Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Strategie B2B digitálního marketingu - Hall Simon
Kniha je komplexní průvodce aktuálním vývojem v oblasti B2B digitálního marketingu a neocenitelným zdrojem informací pro všechny profesionály. Poskytuje přehled nejnovějších principů a postupů, vysvětluje i ty nejpokročilejší koncepty a ukazuje, jak je uvést do praxe. Simon Hall je inovátor v oboru marketingu s mnohaletou praxí. Obsah publikace: Vývoj digitální strategie pro B2B Strategie B2B digitálního marketingu. Cesty zákazníků, personalizovaný marketing a persony kupujících. Poznatky o zákaznících a správa dat v B2B. Raná fáze cesty kupujícího Vytváření povědomí, SEO a vyhledávací strategie. B2B digitální marketing pro generování potenciálních zákazníků. Digitální technologie pro generování potenciálních zákazníků a rozvíjení vztahu s nimi Řízení a integrace digitálních kampaní B2B obsahový marketing, plánování marketingové kampaně. Integrace digitálního marketingu v B2B, digitální marketing a prodej, měření digitálního marketingu. Digitální technologie pro udržení zákazníků Druhy digitálního retenčního marketingu, digitální kanály retenčního marketingu. Platformy sociálních médií a digitálního marketingu v B2B B2B marketingová strategie sociálních médií, marketingové technologie a platformy.
Podívejte se také Strategie B2B digitálního marketingu: Jak využít nové business-to-business strategie a modely k dosa (978-80-7508-713-3)
Strategie B2B digitálního marketingu: Jak využít nové business-to-business strategie a modely k dosa (978-80-7508-713-3)
Kniha - autor Simon Hall, 368 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha je komplexní průvodce aktuálním vývojem v oblasti B2B digitálního marketingu a neocenitelným zdrojem informací pro všechny profesionály. Poskytuje přehled nejnovějších principů a postupů, vysvětluje i ty nejpokročilejší koncepty a ukazuje, jak je uvést do praxe. Simon Hall je inovátor v oboru marketingu s mnohaletou praxí. Podle posledních průzkumů je svět B2B marketingu stále složitější a přístup kupujících stále důmyslnější. Marketéři musejí spolupracovat i s odděleními mimo oblast marketingu, aby usnadnili realizaci marketingových strategií a zvýšili jejich dopad. Tato kniha vám pomůže pochopit, jak nejpokročilejší a nejkomplexnější koncepty moderního B2B marketingu fungují a jak je uvést do praxe. Příručka je výrazně prakticky zaměřená. Pomůže čtenáři pochopit i ty nejpokročilejší a nejsložitější koncepty B2B marketingu. Popisuje, jak integrovat nejnovější digitální metody...
Podívejte se také Já, Simon ()
Strategie digitálního marketingu - Kingsnorth Simon
Tato kniha je praktickým návodem pro každého marketéra, manažera či studenta marketingu, který potřebuje vybudovat racionální marketingovou strategii pro dosažení měřitelných a optimalizovaných výsledků. Obsahuje také případové studie, novinky z oblasti automatizace marketingu a rady týkající se ochrany dat a soukromí.
Podívejte se také Šlabikár multi level marketingu
Podívejte se také
- Já, Simon - Blu-ray (BD001902)
- MOSH ERGO2 B2B Gel Layer, černá / šedá (MSH-ERGB2-12)
- Konec marketingu (978-80-271-1296-8)
- Základy marketingu (978-80-247-5869-5)
- Emoce v marketingu (978-80-247-4843-6)
- Simon Paul: In The Blue - LP (0190758414515)
- EMOS LED stolní lampa SIMON, černá (1538174000)
- Simon and Garfunkel: Early Recordings - CD (4260134478083)
- Paul Simon (978-80-7262-888-9)
- Strategie úniku (978-80-758-5651-7)
- Strategie vyjednávání (978-80-247-3858-1)
- Podniková strategie (978-80-7400-507-7)
- Strategie úniku (978-80-7585-651-7)
- Lustr na lanku SIMON 2xE27/60W/230V (92768)
- Simon Paul: Rhythm of the Saints - LP (0190758351216)
- Lustr na lanku SIMON 3xE27/60W/230V (92773)
- Melua Katie, Goff Simon: Aerial Objects - LP (4050538807837)
- Lustr na lanku SIMON 1xE27/60W/230V (92767)
- Lustr na lanku SIMON 3xE27/60W/230V (92772)
- Podniková environmentální strategie (978-80-7598-560-6)
Strategie digitálního marketingu: Komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing (978-80-7508-714-0)
Kniha - autor Simon Kingsnorth, 384 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato kniha je praktickým návodem pro každého marketéra, manažera či studenta marketingu, který potřebuje vybudovat racionální marketingovou strategii pro dosažení měřitelných a optimalizovaných výsledků. Obsahuje také případové studie, novinky z oblasti automatizace marketingu a rady týkající se ochrany dat a soukromí. Dokážete krátce shrnout, čeho chcete v blízké budoucnosti dosáhnout? Pokud ne, nemáte strategii. Pokud to formulovat dokážete, ale nevíte, jak se pohnout z místa, pak ji také nemáte. Pokud máte vizi i jasnou představu, jak jí docílit, pak strategii máte. Abyste ale dosáhli žádoucích výsledků, musí být vaše strategie založena na výzkumu a podporována vedením společnosti. Tato kniha vás provede klíčovými kroky k vybudování a realizaci účinné strategie. Strategie digitálního marketingu poskytuje srozumitelný, strukturovaný návod, který vás krok za krokem provede...
Objev podobné jako Strategie digitálního marketingu: Komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing (978-80-7508-714-0)
Milostná strategie - Simona Monyová
Čerstvá absolventka vysoké školySoňa se snaží vymanit z důsledků nepříliš šťastného dětství,problematického vztahu s matkou asoužití s otcem-alkoholikem. Zároveňsi bolestně, ale cílevědomě budujenové zázemí ve vztahu s Petrem.Dosáhne Soňa Milostnou strategiívytoužené harmonie?
Objev podobné jako Milostná strategie - Simona Monyová
Strategický marketing - Strategie a trendy - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček
Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. V novém vydání autoři věnují větší pozornost udržitelnému rozvoji a reagují na změny probíhající všude kolem nás – na vliv nových technologií a s nimi spojeného průmyslu 4.0 a umělé inteligence. V návaznosti na tyto změny se mění i marketing a na výsluní se dostávají tzv. digitální marketing a zákaznická oddělení.Výklad pokrývá všechna témata strategického marketingu v logické návaznosti: od vysvětlení podstaty strategického řízení firem přes jednotlivé etapy strategického řídicího procesu až po propojení strategického řízení se strategickým marketingem. Autoři vycházejí ze svých praktických zkušeností z dlouholeté pedagogické i profesní praxe.Publikace je určena vlastníkům firem, manažerům, marketingovým pracovníkům, studentům vysokých škol a MBA programů a všem zájemcům, kteří se chtějí blíže seznámit se strategickým marketingem.
Objev podobné jako Strategický marketing - Strategie a trendy - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček
Marketing Nástroje, stratégie, ľudia a trendy (978-80-571-0438-4)
Kniha - autor Eva Hanuláková; Milan Oreský; Peter Drábik, 364 stran, slovensky, Brožovaná bez přebalu lesklá - autor Eva Hanuláková; Milan Oreský; Peter Drábik, 364 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Vysokoškolská učebnica prináša nový pohľad na moderný marketing 21. storočia. Pútavým spôsobom vysvetľuje jeho súčasnú podobu, princípy, nástroje a procesy. Čitateľom načrtáva budúcnosť marketingu ako podnikovej filozofie a koncepcie riadenia a podnikania. Ambíciou autorov je, aby vyvrátili niektoré mýty, ktoré marketing sprevádzajú v slovenských podmienkach od jeho začiatkov.Učebnica zdôrazňuje posuny, ktoré v marketingu nastali začiatkom 21. storočia, a takisto novú výzvu pre firmy, ktorou je tvorba a dodanie hodnoty pre zákazníka. Učebnica je prehľadne rozdelená do ôsmich častí, v ktorých prezentuje nový pohľad na produkt ako najdôležitejší marketingový nástroj v podmienkach lineárnej, ale aj cirkulárnej ekonomiky. Takisto sa venuje tvorbe cien a...
Objev podobné jako Marketing Nástroje, stratégie, ľudia a trendy (978-80-571-0438-4)
Lonely Planet Greece - Paula Hardy, Hugh McNaughtan, Lonely Planet, Simon Richmond, Vesna Maric, Alexis Averbuck, Rebecca Hall, Leonid Ragozin, Vangel
Lonely Planet''s Greece is our most comprehensive guide that extensively covers all the country has to offer, with recommendations for both popular and lesser-known experiences. Explore the elegant Acropolis, climb to the magnificent Meteora, and experience the vibrant culture of Athens; all with your trusted travel companion.Inside Lonely Planet''s Greece Travel Guide: Lonely Planet''s Top Picks - a visually inspiring collection of the destination''s best experiences and where to have themItineraries help you build the ultimate trip based on your personal needs and interestsLocal insights give you a richer, more rewarding travel experience - whether it''s history, people, music, landscapes, wildlife, politicsEating and drinking - get the most out of your gastronomic experience as we reveal the regional dishes and drinks you have to tryToolkit - all of the planning tools for solo travelers, LGBTQIA+ travelers, family travelers and accessible travelColour maps and images throughoutLanguage - essential phrases and language tipsInsider tips to save time and money and get around like a local, avoiding crowds and trouble spotsCovers Athens, Peloponnese, Central Greece, Northern Greece, Saronic Gulf Islands, Cyclades, Crete, Dodecanese, Northeastern Aegean Islands, Evia, the Sporades and Ionian IslandsAbout Lonely Planet:Lonely Planet, a Red Ventures Company, is the world''s number one travel guidebook brand. Providing both inspiring and trustworthy information for every kind of traveler since 1973, Lonely Planet reaches hundreds of millions of travelers each year online and in print and helps them unlock amazing experiences. Visit us at lonelyplanet.com and join our community of followers on Facebook (facebook.com/lonelyplanet), Twitter (@lonelyplanet), Instagram (instagram.com/lonelyplanet), and TikTok (@lonelyplanet).''Lonely Planet. It''s on everyone''s bookshelves; it''s in every traveler''s hands. It''s on mobile phones. It''s on the Internet. It''s everywhere, and it''s telling entire generations of people how to travel the world.'' Fairfax Media (Australia)
Objev podobné jako Lonely Planet Greece - Paula Hardy, Hugh McNaughtan, Lonely Planet, Simon Richmond, Vesna Maric, Alexis Averbuck, Rebecca Hall, Leonid Ragozin, Vangel
MOSH ERGO2 B2B Gel Layer, černá / šedá (MSH-ERGB2-12)
Podsedák na židli materiál potahu: perforovaný ze syntetických vláken, materiál podsedáku: gel a paměťová pěna, rozměry: 9 × 47 × 38 cm (V׊×H), barva: černá Šikovný pomocník s unikátním designemErgonomický podsedák MOSH ERGO2 B2B je praktickým pomocníkem všude tam, kde se vám na židli nebo stoličce nedostává pohodlné a zdravé sezení. Podsedák vyniká jedinečným designem, který doplňují funkční materiály, a díky čemuž může být dlouhé sezení doma, na cestách nebo na pracovišti podstatně příjemnější.Podsedák MOSH zajistí nadstandardní komfort při sezeníMOSH ERGO2 B2B vyniká kvalitou použitých materiálů a moderním designem. Nesporným benefitem podsedáku je snímatelný potah z prodyšného materiálu s 3D strukturou a bavlněným lemem, který můžete jednoduše vyčistit nebo vyprat v pračce. Podsedák MOSH ERGO2 B2B má protiskluzovou spodní část, díky které bude bez problémů držet na židlích a křeslech. Pružnost materiálu zajišťuje vysokou odolnost a prodlužuje...
Objev podobné jako MOSH ERGO2 B2B Gel Layer, černá / šedá (MSH-ERGB2-12)
Marketing - Základy marketingu - Učebnice učitele - Marek Moudrý
Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných úkolů a testy pro opakování učiva.
Objev podobné jako Marketing - Základy marketingu - Učebnice učitele - Marek Moudrý
Marketing - Základy marketingu 2. díl - Marek Moudrý
Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice pro spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů.
Objev podobné jako Marketing - Základy marketingu 2. díl - Marek Moudrý
Marketing - Základy marketingu 1. díl - Marek Moudrý
Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů.
Objev podobné jako Marketing - Základy marketingu 1. díl - Marek Moudrý
Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)
Kniha - autor Marek Moudrý, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných...
Objev podobné jako Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)
Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)
Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do...
Objev podobné jako Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)
Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)
Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do...
Objev podobné jako Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)
Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu (978-80-271-0419-2)
Elektronická kniha - autor kolektiv a, 320 stran, česky Zkušení autoři se v této publikaci komplexně věnují nástrojům posilování vztahů se zákazníky na B2B trzích. Seznamují čtenáře s novodobým pojetím marketingu, marketingem vztahů, jeho základními rysy, principy, fázemi a vývojovými trendy. Kniha srozumitelně předkládá výsledky primárních výzkumů zaměřených na studium prospěšnosti jednotlivých nástrojů posilování vzájemných vztahů mezi dodavateli a jejich zákazníky u produktů určených pro výrobní spotřebu. Zabývá se rovněž podstatou a metodikou měření výkonnosti podniku z pohledu zákazníků jako pozitivními důsledky posilování vztahů se zákazníky. Kniha je inspirací pro teorii i praxi a zároveň slouží v současně silně konkurenčním prostředí jako podnět ke změnám v podnikatelských přístupech manažerů operujících na B2B trzích.
Objev podobné jako Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu (978-80-271-0419-2)
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě - Seth Godin
MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce.Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat lhát, zahlcovat lidi spamem a stydět se za práci, kterou děláte. Je čas přestat utrácet peníze za ukradenou pozornost, dlouhodobě se to nevyplatí. Je čas přestat si plést analýzy sociálních médií se skutečnými zákazníky. Je čas být vidět. K tomu se nejprve potřebujete naučit, jak se máte dívat.
Objev podobné jako Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě - Seth Godin
AI Marketing Playbook - Jak ChatGPT a umělá inteligence mění svět marketingu - Ladislava Knihová
Kniha je nepostradatelným průvodcem marketérů a všech, kteří chtějí využít nezměrný potenciál rychle se rozvíjející umělé inteligence. Téma je zpracováno zejména s ohledem na tvorbu obsahu pro marketingové kampaně, popisky zboží v e-shopech, atraktivní posty pro sociální sítě, ale také aplikace pro generování grafiky, videí a podcastů (Midjourney, CANVA, Deeply).Autorka knihy vám pomocí názorných příkladů ukáže, jak zúročit přínosy umělé inteligence a nezaspat v dynamické době plné inovativních nástrojů. Mimo jiné se seznámíte s tím, jak funguje ChatGPT a jak efektivně zadávat prompty pro dosažení těch nejlepších výsledků.
Objev podobné jako AI Marketing Playbook - Jak ChatGPT a umělá inteligence mění svět marketingu - Ladislava Knihová
Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu - Hana Lošťáková, kolektiv autorů - e-kniha
eBook: Zkušení autoři se v této publikaci komplexně věnují nástrojům posilování vztahů se zákazníky na B2B trzích. Seznamují čtenáře s novodobým pojetím marketingu, marketingem vztahů, jeho základními rysy, principy, fázemi a vývojovými trendy. Kniha srozumitelně předkládá výsledky primárních výzkumů zaměřených na studium prospěšnosti jednotlivých nástrojů posilování vzájemných vztahů mezi dodavateli a jejich zákazníky u produktů určených pro výrobní spotřebu. Zabývá se rovněž podstatou a metodikou měření výkonnosti podniku z pohledu zákazníků jako pozitivními důsledky posilování vztahů se zákazníky. Kniha je inspirací pro teorii i praxi a zároveň slouží v současně silně konkurenčním prostředí jako podnět ke změnám v podnikatelských přístupech manažerů operujících na B2B trzích.
Objev podobné jako Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu - Hana Lošťáková, kolektiv autorů - e-kniha
Marketing - Jitka Vysekalová
Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT.
Objev podobné jako Marketing - Jitka Vysekalová
Umění politické strategie (9788072605620)
Elektronická kniha - ze série 978-80-7260-562-0, autor Henry Kissinger, 552 stran, česky Vlivný hráč americké politiky 20. a 21. století Henry Kissinger detailně analyzuje kariéru šesti legendárních státníků, přičemž věnuje pozornost zejména jejich politické strategii vycházející z národních zájmů a mocenských vztahů. Postupně před námi defilují první poválečný kancléř Německa Konrad Adenauer, prezidenti Francie, Spojených států amerických a Egypta Charles de Gaulle, Richard Nixon a Anvar Sádát, zakladatel Singapuru Li Kuang-jao a britská premiérka Margaret Thatcherová. Tyto osobnosti se zformovaly v období, kdy se v Evropě hroutily zavedené instituce, koloniální struktury ustupovaly nezávislým státům v Asii a Africe a ze zbytků starého mezinárodního řádu bylo třeba vytvořit nový. Henry Kissinger všechny aktéry osobně poznal, dopřává nám tedy autentické svědectví. Dílo Umění politické strategie dokazuje,...
Objev podobné jako Umění politické strategie (9788072605620)
Sexy strategie - Sylva Lauerová
SEXY strategie je kniha napsaná ženou pro ženy.Je humornou výzvou, zábavným čtením a přátelskýmdialogem. Mohlo by se zdát, že je pouhýmmanuálem ke zvýšení sexuální přitažlivosti. Omyl!SEXY strategie s nadsázkou a humorem odkrývái ta nejtajnější zákoutí ženského světa. Seznamujes názory a přáními současné moderní ženy, představujepilíře novodobých namlouvacích taktika doporučuje hned celou řádku rafinovaných triků,které vedou k srdci „toho pravého“, nebo pomohoupečovat o kvalitní dlouhodobý vztah.SEXY strategie je určena všem věkovým kategoriím,najdete v ní atraktivní témata od problémůsoučasné „Singl ženy“, přes sexuální idoly náctiletých,až po zpochybnění mýtu asexuálního stáří.V experimentálním atlasu mužů si vyhledáte,zda náhodou nežijete se svalovcem tupým, nebospořičem drastickým, budete přesně vědět, coočekávat od ženy-predátorky, odhalíte starostizlatokopek, a zjistíte, jestli třeba netrpíte nemocíPopelky či syndromem příliš krásných žen.SEXY strategie vám poutavou formou nabídne cestunejenom k dokonalému sexappealu, ale i k vámsamým, vaší vnitřní kráse a k nalezení vlastníhodnoty.
Objev podobné jako Sexy strategie - Sylva Lauerová
Géniové strategie - David Čermák
Vybrat nejlepšího trenéra historie? Bez šance, k fér výsledku se stejně nikdy nedoberete. A co takhle rozkrýt životní osudy padesáti výjimečných koučů a zjistit, čím okouzlili nebo obohatili fotbalový svět? To už je něco jiného!
Objev podobné jako Géniové strategie - David Čermák
Marketingové strategie - Helena Horáková
Publikace pomáhá porozumět marketingu, který vidí jako dynamickou disciplínu v dnešním proměnlivém prostředí, kde je dostatek nejrůznějších produktů, ale „nedostatek“ zákazníků. Snaží se poznat a pochopit marketing jako koncepci, která se nebrání novým způsobům myšlení inspirovaným rychle se vyvíjejícími trhy. Nenabízí proto jen strohý teoretický výklad, ale předkládá podněty k zamyšlení a diskusi. Publikace je určena studentům oboru, ale i manažerům, kteří již danou profesi vykonávají, a podnikovým pracovníkům majícím k praxi strategického marketingového řízení blízko.
Objev podobné jako Marketingové strategie - Helena Horáková
Strategie úniku - Martha Wells
PŘÍBĚH ZE ŽIVOTA ROBOKATA, KTERÝ STÁLE HLEDÁ SVOU ROLI VE SPOLEČNOSTI | Skupina Šerosvit ztrácí poslední zábrany a rozhodne se použít všech možných prostředků, aby zničila jak kompromitující materiály, tak i toho, kdo je získal.Co znamená chovat se podle naučeného vzorce a bezchybně plnit rozkazy už Robokat zažil. Vzepřít se a vydat se svou cestou už také vyzkoušel. Jenže porozumět lidskému světu, ve kterém se kromě přátelství a sounáležitosti objevuje i vypočítavost a nenávist, se ještě nenaučil. Ve snaze zachránit svůj tým se pouští do dalšího dobrodružství a nutno podotknout, že tentokrát bude muset nasadit veškeré svoje síly, aby se z něho nestalo dobrodružství poslední. Otázku si ale klade stále stejnou: jsem spíš bezcitný stroj určený k zabíjení, nebo bytost s nově získanými lidskými vlastnostmi?
Objev podobné jako Strategie úniku - Martha Wells
Čtenářské strategie - Eva Koželuhová
Kniha představuje možnosti využívání čtenářských strategií při předčítání dětem předškolního věku a nečtenářům na počátku školní docházky. Cílem metody využívání čtenářských strategií je rozvíjet u dětí plné porozumění textu, tedy i porozumění implicitního významu, a připravit děti pro budoucí samostatné čtení s porozuměním. V teoretické části jsou v jednotlivých kapitolách představeny čtenářské strategie vhodné pro předškolní vzdělávání a také postup, jak s nimi při předčítání efektivně pracovat. V praktické části jsou uvedeny příklady konkrétních čtenářských lekcí s podrobnou metodikou a reflexemi jejich realizace v mateřských školách. Vše je doplněno videoukázkami, na které je v textu odkazováno, videoukázky jsou po zdání kódů z textu dostupné na YouTube. Kniha osloví pedagogy mateřských škol i prvních ročníků základních škol. Mgr. Eva Koželuhová, Ph.D., působí jako odborná asistentka na katedře preprimární a primární pedagogiky Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy a na katedře pedagogiky Pedagogické fakulty Západočeské univerzity v Plzni. Přes dvacet let působila jako učitelka mateřské školy. Vystudovala magisterský studijní program Pedagogika předškolního věku a doktorský studijní program v oboru Pedagogika, oboje na Univerzitě Karlově. Ve své práci se zaměřuje kromě didaktiky předškolního vzdělávání na rozvoj čtenářské pregramotnosti – vede kurzy pro budoucí učitele na VŠ, spolupracuje jako lektor DVPP pro NPI.
Objev podobné jako Čtenářské strategie - Eva Koželuhová
Šlabikár multi level marketingu
Audiokniha MP3 - Čtení z knihy Jána Zbojka, který se specializuje na finanční gramotnost a osobní rozvoj. - Ján Zbojek, čte Ján Zbojek Šlabikár multi level marketingu: audiokniha obsahuje čtení z knihy autora, jímž je Ján Zbojek, který se specializuje na finanční gramotnost a osobní rozvojAudiokniha poskytuje úplne nový kybernetický pohľad na Multi level marketing. Spôsob systémového nazerania odhaľuje základné princípy podnikania v MLM. Kto pochopí "Systémový koláč MLM" a bude dodržiavať jeho prvky, musí dosiahnúť úspech. Šlabikár je koncipovaný ako učebnica a je dokonale prizpôsobený na stredoeurópske pomery.Prispôsobuje sa bežnému mysleniu a správaniu našichu ľudí, ktorí si chcú len privyrobiť, ale aj tým, ktorí to myslia s podnikaním v MLM vážne. Poskytuje množstvo praktických skúseností a rád. Zároveň poukazuje na najčastejšie chyby pri práci a ponúka návrhy na ich riešenie.Titul Šlabikár Multi Level Marketingu je vhodný doplnok pre tých, ktorí si chcú...
Objev podobné jako Šlabikár multi level marketingu
Internetový marketing - Viktor Janouch
Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google Adwords Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70?% přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům: - Reklama na Internetu - Marketingová komunikace - Podpora prodeje - Public Relations - Přímý marketing - Internetové komunikační prostředky - Vyhodnocování marketingové komunikace Kniha je vhodná nejenom pro všechny pracovníky marketingových a obchodních oddělení, tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty. O autorovi: Viktor Janouch je konzultantem a lektorem v oblasti marketingu, především marketingu na Internetu. Je autorem českého bestselleru Internetový marketing, jehož druhé vydání držíte v ruce. Kromě toho napsal řadu odborných článků a několik let vyučoval na Univerzitě Pardubice, kde také získal doktorát v oboru marketingová komunikace. Věnuje se rovněž řízení projektů a je specialistou na PPC v cizích jazycích.
Objev podobné jako Internetový marketing - Viktor Janouch
Energetic marketing - Lenka Lutonská
HLBŠÍ, ENERGETICKÝ PRÍSTUP K PODNIKANIU OTVÁRA NEKONEČNÉ MOŽNOSTIKoľkokrát ste sa už spýtali samej seba: Prečo mi podnikanie nerastie tak rýchlo, ako by som chcela?Lenka Lutonská, priekopníčka energetického prístupu k podnikaniu, ktorá spolupracuje s tisíckami žien po celom svete, má pre tento pocit veľké pochopenie. Kedysi si totiž kládla tú istú otázku – pokým nenastala v jej podnikaní razantná zmena. Aká? Čo sa zmenilo? Zmenila sa ona sama. Začala z celého srdca dôverovať svojej intuícii a dbať na duchovnú, energetickú podstatu podnikania, ktorému sa venovala. Pozoruhodné výsledky na seba nenechali dlho čakať. Keď sa zamerala na energiu v piatich základných oblastiach podnikania, otočila svoje podnikateľské zlyhanie na mimoriadny úspech – a tak sa zrodili jej jedinečné energetické princípy miliónového podnikania.Tieto princípy sú po prvýkrát popísané v ucelenej knihe, ktorá predostiera spôsoby, ako ich začleniť do podnikania. Lenka túto netradičnú a veľmi vplyvnú metodiku pre úspech v podnikaní dlhoročne využíva so svojimi klientkami, aby naplnili svoj nepoznaný potenciál. Ten je v skutočnosti obrovský.Nezáleží na tom, ako ďaleko ste sa doteraz dostali alebo ako ďaleko ešte chcete pokročiť. Váš život a vaše podnikanie majú oveľa väčší potenciál, než si dokážete predstaviť. Lenka vie, že ak sa rozhodnete aplikovať tieto energetické princípy aj vo vašom podnikaní, nič pre vás nebude nemožné.
Objev podobné jako Energetic marketing - Lenka Lutonská
Absolutní základy moderního marketingu
Audiokniha MP3 Dan Miller, čte Vítězslav Kryške "Změňte svůj marketing, změňte svůj život!" Ať prodáváte jakýkoliv výrobek nebo službu, vaše schopnost účinně vstoupit na trh je jednou z nejdůležitějších schopností, kterou se můžete naučit. v "Absolutních základech moderního marketingu" se během 70 minut naučíte: - jak si určit a najít ideálního zákazníka - co jsou tzv."horká tlačítka", která rozhodují z 80% o tom, zda zákazník nakoupí - jak přilákat významnější a ziskovější zákazníky - jak dramaticky zvýšit prodej - jak získat převahu nad konkurencí Marketing nemusí být složitý, použijete-li jednoduché dovednosti, které se naučíte v tomto programu. Buďte nejlepší v tom, co děláte, a změní to váš život. Přineste opravdový užitek svým zákazníkům a odměna vás nemine. Získejte znalostí o efektivním marketingu, abyste dosáhli excelentních výsledků! Dan Miller je kanadským specialistou na řízení firem a budování týmů. Za svou práci získal bezpočet...
Objev podobné jako Absolutní základy moderního marketingu
Excerpts from Experts: Marketing
''Excerpts from Experts - Marketing'' is a compendium of insight, advice and anecdotes from more than 200 of the leading names in marketing. These wonderful people have generously contributed their time and wisdom to raise money in aid of NHS Charities Together. Whether you''re an aspiring graduate, experienced professional, marketing guru, or just vaguely interested in the magical world of brands and marketing, this book is a must read.
Objev podobné jako Excerpts from Experts: Marketing
Digitálny marketing - Martin Kuchta
Internet počas svojej evolúcie vytvoril niekoľko rôznych komunikačných kanálov, ktoré firmy môžu využívať pre svoju marketingovú komunikáciu. Okrem štandardných displejových formátov môžu byť marketingové správy na internete šírené aj prostredníctvom programatického nákupu, sociálnych sietí, internetových vyhľadávačov, produktových porovnávačov a katalógov, obsahového marketingu, natívnej reklamy, affiliate marketingu, emailovej komunikácie a mnoho ďalších. Široké možnosti komunikačných kanálov navyše disponujú benefitom personalizácie a hypercielenia, ktoré maximalizujú efekt vynaložených investícií na marketingovú komunikáciu. Kniha Digitálny marketing ponúka komlexný pohľad na internetové komunikačné kanály a pomáha čitateľovi identifikovať a manažovať tie najrelevantnejšie pre naplnenie komunikačných a ekonomických potrieb firmy.
Objev podobné jako Digitálny marketing - Martin Kuchta
Konec marketingu - Gil Carlos
Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh. Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na to, jak snadné je oslovit potenciální zákazníky, klíčový vztah mezi značkou a spotřebitelem stále potřebuje lidský dotek.
Objev podobné jako Konec marketingu - Gil Carlos
Internetový marketing - Viktor Janouch
Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto přepracovaném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Své internetové aktivity se také naučíte měřit a vyhodnocovat.
Objev podobné jako Internetový marketing - Viktor Janouch
Biznis marketing - Milan Oreský
Osobitné výzvy a príležitosti sa otvárajú pred manažérmi marketingu a predaja vo firmách, ktoré pôsobia na podnikateľských trhoch. Oproti súčasnému spotrebiteľskému marketingu je nutný výrazne iný marketing. Biznis zákazníci predstavujú lukratívny a komplexný trh vyžadujúci individualizované prístupy. Rastie počet vysokých škôl v Európe, v USA a Kanade zameraných na podnikanie, ktoré pridali do učebných osnov biznis marketing. Biznis marketing poskytuje ideálnu platformu na prehĺbenie vedomostí o konkurenčnej realite globálneho trhu, riadení vzťahov so zákazníkmi, o inter-funkčných rozhodovacích procesoch, manažmente dodávateľského reťazca, elektronickom obchode a súvisiacich oblastiach. Dnes je biznis marketing chápaný ako dokonalý nástroj na preskúmanie špeciálnych vlastností trhov s vyspelými technológiami a na identifikáciu jedinečných výziev, ktorým čelia marketingoví manažéri v tejto oblasti.
Objev podobné jako Biznis marketing - Milan Oreský
Online marketing - e-kniha
eBook: Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání? Zde jste na správné adrese! 23 českých i světových skutečných expertů nabízí pohled na svou specializaci. Lidé z Google, H1.cz, nezávislí experti z celé Evropy, ale i velkých amerických agentur vás provedou základy SEO, placené reklamy, remarketingem, videomarketingem, webovou analytikou či sociálními sítěmi. Kniha se věnuje mimo jiné těmto tématům: - Od filozofie a historie SEO až po současnost a konkrétní techniky linkbuildingu - PPC reklamě ve vyhledávání, obsahu, ale také RTB či remarketingu - Úvodu do webové analytiky, Google Analytics a problematice měření konverzí - Teorii i praxi v marketingu na sociálních sítích, včetně profesní sítě LinkedIn - Content marketingu a konkrétním technikám videomarketingu - Brandingu za pomocí nástrojů internetového marketingu - Využití mobilních aplikací jako nástroje internetového marketingu
Objev podobné jako Online marketing - e-kniha
Umění politické strategie - Kissinger Henry
Světoznámý politolog, historik, poradce pěti amerických prezidentů a laureát Nobelovy ceny míru Henry Kissinger detailně analyzuje kariéru šesti legendárních státníků: Konrada Adenauera, jenž po druhé světové válce přivedl poražené Německo zpět do společenství národů. Charlese de Gaulla, díky němuž se Francie postavila po bok vítězných Spojenců. Richarda Nixona, který vyvedl USA z konfliktu ve Vietnamu a svou konstruktivní zahraniční politiku založil na rovnováze mezi velmocemi. Anvara Sádáta, jenž po čtvrtstoletí konfliktů přinesl na Blízký východ vizi míru. Li Kuang-jaa, který ze Singapuru vytvořil zajištěný, blahobytný a dobře řízený městský stát. A Margaret Thatcherové, jíž se podařilo obnovit hrdost a mezinárodní postavení Velké Británie. Všichni se zformovali v období, kdy se v Evropě hroutily zavedené instituce, koloniální struktury ustupovaly nezávislým státům v Asii a Africe a ze zbytků starého mezinárodního řádu bylo třeba vytvořit nový. Autor věnuje každé z šesti osobností jeden oddíl, kde podrobně představuje její politický styl i jedinečné charakterové rysy, které se vtiskly do konkrétní vůdcovské strategie. Čtenářům navíc dopřává autentické svědectví, neboť všechny vybrané vůdce, jež považuje za skutečně výjimečné, osobně poznal. Politické strategie dokazují, že autorova dokonalá paměť a mnohaletá zkušenost představují nepostradatelné zdroje, potřebné pro pochopení moderní světové historie. Český překlad vyšel v roce 2023 u příležitosti stých narozenin Henryho Kissingera.
Objev podobné jako Umění politické strategie - Kissinger Henry
Strategie sociálních médií - Atherton Julie
Praktický průvodce tvorbou marketingové strategie pro sociální média. Popisuje proces plánování kampaní, přípravy, realizace i měření jejich přínosů. Rozkrývá propojení sociálních médií s marketingovými nástroji a komunikačními kanály. Všichni zájemci v knize najdou konkrétní rady pro realizování vlastní úspěšné strategie.
Objev podobné jako Strategie sociálních médií - Atherton Julie
Podniková environmentální strategie - Krause Josef
Předložená monografie se věnuje strategii podniku v souvislosti s problémem ochrany životního prostředí a trvale udržitelného rozvoje. Kniha je rozdělena do šesti kapitol. V první kapitole je uvedena metodika použitá při zpracování publikace. Ve druhé jsou uvedeny základní pojmy, které se týkají strategie a udržitelného rozvoje. Třetí kapitola obsahuje trendy, které mohou pro podniky znamenat příležitosti a ohrožení v souvislosti s trvale udržitelným rozvojem. Čtvrtá kapitola je věnována konceptům, které mohou organizacím budovat silné stránky a eliminovat ohrožení. Obsahem páté a šesté kapitoly je konkurenční a korporátní strategie. Monografie je využitelná pro představitele podnikatelské sféry, kteří v ní mohou nalézt ucelený pohled na souvislosti mezi strategií podniku a problematikou trvale udržitelného rozvoje. Představitelům výzkumných organizací může sloužit jako zdroj námětů pro další výzkum v této oblasti.
Objev podobné jako Podniková environmentální strategie - Krause Josef
Investice - Nová strategie - Pavel Kohout
Publikace stručně a přístupně shrnuje více než 25 let autorových zkušeností na kapitálových trzích. Srozumitelnosti pomáhá bohatá grafická příloha. Nevyžaduje žádné zvláštní znalosti matematiky, makroekonomie nebo účetnictví. Autor věnuje velkou pozornost obvyklým chybám začínajících i pokročilých investorů, rovněž i různým druhům rizik. Zabývá se ekonomickými a politickými faktory, které ovlivňují výnosnost trhů akcií a pevně úročených cenných papírů.Podstatnou část obsahu tvoří kapitoly věnované algoritmickému investování. V této části knihy je popsáno, jaké přístupy fungují, jaké nefungují a proč. Dozvíte se o limitech umělé inteligence a o výhodách disciplinovaného investičního přístupu. Část kapitoly je věnována i práci se softwarovým produktem Robot Investment Calculator.
Objev podobné jako Investice - Nová strategie - Pavel Kohout
Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)
Kniha - autor Seth Godin, 208 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce. Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat...
Objev podobné jako Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)
Marketing menších a středních firem
Audiokniha MP3 Vladimír John, čte Marie Tomsová, Pavel Tesař Marketing menších a středních firem přináší 8 důležitých rad pro podnikatele, kteří se rozhodli své podnikání podpořit marketingovými aktivitami, a chtějí to dělat efektivně. Praxe totiž ukazuje, že mnoho a mnoho podnikatelů vyhazuje spoustu peněz za aktivity, které by měly přinášet větší zisky, a které ze zisku mnohdy naopak ukrajují. Přitom je to docela jednoduché. Je prostě potřeba vědět, jak na to. A s tím pomůže podnikatelům audiokniha věnovaná právě marketingu. Obsah:- Spojte své jméno s názvem firmy - Stanovte si cílovou skupinu - Nastavte si jasnou strategii marketingu- Vytvořte si komunikační mix- Komunikujte vždy jeden produkt - Budujte svou značku- Nezanedbávejte stálé zákazníky- Vyhodnocujte výsledky marketingových aktivit - Nejčastější chyby v marketingu
Objev podobné jako Marketing menších a středních firem
Marketing (80-7168-979-3)
Kniha - autor Jitka Vysekalová, 248 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT.
Objev podobné jako Marketing (80-7168-979-3)
Marketing menších a středních firem
Audiokniha na CD - autor Vladimír John, čte Pavel Tesař Marketing menších a středních firem přináší 8 důležitých rad pro podnikatele, kteří se rozhodli své podnikání podpořit marketingovými aktivitami, a chtějí to dělat efektivně. Praxe totiž ukazuje, že mnoho a mnoho podnikatelů vyhazuje spoustu peněz za aktivity, které by měly přinášet větší zisky, a které ze zisku mnohdy naopak ukrajují. Přitom je to docela jednoduché. Je prostě potřeba vědět, jak na to. OBSAH: Spojte své jméno s názvem firmy Stanovte si cílovou skupinu Nastavte si jasnou strategii marketingu Vytvořte si komunikační mix Komunikujte vždy jeden produkt Budujte svou značku Nezanedbávejte stálé zákazníky Vyhodnocujte výsledky marketingových aktivit Nejčastější chyby v marketingu
Objev podobné jako Marketing menších a středních firem
Marketing - Philip Kotler, Armstrong Gary
Oblíbená učebnice marketingu z pera světově uznávaných autorů se komplexně věnuje všem důležitým marketingovým oblastem a činnostem. Srozumitelný výklad je doplněn řadou případových studií, příkladů a cvičení.
Objev podobné jako Marketing - Philip Kotler, Armstrong Gary
Průvodce síťového marketingu - Jiří Šedek
Již řadu let existuje ověřená cesta ke stabilnímu podnikání, bez stresu a bez zbytečného rizika. Naučte se, jak ho vybudovat moderním způsobem, aby se stalo i vašim koníčkem. Kniha je plná praktických rad, které ocení jak začátečníci, tak i ti, kteří již podnikají. Dozvíte se jak si vybrat správnou společnost, jak se od kontaktů na papíře dostat k prvním klientům a spolupracovníkům . Závěr je věnovaný tomu, jak najít ty nejtalentovanější z nich, s kterými lze vybudovat obrovské organizace. Průvodce ocení každý, kdo to se síťovým obchodem myslí vážně a chce stavět na jasném systému.
Objev podobné jako Průvodce síťového marketingu - Jiří Šedek
Stezky a strategie I - Ján Bakoš
Kniha je souborem esejí, které se zabývají metodologií dějin umění. V roce 2013 byly publikovány pod názvem Discourses & Strategies ve vydavatelství Petera Langa ve Frankfurtu nad Mohanem. Některé ze studií, které jsou zařazeny do českého vydání, jsou značně prepracovány a doplněny. Spojuje je nejen zorný úhel, z něhož autor problematiku nahlíží - perspektiva středoevropského badatele -, ale také poznání, že konkrétní uměleckohistorický výzkum obsahuje často nereflektované teoretické premisy, které mají jak epistemologickou, tak také ideologickou povahu. Autor je přitom přesvědčen, že teoretická sebereflexe je nevyhnutelnou, nikoli však samoúčelnou součástí vědecké disciplíny.
Objev podobné jako Stezky a strategie I - Ján Bakoš
Strategie vyjednávání - Vojtěch Bednář - e-kniha
eBook: Vyjednávání. Na první pohled jednoduché slovo, které zná každý z nás už od malička. Přesto se za tímto pojmem schovává velice komplikovaný proces, plný rizik, komplikací, problémů i utajených míst. Jeho skutečné zvládnutí není vůbec jednoduché a vyžaduje celou řadu dispozic, znalostí a samozřejmě zkušeností. Poznejte spolu s námi základní kameny vyjednávání, osvojte si ty správné strategie, naučte se rozpoznat strategie vašeho protivníka a účinně se jim braňte. Nové poznatky budete moci použít jak ve sféře obchodní, tak politické. Kniha Strategie vyjednávání je určena managementu, pracovníkům v rozhodovacích pozicích, lidem participujícím na veřejném životě a všem zájemcům o problematiku vyjednávání.
Objev podobné jako Strategie vyjednávání - Vojtěch Bednář - e-kniha
Géniové strategie - David Čermák - e-kniha
eBook: Vybrat nejlepšího trenéra historie? Bez šance, k fér výsledku se stejně nikdy nedoberete. A co takhle rozkrýt životní osudy padesáti výjimečných koučů a zjistit, čím okouzlili nebo obohatili fotbalový svět? To už je něco jiného!
Objev podobné jako Géniové strategie - David Čermák - e-kniha
Strategie úniku - Martha Wells - e-kniha
eBook: PŘÍBĚH ZE ŽIVOTA ROBOKATA, KTERÝ STÁLE HLEDÁ SVOU ROLI VE SPOLEČNOSTI | Skupina Šerosvit ztrácí poslední zábrany a rozhodne se použít všech možných prostředků, aby zničila jak kompromitující materiály, tak i toho, kdo je získal.Co znamená chovat se podle naučeného vzorce a bezchybně plnit rozkazy už Robokat zažil. Vzepřít se a vydat se svou cestou už také vyzkoušel. Jenže porozumět lidskému světu, ve kterém se kromě přátelství a sounáležitosti objevuje i vypočítavost a nenávist, se ještě nenaučil. Ve snaze zachránit svůj tým se pouští do dalšího dobrodružství a nutno podotknout, že tentokrát bude muset nasadit veškeré svoje síly, aby se z něho nestalo dobrodružství poslední. Otázku si ale klade stále stejnou: jsem spíš bezcitný stroj určený k zabíjení, nebo bytost s nově získanými lidskými vlastnostmi?
Objev podobné jako Strategie úniku - Martha Wells - e-kniha
Event marketing (80-247-0646-6)
Elektronická kniha - autor Petr Šindler, 236 stran Jak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých sportovních utkání a dalších eventů? Jak v rámci firemní marketingové komunikace a značkové strategie plánovat, inscenovat a realizovat zážitky? Jak vyvolat psychické a emocionální podněty, které podpoří image firmy a produktů, a tím obchodní záměry? Více se dozvíte v první publikaci o event marketingu v češtině. Autor se také zabývá integrací event marketingu do marketingového komunikačního mixu. Krok za krokem prochází pomocí příkladů úspěšných akcí známých firem procesem plánování, organizování a vyhodnocování výjimečných událostí a zvláštních představení, které spojují zvolené komunikační sdělení s prožitkem vnímaným všemi smysly. Publikace obsahuje velké množství barevných fotografií, obrázků a grafů.
Objev podobné jako Event marketing (80-247-0646-6)
Podívejte se také
- Investice: Nová strategie (978-80-271-2101-4)
- Podniková environmentální strategie (999-00-026-4838-0)
- Firemní strategie pro praxi (80-247-1389-6)
- Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)
- Adam Hall 01360 (01360)
- Rattle Sir Simon: Complete Symphonies (5x CD) - CD (9156242)
- Šipky Winmau soft SIMON WHITLOCK 20g, 90% wolfram (13031)
- Podnikatelský plán a strategie (978-80-247-4103-1)
- Bizarní hry: Strategie lásky (978-80-88363-41-5)
- Hegemonie a socialistická strategie: za radikálně demokratickou politiku (9788024633428)
- Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)
- Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)
- Adam Hall SLED 10 (SLED10)
- Adam Hall SKS 024 (SKS024)
- Adam Hall SKS 01 (SKS01)
- Adam Hall SLT 001 (SLT001)
- Simon Sues Případ vraždícího kódu (978-80-88438-02-1)
- Call of Duty: Modern Warfare II - Simon Riley - tričko (GMERCHc2008nad)
- Korporátní strategie: Krok za krokem (978-80-7400-620-3)
- Tvorba strategie a strategické plánování (978-80-247-3985-4)
- Evoluce touhy (Strategie sexuálního chování) (978-80-727-2214-3)
- Šipky Winmau steel Simon Whitlock Special Edition 24g, 90% wolfram (17492)