vývojářů pro správu kontaktů nebo zákaznickou podporu. Jestliže začínáte podnikat na internetu, tato kniha vám bude neocenitelným průvodcem, který ukáže cestu. Ukáže vše od výběru a registrace domény, výběr webhostingu, spuštění webové prezentace a realizaci případných prodejních kampaní. Vše s důrazem na jednoduchost a cenovou nenáročnost zvoleného řešení.

Objev podobné jako Jak uspět na internetu (978-80-876-7255-6)

cena 139.0 Kč
Detail

Jak uspět při obchodním telefonování (978-80-247-5043-9)

Elektronická kniha - autor Miroslav Princ, 176 stran Ať už jste podnikatel nebo zaměstnanec, pracujete ve financích, realitách, telekomunikacích, reklamě nebo váneziskovém sektoru — pokud si po telefonu domlouváte schůzky nebo získáváte objednávky, vátéto knize naleznete praktické a vyzkoušené tipy a návody, sájejichž pomocí snadno a rychle navážete kontakt sánovými zákazníky a klienty a prolomíte bariéru jejich odmítání. Ať už voláte do firem nebo domácností, na studené kontakty, na doporučení anebo současným klientům, až tuto knihu dočtete, budete mít vše, co potřebujete kátomu, abyste zvýšili své výsledky zátelefonování o desítky i stovky procent.

Objev podobné jako Jak uspět při obchodním telefonování (978-80-247-5043-9)

cena 254.0 Kč
Detail

Partnerství: Jak uspět ve velkém dobrodružství (978-80-262-0484-8)

Kniha - autor Guy Gilbert, 88 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Autor odpovídá na otázky související s partnerským životem se svým osvědčeným pedagogickým a vypravěčským talentem. Za svého více než padesátiletého kněžského i výchovného působení už viděl množství neúspěchů, ale i úspěchů v partnerské lásce. Nabízí své názory, reflexe, rady, protkané krátkými příběhy ze života, jak je jeho zvykem, poskytuje opěrné body pro rozhodnutí v různých životních situacích. Věnuje se mladým lidem, střední generaci i seniorům. Zdůrazňuje velkou důležitost dobré vzájemné znalosti dvojice, nutnost uvědomovat si rozdíl mezi láskou a vášní, přikládat velkou váhu vzájemnému dialogu, potřebu ochraňovat intimitu navzdory tendencím současného života. Knihu ocení čtenáři se zájmem o myšlenky a činnost známého kněze a vychovatele delikventní mládeže, o jeho pohled na otázky partnerství a manželství. Guy Gilbert, známý francouzský vychovatel delikventní mládeže, kněz,...

Objev podobné jako Partnerství: Jak uspět ve velkém dobrodružství (978-80-262-0484-8)

cena 144.0 Kč
Detail

(Ne)gramotný rodič: Jak uspět jako rodič (978-80-270-6332-1)

Kniha - 320 stran, česky, brožovaná bez přebalu matná Děti jen zrcadlí své rodiče. Začít je potřeba u sebe.Knížka je pro všechny budoucí i stávající rodiče i další dospělé, protože jsme všichni i děti svých rodičů. Často ani nechápeme, co a proč se nám v životě děje. Tudíž pochopením souvislostí s mým dětstvím a stávajícím životem dokážeme také nejlépe napravit výchovné omyly a převzaté vzorce chování od svých rodičů a vytvořit tak svým dětem to nejlepší zázemí pro jejich zdravý růst.Obsahuje 10 hlavních rodičovských omylů, 10 principů úspěšného rodiče a 13 praktických nástrojů, metod a technik, jak vytvořit doma pohodu a harmonii. Obsahuje 11 příběhů z koučinkového křesla. Je plná i konkrétních praktických příkladů a pomůcek k zapracování ve své rodině. Je to tudíž i praktický nástroj pro život.Motivuje dospělé a vede je začít pracovat nejdřív na sobě a svém partnerském vztahu a budování rodinného hnízda, protože to vše zásadně ovlivňuje a nastavuje děti pro...

Objev podobné jako (Ne)gramotný rodič: Jak uspět jako rodič (978-80-270-6332-1)

cena 259.0 Kč
Detail

Marketing podnikov cestovného ruchu (978-80-8168-812-6)

Kniha – autor Marian Gúčik, 200 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá - autor Marian Gúčik, 200 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Za štvrťstoročie fungovania slovenskej ekonomiky v podmienkach trhového hospodárstva sa vytvorili podmienky aj na uplatňovanie marketingu v podnikovom riadení. Cieľom predkladanej publikácie je prispieť k rozvoju marketingového riadenia podnikov cestovného ruchu bez ohľadu na ich veľkosť a predmet podnikania. Z obsahového hľadiska je publikácia venovaná mikromarketingu producentov služieb cestovného ruchu, sprostredkovateľom služieb cestovného ruchu a marketingu atraktivít cestovného ruchu. Len v nevyhnutnej miere si všíma aj problematiku marketingu cieľového miesta cestovného ruchu. Kniha je určená nielen tým, ktorí podnikajú v rôznych odvetviach služieb cestovného ruchu (ubytovacie a pohostinské zariadenia, cestovné kancelárie a cestovné agentúry, návštevnícke atraktivity), ale aj výkonným zamestnancom, ktorí...

Objev podobné jako Marketing podnikov cestovného ruchu (978-80-8168-812-6)

cena 428.0 Kč
Detail

Síla introvertů: Jak uspět ve světě, který přeje extrovertům (978-80-247-4735-4)

Kniha - autor Sylvia Löhken, 224 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Konečně kniha, která se zabývá vnímavou polovinou lidí – introverty - se všemi jejich silnými stránkami a bariérami v komunikaci s druhými i sebou samými. Tato jedinečná publikace je vhodná pro všechny introvertní osobnosti, které díky ní pochopí sami sebe. Dozví se, jak skvělé jsou jejich silné stránky a přednosti, jako například vytrvalost, schopnost naslouchat nebo analytické myšlení – dovednosti, které jsou dnes potřeba více než kdy jindy. Introverti získají prověřené strategie a praktické tipy, jak řešit překážky vyplývající z jejich introvertní povahy, jak navazovat kontakty, jak jednat a vystupovat na veřejnosti. Pro extroverty kniha nabízí cenné informace pro pochopení introvertů a ukazuje, co se od nich mohou naučit – jak v soukromém, tak profesním životě. Velmi čtivá, zajímavá a dobře strukturovaná knížka obsahuje také mnoho testů, příběhů introvertních lidí či otázek a...

Objev podobné jako Síla introvertů: Jak uspět ve světě, který přeje extrovertům (978-80-247-4735-4)

cena 248.0 Kč
Detail

Kuchařka pro dceru: 155 vyzkoušených receptů, jak uspět hned napoprvé (978-80-905806-1-9)

Kniha – Kuchařka pro dceru naučí všechna důležitá jídla tak, jak by vás to naučila matka, kdyby na to měla čas – autor Jana Florentýna Zatloukalová, 408 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Kuchařka pro dceru naučí všechna důležitá jídla tak, jak by vás to naučila matka, kdyby na to měla časKuchařka pro všechny, kdo zatím v kuchyni tápou a hledají sebevědomí, povzbuzení a vysvětlení. Obsahuje všechny důležité recepty do začátku domácí kuchařské kariéry.Tahle knížka je jiná než ostatní kuchařky pro začátečníky, je psaná vtipně a s láskou. Nepřikazuje, nehemží se nejasnými pojmy, nezdráhá se přesně vysvětlovat, co se děje v hrnci, a ochotně upozorní na časté chyby. Naučí vás o vaření přemýšlet, vezme vás kamarádsky za ruku a pomůže odhalit kuchařská tajemství. Díky ní uvaříte dokonalé jídlo hned napoprvé. Zvládnete s ní vše, co budete potřebovat – od špaget po svíčkovou. Je to jediná kuchařka na trhu, kterou se můžete provařit od začátku až do konce, jeden...

Objev podobné jako Kuchařka pro dceru: 155 vyzkoušených receptů, jak uspět hned napoprvé (978-80-905806-1-9)

cena 399.0 Kč
Detail

Od myšlenky k reálným obchodům: Praxe finančníka: jak uspět na burze (978-80-903874-8-5)

Kniha - autor Petr Podhajský, 208 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Cílem této knihy je seznámit vás s burzovním obchodováním (tradingem) a ukázat cestu, jak konkrétně lze v tomto prostředí zvítězit. Cestu od nezbytné teorie až po první konkrétní obchodní přístupy, se kterými můžete začít. Autor knihy má za sebou dvacetiletou osobní kariéru tradera, zkušenosti s mentorováním tisíců obchodníků, je autorem serveru Finančník.cz a několika velice úspěšných knih o tradingu. Ve své nové knize plné poznatků z profesionální autorovy praxe s trhy vám ukáže ty nejdůležitější principy, které dnes vnímá jako absolutně nezbytné pro úspěch v trzích. Principy, jejichž opomenutí vede vesměs ke ztrátám času, financí a iluzí. Úspěšné obchodování v sobě kombinuje mnoho aspektů. Nejpodstatnější je ale především porozumět kontrole podstupovaného rizika a dlouhodobě systematicky přeměňovat příležitosti na reálné obchody. Nezáleží na tom, kolik toho umíte nyní a kolik máte...

Objev podobné jako Od myšlenky k reálným obchodům: Praxe finančníka: jak uspět na burze (978-80-903874-8-5)

cena 277.0 Kč
Detail

Účetnictví pro střední a vyšší odborné školy v hotelnictví a cestovním ruchu (978-80-7373-036-9)

Kniha - česky Učebnice základů účetnictví „šitých na míru“ RVP a tematických plánů hotelových škol seznamuje žáky s významem účetnictví pro řízení firmy v oblasti hotelnictví a cestovního ruchu. Obsahuje také procvičovací příklady s řešením, kontrolní otázky, shrnutí v závěru kapitol, přílohy (např. ukázky různých formulářů, směrná účtová osnova) a výsledky a řešení úloh. Má schvalovací doložku MŠMT.

Objev podobné jako Účetnictví pro střední a vyšší odborné školy v hotelnictví a cestovním ruchu (978-80-7373-036-9)

cena 151.0 Kč
Detail

Znalostní management v cestovním ruchu - Martina Hoffmannová, Ema Šimková

Monografie se zaměřuje na jeden z hlavních prvků v oblasti managementu znalostí, a tím je transfer znalostí a řízení transferu znalostí. Předmětem zájmu je významný zdroj znalostí pro cestovní ruch, kterým je akademická obec. Publikace tak reaguje na aktuální trendy, kdy schopnost, resp. nutnost měnit se a flexibilně reagovat na změny okolí vychází ze schopnosti učit se. Znalosti jsou proto v současnosti jedním z nejdůležitějších zdrojů organizace. Cílem monografie je popsat transfer znalostí z akademického prostředí směrem k podnikům cestovního ruchu a zdůvodnit nutnost vytváření efektivního systému sdílení a transferu znalostí nejen v podnicích, ale zejména v rámci destinace cestovního ruchu. Snahou je kriticky posoudit, v čem jsou akademické znalosti pro podniky cestovního ruchu přínosem a zda jsou použitelné v praxi. Výstupem monografie je návrh modelu transferu znalostí v destinaci cestovního ruchu a naznačení směrů dalšího výzkumu v oblasti transferu znalostí zejména z akademické sféry směrem k podnikům cestovního ruchu.

Objev podobné jako Znalostní management v cestovním ruchu - Martina Hoffmannová, Ema Šimková

cena 178.0 Kč
Detail

Management kvality služeb v cestovním ruchu - Kateřina Ryglová, Ida Rašovská

Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z jiných oblastí služeb, protože principy kvality služeb a hodnocení zákazníky jsou stejné pro všechny typy služeb. Kvalita služeb je jednou z oblastí, ve které máme stále značné rezervy. Na trhu přitom dosud chyběla publikace, která by se kvalitě služeb komplexně věnovala, a tato nová knížka mezeru na trhu vyplňuje. Uznávaní autoři představují modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikují je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu (cestovních kancelářích a agenturách, hotelnictví a gastronomii, dopravě atd.) a v destinacích. Prezentují zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a na jejich základě přinášejí cenná doporučení pro podnikatelskou praxi, např. jaké jsou hlavní faktory kvality v dílčích odvětvích CR dle jejich vlivu na celkovou spokojenost klienta, ukazatele kvality pro různé typy destinací apod. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány.

Objev podobné jako Management kvality služeb v cestovním ruchu - Kateřina Ryglová, Ida Rašovská

cena 259.0 Kč
Detail

Domácí sýry, 2. rozšířené vydání (978-80-264-2002-6)

Elektronická kniha - Vyzkoušejte si výrobu vlastního sýra! Získáte úžasné dobroty a naleznete nové hobby! - autor Petra Rubášová, 160 stran Vyzkoušejte si výrobu vlastního sýra! Získáte úžasné dobroty a naleznete nové hobby!Podle této knihy se naučíte vyrábět mnoho druhů domácích sýrů. Nepotřebujete vlastní krávy, kozy ani ovce, nemusíte bydlet na statku. Stačí se jen řídit pokyny zkušené autorky, sehnat si doporučované pomůcky a přísady a pečlivě dodržovat postupy.Vyrobíte si sýry jak s českou tradicí, tak i sýry zahraničního původu, dozvíte se, kam můžete v Evropě vyrazit na statky se sýrovou turistikou, a naleznete zde hodně zajímavých receptů, v nichž uplatníte své sýrové výrobky. Vše je doplněno názornými fotografiemi.

Objev podobné jako Domácí sýry, 2. rozšířené vydání (978-80-264-2002-6)

cena 209.0 Kč
Detail

Management kvality služeb v cestovním ruchu - Kateřina Ryglová, Ida Rašovská - e-kniha

eBook: Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z jiných oblastí služeb, protože principy kvality služeb a hodnocení zákazníky jsou stejné pro všechny typy služeb. Kvalita služeb je jednou z oblastí, ve které máme stále značné rezervy. Na trhu přitom dosud chyběla publikace, která by se kvalitě služeb komplexně věnovala, a tato nová knížka mezeru na trhu vyplňuje. Uznávaní autoři představují modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikují je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu (cestovních kancelářích a agenturách, hotelnictví a gastronomii, dopravě atd.) a v destinacích. Prezentují zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a na jejich základě přinášejí cenná doporučení pro podnikatelskou praxi, např. jaké jsou hlavní faktory kvality v dílčích odvětvích CR dle jejich vlivu na celkovou spokojenost klienta, ukazatele kvality pro různé typy destinací apod. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány.

Objev podobné jako Management kvality služeb v cestovním ruchu - Kateřina Ryglová, Ida Rašovská - e-kniha

cena 246.0 Kč
Detail

Strategický marketing - Dagmar Jakubíková - e-kniha

eBook: Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Publikace je určena jak marketingovým praktikům, manažerům a podnikatelům, tak studentům vysokých škol a MBA studií i dalším lidem, kteří mají zájem hlouběji proniknout do tajů marketingu. Upozorňuje na důležitou úlohu strategického řízení v životě firem a organizací a na jeho provázanost s marketingem. Přehledně zasvěcuje do problematiky strategického marketingu, vysvětluje jeho obsah a důležitost v rámci každého podnikání. Od podstaty strategického marketingu se dostáváme k jednotlivým etapám strategického řídícího procesu, kterými jsou situační analýza včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizace a kontrola, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Zcela nově se kniha věnuje implementaci marketingových strategií, možnostem organizace marketingu ve firmě a marketingové kontrole. Srozumitelný výklad je doplněn příklady z praxe reálných firem.

Objev podobné jako Strategický marketing - Dagmar Jakubíková - e-kniha

cena 421.0 Kč
Detail

Jak uspět při obchodním telefonování: Získejte jistotu, domluvte si více schůzek a uzavřete více obc (978-80-247-5043-9)

Kniha - autor Miroslav Princ, 176 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Ať už jste podnikatel nebo zaměstnanec, pracujete ve financích, realitách, telekomunikacích, reklamě nebo v neziskovém sektoru – pokud si po telefonu domlouváte schůzky nebo získáváte objednávky, v této knize naleznete praktické a vyzkoušené tipy a návody, s jejichž pomocí snadno a rychle navážete kontakt s novými zákazníky a klienty a prolomíte bariéru jejich odmítání. Ať už voláte do firem nebo domácností, na studené kontakty, na doporučení anebo současným klientům, až tuto knihu dočtete, budete mít vše, co potřebujete k tomu, abyste zvýšili své výsledky z telefonování o desítky i stovky procent.

Objev podobné jako Jak uspět při obchodním telefonování: Získejte jistotu, domluvte si více schůzek a uzavřete více obc (978-80-247-5043-9)

cena 235.0 Kč
Detail

Předběžná opatření ve věcech ochrany proti domácímu násilí - 2. vydání (978-80-759-8575-0)

Elektronická kniha - autor Kateřina Čuhelová, 138 stran, česky Publikace se zabývá jevem provázejícím společnost od nepaměti, jímž je domácí násilí. Snaží se názornými příklady zodpovědět otázky, jak se má ohrožená osoba proti domácímu násilí bránit, zda je potřeba nástroj ochrany nabídnout jen ohrožené osobě, nebo také někomu dalšímu (např. rodičům, dětem), či zda je možné ohrožené osobě poskytnout ochranu i proti její vůli.Publikace zpracovává institut předběžného opatření upravený v zákoně o zvláštních řízeních soudních (tedy v občanském právu procesním), které má k dispozici osoba ohrožená domácím násilím nebo stalkingem a kterým týraná osoba může docílit dočasné ochrany.Autorka publikace se na danou problematiku specializuje v rámci své soudní praxe. Tato skutečnost se odráží i ve velmi názorném používání konkrétních případů z praxe. Druhé vydání reflektuje právní stav a rozhodovací praxi k 1. 10. 2019.

Objev podobné jako Předběžná opatření ve věcech ochrany proti domácímu násilí - 2. vydání (978-80-759-8575-0)

cena 265.0 Kč
Detail

Strategický marketing - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček - e-kniha

eBook: Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. V novém vydání autoři věnují větší pozornost udržitelnému rozvoji a reagují na změny probíhající všude kolem nás – na vliv nových technologií a s nimi spojeného průmyslu 4.0 a umělé inteligence. V návaznosti na tyto změny se mění i marketing a na výsluní se dostávají tzv. digitální marketing a zákaznická oddělení. Výklad pokrývá všechna témata strategického marketingu v logické návaznosti: od vysvětlení podstaty strategického řízení firem přes jednotlivé etapy strategického řídicího procesu až po propojení strategického řízení se strategickým marketingem. Autoři vycházejí ze svých praktických zkušeností z dlouholeté pedagogické i profesní praxe. Publikace je určena vlastníkům firem, manažerům, marketingovým pracovníkům, studentům vysokých škol a MBA programů a všem zájemcům, kteří se chtějí blíže seznámit se strategickým marketingem.

Objev podobné jako Strategický marketing - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček - e-kniha

cena 509.0 Kč
Detail

Strategický marketing - Strategie a trendy - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček

Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. V novém vydání autoři věnují větší pozornost udržitelnému rozvoji a reagují na změny probíhající všude kolem nás – na vliv nových technologií a s nimi spojeného průmyslu 4.0 a umělé inteligence. V návaznosti na tyto změny se mění i marketing a na výsluní se dostávají tzv. digitální marketing a zákaznická oddělení.Výklad pokrývá všechna témata strategického marketingu v logické návaznosti: od vysvětlení podstaty strategického řízení firem přes jednotlivé etapy strategického řídicího procesu až po propojení strategického řízení se strategickým marketingem. Autoři vycházejí ze svých praktických zkušeností z dlouholeté pedagogické i profesní praxe.Publikace je určena vlastníkům firem, manažerům, marketingovým pracovníkům, studentům vysokých škol a MBA programů a všem zájemcům, kteří se chtějí blíže seznámit se strategickým marketingem.

Objev podobné jako Strategický marketing - Strategie a trendy - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček

cena 536.0 Kč
Detail

Cestovní ruch (978-80-7402-216-6)

Kniha - autor Alena Lachmanová, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Výuka pokrývá tato témata: Cestovní ruch a jeho úloha v moderní společnosti Typologie cestovního ruchu Cestovní kanceláře a cestovní agentury Informační a rezervační technologie v cestovním ruchu Dopravní procesy v cestovním ruchu Ubytovací služby v cestovním ruchu Stravovací služby v cestovním ruchu Průvodcovské a animační služby Destinační management Marketing cestovního ruchu Služby pasových a celních orgánů Mezinárodní turismus

Objev podobné jako Cestovní ruch (978-80-7402-216-6)

cena 189.0 Kč
Detail

Najkrajšie slovenské svetové rozprávky (978-80-8154-091-2)

Kniha - autor Pavol Dobšinský, 180 stran, slovensky, imitace kůže Výber najkrajších slovenských svetových rozprávok, napr.: Škrupinový zámok, Zázračná lampa, Jelenček ...

Objev podobné jako Najkrajšie slovenské svetové rozprávky (978-80-8154-091-2)

cena 208.0 Kč
Detail

Mezinárodní marketing: Strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání (978-80-271-3006-1)

Kniha - autor Hana Machková; Martin Machek, 208 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe.

Objev podobné jako Mezinárodní marketing: Strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání (978-80-271-3006-1)

cena 261.0 Kč
Detail

Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)

Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do...

Objev podobné jako Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)

cena 189.0 Kč
Detail

Chci uspět v IT (978-80-251-4162-5)

Elektronická kniha - autor Martin Knotek, 96 stran Rádi byste si vybudovali úspěšnou kariéru v oblasti IT, ale nevíte, jak začít? Chcete vědět, jak vypadá typické prostředí IT, s čím se setkáte a co budete potřebovat za znalosti? Autor vám v této publikaci nastíní, jak to v IT světě chodí, a poskytne doporučení pro výběr studia a podklady pro výběr směru, kterým se ve své kariéře můžete vydat. Celá publikace je navíc psána velmi stručným, srozumitelným jazykem. Ihned na začátku knihy najdete to nejdůležitější: devět kroků vedoucí k úspěšné IT kariéře.Kniha se mimo jiné věnuje těmto tématům: * Různé druhy IT společností * Jak se připravit na IT obor na všech stupních škol* Základy informačních technologií * Dostupné pracovní pozice * Projektové řízení a testování * Výklad důležitých pojmů***O autorovi: Martin Knotek působí v oblasti informačních technologií již přes deset let, z toho metodikami projektového řízení a zvyšování kvality IT...

Objev podobné jako Chci uspět v IT (978-80-251-4162-5)

cena 99.0 Kč
Detail

UNESCO Svetové dedičstvo Slovenska - Monika Srnková

Svetová organizácia Unesco bola založená v roku 1945. Jednou z činností organizácie je aj vytváranie Zoznamu svetového kultúrneho a prírodného dedičstva národov z celého sveta. V zozname Unesco sa nachádzajú rôzne kultúrne pamiatky a prírodné vzácnosti aj z našej krajiny, zo Slovenska. V zozname máme zapísané historické centrum Bardejova a Banskej Štiavnice, jaskyne Slovenského krasu, obývanú dedinku Vlkolínec, najväčší hrad v strednej Európe - Spišský hrad a okolie ale aj drevené kostolíky na severovýchode Slovenska.

Objev podobné jako UNESCO Svetové dedičstvo Slovenska - Monika Srnková

cena 159.0 Kč
Detail

Sami v moři konkurence ()

Audiokniha MP3 - Marketing management bez kapky teorie ve 20 problémech a 80 řešeních. Marketing management bez kapky teorie ve 20 problémech a 80 řešeníchPři nelehké plavbě v moři konkurence se vám mohou hodit znalosti o správném přemýšlení na cestě za úspěchem – ve světě, životě a byznysu, o marketingu, podnikání, o myšlení člověka, který nechce prohrávat, o myšlení firmy, která touží uspět na konkurenčním trhu, o filosofii podnikání, o podstatě marketingového managementu či o zkušenostech a nápadech z přednášek, workshopů i z mého rozhlasového pořadu Byznys poradna na rádiu Zet.

Objev podobné jako Sami v moři konkurence ()

cena 299.0 Kč
Detail

Cestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi (978-80-247-4039-3)

Elektronická kniha - autor Kateřina Ryglová, Michal Burian, Ida Vajčnerová, 216 stran Prakticky zaměřená publikace s mnoha příklady je určena zejména podnikatelům v cestovním ruchu, pracovníkům veřejné správy a vzhledem k tomu, že představuje i teoretická východiska, tak i studentům středních a vysokých škol. Kniha pojednává o jednotlivých oblastech cestovního ruchu (CR): počínaje ubytovacími a stravovacími službami přes dopravní služby až po služby průvodců a cestovní kanceláře a agentury. Dále se věnuje řízení destinace a financování rozvoje CR a legislativním podmínkám CR, aplikuje principy marketing managementu do cestovního ruchu a přibližuje specifické techniky a formy CR. Čtivá publikace shrnuje všechny důležité oblasti cestovního ruchu (teoretické východisko plus praktická aplikace) a poskytuje tak čtenářům komplexní přehled od obecných zákonitostí až po specifické nástroje řízení cestovního ruchu.

Objev podobné jako Cestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi (978-80-247-4039-3)

cena 254.0 Kč
Detail

Bino Farma v cestovním kufříku

Tato skvělá hračka seznámí dítě zábavnou formou se životem na farmě. Po otevření se dá jedna strana rozložit a slouží jako hrací plocha. Najdete zde rozličná zvířátka, jako je pejsek, ovečka, kravička, kačenka, prasátko a další. Zvířátka jsou robustní, vyrobena z masivního dřeva.

Objev podobné jako Bino Farma v cestovním kufříku

cena 369.0 Kč
Detail

Cestovní ruch pro střední školy a pro veřejnost (978-80-7373-151-9)

Kniha - 160 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice je určena studentům středních odborných a vyšších odborných škol se zaměřením na cestovní ruch, obchodním akademiím pro volitelný předmět cestovní ruch, pro posluchače rekvalifikačních kurzů a též pro odbornou veřejnost v cestovním ruchu. Ve výkladu jsou zpočátku vysvětleny základní pojmy a v dalších kapitolách je cestovní ruch probírán ze všech důležitých aspektů. Výkladový text je doplněn řadou příkladů z praxe a modelovými situacemi z průvodcovské činnosti. Prověření znalostí umožňují otázky a úkoly průběžně zařazované v textu a v závěru kapitol. Třetí, upravené vydání vychází z novelizovaného zákona o cestovním ruchu, který nabyl účinnosti 1. 7. 2018.

Objev podobné jako Cestovní ruch pro střední školy a pro veřejnost (978-80-7373-151-9)

cena 189.0 Kč
Detail

Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)

Elektronická kniha - autor Hana Volfová, 240 stran, česky Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu. Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu. Kniha je ideální jako učebnice pro studenty marketingových oborů, své uplatnění však najde také u široké odborné veřejnosti.

Objev podobné jako Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)

cena 280.0 Kč
Detail

Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)

Kniha - autor Eva Jaderná, 240 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu. Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu. Kniha je ideální jako učebnice pro studenty marketingových oborů, své uplatnění však najde také u široké odborné veřejnosti.

Objev podobné jako Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)

cena 286.0 Kč
Detail

Londýn - Víkend, 2. vydání

Aktuální průvodce pro milovníky zážitků vás provede Londýnem.

Objev podobné jako Londýn - Víkend, 2. vydání

cena 209.0 Kč
Detail

Neonové experimenty - 2 vydání

Schovejte se v temné místnosti a vyzkoušejte si reakce neonových pigmentů pod UV světýlkem. Dejte průchod své fantazii a vyrobte si neonové svítící mouchy. V sadě naleznete experimenty světélkující ve tmě a zajímavosti o fluorescenci okolo nás. Ideální zábava pro jednotlivce i skupinu. Ponořte se do tajů chemie, fyziky i biologie. Sada Neonové experimenty obsahuje: 1 zkumavka a stojánek, 1 odměrka, 1 UV svítilna, 1 lahvička růžového neonového barviva, 1 lahvička žlutého neonového barviva, 1 sáček se sádrou (24 g), 1 forma na hmyz, 1 míchací tyčinka, 2 pipety, 5 vatových tyčinek, 2 pěnové lepicí pásky, 2 černé knoflíky

Objev podobné jako Neonové experimenty - 2 vydání

cena 312.0 Kč
Detail

Němčina slovníček, 2. vydání

Cenově výhodný slovník s dostatečně velkým heslářem do kapsy i do kabelky, na dovolenou i ke studiu.

Objev podobné jako Němčina slovníček, 2. vydání

cena 160.0 Kč
Detail

Krakov - Poznejte, 2. vydání

16 nejlepších prohlídkových tras, na kterých poznáte Krakov a okolí.

Objev podobné jako Krakov - Poznejte, 2. vydání

cena 209.0 Kč
Detail

Paříž - Víkend, 2. vydání

Druhé vydání průvodce s rozkládací mapou vám umožní zažít v Paříži víkend, na který se nezapomíná.

Objev podobné jako Paříž - Víkend, 2. vydání

cena 209.0 Kč
Detail

Řím - Víkend, 2. vydání

Druhé vydání zážitkového průvodce s mapou vás zláká magickou atmosférou Říma.

Objev podobné jako Řím - Víkend, 2. vydání

cena 209.0 Kč
Detail

Vídeň - Víkend, 2. vydání

Druhé vydání zeleného průvodce pro opravdové romantiky vás provede po Vídni.

Objev podobné jako Vídeň - Víkend, 2. vydání

cena 209.0 Kč
Detail

Pecková Dagmar: Hříšnice - CD (SU4181-2)

Hudební CD - Za provokativním názvem nového alba mezzosopranistky Dagmary Peckové se skrývá pozoruhodná dramaturgická myšlenka. Tím, co spojuje život moderního člověka s hrdinkami antické mytologie, je princip hříchu - a odpuštění. Snad všechny zde ztvárněné postavy jsou ženy chytré a mocné, často obdařené nadpřirozenými schopnostmi. Ženy odhodlané použít nejsilnějších prostředků, aby získaly, po čem touží - nebo aby se pomstily. Ženy zrazené lstí či zraněné vlastní láskou. Hned úvodní árie Massenetovy Marie Magdalény otevírá prostor pro poselství - že totiž jedinou cestou z hříchu je odpuštění. „Když se podíváte na postavy v mezzosopránovém oboru, tak téměř každá se dá označit za hříšnici. Snad je to temnější barvou hlasu...”, uvádí k nahrávce Dagmar Pecková. Každá „hříšnice” je v jejím podání psychologicky a emocionálně do hloubky propracovaná. Zdrojem této hloubky a inspirace byla zde vedle vlastní životní zkušenosti sólistky také skvěle doprovázející...

Objev podobné jako Pecková Dagmar: Hříšnice - CD (SU4181-2)

cena 339.0 Kč
Detail

Marketing... je věda kreativní (978-80-875-0071-2)

Elektronická kniha - autor Radomila Soukalová, 158 stran Pomůcka pro pochopení logiky marketingového myšlení a jeho uvádění do praxe.

Objev podobné jako Marketing... je věda kreativní (978-80-875-0071-2)

cena 69.0 Kč
Detail

Sami v moři konkurence - Leoš Bárta

Při nelehké plavbě v moři konkurence se vám mohou hodit znalosti o: - správném přemýšlení na cestě za úspěchem – ve světě, životě a byznysu, - marketingu, - podnikání, - myšlení člověka, který nechce prohrávat, - myšlení firmy, která touží uspět na konkurenčním trhu, - filosofii podnikání, - podstatě marketingového managementu, - zkušenostech a nápadech z přednášek, workshopů i z mého rozhlasového pořadu Byznys poradna na rádiu Zet. Navíc bez jediného odborného termínu.

Objev podobné jako Sami v moři konkurence - Leoš Bárta

cena 179.0 Kč
Detail

Gramatika současné ruštiny, 2. vydání

Průvodce ruštinou s tipy ze současného jazyka a seznamem nepravidelných sloves.

Objev podobné jako Gramatika současné ruštiny, 2. vydání

cena 205.0 Kč
Detail

Podívejte se také