Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Marketing... je věda kreativní (978-80-875-0071-2)
Elektronická kniha - autor Radomila Soukalová, 158 stran Pomůcka pro pochopení logiky marketingového myšlení a jeho uvádění do praxe.
Podívejte se také Marketing neziskových organizací (978-80-875-0001-9)
Abeceda nie je veda (978-80-7451-679-5)
Kniha - autor Iva Mušálková; Šárka Mrvová, 176 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Zábavné hry s abecedou, ktoré pripravila Iva Mušálková a ilustrovala Šárka Mrvová, vaše deti presvedčia, že ABECEDA NIE JE VEDA. Množstvo zábavných úloh zvládnu aj deti predškolského veku a uspokoja túžbu väčšiny z nich naučiť sa čítať ešte skôr, ako pôjdu do školy. Všetky základné písmená sa naučia nielen čítať, ale môžu si ich skúsiť aj napísať. Menšie deti si najskôr vyskúšajú ich tlačenú podobu, staršie sa určite rady pokúsia o písané písmená. Každému písmenu je venovaná samostatná časť knihy. Deti tu vždy nájdu obrázok na vyfarbenie, doplnený jednoduchou básničkou. Čítanie si môžu osvojovať pomocou maľovaného čítania. Keď sa naučia všetky písmená, určite si samy trúfnu aj na celú rozprávku. Ak to nezvládnu, budú v textoch zatiaľ iba vyhľadávať známe písmená, neskôr sa k príbehom dozaista rady vrátia. Na konci knihy sú navyše drobné úlohy, ktorými sa deti samy...
Podívejte se také Marketing symfonických orchestrů (978-80-875-0003-3)
Marketing neziskových organizací (978-80-875-0001-9)
Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 190 stran Kniha podává ucelený pohled na to, jak v současné době funguje marketing a marketingová komunikace v prostředí neziskových organizací. Je doplněna řadou aktuálních případových studií, které ilustrují, s jakými příležitostmi a překážkami se nekomerční organizace setkávají, když chtějí zavádět marketingové přístupy známé z komerční sféry.
Podívejte se také Abeceda nie je veda (978-80-7451-679-5)
Podívejte se také
- Tohle je marketing! (978-80-271-2567-8)
- Toto je marketing (978-80-566-1627-7)
- Co je? (978-80-875-9086-7)
- Kde je ta holka? (978-80-875-3018-4)
- Co je nového, kotě? (978-80-875-3035-1)
- Píšovinky (978-80-875-1764-2)
- Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)
- Vraní skála (978-80-875-1735-2)
- Duchové Šumavy (978-80-875-0620-2)
- Veda hrou (978-80-566-1336-8)
- Hudba a my (978-80-875-0084-2)
- MANTRY - Něžnost citu (978-80-875-9416-2)
- Jiří Dienstbier - Rozhlasový zpravodaj (978-80-875-3025-2)
- kreativni hracky ostatni
- Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)
- molekuly emoci veda o medicine tela a duse 978 80 7554 049 2
- Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)
- Mezinárodní marketing (978-80-7400-441-4)
- Internetový marketing (978-80-251-4311-7)
- Marketing management (978-80-247-4150-5)
Marketing symfonických orchestrů (978-80-875-0003-3)
Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 184 stran Tato monografie se zabývá možnostmi zavádění marketingových principů do řízení regionálních symfonických orchestrů. Situaci sleduje na příkladu symfonických orchestrů sídlících ve čtyřech moravských krajských městech, Filharmonie Brno, Moravské filharmonie Olomouc, Filharmonie Bohuslava Martinů Zlín a Janáčkovy filharmonie Ostrava. Zkoumá souvislosti mezi kulturním prostředím v těchto čtyřech městech, charakteristikami publika jednotlivých orchestrů, jejich produkty, prostředím konání koncertů, specifiky cenotvorby a používanými nástroji marketingové komunikace. Jádro studie tvoří dvě výzkumné sondy do postojů filharmonického publika a obecné veřejnosti k vážné hudbě a k symfonickým orchestrům. Takto získané informace jsou konfrontovány s informacemi ze samotných institucí, vlastním pozorováním marketingových aktivit a s poznatky prezentovanými v cizojazyčné odborné literatuře na téma uměleckého či kulturního...
Objev podobné jako Marketing symfonických orchestrů (978-80-875-0003-3)
Marketing... je věda kreativní - Radomila Soukalová - e-kniha
eBook: Pomůcka pro pochopení logiky marketingového myšlení a jeho uvádění do praxe.
Objev podobné jako Marketing... je věda kreativní - Radomila Soukalová - e-kniha
Píšovinky (978-80-875-1764-2)
Elektronická kniha - autor Dezider Fekete, 184 stran Kniha „Píšovinky“ není jen tím, čím by se mohla zdát na první pohled - tedy vtipnou a jazykově uvolněnou sbírkou zkušeností a příhod, týkajících se povětšinou sexu, či obecně svádění a vztahů mezi mužem a ženou, zarámovaných jakýmsi Kunderovským motivem pomsty zhrzeného (ne)milence. Ve skutečnosti jde také o zajímavý intelektuální text, což nezakryjí ani - často, leč poměrně účelně - užívané vulgarismy. Tato záležitost je jasná již na první stránce. Kniha je nejen výraznou sebereflexí hlavního hrdiny, ale i reflexí normalizační doby, ve které vyrůstal, a raně kapitalistické éry, v níž nyní žije, včetně různých historických přesahů a rodinných i politických souvislostí. Jako potomek v Česku zapomenutých Němců může s dobrým nadhledem pozorovat i středoevropský česko-německý kulturní souboj. Tento zápas nemůže pro něj dopadnout jinak než nerozhodně, protože je to také podmínkou, aby v jiném, nenápadnějším, ale o...
Objev podobné jako Píšovinky (978-80-875-1764-2)
Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)
Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do...
Objev podobné jako Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)
Duchové Šumavy (978-80-875-0620-2)
Elektronická kniha - autor Martin Sichinger, 296 stran Píše se říjen 1946. Bolestné válečné dozvuky se mísí s radostnou přítomností, ale i s temnými tóny naznačujícími budoucnost. Nepřítel je najednou nejasný. A když už je rozeznán, jeho kroky jsou naprosto nevypočitatelné. Na jedné straně stojí Kilián Nowotný, slavný pašerák, Král Šumavy. Na druhé štábní kapitán Ladislav Kilián, velitel trofejního oddílu ministerstva vnitra. Oba ví o cenném paši, který odsunutí Němci schovali v domě pod vimperským zámkem. A mezi nimi se strážmistr Jan Firman, syn slavného fi nance, marně snaží odhalit, co se skrývá ve městě, z něhož všechny cennosti odvezly americké jednotky. Vimperský rodák Martin Sichinger potvrzuje i v tomto románu, že jeho trumfem je láska k místu, které zná. Duchové Šumavy jsou rekviem za dobou, kdy přes hranice chodili pašeráci a na hutích pracovali sklářští mistři. Zároveň jsou dramatickým příběhem, který ukazuje, jak obtížné bylo poválečné osídlení...
Objev podobné jako Duchové Šumavy (978-80-875-0620-2)
Vraní skála (978-80-875-1735-2)
Elektronická kniha - autor Blahoslav Havránek, 128 stran Kniha Blahoslava Havránka zachycuje autentické vzpomínky pamětníka, rodáka ze Svaté a milovníka křivoklátského kraje, který očima svého dětství poodkrývá události na Berounsku od roku 1939, přes válečný čas, s důrazem na pohnuté události závěrečných let druhé světové války, až k době několika svobodných poválečných let. Nejedná se o odbornou historickou publikaci, ale o žánr vzpomínek, v kterých jsou popisovány události viděné dětským pohledem. O to více poutavěji vyznívá celkový text, protože se jedná o vzpomínky nezkreslené a autentické... Publikace se nesnaží události – jakkoli pohnuté a konfliktní - hodnotit politicky nebo k nim zaujímat vyhraněný postoj... Důležitou obsahovou i estetickou součást knihy tvoří dobové fotografie z archivu autora i kresby a ilustrace výtvarníka Jiřího Vydry, který je autorovým přítelem od dětských let a který také žije v tomto kraji. Touto...
Objev podobné jako Vraní skála (978-80-875-1735-2)
Magická kuchařka (978-80-875-1706-2)
Elektronická kniha - autor Otomar Dvořák, 128 stran Nehledejte zde návody k výrobě alchymistických elixírů. Tahle kniha vás zavede do tajemně zakouřené černé kuchyně našich prababiček, do barokní a středověké vesnice, aby vám ukázala, že příprava jídla byla rituálem, udržujícím prosperitu rodu i řád světa. Málokoho dnes napadne, že zdobení koláče je vlastně vytváření mandaly, že koblihy jsou modelem koňského trusu, že ornament na velikonočním vejci je zaklínadlem a magickým záznamem, který lze přečíst a jímž dárce cosi sděluje obdarovanému. Najdete zde přehled rituálních jídel pro všechny svátky roku, z nichž některé jsou známé (velikonoce, vánoce), jiné zapomenuté (např. liščí neděle, rusalčí dny, a pod.). A víte, že moravští vrabci se původně dělali opravdu z vrabců? Kromě zajímavého vyprávění zde naleznete i desítky méně známých receptů. Ať už se rozhodnete uvařit „Hadí mord“, „Kaši pro duše nebožtíků“ nebo „Polévku proti upírům“, pokusíte se o „domácí pivo“...
Objev podobné jako Magická kuchařka (978-80-875-1706-2)
Hudba a my (978-80-875-0084-2)
Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 308 stran, česky Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k hudbě, který je načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní výzkum nabídl pohled na otázku, proč lidé poslouchají hudbu, jaké motivace je k tomu vedou a jaké pocity jim to dodává. Výzkum odhalil určité strategie, které lidé používají, když chtějí pomocí hudby podpořit, doplnit nebo udržet dobou náladu, nebo když chtějí kompenzovat či vyřešit náladu špatnou. Kvantitativní výzkum měl dvě části. První z nich byla zaměřena na zodpovězení otázky, jaký má česká veřejnost postoj ke koncertně provozované hudbě. Druhá část výzkumu byla zaměřena na identifikaci publika jednotlivých hudebních stylů a analýzu a deskripci jejich nákupního chování ve vztahu k vybraným hmotným produktům a službám, stejně jako jejich postoje k určitým společenským tématům.
Objev podobné jako Hudba a my (978-80-875-0084-2)
MANTRY - Něžnost citu (978-80-875-9416-2)
Elektronická kniha - autor Přemysl Dvořáček, 87 stran Titul MANTRY - Něžnost citu je součástí souboru na téma - učení s láskou. Mantry v titulu vyjadřují harmonii a souznění slov o různé délce textu. Podstata krásy mantry je ve vnímání prožitku citu v mysli. Harmonie mantry postupně zraje v mysli a probíhá neustále při každém opakovaném čtení. Při čtení mantry se nechte unášet pouze svým citem. Detaily knihy: Autor: Přemysl Dvořáček Rok vydání: 2014 ISBN: 978-80-875-9416-2 Počet stran: 87
Objev podobné jako MANTRY - Něžnost citu (978-80-875-9416-2)
Smrt Krále Šumavy (978-80-875-0604-2)
Elektronická kniha - autor Martin Sichinger, 240 stran Kdo byl ve skutečnosti slavný pašerák Kilián Nowotný, přezdívaný Král Šumavy? Na čem a kdy vydělal svůj první milion? A jak dokázal celé roky unikat přes česko-bavorskou hranici? Příběh ze současných Čech od Martina Sichingera, držitele Literární ceny Knižního klubu za román Cukrový klaun (2008), nás přivádí ke starým příběhům šumavského pohraničí. V roce 1959 vznikl podle scénáře Rudolfa Kalčíka film Král Šumavy, ve kterém příslušníci pohraničního praporu SNB Kiliána dopadnou a zabijí. Film zaznamenal nesmírný ohlas a od uvedení do kin ho viděly přes tři miliony diváků - přesto, že se Kiliána nikdy dopadnout nepodařilo. Na konci léta dvanáctiletý Tomáš odjíždí se svými rodiči na samotu poblíž Kvildy. Stejně jako jeho otce ho fascinuje pátrání po skutečném osudu Krále Šumavy, a cesta ho zavede...
Objev podobné jako Smrt Krále Šumavy (978-80-875-0604-2)
Jiří Dienstbier - Rozhlasový zpravodaj (978-80-875-3025-2)
Elektronická kniha - autor Radioservis, 239 stran Výběr z rozhlasových reportáží zahraničního rozhlasového zpravodaje Jiřího Dienstbiera z 60. let minulého století - USA, Vietnam, Indonésie a další. Závěr knihy tvoří osobní vzpomínky Jiřího Dienstbiera na konec jeho působení v Československém rozhlase s mnoha zajímavými postřehy, které nebyly nikdy zveřejněny. Kniha je doplněna černobílými fotografiemi z osobního archivu.
Objev podobné jako Jiří Dienstbier - Rozhlasový zpravodaj (978-80-875-3025-2)
Hudba v televizní reklamě (978-80-875-0039-2)
Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 166 stran Monografie prezentuje závěry výzkumu hudební složky reklam vysílaných v českých televizích. Všímá si hudebních rysů - používaných temp, hudebních nástrojů, zpívaných sloganů a podobně, i toho, jak může být hudba v reklamě vnímaná a jak působí na televizní diváky.
Objev podobné jako Hudba v televizní reklamě (978-80-875-0039-2)
Já a pan Darcy (978-80-875-3012-2)
Elektronická kniha - autor Alexandra Potter, 290 stran Po sérii katastrofálních vztahů se Emily rozhodla odpočinout si od všech „dnešních“ mužů. Věnovat se chvíli sama sobě, dát si skleničku vína a strávit zas nějaký čas četbou milovaného románu Pýcha a předsudek. Vrátit se do časů pana Darcyho, kdy muži byli oddaní, čestní a elegantní. Když ji nejlepší kamarádka pozve na týdenní dovolenou do Mexika, přetékající margaritou a exotickými milenci, Emily dá přednost výletu do míst, kde žila Jane Austinová. V autobuse plném penzistů je jasné, že tady muže svých snů nepotká. Slibně nevypadá ani mizerně naladěný novinář, nedobrovolně vyslaný napsat článek, proč byl pan Darcy zvolen „NEJ“ mužem všech dob. Když Emily vstoupí do pokoje tváří v tvář samotnému panu Darcymu, všechny holčičí sny se náhle začnou plnit…
Objev podobné jako Já a pan Darcy (978-80-875-3012-2)
Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)
Elektronická kniha - autor Hana Volfová, 240 stran, česky Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu. Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu. Kniha je ideální jako učebnice pro studenty marketingových oborů, své uplatnění však najde také u široké odborné veřejnosti.
Objev podobné jako Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)
Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)
Kniha - autor Eva Jaderná, 240 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu. Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu. Kniha je ideální jako učebnice pro studenty marketingových oborů, své uplatnění však najde také u široké odborné veřejnosti.
Objev podobné jako Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)
Profese manažera v organizacích veřejné správy (978-80-875-0026-2)
Elektronická kniha - autor Petr Jedinák, 108 stran Kniha „Profese manažera v organizacích veřejné správy. Charakteristika manažera, zastávané role a vybrané personální činnosti“ je tematicky členěna do tří bloků. V první části vymezujeme manažera, který vykonává svou profesi v organizacích veřejné správy, se zaměřením na výkon manažerských funkcí a jím zastávané role. V druhém bloku jsou zařazeny vybrané činnosti spadající pod naplňování manažerské funkce management lidských zdrojů (dříve personalistiku). V rámci třetího bloku zařazeny výstupy z provedených výzkumů k dané problematice. Publikace ve výzkumné rovině vychází z analýz získaných dat a respondenty těchto výzkumů byli zaměstnanci organizací veřejné správy, manažeři i řadoví pracovníci. Tato monografie byla zpracována na základě projektu vědeckovýzkumného úkolu č. 4/3, který je součástí Integrovaného výzkumného úkolu č. 4 na léta 2010 – 2015, realizovaného na Policejní akademii České republiky v Praze.
Objev podobné jako Profese manažera v organizacích veřejné správy (978-80-875-0026-2)
Teorie a praxe v marketingové komunikaci (978-80-875-0068-2)
Elektronická kniha ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, a kol., 190 stran Šestý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah teorie a praxe.
Objev podobné jako Teorie a praxe v marketingové komunikaci (978-80-875-0068-2)
Sociální marketingové kampaně v Česku IV. (978-80-875-0097-2)
Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 310 stran, česky Monografie „Sociální marketingové kampaně v Česku IV. Ochrana životního prostředí“ mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti. Na základě analýzy kampaní ukazuje různorodost komunikace souvisejících témat pomocí mediálních kampaní, eventů ve veřejném prostoru, aktivit v online prostředí, vzdělávacích aktivit ve školách nebo jiných prostorech. Závěry analýzy naznačují, že existují témata, jimž je věnována větší pozornost, stejně jako témata spíše opomíjená. Až na výjimky lze tvrdit, že u většiny témat neexistuje dlouhodobá, kontinuální komunikace, která by vytvářela předpoklad k tomu, aby se společenské smýšlení a chování skutečně změnilo požadovaným směrem. K dalším problémům může patřit to, že jistá část kampaní nemá detailně definovanou cílovou skupinu a obrací se tedy...
Objev podobné jako Sociální marketingové kampaně v Česku IV. (978-80-875-0097-2)
Kreativní ekonomika (978-80-247-3608-2)
Elektronická kniha - autor Jitka Kloudová, kolektiv a, 224 stran Rozvoj kreativní ekonomiky, jež je spjat s prohloubením kreativních dovedností, rozšiřováním kreativní třídy a s nárůstem firem v kreativním průmyslu, se jeví jako jeden z významných kroků pro zvýšení konkurenceschopnosti ekonomik. Autoři poukazují na nový, stále sílící trend významu kreativní ekonomiky ve vyspělých státech, kde dochází k vyššímu prosazování individuality jedince, jeho kreativního myšlení, v souladu s požadavky firem, spotřebitelů, ale i společnosti a dopadu tohoto jednání na oblasti ekonomie, veřejné správy, marketingu, reklamy či managementu. Autoři též poukazují na další oblasti, jež budou zasaženy novým fenoménem, jako jsou noví významní hráči v kreativní ekonomice s dopadem na firemní strategie, nová administrativa, reklama, kreativní tvorba práva, ale i potřeba nových kreativních manažerů.
Objev podobné jako Kreativní ekonomika (978-80-247-3608-2)
Sofinka a záhadné zvířátko (978-80-7252-875-2)
Kniha - autor Martin Vopěnka, 76 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Sotva se v zoologické zahradě objeví prázdný výběh se strohým nápisem: „Když nejsem ve výběhu, odpočívám nebo spím“, přitáhne to nečekanou pozornost dětí. Představivost Sofinky, holčičky, která půjde po prázdninách do školy, se rozběhne naplno. Záhadné zvířátko jí od té chvíle nedá spát. Může se ve výběhu ukrývat třeba jednorožec se stříbrným rohem? Nebo obrovský krásný motýl? Ilustrovaná pohádka Sofinka a záhadné zvířátko vypráví o kráse a nevinnosti dětské fantazie. První čtení a čtení rodičů s dětmi Martin Vopěnka za své knihy pro děti, stejně jako Aneta Holasová za své ilustrace, dostali celou řadu ocenění.
Objev podobné jako Sofinka a záhadné zvířátko (978-80-7252-875-2)
Radost z vědy (978-80-276-0568-2)
Kniha - autor Jim Al-Khalili, 152 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Současný svět je někdy docela komplikované místo, ve kterém se ne vždy snadno orientujeme. Kvantový fyzik a úspěšný popularizátor vědy Jim Al-Khalili nabízí ve své nové knize osm úvah na téma, jak může být pro každého člověka přínosné osvojit si (alespoň trochu) vědeckou metodu poznávání světa. Způsob myšlení, který vědci zdokonalovali po staletí, přinesl lidstvu nezpochybnitelné úspěchy - stačí se podívat na naše moderní technologie, úspěchy lékařské vědy a další výsledky vědecké práce. Základní principy, jimiž se řídí vědecké uvažování, mají univerzální platnost a opřít se o ně může úplně každý, kdo chce být objektivní a neztratit se v nástrahách života v 21. století. Zkusme se tedy zamyslet nad tím, co vlastně znamená pravda, proč je důležité pochybovat, jaké jsou výhody a nevýhody zjednodušování, proč máme v oblibě konspirační teorie, jak funguje lidský mozek, co dělat s vlastními...
Objev podobné jako Radost z vědy (978-80-276-0568-2)
Mylné domněnky vědy (978-80-7336-760-2)
Kniha - autor Rupert Sheldrake, 352 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Nejmylnější domněnkou vědy je názor, že věda již pochopila podstatu reality – že základní otázky jsou už zodpovězeny a nyní zbývá pouze dořešit detaily. V této knize vám Rupert Sheldrake, jenden z nejvíce průkopnických vědců současnosti, názorně ukáže, že věda je spoutaná domněnkami, které se změnily v dogmata. „Vědecký pohled na svět“ se stal souborem pouhých domněnek a vírou. Veškerá realita je podle něj hmotná či fyzikální a svět je strojem, jenž je tvořen neživou hmotou. Příroda dle tohoto pohledu postrádá jakýkoli smysl a vědomí není ničím víc, než pouhou fyzickou aktivitou mozku. Svobodná vůle je iluzí a bůh existuje jenom jako představa v lidské mysli, uvězněn v naší lebce. Rupert Sheldrake vědecky prozkoumává tato dogmata a předkládá přesvědčivé důkazy, že vědě by se dařilo lépe bez nich – byla by svobodnější, zajímavější a zábavnější.
Objev podobné jako Mylné domněnky vědy (978-80-7336-760-2)
Odmaturuj! ze společenských věd (978-80-7358-243-2)
Kniha - Publikace vhodná nejen na přípravu k maturitní zkoušce ze společenských věd, ale také na přijímací zkoušky humanitních oborů - 288 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace vhodná nejen na přípravu k maturitní zkoušce ze společenských věd, ale také na přijímací zkoušky humanitních oborůEdice Odmaturuj! je primárně určena na přípravu k maturitní zkoušce, a to především k maturitní zkoušce v části profilové, taktéž slouží k přípravě na přijímací zkoušky na vysoké školy s humanitním zaměřením. Titul Odmaturuj! ze společenských věd však v novém vydání doporučujeme také pro průběžnou přípravu v předmětu základy společenských věd či občanská výchova na středních školách. I když tituly z edice Odmaturuj! nejsou koncipovány jako učebnice, je do nich zařazeno z hlediska obsahové komplexnosti veškeré středoškolské učivo.Titul je zpracován dle RVP pro gymnázia a RVP pro střední odborné vzdělávání. Nové vydání bude aktualizované podle legislativy účinné k...
Objev podobné jako Odmaturuj! ze společenských věd (978-80-7358-243-2)
Ájurvéda: věda o samoléčení (978-80-7336-942-2)
Kniha - autor Vasant Lad, česky
Objev podobné jako Ájurvéda: věda o samoléčení (978-80-7336-942-2)
Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)
Kniha - autor Marek Moudrý, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných...
Objev podobné jako Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)
Nobelovy ceny a přírodní vědy (978-80-200-2189-2)
Kniha - autor Erling Norrby, 360 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Nobelovy ceny udělované v oblasti přírodních věd patří k nejvyšším oceněním vědeckých úspěchů. Tato kniha přináší přehled jejich nositelů, zejména z oborů chemie, fyziologie a medicíny. I díky archivním materiálům, postupně zveřejňovaným poté, co byly padesát let skryty před zraky veřejnosti, v ní autor mohl přiblížit minulé i současné mechanismy výběru laureátů. Mnohé z cen, jež vzešly z mimořádně náročného posuzovacího procesu, se váží k objevům v oblasti infekčních onemocnění a v interdisciplinárním oboru genetika. Kniha se nevěnuje pouze jednotlivcům, ale popisuje také prostředí, které k vědecké tvořivosti neodmyslitelně patří. Nikde se této tajemné činnosti – hlavnímu hybateli zlepšování lidského údělu – nedostává tolik pozornosti jako při nominacích jedinců, kteří jsou Nobelovy ceny hodni.
Objev podobné jako Nobelovy ceny a přírodní vědy (978-80-200-2189-2)
Vraní skála - místo vzpomínek na roky válečné i čas svobody (978-80-875-1735-2)
Elektronická kniha - autor Blahoslav Havránek, 128 stran Kniha Blahoslava Havránka zachycuje autentické vzpomínky pamětníka, rodáka ze Svaté a milovníka křivoklátského kraje, který očima svého dětství poodkrývá události na Berounsku od roku 1939, přes válečný čas, s důrazem na pohnuté události závěrečných let druhé světové války, až k době několika svobodných poválečných let.Nejedná se o odbornou historickou publikaci, ale o žánr vzpomínek, v kterých jsou popisovány události viděné dětským pohledem. O to více poutavěji vyznívá celkový text, protože se jedná o vzpomínky nezkreslené a autentické...Publikace se nesnaží události - jakkoli pohnuté a konfliktní - hodnotit politicky nebo k nim zaujímat vyhraněný postoj...Důležitou obsahovou i estetickou součást knihy tvoří dobové fotografie z archivu autora i kresby a ilustrace výtvarníka Jiřího Vydry, který je autorovým přítelem od dětských let a který také žije v tomto kraji. Touto spoluprácí autora textu s autorem...
Objev podobné jako Vraní skála - místo vzpomínek na roky válečné i čas svobody (978-80-875-1735-2)
Naučte se používat barvu kreativně (978-80-7413-360-2)
Kniha - autor Bryan Peterson; Susana Heida Schellenbergová, 144 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Svět je barevný. Je to tak samozřejmé, že často zapomeneme s barvami při fotografování pracovat. Bryan Peterson vám ukáže jak na to. Nestačí mít barevné fotografie, které věrně zachycují barevný svět kolem nás. Je potřeba naučit se barvy při fotografování používat. Fotograf by měl vědět, jak barvy fungují, jak je vnímáme a jak nás ovlivňují. Fotograf by měl vědět, které barvy spolu vzájemně ladí, které se zvýrazňují a vyčleňují svým kontrastem, které spolupůsobí a které mohou naopak soupeřit o divákovu pozornost. Bryan Peterson je známý zejména svými barevnými kompozicemi a v této své zatím poslední knize se právě barvám plně věnuje. Jestliže kniha českého profesionálního fotografa Jana Pohribného Kreativní barva ve fotografii je velmi rozsáhlým, komlexním, odborným a inspirativním pojednáním o barvách pro pokročilé fotografy, pak kniha Bryana Petersona...
Objev podobné jako Naučte se používat barvu kreativně (978-80-7413-360-2)
Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)
Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do...
Objev podobné jako Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)
Gítáňdžali (978-80-875-3200-3)
Elektronická kniha - autor Rabíndranáth Thákur, 136 stran, česky Hrst písní - výbor duchovní lyriky indického básníka a filozofa představuje vrchol jeho uměleckého mistrovství a vroucí vyznání, umocněné osobními prožitky při ztrátě milovaných bytostí. Thákurovy básně v próze byly pro západní svět zjevením a právem mu v roce 1913 vynesly jako prvnímu asijskému literátovi Nobelovu cenu.
Objev podobné jako Gítáňdžali (978-80-875-3200-3)
Gítáňdžali (978-80-875-6124-9)
Elektronická kniha - autor Rabíndranáth Thákur, 61 stran Hrst písní – výbor duchovní lyriky indického básníka a filozofa představuje vrchol jeho uměleckého mistrovství a vroucí vyznání, umocněné osobními prožitky při ztrátě milovaných bytostí. Thákurovy básně v próze byly pro západní svět zjevením a právem mu v roce 1913 vynesly jako prvnímu asijskému literátovi Nobelovu cenu.
Objev podobné jako Gítáňdžali (978-80-875-6124-9)
Šarlák (978-80-875-0638-7)
Elektronická kniha - autor Petr Mano, 160 stran Šarlák nás zavádí do jihočeského Písku 80. a 90. let minulého století Manova autobiografická kniha ukazuje jeho odvrácenou tvář – všední a syrové žití v bezútěšné době, kde jakýkoli cíl jako by byl předem odsouzen k nedosažitelnosti a vše kolem plulo v podivném bezčasí. Autor popisuje svých dvanáct zaměstnání, která vystřídal v průběhu dvánácti let, a jedinečně vykresluje génia míst v atmosféře doby.
Objev podobné jako Šarlák (978-80-875-0638-7)
Čarodějka (978-80-875-9702-6)
Elektronická kniha - autor Sabrina D. Harris, 225 stran Román vypráví o dívce Valentině, která po automobilové nehodě upadne do komatu. Zatímco však v současnosti leží v nemocnici a lékaři si lámou hlavu, jak ji probudit, ona se ocitne ve středověké Anglii za vlády Edwarda III v ženském klášteře u opatství Canterbury. I když ji velmi trápí, že nemá žádné vzpomínky a neví, kdo vlastně je, zapojí se do běžného řeholního života a pomáhá sestrám s nemocnými. V Anglii se v té době začíná mor rozlézat po celé zemi a kosí její obyvatele po tisících. Valentina zjišťuje, že má na léčení velké nadání, čímž si ale některé sestry znepřátelí. Do jejího osamělého srdce se pomalu vkrádá láska, kterou chová k Frederikovi, bratrovi matky představené, který přijel do kláštera na návštěvu. Jako chudý rytíř krále Edwarda bojuje s povinností zajistit rodině majetek sňatkem s bohatou dědičkou a s láskou k Valentině. Situace se však komplikuje, když si Valentina znepřátelí smírčího...
Objev podobné jako Čarodějka (978-80-875-9702-6)
Doktorka pro příšerky: Slizký zločin (978-80-277-0071-4)
Elektronická kniha - ze série Doktorka pro příšerky, autor John Kelly, 192 stran, česky Hledáte ten NEJLEPŠÍ příšeří lék NA SVĚTĚ?Už nemůžete snést tu otravnou bolest chapadel? Jste upír a utrpěl jste popáleninu od sluníčka? Chrlíte oheň a trápí vás neustupující žlučové kameny? Na prakticky JAKOUKOLIV známou příšeří nemoc je tu VŠESPRAV! Vyléčí, uleví, zahojí.Ale doktorka pro příšerky brzy zjistí, že to zní možná až příliš dobře na to, aby to byla pravda. Pojďte společně s ní po stopách slizkému zločinu a užijte si velkolepé dobrodružství, ze kterého se potrháte smíchy!
Objev podobné jako Doktorka pro příšerky: Slizký zločin (978-80-277-0071-4)
Doktorka pro příšerky Slizký zločin (978-80-277-0071-4)
Kniha - autor John Kelly,, česky, pevná bez přebalu lesklá Hledáte ten NEJLEPŠÍ příšeří lék NA SVĚTĚ? Už nemůžete snést tu otravnou bolest chapadel? Jste upír a utrpěl jste popáleninu od sluníčka? Chrlíte oheň a trápí vás neustupující žlučové kameny? Na prakticky JAKOUKOLIV známou příšeří nemoc je tu VŠESPRAV! Vyléčí, uleví, zahojí. Ale doktorka pro příšerky brzy zjistí, že to zní možná až příliš dobře na to, aby to byla pravda. Pojďte společně s ní po stopách slizkému zločinu a užijte si velkolepé dobrodružství, ze kterého se potrháte smíchy!
Objev podobné jako Doktorka pro příšerky Slizký zločin (978-80-277-0071-4)
10 prípadov detektíva tchora Hektora (978-80-573-0071-7)
Kniha - autor Dana Hlavatá, 64 stran, slovensky, pevná bez přebalu lesklá Tchor Hektor si otvoril detektívnu kanceláriu. Bol bystrý, v hlave mu to pá-lilo ako v elektrárni, uvažoval logicky, tak prečo by nemal odhaľovať zlo-činy? Niektorí sa, ako sám vravel, nedokážu vpratať do kože, treba im preto pomôcť zazipsovať sa do nej. Tých, ktorí náročky ubližujú iným, by mal predsa stihnúť zaslúžený trest! A tak sa tchor Hektor dal do odhaľovania trestných činov. Na pomoc si vzal prasiatko menom Alfonz Klobása. Hekto-rov asistent síce občas niečo popletie, ale pri vyšetrovaní je detektívovou pra-vou labkou. Podarí sa im vyriešiť skutočne zložité záhady, napríklad prípad bezočivého vydierača, zapáchajúceho páchateľa, slizkej ryby, smradľavej po-nožky a veľa ďalších.
Objev podobné jako 10 prípadov detektíva tchora Hektora (978-80-573-0071-7)
Minirozprávky - Zlatovláska a tri medvede (978-80-567-0071-6)
Kniha - autor Natascha Rosenberg, 10 stran, slovensky, prostorové pohádky, leporela Toto malé detské rozprávkové leporelo s pevnými stránkami a pohyblivými obrázkami je určené deťom od jedného roka a nájdete v ňom krátku veršovanú rozprávku o Zlatovláske a troch medveďoch. Pri jej počúvaní si deti môžu precvičovať jemnú motoriku a zároveň si rozprávkový príbeh oživiť. Tak hor sa do čítania! Minirozprávka Zlatovláska a tri medvede už na vás čaká!
Objev podobné jako Minirozprávky - Zlatovláska a tri medvede (978-80-567-0071-6)
Kvantová kreativita: Myslete kvantově, buďte kreativní (978-80-7554-050-8)
Kniha - autor Amit Goswami, 224 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá V knize Kvantová kreativita zkoumá Amit Goswami, fyzik a autor knihy Uvědomělý vesmír, lidskou kreativitu skrze unikátní pohled na kvantovou fyziku a nabízí čtenářům nový způsob výživy a pozvednutí jejich vlastní kreativity – nejlepší zdroj radosti a naplnění. KREATIVITA z vědeckého pohledu V této jedinečné práci Goswami představuje otázky, které zkoumají pramen kreativity, jež je v každém z nás. Co je kreativita? Může být každý kreativní? Jaké druhy kreativity existují? Goswami se zaměřuje na tento nestálý objekt očima vědce. KREATIVITA a kvantová fyzika? Pomocí kombinace umění kreativity a objektivity vědy nabízí autor příručku k pochopení síly mysli pro dosažení kreativity úplně novým způsobem. Vzhledem ke kvantové fyzice se realita objevuje na dvou úrovních: pravděpodobnosti a skutečnosti. Goswami používá tuto stejnou dualitu k probádání toho, co nazývá „kvantové myšlení“, které...
Objev podobné jako Kvantová kreativita: Myslete kvantově, buďte kreativní (978-80-7554-050-8)
Spotřebitelské typologie (978-80-875-0090-3)
Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 206 stran, česky Monografie nabízí obraz spotřebitelského chování české populace, který je načrtnut pomocí závěrů kvantitativního výzkumu, který zkoumal postoje obyvatel České republiky ve věku 12 – 80 let k hmotným produktům, službám, společenským tématům a hudebním stylům. Jednotlivé kapitoly vymezují různé možnosti segmentace populace na základě nákupních preferencí. Takto vymezené segmenty (klastry) popisuje pomocí demografických charakteristik, přičemž si všímá, čím se liší od obecné populace, a tím je přesně definuje jakožto cílové skupiny. Zároveň je popisuje z hlediska behaviorálního, tedy ukazuje, jak se spotřebitelé jednotlivých hmotných produktů a služeb zajímají o entity zbývající, jinými slovy sleduje, do jaké míry se prolínají či neprolínají cílové skupiny zájemců o jednotlivé produkty či společenská témata. Přináší tak celou řadu informací, jejichž...
Objev podobné jako Spotřebitelské typologie (978-80-875-0090-3)
Podnikatelský mýtus (978-80-875-2403-9)
Elektronická kniha - autor Michael E. Gerber, 224 stran Rozšířená edice této fenomenální knihy pro start a růst vaší firmy se stala bestsellerem Konzultant Michael E. Gerber díky zkušenostem z malého a středního podnikání vysvětluje, jak z obyčejné firmy udělat úspěšný byznys a vyhnout se problémům, které pohltí v začátcích 80% malých firem. Michael Gerber vás provede všemi kroky, které je nutné v životě společnosti udělat - od dětských podnikatelských let přes dospívání až po dospělou fungující a perspektivní firmu. Kniha je průvodcem k úspěchu pro veškeré druhy byznysu. Vysvětluje, jak přenést řešení, která nabízí úspěšně fungující systém franchisingu, do vaší firmy. Dozvíte se často přehlíženou skutečnost - jaký je rozdíl pracovat na vaší firmě a ve vaší firmě.
Objev podobné jako Podnikatelský mýtus (978-80-875-2403-9)
Pivoňková lucerna (978-80-875-6120-1)
Elektronická kniha - autor Sanjútei Enčó, 192 stran Pivoňková lucerna je dílem vypravěčského mistra Sanjúteje Enčóa a v Japonsku 19. století dosáhla téměř legendární slávy. Když byl příběh v roce 1884 vydán knižně podle těsnopisného záznamu mistrova vyprávění, stal se okamžitě bestsellerem. K jeho úspěchu přispěla skutečnost, že i v knižní podobě si zachovává specifickou, živou atmosféru příběhu tradovaného ústně.
Objev podobné jako Pivoňková lucerna (978-80-875-6120-1)
Božský nosáč (978-80-875-1711-6)
Elektronická kniha - autor Simon J. Crashberry, 213 stran Erotika, umění a politické intriky. Kniha ze života nejslavnějšího básníka veršů o lásce a milování Ovidia a vládce římské říše Oktaviána, zvaného Augustus. Kniha přibližuje zlatou dobu před dvěma tisíci lety, rozkvět umění a život města Říma. Jisté části v knize nám připomínají něco známého, s čím se setkáváme i dnes...
Objev podobné jako Božský nosáč (978-80-875-1711-6)
Co je? (978-80-875-9086-7)
Elektronická kniha - autor Milan Mráz, 39 stran Nepříliš rozsáhlá sbírka je založena na důsledném střídání textů a fotografií. Text zkušeného autora, který nemá potřebu se čtenáři vnutit líbivými rýmovánkami.
Objev podobné jako Co je? (978-80-875-9086-7)
Romská otázka (978-80-875-7903-9)
Elektronická kniha - autor Klára A. Samková, 100 stran „Romská otázka“ je populárně pojatá, avšak na vědeckých základech postavená práce, zabývající se psychologickými příčinami sociálního vyloučení Romů. Svou předmluvou práci podpořili Fedor Gál a prof. MUDr. Cyril Höschl, DrSc. Autorka se touto prací dostává do závěrečné polohy ve své snaze o uchopení tématu a porozumění romské problematice vůbec, v České republice zvláště. Ideovou kostru práce tvoří publikace známého amerického profesora psychiatrie Irvina D. Yaloma „Existenciální psychoterapie“, v níž se autor zabývá čtyřmi velkými tématy lidského života – smrtí, svobodou, existenciální izolací a absencí smyslu života. „Romská otázka“ Yalomova odborného a metodologického vedení využívá a v definovaných okruzích je osobitým způsobem vztahuje k životním pocitům české a slovenské romské komunity. Ve svém výkladu ve skloubené podobě autorka využívá širších poznatků práva, filosofie i psychologie i osobní...
Objev podobné jako Romská otázka (978-80-875-7903-9)
Velký šéf (978-80-875-9076-8)
Elektronická kniha - autor Radomil Štumpa, 68 stran Po více než dvaceti letech na manažerských postech si měl autor možnost otestovat mnoho různých přístupů k tvorbě strategie a budování týmů. V pozici nového šéfa prováděl rychlé revoluce nebo jindy zase postupnými kroky měnil firmu evolučním způsobem. Zažil fáze růstu i strategie řízeného poklesu. Své zkušenosti získával zejména v anglo-americkém prostředí u světově významných firem, ale i ve specifickém českém prostředí. A proto říká: „Kvalita šéfa je jedním z hlavních motivačních faktorů pro spokojenost zaměstnanců v týmu. Po špatném startu se velmi složitě vrací důvěra týmu a často na to doplácí celá firma dlouhodobě slabými výsledky. Je tedy velmi důležité uskutečnit vstup co možná nejlepším způsobem, aby byla nastavena důvěra, víra ve společný úspěch a pozitivní nálada mezi členy týmu.“
Objev podobné jako Velký šéf (978-80-875-9076-8)
Zrůdy století (978-80-875-7518-5)
Elektronická kniha - autor Eduard Svítivý, Matěj Vavřina, 128 stran Jsou oblasti, v nichž bychom byli rádi „světoví“, ale moc se nám to nedaří. V kriminalitě se bohužel můžeme se světem směle měřit. Co se skrývá v mysli pachatelů šílených zločinů? Co zapálí onu zlověstnou jiskru nezvladatelné touhy mučit a zabíjet? Odkud se bere jejich zvrácené vzrušení z bolesti a utrpení druhých? Na první pohled to bývají docela obyčejní lidé. Manželé, rodiče, kolegové či sousedé, kteří žijí mezi námi. Stačí však pověstná poslední kapka a džbán jejich vnitřního napětí přeteče. Pak je tu tragická souhra okolností, potenciální oběť ocitne ve špatný čas na špatném místě… a krutý osud roztočí kola bezcitného řádění.
Objev podobné jako Zrůdy století (978-80-875-7518-5)
Alaska Joe (978-80-875-9097-3)
Elektronická kniha - autor Benoni E. Jassik Když dosáhl předepsané výšky a letadlo bylo v rovině, dostal nápad „Vieš lietať?“ „Josef ne, vždyť v tom sedím poprvé v životě.“ „Teraz tuna už pár minut sedíš, pozri sa, to nie problém.“ Začal šlapat na pedály vlevo, vpravo a letadlo s námi začalo mávat ze strany na stranu, pak začal kroutit, zatlačovat a vytahovat volant a my dělali různé nedokončené loopingy. Já myslel, že tam hodím šavli na palubní desku a on se zase zasmál a řekl: „Jednoduché, čo?“ Ještě mi řekl, že musím udržovat tolik a tolik feetů výšky a směr podle nějaké stupnice. Pak pustil volant a říká: „Tak choď, ja mám tuná knižku a ja to chcem dočítať, keď uvidíš také velké strieborné tanky, tak si išiel dobre. Trefil si sa, to je Aklavik.“ Josef sáhnul pod sedačku a vytáhl už otevřenou knížku /kovbojku/ a začal číst, jako kdyby byl doma na gauči, zatímco já nevěděl, kam se mám dřív podívat. Pode mnou Mackenzie Delta, která je 600 kilometrů dlouhá...
Objev podobné jako Alaska Joe (978-80-875-9097-3)
Nejezte blbě! (978-80-875-3037-5)
Elektronická kniha - autor Pavel Maurer, 128 stran Pavel Maurer, propagátor kvalitního stravování, nemilosrdný kritik úrovně českých restaurací a milovník dobrého jídla i pití, pravidelně na Radiožurnálu glosuje úroveň gastronomie v Čechách. Nyní vycházejí jeho zamyšlení i knižně. Zajímá vás, co si kladete dennodenně dobrovolně na talíř? Víte, jak poznat dobrou restauraci? Slyšeli jste někdy o kulinářském trendu zvaném fusion? A chcete se dozvědět, kde natrefit na dobrý chleba, kvalitní med nebo pravou českou marmeládu? To vše obsahují glosy Pavla Maurera, který týden co týden vyzývá posluchače Českého rozhlasu: „Nejezte blbě!“
Objev podobné jako Nejezte blbě! (978-80-875-3037-5)
Podívejte se také
- Aplikovaný marketing (978-80-8168-382-4)
- Sportovní marketing (978-80-271-0560-1)
- Internetový marketing (978-80-251-5016-0)
- Mezinárodní marketing (978-80-271-3006-1)
- Online marketing (978-80-251-4155-7)
- Gítáňdžali (978-80-875-3200-3)
- Gítáňdžali (978-80-875-6124-9)
- Šarlák (978-80-875-0638-7)
- Čarodějka (978-80-875-9702-6)
- Opona (978-80-7227-875-6)
- CONNECT IT NumCALC CKB-0071-BK, černá (CKB-0071-BK)
- Doktorka pro příšerky Slizký zločin (978-80-277-0071-4)
- 10 prípadov detektíva tchora Hektora (978-80-573-0071-7)
- Teorie a praxe v marketingové komunikaci (978-80-875-0068-2)
- Profese manažera v organizacích veřejné správy (978-80-875-0026-2)
- Dospělost je mýtus (978-80-754-4219-2)
- To je porod! (978-80-267-2007-2)
- To je Izrael (978-80-7515-059-2)
- To je Praha (978-80-7515-004-2)
- Změna je život (978-80-748-7141-2)
- Život je raut (978-80-264-1515-2)