Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Absolutní základy moderního marketingu
Audiokniha MP3 Dan Miller, čte Vítězslav Kryške "Změňte svůj marketing, změňte svůj život!" Ať prodáváte jakýkoliv výrobek nebo službu, vaše schopnost účinně vstoupit na trh je jednou z nejdůležitějších schopností, kterou se můžete naučit. v "Absolutních základech moderního marketingu" se během 70 minut naučíte: - jak si určit a najít ideálního zákazníka - co jsou tzv."horká tlačítka", která rozhodují z 80% o tom, zda zákazník nakoupí - jak přilákat významnější a ziskovější zákazníky - jak dramaticky zvýšit prodej - jak získat převahu nad konkurencí Marketing nemusí být složitý, použijete-li jednoduché dovednosti, které se naučíte v tomto programu. Buďte nejlepší v tom, co děláte, a změní to váš život. Přineste opravdový užitek svým zákazníkům a odměna vás nemine. Získejte znalostí o efektivním marketingu, abyste dosáhli excelentních výsledků! Dan Miller je kanadským specialistou na řízení firem a budování týmů. Za svou práci získal bezpočet...
Podívejte se také Šlabikár multi level marketingu
Absolutní základy finanční nezávislosti
Audiokniha MP3 Dan Miller, čte Vítězslav Kryške Radami představenými v audioprogramu "Absolutní základy finanční nezávislosti" se řídili milionáři, kteří se vypracovali vlastním úsilím. Říkáte si, jak je možné, že lidé jako vy se mohou stát finančně nezávislí? Chtěli byste poznat tajemství, jak proměnit neúspěch na úspěch? Je to jednodušší, než si myslíte. V programu "Absolutní základy finanční nezávislosti" se naučíte: - krok za krokem, jak postupovat k dosažení finanční nezávislosti - jak si nastavit cíle, plány a věnovat více prostoru tomu, co opravdu chcete v životě dokázat - které osvědčené pilíře vedou k vybudování finanční svobody - že již máte k dispozici všechno, co potřebujete k naplnění vašich snů o nezávislosti Aplikací této praktické a osvědčené strategie okusíte finanční svobodu rychleji, než jste považovali za možné. Autor vyzkoušel účinky této strategie sám na sobě, když začínal po krk v dluzích. Uplatňováním zásad uvedených v...
Podívejte se také Konec marketingu (978-80-271-1296-8)
Základy moderního řízení kvality - Pavel Blecharz
Člověk byl odedávna fascinován kvalitou. Když se podíváme několik desetiletí nazpátek, na období komunismu nebo přesněji řečeno socialismu, občané komunistické střední a východní Evropy listovali západními katalogy spotřebního zboží i jiných sortimentů výrobků a obdivovali design i funkce praček, ledniček, televizorů a dalších produktů. Tu a tam se někomu poštěstilo si takový výrobek pořídit a sousedé a známí jej při návštěvách obdivovali. Na druhou stranu, je třeba ovšem říci, že v některých směrech byla kvalita v té době i v komunistické části Evropy. Jednalo se výjimečně i o výrobky technického charakteru, ale kvalita byla zřejmá zejména u potravin. Kniha se snaží podat základní představu o kvalitě a managementu kvality z hlediska organizace, která ji vytváří. Zároveň je část textu věnována i kvalitě z pohledu spotřebitele tak, aby byl pohled na kvalitu k dispozici z té druhé strany. Tím by měl čtenář získat ucelenou představu o kvalitě z obou stran úhlu pohledu.Text je využitelný pro výuku na vysokých školách ekonomického i technického zaměření i jako materiál pro pracovníky zainteresovaných resortů.
Podívejte se také Základy marketingu (978-80-247-5869-5)
Podívejte se také
- Emoce v marketingu (978-80-247-4843-6)
- Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)
- Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)
- Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)
- Průvodce síťového marketingu: 8 kroků k vybudování stabilního týmu (978-80-88049-98-2)
- Konec marketingu: Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích (978-80-271-1296-8)
- Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)
- 7 pilířů efektivního online marketingu: Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplav (978-80-7666-089-2)
- Strategie B2B digitálního marketingu: Jak využít nové business-to-business strategie a modely k dosa (978-80-7508-713-3)
Absolutní zákony peněz
Audiokniha MP3 Dan Miller, čte Vítězslav Kryške Všichni se snažíme dosáhnout ekonomické nezávislosti a svobody. Občas zažíváme zklamání a začínáme si myslet, že tato svoboda není pro všechny. Ale pravdou je, že není tak obtížné získat finanční úspěch a budovat své bohatství. Jak plyne čas, získáváme stále více a více příležitostí, abychom dokázali vytvářet bohatství a hojnost. Ve skutečnosti jsme obklopeni větším bohatstvím, než kdykoli v naší historii. Skutečnou otázkou je, jak získat dostatečné množství pro sebe? Postupujte podle zákonů pro tvorbu vašeho finančního majetku, a přilákáte k sobě více peněz. Program "Absolutní zákony peněz" vznikl na základě průzkumu, proč někteří lidé dokážou snadno získat peníze a bohatství. Během rozhovorů s úspěšnými podnikateli a lidmi, kteří vlastním přičiněním dospěli k bohatství, bylo odhaleno tajemství spravování peněz. Existuje 20 absolutních zákonů pro úspěšné spravování peněz. A poslechem tohoto 64minutového...
Objev podobné jako Absolutní zákony peněz
Absolutní moc (DVD)
DVD film Absolutní moc [1997]. České titulky. Dolby Digital. Hrají: Clint Eastwood, Gene Hackman. Clint Eastwood vidí prezidenta USA při zločinu. Luther Whitney, bývalý zloděj, se stává hlavním podezřelým. Byl tam, kde neměl být, a viděl, co vidět neměl. Kdo však uvěří profesionálnímu zloději a bývalému odsouzenci? Kdo uvěří Lutheru Whitneymu, který bude tvrdit, že viděl zabití ženy z rukou prezidenta Spojených států? Clint Eastwood ztvárňuje Whitneyho a režíruje tuto svižnou, skvěle zahranou partii podle bestselleru Davida Baldacciho. Gene Hackman, Ed Harris, Laura Linney a další špičkoví herci tvoří ansámbl ve hře na kočku a myš, která se odehrává mezi Whitneym, policií a nejvyšší politickou ligou Bílého domu. Eastwood je mistr thrilleru, který dokáže neustále zvyšovat napětí. Zde je jeho mistrovství absolutní.
Objev podobné jako Absolutní moc (DVD)
Absolutní miláček - Gabriel Tallent
Čtrnáctiletá Turtle žije s otcem ve zchátralém domě na kalifornském pobřeží. Toulá se po lesích, leze po skalách, dokáže ujít i desítky kilometrů… Ale tenhle vnější prostor kontrastuje s uzavřeností jejího vnitřního světa: od matčiny smrti vyrůstá izolovaně v područí svého tyranského otce, který ji deptá jak psychicky, tak fyzicky. Oceňovaný román vychází ve třiceti zemích.
Objev podobné jako Absolutní miláček - Gabriel Tallent
Absolutní majetková práva - Ondřej Horák
Druhé vydání učebnice se zaměřuje na čtyři tradiční soukromoprávní zásady a jim odpovídající instituty: z věcného práva na zásadu akcesní-superficiální a translační, z dědického práva na zásadu pořizovací volnosti a univerzální sukcese. Přibližuje jejich pojem, smysl a vývoj, včetně komparace s předními evropskými občanskými zákoníky (francouzským, německým či švýcarským). Historicko-srovnávací pohled umožňuje nejen lépe pochopit účel a směřování platné úpravy, která výrazně navazuje na středoevropskou právní tradici, ale přináší také cenné inspirace pro řešení konkrétních sporných otázek.
Objev podobné jako Absolutní majetková práva - Ondřej Horák
Marketing - Základy marketingu - Učebnice učitele - Marek Moudrý
Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných úkolů a testy pro opakování učiva.
Objev podobné jako Marketing - Základy marketingu - Učebnice učitele - Marek Moudrý
Marketing - Základy marketingu 2. díl - Marek Moudrý
Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice pro spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů.
Objev podobné jako Marketing - Základy marketingu 2. díl - Marek Moudrý
Marketing - Základy marketingu 1. díl - Marek Moudrý
Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů.
Objev podobné jako Marketing - Základy marketingu 1. díl - Marek Moudrý
Naruto 40: Absolutní umění - Masaši Kišimoto
Souboj Deidary se Sasukem vrcholí a nejvýbušnější z Akacuki se pomalu ale jistě dostává do úzkých. Odhodlán neskončit opět v zajetí šaringanu, rozhoduje se Deidara použít nejsilnější ze svých technik, která zničí vše v okruhu několika kilometrů. Daleko od probíhajícího střetu se k akci rozhoupává vůdce Akacuki a s konečnou platností vydává rozkaz ulovit hostitele devítiocasého.
Objev podobné jako Naruto 40: Absolutní umění - Masaši Kišimoto
Mark Stone: Absolutní spravedlnost - Míla Linc
Mark Stone byl falešně obviněn, alespoň tak si to myslí on. Rozsudek je nemilosrdný - třináct let na vězeňské planetě, odkud vede cesta jedině nohama napřed. Jenže nic není tak jednoduché, jak se zdá. Zatímco je Stone mezi těmi, které na vězeňskou planetu pomáhal dostat, v Pozemské federaci zuří čistky. Od kormidla je odstaven jak generál Khov, tak i admirál Neuman. Kdo za tím stojí? A proč? Ve vesmíru je jen jediný muž, který má šanci to zjistit.
Objev podobné jako Mark Stone: Absolutní spravedlnost - Míla Linc
Absolutní spravedlnost - Míla Linc - e-kniha
eBook: Mark Stone byl falešně obviněn, alespoň tak si to myslí on. Rozsudek je nemilosrdný – třináct let na vězeňské planetě, odkud vede cesta jedině nohama napřed.Jenže nic není tak jednoduché, jak se zdá.Zatímco je Stone mezi těmi, které na vězeňskou planetu pomáhal dostat, v Pozemské federaci zuří čistky. Od kormidla je odstaven jak generál Khov, tak i admirál Neuman. Kdo za tím stojí? A proč? Ve vesmíru je jen jediný muž, který má šanci to zjistit.
Objev podobné jako Absolutní spravedlnost - Míla Linc - e-kniha
Absolutní spravedlnost (999-00-001-7442-3)
Elektronická kniha ze série Mark Stone - Kapitán Služby pro dohled nad primitivními planetami, autor Míla Linc, 119 stran Mark Stone byl falešně obviněn, alespoň tak si to myslí on. Rozsudek je nemilosrdný – třináct let na vězeňské planetě, odkud vede cesta jedině nohama napřed. Jenže nic není tak jednoduché, jak se zdá. Zatímco je Stone mezi těmi, které na vězeňskou planetu pomáhal dostat, v Pozemské federaci zuří čistky. Od kormidla je odstaven jak generál Khov, tak i admirál Neuman. Kdo za tím stojí? A proč? Ve vesmíru je jen jediný muž, který má šanci to zjistit.
Objev podobné jako Absolutní spravedlnost (999-00-001-7442-3)
Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)
Kniha - autor Marek Moudrý, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných...
Objev podobné jako Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)
Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)
Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do...
Objev podobné jako Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)
Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)
Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do...
Objev podobné jako Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)
Posvátnost sexuality - Setkání s absolutní láskou - Daniel Odier
Tantrismus je jedinou starobylou filozofií, jež přežila veškeré dramatické historické otřesy, invaze a vlivy, a dostává se k nám prostřednictvím nepřerušeného předávání od mistra k žákovi a jako jediná si také uchovala obraz Velké Bohyně coby nejvyššího zdroje síly. Celé tantrické linie následovaly velké ženské mistry a v dnešní době řada jogínek pokračuje v předávání této prastaré moudrosti. Po měsících hledání hluboko v Himálaji se Odier setkal s Déví, významnou jogínkou, jež ho vzala na mystickou cestu, která se nepodobala ničemu, co si kdy dokázal představit. Občas ho posouvala za hranice sexuálního prožitku, občas ho děsila zničením a přitom ho učila, co to znamená být opravdově živý, a znát božskou podstatu absolutní lásky.
Objev podobné jako Posvátnost sexuality - Setkání s absolutní láskou - Daniel Odier
Království tvé – absolutní vydání (základní verze) - Mark Waid
Nejvýznamější superhrdinský komiks zítřka!Králoství tvé scenáristy Marka Waida ve fenomenální malbě Alexe Rosse patří dnes už mezi naprosté klasiky žánru. Tento strhující příběh zasazený do budoucnosti staví starou gardu – Supermana, Batmana, Wonder Woman a jejich vrstevníky – proti nové, nekompromisní generaci hrdinů v poslední válce, která rozhodne o osudu planety.Nové absolutní vydání vychází v nádherné úpravě a oproti původnímu vydání obsahuje víc než 120 stránek anotací celé série, vzácné kresby, propagační plakáty, galerii figurek od DC Direct s hrdiny komiksu, rozhovory s tvůrci a další bonusový materiál.*****Podrobnosti o provedení titulu Království tvé – absolutní vydání (základní verze):- Pevná vazba, velký formát (202 x 310 mm), černý potah s texturou a pozlacenou ražbou, pouzdro s lesklou laminací.
Objev podobné jako Království tvé – absolutní vydání (základní verze) - Mark Waid
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě - Seth Godin
MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce.Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat lhát, zahlcovat lidi spamem a stydět se za práci, kterou děláte. Je čas přestat utrácet peníze za ukradenou pozornost, dlouhodobě se to nevyplatí. Je čas přestat si plést analýzy sociálních médií se skutečnými zákazníky. Je čas být vidět. K tomu se nejprve potřebujete naučit, jak se máte dívat.
Objev podobné jako Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě - Seth Godin
AI Marketing Playbook - Jak ChatGPT a umělá inteligence mění svět marketingu - Ladislava Knihová
Kniha je nepostradatelným průvodcem marketérů a všech, kteří chtějí využít nezměrný potenciál rychle se rozvíjející umělé inteligence. Téma je zpracováno zejména s ohledem na tvorbu obsahu pro marketingové kampaně, popisky zboží v e-shopech, atraktivní posty pro sociální sítě, ale také aplikace pro generování grafiky, videí a podcastů (Midjourney, CANVA, Deeply).Autorka knihy vám pomocí názorných příkladů ukáže, jak zúročit přínosy umělé inteligence a nezaspat v dynamické době plné inovativních nástrojů. Mimo jiné se seznámíte s tím, jak funguje ChatGPT a jak efektivně zadávat prompty pro dosažení těch nejlepších výsledků.
Objev podobné jako AI Marketing Playbook - Jak ChatGPT a umělá inteligence mění svět marketingu - Ladislava Knihová
Naruto 40 Absolutní umění (978-80-7449-512-0)
Kniha - autor Masaši Kišimoto, 192 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Souboj Deidary se Sasukem vrcholí a nejvýbušnější z Akacuki se pomalu ale jistě dostává do úzkých. Odhodlán neskončit opět v zajetí šaringanu, rozhoduje se Deidara použít nejsilnější ze svých technik, která zničí vše v okruhu několika kilometrů. Daleko od probíhajícího střetu se k akci rozhoupává vůdce Akacuki a s konečnou platností vydává rozkaz ulovit hostitele devítiocasého.
Objev podobné jako Naruto 40 Absolutní umění (978-80-7449-512-0)
Tom Gates je absolutně nejlepší (jak kdy) - Liz Pichon
Celá škola je úplně nadšená! Fullerman nás bere na "školu v přírodě". Stát se může spousta věcí, takže by to měla bejt fakt VELKÁ sranda, jenom doufám, že nebudu muset spát na pokoji s tim pitomcem Markusem Meldrewem. Delie mi už vyhrožuje, že mi zdemoluje pokoj a nějak šíleně vymaluje zdi. Doufám, že mě doma čeká nějaký hezčí překvapení... Rodiče v poslední době hodně mluví o nějakým tom zvířátku, tak to snad dobře dopadne!
Objev podobné jako Tom Gates je absolutně nejlepší (jak kdy) - Liz Pichon
Marketing - Jitka Vysekalová
Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT.
Objev podobné jako Marketing - Jitka Vysekalová
Amazing Spider-Man 7 - Absolutní masakr - Nick Spencer, Ottley Ryan
Spider-Manův život uprostřed otřesů! Petr se těžce vyrovnává s rozhodnutím Mary Jane a opravdu nepotřebuje nástup dalšího padoucha. A do toho se ještě objevuje… nový a vylepšený Carnage! Jenom Spider-Man se může postavit mezi rudého zabijáka v jeho nejděsivější podobě a mladého Dylana Brocka. A aby se všechno ještě zhoršilo, každý, kdo kdy byl jakkoli spojený se symbiontem, se stává lovnou zvěří! Včetně Normana Osborna, bývalého Red Goblina! Dokáže Spider-Man zachránit Normana před Carnagem… a chce to vůbec udělat? Plus: Dosud nevyprávěné příběhy o šíleném řádění Red Goblina! Popadněte svou nejnovější gobliní výzbroj a vytáhněte rudý ohoz, protože Red Goblin opět vyráží do akce! Obsahuje sešity Amazing Spider-Man (2018) č. 29–31 a Red Goblin: Red Death č. 1, jejichž autory jsou Nick Spencer, Patrick Gleason, Rob Fee, Sean Ryan, Francesco Manna, Ryan Ottley, Pete Woods, Ryan-Anthony Height, Marc Deering, Cliff Rathburn, Carlos Lopez, Nathan Fairbairn, Dono Sánchez-Almara a Protobunker.
Objev podobné jako Amazing Spider-Man 7 - Absolutní masakr - Nick Spencer, Ottley Ryan
Šlabikár multi level marketingu
Audiokniha MP3 - Čtení z knihy Jána Zbojka, který se specializuje na finanční gramotnost a osobní rozvoj. - Ján Zbojek, čte Ján Zbojek Šlabikár multi level marketingu: audiokniha obsahuje čtení z knihy autora, jímž je Ján Zbojek, který se specializuje na finanční gramotnost a osobní rozvojAudiokniha poskytuje úplne nový kybernetický pohľad na Multi level marketing. Spôsob systémového nazerania odhaľuje základné princípy podnikania v MLM. Kto pochopí "Systémový koláč MLM" a bude dodržiavať jeho prvky, musí dosiahnúť úspech. Šlabikár je koncipovaný ako učebnica a je dokonale prizpôsobený na stredoeurópske pomery.Prispôsobuje sa bežnému mysleniu a správaniu našichu ľudí, ktorí si chcú len privyrobiť, ale aj tým, ktorí to myslia s podnikaním v MLM vážne. Poskytuje množstvo praktických skúseností a rád. Zároveň poukazuje na najčastejšie chyby pri práci a ponúka návrhy na ich riešenie.Titul Šlabikár Multi Level Marketingu je vhodný doplnok pre tých, ktorí si chcú...
Objev podobné jako Šlabikár multi level marketingu
Internetový marketing - Viktor Janouch
Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google Adwords Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70?% přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům: - Reklama na Internetu - Marketingová komunikace - Podpora prodeje - Public Relations - Přímý marketing - Internetové komunikační prostředky - Vyhodnocování marketingové komunikace Kniha je vhodná nejenom pro všechny pracovníky marketingových a obchodních oddělení, tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty. O autorovi: Viktor Janouch je konzultantem a lektorem v oblasti marketingu, především marketingu na Internetu. Je autorem českého bestselleru Internetový marketing, jehož druhé vydání držíte v ruce. Kromě toho napsal řadu odborných článků a několik let vyučoval na Univerzitě Pardubice, kde také získal doktorát v oboru marketingová komunikace. Věnuje se rovněž řízení projektů a je specialistou na PPC v cizích jazycích.
Objev podobné jako Internetový marketing - Viktor Janouch
Energetic marketing - Lenka Lutonská
HLBŠÍ, ENERGETICKÝ PRÍSTUP K PODNIKANIU OTVÁRA NEKONEČNÉ MOŽNOSTIKoľkokrát ste sa už spýtali samej seba: Prečo mi podnikanie nerastie tak rýchlo, ako by som chcela?Lenka Lutonská, priekopníčka energetického prístupu k podnikaniu, ktorá spolupracuje s tisíckami žien po celom svete, má pre tento pocit veľké pochopenie. Kedysi si totiž kládla tú istú otázku – pokým nenastala v jej podnikaní razantná zmena. Aká? Čo sa zmenilo? Zmenila sa ona sama. Začala z celého srdca dôverovať svojej intuícii a dbať na duchovnú, energetickú podstatu podnikania, ktorému sa venovala. Pozoruhodné výsledky na seba nenechali dlho čakať. Keď sa zamerala na energiu v piatich základných oblastiach podnikania, otočila svoje podnikateľské zlyhanie na mimoriadny úspech – a tak sa zrodili jej jedinečné energetické princípy miliónového podnikania.Tieto princípy sú po prvýkrát popísané v ucelenej knihe, ktorá predostiera spôsoby, ako ich začleniť do podnikania. Lenka túto netradičnú a veľmi vplyvnú metodiku pre úspech v podnikaní dlhoročne využíva so svojimi klientkami, aby naplnili svoj nepoznaný potenciál. Ten je v skutočnosti obrovský.Nezáleží na tom, ako ďaleko ste sa doteraz dostali alebo ako ďaleko ešte chcete pokročiť. Váš život a vaše podnikanie majú oveľa väčší potenciál, než si dokážete predstaviť. Lenka vie, že ak sa rozhodnete aplikovať tieto energetické princípy aj vo vašom podnikaní, nič pre vás nebude nemožné.
Objev podobné jako Energetic marketing - Lenka Lutonská
Excerpts from Experts: Marketing
''Excerpts from Experts - Marketing'' is a compendium of insight, advice and anecdotes from more than 200 of the leading names in marketing. These wonderful people have generously contributed their time and wisdom to raise money in aid of NHS Charities Together. Whether you''re an aspiring graduate, experienced professional, marketing guru, or just vaguely interested in the magical world of brands and marketing, this book is a must read.
Objev podobné jako Excerpts from Experts: Marketing
Digitálny marketing - Martin Kuchta
Internet počas svojej evolúcie vytvoril niekoľko rôznych komunikačných kanálov, ktoré firmy môžu využívať pre svoju marketingovú komunikáciu. Okrem štandardných displejových formátov môžu byť marketingové správy na internete šírené aj prostredníctvom programatického nákupu, sociálnych sietí, internetových vyhľadávačov, produktových porovnávačov a katalógov, obsahového marketingu, natívnej reklamy, affiliate marketingu, emailovej komunikácie a mnoho ďalších. Široké možnosti komunikačných kanálov navyše disponujú benefitom personalizácie a hypercielenia, ktoré maximalizujú efekt vynaložených investícií na marketingovú komunikáciu. Kniha Digitálny marketing ponúka komlexný pohľad na internetové komunikačné kanály a pomáha čitateľovi identifikovať a manažovať tie najrelevantnejšie pre naplnenie komunikačných a ekonomických potrieb firmy.
Objev podobné jako Digitálny marketing - Martin Kuchta
Konec marketingu - Gil Carlos
Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh. Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na to, jak snadné je oslovit potenciální zákazníky, klíčový vztah mezi značkou a spotřebitelem stále potřebuje lidský dotek.
Objev podobné jako Konec marketingu - Gil Carlos
Internetový marketing - Viktor Janouch
Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto přepracovaném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Své internetové aktivity se také naučíte měřit a vyhodnocovat.
Objev podobné jako Internetový marketing - Viktor Janouch
Biznis marketing - Milan Oreský
Osobitné výzvy a príležitosti sa otvárajú pred manažérmi marketingu a predaja vo firmách, ktoré pôsobia na podnikateľských trhoch. Oproti súčasnému spotrebiteľskému marketingu je nutný výrazne iný marketing. Biznis zákazníci predstavujú lukratívny a komplexný trh vyžadujúci individualizované prístupy. Rastie počet vysokých škôl v Európe, v USA a Kanade zameraných na podnikanie, ktoré pridali do učebných osnov biznis marketing. Biznis marketing poskytuje ideálnu platformu na prehĺbenie vedomostí o konkurenčnej realite globálneho trhu, riadení vzťahov so zákazníkmi, o inter-funkčných rozhodovacích procesoch, manažmente dodávateľského reťazca, elektronickom obchode a súvisiacich oblastiach. Dnes je biznis marketing chápaný ako dokonalý nástroj na preskúmanie špeciálnych vlastností trhov s vyspelými technológiami a na identifikáciu jedinečných výziev, ktorým čelia marketingoví manažéri v tejto oblasti.
Objev podobné jako Biznis marketing - Milan Oreský
Online marketing - e-kniha
eBook: Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání? Zde jste na správné adrese! 23 českých i světových skutečných expertů nabízí pohled na svou specializaci. Lidé z Google, H1.cz, nezávislí experti z celé Evropy, ale i velkých amerických agentur vás provedou základy SEO, placené reklamy, remarketingem, videomarketingem, webovou analytikou či sociálními sítěmi. Kniha se věnuje mimo jiné těmto tématům: - Od filozofie a historie SEO až po současnost a konkrétní techniky linkbuildingu - PPC reklamě ve vyhledávání, obsahu, ale také RTB či remarketingu - Úvodu do webové analytiky, Google Analytics a problematice měření konverzí - Teorii i praxi v marketingu na sociálních sítích, včetně profesní sítě LinkedIn - Content marketingu a konkrétním technikám videomarketingu - Brandingu za pomocí nástrojů internetového marketingu - Využití mobilních aplikací jako nástroje internetového marketingu
Objev podobné jako Online marketing - e-kniha
Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)
Kniha - autor Seth Godin, 208 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce. Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat...
Objev podobné jako Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)
Jiří Kubový Absolutní krajina / Absolute Landscape (978-80-7622-006-5)
Kniha - autor Petr Jindra, 328 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Obsáhlá monografie je věnována pozoruhodnému výtvarnému dílu Jiřího Kubového (nar. 1950), které vznikalo soustředěně na okraji veřejného uměleckého provozu. Tento výtvarník nalézal vlastní výrazovou formu odpovídající obsahům vycházejícím z tradice založené na vzájemnosti lidského subjektu a světa, kterou vystihuje fenomenologický pojem Husserlův: Lebenswelt, v překladu Jana Patočky „svět našeho života“. Tato tradice je také tradicí básnickou – fenomény světa prostupuje smysl, který se ustavičně znovu rodí – a výtvarné dílo Jiřího Kubového se k básnické zkušenosti vztahuje nejen svým ustrojením, ale i spoluprací s básníky, k nimž patřil Emil Juliš, Ladislav Novák, Josef Hrubý, nepřímo i Jiří Kolář. Monografie sleduje vývoj Kubového výtvarného díla v dialogické symbiose jeho forem a tematiky a kromě výtvarných děl představuje autorovu korespondenci s básníky Emilem Julišem a Ladislavem Novákem...
Objev podobné jako Jiří Kubový Absolutní krajina / Absolute Landscape (978-80-7622-006-5)
Posvátnost sexuality: Setkání s absolutní láskou (978-80-7500-128-3)
Kniha - autor Daniel Odier, 210 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Posvátnost sexuality: Setkání s absolutní láskou (978-80-7500-128-3)
Strategie digitálního marketingu: Komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing (978-80-7508-714-0)
Kniha - autor Simon Kingsnorth, 384 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato kniha je praktickým návodem pro každého marketéra, manažera či studenta marketingu, který potřebuje vybudovat racionální marketingovou strategii pro dosažení měřitelných a optimalizovaných výsledků. Obsahuje také případové studie, novinky z oblasti automatizace marketingu a rady týkající se ochrany dat a soukromí. Dokážete krátce shrnout, čeho chcete v blízké budoucnosti dosáhnout? Pokud ne, nemáte strategii. Pokud to formulovat dokážete, ale nevíte, jak se pohnout z místa, pak ji také nemáte. Pokud máte vizi i jasnou představu, jak jí docílit, pak strategii máte. Abyste ale dosáhli žádoucích výsledků, musí být vaše strategie založena na výzkumu a podporována vedením společnosti. Tato kniha vás provede klíčovými kroky k vybudování a realizaci účinné strategie. Strategie digitálního marketingu poskytuje srozumitelný, strukturovaný návod, který vás krok za krokem provede...
Objev podobné jako Strategie digitálního marketingu: Komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing (978-80-7508-714-0)
Marketing menších a středních firem
Audiokniha MP3 Vladimír John, čte Marie Tomsová, Pavel Tesař Marketing menších a středních firem přináší 8 důležitých rad pro podnikatele, kteří se rozhodli své podnikání podpořit marketingovými aktivitami, a chtějí to dělat efektivně. Praxe totiž ukazuje, že mnoho a mnoho podnikatelů vyhazuje spoustu peněz za aktivity, které by měly přinášet větší zisky, a které ze zisku mnohdy naopak ukrajují. Přitom je to docela jednoduché. Je prostě potřeba vědět, jak na to. A s tím pomůže podnikatelům audiokniha věnovaná právě marketingu. Obsah:- Spojte své jméno s názvem firmy - Stanovte si cílovou skupinu - Nastavte si jasnou strategii marketingu- Vytvořte si komunikační mix- Komunikujte vždy jeden produkt - Budujte svou značku- Nezanedbávejte stálé zákazníky- Vyhodnocujte výsledky marketingových aktivit - Nejčastější chyby v marketingu
Objev podobné jako Marketing menších a středních firem
Marketing (80-7168-979-3)
Kniha - autor Jitka Vysekalová, 248 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT.
Objev podobné jako Marketing (80-7168-979-3)
Strategie digitálního marketingu - Kingsnorth Simon
Tato kniha je praktickým návodem pro každého marketéra, manažera či studenta marketingu, který potřebuje vybudovat racionální marketingovou strategii pro dosažení měřitelných a optimalizovaných výsledků. Obsahuje také případové studie, novinky z oblasti automatizace marketingu a rady týkající se ochrany dat a soukromí.
Objev podobné jako Strategie digitálního marketingu - Kingsnorth Simon
Marketing menších a středních firem
Audiokniha na CD - autor Vladimír John, čte Pavel Tesař Marketing menších a středních firem přináší 8 důležitých rad pro podnikatele, kteří se rozhodli své podnikání podpořit marketingovými aktivitami, a chtějí to dělat efektivně. Praxe totiž ukazuje, že mnoho a mnoho podnikatelů vyhazuje spoustu peněz za aktivity, které by měly přinášet větší zisky, a které ze zisku mnohdy naopak ukrajují. Přitom je to docela jednoduché. Je prostě potřeba vědět, jak na to. OBSAH: Spojte své jméno s názvem firmy Stanovte si cílovou skupinu Nastavte si jasnou strategii marketingu Vytvořte si komunikační mix Komunikujte vždy jeden produkt Budujte svou značku Nezanedbávejte stálé zákazníky Vyhodnocujte výsledky marketingových aktivit Nejčastější chyby v marketingu
Objev podobné jako Marketing menších a středních firem
Marketing - Philip Kotler, Armstrong Gary
Oblíbená učebnice marketingu z pera světově uznávaných autorů se komplexně věnuje všem důležitým marketingovým oblastem a činnostem. Srozumitelný výklad je doplněn řadou případových studií, příkladů a cvičení.
Objev podobné jako Marketing - Philip Kotler, Armstrong Gary
Průvodce síťového marketingu - Jiří Šedek
Již řadu let existuje ověřená cesta ke stabilnímu podnikání, bez stresu a bez zbytečného rizika. Naučte se, jak ho vybudovat moderním způsobem, aby se stalo i vašim koníčkem. Kniha je plná praktických rad, které ocení jak začátečníci, tak i ti, kteří již podnikají. Dozvíte se jak si vybrat správnou společnost, jak se od kontaktů na papíře dostat k prvním klientům a spolupracovníkům . Závěr je věnovaný tomu, jak najít ty nejtalentovanější z nich, s kterými lze vybudovat obrovské organizace. Průvodce ocení každý, kdo to se síťovým obchodem myslí vážně a chce stavět na jasném systému.
Objev podobné jako Průvodce síťového marketingu - Jiří Šedek
Absolutně všechno, co musíte vědět: DC comics (978-80-7529-872-0)
Kniha - autor Liz Marsham; Melanie Scott; Landry Q. Walker, 200 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Znáte nejpodivnější Supermanovy schopnosti a Batmanovy kouzelnické triky, které popírají fyzikální zákony? V této knize se dozvíte nejen to, ale mimo jiné zjistíte, kdo vyhraje, když se do sebe pustí Wonder Woman a Cheetah. Připomeňte si nejlepší (i nejhorší) Jokerovy kousky. Propátrejte Aquamanovu Atlantidu i nejtemnější kouty všemožných známých i méně známých světů. Každá stránka je nabitá spoustou informací a odhaleními, z nichž vám polezou oči z důlků!
Objev podobné jako Absolutně všechno, co musíte vědět: DC comics (978-80-7529-872-0)
Tom Gates je absolutně nejlepší (jak kdy) (978-80-7529-925-3)
Kniha - autor Liz Pichon, 264 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Celá škola je úplně nadšená! Fullerman nás bere na „školu v přírodě“. Stát se může spousta věcí, takže by to měla bejt fakt VELKÁ sranda, jenom doufám, že nebudu muset spát na pokoji s tim pitomcem Markusem Meldrewem. Delie mi už vyhrožuje, že mi zdemoluje pokoj a nějak šíleně vymaluje zdi. Doufám, že mě doma čeká nějaký hezčí překvapení... Rodiče v poslední době hodně mluví o nějakým tom zvířátku, tak to snad dobře dopadne!
Objev podobné jako Tom Gates je absolutně nejlepší (jak kdy) (978-80-7529-925-3)
Absolutní majetková práva: Z historicko-srovnávací perspektivy (978-80-7502-557-9)
Kniha - autor Ondřej Horák, 178 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Druhé vydání učebnice se zaměřuje na čtyři tradiční soukromoprávní zásady a jim odpovídající instituty: z věcného práva na zásadu akcesní-superficiální a translační, z dědického práva na zásadu pořizovací volnosti a univerzální sukcese. Přibližuje jejich pojem, smysl a vývoj, včetně komparace s předními evropskými občanskými zákoníky (francouzským, německým či švýcarským). Historicko-srovnávací pohled umožňuje nejen lépe pochopit účel a směřování platné úpravy, která výrazně navazuje na středoevropskou právní tradici, ale přináší také cenné inspirace pro řešení konkrétních sporných otázek.
Objev podobné jako Absolutní majetková práva: Z historicko-srovnávací perspektivy (978-80-7502-557-9)
Schwarzkopf LIVE Intense Bleach odbarvovač na vlasy 00A Absolutní platinová 2x60 ml
Schwarzkopf LIVE Intense Bleach, 2x60 ml, Odbarvovače na vlasy pro ženy, Zesvětlování vlasů si mnohdy žádá návštěvu kadeřnického salónu, vy už ale nikam nemusíte. Přípravek Schwarzkopf LIVE Intense Bleach totiž zaručí výsledek jako od profesionála. Účinně zbaví vlasy tmavých pigmentů, a vy tak získáte vysněný odstín snadno a rychle. Vlastnosti: zesvětlí přírodní i barvené vlasy intenzita odbarvení záleží na čase působení snadno se nanáší citlivě rozpouští přirozené přírodní pigmenty Jak používat: Před aplikací je nutné otestovat případnou negativní reakci na zesvětlovací přípravek. Testujte v malém místě na pokožce a vlasech. Postupujte dle přiloženého návodu.
Objev podobné jako Schwarzkopf LIVE Intense Bleach odbarvovač na vlasy 00A Absolutní platinová 2x60 ml
Event marketing (80-247-0646-6)
Elektronická kniha - autor Petr Šindler, 236 stran Jak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých sportovních utkání a dalších eventů? Jak v rámci firemní marketingové komunikace a značkové strategie plánovat, inscenovat a realizovat zážitky? Jak vyvolat psychické a emocionální podněty, které podpoří image firmy a produktů, a tím obchodní záměry? Více se dozvíte v první publikaci o event marketingu v češtině. Autor se také zabývá integrací event marketingu do marketingového komunikačního mixu. Krok za krokem prochází pomocí příkladů úspěšných akcí známých firem procesem plánování, organizování a vyhodnocování výjimečných událostí a zvláštních představení, které spojují zvolené komunikační sdělení s prožitkem vnímaným všemi smysly. Publikace obsahuje velké množství barevných fotografií, obrázků a grafů.
Objev podobné jako Event marketing (80-247-0646-6)
MARKETING FOR SMALL AND MEDIUM ENTERPRISES
Audiokniha MP3 Vladimir John, čte Wendy Lloyd, Rupert Degas Marketing of small and medium businesses provides 8 important tips for entrepreneurs who have decided to support their business by marketing activities and who want to do it efficiently. Experience shows that too many entrepreneurs waste a lot of money on activities that are supposed to bring more profit, but they are taking a heavy cut from the profit instead. It is quite simple, really. You just need to know how. And the e-book focused on marketing will help entrepreneurs to do just that.
Objev podobné jako MARKETING FOR SMALL AND MEDIUM ENTERPRISES
Strategie B2B digitálního marketingu - Hall Simon
Kniha je komplexní průvodce aktuálním vývojem v oblasti B2B digitálního marketingu a neocenitelným zdrojem informací pro všechny profesionály. Poskytuje přehled nejnovějších principů a postupů, vysvětluje i ty nejpokročilejší koncepty a ukazuje, jak je uvést do praxe. Simon Hall je inovátor v oboru marketingu s mnohaletou praxí. Obsah publikace: Vývoj digitální strategie pro B2B Strategie B2B digitálního marketingu. Cesty zákazníků, personalizovaný marketing a persony kupujících. Poznatky o zákaznících a správa dat v B2B. Raná fáze cesty kupujícího Vytváření povědomí, SEO a vyhledávací strategie. B2B digitální marketing pro generování potenciálních zákazníků. Digitální technologie pro generování potenciálních zákazníků a rozvíjení vztahu s nimi Řízení a integrace digitálních kampaní B2B obsahový marketing, plánování marketingové kampaně. Integrace digitálního marketingu v B2B, digitální marketing a prodej, měření digitálního marketingu. Digitální technologie pro udržení zákazníků Druhy digitálního retenčního marketingu, digitální kanály retenčního marketingu. Platformy sociálních médií a digitálního marketingu v B2B B2B marketingová strategie sociálních médií, marketingové technologie a platformy.
Objev podobné jako Strategie B2B digitálního marketingu - Hall Simon