Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Cestovní ruch (978-80-7402-216-6)
Kniha - autor Alena Lachmanová, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Výuka pokrývá tato témata: Cestovní ruch a jeho úloha v moderní společnosti Typologie cestovního ruchu Cestovní kanceláře a cestovní agentury Informační a rezervační technologie v cestovním ruchu Dopravní procesy v cestovním ruchu Ubytovací služby v cestovním ruchu Stravovací služby v cestovním ruchu Průvodcovské a animační služby Destinační management Marketing cestovního ruchu Služby pasových a celních orgánů Mezinárodní turismus
Podívejte se také Skandál v Jeruzalémě (978-80-7297-216-6)
Vybrané kapitoly z německé morfologie pro cestovní ruch (978-80-7465-462-6)
Kniha - autor Jana Ondráková, 152 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace je studijní oporou pro studenty se zaměřením na cestovní ruch. Autorka adekvátně vybrala témata, která jsou důležitá pro komunikaci budoucích pracovníků v cestovním ruchu. Značná část textu je proto věnována např. zeměpisným názvům, s nimiž mají studenti možnost se podrobně seznámit, ale zároveň jsou výběrově zastoupeny i další gramatické jevy, nezbytné pro komunikaci s klienty v daném oboru. Učební text využívá pozitivního transferu (podobnosti gramatických jevů) a zároveň poukazuje i na úskalí transferu negativního, tedy interference, mylné představy o podobnosti jazyků. To platí ovšem nejen pro srovnání s českým jazykem, ale i s jazykem anglickým. Autorka ve všech těchto jazycích vhodně uvádí příklady pozitivního i negativního transferu.
Podívejte se také Vybrané kapitoly z německé morfologie pro cestovní ruch (978-80-7465-462-6)
Mezinárodní cestovní ruch (978-80-247-3750-8)
Elektronická kniha - autor Monika Palatková, 224 stran Publikace přináší komplexní pohled na problematiku mezinárodního cestovního ruchu. Je určena studentům vysokých a středních škol zaměřených na turismus, institucím zabývajícím se rozvojem turismu, cestovním kancelářím, hotelovým a dopravním společnostem působícím v mezinárodním prostředí. Věnuje se analýze postavení turismu ve světové ekonomice a zhodnocení jeho významu v mezinárodním obchodě službami. Zaměřuje se na regionální a subregionální rozložení mezinárodního cestovního ruchu, pozornost je věnována i rozvojovým zemím. Autorka charakterizuje také vybrané subjekty mezinárodního turismu v podobě cestovních kanceláří, hotelových skupin a mezinárodních organizací. Mezi další témata publikace patří hodnocení konkurenceschopnosti v mezinárodním turismu, prosazování principů udržitelnosti a řešení otázek spojených s důsledky členství v EU. V závěru je rekapitulován vývoj mezinárodního cestovního ruchu a...
Podívejte se také Naruto 56 Znovushledání týmu Asuma (978-80-7679-216-6)
Podívejte se také
- jawa cestovni a sportovni motocykly automobily 978 80 251 1939 6
- PowerPoint 2019 nejen pro školy (978-80-7402-386-6)
- Zřídla (978-80-7557-216-5)
- Incest (978-80-7304-216-5)
- CorelDRAW Praktické příklady 1: Základní techniky (978-80-7402-331-6)
- Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)
- Český jazyk 4 učebnice pro 4 ročník (978-80-7600-216-6)
- Písečný muž (978-80-7491-216-0)
- Munkagépek bevetésen (978-80-8444-216-9)
- Deník knihkupce (978-80-7438-216-1)
- Gantz 2 (978-80-7449-216-7)
- Magnusova volba (978-80-7411-216-4)
- Nesmazatelné záznamy (978-80-7633-216-4)
- cestovni lahev dog fantasy cestovni 500ml
- Cestovný ruch v ekonomike a spoločnosti (978-80-571-0273-1)
- Rok včelaře (978-80-7402-420-7)
- Pětiletý diář (978-80-7402-404-7)
- Vůně moci (978-80-7402-370-5)
- cestovni sperkovnice
- cestovni taska
Komunikujeme německy: němčina pro obchod, ekonomiku a cestovní ruch (978-80-7489-512-8)
Kniha - 80 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice je určena pro obchodní akademie, střední školy se zaměřením na obchod, ekonomiku a cestovní ruch, vyšší odborné školy i pro jazykové kurzy. Velmi dobře ji mohou využít všichni, kdo používají němčinu v rámci své profese a spolupracují se zahraničními partnery. Proč si vybrat právě tuto učebnici? je zaměřena na ústní i písemnou komunikaci na pracovišti obsahuje současnou odbornou terminologii praktické členění kapitol umožňuje flexibilní uspořádání výuky velké množství stavebnicových prvků s českým překladem usnadňuje učení části týkající se ústní komunikace jsou doplněny nahrávkami ve formátu mp3 v každé lekci najdete vybraný gramatický jev každou lekci uzavírá chronologicky řazený slovníček s českými překlady cvičení v lekcích přispívají k upevnění získaných znalostí a dovedností klíč ke cvičením naleznete na konci učebnice Co vše můžete využít? učebnici
Objev podobné jako Komunikujeme německy: němčina pro obchod, ekonomiku a cestovní ruch (978-80-7489-512-8)
Cestovní ruch: pro vyšší odborné a vysoké školy (978-80-7373-107-6)
Kniha – autor Marie Hesková, 0 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace nabízí souhrn informací z oblasti cestovního ruchu. Důraz je kladen na pochopení cestovního ruchu v širším pohledu hospodářských oborů a v mezinárodním kontextu. Výklad sleduje vývoj poznání od klasické teorie až k novým směrům v daném oboru. Jednou z nových disciplín, které působí na rozvoj cestovního ruchu v regionech, je destinační management a marketing. Metodika zpracování jednotlivých kapitol je vedena snahou o dobrou orientaci čtenáře pomocí strukturovaného textu. Publikace je určena pro výuku základů cestovního ruchu a ekonomiky cestovního ruchu na vyšších odborných školách, bakalářském a magisterském stupni studia, dále pro všechny typy celoživotního vzdělávání pracovníků cestovního ruchu.
Objev podobné jako Cestovní ruch: pro vyšší odborné a vysoké školy (978-80-7373-107-6)
Nové trendy v nabídce cestovního ruchu (978-80-247-4603-6)
Elektronická kniha - autor Halina Kotíková, 208 stran Kniha je první na našem trhu, která se věnuje novým trendům v nabídce cestovního ruchu a představuje je na konkrétních příkladech ze zahraničí i z ČR. Je určena pracovníkům a podnikatelům v cestovním ruchu, pracovníkům veřejné správy a místních samospráv, studentům VŠ a odborným organizacím v cestovním ruchu. V první části knihy jsou stručně a přehledně uvedena teoretická východiska. Druhá část popisuje nové produkty z hlediska motivace účastníků cestovního ruchu, např. cestovní ruch dobrodružný, kulinářský, filmový, dobrovolnický, cestování za zdravím a léčbou a jiné. Ve třetí části se seznámíte s novými trendy v nabídce cestovního ruchu z pohledu nově definovaných cílových skupin, např. cestovní ruch osob se zdravotním postižením, cestovní ruch seniorů, cestování „halal“ a „košer“ nebo cestovní ruch sexuálních menšin a další. Nechte se inspirovat novými náměty, příklady a informacemi k dalšímu rozvoji...
Objev podobné jako Nové trendy v nabídce cestovního ruchu (978-80-247-4603-6)
Ekonomika cestovního ruchu (978-80-867-2446-1)
Elektronická kniha - autor Jaromír Beránek, 296 stran Kniha detailně pojednává o mnohostranném jevu současné doby - o mezinárodním i domácím cestovním ruchu ve všech jeho souvislostech. Čtenář v ní najde informace o makroekonomických ukazatelích cestovního ruchu, ekonomických aspektech, mechanismu fungování trhu cestovního ruchu a turistiky.
Objev podobné jako Ekonomika cestovního ruchu (978-80-867-2446-1)
Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0)
Elektronická kniha - autor Dagmar Jakubíková, 320 stran Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí "Cs". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a...
Objev podobné jako Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0)
Cestovní ruch pro střední školy a pro veřejnost (978-80-7373-151-9)
Kniha - 160 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice je určena studentům středních odborných a vyšších odborných škol se zaměřením na cestovní ruch, obchodním akademiím pro volitelný předmět cestovní ruch, pro posluchače rekvalifikačních kurzů a též pro odbornou veřejnost v cestovním ruchu. Ve výkladu jsou zpočátku vysvětleny základní pojmy a v dalších kapitolách je cestovní ruch probírán ze všech důležitých aspektů. Výkladový text je doplněn řadou příkladů z praxe a modelovými situacemi z průvodcovské činnosti. Prověření znalostí umožňují otázky a úkoly průběžně zařazované v textu a v závěru kapitol. Třetí, upravené vydání vychází z novelizovaného zákona o cestovním ruchu, který nabyl účinnosti 1. 7. 2018.
Objev podobné jako Cestovní ruch pro střední školy a pro veřejnost (978-80-7373-151-9)
Cestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi (978-80-247-4039-3)
Elektronická kniha - autor Kateřina Ryglová, Michal Burian, Ida Vajčnerová, 216 stran Prakticky zaměřená publikace s mnoha příklady je určena zejména podnikatelům v cestovním ruchu, pracovníkům veřejné správy a vzhledem k tomu, že představuje i teoretická východiska, tak i studentům středních a vysokých škol. Kniha pojednává o jednotlivých oblastech cestovního ruchu (CR): počínaje ubytovacími a stravovacími službami přes dopravní služby až po služby průvodců a cestovní kanceláře a agentury. Dále se věnuje řízení destinace a financování rozvoje CR a legislativním podmínkám CR, aplikuje principy marketing managementu do cestovního ruchu a přibližuje specifické techniky a formy CR. Čtivá publikace shrnuje všechny důležité oblasti cestovního ruchu (teoretické východisko plus praktická aplikace) a poskytuje tak čtenářům komplexní přehled od obecných zákonitostí až po specifické nástroje řízení cestovního ruchu.
Objev podobné jako Cestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi (978-80-247-4039-3)
Skandál v Jeruzalémě (978-80-7297-216-6)
Kniha - 48 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Modrý králík zavede čtenáře do Jeruzaléme v době Velikonoc. Vtipnou komiksovou formou jsou v knize převyprávěny klíčové okamžiky smrti a vzkříšení Ježíše krista. Ten je zde také jedinou lidskou postavou, ostatní postavy známého příběhu znázorňují alergoricky zvířátka. Autory jsou dva kněží z perpignanské diecéze publikující pod uměleckými jmény Coolus Birus. Svou radost z evangelia sdílejí různými způsoby, včetně tvorby komiksů. Elvine je talentovaná ilustrátorka, která se podílela i na barevném zpracování tohoto komiksu. Kniha získala v roce 2019 ocenění na mezinárodním komiksovém festivalu ve francouzském Angouleme. Vhodné pro čtenáře od 7 do 77 let.
Objev podobné jako Skandál v Jeruzalémě (978-80-7297-216-6)
Management kvality služeb v cestovním ruchu (978-80-247-5021-7)
Elektronická kniha - autor Kateřina Ryglová, 192 stran Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu . Prezentuje zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a přináší cenná doporučení pro podnikatelskou praxi. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány.
Objev podobné jako Management kvality služeb v cestovním ruchu (978-80-247-5021-7)
Management služeb hotelnictví a cestovního ruchu (978-80-86380-84-1)
Kniha - autor Vladimír Šefčík,, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Cílem odborné knihy je vysvětlit význam a činnosti vybraných organizačních složek hotelového managementu a managementu cestovního ruchu, procesní vazby mezi nimi a seznámit odbornou veřejnost s aktuálními trendy, úspěšnými manažerskými technikami, ale i základními principy fungování hotelu a cestovní kanceláře. Dále si autoři kladou za cíl přispět k předání specifických profesních znalostí odborníkům, kteří se dále vzdělávají v oboru managementu hotelnictví a cestovního ruchu. Odborná kniha je souhrnem výsledků výzkumné činnosti, znalostí a zkušeností profesionálů z oboru hotelnictví a cestovní ruch a pedagogů při aplikaci nejen teoretických poznatků, ale i poznatků z praxe.
Objev podobné jako Management služeb hotelnictví a cestovního ruchu (978-80-86380-84-1)
Turistická odysea: Krajinou soudobých dějin cestování a cestovního ruchu v Československu v letech 1 (978-80-246-4055-6)
Kniha - autor Lenka Krátká; Pavel Mücke, 672 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Kolektivní monografie Turistická odysea představuje zásadní posun v bádání o různých formách a podobách cestovního ruchu v předlistopadovém Československu. Vedle základních tendencí celostátní i regionální politiky na tomto poli představuje v jednotlivých studiích nejrůznější aspekty dobových fenoménů, jako byly odborové či podnikové rekreace, turistická hnutí, lázeňská léčebná péče nebo chatařství a chalupářství i cizinecký cestovní ruch (včetně zájezdů z opačné strany železné opony). Výborně pramenně podložená kniha, opírající se rovněž o rozhovory s pamětníky a doprovázená dobovými fotografiemi, zalidňuje pomyslnou krajinu soudobých dějin konkrétními aktéry a jejich příběhy.
Objev podobné jako Turistická odysea: Krajinou soudobých dějin cestování a cestovního ruchu v Československu v letech 1 (978-80-246-4055-6)
Grafologie Nové pohledy (978-80-7402-133-6)
Kniha - autor Helena Veličková, 204 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Grafologie se stále vyvíjí, jako ostatně každý vědní obor. Ve světě přibývají nové výzkumy mozku, a protože písmo, jak grafologové už dlouho vědí, není rukopis, ale ruční záznam mozkové činnosti pisatele, přinášejí výzkumy mozku také nové pohledy na ručně psané písmo. Potkáváte na ulici podobné typy osob? Napadlo vás ověřit si, zda i jejich rukopisy jsou podobné? Můžete si tuhle hru zkusit a najít i typ, ke kterému možná patříte vy nebo někdo ve vaší blízkosti. Hledáte partnera? Zkuste si s pomocí knihy promyslet, hodíte-li se pro partnerský vztah nebo jste-li spíš typ „singl“. Protějšky se často přitahují, a tak je dobré zjistit, budete-li ve vztahu vy určovat pravidla, nebo se podřizovat. Kniha nabízí hravé formy zkoumání písma, ale učí také rozumět sobě i druhým. Lidská podstata se téměř nemění, jen náš pohled na člověka se vyvíjí spolu s civilizací.
Objev podobné jako Grafologie Nové pohledy (978-80-7402-133-6)
Naruto 56 Znovushledání týmu Asuma (978-80-7679-216-6)
Kniha - autor Masaši Kišimoto, 192 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Střety mezi Madarovou armádou a Spojenci pokračují. Na scéně se objevují další nečisté reinkarnace, které narušují morálku Spojenců. Nejen že musejí čelit dávno poraženým protivníkům, v řadách nepřítele se objevují i padlí přátelé, sourozenci či učitelé. Ino, Šikamaru a Čódži tak stojí před nejsmutnější výzvou, jaké kdy čelili – musejí porazit svého učitele Asumu.
Objev podobné jako Naruto 56 Znovushledání týmu Asuma (978-80-7679-216-6)
Česko – anglický odborný konverzační slovník cestovního ruchu (978-80-88220-02-2)
Kniha - autor Bohuslav Balcar, 330 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Česko-anglická verze slovníku, který byl již vydán ve verzi česko-německé. Tematické členění, přinášející veškeré infor-mace o cestovním ruchu – jak teoretické, tak praktické – nezbytné pro pracovníky v tomto odvětví, studenty odborných škol se zaměřením na cestovní ruch resp. hotelnictví i pro samotné účastníky cestovního ruchu. Uživatelé slovníku mají možnost získat v jednotlivých kapitolách velmi obsáhlou slovní zásobu ve všech stěžejních tématech, týkajících se aktivního využití volného času a cestování – dovolená u moře, dovolená na horách v zimě i v létě, pěší turistika, vodácký sport, letecká a železniční doprava, cestování automobilem, cestovní formality, ubytovací a stravovací služby vč. obsáhlé podkapitoly o gastronomii, lázeňství, poznávání historických památek, kulturní programy, pojištění v cestovním ruchu, a d. Samostatnou kapitolu tvoří česko-anglický seznam světových...
Objev podobné jako Česko – anglický odborný konverzační slovník cestovního ruchu (978-80-88220-02-2)
Destinační management jako nástroj regionální politiky cestovního ruchu (978-80-210-5847-7)
Elektronická kniha - autor Andrea Holešinská, 152 stran, česky Publikace je odbornou monografií, která podrobněji pojednává o teoreticko-metodologických východiscích destinačního managementu, jakožto specifické formy řízení, která se uplatňuje v oblasti cestovního ruchu. Monografie vychází z premisy, že cestovní ruch je klíčovým faktorem rozvoje regionů, a proto je rozpracována problematika politiky cestovního ruchu se zaměřením na institucionální nástroj regionální politiky cestovního ruchu, který je schopen zajistit efektivní rozvoj cestovního ruchu v regionu. Vedle teoretické báze jsou v monografii zahrnuty i výsledky řady výzkumů, které mají prokázat aplikaci destinačního managementu v praxi. Analyzovány jsou zahraniční zkušenosti s destinačním managementem, které jsou použity jako výchozí zdroje komparace v podmínkách České republiky.
Objev podobné jako Destinační management jako nástroj regionální politiky cestovního ruchu (978-80-210-5847-7)
Marketing podnikov cestovného ruchu (978-80-8168-812-6)
Kniha – autor Marian Gúčik, 200 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá - autor Marian Gúčik, 200 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Za štvrťstoročie fungovania slovenskej ekonomiky v podmienkach trhového hospodárstva sa vytvorili podmienky aj na uplatňovanie marketingu v podnikovom riadení. Cieľom predkladanej publikácie je prispieť k rozvoju marketingového riadenia podnikov cestovného ruchu bez ohľadu na ich veľkosť a predmet podnikania. Z obsahového hľadiska je publikácia venovaná mikromarketingu producentov služieb cestovného ruchu, sprostredkovateľom služieb cestovného ruchu a marketingu atraktivít cestovného ruchu. Len v nevyhnutnej miere si všíma aj problematiku marketingu cieľového miesta cestovného ruchu. Kniha je určená nielen tým, ktorí podnikajú v rôznych odvetviach služieb cestovného ruchu (ubytovacie a pohostinské zariadenia, cestovné kancelárie a cestovné agentúry, návštevnícke atraktivity), ale aj výkonným zamestnancom, ktorí...
Objev podobné jako Marketing podnikov cestovného ruchu (978-80-8168-812-6)
Český jazyk 4 učebnice pro 4 ročník (978-80-7600-216-6)
Kniha - 112 stran, česky - 112 stran, česky Připravili jsme novou učebnici Český jazyk 4, která je zpracována v souladu s RVP ZV. Doplňují ji pracovní sešity Český jazyk 4, 1. a 2. díl (4-76, 4-77). Učebnice obsahuje učivo 4. ročníku (nauka o slově a jeho stavba, vyjmenovaná slova – prohloubení učiva, slovní druhy, pravopis koncovek podstatných jmen, shoda podmětu s přísudkem). Texty a práce s nimi rozvíjejí čtenářskou gramotnost a čtení s porozuměním. Učivo je cyklicky procvičováno a opakováno různými typy úkolů, cvičení a didaktických her. Na mnoha místech navozuje práci dvojic či skupin a učí tak žáky týmové práci. V učebnici jsou zařazeny také úkoly, které vedou k práci s dalšími zdroji informací. Mezipředmětově je učivo propojeno s přírodovědou, vlastivědou i dalšími předměty, čímž umožňuje pracovat ve větších celcích, než je vyučovací hodina, vytvářet projekty, zařazovat aktivní metody práce.
Objev podobné jako Český jazyk 4 učebnice pro 4 ročník (978-80-7600-216-6)
PowerPoint 2019 nejen pro školy (978-80-7402-386-6)
Kniha - autor Karel Klatovský, 80 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Dvoubarevná učebnice prezentačního manažeru Microsoft PowerPoint 2019 podrobně provádí uživatele procesem tvorby elektronické prezentace. Seznamuje čtenáře s prostředím programu, podstatou tvorby prezentace i jednotlivými typy objektů na snímku. Popisuje rozdíly při použití vektorové a rastrové grafiky, přidávání efektů k objektům na snímku a časování přechodů mezi snímky i nastavení chodu prezentace. Kniha obsahuje kapitoly: Základy tvorby prezentace / snímky / text a grafika ve snímku / využití šablon / hudba a video v prezentaci / efekty / tabulky a grafy v prezentaci / nastavení časování / režimy chodu prezentace / tisk snímků prezentace / export a import dat z/do prezentace a další. Kniha je součástí oblíbené edice "nejen pro školy", která se vyznačuje velkou srozumitelností a názorností textu.
Objev podobné jako PowerPoint 2019 nejen pro školy (978-80-7402-386-6)
PowerPoint 2013 nejen pro školy (978-80-7402-146-6)
Kniha - autor Karel Klatovský, 94 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Dvoubarevná učebnice textového editoru MS Word 2013. Publikace pokrývá všechny stěžejní oblasti tohoto produktu. Jedná se o srozumitelného průvodce s názornou dvoubarevnou modro-černou grafikou a formátu A4. Titul je svým rozsahem a hloubkou "šitý na míru“ běžnému spotřebiteli - ať již jím je student, úředník, nebo jiný uživatel počítače, který potřebuje rychle zvládnout užitečné funkce a nemá chuť listovat nepřehlednými "tlustými" příručkami. Každá funkce je objasněna stručně a výstižně, ale přitom tak, aby vždy byla popsána kompletně a bylo možné ji spolehlivě zvládnout.
Objev podobné jako PowerPoint 2013 nejen pro školy (978-80-7402-146-6)
CorelDRAW Praktické příklady 1: Základní techniky (978-80-7402-331-6)
Kniha - autor Pavel Durčák, 160 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá 1. díl publikace CorelDRAW – Praktické příklady (základní techniky) seznamuje uživatele s prostředím a zaměřuje se na získání základních dovedností při práci s jedním z nejrozšířenějších editorů vektorové grafiky. Kniha je koncipována tak, že na nezbytný teoretický základ vždy navazují příslušné praktické příklady – čtenář tak může postupy editace okamžitě vyzkoušet svou vlastní činností přímo v programu. Kromě toho je každé z publikovaných cvičení doplněné názorným videotutoriálem. Začínající uživatel programu se tak v 1. dílu publikace (základní techniky) může seznámit se základy jeho ovládání a dál pokračovat složitějšími prvky editace a komplexnějšími cvičeními. Součástí knihy je i sada dat ke stažení z internetu se souvisejícími materiály - videotutoriály a podpůrnými soubory pro jednotlivá cvičení.
Objev podobné jako CorelDRAW Praktické příklady 1: Základní techniky (978-80-7402-331-6)
Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)
Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do...
Objev podobné jako Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)
Dítě "L": Za chyby se platí ... (978-80-7402-430-6)
Kniha - autor Tammy Cohen, 352 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Když byla mladá psycholožka Anne požádána, aby se zapojila do případu Dítěte L, netušila, že už první setkání s Laurie navždy změní její život. Laurie a její bratr zažili trauma, s jakým se dětská mysl dokáže jen stěží vyrovnat. Vidina profesního růstu díky medializovanému případu byla pro Anne hnacím motorem. O řadu let později si ale uvědomí chybu, které se tenkrát dopustili. A ta chyba teď stála lidský život. Amira, Sarah, Paula, Ewan a Charlie spolu pracují roky. Vědí o sobě, jakou kdo má rád kávu, vzájemně znají svůj soukromý život i noční můry. Jednoho dne se ale všechno změní... Nový nadřízený má za úkol restrukturalizovat oddělení. To zamíchá nejen jejich vztahy, ale na povrch začnou vyplouvat i skutečné povahy dosud přátelských kolegů. Co dokáže s dobrým týmem udělat nabídka na povýšení a jaké hry budou rozehrány, aby si lidé zachránili vlastní kůži? Dvě různé dějové linky...
Objev podobné jako Dítě "L": Za chyby se platí ... (978-80-7402-430-6)
Zločin a písmo: podle skutečných případů (978-80-7402-456-6)
Kniha - autor Helena Veličková, 116 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Kniha zpracovává z grafologického hlediska desítky skutečně spáchaných zločinů, které se v letech 1918–1938 dostaly před Krajský soud v Olomouci. Z originálních archivních podkladů, především rukopisů zločinců, získala zkušená grafoložka zajímavé poznatky o psychologii vrahů, násilníků, lupičů, deviantů a podvodníků, ale i soudních úředníků, vězeňských dozorců a lékařů za 1. republiky. Autorka vybírala ze stovek soudních spisů a prošla obrovské množství psaného materiálu. Psací stroje v první republice nepatřily k běžné výbavě institucí, natož obyčejných lidí, téměř vše se psalo ručně. Grafologické analýzy odhalují nejskrytější detaily duševních pohnutek, které vedly ke spáchání trestných činů. Rozbor písma potvrzuje, upřesňuje a doplňuje či pozměňuje závěry, k nimž dospěli soudní vyšetřovatelé. Čtenář se v knize přesvědčí, že písmo prozradí o každém člověku mnohem víc, než lze...
Objev podobné jako Zločin a písmo: podle skutečných případů (978-80-7402-456-6)
Občanský a společenskovědní základ Právo: Učebnice (978-80-7402-162-6)
Kniha - autor Jaroslav Zlámal; Jakub Haluza; Jana Bellová, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Druhé aktualizované vydání populární učebnice Práva. Aktualizace obsahuje zásadní právní úpravy roku 2014. Publikace je celobarevná, učivo témat doplněno množstvím infografiky, schématy, zajímavostmi, souvislostmi a poznatky z historie práva. Špičková kvalita tisku, grafické zpracování a úprava. Témata učebnice obsahují výukové cíle a cílové dovednosti studenta po prostudování statí. Na závěr tématu je zařazeno shrnutí pojmů a náměty pro samostatnou činnost a opakování. Výuka pokrývá tato témata: 1. Právo a jeho historický vývoj, 2. Právní normy, 3. Ústavní právo, 4. Občanské právo, 5. Rodinné právo, 6. Pracovní právo, 7. Obchodní právo, 8. Živnostenské právo, 9. Trestní právo, 10. Lidská práva a svobody, 11. Moje právní povědomí. Na témata učebnice navazuje praktická cvičebnice. Učebnice plně odpovídá osnovám tématu Právo ze vzdělávacího programu RVP -...
Objev podobné jako Občanský a společenskovědní základ Právo: Učebnice (978-80-7402-162-6)
333 tipů a triků pro internet (978-80-7402-117-6)
Kniha - autor Karel Klatovský, 260 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá V publikaci jsou zahrnuty zajímavé a užitečné tipy a triky, které uživateli usnadní nejenom počáteční seznamování s Internetem, ale také prohlubování znalosti práce na této celosvětové síti. Napomoci mohou také při každodenních i neobvyklých činnostech, které ušetří mnoho času a ve svém důsledku i financí. Čtenář zároveň dostává do rukou knihu o jednom z nejdynamičtěji se rozvíjejícím tématu na světě - o Internetu. Seznam témat: Připojení k Internetu; Internetové prohlížeče; Webové stránky; E-mail a další formy, komunikace (Skype, ICQ); YouTube; Facebook a Twitter; Vlastní blog na internetu; Nákupy na internetu; Bezpečnost na internetu.
Objev podobné jako 333 tipů a triků pro internet (978-80-7402-117-6)
Jak se u nás žilo ve středověku (978-80-7402-357-6)
Kniha - autor Kateřina Hrbková, 64 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Vydejte se s námi na cestu do tajemného středověku v českých zemích. Nebude řeč o politice panovníků, ani o vzestupech či pádech naší země, ale zveme vás na exkurzi do každodenního života lidí ze všech vrstev společnosti. V unikátních kapitolách nahlédnete do jednoho obyčejného dne skutečných postav naší historie, lidí, kteří zde žili v nejrůznějších etapách středověku. Poznáte například, kde spal zemědělec Svojen, proč byl potrestán opat Božetěch, co trápilo žáčka Johannese, proč musel uprchnout Mstiš, strážce hradu, jak trávila vánoční den Zdislava z Lemberka, co dělal Václav II. den po své korunovaci, jaké byly povinnosti královského lékaře Albíka, s Václavem Šaškem z Bířkova se podíváte na cestu do Anglie, a to není zdaleka všechno. Kniha je založena na krásných ilustracích předního českého ilustrátora Jana Hory.
Objev podobné jako Jak se u nás žilo ve středověku (978-80-7402-357-6)
Ekonomie nejen k maturitě Ekonomické výpočty a projekty (978-80-7402-005-6)
Kniha - autor Eva Bohanesová, 232 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tento rozsáhlý titul uzavírá edici Ekonomie nejen k maturitě. Koncepce knihy je následující: každé oblasti je nejprve věnován obsáhlý popis a vysvětlení, poté následuje jeden či více modelových výpočtů a na konci jsou uvedeny příklady k procvičení. Ačkoli jde o jednu z publikací ucelené řady, může být pro výuku studentů použita zcela nezávisle. Spektrum úloh je velmi široké. V knize tak najdete například podnikatelský rozpočet, výpočet kalkulace, výpočet technicko-ekonomických ukazatelů, odměňování, mzdy, odpisy, výpočet hospodářského výsledku, leasingu, výpočty užívané v bankovnictví a mnoho dalšího.
Objev podobné jako Ekonomie nejen k maturitě Ekonomické výpočty a projekty (978-80-7402-005-6)
Matematika pro střední školy 4.díl Průvodce pro učitele: Funkce 1 (978-80-7358-216-6)
Kniha - autor M. Cizlerová; M. Zahradníček; A. Zahradníčková, 312 stran, česky, spirálová, kroužková Průvodce pro učitele zahrnuje všechny důležité informace a podklady do výuky nezbytné pro práci vyučujících, využívajících učebnicovou sadu Matematika pro střední školy – 4. díl: Funkce I. Řádné listy učebnice a řešeného pracovního sešitu suplují sadu, kterou ve výuce používají studenti. Metodické listy k učebnici a pracovnímu sešitu obsahují komentáře k jednotlivým kapitolám. Poukazují na provázanost s jinými tématy a kapitolami, nabízejí rozšíření úloh v pracovním sešitu, uvádějí řešení úloh Rozlouskněte to! aj. Učebnicová řada je sestavena v souladu s požadavky Rámcového vzdělávacího programu pro gymnázia a odpovídá také požadavkům Rámcového vzdělávacího programu pro střední odborné vzdělávání.
Objev podobné jako Matematika pro střední školy 4.díl Průvodce pro učitele: Funkce 1 (978-80-7358-216-6)
Účetnictví pro střední a vyšší odborné školy v hotelnictví a cestovním ruchu (978-80-7373-036-9)
Kniha - česky Učebnice základů účetnictví „šitých na míru“ RVP a tematických plánů hotelových škol seznamuje žáky s významem účetnictví pro řízení firmy v oblasti hotelnictví a cestovního ruchu. Obsahuje také procvičovací příklady s řešením, kontrolní otázky, shrnutí v závěru kapitol, přílohy (např. ukázky různých formulářů, směrná účtová osnova) a výsledky a řešení úloh. Má schvalovací doložku MŠMT.
Objev podobné jako Účetnictví pro střední a vyšší odborné školy v hotelnictví a cestovním ruchu (978-80-7373-036-9)
Cestovní ruch - Alena Lochmannová
Výuka pokrývá tato témata:1. Cestovní ruch a jeho úloha v moderní společnosti (co je cestovní ruch; historický vývoj cestovního ruchu; klasifikace cestovního ruchu; specifika současného cestovního ruchu; ekonomické aspekty cestovního ruchu; faktory ovlivňující cestovní ruch)2. Typologie cestovního ruchu (základní formy cestovního ruchu; specifické formy cestovního ruchu)3. Cestovní kanceláře a cestovní agentury (formy distribuce produktu; základní pojmy z oblasti subjektů poskytujících služby cestovního ruchu; cestovní kanceláře; rozdělení cestovních kanceláří; cestovní agentury; zájezd)4. Informační a rezervační technologie v cestovním ruchu (informace v cestovním ruchu; typologie účastníků cestovního ruchu ve smyslu získávání informací; využití ICT v cestovním ruchu v současnosti; turistická informační centra; využití ICT v ubytovacím a stravovacím zařízení; využití ICT v dopravě; rezervační systémy)5. Dopravní procesy v cestovním ruchu (podstata dopravy; služby dopravy)6. Ubytovací služby v cestovním ruchu (smysl poskytování ubytovací služby; historie poskytování ubytovacích služeb; základní pojmy z oblasti problematiky ubytovacích služeb; ubytovací jednotka; další služby ubytovacího zařízení; prostory ubytovacího zařízení; kategorizace ubytovacích zařízení; specifická hotelová zařízení; rozdělení ubytovacích úseků hotelu podle funkcí; další služby ubytovacího zařízení; faktory ovlivňující standard služeb ubytovacích zařízení)7. Stravovací služby v cestovním ruchu (význam a poslání stravovacích služeb; rozčlenění stravovacích služeb; materiálně-technické podmínky stravovacích služeb; kategorizace hostinských zařízení; systém obsluhy ve stravovacích zařízeních; rychlé občerstvení a jeho formy; zážitková gastronomie)8. Průvodcovské a animační služby (vymezení osoby průvodce; historie průvodcovské činnosti; právní úprava průvodcovské činnosti; význam průvodcovské činnosti v cestovním ruchu; základní kategorie průvodcovské činnosti; osobnost a role průvodce; vzdělávání průvodců; příprava průvodce cestovního ruchu; druhy přípravy průvodce; animace a animační služby)9. Destinační management (vymezení problematiky managementu v oblasti cestovního ruchu; historický vývoj destinačních strategií; destinační management v současnosti)10. Marketing cestovního ruchu (potřeba uplatnění marketingu v oblasti cestovního ruchu; marketingový mix služeb v cestovním ruchu; segmentace na trhu cestovního ruchu)11. Služby pasových a celních orgánů (volný pohyb občanů členských zemí EU; cestovní doklady; celní kontrola; devizová kontrola; směnárenská činnost)12. Mezinárodní turismus (podstata pojmu mezinárodní turismus; rozvoj turismu v kontextu světové ekonomiky; turismus jako světový fenomén; subjekty mezinárodního turismu; regiony světového turismu)__________________________________________________________Publikace je celobarevná, učivo témat doplněno množstvím infografiky, schématy, zajímavostmi, souvislostmi a poznatky z historie práva. Špičková kvalita tisku, grafické zpracování a úprava.Témata učebnice obsahují výukové cíle a cílové dovednosti studenta po prostudování statí. Na závěr tématu je zařazeno shrnutí pojmů a náměty pro samostatnou činnost a opakování.
Objev podobné jako Cestovní ruch - Alena Lochmannová
Kongresový cestovní ruch - Ján Orieška
Publikace je určena studentům oboru cestovní ruch a všem, kdo se profesionálně věnují rozvoji kongresového a incentivního cestovního ruchu. Seznamuje zároveň studenty s technikou kongresových služeb. Jejím cílem je poskytnout ucelený soubor informací o tomto odvětví cestovního ruchu, který v České republice v posledních letech zaznamenal významný rozvoj. Je doplněna slovníčkem nejfrekventovanějších výrazů ze sledované oblasti cestovního ruchu.
Objev podobné jako Kongresový cestovní ruch - Ján Orieška
Management (978-80-7402-083-4)
Kniha – autor Jaroslav Zlámal; Petr Bačík; Jana Bellová, 104 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace Management je moderní učebnice managementu pro střední školy. Učebnice je určená všem studentům, jejichž studijní obor zahrnuje tematiku managementu. Názorně seznamuje se základními principy řízení osob i podniku, upozorňuje na nejčastější chyby a přináší řadu praktických tipů a nápadů "do života". Zabývá se například plánováním, organizováním a hierarchiemi organizací, řízením kolektivu, principy rozhodování, metodami kontroly a v neposlední řadě i krizovým managementem. Publikace je celobarevná, bohatě doplněná řadou praktických příkladů, ukázek a ilustrací, tipů a doporučení. K učebnici vychází samostatná cvičebnice.
Objev podobné jako Management (978-80-7402-083-4)
Cestovní deník (978-80-7661-200-6)
Kniha - 192 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Každou cestu si můžete užít ještě víc, když si ji dobře naplánujete. V našem cestovním deníku je prostor hned pro několik dobrodružství, ať už jedete na Mácháč, nebo na cestu kolem světa. Hodit se vám bude bucket list, itinerář, plánovač financí a další stránky, které vám pomůžou mít vše pod kontrolou. Uvnitř najdete také dostatek místa pro všechny své dojmy, fotky a kresby – a určitě oceníte i roztomilé samolepky, kapsu na dokumenty a záložky.
Objev podobné jako Cestovní deník (978-80-7661-200-6)
Rok včelaře (978-80-7402-420-7)
Kniha - autor Milan Pleva, 104 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Zajímá vás, proč včely vyrábějí med, kolik květů musejí navštívit, aby ho vyrobily jeden kilogram, a proč vyhánějí trubce z úlu? Jaký je rozdíl mezi medovinou a medovicí, proč ptáci ťukají na úly, co všechno vyčte včelař z chování včel, co je „apidomek“ a čím vám může prospět? To je jen několik příkladů otázek, na něž vám odpoví kniha zkušeného včelaře Milana Plevy. Autor vás provede životem včel i péčí o ně v průběhu celého roku. Zpracovává i další zajímavá témata, např. Role včel v úlu, Vědomé včelaření, Pravdy a mýty o medu, Účinky včelího jedu, Jak používat včelí produkty doma, Proč a jak pomáhat včelám, a spoustu dalších. Text obohacují užitečné tipy – recepty či návody pro zdraví, krásu, do kuchyně i do zahrady – a nádherné fotografie převážně z autorova archivu. Součástí je také přehledný slovníček pojmů a stránky pro zápis vlastních poznámek. Dílo ocení všichni, kteří se...
Objev podobné jako Rok včelaře (978-80-7402-420-7)
Vůně moci (978-80-7402-370-5)
Kniha - autor Tomáš Sýkora, 120 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Kniha "Vůně moci" je politický thriller z českého prostředí poskytující drsný pohled pod pokličku vysoké politiky se všemi jejími bezohlednými mechanismy a zákonitostmi. Na pozadí hypotetické prezidentské volby rozehrává příběh, který odhaluje nečekané motivace, následky a vzájemná propojení, jejichž výslednicí je nakonec obvyklý mediální obraz prezentovaný veřejnosti. Obraz, který ale - stejně jako arktický ledovec - skryje většinu skutečných událostí pod povrchem.
Objev podobné jako Vůně moci (978-80-7402-370-5)
Kvalita software (978-80-7402-294-4)
Kniha – autor Petr Roudenský, 232 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá - autor Petr Roudenský, 232 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Informační technologie a telekomunikace dnes zásadně ovlivňují prakticky všechny aspekty života moderní společnosti, stejně jako samotnou globální ekonomiku. Rostoucí integrace a závislost na softwaru v nejrůznějších podobách logicky zvyšují požadavky na jeho kvalitu. Tato publikace se zabývá komplexním pohledem na jednotlivé aspekty kvality softwaru a jejich vzájemné vztahy. Autoři představují základní koncepty kvality a jejich vývoj, modelování kvality a její měření prostřednictvím procesních a produktových modelů, využití řady technických norem a rámců pro zavádění a zlepšování kvality napříč vývojem produktu, problematiku managementu kvality na úrovni organizace i projektů a praxi na technické úrovni řízení kvality. Uvedená témata v daném rozsahu představují nezbytný základ pro holistický přístup ke kvalitě...
Objev podobné jako Kvalita software (978-80-7402-294-4)
Mediální výchova (978-80-7402-408-5)
Kniha - autor Jan Závodný Pospíšil; Lucie Sára Závodná, 108 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Média jsou neodmyslitelnou součástí dnešního světa. Z billboardů se na nás valí reklamní slogany, každý den vycházejí desítky novin a časopisů. Televizní a internetové zpravodajství patří k nejsledovanějším informačním kanálům, diskuse na sociálních sítích se snaží ovlivňovat naše postoje. Médiím nelze uniknout. Je ale potřeba naučit se je vnímat, rozklíčovat, co nám chtějí sdělit, a rozpoznat objektivní informace od těch, které se nám média snaží "podsunout". To je nutné zejména v současnosti, kdy je internet a sociální sítě přetížen záplavou sdělení. Mediální výchova je již stálým předmětem českého školství. Druhé vydání úspěšné učebnice pomáhá v orientaci v problematice - předkládá srozumitelným a názorným způsobem poznatky spjaté s historií a vznikem prvních mediálních titulů, obeznamuje se zásadami žurnalistiky, uplatněním modeních médií a využitím...
Objev podobné jako Mediální výchova (978-80-7402-408-5)
Nabroušené vtipy (978-80-7402-134-3)
Kniha – autor Míra Šticha; Mirek Vostrý, 60 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Humorná kniha nabitá barevnými nabroušenými vtipy, u kterých se budete za břicho popadat. Dva zkušení autoři Mirek Vostrý a Míra Šticha si nebrali servítky a pustili se prostřednictvím této knihy do všeho běžného dění kolem sebe. Kniha je unikátní mimo jiné i svou koncepcí. Každý z autorů má v knize "svůj prostor" a kniha tak má dvě obálky, dva počátky a žádný konec ;). Chcete-li tedy někoho blízkého potěšit a nebo jen potřebujete vhodný impuls pro zlepšení nálady, tato kniha je ideálním kandidátem.
Objev podobné jako Nabroušené vtipy (978-80-7402-134-3)
Cestovní ruch pod dohledem třetí říše (9788024641706)
Elektronická kniha - autor Jan Štemberk a Ivan Jakubec, 310 stran, česky Cestovní ruch a druhá světová válka, to je na první pohled paradoxní spojení. Historici Ivan Jakubec a Jan Štemberk však revidují zažitou představu, že tehdy nebyla na cestování vhodná doba. Kniha se zaměřuje na protektorát Čechy a Morava, ale autoři se zabývají i oddělenými částmi Československa a zahrnují kontext říše. Jejich mimořádně erudovaná pramenná práce věnuje pozornost státní politice, administrativě, antisemitským opatřením i dopravě, stravování a ubytování. Publikace, doprovázená dobovými fotografiemi a reklamními materiály a doplněná barevnou obrazovou přílohou, představuje zásadní posun v bádání o tomto dosud málo zmapovaném fenoménu.
Objev podobné jako Cestovní ruch pod dohledem třetí říše (9788024641706)
Mezinárodní cestovní ruch - Monika Palatková - e-kniha
eBook: Publikace jako jediná na českém trhu přináší komplexní pohled na problematiku mezinárodního turismu. Je určena studentům vysokých a středních škol zaměřených na turismus, institucím zabývajícím se rozvojem turismu, cestovním kancelářím a hotelovým i dopravním společnostem působícím v mezinárodním prostředí. První část publikace je věnována analýze postavení turismu ve světové ekonomice a zhodnocení jeho významu v mezinárodním obchodě službami. Druhý blok je zaměřen na regionální a subregionální rozložení mezinárodního turismu, pozornost je věnována i rozvojovým zemím. Třetí část charakterizuje vybrané subjekty mezinárodního turismu v podobě cestovních kanceláří, hotelových skupin a mezinárodních organizací. Mezi další témata publikace patří hodnocení konkurenceschopnosti v mezinárodním turismu či prosazování principů udržitelnosti. K aktuálním tématům lze řadit i řešení agendy turismu v Evropské unii a výběr z legislativní úpravy turismu na úrovni Evropské unie. V z ávěru je rekapitulován vývoj mezinárodního turismu a podána vize jeho dalšího rozvoje. Výklad je doplňován praktickými příklady.
Objev podobné jako Mezinárodní cestovní ruch - Monika Palatková - e-kniha
Angličtina s básničkou (978-80-7402-131-2)
Kniha - autor Zuzana Pospíšilová, 72 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Hravá knížka plná obrázků je určená dětem, které s angličtinou začínají. Nenásilnou a přitom velmi poutavou formou za pomocí jednoduchých a snadno zapamatovatelných básniček fixuje do paměti základní anglická slovíčka. Pro každé anglické slovíčko je vymyšlena jedna básnička a každé slovíčko má v knize vyhrazenu jednu oboustrannou obrázkovou kartu. Díky kroužkové vazbě lze karty z knihy kdykoliv vystřihnout a vytvářet tak s nimi další výukové aktivity.
Objev podobné jako Angličtina s básničkou (978-80-7402-131-2)
Akademické jezdecké umění (978-80-7402-431-3)
Kniha - autor Bent Branderup, 128 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá http://pemic-books.cz/ASPX/Annotation.aspx?kod=0361577
Objev podobné jako Akademické jezdecké umění (978-80-7402-431-3)
Tajemství ženské sexuality (978-80-7402-070-4)
Kniha - autor Zlatko Pastor, 192 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Přední český sexuolog MUDr. Zlatko Pastor odkrývá Tajemství ženské sexuality. Kniha vtipně pojednává o sexuálních prožitcích, normách, fantaziích i zákazech. MUDr. Zlatko Pastor objasňuje principy vztahu žen k sexu a pomůže jak ženám, tak mužům najít cestu k odhalení těch nejtajemnějších zákoutí sexuality. Bez předsudků, pověr, otevřeně, přímo na tělo, ale přitom seriozně a nebulvárně. Tak by se dala také ve zkratce charakterizovat tato kniha. Najdete v ní například zajímavosti o anatomii ženského těla, odhalíte tajemství ženské sexuální strategie a dozvíte se, zda se nejčastější mýty kolem orgasmu zakládají na pravdě. Autor nezapomíná ani na problémy v sexuálním životě, jako je sexuální averze, porucha sexuálního vzrušení či hypersexualita. Dotýká se také otázky sexuálních úchylek jako homosexualita, transsexualismus nebo sadomasochismus. Kniha reflektuje trendy moderní společnosti, a...
Objev podobné jako Tajemství ženské sexuality (978-80-7402-070-4)
Mediální výchova Metodika (978-80-7402-040-7)
Kniha - autor Jan Pospíšil, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Metodika k učebnici mediální výchova vychází z učebnice studenta, navíc však obsahuje doplňkové informace, nápady, jak zpestřit výuku, řadu užitečných materálů a mnoho dalšího. Výkladový text je prokládán velkým množstvím obrázků, grafiky, schémat a příkladů. V metodice jsou navíc uvedeny správné odpovědi na všechny otázky a úkoly z cvičebnice mediální výchovy. Mediální výchova je poměrně novým předmětem českého školství, přestože média již delší dobu tvoří součást našeho každodenního života. Médiím nelze uniknout. Je ale potřeba naučit se je vnímat, naučit se rozklíčovat, co nám chtějí sdělit, a naučit se rozpoznat objektivní informace od informací, které se nám média snaží "podsunout". A mimo jiné i toto je cílem zcela nově pojaté ucelené řady učebnic mediální výchovy.
Objev podobné jako Mediální výchova Metodika (978-80-7402-040-7)
Bankovnictví: Základy bankovnictví (978-80-7402-305-7)
Kniha - autor Alena Lochmanová, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá S bankovními, finančními a pojistnými produkty se setkáváme prakticky po celý svůj život. Proto je bankovnictví ze všech ekonomických oborů jedním z těch, které jsou do jisté míry bližší naší každodenní žité realitě. Cílem této učebnice je přiblížit žákům, studentům, pedagogům i široké veřejnosti základní principy bankovnictví, měnovou politiku, peníze a úrokovou míru, fungování bankovního systému, centrální i obchodní bankovnictví. Pozornost je věnována rovněž bankovním produktům, platebnímu styku, bankovní regulaci a dohledu, druhům a řízení bankovních rizik, finančnímu systému, burze a oblasti pojišťovnictví. Závěrem se publikace věnuje také mezinárodním měnovým a finančním institucím a jejich úloze, kterou sehrávají ve světovém bankovnictví.
Objev podobné jako Bankovnictví: Základy bankovnictví (978-80-7402-305-7)
Personalistika Základy personalistiky (978-80-7402-282-1)
Kniha - autor Alena Lochmanová, 108 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice Personalistika vás provede vybranými oblastmi ze světa personalistiky a řízení lidských zdrojů. Zjistíte, co je to personalistika, v čem se odlišuje od řízení lidských zdrojů, jaké jsou její cíle, co je náplň činnosti personálního oddělení, jaká odpovědnost leží na bedrech personalisty a jakými kompetencemi disponuje. Nahlédnete do oblasti plánování lidských zdrojů, náboru a výběru zaměstnanců, v návaznosti na což bude věnována pozornost přijímání zaměstnanců a jejich adaptaci. Seznámíte se též s řízením pracovního výkonu a v návaznosti na to s hodnocením a odměňováním zaměstnanců. Neméně důležitá je kapitola věnována rozvoji a vzdělávání zaměstnanců a v závěru knihy je pozornost věnována problematice uvolňování a propouštění zaměstnanců.
Objev podobné jako Personalistika Základy personalistiky (978-80-7402-282-1)
Zacvičte s bolestí (978-80-7402-376-7)
Kniha - autor Alena Palasová, 192 stran, česky, spirálová, kroužková Trápí vás bolesti šíje, zad, beder nebo jiných částí těla, které nechcete ignorovat, ale ani zahánět léky? Kniha Zacvičte s bolestí je určena těm, kteří se rozhodnou aktivně přistupovat ke svému tělu a zvolí cvičení jako řešení současných, ale i možných budoucích problémů. Základním principem všech cviků je malý pohyb, pomalé provedení a velká účinnost. Není důležité, jestli jste začátečníci, nebo pokročilí. Přehledně zpracované pokyny včetně fotografií vás provedou každým cvikem tak, abyste mohli kontrolovat, že cvičíte správně. V knize najdete také informace o fungování těla a příčinách bolesti, o masážích, pohybových doporučeních pro každý den nebo o cvičení v těhotenství a po porodu. Součástí knihy jsou rovněž tabulky s přehledem doporučených sestav cviků při bolestech v různých částech těla. Sady cviků se zaměřují na: 1. oblast hlavy, šíje a krku 2. oblast ramen, lopatek a...
Objev podobné jako Zacvičte s bolestí (978-80-7402-376-7)
Komunikace pro každého (978-80-7402-064-3)
Kniha - autor Irena Wernerová, 240 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Živé - sdělné prostředky jsou v dnešní době poněkud vytěsňovány písmem, technikou, počítači. A přitom v celém světě se paradoxně volá po rétorice, komunikaci, bezprostředně předatelných „know-how“. Proto i tento titul se řadí k těm, které chtějí podpořit reciproční porozumění, přiřadit se k publikacím, které chtějí navodit a rozvíjet atmosféru sdílnosti poněkud neformálním způsobem.
Objev podobné jako Komunikace pro každého (978-80-7402-064-3)
Podívejte se také
- cestovni organizer
- cestovni kufr
- Vespasián Vládcové Říma (978-80-7595-216-5)
- Slova o štěstí (978-80-7391-216-1)
- Děti kreslí básničky (978-80-7650-216-1)
- Akademické jezdecké umění (978-80-7402-431-3)
- Zacvičte s bolestí (978-80-7402-376-7)
- Bankovnictví: Základy bankovnictví (978-80-7402-305-7)
- Personalistika Základy personalistiky (978-80-7402-282-1)
- Tajemství ženské sexuality (978-80-7402-070-4)
- Komunikace pro každého (978-80-7402-064-3)
- Angličtina s básničkou (978-80-7402-131-2)
- Fit Smoothie Bowls (978-80-7402-313-2)
- Mediální výchova Metodika (978-80-7402-040-7)
- Jak na reklamu (978-80-7402-115-2)
- Vejce pro každý den (978-80-7322-216-1)
- S očima na hladině (978-80-7354-216-0)
- Cestovní ruch pro střední školy a pro veřejnost (978-80-7373-151-9)
- Cestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi (978-80-247-4039-3)
- doplnky cestovni kufry
- kozena cestovni taska
- cestovni kufr n