Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Mezinárodní marketing (978-80-247-5366-9)
Elektronická kniha - autor Hana Machková, 200 stran Nové vydání reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Autorka se zabývá mezinárodním marketingem komplexně — od analýzy prostředí přes strategické plánování až po marketingový mix. Výklad doplňují příklady a případové studie.
Podívejte se také Marketing management (978-80-247-4150-5)
Mezinárodní marketing (978-80-7400-441-4)
Kniha - 320 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Mezinárodní marketing v klasickém pojetí připomíná středoškolskou matematiku a pracuje s jednoduchými, přehledně strukturovanými modely a pojmy. Jejich součástí je zejména rozhodování o tom, na který zahraniční trh vstoupit a jakým způsobem, rozhodování o marketingovém programu či organizaci mezinárodního marketingu. Analyzovány musí být ale i další procesy či faktory, ať už jde o legislativu země, kam chceme vyvážet, vliv lobbingu, dominanci tuzemských výrobců či sociálně kulturní odlišnosti, problémy při výzkumu trhu a mnohé další. Reálná skutečnost je ale v současnosti ještě mnohem složitější. Probíhající proces globalizace s mnoha destabilizačními komponentami a megaintegrace limitují možnosti aplikace klasických modelů v mezinárodním marketingu. Kniha přibližuje mezinárodní marketing komplexně, v širších souvislostech, a poukazuje na nové trendy v této oblasti. Pozornost je věnována například otázce...
Podívejte se také Event marketing (80-247-0646-6)
Mezinárodní marketing (978-80-271-3006-1)
Elektronická kniha - autor Hana Machková, 208 stran, česky Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe.
Podívejte se také Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0)
Podívejte se také
- Marketing neziskových organizací (978-80-875-0001-9)
- Marketing služeb - efektivně a moderně (978-80-247-5037-8)
- Stříbrná křídla (978-80-762-5366-7)
- Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)
- Štěstí! (978-80-247-5072-9)
- Pivovarnictví (978-80-247-1616-9)
- Bulimie (978-80-247-2130-9)
- Nemocnice (978-80-247-3964-9)
- Nahlížení (978-80-247-5845-9)
- Horsenky (978-80-247-5829-9)
- Balneologie (978-80-247-2820-9)
- Porodnictví (978-80-247-4529-9)
- Diňáci (978-80-247-5270-9)
- Auta (978-80-247-3261-9)
- Grafologie (978-80-247-2833-9)
- Psychopatologie (978-80-247-3737-9)
- Fusing (978-80-247-4181-9)
- Palmy (978-80-247-2341-9)
- Autoimunita (978-80-247-2044-9)
- Hemochromatóza (978-80-247-3287-9)
Mezinárodní management (978-80-247-2987-9)
Elektronická kniha - autor Pavel Štrach, 168 stran Moderní publikace poskytuje komplexní obraz o důvodech vzniku, funkci, vnitřních řídících a rozhodovacích procesech, produktech a budoucnosti nadnárodních firem v kontextu současných světových událostí a reálií České republiky. Kniha je určena zejména managementu nadnárodních firem, personalistům, studentům vysokých škol a MBA studií a firemním poradcům. Věnuje se prostředí mezinárodního managementu, mezinárodnímu obchodu, strategiím nadnárodních firem, globálním produktům a lokálním trhům, přímým zahraničním investicím, mezinárodnímu managementu lidských zdrojů, inovacím, výzkumu a vývoji. Každá z kapitol je zakončena případovou studií s otázkami k zamyšlení. Autor je uznávaný odborník v oblasti mezinárodního managementu, vede Institut managementu a marketingu na VŠ Škoda Auto Vysoké škole a učí na dalších vysokých školách v ČR a v zahraničí.
Objev podobné jako Mezinárodní management (978-80-247-2987-9)
Strategický marketing (978-80-247-4670-8)
Elektronická kniha - autor Dagmar Jakubíková, 368 stran Kniha se komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií, jejich implementaci a kontrole. Je určena marketingovým praktikům, manažerům, podnikatelům a studentům VŠ. Srozumitelně vysvětluje jednotlivé etapy strategického řídícího procesu, tedy situační analýzu včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizaci a kontrolu, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Zcela nově se kniha věnuje implementaci marketingových strategií, možnostem organizace marketingu ve firmě a marketingové...
Objev podobné jako Strategický marketing (978-80-247-4670-8)
Hranice zapomnění (978-80-870-5366-9)
Elektronická kniha - autor Sergej Lebeděv, 224 stran Jde o nevšední knihu s mnohovrstevným podnožím, knihu o nezapomínání, vyprávěnou tím, kdo na cestě zpátky do minulosti zpátky prochází dramatickým procesem sebepoznání, jímž uzavírá své trauma, jehož kořeny tkví v dětství prožívaném ve stínu muže poznamenaného hlubokou nenávistí k svobodnému životu.Mimořádná kniha, která jako by stavěla most z rozplizlé ruské současnosti přes perestrojku do dob stalinismuJednatřicetiletý Sergej Lebeděv prokázal na samém počátku své spisovatelské dráhy mimořádný talent. Jeho próza se silným etickým nábojem, Hranice zapomnění, představuje nový fenomén v současné tzv. lágrové literatuře. Zatímco její vrcholní představitelé, Solženicyn, Šalamonov či Ginzburgová na základě vlastních prožitků podávali drásavé svědectví a zároveň dokumentovali téměř s vědeckou akribií mechanismy určené k zotročení a následně k úplné likvidaci vězněných, Lebeděv píše o tom, co přežilo z lágrů do...
Objev podobné jako Hranice zapomnění (978-80-870-5366-9)
Marketing management (978-80-247-4150-5)
Elektronická kniha - autor Philip Kotler, Kevin Lane Keller, 816 stran Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována i sociálním médiím a komunikaci.Všechna témata jsou aktualizována a doplněna o nové přístupy, myšlenky a příklady z praxe. Na konci kapitol najdete případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové,...
Objev podobné jako Marketing management (978-80-247-4150-5)
Základy marketingu (978-80-247-5869-5)
Elektronická kniha - autor Miroslav Karlíček, 288 stran Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy? Co je to marketingové prostředí a jak jej lze zkoumat? Jakou marketingovou strategii zvolit? Jak vytvořit ten správný „produkt“, jakou mu dát cenu,...
Objev podobné jako Základy marketingu (978-80-247-5869-5)
Základy marketingu (978-80-247-5869-5)
Kniha - autor Miroslav Karlíček, 288 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Praktická příručka o marketingu, kompletně přepracovaná a doplněná o nejnovější trendy v oboruChcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu.Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy
Objev podobné jako Základy marketingu (978-80-247-5869-5)
Mezinárodní turismus (978-80-247-4862-7)
Elektronická kniha - autor Monika Palatková, 256 stran Publikace přináší komplexní pohled na problematiku mezinárodního turismu. Je určena odborníkům soukromého i veřejného sektoru působícím v mezinárodním prostředí, včetně studentů vysokých a středních škol zaměřených na turismus či institucí zabývajících se rozvojem turismu. Nové vydání knihy je aktualizováno s ohledem na vývoj mezinárodního turismu a souvisejících oblastí. Kniha je rozšířena o pasáže zaměřené na možnosti sledování významu turismu ve světové ekonomice a mezinárodních ekonomických vztazích a zabývá se novou metodikou sledování turismu, která bude používána od roku 2014. Aktualizace kvantitativních údajů se týká zejména kapitol zaměřených na regionální rozložení mezinárodního turismu a jeho hlavní zdrojové země a destinace. Rozšíření doznala i kapitola věnující se konkurenceschopnosti, turismu v rozvojových zemích a zcela nově jsou podle Vize 2030 zpracovány předpokládané trendy mezinárodního...
Objev podobné jako Mezinárodní turismus (978-80-247-4862-7)
Marketing obchodní firmy (978-80-247-2049-4)
Elektronická kniha - autor Marcela Zamazalová, 240 stran Manažeři a majitelé obchodních firem a vysokoškolští studenti se v této na trhu ojedinělé publikaci dozví, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat marketingový mix. Kniha šitá na míru pro českého čtenáře vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem v ČR. Po přiblížení situace v sektoru obchodu v ČR se dozvíte o rozdílech v situaci a v používání vhodných přístupů u moderních retailingových firem s převahou zahraničního kapitálu a u malých a středních obchodních firem s převážně českou kapitálovou účastí. Seznámíte se s charakteristikou současného zákazníka a s jeho spotřebním chováním a rozhodováním, dále s vhodnými segmentačními kritérii trhu či marketingovými nástroji obchodníka. Zjistíte, jaká specifika by měl mít marketingový mix obchodní firmy ve srovnání s mixem výrobní firmy. Marketingový mix...
Objev podobné jako Marketing obchodní firmy (978-80-247-2049-4)
Emoce v marketingu (978-80-247-4843-6)
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, kolektiv a, 296 stran Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli — od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Knížka je určena všem lidem z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a...
Objev podobné jako Emoce v marketingu (978-80-247-4843-6)
Mezinárodní marketing: Strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání (978-80-271-3006-1)
Kniha - autor Hana Machková; Martin Machek, 208 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe.
Objev podobné jako Mezinárodní marketing: Strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání (978-80-271-3006-1)
Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)
Kniha - autor Dagmar Jakubíková; Eliška Vildová; Petr Janeček; Jan Tluchoř, 368 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace zkušených autorů je jedinou komplexní knihou na téma lázeňství a řízení lázní na českém trhu. Autoři, kteří se problematikou lázeňství, podnikání, managementu i marketingu dlouhodobě zabývají a mají bohaté teoretické i praktické zkušenosti, se v knize věnují především marketingovému řízení lázeňských organizací a podniků, spolu s uplatněním nejnovějších poznatků. Postupují od představení lázní a lázeňství v Evropě a České republice a služeb lázeňských zařízení, přes management lázeňských podniků, marketingový výzkum, analýzu prostředí a výběr cílových trhů, až po celý marketingový mix – produkt, cenu, distribuci a komunikaci. Speciální pozornost autoři věnují interní a externí komunikaci v lázeňských organizacích a lázeňských hotelích. Výklad je doplněn mnoha příklady z české i zahraniční praxe, včetně obrazové dokumentace....
Objev podobné jako Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)
Mezinárodní obchodní operace (978-80-247-4874-0)
Elektronická kniha - autor Hana Machková, 256 stran Již šesté vydání představuje novou právní úpravu závazkových vztahů a podnikatelských subjektů v ČR, obchodní praktiky v přeshraničních transakcích a související finanční instrumenty, nové možnosti zajišťování úvěrových rizik v mezinárodních vztazích, aktuální pravidla vydávaná Mezinárodní obchodní komorou.
Objev podobné jako Mezinárodní obchodní operace (978-80-247-4874-0)
Mezinárodní obchodní operace (978-80-247-4874-0)
Kniha - autor Hana Machková; Eva Černohlávková; Alexej Sato, 256 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Kniha je nezbytnou příručkou pro všechny, kteří podnikají v mezinárodním měřítku. Zaměřuje se na základní postupy a rozhodovací procesy v mezinárodním podnikání – od analýzy podmínek trhů přes výběr forem přeshraničního podnikání až po jejich smluvní zabezpečování a obvyklé podmínky. Těžiště publikace tvoří části zabývající se mezinárodním obchodem hmotným zbožím a aktivitami s ním souvisejícími, zejména celním řízením, financováním mezinárodního obchodu, jeho logistickým zajišťováním, pojištěním apod. Předmětem výkladu jsou i zvláštnosti transakcí v obchodu investičními celky, dodávky v rámci veřejných soutěží i některé netradiční operace včetně kompenzací a offsetů. Pozornost je věnována také využívání informačních a telekomunikačních technologií v mezinárodním podnikání.
Objev podobné jako Mezinárodní obchodní operace (978-80-247-4874-0)
Mezinárodní cestovní ruch (978-80-247-3750-8)
Elektronická kniha - autor Monika Palatková, 224 stran Publikace přináší komplexní pohled na problematiku mezinárodního cestovního ruchu. Je určena studentům vysokých a středních škol zaměřených na turismus, institucím zabývajícím se rozvojem turismu, cestovním kancelářím, hotelovým a dopravním společnostem působícím v mezinárodním prostředí. Věnuje se analýze postavení turismu ve světové ekonomice a zhodnocení jeho významu v mezinárodním obchodě službami. Zaměřuje se na regionální a subregionální rozložení mezinárodního cestovního ruchu, pozornost je věnována i rozvojovým zemím. Autorka charakterizuje také vybrané subjekty mezinárodního turismu v podobě cestovních kanceláří, hotelových skupin a mezinárodních organizací. Mezi další témata publikace patří hodnocení konkurenceschopnosti v mezinárodním turismu, prosazování principů udržitelnosti a řešení otázek spojených s důsledky členství v EU. V závěru je rekapitulován vývoj mezinárodního cestovního ruchu a...
Objev podobné jako Mezinárodní cestovní ruch (978-80-247-3750-8)
Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0)
Elektronická kniha - autor Dagmar Jakubíková, 320 stran Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí "Cs". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a...
Objev podobné jako Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0)
Marketing služeb - efektivně a moderně (978-80-247-5037-8)
Elektronická kniha - autor Miroslava Vaštíková, 272 stran V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice je určena marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru a studentům VŠ. Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, internetové marketingové komunikaci. Zabývá se rovněž kvalitou ve službách, specifiky marketingu neziskových organizací či marketingem obcí. Nové vydání knížky je rozšířeno o strategii balíčků služeb a strategii obrany proti krizi a pro zvýšení konkurenceschopnosti služeb včetně závěrů vlastního výzkumu, více se zaměřuje na moderní formy komunikace.
Objev podobné jako Marketing služeb - efektivně a moderně (978-80-247-5037-8)
Marketing kulturního dědictví a umění (978-80-247-2724-0)
Elektronická kniha - autor Radka Johnová, 288 stran Manažeři a pracovníci kulturních organizací a studenti vysokých škol dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci, nabízí osvědčené postupy, jak aplikovat marketingové přístupy v organizacích spravujících kulturní dědictví s důrazem na muzea, galerie, památky, knihovny, kulturní a informační centra. Autorka, s mnoha zkušenostmi z praxe a akademické sféry, si všímá i trhů s uměním a možností využít umění v korporátní image firmy. Čtenáři pochopí, že zákaznická orientace těchto kulturních organizací je v současném konkurenčním světě nutností, a dozví se, jak s minimálními náklady využít maximum marketingových možností i v takto specifickém sektoru. Srozumitelný výklad doplňuje mnoho příkladů ze světového i domácího marketingu. Zpracování cvičení na koncích kapitol dovede...
Objev podobné jako Marketing kulturního dědictví a umění (978-80-247-2724-0)
Úvod do studia mezinárodních vztahů (978-80-247-5131-3)
Elektronická kniha - autor Josef Smolík, 232 stran Správný student mezinárodních vztahů potřebuje mít znalosti mezinárodních dějin, práva, ekonomiky a stejně tak i zahraniční politiky a mezinárodní politiky. Tato publikace je právě tím prvním krokem na cestě za poznáním mezinárodních vztahů.
Objev podobné jako Úvod do studia mezinárodních vztahů (978-80-247-5131-3)
Mezinárodní obchod v 21. století (978-80-247-3396-8)
Elektronická kniha - autor Emilie Kalínská, kolektiv a, 232 stran Moderní publikace uznávaných odborníků z VŠE v Praze je určena zejména studentům vysokých škol a dalším zájemcům o tuto problematiku. Na úvod se seznámíte s aktuálními trendy ve vývoji mezinárodních ekonomických vztahů (s obchodem se zbožím, službami, pohybem kapitálu, s hlavními subjekty mezinárodních ekonomických vztahů). Následná analýza teorií mezinárodního obchodu je doplněna charakteristikou efektů jejich uplatňování pro spotřebitele, podnikatele i stát. Na efekty mezinárodního obchodu logicky navazuje charakteristika obchodní politiky (zahraniční, mezinárodní a společná obchodní politika EU). Kniha se soustředí i na charakteristiku mezinárodního měnového systému, v jehož podmínkách mezinárodní obchod probíhá, a na charakteristiku současného podnikatelského prostředí a jeho význam pro rozvoj mezinárodního obchodu.
Objev podobné jako Mezinárodní obchod v 21. století (978-80-247-3396-8)
Mezinárodní kapitálové trhy - zdroj financování (978-80-247-1922-1)
Elektronická kniha - autor Romana Nývltová, Mária Režňáková, 224 stran Kniha přibližuje situaci na mezinárodních kapitálových trzích a popisuje různé možnosti, jak zde mohou české podniky získat vlastní i cizí kapitál. Autorky nabízejí přehledný výklad procesu financování cennými papíry na základě aktuálních požadavků jednotlivých kapitálových trhů a kniha tak může českým podnikům sloužit jako metodická příručka. Každá část knihy je pro názornost doplněna aktuálními praktickými příklady z prostředí České republiky (např. mezinárodní nabídka akcií společnosti Zentiva či emise eurobondů společnosti ČEZ), které poslouží nejen jako zdroj inspirace, ale i jako případové studie pro studenty finančních oborů na vysokých školách.
Objev podobné jako Mezinárodní kapitálové trhy - zdroj financování (978-80-247-1922-1)
Mezinárodní obchodní a diplomatický protokol (978-80-247-4418-6)
Elektronická kniha - autor Soňa Gullová, 336 stran V prakticky zaměřené publikaci se seznámíte se současnými pravidly obchodního a diplomatického protokolu a společenské etikety. Již třetí vydání knížky radí, jak jednat v dalších vybraných zemích světa, které dosud v publikaci zařazeny nebyly, např. v Jižní Koreji, Kolumbii, Dominikánské republice, na Kubě, na Islandu, v USA, Angole, Norsku aj. Kniha je určena zejména studentům mezinárodního obchodu a studentům připravujícím se na diplomatickou dráhu, ale velmi cenné informace v ní najdou i lidé, kteří v těchto oblastech již působí. Po přečtení budete vědět, jaké jsou nejčastější prohřešky a největší nedostatky, s nimiž je možno se v praxi setkat, jak jednat se zahraničními partnery z více než padesáti zemí, na co si dát pozor a jak udělat dobrý dojem. V příloze najdete vzory protokolární a diplomatické korespondence, pravidla používání vizitek ve vybraných zemích a další užitečné informace.
Objev podobné jako Mezinárodní obchodní a diplomatický protokol (978-80-247-4418-6)
Slovník politického managementu a volebního marketingu (978-80-247-4013-3)
Elektronická kniha - autor Jan Kubáček, 104 stran Přinášíme slovník zahrnující téměř sto odborných hesel z oblasti politického managementu, politického a volebního marketingu a politické komunikace. Většina uvedených termínů nebyla dosud v českém prostředí v takovéto šíři systematicky definována a analyzována. Publikace obohacuje představenou teorii a historický exkurz u jednotlivých témat desítkami praktických příkladů z mnoha zemí světa a konkrétních politických situací, především pak z amerického a britského prostředí, kde jsou tyto oblasti marketingu a komunikace nejrozvinutější a nejrozšířenější. Autor sleduje především současnou praxi a nejmodernější trendy v oblasti politického managementu a politické komunikace.Knihu lze doporučit zájemcům o politické dění, zákulisí tvorby politických rozhodnutí a idejí a zároveň všem, kteří se věnují politickým vědám, žurnalistice, moderním komunikačním a prezentačním technikám, ale i sociologii, reklamě či sociální a...
Objev podobné jako Slovník politického managementu a volebního marketingu (978-80-247-4013-3)
Marketing a strategické řízení ve veřejných službách (978-80-247-4819-1)
Elektronická kniha - autor Jakub Slavík, 192 stran Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají. Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky orientovaného strategického řízení a na jednoduchých příkladech a případových studiích ukazuje, jak je aplikovat v prostředí veřejných služeb. I ve veřejných službách totiž funguje marketingové řízení se všemi zákonitostmi jako u kteréhokoliv výrobku nebo komerční služby. Tato problematika je ovšem v české manažerské literatuře zcela výjimečná — k veřejným službám se přistupuje především z pohledu veřejných financí, ne zákaznických vztahů. Uživatelé veřejných sužeb jsou dnes povzbuzováni k tomu, aby vyžadovali hodnotu za peníze, ale dodavatelé ji často...
Objev podobné jako Marketing a strategické řízení ve veřejných službách (978-80-247-4819-1)
Účetnictví podle mezinárodních standardů účetního výkaznictví 2013 (978-80-247-4710-1)
Elektronická kniha - autor Josef Jílek, Jitka Svobodová, 448 stran Praktická publikace o účetnictví se věnuje hlavním otázkám účtování a vykazování podle Mezinárodních standardů účetního výkaznictví. První kapitola pojednává o vývoji IFRS. Zvláštní pozornost je zaměřena na trendy v oblasti účetnictví finančních nástrojů včetně paralelního vývoje US GAAP v této oblasti. Uvedeny jsou také hlavní odlišnosti IFRS upravené právem Evropské unie a některé návrhy na změny IFRS v nejbližším období. Následující dvě kapitoly shrnují jednotlivé standardy a interpretace. Poslední kapitola obsahuje příklady aplikace IFRS včetně výpočtů, například reálných hodnot a účetních souvztažností.
Objev podobné jako Účetnictví podle mezinárodních standardů účetního výkaznictví 2013 (978-80-247-4710-1)
Účetnictví podle mezinárodních standardů účetního výkaznictví 2012 (978-80-247-4255-7)
Elektronická kniha - autor Josef Jílek, Jitka Svobodová, 448 stran Praktická publikace o účetnictví se věnuje hlavním otázkám účtování a vykazování podle Mezinárodních standardů účetního výkaznictví. První kapitola pojednává o vývoji IFRS. Zvláštní pozornost je zaměřena na trendy v oblasti účetnictví finančních nástrojů včetně paralelního vývoje US GAAP v této oblasti. Uvedeny jsou také hlavní odlišnosti IFRS upravené právem Evropské unie a některé návrhy na změny IFRS v nejbližším období. Následující dvě kapitoly shrnují jednotlivé standardy a interpretace. Poslední kapitola obsahuje příklady aplikace IFRS včetně výpočtů, například reálných hodnot a účetních souvztažností.
Objev podobné jako Účetnictví podle mezinárodních standardů účetního výkaznictví 2012 (978-80-247-4255-7)
Mezinárodní obchod ve světové krizi 21. století (978-80-247-4694-4)
Elektronická kniha - autor kolektiv a, 368 stran Na trhu ojedinělá publikace je určena ekonomům, podnikatelům, studentům VŠ a zájemcům o tuto problematiku. Autoři se zaměřují na komplexní analýzu mezinárodního obchodu v současné světové krizi, a to ve vývojových a teoreticko-politických souvislostech a v souvislostech aktuálního vývoje v globalizovaném podnikatelském prostředí. Seznámíte se s pojetím mezinárodního obchodu, s aktuálními trendy i prognózami vývoje mezinárodních ekonomických vztahů a s teoriemi mezinárodního obchodu a jejich důkazy v praxi. Kniha se též věnuje obchodní a investiční politice a jejich vlivu na mezinárodní obchod a na utváření podnikatelského prostředí. Zvláštní kapitola je zaměřena na obchodní aspekty evropské integrace a politiky EU, jež ovlivňují zapojení evropských subjektů do mezinárodního obchodu i do procesů mezinárodního investování. Knihu uzavírá část zabývající se mezinárodní konkurenceschopností vč. světového srovnání. V...
Objev podobné jako Mezinárodní obchod ve světové krizi 21. století (978-80-247-4694-4)
Marketing neziskových organizací (978-80-875-0001-9)
Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 190 stran Kniha podává ucelený pohled na to, jak v současné době funguje marketing a marketingová komunikace v prostředí neziskových organizací. Je doplněna řadou aktuálních případových studií, které ilustrují, s jakými příležitostmi a překážkami se nekomerční organizace setkávají, když chtějí zavádět marketingové přístupy známé z komerční sféry.
Objev podobné jako Marketing neziskových organizací (978-80-875-0001-9)
Mezinárodní marketing - Hana Machková - e-kniha
eBook: Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují krátké případové studie.
Objev podobné jako Mezinárodní marketing - Hana Machková - e-kniha
Mezinárodní přepravní doklady (978-80-7598-639-9)
Kniha - autor Bohumil Poláček; Radek Novák, 124 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Publikace Mezinárodní přepravní doklady systematicky zachycuje dokumenty, které se využívají při mezinárodní přepravě zboží (nákladů, zásilek) podle jednotlivých dopravních oborů (módů). V knize je pojednáno o přepravních listinách, z doprovodných dokladů pak zejména o tzv. House konosamentu a o neutrálním leteckém nákladním listu, které mají v praxi zásadní význam. Publikace se věnuje nejen samotným mezinárodním přepravním dokumentům, ale v příslušném kontextu pojednává také o souvisejících pasážích mezinárodních úmluv, o unijních předpisech, eventuálně i o vnitrostátní legislativě, které zachycující jednotlivé přepravní listiny, a to vždy se zřetelem k jejich používání v praxi. Kniha obsahuje detailní popis nejvýznamnějších mezinárodních přepravních dokladů, a to jak nákladních listů, tak i náložných listů (konosamentů). V přílohách jsou pak uvedeny příklady v praxi...
Objev podobné jako Mezinárodní přepravní doklady (978-80-7598-639-9)
Event marketing (80-247-0646-6)
Elektronická kniha - autor Petr Šindler, 236 stran Jak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých sportovních utkání a dalších eventů? Jak v rámci firemní marketingové komunikace a značkové strategie plánovat, inscenovat a realizovat zážitky? Jak vyvolat psychické a emocionální podněty, které podpoří image firmy a produktů, a tím obchodní záměry? Více se dozvíte v první publikaci o event marketingu v češtině. Autor se také zabývá integrací event marketingu do marketingového komunikačního mixu. Krok za krokem prochází pomocí příkladů úspěšných akcí známých firem procesem plánování, organizování a vyhodnocování výjimečných událostí a zvláštních představení, které spojují zvolené komunikační sdělení s prožitkem vnímaným všemi smysly. Publikace obsahuje velké množství barevných fotografií, obrázků a grafů.
Objev podobné jako Event marketing (80-247-0646-6)
Online marketing (978-80-251-4155-7)
Elektronická kniha - autor kolektiv, 216 stran Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání?Současné trendy očima předních expertůSlýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání?Zde jste na správné adrese! 23 českých i světových skutečných expertů nabízí pohled na svou specializaci. Lidé z Google, H1.cz, nezávislí experti z celé Evropy, ale i velkých amerických agentur vás provedou základy SEO, placené reklamy, remarketingem,...
Objev podobné jako Online marketing (978-80-251-4155-7)
Internetový marketing (978-80-251-5016-0)
Kniha - autor Viktor Janouch, 344 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto přepracovaném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Své internetové aktivity se také naučíte měřit a vyhodnocovat.
Objev podobné jako Internetový marketing (978-80-251-5016-0)
Aplikovaný marketing (978-80-8168-382-4)
Kniha - autor Milan Oreský, 352 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Zámerom vysokoškolskej učebnice je predložiť aktuálne a autentické poznatky aplikovaného marketingu z vybraných oblastí, ktoré predstavujú teoretické výstupy vedeckej práce pedagógov katedry marketingu, ale ide aj o poznatky vyplývajúce z praxe. Výber okruhov aplikovaného marketingu sa zameriava na aktuálne témy (energeticky úsporné produkty, sociálne médiá, nehnuteľnosti, vzdelávanie, finančné produkty, farmácia, ekologický marketing a pod.), ktoré budú v slovenskej ekonomike a spoločnosti rezonovať i v budúcnosti. Cieľom učebnice je nielen poskytnúť nové poznatky, ale predovšetkým podnietiť aktivitu študentov, aby s citom a so zodpovednosťou využívali a aplikovali marketing v praxi v duchu moderných výziev 21. storočia a privádzali marketingovú prax k princípom udržateľnosti a spoločenskej zodpovednosti.
Objev podobné jako Aplikovaný marketing (978-80-8168-382-4)
Sportovní marketing (978-80-271-0560-1)
Elektronická kniha - autor Vilém Kunz, 176 stran Cílem knihy je přiblížit stěžejní proměny profesionálního světa sportu a hlouběji analyzovat jejich dopady na oblast sportovního marketingu, včetně možností efektivního využívání některých jeho moderních nástrojů. Kromě hlavních teoretických východisek kniha přináší mnoho inspirativních příkladů ze zahraničního i tuzemského prostředí. Při zpracování publikace autor využil poznatků získaných jak v rámci své vědecko-výzkumné činnosti, tak i v rámci spolupráce s některými předními sportovními kluby v České republice. Publikace se jako první u nás komplexně věnuje možnostem využití principů konceptu společenské odpovědnosti organizací (CSR) v oblasti sportu. Všímá si hlavních podpůrných argumentů pro spojení CSR a sportu, stejně jako klíčových interních a externích motivů sportovních organizací k jejich zapojení do CSR aktivit. Blíže jsou představeny CSR iniciativy...
Objev podobné jako Sportovní marketing (978-80-271-0560-1)
Internetový marketing (978-80-251-4311-7)
Elektronická kniha - autor Viktor Janouch, 376 stran Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat.Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google AdwordsChcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat.Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům:Reklama na InternetuMarketingová...
Objev podobné jako Internetový marketing (978-80-251-4311-7)
Obsahový marketing (978-80-251-4152-6)
Elektronická kniha - autor Josef Řezníček, Tomáš Procházka, 224 stran Vytváříte obsah svého webu zatím nepravidelně a chtěli byste tuto činnost provádět cíleně a strategicky? Hledáte dlouhodobě udržitelnou a efektivní strategii online marketingu, která vám sníží náklady na propagaci? Udělejte ze svých stránek uznávanou autoritu ve vašem oboru díky nově vytvořenému obsahu, který budou milovat návštěvníci i vyhledávače! Naučte se, jak pomocí promyšlené obsahové strategie získat více návštěvníků a zákazníků pro svůj web díky poutavým článkům, videím, elektronickým publikacím a dalším formám obsahu. Kniha vás provede základy obsahového marketingu, pomůže vám sestavit vlastní obsahovou strategii a odhalí techniky efektivní organizace činností v týmu. Ukáže vám také pokročilé techniky propagace obsahu a způsoby měření jeho úspěšnosti. Autoři vám v knize mimo jiné prozradí: Proč a jak...
Objev podobné jako Obsahový marketing (978-80-251-4152-6)
Internetový marketing (978-80-251-4311-7)
Elektronická kniha - autor Viktor Janouch, 376 stran Přilákejte návštěvníky a maximalizujte zisk pomocí knihy Internetový marketingZvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google AdwordsChcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách?Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům:- Reklama na Internetu- Marketingová komunikace- Podpora prodeje- Public Relations- Přímý marketing- Internetové komunikační prostředky- Vyhodnocování marketingové komunikaceKniha je vhodná nejenom pro všechny pracovníky marketingových a obchodních oddělení, tvůrce, správce a...
Objev podobné jako Internetový marketing (978-80-251-4311-7)
Štěstí! (978-80-247-5072-9)
Elektronická kniha - autor Claudia Croos-Müller, 40 stran Zdá se vám vaše sklenice spíše poloprázdná než poloplná? Jde všechno ve vašem životě špatným směrem? (Nebo si to alespoň myslíte?) Vidíte svět jako slzavé údolí? Skončete s tím! Naše oblíbené ovečky Oskar, Emilka a šťastný Vilda vědí co dělat, aby se to změnilo. A je to tak snadné! Správné držení těla a jednoduché (dokonce zábavné) cviky vám pomohou navodit dobrou náladu a odeženou všechny dotěrné pochybnosti o vlastních schopnostech! Těchto 12 a 1 cvičení metody Body2Brain má řadu výhod — fungují okamžitě, můžete je vyzkoušet kdekoli, nebudete potřebovat žádné pomůcky, stačí vám pár minut a hlavně: zasloužíte si je! Detaily knihy: Autor: Claudia Croos-Müller Rok vydání: 2013 ISBN: 978-80-247-5072-9 Počet stran: 40
Objev podobné jako Štěstí! (978-80-247-5072-9)
Nahlížení (978-80-247-5845-9)
Elektronická kniha - autor Dana Zahoříková, 280 stran Úchvatný a strhující příběh, který tě zavede do zcela nového světa čtení myšlenek a vyšetřování zločinu Napínavý příběh o dívce Meg, které Osud určí, že bude nahlížečkou. V novém světě se učí čtení myšlenek, ale brzy se dozví, že patří mezi ty vyvolené nahlížeče, kteří dokážou číst myšlenky mrtvých. A to zrovna v době, kdy se svět nahlížečů začíná otřásat v základech! Další vražda na sebe nenechá dlouho čekat a Meg musí využít svůj talent při pátrání po vrahovi, který začne likvidovat nahlížeče… A aby toho nebylo málo, musí ještě bojovat o svého přítele Garetha. Velký výroční ples Slepence je za dveřmi… Podaří se Meg odhalit vraha mezi stovkami hostů?
Objev podobné jako Nahlížení (978-80-247-5845-9)
Autoimunita (978-80-247-2044-9)
Elektronická kniha - autor Yehuda Shoenfeld, Terezie Fučíková, Jiřina Bartůňková, 96 stran Imunologie je velmi mladá disciplína medicíny, která prolíná všemi lékařskými obory. Téma je mimořádně závažné a aktuální, a proto najde kniha své cílové čtenáře mezi praktickými lékaři i specialisty (zejména starší generace, kteří se o autoimunitních chorobách prakticky během svých studií neučili).Kniha může sloužit i jako poučný, přitom odlehčený studijní materiál pro studenty medicíny ev. přírodovědy. Složitá problematika autoimunity je podána velmi jasně a srozumitelně, i když částečně zjednodušeně.Popularizační charakter knihy přitáhne jistě i vzdělané pacienty, kteří autoimunitou trpí, zejména, pokud jim ji doporučí ošetřující lékař. /Vzhledem k prevalenci autoimunitních chorob - asi 5% populace, jde řádově o půl miliónu potenciálních čtenářů v České republice./Právě ucelený pohled na autoimunitu dodává této knize jedinečnost a dosud taková monografie na našem trhu...
Objev podobné jako Autoimunita (978-80-247-2044-9)
Porodnictví (978-80-247-4529-9)
Kniha - autor Zdeněk Hájek; Evžen Čech; Karel Maršál, 580 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Komplexně pojatá publikace obsahuje všechny důležité poznatky – prevenci, screening, vyšetřovací metody a moderní metody sledování stavu ženy i plodu v těhotenství a za porodu. Rozebírá péči o těhotné, fyziologické a patologické těhotenství, léčbu přidružených chorob, péči o novorozence, zahrnuta je i operativa. Kniha neopomíjí ani problematiku legislativy a nevyhýbá se ani etickým otázkám. Dvojbarevná vynikající didaktická publikace je doplněna více než 500 obrázky a 100 tabulkami. Kniha tak reprezentuje to nejlepší z tradic české – pražské porodnické školy. Publikace je určena nejen medikům, ale i lékařům v postgraduální přípravě a porodním asistentkám. První dvě vydání získala četná odborná ocenění – například Cenu Grady a Pawlikovu cenu České gynekologicko-porodnické společnosti ČLS JEP. Lze očekávat, že i tato kniha se stane v odborném světě bestsellerem.
Objev podobné jako Porodnictví (978-80-247-4529-9)
Pivovarnictví (978-80-247-1616-9)
Elektronická kniha - autor Ladislav Chládek, 208 stran Pivo se začalo pravděpodobně vyrábět již před desetitisíci lety v Mezopotámii. V této knize jsou popsány dějiny výroby zlatavého moku s některými zvyky a pověrami, které se k tomuto nápoji váží. Zmapovány jsou počátky organizovaného vaření piva v klášterních pivovarech, zejména v Čechách, popsán vznik měšťanských pivovarů v nově zakládaných českých královských městech, činnost právovárečných měšťanů a jejich boj se šlechtou o várečné právo. Uveden je rovněž vývoj strojního zařízení pivovarů od středověkého, manuálně ovládaného pivovaru, až k současným moderním provozům a technologiím výroby našeho národního nápoje.
Objev podobné jako Pivovarnictví (978-80-247-1616-9)
Bulimie (978-80-247-2130-9)
Elektronická kniha - autor František David Krch, 200 stran Mentální bulimií trpí v České republice každá dvacátá dívka. První náznaky tohoto psychického onemocnění můžeme vysledovat již u dívek kolem čtrnáctého roku věku. Vzhledem ke zdravotním komplikacím, které může mentální bulimie způsobit, jsou tato čísla alarmující. Pro všechny, kteří chtějí tomuto závažnému problému porozumět, je určena publikace známého českého psychologa. Autor, odborník na tématiku poruch příjmu potravy, podává srozumitelný výklad problematiky a skrze příručku nabízí pomocnou ruku všem, kteří s mentální bulimií bojují. Svépomocná část knihy vychází ze zásad kognitivně-behaviorální terapie a ukazuje pacientům možnosti, jak se vymanit z bludného kruhu přejídání, nevhodných kompenzačních mechanismů a pocitů viny. Kniha je doplněna četnými kazuistikami z autorovy praxe.
Objev podobné jako Bulimie (978-80-247-2130-9)
Nemocnice (978-80-247-3964-9)
Elektronická kniha - autor Susa Hämmerle, Kyrima Trapp, 24 stran Připravte své dítě na situace, do kterých se brzy dostane nebo může dostat. Prohlédněte si spolu obrázky, přečtěte jednoduchý text a mluvte o tom, jak se v daných situacích chovat a co od nich čekat. Seznamte se s tím, jak to chodí ve školce, u dětského lékaře, v zubní ordinaci i v nemocnici. Pomohou vám pěkné obrázky, jednoduchý příběh, se kterým se děti mohou ztotožnit i řada úkolů, které mohou v knize plnit — hledat podle zadání, seznámit se s novými věcmi i prostředím. V této knize si také mohou prohlédnout průřez nemocnicí a poznat, co všechno se v ní skrývá.
Objev podobné jako Nemocnice (978-80-247-3964-9)
Hemochromatóza (978-80-247-3287-9)
Elektronická kniha - autor Jiří Horák, kolektiv a, 248 stran Kniha je určena pro lékaře zejména v postgraduální přípravě. Podává moderní a komplexní informace o této poměrně časté chorobě. Knihu ocení odborníci, zabývající se poruchami metabolismu železa a chorobami jater (tj. hepatologové, hematologové, internisté, kliničtí genetici, specialisté na metabolické choroby i další). Genetická či hereditární hemochromatóza (GH) je zřejmě nejčastější monogenně přenášenou vrozenou chorobou v populacích evropského původu. Od objevení tzv. genu pro hemochromatózu v roce 1996 došlo k explozi poznatků nejen o tomto onemocnění, ale o metabolismu železa a jeho regulaci obecně. Předkládaná kniha shrnuje současné poznatky o metabolismu železa, genetických odchylkách vedoucích k jeho hromadění, o jejich diagnostice a léčbě. V první části jsou popsány funkce a metabolismus železa včetně jeho distribuce k jednotlivým orgánům a transportu do buněk. V další kapitole jsou...
Objev podobné jako Hemochromatóza (978-80-247-3287-9)
Porodnictví (978-80-247-4529-9)
Elektronická kniha - autor Zdeněk Hájek, Evžen Čech, Karel Maršál, kolektiv a, 580 stran Další, již třetí vydání velmi úspěšné publikace, stálice mezi odbornými učebnicemi na českém knižním trhu. Kniha sice zachovává původní strukturu, ale byla zcela přepracována a doplněna podle posledních poznatků v oboru, některých témat se ujali noví autoři.
Objev podobné jako Porodnictví (978-80-247-4529-9)
Diňáci (978-80-247-5270-9)
Elektronická kniha - autor Lenka Rožnovská, Hana Mlčochová, 88 stran Také vás fascinují dinosauři? Jistě toho o nich hodně víte. A copak dinosauři, kolik toho asi vědí o dětech? Čtveřice dinosauřích mláďat se vydává objevovat lidský svět. Doprovoďte je na jejich cestě za poznáním a užijte si spolu s nimi komiksové čtení a zábavné úkoly. Diňáci jsou tu pro všechny začínající čtenáře.
Objev podobné jako Diňáci (978-80-247-5270-9)
Palmy (978-80-247-2341-9)
Elektronická kniha - autor Vlastimil Rybka, Romana Rybková, 108 stran Kniha Palmy je jedinečná původní česká publikace, která si dává za cíl představit palmy jako zajímavou skupinu rostlin vhodnou pro bytovou kulturu nebo venkovní letnění až téměř celoroční pěstování. Seznamuje čtenáře s běžnými i dosud málo pěstovanými, leč perspektivními druhy. Čtenáři se dozví informace o množení palem, o jejich chorobách a škůdcích, ale především o způsobech pěstování doma i venku. Zmíněny budou také zajímavosti o užitkových palmách a různé rekordy ze světa palem, jako největší květenství, nejdelší a nejmohutnější listy, nejvyšší palmy, nejtěžší semena atd.
Objev podobné jako Palmy (978-80-247-2341-9)
Podívejte se také
- Somatopatologie (978-80-247-4714-9)
- Mezinárodní marketing (978-80-7400-441-4)
- Internetový marketing (978-80-251-4311-7)
- Aplikovaný marketing (978-80-8168-382-4)
- Sportovní marketing (978-80-271-0560-1)
- Internetový marketing (978-80-251-5016-0)
- Mezinárodní marketing (978-80-271-3006-1)
- Online marketing (978-80-251-4155-7)
- Čínská výšivka (978-80-247-2635-9)
- Odvlhčování staveb (978-80-247-2693-9)
- Obecná didaktika (978-80-247-4590-9)
- Krizová komunikace (978-80-247-2510-9)
- Panenka Bára (978-80-247-5647-9)
- Smaltované šperky (978-80-247-3485-9)
- Praga V3S (978-80-247-2172-9)
- Umění dialogu (978-80-247-3810-9)
- Vývoj batolete (978-80-247-5085-9)
- Terapie tancem (978-80-247-3711-9)
- Stavební příručka (978-80-247-5142-9)
- Word 2013 (978-80-247-4727-9)
- Řezbářské řemeslo (978-80-247-5254-9)
- Znovu 89 (978-80-247-5410-9)