Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Management kvality služeb v cestovním ruchu - Kateřina Ryglová, Ida Rašovská - e-kniha
eBook: Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z jiných oblastí služeb, protože principy kvality služeb a hodnocení zákazníky jsou stejné pro všechny typy služeb. Kvalita služeb je jednou z oblastí, ve které máme stále značné rezervy. Na trhu přitom dosud chyběla publikace, která by se kvalitě služeb komplexně věnovala, a tato nová knížka mezeru na trhu vyplňuje. Uznávaní autoři představují modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikují je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu (cestovních kancelářích a agenturách, hotelnictví a gastronomii, dopravě atd.) a v destinacích. Prezentují zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a na jejich základě přinášejí cenná doporučení pro podnikatelskou praxi, např. jaké jsou hlavní faktory kvality v dílčích odvětvích CR dle jejich vlivu na celkovou spokojenost klienta, ukazatele kvality pro různé typy destinací apod. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány.
Podívejte se také Management kvality služeb v cestovním ruchu (978-80-247-5021-7)
Management kvality služeb v cestovním ruchu - Kateřina Ryglová, Ida Rašovská
Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z jiných oblastí služeb, protože principy kvality služeb a hodnocení zákazníky jsou stejné pro všechny typy služeb. Kvalita služeb je jednou z oblastí, ve které máme stále značné rezervy. Na trhu přitom dosud chyběla publikace, která by se kvalitě služeb komplexně věnovala, a tato nová knížka mezeru na trhu vyplňuje. Uznávaní autoři představují modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikují je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu (cestovních kancelářích a agenturách, hotelnictví a gastronomii, dopravě atd.) a v destinacích. Prezentují zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a na jejich základě přinášejí cenná doporučení pro podnikatelskou praxi, např. jaké jsou hlavní faktory kvality v dílčích odvětvích CR dle jejich vlivu na celkovou spokojenost klienta, ukazatele kvality pro různé typy destinací apod. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány.
Podívejte se také Management kvality pro 21. století (978-80-7261-561-2)
Management kvality služeb v cestovním ruchu (978-80-247-5021-7)
Elektronická kniha - autor Kateřina Ryglová, 192 stran Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu . Prezentuje zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a přináší cenná doporučení pro podnikatelskou praxi. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány.
Podívejte se také Management kvality pro 21. století (978-80-726-1561-2)
Podívejte se také
- Management kvality a rizik psychiatrické péče (978-80-271-2275-2)
- Destinační management jako nástroj regionální politiky cestovního ruchu (978-80-210-5847-7)
- E-mail management (978-80-856-2445-8)
- E-mail management (999-00-033-5983-4)
- XtendLan bezdrátová siréna IDA-CW31 (IDA-CW31)
- ekonomika cestovniho ruchu
- Katerina (978-80-749-8354-2)
- Keramická aromalampa Ida,
- Handel Ida: Ida Haendel in Prague - CD (SU3782-2)
- Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0)
- Nové trendy v nabídce cestovního ruchu (978-80-247-4603-6)
- Management v ošetřovatelství (978-80-247-3871-0)
- dva druhy pravdy michael connelly e kniha
- Kreativní management v praxi (978-80-247-1737-1)
- Projektový management v praxi (978-80-247-5693-6)
- ego je vas nepritel ryan holiday e kniha
- Balíček e-kniha a audiokniha Houževnatost za výhodnou cenu
- Time Management nejvyšší generace
- AirThings Senzor kvality ovzduší Wave plus
- AirThings Senzor kvality ovzduší Wave mini
Marketing v cestovním ruchu - Dagmar Jakubíková - e-kniha
eBook: Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí "Cs". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a další lidé, kteří se zabývají možnostmi využití marketingu v cestovním ruchu.
Objev podobné jako Marketing v cestovním ruchu - Dagmar Jakubíková - e-kniha
Znalostní management v cestovním ruchu - Eva Šimková, Martina Hoffmannová
Monografie se zaměřuje na jeden z hlavních prvků v oblasti managementu znalostí, a tím je transfer znalostí a řízení transferu znalostí. Předmětem zájmu je významný zdroj znalostí pro cestovní ruch, kterým je akademická obec. Publikace tak reaguje na aktuální trendy, kdy schopnost, resp. nutnost měnit se a flexibilně reagovat na změny okolí vychází ze schopnosti učit se. Znalosti jsou proto v současnosti jedním z nejdůležitějších zdrojů organizace. Cílem monografie je popsat transfer znalostí z akademického prostředí směrem k podnikům cestovního ruchu a zdůvodnit nutnost vytváření efektivního systému sdílení a transferu znalostí nejen v podnicích, ale zejména v rámci destinace cestovního ruchu. Snahou je kriticky posoudit, v čem jsou akademické znalosti pro podniky cestovního ruchu přínosem a zda jsou použitelné v praxi. Výstupem monografie je návrh modelu transferu znalostí v destinaci cestovního ruchu a naznačení směrů dalšího výzkumu v oblasti transferu znalostí zejména z akademické sféry směrem k podnikům cestovního ruchu.
Objev podobné jako Znalostní management v cestovním ruchu - Eva Šimková, Martina Hoffmannová
Cestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi - Kateřina Ryglová, Michal Burian, Ida Vajčnerová - e-kniha
eBook: Prakticky zaměřená publikace s mnoha příklady je určena zejména podnikatelům v cestovním ruchu, pracovníkům veřejné správy a vzhledem k tomu, že představuje i teoretická východiska, tak i studentům středních a vysokých škol. Kniha pojednává o jednotlivých oblastech cestovního ruchu (CR): počínaje ubytovacími a stravovacími službami přes dopravní služby až po služby průvodců a cestovní kanceláře a agentury. Dále se věnuje řízení destinace a financování rozvoje CR a legislativním podmínkám CR, aplikuje principy marketing managementu do cestovního ruchu a přibližuje specifické techniky CR, jako např. franchising nebo revenue/yield management, a specifické formy CR, jako je kongresový CR, CR na venkově či golfová turistika. Čtivá publikace shrnuje všechny důležité oblasti cestovního ruchu (teoretické východisko plus praktická aplikace) a poskytuje tak čtenářům komplexní přehled od obecných zákonitostí až po specifické nástroje řízení cestovního ruchu.
Objev podobné jako Cestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi - Kateřina Ryglová, Michal Burian, Ida Vajčnerová - e-kniha
Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0)
Elektronická kniha - autor Dagmar Jakubíková, 320 stran Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí "Cs". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a...
Objev podobné jako Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0)
Management kvality a rizik perioperační péče - Tomáš Svoboda, Jaroslava Jedličková, Erna Mičudová, Kateřina Opálková - e-kniha
eBook: Kniha obsahuje základy managementu všeobecně, management v ošetřovatelství a management kvality v ošetřovatelské perioperační péči na operačním sále pro zajištění bezpečnosti operovaného pacienta. Jsou rozebrána rizika ve zdravotnickém zařízení a rizika v perioperační péči, včetně skrytých rizikových faktorů na operačním sále. S riziky na pracovišti úzce souvisí i vznik mimořádných událostí, jejich řešení a následné vyhodnocení. Část publikace je zaměřená i na preventivní opatření v perioperační péči. To vše úzce souvisí s certifikací a akreditací pracoviště a s chováním všech pracovníků na sále. Publikace je určená všem perioperačním sestrám, studentům perioperačního ošetřovatelství i lékařství a lékařům, chirurgům, kteří přicházejí na operační sál.
Objev podobné jako Management kvality a rizik perioperační péče - Tomáš Svoboda, Jaroslava Jedličková, Erna Mičudová, Kateřina Opálková - e-kniha
Management kvality pro 21. století - Jaroslav Nenadál - e-kniha
eBook: Management kvality od A do Z Nejnovější publikace autorského kolektivu, tvořeného zkušenými pedagogy katedry managementu kvality VŠB-TU Ostrava je věnována soudobým koncepcím, přístupům, metodám a nástrojům rozvoje managementu kvality, směřujícího od pouhé kvality výrobků a služeb ke kvalitě a excelenci celých organizací.
Objev podobné jako Management kvality pro 21. století - Jaroslav Nenadál - e-kniha
Management kvality a rizik psychiatrické péče - Adam Žaludek - e-kniha
eBook: Kniha je v České republice unikátní svou tematikou. I přes stupňující se zájem vlády a Ministerstva zdravotnictví o kvalitu zdravotních služeb podobná monografie na našem trhu neexistuje. V současné době probíhá reforma psychiatrické péče a ze sdělovacích prostředků se stále častěji dozvídáme o nejrůznějších aspektech duševního zdraví. Odborná veřejnost vynakládá značné úsilí na destigmatizaci psychiatrie. Do středu zájmu se dostává též zásadní otázka kvality a bezpečí v této oblasti. Přitom psychiatrická péče zažívá mnohá příkoří a nepochopení ze strany široké veřejnosti i odborníků. Má velmi nejistý legislativní rámec a je značně podfinancována. A to i přesto, že spotřeba neuropsychofarmak vykazuje stoupající trend a lůžkové i ambulantní kapacity jsou naplněny. Nárůst počtu konzumentů péče s sebou přináší i zátěž ve formě žalob, kdy často jedinou oporou, která zdravotníkům zůstává, je řádně vedená dokumentace. Management rizik a sledování kvality zdravotní péče je důležitou součástí péče o psychiatrické pacienty. Stejně jako management nežádoucích událostí ve zdravotnictví je v současné době toto téma více než aktuální. S probíhající reformou psychiatrické péče souvisí právě otázka kvality a bezpečí v této oblasti.
Objev podobné jako Management kvality a rizik psychiatrické péče - Adam Žaludek - e-kniha
Destinační management jako nástroj regionální politiky cestovního ruchu - Andrea Holešinská - e-kniha
eBook: Publikace je odbornou monografií, která podrobněji pojednává o teoreticko-metodologických východiscích destinačního managementu, jakožto specifické formy řízení, která se uplatňuje v oblasti cestovního ruchu. Monografie vychází z premisy, že cestovní ruch je klíčovým faktorem rozvoje regionů, a proto je rozpracována problematika politiky cestovního ruchu se zaměřením na institucionální nástroj regionální politiky cestovního ruchu, který je schopen zajistit efektivní rozvoj cestovního ruchu v regionu. Vedle teoretické báze jsou v monografii zahrnuty i výsledky řady výzkumů, které mají prokázat aplikaci destinačního managementu v praxi. Analyzovány jsou zahraniční zkušenosti s destinačním managementem, které jsou použity jako výchozí zdroje komparace v podmínkách České republiky.
Objev podobné jako Destinační management jako nástroj regionální politiky cestovního ruchu - Andrea Holešinská - e-kniha
Management kvality a rizik perioperační péče - Tomáš Svoboda, Jaroslava Jedličková, Erna Mičudová, Kateřina Opálková
Kniha obsahuje základy managementu všeobecně, management v ošetřovatelství a management kvality v ošetřovatelské perioperační péči na operačním sále pro zajištění bezpečnosti operovaného pacienta. Jsou rozebrána rizika ve zdravotnickém zařízení a rizika v perioperační péči, včetně skrytých rizikových faktorů na operačním sále. S riziky na pracovišti úzce souvisí i vznik mimořádných událostí, jejich řešení a následné vyhodnocení. Část publikace je zaměřená i na preventivní opatření v perioperační péči. To vše úzce souvisí s certifikací a akreditací pracoviště a s chováním všech pracovníků na sále.Publikace je určená všem perioperačním sestrám, studentům perioperačního ošetřovatelství i lékařství a lékařům, chirurgům, kteří přicházejí na operační sál.
Objev podobné jako Management kvality a rizik perioperační péče - Tomáš Svoboda, Jaroslava Jedličková, Erna Mičudová, Kateřina Opálková
Cestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi (978-80-247-4039-3)
Elektronická kniha - autor Kateřina Ryglová, Michal Burian, Ida Vajčnerová, 216 stran Prakticky zaměřená publikace s mnoha příklady je určena zejména podnikatelům v cestovním ruchu, pracovníkům veřejné správy a vzhledem k tomu, že představuje i teoretická východiska, tak i studentům středních a vysokých škol. Kniha pojednává o jednotlivých oblastech cestovního ruchu (CR): počínaje ubytovacími a stravovacími službami přes dopravní služby až po služby průvodců a cestovní kanceláře a agentury. Dále se věnuje řízení destinace a financování rozvoje CR a legislativním podmínkám CR, aplikuje principy marketing managementu do cestovního ruchu a přibližuje specifické techniky a formy CR. Čtivá publikace shrnuje všechny důležité oblasti cestovního ruchu (teoretické východisko plus praktická aplikace) a poskytuje tak čtenářům komplexní přehled od obecných zákonitostí až po specifické nástroje řízení cestovního ruchu.
Objev podobné jako Cestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi (978-80-247-4039-3)
Ekonomika cestovního ruchu - Jaromír Beránek - e-kniha
eBook: Kniha detailně pojednává o mnohostranném jevu současné doby - o mezinárodním i domácím cestovním ruchu ve všech jeho souvislostech. Čtenář v ní najde informace o makroekonomických ukazatelích cestovního ruchu, ekonomických aspektech, mechanismu fungování trhu cestovního ruchu a turistiky i marketingu a propagaci. Publikaci využijí studenti středních, vyšších a vysokých hotelových škol a pracovníci cestovních kanceláří, informačních center a agentur k dalšímu vzdělávání.
Objev podobné jako Ekonomika cestovního ruchu - Jaromír Beránek - e-kniha
Mezinárodní cestovní ruch - Monika Palatková - e-kniha
eBook: Publikace jako jediná na českém trhu přináší komplexní pohled na problematiku mezinárodního turismu. Je určena studentům vysokých a středních škol zaměřených na turismus, institucím zabývajícím se rozvojem turismu, cestovním kancelářím a hotelovým i dopravním společnostem působícím v mezinárodním prostředí. První část publikace je věnována analýze postavení turismu ve světové ekonomice a zhodnocení jeho významu v mezinárodním obchodě službami. Druhý blok je zaměřen na regionální a subregionální rozložení mezinárodního turismu, pozornost je věnována i rozvojovým zemím. Třetí část charakterizuje vybrané subjekty mezinárodního turismu v podobě cestovních kanceláří, hotelových skupin a mezinárodních organizací. Mezi další témata publikace patří hodnocení konkurenceschopnosti v mezinárodním turismu či prosazování principů udržitelnosti. K aktuálním tématům lze řadit i řešení agendy turismu v Evropské unii a výběr z legislativní úpravy turismu na úrovni Evropské unie. V z ávěru je rekapitulován vývoj mezinárodního turismu a podána vize jeho dalšího rozvoje. Výklad je doplňován praktickými příklady.
Objev podobné jako Mezinárodní cestovní ruch - Monika Palatková - e-kniha
Time management - e-kniha
eBook: Míváte často pocit, že pořád jen stíháte neúprosně ubíhající čas? Honíte se od jedné schůzky k druhé? Nikdy vám nezbude volná chvilka na to, do čeho se už dlouho chcete pustit? Pokud ano, je nejvyšší čas začít se věnovat účinnému řízení času. V této příručce se naučíte, jak si smysluplně plánovat svůj denní a týdenní program. Dozvíte se, jak si stanovovat cíle, určovat správné priority, lépe se vypořádávat se žrouty času a pracovat účelněji i účinněji. Vedle osvědčených technik pro řízení času vám zde představíme celou řadu moderních elektronických pomůcek, které vám usnadní plánování - ať už to jsou mobilní a chytré telefony nebo Outlook. Na konci knihy pak najdete praktická cvičení a kontrolní seznamy. Naučit se dobře řídit svůj čas a dosáhnout v těchto snahách určité dokonalosti se vám rozhodně nepodaří ze dne na den. Je to úkol na celý život. Když se ale začnete řídit základními pravidly, první úspěchy na sebe nenechají dlouho čekat. S trochou disciplíny budete brzy méně ve stresu a najdete více času a volnosti dělat to, na čem vám opravdu záleží. Tak, abyste si každý den skutečně užívali, mohli pracovat na velkých změnách a krůček po krůčku se přibližovali svým životním cílům.
Objev podobné jako Time management - e-kniha
Cestovní ruch - Halina Kotíková, Eva Schwartzhoffová - e-kniha
eBook: Publikace je zaměřena na cestovní ruch. Její první část je věnována všeobecně základním tématům, jako je typologie, účastník cestovního ruchu, destinace, potenciál pro rozvoj cestovního ruchu a odborné organizace působící v tomto odvětví. Vedle základního pojmosloví a terminologie je zde popsán současný stav cestovního ruchu u nás i ve světě a jsou zmíněny jak aktuální problémy jeho rozvoje, tak současné trendy. Druhá část obsahuje popis základních služeb cestovního ruchu a objasnění jejich realizace. A to především služeb stravovacích, ubytovacích, dopravních, zprostředkovatelských. Vedle popisu a vymezení obsahové náplně jednotlivých služeb jsou uvedeny také jejich zvláštnosti, kategorizace subjektů poskytujících danou službu a způsob, jakým je hodnocena jejich kvalita.
Objev podobné jako Cestovní ruch - Halina Kotíková, Eva Schwartzhoffová - e-kniha
Management kvality a rizik psychiatrické péče - Adam Žaludek
Kniha je v České republice unikátní svou tematikou. I přes stupňující se zájem vlády a Ministerstva zdravotnictví o kvalitu zdravotních služeb podobná monografie na našem trhu neexistuje.V současné době probíhá reforma psychiatrické péče a ze sdělovacích prostředků se stále častěji dozvídáme o nejrůznějších aspektech duševního zdraví. Odborná veřejnost vynakládá značné úsilí na destigmatizaci psychiatrie. Do středu zájmu se dostává též zásadní otázka kvality a bezpečí v této oblasti.Přitom psychiatrická péče zažívá mnohá příkoří a nepochopení ze strany široké veřejnosti i odborníků. Má velmi nejistý legislativní rámec a je značně podfinancována. A to i přesto, že spotřeba neuropsychofarmak vykazuje stoupající trend a lůžkové i ambulantní kapacity jsou naplněny. Nárůst počtu konzumentů péče s sebou přináší i zátěž ve formě žalob, kdy často jedinou oporou, která zdravotníkům zůstává, je řádně vedená dokumentace.Management rizik a sledování kvality zdravotní péče je důležitou součástí péče o psychiatrické pacienty. Stejně jako management nežádoucích událostí ve zdravotnictví je v současné době toto téma více než aktuální. S probíhající reformou psychiatrické péče souvisí právě otázka kvality a bezpečí v této oblasti.
Objev podobné jako Management kvality a rizik psychiatrické péče - Adam Žaludek
Management - Ladislav Blažek - e-kniha
eBook: Praktická a čtivá publikace se zaměřuje na klíčové oblasti managementu. Je určena studentům vysokých škol a MBA studií, manažerům a podnikatelům. Nejprve se seznámíte s problematikou organizování. Manažer musí totiž dobře rozumět prostředí, ve kterém lidé pracují, a musí být schopen realizovat jeho změnu - reorganizaci. Dále se dozvíte, jak správně rozhodovat, tzn. určit cíl a zvolit správnou cestu pro jeho dosažení. Nakonec se naučíte efektivně motivovat a vést své spolupracovníky pro dosažení vytyčených cílů. Kniha obsahuje mnoho příkladů. Důraz je kladen na aplikaci poznatků v praxi.
Objev podobné jako Management - Ladislav Blažek - e-kniha
Mizení - Kateřina Svatoňová, Kateřina Krtilová - e-kniha
eBook: Zatímco středem zájmu evropské filosofické tradice je zejména zjevování se věcí, teorie a filosofie médií, tak jak ji zde představujeme, se zaměřuje na nástroje, techniky a praktiky, které vůbec objevování umožňují. Mediální operace určují, co může, a naopak co nesmí být zobrazeno či vysloveno. Zánik určitých formací je pak logicky spojen i se změnou/vynálezem nové techniky, ale i s reflexí či překročením daných materiálně-technických dispozic – proto získávají na významu operace dezintegrace, destabilizace, rozvázání vazeb zdánlivě stabilních formací (např. politických režimů, které zajišťují instituce, technik kontroly, ale i formálních prvků uměleckých projevů a myšlenkových konceptů). Kolektivní monografie vychází z dialogu inspirovaného mezinárodní konferencí Dis/appearing, sleduje základní mediální operace objevování a mizení a zhodnocuje několikaleté česko-německé diskuse zaměřené na společná teoretická a filosofická východiska vztahující se k medialitě. Navazuje zejména na fenomenologickou tradici, která historicky spojuje německou a českou filosofii, s cílem její kritiky a nové interpretace ve vztahu k současným otázkám výzkumu médií a kulturních technik. Autoři jednotlivých textů vycházejí z různých oborů a jsou z českého (Václav Krůček, Miroslav Petříček, Martin Pokorný, Karel Thein, Josef Vojvodík) i německého prostředí (Claudia Blümleová, Nadja Ben Khelifaová, Manuela Klautová, Bettine Menkeová, Katharina Reinová, Jörg Sternagel, Wolfgang Struck). Příspěvky autorů jsou rámovány mezinárodním pohledem na tuto problematiku (Georges Didi-Huberman, Matthew Solomon), vstupním textem vymezujícím rámce společné metody (Lorenz Engell, Bernhard Siegert) a komentářem editorek Kateřiny Svatoňové a Kateřiny Krtilové.
Objev podobné jako Mizení - Kateřina Svatoňová, Kateřina Krtilová - e-kniha
Projektový management - Jan Doležal - e-kniha
eBook: Od roku 2016, kdy vzniklo první vydání této knihy, došlo ve světě i u nás ke skutečně masivnímu nástupu agilních přístupů, technik a nástrojů a celkově ke sblížení projektového a produktového managementu. V této souvislosti došlo i k významným modernizacím všech světových standardů a metodik projektového řízení. Proto vzniklo druhé vydání, které všechny tyto trendy reflektuje. Pokud hledáte publikaci, která shrnuje většinu světových znalostí a trendů v oboru projektového řízení a vývoje produktu, doplněnou o praktické zkušenosti z řízení tuzemských i mezinárodních projektů, našli jste tu pravou. Kniha přináší aktuální přehled metod a technik projektového řízení, včetně agilních či hybridních přístupů. Srozumitelný, čtivý a prakticky zaměřený výklad je doplněn mnoha obrázky, příklady a případovými studiemi. Kromě praktického pomocníka projektových manažerů získáte zároveň i univerzální učebnici, ať už se připravujete ke zkoušce IPMA©, PMI©, nebo studujete na některé z vysokých škol.
Objev podobné jako Projektový management - Jan Doležal - e-kniha
Destinační management - Andrea Holešinská - e-kniha
eBook: Předkládá komplexní zpracování problematiky destinačního managementu. Čtenářům jsou představeny základní (teoretická) východiska řízení, včetně mechanismu řízení, tedy procesu řízení, a tyto jsou následně propojeny s četnými zahraničními (teoretickými) poznatky o řízení destinace. Výsledkem je ucelený pohled na praktickou rovinu destinačního managementu, a to jak z procesní stránky, tak ze stránky konkurenceschopnosti a udržitelnosti. Velký prostor je věnován specifikům destinačního managementu (tj. principu 3K - kooperace, koordinace, komunikace). Závěrem jsou prezentovány praktické poznatky o vývoji destinačního managementu v zahraničí a v ČR.
Objev podobné jako Destinační management - Andrea Holešinská - e-kniha
Osobnostní management - Jan Barták - e-kniha
eBook: Všechny živé organismy mají geneticky zakódovanou potřebu žít a přežít. U člověka je touha po svobodném rozvoji a seberealizaci umocněna schopností adaptovat se na měnící se podmínky, a dokonce je v podobě inovací i měnit, aktivně se podílet na kultivaci života. Být člověkem není podle rakouského psychiatra Viktora Frankla fakt, ale možnost. Máme hodně vykonavatelů, ale málo tvůrců. Vykonavatel dělá, co se mu řekne, aniž by o smyslu svěřené činnosti přemýšlel, mechanicky se opírá o dané standardy, kategorie, unifikované postupy. Tvůrce se nespokojuje s tím, co je, hledá a nalézá nová řešení, jak dělat věci lépe a úspěšněji. Díky motivaci, kritickému myšlení a kreativitě vytváří hodnoty. Bonusem je mu seberealizace ze smysluplné činnosti. Klíčem k našemu uplatnění je pochopení Komenského triády „chtít, umět a moci“. Z ní vychází i tato kniha. Nestačí „umět“, chybí-li nám vůle k činu. Nestačí „moci“, pokud se nám otevírá spektrum možností, o něž nestojíme. Hodnota zmíněné triády spočívá v souhře jejích článků k dosažení synergických efektů. Vede nás k tomu, co dělá člověka člověkem – dospět prostřednictvím sebepoznání, sebehodnocení a seberozvoje k seberealizaci. Osobnostní management vychází tomuto úsilí vstříc radou i pomocí každému, kdo o to stojí. Kniha je primárně zaměřena na studující sociálních věd, humanitních oborů (zejména pedagogiky a andragogiky), managementu, řízení lidských zdrojů a personalistiky, ale může oslovit každého, kdo chce prožít plnohodnotný, smysluplný život, případně k němu inspirovat druhé.
Objev podobné jako Osobnostní management - Jan Barták - e-kniha
Projektový management - Alena Svozilová - e-kniha
eBook: Již třetí vydání uznávané publikace se podrobně věnuje všem fázím řízení projektu a specifickým oblastem integrovaného řízení projektu tak, aby předkládané poznatky byly bezprostředně využitelné v praxi. Nové vydání je doplněno o řadu metod, zkušeností i témat - například o nové procesní modely, aktuální softwarovou podporu pro řízení projektů, specifika mezinárodního prostředí a nové pohledy na outsourcing. Aktualizovaná je fáze plánování projektu, proces řízení kvality projektu a řada dalších témat. Autorka, která je vynikající projektovou manažerkou a konzultantkou se zkušenostmi v předních českých a světových firmách, v knize prakticky objasňuje základní principy a úkony řízení projektů v souladu se světovými trendy moderního projektového managementu. Díky velmi praktickému přístupu celé knihy, velkému množství návodů, postupů, rad a řadě názorných obrázků, tabulek a přehledů mají čtenáři možnost skutečně pochopit a zvládnout zásady projektového řízení a aplikovat je úspěšně v praxi. Publikace vychází z metodologií předních světových teoretiků a profesionálních organizací projektových manažerů Je určena projektovým manažerům, vedoucím projektů, podnikatelům a studentům.
Objev podobné jako Projektový management - Alena Svozilová - e-kniha
Projektový management - Jan Doležal - e-kniha
eBook: Publikace je ojedinělá tím, že shrnuje nástroje, metody a postupy moderního projektového managementu nejen v souladu s hlavními oborovými standardy (PMI, IPMA, Prince 2), ale také dle praktických zkušeností autorů s jejich aplikací v tuzemských i mezinárodních projektech. Jedná se tak o unikátní propojení rozsáhlých teoretických vstupů a dlouhodobé zkušenosti s řízením projektů nejrůznějších velkostí a oborů lidské činnosti (IT, strojírenství, logistika, energetika, veřejná správa, neziskové projekty atd.). Čtenář může použít tuto knihu jako pomocníka při přípravě a realizaci projektu jakékoliv velikosti, při nastavování či optimalizaci systému řízení projektů v organizaci, při přípravě na certifikační zkoušku IPMA, PMI nebo Prince2 či pro studium projektového řízení na vysoké škole. Výklad je veden podle životního cyklu projektu a dále se autoři věnují nastavení systému řízení projektů, řízení portfolia a programů i měkkým dovednostem projektového manažera. U každého relevantního tématu jsou přitom vysvětleny rozdíly v pojetí jednotlivých standardů. Ukázány jsou také rozdíly při aplikaci na různé velikosti a typy projetků. Srozumitelný, čtivý a prakticky zaměřený výklad je doplněn mnoha obrázky, příklady a případovými studiemi. Publikace je určena zejména projektovým i liniovým manažerům malých, středních i velkých firem, zájemcům o certifikaci některého ze standardů a studentům VŠ.
Objev podobné jako Projektový management - Jan Doležal - e-kniha
Mezinárodní management - Pavel Štrach - e-kniha
eBook: Moderní publikace poskytuje komplexní obraz o důvodech vzniku, funkci, vnitřních řídících a rozhodovacích procesech, produktech a budoucnosti nadnárodních firem v kontextu současných světových událostí a reálií České republiky. Kniha je určena zejména managementu nadnárodních firem, personalistům, studentům vysokých škol a MBA studií a firemním poradcům. Věnuje se prostředí mezinárodního managementu, mezinárodnímu obchodu, strategiím nadnárodních firem, globálním produktům a lokálním trhům, přímým zahraničním investicím, mezinárodnímu managementu lidských zdrojů, inovacím, výzkumu a vývoji. Každá z kapitol je zakončena případovou studií s otázkami k zamyšlení. Autor je uznávaný odborník v oblasti mezinárodního managementu, vede Institut managementu a marketingu na VŠ Škoda Auto Vysoké škole a učí na dalších vysokých školách v ČR a v zahraničí.
Objev podobné jako Mezinárodní management - Pavel Štrach - e-kniha
Life management - Dita Zandl - e-kniha
eBook: · Jste pořád ve shonu a nestíháte nic, co si plánujete?· Cítíte se unaveni a bez nálady?· Jste ve špatné fyzické kondici a máte nadváhu?· Hledáte často klíče, složenky, vizitky nebo různé materiály?· Máte doma nebo v kanceláři nepořádek?· Odkládáte většinu úkolů na poslední chvíli?· Máte na konci pracovního dne pocit, že jste nic neudělali?Pokud jste na většinu otázek odpověděli kladně, pak je tato kniha určena právě vám! Life management je jasným a srozumitelným návodem, jak si v současném hektickém světě vytvořit fungující a jednoduchý životní styl, který vám umožní při menším stresu žít spokojený a hodnotný život.Oproti time managementu je life management rozšířen o problematiku fyzické a psychické energie, pořádku a mezilidských vztahů. Velmi čtivá a srozumitelná kniha nabízí konkrétní rady a příklady, jak získat více fyzické a psychické energie a použít ji k dalším změnám ve svém životě. Tyto změny zahrnují prostředí domácnosti a kanceláře, organizaci času a zlepšení mezilidských vztahů. Nakonec se také dozvíte, jaké jsou předpoklady vašeho psychického a osobnostního růstu a dalšího zlepšování. Kniha je jedinou ucelenou publikací na toto téma na českém trhu a ocení ji zejména manažeři, podnikatelé, studenti a vůbec všichni, kteří chtějí být nejen úspěšní, ale i spokojení v práci i osobním životě.
Objev podobné jako Life management - Dita Zandl - e-kniha
Management inovací - Jaromír Veber - e-kniha
eBook: Společenská situace se v posledních desetiletích významně mění: vyvíjejí se nové produkty a technologie, objevují se nové pohledy na podnikání. Mění se ovšem i lidé - jejich priority, zájmy, vzorce chování. Ruku v ruce s těmito změnami musí jít i změny v řízení, a to jak na podnikové úrovni, tak úrovni národohospodářské. Monografie autorského týmu pod vedením Jaromíra Vebera Management inovací si klade za cíl upozornit na význam inovací pro konkurenceschopnost podniků i celých ekonomik, upozornit na nové přístupy inovací a v neposlední řadě připomenout zejména metody, jejichž opodstatněnost potvrdila praxe. Zároveň autoři měli na zře¬teli i tu skutečnost, že inovační úsilí, jako nástroj podpory prosperity, by nemělo být spojováno pouze s materiální výrobou, ale mělo by zasáhnout prakticky do všech dalších oblastí (materiálních i nemateriálních služeb), až po státní a veřejnou správu. Inovace jsou v současnosti vnímány jako významný faktor ekonomického rozvoje, a to zejména díky svému pozitivnímu vlivu na posilování konkurenceschopnosti. Přitom můžeme tento pozitivní vliv vnímat jak z pohledu makroekonomického, tj. jako posilování národní a mezinárodní konkurenceschopnosti, tak z pohledu mikroekonomického – posilování podnikové konkurenceschopnosti. Za přibližně stoletou historii od upozornění J. A. Schupmetera, které se týkalo významu „destrukčních větrů“, jimiž inovace posouvají hospodářský vývoj kupředu, ekonomická teorie i praxe zaznamenala celou řadu poznatků a užitečných zkušeností, které vedly jak k posunům v jednání managementu firem, tak v aktivitách exekutivy vyspělých zemí (zejména ve směru podpory inovací). Kniha Management inovací je rozdělena do dvou základních částí. V první části, která má charakter makroekonomického pohledu na inovace, jejich význam a podporu, je nejprve naznačen význam inovací pro konkurenceschopnost, dále je blíže specifikováno soudobé vymezení pojmu inovací a managementu inovací, jejich vztah k obecnějšímu pojmu změny a managementu změn. Samostatné kapitoly pojednávají o podporách inovací a ochraně duševního vlastnictví (průmyslových práv). Druhá část publikace je věnována mikroekonomickému pohledu na inovace – koncipování podnikových inovačních strategií, realizačnímu cyklu inovací v podnicích. Analyzuje ekonomické aspekty spojené s inovacemi, zejména možnosti financování inovací a ekonomické přístupy k hodnocení inovačních projektů. V závěru této části je pojednáno o metodách a kontrolních mechanismech, které mohou být na podnikové úrovni uplatňovány ve vztahu k řízení inovací.V poslední kapitole, jež má charakter appendixu, se autorský tým zamýšlí nad soudobými záměry německých národohospodářů, které se týkají transformace německé ekonomiky na čistou energii a na tzv. Průmysl 4.0.
Objev podobné jako Management inovací - Jaromír Veber - e-kniha
E-mail management - David Gruber - e-kniha
eBook: Hutně na malém a snadno čtivém prostoru vše podstatné a důležité pro výrazné ušetření času a nervů na e-mailech (jejich čtení i psaní i vychování si e-mailových partnerů). Více v podrobném popisu. Co tam všechno je:Neskutečná stresující záplava textů v dnešní době, její příčiny – a bude hůř!Určete si, kde se nacházíte na škále puntičkář…bordelář – a přizpůsobte tomu svůj systém.Možnosti softwaru pro elektronickou poštu, zejména nastavení filtrování zpráv.Jak si vytvořit systém složek v poštovním softwaru – podle toho, jaký jste typ.Optimalizovaný systém dvě kontroly denně, tři kontroly, čtyři kontroly… až po okamžité kontroly hned po přijetí mailu. Aneb: Přerušíte milování kvůli mailování?Příklad pohodového zvládání záplavy – můj osobní lékař.Kontroly mailů i SMS a „screen-out time“. Synonymicky též „screen hygiene“, „screen silence“.E-mail přišel – a co s ním? Úplná paleta od naprostého ignorování po pečlivé nastudování. Úleva při využití rychločtení a rychlostudia.Jak si stanovíte hraniční čas pro vyřízení mailu na jeden vrz nebo pro vrácení se k němu později.Tři kardinální filtrové otázky (= síto) pro vaši úsporu času.Píšeme e-mail jako první i jako druzí: Oslovení, optimalizace předmětu e-mailu, stručnost, kopie, alibistické nadbytečné kopie a nadbytečné přílohy. Surovci nadbytečných příloh a kopií – řekněte jim to!E-mailová etika. Dvojsečné případy „mrtvého brouka“. Nutnost pokrýt všechny body e-mailového partnera.Jak označovat body e-mailu. Jak odpovídat – nad tělo mailu pisatele, pod tělo, do těla…Vychovejte si své stálejší e-mailové partnery; nejen jako šéf, ale i jako běžný pracovník. Bude se vám lépe žít, volněji dýchat. Získáte sladký pocit dobrého stíhání, čisté hlavy.Co studují zdarma desetileté děti státních škol v USA a co mj. studují někteří čeští top manažeři za sto tisíc korun na den…Řada dalších vychytávek. Čtěte sami – a doporučte i těm, s nimiž častěji mailujete.A pozor: Kniha se dá aktualizovat podle vašich reakcí!
Objev podobné jako E-mail management - David Gruber - e-kniha
E-mail management - David Gruber - e-kniha
eBook: Tato e-kniha nebude dlouhá. Není totiž větší blbost než zahlcenému člověku, který kvůli každodenní záplavě e-mailů nestíhá a šetří každou minutou, nabízet jako lék další hodiny čtení něčeho. Takže – opět vás čeká „jen“ kostka – tj. maximum užitečného za minimum času. Ale slibuji, že v závislosti na vaší zpětné vazbě po čtení – na vašich mailech, telefonátech, připomínkách na kurzech – ji budu rozšiřovat. Ovšem jen v takové míře, v jaké si to budete přát vy, mailující lidé. Věnuji se mail managementu profesionálně nejdéle v této zemi. Mail management se samovolně a logicky stával stále větší a větší součástí mých kurzů racionálního čtení, tak jak již brzy po roce 1990 postupně ubývalo papírových dopisů a přibývalo těch elektronických. Celé toto know-how se nachází někde na průniku racionálního čtení a time managementu. Už v devadesátých letech minulého století mi principál jazykové školy v anglickém Brightonu poradil i pěkný název jednodenního nebo dvoudenního kurzu speciálně na toto téma. A od té doby jej mám ve svém portfoliu: Dealing Daily Dose of E-mails. Stále se jej snažím aktualizovat. Nejen moje vlastní zkušenosti s mail managementem - osobní, učitelské, koučovací, ale hlavně zkušenosti řady mých žáků, kteří zvládají a stíhají, samozřejmě dalece převyšují tuto“ e-knihu v kostce“. Budete-li toho všeho chtít využít ve svůj prospěch, věnujte, prosím, pozornost seznamu literatury na konci této e-knihy a dalším tipům na rozšíření, navíc nad tuto kostku.
Objev podobné jako E-mail management - David Gruber - e-kniha
Management kvality pro 21. století (978-80-7261-561-2)
Kniha - autor Jaroslav Nenadál, 368 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Nejnovější publikace autorského kolektivu, tvořeného zkušenými pedagogy katedry managementu kvality VŠB-TU Ostrava je věnována soudobým koncepcím, přístupům, metodám a nástrojům rozvoje managementu kvality, směřujícího od pouhé kvality výrobků a služeb ke kvalitě a excelenci celých organizací.
Objev podobné jako Management kvality pro 21. století (978-80-7261-561-2)
Management kvality pro 21. století (978-80-726-1561-2)
Elektronická kniha - autor Jaroslav Nenadál, 368 stran Management kvality od A do Z Nejnovější publikace autorského kolektivu, tvořeného zkušenými pedagogy katedry managementu kvality VŠB-TU Ostrava je věnována soudobým koncepcím, přístupům, metodám a nástrojům rozvoje managementu kvality, směřujícího od pouhé kvality výrobků a služeb ke kvalitě a excelenci celých organizací.
Objev podobné jako Management kvality pro 21. století (978-80-726-1561-2)
Cestovní ruch - Alena Lochmannová
Výuka pokrývá tato témata:1. Cestovní ruch a jeho úloha v moderní společnosti (co je cestovní ruch; historický vývoj cestovního ruchu; klasifikace cestovního ruchu; specifika současného cestovního ruchu; ekonomické aspekty cestovního ruchu; faktory ovlivňující cestovní ruch)2. Typologie cestovního ruchu (základní formy cestovního ruchu; specifické formy cestovního ruchu)3. Cestovní kanceláře a cestovní agentury (formy distribuce produktu; základní pojmy z oblasti subjektů poskytujících služby cestovního ruchu; cestovní kanceláře; rozdělení cestovních kanceláří; cestovní agentury; zájezd)4. Informační a rezervační technologie v cestovním ruchu (informace v cestovním ruchu; typologie účastníků cestovního ruchu ve smyslu získávání informací; využití ICT v cestovním ruchu v současnosti; turistická informační centra; využití ICT v ubytovacím a stravovacím zařízení; využití ICT v dopravě; rezervační systémy)5. Dopravní procesy v cestovním ruchu (podstata dopravy; služby dopravy)6. Ubytovací služby v cestovním ruchu (smysl poskytování ubytovací služby; historie poskytování ubytovacích služeb; základní pojmy z oblasti problematiky ubytovacích služeb; ubytovací jednotka; další služby ubytovacího zařízení; prostory ubytovacího zařízení; kategorizace ubytovacích zařízení; specifická hotelová zařízení; rozdělení ubytovacích úseků hotelu podle funkcí; další služby ubytovacího zařízení; faktory ovlivňující standard služeb ubytovacích zařízení)7. Stravovací služby v cestovním ruchu (význam a poslání stravovacích služeb; rozčlenění stravovacích služeb; materiálně-technické podmínky stravovacích služeb; kategorizace hostinských zařízení; systém obsluhy ve stravovacích zařízeních; rychlé občerstvení a jeho formy; zážitková gastronomie)8. Průvodcovské a animační služby (vymezení osoby průvodce; historie průvodcovské činnosti; právní úprava průvodcovské činnosti; význam průvodcovské činnosti v cestovním ruchu; základní kategorie průvodcovské činnosti; osobnost a role průvodce; vzdělávání průvodců; příprava průvodce cestovního ruchu; druhy přípravy průvodce; animace a animační služby)9. Destinační management (vymezení problematiky managementu v oblasti cestovního ruchu; historický vývoj destinačních strategií; destinační management v současnosti)10. Marketing cestovního ruchu (potřeba uplatnění marketingu v oblasti cestovního ruchu; marketingový mix služeb v cestovním ruchu; segmentace na trhu cestovního ruchu)11. Služby pasových a celních orgánů (volný pohyb občanů členských zemí EU; cestovní doklady; celní kontrola; devizová kontrola; směnárenská činnost)12. Mezinárodní turismus (podstata pojmu mezinárodní turismus; rozvoj turismu v kontextu světové ekonomiky; turismus jako světový fenomén; subjekty mezinárodního turismu; regiony světového turismu)__________________________________________________________Publikace je celobarevná, učivo témat doplněno množstvím infografiky, schématy, zajímavostmi, souvislostmi a poznatky z historie práva. Špičková kvalita tisku, grafické zpracování a úprava.Témata učebnice obsahují výukové cíle a cílové dovednosti studenta po prostudování statí. Na závěr tématu je zařazeno shrnutí pojmů a náměty pro samostatnou činnost a opakování.
Objev podobné jako Cestovní ruch - Alena Lochmannová
Nové trendy v nabídce cestovního ruchu - Halina Kotíková - e-kniha
eBook: Kniha je první na našem trhu, která se věnuje novým trendům v nabídce cestovního ruchu a představuje je na konkrétních příkladech ze zahraničí i z České republiky. Je určena pracovníkům a podnikatelům v cestovním ruchu, pracovníkům veřejné správy a místních samospráv, studentům vysokých škol a odborným organizacím v cestovním ruchu. V první části knihy jsou stručně a přehledně uvedena teoretická východiska. Druhá část popisuje nové produkty z hlediska motivace účastníků cestovního ruchu – jde např. o dobrodružný cestovní ruch, kulinářský cestovní ruch, filmový cestovní ruch, dobrovolnický cestovní ruch nebo cestování za zdravím a léčbou a jiné. Ve třetí části se čtenáři seznámí s novými trendy v nabídce cestovního ruchu z pohledu nově definovaných cílových skupin, např. cestovní ruch osob se zdravotním postižením, cestovní ruch seniorů, cestování „halal“ a „košer“ nebo cestovní ruch sexuálních menšin a další. Publikace přináší informace, náměty a příklady, které dosud v ucelené podobě nebyly na našem trhu publikovány a měly by inspirovat k dalšímu rozvoji cestovního ruchu.
Objev podobné jako Nové trendy v nabídce cestovního ruchu - Halina Kotíková - e-kniha
Kvalita života - Jana Rečková - e-kniha
eBook: Kvalita života je můj poslední román. Už nemám sílu. Prostě umírám. Mám vybraný kostel i písničky. A proč zrovna Kvalita života? Všude slyším, jak ti stateční lidé s rakovinou bojují a vůbec. Ale kde. Nebojují. Polykají léky, dostávají infúze a někteří mají kliku. Přeju jim to z celého srdce, ale naneštěstí to není můj případ.Jak říkám – někteří. Občas také záleží na tom, jak moc jsou důležití. Chtěla bych být taky tak důležitá. To by mě pak nejspíš neposílali domů umřít. Popravdě, bránila jsem se tomu a celkově jsem byla dost otravná.Tak, tím vlastně končím. A teď jenom vybrat šatičky do rakvičky.“ Jana RečkováKvalita života Jany Rečkové je pro autorčinu tvorbu typická tím, že je atypická a těžko zařaditelná do šuplíků. Máme tu před sebou její vzpomínky, deníkové záznamy, syrovou zpověď člověka vzdorujícího rakovině. Z této autobiografické zpovědi vyrůstají tři samostatné příběhy, tři povídky, které se jako liány obtáčejí kolem kmene vyprávění a jsou s ním propojeny slokami drsně pravdivé poezie. Není však jisté, co z těchto linií je liána a co kmen; jsou do sebe vrostlé a je těžké je od sebe oddělit.Siena: Povídka na pomezí reality a hororu, kde se ozývá echo z Janina titulu 24 a 1/2 hodiny denně. Mohlo by jít o čistou sci-fi, pokud by jen popisovala podivuhodně proměnlivý Vertikální dům (možná i o tisíci patrech), pokud by v některých jeho podlažích nešlehaly pekelné plameny a v jiných zase z hrobů nevylézaly útočné mrtvoly.Vražda v Hajii: Klasická detektivka s motivem romantického vztahu, který se rozvíjí mezi detektivem a švadlenkou. Protože však švadlenka šije šaty z peří, písku, z kůry i listí buku a možná někdy ušije i šaty ze slz, a protože mladý detektiv umí létat – jako ostatně všichni v Hajii, pokud žijí vyrovnaným vnitřním (a sexuálním) životem a nic je netíží – jedná se o čirou fantasy.Sídlo: Příběh čtyř samostatných dospívajících dětí, žijících pod kupolemi v nevlídně krásném světě cizí planety odkazuje až ke kořenům žánru, ke Dvěma rokům prázdnin od Julese Vernea. Až na to, že zde to bylo dlouhých osm let. Ocitáme se na jejich konci, kdy se už velké děti vydají hledat rodiče, kteří je z neznámého důvodu opustili. Ostatně všichni osadníci opustili své kupole a už se do nich nevrátili. Potud čistá sci-fi. Ale nalezení zakletých lidí i místňáků navozuje pocit spíše pohádky než fantasy.Autorka psala svůj ultimativní text v realitě bezprostřední hrozby smrti a moc nebrala při psaní ohled, jestli se kohokoliv „dotkne“ – a to i proto, že nevěřila, že by se tohoto transžánrového díla chopil nějaký nakladatel. A před Vánocemi roku 2016 ji skutečně poslali domů umřít. Naštěstí se vynořila nová studie, která dala Janě ještě rok, ve kterém se zjevil i nakladatel. Škoda, že se vydání knihy nedožila. Jak napsala: „Nedožít se je opravdu otrava, když je člověk zvědavý.“
Objev podobné jako Kvalita života - Jana Rečková - e-kniha
(NE)KVALITA aneb pravdivý příběh kvality - Ludvík Filip, Jiří Šebestík - e-kniha
eBook: Řízení kvality je dnes pojmem, který používá při svém řízení většina firem, a určitě nejen na českém trhu. Naneštěstí se v dnešní době tento pojem řeší především zorným úhlem snižování nákladů a zvyšování efektivity v každodenním životě firmy. Metod, jak dosáhnout vysoké úrovně řízení a také vysoké ziskovosti je spousta. Také knih, které popisují dané metody s vysokým efektem použití na cestě ke světlým zítřkům je spousta. Bohužel, mnozí autoři popisují něco, co znají jen teoreticky, někde si něco přečetli, nebo sami již dříve napsali. Mnohdy však se spoustou chyb a omylů. Firmy nejsou stroj a tak je každá vlastním živoucím organismem. Zapomíná se, že všechny systémy musí dělat lidi! A na ně šablony neplatí. Když však něco takového napsal "uznávaný autor", bezmyšlenkovitě se na jejich rady mnozí upínají. Pochopitelně jim dané teoretické popisy ve firmách nefungují. Proto jsme se rozhodli napsat knihu, která teorii prováže s praxí. A to ne s tou fungující (ani jsme jí moc nepoznali), ale s příklady té špatné praxe, jejich chybného použití. A příklady, které jsou čtenáři v knize k dispozici, nejsou ojedinělými případy. Dostává se Vám do rukou kniha, která by neměla chybět v knihovně žádného manažera. Pokud má opravdový zájem věci měnit.
Objev podobné jako (NE)KVALITA aneb pravdivý příběh kvality - Ludvík Filip, Jiří Šebestík - e-kniha
Service Design Management - Petra Jílková - e-kniha
eBook: Víte, co skutečně znamená produktový design a jak funguje návrh digitální služby? Manažeři musí držet krok s rychlou digitalizací a předvídat budoucí trendy. Klíčovými prvky pro zvýšení atraktivity nabídky a udržení konkurenceschopnosti jsou inovace a udržitelná řešení. Autorka vás provede celým procesem návrhu a inovace digitálních služeb. Kniha nabízí strategie a principy managementu digitálních služeb, historii a současné přístupy k inovacím a detailní popis designového procesu inovace, podložené případovými studiemi a teoretickými modely. Propojuje principy designového myšlení, iterační vývoj a zákaznický přístup. Poznáte nástroje a techniky pro spolupráci projektového týmu na inovačním záměru firmy. Závěrem knihy jsou teoretické koncepty propojeny do designového procesu a navržen sled praktických workshopů pro designéry. Kniha je nezbytným průvodcem pro manažery digitálních služeb, marketingové specialisty a produktové manažery, v neposlední řadě i pro akademiky a studenty vysokých škol, kteří produktový management a design inovací studují.
Objev podobné jako Service Design Management - Petra Jílková - e-kniha
Management zákaznických řešení - Vít Chlebovský - e-kniha
eBook: Na trhu ojedinělá publikace se zabývá problematikou Customer Solutions Managementu (CSM) neboli managementu zákaznických řešení. Jde o komplexní pojetí péče o zákazníky, které má za cíl efektivní tvorbu a správu individualizovaných řešení zákaznických potřeb. Oproti úzkému marketingovému pohledu řízení vztahů se zákazníky (CRM) je CSM rozšířeno na komplexní pojetí, které propojuje tržní a zákaznickou orientaci, projektový a produktový management a engineering v jeden funkční celek, směřující k efektivní tvorbě individualizovaných zákaznických řešení. Zkušený autor přináší doporučení a postupy, jak funkční a efektivní systém CSM ve firmě připravit, oživit a udržovat. Problematiku prezentuje na řadě případových studií z reálných firem. Kniha je zaměřená zejména na segment B2B, nicméně vzhledem k předpokladům vycházejícím z konceptu Průmyslu 4.0 najdou uvedené postupy a principy uplatnění i ve firmách cílících na spotřebitelské trhy.
Objev podobné jako Management zákaznických řešení - Vít Chlebovský - e-kniha
Moderní management jakosti - Jaroslav Nenadál - e-kniha
eBook: Moderní management jakosti (podtitul Principy, postupy, metody), nová publikace Jar. Nenadála a kolektivu jeho spolupracovníků (brož., 380 str., doporučená cena 499 Kč), zkušených autorů, předních domácích odborníků v oboru managementu jakosti a pedagogů z katedry kontroly a řízení jakosti VŠB-TU Ostrava představuje přehled základních principů a koncepcí moderního managementu jakosti i klíčových aspektů této významné součásti managementu organizací. Představuje postupy, metody a nástroje využitelné v práci vrcholových manažerů, ve fázích návrhu a vývoje produktů, nakupování a spolupráce s dodavateli, při vlastní realizaci výrobků a služeb, stejně jako ve fázích spojených s dodáváním produktů zákazníkům. Průřezovými oblastmi jsou ekonomické úvahy spojené s managementem jakosti, rozvojem znalostí zaměstnanců, aplikace tzv. procesního přístupu k managementu jakosti, popis forem přezkoumávání výkonnosti systémů managementu jakosti, metodologie zlepšování, předpoklady dosahování podnikové excelentnosti a rozvojové trendy managementu jakosti. Výklad jednotlivých kapitol je doprovázen mnohými příklady dobré praxe. Zvýšený důraz autoři monografie kladou na úlohu „lidského faktoru“ a komunikace v managementu jakosti a rovněž na téma integrace systémů managementu a přechodu od managementu jakosti k jakosti managementu. Obsah i pojetí knihy tohoto špičkového autorského týmu věrně odrážejí postavení jakosti a managementu jakosti v dnešní praxi organizací – z jakosti se stal doslova imperativ, který nemůže být ignorován v žádné z oblastí života. Nutnost snažit se ze všech sil o zvyšování spokojenosti všech zainteresovaných stran (zákazníků atd.) prostřednictvím naplňování náročných strategických záměrů, snižování nákladů a zlepšování výkonnosti procesů, potřeba dělat věci rychle a hned napoprvé dobře se staly konstantou, ať se nám to líbí nebo ne. Kniha, určená profesionálům v oboru managementu jakosti, pracovníkům vrcholových vedení organizací a dalším manažerům v organizační praxi, jakož i studentům vysokých a vyšších škol, tak podává ucelený pohled na problematiku moderního managementu jakosti i na možnosti, kterých v tomto směru mohou organizace různého typu a zaměření využít.
Objev podobné jako Moderní management jakosti - Jaroslav Nenadál - e-kniha
Marketingový management destinací - Monika Palatková - e-kniha
eBook: Publikace uznávané autorky je určena jak studentům vysokých a středních škol zaměřených na turismus, tak institucím zabývajícím se rozvojem turismu v destinaci na národní, regionální a lokální úrovni a firmám působícím v destinacích. První část je zaměřena na marketingovou strategii destinace, zejména na marketingový mix. Druhá část knihy se zabývá systémem řízení destinace z hlediska vytváření institucionální struktury destinace a organizace marketingového řízení destinace i možností financování systému řízení destinace. Autorka předkládá též různé formy partnerství mezi veřejným a soukromým sektorem. Třetí blok se věnuje řízení kvality v destinaci, tvorbě a udržování informačních systémů destinace či řízení udržitelného turismu v destinaci. V závěru se seznámíte s nástroji hodnocení, měření a kontroly úspěšnosti marketingového řízení destinace. Součástí knihy je též stručný přehled aktuálních aktivit EU v marketingovém řízení destinací.
Objev podobné jako Marketingový management destinací - Monika Palatková - e-kniha
Moderní time management - Kevin Kruse - e-kniha
eBook: Co kdyby vám jen pár nových návyků pomohlo výrazně zlepšit využití vašeho času? Jak můžete až desetinásobně zvýšit svou produktivitu práce? Naučte se jednoduché triky, díky kterým získáte mnohem více času pro sebe a svou rodinu. Autor provedl průzkum mezi více než dvěma sty úspěšnými podnikateli, miliardáři, olympijskými sportovci a úspěšnými studenty a dospěl k pozoruhodným závěrům, jak tito lidé pracují se svým časem. Tajemství jejich vysoké produktivity najdete v této knize! Dozvíte se: • Jak spravovat doporučenou poštu pomocí pravidla 321nula. • Jak snížit stres pomocí nástroje Richarda Bransona. • Proč milionáři nepoužívají seznamy úkolů a čím je nahradili. • Jak odejít z práce v pět hodin bez pocitu viny. • Jak odolávat rozptýlení sociálními sítěmi. • Jak řídit mítinky jako manažeři ve společnostech Apple, Google a Virgin. • Jak vyléčit prokrastinaci a vypořádat se se zloději času a mnoho dalšího. Začněte využívat svůj čas podle osvědčených triků těch nejúspěšnějších a ušetřete ročně tisíce hodin!
Objev podobné jako Moderní time management - Kevin Kruse - e-kniha
Leadership & management development - Irena Pilařová - e-kniha
eBook: Autorka, zkušená manažerka, konzultantka a koučka čerpá ze svých mnohaletých zkušeností z praxe a odpovídá mimo jiné i na otázky, jak motivovat zaměstnance k vyšším výkonům, jak si poradit s problematickým zaměstnancem nebo co dělat, když vaši podřízení vykonají zadanou práci zcela jinak, než jste chtěli. Publikace je doslova nabitá praktickými příklady a zkušenostmi, přináší konkrétní rady, které je možné takřka okamžitě použít v běžné praxi. Přejeme vám mnoho úspěchů na vaší cestě lídra.
Objev podobné jako Leadership & management development - Irena Pilařová - e-kniha
Management v ošetřovatelství - Ilona Plevová - e-kniha
eBook: Publikace je zaměřena nejen na management v ošetřovatelství, ale také na obecný management, management ve zdravotnictví, ošetřovatelský management, personální management atd. Je vhodná pro výuku studentů a podává všechny důležité informace z oblasti managementu tak, aby byli schopni se v této problematice orientovat. Kniha nabízí budoucím manažerům ve zdravotnictví na různých pozicích užitečné informace.
Objev podobné jako Management v ošetřovatelství - Ilona Plevová - e-kniha
Management v obrazech - Baslík Vladimír - e-kniha
eBook: Taky jste si mysleli, že budete ten nejlepší šéf (kolega, partner, lektor)? Trochu kamarád, trochu dospělý, trochu pes? Pak se to stane. Jste šéf a všechno je jinak. První měsíce jsou plné stresu a metody pokus-omyl. Na cestě je plno výmolů, zatáček, tunelů a bez pomoci nemusí na konci svítit žádné světlo. Proto v knize najdete tipy na změny, a to nejen pro svět byznysu. Uvidíte, jak snadno rozumní lidé dělají nerozumné věci a jak vypadají příběhy bez pozitivních vylepšení. Kniha má pobavit. Má poradit. Má burcovat tvořivost. Je nadsázkou. Je útokem na zaběhnuté postupy a stereotypy. Snaží se dostat rozum a emoce do rovnováhy.
Objev podobné jako Management v obrazech - Baslík Vladimír - e-kniha
Ženy a management - Zdeněk Dytrt - e-kniha
eBook: Se ženami, nebo bez nich? Česká republika je již několik let v recesi. To, co českou ekonomiku významně poškozuje a způsobuje zaostávání za okolními státy, je mimo jiné také problematická hierarchie hodnot a preferencí jak mezi manažery, tak v celé populaci. Je otázkou, zda tento „posunutý“ žebříček hodnot nesouvisí i s tím, že v rozhodovacích procesech ve výkonnějších ekonomikách, než je ta naše, je daleko vyváženější zastoupení žen i mužů. Jsou to ženy, které mohou zachránit svět? Co přináší? Myšlenku rovných šancí pro každého člověka, tedy i právo žen podílet se vyrovnaným způsobem na životě společnosti, je třeba doplnit tím, na co slyší muži, kteří v této chvíli rozhodují – tedy konkrétními benefity a čísly dokazujícími, že větší účast žen v managementu představuje skutečný přínos a podmínku úspěšnosti v budoucnosti. Společnou ambicí autorů tohoto sborníku je tuto debatu alespoň otevřít. Kniha autorského kolektivu kolem doc. Zdenka Dytrta přináší příspěvky například na následující témata: - Absence kvalitativních hodnot v managementu - Zastoupení žen ve vedení vysokých škol v ČR - Ženy ve veřejné správě Publikace obsahuje také konkrétní příklady z praxe českých podniků nebo náhled na situaci v ostatních státech: - Ženy v managementu firmy Petrof - Řešení genderových problémů ve společnosti Atas - Dopady zavedení genderových kvót ve správních radách v Norsku doc. Ing. Zdenek Dytrt, CSc přednáší předmět Manažerská etika na Univerzitě T. Bati ve Zlíně a na Univerzitě Pardubice. Ve spolupráci s fakultami obou univerzit pořádá konference a kulaté stoly se zaměřením na význam etiky v ekonomice. Před 15 lety založil občanské sdružení Etika podnikání a veřejné správy, kterého je předsedou. Sdružení vydalo doposud devět dílů knižní publikace Manažerská etika – inspirace pro 21. století, ve kterých významní odborníci prezentují své názory na vývoj managementu.
Objev podobné jako Ženy a management - Zdeněk Dytrt - e-kniha
Management kvality a rizik psychiatrické péče (978-80-271-2275-2)
Kniha - autor Adam Žaludek, 248 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha je v České republice unikátní svou tematikou. I přes stupňující se zájem vlády a Ministerstva zdravotnictví o kvalitu zdravotních služeb podobná monografie na našem trhu neexistuje. V současné době probíhá reforma psychiatrické péče a ze sdělovacích prostředků se stále častěji dozvídáme o nejrůznějších aspektech duševního zdraví. Odborná veřejnost vynakládá značné úsilí na destigmatizaci psychiatrie. Do středu zájmu se dostává též zásadní otázka kvality a bezpečí v této oblasti. Přitom psychiatrická péče zažívá mnohá příkoří a nepochopení ze strany široké veřejnosti i odborníků. Má velmi nejistý legislativní rámec a je značně podfinancována. A to i přesto, že spotřeba neuropsychofarmak vykazuje stoupající trend a lůžkové i ambulantní kapacity jsou naplněny. Nárůst počtu konzumentů péče s sebou přináší i zátěž ve formě žalob, kdy často jedinou oporou, která zdravotníkům...
Objev podobné jako Management kvality a rizik psychiatrické péče (978-80-271-2275-2)
Management kvality a rizik psychiatrické péče (978-80-271-2275-2)
Elektronická kniha - autor Adam Žaludek, 248 stran, česky Kniha je v České republice unikátní svou tematikou. I přes stupňující se zájem vlády a Ministerstva zdravotnictví o kvalitu zdravotních služeb podobná monografie na našem trhu neexistuje. V současné době probíhá reforma psychiatrické péče a ze sdělovacích prostředků se stále častěji dozvídáme o nejrůznějších aspektech duševního zdraví. Odborná veřejnost vynakládá značné úsilí na destigmatizaci psychiatrie. Do středu zájmu se dostává též zásadní otázka kvality a bezpečí v této oblasti. Přitom psychiatrická péče zažívá mnohá příkoří a nepochopení ze strany široké veřejnosti i odborníků. Má velmi nejistý legislativní rámec a je značně podfinancována. A to i přesto, že spotřeba neuropsychofarmak vykazuje stoupající trend a lůžkové i ambulantní kapacity jsou naplněny. Nárůst počtu konzumentů péče s sebou přináší i zátěž ve formě žalob, kdy často jedinou oporou, která zdravotníkům zůstává, je řádně vedená...
Objev podobné jako Management kvality a rizik psychiatrické péče (978-80-271-2275-2)
Účetnictví pro střední a vyšší odborné školy v hotelnictví a cestovním ruchu (978-80-7373-036-9)
Kniha - česky Učebnice základů účetnictví „šitých na míru“ RVP a tematických plánů hotelových škol seznamuje žáky s významem účetnictví pro řízení firmy v oblasti hotelnictví a cestovního ruchu. Obsahuje také procvičovací příklady s řešením, kontrolní otázky, shrnutí v závěru kapitol, přílohy (např. ukázky různých formulářů, směrná účtová osnova) a výsledky a řešení úloh. Má schvalovací doložku MŠMT.
Objev podobné jako Účetnictví pro střední a vyšší odborné školy v hotelnictví a cestovním ruchu (978-80-7373-036-9)
Efektivní řízení kvality - Ludvík Filip - e-kniha
eBook: Průvodce správným fungováním v managementu kvality. Publikace je na českém trhu unikátní: obsahuje souhrnné informace o systémech řízení, příklady ze skutečných firem i návrhy správných řešení. Na jednom místě čtenář najde nejběžněji používané, v praxi vyzkoušené metody a aktuální požadavky pro systémové normy. Dozví se, jak metody kvalitně aplikovat, jak zvýšit efektivitu a snížit nákladovost vybudovaného systému. Příručka se hodí pro širokou veřejnost, poslouží v podnikové praxi i v rámci vysokoškolského studia. Autor v ní zúročil více než dvacet let zkušeností v oboru – působí jako lektor, konzultant a auditor systému řízení. O řízení kvality a podnikovém řízení také přednáší na akademické půdě.
Objev podobné jako Efektivní řízení kvality - Ludvík Filip - e-kniha
Hodnocení kvality života - Elena Gurková - e-kniha
eBook: Je ojedinělou odbornou publikací, která zpracovává problematické oblasti měření kvality života specifické pro ošetřovatelství. V rámci něho je kvalita života vymezená jako výsledek a ukazatel ošetřovatelské péče. Publikace se věnuje posuzování kvality života v souvislosti se zdravím a s nemocí. V úvodní části shrnuje teoretická východiska a praktická doporučení, jakými metodami lze kvalitu života pacientů sledovat a měřit. V části pro praktické využití se autorka věnuje sledování kvality života u pacientů napříč spektrem chorob - např. u onemocnění akutních, chronických, onkologických, podle věku pacientů. Publikace se svým zaměřením dotýká nejen posuzování kvality péče jako takové, ale postihuje také řadu etických aspektů práce sestry.
Objev podobné jako Hodnocení kvality života - Elena Gurková - e-kniha
Kvalita života seniorů - Dagmar Dvořáčková - e-kniha
eBook: Publikace předkládá aktuální pohled na problematiku kvality života seniorů v domovech pro seniory v České republice, který zdůrazňuje bio-psycho-sociální a spirituální determinanty kvality života seniorů. Kniha se zabývá teoretickými východisky souvisejícími s problematikou stárnutí a stáří, konceptem aktivního stárnutí, potřebami seniorů i možnostmi jejich naplnění. Dále předkládá přehled současného systému sociální péče poskytované seniorům v ČR i konkrétní poznatky z výzkumu kvality života seniorů v domovech pro seniory a předkládá doporučení pro praxi, která z těchto výzkumů vyplývají.
Objev podobné jako Kvalita života seniorů - Dagmar Dvořáčková - e-kniha
Podívejte se také
- AirThings Monitor kvality ovzduší View Radon
- AirThings Monitor kvality ovzduší View Pollution
- Orion Hrnek porc. Ida LUNA 0,4 l
- Management v obrazech: bez návalů korektnosti (978-80-7650-259-8)
- Balíček e-kniha a audiokniha Nastavení mysli za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Válka umění za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Konec prokrastinace za výhodnou cenu
- Ekonomika cestovního ruchu (978-80-867-2446-1)
- Turistická odysea: Krajinou soudobých dějin cestování a cestovního ruchu v Československu v letech 1 (978-80-246-4055-6)
- Time management nejvyšší generace v šesti krocích (978-80-856-2442-7)
- Sociální vztahy v organizaci a jejich management (978-80-247-4211-3)
- Time management nejvyšší generace v šesti krocích (999-00-032-7591-2)
- Orion Láhev sklo CLIP uzávěr 1 l IDA
- AirThings View Pollution - monitor kvality ovzduší (2980)
- AirThings Kompletní monitor kvality ovzduší View Plus
- Management a hospodaření muzeí (9788024636535)
- Krizový management barokní ekonomiky? (9788024645094)
- Spát v moři hvězd - Kniha II.
- Spát v moři hvězd - Kniha I.
- Kniha Noc v Knihovně (Únikovka) (9788087958223)
- Balíček e-kniha a audiokniha Mít vše hotovo za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Nikdy nedělej kompromis za výhodnou cenu