Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Marketing na Facebooku a Instagramu - Tereza Semerádová - e-kniha
eBook: Efektivní reklama na sociálních sítích krok za krokem Facebook a Instagram umožňuje i těm nejmenším firmám oslovit potenciální zákazníky. Tato kniha je prakticky orientovaným průvodcem, zaměřeným na celkový proces online komunikace, od založení firemních účtů, až po nastavení dynamických reklam a jejich optimalizaci. Podrobné návody krok za krokem umožní i naprostému laikovi zvládnout obě marketingová prostředí na pokročilé úrovni.
Podívejte se také Marketing na Facebooku a Instagramu: Využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky (978-80-251-4959-1)
Marketing na Facebooku a Instagramu: Využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky (978-80-251-4959-1)
Elektronická kniha Kniha Facebook a Instagram umožňuje i těm nejmenším firmám oslovit potenciální zákazníky. Tato kniha je prakticky orientovaným průvodcem, zaměřeným na celkový proces online komunikace, od založení firemních účtů, až po nastavení dynamických reklam a jejich optimalizaci. Podrobné návody krok za krokem umožní i naprostému laikovi zvládnout obě marketingová prostředí na pokročilé úrovni. - Autor Tereza Semerádová, Petr Weinlich, 192 stran Posuňte váš marketing na vyšší level pomocí knihy Marketing na Facebooku a InstagramuOnline prostředí představuje otevřený prostor poskytující i těm nejmenším firmám značné možnosti pro oslovení potenciálních zákazníků a dlouhodobou komunikaci s nimi. Díky jednoduchosti ovládání a interaktivnosti sdíleného obsahu představují sociální sítě v dnešní době nejoblíbenější marketingové médium. Facebook a Instagram si získaly nepopíratelnou oblibu jak na straně uživatelů, tak na straně inzerentů.Avšak i přes...
Podívejte se také Marketing menších a středních firem
Kouzelné Vánoce: Sváteční inspirace z českých blogů a Instagramu (978-80-253-6035-4)
Kniha - autor Svatava Vašková; Lucie Baštová; Kateřina Humlová, 176 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Užijte si vánoční čas od adventu až do Tří králů! Již podruhé spojila známá česká foodblogerka Coolinářka síly s dalšími předními blogerkami a hvězdami českého Instagramu, aby vytvořily knihu vánočních nápadů, které jsou originální, mají styl, a to pravé sváteční kouzlo. Najdete zde recepty, DIY návody a tipy, to vše doprovázeno atraktivními fotografiemi. Nechybí prostor pro plánování a vlastní poznámky, ke kterým se můžete každý rok vracet.
Podívejte se také Balíček e-kniha a audiokniha Houževnatost za výhodnou cenu
Podívejte se také
- tereza kopecká meditace
- Tereza Ramba: DobroDruhům
- Mašková Tereza: Tereza Mašková (Vítěz Superstar 2018) - CD (9029552484)
- Balíček e-kniha a audiokniha Nastavení mysli za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Válka umění za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Konec prokrastinace za výhodnou cenu
- Stírací a nalepovací kniha Na cestách: Stieracia a nalepovacia kniha Na cestách
- Balíček e-kniha a audiokniha Mít vše hotovo za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Nikdy nedělej kompromis za výhodnou cenu
- dva druhy pravdy michael connelly e kniha
- Balonová Tereza: Půlnoc - CD (4539965)
- Mašková Tereza: Zmatená - CD (9029521880)
- ego je vas nepritel ryan holiday e kniha
- Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)
- TopQ Samsung A41 silikon Nejsem na Facebooku 51409 (Sun-51409)
- TopQ Samsung A40 silikon Nejsem na Facebooku 42961 (Sun-42961)
- TopQ Huawei Y6s silikon Nejsem na Facebooku 47482 (Sun-47482)
- TopQ Samsung A21s silikon Nejsem na Facebooku 52117 (Sun-52117)
- TopQ iPhone 8 silikon Nejsem na Facebooku 48513 (Sun-48513)
- TopQ Samsung A20e silikon Nejsem na Facebooku 42938 (Sun-42938)
Online marketing - e-kniha
eBook: Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání? Zde jste na správné adrese! 23 českých i světových skutečných expertů nabízí pohled na svou specializaci. Lidé z Google, H1.cz, nezávislí experti z celé Evropy, ale i velkých amerických agentur vás provedou základy SEO, placené reklamy, remarketingem, videomarketingem, webovou analytikou či sociálními sítěmi. Kniha se věnuje mimo jiné těmto tématům: - Od filozofie a historie SEO až po současnost a konkrétní techniky linkbuildingu - PPC reklamě ve vyhledávání, obsahu, ale také RTB či remarketingu - Úvodu do webové analytiky, Google Analytics a problematice měření konverzí - Teorii i praxi v marketingu na sociálních sítích, včetně profesní sítě LinkedIn - Content marketingu a konkrétním technikám videomarketingu - Brandingu za pomocí nástrojů internetového marketingu - Využití mobilních aplikací jako nástroje internetového marketingu
Objev podobné jako Online marketing - e-kniha
Letuška z economy aneb co na Instagramu neuvidíte - Petra Jirglová - e-kniha
eBook: Tato kniha je shrnutím roku jedné letušky v Dubaji. Objeví se v ní pár trapných a nemístných vtipů a poznámek, trocha rasismu a sexuálních narážek, špetka pomluv a stereotypů. Na druhou stranu se nejedná o nic šokujícího ani revolučního. Bukowski nejsem, ani Hemingway. Bohužel. Každopádně doufám, že se pobavíte, knihu budete číst s radostí a láskou, a pokud ne, moc to nešiřte, přece jenom bych ráda měla nějaké prodeje a naději na možnou spisovatelskou kariéru.
Objev podobné jako Letuška z economy aneb co na Instagramu neuvidíte - Petra Jirglová - e-kniha
Internetový marketing - Viktor Janouch - e-kniha
eBook: Zvyšte profit díky SEO, Skliku, Google Adwords, Facebooku či YouTubeMarketing na Internetu vyžaduje připravené lidi! Marketérům už nestačí pouze znalosti marketingu. Musejí mít povědomí o technických aspektech, aby věděli, jak nejlépe tento marketing provádět.Zkušený lektor a vyučující vám vysvětlí všechny technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Kniha je tak vhodná nejenom pro všechny tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty. Dozvíte se mimo jiné:- Jak marketing na Internetu funguje- Jak provádět optimalizaci webů pro vyhledávače (SEO)- Jak tvořit text orientovaný na zákazníka (copywriting)- Jak budovat zpětné odkazy- Jak na inzeráty a reklamní kampaně v PPC systémech- Jak na podporu prodeje v e-shopu a ve vztahu B2B- Jak se prosadit na sociálních sítích- Jak na virální marketing a e-mailingPraktické ukázky zahrnují tyto technologie a služby: Seznam Sklik, Google Adwords, AdFox, ETARGET, Google Analytics, Facebook, YouTube, Twitter, Lidé.cz, SEO, RSS a další. DVD obsahuje:- Videotutoriály, přednášky a školení v češtině- Výukové materiály a přehledové studie- Softwarové nástroje pro blogování, e-mailing či PPC kampaně- Užitečné odkazy na blogy a další zdroje informací o marketinguO autorovi:Viktor Janouch je konzultant a lektor v oblasti marketingu, především marketingu na Internetu. Vyučuje na Univerzitě Pardubice a pořádá otevřené i firemní semináře a kurzy. Věnuje se také řízení projektů, optimalizaci a copywritingu. Jako autor má na svém kontě řadu odborných článků a knihu Internet marketing.
Objev podobné jako Internetový marketing - Viktor Janouch - e-kniha
Internetový marketing - Viktor Janouch - e-kniha
eBook: Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google AdwordsChcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách?Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům:- Reklama na Internetu- Marketingová komunikace- Podpora prodeje- Public Relations- Přímý marketing- Internetové komunikační prostředky- Vyhodnocování marketingové komunikaceKniha je vhodná nejenom pro všechny pracovníky marketingových a obchodních oddělení, tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty.O autorovi:Viktor Janouch je konzultantem a lektorem v oblasti marketingu, především marketingu na Internetu. Je autorem českého bestselleru Internetový marketing, jehož druhé vydání držíte v ruce. Kromě toho napsal řadu odborných článků a několik let vyučoval na Univerzitě Pardubice, kde také získal doktorát v oboru marketingová komunikace. Věnuje se rovněž řízení projektů a je specialistou na PPC v cizích jazycích.
Objev podobné jako Internetový marketing - Viktor Janouch - e-kniha
Sportovní marketing - Vilém Kunz - e-kniha
eBook: Cílem knihy je přiblížit stěžejní proměny profesionálního světa sportu a hlouběji analyzovat jejich dopady na oblast sportovního marketingu, včetně možností efektivního využívání některých jeho moderních nástrojů. Kromě hlavních teoretických východisek kniha přináší mnoho inspirativních příkladů ze zahraničního i tuzemského prostředí. Při zpracování publikace autor využil poznatků získaných jak v rámci své vědecko-výzkumné činnosti, tak i v rámci spolupráce s některými předními sportovními kluby v České republice. Publikace se jako první u nás komplexně věnuje možnostem využití principů konceptu společenské odpovědnosti organizací (CSR) v oblasti sportu. Všímá si hlavních podpůrných argumentů pro spojení CSR a sportu, stejně jako klíčových interních a externích motivů sportovních organizací k jejich zapojení do CSR aktivit. Blíže jsou představeny CSR iniciativy mezinárodních řídících sportovních institucí, významných ligových soutěží v zámoří či v Evropě či některých předních sportovních klubů u nás i v zahraničí. Autor navíc přináší i praktická doporučení týkající se zejména efektivního zavádění principů CSR do řízení sportovních organizací, včetně představení jednotlivých fází a kroků implementačního procesu. Zároveň je i prostřednictvím výsledků řady respektovaných výzkumů ukázáno, že implementace CSR do řízení sportovních organizací může přinášet benefity nejen okolní společnosti, ale též sportovním organizacím samotným. Publikace je určena současným a budoucím marketingovým manažerům sportovních organizací, kteří si chtějí osvojit moderní techniky v oblasti marketingové komunikace, public relations či sportovního sponzoringu. Vedle toho mohou publikaci využít i marketingoví či CSR manažeři podniků, kteří se ve svých CSR politikách či marketingových programech snaží zaměřit na podporu sportu a pohybových aktivit. Kniha bude přínosná i pro ty čtenáře, kteří se zabývají sportovním managementem, sociologií či ekonomikou sportu.
Objev podobné jako Sportovní marketing - Vilém Kunz - e-kniha
Základy marketingu - Miroslav Karlíček - e-kniha
eBook: Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy? Co je to marketingové prostředí a jak jej lze zkoumat? Jakou marketingovou strategii zvolit? Jak vytvořit ten správný „produkt“, jakou mu dát cenu, jak ho propagovat a jak zajistit jeho dostupnost?
Objev podobné jako Základy marketingu - Miroslav Karlíček - e-kniha
Mezinárodní marketing - Hana Machková - e-kniha
eBook: Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují krátké případové studie.
Objev podobné jako Mezinárodní marketing - Hana Machková - e-kniha
Event marketing - Petr Šindler - e-kniha
eBook: Jak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých sportovních utkání a dalších eventů? Jak v rámci firemní marketingové komunikace a značkové strategie plánovat, inscenovat a realizovat zážitky? Jak vyvolat psychické a emocionální podněty, které podpoří image firmy a produktů, a tím obchodní záměry? Více se dozvíte v první publikaci o event marketingu v češtině. Autor se také zabývá integrací event marketingu do marketingového komunikačního mixu. Krok za krokem prochází pomocí příkladů úspěšných akcí známých firem procesem plánování, organizování a vyhodnocování výjimečných událostí a zvláštních představení, které spojují zvolené komunikační sdělení s prožitkem vnímaným všemi smysly. Publikace obsahuje velké množství barevných fotografií, obrázků a grafů.
Objev podobné jako Event marketing - Petr Šindler - e-kniha
Konec marketingu - Gil Carlos - e-kniha
eBook: Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh. Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na to, jak snadné je oslovit potenciální zákazníky, klíčový vztah mezi značkou a spotřebitelem stále potřebuje lidský dotek.
Objev podobné jako Konec marketingu - Gil Carlos - e-kniha
Strategický marketing - Dagmar Jakubíková - e-kniha
eBook: Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Publikace je určena jak marketingovým praktikům, manažerům a podnikatelům, tak studentům vysokých škol a MBA studií i dalším lidem, kteří mají zájem hlouběji proniknout do tajů marketingu. Upozorňuje na důležitou úlohu strategického řízení v životě firem a organizací a na jeho provázanost s marketingem. Přehledně zasvěcuje do problematiky strategického marketingu, vysvětluje jeho obsah a důležitost v rámci každého podnikání. Od podstaty strategického marketingu se dostáváme k jednotlivým etapám strategického řídícího procesu, kterými jsou situační analýza včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizace a kontrola, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Zcela nově se kniha věnuje implementaci marketingových strategií, možnostem organizace marketingu ve firmě a marketingové kontrole. Srozumitelný výklad je doplněn příklady z praxe reálných firem.
Objev podobné jako Strategický marketing - Dagmar Jakubíková - e-kniha
Tereza Ramba: DobroDruhům - Tereza Ramba - e-kniha
eBook: Neplánujte cesty… prožijte je! Cestování si nikdy nenaplánujete na sto procent – vždy vás něco překvapí. Ví to i oblíbená herečka a cestovatelka Tereza Ramba (Voříšková). Za dva roky navštívila dvacet zemí a rozepsala se o jejich známých i nečekaných podobách. Ať už máte sami neklidného cestovatelského ducha, nebo radši jenom jezdíte prstem po mapě, Tereziny zážitky v kombinaci s autentickými fotografiemi a ilustracemi jsou natolik inspirující, že vás začnou svrbět pohorky.
Objev podobné jako Tereza Ramba: DobroDruhům - Tereza Ramba - e-kniha
Tereza - Veronika Bednářová, Tereza Maxová - e-kniha
eBook: Světově proslulá topmodelka. Trojnásobná matka. Zakladatelka nadace, která už od roku 1997 pomáhá dětem. A také rozená vypravěčka či charismatická žena, která se přátelí s monackým knížetem Albertem II. či s rockerem Bryanem Adamsem. V biografii Terezy Maxové naleznete nejen osobní deníkové zápisky, ale také řadu exkluzivních, nikdy nezveřejněných fotografií. Poznejte výjimečný příběh výjimečné ženy do všech podrobností!
Objev podobné jako Tereza - Veronika Bednářová, Tereza Maxová - e-kniha
Marketing bez reklamy - Magdalena Čevelová - e-kniha
eBook: Chcete mít dostatek zakázek, a přitom neutratit ani korunu za reklamu? Jste-li živnostník, nezávislý profesionál nebo malá firma, je to docela dobře možné. Kniha Marketing bez reklamy vám představí 10 postupů, které mohou být pro vaše podnikání dokonce účinnější než placená inzerce, a krok za krokem vás provede jejich používáním.
Objev podobné jako Marketing bez reklamy - Magdalena Čevelová - e-kniha
Marketing pro každého - Táňa Tučková - e-kniha
eBook: MARKETING PRO KAŽDÉHO Unikátní příručka pro podnikatele, marketéry i laiky. Z moderního marketingu přináší to nejpodstatnější a učí „marketingově myslet“. Ukazuje důležitost, smysl a použitelnost marketingu v běžném životě každého člověka a upozorňuje na konkrétní postupy, které z nás můžou udělat lacinou kořist obchodníků. E-book obsahuje: 40 stran nabušených odbornými informacemi, fakty, myšlenkami a argumenty expertů 35 odkazů na další zdroje informací 4 videa s příklady a odborným výkladem 10 tipů na 10 TOP on-line koučů marketingu (jména, specializace, kontakty)
Objev podobné jako Marketing pro každého - Táňa Tučková - e-kniha
Toto je marketing - Seth Godin - e-kniha
eBook: Či už ste zakladateľom technologického startupu, malým podnikateľom, alebo súčasťou veľkej korporácie, táto kniha vám môže pomôcť robiť prácu, na ktorú budete hrdí. Veľkí marketéri nevyužívajú spotrebiteľov, aby vyriešili problémy svojej spoločnosti; práve naopak – pomocou marketingu riešia problémy iných ľudí. Nezáleží na tom, aký je váš produkt, alebo služba. Táto kniha vám pomôže prekoncipovať spôsob, akým seba a svoje služby a produkty prezentujete svetu.
Objev podobné jako Toto je marketing - Seth Godin - e-kniha
Marketing obchodní firmy - Marcela Zamazalová - e-kniha
eBook: Manažeři a majitelé obchodních firem a vysokoškolští studenti se v této na trhu ojedinělé publikaci dozví, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat marketingový mix. Kniha šitá na míru pro českého čtenáře vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem v ČR. Po přiblížení situace v sektoru obchodu v ČR se dozvíte o rozdílech v situaci a v používání vhodných přístupů u moderních retailingových firem s převahou zahraničního kapitálu a u malých a středních obchodních firem s převážně českou kapitálovou účastí. Seznámíte se s charakteristikou současného zákazníka a s jeho spotřebním chováním a rozhodováním, dále s vhodnými segmentačními kritérii trhu či marketingovými nástroji obchodníka. Zjistíte, jaká specifika by měl mít marketingový mix obchodní firmy ve srovnání s mixem výrobní firmy. Marketingový mix obchodní firmy zahrnuje distribuční politiku (lokalizace obchodní je dnotky, metody prodeje), cenovou politiku (cenové řady, srážky a slevy), sortimentní politiku (maloobchodní značky, poskytované služby) a komunikační mix (podpora prodeje, in-store marketing, merchandising). A na závěr se dozvíte jak budovat vztahy se stálými zákazníky.
Objev podobné jako Marketing obchodní firmy - Marcela Zamazalová - e-kniha
Tohle je marketing! - Seth Godin - e-kniha
eBook: MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce. Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat lhát, zahlcovat lidi spamem a stydět se za práci, kterou děláte. Je čas přestat utrácet peníze za ukradenou pozornost, dlouhodobě se to nevyplatí. Je čas přestat si plést analýzy sociálních médií se skutečnými zákazníky. Je čas být vidět. K tomu se nejprve potřebujete naučit, jak se máte dívat.
Objev podobné jako Tohle je marketing! - Seth Godin - e-kniha
Marketing neziskových organizací - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Kniha podává ucelený pohled na to, jak v současné době funguje marketing a marketingová komunikace v prostředí neziskových organizací. Je doplněna řadou aktuálních případových studií, které ilustrují, s jakými příležitostmi a překážkami se nekomerční organizace setkávají, když chtějí zavádět marketingové přístupy známé z komerční sféry.
Objev podobné jako Marketing neziskových organizací - Radim Bačuvčík - e-kniha
Marketing symfonických orchestrů - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Tato monografie se zabývá možnostmi zavádění marketingových principů do řízení regionálních symfonických orchestrů. Situaci sleduje na příkladu symfonických orchestrů sídlících ve čtyřech moravských krajských městech, Filharmonie Brno, Moravské filharmonie Olomouc, Filharmonie Bohuslava Martinů Zlín a Janáčkovy filharmonie Ostrava. Zkoumá souvislosti mezi kulturním prostředím v těchto čtyřech městech, charakteristikami publika jednotlivých orchestrů, jejich produkty, prostředím konání koncertů, specifiky cenotvorby a používanými nástroji marketingové komunikace. Jádro studie tvoří dvě výzkumné sondy do postojů filharmonického publika a obecné veřejnosti k vážné hudbě a k symfonickým orchestrům. Takto získané informace jsou konfrontovány s informacemi ze samotných institucí, vlastním pozorováním marketingových aktivit a s poznatky prezentovanými v cizojazyčné odborné literatuře na téma uměleckého či kulturního marketingu. Studie si všímá dílčích aspektů marketingového řízení regionálních symfonických orchestrů, tedy proměn jejich marketingového prostředí, především prostředí společenského a konkurenčního, možností segmentace publika, otázky tvorby produktu a jeho zákaznických benefitů, podmínek konzumace hudby a jejích ekonomických a společenských nákladů, možností propagace vážné hudby a podmínek financování její produkce včetně využití nástrojů fundraisingu.
Objev podobné jako Marketing symfonických orchestrů - Radim Bačuvčík - e-kniha
Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha
eBook: Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Dále v knize naleznete případové studie, které představují široké spektrum poznatků z oblasti uplatnění emocí v marketingu v tom nejširším slova smyslu. Knížk a je určena všem marketérům z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a zvláště marketingovou komunikací. A také všem zvídavým lidem, kteří se chtějí dozvědět, jak to s působením emocí – nejen v nákupním chování – je.
Objev podobné jako Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha
AI Marketing Playbook - Ladislava Knihová - e-kniha
eBook: Kniha je nepostradatelným průvodcem marketérů a všech, kteří chtějí využít nezměrný potenciál rychle se rozvíjející umělé inteligence. Téma je zpracováno zejména s ohledem na tvorbu obsahu pro marketingové kampaně, popisky zboží v e-shopech, atraktivní posty pro sociální sítě, ale také aplikace pro generování grafiky, videí a podcastů (Midjourney, CANVA, Deeply). Autorka knihy vám pomocí názorných příkladů ukáže, jak zúročit přínosy umělé inteligence a nezaspat v dynamické době plné inovativních nástrojů. Mimo jiné se seznámíte s tím, jak funguje ChatGPT a jak efektivně zadávat prompty pro dosažení těch nejlepších výsledků.
Objev podobné jako AI Marketing Playbook - Ladislava Knihová - e-kniha
Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím - Burešová Jitka - e-kniha
eBook: Získejte souhrnné informace k problematice moderní online marketingové komunikace. Ta je v současnosti stěžejním nástrojem komunikace většiny firem. Kniha představí nejen tyto hlavní a nejdůležitější instrumenty, tedy webové stránky a problematiku SEO, ale provede vás kompletní strategií v online světě, online komunikačním mixem včetně všech typů reklamního formátu PPC, nejpoužívanějšími srovnávači, tvorbou e-shopů a analytickým nástrojem Google analytics verze 3 a 4. Velká pozornost je věnována sociálním sítím, které patří po řadu let neodmyslitelně k modernímu marketingu. V knize naleznete detailní postup tvorby komunikace na Facebooku a Instagramu. Seznámíte se také s formami marketingové komunikace na YouTube. Pozornost si získala i nová sociální síť TikTok, která má velkou popularitu u mladé generace.
Objev podobné jako Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím - Burešová Jitka - e-kniha
Polštář Nejsem na Facebooku
. Rozměry 40x40 cm. Krásně měkoučký, s hypoalergenní výplní, 100% polyester. Potah je na zip a pratelný. Pokud si potisk umístíte až ke krajům či zvolíte (namísto bílého) barevný polštář, cena je vyšší z důvodů nákladnější výroby - je nutné polštář ušít v naší vlastní šicí dílně, proto prosíme o trpělivost, výroba trvá přibližně 10 dní. Při navrhování doporučujeme motiv roztáhnout maximálně až po přerušovanou čáru, v opačném případě nemusí být potisk až do švu polštáře.
Objev podobné jako Polštář Nejsem na Facebooku
Placka Nejsem na facebooku
Jdeš proti proudu a vyhýbáš se sociálním sítím? Buď na sebe pyšný a pochlub se, že nejsi na facebooku.. Placky je možno vyrobit ve třech velikostech. Zadní strana odznaku disponuje špendlíkem, díky kterému placka snadno přichytí k jakémukol materiálu. Upozornění: Neumisťujte text nebo části vašeho motivu k samotnému okraji. Počítejte s několika milimetrovou rezervou, která skončí v záhybu placky. Počítejte prosím také s tím, že špendlík je orientován různě, není vždy ve vodorovné poloze.
Objev podobné jako Placka Nejsem na facebooku
Penál Nejsem na Facebooku
. ideální na tužky, pastelky, ale i brýle, makeup apod. rozměry: 230x90x70 mm
Objev podobné jako Penál Nejsem na Facebooku
Penál Nejsem na facebooku
Jdeš proti proudu a vyhýbáš se sociálním sítím? Buď na sebe pyšný a pochlub se, že nejsi na facebooku.. ideální na tužky, pastelky, ale i brýle, makeup apod. rozměry: 230x90x70 mm
Objev podobné jako Penál Nejsem na facebooku
Placka Nejsem na Facebooku
. Placky je možno vyrobit ve třech velikostech. Zadní strana odznaku disponuje špendlíkem, díky kterému placka snadno přichytí k jakémukol materiálu. Upozornění: Neumisťujte text nebo části vašeho motivu k samotnému okraji. Počítejte s několika milimetrovou rezervou, která skončí v záhybu placky. Počítejte prosím také s tím, že špendlík je orientován různě, není vždy ve vodorovné poloze.
Objev podobné jako Placka Nejsem na Facebooku
Rohožka Nejsem na Facebooku
. Velká dekorační rohožka ve dvou možných velikostech. Vhodná pro originální přivítání vašich přátel nebo jako mapa vedoucí k pokladu. Materiál: 100% nylon, spodní část je z černé gumy.
Objev podobné jako Rohožka Nejsem na Facebooku
Rohožka Nejsem na facebooku
Jdeš proti proudu a vyhýbáš se sociálním sítím? Buď na sebe pyšný a pochlub se, že nejsi na facebooku.. Velká dekorační rohožka ve dvou možných velikostech. Vhodná pro originální přivítání vašich přátel nebo jako mapa vedoucí k pokladu. Materiál: 100% nylon, spodní část je z černé gumy.
Objev podobné jako Rohožka Nejsem na facebooku
Polštář Nejsem na facebooku
Jdeš proti proudu a vyhýbáš se sociálním sítím? Buď na sebe pyšný a pochlub se, že nejsi na facebooku.. Rozměry 40x40 cm. Krásně měkoučký, s hypoalergenní výplní, 100% polyester. Potah je na zip a pratelný. Pokud si potisk umístíte až ke krajům či zvolíte (namísto bílého) barevný polštář, cena je vyšší z důvodů nákladnější výroby - je nutné polštář ušít v naší vlastní šicí dílně, proto prosíme o trpělivost, výroba trvá přibližně 10 dní. Při navrhování doporučujeme motiv roztáhnout maximálně až po přerušovanou čáru, v opačném případě nemusí být potisk až do švu polštáře.
Objev podobné jako Polštář Nejsem na facebooku
Strategický marketing - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček - e-kniha
eBook: Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. V novém vydání autoři věnují větší pozornost udržitelnému rozvoji a reagují na změny probíhající všude kolem nás – na vliv nových technologií a s nimi spojeného průmyslu 4.0 a umělé inteligence. V návaznosti na tyto změny se mění i marketing a na výsluní se dostávají tzv. digitální marketing a zákaznická oddělení. Výklad pokrývá všechna témata strategického marketingu v logické návaznosti: od vysvětlení podstaty strategického řízení firem přes jednotlivé etapy strategického řídicího procesu až po propojení strategického řízení se strategickým marketingem. Autoři vycházejí ze svých praktických zkušeností z dlouholeté pedagogické i profesní praxe. Publikace je určena vlastníkům firem, manažerům, marketingovým pracovníkům, studentům vysokých škol a MBA programů a všem zájemcům, kteří se chtějí blíže seznámit se strategickým marketingem.
Objev podobné jako Strategický marketing - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček - e-kniha
Marketing v cestovním ruchu - Dagmar Jakubíková - e-kniha
eBook: Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí "Cs". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a další lidé, kteří se zabývají možnostmi využití marketingu v cestovním ruchu.
Objev podobné jako Marketing v cestovním ruchu - Dagmar Jakubíková - e-kniha
Mezinárodní marketing - Hana Machková, Martin Machek - e-kniha
eBook: Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe.
Objev podobné jako Mezinárodní marketing - Hana Machková, Martin Machek - e-kniha
Marketing... je věda kreativní - Radomila Soukalová - e-kniha
eBook: Pomůcka pro pochopení logiky marketingového myšlení a jeho uvádění do praxe.
Objev podobné jako Marketing... je věda kreativní - Radomila Soukalová - e-kniha
Specifika marketingu luxusních značek - Květa Olšanová - e-kniha
eBook: Tato publikace si klade za cíl představit klíčové výzvy a příležitosti pro řízení luxusních značek s ohledem na specifický charakter tohoto odvětví. V první části knihy jsou představeny vlastnosti jednotlivých skupin luxusních značek i vybraných nezávislých značek tohoto sektoru. Další kapitoly vám představí specifika řízení luxusních značek včetně aktuálních příkladů z praxe jejich managementu. Poslední rozsáhlá část se věnuje současným výzvám, které luxusní značky postupně implementují do svého řízení, přičemž jsou prezentovány s ohledem na uvedená specifika jejich řízení a také prostřednictvím aktuálních případových studií. Díky této knize získáte základní přehled o světě luxusních značek, způsobu a specifikách jejich řízení a výzvách, které stejně jako jiná odvětví svět luxusu čekají. V knize jsou použity odkazy na poznatky světově uznávaných autorů i výsledky vlastních výzkumů a případové studie značek.
Objev podobné jako Specifika marketingu luxusních značek - Květa Olšanová - e-kniha
Obsahový marketing - Tomáš Procházka, Josef Řezníček - e-kniha
eBook: Vytváříte obsah svého webu zatím nepravidelně a chtěli byste tuto činnost provádět cíleně a strategicky? Hledáte dlouhodobě udržitelnou a efektivní strategii online marketingu, která vám sníží náklady na propagaci? Udělejte ze svých stránek uznávanou autoritu ve vašem oboru díky nově vytvořenému obsahu, který budou milovat návštěvníci i vyhledávače!Naučte se, jak pomocí promyšlené obsahové strategie získat více návštěvníků a zákazníků pro svůj web díky poutavým článkům, videím, elektronickým publikacím a dalším formám obsahu. Kniha vás provede základy obsahového marketingu, pomůže vám sestavit vlastní obsahovou strategii a odhalí techniky efektivní organizace činností v týmu. Ukáže vám také pokročilé techniky propagace obsahu a způsoby měření jeho úspěšnosti.Autoři vám v knize mimo jiné prozradí:– Proč a jak z vaší firmy udělat uznávané informační médium– Jak vytvořit persony a určit vhodný tón komunikace– Jak vám pomůže vypravěčství vytvořit s návštěvníky emocionální vazbu– Jak sestavit vhodný tým pro obsahový marketing – Jaké používat programy, které vám tvorbu a organizaci obsahu usnadní– Jak jednotlivé formy obsahu efektivně propagovat– Jak stanovit cíle, jak je měřit a jak vyhodnocovat výsledkyKniha obohatí všechny majitele webových stránek, podnikatele a vedoucí pracovníky, kteří hledají nové způsoby, jak získat více návštěvníků a zákazníků na Internetu.Web ke knize přímo z dílny autorů:http://marketingobsahem.czO autorech:Josef Řezníček již několik let řídí tým internetových marketérů na Včeliště.cz a pomáhá webovým stránkám být na Internetu vidět. Kromě optimalizace pro vyhledávače se věnuje také obsahovému marketingu. Věří, že obsahový marketing je budoucí cestou, jak efektivně propagovat myšlenky, služby a produkty na Internetu.Tomáš Procházka pracuje pro Včeliště.cz jako SEO konzultant a ve volném čase se stará o své vlastní internetové projekty. Od roku 2008 se věnuje internetovému marketingu a výdělečným affiliate webům. Postupem času se propracoval až k zaměření na obsahový marketing. Copywriting, SEO a obsahový marketing chápe jako jeden komplexní obor.
Objev podobné jako Obsahový marketing - Tomáš Procházka, Josef Řezníček - e-kniha
Ztracen v knihách - Tereza Hejná - e-kniha
eBook: Stan na sklonku svého života pobývá v sanatoriu pro psychicky nemocné. Sblíží se tam s mladíkem Filipem, kterého si oblíbí jako vlastního syna. Stanova vnučka dědu pravidelně navštěvuje a nosí mu knihy, neboť čtení je jeho velkou vášní. Společně se Stanem se čtenář ztrácí mezi řádky knih a ocitá se na Divokém západě uprostřed vyšetřování vraždy. Stanovy útěky do vyprahlých stepí se prolínají s jeho životem v sanatoriu, kde s Filipem prožívá všední dobrodružství. Stanova vnučka nechce uvěřit, že je její děda blázen, a pokusí se mu splnit jeho dávný sen.
Objev podobné jako Ztracen v knihách - Tereza Hejná - e-kniha
Pomíjivost - Tereza Marková - e-kniha
eBook: Lara je sedmnáctiletá populární dívka, která má na první pohled vše. Žije v luxusním domě bohatých rodičů, má spoustu kamarádů a přítele Reného, který je idolem mnoha dívek. Její nejlepší kamarádka, čerstvá osmnáctka Lily, žije tak trochu v jejím stínu. Ale právě tam je jí nejlépe. Je pro ni ochotná udělat vše. Třeba společně předstírat Lařinu smrt.
Objev podobné jako Pomíjivost - Tereza Marková - e-kniha
Tajemství - Tereza Dobiášová - e-kniha
eBook: Co vedlo vzdělanou dívku plnou života, dceru českého krále Přemysla Otakara I., o jejíž ruku žádal sám císař, k rozhodnutí vzdát se světské moci, tělesné lásky a stát se jeptiškou? Příběh, který román Tajemství vypráví, stojí na půdorysu dochovaných historických faktů, nicméně s nimi zachází velmi volně, protože jeho smyslem není doslovné vylíčení dějů, ale skrz vyprávění příběhu vhled do duše významné ženské postavy českých dějin. Nahlíží 13. století jako období protichůdných mocenských i duchovních proudů, v jehož centru stojí Anežka: nejdřív jako osamělé dítě putující po evropských dvorech, později jako dívka, s hlavou popletenou rytířskými mýty, zrazovaná, a přesto toužící po lásce a naplnění – zároveň ale i dívka vědomá si vlastní zodpovědnosti – vůči své rodině a zemi. Román otevírá možnost, že její život skrýval tajemství, které by křesťanské legendy nedovolily vyprávět. Při hledání pravdy o dívce, která nad českou zemí z hlubin 13. století stále drží ochrannou ruku, vstoupily do vyprávění obrazy bytostí lesů, démonů přítomných v gotických chrámech a magické myšlení středověkých příběhů – i když o nich Anežčini legendisté mlčí.
Objev podobné jako Tajemství - Tereza Dobiášová - e-kniha
Schovávaná - Tereza Herzogová - e-kniha
eBook: Šárka věří, že když udělá patou v zemi důlek, někde vyroste hora. Sní o tom, že se jednou bude živit psaním knih. Co na tom, že momentálně není jiná možnost než učit češtinu na průmyslovce, vždyť každá hora se zvedá z údolí. A právě když si Šárka myslí, že hlouběji už v životě klesnout nemůže, potkává Ivana, charismatického spisovatele, který by byl dokonalý, kdyby nebyl čerstvě v důchodu. Šárka se zamiluje, a tak začne podivná hra na schovávanou. Kdo vyhraje? Kdo se nechá zapikat? A kdo ze hry odstoupí?
Objev podobné jako Schovávaná - Tereza Herzogová - e-kniha
Ebru - Tereza Gemelová - e-kniha
eBook: Vše o této znovu objevené populární technice barvení a dekorování materiálů, zejména papíru a textilu, pomocí barevných vzorů utvořených na vodní hladině, a jak tyto zdobené materiály následně využít pro praktické výrobky. Malba na vodní hladině je již velmi stará technika, kdy se barva z vody aplikovala původně jen na papír. Dnes tato technika prožívá svoji renezanci, a to díky novým technologiím a barvám, které již nabízí mnohem více možností. Ebru techniku už lze použít na veškeré savé materiály – textil, keramiku, dřevo aj.
Objev podobné jako Ebru - Tereza Gemelová - e-kniha
Bellanteriové - Tereza Vodvářková - e-kniha
eBook: Kella je šestnáctiletá dívka pocházející z Corie, ke které život nebyl dvakrát přívětivý. V den smrti její matky se vše zásadně změní – cesty Kelly a Arwina, mladého bojovníka ze sousedního Enaru, se protnou. Arwinovým snem je vytvořit speciální jednotku bojovníků, tak zvaných Bellanteriů, která by sloužila králi a lidem ve všech možných ohledech. Kella už nemá co ztratit, a proto k němu vstupuje do učení. Čeká na ni výcvik a dobrodružství, ale také nový domov, přátelé a rodina.
Objev podobné jako Bellanteriové - Tereza Vodvářková - e-kniha
Kníže - Tereza Adamusová - e-kniha
eBook: Mladý a nezkušený kněžic se na přání svého otce ocitá coby správce panství daleko od své domoviny, přímo mezi dvěma znepřátelenými velmocemi uprostřed mnohasetleté války o Pomezí - území oddělující tyto země, na něhož si oba státy činí historický nárok. Pověřen nadlidským úkolem - nastolením příměří v Pomezí, v lese Černoboru - stává se panovníkem s tisícerem nepřátel na obou stranách. V této nevděčné pozici musí vynaložit obrovské úsilí nejen na udržení si poslušnosti bouřících se poddaných a zachování míru, ale také na zachování si vlastního života a života těch, na nichž mu nejvíc záleží. Příběh o nesnadném údělu vůdce a břemeni šlechtických závazků, o rytířství a rebelii, velké osobní zodpovědnosti, věrnosti a hluboké lásce k domovu, vykreslený na pozadí věčného sporu Vrangenské marky a stepního velkoknížectví Poljany v kulturně-historickém kontextu evropských dějin.
Objev podobné jako Kníže - Tereza Adamusová - e-kniha
Vodník - Tereza Bartošová - e-kniha
eBook: Emina kamarádka zmizí bez jediného slova. O dva dny později se v nedaleké vesničce objeví tělo. Probralo se v údolí protkaném říčkou Litavkou, jejími slepými rameny a starodávnými mlýny k životu něco děsivého? Nebo zaúřadovala obyčejná lidská zloba? Celý případ smrdí bahnem a pořádným průšvihem i kvůli Emě, která se vyšetřovatelům neustále motá pod nohy. Dojde k odhalení pachatele dřív, než vodník zaklapne pokličku na hrníčku s novou dušičkou?
Objev podobné jako Vodník - Tereza Bartošová - e-kniha
Rosevine - Tereza Krupová - e-kniha
eBook: Angela má novou misi. Má za úkol sledovat a prověřit manželský pár, podezřelý ze dvou brutálních masových vražd. Ti odjíždějí na týdenní dovolenou do útulného a malebného hotelu Rosevine, ležící na pobřeží Anglie. Manželé zprvu působí velmi klidně a bezproblémově, Angele se však podaří zjistit, že se za zavřenými dveřmi svého pokoje, chovají úplně jinak. Hlavní hrdinku okouzlí podezřelá Erika Binderová, se kterou se velmi důvěrně sblíží. Celý případ se jí tak podaří vidět z trochu jiné strany. Po čase stráveném s Erikou a drobným vyšetřováním, do sebe pár věcí ale přestane zapadat. Je to jen hra? Ví snad manželka, že je někdo sleduje a chce tak Angelu záměrně svést z cesty? Anebo opravdu mluví pravdu?Prvotina autorky, napsaná velmi čtivě, s kapkou vytříbeného humoru a nemravnými prvky.
Objev podobné jako Rosevine - Tereza Krupová - e-kniha
Drobnosti - Tereza Konupčíková - e-kniha
eBook: Taky ležíváte v posteli a nemůžete přestat myslet na šaty, které jste se chtěly koupit, ale nekoupily? Také ráno vstáváte s pocitem, že dnešek bude skvělý, že se krásně namalujete, oblečete, začnete jíst zdravě, uděláte hromadu práce… a večer si slíbíte, že zítra tomu už tak opravdu bude? Nebojte se, nejste v tom samy.
Objev podobné jako Drobnosti - Tereza Konupčíková - e-kniha
Inzerát - Tereza Čierníková - e-kniha
eBook: Někdy si s námi život zahrává. Někdy dostaneme šanci, ale promrháme ji. Sice poté smíme chybu opravit, ovšem nevydaří se to přesně tak, jak jsme předpokládali. Ono se zkrátka děje přesně to, co se díti má. Mark je skvělým umělcem. Jenže umělcem bez nápadů či výjimečnosti. Jeho obrazy však získají novou podobu právě v okamžiku, kdy náhodou potká dívku, o které se mu ani nemohlo zdát.
Objev podobné jako Inzerát - Tereza Čierníková - e-kniha
Láskohledači - Tereza Barvíková - e-kniha
eBook: Má v dnešním světě pravá láska šanci na přežití? Lidé se scházejí a rozcházejí, ale kdo je svádí dohromady? Na to nalezne odpověď studentka Mariana, když se u nich v kuchyni objeví skřítek – její láskohledač! Malé modré stvoření, které tvrdí, že se jmenuje Anairam a je Marianin láskohledač. Mariana je zprvu vylekaná, ale postupně si svého nového kamaráda velmi oblíbí a chce se dozvědět o láskohledačích všechno. Jsou to totiž kouzelní tvorové z jiné dimenze, jejichž úkolem je svést spřízněné duše dohromady. Každý člověk má takového svého vlastního skřítka, ale jen málokdo ho může vidět. Co však Mariana dlouho neví, je fakt, že existují také pohlcovači - tvorové, hmota či energie, která vysává štěstí a radost, a také loví láskohledače. Doposud do světa lidí nemohli, ale nyní se všechno mění. Jediné jisté je, že zlo začíná pomalu ovládat svět. Ale co je vlastně zlé a co dobré?
Objev podobné jako Láskohledači - Tereza Barvíková - e-kniha
Podívejte se také
- TopQ iPhone 12 silikon Nejsem na Facebooku 55211 (Sun-55211)
- Tereza (978-80-265-1034-5)
- Černochová Tereza: Škrábnutí - CD (SU6285-2)
- Tereza (978-80-7244-458-8)
- Letuška z economy aneb co na Instagramu neuvidíte (978-80-907-5055-5)
- Kouzelné Vánoce: Sváteční inspirace z českých blogů a Instagramu (978-80-253-6035-4)
- Marketing služeb - efektivně a moderně (978-80-247-5037-8)
- collegium marianum jana semeradova rorate coeli advent a vanoce v barokni praze hudba prahy 18 stoleti
- Stírací a nalepovací kniha Příroda: Stieracia a nalepovacia kniha Príroda
- Stírací a nalepovací kniha Svět: Stieracia a nalepovacia kniha Svet
- TopQ Xiaomi Redmi 6 silikon Nejsem na Facebooku 42890 (Sun-42890)
- TopQ Xiaomi Redmi 7 silikon Nejsem na Facebooku 42918 (Sun-42918)
- TopQ iPhone SE 2020 silikon Nejsem na Facebooku 49055 (Sun-49055)
- TopQ Xiaomi Redmi 9A silikon Nejsem na Facebooku 51406 (Sun-51406)
- Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry (978-80-8168-407-4)
- Ema a kouzelná kniha
- Kniha na recepty
- Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-061-1)
- MARKETING FOR SMALL AND MEDIUM ENTERPRISES
- Event marketing (80-247-0646-6)
- TopQ Xiaomi Redmi Note 9 silikon Nejsem na Facebooku 51393 (Sun-51393)
- TopQ Huawei P Smart Pro silikon Nejsem na Facebooku 46947 (Sun-46947)