Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz

Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím - Burešová Jitka - e-kniha

eBook: Získejte souhrnné informace k problematice moderní online marketingové komunikace. Ta je v současnosti stěžejním nástrojem komunikace většiny firem. Kniha představí nejen tyto hlavní a nejdůležitější instrumenty, tedy webové stránky a problematiku SEO, ale provede vás kompletní strategií v online světě, online komunikačním mixem včetně všech typů reklamního formátu PPC, nejpoužívanějšími srovnávači, tvorbou e-shopů a analytickým nástrojem Google analytics verze 3 a 4. Velká pozornost je věnována sociálním sítím, které patří po řadu let neodmyslitelně k modernímu marketingu. V knize naleznete detailní postup tvorby komunikace na Facebooku a Instagramu. Seznámíte se také s formami marketingové komunikace na YouTube. Pozornost si získala i nová sociální síť TikTok, která má velkou popularitu u mladé generace.

Podívejte se také Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5)

cena 399.0 Kč
Detail

Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím - Burešová Jitka

V ruce právě držíte ucelený návod, jak tvořit online marketingovou komunikaci a jak na internetu fungovat co nejefektivněji!Kniha představí nejen nejdůležitější instrumenty, tedy webové stránky a problematiku SEO, ale provede vás kompletní strategií v online světě, včetně komunikace na sociálních sítích.

Podívejte se také Online marketing (978-80-251-4155-7)

cena 420.0 Kč
Detail

Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5)

Elektronická kniha Získejte souhrnné informace k problematice moderní online marketingové komunikace. Ta je v současnosti stěžejním nástrojem komunikace většiny firem. Kniha představí nejen tyto hlavní a nejdůležitější instrumenty, tedy webové stránky a problematiku SEO, ale provede vás kompletní strategií v online světě, online komunikačním mixem včetně všech typů reklamního formátu PPC, nejpoužívanějšími srovnávači, tvorbou e-shopů a analytickým nástrojem Google analytics verze 3 a 4. Velká pozornost je věnována sociálním sítím, které patří po řadu let neodmyslitelně k modernímu marketingu. V knize naleznete detailní postup tvorby komunikace na Facebooku a Instagramu. Seznámíte se také s formami marketingové komunikace na YouTube. Pozornost si získala i nová sociální síť TikTok, která má velkou popularitu u mladé generace.

Podívejte se také 7 pilířů efektivního online marketingu: Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplav (978-80-7666-089-2)

cena 399.0 Kč
Detail

Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5)

Kniha - autor Jitka Burešová, 288 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá V ruce právě držíte ucelený návod, jak tvořit online marketingovou komunikaci a jak na internetu fungovat co nejefektivněji! Kniha představí nejen nejdůležitější instrumenty, tedy webové stránky a problematiku SEO, ale provede vás kompletní strategií v online světě, včetně komunikace na sociálních sítích.

Objev podobné jako Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5)

cena 379.0 Kč
Detail

Online marketing - e-kniha

eBook: Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání? Zde jste na správné adrese! 23 českých i světových skutečných expertů nabízí pohled na svou specializaci. Lidé z Google, H1.cz, nezávislí experti z celé Evropy, ale i velkých amerických agentur vás provedou základy SEO, placené reklamy, remarketingem, videomarketingem, webovou analytikou či sociálními sítěmi. Kniha se věnuje mimo jiné těmto tématům: - Od filozofie a historie SEO až po současnost a konkrétní techniky linkbuildingu - PPC reklamě ve vyhledávání, obsahu, ale také RTB či remarketingu - Úvodu do webové analytiky, Google Analytics a problematice měření konverzí - Teorii i praxi v marketingu na sociálních sítích, včetně profesní sítě LinkedIn - Content marketingu a konkrétním technikám videomarketingu - Brandingu za pomocí nástrojů internetového marketingu - Využití mobilních aplikací jako nástroje internetového marketingu

Objev podobné jako Online marketing - e-kniha

cena 189.0 Kč
Detail

Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha

eBook: Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Dále v knize naleznete případové studie, které představují široké spektrum poznatků z oblasti uplatnění emocí v marketingu v tom nejširším slova smyslu. Knížk a je určena všem marketérům z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a zvláště marketingovou komunikací. A také všem zvídavým lidem, kteří se chtějí dozvědět, jak to s působením emocí – nejen v nákupním chování – je.

Objev podobné jako Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha

cena 421.0 Kč
Detail

Klimasmutek - Holasová Jitka - e-kniha

eBook: Přiznaný klimasmutek je chybějícím dílkem k urychlenému řešení planetární krize. Klimatická krize je tak bolestivé a ohrožující téma, že málokdy máme sílu být s ním plně v kontaktu a přiznat si pocity, které v nás doopravdy vyvolává. Pokud se naopak této úzkosti otevřeme, může nás až paralyzovat. Jak environmentální žal uchopit, aby nebolel, ale posiloval? Necítíme ho v určité formě vlastně úplně všichni? A jak může tento pocit pohnout s řešením klimatické změny? Kniha v devíti kapitolách a devíti rozhovorech propojuje prožitky klimatického smutku se zkušenostmi českých odbornic a odborníků na duševní zdraví a provázení přírodou. Představuje mapu klíčových dovedností, které nás mohou podržet v nejistých časech: vysvětlí, proč a jak odfouknout všudypřítomný digitální smog, v čem citlivost posiluje nás i celou společnost, k čemu je nám dnes spirituální gramotnost a proč si máme hýčkat divočiny vnější i vnitřní. ––– Duševní zdraví a zdraví přírodního světa jsou nerozlučné. Na environmentální krizi jsme zvyklí se dívat především optikou čísel: počítáme vymřelé druhy, tuny oxidu uhličitého vypuštěné do atmosféry, kilometry čtvereční lesů spálených požáry. Roky, které nám zbývají na uskutečnění zásadních změn, než dojde k nejhoršímu. Klimatická změna ale neznamená jen fakta. Nese s sebou i emoce, prožitky, zkušenosti s vyschlými potoky, zážitky extrémních veder v neobvyklou roční dobu, smutek ze ztráty milovaného kusu lesa, který sežral kůrovec. Přináší strach o budoucnost, o životy generací, jež přijdou po nás. Nicméně není potřeba se v prožitku klimatického žalu topit, „rýpat“, stále dokola ho analyzovat či se nechat emocemi kolem environmentální krize pohltit.

Objev podobné jako Klimasmutek - Holasová Jitka - e-kniha

cena 269.0 Kč
Detail

Světská - Hana Burešová - e-kniha

eBook: Vždycky jsem měla dva domovy. Jeden byl v bytě na sídlišti, kde jsem chodila do školy, a ten druhý měl kola a patřilo k němu obsluhování autodromu. Osud nám ale do života přináší různá překvapení a já začala zjišťovat, že nejde donekonečna dělit síly mezi dva světy, které se od sebe tolik liší. Ježdění s kolotoči jsem milovala, stejně tak jsem ale milovala kluka, který s nimi neměl nic společného… Když jsem se rozhodla jít si vlastní cestou, mohla jsem tušit, že cesta do „běžného života“ nebude vždycky jen zalitá sluncem.

Objev podobné jako Světská - Hana Burešová - e-kniha

cena 199.0 Kč
Detail

Chyť bizona! - Holasová Jitka - e-kniha

eBook: Vyrazte se Samíkem a indiánským dědou Bertem na průzkum zdravých hranic digitálna v dobrodružném příběhu plném borůvek, snových tygrů, přátelství i pokory k přírodě. Proč se do lesa odhazují odpadky?Proč se o telefonní budky už nikdo nestará?A proč se večer máma s tátou místo čtení pohádky občas zapomenou u smartphonů? Když se rodičům jejich svítící cihličky jednoho dne omylem roztříští o sklenici borůvkové marmelády, Samík dostane nápad: co kdyby zkusila celá rodina pár týdnů přežít bez nich? Nečekaný digitální detox nabere ještě vyšší obrátky na horské chatě šibalského dědy Berta...

Objev podobné jako Chyť bizona! - Holasová Jitka - e-kniha

cena 249.0 Kč
Detail

Houbové pohádky - Jana Burešová - e-kniha

eBook: Devatenáct krátkých pohádek, kde se děti seznámí s houbami jedlými, nejedlými i jedovatými. Díky názorným obrázkům poznají křemenáče, pýchavku, bedlu, muchomůrku červenou, klouzky, ryzce, václavky a mnohé další známé a u nás rozšířené druhy. Bohatě ilustrované pohádky s dobrým koncem.

Objev podobné jako Houbové pohádky - Jana Burešová - e-kniha

cena 209.0 Kč
Detail

Bylinkové pohádky - Jana Burešová - e-kniha

eBook: Za pohádkami s vůní mateřídoušky Pohádky ze světa, kde to voní bylinkami, kde žijí princové, víly, čarodějnice a králové, kde dobro vítězí nad zlem a být čestný se vyplácí. Setkáme se tu s pohádkou o šatech utkaných z kopřiv, které princovi pomohou najít princeznu s dobrým srdcem nebo třeba s příběhem, kde se podaří zlomit kouzlo zlé čarodějnice... Prostřednictvím pohádek se děti navíc seznámí s osmnácti bylinkami a z každé pohádky vyplyne poučení podané srozumitelným a přívětivým způsobem.

Objev podobné jako Bylinkové pohádky - Jana Burešová - e-kniha

cena 189.0 Kč
Detail

Květinové pohádky - Jana Burešová - e-kniha

eBook: Vzemi pohádek mají barevné, voňavé květinky úžasnou moc. Umí vykouzlit radost, zkrášlit svět okolo i pomáhat. Princům a princeznám, vílám i malým skřítkům se zamotají do příběhů a provoní je svým osobitým kouzlem. Příběhy s dobrým koncem potěší děti i dospělé a to nejen svým vyprávěním, všechny květinky totiž mohou malí čtenáři naleznout i ve svém lidském světě. Stačí se jen rozhlédnout!

Objev podobné jako Květinové pohádky - Jana Burešová - e-kniha

cena 189.0 Kč
Detail

Stromové pohádky - Jana Burešová - e-kniha

eBook: K oblíbené knize s voňavým názvem Bylinkové pohádky se do knihovniček dětských pokojíků uvelebují tentokráte pohádky stromové. Vstupte do světa, kde stromy ožívají, mají kouzelnou moc nebo pomáhají. Nechte na sebe dýchnout kouzlo příběhů, v nichž vystupují princové, královny, skřítkové i víly. Pohádky s dobrým koncem, které potěší nejednu dětskou duši.

Objev podobné jako Stromové pohádky - Jana Burešová - e-kniha

cena 189.0 Kč
Detail

Duha noci - Miládka Burešová - e-kniha

eBook: Útlá sbírka básní, které jsou někdy skoro návodem, jak naivní vděk může být cestou ke spokojenosti, pocitu životního štěstí a naplněné lásky. Když se pak v takovém světě, životě člověku stane něco zlého, může se kromě smutku vytvořit současně i pocit jistoty, že je stále za co být vděčný, vždycky je z čeho se radovat a navždycky je koho milovat.

Objev podobné jako Duha noci - Miládka Burešová - e-kniha

cena 189.0 Kč
Detail

Online marketing (978-80-251-4155-7)

Elektronická kniha - autor kolektiv, 216 stran Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání?Současné trendy očima předních expertůSlýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání?Zde jste na správné adrese! 23 českých i světových skutečných expertů nabízí pohled na svou specializaci. Lidé z Google, H1.cz, nezávislí experti z celé Evropy, ale i velkých amerických agentur vás provedou základy SEO, placené reklamy, remarketingem,...

Objev podobné jako Online marketing (978-80-251-4155-7)

cena 189.0 Kč
Detail

V ruském zajetí - Zabloudilová Jitka - e-kniha

eBook: První světová válka přinesla natolik masivní počty zajatců válečných i civilních (odhady hovoří o 7 až 10 milionech), že významně změnila dosavadní pojetí pojmu „zajetí“. To totiž bylo dlouho v historii světových válečných konfliktů věcí sice obvyklou, ale podružnou. Kniha, čerpající z tisíců stran dochovaných archiválií, mapuje život zajatých Čechů i Slováků v Rusku a unikátní jev, kterým bylo vytváření zajateckých organizací. Ty se totiž postupně staly jediným zdrojem doplňování dobrovolníků pro rostoucí československé vojsko v Rusku. Kniha představuje vývoj institucionálního řešení otázky zajatých Čechů v Rusku, ale přináší také řadu příběhů z konkrétních zajateckých táborů.

Objev podobné jako V ruském zajetí - Zabloudilová Jitka - e-kniha

cena 159.0 Kč
Detail

Marketing - Jitka Vysekalová

Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT.

Objev podobné jako Marketing - Jitka Vysekalová

cena 208.0 Kč
Detail

Nové bylinkové pohádky - Jana Burešová - e-kniha

eBook: Naše nejvoňavější pohádky Pohádky ze světa, kde to voní bylinkami, kde žijí strašidla, vodníci, skřítkové, meluzíny, princezny i králové, kde dobro vítězí nad zlem a být čestný se vyplácí. Do příběhů se nám tu zamotají známé bylinky jako například šafrán, dobromysl, zlatobýl, devětsil nebo třeba hluchavka. Vlídné pohádkové příběhy s poučením a spoustou obrázků.

Objev podobné jako Nové bylinkové pohádky - Jana Burešová - e-kniha

cena 179.0 Kč
Detail

Čertovské pohádky o bylinkách - Jana Burešová - e-kniha

eBook: Patnáct čertovských pohádek ze světa, kde se v příbězích neobjevují pouze rozpustilí čerti, čertice a malí čertíci, ale kde to opět voní bylinkami a objevují se i mnohé další zajímavé rostliny, leckdy dokonce se vskutku čertovskými jmény. Pohádková kniha, kde dobro vítězí nad zlem a být čestný se vyplácí. Plná příběhů, kde své místo najdou rostliny jako rulík, ďáblík, kozlík, čeretkus, ale také třeba chmel, bolševník či křen. Veselé i názorné obrázky pomohou dětem rostliny v přírodě poznat a z poučení se dozví, čím jsou zajímavé, užitečné a někdy také velice nebezpečné.

Objev podobné jako Čertovské pohádky o bylinkách - Jana Burešová - e-kniha

cena 229.0 Kč
Detail

Pohádky z české přírody - Jana Burešová - e-kniha

eBook: Dvanáct míst naší krásné země představuje dvanáct krátkých pohádek s dobrým koncem. Barevné obrázky vás zvesela provedou naší zemí a příběhy plnými poučení a fantazie. Navštívíte České středohoří, Hranickou propast, rybník Rožmberk, Boubínský prales, město Luhačovice a další zajímavá místa.

Objev podobné jako Pohádky z české přírody - Jana Burešová - e-kniha

cena 209.0 Kč
Detail

Bydlí u nás strašidlo - Jana Burešová - e-kniha

eBook: Tento podnájemník nikoho neděsí. Právě naopak. Je s ním kopa švandy! Bráchové Jakub, Tomáš a Adámek mají zvláštního kamaráda. Našli ho v lese, a i když je to strašidlo, ani trochu se ho nebojí. Ťulíka život o samotě netěšil, a tak rodiče svolili a nastěhoval se k nim. Zpočátku snědl všechno, co mu přišlo pod ruku, když se snažil pomáhat v domácnosti, udělal víc škody než užitku. Zato se ale naučil číst a psát na počítači. Dokonce se ukázalo, že má básnické střevo. Vy nevíte, co to je? Tak se pusťte do čtení!

Objev podobné jako Bydlí u nás strašidlo - Jana Burešová - e-kniha

cena 199.0 Kč
Detail

Čteme sami - Pohádkový kalendář - Jana Burešová - e-kniha

eBook: Víte, jak se jmenují měsíce v roce a jak jdou za sebou? Dokážete je přiřadit k jaru, létu, podzimu a zimě? Pokud ne, díky našemu pohádkovému kalendáři se to snadno naučíte. Co měsíc, to jedna pohádka. Čemu se divil mladý srnec? Proč byla sněženka nedočkavá? Co se přihodilo, že byly jahůdky smutné? Dokázala vlaštovka Dita před odletem do teplých krajin spočítat, jestli žádná vlaštovka nechybí? Pusťte se do čtení a všechno se dozvíte! Pohádky doplněné krásnými ilustracemi jsou přizpůsobeny čtenářským schopnostem začínajících čtenářů. Jednoduchý text a větší velikost písma jim usnadní první samostatné pokusy o čtení.

Objev podobné jako Čteme sami - Pohádkový kalendář - Jana Burešová - e-kniha

cena 169.0 Kč
Detail

Internetový marketing - Viktor Janouch - e-kniha

eBook: Zvyšte profit díky SEO, Skliku, Google Adwords, Facebooku či YouTubeMarketing na Internetu vyžaduje připravené lidi! Marketérům už nestačí pouze znalosti marketingu. Musejí mít povědomí o technických aspektech, aby věděli, jak nejlépe tento marketing provádět.Zkušený lektor a vyučující vám vysvětlí všechny technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Kniha je tak vhodná nejenom pro všechny tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty. Dozvíte se mimo jiné:- Jak marketing na Internetu funguje- Jak provádět optimalizaci webů pro vyhledávače (SEO)- Jak tvořit text orientovaný na zákazníka (copywriting)- Jak budovat zpětné odkazy- Jak na inzeráty a reklamní kampaně v PPC systémech- Jak na podporu prodeje v e-shopu a ve vztahu B2B- Jak se prosadit na sociálních sítích- Jak na virální marketing a e-mailingPraktické ukázky zahrnují tyto technologie a služby: Seznam Sklik, Google Adwords, AdFox, ETARGET, Google Analytics, Facebook, YouTube, Twitter, Lidé.cz, SEO, RSS a další. DVD obsahuje:- Videotutoriály, přednášky a školení v češtině- Výukové materiály a přehledové studie- Softwarové nástroje pro blogování, e-mailing či PPC kampaně- Užitečné odkazy na blogy a další zdroje informací o marketinguO autorovi:Viktor Janouch je konzultant a lektor v oblasti marketingu, především marketingu na Internetu. Vyučuje na Univerzitě Pardubice a pořádá otevřené i firemní semináře a kurzy. Věnuje se také řízení projektů, optimalizaci a copywritingu. Jako autor má na svém kontě řadu odborných článků a knihu Internet marketing.

Objev podobné jako Internetový marketing - Viktor Janouch - e-kniha

cena 199.0 Kč
Detail

Internetový marketing - Viktor Janouch - e-kniha

eBook: Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google AdwordsChcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách?Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům:- Reklama na Internetu- Marketingová komunikace- Podpora prodeje- Public Relations- Přímý marketing- Internetové komunikační prostředky- Vyhodnocování marketingové komunikaceKniha je vhodná nejenom pro všechny pracovníky marketingových a obchodních oddělení, tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty.O autorovi:Viktor Janouch je konzultantem a lektorem v oblasti marketingu, především marketingu na Internetu. Je autorem českého bestselleru Internetový marketing, jehož druhé vydání držíte v ruce. Kromě toho napsal řadu odborných článků a několik let vyučoval na Univerzitě Pardubice, kde také získal doktorát v oboru marketingová komunikace. Věnuje se rovněž řízení projektů a je specialistou na PPC v cizích jazycích.

Objev podobné jako Internetový marketing - Viktor Janouch - e-kniha

cena 339.0 Kč
Detail

Sportovní marketing - Vilém Kunz - e-kniha

eBook: Cílem knihy je přiblížit stěžejní proměny profesionálního světa sportu a hlouběji analyzovat jejich dopady na oblast sportovního marketingu, včetně možností efektivního využívání některých jeho moderních nástrojů. Kromě hlavních teoretických východisek kniha přináší mnoho inspirativních příkladů ze zahraničního i tuzemského prostředí. Při zpracování publikace autor využil poznatků získaných jak v rámci své vědecko-výzkumné činnosti, tak i v rámci spolupráce s některými předními sportovními kluby v České republice. Publikace se jako první u nás komplexně věnuje možnostem využití principů konceptu společenské odpovědnosti organizací (CSR) v oblasti sportu. Všímá si hlavních podpůrných argumentů pro spojení CSR a sportu, stejně jako klíčových interních a externích motivů sportovních organizací k jejich zapojení do CSR aktivit. Blíže jsou představeny CSR iniciativy mezinárodních řídících sportovních institucí, významných ligových soutěží v zámoří či v Evropě či některých předních sportovních klubů u nás i v zahraničí. Autor navíc přináší i praktická doporučení týkající se zejména efektivního zavádění principů CSR do řízení sportovních organizací, včetně představení jednotlivých fází a kroků implementačního procesu. Zároveň je i prostřednictvím výsledků řady respektovaných výzkumů ukázáno, že implementace CSR do řízení sportovních organizací může přinášet benefity nejen okolní společnosti, ale též sportovním organizacím samotným. Publikace je určena současným a budoucím marketingovým manažerům sportovních organizací, kteří si chtějí osvojit moderní techniky v oblasti marketingové komunikace, public relations či sportovního sponzoringu. Vedle toho mohou publikaci využít i marketingoví či CSR manažeři podniků, kteří se ve svých CSR politikách či marketingových programech snaží zaměřit na podporu sportu a pohybových aktivit. Kniha bude přínosná i pro ty čtenáře, kteří se zabývají sportovním managementem, sociologií či ekonomikou sportu.

Objev podobné jako Sportovní marketing - Vilém Kunz - e-kniha

cena 229.0 Kč
Detail

Základy marketingu - Miroslav Karlíček - e-kniha

eBook: Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy? Co je to marketingové prostředí a jak jej lze zkoumat? Jakou marketingovou strategii zvolit? Jak vytvořit ten správný „produkt“, jakou mu dát cenu, jak ho propagovat a jak zajistit jeho dostupnost?

Objev podobné jako Základy marketingu - Miroslav Karlíček - e-kniha

cena 305.0 Kč
Detail

Mezinárodní marketing - Hana Machková - e-kniha

eBook: Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují krátké případové studie.

Objev podobné jako Mezinárodní marketing - Hana Machková - e-kniha

cena 254.0 Kč
Detail

Event marketing - Petr Šindler - e-kniha

eBook: Jak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých sportovních utkání a dalších eventů? Jak v rámci firemní marketingové komunikace a značkové strategie plánovat, inscenovat a realizovat zážitky? Jak vyvolat psychické a emocionální podněty, které podpoří image firmy a produktů, a tím obchodní záměry? Více se dozvíte v první publikaci o event marketingu v češtině. Autor se také zabývá integrací event marketingu do marketingového komunikačního mixu. Krok za krokem prochází pomocí příkladů úspěšných akcí známých firem procesem plánování, organizování a vyhodnocování výjimečných událostí a zvláštních představení, které spojují zvolené komunikační sdělení s prožitkem vnímaným všemi smysly. Publikace obsahuje velké množství barevných fotografií, obrázků a grafů.

Objev podobné jako Event marketing - Petr Šindler - e-kniha

cena 314.0 Kč
Detail

Konec marketingu - Gil Carlos - e-kniha

eBook: Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh. Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na to, jak snadné je oslovit potenciální zákazníky, klíčový vztah mezi značkou a spotřebitelem stále potřebuje lidský dotek.

Objev podobné jako Konec marketingu - Gil Carlos - e-kniha

cena 297.0 Kč
Detail

Strategický marketing - Dagmar Jakubíková - e-kniha

eBook: Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Publikace je určena jak marketingovým praktikům, manažerům a podnikatelům, tak studentům vysokých škol a MBA studií i dalším lidem, kteří mají zájem hlouběji proniknout do tajů marketingu. Upozorňuje na důležitou úlohu strategického řízení v životě firem a organizací a na jeho provázanost s marketingem. Přehledně zasvěcuje do problematiky strategického marketingu, vysvětluje jeho obsah a důležitost v rámci každého podnikání. Od podstaty strategického marketingu se dostáváme k jednotlivým etapám strategického řídícího procesu, kterými jsou situační analýza včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizace a kontrola, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Zcela nově se kniha věnuje implementaci marketingových strategií, možnostem organizace marketingu ve firmě a marketingové kontrole. Srozumitelný výklad je doplněn příklady z praxe reálných firem.

Objev podobné jako Strategický marketing - Dagmar Jakubíková - e-kniha

cena 421.0 Kč
Detail

Břehy nejsou na dohled - Uhlíř Marek, Kosíková Jitka - e-kniha

eBook: Jaké zoufalství musí pronásledovat lidi, kteří se v přecpaném podpalubí vydají na širé moře i s malými dětmi v náručí? Kniha Břehy nejsou na dohled jsou deníkové záznamy Jitky Kosíkové, dětské zdravotní sestry, z práce na misích Lékařů bez hranic. Jejím úkolem je postarat se o lidi ztracené na útěku. Neví, jestli zítřek přinese v gumových člunech zraněné děti, poleptané, nemocné, jestli budou na palubě rodit, jestli bude resuscitovat, neví, kolik dětí povezou na italskou pevninu v kontejneru vyhrazeném pro zemřelé.Vzpomínky na misi ve zhrouceném Středomoří uprostřed humanitární krize střídají postřehy z práce v pediatrickém týmu mobilního hospice Cesta domů a jemné pasáže deníků týkající se Jitčiných vztahů a úryvky – nikdy neodeslaných – milostných dopisů.

Objev podobné jako Břehy nejsou na dohled - Uhlíř Marek, Kosíková Jitka - e-kniha

cena 209.0 Kč
Detail

Základní principy zadávání veřejných zakázek - Kateřina Burešová - e-kniha

eBook: Monografie se zabývá základními zásadami a základními principy zadávání veřejných zakázek. Přináší nový úhel pohledu na právní úpravu veřejného zadávání, a to způsobem propojujícím normy národní, evropské i mezinárodní. Obsah této publikace vyplňuje doposud prázdné místo v aplikaci pozitivních norem a pomáhá dobře uchopit předmětnou problematiku a využít potenciál, který zásady i principy umožňují. Monografie se opírá o rozsáhlou literaturu a judikaturu.

Objev podobné jako Základní principy zadávání veřejných zakázek - Kateřina Burešová - e-kniha

cena 440.0 Kč
Detail

Cukrařinka: pečeme s láskou - Andrea Burešová Lišková - e-kniha

eBook: Andrea Burešová je známou a zdatnou cukrářkou. Už jako malou ji maminka zasvětila do tajů kuchyně a naučila různé cukrářské fígle – jak mít dokonale vykynuté těsto nebo jak nepřipálit buchty. Když se Andree narodili její dva synové, začala jim péct dorty a tvořit postavičky z marcipánu. Pak se občas ozvala některá z kamarádek, zdali by nevytvořila dort i pro její ratolest. Protože výsledek vypadal jako hotové umělecké dílo, stalo se pečení dortů pro Andreu nejen koníčkem, ale i profesí. Vystudovala vysokou školu v oboru mediální komunikace, pracovala jako modelka, foto editorka či produkční, ale cukrařina se jí zalíbila natolik, že už ji živí mnoho let. Nechte se také inspirovat jejími sladkými uměleckými díly! Těšit se můžete třeba na lahodné eklérky s jahodami, famózní vanilkový dort s růžemi, nadýchanou bezé roládu a desítky dalších dobrot. Všechny Andreiny recepty jsou rychlé a jednoduché, takže si při jejich přípravě budete užívat každou vteřinu.

Objev podobné jako Cukrařinka: pečeme s láskou - Andrea Burešová Lišková - e-kniha

cena 319.0 Kč
Detail

Marketing bez reklamy - Magdalena Čevelová - e-kniha

eBook: Chcete mít dostatek zakázek, a přitom neutratit ani korunu za reklamu? Jste-li živnostník, nezávislý profesionál nebo malá firma, je to docela dobře možné. Kniha Marketing bez reklamy vám představí 10 postupů, které mohou být pro vaše podnikání dokonce účinnější než placená inzerce, a krok za krokem vás provede jejich používáním.

Objev podobné jako Marketing bez reklamy - Magdalena Čevelová - e-kniha

cena 199.0 Kč
Detail

Marketing pro každého - Táňa Tučková - e-kniha

eBook: MARKETING PRO KAŽDÉHO Unikátní příručka pro podnikatele, marketéry i laiky. Z moderního marketingu přináší to nejpodstatnější a učí „marketingově myslet“. Ukazuje důležitost, smysl a použitelnost marketingu v běžném životě každého člověka a upozorňuje na konkrétní postupy, které z nás můžou udělat lacinou kořist obchodníků. E-book obsahuje: 40 stran nabušených odbornými informacemi, fakty, myšlenkami a argumenty expertů 35 odkazů na další zdroje informací 4 videa s příklady a odborným výkladem 10 tipů na 10 TOP on-line koučů marketingu (jména, specializace, kontakty)

Objev podobné jako Marketing pro každého - Táňa Tučková - e-kniha

cena 180.0 Kč
Detail

Toto je marketing - Seth Godin - e-kniha

eBook: Či už ste zakladateľom technologického startupu, malým podnikateľom, alebo súčasťou veľkej korporácie, táto kniha vám môže pomôcť robiť prácu, na ktorú budete hrdí. Veľkí marketéri nevyužívajú spotrebiteľov, aby vyriešili problémy svojej spoločnosti; práve naopak – pomocou marketingu riešia problémy iných ľudí. Nezáleží na tom, aký je váš produkt, alebo služba. Táto kniha vám pomôže prekoncipovať spôsob, akým seba a svoje služby a produkty prezentujete svetu.

Objev podobné jako Toto je marketing - Seth Godin - e-kniha

cena 249.0 Kč
Detail

Marketing obchodní firmy - Marcela Zamazalová - e-kniha

eBook: Manažeři a majitelé obchodních firem a vysokoškolští studenti se v této na trhu ojedinělé publikaci dozví, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat marketingový mix. Kniha šitá na míru pro českého čtenáře vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem v ČR. Po přiblížení situace v sektoru obchodu v ČR se dozvíte o rozdílech v situaci a v používání vhodných přístupů u moderních retailingových firem s převahou zahraničního kapitálu a u malých a středních obchodních firem s převážně českou kapitálovou účastí. Seznámíte se s charakteristikou současného zákazníka a s jeho spotřebním chováním a rozhodováním, dále s vhodnými segmentačními kritérii trhu či marketingovými nástroji obchodníka. Zjistíte, jaká specifika by měl mít marketingový mix obchodní firmy ve srovnání s mixem výrobní firmy. Marketingový mix obchodní firmy zahrnuje distribuční politiku (lokalizace obchodní je dnotky, metody prodeje), cenovou politiku (cenové řady, srážky a slevy), sortimentní politiku (maloobchodní značky, poskytované služby) a komunikační mix (podpora prodeje, in-store marketing, merchandising). A na závěr se dozvíte jak budovat vztahy se stálými zákazníky.

Objev podobné jako Marketing obchodní firmy - Marcela Zamazalová - e-kniha

cena 271.0 Kč
Detail

Tohle je marketing! - Seth Godin - e-kniha

eBook: MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce. Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat lhát, zahlcovat lidi spamem a stydět se za práci, kterou děláte. Je čas přestat utrácet peníze za ukradenou pozornost, dlouhodobě se to nevyplatí. Je čas přestat si plést analýzy sociálních médií se skutečnými zákazníky. Je čas být vidět. K tomu se nejprve potřebujete naučit, jak se máte dívat.

Objev podobné jako Tohle je marketing! - Seth Godin - e-kniha

cena 297.0 Kč
Detail

Marketing neziskových organizací - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Kniha podává ucelený pohled na to, jak v současné době funguje marketing a marketingová komunikace v prostředí neziskových organizací. Je doplněna řadou aktuálních případových studií, které ilustrují, s jakými příležitostmi a překážkami se nekomerční organizace setkávají, když chtějí zavádět marketingové přístupy známé z komerční sféry.

Objev podobné jako Marketing neziskových organizací - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Marketing symfonických orchestrů - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Tato monografie se zabývá možnostmi zavádění marketingových principů do řízení regionálních symfonických orchestrů. Situaci sleduje na příkladu symfonických orchestrů sídlících ve čtyřech moravských krajských městech, Filharmonie Brno, Moravské filharmonie Olomouc, Filharmonie Bohuslava Martinů Zlín a Janáčkovy filharmonie Ostrava. Zkoumá souvislosti mezi kulturním prostředím v těchto čtyřech městech, charakteristikami publika jednotlivých orchestrů, jejich produkty, prostředím konání koncertů, specifiky cenotvorby a používanými nástroji marketingové komunikace. Jádro studie tvoří dvě výzkumné sondy do postojů filharmonického publika a obecné veřejnosti k vážné hudbě a k symfonickým orchestrům. Takto získané informace jsou konfrontovány s informacemi ze samotných institucí, vlastním pozorováním marketingových aktivit a s poznatky prezentovanými v cizojazyčné odborné literatuře na téma uměleckého či kulturního marketingu. Studie si všímá dílčích aspektů marketingového řízení regionálních symfonických orchestrů, tedy proměn jejich marketingového prostředí, především prostředí společenského a konkurenčního, možností segmentace publika, otázky tvorby produktu a jeho zákaznických benefitů, podmínek konzumace hudby a jejích ekonomických a společenských nákladů, možností propagace vážné hudby a podmínek financování její produkce včetně využití nástrojů fundraisingu.

Objev podobné jako Marketing symfonických orchestrů - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

AI Marketing Playbook - Ladislava Knihová - e-kniha

eBook: Kniha je nepostradatelným průvodcem marketérů a všech, kteří chtějí využít nezměrný potenciál rychle se rozvíjející umělé inteligence. Téma je zpracováno zejména s ohledem na tvorbu obsahu pro marketingové kampaně, popisky zboží v e-shopech, atraktivní posty pro sociální sítě, ale také aplikace pro generování grafiky, videí a podcastů (Midjourney, CANVA, Deeply). Autorka knihy vám pomocí názorných příkladů ukáže, jak zúročit přínosy umělé inteligence a nezaspat v dynamické době plné inovativních nástrojů. Mimo jiné se seznámíte s tím, jak funguje ChatGPT a jak efektivně zadávat prompty pro dosažení těch nejlepších výsledků.

Objev podobné jako AI Marketing Playbook - Ladislava Knihová - e-kniha

cena 305.0 Kč
Detail

Povím vám o dyslexii - Aleš Čuma, Jarmila Burešová - e-kniha

eBook: Seznamte se s Jirkou, který má dyslexii Publikace je určena dětem ve věku od 6 do 12 let, které mají potíže s dyslexií, a také jejich rodičům, učitelům nebo kamarádům. Knihou provází chlapec Jirka, který trpí poruchou čtení. Školák se vyprávěním o sobě a svém každodenním životě snaží přiblížit problémy, se kterými se děti s dyslexií běžně potýkají. Vysvětluje, jak potíže samy vnímají a co jim je pomáhá zvládnout. Díky vyprávění o dyslexii z pohledu dítěte a jazykem dítěte je kniha pochopitelná i malému čtenáři. V ilustrovaném příběhu se děti se stejnou poruchou snadno poznají. Naučí se nahlížet na sebe sama bez ponižujících „nálepek“ a budou umět svůj problém překonat. O autorce: PhDr. Jarmila Burešová vystudovala na Masarykově univerzitě v Brně (tehdy Univerzita Jana Evangelisty Purkyně) obory psychologie a odborná pedagogika. Pracovala nejprve tři roky jako vychovatelka ve škole pro děti se zrakovým postižením a pak třicet let jako dětská psycholožka v Pedagogicko-psychologické poradně Brno. Velkou část její klientely tvořily děti se specifickými poruchami učení, řadu z nich provázela téměř po celou dobu školní docházky.

Objev podobné jako Povím vám o dyslexii - Aleš Čuma, Jarmila Burešová - e-kniha

cena 99.0 Kč
Detail

Čteme sami - genetická metoda - Pohádkový kalendář - Jana Burešová - e-kniha

eBook: Víte, jak se jmenují měsíce v roce a jak jdou za sebou? Dokážete je přiřadit k jaru, létu, podzimu a zimě? Pokud ne, díky našemu pohádkovému kalendáři se to snadno naučíte. Co měsíc, to jedna pohádka. Pohádky doplněné krásnými ilustracemi jsou přizpůsobeny začínajícím čtenářům, kteří se učí číst genetickou metodou. Text knihy je vytištěn velkými písmeny a jednoduché věty usnadňují první samostatné pokusy o čtení.

Objev podobné jako Čteme sami - genetická metoda - Pohádkový kalendář - Jana Burešová - e-kniha

cena 179.0 Kč
Detail

Strategický marketing - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček - e-kniha

eBook: Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. V novém vydání autoři věnují větší pozornost udržitelnému rozvoji a reagují na změny probíhající všude kolem nás – na vliv nových technologií a s nimi spojeného průmyslu 4.0 a umělé inteligence. V návaznosti na tyto změny se mění i marketing a na výsluní se dostávají tzv. digitální marketing a zákaznická oddělení. Výklad pokrývá všechna témata strategického marketingu v logické návaznosti: od vysvětlení podstaty strategického řízení firem přes jednotlivé etapy strategického řídicího procesu až po propojení strategického řízení se strategickým marketingem. Autoři vycházejí ze svých praktických zkušeností z dlouholeté pedagogické i profesní praxe. Publikace je určena vlastníkům firem, manažerům, marketingovým pracovníkům, studentům vysokých škol a MBA programů a všem zájemcům, kteří se chtějí blíže seznámit se strategickým marketingem.

Objev podobné jako Strategický marketing - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček - e-kniha

cena 509.0 Kč
Detail

Marketing v cestovním ruchu - Dagmar Jakubíková - e-kniha

eBook: Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí "Cs". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a další lidé, kteří se zabývají možnostmi využití marketingu v cestovním ruchu.

Objev podobné jako Marketing v cestovním ruchu - Dagmar Jakubíková - e-kniha

cena 314.0 Kč
Detail

Mezinárodní marketing - Hana Machková, Martin Machek - e-kniha

eBook: Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe.

Objev podobné jako Mezinárodní marketing - Hana Machková, Martin Machek - e-kniha

cena 254.0 Kč
Detail

Marketing... je věda kreativní - Radomila Soukalová - e-kniha

eBook: Pomůcka pro pochopení logiky marketingového myšlení a jeho uvádění do praxe.

Objev podobné jako Marketing... je věda kreativní - Radomila Soukalová - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Specifika marketingu luxusních značek - Květa Olšanová - e-kniha

eBook: Tato publikace si klade za cíl představit klíčové výzvy a příležitosti pro řízení luxusních značek s ohledem na specifický charakter tohoto odvětví. V první části knihy jsou představeny vlastnosti jednotlivých skupin luxusních značek i vybraných nezávislých značek tohoto sektoru. Další kapitoly vám představí specifika řízení luxusních značek včetně aktuálních příkladů z praxe jejich managementu. Poslední rozsáhlá část se věnuje současným výzvám, které luxusní značky postupně implementují do svého řízení, přičemž jsou prezentovány s ohledem na uvedená specifika jejich řízení a také prostřednictvím aktuálních případových studií. Díky této knize získáte základní přehled o světě luxusních značek, způsobu a specifikách jejich řízení a výzvách, které stejně jako jiná odvětví svět luxusu čekají. V knize jsou použity odkazy na poznatky světově uznávaných autorů i výsledky vlastních výzkumů a případové studie značek.

Objev podobné jako Specifika marketingu luxusních značek - Květa Olšanová - e-kniha

cena 288.0 Kč
Detail

Obsahový marketing - Tomáš Procházka, Josef Řezníček - e-kniha

eBook: Vytváříte obsah svého webu zatím nepravidelně a chtěli byste tuto činnost provádět cíleně a strategicky? Hledáte dlouhodobě udržitelnou a efektivní strategii online marketingu, která vám sníží náklady na propagaci? Udělejte ze svých stránek uznávanou autoritu ve vašem oboru díky nově vytvořenému obsahu, který budou milovat návštěvníci i vyhledávače!Naučte se, jak pomocí promyšlené obsahové strategie získat více návštěvníků a zákazníků pro svůj web díky poutavým článkům, videím, elektronickým publikacím a dalším formám obsahu. Kniha vás provede základy obsahového marketingu, pomůže vám sestavit vlastní obsahovou strategii a odhalí techniky efektivní organizace činností v týmu. Ukáže vám také pokročilé techniky propagace obsahu a způsoby měření jeho úspěšnosti.Autoři vám v knize mimo jiné prozradí:– Proč a jak z vaší firmy udělat uznávané informační médium– Jak vytvořit persony a určit vhodný tón komunikace– Jak vám pomůže vypravěčství vytvořit s návštěvníky emocionální vazbu– Jak sestavit vhodný tým pro obsahový marketing – Jaké používat programy, které vám tvorbu a organizaci obsahu usnadní– Jak jednotlivé formy obsahu efektivně propagovat– Jak stanovit cíle, jak je měřit a jak vyhodnocovat výsledkyKniha obohatí všechny majitele webových stránek, podnikatele a vedoucí pracovníky, kteří hledají nové způsoby, jak získat více návštěvníků a zákazníků na Internetu.Web ke knize přímo z dílny autorů:http://marketingobsahem.czO autorech:Josef Řezníček již několik let řídí tým internetových marketérů na Včeliště.cz a pomáhá webovým stránkám být na Internetu vidět. Kromě optimalizace pro vyhledávače se věnuje také obsahovému marketingu. Věří, že obsahový marketing je budoucí cestou, jak efektivně propagovat myšlenky, služby a produkty na Internetu.Tomáš Procházka pracuje pro Včeliště.cz jako SEO konzultant a ve volném čase se stará o své vlastní internetové projekty. Od roku 2008 se věnuje internetovému marketingu a výdělečným affiliate webům. Postupem času se propracoval až k zaměření na obsahový marketing. Copywriting, SEO a obsahový marketing chápe jako jeden komplexní obor.

Objev podobné jako Obsahový marketing - Tomáš Procházka, Josef Řezníček - e-kniha

cena 249.0 Kč
Detail

Láska online - Penelope Wardová - e-kniha

eBook: Potkali jsme se na anonymních chatu. Uhranula mě od první chvíle, kdy jsme se přes internet spojili. Vypěstoval jsem si na ní závislost. O svých skutečných životech jsme toho navzájem moc nevěděli. Anonymita však naši vzájemnou přitažlivost nijak neoslabila. Spíš naopak. Díky ní jsme se tomu druhému otevřeli tak, jak bychom to možná za jiných okolností nedokázali. A pak jsem narazil na informaci, která mě dovedla až k ní. Chopil jsem se šance. A právě tady náš příběh začíná.

Objev podobné jako Láska online - Penelope Wardová - e-kniha

cena 279.0 Kč
Detail

Láska online - Penelope Wardová - e-kniha

eBook: Poznali jsme se na tom nejméně pravděpodobném místě. Začalo to docela nevinně. Pro ni jsem byl „BůhFilmu“ a ji jsem znal jako „Montanu“, což samozřejmě nejsou naše skutečná jména, jen virtuální přezdívky, za něž se schováváme. Večer se přihlásit a povídat si s ní mi pomáhalo před vším utéct – jen u ní jsem našel klid. Brzy jsem zjistil, že se ve skutečnosti jmenuje Eden. Uhranula mě od první chvíle, kdy jsme se přes internet spojili. Vypěstoval jsem si na ní závislost.

Objev podobné jako Láska online - Penelope Wardová - e-kniha

cena 209.0 Kč
Detail

Podívejte se také